Tokyo City
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Seneste emner
» Apocalypse vol. 2.
A summer beach, and crack. Xander. - Page 3 EmptyTirs Feb 18, 2020 12:08 pm af Erina

» Highway through the dangerzone!
A summer beach, and crack. Xander. - Page 3 EmptyLør Feb 15, 2020 1:48 am af Haru

» Apartment issues.
A summer beach, and crack. Xander. - Page 3 EmptyLør Feb 15, 2020 1:33 am af Haru

» Highschool over again!!
A summer beach, and crack. Xander. - Page 3 EmptyFre Feb 14, 2020 10:06 pm af Haru

» A new univers... - Joaquin-
A summer beach, and crack. Xander. - Page 3 EmptySøn Jan 19, 2020 12:16 am af Haru

» Office flirts
A summer beach, and crack. Xander. - Page 3 EmptyTors Jan 09, 2020 1:42 am af Haru

» Apocalypse
A summer beach, and crack. Xander. - Page 3 EmptyTors Jan 09, 2020 1:05 am af Haru

» Forget me not. -Zack-
A summer beach, and crack. Xander. - Page 3 EmptyTirs Nov 26, 2019 12:35 am af Chain

» The demon and the angel -James-
A summer beach, and crack. Xander. - Page 3 EmptyTors Okt 31, 2019 1:32 pm af James


A summer beach, and crack. Xander.

+9
Aigemfarrel
Yuuka
River
Joaquin
Kath
Josh
evaline
Xander
Rose
13 deltagere

Side 3 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

A summer beach, and crack. Xander. - Page 3 Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af Rose Man Nov 21, 2016 11:20 pm

Dette virkede så underligt, hendes hjerte slog så hurtigt, så skræmmende. Dette var skræmmende, hun havde aldrig haft denne følelse før, det gjorde næsten ondt. Og hans ord efter kysset. Han var over Alex... Men... Vent, rødmede han. Hendes hjerte stod næsten stille, mens hun ellers bare så op på ham, en smule forvirret, hendes læber var adskilte. Lige siden han lagde panden mod hendes, kunne hun ikke føle andet end en smule fortvivlelse og alligevel, varme. Dog det at han trækkede hurtigt væk, og rømmede sig, fik hende til at tage fat i hans hånd. "Jeg... Jeg kan virkelig godt lide dig." Lød det fra hende, hvor hun rødmede, og forsigtigt slap hans arme. Dog efter hun slap hans arm, slog et lyn ned. Fik grotten til at runge, og ud i et, faldt nogle små sten ned, og lidt større sten ned. Hvilket fik Rose til at skubbe Xander ud i regnen, lige til en af de større sten, man nok mere ville kalde en klippe sten, pludselig faldt ned. Ikke så langt fra killingerne, dette fik dog endnu engang Rose til at reagere hurtigt, geparderne havde taget de få under de kunne bære, hvor kun to var efterladt. Kunne ikke nå væk, mens Rose desperat sprang ned under, skubbede dem væk under klippen, så den ikke ville lande ovenpå dem.
Dog hvis det ikke havde været for en del lianer, var Rose blevet mast flad, hun lå ligenu under klippe stenen, hvor hun ikke engang kunne stå på fire over den, mens lianerne knirkede på grund af dens vægt. Hun åndede lettet ud. Shit, det kunne være endt galt.

Dette var kedeligt, hun vandt meget hurtigt, og knap nok et skrig havde han undslappet. Dog det at han pludselig greb fat om dolken, hvilket bare skar ham selv, overraskede hende. Han pissede ikke i bukserne, ikke at der var nogle der havde gjort det endnu. Normalt slog hun jo bare tingene ihjel, så snart kniven kom for deres strube.
Hans drillende viften, følelsen af hendes krop der pludselig blev presset op imod træet, fik hende til at ånde en smule lettet ud. Dette var ikke helt kedeligt, det var underligt tirrende. Hun følte hans hånd der gled over hendes ansigt, hvilket var grunden til at hun lukkede øjnene en smule i. Drillende kørte hun sit venstre ben op af hans side, hvor hun forsigtigt åbnede øjnene igen. "Du ved så godt som mig, at jeg kunne have slået dig ihjel, hvis jeg ønskede det, det eneste der stoppede mig, var legen... Dette er vel en leg, eller ønsker du virkelig at dø... For, du da næsten for sød at slå ihjel." Lød det drillende fra hende, hvor hun kort nærmede sig hans læber. Dog ønskede hun ikke at kysse ham, hun kendte bare dette, dette var for at være skræmmende og truende, man gik jo tæt på folk, for at være truende ikke sandt? Det stod da i bøgerne?

Alex sukkede blidt. "Hvis i ønsker at spise hos os, og få tøj, samt at sove i landsbyen. Er i nødtil at blive en del af landsbyen, hvilket betyder at i er nødtil at gå igennem nogle gløder for at i overhovedet, kan befinde jer ordentligt i landsbyen." Hun så endnu engang på vejen, hvor hun smilte kort for sig selv, gad vide hvor mange der ville, og om Josh var villig til at gå igennem gløderne, han kunne sagtens sove i hendes hytte, det ville hun ikke have noget imod. En lille rødmen fik hende til at le kort, hvorfor var hun så underlig lige pludselig?!
Rivers ord, fik hende dog til at himle kort med øjnene, forsigtigt fjernede hun en gren, der slog River i ansigtet, så snart hun slap den igen.

Da alle kvinderne så drengene, var det som altid det samme, alle reagerede som de altid gjorde. De var overrasket at se nogle drenge, og var nu nødtil at se dem an. Dog var mange af kvinderne ikke iført nogle top, alt de havde var en nederdel, eller shorts, mens de ellers bare gik rundt og snakkede. "Bare sæt ham her." Pigerne kom kort hentil Ghost. "Oh, hva er der sket med ham... Er du ok ven?" De nussede om Ghost, hvor de blidt så ham an.
Yuuka kom forsigtigt gående, mens hun skændtes en smule med Kath. Der endnu engang havde lavet rod i den. Yuuka stoppede dog, så snart hun så drengene. Så de var altså.. Vent, var Det Alex han snakkede om, var de virkelig her? Hun burde måske selv have ledt dem her. Alex sukkede blidt. "Dette er stedet, en verden kun med kvinder. Befolknings taller. 80 kvinder og 2 mænd... og, jeg mener.. 1,2 3... 6 mænd." Hun smilte drillende til dem. "medmindre i selvfølgelig ikke bliver en del af landsbyen." Lød det endnu engang drillende og kækt fra hende.
Rose
Rose
Noob
Noob

Antal indlæg : 209
Join date : 23/05/16
Hjemsted : På grund af et jordskælv, bor hun på sin arbejds plads

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. - Page 3 Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af Xander Tirs Nov 22, 2016 10:04 pm

Det var en smule ydmygende, at han havde haft rødmet overfor hende, da han lidt så det som en svaghed. Og Rose havde endnu ikke set en svaghed hos ham. Ikke udover når han havde haft kastet op, hvilket også havde været en lang og ydmygende proces. Han ville ikke gå tilbage i den fase. Heldigvis skete den fase aldrig, hun tog i stedet fat i ham, forhindrede ham i at smutte fra hende og sagde de gyldne ord, der fik det til at varme helt ned i storetåen. Hun kunne virkelig godt lide ham. Det var det der fik ham til at stoppe op, dreje rundt og se hen på hende, med et stort smil, der beskrev alt glæden inde i ham. Hun kunne lide ham. Som han skulle til at svare hende, ramlede tingene sammen, sten faldt om ørene på dem og han så sig forvirret rundt. Før han kunne nå at reagere, skubbede hun ham væk, ud i regnen og det hele gav et plask, da han landede i en vandpyt. Et lyn der slog ned, overdøvede det brag klippestenen gav fra sig og det skrig, han så inderligt ikke havde håbet på fandt sted. Han så med et bankende hjerte hen imod grotten. Til sidst held var hun i live. Lianerne havde forhindret en gigantisk klippesten i at masse hende.
”Rose!” skreg han højt og rejste sig op, for at løbe derhen, kun for at være ved at glide en smule i det våde terræn. Han satte sig på sine knæ nær klippen og lagde sig en smule ned, hvor han rak hånden ind til hende. ”Tag imod min hånd og se at komme ud derfra!” Hvis hun tog imod den, ville han hjælpe hende ud derfra, forsigtigt uden at lade klippen falde ned igen. ”Hvad tænkte du på!? Næste gang husk at forsøg at få dig selv ud i sikkerhed også!”

Da hun drillende lod sit venstre ben køre op af hans side, så han kort ned på det og derefter hen på hende igen. Det var sikkert en måde at distrahere ham på og det ville han ikke lade være tilfældet her. Han rødmede en smule, men ikke nok til at han ikke kunne smile drillende til hende. Dog da hun nærmede sig hans læber, hoppede han væk fra hende og stillede sig i en position, der gjorde at han var klar på at angribe, hvis de stadig skulle slås. ”Jeg ønsker ikke at dø, det er en leg.” Han smilede igen kækt til hende. Hurtigt rejste han sig op igen og satte dolken ned i sin lomme. ”Legen er slut, hvad er dit navn?” De blå øjne så nysgerrigt hen på hende.

Gå igennem gløder? Drengene blev en smule urolige, men viste ikke tegn på det. Alex var ved at føre dem hen et sted, hvor de kunne være mere i sikkerhed end hvor de var og hvor de kunne blive en del af noget, hvis blot de gik igennem smerte. Josh bed sig i underlæben ved tanken om det. Gløder, det var vel ikke det værste der kunne ske, men spørgsmålet vare mere hvad der ville ske, hvis de gik igennem det. Havde de tilladelse til at tage herfra? Hvis hjælpen engang kom, havde de så tilladelse til at gå igen eller var de fanget på øen for evigt?
Det de så, var bestemt ikke det de havde forventet at se. Så det var en smule svært ikke at stirre på de tøser, der nu gik rundt uden top på og hvilket fik få af dem til at rødme svagt og se den anden vej. Derimod klukkede River svagt for sig selv. Josh lagde forsigtigt Ghost fra sig, da tøserne med det samme kom hen og nussede om den hvide pelsklump, der logrede med halen så snart han så dem.
”Han blev angrebet af en gepard, Alex reddede ham,” svarede Josh med et skævt smil og så nu igen taknemmeligt hen på Alex.
Da hun begyndte at snakke til dem, åbnede de alle munden i et stort O, så snart antallet af kvinder kom på banen og de få mænd der var. ”How on earth…” Joaquins forvirrede britiske stemme lød.
River fik øje på Yuuka og sendte hende her et kækt smil. ”Hey Yuuka!” Det fik nogen af kvinderne til, at se om på hende, med et løftet bryn og hvor de derefter hviskede en smule til hinanden. Hun kendte altså drengene?
Star masede sig ind imellem folket, så spørgende på mændene og derefter hen på Alex. ”Ser man det… hvordan lykkedes det dig at finde dem?” hendes stemme var som altid hånende, hvilket satte spørgsmål ved drengene. Hvad var den tøs problem? Kun få sekunder kom, før Xander også dukkede op og i modsætningen til hvordan Daniel ville reagere, fik han et stort smil på læben og gik hen imod dem. ”Det er da helt vildt!”
Jacob så forvirret hen på Josh, der bare løftede på skuldrene og kort så sig rundt. Alle så på dem… det var som at være et dyr i en zoologiskhave.
”Nu er vi da flere lige pludselig,” klukkede Xander og så hen på Alex. ”Fik du dem bare tryllet frem?”
Xander
Xander
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. - Page 3 Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af Rose Tirs Nov 22, 2016 10:36 pm

Stenen maste hende ikke, hun så ud, killingerne sprang væk, løb mod deres mødre, med deres kluntede små skridt. Et nærmest lykkeligt suk slap hendes læber, de var ok, intet var sket dem. Phew, tænk hvis de var blevet mast, hun ville have haft det forfærdeligt. Lyden af Xander der skreg efter hende, fik hendes hjerte til at slå. Hun kunne ikke helt bevæge sig her under, og følelsen af stenen nær hende, var tydelig. Det var bestemt ikke nemt for hende, hvis hun skulle kravle ud. "X.. Xand." Hun nåede ikke at sige hans navn, før han allerede lå foran hende, rakte sin varme hånd til hende.
Uden tøven, rakte hun sin frem til ham, lod ham trække hende ud, hvor hun hurtigt satte sig en smule ordentligt, åndede lettet ud. "E.. Er du ok, undskyld jeg skubbede dig, du slog dig vel ikke?" Hun så bekymret rundt på ham, Han havde det dog lidt på samme måde, han valgte bare at sige det på en helt anden måde. "Jeg... Men... Killingerne ville være døde, hvis jeg... Det... Undskyld." Hun samlede sine hænder, og så ned i jorden, hvor hun forsigtigt op på ham igen. Roligt kravlede hun helt op i hans ansigt. "Er du ok?" De brune øjne hun bar, var usikre, samt bekymret på hans vegne. Hun ønskede lidt at han var ok, men hvad nu hvis han slog sig, gled i noget, og havde forstuet foden. Alt kunne ske her ude.

Hans pludselige spræng væk, fik hende til at se lidt underligt på ham. Hvad havde han overhovedet gang i, den måde han stod på var også helt forkert, vidste han ikke at hvis han stod på den måde, kunne man nemt overmande ham, og få ham til at miste fodfastet. "Legen?" Hun lagde hovedet en smule på skrå, hvor hun forsigtigt gik imod ham. "Evaline... Og du er?" Hun lagde hovedet blidt på skrå, han var altså en sær snegl. Men på samme tid, virkede han bestemt også sjov. Han skulle nok bringe lidt morskab.
Hun stoppede op helt op af ham. "Uh, hvis du keder dig, kan jeg lære dig at slås, måske jage. Du ser sulten ud, hvis det er må du gerne beholde mit bytte, på den måde kan du få lidt at spise, hvor gammel er du? Hvor kommer du fra, Dit tøj er helt ødelagt, hvor længe har du været her? Hvor kommer du fra, Kan du overhovedet slås? Vent! Hvorfor ønskede du at slås, eller lege. Nej vent! vidste du overhovedet hvordan man kaster en dolk? Mente du leg, som noget med død? Er du ikke bange for mig, Vent! Er du syg? Du ser bleg ud? Har du brug for hjælp? Jeg kan skaffe hjælp? Uh du lugter, du burde få et bad.. Skal jeg vise dig hen til et sted at bade? Nej vent! Hvad siger du til at bade sammen? Nej vent! Hva siger du til at jage sammen? Nej vent! Hvad siger du til at mødes igen?" Hun smilte stort, mens de grålige øjne nærmest lyste op. Hun havde fundet en lege kammerat, det var vel ok? Ingen gad normalt at jage med hende, eller omgås med hende, mest fordi hun efterlod dem, og altid jagtede det farligste af det faligste.

Tøserne så op på Alex, og derefter mod Josh. "Alex... Altså hende der, reddede ham... intet under." lød det fra dem begge, inden de så på hinanden. "Er du ok, ven... Var den onde gepard, farlig? Er du sulten, vi har lidt kaniner tilbage, fra sidst du var her.. Skal vi hente dem." De snakkede lidt med ham, som var Ghost en baby. Alex himlede kort med øjnene, hvor hun smilte skævt til Josh.
"Yup, masser af kvinder." Lød det lavt fra Alex, mens drengene stod med åben mund. Det at River råbte Yuukas navn, fik Alex til at se underligt om på River. Yuuka derimod, så forvirret rundt, lige til hun fik set River, en kraftig rødmen sprede sig på hendes kinder. Hurtigt trak hun sit hår ned foran ansigtet, for at skjule det, mens hun gik væk fra dem. Hvor akavet, hvorfor råbte han også lige sådan op, så pludselig?!
Alex drejede hovedet, da Star pludselig kom frem. "Ja, sjovt ikke, jeg finder ting, og du... Ja... Er en ting... Sjovt hvordan tingene hænger sammen." Hun vende derefter ryggen mod dem. "Ok, så..." Hun blev afbrudt af Xander, hvilket fik hende til at sukkede lidt.
"Yup, vi er flere. Ja... Du ved, jeg følte mig lidt til side sat, siden Rose tryllede dig frem, så følte jeg ville prøve... Og som du kan se, er jeg lidt bedre til det." Hun blinkede kækt til ham, lige til Rose kom frem. "Eh... Undskyld... " Hun så kort op på Josh og Joaquin, hvor hun smilte stort til dem. "Hej, Rose." Hun bukkede hurtigt til dem, med sin altid lidt røde kinder.
Rose
Rose
Noob
Noob

Antal indlæg : 209
Join date : 23/05/16
Hjemsted : På grund af et jordskælv, bor hun på sin arbejds plads

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. - Page 3 Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af Josh Søn Jan 22, 2017 4:32 pm

Hun spurgte ind til om at han var okay, efter hun selv nær var blevet mast af en kæmpe klippe sten!? Så i det hun kravlede hen til ham, trak han hende med det samme ind i et kram og gemte ansigtet ned i hendes nakke. Hendes duft.. var vidunderlig og hun var i live. Det kunne være endt så galt, at lige efter hun havde sagt at hun kunne lide ham, at hun så ville ende som kartoffelmos. ”Jeg kan også godt lide dig… Og du må aldrig, aldrig.. sætte dit eget liv sådan på spil igen..” Han trak ud af krammet og placerede hænderne på hendes skuldre. ”Okay? Er det vores lille aftale?”

Så hendes navn var Evaline? Men, hvad lavede hun herude, helt alene endda? Og nu når han tænkte over det, var hun så overhovedet alene? Måske hun kom det samme sted fra som Alex? Dog nåde han ikke rigtig at spørge hende om noget eller fortælle hans navn, før hun affyrede en helveds masse spørgsmål i hovedet på ham. Ikke et eneste kunne han besvare, før hun kom med de sidste og de var nemme at besvare. ”Jeg vil gerne have dit bytte og nej, jeg ønsker ikke at tage et bad sammen, men vi kan sagtens mødes igen.. det kunne være.. interessant.” Med et varmt smil på læben, satte han hovedet på skrå og i det han hørte River råbe, så han kort over hendes skulder. ”Men, jeg er nød til at smutte.” Han tog hendes bytte over skulderen og så hen på hende. ”Så.. i morgen? Samme tid?”
Dog blev det dog aldrig til noget, da de alle nu kom tilbage til landsbyen og så det de aldrig havde forventet. En by, fyldt med smukke kvinder, der næsten alle så på dem som var de et eksotisk stykke frugt de ville bide i. I det de så Xander, åbnede de alle nysgerrigt øjnene mere, hvor han derefter hilste på dem og forklarede dem lidt hele situationen. Nok stod Alex ved siden af og skulle til at forklare dem det, men Xander var så overvældet over at se andre mænd! Daniel var… Daniel. Et røvhul.
Da Rose dukkede op, smilede de forskelligt varmt til hende og præsenterede sig ellers.
”Og hende her, hun er min, så hun er no go,” sagde Xander og lagde en arm om Rose.
Drengene klukkede svagt og så igen ellers rundt. ”Vi ønsker ikke at skabe problemer… Men er der mulighed for at vi kan få en smule bid mad.. vi kan forsøge at arbejde for det hvis det er,” foreslog Josh venligt.
Nogen af pigerne nikkede ivrigt, hvilket fik Xander til at klukke lavt og lægge en arm om Josh. ”Tro mig, i får en del arbejde at se til.”
I det Jacob fik øje på Evaline, vinkede han og smilte svagt. Så hun kom altså fra den samme landsby som Alex.
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. - Page 3 Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af Aigemfarrel Søn Jan 22, 2017 5:07 pm

Han var overraskende stærk, den måde han hev hende ud på som vejede hun intet. Krammet var en smule overraskende, inden hun selv svang armene omkring ham. Det var et nærmest kærligt kram. Hun lod sit hoved hvile en smule på hans skulder. Inden hun trak lidt ud, dog kom han hende lidt i forkøbet. Hun så op i hans blå øjne, der lyste en smule op i mørket. "Nej." Lød det fra hende, hvor hun blidt rystede på hovedet. "Sådan en aftale kan jeg ikke holde..." Hun smilte forsigtigt, til ham, hvor hun tog fat i hans hænder og holde ham i stedet i hånden. "Hvis du var i fare, ville jeg forsøge at redde dig igen, selvom jeg ville komme til skade." Hun slap forsigtigt han hænder, før hun så ned i gulvet. "Det vel ok, som sagt jeg kan godt lide dig... Og hvis du døde, eller kom til skade, jeg håber aldrig du vil komme til skade.. altså alle kommer til skade, alle folk... jeg mener, du ved, hvis der sker noget kan der risikere at ske noget, som skader en, men hvis jeg ville kunne gøre noget for at du ikke kom tilskade, ville jeg gøre hvad jeg kunne... Er det underligt, altså jeg ønsker ikke at være underlig, snakker jeg for meget? Jeg føler lidt at jeg snakker for meget, jeg føler mig lidt nervøs, og underlig, samt sukker sød... Jeg får tit at vide, at jeg er underlig sukkersød, og det ved jeg ikke om er en dårlig ting, da sukkerrør er ret gode i maden, og få drinks, er jeg underlig, burde jeg være stille, eller burde jeg gøre noget ande.. vent, jeg har tabt tråden, undskyld jeg snakker for meget ikke, måske det var stenen, måske jeg i chok, eller bare genert, jeg burde virkelig tie stille, men.. jeg kan ikke helt stoppe, undskyld jeg stopper igen." Hun tog en kort tår, hvor hun så rundt, med en lille rødmen i sine kinder. "Eller er det underligt, måske akavet hvis jeg pludselig er stille, jeg burde tie stille, men jeg ønsker ikke at gøre det akaver." Yup, hun begyndte at snakke igen, hun snakkede hurtigt og glemte lidt at trække vejret.

Hun nikkede kort, på trods af at han ikke svarede på alle hendes spørgsmål, hvilket fik hende til at rynke på næsen en smule. "Så er byttet dit, men husk at stege det, hvis du ikke gør det, kan du blive syg..." Hun så kort til siden. "Åbenbart" Hviskede hun lavt, for ikke at gøre det tydeligt for ham, at hun havde gjort sig selv syg ved at spise råt kød. Hun var sulten, meget , og derfor åd hun det kød, før hun stegte det, og fik voldsom diarre. Dog snakkede de ikke meget, før der var en der råbte. Hun så forvirret rundt, der var flere? Eller var det hende der hørte noget forkert? "Uhm... Ja, selvfølgelig." Hun så forsigtigt rundt, og kort op på ham. "Så, lad os mødes her igen, når solen står midt på himmelen. " Hun nikkede kort, og smilte forsigtigt til ham inden hun gik væk. Hun burde vel skaffe ham mere mad, hvis der nu var mange folk at fodre, måske han havde unger, og det gjorde dette en smule bedre.
Dog måtte Evaline se Jacob i landsbyen, hvilket var underligt.. meget underligt, hun gned sig en smule i øjnene, mens hun stirrede på dem. Fandt han selv her hen, og hvor gamle var hans unger lige? De lignede nogle på hans alder, virkelig underligt.
Rose stod foran dem, og pludselig med Xander arm over sig, hvilket fik hende til at se op på ham, og skubbede drillende til ham med hendes hofte. "Xander." Hviskede hun lavt, det var underligt at sige det på den måde, og en smule akavet, måske pinligt. Hun rødmede blidt, og nikkede forsigtigt til drengene. "Rart at møde jer." Lød det lavt fra hende, hun forsøgte altid at være rar, så rar hun nu kunne, ellers forsøgte hun at smile kærligt til dem alle. Rose rystede hurtigt på hovedet, men fik aldrig svaret dem. I stedet gjorde Xander. "Uhmm, Jeg kan vise jer hvor nogle frugter er... Vi har en underlig regl her, med at... for at i kan sove her, og få mad som vi har arbejdet for, skal du være en del af landsbyen... Men jeg er meget glad for at hjælpe jer med at plukke nogle ting." Hun smilte stort til dem, inden hun rettede blikket på Xander, og trak ham væk fra Josh. "Xander, arbejde hva mener du med det, du arbejder da ikke så meget? Gør du?" Det var ikke for at være ond, hun vidste bare ikke hvorfor han mente at han havde arbejdet hårdt, han havde da lært at jage og fiske, men var det et arbejde?
Evaline vinkede kort til ham, inden hun gik imod ham. "Hey... Skal vi så ikke mødes ude i skoven alligevel?" Lød det en smule drillende fra hende. Der var vel ikke behov for det længere, da de trods alt havde mødt hinanden nu. "Fik i stegt kødet, har i det alle fint?" Havde nogle af dem ondt i maven?
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. - Page 3 Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af Joaquin Tirs Mar 07, 2017 8:34 pm

Hun blev ved med at snakke og snakke, måske fordi hun gik hen og blev en smule nervøs over, at han lige havde sagt at han kunne lide hende og omvendt. Så da hun ikke endte med at tie stille, lagde han en arm om hendes fine hofte og trak hende ind til sig. Her kyssede han hende dybt, lod hende ikke snakke videre og fortsætte ellers hvor de slap fra inde i hulen. Lidt efter trak han hende væk og hvis hun nu ikke længere kunne få et ord ud, ville han smile forførende til hende og kort kigge ned på hendes læber.
”Du snakker for meget, men jeg elsker at lytte til din stemme,” sagde han til hende og lagde derefter sin pande imod hendes. ”Du må ikke udsætte dig for fare og hvis du gør, så husk, at jeg altid kommer til din undsætning.”

Xander klukkede bare kort, i det Rose sagde hans navn, som en lille advarsel til at han ikke skulle udtale hende som hans pige på den måde. Desværre, kunne de ikke bare lade drengene ind, de var nød til at gå igennem alt det som han var. Så da Rose tilbød at hun godt kunne hjælpe dem med at finde noget frugt, men at de ikke kunne sove her, kiggede Xander en smule skuffet ned på hende og derefter hen på drengene. ”De.. kan sagtens blive her.. de skal bare gå igennem flammerne,” sagde han så roligt han nu kunne til hende. Kommentaren om at han ikke arbejdede særlig meget, klukkede han bare af og kyssede hende på toppen af hovedet. ”Jeg mente.. at der var en del arbejde med kvinderne engang Rose.”
Drengene smilte bare skævt, undtagen River der stod og så en smule underligt på dem. ”Igennem flammer? Hvad mener du med at vi skal igennem flammerne?”
Xander skulle til at svare på det, da Kitana kom hen lige i tids nok til at forklare dem hvordan det hang sammen. Efter hun havde fortalt det, besluttede drengene at de nok lige burde snakke sammen, da de ikke vidste om de skulle blive eller ej. Jacob var dog hurtig at vende sig om og snakke med Evaline.
”Nej da, vi mødes stadig ude i skoven, bare du og jeg,” svarede han drillende og da hun spurgte ind til om de fik stegt kødet, nikkede han og kløede sin nakke. ”Det gjorde vi skam, endnu engang tak.. og det er spøjst at se i har levet her hele tiden. Specielt siden Alex har kendt til det i så langtid.”
Joaquin
Joaquin
Noob
Noob

Antal indlæg : 376
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. - Page 3 Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af Rose Tirs Mar 07, 2017 9:16 pm

Hans hånd der lagde sig på hendes hofte, fik hende til at se en smule forsigtigt op på ham, hvad lavede han, var han virkelig i gang med at træde tættere på hende, hvad skete der lige nu? Hun følte hans læber presse sig imod hendes. Hun kyssede ham dog igen, lukkede langsomt sine læber i, hvor hun var meget forsigtig i kysset, hu ønskede ikke at lave nogle pludselige bevægelser, hvad nu hvis hun gjorde noget forkert. Hun rødmede en smule, inden hun følte hans læber blive trukket væk, en smule forvirret dog, med et glimt at drømmen så hun op på ham. "Eh..." Lød det lavt fra hende, hvor hun så en smule ned på hans bløde fyldige læber.
Snakkede hun for meget? Burde hun snakke mindre, hun burde vel snakke meget mindre. Hun lagde en hånd på hans kind, hvor hun blidt smilte af hans ord. "Jeg.... Undskyld jeg snakker for meget." Hun smilte kærligt til ham. "Hvis du altid beskytter mig... Så vil jeg jo aldrig være i fare." Hun så op i hans øjne, og derefter ned på hans læber. "Tak..." Hun lod sine læber strejfe hans læber kort igen, hvor hun ikke helt kunne finde ud af om hun vidste om hun skulle kysse ham, eller forsøge at tage hjem til landsbyen igen.

Rose så en smule overrasket på Xander. "Uhm... Jeg... Ja, men så skal de gå på varme gløder, og det kommer til at gå ondt, ud over det er der Daniel, som ville blive et større problem, han kan jo hellere ikke lide dig..." Hun lagde hovedet en smule på skrå, mens hun så op i hans smukke blå øjne. En del arbejde? Oh yea, Xander havde enlig knaldet næsten halvdelen af alle kvinderne. "Oh yea, du gik i seng med næsten alle kvinder..." Det burde vel irritere hede meget, men af en grund gjorde det hende bare nervøs. Han havde erfaring, men hun havde næsten ingen... Hun havde overhovedet ingen, erfaring. Hun adskilte sine læber kun, for at smile kærligt til ham og ånde lettet ud.
Evaline smilte drillende til ham. "Sure, hvis du føler for at mødes ude i skoven og få tæsk, er det fint... Så er der også mindre folk til at se dig tabe." Hun trak sine skuldre e smule op, inden hun smilte drillende til ham, vent takkede han hende lige. "Du burde ikke takke mig, det er fint nok." Hun smilte varmt til ham. "Alex havde sikkert sine grunde, så hold dig ikke sur på hende, i det mindste har hun holdt jer i live." Hun kørte en hånd igennem sit hår, inden hun lagde hovedet blidt på skrå.
Rose
Rose
Noob
Noob

Antal indlæg : 209
Join date : 23/05/16
Hjemsted : På grund af et jordskælv, bor hun på sin arbejds plads

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. - Page 3 Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af Joaquin Tirs Mar 07, 2017 9:53 pm

Han smilte til hende og kyssede hende blidt tilbage, i det hun pressede sine fine læber imod hans, blot i de få sekunder eller vent.. hun kyssede ham i længere tid. Med et smil på læben, kyssede han hende igen og havde stadig armene om hende. Han følte ikke for at tage til landsbyen lige, han følte bare mest for at være alene med Rose, ignorere alt andet.

”Yeah, ilden kan de godt klare, men bare tanken om at de skal til at døje med Daniel de stakkels mænd.. men, det kunne være godt at have andre mænd at snakke med. Specielt nu når jeg ikke kommer godt ud med Daniel..” vrissede han irriteret. ”Og hvad kvinderne angår.. så ja, men tænk, hvis de får en masse andre mænd at se til! Det vil være helt fantastisk! Og ja, jeg var en lille skøge før i tiden, men ikke længere.. nu når..” Han tog hendes hånd og svang hende rundt i en piruette. ”Du er kommet ind i mit liv.” Han drillende hende og var sukkersød på samme tid. Nogle af kvinderne smilte og fniste, andre himlede bare irriteret med øjnene.
Jacob klukkede bare og lagde armene på kors. ”Awh, det er næsten sødt, men vi begge ved at jeg vil vinde over dig og jeg er skam ikke sur på Alex. Jeg tror på at hun havde sine grunde, hun kunne jo aldrig vide om vi var farlige..” Så varmt han kunne, smilte han til hende og så derefter rundt. ”det ser ud til i har et godt samfund her.”
Imellem tiden var Kitana taget hen for at snakke med Daniel, da de trods alt havde været venner før i tiden, inden han fik for meget ’magt’. ”Daniel.. du kommer ikke til at kunne lide det her,” sagde hun så roligt hun nu kunne. ”Og du skal helst ikke flippe ud men øhm.. ligesom Xander skyllet op på land.. så er der lige skyllet fire andre fyre op.”
Hun vidste at han ville hade det, da han elskede at have alle kvinderne for sig selv.. jerk. Så af en grund tog hun sig selv i at smile drillende til ham. ”Ikke at de snakker om at blive her eller noget.”
Hun vidste ikke om det var en dum ide at fortælle ham det, men hey, han ville finde ud af det alligevel og hun havde haft advaret drengene om ham, i det hun fortalte om ceremonien.
Joaquin
Joaquin
Noob
Noob

Antal indlæg : 376
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. - Page 3 Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af Rose Tirs Mar 07, 2017 10:29 pm

Hun følte hjertet slå i brystet på ham, mens hun forsigtigt lod sine hænder skubbe sig langsomt væk fra ham, hun adskilte forsigtigt deres læber. "Jeg... Uhmmm, burde vi gå tilbage, det bedre at gå tilbage ikke?" Hun så forsigtigt op i hans øjne, med et forsigtigt smil på sine læber. "Det kan også ske at jeg, jeg mener vi... kunne lave et eller andet?... Noget du har lyst til at snakke om, eller lave, vi kunne sagtens lave noget, vent det har jeg sagt... men er der noget du gerne vil snakke om? Jeg mener lave? Jeg mener... Undskyld...." Yup, nu snakkede hun igen. Endnu engang snakkede hun for meget, hun burde bare klappe i.

Rose nikkede forsigtigt til hans ord, inden hun smilte varmt til ham. "Men du kan snakke med mig, er det ikke nok, hvad kan du snakke med dem om, som du ikke kan snakke med mig om?" Hun lagde hovedet blidt på skrå, hvor hun forsigtigt så op på ham, og trådte kort lidt tættere på ham. "Du kan snakke med mig, omkring hvaaaaad som helst." Hun smilte stolt over sine ord, hun ville ikke have noget imod at snakke med ham om alting, hvad som helst, hvilken som helst ting. Hun smilte kærligt til ham, hvor hun så forvirret op på ham, da han tog fat i hendes hånd. Dog i det øjeblik han valgte at snurre hende rundt, fik hende til at smile varmt til ham. Hun lagde en hånd på hans bryst, hvor hun stillede sig tæt op af ham igen. "Du sød... Men jeg ville ikke kalde dig en skøge... du blev vel bare overvældet." Hun smilte kærligt til ham, hvor hun kort kyssede hans kind.
Evaline smilte varmt til ham, hvor hun drillende så op i hans øjne. "Nemlig..." Hun strakte sig op mod himlen, hvor hun smilte kækt til ham. "Vores samfund køre godt, og det har aldrig været dårligt. Men alt i alt, så kunne man altid lave ændringer... Er du klar til at blive en del af samfundet, jeg ville glæde mig til at se dig i noget andet tøj, end det der." Hun smilte kækt, mens hun lod sine øjne løbe ned af ham.
Daniel rejste sig op, fra sin stol, hvor han så ned på Kitana. "Flere mænd?!" Lød det højt fra ham. De ønskede måske ikke at forblive på stedet, hvilket gjorde ham0 en smule forvirret. Hvorfor fortalte hun ham dette, hvis de ikke ønskede at blive. "De skal igennem gløderne, ligesom Xander, iført noget tøj som Xander, og hvis vi ikke har nok mad til det, ville vi ikke kunne holde festen, så find ud af om vi har nok mad. Alt i alt, så er der muligvis ikke plads til dem." Han skubbede nogle ting af bordet. "Hvor er de?" Han trådte truende imod hende.
Rose
Rose
Noob
Noob

Antal indlæg : 209
Join date : 23/05/16
Hjemsted : På grund af et jordskælv, bor hun på sin arbejds plads

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. - Page 3 Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af Jacob Søn Apr 09, 2017 12:42 am

Som altid, af ren panik, begyndte den unge Rose at panike, specielt efter de lige havde delt endnu et kys. Ikke at det var noget nyt. Han forstod godt hendes uro, det var ikke sket før, eller jo i grotten havde de kort delt et kys, men det var også deres første.
Han lod panden hvile imod hendes pande. ”Lad os tage tilbage til landsyen… de er sikkert ved at være bekymret.”

Xander snakkede blidt med Rose, imens de andre drenge stadig så en smule forvirret rundt og da Rose spurgte ind til om hvad det var han kunne snakke om med drengene, som han ikke kunne med hende. ”Det er svært at forklare Rose,” svarede han hende og i det hun trådte på ham, smilte han varmt og kærligt til hende. ”Tro mig Rose, der er vise tung jeg ikke kan snakke med dig om… du ved… mande snak, jeg kan snakke med dem om hvor højt jeg elsker din kro… dine øjne og sådan!” Hurtigt havde han rettet sine ord. Men ja, med de nyankommende drenge, kunne han snakke om mande ting! Specielt om alle tøserne der gik rundt. Han smilte allerede ved tanken, det kunne være rart at have en gruppe drenge venner igen.
Jacob fandt det ret rart at snakke med Evaline igen. Også selvom hun var en spøg en. For ikke at sige den måde han mødte hende ude i skoven på, hvor hun bare med det samme sprang på ham og hvor de herefter havde en sjov lille kamp. Dog havde de noget helt andet for nu. De sad faktisk bare og snakkede med hinanden, lidt om ceremonien der nok snart ville ske og at hun ønskede at se ham i noget andet tøj.
”Hvilke ændringer kunne du tænke dig hvis det var? Og hvad mener du med andet tøj.. får vi ikke bare lov til at have hvad vi har på?” spurgte han hende nysgerrigt og bemærkede godt de vandrende øjne hun havde, men lod det ligge og troede bare at det var noget han opdigtede.
Det kom ikke som nogen overraskelse for Kitana at se Daniel gå hen og tage dårligt imod nyheden om drengenes ankomst. Hun stod dog bare fortsat med armene over kors, selv da han kom en smule truende hen imod ham. Hun havde som sagt kendt ham siden de var små… og lige siden da havde han taget alt delen i at vokse. ”De har vist sinde om at blive, og hvis der ikke er nok mad må vi jage mere…” Hun kiggede op på ham og smilte kækt. ”De er udenfor, nær Roses telt.”
Jacob
Jacob
Noob
Noob

Antal indlæg : 218
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. - Page 3 Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af evaline Søn Apr 09, 2017 1:35 am

Hun smilte varmt, i det hans pande lagde sig imod hendes. Hun lod sin venstre hånd, køre op til Xanders kind, hvor hun nussede hans kind forsigtigt. Roligt så hun op i hans øjne, som nærmest lyste op i månelyset, roligt nussede hun den, inden hun kørte hånden ned til hans skulder. "Jeg tror ikke de tænker så meget imod det.. eller jeg mener på det... Det er kun hvis vi ikke er kommet tilbage inden solopgang." Hun fjernede roligt hånden helt, inden hun så rundt. Hvis du skulle tilbage, skulle de vel tilbage.

Det var svært at forklare, men hvorfor kunne han ikke snakke med hende om tingene, hun kunne da snakke med ham omkring hvad som helst. Hun så en smule forvirret på ham. "Du kan forsøge... Jeg er da ikke så svær at forklare, er jeg?" Lød det forsigtigt fra hende, inden hun lagde øjnene på de andre, og derefter hen på ham igen. Han forsøgte at sige noget, mande snak? "Jeg kan da godt snakke 'mande' snak... Jeg kan snakke med dig om hvad som helst." Hun smilte kærligt til ham. Hun forstod seriøst ikke denne mandesnak, hvilket gjorde det lidt kært. Hun havde trods alt aldrig haft mere end en dreng på øen, så det ville være så underligt hvis hun forstod mandesnak.
Evaline rystede blidt på hovedet. "Nej, hvorfor ville i også beholde det tøj." Hun løftede det løse tøj op, som ellers var ødelagt fra alt saltvandet, hvor hun slap det hårdt. "Jeg ville ændre nogle af reglerne. Vi har nogle regler om at vores leder skal forsøge at holde bestanden oppe, vi er trods alt ikke mænd, vi forsøger derfor at få et par mænd, men indtil videre har vi kun fået døtre." Hun sukkede blidt, inden hun så ned i sandet. "Men når ceremonien starter, er meningen at i skal have noget specielt tøj på, det har vi alle, for at feste over at have nye folk komme ind." Hun smilte drillende til ham.
Daniel knurrede kort, inden han knipsede kort. "Fint... Sådan er reglerne jo, de skal bare kunne gå på gløderne... Så lad os se hvordan det bliver... Jeg burde dog møde dem." Han trådte forbi hende, inden han slog tæppet væk fra døren. "Jage noget mere, vi burde skabe nogle flere marker til mad i stedet." Han kom gående ud, hvor han sjovt nok gik så hurtigt som ham kunne for at møde disse nye mænd. Han knurrede kort, inden han pludselig stod i døren ved Roses hytte. "Navnet er Daniel... Kom med jeres navn, hvis i ønsker at blive her, så... Rose hop ud." Han nikkede kort til Rose, der sjovt nok var tvunget til at smutte, hvor han kort klappede hende i røven, i det hun trådte ud. Hvilket fik hende til at se e smule overrasket tilbage. Han gjorde det dog kun for at vise at hun var hans.
"Hvis i så meget som ser på en af tøserne, bare en smule. Skær jeg huden af jer, plukker jeres øjne ud og tvinger jer til at æde dem, mens jeg klipper jeres negle af fra rødderne." Han trådte truende imod dem.
evaline
evaline
Baka

Antal indlæg : 186
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Shiseru tamashī Village

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. - Page 3 Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af Jacob Søn Apr 09, 2017 2:40 am

Hun havde nok ikke ret. Det var ikke fordi de andre direkte gik rundt og tænkte over hvor de mon blev af. De havde nok ned bedre ting at tænke på. Følelsen af hendes varme hånd imod hans kind, fik ham til at lukke øjnene i og smile varmt.
”Du har ret… lad os bare… blive her… ude i regnen..” klukkede han drillende og fik dem her til at sætte sig ned, så de kunne blive endnu mere mudderet til end hvad de i forvejen var. Han klukkede og kyssede hende her igen, fuldkommen ligeglad med om det regnede eller ej.

Xander havde ingen anelse om hvordan han skulle forklare hende dette, så til sidst valgte han bare at lukke munden på hende, ved at kysse hende dybt og placere en hånd på hendes kind. Lidt efter trak han væk og smilte til hende. ”Du har ret, jeg kan snakke med alt om dig og har ikke brug for andre.”
Jacob så kort nysgerrigt rundt, før han så hen på Evaline igen, der fortalte ham hvordan reglerne hang sammen og det var meget gammeldags i forhold til hvad han var van til fra hans eget hjem. Jo mere han hørte om stedet, jo mere fik han en underlig fornemmelse i maven om at de ikke burde være her og knap nok havde han nået at tænke den tanke, før ingen andre end den største mand han nogensinde havde set, trådte ind i Roses telt! Og ikke nok med det, i det han bad Rose om at gå ud, klappede han hende bag i og fik Xander til at træde ind foran ham.
”Du rør hende ikke… tag alle de andre kvinder, du har så mange af dem…” vrissede han irriteret, til Josh trådte frem og smilte venligt, men også forståeligt til Xander. ”Vi har ikke i sinde om at røre dine kvinder Daniel. Vi er her blot for at være en del af samfundet, så der er mulighed for mad og ly, hvor vi selvfølgelig hjælper til med alt.”
Jacob der var gået ind teltet, holdte nu vågent øje med Daniel og Josh. Hvis manden endte med at røre ham, skulle han nok være den første til at stille sig imellem.
Jacob
Jacob
Noob
Noob

Antal indlæg : 218
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. - Page 3 Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af evaline Man Apr 10, 2017 9:41 pm

Hun smilte kærligt til ham, da han trak hende ned at sidde. "Vi kommer til at blive syge." Hun lagde sin pande imod hans, hvor hun lod sin hånd køre op til hans kind, inden hun kyssede hans læber igen. Hvorfor var hun pludselig så glad, det var som om hun ikke kunne andet end at smile nu hvor de var sammen. Hun kyssede ham hele tiden, ønskede ikke helt at stoppe, gud hvor var hun lykkelig lige nu. "Men lad os smutte hjem, om noget tid." Lød det lavt fra hende.

Da Xander lukkede munden på hende, ved at kysse hende, kyssede hun selvfølgelig igen, men fik en lille rødmen på kinderne. Det var lettere pinligt, især fordi der stod folk omkring dem. "Nemlig... HVad som helst, jeg kan altid snakke med dig." Hun smilte varmt til ham, hvor hun rettede lidt på hans tøj.
Evaline smuttede sasmmen med Rose, da de blev bedt om at gå. Dog i det øjeblik Daniel klappede Rose i røven, var det Evaline der trak Rose væk fra ham. Det at Xander stillede sig op imod Daniel, fik ham bare til at smile nedladende til ham. Hans blik fortalte mere eller mindre det hele. Det fortalte at han skam havde i sinde om at gøre hvad han ønskede mod Rose, om Xander ønskede det. Dog i det øjeblik Josh kom imod ham, samt nærmest sagde at han ikke ønskede noget, smilte han bare til ham. "Hvis i kan gå igennem gløderne her til aften, så er i velkommen, hvis i ikke kan, vil jeg have at i forsvinde med det samme! Og hvis i kommer så meget til at røre en af mine kvinder, som Xander.. Vil i fortryde det... De kvinder er mine... Også Rose" Han så mod Xander, i det han sagde Roses navn. Han gik derefter ind imod Jacob, hvor han gik forbi dem og videre gennem stedet. Han greb derefter fat i Roses arm, hvor han trak hende med sig.
evaline
evaline
Baka

Antal indlæg : 186
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Shiseru tamashī Village

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. - Page 3 Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af Josh Man Apr 10, 2017 10:19 pm

Han klukkede blidt imod hendes læber i det hun sagde, at de ville gå hen og blive syge, hvilket hun sikkert havde ret i. Men lige nu, var det, det hele værd og han fortsatte derfor bare med at ligge i mudderet sammen med hende, imens regnen lagde sig over dem, stille og roligt.

Xander kunne ikke tro hvad Daniel stod og sagde til ham. Aldrig havde den store idiot så meget som skænket Rose en tanke! Og nu, hvor hun var hans, var han pludselig meget interesseret i hende og da han trak hende med sig, kunne han mærke alt brænde sammen inde i sig. Og hvordan vidste han at Daniel tog Rose med sig? Han steg ud af teltet og så det hele. Mere havde han ikke trådt ud af teltet, før han løb hurtigt hen imod Daniel og sprang på ham, i tids nok til at grebet om Rose ville forsvinde.
”Du rør hende ikke!” råbte han så højt at alle kvinderne måtte vende sig forskrækket om. Dog lå han langt fra mærke til dem. I stedet fokuserede han nu på, at få Daniel ned og ligge, for ikke at sige at få ham på plads engang for alle. Hvis han vandt, ville han kræve at Daniel forsvandt af sin såkaldte trone. Det fik ham til at rejse sig op og kigge ned på Daniel. ”lad os kæmpe om den såkaldte trone Daniel! Hvis du tør at sætte den på spil, din kujon!”
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. - Page 3 Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af evaline Man Apr 10, 2017 10:44 pm

Xander havde skam ret. Daniel havde aldrig igennem hele sit liv, så meget som skænket Rose et blik. Men nu hvor Xander pludselig havde noget sammen med hende, ønskede han mere end noget andet at tage Rose fra ham, gøre så Xander ikke ønskede at se på hende mere. Måske endda ydmyge hende lidt... på den anden side ville ydmygelsen bare få Xander til at trække Rose mere til sig, så måske han bare skulle holde Rose fra Xander, længe nok.
Dog nåede han ikke at gå langt med hende, før Xander pludselig sprang mod ham og væltede ham omkuld, hvilket fik ham til at miste grebet omkring Roses arm. Rose stod målløst og stirrede på ham, hvor hun en smule forvirret så sig omkring. Hvorfor ønskede Daniel at tage hende og hvorfor angreb Xander Daniel nu? Alting forvirrede hende en smule.
Det at Xander pludselig ønskede at slås med ham, fik ham kort til at slå ham med en knyttet næve imod hans kæbe. "Kæmpe, om tronen du ville aldrig få den!" Han slog ham derefter i maven, hvis han altså ikke nåede at komme væk. Dog inden kampen rigtig ville gå igen, stoppede Rose dem, ved at løbe hen og trække fat i Xander. "Hva laver du? Er du sindssyg..." Hun pressede sine hænder imod hans bryst, mens hun forsøgte at skubbe Xander tilbage. "Det er farligt, og rigtig dumt... Han ville aldrig spille færd." Lød det lavt fra hende, inden hun så op i Xanders øjne. Hun tænkte ikke så meget på, hvor mange der så på dem. Hun ønskede bare ikke at se Xander komme til skade.
Evaline kom luntende hen til dem, hvor hun greb fat i Jacobs overarm. "Hey... Hvad sker der?" Hun så mod Daniel og Xander, mens hun holde fat i Jacobs arm.
evaline
evaline
Baka

Antal indlæg : 186
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Shiseru tamashī Village

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. - Page 3 Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af Josh Man Apr 10, 2017 11:19 pm

Det lykkedes Daniel at ramme Xander på kæben og han trak sig derfor en smule omtåget væk fra ham. Dog nåede han ikke at slå ham i maven, før han havde drejet en omgang rundt og ladet benet strække sig ud, hvor han håbede på at kunne ramme ham i maven. Kampen stoppede dog ligeså hurtigt som den var begyndt. Rose var den der stoppede den, ved at hun pludselig stillede sig imellem ham og Daniel, hvor hun spurgte det klassiske spørgsmål.
”Jeg forhindre ham i at tage dig fra mig og det kan jeg kun hvis jeg tager tronen fra ham, for så har han intet at skulle have sagt!” sagde han og råbte det sidste ud til Daniel. Imellem tiden havde han dog sørget for, at trække Rose ind til sig, så Daniel ikke så let kunne få hende fra ham. ”Jeg udfordrer dig Daniel og hvis du er så sikker på at jeg ikke får tronen, så gør det dig vel intet at slås imod mig?”
Alle drengene var nu selv kommet ud af teltet og forstod ikke rigtig hvad der foregik. Så da Evaline kom hen og lagde en hånd på Jacobs overarm, så han overrasket ned på hende og skar en svag lille grimasse. ”Xander vil have tronen, eftersom Daniel åbenbart vil tage Rose fra ham…”
River smilte fjoget. ”Se det er hvad jeg kalder spændende.. han beskytter virkelig sin dame huh?”
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. - Page 3 Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af evaline Man Apr 10, 2017 11:36 pm

Xander ramte dog Daniel i maven, men for Daniel var han dog kold. "Er det, det." Lød det koldt fra ham, hvor Rose derefter fik dem stoppet. Selvfølgelig ønskede Daniel ikke at angribe Xander mens han stod med Rose, han ønskede skam at tæve ham, men hvis han så skadede Rose ved et uheld, ville han bare selv ende ud i et dårligt syn for kvinderne. Han tænkte sig skam om. Rose så en smule bekymret op på Xander, hvor hun lagde hånden mod hans kæber, der var blevet en smule rød nu. "Xander." Lød det lavt fra hende, mens hendes brune øjne lyste en smule op af bekymring. "Han.. Jeg... Jeg er hos dig, så ingen kamp." Hun smilte forsigtigt til ham, hvor Daniel kort spyttede ud til siden.
"En kamp om tronen?... Fint... Men først i morgen.... Så snart tøserne." Han nikkede mod Jacob og de andre. "Er gået over gløderne, er jeg villig til at kæmpe imod dig... Men med våben.. Lad os se hvem der dør hurtigst." Hurtigt drejede Rose rundt. "Aldelses ikke!" Lød det højt fra Rose, hvor hun skubbede Xander en smule bag sig. "En kamp ville være fint, men ingen død... Vi er ikke hule folk." Det var de lidt, sådan levede de i hvert fald, men det vidste de jo ikke.
Evaline så op i Jacobs øjne. "Oh... Det kan han vel ikke helt?" Lød det fra hende, før hun hørte River bag sig. "Er det noget i mænd normalt gør? Forsøger at beskytte jeres så kaldte dame?" Lød det en smule forvirret fra hende, inden hun så mod dem igen.
Yuuka kom sjovt nok også luntende, hvor hun så mod Evaline og derefter mod Rose og dem. "Kamp? Virkelig... Burde vi stoppe det... Eller, Rose er i god gang, men stadigvæk."
evaline
evaline
Baka

Antal indlæg : 186
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Shiseru tamashī Village

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. - Page 3 Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af Josh Tirs Apr 11, 2017 12:15 am

Det var ydmygende for ham, men man kunne ikke se det og alt han ønskede lige nu, var den kamp så han kunne sikre at Daniel ikke tog Rose med sig. Så da hun lagde en hånd på hans kind, rystede han blidt under hendes berøring og han nåede dog ikke at sige noget til hende, før Daniel sagde at kampen nok skulle finde sted i morgen. De ord fik alt til at banke inde i ham igen. ”Det er en aftale…” mere fik han igen ikke sagt, før Rose blandede sig og sagde at kampen aldeles ikke ville blive med død og våben. Hvilket han faktisk var en smule lettet over, eftersom han ikke havde tænkt videre over at det indebar våben. ”Det bliver en kamp på næver så og uden død… hvem end der vinder går hen og bliver den såkaldte høvding.”
Jacob så ned på Evaline og løftede på skuldrene. ”Jeg ved det ikke.. han er en smule lille ved siden af ham, så jeg tvivler, men hvem ved..”
I det Evaline så hen på River, løftede han på skuldrene og fjernede nogle sorte lokker fra sin pande. ”Af og til jer, hvis en anden mand vil have vores dame, så kan vi godt finde på at beskytte hende med alt hvad vi har og halløjsa…” Han så nu hen mod Yuuka der kom hen imod dem. ”Du skal ikke bekymre dig om kampen, den kommer ikke til at ske før i morgen, efter vi er blevet en del af jeres samfund ved at gå igennem gløderne.”
Josh tog sig selv i at kigge rundt efter Alex, da han ikke havde set hende siden de blev lukket ind i deres by. Mon hun havde noget imod at de var en del af dem nu?
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. - Page 3 Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af evaline Tirs Apr 11, 2017 12:36 am

Rose nikkede til Xanders ord. Hun ønskede ikke at han skulle komme tilskade, men hun ville hellere ikke stå og sige ham imod. Hvis han ønskede dette, ville hun vel ikke kunne tale ham fra det. Hun smilte forsigtigt til ham. Hendes hjerte bankede underligt, mens hun kunne føle en smule nervøsitet sprede sig i hende. Hvis han kom til skade, eller hvis Daniel ikke stoppede, hvis Xander tabte. Daniel så ned på Xander, hvor han kort knurrede af ham. "Men hvis jeg vinder... Må du ikke så meget som røre Rose længere." Lød det nedladende fra ham. Det gik jo ikke at det kun var ham der ville miste noget, hvis han tabte.
Evaline slap Jacobs arm, hvor hun så imod dem, lod ikke rigtig sit blik falme fra dem. "Alle er lille i forholden til Daniel... Selv mig, og jeg er ellers ret høj." Her så hun op på Jacob, hvor hun kort skar en grimasse. Var han virkelig også højere end hende? Hun sukkede blidt, hvor hun her så tilbage på River, mens Yuuka kom mod dem. Yuuka nikkede kort til River, hvor hun adskilte sine læber forsigtigt. "Så hvis i kommer igennem, bliver festen ødelagt af en slåskamp... Great..." Hun lagde armene over kors, ved at ligge dem under hendes barm, løftede hun den skam også lidt op. "Men er i klar på at gå igennem gløderne i morgen? Det er ret smertefuldt." Lød det fra hende, hvor hun så op på River.
Alex derimod sad oppe i et træ, sad enlig bare og læste i en ødelagt bog, hun kunne måske ikke helt forstå handlingen i den, men det var enlig meget rart at læse en bog, for at kunne finde ud af slutningen, måtte hun i stedet bare fantasere sig til det, hvilket enlig var ret sjovt.
Rose fik dog trukket Xander væk fra Daniel, hvor hun trak ham ind i sin hytte. "Er du sindssyg... Hvad nu hvis du får tæsk... KIkke at jeg ikke tror du ikke kan vinde over ham, du virker nu mere stærk... Men hvad nu hvis der sker et eller andet, eller hvis han snyder, hvis man altså kan snyde i sådan noget. Jeg ønsker ikke at se dig komme noget til skade." Hun nussede hans kind, hvor hun fik ham til at sætte sig i sengen.
evaline
evaline
Baka

Antal indlæg : 186
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Shiseru tamashī Village

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. - Page 3 Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af River Ons Apr 19, 2017 5:29 pm

Xander var ikke sikker på hvad det var han var i færd med at rode sig ud, men uanset hvad, så kunne han ikke lade Daniel få Rose. Det blev over hans lig, hvilket det måske kunne gå hen og ende i, hvis han ikke passede ordentligt på. Tanken om døden forsvandt så snart Daniel nævnte, at hvis han vandt, måtte Xander ikke længere røre Rose. En knurren rumlede nede i hans halv tomme mave.
”Aftale… og jeg får din såkaldte høvdinge plads og du mister derved din ret til at tage de kvinder du vil have,” sagde Xander selvsikkert og så rundt. Nogle af kvinderne lignede et stort spørgsmålstegn, hvorpå de andre bed sig nervøst i underlæben, måske fordi de ikke ønskede at Daniel skulle smides af tronen.
”Han må være skør,” sagde Josh for sig selv og så hen imod de to stridige hanner. ”Xander er langt, langt mindre end Daniel, der garanteret også er van til at slås… han dødsdømmer sig selv.”
”Hvis han mener han kan klare det, så må vi håbe på hans veje at han kan,” kommenterede Jacob på Joshs ord og tog ej heller øjnene fra Daniel og Xander. Man kunne nærmest dufte hvordan lynene brusede imellem dem.
Da Yuuka snakkede om at festen ville blive ødelagt, så drengene nysgerrigt hen på hende og her kunne River ikke holde tungen i munden. ”Festen er vel i aften, da vi skal gå igennem gløderne i aften, og deres slåskamp er først i morgen… så forhåbentligt ødelægger det ikke noget.”
Derefter gjorde han noget drengene bestemt ikke havde set ham gøre før. River drillede rent faktisk varmt til hende og lyttede til hvad hun havde at sige om gløderne. Dog kunne de genkende ham igen, så snart han lod de sorte øjne beskue ned af hendes kavalergang, som hun så nydeligt puffede op. ”Vi er skam klar på at gå igennem dem… Xander har lovet at vise os et trick.”
Det måtte blive lidt senere, da Rose trak Xander bestemt ind i sin hytte og begyndte at tvivle på kampen i morgen. I det hun lod sin hånd hvile på hans kind, smilte han varmt og lod sig læne imod den varme hånd.
”Jeg er nød til det… hvis ikke.. vil han tage dig Rose, du ved på den grusomme måde og jeg kan ikke lade det ske..” han havde fået sat sig på sengen, som hun ønskede. De blå urolige øjne så hen på hende. ”Selv hvis han snyder, jeg vil ikke lade ham få dig, om jeg så skal tæskes.” Begge hænder blev lagt på hendes kinder og her trak han hende ind til sig, så han kunne placere et kys på hendes pande.
River
River
Noob
Noob

Antal indlæg : 302
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. - Page 3 Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af Yuuka Ons Apr 19, 2017 5:59 pm

Rose kunne ikke andet end at frygte for denne kamp, hvis Xander tabte betød det så at de måtte slå op? Hvad betød det, hvis Xander gik hen go tabte og hvis han vandt, skulle han så hjælpe med at skabe et samfund. Hun lagde en hånd ved hjertet, hvor hun så en smule usikkert på Xander. Ville Xander gerne have flere kvinder, var hun ikke nok? Hun så kort ned i sandet, inden hun svang sine arme omkring sig selv. Hvorfor følte hun sig så utilpas lige nu? Hun følte ikke at hun havde noget at skulle have sagt, selv hvis hun forsøgte ville Xander sikkert ikke lytte til hende.
Joshs ord gjorde hende ikke ligefrem mere rolig, hun følte sig så underlig. Hun så sig kort over skulderen mod Josh og Jacob, med et par triste øjne.
Evaline derimod stod bare og lyttede til dem. "Hvorfor håber i på noget som helst, i aner ikke engang hvem han er. I ved ikke engang om han er et røvhul, og her står i og håber for at Xander vinder." Hun smilte kort drillende til dem, inden hun greb fat i Jacobs arm, vrid den om og slog sit knæ imod bagsiden af hans knæ, så han ville falde ned på knæ. "Lad os slås... Bare for sjov, atmosfæren er der til det... Kom nu." Hun slap Jacobs arm, hvor hun trådte en smule væk. "Kom nu, It'll be fun!" Hun smilte stort til ham, mens hun lavede nogle små hop på stedet.
Daniel derimod smilede bare nedladende til Xander. "Jeg kan knap nok vente... Jeg smadre dig som den lille vatpik du i virkeligheden er." Han stod truende og så ned på Xander, med den bare overkrop der spændte en smule så hans muskler kun blev mere tydelige.
Yuuka så kort tilbage på River i det han åbnede munden. Han havde enlig ret, de holde festen i aften, men ville spændingerne ikke bare ødelægge det hele? Hun sukkede blidt. "Jeg tror nu bare at der vil være en masse problemer... Men jo, festen er i aften, vi burde gøre maden klar. I burde også få noget andet tøj på endnu." Hun så kort ned af River, inden hun så op i hans mørke øjne igen. "Jeg finder noget til jer." Lød en smule kærligt fra hende. Hun vidste ikke helt om det var det varme smil, eller det at han rent faktisk så en smule tiltrækkende ud, men hendes hjerte stoppede kort med at slå. Hun så kort væk, inden hun tog sig selv i at se på ham. Dog var det ikke et møde med hans øjne, mere et møde af hans øjne der stod og betragtede hendes brystparti. Dette fik hende bare til at vende siden til ham, mens hun stirrede en smule ondt på ham. "Jeg tror han har glemt det, nu hvor der er andet at tænke på." Lød det koldt fra hende, inden hun gik.

Rose fik Xander trukket med sig, han var nød til at vide at hun bestemt ikke ønskede at dette skulle ske. Hun smilte forsigtigt til ham, mens han lod sin kind presse sig en smule mere imod hendes hånd flade. "Han ville ikke kunne tage mig på den måde, det ville jeg ikke lade ske... Så aflys please den kamp... Jeg vil ikke have du kommer noget til." Hun så bedende ind i hans smukke øjne, mens hun kort stillede sig tættere på ham.
Hun fulgte ham roligt, da han satte sig på sengen. Han ønskede måske ikke at hun blev taget fra ham, men hun ønskede hellere ikke at se ham komme til skade. Hun adskilte sine læber kort, lige til han trak hende hen og kyssede hendes pande. Roligt lagde hun en hånd mod hans, mens øjnene lukkede i. "Jeg vil ikke have du får tæsk." Mumlede hun lavt, inden hun åbnede sine brune øjne og så op i hans. Roligt nærmede hun sig hans læber, hvor hun lod sin hånd glide op i hans hår. Et forsigtigt samt tøvende kys, blev presset imod hans læber, mens hun nussede hans baghoved.
Yuuka
Yuuka
Baka

Antal indlæg : 186
Join date : 23/05/16
Hjemsted : hun bor sammen med Lilly og River.

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. - Page 3 Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af Jacob Ons Apr 19, 2017 6:32 pm

Josh og Jacob tænkte slet ikke over at det var muligt for Rose at høre dem. Så først da hun så hen på dem med de store brune øjne, så de flovt den anden vej og valgte at det nok var bedst de ikke kommenterede mere på det. Og for ikke at sige Evaline nu stod og kaldte dem underlige, da de trods alt ikke kendte Xander som sådan. Alt de vidste, var, at han var den der havde taget godt imod dem og nu var ved at miste sin kæreste, til en eller anden martyr. Hverken Josh eller Jacob nåede at svare, før Evaline væltede Jacob ned på hans knæ og fik ham til at hvine kort.
”Er du skør?” spurgte han og rejste sig op i det hun fjernede sig fra ham. Han vendte fronten imod hende og var mødt af det store smil hun sendte, samt det faktum af at hun hoppede rundt på stedet.
”Og hun kalder os underlige,” Hviskede Josh til Jacob, der klukkede lavt og ellers gik hen imod Evaline. Her smilte han uskyldigt til hende, før han sparkede ud efter hendes ben, i håbet om at hun ville vælte. ”Lad os se om du vinder denne gang.” Langsomt voksede et drillende smil på Jacobs smalle læber.
Josh himlede kærligt med øjnene, før han så hen imod Yuuka og de andre, der snakkede om festen. Dog kom snakken ind på tøj. ”Undskyld, men… tøj? Hvorfor skal vi have andet tøj på?”
River stod stadig svagt og betragtede Yuuka, til hun vendte siden til ham og han kom tilbage til verdenen igen. Her smilte han igen til hende og klukkede. Hun havde uden tvivl bemærkede at han havde kigget en smule. Dog virkede hun pludselig så kold… hvorfor blev hun nu sur?

Xander mærkede hvordan hans eget hjerte slå. Rose var bekymret, men han havde ikke andet valg.
”Jeg skal nok klare den,” hviskede han til hende. ”Men, selv hvis han ikke kan… så tør jeg ikke tage chancen og bare det faktum at han ville trække dig fra mig hele tiden, og du er nød til at følge med ham, da i åbenbart altid skal gøre hvad han sige.” Han kyssede igen hendes pande, lige i tide nok til at se ned i de dejlige brune øjne og i tide til, at hun tøvende lænede sig frem for at placere et sødt kys på hans læber. Han smilede imod hendes læber og kyssede hende igen. Lidt efter trak han væk og lagde sin pande imod hendes. ”Jeg skal nok klare den og du bliver min lille dronning..”

Så snart Rose og ham havde fået snakket ud, holdt han hvad han lovede drengene og tog dem med op til isen, hvor Alex engang havde vist ham. På den måde ville gløderne gøre mindre ondt og de ville nemmere komme igennem gløderne, forhåbentlig.
Jacob
Jacob
Noob
Noob

Antal indlæg : 218
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. - Page 3 Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af Rose Ons Apr 19, 2017 7:03 pm

Evaline stod og hoppede lidt rundt, mens hun ventede på at Jacob ville angribe hende også. Han måtte da gerne forsøge, men hun var klar på det! "Jeg ikke skør, kom så." Hun løftede sine hænder en smule op, mens de grå øjne fulgte ham en smule. Hun kunne ikke rigtig høre Joshs lille kommentar, men det fik hende alligevel til at se mod Josh. "Du må gerne joine, jeg kan snilt vinde over jer begge." Lød det nedladende fra hende.
Det at Jacob gik langsomt imod hende, fik hende til at falde til ro. Ville han virkelig ikke slås, de sloges da ude i skoven, så hvorfor ikke nu? Hun lagde hovedet en smule på skrå, inden han sparkede mod hendes ben, så hun væltede bag over. Dette fik hende bare til at lave en masse små saltomortaler bag om, så hun til sidst ville stå lidt fra ham og trådte kort frem. "Fantastisk." Lød det kort fra hende. "Jeg vinder!" Lød det højt fra hende, inden hun løb imod ham. Her sprang hun kort op i luften, hvor hun samlede sine hænder og ville forsøge at slå ham ned fra luften af, hvor hun på samme tid forsøgte at give ham et knæ i ansigtet, på den måde hvis hun ramte, ville hun slå hans hoved direkte ned i hendes knæ. Hun havde et stort nærmest ondskabsfuldt smil på sine læber. Hun skulle nok vinde dette, han ville i hvert fald ikke få lov til at vinde.
Yuuka så kort på Josh, hvor hun sendte ham et blidt smil. "Ønsker du virkelig at gå rundt i det der, ikke for noget men der er hul i dine bukser, så man kan se din numse." Hun blinkede drillende til ham, inden hun vendte blikket imod River igen, for at se om han stadigvæk holde øje med hende.

Rose lukkede blidt øjnene i, mens han nussede hendes kinder en smule. "Han kan ikke tvinge os til at have sex med ham, ikke så længe jeg ikke vil... tror jeg." Lød det lavt fra hende,inden hun så en smule væk. Hun var ikke helt sikker på om det var sådan hun skulle snakke, hvad nu hvis hun tog fejl? "Jeg ville også have det fint, hvis jeg bare var din lille ven i stedet... Du ved din,uden en titel." Lød det drillende fra hende, inden hun kyssede ham igen. Hans læber var så blide, nærmest kærlige. Hun pressede sig kort imod ham, inden hun adskilte sine læber og så op i hans blå øjne.
Da samtalen sluttede, stod Rose stadigvæk en smule usikker tilbage. Han ønskede ikke at lade det ligge, i stedet valgte hun bare at give op og nu stå tilbage, med en ubehagelig følelse. "Vi ses." Lød det lavt fra hende, før hun selv var nød til at forberede maden til festen, hvis de altså kunne gå igennem gløderne.
Rose
Rose
Noob
Noob

Antal indlæg : 209
Join date : 23/05/16
Hjemsted : På grund af et jordskælv, bor hun på sin arbejds plads

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. - Page 3 Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af Jacob Ons Apr 19, 2017 7:24 pm

Josh havde ikke i sinde om at joine deres lille slåskamp. Den måtte de selv ligge og nyde. Børnlille. Han klukkede over sin egen tankegang og lyttede nu ellers til hvad Yuuka sagde om hans tøj. Hullet på hans bagparti havde han langtfra opdaget, så da Yuuka pegede det ud, rødmede han kraftigt og så ned på det.
”oh yeah… I see,” klukkede han nervøst og lagde derpå nu en hånd på hullet for at dække det.
River grinte kort og så hen på Josh, lige i tide nok til at Yuuka vil se at han ikke længere stirrede på hende.
Og Jacob, ja han havde ingen anden end Evaline på nakken, der tog slåskampen alt for alvorligt og da han var langt fra var van til at slås, lykkedes de hende at ramme ham hver gang og da han ramlede hovedet ned i hendes knæ, faldt til jorden og i det Joaquin så dette, løb han derhen og skubbede Evaline væk.
”Bloody hell! Hvad fuck tror du at du foretager dig?!” råbte han af hende og hjalp Jacob op at stå.
Jacob havde fået en flænge i læben, hvilket nu matchede arret han havde fået langs sit øje under skibsbruddet. ”Det i orden Joaquin… jeg bad selv om det..” Akavet kløede han sig i nakken og hostede kort. ”Dog troede jeg ikke hun mente det så alvorligt.”

Xander sukkede og så kort den anden vej. ”Selv hvis han ikke har ret til det, kan han stadig tage dig med ham og på den måde fjerne dig fra mig… og jeg ville kunne se ham smile hånende til mig hver gang han trækker dig med sig… jeg nægter at lade det ske, så vil du ikke nok stole på, at jeg nok skal klare kampen imod ham?” spurgte han hende til sidst og så tiggende på hende. Hvis han havde hendes støtte, så skulle han sku nok klare den. Kommentaren om at hun ville være hans uden en titel, fik ham til at smile kærligt og trække hende ind til sig igen, hvor de kyssede blidt.

Tiden var inde, festen begyndte og da drengene kom tilbage med ømme fødder, lå deres tøj allerede fremme og til Jacobs uheld, bestod det stort set ikke af mere end en hula skørt. ”De vil have os til at gå rundt halvnøgen!?”
Klukkende kiggede River ud fra teltet, ud på kvinderne og her spærrede han øjnene op. ”Yup, de går skam nu også selv halvnøgne rundt nu.”
Xander, der havde sat sig tålmodigt på sengen, sad med armene foldet på kors og klukkede. ”I vender jer til det..” De havde heldigvis fået lov til at låne Roses telt til at klæde om. ”I kommer bare ud når i er klar.” Han forlod teltet med et smil og begyndte her at hjælpe Rose med at stille maden klar til festen.
Jacob
Jacob
Noob
Noob

Antal indlæg : 218
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. - Page 3 Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af Rose Ons Apr 19, 2017 7:53 pm

Yuuka lo kærligt af hans reaktion. Det havde nok hellere ikke været i hans tanker i det de nok mere tænkte på at overleve. Hun smilte kærligt til ham, inden hun rystede på hovedet. "Så noget nyt tøj?" Lød det kærligt fra hende, med en lille latter gemt i hendes stemme. Hun så her kort på River, der nu ikke stirrede på hende længere.
Da Evaline ramte smilte hun bare større, dette var så nemt nærmest sjovt. Hun nåede dog kun lige at lande i sandet igen, før Joaquin skubbede hende væk. Hun så en smule underligt på ham. "Eh?" Hvorfor var han så oprevet, hun havde knap nok brugt alt sin styrke imod ham. Hun sank sine hænder en smule, mens Joaquin hjalp Jacob op. Roligt gik hen imod dem, hvor hun skubbede Joaquin væk. "Du tabte." Lød det drillende fra hende, inden hun spændte ben for ham igen, i håb om at få ham til at ligge ned igen. Hvis han faldt til jorden, ville hun stille sig over ham, inden hun satte sig på hans mave. "Ok... Jeg synes vinderen skal have et eller andet..." Hun lagde sin hånd under sin kæbe, mens hun så tænkende rundt. "Uh! Jeg har det." Lød det drillende fra hende, inden hun stillede sig på fire over ham. Hvis han ikke havde skubbet hende af endnu, ville hun placere et dybt kys imod hans læber.

Hun så en smule trist på ham, i det han så den anden vej. Hun ville ønske hun havde nogle ord, der kunne få ham til at ændre sine ord og lade vær med at kæmpe. "Fint... Jeg stoler på dig." Lød det kærligt fra hende, hvor hun sendte ham et kærligt smil. "Hvis du mener du kan klare det, forventer jeg at du klare det." Hun forsøgte at lyde opbakkende, selvom hun ikke helt følte for det. Hun kyssede ham blidt, hvor hun lod sine hænder glide ned på hans bryst, hvor hun trak ham en smule tættere ind til ham. Hun holde ham ind til sig i noget tid. Mest fordi hun ikke ønskede at han skulle komme uden for hendes hytte, hvis han gjorde ville hun måske miste ham eller noget i den stil!

Festen var skudt i gang, alt de manglede var bare drengene der skulle skifte. Ellers gik alle rundt i deres mave danser tøj. De placerede maden på et langt bord, mens de var i gang med at brede gløderne ud i sandet. De ventede bare på drengene nu.
Da Xander kom ud fra stedet, stod Rose med et kærligt smil på sine læber. "Er de snart klar?" Lød det kærligt fra hende, inden hun stillede nogle forskellige retter på bordet.
Rose
Rose
Noob
Noob

Antal indlæg : 209
Join date : 23/05/16
Hjemsted : På grund af et jordskælv, bor hun på sin arbejds plads

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. - Page 3 Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af Xander Ons Apr 19, 2017 8:14 pm

Da hun drillende spurgte Josh om de skulle have noget nyt tøj, smilte han genert og klukkede derefter. ”Yeah, det er nok en god ide,” svarede han og blussede stadig en smule op.
River der derimod kunne mærke Yuukas blik på sig og derefter kiggede han nu hen på hende igen, hvor han her blinkede til hende og smilede forførende. Ja, han fandt hende tiltrækkende og dejlig at se på. Burde han holde det hemmeligt for hende?
Joaquin havde nærmest ikke mere end lige nået at blande sig, før han blev skubbet væk af den overraskende stærke Evaline, der igen havde sit fokus på den allerede forslået Jacob. Flov over at have tabt så hurtigt, pustede Jacob ud og havde ikke mere end lige fået det sidste luft ud, før Evaline væltede ham igen. Han gispede svagt og så op på hende, i det hun stillede sig over ham og derefter satte sig på hans mave. ”Okay okay, ja jeg tabte, du vandt.” Han lagde en hånd på sin pande og fjernede den, for at se på hende, imens hun krævede vinderen skulle have noget. ”men, jeg har ikke noget at give dig?” Hurtigt kom hun dog på sin egen ide og det viste sig, at han skam havde noget at give hende. Overrasket spærrede han øjnene op og kunne ikke rigtig forstå at det skete.
Selv nogen af pigerne så overrasket derhen. Hvad lavede de lige?! Jacob trak væk, ved at skubbe hende væk og nu se ned på hende. ”Hvad tror du lige at du laver?”

Hun stolede på ham. Det var alt han havde brug for. Han ville klare det for hendes skyld, vinde over Daniel, så de andre kvinder også kunne få deres frihed, langt om længe. ”Jeg skal nok klare den.” Der var intet usikkerhed at finde i hans stemme. Han kyssede hende igen og elskede følelsen af, at hun trak ham ind til sig selv og der gik skam lidt tid, før han som sagt tog ud med drengene på isen.

Alt folket nu ventede på var åbenbart drengene.
”Yeah, de forsøger at få Jacob ned i det… han er åbenbart ikke så glad for at vise for meget hud. Det havde jeg aldrig troet at jeg skulle høre en mand sige,” klukkede han og satte selv en ret på bordet.
River gad ikke vente mere, han gik ud og det samme gjorde Joaquin, hvor de her nysgerrigt så sig omkring. I det de så den lange bane af gløder, kunne de mærke nervøsiteten boble og kun Joaquin kunne mærke et lille adrenalin sus i maven.
Lidt efter noget tid kom Josh ud, efterfulgt af Jacob der så godt han kunne, forsøgte at skjule sin ubehag over at have så lidt tøj på. Xander smilte skævt og ventede nu ellers på ceremonien skulle blive skudt i gang.
En efter en gik de over gløderne. River var den første der gjorde det og han viste ikke et eneste tegn på smerte. Deres hud under fødderne var en smule følelsesløse, men det betød skam ikke at de ikke kunne mærke den sitrende smerte i fødderne. Gløderne gravede sig nærmest op i deres hud.
Xander
Xander
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. - Page 3 Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af Rose Ons Apr 19, 2017 9:14 pm

Selvfølgelig ønskede han noget andet tøj, det ville bare virke underligt hvis han ikke gjorde. På den anden side, kunne han være underlig nok til at elske det ødelagte tøj? Hendes blik der ramte River, gjorde at der kun gik kort tid, før hun nu mødte hans øjne. Han blinkede kort til hende, hvilket fik hende til at adskille sine læber kort. "Eh... Jeg..." Hun rødmede en smule, før hun så den anden vej. "Jeg vil se om jeg kan finde noget stof til jer, hvis det er." Lød det lavt fra hende.
Evaline smilte kækt, da han sagde at hun havde vundet. Det var fedt at vide at hun havde vundet, normalt ville hun slås med Alex, som tit endte ud i noget af en blod kamp, men det var stadigvæk sjovt. Ved Alex vandt hun normalt et eller andet, så som at Alex skulle tage opvasken, eller skulle skære flere skåle ud i træet. Dog her kunne det kun være noget andet. Hvilket var en smule nemt at tænke over, hun havde konstant set Xander kysse Rose og Alex, hvilket gjorde hende en smule nysgerrig. Hun valgte derfor hurtigt hvad hun ville have, hun ville have en oplevelse.
Da han skubbede hende væk, rejste hun sig hurtigt op, hvor hun drillende slikkede sig om munden. "Awww slap af, jeg ville bare se hvad det var... Næste gang kan du jo bare vinde." Lød det drillende fra hende, inden hun så koldt mod nogle af kvinderne. Hun havde ikke brug for deres opmærksomhed, så de måtte meget gerne stoppe, og helst med det samme.

Hun smilte kærligt til ham, hun ønskede seriøst at han ikke ville slås. Men hun ønskede hellere ikke at starte et skænderi med ham, et kærligt smil fik hende til at kysse ham. Hun vidste ikke helt om det var underligt, hvis hun trak ham ned at ligge, men det ville hun enlig kun gøre i håb om at slappe af med ham i stedet for. Hun kyssede ham blidt, inden hun trak væk, hvor hun pressede sin pande imod hans. "Pas nu bare på dig selv." Hun smilede forsigtigt til ham, inden hun nussede hans kind. Hun lod kort sine hænder køre ned af hans bryst og ligge sig på hans ben. "Jeg ville ønske jeg kunne gemme dig her inde." Hun smilte kærligt til ham, inden hun kyssede ham igen.

Rose så kort mod teltet, hvor hun smilte varmt. "Virkelig? Det burde da ikke være så slemt, her er trods alt en smule varmt. Så." Hun lagde kort sin hånd på hans bryst. "Du ser fin ud." Lød det kærligt fra hende, inden hun så op i hans blå øjne. "Jeg gætter på at du gerne vil have de bliver." Lød det drillende, mest fordi han virkede så lykkelig da han så dem første gang.
Da de kom ud, så alle imod dem. Rose lod også sit blik falde på dem, da de kom ud. "Oh.. Der kommer de." Lød det kærligt fra hende. Alex gik imod dem, hvor hun stoppede op foran Josh. "Er i klar?" Lød det kækt fra hende. Hvis de var, ville hun gå ud på gløderne, som var de intet. Hun vende sig om på gløderne, hvor hun stod og ventede på dem. "I må ikke løbe over dem, i skal gå over dem... Så bare følg mig." Hun begyndte ellers at gå roligt over fløderne, hvor der stod et kar med vand for enden af gløderne. Her stillede hun sig op i karet, inden hun så sig over skulderen.
De stod alle og ventede på at de ville komme over gløderne, og så snart de kom over blev der skam holdt fest. Der kom mad til dem, samt alkohol. Folk dansede elegant rundt, hvilket bare gjorde alting mere festligt.

Evalines tøj: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/88/f5/e5/88f5e5e0e33340d376070a875111bcec.jpg

Yuukas tøj: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/60/25/8e/60258e1b72cb4b1dfad7fc90dd5aed0c.jpg

Resten har det samme på, som de havde på da Xander blev en del af klanen.
Rose
Rose
Noob
Noob

Antal indlæg : 209
Join date : 23/05/16
Hjemsted : På grund af et jordskælv, bor hun på sin arbejds plads

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. - Page 3 Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af Xander Ons Apr 19, 2017 10:11 pm

River elskede at se hun blev en smule flov over den måde han blinkede til hende på. Måske han allerede havde hende i sin hule hånd? Eller væltet benene væk under hende? Han smilte lumsk over sine egne tanker, hvorpå han ellers så efter hende og tjekkede det nuttede bagparti.
Jacob forstod ikke helt at hun så det som en oplevelse. Men, lige meget hvad, måtte hun gerne lade være med at gøre det igen. Han så en smule forvirret på hende, før han tog sig til læberne og rystede på hovedet.
”Du ville se hvad det var?” spurgte han og rejste sig op. ”I så fald, advare mig næste gang og jeg skal overveje at kysse dig tilbage.” Han smilte drillende til hende.

Dette var en hyggelige lille stund sammen med hende og han kunne ikke andet end at nyde det. Følelsen af hendes pande imod hans, imens hun hviskede søde ord til ham, varmede ham indeni.
”Jeg skal nok passe på mig selv,” svarede han hende og lod deres læber mødes endnu engang. Hans krop sitrede endnu mere af varme, i det hun lod hænderne køre ned af hans bryst og til hans ben. Ordene om at hun ville ønske, at hun kunne gemme ham, smilede han igen varmt til hende. ”Det ville jeg også ønske.”
Han kyssede hende blidt igen og lod en hånd kører op i hendes smukke blonde hår.

Xander kiggede kort om drengene var kommet ud, til Rose sagde at han så fin ud og rettede opmærksomheden imod hende. ”Ikke så fin som dig, min dejlige mavedanser,” sagde han og trak hende ind et kys. ”Ja, jeg vil gerne have de bliver.. det kunne være rart med deres selskab, eftersom Daniel ikke er en ven at prale af.”
Drengene kom ud og ventede nu ellers på hvad der nu skulle ske. Alle og en hver så så fine ud. Der var uden tvivl lagt op til at der skulle være fest. Da Alex kom op foran Josh, smilte han varmt til hende og betragtede hende svagt. Hun så virkelig smuk ud.
”Du ser smuk ud,” sagde han lavt og hurtigt til hende, inden hun præsenterede dem for gløderne. Han havde ikke rigtig snakket med hende siden de kom til landsbyen og ikke engang før det, da hun trods alt smuttede fra dem i nogle dage, efter han havde forhindret hende i at kysse ham. Havde det irriteret hende så meget? Han rystede tankerne væk. Det var ikke det han skulle fokusere på nu.
Som var det ingenting, gik hun over gløderne og efter at have taget en dyb indånding, fulgte de efter hende og gjorde deres bedste for ikke at vise smerte. Mest fordi det kunne gå hen og ydmyge dem. Joaquin viste dog smerte engang imellem, da han var fuldkommen ligeglad med om de så hans smerte eller ej.
Det lykkedes dem alle fire at komme over gløderne og de var hurtige til at tage fødderne ned i det kolde vand. Efter dette blev der fest og drengene elskede skam hver en del af det! Den friske mad og alkoholen. De havde ikke smagt alkohol længe nu, så det var faktisk rart at få en drink, imens de sad om bålet og lyttede til Xanders historier om livet på øen. Engang imellem betragtede de selvfølgelig også kvinderne danse. Xander tøvede ikke med at gå op og danse med Rose.
Xander
Xander
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. - Page 3 Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af Rose Ons Apr 19, 2017 10:39 pm

Da han sagde at han ville overveje at kysse hende tilbage næste gang, så hun en smule underligt på ham. "Kysse tilbage?" Yup, hun var så uvidende som den næste. Hun så kort rundt. "Så dette var altså ikke et kys, eller er jeg forvirret?" Lød det spørgende fra hende, inden hun så mod River. Han burde vel vide det bedre end hende, han kom jo fra samme sted som de andre. Hun så derefter på Jacob igen.

Rose smilte over hans ord. Han havde da også bare at være forsigtigt, især fordi hun nu havde lovet at hun ville beskytte ham, eller i hvert fald være med ham i kampen. Hun kyssede ham her igen - Det blide kys, fik hende til at sitre en smule. Det var næsten som om hun ønskede en smule mere, men hun skulle måske bare tage sig sammen? Hun så kort på ham, da de endnu engang adskilte deres læber. "Jeg propper dig ind under sengen, på den måde vil ingen finde dig igen." Lød det drillende fra hende, inden hun kyssede hans læber endnu engang. Denne gang kunne hun mærke hans varme hænder, glide op i hendes blonde hår. Dette fik hende til at smile en smule, hvor hun lod sine hænder glide op under hans trøje, hvor hun her trak den over hans bryst, kun for at bryde kysset og lave pruttelyde på hans brystkasse.

Hun smilede varmt over hans ord, hvor en lille rødmen sprede sig på hendes kinder. "Tak tak." Lød det lavt fra hende, mens de stod pande mod pande. Hun nussede endnu engang hans kind imens de snakkede. Evaline derimod sad bare og spiste et æble, mens hun stirrede heftigt på Rose og Xander. Hun fandt deres adfærd så underligt, altså virkelig underligt. "Daniel er sikkert den underligste ven man kunne få." Lød det kærligt fra hende, med en kærlig latter i sine ord.
Da Josh sagde hun så smuk ud, rødmede hun kort. Måske fordi det var ham der sagde det, men tanken gjorde hende alligevel en smule ør i hovedet. "I lige måde." Lød det varmt fra hende, inden hun vendte sig rundt, for at præsentere dem for de varme gløder.
Da de kom videre fra selve gløderne, var natten faldet på og det eneste lys de fik, var fra bålet. Flammerne dansede nærmest, hvilket fik lyset til at danse på kvindernes nøgne hud. Alex dansede skam også rundt, alle dansede rundt undtagen Evaline. Hun sad bare og spiste, for enkelte gange at drikke noget alkohol.
Rose tog gladeligt imod en dans fra Xander, selvom hun måske ikke dansede på samme måde. Hun smilte kærligt på grund af deres lille dans. Hun svang sig kort omkring ham, hvor hun selvfølgelig bevægede sin mave så elegant som overhovedet mulig. Hun forsøgte dog også at danse normalt med ham, eller det han kaldte normalt.
Rose
Rose
Noob
Noob

Antal indlæg : 209
Join date : 23/05/16
Hjemsted : På grund af et jordskælv, bor hun på sin arbejds plads

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. - Page 3 Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af Xander Ons Apr 19, 2017 10:58 pm

Jacob så overrasket hen på hende. Kysse hende tilbage? Vidste hun ikke engang hvad det ville sige? Af en grund gav det ham lyst til, at gå hen til hende og lade hende kysse ham igen, så han kunne kysse hende tilbage denne gang.
”Uhm, nej, det kunne du ikke just kalde et kys,” sagde han en smule akavet og gik kort hen imod hende. River klukkede over at hun kiggede hen på ham. ”Nope, et rigtig kys, så vil du føle det meget bedre og ikke bare sådan noget presse ting imod hinanden som du lige gjorde.”
Jacob himlede med øjnene. ”Det lige meget Evaline, pointen er at du fandt ud af hvad det var.. ikke sandt?”

Hun kunne proppe ham under sengen? Det var rigtigt, det kunne hun sagtens og desværre ville han nok blive fundet, men så havde de dog gjort et forsøg. Han grinte svagt over det og kyssede hende ellers igen. Lige meget hvad, så skulle han gå imod Daniel, kun for at han kunne have Rose i fuldkommen fred.
Lige som han var begyndt at falde godt ind i kysset, med hånden i hendes hår og øjnene lukket afslappende i, tog hun hånden under hans trøje og fik svagt hans hud til at sitre og lige som han på en måde troede, at hun ville kysse hans krop, gav hun sig til at lave pruttelyde på hans bryst i stedet.
Kilden trak han sig væk imens han grinte. ”Hvad er det du laver?” De blå øjne lyste svagt op.

Xander måtte indrømme, at han ikke rigtig bemærkede den måde Evaline stirrede på ham og Rose på. Han var alt for optaget i hende. Tvært imod bemærkede Sal stirren, hvilket fik hende til at klukke og puffe til Evaline. ”Så, hvad sidder du nu og undre dig over, du avanceret jæger?”
Den varme latter i Roses stemme, fik Xander til at klukke selv og ellers kysse hendes kind. ”Ja, det er han sikkert. En af dem der vil slå dig ihjel i din søvn, den slags ven er han.”
Josh kunne mærke hjertet banke i det hun sagde i lige måde. Hvorfor gjorde det ham en smule ør at hun sagde dette? I hvert fald, der var ikke tid til det, de skulle over gløderne og blive en del af noget nyt. Overlevelse frem for alt ikke sandt?
Deres lille fjollede dans, fik Xander til at grine kært og hver gang hun dansede sin mavedans, betragtede han hende, fuldstændig hypnotiseret. Engang imellem svang han hende rundt, trak hende ind til og fortsatte ellers på den måde.
Josh tog modet til sig og gik ellers hen til Alex for at spørge om hun ville danse med ham. Han var ikke fuldkommen sikker i sin dans, men han kunne skam godt nogen ting eller to.
Xander
Xander
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. - Page 3 Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af Rose Tors Apr 20, 2017 11:29 am

Så hun havde enlig ikke kysset Jacob, hvad var det så hun lavede? For første gang i sit liv, følte hun sig faktisk lidt til grin, ikke at hun ville vise at hun følte sig til grin. Hun så kort rundt, inden et lille 'oh' slap hendes læber. Hun så kort mod River, der forsøgte at forklare hvad et kys var. Man ville altså føle noget andet, end bare lige at ens læber blev presset sammen. Hun nikkede kort, inden hun så imod Jacob igen. "Men jeg vandt kampen, og det jeg ønsker at vinde var et kys, og da det ikke var et kys... Er du nød til at vise mig hvad et kys enlig er..." Hun lagde armene over kors, mens hun skød hoften en smule til siden.

Hans kærlige latter, varmede hende helt inde fra. Et lille smil formede sig imod hans læber, mens hendes øjne lukkede i. Hun nød hvert et kys de delte, mens hun ikke kunne andet end at smile når samtalen kørte hen på noget rare.
Hun kunne mærke sin krop sitre under deres kys, mens hendes hænder nærmest styrede sig selv. Det var som om hun ønskede at se mere af ham, mere af hans overkrop. Hun trak roligt hans trøje op over brystet på ham, hvor hun nærmest skulle til at kysse hans bryst. Hun pustede ud på hans hud, så høje pruttelyde lød, hvor hun kunne mærke sine læber vibrere ved lyden. Dog blev hun skubbet en smule væk, hvilket fik hende til at grine kærligt. "Ad Xander." Lød det fra hende, inden hun lod sin hånd glide over sine læber. Hans blå øjne lyste nærmest op, mens han havde det kæreste smil på sine læber. Hun kunne seriøst ikke andet end at smile over hans udtryk. Hun kyssede kort hans kind, inden hun kravlede ud af sengen. "Du havde en aftale med de nye, ikke sandt?" Hun lagde hovedet kort på skrå.

Rose kunne sagtens mærke Evalines stikkende øjne, hvilket gav hende en kold følelse. Dog forsøgte hun at ignorere det, i stedet holde hun sin opmærksomhed på Xander. Hun nussede kort hans kind, inden hun kyssede tippen af hans næse.
Evaline rykkede ikke engang blikket fra dem, da Sal pludselig stod ved hendes side og puffede til hende. "Hvorfor opføre sig på den måde, sådan opførte Xander sig ikke mod de andre folk."Hun lod sin tommelfinger negl ligge imellem hendes tænder. "Dette virker bare underligt, at de er villige til at opføre sig sådan. Det virker næsten som om de er besatte af hinanden" Mumlede hun lavt for sig selv.
Rose rystede blidt på hovedet, hvor hun kort lukkede sit ene øje i, da han kyssede hendes kind. Hun smilte kærligt til ham, hvor hun kort lod sin finger sætte sig på hans bryst. "Jeg tror at han er blevet en smule skør af alle os kvinder, for jeg ved at han ikke er så forfærdelig som du måske regner med." Lød det kærligt fra hende. "Jeg tror han sikkert ville kunne blive en god ven, hvis det var." Hun lagde kort sit hoved på skrå, inden hun samlede en mango op fra bordet. "Sulten? Jeg kan godt skære den ud for dig?" Hun så kort ned i sin hånd, hvor hun smed den en smule op i luften, for at gribe den igen.
Alex kunne ikke lade vær med at smile, efter at Josh havde sagt hun så godt ud. Det varmede hende på en sjov måde, meget sjov måde. Hun smilte varmt, mens hun stod ude på glæderne, hvor hun ventede på at de kom ud på gløderne. Roligt begyndte hun nærmest at danse ude på glæderne, hvor hun smilte kækt til dem. Hun gjorde det mest for at drille dem - Da hun godt kunne mærke varmen under hendes fødder. Hun smilte kærligt for sig selv, mens hun sprang op i balgen med vand. Kort efter svang hun sig op på sine hænder, så hun gik på hænder hen af sandet, inden hun svang sig ned på benene igen, her vendte hun fronten imod dem igen.
De var alle kommet over, hvilket var en smule overraskende. Det var underholdene at se Joaquin, der bestemt ikke skjulte smerten, han skreg nærmest i hele hans ansigt mens han gik. Alex kunne dog også godt mærke sine fødder syre en smule. Hun adskilte sine læber kort, hvor alle jublede over at de var kommet over. Dog så snart de var kommet over, kom Rose hen til dem med en smule stof, som de kunne ligge om deres fødder, på den måde ville der ikke komme for meget sand ind under deres fødder og ind i såret, plus det ville gøre mindre ondt at gå rundt.
Festen der kørte godt afsted, fik Rose til at smile. Hun elskede disse stunder, alle var i så godt humør, folk sang og spillede musik, mens andre dansede rundt. Rose fandt det også sjovt at danse rundt med Xander. Hun gjorde dog sit bedste for at danse en smule med ham, så hun ikke dansede det traditionelle mavedans. Det at han lo og så på hende, hver gang hun dansede mavedans, fik hende enkelte gange til at rødme. Hun vrikkede elegant med hofterne, når hun dansede, mens hendes hænder bevægede sig elegant som vinden, inden de skiftede om til noget dans han var bedre til selv. Hun lo kærligt med ham, hvor hun en af gangene stod på hans fødder og han så bare dansede med hende på den måde.
Alex sad og nød en smule at drikke, da Josh kom hen til hende. En dans, blev hun budt op til. Dette fik hende til at smile og sige ja. Selvfølgelig ville hun danse, hvorfor skulle hun sige nej til dette. Hun var en smule van til den underlige danse form, som Xander kendte. Mest fordi Xander havde lært hende det, hun smilte kærligt mens de dansede rundt om det kæmpe bål, der var højere end 2 meter.
Evaline spiste en smule kød, der var stegt på bålet, hvor hun enkelte gange så rundt. Alle dansede som normalt, noget som hun ikke var så vild med. Hvorfor danse når man kunne spise.
Yuuka havde været med til at danse ved bålet, men efter et par timer, var hun gået ud til vandet, hvor hun her sad med en guitar. Roligt spillede hun på guitaren, den stemmede dog ikke helt. Men hun anede ikke helt hvordan man stemmede sådan en, hun vidste hellere ikke hvordan den normalt skulle lyde. Hun sang lavt, mens hun så ud på vandet. Nogle få kvinder lå i sandet hos hende, hvor de nød der kærlige sang

Sangen: https://www.youtube.com/watch?v=N7GPlUWewFE
Rose
Rose
Noob
Noob

Antal indlæg : 209
Join date : 23/05/16
Hjemsted : På grund af et jordskælv, bor hun på sin arbejds plads

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. - Page 3 Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af Xander Tors Apr 20, 2017 7:27 pm

Hun vandt kampen. Ja, det gjorde hun i hvert fald. Så skyldte Jacob hende egentlig det hun ville have? Også selvom han ikke huskede noget om at havde lovet vinderen noget. Da hun lagde armene over kors, for at understrege sin pointe, pustede han ud til siden og løftede kort på sine egne skuldre. Hvad var det værste der kunne ske? Han viste hende jo bare hvad et kys var.
”Lad gå,” sagde han og tog kort læben imellem sine tænder, før han slap den og så hen på hende igen. ”Kys mig igen.” Hvis hun ville placere sine læber imod hans, ville han roligt kysse hende tilbage, med øjnene lukket i. River fik et lille smørret grin på læben og det samme gjorde Joaquin.

Xander kunne ikke just sige, at han forstod hvorfor hun gjorde det, måske det var en anden måde at drille ham på og det virkede skam også.
”Hvorfor siger du ad dit fjollehoved?” spurgte han samtidig med at den søde lille latter blev ved med at forlade hans læber. I det hun kravlede ud af sengen, kiggede han kort efter hende og smilte, lige til hun påmindede ham om at han rent faktisk havde en aftale med drengene.
”Oh ja, de venter sikkert på mig!” sagde han og fik sig fumlet ud af sengen. Før han smuttede ud af hytten, kyssede han hende blidt, bare for at gøre hende ekstra sikker på at han elskede hende.

Sal skiftede med at kigge på Evaline og derefter kæresteparret. Til sidst lå hendes blik dog kun på Evaline. Alle de spørgsmål hun havde og som der ikke rigtig var så mange der egentlig kunne svare på.
”De er trods alt et par… lidt ligesom når dyr finder deres mage… sådan skal du bare se på det,” sagde Sal og løftede på sine skuldre. ”Ellers så skal du måske læse en af Alex’s romantiske bøger og så vil du hurtig forstå hvad der foregår imellem de to.” Kort klappede hun Evaline på skulderen, før hun smuttede hen for at få en bedre plads til gløderne. Hun ville være klar til at hjælpe drengene, hvis nu noget skulle gå galt.
Xander var ikke sikker på hvad han skulle sige til ordene om Daniel. Om han så havde en god side eller ej, så var det ikke det Xander havde set fra ham og som han nok aldrig kom til at se hos ham. Så i stedet for at kommentere på det, løftede han bare på skuldrene og mumlede en sjov lillelyd. Heldigvis skiftede hun hurtigt emne ved at løfte en mango og spørge om han var sulten.
”Ellers tak, jeg vil vente lidt med at spise,” svarede han hende kærligt og kyssede hendes pande.
Drengene ville lyve hvis de sagde, at de ikke blev imponeret over den måde Alex bare dansede ude på gløderne på, som brændte det hende ikke, for ikke at sige at så snart hun var over, gik hun kort på sine hænder og snurrede ellers et par omgange rundt. River fnyste kort. Hun var vidst noget af en blærerøv.
Stoffet de fik om fødderne så snart de var færdige, beroligede dem alle sammen og de blev blot endnu mere rolige i det de fik alkohol i blodet.
Da Xander havde fået nok af at danse, ville han spørge Rose om hun ville med hen og snuppe noget mad, hvis hun takkede nej, ville han kysse hendes hånd og ellers selv gå hen og sætte sig, for at indtage noget mad. For ikke at sige at snakke med de ny ankommende.
Josh blev glad over at Alex sagde ja til at danse med ham. Med en rolig hånd, tog han hendes i sin og begyndte ellers her bare at danse rundt med hende, både stille og roligt, samt en smule fjollet. Lyset fra bålet fik alt til at virke så drømmende.
Joaquin havde valgt at joine Evaline og endda udfordret hende til en spise konkurrence, da han godt kunne se, at hun sikkert ikke kom til at danse, så hvorfor ikke joine hende i det andet?
Interessen i Yuuka, var det der fik River til at følge efter hende og i det han så at hun kunne spille guitar, smeltede hans hjerte endnu mere. Dog var der noget der lød helt forkert ved guitaren… den lød ikke helt stemt. Med rolige bevægelser, satte han sig ved siden af hende og smilte kækt.
”Det lyder nu godt, men vil du høre en hemmelighed til at få det til at lyde endnu bedre?” spurgte han hende og rakte ud efter guitaren.
Xander
Xander
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. - Page 3 Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af Yuuka Tors Apr 20, 2017 7:57 pm


Evaline stod nærmest og ventede, hun forventede lidt at han gik med på den. Men hvis han virkelig ikke ønskede kunne hun vel ikke gøre, noget ved det. Dog lå landet ikke sådan, han gik med på det. Hvilket fik hendes øjne til at lyse lidt op og et stort, halv overrasket smil frem på hendes læber. Hun lod sine hænder falde en smule ned til hendes hofter, mens hun så op på ham. Roligt gik hun imod ham, hvor hendes øjne kort betragtede hans måde at bide sig i læben på. Et kærligt smil formede sig på hendes læber, inden hun lagde sine hænder mod hans kinder og her pressede sine læber imod hans. Kysset varede lidt tid, inden hun forsigtigt trak væk. "Det.... Det kunne jeg godt vænne mig til." Lød det lavt fra hende, hvor hun så ham ind i øjnene, stadigvæk kun med få centimeter fra hans læber, hvor hun her bed sig forførende i underlæben.

Rose klukkede blidt over sit ord. Hun løftede kort på skulderen, inden hun lo varmt. "Det ved jeg ikke..." Lød det kærligt fra hende, inden hun lod en hånd køre igennem hendes gyldne lokker. Hun fugtede kort hendes læber, hvor øjnene roligt flakkede rundt. Det var som om hendes krop langsomt varmede sig selv op, mens hun nærmest kunne mærke hvordan blodet kildede hos hende. Hun burde nok få ham ud, så hun kunne køle en smule af.
Hvilket var grunden til at hun kravlede ud af sengen og påmindede Xander om hans løfte."Måske... Pas nu på derude." Hun smilte varmt til ham, hvor hun kyssede ham igen, hendes hånd lagde sig kort på hans arm, inden han smuttede ud hvor hun slap den. Da han forsvandt, var hun hurtig til lige at tage en kolde svømme tur på stranden, før hun gik igang med alt maden.

Evaline bed sig i neglen, hvor hun så en smule skræmmende på Sal fra øjenkrogen af. "Men dyrene har det med at knalde flere hunner end normalt, men det gør Xander ikke. Og ikke nok med det, dyr æder gerne deres unger, tror du Xander ville gøre det, hvis de fik et barn?" Hun rettede blikket mod Rose og Xander igen, hvor en lav knurren slap hendes læber. Hun forstod virkelig ikke disse folk, hvordan kunne de virke sådan. Sådan virkede Daniel jo ikke engang mod dem, så hvorfor var de så anderledes? Evaline rettede endnu engang blikket mod Sal, da hun klappede hende på skulderen. Evaline kunne aldeles ikke læse, så det var en dum teori. Hun sukkede dybt, inden hun så mod dem igen.
Rose lagde hovedet en smule på skrå, hvor hun roligt så ned på mangoen i hendes hånd. "Det vel også en god igen... Jeg er bare en smule sulten." Lød det lavt fra hende, dog med et kærligt smil på hendes fyldige læber. En af pigerne der gik forbi, fniste kort. "Det grunden til du er så stor." Lød det fra hende, hvilket fik Rose til at se ned af sig selv og derefter på mangoen. Hun forstod ikke rigtig det med størrelserne, de kunne da ikke selv gøre for det, ikke nok med det hvordan skulle man også lige tabe de kilo man fik på sig igen?

Rose dansede rundt med Xander, hvor hun kærligt lo af alle de sjove dansetrin han kunne. Hun takkede skam ja til at spise, hvor hun kort flettede sine fingre i hans højre hånd, før hun trak ham en smule med sig for at få ham hen til bordet med maden. Her stoppede hun op, for at finde ud af hvad hun ville have. Så snart hun dog fandt en mango, ville hun skrælle den og skære den ud i små firkanter, så de kunne spise langsomt. Stykkerne blev lagt i en halv kokosnød, som blev brugt som en skål. Hun tog også nogle vindruer ned i den, før hende og Xander satte sig i nærheden af de nyankommede til gruppen.
Alex dansede rundt med Josh, både elegant og knap så elegant. Hun klappede blidt sine hænder, hver gang han dansede fjollet rundt. Hun dansede enkelte gange en smule tæt med ham, hvor hun så ham ind i øjnene mens hun stod og dansede op af ham, meget elegant og forførende. Dog trak hun gerne ud igen, for at danse lidt fra hinanden igen. "Hvor meget har du fået at drikke?" Lød det kærligt fra hende, mens flammerne dansede på hendes bløde hud.
Evaline sagde aldrig nej til en udfordring, det at Joaquin ville spise om kamp med hende, skulle nok blive underholdene. Hun fandt de fleste søde frugter frem, som ikke blev for kvalmen at spise. Her gav hun dem begge et antal, hvor hun kort talte til 3 før de her begyndte at spise om kamp. Hurtigt spiste hun skam, men det tog ikke lang tid før hun måtte give op og smide en halv mango på jorden. "Du vinder... Glem det..." Lød det opgivende fra hende, inden hun smed sig i sandet.
Da River satte sig ved hende, så hun en smule underligt på ham. Lyden kunne da ikke laves om, kunne den? Hun rakte ham kort guitaren mod ham. "Vis mig gerne din hemmelighed fremmed." Lød det en smule drillende fra hende, inden hun så rundt på pigerne der bare smilte drømmende til River. Yuuka pustede kort et par tottere væk fra hendes ansigt, inden hun rettede sig en smule op, inden hun så op på ham igen. Hun holde skam øje med hvad han lavede. "Kan du selv spille noget?" Lød det roligt fra Yuuka, inden pigerne satte sig op omkring hende. "Ja kan du, kan du ikke spille noget for os... Noget romantisk?" Lød det fra en af dem, som lagde sin hånd på hans lår.
Yuuka
Yuuka
Baka

Antal indlæg : 186
Join date : 23/05/16
Hjemsted : hun bor sammen med Lilly og River.

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. - Page 3 Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af Jacob Lør Apr 22, 2017 11:01 pm

Kysset varede en smule længere end hvad Jacob havde troet det ville og det var rent faktisk rigtig rart. I det de trak væk og han kunne mærke hendes lille hvisken nær hans læber, gik der en lille kriblen igennem ham.
”Det er… nok ikke så god en ide,” hviskede han til hende og kunne se ud af sin øjenkrog, at Joaquin og River stod og grinte lavt. De havde ikke lige forventet at se Jacob stå og kysse med en af pigerne fra øen allerede.
Det fik ham til at trække væk og rømme sig ned i sine hænder. ”Det var… det var et rigtigt kys.” Med en smule blussende kinder, så han den anden vej og rømmede igen ned i sin hånd. ”Jeg har givet dig det du ville have.”
Hvorfor kunne han stadig mærke hendes læber på hans egne!?

Det var første gang at Xander havde følt, at Rose rent faktisk forsøgte at få ham væk fra hende, som om der var noget helt nyt ved hende. Dog undlod han at spørge om det, i stedet forlod han blot teltet, efter at han havde sagt vi ses til hende.

Sal måtte indrømme at det skræmmende blik hun sendte hende, kunne give hende mareridt om natten, specielt nu når hun snakkede om at Xander måske åd sine børn.
”Jeg kan ikke forklare dig det bedre Evaline, du må finde ud af den form for kærlighed på din egen måde,” var det sidste Sal havde at sige til hende, før hun lod hende sidde alene med sine tanker.
I det Rose så tøvende ned på mangoen, smilte Xander kærligt til hende og lagde en hånd på hendes kind. ”Så spis da. De smager jo rigtig godt,” sagde han kærligt til hende, lige indtil en anden pige ødelagde det ved at kalde hende stor. Hadefuldt så han efter den tøs og trak derefter Rose ind til sig og gav hende et dybt kys. Han elskede Roses kurver! Hun var ikke stor på nogen punkter! Hun var bare ikke strammet op af muskler, det var det eneste… hun var dejlig.

I det de fik sat sig ned og hun fik alt maden hen til dem, gjorde han selvfølgelig sådan, at hun sad imellem benene på ham og tog ellers et stykke mango engang imellem. Jacob så med et svagt smil hen på dem.
”Så, hvordan har du det på øen Jacob? Tror du at du kommer til at føle dig hjemme her?” spurgte Xander og fodrede kort Rose med en vindrue.
”Yeah, sure, alle virker til at være rigtig flinke.. så det skal nok gå godt,” svarede Jacob og lænede sig tilbage, stadig en smule utilpas i tøjet.
Josh måtte indrømme, at hver gang Alex dansede op af ham med sine elegante og forførende bevægelser, blev han som hypnotiseret af hende. Det kom en smule bag på ham, eftersom på hjemmebanen hadede han en smule når andre tøser gjorde det. I det hun adskilte sig fra ham igen, hvor hun spurgte ind til hans alkohol indtagelse, smilte han varmt til hende og lod mærke til flammerne på hendes bløde hud. ”Måske en del… det er ret længe siden jeg har fået drinks og god mad, så jeg har måske overdrevet en smule,” sagde han til hende og trak hende kort ind til sig igen, ved at tage fat i hendes håndled. ”Du danser for resten fantastisk, og jeg burde ikke være så tæt på dig ifølge en hvis Daniel… men det gør det en smule mere spændende… ikke sandt?” Hans stemme var måske blevet en smule forførende.
Joaquin var lykkelig over at han vandt spise konkurrencen, derfor løftede han stolt hænderne i vejret og råbte WUHUHU! Det var længe siden at han havde haft det så sjovt. Glæden blev blusset endnu mere op fra flammerne inde i hans blå øjne. Han så hen på Evaline. ”Men du gjorde et fortræffeligt forsøg my lady.” Han blinkede drillende til hende.
Vise hans hemmelighed? Med et stort selvsikkert smil, tog River guitaren og stemte den ellers, så den kunne gå hen og lyde endnu bedre. ”Ja, det kan jeg… jeg øhm.. var faktisk i et band, før jeg strandede her på øen,” fortalte han Yuuka og så enkle gange hen på hende, imens han stemte guitaren. Han måtte indrømme, at han ikke lå mærke til de andre piger kom hen til ham, før en af dem snakkede og lagde en hånd på hans lår.
”Sure, det skal være mig en ære,” svarede han selvsikkert og da guitaren var stemt, begyndte han her at spille og da tiden var inde til at synge, sang han med sin varme stemme og glemte egentlig alt omkring sig. Udover Yuuka, han så engang imellem hen på hende imens han sang, for at se hendes reaktion.
Sangen: https://www.youtube.com/watch?v=DZCks0k07mI
Jacob
Jacob
Noob
Noob

Antal indlæg : 218
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. - Page 3 Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af Kath Man Apr 24, 2017 5:09 pm

Evaline kunne ikke andet end at nyde kysset en smule, det fik det til at kilde indeni hende. På en underlig behagelig måde, samt det at hendes øjne var lukket, hvilket fik hendes hjerte til at slå en smule hurtigere end normalt. Da han trak sig lidt væk, hvor han hviskede sit svar til hende, så hun en smule ind i hans øjne, hvor et smil formede sig på hendes læber. Han kunne sige hvad han ville, det kunne godt ske igen.
Da han kommenterede på at han havde givet hende, hvad hun ønskede klukkede hun kort. "Sandt nok" Lød det lavt fra hende, inden hun vendte sig imod Joaquin og River. "Måske jeg skulle se hvem af jer der kæmper bedst." Mere blev der ikke sagt, før hun sprang på River. Dette var bestemt ikke for at kysse på flere af dem, mere for at vide hvor stærke de hver i sær var, især fordi de ikke havde spist i ok lang tid.

Evaline rungede kort med stemmebåndet, efter Sals ord. Hvis hun skulle opleve sådan noget, burde hun så også være Xanders dame, eller måske skulle hun bare være Xanders? Dog betød det at Rose skulle af vejene... Men hun kunne godt lide Rose, så det ville være belastende at komme op og slås med hende, især fordi Rose var så nemt et offer, så det bare ville blive for kedeligt. Hun knurrede kort af sine egne tanker. "frustrerende." Lød det lavt fra hende, imens Sal forlod hendes side.
Rose smilte varmt til ham, da han lagde sine hænder mod hendes kinder. Hun så op i hans blide øjne, som hun som altid faldt lidt i staver ved. Hun kunne ikke andet end at falde en smule til ro. Dog kendte han som sådan ikke rigtig reglerne for dette, han havde jo kun været til sin egen optagelse. Hun adskilte sine læber en smule, i håb om at få nogle ord indført.
De ord forblev dog hos hende, grundet til kvinden, samt Xanders lettere sure udtryk. Rose så en smule ned af sig selv, inden hun blev trukket ind i et overraskende dybt kys. Hun rødmede skam en del, mens hun kyssede ham tilbage, hun lagde sin ene hånd på hans bryst, mens øjnene lukkede halvt i. Hvorfor kyssede han hendes så pludseligt? Og hvorfor så dybt, hun kunne mærke sit hjerte slå nervøst, samt den underlige kriblen i kroppen komme tilbage. Hun burde vel trække væk? Men hun ønskede mere bare at forsætte kysset, hans læber var så bløde.
Evaline stirrede med endnu større øjne på dem, i det de kyssede dybt. Det virkede alligevel en smule anderledes, end det hendes og Jacob havde delt? Hun rødmede en smule ved billederne der dukkede op i hendes hoved. Hun kunne endnu engang føle hans læber på hendes, hvilket fik hende til at lægge en finger på sine egne læber.

Rose nød skam deres forhold, det at Xander var en smule omsorgsfuld, for ikke at snakke om at hun nærmest konstant var ved hans side. Det gav hende en underlig beskyttende følelse, som om hun ikke kunne komme til skade, så længe hun var ved ham. Hun smilte ved sine egne tanker, mens hun spiste nogle udskåret mango stykker. Lige til Xander begyndte at fodre hende med en vindrue, hvilket fik hende til at smile varmt, samt rødme en smule. Hun spiste vindruen, inden hun så op på Jacob, nu hvor han var blevet stillet et spørgsmål. "Hvis du har nogle spørgsmål, skal du være velkommen til at stille alle de spørgsmål du har til mig... Jeg er til rådighed." Hun smilte kærligt til ham, hvor hun rakte skålen med maden til ham.
Alex nød skam at danse med ham, han virkede meget godt eller nok mere ok at danse med. Hans ansigt gjorde ham måske lidt bedre. Hun smilte forførende, mens de dansede. "Måske du burde passe lidt på med det, jeg ved at jeg selv tit får det ret dårligt efter at have drukket en del." Hun snurrede kort rundt, i det han hev hende ind til sig, hvor hun her lagde begge sine hænder på hans bryst. De brune øjne skabte øjeblikkelig kontakt med ham, hvilket fik hende til at falde en smule i staver. Hun hørte knap nok hans andre ord, mens hun ellers bare så ind i de brune øjne der havde flammerne til at danse i sig.
Hun adskilte sine læber en smule, inden hun måtte se væk, for at komme ind i virkeligheden igen. "Uh... Je.. Hvad?" Lød det lavt fra hende. Hun havde intet hørt, ikke noget omkring Dansen eller Daniel. "Undskyld... Hvad sagde du, jeg hørte det ikke helt." Hun så her op på ham igen, med et kærligt smil på sine læber.
Evaline lå bare i sandet, mens hun nussede sin mave en smule. En ting man kunne se, når hun spiste for meget, var at hendes mave bulede en smule ud, ikke meget men en smule. "Shut it, i could win anything else... you name it." Lød det drillende fra hende.
Yuuka sad sammen med River. "Et band? Virkelig... Hvad spillede i så?" Lød det drillende fra hende, hvis hun skulle være helt ærlig, troede hun ikke rigtig på ham. Han tænkte sikkert at han havde forstand på guitaren, men han vidste sikkert intet. Dog i det han begyndte at spille, kunne hun godt høre ændringen. Det lød nu meget bedre end før, men man skulle virkelig have et lyd øre, for at man vidste hvordan de forskellige strenge skulle lyde.
Han spillede godt, hans stemme virkede nærmest helt blød og varm. Hun kunne mærke sig selv falde en smule hen i sangen, mens hendes hoved faldt en smule på skrå. Et kærligt smil formede sig på hendes læber, mens hun så på hans måde at spille på. Han virkede til at have ret godt styr på den. Dog i det sangen sluttede, tog hun guitaren fra ham. Pff, jeg kan... Lyt...
Hun lod kort sine fingre køre over guitaren, for at lytte til lyden. "Ok..." Hun tog kort en indånding. Hun kunne føle sig selv blive en smule presset, efter hans sang. Han sang så godt.... Ville hun overhovedet kunne overgå ham. "Romantisk, sagde i." Lød det fra hende, mens hun spillede. Hun fugtede kort sine læber, inden hun begyndte at synge igen.
https://www.youtube.com/watch?v=rvmf00zuVaw
Kath
Kath
Baka

Antal indlæg : 77
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Forskellige steder.

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. - Page 3 Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af Xander Man Apr 24, 2017 6:53 pm

De havde egentlig ikke mere end lige adskilt deres læber, før Evaline valgte at springe på River, for at se hvordan hans styrke var. En smule forskrækket over det pludselig angreb, sprang River til siden og begyndte her at tumle rundt i sandet, blot for at slippe væk fra den vilde Evaline.
”Sindsyge kvinde! Gå tilbage til at kysse på Jacob!” råbte han efter hende og forsøgte stadig at flygte fra hende.

Xander lod kysset varer i et stykke tid, før han adskilte sig fra hende og her sendte hende et varmt smil. Normalt havde han ikke troet, at hun ville gå med til at kysse sådan foran de andre, men der blev han da kun overrasket. Måske hun langt om længe havde vendt sig til hun var hans, også i offentligheden? I det han stadig kunne mærke et par øjne i nakken, drejede han her hovedet og fik øje på Evalines nysgerrige grå øjne. En smule akavet, klukkede han af hende og satte hovedet på skrå. ”Hva så Evaline? Jeg syndes du har haft stirret på os i et godt stykke tid nu… er der noget du gerne vil snakke om?”
Ud af sin øjenkrog, betragtede han hvordan Rose ville reagere, da det måske kunne være en smule pinligt for hende, at han spurgte Evaline så direkte.

De var nu egentlig et meget kært par, lod Jacob tankerne køre, imens han betragtede svagt hvordan Xander fodrede hende med en vindrue, for derefter at spørge ind til ham.
”Tak, det er jeg glad for Rose,” svarede han til det med hjælpen og tog et stykke mango, for at lade det forsvinde ind imellem sine læber. ”Jeg tror der kommer en del spørgsmål… men, lige nu måtte vi hellere lade dem ligge, da alle hygger sig.” Med et smil så han sig omkring.
”Haha, bare vent Jacob… før du ved af det, kan du ikke få lov til at sove i fred,” kommenterede Xander drillende, hvilket fik Jacob til at løfte spørgende på et øjenbryn. ”Hvad mener du Xander?”
Xander klukkede bare og tog noget at drikke. Bare vent, Jacob skulle snart finde ud af hvordan det ville føles at være et stykke kød.
Josh klukkede svagt, der så fint blev overdøvet af instrumenternes sang. Hun havde slet ikke hørt hvad han havde sagt, hvilket nok var en god ting, eftersom det var en smule cheesy det han havde haft lukket ud. Så i stedet lagde han begge hænder på hendes hofter og sin pande imod hendes. Alkoholen havde tydeligvis taget over ham og gjorde ham en smule mere frembrussende, specielt overfor en som Alex, som han fandt så damn tiltrækkende. ”Det lige meget.. det var ikke vigtigt..”
Som havde han slet ikke spist noget, fortsatte Joaquin med at gå og nippe til frugterne, lige indtil hans øjne beskuede en smuk rødhåret kvinde, hvis hofter der kunne få en hver mand til at svimle.
”Hvem er det?” spurgte han Evaline og nikkede hen imod Kath. De blå øjne var ret hypnotiseret af de flydende bevægelser. Dog rystede han det hurtigt af sig og så hen på Evaline igen. ”Og i name it huh? Hvad med… en stirre konkurrence?”
Da hun spurgte ind til hans band, klukkede River blidt og fortsatte ellers med at stemme guitaren. ”Nok mest sådan rock sange og få gange pop… vi var dog ikke voldsomt store, men jeg tror da på at det kunne vi være blevet, hvis altså jeg ikke havde taget med på det cruise.”
Før han vidste af det, sad han og spillede foran en flok fremmede kvinder, hvilket ikke var en by oplevelse for ham. Han var van til at spille foran folk, specielt skrigende piger. Så snart sangen var over, så han med et selvsikkert smil hen på Yuuka, der blot valgte at tage guitaren fra ham.
”Ser du, den spiller meget bedre nu ikke sandt?” spurgte han drillende og sad nu ellers og ventede på at hun skulle spille. I det hun gav sig til at spille og synge, lyttede han interesseret med og elskede hurtigt lyden af hendes varme, brusende stemme. Han smilte svagt og lod sit hoved hvile i sin hånd.
I det hun var færdig, klappede han kort i sine hænder. ”Ser man det, der gemmer sig et talent i dig.”
Xander
Xander
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. - Page 3 Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af Rose Man Apr 24, 2017 8:48 pm

Evaline smilte bare kækt, det at han stak af fra hende, fik hende bare til at drille ham en smule. "Det går ikke." Hun tacklede ham kort, hvor hun rullede rundt i sandet med ham, for derefter at rulle væk fra ham, for at stille sig hurtigt op igen, hun ønskede at kæmpe imod ham. "Hey, hvis du vinder, får du et ønske." Lød det drillende fra hende, inden hun sparkede ud efter hans ansigt. "Come on!" Hendes stemme virkede lykkelig, som om hun elskede alt dette. Hun havde altid haft det lettere ved at kæmpe, når man kunne vinde noget. Her ville hun vinde, ved at se hans styrke.

Rose kunne mærke sit hjerte slå afsted, hun anede seriøst ikke om hun burde skubbe ham væk. Mest fordi det bare ville virke underligt, hun kunne godt lide ham, men det at kysse på denne måde foran folk, var det ikke bare en smule pinligt for ham? Hun rødmede en smule, mens hun skam var villig til at adskille deres læber igen. I det deres øjne mødtes, var hun en smule rød i hovedet - Dog i det øjeblik hans opmærksomhed landede på Evaline, kunne Rose mærke pinligheden ligge sig på hendes skuldre.
Evaline derimod løftede bare på et øjenbryn, hvor hun lagde hovedet en smule på skrå. "Nej.. Eller måske en smule... Når i engang har sex, må jeg så se på? Du ved se hvordan det fungere." Dette blev sagt alt for seriøst, man kunne ikke mærke om hun drillede eller rent faktisk mente det.
Rose rødmede bare endnu mere, hvilket fik hende til at se akavet ned i jorden og derefter hen mod skoven, for derefter at se hen på Evaline og hurtigt hen ud i vandet. Det var som om hun ikke vidste hvor hun skulle kigge hen, hvilket fik hende til at rødme endnu mere, hun forstod virkelig ikke at Evaline lige havde sagt dette, de havde ikke engang sex endnu og hun var allerede brudt ind i en intim cirkel hos dem!

Rose smilede varmt til Jacob, da han tog et stykke mango. Da han snakkede om at han havde en del spørgsmål, så hun kort om på Xander og derefter mod Jacob igen. "Du behøver ikke holde igen, intet kan som sådan ødelægge stemningen." Lød det kærligt fra hende, mens hun spiste nogle vindruer.
Det at Xander valgte at kommentere på at Jacob ikke ville få noget søvn, fik hende til at vende sig imod Xander og proppe noget mango ind i munden på ham. "Når ja, det havde jeg helt glemt." Dette blev sagt med en kold stemme, men med et smil på sine læber. "Du havde sex med næsten alle her på øen, hver eneste person der ville dig, i hvert fald i flere måneder, til det blev for meget for dig." Hvis Xander ville forsøge at sige noget, ville hun stoppe en mango ind i munden på ham, for at han ikke fik sagt noget. "Men du skal ikke være nervøs Jacob." Hun vendte hovedet mod Jacob, hvor hun smilte kærligt til ham. "Jeg tror ikke i får ligeså meget opmærksomhed, som Xander.. Ellers er min hytte et safe place, for jer." Hun snakkede med en beroligende stemme til ham, men havde et lettere hårdt greb om Xanders lår.
Alex lukkede kort sine øjne i, i det Josh lagde sin pande imod hendes. Hun fik en lille rødmen på hendes kinder. Hun kunne føle sit hjerte sætte sig i hendes hals. "Jo, sig det." Lød det kærligt fra hende, hvor hun så op på ham, så deres læber nu var meget tæt på hinanden. Hun adskilte sine læber forsigtigt, hvor hendes øjne kort så ned på hans. Dog trak hun en smule væk, hun vidste allerede godt at han ikke ønskede at kysse hende. "Kom nu, jeg hørte det ikke, det ville være uhøfligt ikke at sige det igen." Hun smilte kækt til ham.
Kath dansede som sådan bare rundt med nogle tøser, hvor hun nærmest svang hofterne mere elegant end Alex, mens hun svang sit ben helt op til hovedet og snurrede rundt. Hun fik dog kort øjenkontakt med Joaquin, hvilket fik hende til at smile forførende til ham, imens hun dansede rundt. Hendes bevægelser var forførende, mens hendes hår svang omkring hende. Der var to små fletninger i det rosen røde hår.
Evaline satte sig en smule op, for at se hvem han snakkede om. "Oh... Det Kath, hva da?" Hun så kort hen på Joaquin, med et lille smil på hendes læber. Smilet forsvandt i det han snakkede om at få en stirre konkurrence med hende, hvilket fik hende til at smile stort til ham. "Bring it." Lød det kækt fra hende, inden hun satte sig til rette og begyndte nu at stirre på ham.
Yuuka nikkede en smule til hans ord, mens han snakkede. "Hvad mener du med store? Altså fede?" Han sagde jo at han ville være stor, hvis han ikke var kommet på et underligt Cruise, hvilket betød at han ikke ville være endt her, så han ville ikke have sultet, i stedet ville han være blevet tyk på et underligt Cruise. "Hvad er et cruise?" Spurgte hun forsigtigt om, hun ønskede ikke at virke dum. Men hun ønskede at vide det alligevel.
Hun nikkede kort til hans ord. "Tja, den lyder vel lidt bedre." Mumlede hun lavt. Han skulle ikke overgå hende, ikke i at spille. Hvem havde også lige lyst til at høre ham synge. Pigerne der sad i sandet smilte bare over dem, mens en af dem nussede Rivers ben en smule. Alle lyttede til Yuukas stemme mens hun sang, hvor det tydeligt kunne høres at guitaren lød meget bedre. En af pigerne var langsomt begyndt at massager Rivers fødder.
Da Yuuka stoppede med at synge, så hun kort mod River der klappede af hendes sang. "Jeg ikke helt sikker på det, Alex synger meget bedre." Lød det kort fra hende, inden hun rakte ham guitaren.
Rose
Rose
Noob
Noob

Antal indlæg : 209
Join date : 23/05/16
Hjemsted : På grund af et jordskælv, bor hun på sin arbejds plads

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. - Page 3 Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af Joaquin Ons Apr 26, 2017 8:46 pm

River ønskede ikke at slås med hende. Hun var jo fuldkommen skør! Men hey, vent nu lige.
Det fik ham til at stoppe op, løfte en hånd imod Evalines ansigt, som et tegn på at hun skulle vente. ”Er det fordi du gerne vil have et kys fra mig?” lød hans selvsikre spørgsmål. ”Fordi… hvis det er, vil jeg gerne give dig et frivilligt. Du er okay køn når du har munden lukket i.”
Jacob himlede med øjnene, hvor han her gik hen og tog et ordentligt greb om Rivers arm, for at trække ham væk. ”Du skal tale ordentligt til hende.” Mere blev der ikke sagt, før han trak River væk og Evaline ikke længere fik chancen for at slås med ham. Hun stod nu tilbage med Joaquin, der så en anelse forvirret hen på Evaline, til han udviklet et smørret og glad film. ”Jeg vil gerne slås med dig! Jeg kan rent faktisk finde ud af det.”

Ikke nok med at hun stirrede, hun spurgte direkte om hun måtte være vidne på når ham og Rose engang forsvandt ind under lagnerne. Xander kunne ikke tro sine egen ord. Hvordan kunne hun bare spørge sådan! Han mærkede sine egne kinder rødme, hvilket sjælendt skete for ham. Dog forsvandt det hurtigt bag en klukkende og selvsikker grimasse.
”Ahhh, desværre Evaline… jeg tror du må finde en af de andre og se på ved… eller, endnu bedre.. få en af drengene til at vise dig hvad sex er!” sagde han højt til hende og blinkede derefter. ”jeg er sikker på at ham du delte et kys med tidligere, sikkert gerne vil have sex med dig.” Ja, drengene havde sladret om hende og Jacobs lille kys.


Dette var en side Xander aldrig havde set af Rose før. Normalt plejede hun ikke at lade sig genere over, at han snakkede sådan om de andre kvinder, men nu puttede hun rent faktisk mango i munden på ham, så han ikke kunne snakke og hver gang han forsøgte at få et ord indført, gjorde hun det blot igen. Til sidst var det svært at få vejret for bare frugt.
Jacob sad bare og så på det hele med et løftet øjenbryn. ”Så, han har haft sex med alle kvinderne her på øen?” Man kunne høre en smule overraskelse og afsky i hans stemme. ”Men tak, dog tror jeg dog ikke at jeg har brug for et safe place… kvinderne virker meget fredelige og jeg har ikke i sinde at være sammen med nogen af dem.”
Xander, der stadig havde en mango i munden, forsøgte ivrigt at sluge dem, imens han ignorerede den lille smerte Rose gav ham i låret, ved at klemme det hårdt. Da de endelige var spist, så han overrasket hen på Rose. ”Hvad gik det lige ud på? Du plejer at være ligeglad med hvad jeg har gjort i fortiden!”
Jacob så kort den anden vej, da han kunne mærke at dette var et klassisk par diskussion.
Da Josh ikke lod hans ord gå, rømmede han kort sin hals og så nu ned på de læber, der var så tætte på hans egen endnu engang. Dog trak hun kort væk fra ham igen og ud af drømme verdenen han forsvandt, bare en smule. ”Jeg sagde bare at du dansede godt, men jeg nok ikke burde være så tæt på dig ifølge en hvis Daniel… og at det på en måde gør det en smule mere spændende.”
Joaquin var ret så hypnotiseret af Kath og i det de fik øjenkontakt, mærkede han en lille gysen ned igennem sin krop, som han aldrig havde oplevet det før. Ja, han var en jomfru. Han havde ikke haft tiden og lysten til at bare få det overstået. Så det var en smule nyt for ham at mærke sådan en form for kilden igennem kroppen, også selvom han var 21.
”Hun er bare meget smuk, dragende nærmest,” hørte han sig selv sige til Evaline, i det hun spurgte om hvorfor. Dog kom han hurtigt ud af det og gav sig nu i stedet til at have en stirre konkurrence med Eva.
River grinte svagt over hun troede han mente de var fede. ”Nej, jeg mener at vi ville sikkert have været kendte over hele verden, kommet på nr. 1 på Itunes og sådan.”
Da hun spurgte om hvad et cruise var, så han hende bestemt ikke som dum, da hun kom fra en lille ø, der garanteret aldrig havde set et skib. ”Et cruise er et  transportmiddel over havet, hvor alle tingene er en smule luksus… din mad bliver lavet for dig, du får alt hvad du kan drikke og du kan praktisk gøre hvad du vil,” fortalte han og tog imod guitaren i det hun gav ham den igen.
”Så Alex er den der synger bedst? Det overrasker mig en smule… Men hey, jeg syndes du sang meget godt… noget i vil høre?” spurgte han de forskellige piger omkring dem. Det var nu meget rart sådan som en af dem var begyndt at massere hans fødder.
Joaquin
Joaquin
Noob
Noob

Antal indlæg : 376
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. - Page 3 Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af Rose Ons Apr 26, 2017 9:43 pm

Den pludselige hånd der blev løftet op foran hende, fik hende til at stoppe. Hun så en smule forvirret på ham, da han sagde at han sagtens kunne kysse hende, hvis bare hun holde mund. Eller sådan forstod hun det i hvert fald. Hun rynkede en smule på næsen, inden hun løftede sin hånd en smule op og trak den tilbage, som tegn på at hun ville til at slå ham i ansigtet. Hvis det ikke havde været for Jacob, havde hun nok ikke stoppet.
River blev trukket en smule væk fra hende, plus han blev bedt om at snakke pænt til hende. Dette fik hende til at smile drillende til dem. Hvis han altså ville kysse hende, skulle han tabe en kamp. Dog ønskede hun ikke at kysse ham, hun havde kysset Jacob, hvorfor skulle hun ville kysse de andre? Hun lagde hovedet en smule på skrå, da Joaquin pludselig snakkede til hende. "Eh?"
Roligt rettede hun sit ansigt mod ham, inden hun sendte ham et kækt drillende smil til ham. "Fantastisk... Ingen våben, bare hænder." Lød det drillende fra hende, inden hun sprang imod ham. Hun var hurtig på benene, han havde jo sagt at han kunne slås, så hun behøvede ikke at forsøge holde en smule tilbage! Hun sprang mod ham, mens hun slog ud efter ham og enkelte gange sprakede ud efter hans ansigt og knæ.

Rose gemte sit ansigt en smule på hans bryst, hvor hun kunne mærke sine kinder blusse op konstant. Dette føltes så underligt, hvordan kunne Evaline sige det på den måde? Hun rødmede meget, så meget at hendes hals også blev en smule rød.
Evaline sukkede dybt over hans kommentar. "Selvfølgelig, jeg forventede også at du ville være for genert til det." Hendes stemme var drillende, inden hun lænede sig en smule tilbage. "Jeg tror du tager fejl.. men måske." Hun så kort mod Jacob, hvor et lille smil sprede sig på hendes læber. Hun ønskede ikke rigtig at have sex, men det var vel noget man skulle lære gennem tingene. Så hvorfor ikke se hvem der ville være sjovest at hygge sig med. På den anden side, ville hun hellere ikke bare have sex med dem. Hun ville helst have noget ligesom Rose og Xander, det fandt hun underligt rart at se på. Især når Rose gemte sig mod Xander.

Rose rystede blidt på hovedet, hvor hun kærligt smilte til Jacob. "Det nu ikke alle, det er dog mange... Rigtig mange, måske lidt over halvdelen af alle kvinder. Jeg kan huske at han til sidst måtte have et sted, som hed helle, hvor kvinderne ikke måtte komme ind, dette blev mit hytte" Hendes stemme var kærlig, mens hun så mod ham. Dog blev Xanders lår stadigvæk klemt en smule, dog ikke vildt hårdt, bare en smule, så han kunne mærke hendes hånd.
"Du skal bare vide at du er velkommen, hvis det er." Hun lagde hovedet en smule på skrå, hvor hun kort lagde sine hænder op på Xanders kinder. "Shhh." Hun kyssede kort hans pande, inden hun satte sig med fronten mod Xander, ved at sætte sig på hans lår. Hun gnuppede kort sit hoved op af hans kind, inden hun nussede ham en smule. "Plejere, men dengang var vi ikke et par. Tror jeg" Det sidste blev mumlet en smule, mens hun kort kyssede hans kind. "Undskyld, det var mest for sjov... Gjorde det ondt? Var jeg for meget?" Hun så en smule undskyldende på ham, hvor hun derefter lod sine hænder ligge sig på hans bryst.
Alex lyttede til hans ord, hvor hun kærligt smilte til ham. "Det er kun når i ikke er en del af samfundet her, for hvis i ikke er, har i intet at skulle med os." Hun smilte forførende til ham, inden hun trådte en smule tættere på ham. "Men du har ret, det er en smule spændene, hvis man ser det på den måde." Hun lod sin ene hånd køre op af hans nakke og op i hans nakke. Roligt smilte hun til ham, inden hun lagde hovedet en smule skråt, for at nærme sig hans læber en smule mere.
Evaline løftede en smule på sine skulder, da Joaquin sagde at hun var dragende. "Kath er vel ok?" Hun lagde hovedet på skrå, mens hun så mod Kath. "Er det bare fordi hun danser, for det er der mange folk der gør, så hvorfor Kath?" Lød det en smule skeptisk fra Evaline. Kort tid gik dog, før Joaquin og hende havde en stirre konkurrence.
Yuuka så en smule på ham, hvor hun enkelte gange så sig omkring. "Det giver ikke helt mening, hvordan kan man blive kendt i hele verden?" Hun pustede kort noget hår væk fra sit ansigtet, inden hun så ud på vandet. Det gav ikke mening for hende, hvordan skulle hele verden kende ham, uden han skulle gå rundt. På den måde ville det ikke give mening, overhovedet ikke.
Et cruise var altså som det var... Hun rystede blidt på hovedet, inden hun lagde hovedet lidt på skrå. "Hvis du kan være på havet, mener du vel et skib? Ud over det, giver det ikke mening for mig. Du kan alt her, så... Det er vel bare som normalt, men bare på havet? Rose laver også alt maden her, så det er ikke et problem for mig." Hun smilte kækt til ham.
Han komplimenterede hende, hvilket fik hende til at rødme en smule. Hun sang vel ok, så det var vel.. Det var vel... Hun rystede blidt på hovedet, da hun ikke rigtig kunne få styr på hendes tanker. "Tja, Alex har altid været den der kunne synge bedst. Hun kan ramme de højere toner, samt synge rent." Hun smilte kort til ham, da han begyndte at spørger de andre om hvad han skulle spille nu. Pigerne så på hinanden, hvor de lagde deres hage på hans lår. "Hmmm, kom med noget kært, sådan lidt romantisk eller måske noget stille." Pigen smilte forførende til ham, mens de andre så op på ham.
Rose
Rose
Noob
Noob

Antal indlæg : 209
Join date : 23/05/16
Hjemsted : På grund af et jordskælv, bor hun på sin arbejds plads

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. - Page 3 Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af Josh Ons Apr 26, 2017 10:48 pm

Joaquin havde gået til kampsport og havde skam styr på hvordan man skulle slås, men om han havde en chance imod Evaline, kunne han ikke svare på før han havde kæmpet imod hende.
”Hænder er mine favoritter at slås med… men er det tilladt at sparke også?” spurgte han nysgerrigt og begyndte at knække sine fingre, bare for at virke en smule mere skræmmende. Efter blot et blink med et øje, var kampen begyndt og hun startede med det første slag. Hun sprang imod ham, slog hurtigt ud efter ham. Han undveg det første slag, men blev ramt af det næste, hvorpå han cirklede en enkelt gang rundt om sig selv, for at sparke efter hende.

Xander kiggede ned på Rose, der så kært gemte sig væk i hans bryst, fik ham til at køre en hånd ned af hendes hoved og derefter kysse det blidt. ”Du har ret, vi er alt for generte… og desuden, det er slet ikke den måde det skal ske på.” Det sidste blev hvisket til Rose.
Da Evaline kiggede hen på Jacob, kunne den unge mand mærke hendes stærke blik på sig, hvilket var det der fik Jacob til at dreje hovedet og se hen på hende, hvor han her smilede kærligt til hende, med øjnene lukket i og hovedet på skrå.

Jacob måtte indrømme, at han blev ret overrasket over at høre hvordan Xander havde haft sex med halvdelen af øens kvinder. Roses rare måde at være på Jacob overfor, fik ham til at smile og nikke som et tak. ”Jeg takker for at du lader din hytte stå åben på den måde.” Kort tog han sig noget at drikke, før han gav sig til at se sig omkring, kun for at finde Josh ude at danse med Alex, River væk og Joaquin i stirre konkurrence med den besynderlige Eva.
Med et lettet hjerte, klukkede Xander over den måde Rose forsøgte at gøre tingene godt på igen, ved at gnide sit hoved op af hans kind og sætte sig på hans skød. Det fik Jacob til at ryste drillende på hovedet og se den anden vej. Det var en typisk opførsel fra et kærestepar.
”Nej nej, du gjorde mig bare helt nervøs… jeg troede kort at du virkelig var vred på mig,” sagde han og kyssede kort blidt hendes læber.
Josh var stadig som draget af Alex. Så da hun nærmede sig hans læber, samt kørte en hånd op af nakke og hår, kunne han ikke andet end at læne sig tættere imod hende. Han var ikke sikker på hvad han skulle sige til hende, så i stedet lod han sig læne den sidste centimeter, hvor deres læber mødtes. Her kyssede han hende kærligt og lagde en hånd på hendes hofte.
Joaquin valgte ikke at svare på det. I stedet betragtede han bare Kath svagt en sidste gang, før han havde den såkaldte stirre konkurrence med Evaline. Det måtte han give hende, der vandt hun og til sidst begyndte hans øjne at løbe i vand. Her så han væk og gned sig i øjnene. ”Okay okay, you win this one.”
River var ikke sikker på hvordan han skulle svare på hvordan man kunne blive verdens kendt. ”Hvor vi kommer fra, kan man blive kendt på både udseende, talent… osv. Alt kan få dig til at blive snakket om verden rundt og på den måde, vil folk se op til dig.”
Nysgerrigt delte pigerne tænksomme blikke. Det lød en smule underligt, men alligevel rart.
Da Yuuka fortalte om Alexs sang stemme, nikkede han forstående og gav sig ellers til at sidde og lege med guitarens strenge endnu engang. ”I så fald… vil jeg da glæde mig til at høre den tavse krigers stemme.”
Selvfølgelig bad pigerne om noget kært og romantisk igen.. Nysgerrigt tænkte han sig om.. hvilke romantiske sange kendte han? Uh yeah! Der var den sang som alle tøser elskede, som egentlig også var ret kærlig, hvis han da huskede rigtig.
Sangen: https://www.youtube.com/watch?v=IPWpRwWTnh0
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. - Page 3 Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af Rose Ons Apr 26, 2017 11:20 pm

Evaline klukkede kækt over hans spørgsmål. "Selvfølgelig!.. Spark du løs." Lød det kækt fra hende, inden hun sprang imod ham. Evaline var forholdsvis hurtig, både på benene og når hun svang sine arme. Hun sprang rundt som en anden tosse, hvor hun kun fik et enkelt slag indført. Dog i det Joaquin sparkede ud efter hende, væltede hun bag over og rullede rundt, inden hun løb imod ham igen. "Du kan noget!" Lød det kækt fra hende, mens hun sprang imod ham. Dette var sjovt, han kunne undvige og virkede til at kunne få nogen slag indført, præcis ligesom Alex kunne! Dette skulle nok blive sjovt for hende, og måske endda for Joaquin også! Hun sparkede ud efter hans ansigt.

Rose rødmede over Xanders hvisken, hvilket fik hende til at ryste hovedet en smule. "Xander..." Mumlede hun lavt, inden hun løftede sine øjne lidt. Mente han virkelig dette? Gad vide om han havde en ide, til hvordan de skulle gøre det? Eller om hvor det skulle gøres, var han genert... Måske han var en smule skræmt? Hun rødmede ved sine tanker, inden hun så mod Evaline igen, der bare rystede blidt på hovedet. "Tænkte jeg nok... Undskyld, jeg jokede en smule... Det var ikke for at gøre jer en pinligt berørte." Lød det kækt fra hende, inden hun rejste sig op.
Evaline adskilte sine læber en smule, da Jacob smilte kærligt til hende. Dette fik hendes hjerte til at springe et slag over. Hvorfor var hendes følelse så anderledes end normalt? Hun rystede blidt på hovedet, inden hun så væk igen. Gad vide om kysset havde påvirket hende bare en smule, måske en smule mere end hun havde regnet med. Gad vide om hendes følelser var blevet ligesom Xander og Roses? Hun lagde hovedet en smule på skrå, mens hun så mod Rose og Xander igen.

Rose smilte kærligt til ham, mens hun nikkede til ham. Som et tegn på at hun havde hørt hans ord, og at hun selvfølgelig mente sine ord. "Altid." Lød det varmt fra hende, inden hun så mod Xander igen. Hun opførte sig måske en smule underligt. Hvilket godt kunne have noget at gøre med at hun var en smule træt, hun havde trods alt arbejdet det meste af dagen, for at tilberede og skære maden ud igen og igen. Hun sukkede blidt, men sendte ham et lille smil. Hun fortrød måske lidt sin handling, hun forventede ikke helt at han ville blive så overrasket, mest fordi hun ikke ønskede at han skulle blive ked af det eller sur over hendes opførelse.
Hun kyssede ham blidt igen, hvor hun roligt lagde sin pande imod hans. "Undskyld... Jeg ikke sur, bare rolig." Hun sendte ham et kærligt smil, hvor hun blidt nussede hans kind, før hun så sig omkring. Gad vide hvad de forskellige folk lavede, og hvor mange havde lige set dem dele et kys? Hun rødmede lidt ved tanken, dog virkede det til at næsten ingen havde opdaget noget overhovedet.
Det kærlige kys, fik Alexs hjerte til at slå en smule underligt. Hun kunne som sådan godt huske denne følelse, da hun kyssede Xander første gang, selvom Joshs læber virkede en smule mere sukkersøde. Hun lukkede sine øjne langsomt i, mens hun roligt gjorde kysset en smule dybere, dog stadigvæk kærligt.
Evaline smilte kækt til ham, da hans øjne løb i vand og han måtte blinke et par gange. "Selvfølgelig vandt jeg, jeg stirre til dagligdag... Det ville være underligt hvis jeg tabte." Hun blinkede drillende med det ene øje, inden hun så den anden vej. Gad vide hvad Jacob overhovedet lavede lige nu?
Yuuka så en smule skeptisk på ham. Så udseendet spillede altså en rolle, for at blive kendte. Kort pustede hun noget hår væk fra øjnene, inden hun så den anden vej. "I see." Lød det lavt fra hende. Hun fandt ham interesant, men ønskede ikke helt at vise det. Han havde sikkert mange spændene ting at sige...
Da River begyndte at synge igen, lyttede alle roligt med, mens Yuuka kunne mærke sit hjerte slå igen. Det var en god sang, en smule trist.. Dog var den ufattelig god. Hun fugtede kort sine læber, inden hun så ned i sandet. Gad vide om han ville kunne lære hende den sang, den virkede trods alt god. Hun lukkede øjnene i, mens hun lyttede til den blide sang stemme, der havde en lettere texas accent i sig. Roligt smilte hun for sig selv, mens hun lod sine øjne falde på ham, da han stoppede. "Det vidst godt musik for mig." Hun rejste sig op, hvor hun børstede tøjet af for sand, de andre piger så kort hen på hende, med et lille smil. "Godnat Yuuka." Lød det kærligt fra dem, mens Yuuka gik, var en af dem allerede i gang med at glide sin hånd ind under Rivers skørt.
Rose
Rose
Noob
Noob

Antal indlæg : 209
Join date : 23/05/16
Hjemsted : På grund af et jordskælv, bor hun på sin arbejds plads

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. - Page 3 Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af Xander Tirs Maj 02, 2017 7:27 pm

Joaquin måtte indrømme at det var en smule imponerende. Hun var ret dygtig. Næsten alt hvad han gjorde forudså hun, som var det intet og selv kunne han ikke rigtig følge med. Dog gjorde han sit bedste. Så snart de var et stykke væk fra hinanden, kørte han sit håndled hen af sin mund og smilte kækt til Eva.
”I lige måde da!” sagde han efter hende og da han havde fået et lille pust, sprang han efter hende endnu engang, for at forsøge at hoppe over hovedet på hende og derefter sparke benene væk under hende.

Xander så bare kækt ned på Rose der hviskede hans navn, sikkert for at han skulle dæmpe sig en smule og ikke snakke om ting som det med andre. Med et drillende smil, klukkede han af hende og rystede blidt på hovedet, indtil han så hen imod Evaline der snakkede igen. ”Du behøver skam ikke undskylde, vi ved du er nysgerrig på de mærkeligste punkter.” Han blinkede drillende til hende.
Jacob åbnede øjnene igen og smilte en sidste gang til Evaline, inden han så den anden vej og snakkede med nogen andre.

Imens de to turtelduer sad og snakkede, pustede Jacob kort ud og så den anden vej, da det altid kunne gå hen og blive en smule akavet at sidde ved siden af et par. Heldigvis var Xander og Rose ikke slemme, de kyssede engang imellem, men det var så det.
Xander smilte kort imod hendes læber. ”Godt så… jeg ønskede bestemt ikke at gøre dig sur.”
Så snart Alex gjorde kysset dybt, lagde Josh armene om hende og trak hende tættere ind til sig. Han satte hovedet på skrå, for at få deres læber til at passe bedre sammen. En af hans hænder blev lagt på hendes bløde kinder. Det var alkoholen der gjorde ham så fremadrettet og på samme tid vil han gerne kysse hende.
Joaquin gned sig nu selv i øjnene og klukkede over at hun sagde hun var van til at stirre. ”Hvad mener du det? Hvad stirrer du normalt på?”
Evaline ville finde Jacob sidde og stirre ud i luften, flammerne oplyste den blege hud, som han så ivrigt ønskede at han kunne gemme væk. Dog ville han ikke virke utaknemlig. De havde både givet dem mad og vand, samt nye klude, der var intet brokke sig over.
River var ikke mere end lige stoppet med at spille, før Yuuka rejste sig op og gik sin vej. Før hun var helt væk fra ham, smilte han en sidste gang kækt til hende og rakte hende guitaren, da det trods alt var hendes.
”Måske vi kan spille sammen en anden dag?” spørgende satte han hovedet på skrå.
Hånden der sneg sig op under hans skørt, fik ham til at dreje hovedet forskrækket hen imod pigen der gjorde det. Det var ikke lige noget han havde set komme. Han smilte forførende til hende, hvorpå han ellers lod hende gøre hvad han ville. Hey! Det var langtid siden han havde fået noget og han havde needs!
Xander
Xander
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. - Page 3 Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af Rose Tirs Maj 02, 2017 8:10 pm

Evaline klukkede drillende til ham, i det han sagde i lige måde. Hun fandt dette underholdene. Hun sprang endnu engang imod ham, hvor hun forsatte med at sparke ud efter ham og slå ud efter hans strube. Mest fordi hvis hun ramte, ville han have svært ved at trække vejret, plus han ville måske endda tro at han skulle dø. Who knows. Hun smilte drillende til ham, inden hun sprang imod ham konstant, om og om igen. Hun gjorde hvad hun kunne, for at ramme ham.

Rose kunne føle sig selv rødme en smule, som om hendes kinder bare fik mere og mere farve. Hun kunne ikke helt forstå hvordan Xander kunne tage det så roligt, det var jo pinligt. Evaline ville se dem, gøre noget ubeskriveligt! Hun lagde sin ene hånd op foran sin mund, mens et uskyldigt blik undersøgte jorden foran hende.
Evaline derimod smilte bare drillende til dem. Dog sagde hun undskyld "Hey, hvad skal det betyde. Jeg er da ikke nysgerrig på underlige punkter?" Hun lagde hovedet en smule på skrå, inden hun rettede sit blik hen imod Rose og derefter mod Xander igen. Evaline så hurtigt væk igen, da Jacob og hende delte en øjenkontakt. Hun fandt det en smule underligt, sådan at se ind i hans øjne. Han var måske en smule kønnere end hun havde forventet? Hun fugtede kort sine læber, inden hun rettede sit blik imod de andre igen.

Rose lagde roligt sin pande imod Xander, hvor hun smilte blidt. "Jeg har svært ved at blive sur. Så bare rolig... Men igen, undskyld." Hun rødmede en smule, inden hun fjernede sig en smule fra Xander. "Jeg vil fylde op i maden, så.. Hyg jer i to." Hun smilte kærligt til Jacob, inden hun luntede afsted. Hun kendte de andre, hvis de løb tør for mad, ville de lave en scene, ikke gøre noget for at få mere mad, ikke andet end at få hende til at hente noget nyt mad. Hun sukkede blidt, mens hun gik ud for at skære frugter ud og danne noget nyt væske til dem.
Alex kunne føle sig selv sitre under deres kys. Hun rystede en smule i det han trak hende tættere ind til sig, hvilket fik hende til at rødme en smule. Hun lagde en hånd mod hans nakke, hvor hun kyssede ham dybt. Hun kunne føle hans ånde blande sig med hendes, mens varmen fra ilden fik hendes hud til at glinse en smule. Hun nussede hans hovedbund en smule, lige til hun valgte at hive ham en smule i håret for at få ham væk fra hende. "Dette... Er alkoholen, ikke sandt..." Hun skubbede ham roligt væk fra hende, inden hun så sig omkring. "Tak, men det nok." Hun takkede seriøst over et kys. Hun vendte ham ryggen, inden hun valgte at gå væk fra ham.
Evaline trak en smule på sine skuldre. "Jeg stirre på folk, for at finde ud af hvad der normalt sker eller for at sikre mig at jeg lære noget." Hun smilte kækt til ham, hvor hun lagde hovedet en smule på skrå. Hun rettede forsigtigt sit hoved imod Jacob, der virkede helt magisk. Han virkede smuk, i de varme flammer der fik lyset til at danse på hans blege hud. Hun rejste sig pludseligt fra jorden, inden hun langsomt gik imod Jacob, kort vinkede hun til Joaquin. "Jeg skal noget..." Lød det lavt fra hende, inden hun gik imod Jacob, lige til hun lagde en hånd på Jacobs hoved. "What's up beautiful." Lød det drillende fra hende, inden hun satte sig imellem Jacob og Xander, hvor hun skubbede Xander en smule væk. "Noget galt? Du virker til at tænk på noget." Hun smilte forsigtigt til ham.
Yuuka stoppede op, i det River rakte hende guitaren, hvilket fik hende til at se ned på den og derefter ned på ham. "Det kunne vi vel." Lød det forsigtigt fra hende, inden hun tog fat i guitaren. "D..." Hun lagde godt mærke til hans måde at se væk igen. Hun havde måske haft lidt anderledes forventninger til ham. Han var sikkert ligesom Daniel. Hun vendte sig hurtigt ryggen til ham, hvor hun gik med hurtige skridt væk fra ham. Selvfølgelig var han som Daniel, de var jo af samme køn.
Pigen der kørte hånden ind under hans skørt, fik sjovt nok ikke bud på at stoppe. Ikke at hun havde forventet det, normalt sagde ingen nej til at blive opvartet af kvinderne, så et nej var faktisk ret så underligt for dem. Dette gjorde dog at hun valgte at tirre River en smule, og hvis han ikke stoppede hende, ville hun ende med at give ham et blowjob til det så ville ændre sig til at hun havde sex med ham. Dog ikke alene, den anden pige ville sjovt nok joine dem, hvis River altså ikke stoppede dem.
Rose
Rose
Noob
Noob

Antal indlæg : 209
Join date : 23/05/16
Hjemsted : På grund af et jordskælv, bor hun på sin arbejds plads

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. - Page 3 Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af Joaquin Tirs Maj 02, 2017 8:43 pm

Deres lille kamp fortsatte i godt og vel en time, før Joaquin bad om et time out og satte sig ned, blot for at få noget luft. ”Tak.. tak for kampen, men jeg tror jeg springer fra nu, måske vi kan kæmpe sammen en anden dag?” De blå øjne så spørgende op på hende. ”Vi kunne snuppe noget at drikke nu?”

Xander grinte over Evaline. Til sidst rettede han bare opmærksomheden imod Rose. Det var ikke nemt at diskutere med en som Evaline, da hun aldrig gav op i en diskussion. Alle ville dog være på hans side, når det omhandlede Evalines spøjse nysgerrighed.

Xander lukkede blidt sine øjne i. Følelsen af deres pander presset imod hinanden gjorde ham altid varm indeni. Det hele stoppede i det hun forlod dem, for at holde øje med maden, som hun altid gjorde. Med et drømmende blik, så han efter hende, hvilket fik Jacob til at klukke og tage det sidste stykke mango.
”Du er uden tvivl en heldig mand Xander,” sagde han og smilte venligt til den unge sjæl.
”Ja, det er jeg virkelig,” svarede Xander og så hen på Jacob, hvor de derefter gav sig til at snakke om alt mulig fra himmel til jord.
Lige nu kunne Josh ikke andet end at føle sig voldsomt opslugt i deres kys. Hånden om hans nakke, føltes som om at hun ikke ville lade ham gå og det bragte sitrende følelser ind i ham. I det den ene af hendes hænder sneg sig op i hans hår og rykkede blidt i det, var han ikke sikker på hvad han forventede, men det var bestemt ikke det der skete. Hun adskilte sig fra ham og lod i stedet sine ord kilde hen over hans læber.
”Hvad… hvad mener du?” mere nåede han egentlig ikke at sige til hende. Tak, det var hendes ord, før hun smuttede fra ham og lod ham stå som et andet fjols ude i blandt de dansende kroppe.
Joaquin nikkede forstående til Evalines ord. ”I see, det er da også en anden måde at lærer på.” I det hun smuttede fra ham, vinkede han til hende og så sig ellers omkring. Til sidst endte hans blik dog bare på den smukke rødhåret endnu engang.
Det var med et varmt smil, at Jacob så hen på Evaline. Men, hvorfor kaldte hun ham lige beautiful? ”Uh hey Evaline, nej, der er skam ikke noget i vejen… jeg tænker blot.. hvad så? Er man stadig mæt efter den spise konkurrence?”
River måtte indrømme, at han ikke sagde nej til dette. Det var en trekant med to smukke piger, hvorfor skulle han sige nej? Så ja, de endte med at have sex ude på stranden, en smule væk fra kolonien der stadig festede. Og det føltes godt! Hvem skulle have troet, at lande på en øde ø kunne fører til dette.
Joaquin
Joaquin
Noob
Noob

Antal indlæg : 376
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. - Page 3 Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af Rose Tors Maj 04, 2017 12:58 pm

Da Joaquin valgte at stoppe kampen, bede om en time out skulle hun lige til at slå ham mod kæben. Kunne dette virkelig være, han droppede ud. "Men.." Hun var selv en smule udmattet, men det betød skam ikke at hun som sådan ønskede at stoppe. Hun stoppede sit slag og valgte i stedet for at se en smule rundt. "Fint, en smule at drikke... Men." Hun så kort mod ham igen. "Jeg ser det som i at jeg vandt, hvis du vælger at give op nu." Hvorfor ønskede han lige at stoppe, det var ellers så underholdene. For ikke at snakke om at det fik adrenalinen til at pumpe.

Det var underligt, Rose fandt det så pinligt at kysse Xander foran de andre, men hun kunne alligevel ikke altid holde sig tilbage. Enkelte gange opdagede hun ikke at de var sammen med folk, hun endte bare ud med at kysse dem. Hun rødmede en smule, mens hun smilte varmt til ham, inden hun begav sig mod maden, hvor der manglede at blive serveret flere mangoer.
Josh virkede en smule forvirret over at Alex valgte at trække sig væk. Men han ville sikkert forstå det om morgen, hun havde hørt om nogen af pigerne der havde været i seng med Daniel, fordi de havde været fulde hvor de havde fortrudt det. Dette var en af grundene til at Alex ikke ønskede at kysse vildt meget med Josh, han ville bare fortryde det i morgen, eller finde det så pinligt at han ville undgå hende. Det ønskede hun ikke.
Evaline smilte kækt til Joaquin, mens hun så mod Jacob enkelte gange. "Det er sådan jeg har lært det meste af, så det er en god metode, men nogen vil endda sige det som om at jeg skuler på dem, for at starte en slåskamp." Hun rejste sig roligt op og begyndte at gå mod Jacob. Hun satte sig hurtigt ned ved hans side, hvor hun puffede Xander en smule væk. "Jeg er skam meget mæt." Hun klappede sig på maven, mens et smørret smil formerede sig på hendes ansigt.
River endte sjovt nok med at hygge sig med to kvinder på stranden. Hvilket nok var den første fejl han gjorde på denne ø, hvis han gav kvinderne en finger, to de gerne en hel hånd. Men det ville han selvfølgelig først opdage dagene før.
Rose
Rose
Noob
Noob

Antal indlæg : 209
Join date : 23/05/16
Hjemsted : På grund af et jordskælv, bor hun på sin arbejds plads

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. - Page 3 Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af River Man Maj 15, 2017 4:22 pm

Joaquin viftede med en hånd til Evaline. Han havde det fint nok med, at hun så det som om at kampen var vundet af hende, lige nu var han træt og ønskede at lave noget andet.
"Vi fortsætter en anden gang Evaline, jeg er træt, ret tom for mad og vand, så jeg vil finde noget at drikke," sagde han til hende, efterfulgt af et varmt smil, hvorpå ryggen blev vendt til hende. De var ikke mere end lige kommet til landsbyen og han derfor stadig intet væske eller mad indtaget. Han var tom for energi..

Josh var ikke sikker på hvad han skulle gøre af sig selv nu... deres kys havde været så rart og han var egentlig ret så tiltrukket af hende, men det var vel ikke kærlighed og han burde derfor ikke tage det så tungt når hun trak væk fra ham. Så imens han så flammerne lyse den smukke ryg op, pustede han ud og gik ellers hen for at sætte sig ved Joaquin.
Spørgende så Joaquin på ham, men tvillingen undgik blot hans blik og tillod sig at se en sidste gang efter Alex..
I det Evaline klappede på sin mave, grinte Jacob kærligt og spiste et stykke fersken, imens han skabte en øjenkontakt med den alt for mætte kvinde. Han smilte drillende til hende og kiggede derefter kort rundt. "Jeg ser du ikke danser, må man spørge hvorfor?"
Så snart River var færdig med kvinderne på stranden, rettede han på 'skørten' og derefter sit hår. Han var langt fra klar over hagen ved dette. Alt han vidste var, at han lige havde haft hygget sig med hele to kvinder på stranden og han var ikke mere end lige ankommet. Selvtilliden var uden tvivl helt i top. Han gik tilbage til festen, så sig omkring og gik derefter hen for at finde noget at drikke... Gad vide om de andre havde været ligeså heldige? Dog fandt han Jacob sidde og snakke med Evaline og Josh ved Joaquin. Det lå ikke til de havde haft den samme form for held.
River
River
Noob
Noob

Antal indlæg : 302
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. - Page 3 Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af Rose Man Maj 15, 2017 4:54 pm

Da Joaquin viftede med hånden, så Evaline en smule underligt på ham. Han havde brug for væske, han havde i det hele taget brug for noget i sin mave. Hvilket gav god mening, alle drengene var ret så svage i udseendet, nærmest udsultet. Hun så kort rundt. Dog efter kun kort tid, efter han havde vendt ryggen til hende, løb hun mod ham, hvor hun svang en arm omkring hans nakke. "Her." Lød det kækt fra hende, hvor hun hev ham en smule ned, så han måtte bukke sig en smule for over.
Evaline havde en kokos nød i sin anden hånd, som hun løftede op mod himmelen. "Drik dette, det smager sjovt, men dæmper sulten og selvfølgelig tørsten." hun smilte drillende til ham, der var dog ikke nogen form for hul i den.

Evaline strakte sig kort mod himmelen, mens hun enkelte gange så mod Jacob. "Tja... Jeg gider ikke, kan ikke finde ud af det og jeg synes bare det ser sjovt ud." Hun så kort mod nogen af dem der mavedansede, hvor nogen andre dansede med hofterne. Meget af det var utrolig elegant og eksotisk. "Hvorfor er du ikke selv ude og danse? Nu er der jo mad osv, måske dine fødder stadigvæk gør ondt?" Hun smilte kækt til ham, hvor hun lænede sig en smule frem.
De to kvinder rettede selv en smule på tøjet, efter at have hygget sig med River. Dette var bestemt noget River ville fortryde. Da han kom tilbage til festen, var Kath en af dem der lagde en lille krans omkring hans hals. "Du hygger dig hurtigere end de andre." Hun smilte forførende til ham. "Skal vi se om du vinder over Xander." Hun blinkede kort til ham, inden hun kyssede hans kind og gik væk. Hun havde bestemt opdaget dem, dog havde hun ikke set efter. Hun vidste bare at der var en fyr der manglede og der var kun en fyr der hyggede sig ude med to piger, det kunne ses med skikkelserne fra en god afstand.
Rose
Rose
Noob
Noob

Antal indlæg : 209
Join date : 23/05/16
Hjemsted : På grund af et jordskælv, bor hun på sin arbejds plads

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. - Page 3 Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af River Man Maj 15, 2017 5:48 pm

Joaquin var ikke mere end nåede at gå få skridt, før han blev trukket bag over og kunne nu få øje på en kokosnød, imens Evaline sagde at det ville dække både sult og tørst. Så godt han kunne, rettede han sig op igen, tog imod kokosnødden og så nysgerrigt rundt på den. "Uhm, tak, men jeg har ingen anelse om... hov vent..!" i det han opdagede de tre huller i kokosnødden, forsøgte han at tage dem op til sine læber, i håbet om der kom noget væske ud. Skuffet måtte han dog fjerne den og se spørgende på Evaline. "Nope, jeg har ingen anelse om hvordan man drikker eller spiser den... jeg har altid bare fået mælken på dåse og købt kødet ude af dets skal."

Jacob nikkede til det hun sagde med dansen og da kort pegede der ud imod, kiggede han kort og kunne egentlig godt relatere til hendes ord. Den slags dans havde heller aldrig været hans stil. Det var alt for meget showoff og parringsdans til hans smag. Spørgsmålet om han ikke skulle danse, fik ham hurtigt til at ryste på hovedet og se hen på hende. "Jeg har ikke den fjerneste anelse om hvordan man danser, så det er vidst bedst jeg lader værre.." klukkede han og snuppede endnu et stykke fersken. "Hvilket er fint, jeg vil nu gerne sidde her og snakke med dig." Han blinkede kort til hende.
River havde lige fået slukket tørsten, da en rød håret skønhed pludselig tog en krans om hans hals, hvilket fik ham til at løfte spørgende på et øjenbryn. Hyggede han sig hurtigere de andre? Måske han burde spørge, men i stedet klukkede han bare og lod hende kysse hans kind. Vinde over Xander? spørgende så han hen imod Xander, der sad ved siden af Jacob og Evaline, joinede deres samtale engang imellem. Denne gang skulle River til at spørge ind til kommentaren, men der var Kath allerede smuttet og han løftede derfor bare skuldrene. Det kunne han måske finde ud af senere. Lige nu skulle han bare fortsætte med at drikke og spise, han kunne nu godt vende sig til at bo her.

River
River
Noob
Noob

Antal indlæg : 302
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. - Page 3 Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af Rose Man Maj 15, 2017 6:08 pm

Evaline kunne ikke holde sin latter inde, i det Joaquin forsøgte at drikke fra den uåbnede kokosnød. Hun rystede blidt på hovedet, inden hun tog den tilbage. "Den skal bare lige åbnes." hun så kort rundt, normalt havde de en ret så stor sten, som de åbnede dem i. Hun gik en smule væk, før hun slog kokosnøden ned i en sten, så der kom en lille revne i det, hvilket hun pressede sine fingre ned i for at få den op. En smule af væsken væltede ud, men hun fik den skam rakte til Joaquin igen. "Hey." I det han tog imod den, ville hun slikke en smule af væsken fra hendes arm, i mens hun så op på ham.

Evaline lagde sin hage i sin hånd, hvor hun så en smule mod flammerne. "Så vi to.. Selvom det ser en smule sjovt ud nogen gange." flammernes lys dansede på hendes brune hud, mens et lille smil skabte sig på hendes læber. Hun så en smule op på ham, da han sagde at han ville sidde og snakke med hende. Et stort smil blev formet på hendes læber, inden hun rettede sig en smule op. "Det rart... Så fortæl, hvordan endte i her?" Hun vendte fronten imod ham.
Rose gik en smule forsigtigt hen til Xander igen, hvor hun smilte kærligt til ham. Hun var færdig med at lave forfriskninger til folk, så derfor ønskede hun at snakke lidt med dem igen. Gad vide om hun hang en smule for meget op af Xander? Hun så ud af øjenkrogen, hvor River ville være. Han virkede helt alene, på den måde han bare stod for sig selv. Roligt vinkede hun til ham, som et tegn på at han gerne måtte komme hen til dem igen.
Rose
Rose
Noob
Noob

Antal indlæg : 209
Join date : 23/05/16
Hjemsted : På grund af et jordskælv, bor hun på sin arbejds plads

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. - Page 3 Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af Joaquin Lør Jun 10, 2017 8:05 pm

I det hun grinte af ham, klukkede Joaquin svagt selv og viste egentlig godt at det måtte se fuldkommen underligt ud, da han trods alt ikke havde den fjerneste anelse om hvordan han skulle åbne den. Så da hun endelig gjorde det for ham, smilte han til hende og tog ellers selv en tår. Det rene kokosmælk føltes vidunderligt på hans tunge, specielt efter han havde gået i så langtid uden noget at drikke.

Jacob smilte til Evaline og så nu ellers kun på hende. De dansende kvinder fangede ham ikke, han ville hellere bare sidde og snakke sammen med hende. ”Vi endte her efter vores skib sank… det var et skib fyldt med en masse mennesker og vi var de eneste der overlevede, da vi fandt en måde at drive ind til land på,” fortalte han og væmmedes ved de ubehagelige minder. ”Derefter fandt Alex os og tog os hen til jer, efter nogle uger hvor hun dog ikke havde snakket til os overhovedet.”
Da Rose satte sig ned hos Xander igen, så han smilende op på hende og lagde ellers en arm om hende. Kort kyssede han hendes pande, før han lyttede til hvad Jacob havde at sige om måden de kom hertil på.
River bemærkede godt at hun vinkede ham over, men han rystede blot blidt på hovedet og gik derefter sin vej, blot for at se om han kunne finde et sted hvor han kunne være alene. Der var alt for mange mennesker lige nu. Af en grund tog han sig selv i at kigge efter Yuuka, men da han ikke kunne se hende, fortsatte han bare sin søgen efter at finde et sted i ro og ma.
Joaquin
Joaquin
Noob
Noob

Antal indlæg : 376
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. - Page 3 Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum