Tokyo City
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Seneste emner
» Apocalypse vol. 2.
Highschool over again!! - Page 3 EmptyTirs Feb 18, 2020 12:08 pm af Erina

» Highway through the dangerzone!
Highschool over again!! - Page 3 EmptyLør Feb 15, 2020 1:48 am af Haru

» Apartment issues.
Highschool over again!! - Page 3 EmptyLør Feb 15, 2020 1:33 am af Haru

» Highschool over again!!
Highschool over again!! - Page 3 EmptyFre Feb 14, 2020 10:06 pm af Haru

» A new univers... - Joaquin-
Highschool over again!! - Page 3 EmptySøn Jan 19, 2020 12:16 am af Haru

» Office flirts
Highschool over again!! - Page 3 EmptyTors Jan 09, 2020 1:42 am af Haru

» Apocalypse
Highschool over again!! - Page 3 EmptyTors Jan 09, 2020 1:05 am af Haru

» Forget me not. -Zack-
Highschool over again!! - Page 3 EmptyTirs Nov 26, 2019 12:35 am af Chain

» The demon and the angel -James-
Highschool over again!! - Page 3 EmptyTors Okt 31, 2019 1:32 pm af James


Highschool over again!!

+7
Rose
Aigemfarrel
Yuuka
Cloud
Xander
River
Jacob
11 deltagere

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

Highschool over again!! - Page 3 Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af Haru Ons Jun 27, 2018 1:57 pm

Han fik hende til at rødme. Så han synes virkelig hun var pæn? Hun havde ellers hørt at amerikaner ikke rigtig kunne lide asiatiske udseende, fordi det var så langt fra hvad de så i modeblade osv. "Jeres er mere fysiske og kvinders er mere psykiske?" Lød det lidt spørgende fra hende. Dette betød vel så at hun var i problemer med Kath, fordi hun ville gå psykisk til hende. På den anden side ville dette ikke gøre hende noget, hun var god nok til det psykiske. Så længe det ikke blev fysisk, så ville hun helt sikkert tabe.
Erina spiste sine guleroder, da Sal i et rejste sig hurtigt op. Dette kunne hun ikke mene seriøst, hun ville hen og sidde med ham? Et suk slap Erina's læber, hvor hun roligt rejste sig op sammen med hende. "Unbelievable." Lød det lavt fra Erina mens hun gik sammen med hende hen til Cloud.
Hun satte sig ved siden af Sal, hvor hun så en smule på Sal ud af sin øjenkrog. "Wauw.... Du er ikke bange for at virke creepy." Lød det drillende fra Erina, hvor hun her klukkede og spise flere af sine baby guleroder. Her rettede hun hovedet imod Cloud. "Hvorfor sidder du alene? du ligner en fodbold type og de sidder enlig derover når de er i kantinen." Hun pegede kort imod et bord med fyre der snakkede, meget normalt. De spiste og det så da også meget hyggeligt ud. Ingen var som dem man så i tvet, der var ingen der sad på bordet med en fodbold og de lignede enlig hellere ikke fodbold typer. De lignede bare almindelige personer.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! - Page 3 Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af River Fre Feb 14, 2020 8:10 pm

Joaquin nikkede kort. ”Yeah… dog er jeg bange for at Kath kan bruge både psykisk og fysisk vold… men… jeg skal gøre hvad jeg kan for a passe på dig.” her pegede han på hende med en gulerod, svang den rundt som et sværd. ”Jeg er din helt i skole uniform.” en joke. Han vidste godt at han ikke var nogle helt. Men han kunne da gøre et forsøg.

Sal var ligeglad om Erina så fulgte med eller ej. Hun så muligheden i at snakke med en lækker australsk fyr som Cloud. ”Jeg er ikke creepy,” sagde hun og blinkede her til sal. Derefter så hun hen på Cloud. ”Du skal ikke lytte til hende, jeg er meget underholdende.”
Cloud klukkede og tog en tår af sin sodavand, før han så hen imod det bord, hvor Erina mente han kunne høre til. Hos fodbold spillerne. Der egentlig sad der og så meget rare ud.
”Hahah, jeg spiller ikke fodbold… eller amerikansk fodbold som i kalder det her. Tvært imod… jeg kick boxer, men det går jeg ik ud fra de har her på skolen.”
Sal klukkede og rystede på hovedet. ”Ikke ligefrem.”
River
River
Noob
Noob

Antal indlæg : 302
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! - Page 3 Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af Haru Fre Feb 14, 2020 8:42 pm

Haru smilede kort til ham. "Jeg har nu ikke brug for en helt, jeg blev bare lidt forskrækket over tingene samt der at jeg måske ikke helt havde forventet at Kath ville snakke sådan til mig... Plus jeg har nok mere brug for en hjælper til engelsk, jeg synes jeg god til det, men at læse det ligefrem er svære end jeg regnede med. Men det mest fordi det hele er så, ja... det er kryptet, Hvad vil Susan med sine 7 kartofler, når hun har købt 9 kartofler." Haru himlede kort med øjnene. "Det giver ikke mening!" Lød det opgivende fra hende.

Erina himlede med øjnene. "Underholdende i sengen måske." Mumlede hun lavt og spiste videre. "Du spiller måske ikke, men det er dem der går mest op i udseendet hvis det er." Lø ddet drillende fra Erina. "Men nej. Det har vi ikke."
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! - Page 3 Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af River Fre Feb 14, 2020 9:48 pm

Hun havde brug for en hjælper til engelsk. Dette fik ham til at smile stort. ”Jeg… jeg kunne være din engelsk lærer! Jeg vil være god til det! Bare rolig!” Her lænede han sig en smule mere frem. ”Hvad siger du til det? På det punkt vil jeg også have en studiemakker, hvilket vil løfte mine karakterer garanteret!” pludselig virkede han så energisk.

Sal puffede til Erina. ”Hov hov!” klukkede hun. ”Nu skal du ikke kalde mig en runte trunte.” her blinkede hun til sin veninde. Derefter lå opmærksomheden ellers på Cloud.
Her satte han hovedet på skrå. ”Handler fodbold om udseendet? Jeg tror ikke helt jeg er med. Hvordan…”
Sal klukkede. ”Du skal ikke lytte til hende. Hun er lidt muggen… måske hun er jaloux på dit udseende?”

River
River
Noob
Noob

Antal indlæg : 302
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! - Page 3 Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af Haru Fre Feb 14, 2020 10:06 pm

Haru smilte stort til Joaquin. "Really? Men, Hvis det ok, hvad er din karakter i engelsk?." Lød det blidt fra hende, hvis han var højere oppe end hende ville det hjælpe hende, men hvis han var under hende ville han jo ikke kunne hjælpe hende overhovedet.
"Uh, det rigtigt. Jeg vil gerne have din hjælp, men hvor kan man studere her? Har i et biblotek eller måske hjemme hos dig?" Lød det kærligt fra hende. "Jeg har altid lidt brug for hjælp og det skal helst være et sted hvor vi kan være i fred.." Lød det kærligt fra hende.

Erina smilte drillende til Sal. "Undskyld jomfru." Lød det drillende fra hende.
Erina så mod Sal da hun nævnte at Erina måske var jaloux. "Uh ja, de muskler gid jeg havde dem og det skæg." Lød det drillende fra hende.
Hun rettede sig hurtigt op da Kath gik forbi stedet og satte sig ved siden af Cloud. "Skrid highschool monkeys... Han er taget." Lød det koldt fra ahende. "You know." Erina rynkede på næsen.
Selvfølgelig Kath knaldede vel alle, hvorfor så ikke den nye elev?
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! - Page 3 Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum