Tokyo City
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Seneste emner
» Apocalypse vol. 2.
Highschool over again!! EmptyTirs Feb 18, 2020 12:08 pm af Erina

» Highway through the dangerzone!
Highschool over again!! EmptyLør Feb 15, 2020 1:48 am af Haru

» Apartment issues.
Highschool over again!! EmptyLør Feb 15, 2020 1:33 am af Haru

» Highschool over again!!
Highschool over again!! EmptyFre Feb 14, 2020 10:06 pm af Haru

» A new univers... - Joaquin-
Highschool over again!! EmptySøn Jan 19, 2020 12:16 am af Haru

» Office flirts
Highschool over again!! EmptyTors Jan 09, 2020 1:42 am af Haru

» Apocalypse
Highschool over again!! EmptyTors Jan 09, 2020 1:05 am af Haru

» Forget me not. -Zack-
Highschool over again!! EmptyTirs Nov 26, 2019 12:35 am af Chain

» The demon and the angel -James-
Highschool over again!! EmptyTors Okt 31, 2019 1:32 pm af James


Highschool over again!!

+7
Rose
Aigemfarrel
Yuuka
Cloud
Xander
River
Jacob
11 deltagere

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

Highschool over again!! Empty Highschool over again!!

Indlæg af Yuuka Tirs Sep 12, 2017 10:34 pm

Det nye skole år var begyndt. De var alle i gang med highschool andet år. Nogle var husket på forskellige måder, der var klikker som altid og de ændrede sig bestemt ikke efter det nye år. Nope, Joaquin, River, Josh og Xander var de fire hotteste fyre. Selvom Josh mest bare var populær på grund af hans udseende og venlighed. Joaquin var populær på grund af hans humor og altid så gode humør. River var populær på grund af hans badboy attityde, alle goth kvinderne og rygerne samt de skinny bitches der var, prøvede konstant at finde sammen med ham. De gjorde alt, fra at snakke med ham og bringe ham madpakker, for ikke at snakke om at nogle gav ham ting enkelte gange. Xander var populær, på grund af hans fantastiske opførelse, han var forførende og konstant klar på en god historie, for at lure trusserne af kvinderne.
Det var dem man lagde mærke til, alle andre var mere eller mindre de baggrunds karakter der sjældent blev snakket med, da de fire drenge fik alt opmærksomheden. Dog var der nogle af pigerne der fik opmærksomheden. Evaline var kendt som Mr E... Som en joke fra sporst freaksne i klasse. De mente hun opførte sig som en mand og derfor blev set som en mand, hun var ret populær mellem sporst drengene og pigerne. Alle kunne lidt lide hende, men hun blev også anset som en af de dummeste i klassen. Kath var kendt som den frækkeste af dem. Hun gik altid provokerende klædt og havde tit makeup på. Alex var kendt som klogeågen, den grimmeste af pigerne. Hun havde altid stort ødelagt tøj på, joggingbukser med huller og en enkelt gang hvor det ene ben var ødelagt så meget at det var kortere end det andet, hvor hun havde store grimme hættetrøjer og gigantiske briller, hendes hår var altid ulet og stort. Plus det lignede at hun aldrig gik i bad, dog var hun ikke en af dem der sagde så meget, ud over i timerne.
Det var alle folkene der var kendt, endnu engang var folk bare baggrunds larm. Dog var det et nyt skoleår. Rose var i skole i det normale lang nederdel, håret sat op i en hestehale og en sweater over sig, på trods af den varme hede der var der efter sommerferien. Evaline var iført en stor sports jakke, der skjulte hendes former da den var lukket og for første gang var hendes hår faktisk langt, før skolen stoppede var det en smule skulderlangt, men altid sat op som smør hård. Hun lignede enlig ikke en mand for en gangskyld, på trods af hendes store tøj. Hun havde dog bare fået langt hår, hun satte sig med et bump på Jacobs bord. "Hey!! God sommerferie? Hvad brugte du den på." Lød det kækt fra hende.
Kath kom bare ind i en kort nederdel som altid og en tæt siddende tanktop. Det røde hår var krøllet denne gang også sat op i en knold, hun satte sig som altid ved siden af Joaquin. Dog uden at sige noget. Yuuka kom indenfor, hvor hun havde en gul blomstret sommerkjole på, der omfavnede hende hendes former og sad løst ved hoften. Den gik hende til knæende, mens håret var sat en smule op i lave rottehaler. Hun satte sig ved et tilfældigt sted.
Alex kom først en smule senere, hun var derimod iført shorts og en tanktop, hendes hår var for en gangsskyld en ikke ulet eller beskidt, hun havde derimod fladt hår langs hendes skuldre og en sort rygsæk over den ene skulder. Hun satte sig med et bump ved siden af Josh, hvor hun fandt matematik bøgerne frem og kørte håret om bag øret.
Yuuka
Yuuka
Baka

Antal indlæg : 186
Join date : 23/05/16
Hjemsted : hun bor sammen med Lilly og River.

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af Jacob Ons Sep 13, 2017 3:04 pm

Det allerede andet år på highschool. To år mere og de ville være færdige her! River kunne næsten ikke vente. Dog føltes de 2 år allerede som hundrede, specielt nu hvor han vandrede imod sit klasselokale, for at have det sædvanlige matematik. Han satte sig ned på sin sædvanlige plads, puttede fødderne op på bordet og betragtede ellers kort sin mobil. Dog i det Yuuka trådte ind, løftede han kort blikket og betragtede hende, til hun gik hen og satte sig, altid væk fra læren. Klogt valg tøs. Han smilte drillende og så ellers ned i sin mobil igen.
Xander havde også sat sig bagerst, mest for at det ikke skulle være nemt for læreren at se han ikke lavede noget. I det Alex trådte ind, åbnede han munden i et stort o. ”Damn!” råbte han efter hende. ”For engangsskyld ligner du ikke noget en kat har slæbt ind.”
Disse ord fik Josh til at se hen imod hende, hvor han også selv her måtte indrømme at det var overraskende at hende… sådan. Han smilte dog blot varmt til hende. ”Hey Alex, godt at se dig igen, nydt sommerferien?” Han begyndte selv her at finde matematik bøgerne frem. ”Jeg kan godt lide din nye stil… den klæder dig.” Han kørte en hånd igennem sit hår og smilte ellers fortsat til hende.
Jacob smilte stort til Evaline. ”Hey Eva… ja, den har været god nok… jeg brugte den på at tage på en roadtrip rundt i landet.. hva med dig?” spurgte han hende tilbage igen en smule kækt.
Joaquin smilte kort til Kath, før han selv begyndte at finde de matematik ting han nu havde. ”Haft en god ferie Kath?”
Jacob
Jacob
Noob
Noob

Antal indlæg : 218
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af Yuuka Ons Sep 13, 2017 3:33 pm

Xanders ord imod Alex, fik hende til at se imod ham og sende ham et lille dræberblik. Hun rettede derefter en smule på sin taske, før hun satte sig ved siden af Josh. Da han snakkede til hende, løftede hun hovedet en smule og så imod ham igen. "Jeg havde en fin ferie.. Jeg fik et arbejde på en af tankstationerne, hvad med dig?" Hun lænede sig en smule over bordet.
Dog i det han begyndte at sige at han kunne lide hendes nye stil, kunne hun mærke sig selv blive en smule varm. Hun skulle seriøst tage sig sammen, han var vidst nok stadigvæk sammen med Luce... ikke sandt? Hun skulle som altid holde sig selv i ro, hun lod derfor blikket falde ned på bogen igen. "Tak... Så, hvordan går det med dig og kæresten?" Lød det lavt fra hende, inden hun lagde sit hoved i sin hånd.
Evaline smilte til Jacob. "Lyder fedt, jeg var mest til familie sammen komster, for ikke at snakke om at jeg har forsøgt at skaffe arbejde, men jeg fik ikke ligefrem noget godt arbejde... Så ind til videre vasker jeg biler." Hun så på ham, med et lidt drømmende blik. "Så hvor har du rejst rundt? Har du været i Sverige, på ski... Jeg har altid gerne ville på ski rejse, uh skal vi ikke tage på ski ferie sammen!" Hun smilte stort til ham, hvor hun rykkede en smule tættere på ham.
Kath løftede hovedet og så imod Joaquin. "Jeg havde en nogen lunde ferie, hvad med dig?... Lavede du noget specielt?" Hun gabte kort, inden hun lagde hovedet imod bordet.

Så snart timen begyndte skulle folk i gang med en overraskelses prøve, for at se hvor gode de var til matematikken. Dog var det nærmest tydeligt hvem der havde svært ved det. Yuuka stirrede bare på opgaven, mens hun rev sig en smule i håret og bed i blyanten. Hendes øjne skreg af forvirring. Alex var hurtig færdig med hendes opgaver og Rose klarede det nogen lunde, Kath derimod lavede bare et papirs fly af det. Evaline tegnede bare på papiret.
Så snart den var færdig og timen stoppede, smed Yuuka panden imod bordet. "Arg... Hvorfor er jeg blevet dummere på ferien!" Lød det irriteret og mumlende fra hende, hvor Rose klappede hende på ryggen. "There there, jeg forstod hellere ikke så meget." Lød det lavt fra hende, hvor hun smilte kærligt til Yuuka.
Yuuka
Yuuka
Baka

Antal indlæg : 186
Join date : 23/05/16
Hjemsted : hun bor sammen med Lilly og River.

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af Jacob Ons Sep 13, 2017 4:13 pm

Xander klukkede bare over det dræberblik hun sendte ham. Kunne hun ikke tage et kompliment? Han sagde da bare at hun for engangsskyld så godt ud. Dog lod han sig ikke hænge mere i det. I stedet rettede han opmærksomheden imod en anden tøs, der så ivrigt forsøgte at få den hele tiden.
Josh smilte varmt til Alex. ”På hvilken en af dem? Forhåbentlig ikke den nede i byen vel? Der er ofte ubehagelige folk der kommer og genere folk… Og mig? Jeg tog også bare et sommerferie arbejde på en campingplads… aldrig har jeg været så irriteret på små børn.” Den sidste ting blev sagt en smule klukkende. I det hun spurgte ind til ham og Luce, gjorde han en spøjs side grimasse med sin mund. ”Well, det kunne gå bedre… vi er konstant oppe at skændes her for tiden, mest fordi hun render og flirter med en gammel eks, selvom hun er sikker på at hun ikke gør.” han kløede sig i nakken. ”Jeg er ikke sikker på om jeg burde slå op med hende.”
Imens Evaline fortalte hvad hun havde lavet, betragtede Jacob hende med sit kække smil på læben. ”Så… vaske biler, i badetøj og alt det der underlige noget, som liderlige mænd kommer for at stirre på?”
Da hun spurgte om han havde været i Sverige, rystede han blidt på hovedet. ”Nej, dog ikke… jeg var mest på Niagra falls, grand canyon og alt det der… jeg overvejede at tage til Mexico..” Hendes lille lys i øjnene, fik ham til at smile. ”Yeah, det er en god ide, lad os tage på en skitur en dag.”
Joaquin løftede på skuldrene. ”Nah, ikke rigtig… har bare daset ud på strande… hva så? Har du skaffet dig en kæreste endnu?”

En prøve, alle sukkede opgivende, en lyd læreren måtte indrømme hun havde savnet. River løste opgaven mega hurtigt, hvilket var det der gjorde at han lænede sig tilbage og tog mobilen frem.
Josh havde det lidt ligesom Yuuka. Han sad og stirrede opgivende på papiret, hvor han engang imellem kørte hånden igennem sit hår og bed i sin blyant. Her så han tøvende hen på Alex, der som altid havde styr på hvert et fag. Opgivende dunkede han hovedet ned i bordet.
Xander lavede den også færdig, hvorpå han begyndte at flirte med pigen ved siden af sig. Jacob tegnede også på Evalines papir og Joaquin betragtede Kaths papirfly flyve væk.
Da timen var over, hørte River Yuukas irriteret mumlen. Det fik ham til at klukke og gå hen imod hende. ”Måske du skulle fokusere på andre ting end dit udseende, så kan det være du husker praktiske, men samtidige ligegyldige ting.” Han blinkede flirtende til hende, hvor han her tog en smøg op af lommen.
Jacob
Jacob
Noob
Noob

Antal indlæg : 218
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af Yuuka Ons Sep 13, 2017 7:19 pm

Alex nikkede blidt. "Jo den nede i midt byen, den giver den bedste løn og jeg arbejder der nede om aften, så jeg løber konstant ind i de perverse og trælse mænd... Men de lader mig normalt værre når jeg sætter mit hår underligt op og tager mine briller på." Hun smilte stort til ham, hvor hun lænede sig en smule tættere på ham. "Jeg har brug for pengene, så du må endelig komme forbi." Hun blinkede kort til ham, inden hun rettede sig op igen og så imod tavlen, var læren forsinket igen, præcis ligesom i de gamle dage.
"Campingplads? Jeg arbejder stadigvæk, men jeg overvejer om jeg kan presse noget mere ind, hvis jeg får sat det ordentligt ind." Hun bankede sig tænkende på underlæben. "Jeg tror jeg kan gøre det, hvis jeg arbejder om morgen, jeg kan sove i pausen og lave lektier i bussen." Hun nikkede en smule til sine egne ord.
Ham og Luce forhold kørte ikke særlig godt, hvilket bare fik hende til at smile lidt. "I see.... Jeg synes du skal slå op med hende.. Det kunne være en ny begyndelse på et nyt år. Og hvis i gjorde, ville jeg totalt invitere dig på en date, en biograftur også ud og spise, det kunne være meget sjovt." Hun så kort ud af øjenkrogen på ham, hvor hun sendte ham et lille smil.
Om Evaline lige vaskede iført badetøj. "Det gjorde vi i sommers, jeg mener vi gør det hver lørdag, så der har vi travlt.." Hun fandt sin taske frem, hvor hun gav ham en kupon. "Her, det giver en smule rabat, hvis du har en bil selvfølgelig, men vi vasker også scooter, motercykler osv." Hun smilte til ham, mens hun ventede på at han ville tage kuponen. Han havde alligevel været mange forskellige steder, hvilket var rart. "En hyggelig skitur, bare os to." YHUSH! En date med Jacob, de kunne tage på skitur, varme hinanden op... yea... hun skulle nok varme hans dejlige lille krop op.
Kath rystede blidt på hovedet. "Nej, hvis jeg gjorde det, ville jeg bare skulle gå af med mine bollevenner.. Men jeg fik en ny, Caleeb fra kemi klassen sidste år, han droppede ud, men han er ret god i sengen... ikke ligeså god som dig, men tæt på." Hun blinkede kækt til ham.

Yuuka knurrede en smule, da det virkede som om River endnu engang jokede med hende. "Undskyld... Jeg går ikke op i mit udseende, jeg går hverken med makeup, eller sætter mit hår normalt, jeg sætter det bare op i en hestehale og knold nogle gange. For ikke at sige at jeg bare tager hvad der lige ligger på gulvet på." Hun lagde hovedet på skrå, så de grønne øjne skabte en lille kontakt mellem deres øjne. "Så please nej..." Hun så sig kort over skulderen om på Rose.
Yuuka
Yuuka
Baka

Antal indlæg : 186
Join date : 23/05/16
Hjemsted : hun bor sammen med Lilly og River.

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af Xander Ons Sep 13, 2017 7:47 pm

Josh smilte skævt til hende. Han var ikke så tryg ved at hun arbejdede på tanken nede i byen. Efter hvad han havde hørt, skete der tit alle mulige lige netop på denne tankstation. I det hun lænede tættere på ham, betragtede han hende svagt med et varmt smil på læben. ”Jeg skal da nok komme forbi lidt oftere, bare for at tjekke om du er okay og siden du kan bruge pengene.” Han gav hende et drillende smølfespark i panden. Hendes andre ord fik ham til at klukke. ”Du skal ikke stresse dig selv for meget Alex. For ikke at sige at der stort set ikke er grund for dig til at lave lektier, du har hjernen til det lige meget hvad.”
Det lille smil hun fik på læben, da han nævnet forholdet med Luce, fik ham til at sætte hovedet på skrå. Dog da hun sagde noget med en date, begyndte hans hjerte at hamre en smule. Var det fordi at hun var vild med ham? Nah… det kunne ikke passe. ”Vil du på en date med mig?” hans stemme lød mere fornøjet end den nok burde. ”Men… du… jeg vidste ikke du var interesseret i mig Alex.” han smilte blidt til hende.
Af en eller anden grund, kunne Jacob godt forestille sig at se Evaline vaske bil i badetøj og det var bestemt ikke et dårligt billede. Vent, hvor pokker kom den tanke lige fra!? Han tog imod kuponen.
”Selvfølgelig tjener i godt på det… hvem ville ikke gerne se dig i badetøj,” sagde han kærligt. ”Og jeg har rent faktisk bil, så jeg skal nok tænke over rabatten.”
Da hun nævnte ferien, smilte han kært til hende. ”Det kunne garanteret være sjov… jeg har aldrig prøvet at stå på ski før, så vi kommer til at se rigtig fjollede ud.”
Joaquin rystede opgivende på hovedet. ”True, true og man kan ikke opgive sine bollevenner og hey tak, godt at høre han ikke er bedre end mig.” han blinkede drillende til hende og viftede med sin blyant. ”og overvejer jeg selv at lede efter en kæreste, så måske det der bollevenne noget ikke går.”

River klukkede bare af Yuuka. Her viftede han med sin hånd. ”Jah, nu når du siger det.. måske du burde gå mere op i dit udseende, det kunne klæde dig med lidt make up.” Drillende tog han smøgen i munden og begik sig ellers udenfor. Her kunne man se en tøs rende i hælene efter ham.
Joaquin gik hen til Yuuka og klappede hende på skulderen. ”Du skal ikke lytte til ham, han siger bare sådanne ting til dig, fordi han finder dig ret så tiltrækkende.” han smilte drillende til hende.
Xander
Xander
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af Yuuka Ons Sep 13, 2017 8:05 pm

Det drillende smølfespark på panden, fik hende til at rykke væk igen. Hvad skulle det lige til for? Hun lagde hovedet en smule på skrå igen, hvor hun så hen imod Josh og derefter tavlen. "Mange tak, jeg forventer gode drikkepenge fra dig." Hun smilte kærligt til ham, inden hun nussede sin pande lidt. "Jeg har vel hvad jeg kan, men for at være ærlig... så har jeg brug for et job mere, jeg ønsker nemlig at finde min egen lejlighed." Hun prikkede ham i maven, inden hun smilte kækt til ham. "En god lejlighed, ikke en dårlig en." Hun smilte kærligt til ham, hvor hun roligt så den anden vej igen.
Da han spurgte om hun ville på date med ham, kunne hun mærkes sine kinder blusse en smule op. Burde hun bare sige det som det er, nej det ville være underligt. "Jeg eeeeeeeeelsker dig." Sagde hun som en underlig lille gnom, inden hun så sig hen imod Josh. "Jeg driller bare, men vil du med i biffen her på fredag. IT skulle spille der, jeg vil gerne se den men ikke alene." Hun blinkede kækt til ham.
Evaline nikkede. "Vi tjener bedst om lørdagen, men jeg skal være helt ærlig, tror jeg at man tjener bedre på mcdonalds, jeg kan tage fejl men det er et godt job og underholdene." Hun smilte stort til ham. Han havde bil, yush! "Okaii, fedt, så kom gerne forbi." Hun smilte stort til ham, kunne nærmest ikke få smilet væk fra sine læber.
"Jeg har hellere aldrig stået på ski, men sneen gør nok til at jeg ønsker at prøve det, mest fordi der er sne og koldt, jeg er mest til kulde." Hun smilte kækt til ham, inden hun daskede til ham med sin fod. "Men jeg ser også tit fjollede ud, så jeg har ikke noget imod at se lidt fjollede ud sammen med dig." Hun blinkede kækt til ham.

Rivers ord, fik Yuuka til at åbne munden. Det var da... det, ikke fair! "Fuck da dig." Lød det bare fra hende, inden hun lænede sig surt tilbage og krydsede sine arme. Rose klappede hende blidt på skulderen. Da Joaquin kom hen og gjorde det samme. "Gid han viste det på en anden måde, i stedet for den latterlige måde han viser det på nu." Knurrede hun lavt, hvor Rose derefter sagde nogle ord "Det skal nok gå... Han er bare sur som altid... Forresten, har du hørt at vi skal få en ny dreng her i klassen, jeg har hørt at han skulle være rig." Hun smilte stort til Yuuka, der bare smilte igen. "Ja, han skulle også være ret flot... Hans navn var vidst Cloud eller noget... Skal vi forsøge at finde ham på Facebook?" Lød det kærligt fra hende, hvor hun trak sig en smule væk, for at tage sin computer op af tasken. Hun begyndte her at lede efter Cloud på facebook, bare for at fordrive tiden.
Yuuka
Yuuka
Baka

Antal indlæg : 186
Join date : 23/05/16
Hjemsted : hun bor sammen med Lilly og River.

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af River Ons Sep 13, 2017 8:56 pm

Josh var ikke sikker på hvorfor han gav hende smølfesparket i panden. Af en eller anden grund, følte han sig usikker omkring hende, på den der nervøse måde. Specielt når hun drillede ham på sine flirtende manere. ”Jeg skal nok huske at give dig drikkepenge,” sagde han og blinkede til hende. ”Og en lejlighed? Virkelig? Det lyder godt… jeg er sikker på at du kan gøre det.. men tror du ikke at det bliver for stressende med det ekstra job, for ikke at sige skole og at du har snakket om at være min hjælpelærer.” Han smilte blidt til hende.
Hendes drillende lille stemme, fik ham til at rødme og klø sig i nakken, hvorpå han grinte akavet, men også en smule kærligt. ”Haha, ah.. okay, det var bare for sjov… i see… i see… jeg vil meget gerne i biografen med dig, det skal nok blive sjov!” Gløden i hans øjne lyste op.
Jacob klukkede og lagde sit hoved i sin hånd. ”i så fald, kunne du altid tage et job på mcdonalds, på den måde kan jeg også få rabat.” Her blinkede han til hende kærligt. ”I så fald, så lad os da snakke om at tage af sted her til vinter måske?”

River hørte godt hun sagde fuck dig. Dog valgte han at ignorere det. Han vidste udmærket godt, at hun ville have ham, det var tydeligt i hendes smukke øjne.
Joaquin klukkede bare og fulgte ellers med, da de begyndte at søge efter Cloud på facebook. De kunne sagtens finde ham, da det ikke var mange med navnet, Cloud Farron. Efter at have udspioneret ham lidt, bad Joaquin de, om at opsøge Haru. Hvad kunne han sige… han var nysgerrig.
River
River
Noob
Noob

Antal indlæg : 302
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af Yuuka Ons Sep 13, 2017 9:09 pm

Hun nikkede selvtilfreds, hvor hun så en smule spørgende op på ham. "Mange tak." Lød det kækt fra hende, hvor hun kort rakte tunge af ham. Hun trak blidt på skulderen, hun havde ingen ide om hun ville kunne klare to jobs på en gang. "Jeg vil nu bare gerne have et job mere, jeg vil gerne flytte hjemme fra hurtigt. Du kender ikke til det, så vidt jeg ved har dig og Joaquin det vidste bedre end andre." Hun blinkede kækt til ham, inden hun lagde hovedet lidt på skrå igen. "Stressen skal nok komme, men måske jeg kan holde til det." Hun smilte kækt til ham, hvor hun rettede en smule på sit hår igen. "Oh yea, det havde jeg helt glemt." Hun smilte forsigtigt til ham. "Jeg skal nok hjælpe dig med det, så ingen bekymring... Skal vi sige at jeg kommer hjem til dig hver fredag?... Fredag efter skole, jeg har vidst fri om fredagen." Hun smilte stort til ham, inden hun lagde sin hånd imod sin pande.
Han ville gerne i biografen med hende, hun smilte stort til ham, hvor hun klappede sine hænder sammen. "Fantastisk! Det er en date!" Hun blinkede endnu engang drillende til ham, hvis hun skulle være ærlig ville hun bare gerne på date med ham. Men kunne ikke få sig selv til at sige at hun mente hvert eneste ord, så i stedet skjulte hun det så godt hun nu kunne og drillede ham i stedet med det.
"Du bliver fed." Sagde Evaline med det samme til ham. Dog røg samtalen igen tilbage på skituren, her satte hun sig på en af stolene. "Ja! Lad os det, jeg har allerede råd, så der er intet problem i det og man kan vidst nok køre hen til en af de større ski arealer, så vi kan sagtens komme rundt med din bil, jeg skal nok betale lidt for benzinen." Hun smilte stort til ham.

Haru? Joaquin ville have at de fandt Haru. Dog var der mange der hed Haru, da ingen af dem kunne udtale eller stave hendes efternavn blev det hårdt. Lige til døren gik op og inspiktøren og læren kom ind, med både Haru og Cloud. "Undskyld vi forstyr jeres pause, men der er kommet nogle nye elever og vi... Vil i præsentere jer selv." Spurgte de, hvor de så ned på Cloud og Haru, Haru så genert ned i jorden og derefter op på Cloud.
Yuuka
Yuuka
Baka

Antal indlæg : 186
Join date : 23/05/16
Hjemsted : hun bor sammen med Lilly og River.

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af River Ons Sep 13, 2017 9:25 pm

Spørgende satte Josh hovedet på skrå.
”Hvad mener du med at vi har det bedre end andre?” spurgte han roligt, dog stadig en smule forvirrende. Han havde ærligtalt ikke den fjerneste ide om hvad hun mente. Hendes kommentar om stress, fik ham til at løfte et advarende øjenbryn til hende. ”Okay okay, men hvis det bliver for stressende for dig, så fyrer jeg dig som hjælpelærer og på en underlig måde skal jeg nok få dig fyret fra dit ene arbejde.” Han smilte varmt til hende. ”Men ja, ellers lyder det godt med hver fredag og ja, en date… right..” Han blinkede igen til hende, til læreren pludselig kom ind, så samtalen ikke kunne blive ved.
Jacob rakte bare tunge af hende. ”Hvordan kan du vide at jeg ikke allerede er fed?”
Som han skulle til at fortsætte med at snakke med hende, kom lærerinden ind og bad dem om at tie stille, samt snakkede om de havde haft en god ferie og sådan.

De nåede aldrig at slå Haru op. I stedet trådte hun ind af døren, hvor han kun kort nåede at se de dejlige brune øjne, før hun så genert ned i jorden.
Cloud smilte svagt af Haru, før han trådte selvsikkert frem og vinkede til de forskellige. ”Hej, navnet er Cloud og jeg kommer fra Australien… jeg skal være i amerika i 3 år og tjah… der er vidst ikke så meget andet at sige lige nu.” Han så rundt i lokalet, hvorpå han smilte så kærligt. ”Håber vi kan komme godt ud af det med hinanden.” Da han fik øje på Yuuka, lyste hans øjne op og her sendte han hende et drømmende smil.
River
River
Noob
Noob

Antal indlæg : 302
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af Yuuka Tors Sep 14, 2017 11:18 am

Ja, hvad mente hun med at folk eller bare de to tvillinger havde det bedre end andre. Hun sendte ham et kækt lille smil. "Awww, come on. Jeres forældre elsker jer og ikke nok med det, så er jeg sikker på at i bliver forkælet som bare pokker." Hun pegede kort på ham, med et kækt smil på sine læber.
Han ville fyre hende fra hendes andet job, hvis det endelig var. "Det skal du da ikke, så får jeg sikkert en dårlig anmeldelses og derfor sværre ved at få et job igen." Hun lænede sig tilbage i stolen, hvor hun smed sine ben over hans skød. "Så få mig ikke fyret, jeg skal nok have tid til at arbejde med dig og dine lektier, jeg drikker bare ekstra meget kaffe." Hun smilte kækt til ham, mens hun lænede sig tilbage i stolen og lagde sine ben over hinanden. "En hyggelig date." Mere sagde hun ikke, før læren kom ind og hun satte sig ordentligt igen.
Evaline smilte kækt til ham, hvor hun adskilte sine læber, men blev afbrudt af lærinden der kom gående ind. Hun satte sig ned på stolen, hvor hun lænede sig forsigtigt imod Jacob. "Jeg har set din mave, du er ikke fed." Lød det lavt fra hende, inden hun satte sig ordentligt igen.

Pigerne trak computeren sammen, hvor de nu lyttede til læren. De havde fået nye elever og Cloud var jo rimlig lækker, Yuuka kom i hvert fald til at smile over hans udstråling. Selv da han begyndte at snakke, lænede hun sig lidt over bordet og stirrede på ham. Hans stemme var behagelig rungende, mens de klare grønne øjne nu rettede sig imod Yuuka, hvor de af en grund lyste en smule op. Hvilket fik Yuuka til at rødme en smule og se genert ned i bordet og derefter op på ham.
Derefter så læren ned på Haru. Hun trådte derefter en smule frem, hvor hun fumlede en smule med sin blå nederdel. "J... Hej... Jeg hedder Haru Furukawa... Jeg.." Hun så en smule op og derefter ned igen. "Jeg kommer fra Kina, jeg skal studere her i de to år, hvor jeg derefter tager på college, hvis jeg kan komme ind... Jeg arbejder på Restauranten Von Hatten." Hun fjernede en tot hår fra hendes ansigt, hvor hun sendte dem alle et lille smil. "Jeg håber i vil tage godt imod mig." Lød det kærligt fra hende, hvor Kath bare så op på hende med et lille lumsk smil. Tøsen var jo som en lille mus.

(Outfit til Haru : https://i.pinimg.com/736x/97/af/de/97afde9722f2a4b8d7350bda6bc83225--asian-celebrities-fan-bingbing.jpg ))
Yuuka
Yuuka
Baka

Antal indlæg : 186
Join date : 23/05/16
Hjemsted : hun bor sammen med Lilly og River.

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af River Fre Sep 15, 2017 11:29 pm

Josh så spørgende på Alex. Var der noget i vejen med at deres forældre elskede dem? At de var en smule forkælet kunne selvfølgelig godt blive set ned på… men kærlige forældre? I stedet for at sige noget til det, grinte han bare og skubbede hendes pegende finger væk. Hendes kække smil var dog stadig så kært.
Han havde selvfølgelig ikke ment at han ville få hende fyret, han ønskede bare ikke at hun skulle stresse. Trods alt var de ret gode venner. ”Kaffe? Haha, ja, et kop af det skal da nok hjælpe dig.” Han skar en sarkastisk grimasse og sendte hende derefter et varmt smil.
Jacob måtte kort overrasket kigge hen på Evaline. Havde lærerinden ikke været kommet ind, ville han forvirret have spurgt hende, hvor og hvornår hun havde set hans mave.

Cloud fik blot et boost, i det Yuuka så genert ned i bordet over deres øjenkontakt. Måske der var en chance der… ahh, nu skulle han tage det roligt. Nok var hun lækker, men måske han lige skulle snakke lidt med hende først, inden han konkluderede noget. Han trådte et skridt tilbage og smilte imens Haru fortalte hvor hun nu kom fra. Han måtte indrømme at hun også var ret så kær, en rigtig prinsesse med et varmt hjerte.
Joaquin smilte stort til hende. For ham var hun fantastisk… det kærlige smil fangede ham med det samme.
”Selvfølgelig vil vi det!” sagde han højt til hende. ”Vi skal nok tage os godt af både dig og Cloud!”
Josh klukkede, men smilte ellers og sørgede for at nikke, så både Haru og Cloud kunne se det.
Taknemmeligt, nikkede Cloud tilbage imens han smilte og gik ellers hen for at lede efter en plads. Engang imellem ud af sin øjenkrog, betragtede han Yuuka.
River
River
Noob
Noob

Antal indlæg : 302
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af Yuuka Fre Sep 15, 2017 11:38 pm

Hun jokede med kaffen, hvor hun blidt klukkede bag efter. "Hvem ved, måske det vil." Lød det drillende fra hende, hvor hun roligt kørte en tot hår om bag øret. Hun sendte ham et blidt, dog lidt kækt smil tilbage, mens hun så op på ham.
Evaline kunne ikke andet end at klukke over at hun fik det sidste ord, Jacob kunne nu ikke andet end at tænke over hendes ord, mens hun bare kunne klukke og smile over hans forvirring.

Joaquin der råbte op, så snart Haru var færdig med at snakke, overraskede hende. Hun så en smule tøvende imod ham, hvor hun sendte ham et kærligt smil. "M-Mange tak." Lød det varmt fra hende, mens hun kort så op på Cloud. Hvordan reagerede han på dette?
Dog i det han begyndte at lede efter en plads, stod Haru en smule forvirret på samme sted. Måtte de bare selv vælge en plads, var der ingen orden eller navne skilte? Det var meget anderledes end i Kina, hvor der var skole uniform og en masse andre ting... Regler osv... Men, hun så kort op på læren der bare nikkede. "Du finder bare en plads.. Timen starter om to minutter, efter timen kan..." Læren så over eleverne, hvor hun kort knipsede til Josh. "Josh, du kan vise hende hen til bibloteket for at de kan få deres bøger, efter timen dog... Og husk at tage Cloud med." Derefter smilte læren og forsvandt udenfor igen.
Haru nikkede blidt, inden hun forsigtigt gik hen for at sætte sig. Hun var en smule nervøs, hvad nu hvis hun satte sig på ens plads eller gjorde noget forkert, hvordan skulle man opføre sig her? Hun så ned i bordet, inden hun hev sin mobil frem og tjekkede klokken.
Yuuka fulgte Cloud en smule med øjnene, indtil Rose rykkede sig fra hende, på det tidspunkt fik Rose opmærksomheden.
Yuuka
Yuuka
Baka

Antal indlæg : 186
Join date : 23/05/16
Hjemsted : hun bor sammen med Lilly og River.

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af River Fre Sep 15, 2017 11:55 pm

Josh så op på læreren, hvor han her smilte til ham/hende og nikkede, et tegn på forståelse.
Joaquin fulgte også kort Haru med øjnene. Hun virkede helt forvirret, hvilket var helt forståeligt, eftersom det var et nyt sted og garanteret langt fra hvad hun var van til. Inden timen begyndte, satte Joaquin sig hen ved siden af hende og rakte hånden frem.
”Hey, Joaquin… spændende at møde dig… så hvad er det mest underlige du har set indtil videre?” spurgte han måske en smule for hurtigt.
”Skræm hende nu ikke væk Joaquin, hun er trods alt lige kommet,” sagde Josh for den anden ende af bordet. Her grinte han kærligt, efterfulgt af Jacob der også grinte.
”Jaja… hun er nød til at vende sig til det,” sagde Joaquin og viftede med en hånd. Han fortsatte med at se på Haru. ”Så… Kina? Fantastisk, jeg har altid gerne ville se Kina.”
I det Cloud bemærkede at Rose rykkede sig, gik han roligt derhen og satte hovedet på skrå. ”Hey, kan jeg sætte mig ved siden af dig?” Han smilte varmt til hende.
Lige inden det ringede ind, kom River ind af døren og så snart han bemærkede Cloud, løftede han på et øjenbryn. Hvem i alverden var han? Han fnyste bare lavt, hvor han derefter gik hen til Joaquin.
”Move dickhead,” var alt han sagde til ham.
Joaquin rejste sig blot og daskede til ham, for bare at gå hen til sin egen plads igen. River smed med det samme fødderne op på bordet. Først her bemærkede han Haru. ”Eyyy… er du ikke i den forkerte klasse? Jg har sku ikke set dig før.”
River
River
Noob
Noob

Antal indlæg : 302
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af Yuuka Lør Sep 16, 2017 12:05 am

Da Joaquin pludselig satte sig ved siden af Haru, så hun fra sin mobil op på ham. En smule forvirret, inden hun lagde sin hånd i hans. "Spændene at møde dig?" Lød det lavt fra hende, nærmest en smule spørgende. "Det mest underlige?" Hun forstod ikke helt, dog da Josh sagde at Joaquin ikke skulle skræmme hende væk, så hun en smule imod ham. "Uhmm... Ja... Kina." Hun fik virkelig ingen tid til at svare på hans spørgsmål, hvilket var lidt komisk, men også lidt forvirrende.
"Der er ikke så meget at se i Kina, ikke når man har boet der hele livet." Lød det kærligt fra hende, hvor hun pakkede sin mobil væk. "Men der er vel lidt at se... Jeg glæder mig mest bare til at se jeres land... USA er et stort sted og der virker til at være en del at se." Lød det kærligt fra hende, hvor hun sendte ham et stort smil.
Yuuka lagde øjnene endnu engang på Cloud, hvor hun nikkede stille. "Selvfølgelig, bare sæt dig." Hun smilte kærligt til ham, hvor hun hev nogle engelsk lektier frem, enlig bare en aflevering de skulle have lavt over ferien, hvor de så nu skulle aflevere den. "Du skal være velkommen i hvert fald." Hun smilte blidt til ham, hvor kinderne blev en smule røde. Hvorfor satte han sig ved hende og ikke Kath, Kath var som regl den der fik alt den mandlige opmærksomhed.
Haru så en smule overrasket på River og Joaquin, deres måde at snakke til hinanden var underlig og meget anderledes. Hun lagde hænderne i sit skød, mens hun kunne mærke en tung aura svindle om River. "Jeg er i den rigtige klasse, jeg ny... Jeg hedder Haru." Hun sendte ham et forsigtigt smil, da han allerede virkede sur.
Yuuka
Yuuka
Baka

Antal indlæg : 186
Join date : 23/05/16
Hjemsted : hun bor sammen med Lilly og River.

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af River Lør Sep 16, 2017 12:33 am

Det lå ikke til Joaquin at lade nogen svare på hans spørgsmål, i hvert fald ikke før han var kommet med et nyt et, som de bestemt skulle besvare bagefter. ”Jeg håber det kan være spændende at møde mig, dog skal du advares om at jeg snakker meget… så, hvis du mangler noget kan du altid komme til mig.”
Var der ikke noget at se i Kina? Det fik ham til at spærre øjnene op. ”Whut virkelig? Jeg kunne slet ikke forestille mig at Kina gik hen og blev kedelig! Har du så set den kinesiske mur og sådan? Måske mere end en gang, sikkert.” Han smilte venligt til hende. ”Men hey, jeg er glad for du er klar på USA… de er garanteret også klar til du kommer og sluger USA til dig… de elsker at få folk over på deres side.” Han blinkede kækt til hende.
Cloud smilte charmerende til Yuuka, hvorpå han satte sig ved siden af hende og nysgerrigt kiggede på papirerne hun tog frem. I det han bemærkede at det var engelsk, tog han selv kompendiet frem. Han håbede vel bare på at de kunne bruge dette. ”Tak, det er jeg glad for… i så fald håber jeg at jeg kan sidde her de andre dage, måske endda kende til dit navn?” Han blinkede forførende til hende.
River løftede spørgende på et øjenbryn. ”Ny? I så fald, velkommen til helvede…” Han så op imod tavlen, hvor deres ”elskede” engelsk lærer trådte ind. Med det samme de fik øjenkontakt, mimede River hvad han ville sige og fjernede fødderne fra bordet. Derefter fandt han selv sit engelsk frem. ”Gud… hvor jeg hader skole… hvorfor er du her? Blevet forflyttet?”
River
River
Noob
Noob

Antal indlæg : 302
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af Yuuka Lør Sep 16, 2017 12:47 am

Haru smilte bare og nikkede mens han snakkede, hvor hun klukkede en smule over hans måde at snakke på. "Jeg tror det er anderledes når man bor der..... Men jeg kan tage fejl, hvis du endda kommer til Kina, skal jeg da nok vise dig rundt." Hun smilte stort til ham, hvor hun ellers sad med sine hænder i hendes skød. Hun lagde hovedet en smule på skrå, da han snakkede om at USA nok skulle opsluge hende, det lød bare forkert i hendes øre. "Det håber jeg det vil." Hun smilte stort til ham, hvor hun blidt kørte en hånd igennem det lange mørke hår.
Det charmerende smil Cloud sendte hende, fik det til at gyse en smule i hende. Igen, hvorfor valgte han hende og ikke de andre? Hun så kort ned i sine papir, inden han hev et kompendie frem. "Oh, undskyld... Jeg hedder Yuuka, velkommen til klasse... og du har vel ikke fået stilen om at skrive om din sommerferie, vel?" Hun smilte kærligt til ham, inden hun slog papirene sammen og lagde dem foran hende. "Så du kommer fra Australien, jeg gætter på at det er et smukt land?" Hun lagde hovedet blidt på skrå, mens hun så op i hans smukke grønne øjne.
Helved? Hvorfor var det lige et helvede? Hun så en smule skeptisk på ham, inden hun rettede blikket imod læren. Dog virkede det ikke til at River blev stille i det læren tråtte ind, i stedet forsatte hans stemme. "Jeg... Jeg ønskede at studere over landet, hvilket jeg fik lov til.." Lød det lavt fra hende, mens hun så imod tavlen, hvor læreren langsomt var begyndt at skrive på den og derefter gik rundt for at samle stilene ind.
Yuuka
Yuuka
Baka

Antal indlæg : 186
Join date : 23/05/16
Hjemsted : hun bor sammen med Lilly og River.

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af River Lør Sep 16, 2017 1:06 am

Hvis han en dag kom til Kina… Af en grund fik det ham til at smile stort. ”Virkelig? Det kunne være fedt, specielt nu hvor det er dit hjemland… uh, hvis vi bliver gode venner, kan det være at jeg kan overnatte hos dig når jeg er i Kina?” Han spurgte drillende selvfølgelig. ”Jeg driller bare, du må ikke se mig som en creepy stalker… ikke allerede i hvert fald.” Han smilte drillende til hende.
Kommentaren om USA havde han ikke lige tænkt over. Men sådan så han lidt på sit hjemland. Han smilte kort til hende, før River kom og afbrød dem.
Yuuka… det var et specielt navn. Det var bestemt ikke et han havde hørt før. ”Yuuka, det er virkelig smukt… det lyder også en japansk, hvis jeg ikke tager meget fejl… er du kvart japansk eller?” Han holdt øjenkontakt med hende under hele samtalen. ”Tak tak, det virker som en rar klasse og nej, jeg har ikke fået stilen… heldigvis.” Det sidste kom ud som en drillende hvisken, som kun hun skulle høre. ”Ja, Australien er fantastisk… jeg savner det allerede, men USA har også sine skønheder… her er ikke ligeså slemt som folk gør det til.”
River nikkede til hende. Så snart læreren kiggede væk, tog han fødderne op på bordet igen og tjekkede sin mobil. ”Held og lykke med det så.” Hans sorte øjne betragtede svagt mobilen, før han lagde den tilbage i lommen og i stedet tog en ret tyk bog frem.
River
River
Noob
Noob

Antal indlæg : 302
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af Yuuka Lør Sep 16, 2017 1:18 am

Overnatte hos hende, ville han virkelig det? Hun fik en lille rødmen på sine kinder, hvor hun følte sig selv blive sat i en smule ubehagelig situation. Det var kun hvis de blev venner, at hun ville kunne lade ham bo hos hende, men hvad ville familien ikke sige til det? Hun rødmede en smule, hvor hun nikkede. Dog sagde han i samme øjeblik, at han ikke mente det, det var bare en joke. En smal rødmen sprede sig endnu engang, tydligere på hendes kinder. "Oh... OKaii.." Ikke allerede, hvad betød det? Han forvirrede hende lidt, på samme tid med at han gjorde hende nervøs.
Yuuka klukkede blidt, mens hun rystede på hovedet. "Ikke så vidt jeg ved, men jeg skulle have noget dansk blod i mine åre. Men ellers tror jeg det er fordi mine forældre altid godt har kunne lide de japanske navne." Hun smilte kærligt til ham, mens deres øjenkontakt kun blev brudt, når hun genert så væk. Hvorfor følte hun sig lige så forfjamsket i hans nærværd? Hun fugtede kort sine læber, inden hun løftede sit blik igen. "Klassen er ok, den er ret delt op, men den er ok... Og det tænkte jeg nok du ikke havde." Hun smilte kærligt til ham. "Forstår jeg godt du gør... Men USA skal nok få dig til at glemme det, selvom det virker som om vi er lidt skøre her." Hun smilte kækt til ham, hvor hun blidt blinkede til ham. "Så hvorfor valgte du at studere her?" Lød det kærligt fra hende.
Det at River bare ignorerede timen, irriterede hende en smule. Mest fordi gennem hele timen skulle hun virkelig kæmpe for at følge med, hun forstod ikke alle ordene der blev sagt, og når det kom til det skriftlige var hun helt væk. Hun rakte derfor hånden meget op, når de skulle lave selv opgaver, hvilket gjorde at læren tit var hos River og hende. Dette gjorde så at River konstant fik bud på at tage fødderne ned og pakke bogen væk.
Yuuka
Yuuka
Baka

Antal indlæg : 186
Join date : 23/05/16
Hjemsted : hun bor sammen med Lilly og River.

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af River Søn Sep 17, 2017 8:58 pm

Joaquin kunne godt fornemme at han gjorde hende nervøs, derfor sendte han hende et varmt smil og lukkede øjnene i, imens hovedet blev sat på skrå. ”Jeg beklager at jeg gør dig nervøs… jeg har til tider den effekt på nye folk, men bare rolig.. du vender dig nok til det.” Før River trådte ind, blinkede han til hende og håbede på at se et sødt smil på hendes læber.
Igennem hele samtalen, forholdte Cloud sine øjne på Yuuka og engang imellem måtte han indrømme, at han forsvandt hen i hendes grønne øjne og smukke smil. ”I see… Yuuka er også et smukt navn, så det forstår jeg egentlig god at de gjorde.” Kort kiggede han ned på sit kompendium, før han så op på hende igen og smilte på ny. ”Skøre? Hvor skøre kan i være? Udover jeres mad… XL mad, den kom altså en smule bag på mig.. må jeg ærligt indrømme.” Han bed sig kort i læben og så sig omkring. ”Jeg valgte at studere her, da jeg har hørt gode ting om skolen og da man lærer at være meget selvstændig i USA… der er ikke rigtig nogen stat som gør tingene for dig.” Imens han havde snakket, var blikket blevet vendt imod hende igen.
I løbet af timen var River nød til konstant at lægge sin bog fra sig, blot fordi denne Haru skulle spørge om hjælp konstant. Hver gang hun rakte hånden op, himlede han med øjnene og så vrissende ned i sine skolepapirer. Gud hvor han hadede engelsk… det var spild af tid. Alle kunne snakke det i forvejen, udover asiaten ved siden af ham.
”Næste gang spørg mig om hjælp… på den måde bliver bog ikke pakket væk konstant,” sagde han lavt til hende, uden at se op fra bogen, der endnu engang var blevet hevet op af tasken.
River
River
Noob
Noob

Antal indlæg : 302
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af Yuuka Søn Sep 17, 2017 9:09 pm

Hans ord var enlig meget rare, de fik hende i hvert fald til at smile. Han kunne være underlig og en smule nærgående at snakke med, men han var ikke den væreste. Dette fik hende derfor til at smile kærligt til ham, det søde smil han selv sendte hende, fik det til at slå underligt indeni hende. "Jeg skal nok vænne mig hurtigt til det, du er ikke så slem som du kunne have været." Lød det kærligt fra hende, hvor hun rettede sig en smule op, da River pludselig kom ind.
Han var meget charmerende at høre på, samt snakke med. Hun sendte ham et kærligt smil, mens deres øjenkontakt enkelte gange forsvandt og kom igen. Hun blev måske en smule nervøs over at have øjenkontakt med Cloud, måske hun skulle sige noget andet, eller se normalt den anden vej, hvis nu der var en der kom ind eller noget. Men af en grund kunne hun ikke helt tage øjnene fra ham. "Ma-Mange tak." Lød det genert fra hende, mens hun rødmede en smule. "Jeg synes nu det er et underligt navn, især fordi jeg er amerikaner og ikke ja.. du ved, asiat." Hendes stemme var blid, med en lav lille klukken i sine toner. "Skøre, så som våben tilladelse og det at vi har Donald Trump som president, det burde da ringe en klokke på sindssyganstalten." Hun grinte lavt og en smule akavet af sin egen joke, inden hun så ned i bordet. "Men maden er ret billig, da det er så stort, i følge mig, jeg kan ikke altid spise op, så jeg har tit til to dage, men jeg er enig i at man lige skal vænne sig til det." Hun smilte kærligt til ham.
"Det er der da hellere ikke i Afrika, er der?" Hun lagde hovedet en smule på skrå, mens hun så spørgende på ham. "Anyways, kendte du Haru inden du kom? Hun snakker ok godt engelsk, så måske i har rejst sammen?" Hun smilte stort til ham, mens øjnene kort så imod Haru.
Efter Haru havde fået hjælp endnu engang, kunne hun høre River sige at han bare kunne hjælpe hende. Han virkede ellers så sur over at hun konstant spurgte om hjælp, måske det var fordi hun ikke spurgte ham om hjælp. Et lille smil sprede sig på hendes læber, inden hun rykkede sine papir en smule tættere på ham. "Jeg forstår ikke hvad Adjektiv betyder og hvordan det gør, heller ikke den eller den.. Plus hvad betyder det ord... og hvordan siger man det?" Spurgte hun med et kærligt smil på sine læber.
Yuuka
Yuuka
Baka

Antal indlæg : 186
Join date : 23/05/16
Hjemsted : hun bor sammen med Lilly og River.

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af Xander Søn Sep 17, 2017 9:56 pm

Hendes kærlige ord gav Joaquin en rød farve i kinderne. Hvordan kunne det være? Han blev aldrig genert, aldrig, så hvorfor skulle et par søde ord få ham til at rødme en smule? Hurtigt nikkede han til hende og så ned i jordet. ”Tak tak, det er jeg glad for du siger.” da rødmen igen føltes til at være forsvundet, kiggede han op og smilte.
Cloud løftede på skuldrene og klukkede. ”Jeg syndes nu ikke det er underligt, trods alt har mine forældre opkaldt deres barn efter et himmel fænomen, så jeg har nok heller ikke så meget at skulle have sagt.” Han blinkede kærligt til hende. Kort lod han sig distrahere af nogen der tumlede rundt inde i klassen. ”Haha, det tror jeg skam også det gør… der varer nok ikke længe før Trump trækker sig tilbage og ja, maden er ret billig, så det kan du have ret i… på den måde strækker den sig over to dage.”
Han tog kort en tår af sin flaske vand. ”Nej, det er rigtig nok, men der boede jeg også hjemme.. så der lå jeg ikke rigtig mærke til det. Jeg kender i forvejen til Haru ja, vores forældre snakker sammen og som regel når de er kommet til Australien, fulgte Haru med… vi kender ikke hinanden godt, men vi ved da hvem hinanden er.” Igen tog han sig selv i at forsvinde væk i hendes smukke øjne.
River blev rent faktisk overrasket over at hun spurgte ham om hjælp. Han havde troet at hun bare ville vrisse, for derefter at række hånden op igen, men nej. I det hun spurgte og skubbede papiret hen til ham, fjernede han bogen og kiggede derned på. Efter dette gav han sig nu til at hjælpe hende og snakkede faktisk roligt til hende. Dette var der nogle af eleverne som fandt overraskende. Hvorfor snakkede han så pænt til Haru?
Xander
Xander
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af Yuuka Søn Sep 17, 2017 10:09 pm

Da han pludselig så ned i jorden, så hun en smule spørgende på ham. Hvorfor så han ned, var der noget på bordet? Det var så pludseligt at han gemte sig for hendes blik. Hun skabte dog hurtigt øjenkontakt med ham igen, da han endelig løftede blikket fra bordet igen. "Det var så lidt." Lød det kærligt fra hende, hvor hun sendte ham et lille smil...
Yuuka grinte kærligt over hans ord. "Aww come on, jeg kan nu godt lide navnet Cloud, det er pænt... Vi har en dreng." Hun så imod River, hvor hun pegede imod ham. "Han hedder River, så det er ikke noget nyt med folk der hedder noget med betydning." Lød det kærligt fra hende. Hun blev selv en smule distraheret af dem der tumlede rundt i klassen. "Jeg håber han trækker sig tilbage, han virker som en arrogant nar!" Hun nikkede selvtilfreds af sine egne ord, inden hun rettede en smule på sig.
Hun nikkede til det med maden, det var præcis det hun sagde. Dog røg samtalen hen på om skolerne ikke var det samme, hvilket den var, men nu fik han lov til at bo for sig selv. Det måtte også være hårdt, hun boede trods alt også for sig selv, selvom det ikke lige havde været hendes store drøm. "I see." Lød det fra hende, hvor han fortalte at han enlig kendte til Haru. "Hvorfor kender i så ikke hinanden godt? I så trods alt hinanden konstant, eller når de nu kom til Australien, undskyld, jeg sagde vidst nok Afrika før." Hun kløede sig akavet i nakken, hvor hun blidt så sig omkring, inden hun så op i hans smukke grønne øjne igen.
Haru gjorde sit bedste for at forstå hvad de forskellige ord enlig betød, for ikke at snakke om hvad hun skulle gøre i de forskellige opgaver. Han var enlig meget god til at forklare tingene, selvom hun enkelte gange måtte spørger ham om igen, fordi hun ikke forstod de ord han slap ud af munden, hun forsøgte alligevel at gøre det. Roligt fik hun dog lavet opgaverne, hvor det derefter blev gået igennem på tavlen. Bagefter fik de alle en bog, som skulle læses igennem indenfor tre uger. En tyk bog, The story of my life. En selv biografi, fra Johnny depp. De skulle læse den igennem og skrive en rapport om bogen, hvor de skulle give den kriterier om hvor god den var og derefter lave en stil om indholdet i den, det bedste og dårlige kvaliteter i bogen.
Yuuka
Yuuka
Baka

Antal indlæg : 186
Join date : 23/05/16
Hjemsted : hun bor sammen med Lilly og River.

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af Xander Søn Sep 17, 2017 10:21 pm

Cloud fulgte nysgerrigt hendes finger, til den landede på en dreng med halvlangt sort hår, hvis sorte øjne mindede ham om en haj.
”River? I så fald, har i både en sky og flod i den her klasse,” sagde han for sjovt og kløede sig derefter på kinden. ”Ja… jeg kunne godt høre den, den var ikke så god.” Han grinte lavt og en smule akavet over sin egen joke.
”Jeg håber virkelig også at han gør… det virker underligt at han har så stor magt,” Igen så han hen på hende og smilte varmt. Da han dog kunne mærke et par stikkende øjne i sin nakke, drejede han hovedet om hvor hans blik her stødte på Rivers. De sorte øjne forsøgte ivrigt at nedstirre ham. Cloud tog det dog ikke på sig, i stedet klukkede han bare og så hen på Yuuka igen. ”Vi så som sådan ikke hinanden konstant… jeg var meget flyvsk og var egentlig sjælendt hjemme når hun kom på besøg… hey, det er i orden, jeg vidste hvad du mente da du sagde Afrika så.” Han smilte kærligt til hende.
På en mærkelig måde føltes det godt for River at nogen rent faktisk lyttede til ham. Det var måske også derfor at han rent faktisk snakkede ordentligt til hende. Hun lyttede, grinte ham ikke bare op i hovedet eller undgik ham… hvorfor føltes det så rart?
Den tykke bog de fik om Johnny Depp, fik River til at sukke og ellers pakke den ned i tasken.
”Hey, ser man det… det er jo drømmemanden Alex,” sagde Josh drillende til hende og puttede bogen op i hovedet på hende. ”Det her bliver da en let opgave for dig.”
Xander
Xander
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af Yuuka Man Sep 18, 2017 9:13 pm

Yuuka nikkede blidt. "Det har vi nu.." Lød det blidt fra hende, hvor hun kort så ned i sine papir. "Dårlig joke, men det okaii." Hun klukkede blidt over hans dårlige form for humor.
Samtalen kørte en smule omkring Trump, hvilket aldrig var en rar samtale. "Han er underlig og ret så klam, jeg håber vi får en bedre efter ham." Hun sukkede blidt, inden hun lagde hagen i sin hånd. "Jeg gider dog ikke snakke politic, så lad os snakke om noget andet..." Hun smilte kækt til ham, hvor hun kort blinkede til ham.
Han kendte ikke til Haru, eller han kendte Haru bedre end det, men han forsøgte alligevel at forklare hvorfor han kendte hende men ikke så meget. Hun lagde hovedet blidt vippe på hendes hånd. "Så i så hinanden tit, men ikke så tit.. Jeg forvirret, har i kendt hinanden siden i var små?" Hun lagde hovedet blidt på skrå, hvor hun smilte stort til ham.
Haru gjorde sit bedste for at forstå ham, dog endte hun med at spørger ham et par gange, men til sidst klare hun det, dog til de fik den anden bog for, hvilket fik Haru til at se ned på den en smule skeptisk. Hun var dømt til døden, hun kunne ikke rigtig finde ud af at læse engelsk, eller hun kunne godt, men hun var ikke voldsom god. Så dette skulle nok blive sjovt, hun måtte bare læse ekstra meget i disse uger, så forhåbentlig fik de ikke for meget for. Hun smilte kort til bogen, inden hun så sig omkring.
Alex var i gang med at pakke bogen ned i tasken, hvor hun så op på Josh. "Det er det, han er ikke lektier, han er noget man skal have læst." Hun blinkede til Josh. "Dette skal nok blive godt, jeg får den læst hurtigt." Hun fugtede kort sine læber, inden hun lænede sig en smule tilbage. "Spise frikvater! Yush." Hun hev en sandwich frem, hvor hun her pakkede den ud og langsomt begyndte at spise den
Yuuka
Yuuka
Baka

Antal indlæg : 186
Join date : 23/05/16
Hjemsted : hun bor sammen med Lilly og River.

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af Xander Tors Sep 21, 2017 9:47 pm

Cloud havde ikke prøvet som sådan at føle sig flov før. Jo, dengang han var lille og når man tissede i bukserne foran andre, men det var så også det eneste. Men hvem ville ikke være genert når en køn pige som hende, klukkede blidt over en virkelig, virkelig dårlig joke.
Hun gad egentlig ikke snakke om politik, hvilket var forståeligt og på samme tid var det et samtaleemne han egentlig godt kunne lide. Samfundsfag var en af hans yndlingsfag…
”Ja, lad os endelig snakke om noget andet… lad os snakke om dig… så, hvor kommer du fra? Hvor gammel er du og sådan?” Man kunne se på ham at han gjorde sig klar til at sidde og lytte til hende. ”Vi så hinanden til tider, men ikke tit, det var mere vores forældre der mødtes og som er venner.” Hans forhold med Haru var stille og rolig. De var vel bekendte der kunne snakke nemt sammen.
River snakkede fortsat roligt til hende. Han kunne ligeså godt prøve at være sød imod den nye… udover drengen der flirtede en del med Yuuka.
Josh klukkede over Alex og tog sin egen madpakke med. Mere havde han ikke lige taget en bid af sin rugbrød, før Luce kom ind af døren, svang armene omkring ham og kyssede hans kind. ”EEyyyy babe..” hun satte sig ved siden af ham og kiggede kort over på Alex. Her smilte hun venligt. ”Hey Alex, langtid siden… hvordan går det med dig?”
Xander
Xander
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af Yuuka Tors Sep 21, 2017 9:57 pm

Han var villig til at snakke om noget andet, men hvad præcis skulle de lige snakke om? Hun lagde en finger tænkende på sine læber, i det han spurgte hvor hun kom fra. "Jeg er født og opvokset i USA og jeg er 18 år gammel, så det er meget fint." Hun smilte stort til ham, hvor hun lagde hovedet en smule på skrå. "Hvad med dig? Du ligner mere en Amerikaner end en Australier." Hun smilte kækt til ham, hvor hun legede en smule med sit hår.
Cloud virkede til at have et ok forhold til Haru, ikke at det lød som om de overhovedet havde et forhold, det lød mere som om de vidste hvem hinanden var også ikke mere end det. Hun nikkede derfor kun til hans ord.
I det Luce kom indenfor, kunne Alex mærke følelsen af irritation buldre i hende. Dog sagde hun intet, hun smilte bare kærligt til Luce. "Hey, det går fint fint.. Hvad med dig?" Lød det kærligt fra hende, mens hun fandt maden frem og her begyndte at spise det en smule.
Haru sad også med en madpakke, den var i en lille æske, hvor hun havde salat og forskellige frugter i det. Hun spiste det med velbehag, mens hun studerede klassen en smule. Rose sad også bare for sig selv og spiste en rugbrød, mens hun enkelte gange så hen imod Haru. Måske hun skulle sige noget til den nye, måske hun ville spise sammen en af dagene? Eller ville det være underligt. Nej det var normalt, det var meget normalt, så det kunne hun ligeså godt gøre. På den måde ville hun også komme mere ind i varmen hos klassen, plus Haru virkede som en sød pige, især fordi hun tog imod Joaquins humor så nemt.
Kath derimod var gået udenfor klassen, hvor hun stod og snakkede med en fyr, der havde bragt hende en sandwich, kort kyssede hun ham inden hun gik indenfor igen, hvor hun bag efter blev kaldt hen i døren, hvor en anden fyr havde købt noget at drikke til hende. Han fik også et kys, inden hun forsvandt ind af døren igen.
Yuuka
Yuuka
Baka

Antal indlæg : 186
Join date : 23/05/16
Hjemsted : hun bor sammen med Lilly og River.

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af Xander Tors Sep 21, 2017 10:10 pm

Imens hun fortalte om sig selv, havde Cloud sine grønne øjne rettet på hende og nikkede engang imellem, for at gøre tegn på at han forstod hende. ”Så hvad er det bedste ved USA?” Den varme glød lå fortsat i de grønne øjne. ”Og ja, haha, jeg ligner ikke så meget en Australier… det nok mest den brune hud der gør at jeg ligner en… men min mor er Australier og min far er både Amerikansk og Australier… så jeg tror det amerikanske kun er presset en smule ind i det hele.” Da hun legede med sit hår betragtede han det svagt. Det var næsten smedet af guld. Det var meget smukt.
Luce mærkede på ingen måder Alexs irritation. I stedet smilte hun bare fortsat til hende og lagde hovedet i sin hånd. ”Det går vel som det skal, skolestart er en smule trættende… vi skal vende os til at gå tidligt i seng igen, huh babe?” Den sidste del var rettet til Josh, med et drillende smil og en kæk grimasse. Josh klukkede bare og nikkede. ”Yeah… sådan går det når man sidder oppe og stener forskellige ting.” svarede han og tog en bid af sin mad.
Joaquin daskede altid rundt i frikvarterer, enden fra den ene person til den anden, eller også sad han og gamede et eller andet på sin computer, hvor han her råbte højt af forskrækkelse engang imellem.
Da Xander bemærkede Haru sad alene, gik han hen til hende og satte sig hos hende. ”Heeyy, så… du har tilfældigvis ikke en kæreste vel? Det var bare for at høre om det er tilladt at flirte med dig.” Han sendte hende et charmerende smil.
River der sad over i vindueskarmen, himlede med øjnene over Xander. ”For gudsskyld Xander, lad den stakkels tøs være. Du virker værre end Kath til tider.”
Xander klukkede og så hen imod ham. ”Jaloux over at jeg kan få alle tøserne Riiiiiiver?”
Dette fik River til at fnyste højlydt. ”Suuuuuuure Xan.”
Cloud så forvirret fra den ene unge mand til den anden.
Xander
Xander
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af Yuuka Tors Sep 21, 2017 10:21 pm

Det bedste ved USA. "Jeg tror det er... uhmm, det ved jeg ikke, maden og den konstante chance for at få madforgiftning." Lød det drillende fra hende, mens hun faldt en smule hen i de grønne øjne. Han var altså en smule Amerikansk også Australier. Hun nikkede en smule til hans ord. "I see..." Lød det kækrligt fra hende, mens fingrene snoede sig en smule ind i hendes gyldne hår.
Hvorfor skulle Luce også lige komme, var det ikke rigelig sidste år, med deres underlig og trælse måde at opføre sig på. Hun spiste derfor bare sin mad, mens de nu sad og snakkede en smule. "Tidligt og tidligt, i skal vel bare i seng når i bliver trætte." Lød det kækt fra hende, hvor hun så en smule op på Josh og derefter imod Luce. "Så, hvad har du brugt ferien på?" Lød det kækt fra hende.
Da Xander satte sig ved hende, for at spørger ind til hendes privat liv, klukkede hun kærligt, mens hun tyggede af munden. "Nej jeg har ikke en kæreste, Aldrig haft en for at være ærligt." Lød det kærligt fra hende, inden hun tog endnu en bid mad. Han ville flirte med hende, det var vel lidt underligt, men han måtte vel gerne gøre et forsøg. Hun var dog ikke tiltrukket af ham som sådan. "Så dit navn er Xander." Lød det kækt fra hende. "Rart at møde dig." Lød det kærligt fra hende, hvor hun rakte sin hånd til ham, for at give ham et lille håndtryk.
Da Yuuka opdagede forvirringen, så hun imod River og Xander. "Ok... Xander er klassens omvandrende Aids klump, han knalder de fleste piger på vores overgang og sikkert også nogle af dem der er i de yngre klasser. Han snakker konstant om de kvinder han har scoret og dem han tror han har." Hun blinkede kækt til Cloud, inden hun spiste videre.
Yuuka
Yuuka
Baka

Antal indlæg : 186
Join date : 23/05/16
Hjemsted : hun bor sammen med Lilly og River.

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af Xander Lør Sep 23, 2017 11:50 am

Cloud klukkede blidt af hende. ”Så, du elsker altså at få madforgiftning? Det er første gang jeg har hørt den…” Han blinkede drillende til hende. Selvfølgelig vidste han godt at hun ikke mente det. ”I så fald skal jeg nok huske at lave min mad ekstra giftig, bare så du kan få madforgifning.”
Luce nikkede kort til det hun sagde. ”Det er vel rigtig nok, nogen gange er det bare svært at gå i seng til tide, så man får nok søvn.” Kort kørte hun en hånd igennem Josh brune hår og smilte til ham. ”Mig? Jeg har været på ferie med mine forældre i Carribien, hvad med dig?” Hun så nu hen på Alex. Smillet var uskyldigt og varmt som altid. Josh så også kort hen på Alex, hvor han her smilede skævt til hende.
Xander smilte nu flirtende til Haru, så snart han fandt ud af at hun ingen kæreste havde. ”Jamen, jamen… ja, mit navn er Xander og dit er Haru, ikke sandt? Det er et smukt navn.” Kort så han over på River, der igen bare himlede med øjnene og så ud af vinduet. ”Det er også rart at møde dig… så… har jeg tilladelse til at flirte med dig?”
I det Yuuka forklarede hvem drengene var, nikkede Cloud og så nu i stedet hen på hende. ”Så… jeg gætter på, med andre ord, at han score en del kvinder.. Han kommer ikke langt med Haru tho… hun er for klog til at ende med en player.” Han begyndte her selv at spise af en sandwich der var medbragt.
Xander
Xander
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af Yuuka Lør Sep 23, 2017 12:23 pm

Hun rystede blidt på hovedet. "Dog ikke, selvom det er fantastisk, og en god slankekur... Men USA er nok det sted man får det, de fleste steder." Hun blinkede kækt til ham. "Jeg kan sagtens vise dig et sted, hvor man kan få god med og madforgiftning efter skole, hvis det var noget." Yup, hun spurgte ham lige om han havde lyst til at hænge ud efter skole, gad vide om det var alt for tideligt? Måske hun skulle tage den med ro, men på den anden side ville hun bare kunne få ham til at føle sig mere tilpas i et ukendt land.
Alex nikkede blidt. "Indeed." Lød det kærligt fra hende, hvor hun så kort ned på sin mand. Det irriterede hende lidt at Luce bare kunne være så kæreste agtig over for hende, på den anden side vidste Luce ikke at hun havde noget for Josh, det var der vel ikke rigtig nogle der gjorde. Hun tog en irriteret bid af sin mad, hvor hun stirrede ned i brødet, mens hun tyggede af munden. "Carribien? Cool, du ser dog ikke mørkere ud, så har du bare siddet indenfor?" Hun så drillende på hende, hvor hun kort så hen imod Josh igen.
"Jeg har bare været derhjemme og arbejdet, ikke så meget andet." Hun smilte kort til Luce, inden hun så sig omkring.
Haru så bare op på Xander, mens han snakkede. "Mange tak." Lød det kærligt fra hende, hvor hun smilte blidt til ham. Hans forførende ord, gjorde hende en smule nervøs. Hvad skulle man lige sige til folk, plus hun var ikke engang sikker på om han flirtede med hende, eller om han bare var sådan. Hun burde passe på, især med hvad hun sagde til ham.
Ok, han flirtede med hende, han spurgte endda om han måtte flirte med hende. Hun viftede blidt med hånden. "Du får nok ikke noget ud af at flirte med mig, men jeg skal ikke bestemme, vel?" Hun lagde hovedet en smule på skrå, inden hun spiste en smule af hendes mad. Roligt fandt hun en lille kontainer, hvor hun opbevarede te i. Hun hældte det op i låget, mens hun roligt tog en lille slurk af det. "Vil du have Te?" Spurgte hun Xander, mens hun pustede en smule til teen i kruset.
Yuuka så en smule spørgende på Cloud. "Så i kender hinanden godt, har i nogen sinde været kærester? Hun er trods alt meget sød at se på." Hun spiste roligt sin mad, mens hun så enkelte gange imod Xander og Haru.
Yuuka
Yuuka
Baka

Antal indlæg : 186
Join date : 23/05/16
Hjemsted : hun bor sammen med Lilly og River.

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af Xander Lør Sep 23, 2017 12:48 pm

Cloud kunne ikke rigtig fjerne smillet fra sine læber. Hun havde på en måde lige spurgt ham ud, eller, det kom vel an på om det var noget venner altid gjorde. Han skulle måske starte med at se det på den måde. ”Det vil jeg heller end gerne,” sagde han til hende. Man kunne høre på hans stemme at han var en smule begejstret. ”Du kunne også vise mig rundt på den måde, så vi kunne måske få noget rigtig mad? Jeg har altid gerne vil prøve jeres pizza slices.”
Da Alex sagde at Luce ikke var blevet så brun, kiggede hun ned på sin hud og løftede på skuldrene. ”Og her gik jeg og troede, at jeg rent faktisk var blevet ret så brun… syndes du heller ikke jeg er blevet brun skat?” Hun så nu hen på Josh.
Josh klukkede og rystede kort på hovedet. ”Ikke rigtig, men du sagde jo også at du brugte meget af tiden i skyggerne, ikke sandt?”
Alex’s sommer fik Luce til at gøre en lille, oh, grimasse. ”Det lyder da en smule kedeligt, så du har slet ikke været ved stranden eller noget, scoret dig en fyr f.eks.?”
Dette fik Josh til at se hen på Alex også. Mon hun havde haft scoret en person i løbet af sommeren? Hvorfor gjorde det ham en smule urolig indeni.
Xander klukkede svagt. ”Jeg får altid noget ud af at flirte med folk, det er noget du kan bande på min kære.” Han blinkede til hende og betragtede ellers den te hun tog frem. ”Nej ellers tak, jeg drikker ikke rigtig te, det smager ikke af så meget.”
Cloud rystede blidt på hovedet. ”Nej, vi har aldrig været kærester, men jeg kender hende da en smule til at vide, at en player ikke ligefrem er det hun går efter.” Spørgende så han hen på hende med et drillende smil. ”Ville du så gå efter en player?”
Xander
Xander
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af Yuuka Lør Sep 23, 2017 1:15 pm

Deres pizza slices. Hun smilte kækt over hans ord, hvor hun blidt nikkede. "Det kan vi sagtens." Hun smilte kærligt til ham. "Efter den sidste time, kan vi gøre det. Hvis du har lyst." Hun smilte kærligt til ham. "Eller hvis du har tid selvfølgelig." Hun smilte blidt til ham, inden hun tog den sidste bid af sin madpakke. "Men vores pizzaer er meget normale, ikke rigtig noget at skrive hjem om " Hun smilte kærligt til ham, hvor hun tog sine papir ned i tasken igen.
Alex himlede en smule med øjnene. Hun så sig en smule over skulderen "Det var en hyggelig ferie, jeg fik tjent gode penge." Hun blinkede kort til Luce. Dog da hun spurgte om hun havde scoret i løbet af ferien, rystede hun en smule på hovedet. "Jeg har ikke rigtig brugt tiden med nogle folk overhovedet, så det tror jeg bestemt ikke på." Hun lagde albuerne på bordet. "Men jeg har fået en fyr der konstant kommer hvor jeg arbejder, folk siger at han går hvis jeg ikke er på arbejde" Hun kørte en hånd igennem sit hår, for at pjuske det en smule. "Jeg har ikke lavet noget overhovedet nej, ingen strand ingen fyre, ingen ting." Hun smilte kækt til hende, hvor hun roligt lagde en hånd på sin kind.
Han ville altid få noget ud af at flirte med folk, det lød underligt, men forstående. Hvis han ikke fik noget ud af det, ville han vel ikke gøre det, men han ville ikke få noget ud af det sammen med hende. "Okaii." Hun nikkede kort og så imod River. "Hvad med dig?" Hun smilte forsigtigt til River.
Yuuka nikkede en smule til hans ord. "Nu ved hun jo heller ikke at Xander er en player, og han kan være meget forførende til tider" Da han dog spurgte om hun faldt for players, trak hun blidt på skulderen. "Alle har vel lavet sådan en fejl igennem sit liv." Hun sukkede kort inden hun så imod ham. "Hvad falder du normalt for, og har du en kæreste?"
Yuuka
Yuuka
Baka

Antal indlæg : 186
Join date : 23/05/16
Hjemsted : hun bor sammen med Lilly og River.

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af Xander Lør Sep 23, 2017 1:37 pm

”Selvfølgelig vil jeg det, det kunne være hyggeligt og spændende,” sagde han. ”Og jeres pizza må være bedre end vores orginale , de er fyldt med salat blade og underlige ting… ikke dressing og tonsvis af ost, som jeg har set jeres være fyldt med!” De grønne øjne lyste nærmest op ved tanken. ”Uh! Nu kan jeg slet ikke vente til at vi har fri.”
Luce nikkede igen, hvorpå hun satte sig ovenpå Josh skød, hvilket fik ham til at spærre øjnene en smule op. Det kom bag på ham. Hun plejede normalt ikke at gøre det. ”Det er der vel noget om… nu hvor jeg har dovnet den af, har i to haft jobs og tjent penge.”
”En fyr? Forhåbentlig er han ikke creepy, vel Alex?” spurgte Josh med et lille nervøst smil på læben. ”I så fald burde du nok passe på.”
”Ah, slap nu af Josh, Alex kan klare sig selv og hun nævnte slet ikke noget med at han var creepy, hvor får du de ideer fra?” kommenterede Luce og slog ham drillende i baghovedet. ”Men Alex, du kan da sagtens score, specielt nu når du ser lidt mere… ren ud.”
Dette fik Josh til at daske hende i baghovedet, hvilket fik hende til at se beklagende på ham. ”Hvorfor gjorde du det?”
”Hun var også fin før Luce.” var alt Josh sagde. Luce himlede med øjnene.
”Okay okay, hvis du siger det,” sagde hun en smule fornærmet og forvirret.
I det Haru så hen på River og snakkede med ham, løftede Xander et spørgende øjenbryn. Selv River så overrasket ud i få sekunder. ”Hvad med mig? Skal jeg også bede om din tilladelse? Ellers tak du… hvis det altså var det du snakkede om.” Han klukkede drillende og så ud af vinduet igen.
Cloud løftede på skuldrene af hendes ord. ”Det har alle vel ja.. og jeg har ikke en kæreste, det jeg normalt falder for i en kvinde er hendes øjne og smil… hvad falder du for ved mænd?”
Xander
Xander
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af Yuuka Lør Sep 23, 2017 1:51 pm

Hun nikkede en smule. "Ja okaii, så er vores helt sikkert bedre end jeres. Dont you worry." Hun smilte en smule forførende til ham, hvor hun kort så ned i bordet. Var hun seriøst ved at flirte med den nye elev, hun burde lige slappe hendes homoner af. Bare en smule. "Det var godt, jeg ikke så sulten lige nu, men det skal nok blive lækkert når vi engang har fir igen." Hun smilte kærligt til ham, inden hun rykkede sig en smule rundt på stolen.
Da Luce satte sig på Josh, kunne Alex mærke følelsen af hendes mave snurre sig sammen. "Ja, vi har bare haft jobs og slappet en smule af, enkelte gange." Hun sukkede kort. Da Josh spurgte om han var pervers, smilte hun bare drillende til ham. "Who cares, han er fræk." Hun viftede kort med hånden. Mere ren ud, hvad skulle det lige betyde? Hun var ren før, hun lugtede ikke, dengang havde hun bare ikke rigtig noget nyt tøj eller en hår børste, hun havde fået det af Kitana denne gang. Hun så kort ned i bordet. "Jeg går ikke efter at score." Lød det kort fra hende, inden hun rejste sig fra bordet. "Jeg går på wc." Lød det kort fra hende, inden hun forsvandt ud af døren.
Haru rystede blidt på hovedet. "Nej, det var bare mere om du ville have te?" Lød det en smule undskyldende fra hende, hun havde allerede sagt noget forkert. Hun satte kruset på bordet, hvor hun kort så ned i teen. "Undskyld, hvis det lød forkert." Lød det lavt fra hende.
Han havde ingen kæreste, så hun havde lidt håb. Hun smilte lidt ved tanken, hvor hun nikkede. "Uhmm, jeg glad for modstand, men hvis det kommer an på udseendet, er jeg ret glad for muskuløse folk." Hun kløede sig en smule i nakken, hvor hun kort så ned i bordet og derefter op på ham igen.
Yuuka
Yuuka
Baka

Antal indlæg : 186
Join date : 23/05/16
Hjemsted : hun bor sammen med Lilly og River.

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af Xander Lør Sep 23, 2017 2:16 pm

Cloud smilte til hende og strakte kort armene over hovedet. ”Det skal nok blive godt, tak for at tage så godt imod mig for resten,” Taknemmeligt smilte han til hende og stoppede med at strække sig. ”Det er altid rart, nu når man starter et nyt sted og sådan.”
Det var en klassisk Alex, der sagde det var lige meget, så længe fyren var fræk og derfor kunne Josh ikke lade være med at grine kærligt. ”Selvfølgelig Alex. Bare være på vagt, okay?”
I det Alex valgte at smutte, så Josh efter hende og havde med det samme en dårlig mavefornemmelse. Luce derimod fnyste bare lavt og rejste sig derefter sig fra Josh. Her bukkede hun sig ned og kyssede ham. ”Jeg vil smutte ud til mine veninder, vi snakkes senere, ikke sandt?”
Han nikkede kort til hende og derefter forsvandt hun.
River kom med et forstående: AHHHHH, i det hun nævnte teen og ikke det faktum at han måtte flirte med hende eller ej. ”Haha, ellers tak til teen, men tak for tilbuddet alligevel.” Han kiggede kort ud af vinduet igen, hvor han her fjernede sig fra vindueskarmen og stillede sig i stedet foran det. ”Oh yeah… it’s time for revenge!” Her samlede han en vandflaske op og tømte den ud af vinduet. Her kunne man en høre en mand råbe forvirret op.
Cloud satte nysgerrigt på skrå. ”Hvad mener du med modstand? Jeg er bare nysgerrig.”
Xander
Xander
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af Yuuka Lør Sep 23, 2017 2:35 pm

Yuuka sendte ham et kærligt smil."Selvfølgelig, jeg skal nok tage mig godt af dig, så hvis du får problemer, kan du altid komme til mig, ingen problemer der." Hun smilte kærligt til ham, inden hun lagde hovedet i sin hånd. "Det tror jeg gerne på... Er det ikke skræmmende at starte på et helt nyt sted." Hun så spørgende op på ham, med det altid så kærlige smil på sine læber.
Alex viftede drillende med hånden, som et tegn på at hun nok skulle gøre det, men ikke ønskede at snakke mere om det. Inden hun forsvandt. Luce havde irriteret hende ret meget, så nu følte hun bare for at forsvinde ud herfra. Måske hun skulle tage hjem, det kunne hun vel godt, første skole dag også smutte fra historie, det kunne de vel sagtens. Eller det kunne hun da sagtens. Hun rystede blidt på hovedet.
Han ville hellere ikke have noget te. Hun nikkede derfor bare, mens hun drak en smule. Da River pludselig snakkede om at tage hævn. "Hvad nu?" Spurgte hun forsigtigt, da han pludselig tømte en vandflaske ud af vinduet, råbet fik hende til at se nysgerrigt ud af vinduet. For at se hvad han lige havde gjort, og hvem det var gået ud over.
Hvad mente hun med modstand, hvordan skulle hun forklare det. "Jeg finder det rart at jeg ikke er den der styre forholdet, du ved... Hvis han siger A og jeg siger B, siger han ikke ikke også B, bare fordi jeg sagde B... Han må gerne forsvare sin sag, eller noget... forstår du, eller snakker jeg bare løs?" Hun sukkede blidt, inden hun så sig omkring igen.
Yuuka
Yuuka
Baka

Antal indlæg : 186
Join date : 23/05/16
Hjemsted : hun bor sammen med Lilly og River.

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af Xander Lør Sep 23, 2017 9:13 pm

Han kunne altid komme til hende. Dette var nu rart at høre. Yuuka var både venlig og smuk. ”Tak, det er jeg glad for at høre. Det altid rart at have nogen at komme til.” Han smilte kærligt til hende. ”Og ja, det er en smule skræmmende at starte et nyt sted… har du ikke prøvet det før?” Han satte spørgende hovedet på skrå.
Lige som Haru kiggede ud, kiggede en lærer op på hende, med et hårdt blik. ”Hvor vover du, bare vendt til jeg kommer derop!” Han pegede op på hende med en af sine tykke pølsefingre. Efter dette gik han med hårde skridt hen imod indgangen.
River derimod, sad nede på gulvet og var ved at dø af grin. ”AHAHAHA, den mand har fortjen det så længe! AGHAHA!” Han gned sig under øjnene. ”UHUHUHU.”
Xander rejste sig fra stolen og daskede til River med sin fod. ”Forhelvede River, nu kommer Haru ud i problemer!”
River viftede med en hånd. ”Hahaha, han går ikke så hårdt på hende nu når hun er ny.”
Cloud nikkede. ”Jeg forstår godt hvad du mener, forholdet skal ikke gå hen og blive kedeligt.”
Xander
Xander
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af Yuuka Lør Sep 23, 2017 10:43 pm

Yuuka nikkede blidt til Cloud, hvor hun roligt så op imod tavlen og derefter hen imod River og Haru igen. Som altid sad han og så ud af vinduet, det var dog nærmest underligt at han ikke havde været ude at ryge endnu. Roligt så hun op imod Cloud igen. "Det tænkte jeg nok... Det er tit at man er lidt bange for det, og jeg kan kun forstille mig det, så jeg tænkte at jeg ville i det mindste at gøre dit ophold rart her." Hun blinkede kækt til ham, hvor hun blidt sendte ham et lille smil.
Da Haru kiggede ud af vinduet, fik hun med det samme skylden, hvilket fik hende til at adskille sine læber en smule. Dette var ikke meningen, hun så undskyldende på ham, før hun så op på River. River der bare grinte og Xander der daskede til ham, fik Haru til at se en smule forvirret på ham. "Men... Jeg vil ikke være i problemer." Hun tog en smule fat i sit hår. Første dag i skolen og hun var allerede i problemer, hun ville få ballade fra sine forældre, på den anden side ville de vide at hun aldrig ville gøre sådan noget. Hun så sig kort omkring, da lyden af tunge skridt fik hende til at ryste en smule.
Yuuka nikkede en smule over Clouds ord, hvor hun kort så imod døren, hvor den våde lære nu stod i døren. "Så får River problemer." Hviskede hun lavt til Cloud. "Det altid River."
Yuuka
Yuuka
Baka

Antal indlæg : 186
Join date : 23/05/16
Hjemsted : hun bor sammen med Lilly og River.

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af Xander Lør Sep 23, 2017 11:13 pm

Cloud smilte charmerende til hende, hvorpå han nu betragtede scenen der skete henne i vinduet. Her rejste han sig op og var på vej derhen, til læreren lige pludselig stod i døren, våd og vred.
”Nye pige… hvad er meningen med dette? Er du gået ind i Rivers gruppe?” vrissede læreren og gik nu endnu tættere på Haru og River.
Xander stillede sig foran Haru. ”Hun vil aldrig synke så dybt, det var selvfølgelig River der gjorde det, hvordan kan du overhovedet tænke andet?” For at virke mere overbevisende, sendte han læreren et smørret smil.
Dette fik læreren til at himle med øjnene. ”Xander, hvorfor skulle jeg tro på dig? Du er næsten ligeså slem som River.”
Denne kommentar fik Xander til at fnyse hånligt og lægge armene på kors. ”I så fald så spørg en af de andre, hvis du ikke tror på mig.” Han nikkede hen imod Cloud.
”Det er River der hældte vand udover dem sir, ikke Haru,” sagde han ærligt til læreren, der nikkede forstående og så nu vredt hen på den unge River.
”Argh, jeg er i en klasse fyldt med stikkere,” mumlede han og kørte en hånd igennem sit sorte hår.
”Eftersidning i dag og i morgen River, hvis du bliver ved på denne måde er jeg nød til at kontakte din far, endnu engang,” sagde læreren og pegede på ham, før han vendte ryggen til klassen og forsvandt.
River vrissede irriteret og satte sig ellers bare i vindueskarmen igen. Denne gang bare for at sidde og stirre en smule. Cloud satte sig ned igen og gned sine tindinger.
Xander
Xander
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af Yuuka Lør Sep 23, 2017 11:32 pm

Haru sank en smule sammen, hun havde ikke lyst til at give River skylden, det ville bringe ballade indeni klassen, hun ønskede venner, men hun ønskede hellere ikke at være i problemer med lærene. Hvilket bare fik hende til at se trist ned i jorden, hun fumlede en smule med nederdelen. Hvad skulle hun gøre, kunne hun sige noget. En lille lav mumlen af undskyld, var alt der slap hendes læber, mens hun ikke engang kunne se op på læreren.
Xander kom hende dog til undsætning. Dog for hendes egne sikkerhed, var det ingen hjælp. Læren troede ikke på dem, hvilket gjorde hende en smule nervøs. Hvad var det lige for nogle drenge i klassen, hvorfor var de i problemer hos en lære? Hvad skulle hun gøre, hun burde vel sige noget, et eller andet. Hun adskilte sine læber langsomt, da Xander endelig fik læren overbevidst. Hun så overraskede op på læren og derefter Xander.
Haru smilte forsigtigt til Xander. "Tak." Lød det kærligt fra hende.
Yuuka så kort på Cloud. "Hvad så, ville du komme hende til undsætning?" Lød det kækt fra hende. Kath himlede kort med øjnene, hvor hun forsigtigt så sig omkring. "Så..." Lød det kort fra Kath, i det hun satte sig ved siden af Joaquin. "Hvad siger du til at tage ud et eller andet sted, bare dig og mig." Hun lagde hænderne på sin hage, hvor hun kækt smilte til ham. "Måske på wc sammen?" Lød det drillende fra hende.
Yuuka
Yuuka
Baka

Antal indlæg : 186
Join date : 23/05/16
Hjemsted : hun bor sammen med Lilly og River.

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af Xander Søn Sep 24, 2017 12:27 am

I det Haru sagde tak til Xander, klikkede han med tungen og kørte en hånd igennem sine sorte, altid så bløde lokker. ”Det skal du ikke tænke på, jeg redder da bare en skønjomfru i nød.” Her blinkede han til hende og gik ellers hen for at sætte sig på sin plads igen. ”Bare hold dig til mig, så skal du nok klare den… og lyt ikke til hvad læreren sagde… jeg er ikke ligeså slem som River.” Han nikkede hen imod River, der drejede hovedet og sendte en knurrende lyd efter ham.
Cloud smilte kort til Yuuka og nikkede derefter. ”Ja, hun skulle nødig ende i ballade, for noget hun ikke har gjort… havde hun derimod gjort det, så stod hun selv med det.”
I det Kath pludselig ville have Joaquin med ud på wc’et, fjernede han blikket fra sin skærm og så med et kækt smil hen på hende. ”Tjah, det kunne da være meget hyggeligt… det er det nu altid når vi er sammen, så hvad for et wc tænker du denne gang?” Han smilte forførende til hende og rejste sig ellers op. Det var altid en anden måde at afstresse på når ham og Kath havde sex.
Xander
Xander
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af Yuuka Søn Sep 24, 2017 12:45 am

Hun smilte kærligt til Xander, mens han snakkede. Han var sød. Sød på en rar måde, dog vidste hun ikke helt om hun kunne stole på ham. Han havde en bad boy attitude og hans udseende hjalp ham ikke helt, han lignede en der altid var ude på at lave ballade. Hun sukkede blidt, inden hun så sig omkring. "Tak alligevel." Lød det kærligt fra hende. Hun så kort ud af øjenkrogen mod River, der knurrede. "Han virker ikke så slem, men tak for hjælpen." Hun satte sig endnu engang på sin plads, mens hun ellers bankede en smule ned på bordet, inden hun tog sin kop med te igen.
Yuuka nikkede blidt. "Tja, det rigtig nok. Selvom Xander nok havde forsøgt at give River skylden alligevel, hvad som helst for at score nogle point hos en kvinde." Hun blinkede kækt til Cloud.
Da Joaquin gik med på ideen, smilte Kath kækt til ham. "Fantastisk..." Hun rejste sig op, hvor hun roligt trak ham en smule med sig mod døren. "Vi kan gå der hen samm..." Mere fik hun ikke sagt før Yuuka greb fat i Joaquin. "Måske du skulle bruge din tid på at vise de nye hen til bibloteket så de kan få nogle bøger i stedet for." Hun blinkede kort til Joaquin, hvor Kath knurrede kort af Yuuka. "Sjovt, men Josh var den der fik besked på det og ikke de Joaquin." Hun trak kort hårdt i Joaquin. Hvor hun sparkede til Yuukas stol og trak Joaquin med sig.
Yuuka så bare irriteret imod Kath og Joaquin, hvor hun rejste sig. "Jeg viser jer derhen." Hun så kort imod Haru. "Haru, kom! Jeg viser jer hen til bibloteket. Følg mig." Haru rejste sig roligt op, hvor hun fulgte med Yuuka, der ventede en smule på Cloud.
Yuuka
Yuuka
Baka

Antal indlæg : 186
Join date : 23/05/16
Hjemsted : hun bor sammen med Lilly og River.

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af Xander Søn Sep 24, 2017 1:04 am

Den lille kommentar Haru kom med, at hun ikke fandt River så slem, fik River til at se om på hende. Hans sorte øjne var spærret en smule overraskende op. Sagde hun lige det om ham? Han smilte svagt ved tanken og kiggede derefter ud af vinduet igen.
Cloud klukkede af hendes lille kommentar. ”Yup, han vil nok hellere end gerne score point hos hende, specielt nu når hun er den nye i klassen.”
Joaquin var mere end klar til at følge med Kath ud, da Yuuka tog fat i ham og kom med en anden ide. Dette fik ham til at se hen på Haru kort og derefter Yuuka. Hendes lille blink, fik ham til at smile og derefter nikke. ”Ja, det er en god id…” Kath afbrød det hele, ved at trække ham til sig og skubbe til Yuukas stemme. Nårh ja, det var egentlig Josh der blev bedt om det, ikke ham, men derfor kunne han da godt alligevel. Mere nåede han egentlig ikke at blande sig, før Kath trak ham med sig.
Cloud klukkede over episoden. ”Sure thing Yuuka, men hvorfor når det var Joshs opgave?”
Josh kiggede hen imod dem. ”Jeg kan sagtens gøre det Yuuka, hvis du ikke vil.” Her smilte han varmt til hende og rejste sig.
Cloud smilte og så fra Yuuka til Josh. ”I kan bare begge to vise os derned? Det skal ikke komme an på det.” Kort kiggede han ned på Haru med et drillende smil. ”Du var tæt på at ende ud i ballade huh?”
Xander
Xander
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af Yuuka Søn Sep 24, 2017 1:18 am

Yuuka nikkede til Clouds ord. "Uden tvivl, det er Xander, men du lære det nok uden tvivl senere." Hun smilte kærligt til ham. Da Kath og Joaquin pludselig kom forbi. Joaquin virkede til at ville gøre det, men Kath havde bestemt andre planer. Kath trak bare Joaquin mere og mere med sig, hvor hun så en smule bestemt på ham. "Du kan godt glemme det. " Hun så kort rundt. "Handikap toilettet... Ved idræts salen, virker som et godt sted." Hun smilte kækt til ham, inden hun slap ham og begav sig imod toilettet igen. Hun smilte kækt til ham, inden hun forsvandt væk.
Yuuka så imod Josh, hvor hun viftede blidt med hånden. "Det er fint Josh, jeg klare det.. bare sæt dig igen." Hun gik kort ud af døren, hvor Haru luntede efter dem. Hun smilte blidt til dem, mens hun så en smule rundt. Bibloteket var ikke langt væk, men gud hvor var det stort. Hun smilte en smule for sig selv, mens Yuuka skubbede en smule til Cloud. "Det er fint, jeg klarede den uden at komme op og slås... Men seriøst, i to må hellere vænne jer til det, for slås kamp er noget der sker tit her i klassen, der er alt for meget Drama... " Hun smilte en smule ved sine ord.
Haru smilte en smule og nikkede. "Oh, by the way Yuuka.. Er Joaquin enlig youtuber? Han ligner en jeg følger på Youtube." Hun smilede stort efter sine ord, hvor Yuuka trak blidt på skulderne. "Det ved jeg ikke, jeg bruger ikke tiden på computeren, som sådan... Men du kunne prøve at spørger ham, han er meget rar og nem at snakke med, nogle gange klare han hele samtalen for dig, hvis det skal være." Hun blinkede kort til Haru, der klukkede en smule over hendes ord. "Ok, jeg vil spørger ham." Lød det kærligt fra hende.
Yuuka
Yuuka
Baka

Antal indlæg : 186
Join date : 23/05/16
Hjemsted : hun bor sammen med Lilly og River.

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af Cloud Ons Sep 27, 2017 6:04 pm

Joaquin fulgte med Kath. Var der noget han var begyndt at forstå, så var det at man ikke skulle gå imod Kath, specielt ikke når der var noget hun gerne ville have. I det hun sagde at han godt kunne glemme det, skulle han lige til at stille spørgsmål, til hun nævnte handikap toilettet og forsvandt. Med et skævt smil på læben, strakte han sig og så sig omkring. Da han bemærkede at Yuuka var i gang med at fører dem derned, begav han sig hen imod det valgte toilet og i det han kom derhen, kiggede han rundt efter Kath.
”Kath? Er du her?” de nysgerrige blå øjne så rundt.
Josh satte sig igen ned og kiggede hen imod Jacob, der sad og snakkede med Evaline. Derefter tog han sin mobil frem og tjekkede forskellige ting igennem. På en mærkelig måde ventede han på at Alex kom tilbage… forhåbentlig havde hun ikke taget Luces ord for personlige.
Cloud klukkede. ”Det er da altid en smule spændende med drama, det gør de kedelige hverdage mere interessante… det virker dog til River godt kan lide at puste stemningen op, specielt med dig Yuuka.”
Da Haru nævnte noget med Joaquin, så Cloud nysgerrigt ned på hende. Dog lod han tøserne snakke selv, da han ikke havde styr på om Joaquin var youtuber.
På vej til biblioteket, betragtede han hver en lille del af skolen og da de kom til biblioteket, spredte hans øjne sig først ud. Der var stort, meget stort. ”Wow… jeg håber ikke det er forfærdelig mange bøger vi skal have.”
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af Yuuka Ons Sep 27, 2017 6:21 pm

Kath åbnede døren kort og greb hurtigt fat i Joaquin, hun trak ham ind til sig, hvor hun låste døren bag sig. Kort pressede hun sig ind imod hans krop, mens læberne drillende kørte ned af hans læber og ned af hans nakke. Hun lod sine hænder køre op af hans overkrop og derefter ned af den. "Lets get started" Lød det kækt fra hende, hvor hun hurtigt pressede sine læber imod hans.
Med hende, hvad mente han lige med det? "Hvad mener du med mig, han driller bare mig på samme tid som han irritere alle andre." Hun så kort tilbage på ham, hvor hun kort smilte til ham, Haru lyttede bare til deres samtale, til hun fandt en pause, hvor hun så kunne stille spørgsmålet omkring Joaquin.
Yuuka så kort tilbage på hende, hvor hun blidt smilte. "Joaquin er vidst nok Youtuber, men jeg er ikke helt sikker. Han snakker ikke så tit om det og jeg bruger kun min computer til lektier og ikke andet... Men du kan altid prøve at spørger ham, han er nem at snakke med og tit skal du bare sige et par ord også siger han resten." Lød det kækt fra hende, hvor hun blidt blinkede til Haru.
Haru nikkede roligt. "Han ligner bare en youtuber jeg følger, jeg tænkte at du måske vidste det." Lød det lavt fra hende, hvor Yuuka trak blidt på skulderen. "Undskyld, men jeg er ikke sikker, men jeg tror nok at han er Youtuber." Lød det kærligt fra hende, da de kom til bibloteket, hvilket fik hende til at se rundt.
"I skal bare have få bøger..." Hun gik mod en af komoderne, hvor hun tog bøgerne ned til dem, for kun at række bøgerne til dem. "Ok, i har matematik, engelsk, historie og så mangler i religion." Hun ledte kort hylderne igennem, før hun fandt dem og rakte dem til dem. "Her." Lød det kærligt fra hende, hvor hun sendte Cloud et kærligt smil. Haru forlod dem, for at få dem tjekket ind hos biblotikaren.
Yuuka
Yuuka
Baka

Antal indlæg : 186
Join date : 23/05/16
Hjemsted : hun bor sammen med Lilly og River.

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af Cloud Ons Sep 27, 2017 6:32 pm

Mere havde han ikke lige nået at hviske hendes navn, før døren blev åbnet og han blev trukket ind, hvilket fik ham kort til at gispe i overraskelse. Kort klukkede han over sin egen gispen, før han mærkede Kaths læber presset imod hans, hvilket han glædeligt gengældte. Kyssene ned af hans nakke, fik ham til at sukke nydende og lægge sine hænder på hendes bagparti, hvor han her klemte dem. ”Yup. Let’s start.” Han kyssede hende igen og skubbede hende op af muren.
Cloud løftede på sine skuldre. ”Det kan du vel have ret i… jeg er jo også først lige kommet, så jeg burde nok ikke blande mig i det.” Han smilte kærligt til Yuuka og blinkede kort til hende.
Af en eller anden grund, følte han sig truet af denne River. Som om de begge ønskede det samme og de bestemt begge havde tænk sig at gå efter det. Dette fik ham til at se hen på Yuuka imens hun snakkede med Haru. Og det var bestemt ikke en ting de begge ønskede at have.
Cloud tog imod hver en bog med et kærligt smil på læben. ”Tak Yuuka… skal jeg tage dine bøger Haru, eller klare du den?” Hans grønne øjne så spørgende og roligt ned på den lave Haru.
Hvis hun sagde tak til tilbuddet, ville han tage hendes bøger og ellers fortsatte med at kigge rundt. De fleste elever var til time, så der var ikke så mange mennesker at se.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af Yuuka Ons Sep 27, 2017 6:43 pm

Det kunne godt være at de skulle hygge sig, men det betød ikke at Kath havde tænkt sig at være nøgen eller at ligge sig på et toilet gulv, hun følte væggen imod hendes ryg, hvilket fik hende til at gispe over den kolde følelse hun fik. Roligt lod hun sine hænder løbe ned til hans bukser for at åbne dem, hvor hun kort trak sin nederdel en smule op. Det gode ved at gå i nederdel, var at man havde nemt ved sex. Den skulle bare løftes lidt op, trusserne skulle skubbes lidt til siden og bam, så var de i gang.
Yuuka smilte bare over Clouds ord, hun havde ikke rigtig noget at sige til ham. Alt hun gjorde var bare at smile og nikke, han havde trods alt ret i at han ikke kunne blande sig i det, på allerede første dag.
Da bøgerne blev udgivet, stod Haru en smule og fumlede med dem, før hun hørte Clouds stemme. "Jeg klare mig, no worries." -hun fumlede sig alligevel vej over til biblotikaren, hvor de fik scannede bøgerne ind igen. Hun smilte en smule over det, hvor de alle gik til timerne igen.

Haru så en smule rundt, mens timen forsatte. Joaquin og Kath kom forsent, men virkede til at være ret så ligeglad. Dog så snart timen sluttede, var Yuuka klar på Clouds og hendes lille date. "Er du klar, eller skal du lige hjem først?" Lød det kærligt fra hende, hvor hun kort blinkede.
Haru derimod havde samlet modet til sig, hvor hun nu stod ved Joaquins dør. "Jo... Joaquin right?... Er du ikke Youtuber, uhmmm du hedder noget med bacon ikke sandt?... Eller tager jeg fejl, i så fald må du meget undskylde." Hun bukkede kort, mens en lille rødmen sprede sig på hendes kinder.
Yuuka
Yuuka
Baka

Antal indlæg : 186
Join date : 23/05/16
Hjemsted : hun bor sammen med Lilly og River.

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af Cloud Ons Sep 27, 2017 8:34 pm

De blev aldrig helt nøgne derude, da det trods alt var et offentlig toilet og de kunne hurtig blev klamme. Derfor var det godt hun havde nederdel på, så den bare lige kunne skubbes op og hans busker, kunne åbnes. Engang imellem tog hun trøjen af ham og smed den på gulvet, men det var kun engang imellem.
Cloud smilte til Yuuka, før han spurgte ind til Haru, der sagtens kunne klarer den alene. Dette nikkede han blot til. De fik bøgerne tjekket ind og gik ellers tilbage til time.

I det Joaquin og Kath kom tilbage, havde Joaquin haft rettet på tøjet og sit hår. De kom forsent, men læren sagde ikke noget til det, så de slap heldigvis ikke fra det. Der varede ikke længe, før de fik fri og han nu var i gang med at tage bøger og computer ned i sin taske. Da han pludselig hørte en smuk stemme summe i hans øre, drejede han hovedet og smilte her til den nye pige i klassen. ”Yeah, jeg er youtuber… baconmaster, kunne du genkende mig? Hvor fedt, betyder du at du også gamer?” Han tog tasken over den ene skulder og sendte hende et stort smil.
Cloud og Yuuka derimod skulle ud på en date. Cloud tog selv tasken på sin skulder og sendte Yuuka et charmerende smil. ”Nope, jeg er klar… lad os tage af sted.”
River bemærkede dem ud af sin øjenkrog. ”Hvor skal i hen?”
”På en date,” var Cloud hurtig til at svare. Nærmest som en lille advarsel om, at den sortøjet skulle bakke ud.
Dette fik River til at sende ham et dræberblik. ”Eller måske du er den eneste som ser det som en date?” Sætningen fik ham til at smile en smule hånende. Hvem troede den nye dreng lige han var?
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum