Tokyo City
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Seneste emner
» Apocalypse vol. 2.
Highway through the dangerzone! - Page 2 EmptyTirs Feb 18, 2020 12:08 pm af Erina

» Highway through the dangerzone!
Highway through the dangerzone! - Page 2 EmptyLør Feb 15, 2020 1:48 am af Haru

» Apartment issues.
Highway through the dangerzone! - Page 2 EmptyLør Feb 15, 2020 1:33 am af Haru

» Highschool over again!!
Highway through the dangerzone! - Page 2 EmptyFre Feb 14, 2020 10:06 pm af Haru

» A new univers... - Joaquin-
Highway through the dangerzone! - Page 2 EmptySøn Jan 19, 2020 12:16 am af Haru

» Office flirts
Highway through the dangerzone! - Page 2 EmptyTors Jan 09, 2020 1:42 am af Haru

» Apocalypse
Highway through the dangerzone! - Page 2 EmptyTors Jan 09, 2020 1:05 am af Haru

» Forget me not. -Zack-
Highway through the dangerzone! - Page 2 EmptyTirs Nov 26, 2019 12:35 am af Chain

» The demon and the angel -James-
Highway through the dangerzone! - Page 2 EmptyTors Okt 31, 2019 1:32 pm af James


Highway through the dangerzone!

+5
Haru
Jacob
Cloud
Aigemfarrel
Josh
9 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Highway through the dangerzone! - Page 2 Empty Sv: Highway through the dangerzone!

Indlæg af Josh Tirs Jun 11, 2019 6:57 pm

Josh rystede igen på hovedet, stadig med et smil på sine læber, da det trods alt var ret kært at hun gerne ville være en del af dem. Dog med en masse spørgsmål om hun kunne overtage banden. Hvilket han fandt underholdende. Det var så mange spørgsmål at han bare valgte at løfte på skuldrene med et drillende smil som et svar. Trods alt var det hele bare en joke. Så hun vidste jo godt at det ikke var tilfældet at hun kunne få lederpladsen fordi hun knaldede ham.
Den forførende lille kommentar gav ham kuldegysninger. Det var langtid siden han havde følt disse former for kuldegysninger… og han havde egentlig savnet dem.
Inde i taxaen havde hun tydeligvis blot lyst til at drille ham. Måden hun tirrende gled hånden op ad hans lår på. Han holdte kort vejret og så hen på hende, læberne adskilt og øjnene tydeligvis mørke af lyst.
Så snart de kom til hendes adresse, kom han ud af taxaen og så ellers rundt, i håbet om at hun ville vise vej da han trods ikke anede hvor de skulle gå hen.

Joaquin lyttede nysgerrig med til alt hvad hun sagde. trods alt kunne det være han kunne lære at lave en god aftensmad. ”Oh. Tak. Det lyder ret så lækkert.” Han smilte varmt til hende. Roligt blev han ved med at gå ved hendes side. ”Hvor har du fået lavet den henne??” Han hentydede selvfølgelig til tatoveringen. ”Jeg er selv ret interesseret i tatoveringer.” Roligt forsøgte han at starte samtaler med hende… måske det virkede lidt uhyggeligt, men igen, så måtte hun virkelig sige han skulle skrige.
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Highway through the dangerzone! - Page 2 Empty Sv: Highway through the dangerzone!

Indlæg af Haru Tirs Jun 11, 2019 7:20 pm

Hun lod hånden glide højere og højere op, til taxaen stoppede og hun nu trak sine ben ud af den og så sig omkring. "Kom" Lød det drillende fra hende.
Hun gik elegant op af trapperne og stoppede foran sin dør, hun låste den op og lod døren åbne sig. Dette gav et stort udsyn af hendes store lejlighed. Så snart man trådte ind, trådte man ind i et stort rum, med forskellige sko.
Hun tog dog ikke sine sko af, i stedet gik hun videre ind. Ind i stuen hvor der ville stå to store sofaer og et kæmpe tv. Hun vende sig her mod ham og lod ham komme ind, så snart han trådte ind smilede hun og lagde hovedet på skrå. "Sååå.... Hvilket spil først?? Type måske, så som.... " lød det forførende fra hende. "Wrestling spil, kamp spil, måske bare... sims?" Lød det drillende fra hende.

Haru vippede lidt med hovedet, hvor hun ellers begav sig væk.
"Nede i Jonas' tats." Lød det lavt fra hende. "Han er ok billig når det er, men jeg fik Emily J til at tatover mig, da jeg skulle ligge uden trøje på i flere timer." Lød det en smule mumlende fra hende.
Hun stoppede her op og så her op for at se op på ham. "Kan jeg hjælpe dig?." Lød det lavt fra hende.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Highway through the dangerzone! - Page 2 Empty Sv: Highway through the dangerzone!

Indlæg af Josh Tirs Jun 11, 2019 8:13 pm

Josh så imponeret rundt. Hendes lejlighed var noget så fin. Rydeligt, tv og to store kæmpe sofaer. Hun virkede til at have et rimelig godt job. Nok tog hun ikke sine sko, men han viste alligevel lidt høflighed og fjernede sine egne, da de kunne være ret så beskidte. ”Hmm… lad os da prøve din såkaldte gode playstation og spille nogle kamp spil… trods alt skal jeg jo have en chance for at tæske dig.” Han blinkede her til hende og satte sig på sofaen. Først nu gik det op for ham at hun stadig havde hans jakke på.

Han nikkede til hvor hun havde fået den lavet. ”Oh ja, der har jeg også fået lavet nogle af mine… han er ret dygtig.” Han greb en pose chips og puttede den ned i sin kurv. Derefter greb han en pakke chokolade. Dette blev han ved med, indtil hun vendte fronten imod ham og spurgte ham om hun kunne hjælpe ham. ”Undskyld… jeg øhm… du er bare den smukkeste kvinde jeg nogensinde har set… så jeg følte en sådan træng til at snakke til dig.”
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Highway through the dangerzone! - Page 2 Empty Sv: Highway through the dangerzone!

Indlæg af Haru Tirs Jun 11, 2019 8:24 pm

Alex satte sig i sofaen med ham, tændte tvet og startede playstationen. Hun gav ham her en kontroler, hvor hun så mod tvet. "Cool..." Lød det drillende fra hende. Kort trykkede hun for at spillet skulle starte op, hvor hun her så op på ham. I det han så på hende, smilede hun drillende til ham. "Vi kunne også makeout? Det ikke fordi det ville være helt skidt." Lød det drillende fra hende, hvor hun vippede lidt med kontroleren.

Haru nikkede forsigtigt. "Yea..." Lød det lavt fra hende.
Da hun vende fronten mod ham, så hun lettere irriteret på ham. Dog i det han kalde hende pæn så hun lidt overrasket på ham, en blid rødmen sprede sig over hendes kinder. Hun så her ned i jorden. "Oh... Tak...." LØd det tøvende og en smule genert fra hende.
Hun åndede kort ud. "Tak for snakken, men jeg har lidt uhm... tømmermænd, så jeg lidt piirly..." Lød det lavt fra hende, dog kærligt.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Highway through the dangerzone! - Page 2 Empty Sv: Highway through the dangerzone!

Indlæg af Joaquin Søn Jul 21, 2019 11:58 pm

Josh indrømmede da gerne at han andre ting på tankerne end at game. så i det hun foreslog at de kunne makeout i stedet, var han hurtig til at ligge controlleren fra sig og trække hende tættere på sig. her lagde han med vilje sin hånd på hendes barre lår. han sendte hende et charmerende og forførende lille smil. "Det lyder nu som en endnu bedre ide." Han placerede en smule dominerende sine læber imod hendes.

Joaquin havde ikke problemer med kvinder. det kunne han godt sige til ham selv. der var ingen fra the sins der havde problemer med at få damer. men af en eller anden grund, kunne han mærke at denne kvinde... denne Haru... hun blev ikke en nem en at få på krogen. heldigvis var hun begyndt at bløde en smule op for ham.
"Uh... jeg har selv en smule tømmermænd så... jeg forstår dig godt," kommenterede han og begyndte nu at gå og snuppe en smule energidrikke. Han havde lovet Xander at tage en med tilbage, samt Jacob, der havde en vane med at drikke en tår inden han trænede sit parkour. "Men, undskyld, det var ikke for at være fuldstændig creepy... du ved... måske hvem jeg er?" man kunne rent faktisk høre hans lille tvivl i stemmen her. Trods alt gik han ikke rundt med jakken lige nu.
Joaquin
Joaquin
Noob
Noob

Antal indlæg : 376
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Highway through the dangerzone! - Page 2 Empty Sv: Highway through the dangerzone!

Indlæg af Haru Man Jul 22, 2019 12:15 am

Da han hurtigt lagde controlleren fra sig og var over hende med det samme. Hans halv kolde rug hånd der rørte hendes lår fik hende kort til at gyse. Det var dog en behagelig følelse. Hun lagde controleren fra sig og så her ind i hans øjne, hvor hun kort så mod hans forførende smil.
Han var meget dominerende og lagde hurtigt sine læber mod hende, hvilket fik hende til at sprede øjnene lidt i overraskelse for derefter at lukke øjnene i igen. Hun lagde hænderne mod hans kraveben og lod den ene finger følge hans kindben. Kysset blev gengældt, dog følte hun sig af en grund helt ivrig. som om dette bare ikke var nok for hende.

Haru nikkede kort og fjernede en tot hår fra sin kind. Hun nikkede her og ville ellers til at gå, men af en grund fortsatte han efter hende. "Jeg har set dig før, du plejer at have en jakke på... gang ik?... Jeg ikke til bandemedlemmer, jeg synes i er... uhmmm uhyggelige." Lød det lavt fra hende.
Hun samlede her en vandmelon op og lagde i kurven der nu tydeligt var begyndt at blive tung for hende, da hun nu gik med to hænder på kurven.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Highway through the dangerzone! - Page 2 Empty Sv: Highway through the dangerzone!

Indlæg af Josh Man Jul 22, 2019 12:42 am

Alex var forførende. Meget. Derfor havde han selvfølgelig den største lyst til hende. Hvem ville ikke have det? for ikke at sige at de allerede havde delt et kys på Mcdonalds. Derfor udviklede han måske kysset til at være en smule passioneret. Nysgerrigt lod han sine hænder køre op af hendes sider. Hvis hun tillod ham det, ville han hive hende op at sidde på ham, stadig med deres læber presset i et heftigt kys.
her begyndte han at uddele kys ned af hendes bløde hals.

Pokkers. Hun vidste godt hvem han var. Han gjorde en lille grimasse.
"Oh... men, jeg er ikke så slem, det lover jeg!" her stillede han sig en smule foran hende. "F.eks. jeg kunne hjælpe dig hjem med dine tunge varer... det kunne være en start?" han sendte hende et lille smil. "Og jo... jeg plejer at have en jakke på, men jeg gør ikke noget ondt, det lover jeg." kækt blinkede han til hende.
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Highway through the dangerzone! - Page 2 Empty Sv: Highway through the dangerzone!

Indlæg af Haru Man Jul 22, 2019 1:27 am

Hun lod ham trække sig op på hans skød, hvor hun kort lod et lille gisp slippe hendes læber. Hun lod armene vikle sig om ham, forsigtigt lod hun små søde suk slippe hendes læber.
Hans kys mod hendes læber fik hende til at sitre, hele følelsen samt hans bløde forførende læber. Dette var nok første gang hun havde denne følelse, burde hun virkelig reagere sådan. Var det alkohollen? Hun sukkede lavt og kort kom et lille støn, hvor hun trak sig en smule væk, hun så ned på ham, forsigtigt lod hun sin ene finger køre over hans læber og lod dem her mødes endnu engang.

"Det synes ingen gang members." Lød det lavt fra hende. Da han pludselig stillede sig ind foran hende var hun tæt på at gå ind i ham, men stoppede kort op før hun gik ind i ham og stod nu rimlig tæt på ham. Hun så op i hans blå øjne.
"Hjælpe mig? Jeg skal handle en del ind, du ville ikke kunne bære begge ting." Lød det blidt dog lidt hårdt fra hende. "Jeg har ikke ligefrem... du ved, hørt godt om jer, kun dårligt ligesom alle andre stederne. Medier er onde og de er onde mod jer og politiker." Lød det drillende fra hende.
Hans kække blink var enlig lidt sjovt, men hun nægtede at falde for det.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Highway through the dangerzone! - Page 2 Empty Sv: Highway through the dangerzone!

Indlæg af Jacob Man Jul 22, 2019 2:16 am

hendes små søde suk og støn ansporerede ham til at fortsætte med sine små kys ned af hendes hals. Huden var sød og blød som silke. Han havde langt fra lyst til at stoppe med dette. så i det hun trak ud af kysset og så på ham, var han som i en hypnose og kunne ikke tage øjnene fra hende. det vil sige lige indtil hun igen lod deres læber mødes. Her kyssede han hende passioneret, lod hænderne køre op under hendes kjole, hvor han her mærkede den smukke hud under sine fingre. Langsomt hev han kjolen med op.

Selvfølgelig havde Haru ikke hørt godt om ham eller hans gang. dog kom det ud i en drillende tone fra hende. Dette var da et godt tegn. dette betød at hun ikke havde et stort had til ham helt. "Nååårh... de rygter er ikke for gode... det indrømmer jeg gerne... men de er ikke sande... det lover jeg. og jo jo, jeg kan sagtens bære alle dine ting, samt mine egne." Forsigtigt forsøgte han at række ud efter hendes vare. dette var vel også en måde at vise hans styrke på.
Jacob
Jacob
Noob
Noob

Antal indlæg : 218
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Highway through the dangerzone! - Page 2 Empty Sv: Highway through the dangerzone!

Indlæg af Aigemfarrel Tirs Jul 30, 2019 12:00 am

Som hans hænder blev mere og mere nysgerrige, fik hun et lille smil på sine læber. THE SIRENS, havde bestemt ikke fået dette navn uden lidt takt og tone. De lokkede mændene i deres død.
Dog som hun kort følte hans fingre kom et sus i hendes mave og en underlig lyd. Hvilket fik hende til at rødme. Var dette et støn? Var det et seriøst støn og ikke bare et hun kom med for at gejle ham op?
En rødmen sprede sig over hendes kinder hvor hun her trak sig ud af det lidenskabelige kys.
“Vi fulde... vi burde nok ikke gå længere” lød det forførende fra hende, hvor hun her trak sig ned ved siden af ham og lod kjolen falde om benene igen.
“Måske lidt mortal comebat? For at dulme tankerne?” Lød det drillende fra hende, mens hun viftede den ene controller.

Haru løftede på et øjenbryn mens han snakkede. Alle ville vel sige hvis den dårlige omtale var falsk, for hende betød det kun at han skjulte det.
Da han rakte ud efter hendes kurv lod hun ham tage den. “Jeg skal have en del? Jeg tror det bliver for tungt for dig? Med dine og mine ting” hun lagde armene blidt over kors.
Hvis han stadigvæk pressede på med at bære kurven nikkede hun bare og tog to vandmeloner og lagde i kurven efterfulgt af mælk, kartofler, ris, sukker osv. Hun ville se ham give op.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Highway through the dangerzone! - Page 2 Empty Sv: Highway through the dangerzone!

Indlæg af River Tors Aug 01, 2019 11:52 pm

Josh var mere end klar til at lade alle sine hæmninger forsvinde. Bare være sammen med denne smukke og forførende kvinde. Desværre havde hun andre planer. Hvilket blev en smule forvirrende for Josh. Dog var hendes begrundelse vel fin nok. De var begge fulde. Han rømmede ned i sin hånd og forsøgte nu at falde en smule til ro. ”Yeah… mortal kombat… lad os gøre det.” her smilte han kækt til hende og tog imod controlleren. Hvis det var det hun ville, så var det, det de gjorde. Her så han nu med lysende øjne på skærmen, klar til at tæske hende i et godt kampspil.

Joaquin gav ikke op. Lige meget hvor tunge ting hun fyldte i kurven, så blev han ved med at have et stolt ansigt igennem det hele. Heldigvis var Joaquin valg til at løfte tunge ting igennem træning. For ikke at sige han var stædig. ”Det bliver ikke for tungt… jeg kan sagtens klare det.” Dog blev det tungere og tungere for Joaquin. Men, han holdte det inde og skjulte det bag sin stolte facade. Så Haru fik ikke lov til at se ham give op forløbelig.
River
River
Noob
Noob

Antal indlæg : 302
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Highway through the dangerzone! - Page 2 Empty Sv: Highway through the dangerzone!

Indlæg af Yuuka Fre Aug 02, 2019 12:04 am

Han tog det nu meget pænt. Ingen -kom nu jeg ved du vil- kommentar eller pressen på med at han rigtig gerne ville. Dette fik hende til at smile kort og ellers se lidt på ham.
“Jeg har meget fritid, lad os nu se om jeg kan vinde over dig” lød det drillende fra hende. De spillede kun kort før Alex begyndte at at trække lidt i kjolen i håbet om at forføre ham ved at vise barm og ben.

Haru fortsatte til hun nu mente hun var færdig og ikke rigtig synes hun kunne presse mere på ham. Hun så her mod ham og sendte ham et blidt smil mens de stod ved kassen.
Roligt betalte hun og pakkede tingene sammen. Først her gik det op for hende at hun enlig var tvunget til at bære lortet hjem, hun boede et stykke væk.
Et lille suk slap hendes læber hvor hun pakkede tingene langsommere.
Skulle hun ringe og spørger en af pigerne om at komme forbi og hjælpe?? Eller stjæle en indkøbsvogn??
Yuuka
Yuuka
Baka

Antal indlæg : 186
Join date : 23/05/16
Hjemsted : hun bor sammen med Lilly og River.

Tilbage til toppen Go down

Highway through the dangerzone! - Page 2 Empty Sv: Highway through the dangerzone!

Indlæg af River Fre Aug 02, 2019 12:25 am

Josh klukkede blot over hendes kommentar. ”Du får tæsk min kære Ai.”
De kendte stadig ikke hinandens rigtige navne. Måske det også var en af grundene til at hun ikke ønskede at hygge sig med ham. Josh blev så optaget i spillet at han nu ikke længere fokuserede på at hun måske prøvede at forføre ham til at lægge mærke til hende.

Da de kom op til kassen, kørte han selv sine ting igennem og i det han så at Haru ikke havde nogle bil at gå hen til, så han ned på hendes vare. ”Det er da en del vare at have med… skal du have hjælp til at komme hjem med dem?” selv var han på sin motorcykel. Men han kunne vel godt hjælpe hende. Trods alt havde hans motorcykel den lille kasse bag på. Den havde han altid på når de ikke kørte ræs.
Her tog han imod sine egne vare. ”Uh, kan jeg invitere dig ud på kaffe en dag?”
River
River
Noob
Noob

Antal indlæg : 302
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Highway through the dangerzone! - Page 2 Empty Sv: Highway through the dangerzone!

Indlæg af Yuuka Fre Aug 02, 2019 12:33 am

Han vandt selvfølgelig over hende, da hun fokuserede mere på at forføre ham end at spille.
Da han vandt skubbede hun til ham. “Ok... spil med udfordringer. For hvert win må man komme med et ønske og den anden skal opfylde det no matter what? Enig eller uenig?” Lød det drillende fra hende.
Hvis han gik med til det ville hun smile kækt til ham og fokusere på spillet. Hvis hun vandt ville hun se mod ham og smile drillende til ham.
“Smid tøjet, til underbukserne men gør det i en dans” lød det drillende fra hende.

Haru så op på ham da han snakkede om at hjælpe hende hjem med tingene, hvilket fik hende til at smile skævt. “Hvis du hjælper mig hjem, giver jeg kaffe. Men det er ikke en date, bare et tak.” Lød ddt kærligt fra hende.
Hvis hun datede Joaquin ville det skabe krig blandt klanen og ikke nok om det så ville hun sikkert blive udstødt.
Yuuka
Yuuka
Baka

Antal indlæg : 186
Join date : 23/05/16
Hjemsted : hun bor sammen med Lilly og River.

Tilbage til toppen Go down

Highway through the dangerzone! - Page 2 Empty Sv: Highway through the dangerzone!

Indlæg af River Fre Aug 02, 2019 1:02 am

Da han vandt, kom han med en lille sejrsdans med overkroppen, hvor han herpå så drilsk hen på hende. Så i det hun skubbede til ham, grinte han bare endnu mere og fortsatte ellers med sin lille sejrsdans.
I det hun kom med en udfordring, smilede han drilsk og kom med et lille nik, hvorpå han kom med et: deal.
Selvfølgelig vandt hun så den første runde. Og det var bestemt ikke et lille ønske hun kom med. Tvært imod var det næsten som et ønske der hentydede til deres tidligere aktivitet. Han klukkede og løftede på et øjenbryn, herpå stillede han sig op og begyndte ellers drillende at fjerne sit tøj. Dog kunne han ikke lade være med at grine af og til.

Hvis han hjalp hende, ville hun sige ja til kaffe. Dette fik ham til at smile og ellers hjælpe hende med sine tunge varer ud til hans motorcykel. Nok sagde hun det ikke var en date, men han ville lidt se det som en. ”Fint fint.” Han smilte kærligt til hende og så snart alle varerne var placeret, rakte han sin hjelm ”her. Jeg køre dig hjem.” Han insisterede på at hun skulle tage hans hjelm på. Den sjove hjelm med katte ørerne. ”Kom nu… ikke sige nej… det er en god mulighed.”
Forhåbentlig ville hun ikke sige nej til ham. Så farlig var han ikke.
River
River
Noob
Noob

Antal indlæg : 302
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Highway through the dangerzone! - Page 2 Empty Sv: Highway through the dangerzone!

Indlæg af Yuuka Lør Aug 03, 2019 8:01 pm

Det at han smed tøjet så kikset og grinte på samme tid fik hende også til at grine. Hun lod sin ene hånd løfte sig op til hendes læber og smilte ellers forførende bag hånden mens hun kort klappede.
“Bedre bliver det ikke!” Lød det højt og kærligt fra hende.
Hun fjernede en hårtot fra ansigtet og så nu mod skærmen igen. Endnu engang ville hun forsøge at forføre ham med kropssproget for at se om han ville tage det som en invitation eller stadigvæk være fokuseret på spillet mere end hende.

Haru så forsigtigt på ham om nikkede kort inden hun tog hjelmen over hovedet, hvor hun her kravlede så elegant hun nu kunne på den store motorcykel.
Hun satte sig her til rette og så ellers imod ham og så snart han kørte ville de kommet til den store røde bygning.
Kvarteret var stort og smukt og bygningen skreg rigdom!
Yuuka
Yuuka
Baka

Antal indlæg : 186
Join date : 23/05/16
Hjemsted : hun bor sammen med Lilly og River.

Tilbage til toppen Go down

Highway through the dangerzone! - Page 2 Empty Sv: Highway through the dangerzone!

Indlæg af River Søn Aug 04, 2019 7:18 pm

Det var en smule ydmygende for ham at han bare skulle sidde der i undertøj, men hvis det var hendes ønske, så var det sådan det blev. Så snart de kom tilbage til spilet, var han igen fokuseret og da det lå til at det var ham som vandt denne runde, gjorde han igen en lille sejrsdans. ”Ha! Okay lad os seeee…” Han så her rundt. ”Mit ønske er at i den næste runde skal du bruge den mest besværgelige karakter at spille med!”
Her blinkede han til hende.

Han sørgede for at Haru sad ordentligt, som de kørte igennem byen og det føltes som om, at hun bare passede helt perfekt der. Jo tættere de kom på hendes hjem, jo mere gik det op for ham at hun kom fra en af de såkaldte rigdomskvarterer. Dog virkede hun ikke som en af de der rigmands snobber.
Så snart de var hos hende, hoppede han af motorcyklen og holdt den, så hun også havde nemt ved at komme af den. Han smilte her kærligt til hende. ”Sådan. Nu er du hjemme.”
River
River
Noob
Noob

Antal indlæg : 302
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Highway through the dangerzone! - Page 2 Empty Sv: Highway through the dangerzone!

Indlæg af Yuuka Søn Aug 04, 2019 11:31 pm

Alex så drillende mod ham da han snakkede om at hun skulle bruge en træls karakter så hun lidt underligt på ham. Han var noget af en fyr, en fyr der havde et ønske om hvad som helst men han brugte det på spillet. "Sure, men hvis jeg vinder får jeg dig ned i en kjole." Lød det drillende fra hende, roligt rejste hun sig og hentede en flaske rødvin samt to glas.
Roligt så hun mod ham og satte sig. "Et glas?" Lød det kækt fra hende, hvis han sagde ja ville hun fylde glasset op og stille det foran ham for derefter at vælge en karakter. Sjovt nok en hun hadede og ikke kunne vinde med. Hvilket gjorde at Josh vandt endnu engang, hun tog en slurk af sin vin og så imod ham med et drillende lille skær i sine øjne.

Da de kom til lejligheden hoppede hun af og hev hjelmen af sig, for derefter at række den tilbage til ham. Hun børstede sig selv ren og så derefter mod ham. "Mange tak... Så... Kaffe nu her?? Eller tænkte du senere?" Lød det spørgende, samt en smule kærligt fra hende.
"Hvis, nu. så stiller jeg lige mine vare på plads og kommer ned igen." Hun pegede kort på bygningen og ventede ellers på at han tog hendes vare op fra kassen.
Yuuka
Yuuka
Baka

Antal indlæg : 186
Join date : 23/05/16
Hjemsted : hun bor sammen med Lilly og River.

Tilbage til toppen Go down

Highway through the dangerzone! - Page 2 Empty Sv: Highway through the dangerzone!

Indlæg af River Man Aug 05, 2019 12:01 am

Heldigvis vandt Alex ikke den næste rundt. Så Josh slap for at komme ned i en kjole denne gang. At hun kom med lidt vin gjorde nok bare det hele lidt bedre. Selvfølgelig takkede han ja. Han drak store tåre af det og sad nu og overvejede hvad hans næste ønske ville være. ”Mhhhhmmm… Jeg ved ikke hvad skal ønske nu.” Han kunne godt lide det drilske glimt i hendes øjne. Det var ret så kært. ”Hmmm… uhm… hvad med at du skylder mig en cookie… så hvis du har nogle cookies i dit hjem, vil jeg elske at få nogle af dem nu.” her blinkede han til hende.

Joaquin smilte stort til hende. ”Kaffe nu her vil ikke være helt så slemt.” han blinkede til hende og lænede sig op af motorcyklen. ”Hvis du vil, kan jeg hjælpe dig op med varerne… så kan vi bare snuppe en kop kaffe i den lejlighed? Det vil være billigere.” han gjorde et løft med skuldrene. ”Ellers, kan jeg bare hjælpe dig op og ellers tage ned på den cafe i nærheden.” lige meget hvad hun svarede, så var han bare glad for at kunne hænge ud med hende.
River
River
Noob
Noob

Antal indlæg : 302
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Highway through the dangerzone! - Page 2 Empty Sv: Highway through the dangerzone!

Indlæg af Yuuka Man Aug 05, 2019 12:18 am

"Ligner jeg en tøs med cookies i hjemmet? Siger min krop noget om søde sager og kage osv?" Lød det fornærmet fra hende, hvor hun kort rejste sig op og hentede cookies i sit øverste skab. "Selvfølgelig har jeg det.." Hun kastede den til ham og satte sig her ned på sofaen i et hop, her trak hun ham kort tæt på sig og kyssede ham kort dybt.
Her trak hun væk og lod kort sin tunge glide over hendes underlæbe, inden hun rettede sig kort op på sofaen og startede et nyt spil. "Bring it lady." Lød det kækt fra hende.

Hun så kort tilbage på lejligheden hvor hun kort så op på ham igen. "Lad os tage en på cafeen, jeg skal nok hurtigt komme du ved tilbage... Der går ikke langtid, vent her." Da hun ville tage posen flækkede den ene af dem, så hendes frugter sprede sig på gaden.
"Damn." Lød det hviskende fra hende. Hun satte sig på hug og forsøgte at samle så meget op som hun overhovedet kunne have i sine spinkle arme.Bananer, æbler og kort stirrede hun bare på den vandmelon der vippede lidt på kantstenen.
Yuuka
Yuuka
Baka

Antal indlæg : 186
Join date : 23/05/16
Hjemsted : hun bor sammen med Lilly og River.

Tilbage til toppen Go down

Highway through the dangerzone! - Page 2 Empty Sv: Highway through the dangerzone!

Indlæg af River Man Aug 05, 2019 12:49 am

I det hun blev fornærmet, spærrede han øjnene op og skulle til at undskylde, i det hun rejste sig op og rent faktisk nogle cookies. Her hoppede han lidt på stedet og kom med et lille: Yes! Men før han kunne nå at tage en, trak hun ham ind i et kys. Et kys så dybt at det gik helt ned i tæerne. Og igen som en lille tease hun var, trak hun væk og startede et nyt spil. Her var han fuldkommen ufokuseret og derfor tabte han. Han skar en lille grimasse. ”Fint fint… jeg gætter på jeg skal ned i en kjole nu.” han kløede sin nakke.

I det Haru ville tage posen, gik den selvfølgelig i stykker, hvilket gjorde at Joaquin kom med en lille overrasket lyd. Hurtigt gav han sig til at hjælpe hende. ”Jeg tager det som om at universet siger at jeg skal hjælpe dig op med tingene… også kan vi ellers følges ned på stationen.” han smilte til hende og samlede ellers vandmelonen op. Heldigvis havde han plads til en del i sine arme. ”Vis mig lejligheden, så vi kan få alle dine varer op.”

River
River
Noob
Noob

Antal indlæg : 302
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Highway through the dangerzone! - Page 2 Empty Sv: Highway through the dangerzone!

Indlæg af Yuuka Man Aug 05, 2019 1:01 am

Alex rystede kort på hovedet. "Nope.... Ingen kjole denne gang..." Hun satte sig ordentligt til rette, lod det ene ben krydse det andet. "Kys mig... dybt." Lød det forførende og drillende fra hende. Hun rettede lidt på kjolen og så her imod ham igen. "Sååå?" Lød det drillende fra hende.

Haru så mod joaquin hvor hun så ned på sine fylde arme. "Uhmm... I guess... Det ser sådan ud... Men tror du at jeg har brug for en ekstra pose?? Eller klare vi den, jeg lidt uhmmm... Ja... Undskyld, det var ikke lige sådan jeg ville have set det komme." Lød det blidt fra hende.
"Tak." Lød det blidt fra hende. "Jeg viser dig det." Lød det lavt fra hende, hvor hun roligt gik ind i bygningen og så snart de kom til døren så hun her imod ham. "Vent... Jeg... Kan du vente her, jeg har uhmm... Vaske tøj ude og hænge og der roder, jeg bryder mig ikke om at du ser det.. Er det ok??" Lød det blidt fra hende.
Hendes jakke lå på sofaen, han skulle helst ikke vide det. Hvis han fandt ud af det, så ville de sikkert få kæmpe problemer, enorme problemer.
Mest fordi han ville kende til hende, hun ønskede ikke at han skulle vide det, da det var hemmeligt og hvis han vidste det ville de andre vide det og han ville sikkert kunne sætte hende sammen med de andre piger.
Yuuka
Yuuka
Baka

Antal indlæg : 186
Join date : 23/05/16
Hjemsted : hun bor sammen med Lilly og River.

Tilbage til toppen Go down

Highway through the dangerzone! - Page 2 Empty Sv: Highway through the dangerzone!

Indlæg af River Tirs Aug 06, 2019 2:09 pm

Alex gjorde det bestemt ikke nemt for ham at komme ind på andre tanker, når hun blev ved med at komme ind på emnet. I det hun bad ham om at kysse hende dybt, landede hans øjne med det samme på hendes læber, de smukke røde læber. Han sagde intet, i stedet pressede han sine læber imod hendes, i et dybt, dybt kys. Noget han kunne blive ved med. Hendes læber var bløde og i så fantastiske.

I det Haru spurgte om han ikke ville blive udenfor, smilte han venligt og nikkede. ”Selvfølgelig. Jeg venter her.” Han forstod godt privatlivet i at hun gerne ville have lejligheden for sig selv. Så imens hun gik rundt derinde, tjekkede han sin mobil og lænede sig op af væggen. Gad vide hvad hun skjulte. Mon det var mere end bare lidt rod.
River
River
Noob
Noob

Antal indlæg : 302
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Highway through the dangerzone! - Page 2 Empty Sv: Highway through the dangerzone!

Indlæg af Yuuka Tirs Aug 06, 2019 2:24 pm

Da han kyssede hende, lagde hun hænderne på hans kinder og kyssede ham dybt igen. Hun pressede sig selv imod ham og lod kort og forførende sig forsøge at trække ham ned over sig, så de lå ned på sofaen igen. Hvis han altså fulgte med hende.
Hun lod det ene ben glide op af hans side, så kjolen langsomt gled ned over hendes lår til hendes hofte. Øjnene var lukket og et lidt forsigtigt øjeblik lod hun dem åbne sig igen.

Haru gik hurtigt ind, fjernede og gemte alt der kunne vise at hun var en Siren. Hun satte varene på plads og fandt hurtigt en pose for at hente tingene Joaquin stod med. Hun hentede det og fik det hurtigt sat på plads. hun tog derefter en fin sommer jakke, som hun svang om sine skuldre for derefter at gå ud til ham igen.
"Ok, lados gå." Lød det blidt fra hende. "Undskyld at du skulle vente og mange tak for hjælpen." Hendes stemme var blid og kærlig.
Da de kom til en cafe gik hun ind og satte sig sammen med ham, de blev delt et menu kort på forskellige kaffer og kager. Roligt kiggede hun det igennem, før hun valgte en kaffe latte med kakao i sig, for at give en dejlig eftersmag af chokolade.
Yuuka
Yuuka
Baka

Antal indlæg : 186
Join date : 23/05/16
Hjemsted : hun bor sammen med Lilly og River.

Tilbage til toppen Go down

Highway through the dangerzone! - Page 2 Empty Sv: Highway through the dangerzone!

Indlæg af Cloud Søn Aug 11, 2019 4:36 pm

Josh forstod ærligtalt ikke hvad det var Alex ville. Fra det ene øjeblik virkede det til at hun ville have ham, til det andet øjeblik at skubbe ham væk, til nu at ville have ham igen. Han forstod hende virkelig ikke. På den anden side, ville han ikke brokke sig lige nu. Derfor lod han sig trække ned over hende, stadig med deres læber presset imod hinanden. Han lagde en hånd imod hendes lår, på det ben hun havde valgt at glide op ad hans side. Som de adskiltes, så han ned på hende og satte hovedet en smule på skrå. Her kyssede han hende igen og lod endnu engang sin hånd snige sig op under hendes kjole.

For Joaquin virkede det ikke som langtid før hun kom ud igen. Han smilte stort til hende. ”Der gik ikke så langtid. Jakken klæder dig virkelig godt.” det var med et lille bankende hjerte at han fulgte hende med ned på cafeen. Stedet virkede hyggeligt. Også selvom folk kiggede efter ham med et par mystiske eller onde øjne. Trods alt var han et gang medlem. Han satte sig dog sammen med Haru, smilte til hende og kiggede selv menuen igennem. Her valgte han et kop sort kaffe, samt en chokoladekage ved siden af. ”Så Haru… fortæl mig lidt om dig selv.!”
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

Highway through the dangerzone! - Page 2 Empty Sv: Highway through the dangerzone!

Indlæg af Aigemfarrel Søn Aug 11, 2019 4:59 pm

Stakkels Josh, han måtte være så forvirret over hendes mange forskellige opførelser og for hendes forførende små bemærkninger. Forsigtigt lod hun sin ene hånd kærtegne hans kind, hvor hun kort lod den snige sig op i hans hår og ned på hans kind da han trak lidt væk.
Hendes øjne søgte hans, til han endnu engang kyssede hende. Hånden der gned ind under hendes kjole igen, fik hele hendes krop til at sitre. Et støn og en lille rystende bevægelse kom i hele kroppen. Hun lod benene sprede sig en smule, hvor hun her lod begge hænder køre op i hans hår.

Haru nikkede forsigtigt og så på ham med et lille smil. "Tak..." Hun gik her mod elevatoren igen.
Haru så forsigtigt rundt. Det føltes underligt at folk stirrede så hårdt på ham. På den anden side som advokat var hun rimelig van til at skulle arbejde med folk, som byen ikke brød sig om, mordere osv. Hvilket betød at han måske bare kunne være endnu en der skulle have hjælp for ikke at ende i fængsel.
Haru klappede menuen sammen og gav det til tjeneren, hvor hun så op på Joaquin. "Der er ikke meget at fortælle.... Jeg advokat mere ønsker jeg ikke at sige... Som gangmedlem risikere jeg sikkert bare at få nogle efter mig hvis jeg snakker for meget om det." Hun fjernede sit hår fra sine skuldre.
"Har du noget arbejde?? Eller er du arbejdsløs?" Lød det spørgende fra hende.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Highway through the dangerzone! - Page 2 Empty Sv: Highway through the dangerzone!

Indlæg af Joaquin Lør Nov 30, 2019 9:55 pm

Josh var ikke sikker på hvor dette førte ham hen. Men… han nød det. Det var længe siden han havde været sammen med en kvinde. Specielt en der var ligeså smuk som Alex.
I hvert fald. Hver en del af hendes krop blev undersøgt af hans læber.
Efter den lille scene, sad han og puttede en smule med hende, en arm om hende og tæpper viklet omkring dem. Engang imellem kyssede han siden af hendes hoved. Så blidt og så roligt.

Det var ikke til at forstå, at en smuk advokat som Haru, rent faktisk havde sagt ja til at tage på en date med ham. Men her sad de. Monster foran skønheden. I det skønheden snakkede om at der ikke var meget at sige om hende, satte han hovedet på skrå og afslørede en hals tatovering. Hun havde ikke lyst til at sige mere. Blot fordi han var et gang medlem. Herpå klukkede han. ”Okay okay,” i opgivelse, løftede han hånden op og lænede sig tilbage. ”Njah, jeg vil sikke sige jeg er arbejdsløs… trods alt gør vi det beskidte arbejde som ingen andre vil.” I det tjeneren kom frem, smilte han stort og så hen på Haru. ”Hvad kunne du tænke dig?”
Joaquin
Joaquin
Noob
Noob

Antal indlæg : 376
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Highway through the dangerzone! - Page 2 Empty Sv: Highway through the dangerzone!

Indlæg af Haru Lør Nov 30, 2019 10:17 pm

Alex var nu lidt overrasket over at hun rent faktisk gik med på dette. Hun sukkede blidt og hendes stemme var blid som altid. efter det hele var hun tæt på at falde hen i hans arme, hun havde virkelig ikke forventet dette. Hun rettede sig kort op inden hun vende sig om mod ham, dette var ikke helt godt.
Eller det havde nu været meget godt, men ellers var det lidt overraskende for hende at hun havde gjort noget med en Sin af alle folk. Plus sofaen var nu ikke særlig behagelig, men når man lå så tæt op af hinanden var det virkelig rart.
Øjnene lukkede sig langsomt i, mens vejrtrækningen forsvandt helt.

Haru så tøvende mod joaquin, især da han viste tatoveringen og forklarede at han klarede det beskidte arbejde i forhold til alt det folk ikke ville klare. "Hvilket er at dræbe folk?" Lød det spørgende fra hende, hvis dette var sandheden betød det vel at hun ville kunne anmelde ham, det at få en gangmedlem i fængsel som også var en der lidt modstred alt hvad hendes gruppe stod inde for var jo kun godt.
"Oh..." Lød det lavt fra hende. "Ostekage og caramel te." Lød det forsigtigt fra hende.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Highway through the dangerzone! - Page 2 Empty Sv: Highway through the dangerzone!

Indlæg af Joaquin Lør Nov 30, 2019 10:44 pm

Som det virkede til at Alex ligeså stille faldt hen, smilte han og løftede hende op i sine arme, for derefter at tage hende med ind på værelset. Forsigtigt lagde han hende nu på sengen, stadigvæk pakkede væk i tæppet, som et lille stykke tøj. Herefter lagde han sig ved siden a hende og tog dynen over dem begge. Der gik ikke langtid før han selv måtte give efter for søvnens stærke greb.

Dræbe folk. Dette fik ham til at ryste på hovedet. ”Nah… snarer det med at skære en finger af… osv.” dette var sagt, heldigvis lige inden tjeneren kom. Som Haru bestilte sin dessert, smilte han og bestilte en kop kaffe, med det største stykke chokoladekage de havde. ”Kom nu…. Fortæl mere om dig selv… har du hobbyer? Ynglingsmad? Nogle fantastiske oplevelser?”
Joaquin
Joaquin
Noob
Noob

Antal indlæg : 376
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Highway through the dangerzone! - Page 2 Empty Sv: Highway through the dangerzone!

Indlæg af Haru Lør Nov 30, 2019 11:07 pm

Alex sov i langtid, hun vågnede kun op to gange. En enkelt gang for at gå på wc og en anden gang om morgen, sulten var ved at falde ovre hende. Hun kravlede ud af sengen hvor hun diskret og en smule tøvende gik mod køkkenet.

Haru så mod Joaquin. At klippe fingrene af folk var også en forbrydelse. Hun sukkede blidt over hans mange spørgsmål, dog med et lille smil på sine læber. Han var lidt sød, hvilket gjorde det lidt sjovt.
"Jeg forstår ikke, at klippe fingrene af folk er også meget skidt. Det er enlig en meget ulovligt." Lød det drillende fra hende. "Hobbyer?? Jeg har ikke rigtig så mange hobbyer." Ud over at være med i en motorcykle bande men det kunne hun ikke så godt sige.
"Jeg studere meget og går meget op i mit arbejde." Lød det lavt fra hende. "Dette er ikke en date, mere bare en tak fordi du hjalp mig med mine ting." Lød det blidt fra hende. Hun rakte kort ud efter skeerne på bordet, da maden blev sat på bordet trak hun teen til sig som det første. "Mange tak fordi du hjalp med mine vare, og med at få mig hjem." Lød det kærligt fra hende.
"Hvorfor er du en del af The SINS?? hvad får du lige ud af at være med i det?" Lød det en smule fordomsfuldt fra hende.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Highway through the dangerzone! - Page 2 Empty Sv: Highway through the dangerzone!

Indlæg af Joaquin Søn Dec 01, 2019 12:09 am

Efter flere timer, som alkoholen var forsvundet en smule ud af blodet, stod Josh nu op og iførte sig et par boxers. Herpå gik han ud i køkkenet og begyndte at lave noget morgenmad. Noget der altid var godt imod tømmermænd. Han indrømmede da gerne, at han bare havde følt for at blive liggende sammen med hende. Måske ae den bløde hud endnu engang. Han rystede de tanker væk og fortsatte med at stege æggene. I brødristeren var brødene i godt gang med at sprede deres duft igennem deres lejlighed.

Med et lille skævt smil på læben, løftede han igen på skuldrene og betragtede skønheden. ”Det kan der vel være noget om… men i det mindste slår vi dem ikke ihjel.” flovt kiggede han kort ned i bordet og kløede sig i nakken.
Heldigvis drejede de samtalen over på hende. Hun havde ikke så mange hobbyer at prale med. Udover at hun studerede og gik op i sit arbejde. Hvilket vel var forståeligt. Trods alt var hun advokat. ”Hvordan er det så at være advokat? Jeg har altid tænkt at det må være noget så hårdt! Så for mig er det ret så imponerende at du er nået igennem det.”
Som hun igen understregede det ikke var en date, klukkede han og viftede med hænderne. ”Nej nej, det er ikke en date.” her blinkede han til hende og smilte ellers venligt. ”Det var da så lidt!”
da deres bestilling kom, trak han med det samme kagen til sig og skulle lige til at tage en bid, hvis ikke det havde været for hendes fordomsfulde spørgsmål. En smule overrasket så han på hende. ”Fordi… det er min familie… den eneste jeg har.” Han smilte stort til hende og tog ellers nu en bid af kagen.
Joaquin
Joaquin
Noob
Noob

Antal indlæg : 376
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Highway through the dangerzone! - Page 2 Empty Sv: Highway through the dangerzone!

Indlæg af Haru Søn Dec 22, 2019 2:40 pm

Alex vågnede op til duften af mad, hvilket var underligt for hun lavede aldrig mad, hun besøgte tit folk eller så kom de til hende og lavede mad.
Hun satte sig langsomt op i sengen. Det mørke hår var ulet og der var så småt kommet slangekrøller.
Hun havde ingen trøje på, hvilket først gik op for hende da dynen svang ned over hendes hofte.
Hun smilte kort for sig selv. Hun havde knaldede en SINS hvilket ikke vat for godt, eller sexen var god men det var meget uortodoks at hun lige havde gjort det.
Hun greb det første på gulvet og tog over hovedet inden hun kom ud i køkkenet til Josh.
Synet var meget godt. Ham i underbukser og der bare stod og lavede mad.
Hun kørt hånden gennem hendes hår og lagde kort en hånd på hans ryg. “Det helt unormalt at vågne op til mad.” Hun stod i hans trøje(skjort hvad end han havde på i byen) hun kiggede kort mod panden. “Jeg tror også jeg har bacon i fryseren” hun gik hen og tjekkede i sin forholdsvise tomme fryser.

Haru smilede kort til Joaquin. “Uddannelsen er rimlig svær i hvert fald, gennemsnittet i skolen skal være på A så du ved 12 i alt. Selv matematik. Hvis du får 10 så skal det være 10+ for at du stadigvæk kan bestå. Så det har været en kamp at komme igennem uddannelsen plus at gå på Harvard er bare svær at komme ind på.” Hun var altid glad for at snakke om ting hun havde styr på.
Så motorcykler og sin uddannelse eller religion ville hun altid få et smil på læben og snakke i flere timer omkring emnet.

Haru lagde hovedet lidt på skrå. “Men hvorfor ikke få en familie hvor det har noget med arbejde at gøre. Jeg kan ikke forstille mig at du får en god løn med sådan et job.” Lød det lavt fra hende.
Hun ønskede ikke at være fordomsfuld når det kom til penge. Men det betød måske bare en smule for hende. Hun skulle ikke forsørge nogle udover sig selv.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Highway through the dangerzone! - Page 2 Empty Sv: Highway through the dangerzone!

Indlæg af Joaquin Man Jan 06, 2020 10:34 pm

I det Josh pludseligt hørte nogle snakke bag sig, gav han et lille spjæt i sig og drejede om. Der stod hun. Dejlig og fin foran ham, iført end ikke mere end hans trøje fra nattens bytur. Synet fik ham til at smile og gav ham intet mindre lysten til at kysse hende igen.
”Er det?” spurgte han overrasket med en drillende tone. ”Jeg troede ellers du havde personlige tjener til at lave mad for dig… jeg var meget overrasket over ikke at finde nogle her.”
som hun tjekkede fryseren, betragtede han hende med et svagt smil og fortsatte ellers med at lave æggene. ”Bacon lyder heller ik helt så tosset.”

uddannelsen snakkede udmattede Joaquin en smule. Men han blev ved med at lytte til hende. Specielt siden hendes stemme var noget af det rareste han nogensinde havde hørt. Så han lyttede, alt imens han nappede en bid af kagen. Hun virkede noget så passioneret omkring sit job.
”Det lyder virkelig helt tosset, men jeg respekterer du gik igennem det.”

en familie igennem arbejde? Hun var stadig meget dømmende. Men, det var jo nok fordi hun ikke forstod situationen. ”God løn og god løn. Nej, det gør jeg vel ikke. Men nu omhandler alt jo ikke penge.
Joaquin
Joaquin
Noob
Noob

Antal indlæg : 376
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Highway through the dangerzone! - Page 2 Empty Sv: Highway through the dangerzone!

Indlæg af Haru Tors Jan 09, 2020 12:00 am

Hans lille spjæt var lidt kært. Hun fik et blidt smil på sine rubin røde læber, hvor hun kørte en hånd igennem det lettere ulet hår. "Ja... Det har jeg da også, du står da og hjælper ligenu og helt gratis. Så¨ååå du lidt billig." Lød det drillende fra hende, hvor hun fandt baconen frem efter han havde sagt det ikke ville være helt tosset.
Hun smed dem på bordet ved siden af ham, hvilket gav et højt bang.
"Såå... Jeg fik aldrig fat i dit navn? Ikke udover at du var en af de der bandemedlemmer... var du sloth?? Eller glotteny?" Hun lagde elegant hænderne på bordet og løftede sig selv op og sidde. "Jeg ikke så god til disse synder? Der er syv, lyst, vrede, gluttony, sloth og.... Jeg synes ikke helt jeg kan huske de andre" Hun lagde en finger mod sine læber i en tænkende grimasse.

Først da det gik op for hende at hun lige havde snakket en god del om sin uddannelse, noget som denne person helt sikkert ikke fandt interessant, fik hende til at rødme kort og se ned i bordet. Hun plejede ellers ikke at være den der snakkede mest? Gjorde hun?
Da samtalen skiftede så hun kort mod ham og nikkede stille. "Jeg forstår dig godt, men penge er en god del af livet. Uden dem, kan du ikke betale medicin, mad, tag over hovedet, vand osv osv... Uden penge ville man dø.... Så det er en god del af alt." Hun lagde hænderne ned i sit skød.
Som de snakkede kom Rose ind på samme sted, hun vinkede kort til Haru da hun kom ind fra Joaquins ryg af.
"Haru! Hey." Lød det blidt fra hende, hvor hun kort gik hen til bordet. "Hvordan går det??? Jeg har forresten fået de nye tændrør til din motorcykle, som du bare kan hente når som helst." Lød det kærligt fra hende. Haru så lettere overrasket på Rose og smilte kort. "Eh... Mange tak, jeg har dog lidt travlt i dag, jeg henter dem gerne i morgen hvis du kan holde dem til side for mig der." Lød det blidt fra hende. Rose smilede bare og nikkede før hun så mod Joaquin. "Du på date med en sin? " Lød det blidt fra Rose.
Hun havde snakket med drengene om at de helst ville holde deres navne ude af alt, hvilket hun respekterede, men hun vidste jo godt at Haru vidste hvem han var, bare ikke helt sikker på om hun kende til hans navn.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Highway through the dangerzone! - Page 2 Empty Sv: Highway through the dangerzone!

Indlæg af Joaquin Lør Jan 18, 2020 5:34 pm

Hun kaldte ham billig. Dette fik ham til at spærre munden op, som om han var fornærmet. ”Kaldte du mig lige billig!?” her vendte han og drejede hovedet, for at kysse hendes kind. ”Maden er klar om ikke så længe.” her fik han dog øje på baconen. ”Efter jeg har taget mig af baconen selvfølgelig.”
I det hun spurgte ind til synderne, klukkede han og fokuserede på baconen. Dets dejlige duft spredte sig igennem lejligheden. ”Yup, sloth, gluttony, wrath, lust, envy, pride, greed.” i det han havde sagt deres navne, så han på hende. De brune øjne lyste svagt op. ”Men… mit navn er Josh. Jeg kan ligeså godt fortælle dig det nu.” her rødmede han svagt. ”Specielt nu efter… efter vi har lært hinanden og kende på en anden måde.”

Haru havde ret i det med pengene. Det vidste han jo udmærket godt. Men… af en eller anden grund… bekymrede det ham ikke så meget... derfor smilte han stort til hende. ”I know… I know… men…” her blev han overrasket over at Rose pludselig dukkede op. Og det lå til at hun genkendte Haru.
”Oh hej Rose! Godt at se dig… hvor… hvor kender i hinanden fra? Ohhh!” her så han hen på Haru med et smil. ”Din motorcykel, selvfølgelig!”
Han spiste her lidt mere af Haru´s kage. ”Det er dog ikke en date. Vi er bare ude som venner.”
Joaquin
Joaquin
Noob
Noob

Antal indlæg : 376
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Highway through the dangerzone! - Page 2 Empty Sv: Highway through the dangerzone!

Indlæg af Haru Lør Jan 18, 2020 6:19 pm

Da han kyssede hendes kind så hun lidt overrasket ud i luften. En blid rødmen sprede sig på hendes kinder. Dette var underligt, et one night stand og nu virkede han som om de var et par, dette var ikke godt. De skulle jo ikke være et par, han var en sin hvilket ville skabe så mange konflikter, ikke at hun tænkte at han ville komme sammen med hende men chancen var der jo.
Man hørte jo tit om at nogle underlige mennesker ikke kunne klare one night stands da de i stedet ville forsøge at komme helt ind på livvet af folk, de ville til sidst forsøge at komme sammen med dem. Så måske denne person var sådan, plus hun anede enlig ikke hvad han hed.
Alex lagde hovedet kort på skrå. Josh, Josh var så enkelt og rart et navn det virkede helt underligt at han bare hed Josh, på den anden side passede det nu godt til ham. Hun smilede kort over hans ordvalg.
"At vi havde sex. Et one night stand. Det er jo ikke sikkert at vi mødes igen, medmindre du har tænkt dig at stalke mig. Hvis du gør såååå creep, men ellers må vi jo håbe vi mødes engang i mellem. " Lød det drillende fra hende, hvor hun elegant vende ryggen mod bordet og nu lænede sig op af den.

Haru så kort mod Joaquin. "mere som et tak for hjælpen." Lød det kort fra hende, hun fik et lille smil på sine læber. Den måde han spiste hendes kage samt hans søde britiske stemme. Drillende kørte hun benet op af hans ben. Mest for at se hvordan han ville reagere, da det var lidt under bordet flirten.
Rose så mod Haru og derefter Joaquin. "Oh I see.... Jeg vil ikke forstyrre, tænkte bare at jeg vil sige at motoren var kommet nu når jeg lige så dig." Hun smilte til begge og gav dem et lille nik, inden hun gik hen og købte en lagkage, så snart hun fik den i en boks ville hun smutte hjem igen, dog ikke uden at sige farvel.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Highway through the dangerzone! - Page 2 Empty Sv: Highway through the dangerzone!

Indlæg af Joaquin Lør Jan 18, 2020 9:20 pm

Det var bare et one night stand. Korrekt. Og han fandt hendes væsen beroligende. Så… at hun nu kendte til hans navn… gjorde vel ikke så meget. For hvem skulle hun sladre til? Hvem skulle tro hende?
”Jeg har ikke i sinde om at stalke dig. Bare rolig.” her blinkede han til hende. ”Sååå… du kunne ikke have lyst til at mødes med mig igen?” så snart baconen var færdig, anrettede han tallerkner med æg, bacon og toast. En rigtig lækker morgenmad. Klassisk engelsk når det kom til stykket.
Her placerede han den pænt foran hende sammen med en gaffel. ”Værsgo, så er der mad.”

Haru´s flirteri under bordet, fik den unge fyr til at rødme, samt stivne en smule på stedet. Men ikke uden at have fået farverne kinderne røde. Med et svagt smil og et overrasket blik, så han hen på hende og her smilte han det klassiske lille charmerende smil. Et lille flirtende smil.
som Rose forsvandt, vinkede han til hende. ”See Ya på banen Rose!”
Her så han smilende hen på Haru. ”Hvad skulle det til for?” det kom ud som et sødt forvirrende spørgsmål. Han havde ikke noget imod det. Hun kunne flirte alt hvad hun ville! Hun Var jo guddommelig smuk.
Joaquin
Joaquin
Noob
Noob

Antal indlæg : 376
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Highway through the dangerzone! - Page 2 Empty Sv: Highway through the dangerzone!

Indlæg af Haru Lør Jan 18, 2020 9:39 pm

Alex smilte over hans ord. Han var altså lidt sød. Hun rystede kort på hovedet, "Du vil måske gerne mødes igen??? For mig gør det ikke så meget, men jeg må nok hellere nævne at jeg har et lettere vigtigt omdømme og derfor ikke ønskes at ses med dig i byerne for meget, hvem ved om folk kunne finde på at fyre en fordi man hænger ud med en fra en bande." Lød det drillende fra hende.
"Men vi kan altid ses igen i mere tilfældige situationer." Lød det kækt fra hende.
Da han gav hende mad og gaflen tog hun imod det og begyndte ellers at spise. "Men hvad siger du? Noget for dig, vi kan også være booty friends." Hun hev her sin mobil frem og viftede drillende med den.

Haru lagde skam mærke til den lille rødmen, hvilket bare fik hende til at smile. Hun nikkede derfor bare til ham og fjernede foden. "Jeg ville bare se dig trippe." Lød det kæktfra hende. "Det er meget fint at du vil hjælpe og lære mig og kende, men lad os sige en ting.... Jeg har nogle store kunder som er The sirens... Hvis jeg nogensinde dater dig er jeg bange for at miste dem som du ved, penge maskiner og hvis det sker mister jeg hurtigt mit hjem. Så derfor er jeg meget imod alt dette og derfor siger jeg tak for hjælpen, og.... nu er jeg done med kagen, så jeg burde smutte igen." Hun smilte kækt til ham og rejste sig her efter op igen.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Highway through the dangerzone! - Page 2 Empty Sv: Highway through the dangerzone!

Indlæg af River Fre Feb 07, 2020 8:39 pm

Josh satte sig roligt ned foran Alex. Hver side af bordet. Med sine ravbrune øjne, betragtede han den smukke kvinde foran ham, som hun sad der og snakkede om de skulle ses igen. dog skulle hun ikke ses for meget i offentligheden med ham. ”Oh ja? Fyret? Hvad arbejder du da helt præcis med?” Han satte spørgende hovedet på skrå. Som hun tilbød de kunne være booty friends, klukkede han og greb hendes mobil, i det hun blot sad og viftede med den. ”Kom her med den.” før hun kunne nå at stoppe ham, tastede han sit nummer ind og navngav sig selv; booty Josh.”
her gav han hende mobilen tilbage. ”Bare i tilfælde af…” her lænede sig tilbage og blinkede til hende. ”Nødsituationer.”

Det var blot for at drille ham, at Haru havde fod flirtet med ham. Fair nok. Han klukkede og blev ellers overrasket over at høre det næste hun sagde. for ikke at sige hun rejste sig op. Et tegn på at hun ville gå fra ham. ”Vent… vent… kan vi… uhm… kan vi i det mindste ikke bare være venner?” Han smilte sødt op til hende. ”Jeg ved godt the sirens hader os… men… ja… de kan vel ikke hade dig for at være venner med os, kan de?”


River
River
Noob
Noob

Antal indlæg : 302
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Highway through the dangerzone! - Page 2 Empty Sv: Highway through the dangerzone!

Indlæg af Haru Fre Feb 07, 2020 9:12 pm

Alex smilte bare da han snakkede om hvad hun arbejde med. “Jeg laver merchandise for The sirens og så ejer jeg en bar. Baren er dog mest tidsfordriv, jeg bruger ikke meget tid i den, mest bare regnskabet” lød det kækt fra hende.
Da han snuppede hendes telefon så hun lidt drillende på ham.
“Booty Josh.” Lød det kækt fra hende, hun grinte kærligt for sig selv.
“Jeg sender dit en besked så du også har mit nr” her sendte hun en besked med teksten. -if you’re ever lonely, then hit me up 😘-
“Hvad arbejdede du med igen?” Lød det spørgende fra hende. “Jeg ved du er i en gang men laver du ikke noget ved siden af??” Hendes stemme var blid og øjnende forførende mens hun bed charmerende i sin gaffel.

Haru ville gå. Hvis han altså ikke havde valgt at kalde på hende. “Venner??? Du meget rar men... lad os sige at vi kan handle sammen?? Jeg handler hver onsdag og søndag.” Lød det kærligt fra hende inden hun lavede et lille nik.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Highway through the dangerzone! - Page 2 Empty Sv: Highway through the dangerzone!

Indlæg af River Fre Feb 14, 2020 7:11 pm

Hun arbejdede for the siren´s som en merchandiser. Det fik ham til at klukke. ”siden hvornår har et gang haft brug for merchandiser? Er det for at designe deres hjemmeside? Deres facebook grupper Noget i den stil?” det blev sagt kærligt, også selvom det generede ham en smule, da the sirens trods alt var fjender. ”men ahhhh, okay, regnskabet.”
I det hun sendte beskeden, fik teksten ham til at smile og ellers se op på hende, for at blinke flirtende. Som hun spurgte om han lavede andet, rystede han på hovedet og kløede sin nakke. ”Nah, ikke andet end jeg maler, tegner… hvilket jeg ville ønske jeg kunne lave noget med… men det er ikke ligefrem det nemmeste.” Her klukkede han. Han vidste godt hvor ondsvagt det måtte lyde.

Jaquin smilte stort og nikkede som hun sagde at hun handlede hver onsdag og søndag. I så fald ville han se hende der. Med et stort smil, betalte han regningen, listede ud og traskede nu ud til sin motorcykel.
Nu var det bare tilbage til basen.

River
River
Noob
Noob

Antal indlæg : 302
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Highway through the dangerzone! - Page 2 Empty Sv: Highway through the dangerzone!

Indlæg af Haru Fre Feb 14, 2020 8:31 pm

Alex himlede drillende med øjnene. "Jeg designer deres jakker, deres mærke, og hvis du skulle være i tvivl så er der en facebook side med dem samt en hjemmeside som jeg står for." Lød det drillende fra hende. "De har en fan side hvis du nu skulle være en fan." Hun smilte kækt til ham.
Alex lyttede til hans ord. "Du kan altid blive maler, eller forsøge at sælge dine tegninger og male evner på nettet, det er der mange der gør." Hun så kort op og ned af ham. "På den anden side, kunne det skam også ske at du er fattig nok til ikke at have råd til en computer eller internet." Lød det drillende fra hende.

Et par dage gik. Erina snakkede konstant om hvordan de kunne komme af med selve gruppen Sins. HVor Alex og Haru for første gang snakkede lidt imod. "Hvad nu hvis de rygter i avisen ikke er sande, hvad nu hvis de ikke ligefrem voldtager. Alt jeg siger er bare at jeg enkelte gange har mødt en af dem, og han virkede flink." Lød det fra Alex, hun så her kort op og ned af Erina.
Erina stod nu og havde en af de længste diskussioner med Alex, til de kom med en over enes stemmelse, de burde teste dem, finde ud af om nogle af dem måske kunne gøre det.
"Hvis vi vælger at gøre dette, giver det kun mening at gøre det ved dem der har fået den omtale og dømt i aviserne for det, hvilket er." Erina fandt her aviserne frem.
"UUUUh Fan girl! Du gemmer ligefrem billederne af dem." Lød det kækt fra Alex.
Erina rullede dog bare med øjnene. "Denne mand og ham den anden, jeg nægter at lade jer gøre noget! Så i holder jer langt fra dem, jeg vil være lidt væk fra jer. Men vil tjekke om de virkelig er sådan. Hvis de er... så høre i om et par døde mnd." Lød det koldt fra hende.
Haru rejste sig hurtigt op. "Du syg! Hvis det passer risikere du at blive voldtaget!" Lød det koldt fra hende. "Det er det værd, hvis man kan stoppe dem i at gøre det igen!" Lød det kækt, samt en smule hårdt fra hende.

Aften kom, regnen stod på og Erina havde valgt at tage så tæt på det sted Clouds clan var kendt for at være. Der var mange rygter om at deres gruppe havde et lager med motorcykler et sted her, hvis det passede, ville hun helt sikkert støde ind på dem her.
Hun valgte derfor at iføre sig en meget tight hvid kjole samt et par høje elegante hæle. Det var ved at være midnat, det perfekte tidspunkt at gå rundt. Selvom mange mænd kiggede efter hende måtte hun stadigvæk gå rundt og lede efter drengene, hvis hun så dem. Ville hun lade som om hun var fuld, den bedste måde for mænd at tænke *Uuuuh she cant say no* Men som intet skete sukkede hun dybt.
Et kort brag løb og regnene løb nu ned af himlen som et vandfald. Perfekt. Erina sukkede, i det mindste havde hun vandfast makeup på. Hvilket bare tanken fik hende til at smile over.
"Hey... Smukke!" Lød det fra en bag hende. "Du kan da ikke være her længere ikke iført sådan en mundering." Lød det drillende fra ham, Erina løftede armene op til barmen, for at skjule den nu pænt gennemsigtige kjole. "God ide, jeg går hjem." Lød det koldt fra hende, hun vende ham her ryggen igen og som hun ville gå stod et stort brød foran hende. "Oooooor... You could stay with us. Vi bor i nærheden, du kan lige få et lille bad, en paraply... Måske en ren trøje." Lød det kækt fra ham.
Da Erina ville gå udenom tog han her fat i hende og trak hende ind til sig. "I den mundering, der er ikke en bar et eneste sted i dette område.... Så hvorfor så pænt klædt på. " Lød det fra ham, mens han lod armen vikle sig om hendes hofte.
Hun knurrede dog bare og slog knæet op imellem benene på ham, hvilket fik ham til at stønne i smerte og derefter tage fat i hendes hoved og slå hende ind i muren.
Erina gispede kort og tog sig til hovedet hvor hun faldt på knæ. Det gik hurtigt, hun havde skam forventet et backlash, men måske ikke lige at blive slået mod muren, det mest normale var da at slå tøsen i ansigtet ikke lige banke dem ind i en mur. Manden tog her hurtigt fat i hende igen og lagde hende på jorden. Dette fik Erina til at skrige højt, hun sparkede og skubbede i håbet om at få ham væk, men idioten var jo tyk!

https://i.pinimg.com/564x/58/f3/3b/58f33ba619ec79b6917e825ea4591a23.jpg
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Highway through the dangerzone! - Page 2 Empty Sv: Highway through the dangerzone!

Indlæg af River Fre Feb 14, 2020 9:17 pm

”Fan? Mig? Langt fra. Jeg er en sin, de hader mig som pesten uden grund. Vi har intet gjort og alligevel behandler de os som voldtægts mænd,” mumlede han her en smule irriterende, imens han tog små tåre af sin kaffe. ”Hvis de derimod hadede os for at være mafia bøller, så ville jeg bedre kunne forstå det… men neeeeeeej.” her klukkede han og så nu på hende, som hun sagde at han kunne sælge på internettet, hvilket fik ham til at klukke. ”Det kunne jeg og ja, vi har internet, så primitive er vi heller ikke.” her prikkede han hende på næsen. ”Spis din morgenmad.”


Som dagene gik, forsøgte Joaquin altid at fange Haru ude og handle, hvorpå han ville snakke kærligt med hende og derefter lade hende smutte. På den måde fik han altid handlet ind til ham og drengene også. hvilket de vel alle satte pris på. Samt kunne de godt regne ud, at det blev gjort for at møde en pige.

Fredag aften, regnen hærgede over aften og de kunne nu derfor ikke tage ud og køre, som de lidt havde set frem til. Men, i stedet måtte de sidde her, inde i deres lille base og stirre på tv´et. Det vil sige, indtil de hørte et skrig, der fik det til at løbe dem koldt ned af ryggen.
Hurtigt var Jacob, parkour freaken, oppe at stå og gjorde klar til at løbe ud. Deres store hvide hund Ghost, løftede også hovedet, samt knurrede lavt.
”Det kunne være en tøs der driller, fjanter rundt med sine drengevenner,” lød det irriteret fra River.
”Jeg tror ikke det er sagen,” lød det koldt fra Josh. ”Alle, op, nu.”
denne ordre fra deres leder, fik dem alle op at stå og ligeså hurtigt som lynet slog ned, var de ude af døren. Der gik ikke langtid før de fandt kilden til skriget. Bøllerne af kvarteret var godt i gang med at forsøge at forgramse sig på en smuk kvinde.
Et fløjt fra Josh og Ghost satte i løb, sprang i flæsket på en af mændene og satte tænderne i kødet på ham. Højt skreg manden nu af smerte og før de andre reagerede, havde Cloud kommet ind og smækket en knytnæve i fjæset på en anden.
River
River
Noob
Noob

Antal indlæg : 302
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Highway through the dangerzone! - Page 2 Empty Sv: Highway through the dangerzone!

Indlæg af Haru Fre Feb 14, 2020 9:57 pm

Alex smilte drillende til Josh. "Awww fornærmet.... Jeg har kun læst tingene i avisen når det er, så jeg tror det er grunden." Lød det kærligt, samt drillende fra hende.
Da han pludselig prikkede hendes næse så hun mod ham en smule overrasket på ham. "Eh... Fint... Jeg skal nok spise, selvom jeg er ved at være rimlig mæt." Lød det kækt fra hende. Hun smilte forførende til ham, roligt kørte hun en hånd igennem håret. "Eeeh jeg føler jeg lugter.... Jeg smutter nok i bad så snart du smutter." Lød det kækt fra hende.

Haru nød enlig Joaquins selvskab. Han var meget rar og snakkede en del, men på sådan en måde at man nød samtalen og nød hans varme smil hver eneste dag. Hun smilede kærligt til hans ord og var så småt begyndt at sige farvel til ham, samt snakke pænt til ham.
Ikke at hun ikke gjorde det før, mere det at hun snakkede mere høfligt og smilede meget mere til ham end før.

Erina knurrede af manden da han begyndte at holde hende for munden. "Måske du ikke skulle starte en kamp lille dame, du ikke ligefrem stærk." Erina havde lidt forventet at drengene ville forsøge dette, så hun havde skam et våben, men.... Hvis hun brugte det nu ville det ødelægge alt hvis drengene var i nærheden. Plus det regnede hun havde en form for strømpistol, men hvis hun brugte den ville hun også få stød, så det var først når hun kunne ramme alle på en gang.
Han hev fat i Erina's arme og hev dem ind over hendes hoved.
Da manden faldt væk og nu skreg satte Erina sig op og så nu mod manden med ulven hængene. Hun lagde armene op over barmen og lod benene samle sig. Fantastisk, de var her altså. De hjalp, men.... De ville ikke nå noget når hun nu var kommet uud for sådan noget.
Erina's hår dækkede en smule af hendes ansigt, mens vandet løb elegant ned af hendes smukke lyse hud, hun så her op på Cloud. Han var der! Yush!
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Highway through the dangerzone! - Page 2 Empty Sv: Highway through the dangerzone!

Indlæg af River Fre Feb 14, 2020 10:42 pm

En smule forførende, lænede han sig frem og så ned på hendes læber. ”Måske vi kunne snuppe et bad sammen? Det kunne være hyggeligt… syndes du ikke?” her blinkede han til hende og satte sig tilbage igen. ”Haha, nej, bare rolig, du behøver ikke hvis du ikke vil.”

”Gluttony, help her!” lød ordren fra Josh.
Joaquin nikkede og herpå var han henne ved Erina´s side. Her lagde jakken omkring hende for at dække hendes gennemsigtige form. ”Her, det skal nok gå.” smilte han stort til hende. Lidt efter rejste han sig op, kun for at blive joined af Jacob. Ligesom Joaquin, smilte han ømt til Erina, før han lagde an til at hun skulle følge med ham. ”Vi kan hjælpe dig. Eller har du brug for et lift hjem”
Imellem tiden, havde xander og Cloud travlt med at banke mændene, med hjælp fra Josh der havde bedt Ghost trukket sig tilbage.
River
River
Noob
Noob

Antal indlæg : 302
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Highway through the dangerzone! - Page 2 Empty Sv: Highway through the dangerzone!

Indlæg af Haru Fre Feb 14, 2020 11:03 pm

Alex løftede på det ene øjenbryn. "Sure... Lad os tage et bad sammen, men pas på... Jeg kan lide at have meget og jeg mener MEGET varmt vand." Lød det kækt fra hende. Hun rejste sig her op og satte sin tallerken ned i vasken.
"Men klokken er ved at være 3, tror du ikke dine venner frygter at jeg har dræbt dig." Lød det drillende fra hende. Hun gik her med hvert eneste elegante skridt i hans skjorte. "Sååå.." Lød det forførende fra hende. Roligt knappede hun skjorten op og så sig tilbage på ham, hun trak her kjorten ned over skuldrene og så sig tilbage med et forførende glimt i øjnene.
"Du vælger selv om du tør." Lød det kækt fra hende, hvor hun lod skjorten falde på gulvet og hun her gik ind på badeværelset. I det den faldt til jorden blev hendes store tatovering synlig af de sorte vinger.

Erina så lidt overrasket op på Joaquin. Hun fulgte dem alle med øjnene, han var trods alt rar. Men den mistænkte var Cloud og Xander, hvis de nu skulle forstille at være rare med de andre omkring dem, måske hun skulle forsøge at være alene med ham.
Erina nikkede forsigtigt, med et par uskyldige rødlige øjne. Da han sagde de kunne hjælpe hende hjem var hun nød til at gøre noget, tænke hurtigt. Hun rejste sig meget langsomt op, en hurtig handling ville gøre at de ikke ville opdage noget.
Hvis hun nu bare lod som om hun besvimmede eller var svimmel. "Jeg... Hvor er jeg?" Lød det spørgende fra hende, hun lagde en hånd mod sit hoved og så her mod Cloud. "Tak for hjælpen, jeg finder selv hjælp." Mumlede hun og gik her lidt skævt.
Hun skulle bare lade som om hun var fuld og måske lidt amnesia, Hun kunne mærke at hun blødte ikke meget, men hun kunne derimod presse på såret for at få mere blod ud, på den måde ville det se meget slemt ud. Hvilket det gjorde i det øjeblik hun ville fjerne hånden fra håret, ville hånden være meget blodig, men ikke blodet da hun trods alt haavde meget mørkt hår. Plus vandet fik det også til at virke som om det blødte mere.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Highway through the dangerzone! - Page 2 Empty Sv: Highway through the dangerzone!

Indlæg af River Lør Feb 15, 2020 12:11 am

det var næsten for godt til at være sandt. En smuk kvinde som Alex, klar til at tage et bad med ham!? Han smilte forførende til hende og så ellers hypnotiseret på hende. Som hun nu stod nøgen foran ham, rejste han sig op og begyndte langsomt at fjerne sit eget tøj. ”Jeg er ligeglad, de kan vente. De vil uden tvivl forstå min forsinkelse.”
i det tatoveringerne blev synlig, så han fascineret og overrasket på dem. Blidt gled han hånden ned ad hendes ryg. ”Wow, det er et smukt tattoo.” forsigtigt legede han nu også med hendes hår.

Nok sagde hun at hun klarede den, men hverken Jacob eller Joaquin troede på det. Derfor var Jacob hurtigt henne ved hende. ”Hey hey…” Hans stemme blid. ”Du ved ikke hvor du er, lad os hjælpe, kom med hjem.” før hun kunne nå at sige ham imod, løftede han hende op i sine arme.
Som situationen var faldet til ro, vendte the sins hjem, med den såret kvinde. Erina blev lagt på sofaen, hvor de her pakkede hende ind i et tæppe, trods alt ville de ikke skifte tøjet på hende.
Her satte Joaquin sig foran hende med et ømt smil. ”Hey, vil du låne noget tørt tøj? Du kan skifte ud på badeværelset.”
River
River
Noob
Noob

Antal indlæg : 302
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Highway through the dangerzone! - Page 2 Empty Sv: Highway through the dangerzone!

Indlæg af Haru Lør Feb 15, 2020 1:00 am

Da hans hånd rørte hendes ryg kunne hun mærke hendes krop sitre. Hun havde ikke helt forventet dette, hun havde måske mere forventet at han ville komme løbende og ja måske skubbe hende op af væggen eller smide hende op på vasken. Men nope, han gav hende en rar berørelse og lod hende her føle en underlig form for varme.
"Du har selv nogle ret pæne." Lød det kækt fra hende. Følelsen af at han legede med hendes hår fik hende til at rødme lidt. "Det eneste jeg tænker på lige nu er om et boble bad eller brusebad er hvad jeg har behov for." Lød det kækt fra hende, hvor hun stod i det store badeværelse. Hun lagde en hånd op til hendes hage. "Boble bad er rart at slappe af i, men bruseren er hurtigt over og kan være rimlig rart." Lød det kækt fra hende, samt en smule drillende fra hende.

SCORE! De tog hende med hjem, hun gispede dog lidt i forskrækkelse da han pludselig samlede hende op. Ikke lige hvad hun havde forventet at han ville samle hende op.
Hun lagde her hovedet mod hans brystkasse, det bedste var seriøst at lægge hovedet mod brystet på den måde ville mænd altid føle sig meget overstormet. Hun lukkede øjnene i og da han lagde hende på sofaen og hun blev pakket ind så hun kort rundt.
Det lignede en garage? De boede i en garage, dette var underligt. Hvorfor ønskede nogen overhovedet at bo sådan et sted. "Eh?? Nej... Det fint, jeg bare.... meget træt.... er det ok at jeg sover her?" Lød det forsigtigt fra hende. Hun krammede tæppet tættere om sig, mens hun så ned i jorden for at udstråle usikkerhed. På samme tid så hun sig en smule om. "Er det ok jeg sover her?... Jeg lidt ude af den." elegant gled tæppet ned af den ene skulder og gjorde nu kavalergangen meget synlig, mens hun havde armene viklet om sig selv for at løfte barme mere op.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Highway through the dangerzone! - Page 2 Empty Sv: Highway through the dangerzone!

Indlæg af River Lør Feb 15, 2020 1:25 am

Josh´s tattoos

https://i.pinimg.com/564x/9e/75/11/9e7511fca0ac46bb89aa3116a8e5900f.jpg

https://i.pinimg.com/564x/4f/02/19/4f02197404e4c41b4488654f683d0db4.jpg

Ryggen
https://i.pinimg.com/564x/9c/cb/07/9ccb07c9ffdd3b370a97f2066dcd37ea.jpg

https://i.pinimg.com/564x/8f/a5/cb/8fa5cb9412ea054a641a313a43947a31.jpg

https://i.pinimg.com/564x/93/f8/f1/93f8f1d1f37bfa6296d48f29311f8b59.jpg

Det var som om han næsten kunne mærke hende sitre under hans berøring. Det var noget af det mest loggende han nogensinde havde oplevet. Forsigtigt lænede han sig ind og kyssede hendes skulder. ”Jeg syndes et boble bad lyder meget godt. Der kan vi sidde og nyde hinandens selskab en smule mere.”
ømt og blidt sneg han armene om hende, hvor hans hænder langsomt begyndt at udforske den smukke krop.

Erina´s plan virkede i det faktum at de alle begyndte at føle beskytter gen over hende. Som hun derfor spurgte om hun kunne sove der, så Joaquin kort op på Josh, der selvfølgelig med det samme nikkede.
”Yeah, det kan du, men jeg vil råde dig til at tage et varmt bad først,” lød det venligt fra ham. ”Der kunne være chance for at du blev forkølet.”
i det hendes kavalergang var synlig, smilte Xander stort, kun for at blive slået i baghovedet af Jacob. Hurtigt hev Joaquin tæppet tættere omkring hende.
River
River
Noob
Noob

Antal indlæg : 302
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Highway through the dangerzone! - Page 2 Empty Sv: Highway through the dangerzone!

Indlæg af Haru Lør Feb 15, 2020 1:48 am

Josh's berøringer fangede hende hurtigt. Hun kunne knap nok holde dette ud. Hun rødmede en smule og følte hver eneste berøring, hun rystede under berøringer. "Boble bad lyder fint." Her skubbede hun sig ud af hendes seductive grab.
Elegant gik hun hen for at tænde vandet, lænede sig forover foran ham og skruede nu på hanen for at tænde vandet. Hun lukkede her for drænet og så sig kort tilbage. "Wanna have a bathbomb?" Lød det drillende fra hende, velvidende om hendes måde at stå på.

Erina så lidt overrasket på Joaquin. Det var lidt overraskende at Joaquin var så hurtig til at skjule en, for Xanders blik. Oh yea, hun så skam Xanders blik og store smil.
Hun trak tæppet helt om sig. "Jeg svimmel... At tage et bad er nok ikke så godt... Jeg tager hjem igen i morgen, så hvis jeg bliver syg..... skal i ikke tænke for meget over det." Lød det forsigtigt fra hende. Hun så her på Joaquin med et lille smil. "Mange tak... for hjælpen..." Lød det blidt fra hende.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Highway through the dangerzone! - Page 2 Empty Sv: Highway through the dangerzone!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum