Tokyo City
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Seneste emner
» Apocalypse vol. 2.
Apartment issues. - Page 4 EmptyTirs Feb 18, 2020 12:08 pm af Erina

» Highway through the dangerzone!
Apartment issues. - Page 4 EmptyLør Feb 15, 2020 1:48 am af Haru

» Apartment issues.
Apartment issues. - Page 4 EmptyLør Feb 15, 2020 1:33 am af Haru

» Highschool over again!!
Apartment issues. - Page 4 EmptyFre Feb 14, 2020 10:06 pm af Haru

» A new univers... - Joaquin-
Apartment issues. - Page 4 EmptySøn Jan 19, 2020 12:16 am af Haru

» Office flirts
Apartment issues. - Page 4 EmptyTors Jan 09, 2020 1:42 am af Haru

» Apocalypse
Apartment issues. - Page 4 EmptyTors Jan 09, 2020 1:05 am af Haru

» Forget me not. -Zack-
Apartment issues. - Page 4 EmptyTirs Nov 26, 2019 12:35 am af Chain

» The demon and the angel -James-
Apartment issues. - Page 4 EmptyTors Okt 31, 2019 1:32 pm af James


Apartment issues.

+8
River
Haru
Yuuka
Xander
Joaquin
Aigemfarrel
Josh
Kath
12 deltagere

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Go down

Apartment issues. - Page 4 Empty Sv: Apartment issues.

Indlæg af Aigemfarrel Fre Maj 24, 2019 10:04 pm

Så snart Joaquin udfordrede Evaline så hun kort ned på pølserne. Der var en del, men ikke for mange i følge hende. Hun løftede en finger da Josh snakkede. "Shhhh... A challenge have been made." Lød det fra hende. Hun trak her pølserne hen til sig. "Sætter du tiden." Lød det fra hende.
Så snart tiden startede, ville hun spise dem, hun slugte dem nærmest og efter kun 1 minut og 20 sekunder var alle 15 væk. Hun sad nu og klappede sin mave en smule og prustede. "Nailed it.... Hvad vandt jeg?" Lød det fra hende.
De andre piger så lidt skeptisk på hende. Det var ikke lige sådan man opførte sig til en sammen komst med en masse fremmede mennesker.

Alex så kort mod Josh. "Ja ok... gad vide om han misforstod det så?... Uanset hvad må du gerne forklare hvordan landet ligger hvis han er forvirret." Lød det kækt fra hende.
"Jamen så kommer jeg hver eneste dag, just so you know." Lød det kækt fra hende.
Så snart aften kom, skete det. Alex bankede på og gik ellers bare ind. "Så hvad er der af mad i dag?" Lød det kækt fra hende. Hun var iført en gul sweater og et par sorte shorts, hun havde en ulet bon.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Apartment issues. - Page 4 Empty Sv: Apartment issues.

Indlæg af River Fre Maj 24, 2019 10:28 pm

Drengene fandt det ganske underholdende som Evaline tog imod udfordringen! Og ikke nok med det, hun klarede den. Hun klarede det fremragende! Joaquin klappede af hende og lod som om at han tilbed hende, hvor han derefter grinte. ”Du har vundet…” her så han rundt imens han trommede på bordet. ”Uhm… jeg har ingen anelse om hvad du har vundet… 3 dollars?” han så med et kækt smil hen på hende som han fandt sin pung frem.

Cloud var blevet forvirret over et modeljob? Hvordan kunne et modeljob forvirre nogle? Dog lå han godt mærke til Alex kække undertone… dette gav ham en lille ide om at Alex garanteret ikke havde forklaret Cloud 100% at det var et modeljob. ”Haha, det skal jeg nok. Vi mødes til frokost lige om lidt såååå.”
Alex tog glædeligt imod hans tilbud, endda ved at sige at hun fra nu af ville komme hverdag. Dette fik ham til at grine kærligt. ”haha, okay, men du skal ikke forvente det helt store tag-selv-bord hverdag.” han begyndte at stille nogle vare på plads. ”Og til aftensmad i dag har jeg overvejet enden at lave karry, ris og kylling… eller lasagne, så det bliver vel en overraskelse for dig når du kommer over.” hendes påklædning var ret så kær. Hun var en køn pige. Det måtte han give hende.
River
River
Noob
Noob

Antal indlæg : 302
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Apartment issues. - Page 4 Empty Sv: Apartment issues.

Indlæg af Haru Fre Maj 24, 2019 10:47 pm

Da Joaquin sagde 3 dollars smilede hun og sagde hurtigt "Deal!" Lød det højt fra hende, hvis han fandt dem frem ville hun hurtigt hive dem ud af hånden på ham og se dem igennem. "Oh yea... Easy money." Lød det kækt fra hende.

"Aaah har ikke tid til frokost, men tak for at spørger. Du kan måske holde den med Cloud også snakke lidt med ham." Lød det drillende fra hende. Hun forstod godt at han skulle holde frokost med arbejdet og ikke mente hende.
"Ja ja... god mad... For håbentlig Karry." Lød det drillende fra hende. Hun gik her hen for at betale sine vare og forlod ellers butikken.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Apartment issues. - Page 4 Empty Sv: Apartment issues.

Indlæg af River Fre Maj 24, 2019 11:08 pm

Alle drengene grinte over den måde Evaline bare hev pengene ud af hænderne på den forbavset Joaquin. Selv grinte Joaquin nu også og tog ellers sin pung tilbage i lommen.
Resten af aftenen forløb egentlig godt. Alle hjalp hinanden med at rydde op, før de skiltes og snakkede om at de skulle gøre noget lignende det samme igen. Joaquin snakkede endda om at de kunne lave en facebook samtale, så de altid kunne kontakte hinanden, hvis der nu skulle være noget med bygningen.

Josh grinte kærligt over hendes egen invitation til deres frokost. Hendes drillende toneleje afslørede at hun godt vidste det ikke var ment med hende. ”Haha, awh, jeg ville ellers have elsket at have dig med til frokost!” Han blinkede her til hende.
Da det virkede til at Alex helst hældte mod Karry, blev han enig med sig selv om at det var den aftensmad han skulle lave! Han smilte ved tanken og glædede sig helt til at hun kom over.

Som aftenen kom, gik Josh rundt i køkkenet, alt imens Joaquin var inde på værelset i gang med at lave sine sædvanlige mavebøjninger.
River
River
Noob
Noob

Antal indlæg : 302
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Apartment issues. - Page 4 Empty Sv: Apartment issues.

Indlæg af Haru Fre Maj 24, 2019 11:14 pm

Pigerne nød enlig selvskabet meget. Det var hyggeligt og Joaquin var skide sjov. God humor. Da de snakkede om facebook sagde pigerne ja. Det var en lille bygning hvor der kun var dem, så en facebook gruppe hvor man kunne kontakte hinanden hvis man manglede noget eller hvis der nu skulle ske noget i bygningen, så som indbrud.
Her begyndte de at finde hinanden på facebook. De endte med at snakke sammen og til sidst gå hver til sit. Dog hjalp de selvfølgelig med at pakke sammen og rydde op, så ingen bare gik fra rodet.

Så snart Alex kunne lugte karry, gik hun selvfølgelig over til dem. Med en mælk i hånden. Hun bankede på og åbnede selv døren hvis den altså ikke var låst. "Hey! Jeg kunne lugte mad." Lød det drillende fra hende. Hun satte mælken på bordet.
"Jeg har mælk med, vin er ikke så godt til karry. Så... Mælk er godt hvis det er en stærk karry." Lød det kærligt fra hende. Hun sendte ham et blidt lille smil. "Håber det er ok?" Lød det drillende fra hende. Hun så her omkring sig. "Er Joaquin ikke hjemme?" Lød det undrende fra hende.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Apartment issues. - Page 4 Empty Sv: Apartment issues.

Indlæg af River Fre Maj 24, 2019 11:23 pm

Så snart det bankede på døren, råbte Josh at hun bare kunne komme ind, hvilket resulterede i at Alex snart stod i hans køkken. I hendes hænder havde hun en mælk. ”Haha, tak, du kan bare stille den i køleskabet,” han nikkede hen imod køleskabet og så ellers ned i sin gryde igen. ”Ja ja, min karry er ikke den stærkeste, den er helt tilpas, men mælk kan jeg skam altid bruge.” han tog her en lille ske ned i karryen, pustede på det og rakte her skeen hen imod Alex. ”smag, så kan du sige om den mangler noget.”
Spørgsmålet om Joaquin fik ham til at nikke hen imod værelset. ”Han er inde på værelset i gang med at træne. Han har en challenge med sig selv om at tage 100 mavebøjninger og armbøjninger hver dag i den her måned.” han tilføjede lidt mere salt til karryen. ”Kunne jeg logge dig til at dække bord? Tallerknerne er i skabet ved siden af køleskabet.”
River
River
Noob
Noob

Antal indlæg : 302
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Apartment issues. - Page 4 Empty Sv: Apartment issues.

Indlæg af Haru Fre Maj 24, 2019 11:32 pm

Alex lagde katonen i køleskabet, hvor hun roligt så mod Josh igen. "Awww. Stærk karry er ellers den bedste karry." Lød det kækt fra hende. Hun sendte ham et lille smil. "Men mælk er sundt, det kan drikkes i alle situationer." Lød det drillende fra hende.
Hun tog imod skeen og smagte her lidt på den. Kort stod hun lidt og undrede sig over smagen, inden hun nikkede. "Den er rigtig, rigtig god." Lød det kærligt fra hende.
"Træne.. Urg lyder hårdt... MEn nødvendigt... ER han topløs?" Hun drillede selvfølgelig, men det var altid en sjov lille kommentar hun ville komme med.
Så snart han bad hende om at dække bord, begyndte hun at gøre det. Enkelte gange lede hun dog efter tingene, men fik da dækket bordet. Hun satte alt på bordet og hjalp gerne med at bære gryderne hen på bordet også.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Apartment issues. - Page 4 Empty Sv: Apartment issues.

Indlæg af River Fre Maj 24, 2019 11:47 pm

Josh nikkede til hendes ord. ”Jeg er enig… stærk karry kan være god, med måde selvfølgelig.” han tog imod skeen hvis hun rakte den tilbage til ham. ”Jeg sætter ikke pris på den mad der bliver lavet, bare for at brænde menneskets smagsløg af.” for hendes skyld, hældte han en smule mere chili i karryen, men så også kun en smule. ”Men Joaquin er ikke en stor fan af stærk mad, så vi går på et kompromis med at den kun er en smule stærk. ” som hun roste hans mad, smilte han stort til hende. Et varmt og oprigtigt smil. ”Tak, det er jeg glad for du syndes.” her tjekkede han kort til risene. Han havde intet mindre end en riskoger. Hvis man så rundt omkring i Josh køkken, ville man let bemærke at han havde alt det fede udstyr til at lave mad. Med andre ord. Det var en klar hobby hos ham.
”haha, ja, jeg tror rent faktisk han er… du kan da gå ind og udspionere ham hvis du vil,” lød det drilsk fra Josh.
De havde ikke mere end lige nået at nævne ham, før Joaquin rent faktisk kom ud af værelset, kun iført et par joggingbukser og med en smule sved glidende ned af sig. Her smilte han til Alex. ”Hey Alex.” hurtigt forsvandt han dog ud på badeværelset for at snuppe en skylder, bare lige inden mad.
Maden var klar og Joaquin kom ud i tide, til de nu alle kunne sætte sig til bords og gøre klar til at spise.
River
River
Noob
Noob

Antal indlæg : 302
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Apartment issues. - Page 4 Empty Sv: Apartment issues.

Indlæg af Haru Fre Maj 24, 2019 11:59 pm

Alex klukkede en smule over hans ord. "Tja... Jeg ville ellers gerne have lidt mad, du ved... Der brænder tungen og følelserne af." Lød det drillende fra hende.
Da han hælde mere Chili i klappede hun i sine hænder. "Yay.. Stærk mad... Og pfff... Joaquin skal bare mande sig op." Lød det drillende fra hende.
Hun beundrede hans køkken, man kunne sagtens mærke hvem der stod i det. Den måde han arbejdede og den måde han konstant bevægede sig rundt i, samt ryddede op efter sig. Det virkede som et rigtig flow, hvilket faktisk var meget behageligt at beskue for sig.
Alex viftede med hånden. "Naah, måske en anden dag. Forhåbenligt træner han igen i morgen." Lød det drillende fra hende.
Hun så her imod Joaquin der nu stod, ret fræk i døren. "Hey~" Lød det forførende fra hende, hvor hun så ned af ham.
Så snart de sad foran bordet, spiste de og Alex sad enkelte gange med sin mobil. Mest fordi folk konstant ringede hende op, til hun slukkede telefonen. "Så... joaquin, du sagde Wauw da River trådte frem... Er han din type? Eller er det mere Jacob?" Lød det blidt fra hende. Hun huskede da de sad og spiste ude i haven virkede han ret forbavset over hvem der kom gående sammen.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Apartment issues. - Page 4 Empty Sv: Apartment issues.

Indlæg af River Lør Maj 25, 2019 12:11 am

Alex lille glæde over at han hældte mere Chili i var ret så kært. Måske det var hende han skulle spise med eller skrive til, hvis han en dag bare kun havde lyst til at hans tunge skulle brænde en smule. ”Haha, i så fald, når jeg vil besøge den der mexicanske restaurant, så er det bestemt dig jeg tager med mig.”
Josh lå godt mærke til Alex forførende lille stemme imod Joaquin. Dette fik ham til at grine lavt og ellers sørge for at maden kom på bordet. Selv havde Joaquin ikke lagt mærke til noget. Måske fordi han bare mest havde tankerne om et bad i tankerne.
Hver gang Alex mobil ringede, accepterede Joaquin og Josh det, da hun trods alt var en travl forretningskvinde og derfor kunne der nemt være brug for hende. Til sidst gav hun dog op og slukkede for mobilen, hvilket overraskede tvillingerne. Josh smilte varmt til hende og spiste ellers videre.
Dog havde begge tvillinger nær fået maden galt i halsen over hendes spørgsmål. Joaquin endte dog bare med at grine. ”Jeg er ikke gay Alex… jeg sagde Wauw til Haru!” ved snakken om Haru lyste han helt op. ”Hun er noget så smuk!”
River
River
Noob
Noob

Antal indlæg : 302
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Apartment issues. - Page 4 Empty Sv: Apartment issues.

Indlæg af Haru Lør Maj 25, 2019 12:31 am

"Nemlig... Når du skal ud og spise er det altid mig... Uanset hvad... Glem kæresten, invitere mig, Mexicansk, kinisisk eller japansk... Bare mig, husk det Mclain." Lød det drillende fra hende.
Da Joaquin sagde han sagde wow til Haru, så Alex lidt overrasket på ham. "Oh... Virkelig? Hun er så lille og spinkel?... Er det din type?" Lød det spørgende fra hende. Hun lød lidt ond, men det var nu ikke meningen.
"Så... Hvorfor ikke spørger hende ud? Eller måske snyde hende på date. invitere hende her op og spis sammen med os, på den måde kan du da snige dig lidt ind på livet af hende. Havde det ikke været fedt??" Lød det drillende fra hende. "Jeg Lidt en romantikker, så hvis du har brug for kæreligheds advice så kom til mig." Lød det drillende fra hende, hvor hun tog en skefuld af risen i munden.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Apartment issues. - Page 4 Empty Sv: Apartment issues.

Indlæg af Cloud Søn Aug 18, 2019 3:27 pm

Som de alle tre sad der til bords, Alex, Joaquin og Josh, gik det op for Josh hvor meget de egentlig hyggede sig. Samlet her til bor over en sød karry. For Josh var det rart at de var til rådighed. De var venner… lige nu kørte snakken selvfølgelig over på Joaquin store crush på Haru. Josh klukkede bag sit glas fyldt med mountain dew. ”For ham er Haru en gudinde.”
Joaquin nikkede. Det største smil var på hans læber. Som Alex sagde at hun var lidt af en romantiker, lyste Joaquins blå øjne endnu mere op. ”Virkelig? For jeg kunne virkelig godt bruge nogle råd!” Han lænede sig her tilbage i stolen med gaflen i munden. ”Jeg mener… hvordan skal en fyr som mig… score en vidunderlige kvinde som hende?”
Til de ord kunne Josh ikke undgå at klukke. ”Se… det er ren forelskelse.”
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

Apartment issues. - Page 4 Empty Sv: Apartment issues.

Indlæg af Aigemfarrel Søn Aug 18, 2019 3:53 pm

Alex grinte drillende over Joshs ord. "Hvorfor? Hvorfor, Er det fordi hun er tynd, asiat?? Eller er det personligheden for du har ikke snakket meget med hende har du?" Lød det drillende fra hende, hvor hun kort satte sig til rette og samlede sit glas op.
Som en kvinde som hende? Af en grund irriterede det hende lidt, mest fordi hun sad her,... hun var vidunderlig. Hun legede kort med sine ris igen og tog her en skefuld i munden da Josh sagde det var ren forelskelse. "Hvad skal det betyde? HAvde du ikke en kæreste?" Lød det kækt fra hende.
Forsigtigt pegede hun på ham med sin ske. "JAmen at score en tøs på en langsom måde som eet 100% sikker, så er det vigtigt at være venner med dem først, snig dig ind af bagdøren... Men hvis du vil have det hurtigt, så invitere hende ud med det samme, men chancen er at hun siger nej og hvis du presser på synes hun du er klam... Så være venner først, flirt her og der... Hvis det er så spørg om hun vil i biffen med Josh og hans kæreste også når i mødes så sig at din telefon døde og at Josh og what ever name she was, havde et skænderi og aflyste på grund af det og booom bam så har du en aften med Haru som ikke er en date, men hemmeligt er en date." Lød det drillende fra hende.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Apartment issues. - Page 4 Empty Sv: Apartment issues.

Indlæg af River Tirs Aug 20, 2019 6:30 pm

Hvorfor kunne han egentlig lide Haru? Her lyste han endnu engang op. ”Hun er smuk… hendes øjne er brune og varme, samt store og vidunderlige… og har du set hendes smil? For ikke at sige hun er så klog… hun har sit eget firma…” drømmende lod han sit hoved hvile i sin hånd. ”Hun er bare… vidunderlig.”
I det Alex spurgte om Josh ikke havde en kæreste, klukkede Josh og nikkede. ”Jo… jeg har selv været i det stadie… eller… jeg er vel stadig i det stadie.” han tog her en gaffelfuld med ris. Glædeligt spiste han det.
Som Alex fortalte om hvordan man kunne score kvinder, fulgte begge tvillingerne med og lyttede til hvert et ord der blev sagt. Specielt Joaquin stirrede og lyttede til hende som var hun en guru.
”Det er da totalt det jeg skal gøre!” lød det lykkeligt fra ham. Han var allerede klar til at rejse sig op og gøre det nu.
”Ikke nu Joaquin… spis færdig først i det mindste? Eller spørg hende i morgen,” klukkede Josh. ”du skal ikke skræmme hende fuldstændig.”
River
River
Noob
Noob

Antal indlæg : 302
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Apartment issues. - Page 4 Empty Sv: Apartment issues.

Indlæg af Aigemfarrel Tirs Aug 20, 2019 6:47 pm

Af en grund irriterede Joaquins svar hende, Måske fordi han snakkede om Haru som var hun en smuk smuk kvinde der var kønnere end en gud pff... Alex vippede derfor bare med hovedet. "Kath har også sit eget firma." Lød det kort fra hende. "Så hvis hun var dum ville du ikke kunne lide hende?" Lød det drillende fra hende.
Alex klukkede lidt over Joaquins glæde for at gøre det med det samme. "Hvad har du tænkt dig? spørger hende ud med det samme eller kæmpe ind på friendzonen eller hva?" Lød det kækt fra hende. Hun lagde hovedet blidt åpå skrå. "For jeg går mere ind for at du skal blive venner med hende først" Hun sendte ham et lille blink.

Næste dag ville folk forlade stedet for at arbejde, dog ville Haru være den eneste der stod ved postkassen klokken 7 om morgen i en åben morgenkåbe og en silke natkjole, hendes hår var lidt uglet, men stadigvæk glat og smukt.
Hun gabte kort og kiggede posten igennem. Alex forlod bygningen og snakkede kort med hende, hvor de kort sagde farvel og Alex forlod stedet i en lille lunten.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Apartment issues. - Page 4 Empty Sv: Apartment issues.

Indlæg af River Tirs Aug 20, 2019 8:31 pm

Joaquin klukkede. ”Jeg tror det kommer an på hvad du mener med dum… du ved… hvis hun var dum som i en bitch, så vil jeg nok ikke se hende som en gudinde… hvis hun derimod var det modsatte af klog, så ville jeg ikke hakke ned på hende… jeg nyder bare at lytte til hende.” han tømte her en øl. ”Hun siger mere end et billede… du ved… de siger tusind ord.”
Dette fik Josh til at klukke. Joaquin var og blev en spøjs en. Men aldrig havde Josh set ham så skudt i en person. ”Jeg går ind for at bekæmpe hende ved friendzonen… jeg gør det med dobbelt daten der går galt, så kan det ikke blive mere diskret.”
”jeg kan høre Luce og jeg bliver falsk inviteret med i biografen,” lød det sarkastisk og klukkende. Efter at have tømt sin tallerken, lænede Josh sig afslappet tilbage.

På dette tidspunkt, var Josh allerede taget af sted, Joaquin sov og Jacob var rent faktisk på vej ned. Her mødte han pigerne ved postkassen. Han smilte stort til dem.
”Godmorgen,” lød det kækt fra ham. ”hvad står dagen så på i dag?” kort tjekkede han postkassen også. han kunne ligeså godt snakke med dem. De havde virket så søde den anden dag.
River
River
Noob
Noob

Antal indlæg : 302
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Apartment issues. - Page 4 Empty Sv: Apartment issues.

Indlæg af Aigemfarrel Tirs Aug 20, 2019 8:41 pm

Alex rystede blidt på hovedet og klukkede. "Du kan bedst lide hende, fordi hun er køn, knap så meget forelskelse mere overfladisk kærlighed." Lød det drillende fra hende.
Alex nikkede kort. "Nemlig, lidt friendzone action også vil du langsomt men effektivt komme ind i varmen." Lød det drillende fra hende, roligt skubbede hun tallerknen fra sig. "Tak for mad." Lød det blidt fra hende. "Smagte fantastisk." Hun sendte Josh et flirtende lille smil.
"Awww come on, du kan altid være den der invitere Haru med også er Joaquin den der står og venter og siger i aflyste." Lød det drillende fra hende.

Alex smilede kækt til Jacob da han kom ned. "Oh du ved, skal tage lidt billeder af halvnøgne mennesker, måske nøgne hvis jeg keder mig." Lød det drillende fra hende.
Haru så kort på papirerne og derefter op på Jacob. "Bare afslapning, jeg kan sagtens arbejde hjemme i dag, da det er mest papir arbejde." Lød det blidt fra hende. "Hvad med dig?" Lød det kærligt fra hende.
Alex smilede derfor drillende til ham. "Nå, jeg må smutte hurtigt... Hyg jer" Lød det drillende fra hende, hvor hun luntede ud. "Så, hvad skal du i dag?" Lød det kærligt fra hende.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Apartment issues. - Page 4 Empty Sv: Apartment issues.

Indlæg af Cloud Ons Sep 18, 2019 12:24 pm

Var Joaquin virkelig kun forelsket i hendes udseende? Det var han vel på punkter, for hvis man gravede dybt nok ned, ville man vide at han endnu ikke kendte helt vildt til Harus personlighed. Endnu. Han ville vildt gerne lære hende at kende. Hvilket han nok også skulle komme til.
”Måske er jeg… men hey, hvis jeg starter i friendzonen, så er det der jeg starter!” var hans svar.
I det Alex takkede for maden, smilte Josh til hende og nikkede som i, velbekomme.
Herefter sukkede han en smule opgivende, da han trods alt var blevet hevet ind i en lidt underlige situation. Dobbelt date, uden det skulle være en dobbelt date… og en date i det hele taget. Eller, det ville Haru i hvert fald ikke vide at det var. ”Fint fint… hvis ikke jeg siger ja, så ved jeg at Joaquin vil plage mig i evigheder… så fint!”
dette fik Joaquin til at lyse op som et julelys.

Jacob nikkede til deres ord. Dog så han en smule overrasket ned på Alex, som hun beskrev at hun tog billeder af nøgne og halve nøgne mennesker. Han klukkede og rystede på hovedet. ”Og du nyder det garanteret mere end noget andet.” han tog sin post og nåede lige at vinke til Alex som hun forsvandt. Tilbage stod nu kun ham og Haru. ”Haha… jeg skal på arbejde i børnehaven… men derefter skal jeg sende en ansøgning om at blive politichef… såååå kryds endelig fingre hvis du lyster!”
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

Apartment issues. - Page 4 Empty Sv: Apartment issues.

Indlæg af Haru Lør Sep 28, 2019 9:03 pm

Alex grinte kort over Joaquins svar. "Friendzonen er stedet man ender forevigt og dør i mens man hjælper tøsen med at sætte håret op til hendes næste date." Lød det kækt fra hende. Hun puffede her kort til ham.
Alex vippede kort med hovedet. "Josh.... Josh josh Josh. Det er jo ikke så slemt, du siger bare ja til at Joaquin spurgte om dobbelt date. Hvilket du bare aflyser inden da... Du ved, på dagen er den aflyst og du ringer bare mens Joaquin og Haru er sammen." Lød det drillende fra hende.
Hun så kort mod Joaquin, han lignede et juletræ. Det var lidt kært, man fik næsten lyst til at hjælpe ham for at se om lysene ville blive større. Kort puffede hun drillende til Joaquin. "Har du overhovedet råd til en date med Haru?? Altså biffen?? Men for at hun ved det en date skal du nemlig betale, hvis hun betaler for sit så følelse det som to venner der bare kort har været ude og spise." Lød det drillende fra hende.

Alex rystede på hovedet. "Naaah, jeg vil nu ikke synes at tingene er så kedelige. Så mange flotte kroppe, men så ens hen af vejen. Plus det begynder så snart at være kedeligt at rette abs og photo shoppe bedre kroppe." Lød det drillende fra hende.
Hun tjekkede sin post, mens Jacob snakkede. "Politi... Måske jeg kan hjælpe dig med en god samtale med chefen?? På NYPD stationen... Jeg har lavet deres kalender. for at skaffe stedet penge... Men uanset hvad har jeg meget god kontakt med ham. Hvilket måske hjælper dig med at få ham til at se ansøgningen bedre eller bare at komme til samtale for at få lov til at komme op til prøven allerførst." Lød det drillende fra hende.
Hun viftede her kort med sine papir. "Jeg krydser fingre snuske. Ring hvis du har brug for nogle pæne billeder på dit cv." Lød det drillende fra hende.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Apartment issues. - Page 4 Empty Sv: Apartment issues.

Indlæg af Joaquin Man Nov 25, 2019 10:17 pm

Joaquin var sikker på at han nok skulle komme ud af venne zonen på et tidspunkt. Lige meget hvad Alex sagde. måske kun Alex vidste hvad den friendzone var, siden hun var fanget i den med Josh. Eller, det var i hvert fald det, det virkede til. Hun havde altid et glimt i øjet når hun kiggede på Josh. Lidt ligesom som når han kiggede på Haru. I det hun spurgte om han havde råd, spærrede han øjnene op og daskede hovedet ned i bordet. ”Oh yeah… jeg havde helt glemt det omhandlede penge.”
Dette fik Josh til at klukke. ”Du kan låne af mig hvis det er Joaquin.” Han smilede til sin bror, der med et stort smil løftede hovedet fra bordet og takkede op til flere gange.
herpå viftede Josh med en hånd og rejste sig op. ”Hvis i vil have mig undskyldt, jeg har lovet at mødes med Luce.” Han smilte til dem, før han forsvandt ind på værelset.

Som Alex snakkede om at hun kunne tage et billede for ham og endda endnu bedre snakke med chefen. ”Virkelig? Ville du gøre det for mig?” spurgte han ligeså overrasket. De blå øjne lyste op. ”Altså, begge dele ville være helt perfekt!” Han kløede sin nakke. ”Vi kan snakke videre om det i morgen? Josh sakker om at lave endnu en komsammen ude i haven!” før hun kunne nå at sige noget, forsvandt han ud af døren og vinkede farvel.

Ganske rigtigt, den næste dag var endnu en sommerdag, og Josh havde endnu engang inviteret folk i bygningen til at spise. Allerede udenfor, sad Jacob og snakkede med de to tvillinger. Lidt senere kom River traskende med noget whiskey. Han placerede det på bordet og satte sig med et suk.
”Hård dag?” spurgte Joaquin i en drillende tone.
”Du har ingen anelse,” svarede den sorthåret mand, imens han var godt i gang med at hælde whiskey til sig selv.
Josh grinte over fra grillen. ”I så fald, hæld endelig noget op til os andre!”
Dette fik River til at klukke og hælde noget op til de andre. Udover Jacob der ikke drak.
Joaquin
Joaquin
Noob
Noob

Antal indlæg : 376
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Apartment issues. - Page 4 Empty Sv: Apartment issues.

Indlæg af Haru Man Nov 25, 2019 11:55 pm

Alex klukkede over det faktum af at han skulle betale for tingene, hvilket var grunden til at han slog hovedet ned i bordet. "Awwww du skal ikke..." Da Josh tilbød at låne ham pengene så Alex lidt tøvende på ham. "Undskyld mig, men at låne ham penge for at han kan score en pige der helt sikkert så ham mere som en ven ende noget andet er det så ikke underligt." Lød det drillende fra hende
"Luce... Eeeeeh sure, hyg dig." Lød det drillende fra Alex.
"Så Joaquin.... Hvorfor vil du gerne Haru?? Er du bare glad for hende eller er det mere bare fordi hun er pæn, eller måske det at hun har penge? " Hun smilede drillende til ham.

Alex smilede over hvor glad han enlig blev. "Selvfølgelig, men sammenkomst? JEg har intet hørt, håber da han holder noget så." Lød det drillende fra hende.
"Hvis det er kan vi ogs vælge at lave en underbukse photoshoot, på den måde ville de tage dig i håbet om at de ville kunne bruge din krop til deres kalender." Lød det drillende ffra hende. "Vi snakkes!" Lød det drillende fra hende.

Alle havde fået en invitation fra den Josh om en grill aften endnu engang. Alex var endnu engang den første der kom. Hun var iført en blå kort kjole og endnu engang høje hæle. Hendes hår sad løst og viftede elegant i den blide sommerbrise der var. https://i.pinimg.com/564x/3c/33/18/3c33182dcc79507c1261276236d943b3.jpg
"Uhhh whiskey, den billige slags men den går da gerne ind." Lød det kækt fra hende. Hun smilede kærligt "Nå, såååå hvad skulle jeg have taget med? For jeg har glemt det, men kan få min assistent til hurtigt at komme med noget." Hun gik elegant mod Josh hvor hun lagde hånden på hans ryg.

Haru var den næste der kom ind på græsplænen hvor hun var iført en sort nederdel og en hvid sports trøje. "Hey." Hun smilede kærligt til River hvor hun satte en whiskey på bordet. "Eh? River du sagde jeg skulle bringe Jamies Le Roy Whiskey... Men der er jo allerede whiskey?" Hun så lidt forvirret på den flaske der allerede var.
https://i.pinimg.com/564x/82/cf/7e/82cf7e2589a83477dd54195ef2b35177.jpg

Derefter kom Rose gående med nogle småkager, hun satte dem på bordet og smilede stort til hele. Rose var iført en blomstret nederdel der dækkede hendes knæ men saf ellers tæt ved hofterne, hun havde en stor trøje og på der var skubbet ned i hendes nederdel. Hun sendte dem alle et stort smil hvor hun kort klappede sine hænder. "Hvad kan jeg gøre?? Noget jeg kan hjælpe med."
https://i.pinimg.com/564x/18/61/43/186143d374f6e3cc0444ab4ad7cc816a.jpg
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Apartment issues. - Page 4 Empty Sv: Apartment issues.

Indlæg af Joaquin Tirs Nov 26, 2019 12:45 am

Josh viftede med en hånd. ”Ja ja, han betaler mig betale så snart vi får løn. Plus, han virker meget engageret i dette, så det er vel det værd. Mere end jeg bruger pengene på noget kokke grej eller sådan, nå, men ja,” alt dette blev sagt imens han iførte sig sin jakke. ”vi ses snart.” herpå smuttede han hjem til sin kæreste.
Som Alex endnu engang spurgte ind til hvad han kunne lide ved Haru, klukkede han og snubbede et glas vand. ”Som jeg sagde tidligere, hun virker sød, sjov og ja, hun er meget smuk i mine øjne. Men jeg vil så gerne lære hende bedre at kende.”

Alex drillende lille kommentar om undebukse shootet, fik Jacob til at grine og ellers bare vifte med hånden. Det hele blev set som en joke. Men… på en måde var det rart for ham at have fået så rare naboer. Det var ganske spændende i hvert fald.

Så snart Alex kommenterede på den billige whiskey, fnyste River og hældte alligevel noget op til hende. Også selvom man kunne sige hun ikke fortjente det. ”Drik den nu bare, den er henrivende, selv for en billig whiskey!” informerede han hende og skubbede glasset hen til hende.
Josh smilte over Alex ord, samt hendes hånd på hans ryg. ”Nah nah, det okay. Vi har vidst alt vi skal bruge, tak.” Her betragtede han hende svagt og smilte ellers stort. ”Du ser godt ud i dag.”
Som Haru nu kom frem, hilste de alle på hende, nu kun for at lægge mærke til River. River hvis øjne lyste op, som han så den dyre flaske whiskey hun kom med. Med et stort smil, trak han flasken til sig og kyssede den. ”Ja ja, men vi får brug for mere, plus! Dette er kvalitets whiskey!” han løftede den op, som var det simba fra løvernes konge.
Dette klukkede de andre drenge af. Som Rose nu kom gående med cookies, hilste alle på hende. Josh viftede med hånden. ”Nah nah, bare sæt dig til rette Rose!”
Løbende med sine solbriller hoppende på stedet, kom Xander ned i haven, med intet mindre end et par dåseøl og sodavand i hånden. ”Nu er jeg her… nu er jeg her… beklager forsinkelsen!”
”For travlt med at shoppe for et outfit?” lød det drillende fra River.
Xander himlede med øjnene og satte sig ned. ”I det mindste har jeg stil!” her åbnede han en dåse og rakte ellers Rose en sodavand.
Joaquin
Joaquin
Noob
Noob

Antal indlæg : 376
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Apartment issues. - Page 4 Empty Sv: Apartment issues.

Indlæg af Haru Tirs Nov 26, 2019 1:01 am

Alex rystede kort på hovedet, inden hun vinkede blidt til Josh der forlod lejligheden for at møde sin kæreste. Hun smilede kort ved tanken om at han havde en, dog var det lidt trist. Hun nød at snakke med denne mand, hun forstod dog ikke helt hvorfor hun nød det sådan.
"Du kan altid bare lære hende at kende ved at drikke hende fuld og måske tage lidt på hende, hvordan kan man lære hinanden bedre at kende medmindre det er sex." Lød det drillende fra hende. "Plus, jeg tror hun har en meget flo hud." LØd det kærligt og lettere drillende fra hende.

Alex tog imod glasset og smilede ellers drillende til ham. "Sooooo Anyway." Hun gik her væk fra River igen. "I har alt? Kodylt, så gør jeg intet." Lød det drillende fra hende. Hun stillede sig lidt op af Josh. "Skal jeg hjælpe dig lidt med dette? Du ved, med at stege kødet?" Hun tog en slurk af drinken.
Da han komplimenterede hendes tøj smilede hun stort. "Mange tak." Lød det forførende fra hende. Vent, hun burde nok ikke flirte med ham nu når han havde kæreste på?? på den anden side var det bare harmløs flirten alligevel.
Haru rødmede en smule, det var lidt akavet at medbringe noget så dyrt hvis ingen selv gjorde, plus hvis River havde snydt hende var det bare endnu mere underligt. Hun sukkede kort hvor hun ellers hilste på de andre.
Rose smilte over Xander. "Hvad så? Er du ok." Lød det kærligt fra hende, Rivers ord fik hende dog til at se mod ham og derefter mod Xander der rakte hende en sofavand. "Mange tak..."
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Apartment issues. - Page 4 Empty Sv: Apartment issues.

Indlæg af Joaquin Tirs Nov 26, 2019 1:23 am

Igennem sex? Dette fik ham til at se chokeret på hende. Dog kunne han ikke lade være med at grine også. ”Nah ah Alex, det er bestemt den forkerte måde at gøre det på… medmindre det er det hun vil selvfølgelig,” det sidste mumlede han en smule. Tanken om hendes fine, bløde og månekysset hud, gav ham gåsehud. Her rystede han de tanker væk og så drilsk hen på Alex. ”Nok omkring Haru og jeg… jeg ser måden du ser på Josh på… har du dannet dig et lille crush på ham?”

For Josh, var det bare Alex af natur, at hun flirtede og var så selvsikker i sine bevægelser. ”Nej nej, jeg tager mig af kødet. Jacob har allerede taget sig af salat osv.” her puffede han til Alex med sin hofte. ”Sæt du dig bare ved de andre.”
Her så Jacob rundt. ”Nogle der ved om Evaline kommer?”
Xander løftede på skuldrene og drak ellers en tår af sin dåseøl. ”Hvem ved, hun sover garanteret.” som Rose spurgte om han var ok, nikkede han med et smil og lænede sig tilbage. ”yes yes. Jeg er på toppen!”
Joaquin så på Haru med et stort smil. ”Hey. Efter alt dette… kan jeg så snakke med dig under fire øjne?”
Joaquin
Joaquin
Noob
Noob

Antal indlæg : 376
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Apartment issues. - Page 4 Empty Sv: Apartment issues.

Indlæg af Haru Tirs Nov 26, 2019 1:35 am

Alex grinte højt over hans ord. "Ha! You wish... Jeg snakker meget lidt med Josh og han er enlig bare meget rar hvilket jeg nyder. Nyder mere end man måske lige skulle tro, plus han snakker godt med alle, så jeg tror alle mennesker har noget for ham af pigerne i hvert fald" Hun klukkede kort, inden hun lænede sig lidt over bordet. "Måske endda Haru." Lød det drillende fra hende.

Alex smilede og nikkede til Josh da han puffede hende med hoften. "Fino." Lød det kækt fra hende inden hun trak sig væk fra ham og satte sig ved bordet, hun smilede her til de andre.
Evaline kom gående iført en kæmpe beskidt trøje der dækkede hendes hofter, samt et par hullede jogging bukser. Håret var sat op i en fedtet og krøllet bon.
Hun kløede sin mave mens hun gik imod dem. "Er kødet ved at være done?" Lød det træt fra hende.
Da Joaquin spurgte Haru om de kunne snakke sammen under fire øjne smilte hun og nikkede kort. "Vi kan også snakke sammen nu? Jeg skal op og hente noget saftevand inden vi sætter os til maden?" Lød det kærligt fra hende. Hun sendte ham et kærligt smil.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Apartment issues. - Page 4 Empty Sv: Apartment issues.

Indlæg af Joaquin Tirs Nov 26, 2019 2:07 am

Alle pigerne havde lidt for Josh? Måske endda Haru? Dette fik ham til at vågne op, bare en smule mere. Hvilket var tydelig som han satte sig op. ”Vent? Endda Haru? Men hvorfor?” Han satte her hovedet på skrå. ”Josh er bare Josh. Han er rar imod alle… det er ikke fordi man er speciel…” det sidste mumlede han en smule irriteret. Det gjorde en smule ondt i maven ved tanken om at Haru ville forelske sig i Josh. Ikke Joaquin. Han sukkede og gik ellers over til køleskabet. ”Det er bare Josh… plus han har en kæreste.”

I det Evaline kom gående, løftede Xander sin øl og bød hende velkommen. Josh klukkede og vendte kødet endnu engang. ”Der går ikke langtid Evaline… sikke smuk du ser ud i dag.” her kunne man tydeligt høre den drilske toneleje i hans stemme. Efter dette fokuserede han igen på maden.
Jacob hilste også på hende med et smil, før han åbnede en sodavand og snakkede videre med River.
Som Haru accepterede de skulle have en snak, smilte Joaquin stort og fulgte ellers med hende op for at finde saftevanden. ”Jo uhm… jeg tænkte på… om… du kunne have lyst til at tage i biografen, du ved… også med Josh og Luce? Bare sådan en hygge tur.”
Joaquin
Joaquin
Noob
Noob

Antal indlæg : 376
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Apartment issues. - Page 4 Empty Sv: Apartment issues.

Indlæg af Aigemfarrel Tors Nov 28, 2019 8:12 am

Alex smilte over hans panikken... det var næsten helt sødt at det gik ham sådan på, bare tanken om at haru måske ville have noget for Josh.
På den anden side ville Alex måske også synes det var lidt irriterende, mest fordi hun som sådan lidt ville gå efter ham hvis ham og kæresten nogensinde slog op. Hun sukkede kærligt. “Hvad gør dig, så speciel i forhold til Josh?” Lød det kækt fra hende.
“Josh er som du selv sagde, rar, sjov og meget kærlig, piger kan godt lide kærlige mænd” hun havde et drillende smil på sine læber.
“I det mindste har han en kæreste” lød det lavt fra hende.
Hun strakte sig kort. “Nå... jeg må nok også snart til at smutte, tak for maden” hun tog sin tallerken og satte i vasken inden hun kort vinkede farvel til Joaquin og gik ind i sin egen lejlighed.
Den har stor og rodet, hun burde nok få nogle til at gøre rent i hendes lejlighed, men tanken om at have en fremmede i lejligheden brød hun sig alligevel ikke om.

Da Josh komplementerede evaline så hun forvirret op på ham. “Huh?!” Lød det lidt højt fra hende. Evaline tog en sodavand (eller øl hvis der var sådan en) inden hun satte sig ved siden af Jacob og lyttede ellers til ham og rivers samtale.
Evaline snakkede meget sjældent, hun var stille og holde hovedet meget koldt hvor hun kun snakkede når man spurgte hende om noget, men hvis man derimod spurgte hende om noget der interesseret hende var hun svær at lukke munden på.
Haru smilte og gik ind i hende og rivers lejlighed for at lave saftevand, mens hun lyttede til Joaquins blide lettere britiske accent.
“Sure, eller, det kommer an på hvilken i skal ind og se? Jeg ikke så god til gys nemlig, alt efter hvilke, jeg nyder gys som paranormal men alt omkring det synes jeg er for meget.” Hun sendte ham et stort kærligt smil.
To kander fyldt med solbær saftevand blev lavet, hvor hun rakte Joaquin den ene. Han kunne ligeså godt bære en nu når han var der.
“Men hvilken dag?”
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Apartment issues. - Page 4 Empty Sv: Apartment issues.

Indlæg af Josh Lør Nov 30, 2019 7:40 pm

Hvad gjorde ham speciel i forhold til Josh? Ingenting. Josh var så ihærdig og viljestærk. Joaquin er lalleglad og lærenem. Han smilte varmt til Alex hvorpå han kløede sin nakke. ”Jeg øhm… jeg vil… jeg er single!” dette fik ham til at grine af sine ord. ”Wow… det var så hvad jeg kunne prale med… jeg er single.” han klukkede og stoppede langsomt sin latter.
Som Alex også smuttede, så han efter hende med et smil og vinkede blidt. Tilbage var han nu kun til at kunne planlægge sin fremtidige date med Haru. Noget så inderligt håbede han på at det ville ske. Noget så inderligt håbede han på at de havde en fremtid sammen.

Der var skam flere øl for Evaline til at snuppe. De spurgte hende herpå ind om hvad hun lavede til hverdag. Og hvorfor de sjælendt så hende forlade lejligheden om morgen. River var specielt nysgerrig på hvad den hjemløse kvinde lavede. Ikke at hun var hjemløs, trods alt så de hende gå ind og ud, af hendes lejlighedsdør.
Imellem tiden sad Jacob og lyttede.
Som saftevanden blev hældt op, sagde Haru ja, hvilket fik Joaquins hjerte til at banke så hurtig. ”Oh. Uhm, vi kan enden se den nye frozen film? Eller hvad med Jumanji?” da de var på vej ned, sørgede han for at ikke spilde noget af den såkaldte solbær saft. ”Hvad med her på mandag? Medmindre det passer dig bedre i weekenden?”
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Apartment issues. - Page 4 Empty Sv: Apartment issues.

Indlæg af Haru Lør Nov 30, 2019 8:00 pm

Alex smilte kækt til Joaquin. han var lidt underlig, men det var næsten sjovt. "Okaii.... Såååå du single og har intet." Lød det drillende fra hende, hun rejste sig roligt op fra bordet.

Da de spurgte ind til hendes job så hun lidt forundret på dem. "Intet, jeg sidder der hjemme og enkelte gange hjælper jeg min far i hans branche." Hendes stemme var en smule hæs, et lille tegn på at hun næsten lige var vågnet. "Ellers spiller jeg bare ps og computer derhjemme, eller ser tv ikke så meget andet." Lød det kækt fra hende.
Haru smilte kærligt til Joaquin. "Jumanji kan vi godt, hvis det ikke er en gyser så ville det da være meget hyggeligt, men vi er vel nød til at snakke med Josh og hans kæreste om de vil se den, så vi ikke planlægger alt." Lød det kærligt fra hende.
Hun rettede lidt på sit tøj inden hun tog kanderne igen. "Mandag? Sure, men lad os snakke med de andre inden vi planlægger alt." Lød det kærligt fra hende, da de satte sig ved bordet så hun mod de andre, samtalerne kørte konstant om bordet da de begyndte at spise.
Først efter ldit tid begyndte Haru at spørger Josh omkring biografturen, som hvornår han havde tid eller hvad de ville se? Dog i mellemtiden kunne man se Kath snige sig forbi og ind i bygningen.
https://i.pinimg.com/564x/fc/a4/49/fca449af31093b8629826cc821e25b3a.jpg
Hun var iført meget fremvisende tøj og et par meget høje hæle, samt et choker halsbånd. Hendes hår var sat op i en lille fletning.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Apartment issues. - Page 4 Empty Sv: Apartment issues.

Indlæg af River Fre Feb 07, 2020 8:38 pm

Evaline hjalp hendes far med hans branche. Dette fik River til at sætte hovedet på skrå. ”Men, hvad laver din far helt præcis?”
Jacob puffede til River med sin skulder. ”Lad hende nu være River, måske det ikke er noget hun vil snakke højt om.” Her så den blå øjet asiat hen på Evaline og blinkede.
River løftede bare på skuldrene og tog en tår af whiskyen. I det han så Haru og Joaquin komme tilbage med saften, klukkede han og tog imod den kande, som Joaquin ville ende med at række til ham. ”Såååå, lad os hælde lidt whisky i dem.”
Hurtigt tog Jacob her kanden fra den musikalske whisky elsker. ”Nah ah, lad os ikke ødelægge solbær saften med din whisky.”
fornærmet gispede River og krammede whisky. ”Hvor voooooover du.”
Tvillingerne grinte blot, imens Xander også sad og rystede på hovedet.
som Haru spurgte ind til daten, forsøgte Josh at spille med, placerede det søde smil på sine læber. Han kunne godt have lyst til at lade det ske. Men ja, han havde jo lovet at pludselig aflyse, så Haru og Joaquin kunne komme på en hemmelig date.
i det Josh spottede Kath, satte han hovedet på skrå. Xander spærrede øjnene op.
”Hey Kath, wanna join?” sagde Josh en smule højt efter Kath.
Lige som han havde råbt de ord, kom ingen andre end Cloud gående, en smule søgende. ”Cloud! Hey! Hvad laver du her!?”
Nysgerrigt så Cloud ind i haven. Som han så Alex, gik han roligt ind i haven. ”Oh… jeg søgte faktisk efter dig Josh! Jeg ville høre om du kunne… oh hey Alex!”
River
River
Noob
Noob

Antal indlæg : 302
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Apartment issues. - Page 4 Empty Sv: Apartment issues.

Indlæg af Haru Fre Feb 14, 2020 9:29 pm

Evaline så mod River. "The black mamba. Han sælger intertainment med kvinder, samt fest genstande og hyggelige steder at tilbage sig." Så alt i alt, han solgte kvinder sex, samt drugs. For ikke at sige så meget om stripklubber. Hun spiste her bare videre.
Hun smilte til Jacob. "Det gør mig ikke noget." Lød det kækt fra hende.
Haru smilte til Joaquin. Dog kun for at Jacob ville stoppe River. "Det en dyr whiskey men jeg er enig, ikke ødelægge saftevandet, hæld lidt op i dit gas og så lidt solbærsagt hvis det er." LØd det kærligt fra hende.
Kath så mod Xander og gik ellers bare videre.
Da Cloud pludselig dukkede op så Haru og de andre piger efter ham. Han var fucking hot, man kunne skam se det på pigerne. De så mod ham med nærmest længsel i deres øjne. "Who that?" Lød det hviskende fra Haru.
Da Alex hørte sit navn så hun mod ham. Arg shit.... "Hey. Stalker." Lød det drillende fra hende.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Apartment issues. - Page 4 Empty Sv: Apartment issues.

Indlæg af River Fre Feb 14, 2020 10:17 pm

Som Evaline sagde hvad hun lavede, sad de alle en smule uroligt, hvorpå Jacob rømmede ned i sin hånd. ”NÅ MEN, i hvert fald, lad os ikke snakke om mafia ting nu, hvor vi sidder og hygger os,” sagde Jacob og forsøgte at dreje samtalen om på noget andet.
”Ikke ødelæg saftevandet!?” lød det brokkende fra River. Her krammede han whiskyen, indtil han hældte det op i et glas, så han kunne lave sin egen lille drink.
Som Cloud trådte nærmere, var det tydeligt for drengene, at pigerne syndes han var hot. Hvilket irriterede Joaquin. Specielt siden han hørte Haru hviske…
”Oh, det er Cloud,” sagde Joaquin lavt. ”Han arbejdede sammen med Josh i supermarkedet.”
Cloud klukkede lavt over Alex kommentar. ”Undskyld, jeg vidste ikke du ville være her.” her smilte han hen til Josh. ”Kan vi snakke?”
Josh nikkede og herpå forsvandt de to fyre kort.
River
River
Noob
Noob

Antal indlæg : 302
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Apartment issues. - Page 4 Empty Sv: Apartment issues.

Indlæg af Haru Fre Feb 14, 2020 10:32 pm

Mafia ting, hun forsøgte ellers ikke at sige mafia. Haru smilte bare skævt og så ned i jorden. Hun burde også forsøge at skifte emnet hen på noget andet, ellers ville dette blive til noget meget akavet og måske et mørkt emne.
Haru bed sig kort i underlæben, hun førsøgte at gemme det. Hun så her ned i gulvet. Kort fumlede hun med sine hænder.
"tja." Lød det lavt fra hende. Hun så ned i jorden. Dog måtte hun forsøge at holde sig lidt ned. DA han ville snakke med Josh tog hun fat i ham og hviskede ham i øret. "Hvis han spørger hvad jeg laver her, så sig jeg knalder Joaquin, han skal ikke vide jeg bor her." Lød det lavt fra hende.
Hun slap ham her og så efter dem. Rose spiste dog bare videre.
"Her blev så stille?" Lød det kærligt fra hende. "Maden smager rigtig godt, men.... Hvis det er, kunne det så ikke være mega sjovt at gøre dette en gang om måneden? eller måske i stedet for at grille så måske lave mad sammen en gang om måneden?" Lød det blidt fra hende.
Haru klappede sine hænder sammen. "God ide! Jeg har ingen familie og snakker ikke med mange, så det ville være dejligt at komme lidt ud og snakke med folk." Lød det kærligt fra hende.
Alex nikkede bare. "Sure, vi kan altid lave en facebook gruppe." Lød det kærligt fra hende.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Apartment issues. - Page 4 Empty Sv: Apartment issues.

Indlæg af River Fre Feb 14, 2020 11:27 pm

Josh nikkede til Alex ord, også selvom han ikke forstod hvorfor, men det var det Alex ønskede. Det ville dog ikke vare længe før de ville komme tilbage.
Som Rose foreslog at de kunne gøre dette hver måned, lyste Joaquin op og nikkede. ”Ja, ja det kunne være sjovt. Men, til efterår og vinter må vi nok hellere finde på noget andet end at grille… dog er Josh god til at lave alt slags mad, så det vil sikkert også fungere indenfor.”
River nikkede bare og forsatte med at drikke saft cocktailen. ”Sure, sure.”
lidt efter kom Josh tilbage. Efterfulgt af Cloud der smilte og nikkede høfligt. ”Undskyld forstyrrelsen. Det var rart at møde jer.” et lille blink og her smuttede han ellers videre.
Med et smil, satte Josh sig ned og så på Alex. ”Du gav ham et job. Det var sødt af dig!”
River
River
Noob
Noob

Antal indlæg : 302
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Apartment issues. - Page 4 Empty Sv: Apartment issues.

Indlæg af Haru Fre Feb 14, 2020 11:38 pm

Haru smilte til Joaquin. "Det rigtigt, men man kunne altid lave noget andet mad. Du ved, hvad som helst andet hvis vi spiser grill mad hver månede bliver vi hurtigt buttet, så måske vi skulle lave noget andet." Hun smilede kærligt til dem. "Måske vi skulle skiftes til at lave mad, det nemmere og så er det ikke altid kun Josg der laver mad." Hun sendte ham et lille smil.
Da Josh satte sig ved Alex så hun op på ham. "Jeg gav ham ikke et job, men muligheden for at snakke med mig hvis han ønsker et job. Ønskede han et job?"Lød det kækt fra hende. Hun var lidt overexcited "Han skulle også ringe til mig. Hvad snakkede i om ? Hvad sagde han, oh og vi har enlig valgt at du laver mad hver en gang om måneden. Du skal lave gullach næste måned." Lød det kækt fra hende.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Apartment issues. - Page 4 Empty Sv: Apartment issues.

Indlæg af River Lør Feb 15, 2020 1:00 am

De skulle skiftes til at lave mad. Her grinte River. ”i så fald er du den der står for at lave mad, når de kommer til vores lejlighed Haru.”
”fint med mig, jeg vil helst ikke smage noget River har lavet,” her smilte han drillende til River. River fnyste.
”Hov, hov! Min lasagne er formidabel!”
Mere nåede de ikke at snakke, før Josh kom tilbage, for at spørge hvad de snakkede om. Hvilket Alex var hurtig til at svare på.
Josh nikkede. ”Yup, han ønskede i hvert et job hos dig, han snakkede om at han ville sige op i target. Han virkede meget begejstre.” Han smilte stort til Alex. ”Jeg tror han vil gøre et godt stykke arbejde hos dig… vent? Skal jeg lave mad hver gang?! Hvorfor skiftes vi ikke!?”
River
River
Noob
Noob

Antal indlæg : 302
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Apartment issues. - Page 4 Empty Sv: Apartment issues.

Indlæg af Haru Lør Feb 15, 2020 1:33 am

Haru drejede hovedet og så mod River. "Eh? Sure, det gør mig ikke noget. Så længe du betaler halvdelen." Lød det kækt fra hende, hun havde et blidt smil på sine smalle, dog pinke læber. Da Jacobs kommentar kom grinte alle af det. "Hey! Rude, hvem ved om River er en mester kok." Lød det drillende fra Alex.
Alex var glad for Josh's ord, Cloud var køn, meget køn han kunne helt sikkert trække en del folk og opmærksomhed ind på selve firmaet. Hun nikkede kort og så her op på ham. "Nu må vi se.... Men, Hvorfor kom han lige til dig?n Er du hans chef eller??" Hun lagde hovedet en smule på skrå.
Hun lænede sig en smule frem mod ham. "Jeg vil ikke have noget imod hvis du også blev min model, du er trods alt ret flot. Joaquin dur ikke nu når han har solgt sin sjæl til djævlen... Kom til gud, kom til mig og jeg skal nok give dig en omgang du sent glemmer." LØd det drillende fra hende, hvor hun forførende bed sig i underlæben og lod det ene ben køre drillende og tirrende op af hans ben.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Apartment issues. - Page 4 Empty Sv: Apartment issues.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum