Tokyo City
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Seneste emner
» Apocalypse vol. 2.
A new univers... - Joaquin- - Page 2 EmptyTirs Feb 18, 2020 12:08 pm af Erina

» Highway through the dangerzone!
A new univers... - Joaquin- - Page 2 EmptyLør Feb 15, 2020 1:48 am af Haru

» Apartment issues.
A new univers... - Joaquin- - Page 2 EmptyLør Feb 15, 2020 1:33 am af Haru

» Highschool over again!!
A new univers... - Joaquin- - Page 2 EmptyFre Feb 14, 2020 10:06 pm af Haru

» A new univers... - Joaquin-
A new univers... - Joaquin- - Page 2 EmptySøn Jan 19, 2020 12:16 am af Haru

» Office flirts
A new univers... - Joaquin- - Page 2 EmptyTors Jan 09, 2020 1:42 am af Haru

» Apocalypse
A new univers... - Joaquin- - Page 2 EmptyTors Jan 09, 2020 1:05 am af Haru

» Forget me not. -Zack-
A new univers... - Joaquin- - Page 2 EmptyTirs Nov 26, 2019 12:35 am af Chain

» The demon and the angel -James-
A new univers... - Joaquin- - Page 2 EmptyTors Okt 31, 2019 1:32 pm af James


A new univers... - Joaquin-

2 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

A new univers... - Joaquin- - Page 2 Empty Sv: A new univers... - Joaquin-

Indlæg af Haru Lør Jan 18, 2020 10:47 pm

James så koldt mod Joaquin. Han ønskede bestemt ikke at svare, hvorfor skulle han. Chancen var trods alt at Joaquin var et barn som hun ønskede skulle forsvinde. Hvilket var trist hvis han ønskede at snakke med hende.
Englene bukkede hovedet hurtigt i undskyldende opførelse. "Det... Vi, vi ved det ikke. Haru gjorde det og vi blev usikre på hvad en assassin ville gøre hvis vi ikke gjorde som hende. Vi kan ikke rigtig slås overhovedet så at skabe en kamp ville være skidt." De valgte at holde øjnene på jordeen.
"Vi troede ikke han ville angribe dig på den måde... Vi undskylder mange gange." lød det spørgende fra dem.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

A new univers... - Joaquin- - Page 2 Empty Sv: A new univers... - Joaquin-

Indlæg af Joaquin Søn Jan 19, 2020 12:05 am

de undskyldte. De vidste ikke at han ville angribe ham måden han gjorde… Joaquin sukkede og gned sine tindinger. Selvfølgelig gjorde de ikke det.
her så han hen på Haru. ”I skal ikke følge hendes ideer. Hun er skør.” her strakte han sig. ”Jeg vil ikke høre et pip mere fra nogle af jer i dag.” Han pegede kort på dem. ”Gå hver til sit.” her kiggede han hen på Haru. ”Kan du også bare give mig en time hvor du ikke forsøger at dræbe mig. Derefter kan du forsøge alt hvad du vil.” Uden at sige mere i den sag, stak han af, forsvandt op på værelset.
Hvis Haru rent faktisk lod ham være, ville han sove i flere timer. Kun nogle af dæmonerne ville rende rundt.
Joaquin
Joaquin
Noob
Noob

Antal indlæg : 376
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

A new univers... - Joaquin- - Page 2 Empty Sv: A new univers... - Joaquin-

Indlæg af Haru Søn Jan 19, 2020 12:16 am

Pigerne nikkede og negede kort for hurtigt at stikke af. De skulle helst ikke nyde noget af hans vrede, i frygt for at mærke hans vrede.
Haru så kort mod Joaquin og trak kort på skulderne. "Jeg vil nu ikke mene at jeg forsøgte at slå dig ihjel, da jeg kun snakkede med dæmonen intet andet.... Så teknisk set var det ikke mig der forsøgte at slå dig ihjel." lød det en smule kækt fra hende og lettere kkoldt.
Da han forsvandt mod sit værelse gik hun også op på værelset. Han havde allerede sat sig i sengen, hvilket fik hende til at himle med øjnene. Hun satte sig her ovenpå ham. "Så deres højhed, blev kampen for meget for dig så du har behov for at sove i et par timer. Behov for at sove kampen ud...." Hun så her ud.
"Jeg vil ikke forsøge at slå dig ihjel i den næste time, som du ønskede." Lød det kækt fra hende. Men hun ville hellere ikke lade ham sove, hvis han ikke sov ville han være løbet tør for energi, hvilket ville være dejligt. Udover det ville han sikkert være nemmere at dræbe, da han forhåbentlig ikke ville kunne teleportere sig rundt overhovedet. Hun håbede det!
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

A new univers... - Joaquin- - Page 2 Empty Sv: A new univers... - Joaquin-

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum