Tokyo City
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Seneste emner
» Apocalypse vol. 2.
A summer beach, and crack. Xander. EmptyTirs Feb 18, 2020 12:08 pm af Erina

» Highway through the dangerzone!
A summer beach, and crack. Xander. EmptyLør Feb 15, 2020 1:48 am af Haru

» Apartment issues.
A summer beach, and crack. Xander. EmptyLør Feb 15, 2020 1:33 am af Haru

» Highschool over again!!
A summer beach, and crack. Xander. EmptyFre Feb 14, 2020 10:06 pm af Haru

» A new univers... - Joaquin-
A summer beach, and crack. Xander. EmptySøn Jan 19, 2020 12:16 am af Haru

» Office flirts
A summer beach, and crack. Xander. EmptyTors Jan 09, 2020 1:42 am af Haru

» Apocalypse
A summer beach, and crack. Xander. EmptyTors Jan 09, 2020 1:05 am af Haru

» Forget me not. -Zack-
A summer beach, and crack. Xander. EmptyTirs Nov 26, 2019 12:35 am af Chain

» The demon and the angel -James-
A summer beach, and crack. Xander. EmptyTors Okt 31, 2019 1:32 pm af James


A summer beach, and crack. Xander.

+9
Aigemfarrel
Yuuka
River
Joaquin
Kath
Josh
evaline
Xander
Rose
13 deltagere

Side 1 af 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

A summer beach, and crack. Xander. Empty A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af Rose Ons Sep 14, 2016 12:00 am

"Hey Xander!" Lød det højt fra en kvinde, der gik mod ham. Mørket gjorde det svært at vide hvem det lige præcis var, der gik mod ham. Skibets motor der kørte rundt i vandet, fik det til at larme en smule. Mens lysene på dækket blinkede en smule, inden de helt fik tændt for dem. Et stort luksus krydstogt, hvis man altså gik op i det. Xanders far ejede et stof firma, et sted hvor du nemt kunne finde dine stoffer og selvfølgelig købe dem, hvilket kørte fantastisk, dog var manden begyndt at tænke på at falde tilbage. Tage halvdelen af pengene, også smide sig tilbage i stolen, sende jobbet videre til Xander og dette krydstogt var enlig meningen skulle være en fest for ham, han kunne fejre at overtage stedet, også selvfølgelig hygge sig en del.
Jazmin derimod kom gående ud af mørket og mod ham. Hun var iført en sort kjole der sad stremt ind mod hendes fladeformer, den var så nedringet, at man nemt ville tro at hendes bryster ville falde ud, hvis hun lavede et lille hop. Hun lagde en hånd på hans bryst. "Hey, Jeg har lige hørt de gode nyheder, tillykke." Hun lod kort sine læber strejfe hans. "Du må undskylde det med ham fyren, i sidste måned jeg var forvirret, og en smule fra den." Hun forsøgte at se op på ham, med et par hvalpe øjne. "Jeg er villig til at give vores forhold en chance igen... Det var trods alt ikke meningen, at... ja du ved." Jazmin, sikkert den største skank på hele skibet, hun knaldede hvem som helst, bare hun fik noget ud af det. For ikke at snakke om Xander og hendes forhold, de havde knap nok datet i en måned, før hun allerede havde knaldet hans lillebror, hans gamle ven, og lagt op til hans far et par gange. Hun gik efter pengene, og ville altid gøre det. Især nu hvor Xander var ved at være kommet til hans fars formue.

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/3d/a0/d7/3da0d727272ee3092f24f68bc7591070.jpg

Hun kørte sine hænder forførende op og ned af hans bryst, mens hun pressede sit brystparti mod ham. Hvis bare hun kunne få ham tilbage, så kunne hun komme til pengene, og de havde som sådan ikke haft sex endnu. Hun adskilte sine læber, og lod dem presse sig imod hans læber. "Jeg savner dig." Lød det fra hende, inden hun lagde armene omkring hans nakke. "Jeg kan ikke klare mig uden dig ved min side, Xander... Please tag mig tilbage." Hun så op på ham, med et blik, der forsøgte at virke nuttet og undskyldende på samme tid.
Hendes mørke hår svang om hendes kindben, mens kjolen sad tæt mod hendes krop, hvilket gjorde det tydeligt, hvergang hun trak vejret.
Rose
Rose
Noob
Noob

Antal indlæg : 209
Join date : 23/05/16
Hjemsted : På grund af et jordskælv, bor hun på sin arbejds plads

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af Xander Man Sep 19, 2016 7:34 pm

Xander: http://cdn2.teen.com/wp-content/gallery/dylan-sprayberry-facts/Dylan-Sprayberry-Cowboy.png

Tiden var inde til at han skulle overtage det hele. Inden længe ville han ikke længere være nød til, at smage på de forskellige stoffer og tjekke om de nu var 'ægte', eller hvad man nu kunne kalde det. Han kunne snuppe en kold tyrker. Snart ville han ikke være afhængig af det forfærdelig stof.
Han stod og lænede sig op af rællingen. Bølgerne kastede sig op af båden, skabte en dejlig duft af saltvand og takket være den ellers fantastiske duft af grillet mad, var det hele en dejlig aften. Hvis altså, det ikke havde været for en lille person, der ikke for så mange dage siden havde haft knust han overraskende skrøbelige hjerte. Jazmin, bare hendes navn gav ham lyst til, at kaste op ned i vandet, bare i håbet om at minder og tanker om hende forsvandt med ud.
Desværre kom hun gående hen imod ham, hofterne svingende som altid og et falsk smil, på de læber han før havde haft elsket. I det sekund hun lod deres læber snitte, drejede han hovedet og gik væk fra hende, for at snuppe et shot.
"spar mig," vrissede han af hende og drejede nu fronten imod hende. "Jeg tolerere ikke utroskab Jazmin.. Desuden, var det med mere end en og jeg ved godt at du kun vil have mig for mine penge.." Da hun lagde armene om ham, slog han med det samme dem væk og følelsen af hendes brystparti der blev presset imod ham, fik ham bare til at klukke. "Og dine såkaldte former.. hjælper dig intet.. det er ovre og jeg beholder pengene for mig selv.. så kryb du heller tilbage til den bror der ikke blev til noget." Han vendte ryggen til hende og var egentlig klar til at gå fra hende.
Xander
Xander
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af Rose Man Sep 19, 2016 7:56 pm

Han sendte hende væk hver eneste gang, hvilket bare gjorde det mere frustrerende for hende. Hun så halv irriterende op på ham, hvor hun adskilte sine læber, kun for at blive afbrudt af hans sårende ord. "Utro, så utro var jeg ikke, jeg... Det gælder ikke, du.. Det var dig, du skubbede mig væk hele tiden, som du gjorde lige nu, det var som om du ikke ønskede at hænge ud med mig, eller være sammen med mig. Du gør det endda nu, det typisk dig. Du skylden i det." Da han var i gang med at gå væk fra hende, tog hun fat i ham. "Du kan ikke bare gå væk!" Hun skubbede ham op af gelænderet, hvor meningen var at hun ville prikke ham hårdt på brystet.
Dog kom det uforudseelige, gelænderet faldt af, hun nåede knap nok at sige et ord, før han faldt ned, hvor hun ivrigt forsøgte at gribe fat i ham, men rev i stedet det ene ærme af hans trøje. Hun skreg hans navn, mens han faldt mod vandet, og de store bølger ville opsluge hans krop. Sparke ham rundt, som var han intet, måske endda slå ham imod skibet, inden han ville flyde væk.
Omkring en dag, måske mere i havet var han der. Lige til han bliv fundet af en kvinde, langt lyst hår, med en fletning på venstre side. Hun trak ham mod stranden, fik ham ned at ligge og lod hurtigt deres læber mødes, hvor hun gav ham mund til mund, gav ham hjerte massage, hvor hun hurtigt gentog tingene igen og igen, til han åbnede sine øjne. Hendes brune øjne lyste op, mens vandet gled ned af hendes nærmest fejlfrie hud. Hendes læber var meget røde, på grund af vandet og varmen, hun nærmede sig kort hans læber igen, tjekkede om han var begyndt at trække vejret igen, inden hun gav ham mund til mund igen.
Rose
Rose
Noob
Noob

Antal indlæg : 209
Join date : 23/05/16
Hjemsted : På grund af et jordskælv, bor hun på sin arbejds plads

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af Xander Man Sep 19, 2016 8:59 pm

Han ville ikke falde for den denne gang. Det var noget hun altid gjorde, forsøgte at dreje sin egen onde gerning over på ham og han ville ikke falde for den denne gang. Så for ikke at snuble i den søde lyd af hendes stemme, smuttede han væk, kun i tid nok til at hun gav ham et skub og alting snurret for ham. Han mærkede alt forsvinde under ham. Jazmins skrig rendte ham op af nakken, hun blev mindre og mindre. Lyset forsvandt, vandet omsluttede sig om ham, slugte ham og trak ham ned i mørket.
Han var sikker på at han skulle dø. Alt han gjorde var at kæmpe for, at komme op til overfladen, råbe efter hjælp og så skulle tingene nok gå. Vandet var som et rovdyr. Det forsøgte ivrigt at æde ham og der var ikke muligt for ham at komme væk fra den..
Han slog hovedet imod båden og efter det.. Var alt sort.
Han troede tingene var ovre derfra, hvis ikke det havde været for en engel, med blonde lokker og læber så bløde og røde. Efter at have slugt op til flere liter vand, var hans tunge tør og han var ret sikker på at han havde slugt sand.
"Er jeg død?" spurgte han med en hviskende stemme og satte sig op. Dog først efter, at hun havde fjernet sine læber fra hans. "I så fald er jeg vidst i himmelen."
Da han så rundt bemærkede han nu, at der var sand og vand alle steder. Hvis det var sådan himmelen så ud, forventede han lige om lidt, at en gruppe tøser kom og fodrede ham med druer. Han kiggede op på Rose igen, efter at han hostede vand op. "Hvor er jeg?"
Xander
Xander
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af Rose Man Sep 19, 2016 9:23 pm

Lyden af hans stemme, fik hende til at se ned på ham, hun var dog stadigvæk meget tæt på hans ansigt, hvor hun smilte kærligt til ham. En kærlig latter slap hendes læber, da han spurgte om han var i himmelen, hvilket han bestemt ikke var, ikke lige nu. Hun fjernede en tot hår fra hans pande, hvor hun nussede hans kind en smule. Omsorg var vigtigt, han var sikkert totalt rystet over dette, hvilket gjorde hende en smule urolig. Hun ønskede bare at han kom sig lidt på toppen igen. Hun fjernede hånden fra ham, da han valgte at sætte sig op, hun holde en hånd på hans mave og en på hans skulder blad. Mest i tilfælde af at han kastede vandet op. Hun adskilte sig kort fra ham. "Du er uhmm, på en ø." Hun havde ingen ide til hvad den hed, det var bare en ø. Hvordan skulle hun forklare ham, hun så sig kort rundt. "Bliv her." Lød det lavt fra hende, inden hun rejste sig op.
Hun gik væk, iført en rød tæt siddende bikini, hvor hun kom tilbage kort efter, med en vandmelon, som hun fik skåret over med en dolk, hun havde siddende ved hendes ankel. Hun smilte kærligt til ham, hvor hun rakte ham et stykke af vandmelonen. "Her, den mætter og giver ok meget væske. Så to fluer med et smæk." Hvis han tog imod det, ville hun selv tage et stykke og spise det. Hun var en smule bekymret, gad vide om han havde det meget dårligt. Det kunne sagtens ske, at han var kommet til skade, hun trak sig lidt væk. Så snart han virkede mere glad, ville hun sagtens tage ham med tilbage, hun kunne passe ham lidt bedre, og han ville kunne få noget mindre vådt tøj på.
Rose
Rose
Noob
Noob

Antal indlæg : 209
Join date : 23/05/16
Hjemsted : På grund af et jordskælv, bor hun på sin arbejds plads

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af Xander Man Sep 19, 2016 10:15 pm

Han var altså ikke i himmelen. Men, et eller andet sted måtte han dog være, for det var længe siden at en tøs var blevet omringet så perfekt af solen og så med det blonde hår! Da hun sagde til ham, at han var på en ø, så han sig bedre omkring og først her gik det op for ham, at der var skov og endda en vulkan bag ham. Hvis ikke det havde været for alt det vand han havde slugt, ville han nyde udsigten og måske endda snakke mere. Men, i stedet nikkede han blot til Rose, tog sig til hovedet og nød følelsen af den varme hånd på hans kind.
"En ø..." Han så hen på hende, da hun gik hen for at hente et eller andet. "Hvad.. hvad laver du så her?" Han så sig omkring. "Er du helt alene?"
Da hun rakte ham vandmelonen, tog han imod den og tøvede ikke med at tygge det og sluge det. Han var virkelig sulten. Hvor længe havde han lige været væk!? "Tak.. for at redde mig.. hvad er dit navn? Mit er Xander.. jeg blev skubbet ud fra en båd.." De blå øjne så hen på hende. "Hvor underligt det end lyder."
Xander
Xander
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af Rose Man Sep 19, 2016 10:47 pm

Hun smilte varmt til ham, han virkede som sådan lidt genert, eller nok bare forvirret, hun vidste det enlig ikke helt. Hun var ikke vantil at se mænd, eller det modsatte køn, og forvirring var der sjældent noget af i dette sted. Hun nikkede, og adskilte kort sine læber. "Jeg bor her, jeg ikke alene. Vi er mange her, der er en landsby af en art i nærheden." Hun spiste selv en smule af vandmelonen, hvor hun kort så sig omkring. "Eh, oh.. undskyld, jeg hedder Rose, Rose Tyler..." Skubbet ud fra en båd, det lød lidt vildt, faktisk meget vildt! Hvad betød det lige!, hvordan kunne man lige blive skubbet ud af en båd. "Det jeg ked af, uhmm... Er du ok?" Hun lagde en hånd på hans pande igen. "Sig til når du har det fint igen, jeg kan få dig hentil landsbyen, også kan du få noget andet tøj på." Hun fjernede sin hånd fra hans pande.
"Hvis du kan komme op og stå, og dine ben ikke ryster helt vildt, så er jeg her til at hjælpe dig med at hodle støtten." Hun smilte varmt til ham, rakte ham et nyt stykke vandmelon, hver eneste gang han tog imod en og var færdig med et stykke.

Da de endelig kom videre, kom de hurtigt hentil landsbyen, hvor hun hjalp med at gå med ham, holde sig tæt ved ham. Hvor nogle kvinder kom løbende. "Rose! Hva der skeeeeee..... Hvem er det." To af dem så op og ned af Xander, hvor de smilte forførende til ham. "Jeg fandt ham, da jeg var ude og fange fisk." Hun så kort op på Xander. "Jeg ville hjælpe ham i noget tørt tøj, så han ikke bliver syg." Pigerne så kort på hinanden. "Det kan vi da..." Rose rystede blidt på hovedet. "Det fint." Hun gik forsigtigt forbi dem, hvor hun gik ind i en af de små hytter der var.
Hun fandt noget tøj, hvor hun kort syede noget af det lidt anderledes sammen. Hun lod ham sidde i hendes seng, hvor hun stod med ryggen til ham. "Tag dit tøj af, også uhmm... Lig det på jorden, så skal jeg nok give dig det her. Uhmm.." Hun lagde bukserne på sengen, mens hun syede trøjen om. Hun forsatte sådan i ok langtid, indtil hun var færdig, måtte han sidde uden i trøje på.
Kort efter kom Alex ind, efter fulgt af Kath. "Rose, du er nødtil at snakke med Kath!" "Snakke med mig! Det var ikke min skyld, dit hår sad fast i hækken, jeg var nødtil at skære det af." Alex sendte Kath et dødsens farligt blik, hvor hun lagde armene over kors, og lod hoften slå ud til siden. "Du skar det ikke bare væk, Ser på det! Det helt ødelagt!" Alex tog fat i det ødelagte hår, for at vise hvor ødelagt det var. Kath himlede kort med øjnene, hvor hun slog sin kappe en smule væk. "Seriøst, Kan du se hvad jeg skal arbejde meee... Hvem er det." Hun  trådte tættere på Xander.
Mens Rose rakte ham tøjet. "Her... Uhm, Dette er Xander, jeg fandt ha...." Hun blev hurtigt afbrudt af Kath, der rakte sin hånd til ham. "Kath." hun smilte forførende til ham, mens hendes røde lokker omfavnede de grå øjne. "Så, du en fyr.. tydeligvis." Hun bed sig kort i underlæbe. Alex derimod slap sit hår. "Hallo! Vi snakkede om mit hår, ikke for at lyde totalt træls... Men mit hår groer ikke hurtigt, og jeg har nærmest en afro!" hun greb hurtigt fat i Kaths hår, hvor hun hev hende væk. "Auv auv auv! Serøst, jeg sagde undskyld! Slip!" Rose slog kort sine hænder mod Alexs hånd. "Stop! Begge to, Alex jeg skal nok ordne dit hår, Kath... Du skal hente et par mangoer, nu helst..." Hun så på Alex, med et kærlig blik. "Saften skulle gerne hjælpe lidt på dit hår." Alex slap Kaths hår, inden hun gik ud af stedet. "Fint!" Hun så kort mod Xander, blinkede forførende til ham.
Alex satte sig i sengen, hvor hun adskilte sine læber kort. "Det er anden gang, hun gjorde det sidste år også... Hvad sker der for hende..." Rose fandt en kniv frem, hvor hun kort sleb den. "Sidst sad dit hår fast i en gren, mens i blev jagtet af en flodhest. Hun reddede dit liv." Alex sukkede dybt. "Jeg ville have overlevet." Rose skar elegant Alexs lange sorte hår, så det var lige langt. "Undskyld... uhmm Xander... Mit navn er Alex, jeg lyder sikkert mega uptight..." Hun vinkede kort til ham.

A summer beach, and crack. Xander. 2zyy6it <-- Outfits.
Rose
Rose
Noob
Noob

Antal indlæg : 209
Join date : 23/05/16
Hjemsted : På grund af et jordskælv, bor hun på sin arbejds plads

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af Xander Man Sep 26, 2016 8:48 pm

Rose. Navnet var Rose. En rød rose der passede perfekt sammen med de røde læber hun gik rundt og bar, for ikke at sige den røde bikini. Det hele passede godt på hende. Det måtte han give hende og ovenpå det hele, havde hun en dejlig blød stemme, der fik en til at føle sig velkommen. Da hun spurgte ind til om han var okay, nikkede han og spiste resten af vandmelonen, som han nær havde fået galt i halsen, så snart hendes hånd lagde sig på den varme pande. ”Jeg har det fint,” svarede han hende.
Da hun begyndte at snakke om en landsby, kiggede han automatisk rundt og forventede af en eller anden grund, at han ville kunne se den med det samme. Ikke at han så den sidste gang han kiggede rundt.
”Tak,” sagde han, da han endnu engang tog imod et nyt stykke vandmelon, som han så glædeligt slugte i sig. Det var længe siden han havde følt sig så sulten. ”Så denne landsby.. bor du alene i den eller?”

Han måtte indrømme, at det var en smule spændende at skulle hen og se denne landsby. En hel civilisation ude på en ø eller måske blot hende, alene og måske de skulle føre menneskeheden videre. Han grinte ved sin tanke. Som om han ville gå med til det alligevel, børn var ikke lige hans sag og det var jo ikke fordi at han… Alt blev smidt fra hans hoved, så snart to andre tøser kom løbende hen imod dem og så op og ned af ham, som var han et stykke kød. Af en eller anden grund, gjorde det ham en smule nervøs og håndfladerne føltes pludselig svedige. Den måde de hurtig tilbød, at de kunne skifte tøjet på ham, fik ham kort til at klukke og se rundt. Her gik det op for ham, at der var mange mennesker der gloede på ham, men de var alle kvinder. Hver og en. Han kunne ikke se en eneste mand. De så alle på ham, som havde de ikke set en mand før og det uroliget ham. Hvor var mændene? Slog de dem ihjel?
Stadig med tankerne fyldte, fulgte han med Rose ind i en af de små hytter, der var udsmykket med et tæppe og ikke en dør. Udover det var det meget hyggeligt. Hyggeligt nok til, at hun bad ham smide tøjet, hvilket han ikke rigtig tænke videre over, da det trods alt var Rose. Hun virkede ligeså uskyldig som en sød sommerfugl. Så der sad han bare, uden trøje på og kun sine våde boxers, med vandrende øjne, da to ret larmende tøser kom ind i hytten.
Nok burde han ikke, men han klukkede svagt over situationen med håret, da det bare mindede ham om tøserne hjemme fra hans egn. Nu når han tænkte over det, var han taget tilbage i tiden?! Det lå ikke til at tøserne lå mærke til… Han kom igen ud af sin tanke, så snart en smuk og blød hånd blev rakt til ham. Den rødhåret kvinde præsenterede sig selv. Og som alle de andre, havde hun et forførende smil på sine røde læber. ”Hej Kath, Xander…” Da hun pegede ud at han var en fyr, så han ned af sig selv og klukkede en smule. ”Dang it.. hvad var der afslørede mig?” Han tog imod tøjet Rose rakte ham og begyndte at tage det på, imens den sorthåret tøs plabrede videre om sit hår, der tydeligvis var blevet kappet af.
I det han havde fået tøjet på, var det lige i tids nok til, at se Kaths blinken. Han smilede forførende til hende. Men, han kunne virkelig ikke finde rundt i hvor alle mændene var blevet af. Måske de bare var ude og jage? Ja, det var sikkert sagen her. Den hidsige tøs undskyldte for sin opførsel og fortalte ham, at navnet var Alex. Ligesom Kath var hun køn, meget køn, men de havde dog ikke Rose’s varme over sig.
”En smule. Men hey, piger og hår… det er vigtigt,” sagde han så roligt han nu kunne. Lige meget hvor meget han blev ved med at se rundt, så var det som om, at han kunne blive ved med at finde nye ting at betragte.
”Så.. hvor længe har i boet her?” spurgte han og så om på dem begge. ”Og hvor i alverden er mændene?”
Xander
Xander
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af Rose Man Sep 26, 2016 9:32 pm

Rose fjernede forsigtigt hånden fra hans pande, mens hendes hænder lagde sig i hendes skød. Hun holde øje med hans måde at snakke om. Hvis hun skulle være ærlig, følte hun sig en smule nervøs. En fyr, der var en fyr her, og hun havde fundet ham. Burde hun gøre noget specielt, burde hun ikke føre ham til kolonien, eller burde hun frygte lidt at der ville ske noget. Hvad nu hvis han havde slugt så meget saltvand, at han var hjerne skadet. Eller at han måske bragte en virus. Hun rystede blidt på hovedet, inden hun rettede hendes øjne mod ham igen.
Hun rystede blidt på hovedet. "Nej, dog ikke." Hun rakte ham glædeligt endnu et stykke vandmelon, mens hun forklarede. "Jeg bor i en landsby, med en masse andre. Den er på omkring 50 personer." Hun smilte kærligt til ham.

Rose lo kærligt af det faktum af at han klukkede, af deres kommentar. Han fandt det åbentbart sjovt, at de ville klæde ham af. Dog lod hun ham ikke svare på det, hun ønskede at have ind på stedet, og få ham til at slappe af. Han kunne seriøst have en hjerne skade, og han kunne blive syg. Så hvorfor ikke bare få tøjet skiftet, og selvfølgelig få ham til at falde lidt til ro. Han havde lige været ude for noget, der sikkert var ret så traumatiserende.
Kath smilte som altid forførende til ham. "Nok den bule i dit undertøj, eller måske?" Hun lagde hånden på hans bokseshorts, hvor hun nærmede sig ham kort. "Yup, jeg havde ret." Hun fjernede hånden igen. Rose skubbede kort Kath væk, hvor hun kækt lo af sig selv. KAth så drillende på Xander, inden hun gik videre, lige til Alex to fat i hende, og forsatte skænderiet med Alex.
Alex sad helt stille, mens Rose skar hendes hår, for at det ikke ville se så ødelagt ud. "Piger og hår?" Lød det fra Alex. "Vi går ikke op i vores hår, men at få det skåret af. Fordi en idiot ikke kunne gøre andet end at skære det af.." Vrissede hun lavt, hvor Rose løftede Alexs hoved en smule. "Alex." Lød det fra hende. Som et, snak pænt. Da han spurgte til mændene, så de begge på ham. Alex lagde sit ene ben over det andet. "Det må vi ikke fortælle dig, mest fordi du er en outsider. Kun folk der er en del af samfundet. Vi aner jo ikke engang hvem du er." Hun rejste sig fra stolen, hvor hun gik mod Xander. "Men du kunne sikkert blive ret god her inde, vi har efterhånden brug for noget nyt arbejdskraft."
Rose
Rose
Noob
Noob

Antal indlæg : 209
Join date : 23/05/16
Hjemsted : På grund af et jordskælv, bor hun på sin arbejds plads

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af Jacob Man Sep 26, 2016 10:21 pm

Xander var van til flere forskellige former for flirten og han ville lyve, hvis han sagde at han ikke havde prøvet, at en kvinde havde ’taget’ på ham før, men han måtte indrømme at det kom en smule bag på ham at denne Kath pludselig gjorde det. Derudover havde hun et forførende smil på læben, hele vejen igennem og så ham endda i øjnene. Det overraskede ham, at han kunne holde gispet inde, det var dog ikke det man kunne sige om det overraskede blik i det store blå øjne han havde.
Så snart hendes hånd var væk, slappede han af og så efter hende. ”Næste gang har du kun tilladelse til at se, ikke røre.” Drillende blinkede han til hende.
Imens tøserne fik styr på håret, tjekkede han hvordan tøjet sad på ham og han måtte indrømme, at det så ret godt ud. Hende Rose kunne noget med sine hænder. Altså ikke på den perverse måde! Men hun var kreativ! Han rettede på tøjet, så hen på Alex og smilede skævt, da de svarede på hans spørgsmål.
”Javel ja,” han lagde armene på kors. ”Så jeg kan blive ny arbejdskraft.. Interessant.. hvilket år er vi i?” Han kunne ligeså godt finde ud af, om han var røget tilbage i tiden eller ej. ”Og for resten, tak for tøjet Rose, det er virkelig cool!” De blå øjne var nærmest lyst op i solen, da han så hen på hende.
Få sekunder efter, kom Sal en, efterfulgt af Kitana der begge så hen på Alex og skulle lige til, at sige de havde hørt det med hendes hår, da de fik øje på Xander og stoppede på stedet.
”Jeg vidste det ikke var sundt at drikke af det flodvand vi bader i!” udbrød Kitana og satte sig hurtigt ved siden af Alex. ”Please sig at i også kan se ham!”
Sal himlede med øjnene. ”Ja, Kitana vi kan sagtens se ham.. hvem er du?”
Xander løftede opgivende på armene. ”well, jeg er Xander og jeg er sikker på at jeg er fra fremtiden.”
Det fik Sal til, at løfte på et øjenbryn og se hen på Alex, for ikke at sige Rose. ”Hvad snakker blå øje om?”
Jacob
Jacob
Noob
Noob

Antal indlæg : 218
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af evaline Man Sep 26, 2016 10:48 pm

Han var overrasket, det var næsten kært. Hvilket bare gjorde det meget mere interessant for hende, hun ønskede næsten helt at drille ham mere, når han havde tid. Eller når hun lige støtte på ham, især her. Hun kunne nemt drille ham, måske pirre ham lidt, hvorfor ikke? "Så siger vi det." Lød det drillende fra hende. "Du altid velkommen til at røre, hvis det er." Lød det drillende fra hende, hvor hun kort blinkede til ham og gik videre.
Rose rettede sig mod Xander, inden Alex rettede sig mod ham. "Hvilket år?" Hun så op mod Rose, der løftede på skulderen. "Jeg fandt ham, hvor han var ved at drukne. Jeg tror måske han er kommet lidt til skade.. du ved." Rose pegede kort på sin tending, hvor hun gik væk fra ham. Alex rejste sig hurtigt op. "Vi er i år 2000, hva da?" Lød det en smule spørgerne fra hende.
Rose tog noget tøj op fra en lille kommode, der var lavet af bambus. "Det var så lidt, du kan sagtens passe det... Det strammer ikke vel?" Hun tog lidt fat i hans overarm, for at se om trøjen måske sad lidt for tæt, og om han ville kunne bøje sin arm. Hun fjernede sin hånd bag efter, inden hun fandt noget tøj til sig selv, hun tog trøjen over sig, og smed hurtigt de mørke bukser på igen. Hun satte sit eget hår op, inden hun trak hætten op over hovedet. "Jeg skal nok prøve at se om jeg kan lave noget, der er bedre end det... " Hun smilte varmt til ham, inden Sal og Kitana kom ind. Alexs søster og hendes veninde Sal. Alex rettede sig hurtigt mod dem igen. De havde vel hørt det, hvilket var typisk.
Alex skar en grimasse af Kitanas ord. "Det klamt, du burde koge det først, så bakterierne er døde." Mumlede Alex lavt, mens Rose så sig over skulderen. "Vi kan godt se ham, og Kath har allerede befamlet ham." lød det drillende fra hende.
Alex så endnu engang mod Xander, og derefter mod Sal. "Vi tror han har drukket nok saltvand, til at det har påvirket hans hjerne. Som for to år siden, da Katherina Migel drak så meget, at hun blev sindssyg og døde to dage efter. Han virker sindssyg, så han dør nok snart. Ca.Måske omkring to dage, måske tidliger." Lød det drillende fra hende.
Alex gik hurtigt forbi Xander. "Vi må hellere fortælle Daniel, at her er en ny. Så... Hvem ved, måske han skal gå igennem flammerne." Hun så drillende over på Xander.
evaline
evaline
Baka

Antal indlæg : 186
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Shiseru tamashī Village

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af Jacob Lør Okt 01, 2016 8:44 pm

Denne Kath var helt sikker i sin sag. Smuk og selvsikker, en kvinde han sommeregel fandt tiltrækkende og dem som han altid endte med, at kysse med når dagen gik på hæld. Men nu, var det langt fra det han skulle fokusere på. Alt han skulle nu var, at finde ud af hvordan han kom væk derfra og om han var endt i fortiden, som man altid så på de der prisvindende film.
Da Rose beskrev, at han var blevet en smule skør, løftede han på et øjenbryn af hende og ville sige noget, men lod være, da de to tøser bare snakkede videre. Dog svarede de på spørgsmålet. År 2000... men hvilket år 2000? Og i hvilken demension!? Ej! Nu måtte han styre sig. Tingene skulle nok gå. Han var ikke i et parallelt univers, han var på jorden, i år 2000 og var bare heldig nok til at have overlevet at blive skubbet fra en båd.
Tøjet var ikke for stramt overhovedet. Han rystede derfor blidt på hovedet, da hun spurgte om det, men han skubbede hende ikke væk, selvom hun kom hen for at tjekke til det. Imens hun tjekkede til tøjet, så han ned på hende og fik langsommere et større og større smil på læben. Hun var bedårende og blid. Mon hun var den der gik og passede på alle pigerne her på øen?
"Nej, jeg kan godt lide tøjet..." Han så kort op og ned af det tøj hun tog på. "Og hey, vi matcher!" Han smilede både drillende og varmt til den blonde engel.
Hvad der skete derefter, kunne han ikke helt finde rundt i, før Alex nævnte noget om at han sikkert ville dø inden længe pga. alt det saltvand han havde slugt. Normalt ville andre nok panikke, men ham, han grinte bare og gjorde en lille dans, før han så hen på de to andre piger. De vinkede begge to til ham og så derefter hen på Alex igen.
"Kath har allerede befamlet ham huh? Typisk hende," klukkede Sal.
"Jep og inden længe er han død, takket være saltvandet," tilføjede Kitana. Ligesom Alex, så hun drillende hen imod ham.
Xander skulle til at svare, da Alex gik forbi ham og sagde noget om, at han skulle møde en Daniel. Så der var altså en mand her og han skulle møde ham?
"Flammer? Daniel?" spurgte han klukkende og var allerede på vej ud af hytten. "bare kom med det, jeg kan håndtere det.." Inden han lod hende svare, gik han ud af hytten og blev mødt af tusindvis af øjne, der så nysgerrigt på ham.
"Hey!" sagde han højt og vinkede. Forhåbentlig kunne det ødelægge den akavede stemning alle de øjne skabte. "Navnet er Xander."
Kitana og Sal kom ud bag ham, så rundt og kunne på en måde godt forestille sig, at det måtte være en smule underligt med alle de øjne på sig.
"Så uhm.. hvor er ham der.. Daniel?" spurgte Xander Alex, efter han vendte fronten imod hende.
Jacob
Jacob
Noob
Noob

Antal indlæg : 218
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af Aigemfarrel Lør Okt 01, 2016 9:10 pm

Rose så sig kort over skulderen, da han nærmest helt opmuntrende sagde at de matchede. Hvilket fik hende til at se ned af sig selv. Hun smilte kærligt til ham. "Selvfølgelig, det mit vinter tøj, dog har jeg forsøgt at sy det lidt ud." Hun smilte varmt til ham. "Jeg håber det ok, jeg skal nok forsøge at finde noget, så du får et andet sæt, som måske ikke er så varmt at gå i." Hun tog den lille fletning ud af håret, hvilket gjorde at hun pludselig havde en tot hår, der krøllede som små slanger. Xander latter, om hans mulige død. Fik dem alle til at se kort på ham, før Alex forsatte samtalen med Sal. Rose derimod rystede blidt på hovedet. "Bare rolig, der sker intet, du har det sikkert fint." Hendes stemme var kærlig, mens de store brune øjne så op på ham. Med sin altid så fangende og berusende glans.
Alex nikkede til Sals ord, Kath havde befamlet fyren, som den første. "Men jeg tror Rose var den første til at kysse ham, hun fortalte at han var ved at drukne. Hvilket betyder.... Mund, til.... mund...." Hendes stemme var drillende, og fik Rose til at rødme kort. Rose var ikke sådan, hun gjorde hvad hun kunne, for at han ikke ville dø.
Alex nikkede, og fulgte en smule efter Xander, da han valgte smutte ud af stedet. Det at han råbte hej, gav Alex et chok, hvilket fik hende til kort at hoppe på stedet. Hun trådte hurtigt tilbage, før hun trådte frem igen. "Han kommer der. " Hun nikkede mod en fyr, der kom gående mod dem. Han havde hørt Xanders stemme, og havde hurtigt sat to og to sammen. Han havde dreadlucks, skæg og en smule hår på brystet. Han havde et net med fisk over skulderen, mens nogle få kvinder fulgte efter ham omme bag ham.
( udseende: http://i.dlisted.com/files/galleries/momoa4.jpg )
Han stoppede op foran ham, var omkring et hoved højere end Xander. "Hvem er du, hvad laver du her, og hvordan er du kommet her hen, hvilke andre har du bragt her hen, og hvad kan du, hvor gammel er du, og hvilken form for..." Han så op og ned af ham. "Muskel masse har du?" Hans stemme var dyb, hård og en smule truende.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af Josh Lør Okt 01, 2016 9:59 pm

Han viftede lidt med hånden, et tegn på at hun ikke skulle bekymre sig om det. "Tak, men stress ikke så meget med det, jeg er bare taknemlig for at jeg fik noget tørt tøj at have på."
Da de drillede med kyssene fra Rose, klukkede han selv og så ned på Rose, hvor han blinkede til hende. Selv lyste hendes egen øjne så bedårende op. Han havde virkelig ikke stødt på sådanne et par øjne før. De var utrolige. Men nok om det, han skulle ud og møde deres såkaldte leder, Daniel. Navnet fik ham til at lyde som en svans, hvilket var det der gjorde, at han så forbavset op på den store mand der kom gående. Kvinderne hang efter ham, deres øjne lå ham og han forstod egentlig godt hvorfor. Det var noget af et brød af en mand!
Xander så op på ham. Alle spørgsmålene kom flyvende, men af en grund var Xander mere eller mindre klar til at svare på dem. "Mit navn er Xander, jeg blev skubbet af en båd og vandet førte mig til land, Rose fandt mig og bragte mig i sikkerhed, det er kun jeg og ingen andre. Jeg er 18 og kan sagtens løfte 100kg."
Det var ikke blær, det kunne han skam. På de gode dage og efter en lang pause med de andre vægte. "Men jeg har også spørgsmål til dig.." Uden at vise tegn på frygt, så han op i Daniels øjne og gjorde det klart, at mente hvad han sagde. "Hvordan er i endt her og hvorfor er du den eneste mand?"
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af Aigemfarrel Lør Okt 01, 2016 11:26 pm

Rose nikkede blidt. "Jeg har intet imod det, kan faktisk godt lide at lave tøj til folk." Hun gik roligt rundt, lige til de drillende kommentar kom frem på stedet. Hun så forvirret rundt, og meget genert. Hun vidste virkelig ikke hvad hun skulle sige lige nu, hun frygtede vidst lidt for meget, at dette ville føres hen til noget meget upassende. Han kunne se det som klamt, og måske aldrig snakke med hende, måske han endda ville se det som underligt og hade det. Lige til han så ned på hende, og hun hurtigt forsøgte at komme med et varmt, dog lidt nervøst smil.
Xander havde svar på hvert eneste spørgsmål, hvilket fik Alex til at se en smule forbavset på ham. Hun smilte anerkendende til ham, mens Xander svarede på alle spørgsmålene. Hun lagde armene over kors, så de lange ærme bevægede sig så magisk i vinden. Hvordan kunne han ikke være nervøs, manden var jo stor og stillede truende spørgsmål. Hun rystede kort på hovedet, mens Daniel så hen mod Alex, og derefter hen mod Xander igen.
"Vi er alle opvoksede her, og ingen fortæller outsiders... Hvis du ønsker at vide noget, skal du være klar på at blive en af os, så som at gå gennem ilden. Men du ny, så en måneds tænken ville være fint, også i den tid, kan du sove i vores lille ude hus, hvor du på ingen måder på snakke med kvinderne her.." Han gik kort ind i Xander, selv hvis Xander sagde noget, ville han bare gå videre, ignorere hans ord valg.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af Josh Lør Okt 01, 2016 11:55 pm

Denne Daniel virkede som et stort røvhul. Eller, måske var det bare snarer det faktum, at han opførte sig som om at han ejede det hele. Hvilket han så sin vis gjorde. Det lå i hvert fald til, at alle kvinderne elskede ham og så efter ham, med bedende øjne, hvilket skræmte Xander en smule. De eneste der ikke så sådan på ham, var Alex og Rose. Samt Kitana og Sal, de så tvært imod en smule irriteret ud.
Hvad? Xander fik ikke spurgt om mere, før Daniel truende gik ind i ham og videre, som en stor alfahan der skulle sætte den anden han på plads. En smule irriteret, så Xander efter ham og knurrede svagt. Her forsøgte han, at have en normal samtale med deres såkaldte leder, også gad han ikke engang snakke med ham? Med armene foldet på kors, så han hen på Rose og de andre.
Sal løftede bare på sine skuldre. ”Så, du skal altså bare sidde inde i en hytte? Uden at snakke med nogen?”
”Yeah. Hvorfor må han ikke snakke med os? Det fuldkommen latterligt,” tilføjede Kitana. ”Han ejer os ikke… der virkelig noget over den.. Daniel.. jeg ikke kan fordrage…”
Sal nikkede og så efter Daniel. Man måtte dog sige, at han var lækker… Dejlig, stor og lækker. Gud hvor hun havde den tankegang! Desuden, ønskede han kun at have noget med dem, som havde en stor barm. Eller, sådan så Sal det i hvert fald. Specielt hvis man lå mærke til hvem der rendte i hælene på ham.
Xander knurrede endnu engang, bare lavt og irritabelt for sig selv. ”Jeg snakker jo allerede med jer.. så jeg kan ikke rigtig se problemet,” sagde han og så hen på Alex. Kort smilede han til hende og nåede kun at dreje hovedet, før Star stod foran ham, hoften skudt til den ene side og de stikkende blå øjne lagt på ham.
”Du vil ikke være en del af hans dårlig side, tro mig,” sagde hun overbevisende. Før Xander kunne nå at svare, gik hun med sine svingende hofter væk fra ham og gjorde det klart, at han skulle stirre på hendes røv, hvilket Xander ikke gjorde. Han havde fået øje på noget helt andet. En kvinde der kom med en død hjort, liggende over sin skulder, som en pyntepels.
”Hvem er den skræmmende jægertøs?” spurgte han de andre piger.
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af evaline Søn Okt 02, 2016 12:33 am

Rose så forvirret rundt, især da Daniel gik ind i Xander. Rude, hvorfor kunne han ikke gå forbi, der var en stor strand her, så hvorfor lige gå ind i ham. Hun så op på Xander, han knurren, fik hende til at se halv underligt på ham. Lige til de andre begyndte at snakke. Tydeligvis irriteret over Daniels ordvalg. Alex bed sig kort i underlæben. "Slap af Kitana. Han forsøger bare at skræmme Xander, for at han ikke bliver en her inde. Hvis han går gennem ilden, ender alle kvinderne alligevel med at knalde ham. Sååå... I ved det, han ønsker bare ikke at dele tøser med nogle, så Xander, smut hellere fra ø'en, inden kvinderne overfalder dig og voldtager dig." Hun blinkede kort til ham, inden hun gik omkring ham.
"Du snakker med os, hvis du ender med at blive glad for en af os, betyder det at du bliver, eller hvis du kan lide sex, så frygter han bare at du ender med at gøre det." Hun smilte drillende til ham. "Så, hvis det endelig er, kan vi sikkert bygge en lille båd til dig, inden du skal gå gennem flammerne." Hun valgte drillende at gå forbi ham, hvor Rose så efter hende. "Du skal ikke lytte til dem, Daniel er ok, og en båd tager tid at lave. Samt det at du burde slappe af." Hun smilte kærligt til ham, og nikkede til Evaline. "Navnet er Evaline, hun er hyggelig og sjov." Evaline skubbede til en af pigerne, og gik videre, hvor hun hang hjorten op i et træ, tog en stor træspand, og skar maven op på den, så indvolden, og alle de andre indre organer faldt ud af den.
Rose så hurtigt væk, inden hun klappede ham på skulderen. "Du kan overnatte i min hytte, jeg skal nok sove på gulvet... og du ved hvor den er, så... pas på dit hoved." Hun burde nok lave mad, det var vidst også på tide.
evaline
evaline
Baka

Antal indlæg : 186
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Shiseru tamashī Village

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af Josh Tirs Okt 04, 2016 3:38 pm

Han var ikke mere end lige kommet, før han fik det smidt i hoved, at han ville have sex med en af dem. Med den bums til Daniel som leder, var det da klart at det ikke var alle tøserne der havde det nemmeste syn på, at der var kommet endnu en mand til øen. Han lyttede ellers til hvad Alex havde at fortælle ham, noget med voldtægt og ild. Ilden skulle han gå igennem og voldtægten skulle han undgå.
Alex gik drillende omkring ham. Kort fulgte han hendes bevægelser med øjnene og da de fik øjenkontakt, smilede han drillende til hende, eftersom valget af ord hun brugte, lød som om at hun var den der kunne finde på det.
”Jeg skal nok selv bestemme om jeg bliver eller ej,” sagde han drillende efter hende. Den måde hun snakkede til ham, mente ham om en snu slange, der bare let som ingenting kunne sno dig om sin finger. ”Den båd kan vente, jeg kan godt lide at drille den i og uh så store leder.” Efter de ord, så han kort hen på Daniel, der sikkert ikke kunne høre ham alligevel.
Og den plan lød nu meget godt i hans hoved, da Rose fortalte at Daniel ikke var så slem og han bare burde slappe af. ”Jeg skal nok vurdere om hvordan han er,” Han smilede kort til Rose.
Derimod var han ikke sikker på om hun havde ret med hensyn til Evaline. ”Yeah.. Hyggelig og sjov, hun slog lige et dådyr ihjel foran alle..” hviskede han akavet til sig selv.
”Well øhm.. jeg vil se mig omkring,” Før hun kunne nå at sige noget, smuttede han væk fra dem og gav sig nu til at gå op imod skoven. Hvis han var heldig kunne han spotte et skib i nærheden og starte et bål. Måske de ville kunne se røgen. Han sparkede til en enkelt sten på vej op og fortsatte ellers med at se sig omkring.
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af Aigemfarrel Tirs Okt 04, 2016 3:56 pm

Alex smilte kækt til ham. "Du siger du er villig til at tage dine egne beslutninger, men du er usikker. Og hey.. Hvis jeg var dig, ville jeg gå igennem det. Mest fordi, du uanset hvad du gør." Hun trådte tættere op af ham. "Du har ingen vej ud, og at blive en del af samfundet, betyder at du har tilgang til mad, og en masse andre ting." Hun smilte forførende til ham. "Jeg snakker ikke om sex, jeg snakker om at du ikke ville blive set på, som et udskud eller andre ting. Hvis du forstår." Hun smilte kækt til ham, inden hun lod en hånd glide over hans brystkasse, og gik derefter forbi ham. "Og hey, hvis du virkelig ønsker at være træls mod Daniel... ville det være at være en del af samfundet, på den måde er han ikke længere speciel." Hun blinkede drillende til ham.
Rose nikkede forsigtigt, mens hun så ned i gulvet. Hun adskilte sine læber, i det Xander snakkede. "Hun er en af de næst bedste jagt folk.. Hun er også en af dem der skære pelsen af, som vi forresten bruger til dyner." Hun smilte kærligt til ham. "Hvis du har brug for noget, så er du velkommen til at komme til mig, eller Evaline. Evaline er god, hvis det omhandler mad." Hun havde det altid så varme smil på sine læber, mens de brune øjne lyste kærligt op. Den blide vind, der fik hendes hår til at trække tilbage.
Det at han gik længere ind, gjorde det lidt farligt. Han kunne nemt far vild. Udover det, ville der intet være omkring øen, udover vand og mere vand. Vandet var derimod så klart, at man kunne se havbunden så klar som, crystal.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af Josh Tirs Okt 04, 2016 4:11 pm

Alex var noget af en forførende kvinde. Alt ved hende skreg, at hun så let som ingenting kunne forføre dig, lade dig falde for hende og derefter kaste dig væk igen. Han måtte derfor passe på omkring hende. Det var sket før, at han lod sig blive fanget i det spind. Spind af forførelse og løgne. Nysgerrigt så han ned på hende, da hun lagde sine fine hænder på hans bryst, hvorpå hun forklarede ham at han burde gå igennem ilden.
”Jeg forstår,” hviskede han tilbage til hende. ”Inden længe er jeg så en del af jeres samfund.”
Der var vel ikke så meget andet at gøre end at blive en del af det hele. Han var ikke sikker på hvornår han kunne komme hjem igen eller om han overhovedet kunne komme hjem. Så det med at Rose sagde, at han bare kunne komme til hende, fik ham til at smile svagt. Hun var helt sikkert grunden til, at han skulle blive her, hvis det endelig var. Alt ved hende var så varmt og rart.

Der gik nogle timer, før Xander endelig kom tilbage. En smule mudderet til var han skam og havde et par skræmmer her og der, men han var i live. Han gik med det samme hen til Rose.
”I har tiger i den her jungle.. fandt jeg ud af på den hårde måde,” klukkede han til hende. Nok virkede han tough udenpå, men indvendig var han stadig ved, at skide i bukserne. Han havde været tæt på at blive ædt af en tiger! ”Men hey… jeg er i live.” Med et varmt smil på læben så han rundt. ”Hvor er de såkaldte flammer jeg skal gå igennem for at blive en del af jer?”
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af Aigemfarrel Tirs Okt 04, 2016 4:33 pm

Hvorfor var det enlig hun forførte denne person? Måske fordi han var udenfra, og han så, så anderledes ud.På mange punkter, virkede han næsten helt. underlig ud, i forhold til den ene fyr de havde her. Men han var muskuløs, havde noget over sig, der af en grund tiltrak hende bare en smule. Hvilket fik hende til at smile drillende for sig selv. Hun adskilte sine læber, hvor hun forførende nærmede sig hans læber. "Der er ikke så mange andre muligheder... vel." Hun var drillende foran ham, men gjorde virkelig noget for at forføre ham. Lige til hun valgte at forlade ham i hvert fald. Hvorfor ikke, han skulle helst føle sig forført, og ikke angrebet.
Hendes hofte svang blidt fra side til side, som normalt. Det var ikke noget hun gjorde mere af, for at have mere fokus. Hendes måde at gå på, var yndefuld og nærmest som en hver anden model.

Rose sad og kværnede noget hvede, på en sten, da Xander gik hentil hende. Hun så op på ham, hvor hun hurtigt rejste sig op igen. "Det ikke sjovt, er du ok?" Hendes brune øjne, udstrålede klart bekymring. Hvor hun lagde sine hænder på hans arm, og tvang ham en smule til at sætte sig ned i sandet. Hun tjekkede hans skrammer, for at se hvor seriøse og dybe de fleste af dem var. Dog virkede det ikke til at tigerne, havde haft fast i ham, ellers var han bare lige blevet snittet. Hun ånede lettet ud, inden hun lyttede til ham.
Hans varme smil blev kærlig gengældt, inden hun adskilte sine læber. "Uhm, det er en tradition, hvor du går på en lang sti af gløder. Du må ikke løbe, vælte eller sprænge af... Er du sikker på at du ønsker at gøre dette, det er meget smertefuldt... Det eneste gode er festen bag efter." Hun så op i hans funklende øjne, mens hendes selv udstrålede en blid bekymring. "Men, hvis du ønsker, skal jeg nok få sagt det til de andre, og så gør vi det klar til i aften." Hun så kort rundt.
Var han overhovedet sikker på at han ønskede at være en del, af deres kultur. De var alle sammen ret underlige, og i forhold til det tøj han kom i, var de alle også ret nøgne. Få kvinder gik endda rundt uden trøje på, hvilket Rose også fandt underligt. Men hun var så også ret underlig. Hun var vidst også en af dem der som sådan gik rundt med mest tøj, hun viste kun arme, og knap nok det, da hun havde handsker. Mest af hensyn til maden, og sandet. På den måde havde hun sjældent meget beskidte hænder, og skulle bare vaske sine handsker dagligt, sammen med hendes hænder. Hun så intet problem i dette.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af Josh Tirs Okt 04, 2016 9:47 pm

Eventyret med tigeren havde været kort. Mest af alt kom skrammerne fra da han løb igennem buskene, tjørne og ellers konstant forsøgte, at skræmme den væk med en pæl eller sten, hvor den kort havde krattet ham, intet andet. Det var kun med og næppe, at han kom op i træet. Han havde ikke klatret i sådan et siden han var dreng! Det var en del sværere end han huskede.
"jeg har det fint," forklarede han hende med et smil. "bare en smule overrasket, det er det hele."
Han havde ingen skibe kunne se. Alt der var til at se var vand og bare vand. Et tomt hav.
Så da hun forklarede om gløderne, lød det langt fra ligeså slemt, som ved tanken om at skulle tilbringe tonsvis af dage alene ude på havet. "Det lyder da ikke så slemt..." Drillende sendte han hende et smil, der var selvsikker og klar på hvad end hun kunne byde ham. "så fortæl endelig de andre at de kan forberede sig, for jeg er klar til hvad end i har at byde mig."
Før han gik væk fra hende, blinkede han til hende og fortsætte ellers igennem landsbyen, som han endnu ikke havde fået tjekket ud hvad gemte af hemmeligheder. Da han gik forbi Evaline, så han en smule skræmt på hende, før han gik videre og fandt Alex og Kath. Sal og Kitana sad ikke så langt fra dem, snittede dolke eller hvad de nu lavede. "Hey... hvad foretager i jer?"
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af Aigemfarrel Tirs Okt 04, 2016 9:57 pm

Rose så blidt op på ham, hvor hun kort fjernede lidt mudder fra hans ansigt. "Det forstår jeg godt, du burde ikke være gået ind i skoven alene, især når du ikke ved hvad der er. Og når du ikke ved hvordan du finder rundt." Hendes stemme var oprigtig, samt en smule beskeden. Hun ønskede selvfølgelig ikke at være ondskabsfuld, og træls. Dog burde han vel vide det, vide at der ikke var noget ondt i det, hun var bare lidt bekymret. På trods af at hun ikke anede noget om ham, udover hans navn.
Hans kommentar om, gløderne fik hende til at fnise kort. "Hvis du har det sådan, så.. ja..." Han var klar, men hun frygtede alligevel at han bare gjorde som han følte, og glemte at tænke over hvilke konsekvenser der kunne komme af at gå på gløder, betændelse, sår, ar. Forskellige ting. Dog nikkede hun bare kort til ham. "Jeg skal nok gøre det." Hun smilte forsigtigt til ham.
Alex og Kath sad og snittede spyd, dog spidsede Kath mere eller mindre bare sten, som skulle være på spyddet. For at gøre det mere farligt. "Eh?" Lød det fra Kath, der så op på ham. "Kommet for en hyggelig omgang?" Lød det drillende fra Kath. Alex sparkede hende kort ned af sin træstup, inden hun drillende smilte til Xander. "Våben, til jagt. Og... Ja, det enlig det." Alex rejste sig op, gik mod ham. "Hva så, hvad har du fortaget dig, du er beskidt og har fået nogle små sår." Hun prikkede kort en rids i hans kind.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af Josh Tirs Okt 04, 2016 10:28 pm

Hun havde ret i, at han ingen anelse havde om hvilken vej han skulle gå og hvad der var derinde. Så da Rose sagde det, tog han det ikke som nogen fornærmelse overhovedet og nikkede i stedet til det. Dog havde han et smil på læben. Han kunne virkelig godt lide at snakke med Rose. Lige nu var hun også den eneste, der ikke sendte ham et dræberblik eller så en smule sultent på hende. Det hele var en smule underligt, hvilket han måtte vende sig til, hvis han skulle til at bo.
"Well... fra nu af, må du vende dig til at jeg snakker med dig... hver dag!" Igen, han drillede hende og forhåbentlig kunne holde til det. Eller, det håbet han i hvert fald.
Det Kath tilbød, fik ham til at ryste på hovedet, imens en drillende latter forlod hans læber. "Nah, jeg kom herover for at tirre dig en smule Kath, ved bare at stå her," svarede han hende. Så da Alex skubbede hende ned af træstuben, klukkede han og så kort hen på Sal, der også grinte svagt. Der var altid det underlig forhold imellem Kath og Alex.
Han nikkede og af en grund, kiggede han nysgerrigt ned på de våben de nu var i færd med, at lave til jagt. Var det virkelig muligt at dræbe en tiger med dem? Da han så væk fra dem, stod Alex pludselig foran ham og rørte ved den lille skræmme på hans kind. "jeg tog op i skoven og stødte på en af jeres naboer.. som åbenbart er en tiger," fortalte han og kløede sig kort i nakken. "Men, jeg har besluttet at gå igennem gløderne og slutte mig til jer... så sig hej til et nyt medlem." Han smilede skævt til de forskellige.
"Velkommen!" sagde Kitana og Sal kærligt. "Vi er en stor familie!"
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af Aigemfarrel Tirs Okt 04, 2016 10:49 pm

Hver dag, hvad hvorfor? Der var så mange andre at snakke med. Hun rystede blidt på hovedet. "Det ville være fint, med mig. Jeg har intet imod at snakke med dig, hvis det er, ville jeg ikke have noget imod at snakke med dig." Hun smilte kærligt til ham, hvis det var, havde hun intet imod at snakke med ham. Hvis hun skulle have noget som helst imod at snakke med nogle, ville det være Star, men mest fordi hun hele tiden var så ond mod hende. Hun lagde hovedet blidt på skrå, smilte varmt til ham. "Hvis det er, kan jeg også sagtens gå rundt med dig i skoven, så der ikke sker dig noget. Jeg kender nogle hyggelige steder, hvis du kunne have lyst til at opleve noget her." Hun smilte kærligt til ham.
Kath blinkede drillende til ham, hvor hun slikkede sig forførende i munden. "Oh, virkelig." Mere fik hun dog ikke sagt. Alex så hen på Sal, mens hun kærligt svang en arm om Sal, krammede hende underligt, inden hun slap hende igen.
Alex nikkede blidt, inden hun fjernede sin hånd fra hans kind. "Oh virkelig, sjovt... Du burde tage Rose med dig, medmindre du ønsker at dræbe en, så jeg klar sammen med Evaline." Hun skubbede blidt til ham, med sin hofte. "Men, hvis det bare er for at se dem, er Rose, den eneste der kan komme tæt nok på dig." Hun smilte varmt til ham, inden han valgte at sige at han var klar på at gå igennem glæderne. Hun adskilte sine læber. "Det en stor er du sikker på at du tør det." Hun smilte drillende til ham. "Men det fantastisk, har du brug for noget hjælp?" Hun tog fat i ham, inden hun trak ham med sig. "Vi ses om lidt." Hun trak ham med sig ind i skoven, hvor hun skubbede ham op af et træ.
"Så, hvis det er i aften, ville jeg gå ud og fryse dine fødder af, på den måde vil det ikke gøre så ondt." Hun kørte sin hånd op af hans bryst. "Ok, jeg kender et sted, hvor vandet er som is, og et par timer med fødderne derinde, Så kan du næsten ikke føle, når din hud under fødderne smelter lidt væk." Hendes stemme var forførende, hvor hun kærligt lod sine hænder fjerne sig fra ham. Hun gjorde det mest, for at tirre ham. Hun fjernede sig fra ham. "Sig til, hvis det endelig er du ønsker at gøre det. På trods af solens stand, har du ca 4 timer, måske lidt mere." Hun gik forsigtigt væk fra ham.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af Josh Tirs Okt 04, 2016 11:18 pm

Af en grund, fik det ham til at smile, en smule fjoget endda, da hun sagde at hun intet ville have imod at snakke med ham. På en underlig måde fik hun det også til at lyde som om, at de kunne tage på en date sammen, ud og se på tiger.
"Haha, det lyder godt, så det er en date.. når jeg er kommet over gløderne, tager du og jeg ud og finder rundt i skoven," sagde han drillende til hende.

Han fortalte om tigeren og der var ingen af der virkede overrasket over, at have en tiger som deres nabo. Var de aldrig bange for at den skulle komme ned i landsbyen? Dog fik han svaret på det, da Alex forklarede at Rose nærmest kunne tæmme disse dyr. Det forklarede også, hvorfor Rose sagde, at de sagtens kunne tage ud i skoven. Hun kunne styre tigerene.
"Kan hun? Wow, det er ret imponerende," kommenterede han.
"Jep, vi alle bliver også overrakset hver gang," sagde Sal og kiggede hen på Kitana, der bare nikkede anerkendende
Efter det, fik ingen rigtig fat i hvad der skete, før Alex trak Xander væk og tøserne så forvirret på hinanden. Hvad havde hun mon i sinde?
"Well, i det mindste er hun ikke så hård ved ham, som jeg havde troet at hun ville være," sagde Kitana, før hun så ned på våbene.
Sal løftede blot på skuldrene.
Selv Xander kunne ikke finde rundt i det. Hun skubbede ham pludselig op af et træ og var tilbage til at være forførende. Det sjove var af det hele, at hun slet ikke snakkede forførende til ham. Hun talte om, at han kunne gå på is og forberede sig på ilden. Stemmen hun brugte gjorde det bare... forførende.
Kort så han ned på hendes røde læber. "Bring it on," Var det eneste han kunne formode at få ud imellem sine læber.

Da hun viste ham hen til isen, tog han egentlig det meget stille og rolig, lige indtil han kom ud på den og hans fødder brændte. Hvordan kunne det brænde!? Det var is!? I starten bandede han for sig selv og skyndte sig egentlig bare over, hvilket tit relaterede i, at han faldt. Efter 3 timer begyndte han endelig at få styr på det... Sådan da.
Han tog dybe indåndinger, knyttede sine næver og havde kort øjnene lukket i.
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af Aigemfarrel Tirs Okt 04, 2016 11:41 pm

Hun smilte varmt til ham. Dog satte hun sin hoved en smule på skrå. Hun forstod virkelig ikke helt hvad der forgik, eller hvad det hele betød, hvad var en date. Hun var en smule forvirret, men det betød vel bare at han var villig til at hænge ud med hende, for ikke at snakke om at han smilte en smule sjovt til hende. "Date?" Hviskede hun spørgende. "Sure, men jeg tror du får svært ved at gå lidt efter det. Men, hvis du føler du kan, ville jeg gerne gå en tur, gennem skoven med dig." Hun smilte som altid så kærligt til ham.

De mente nu ikke at hun kunne tæmme disse dyr, mere at hun havde næmmere ved at komme i nærheden af dem, og snakke med dem. Hvilket mange beundrede hende over, hvordan kunne hun overhovedet være så stille omkring dyr, og hvorfor kunne de lide hende? Det var jo ikke fordi, hun ikke spiste kød, hun spiste ligeså meget som de andre. Ok, måske lidt mindre, men det røg ned! "Det er ret imponerende." Kommenterede Kath. "Næsten for imponerende, hun burde ikke have så nemt ved at nærme sig dem, de kunne sagtens bide hendes arm af, eller æde hende på stedet, men hun er helt ligeglad." Kath rystede blidt på hovedet, inden hun satte sig på stuppen igen.
Kath så forvirret på de andre, hvorfor tog Alex... Den mandhadende tøs, Xander væk. Alex så jo Daniel som en klam, gusten mand, der ikke kunne andet end at tænke på sin pik. Så hvorfor gik Alex efter Xander, han havde det sikkert på samme måde. Han var en mand, forskellen var vel kun i udseendet, ikke i hovedet.
Alex nærmede sig drillende hans læber, dog lod hun dem ikke røre hinanden. "Oh, i'll bring it...." Lød det drillende/forførende fra hende. Hvis hun skulle være ærlig, følte hun kort for at kysse ham, hvilket bare gjorde hende selv en smule irriteret. Hun adskilte sine læber forførende, og nærmede som sådan hans læber endnu mere, inden hun drillende trak væk fra ham. "Så lad os gøre det." Lød det forførende fra hende, hvor hun tog fat i hans hånd, klemte den blidt mens hun trak ham med sig.
Alex stod og smilte kækt til ham, mens han gik/løb over isen. Hun sad og spiste æbler imens, stirrede drillende på ham. "Du kan godt, du klare det fint. Bare undgå at løb, og falde selvfølgelig." Hun klappede kort i sine hænder, inden hun begyndte at spise en banan. Hun så enkelte gange op i himlen. "Finder du mig tiltrækkende?" Lød det drillende fra hende. "Du virker en smule forførende, enkelte gange, elle rlæser jeg det forkert?." Hun rejste sig roligt op, strakte sig drillende. "Altså, jeg har ikke set så mange fyre, hvilket gør jeg nemt kan blive lidt forvirret." Hun smilte drillende til ham.
Da de kom tilbage til stedet, var gløderne sat op. Rose gik rundt og placerede mad på forskellige borde. Hun så kort hen på Xander, hvor hun kort smilte til ham.
Alle pigerne var iført en Bh, og et sjal der dækkede front og bag, men ikke sidderne. Nogle dansede allerede mavedans, hvor de alle smilte drillende til ham. Rose gik hurtigt hentil ham. "Er du klar, så snart det gjort, er der mad, snak og... ja dans." Hun smilte var til ham, hvor hun så hen mod gløderne, der tydeligt løftede røg fra jorden. Daniel var omgivet af kvinder, hvor han så nedladende på Xander.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af Josh Tors Okt 06, 2016 9:41 pm

Alt han endelig kunne fokusere på, var den smerte der gik op igennem fødderne og videre op. Ideen Alex havde fået ville senere hen gå hen og blive nyttig for ham. Når han ville gå over gløderne, ville hans fødder ikke føle noget som helst, måske stikke en smule, men det var det. Så imens hun sad og spiste af alle de saftige frugter, koncentrerede han sig om, at komme over isen. Da det til sidst var som børneleg, kunne han endelig fokusere på hvad Alex nu havde at sige. Hvis han skulle være ærlig, var det hun spurgte ham om ikke nyt for ham. Det var faktisk overraskende hvor mange kvinder, der spurgte ham om han fandt dem tiltrækkende.
Så efter at have taget et skridt mere, stoppede han op på isen og drejede hovedet om, for at se på hende. "Tiltrækkende?" Han vendte fronten imod hende. Her sendte han hende et forførende smil. "Hell ya, og er en der ikke har mødt mænd, ved du så sandelig hvordan du skal forføre dem," kommenterede han drillende til hende. Med virkelig rolige bevægelser, gik han hen imod hende og da han forlod isen, kunne hans fødder endelig slappe af. "Og ja, jeg er forførende overfor dig." Drillende gik han hen imod hende, stillede sig foran hende og så ned i de brune øjne hun bar. Han lænede sig ned, lod næsten deres læber strefje hinanden. "genere det dig?"

Det var duften og varmen fra gløderne, der gjorde ham helt elektrisk og når man snakkede om elektrisk, så var tøserne iført mavedans tøj. Alt sad godt på dem. De var så eksotiske, langt fra det han var van til. Da Rose gik hen til ham, smilede han varmt til hende og så kort op og ned af hende. Tøjet sad virkelig også godt på hende.
"Interessant.. skal du også danse?" spurgte han hende. De blå øjne suste kort rundt, tjekkede var der ellers var at se. Han blev mødt af drillende smil fra de forskellige kvinder, men så snart han kiggede hen mod Daniel, blev han bare mødt af et nedladende blik. Flabet som altid, smilede han hånende tilbage og så ned på Rose igen. "Jeg vil glæde mig til din dans."
Da tiden med gløderne kom, stod han nu bare og trippede. Det var underligt... de så alle på ham, spændte og nogle få nedladende. De troede sikkert ikke at han kunne klare det.
Han tog en dyb indånding og gik derefter ud på gløderne. Det stak som i alhelvede, men det brændte ikke overhovedet. Hans fødder var som følelsesløse! Han nåede knap nok at blinke, før han var kommet det hele igennem og nu kunne puste lettet ud. En smule stolt så han sig omkring.
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af evaline Tors Okt 06, 2016 10:15 pm

Alex smilte drillende til ham, da han sagde at han rent faktisk fandt hende tiltrækkende. Af en grund var det sjovt, og rart for hende, som en form for adrenalin. Hun adskilte kort sine læber, inden hun rejste sig op. Hendes øjne fulgte ham, mens han forsigtigt gik mod hende. Han gik nærmest, som kunne han føle sine fødder, hvilket var imponerende. "Det genere mig ikke, af en grund, finder jeg det underligt sjovt." Hendes stemme var drillende, samt forførende. "Men hey... Tak, jeg forsøger vel at virke bare en smule forførende, men... Ikke for meget, skulle nødig skræmme dig som Kath gjorde." Hun skubbede ham blidt væk. "Men, hvis det er... Så ..." Hun tog dog fat i ham, kyssede ham kort, inden hun trak ham væk og begyndte at gå tilbage. "Kom hellere med, så du ikke fare vild, stakkel."  Hun drillede ham, dog på en lidt kærlig måde.

Rose nikkede kort. "Selvfølgelig, næsten alle danser. Dog ikke dig, dine fødder skal have hvile, efter gløderne." Hun smilte varmt til ham, hvis hun skulle være helt ærlig, glædede hun sig inderligt til at lade ham være en del af dem. Hun følte sig faktisk lykkelig, hvis han blev her, da hun mest følte at hun havde gjort noget godt for dem. Hun følte det underligt nok rart, at have en anden fyr her udoverDaniel.
Rose nikkede endnu engang. "Hvis jeg skal være helt ærlig, glæder jeg mig meget til at danse med dig.... Jeg håber inderligt at du klare det, og det gør mindre ondt, hvis du ikke tænker over varmen." Hun tog kort fat i ham, og trak ham roligt mod gløderne. "Efter Gløderne, har jeg noget tøj du kan have på, så du i det mindste er klar til festen." Hun adskilte sine læber, mens det varm smile formede sig på hendes læber.
Da han gik ud for på gløderne, var alles øjne på ham. Rose, stod med en kold spand vand, hun hælde det over hans fødder, så snart han var over på den anden side. "Gør det ondt, meget ondt?" Hun så en smule bekymret på ham, så snart han svarede, trak hun ham med sig ind i hytten, hvor hun gav ham noget andet. Ikke at han fik mere tøj på, derimod han fik mindre tøj på. Han fik enlig bare noget stof om hoften, og noget på benene. Da de kom ud, var folk allerede begyndt at spille musik, synge, danse og ikke mindst, var folk begyndt at danse med torches. Rose smilte kærligt til ham, inden hun efterlod ham, og joined folket der dansede rundt.
Mens Rose dansede rundt, var hun nærmest som en flamme selv, det lange lyse hår, der var sat en smule op, en rose i håret, og tøjet der var som flammerne, mens hun dansede rundt med de andre.
Alex derimod, havde også fået skiftet tøj. Hun dansede rundt, sammen med de andre, hendes tøj, var derimod blåt, havde en mere strålende farve, som til havet.
Kath derimod, havde en meget rød farve på kroppen, bar bukser, som var hun en lampeånd.
Kaths outfit: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/25/d9/a8/25d9a850587aa3241eef7435a1cb5761.jpg

Alexs outfit https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/15/bc/f8/15bcf8bcd1ee60319a90204382371fea.jpg

Roses outfit https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/05/cf/ad/05cfad2722084222c050f091072ec4ba.jpg

Xanders tøj http://southseascinema.org/Toon%20Images/Lilo%20&%20Stitch%20Samoan%20knife%20dance%20crop.jpg
evaline
evaline
Baka

Antal indlæg : 186
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Shiseru tamashī Village

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af Josh Tors Okt 06, 2016 11:13 pm

De havde delt et kort kys og af en mærkelig grund, gjorde det ham varm indeni. Han endte altid med, at have en svaghed for de kvinder, som han udmærket godt vidste, at han burde holde sig fra. Der var dog noget over hende, noget der sagde ham at hun var anderledes end de andre. Da de gik tilbage mod lejren, havde han en god følelse i sin mave. Måske det her var starten på et nyt liv. Et nyt liv på en ø, fyldt med kvinder, havde han overhovedet noget at brokke sig over? Selvfølgelig ville han miste adgang til elektronik osv. For ikke at sige sin far og stofferne.. Tanken om stofferne fik ham til at stoppe op. Når han ikke længere havde de stoffer, var han nød til at stoppe dem og derfor gå en helveds masse smerter igennem. Han lukkede øjnene i. Nu var ikke tiden til at tænke over det, han luntede derfor hurtigt efter Alex.

Blidt rystede han på hovedet, da Rose spurgte om det gjorde ondt på ham. Han kunne rent faktisk ikke mærke det så meget. "Nej, det går."
Rose havde skam ikke overdrevet, da hun sagde at de alle skulle danse. Efter ritualet, stod alle kvinderne, yndige og elegante og dansede. Deres hofter svang fra side til side. Det var længe siden at han havde set noget så elegant og smukt som dem. De var som gudinder.
Varmen fra bålet, føltes fantastisk imod hans hud, de saftige kød og de friske frugter, smagte fantastisk i hans mund. Tøjet han nu bar, overlod ikke rigtig noget som helst til fantasien omkring hans overkrop, hvilket var rart. Han elskede at gå rundt med bar overkrop. Hver gang der var en chance for det, brugte han den og en aften som denne var ingen undtagelse.
Imens han sad der i luksus, betragtede han svagt de forskellige kvinder og af en grund, var det Rose der fangede hans opmærksomhed mest. Hun mindede ham om en smuk gylden flamme. Der var dog en han ikke kunne finde og det var den en smule skræmmende Evaline. Skulle hun ikke danse?
Han fik kort øjenkontakt med Alex, hvorpå han smilede venligt til hende. Hvorfor det blev til et venligt og ikke et forførende smil, kunne han ikke svare på.
Ligesom han tog maden til sig, slugte han også mere og mere alkohol. Dette var det nye liv og han beklagede sig ikke. Her sad han, lænet tilbage, drak lækker alkohol, spiste varm mad og så på dansende kvinder. Han klukkede over sin egen tanke gang. Ironisk hvor en puf fra en båd kunne føre en hen.
Da han havde fået en smule for meget, rejste han sig op og strakte sig. Flammerne var nu bare som et stort rødt slør og det samme galte de forskellige dansende kvinder.
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af evaline Fre Okt 07, 2016 8:45 pm

Hans læber var bløde, var læber virkelig så bløde? Det virkede helt rart, og underligt. Hun havde ellers altid set ens læber, som det mest tørre på ens krop, men de var så bløde. Pludselig forstod hun godt, hvorfor alle var ret vilde med den form for ting, ikke at hun så særlig mange folk kyssede, eller med folk, mente hun Daniel, han snavede enlig lidt alle folk... Alle der ønskede at gøre det selvfølgelig.
Da Xander stoppede op, så hun sig kort over skulderen. "Follow up, hotstuff." Lød det drillende fra hende, inden hun begyndte at gå igen. Gad vide om han selv havde været sammen med en, der hvor han kom fra, var der mange kvinder, eller var der mange mænd? Var han sammen med mange, og havde han været? Af en grund blev hun lidt nysgerrig omkring ham, måske hun skulle spørger ham?

Rose hælde lidt vand på hans fødder, inden hun så op på ham. "Er du sikker, gløderne har sikkert smeltet huden under dine fødder... Hvis du har brug for køligt vand, så sig endelig til, du kan altid hive fat i mig, jeg har noget mod smerterne hvis det er." Hun stillede spanden ved hans side, inden hun gik ud i sandet, lod sig roligt danse rundt sammen med de andre. Hun bevægede sig nærmest som flammerne, som var hun en del af dem. Nogle af kvinderne lagde brænde over glæderne, for at en enorm flamme rejste sig. Stragte sig op mod himlen, mens de andre langsomt begyndte at danse rundt.
De stegte kødet over det, satte det på pinde, Alex dansede sjovt nok også rundt, hun var elegant, men hendes danse trin var mere forførende, sammen med Kath. Mens Rose derimod var smedig, elegant og nærmest beroligende som flammerne. Selv hendes danse trin var varme.
Alex så kort mod Xander, der til smilte nærmest venligt til hende? Sjovt, det havde hun alligevel ikke set komme. Et kækt smil formede sig på hendes læber, mens hun dansede videre.
Evaline stillede sig ved siden af Xander, hvor hun kort så mod flammerne. Musikken blev spillet af de andre, mens nogle få andre sang sammen. Nærmest harmonisk, og alligevel med gang i den. Evaline lagde sine arme over kors, inden hun så op på ham. "Så du en del af stedet nu." Lød det en smule koldt fra hende. "Er du selv sikker på at du kan håndtere det?" Hendes tøj var meget anderledes i forhold til de andre, hun havde en kæde hængende fra et stykke stof, der var bundet fast om hendes hals. Hun var iført en de skind, fra forskellige dyr.

Evalines outfit: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/ca/84/21/ca8421c1b720d31976f7b063b93554b8.jpg
evaline
evaline
Baka

Antal indlæg : 186
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Shiseru tamashī Village

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af Josh Fre Okt 07, 2016 9:08 pm

Lige nu havde han ikke brug for vandet. Det fik han garanteret senere, hvilket gjorde at han gennem aftenen beholdte spanden med vand i nærheden af sig.
Efter at have siddet ned i langtid, rejste han sig op, kun for at se Evaline dukke op ved siden af ham. Selv var hun iført noget der så ret så godt ud på hende, men det var aldeles ikke et danse outfit ligesom de andre. Alkoholen havde sløret ham en smule, men han forstod heldigvis stadig godt hvad hun sagde. Hun spurgte ind til om han kunne håndtere det og skulle han være ærlig, kunne han ikke svare på det.
"Hvad mener du med at håndtere?" spurgte han hende og drejede hovedet. Man kunne tydeligt se på ham, at han havde fået en hel del at drikke. De blå øjne havde en rød cirkel omkring sig og hans læber var af en grund begyndte at sprække en smule. "Det er en omvæltning på livet, men jeg er klar til hvad i nu end kunne have at byde på." Igen strakte han sig og så sig nysgerrig rundt. Han så hen på hende igen. "Hvorfor danser du ikke? Jeg gætter på du ikke prøver at underholde jeres leder?" Han nikkede hen imod Daniel, der stadig var omringet af kvinder, der sad på deres knæ og tilbad ham som en gud.
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af evaline Fre Okt 07, 2016 9:44 pm

"hvad jeg mener, søde ven... Men hvis jeg skal være helt ærlig, er chancen for at du nu kommer til at have sex hele aften, ret stor... For ikke at snakke om at alle højstsandsynlig er klar på det." Hun så op i hans øjne. Han var seriøst fuld, burde hun sige noget der? "Uhm.. du fuld... hvor meget har du fået at drikke?" Lød det en smule drillende fra hende, det var efterhånden længe siden, hun sidst havde set en nøgen.
"Du seriøst noget af en underlig person, men hvis jeg skal være helt ærlig... Så får du nok ikke fred, de næste par dage." Hun smilte kækt til ham, dette var underligt sjovt dette. Men på samme tid, var hun ret sikker på at han ville panikke, og ende helt galt. Sikkert lave en fejl og komme op og skændes med Daniel. Hans ordvalg gjorde det sjovere. "Vi har kvinder at byde på, og las os se om du kan holde det ud..." Hun så mod danserne igen.
"Jeg er en jæger, ikke en danser, eller underholder. Hvis jeg ville have sex, med nogle ville jeg gøre det med alt andet, en ham." Hun bed sig kort i underlæben. "Dine læber er flækket, drik hellere noget." Hun fandt en halv vandmelon, med forskellige ting i. Dog mest frugter, der var skåret ud, samt alkoholen. "Drik." Hun rakte den til ham, til hun så mod Daniel og rynkede på næsen, for kun at gå væk igen. "Pas på dig selv, fremmed." Hun forsvandt hurtigt.
Evaline forsvandt, men blev erstattet af Rose, der kort væltede ind i ham. "Undskyld... Hvordan har dine fødder det." Hun var en smule forpustet, mens hun så op i hans blå øjne. Et kærligt smil var formet på hendes læber.

To måneder gik, Xander havde sjovt nok ikke fået de forskellige stoffer, hvilket gjorde at smerten steg i hans krop, opkasten væltede ind over ham, kold sved, rysteture, og vågne nætter. Rose var der dog for ham, når han knækkede sig, sad hun og holde spanden, klappede ham på ryggen. Kold sveden, sad hun med en klud og tørrede sveden væk, holde ham varm, og på samme tid afkølet med kluden. Dog med smerterne, gav hun ham nogle frugter, de var som sådan ikke giftige, men safterne gjorde en, en smule følelsesløs i kroppen, dog ville det forsvinde i løbet af nogle timer, men hun gav ham dem kun om natten.
Dog skete der også andre ting i de to måneder, Kvinderne var over ham! Han fik knap nok søvn, de lod ham kun være når han kastede op, der gad ingen af dem at snakke med ham. Eller være i nærheden af ham, udover Rose. Alex var der også få gange, hun hjalp ham lidt, og gjorde rent når han knækkede sig. Rose holde sig dog mest lidt fra ham, udover når hun valgte at lære ham skoven at kende. Før var det en anden kvinde, dog endte det med at de havde sex i skoven, og sådan var det med alle 20 forskellige kvinder han havde haft. Så det endte med Alex, og Evaline der fulgte ham rundt i skoven, Yuuka lærte ham at fiske, sammen med Evaline. Evaline var over alt, seriøst, hun var stadigvæk skræmmende, når de så skoven, slog hun gerne nogle dyr ihjel og kom tilbage med dem.
Rose sad og læste i en ord bog, inde på værelset. En af de få bøger der flød ind på land, hun fattede intet, en bog og den var dårlig, kun ord, forklaring på ord. Men hun kunne derimod en masse underlige ord, som de fleste sikkert ikke anede hvad betød.
Dog, var alt ikke Sjovt, Daniel havde truet Xander omkring 100 gange, med at skære pikken af ham. For ikke at snakke om at han mobbede ham, når Xander var i smerte og kastede op.
evaline
evaline
Baka

Antal indlæg : 186
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Shiseru tamashī Village

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af Josh Fre Okt 07, 2016 10:58 pm

Han skulle være forberedt på at have sex? For at være ærlig, var han ikke sikker på om han overhovedet kunne have det i denne tilstand. På den anden side, var det da ikke noget han skulle brokke sig over. Men, hvorfor mente hun at han ville få det?
"Ahhhhh..." sagde han og tippede en smule. "Så fordi.. at jeg er et nyt hankøn, er der mange..." Han hikkede svagt under pauserne. "Kvinder, som ønsker at have sex med mig?"
Til de andre ting hun sagde om kvinderne, viftede han bare en enkelt gang med hånden på, derimod lyttede han da han fortalte hun ikke var en danser. Han havde som sådan respekt for at det var den hun var. I det mindste var alle kvinderne ikke ens. Dog kunne han sagtens komme på andre kvinder, der ikke ønskede at have Daniel. Han rystede på hovedet. Lige nu skulle han ikke tænke over det. Med hensyn til den flækkede læbe, tog han hurtig imod vandmelonen og begyndte langsomt at spise den. Det smagte virkelig godt! frugterne herude var fantastisk, hvilket sagde det hele, da han ikke normalt var til frugter. Grøntsager var okay, men frugter var bare spildt sukker.
Før han fik set sig om, var Evaline smuttet, hvilket fik ham til at dreje en runde om sig selv. Han løftede på skuldrene og begyndte at spise videre af vandmelonen, da Rose dansede ind i ham og fik ham til at tabe den. I få sekunder stod han bare og stirrede ned på vandmelonen, overvejede hvad der lige var sket, før han løftede hovedet og så hen på Rose igen. Da hun undskyldte, viftede han med hånden og fnyste. "Du skal ikke undskylde... og mine fødder har det fint.. for jeg kan ikke rigtig mærke dem," fortalte han hende med et smil på læben. En smule træt, strakte han sig endnu engang, imens han gabte på en kær måde. "Du danser fantastisk! Man kan ikke andet end at lægge mærke til dig."

De næste 2 måneder der gik, var både fantastiske og forfærdelige på samme tid. Nu når han ikke havde sine stoffer, blev han voldsomt syg og brugte derfor mange timer på, bare ligge og ørle. Det var ydmygende. Men heldigvis var det kun Rose der var inde ved ham når det skete. Hun tog sig af ham og det var ret kært. I det hele taget var hun noget så nuttet. Hun var altid venlig, altid rar og bekymrede sig ikke rigtig om hvad andre sagde til hende. Derudover var hun også den der tog sig af alle tøserne.. Flere gange takkede han hende for at tage sig af ham. Og han mente hvert et ord.
Og hvad var der ellers sket? Ja, hvad kunne han sige, han havde fået en hel del! I starten var det meget fedt, at så mange kvinder ville have ham, men til sidst blev det for meget. Han kunne slet ikke få fred! Nogle gange kunne han ikke engang sige stop, før de allerede var faldet på knæ foran ham!
Men i hvert fald, tingene virkede til at gå fint, udover nogen klæbrige kvinder og den kolde tyrker. Han var begyndt at lære og jage. I starten klarede han det ikke så godt, men som dagene gik, begyndte det at gå bedre og bedre. Han ville dog aldrig komme op på samme niveau som Evaline... Den tøs var creepy når hun gik sådan rundt! Og han blev nok heller ikke så god som Alex.
Og når han ikke lærte at jage, sad han af og til inde ved Rose. Her lå han tit bare og slappede af.
En anden dårlig, eller snare irriterende ting ved øen, var Daniel. Han truede ham konstant med at skære hans pik af, hvilket Xander aldrig tog alvorligt, da det var en trussel han havde fået siden han var 14. Af og til var de to kamphanner af en grund op at slås. Xander var en stædig rad på de punkt. Når han virkelig ikke kunne døje, at høre på Daniel, lagde han tit op til slåskamp og hver gang måtte han dog tabe. Daniel var desværre stærkere end ham.
En dag hvor der bare havde været stille og rolig, sad han på stranden og kiggede ud mod havet. Han savnede rent faktisk sin far... det var så også den eneste person han savnede. De to brødre kunne rende ham. Efter at have siddet der i en time, rejste han sig op og strakte sig, det var vidst på tide at tage ud og jage. Han gik derfor hen til Alex.
"hey, skal vi smutte på en jagt?" spurgte han hende og begyndte at kigge de forskellige spyd igennem.
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af evaline Fre Okt 07, 2016 11:57 pm

Evaline nikkede kort. "Ja, du er et hankøn, og sexen er ikke ligefrem speciel for de andre." Hun smilte drillende til ham. "Du kan knap nok gøre noget, hvis jeg skal være helt ærlig, har du nok ikke et valg. Men hvis du nogen sinde, ligger en hånd på Rose, Mig eller Yuuka.... Så har jeg efterhånden ret godt styr på at partere alt levende, selv når det vrider sig i smerten." Hun trådte lidt tættere på ham. "Jeg har aldrig rigtig haft et problem, med at høre nogen skrige.. så et dybere skrig, er intet andet end en anden form for tøs." Hun pustede sig lidt op, i håbet om at skramme ham en smule. Hvorfor ikke, han var en fyr, og hun ønskede intet med ham, Yuuka og Rose var uskyldige, på sin egen måde, så han skulle ej hellere røre dem. Mest fordi hun ikke ville være den eneste, som han skulle holde sig fra.
Han kunne ikke mærke sine fødder, det var ikke en god ting. Det var derimod en meget dårlig ting, han burde ikke være glad over sådanne ting?! Han burde derimod være ret irriteret over det, han skulle lidt bruge de fødder, og det at gå rundt, uden at mærke dem, måtte alligevel være svært. "eh? Oh, uhmm tak." Hun rødmede, så opmærksomheden var altså på hende, når hun dansede. Det var ret pinligt, mest fordi hun bare dansede for at være ærlig. "Jeg, Uhmm... Dine fødder, ja... Dine fødder, Jeg tror du har fået nok at drikke, det at du løber rundt på fødder du ikke kan mærke er en dårlig ting. Kom." Hun hev ham med sig, lagde ham i sin seng, og kom forsigtigt tilbage efter noget tid. Hun havde en spand med kogende vand, hvor hun dyppede en klud forsigtigt i det, lod kort sine hænder tjekke om hvor varmt det var, før hun placerede det på hans fødder, masserede dem forsigtigt, for at give ham følelsen tilbage igen.

Rose var som altid, ret dårlig til at tage imod taknemlighed. Hun ønskede den ikke, hun hjalp med glæde alle, hvor hun derimod hele tiden gjorde sidt bedste for at hjælpe. Men tog ikke imod taknemligheden ordentligt, i stedet sagde hun bare at man ikke skulle takke hende, og at hun bare gjorde hvad hun kunne gøre. Hvis hun skulle være ærlig, holde Rose af, når Xander sad hos hende, også når han havde det dårligt. Han var så stille og rolig, lå tit i hendes skød, for ikke at sige at han var meget rar at snakke med, også når han var sur.
Alex, Evaline, Rose og Yuuka hadede seriøst når Xander sloges mod Daniel, behøvede han virkelig at slås med Xander. Xander var ikke særlig stærk, og hvis de skulle være ærlig, overraskede det dem dog hvor tit Xander lagde op til det, hvis han lod vær, ville Daniel ikke gå rundt og håne ham hele tiden. For ikke at snakke om at nogle af pigerne, faldt mere for Daniel, over de små slåskampe.
Alex sad og sleb nogle få dolke, til Xander kom ind, overtog alt hendes opmærksomhed. Hvilket bare fik hende til at smile drillende til ham. "Vi har nok kød, så vi laver ikke andet end at fiske, til kødet er væk, for ikke at dræbe for mange dyr, og selvfølgelig for ikke at ændre bestanden i fødekæden." Hun rejste sig forsigtigt op. "Men vi er efter hånden begyndt at mangle frugter igen, så vi kan udforske skoven, for bær, æble, kokosnødder osv. Hvis du lyster." Hun hev to flettet poser over skulderen, og derefter rakte hun to mod ham. "Hvad siger du? Eller, er du sikker på du kan klare det, du har være ret så syg de sidste par dage." Hun nærmede ham kort. "Du dufter ikke af bræk, eller sved... så du virker til at have det bedre." Hun gik roligt forbi ham. "Lad os smutte, inden det bliver mørkt. Så, har du fået meget på den dumme?" Hun smilte forførende til ham. "Rose snakkede om at du knap nok fik søvn, og har derfor valgt at sige i sidste uge, at når du er inde i din hytte, må de ikke vække dig, ej heller kravle ind. Så... Vi må ikke længere gå ind i hendes hytte, har i to sex?" Hendes stemme var drillende, samt forførende
evaline
evaline
Baka

Antal indlæg : 186
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Shiseru tamashī Village

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af Josh Lør Okt 08, 2016 10:36 pm

Han fik intet valg? Det var vist ikke noget at han skulle beklage sig over. Hvornår klagede en fyr sig nogensinde over at få sex? Specielt hvis kvinderne var så ivrige efter at have det med ham. Ikke at han var noget specielt, det var jo blot fordi, at der ikke var mange fyre her på øen. På den anden side, hvis han virkelig ikke kunne mere, ville de så overhovedet lade ham værre? Ville han nogensinde få en pause?
Han var så optaget i sine tanker, at han slet ikke lyttede til Evalines trussel. Selv hvis han havde hørt den, ville han sikkert bare have fundet hende endnu mere skræmmende. Dog kom han tilbage til virkeligheden, da hun begyndte, at snakke om at patere ting. Hun er og forblev uhyggelig. Først da hun gik, pustede han ud og indåndede luften. I de få sekunder var han helt rad for at trække vejret foran hende.
Takket være alt den alkohol han nu havde i kroppen, bemærkede han ikke rigtig omgivelserne og lå derfor ikke mærke til, at han pludselig nu lå i Roses seng. ”Rose?” hviskede han en smule forvirret. Pludselig kunne han mærke noget varmt under hans fødder. Det fik ham til at spjætte svagt. ”Rose!” Det kom ud som et lille forskrækket hvin. Dog da han begyndte at vende sig til det, lod han sig læne tilbage, imens han gryntede svagt engang imellem. ”Jeg har drukket for meget.”

Xander var godt klar over at det var dumt, at tirre Daniel til at slås, men han lyttede aldrig rigtig til fornuft og gjorde derfor bare hvad han følte for, uden at tænke over hvad der ville ske i fremtiden. At nogle af kvinderne begyndte, at syndes mere om Daniel pga. af alle hans sejre var deres problem. Lige nu, kunne han godt bare bruge en dag sammen med Alex. Hun var rar og snakke med, han elskede lidt deres forhold, sådan som de drillede og flirtede med hinanden.
Så han havde intet imod, at de skulle ud og samle nogen frugter. Han tog imod de flettede kurve. ”Yeah, sure, lad os tage af sted,” hans stemme var varm, hæs og rar i ens øre. For at vise hende, at han var klar, tog han kurvene over ryggene og fulgte efter hende. Da hun pegede ud, at han ikke længere lugtede af bræk, så han burde have det bedre, klukkede han og kørte den anden hånd igennem sit hår. ”Det var en hård tur, men jeg er over det nu,” forklarede han hende. Egentlig var han klar til, at spørge ind til hende, da hun kom med et andet spørgsmål. ”haha, nej, jeg har ikke rørt Rose og hun har ikke rørt mig. Tvært imod, jeg trængte bare til en pause, de forskellige kvinder var over mig konstant og til sidst blev det bare for meget. Det blev derfor bare en aftale, at når jeg gik derind, så ville jeg have min fred.”
Som altid bar Alex en forførende stemme. De gik side om side, op imod skoven og selv med alle de blikke på sig, fortsatte han derop af. Han var begyndt at vende sig til mange gloede efter ham, mest af nysgerrighed for at se hvor han skulle hen. ”Så… Hvordan kan det være at du intet ser i Daniel?” spurgte han hende. ”Du er måske ikke til det store, stærke ydre?”
Imellem de mange træer, lykkedes det ham at få øje på et kokosnød træ, som han hurtigt kravlede op i. ”Ikke at det gør mig noget, da jeg vil hade at se dig med ham,” sagde han højt oppe fra træet. ”pas på, jeg smider nogen ned!” Lidt efter lidt, lod han nogen af kokosnødderne falde fra træet.
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af evaline Søn Okt 09, 2016 2:27 pm

Rose så kort hen på ham, da han hviskede hendes navn. Hun ønskede bare lige at pleje hans fødder lidt, hvad som helst, for at de ikke vile gøre alt for ondt i morgen tidlig. Hun viklede den varme klud omkring hans fod, mens hun masserede den, hvilket gjorde at vandet faldt ned i hendes skød en smule. "Du måske ikke vantil at drikke? 'Hvis ikke, burde du holde dig lidt fra alkoholen, jeg drikker ikke fordi jeg bliver så nemt fuld. Der går knap nok et par slurker ind, før jeg er helt væk." Hun klukkede lidt over sine ord. Hun drak bestemt ikke, hvis hun gjorde var det uden alkohol. Hun kunne aldrig holde på sit alkohol, overhovedet.
"Du kan sove her inde, og jeg skal nok finde noget du kan kaste op i, hvis det er." Hun smilte kækt til ham, mens hendes hænder pressede ind på de nødvendige punkter, for at få ham til at slappe godt af.

Alex nikkede til hans ord, hvor hun rolig begyndte at gå. "Godt så, du knap så fræk, når du kaster op. Så, jeg håber virkelig at du er klar på at holde din mad indenbords." Hun lo drillende til ham, inden hun så sig over skulderen. "I see, men du er ikke der inde lige nu... Er du ikke bange for at du bliver angrebet af en masse kvinder?" Hun vende om på hælen, og gik baglæns, mens hendes brune øjne fulgte ham. "Så du er altså ved at dø lidt, over den opmærksomhed... Du virkede ellers ret tilfreds med den i starten?" Hun lagde drillende sit hoved på skrå. Hvis hun skulle være ærlig, havde hun selv overvejet at knalde ham, men hvis han trængte til en pause, burde hun specielt ikke gøre det. Hun burde nok bare holde nallerne fra ham, især når han i forvejen havde alle kvinderne for sig selv.
Alex rystede blidt på hovedet, mens hun roligt begyndte at gå rundt sammen med ham. "Undskyld mig? Jeg ser intet i ham, fordi han er højrøvet, og laver intet andet end at vælte rundt i kvinder, og glemmer lidt at alle andre har noget de skal, han sætter røde mærker udenfor ens dør, hvis du har et af de mærker på din dør, skal du hentil ham om aften, også skal man intet andet end at ligge i vuggen sammen med ham... så." Hun trak blidt på skulderen. "Dog, holder han sig ok fra de folk, der ikke ønsker ham, så som Evaline, Yuuka og jeg... oh yea, jeg tror ikke han aner hvem Rose er, så.." Hun klukkede blidt for sig selv, det var underholdende. Rose, var moren i denne flok, men selveste faren anede ikke engang hvem hun var.
Da han begyndte at kravle op i palmen, så hun efter ham. Trådte hurtigt væk fra ham, så hun ikke ville ende med en kokosnød i hovedet. "Ser man det." Hun gik hentil træet, så snart han havde fået de modne kokosnødder ned fra træet, hvor hun lagde dem i den flettede pose. "Du lyder lidt nervøs... " Da han kravlede ned igen, tog hun fat i hans kinder, og pressede sine læber imod hans.
Vent, var hun ikke lige blevet enig om at lade ham være, dette var i hvert fald ikke noget der gav ham fred... på den anden side, måtte han bare skubbe hende væk, hvis han ikke ønskede det.
evaline
evaline
Baka

Antal indlæg : 186
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Shiseru tamashī Village

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af Josh Søn Okt 09, 2016 8:53 pm

Andre drenge ville nok reagere ligesom hende, hvis han fortalte dem, at han var ved at blive en smule skør over alt den opmærksomhed han nu fik. "Jeg er ikke bange for at blive overfaldet, i er kvinder og kan ikke finde på at overfalde en mand. Der hvor jeg kommer fra, bliver tit set som noget af det mest uskyldige, dem som intet ondt ville kunne finde på. Og, nej jeg er ikke ved at dø over opmærksomheden heller..." Han tog et ordentligt skridt op på en sten. "Opmærksomhed er fantastisk, men nogle gange vil man bare gerne have ro... du ville vide det, hvis du var hvor jeg boede før, alle mændene ville sikkert konstant forsøge at forføre dig, så du ville bede om at få fred." Det fik ham til at kigge drillende hen på hende.
Efter at have fundet så mange modne kokosnødder han nu kunne finde, begyndte han at kravle ned, imens han lyttede til hvad Alex havde at sige. Ordene om Daniel var skam sande nok. Han havde ikke rigtig set ham lave andet end at knalde tøserne eller slås med ham.
"Jeg er ikke nervøs," sagde han til hende og hoppede det sidste stykke ned. "Jeg vil bare hade at se dig sammen med ham, for en eller anden grund.." Knap nok havde de ord forladt hans læber, før hun pressede sine læber imod hans og overraskede ham en smule. Det var dog ikke med et sekunds tøven, at han kyssede hende tilbage. Kysset blev med det samme gengældt. Han lagde sine hænder på hendes hofter og trak hende ind til sig.
Nok sagde han, at han gerne ville have fred, men han ville ikke have noget imod, at få en smule opmærksomhed fra Alex. Desuden, havde hun ret så bløde læber.
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af Aigemfarrel Søn Okt 09, 2016 9:09 pm

Alex smilte kækt til ham, mens hendes brune øjne som sådan fulgte hver eneste ting han gjorde. Hans stemme var som altid lidt kæk, samt en smule forførende. "Forføre mig? Hva skal det betyde, tror du ikke... vent! Så der hvor du kommer fra, er der rent faktisk mange mandelige folk?" Hun sprang op på stenen. "Og igen, tilbage.. hvorfor flirte med mig? Tror du ikke alle ville flirte med alle, såå?" Hun lagde hovedet blidt på skrå. Af en grund, gjorde det hende glad. Ville det ikke være en mega god ting, at blive flirtet med, så var man vel ret køn? Eller tiltrækkende, så? Det var det i hvert fald i de bøger hun havde læst.
Han var ikke nervøs, men han burde vel være en smule nervøs, da Daniel som sådan var ret skræmmende, hun ønskede i hvert fald ikke at have problemer med den mand, han havde trods alt så mange kvinder omkring sig, en mini hær af kvinder.
Hendes læber ramte hans, og hun forsvandt kort ind i et smagfuldt univers. Han trak hende indtil sig, hvilket bare fik hende til at presse sig selv ind mod ham. Hun kørte sin venstre hånd op i hans mørke hår, hvor hun kort trak ham ned i sandet. Kyssede hans nakke kort, inden hun kyssede ham igen. Hun stillede sig på fire over ham, trak sig selv en smule fra hans læber. "Vent, du ville gerne have en pause... Jeg stopper..." Hun kyssede ham kort. "Nu..." Det sidste blev hvisket lavt, inden hun forsigtigt fjernede sig en smule fra ham.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af Josh Søn Okt 09, 2016 9:33 pm

Det var altid kært at se den måde hun var nysgerrig omkring hans verden på. Og han ville glædeligt fortælle hende alt. "Yeah, der er virkelig mange mandfolk, en på hver gade og en i hvert hus. Hos os er de ikke ligefrem sjældne og de kommer i alle former," fortalte han hende og rettede flettekurven, så den sad en smule mere behageligt på hans ryg. "Og de ville flirte med dig, fordi du er meget tiltrækkende... Jeg ved ikke om du har set dit eget spejlbillede, men det er ærlig snak at sige du ser godt ud." Med et forførende smil på læben, så han om på hende og havde et svagt glimt i de blå øjne.
De bløde læber gjorde ham helt afhængig. Så da hun stoppede efter, at have ham trukket ned i sandet og kort havde kærtegnet hans hals, kiggede han op på hende. I det hun ville fjerne sig fra hende, tog han fat i hende, så de rullede rundt og han var over hende. "Jeg vil ikke have en pause fra dig," hviskede han til hende. Han lod hende ikke svare, før han pressede sine læber imod hendes igen. Hvis hun ikke ville kysse ham, kunne hun selvfølgelig bare skubbe hende væk.
"Ser man det," lød en kold stemme pludselig. Da Xander drejede hovedet, stod ingen andre end Star der, med hoften skubbet til den ene side. "Afbryder jeg i noget Alex? Den såkaldte mandehader tøs."
Xander vrissede irriteret, men han fjernede sig aldrig rigtig fra Alex, i stedet så han bare koldt hen imod Star. "Skrid, du er ikke velkommen alle steder."
Star himlede bare med øjnene. "Din lillesøster spørg efter dig Alex, du ved... den virkelig træls og larmende af dem," sagde hun kort. Hun vendte derefter ryggen til dem, for at gå sin vej, ligeglad om de stoppede eller ej.
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af Aigemfarrel Søn Okt 09, 2016 9:46 pm

Alle former? hva betød det, så de var måske firkantet, eller runde? Måske aflange, eller mast sammen? det lød lidt underligt, men på den anden side, var det vel det samme som ved kvinder? Samtalen kørte endnu engang hen på noget underholdende. Hun blev set som en tiltrækkende person, hvilket var godt. Meget godt, hun kunne godt lide den form for samtale. "Tak, Eller..." Hun smilte forførende til ham, hvor hun kækt trådte forbi ham. "Du heller ikke værsrt, så der var vel ret mange kvinder der lagde an på dig, ikke sandt?" Hun lagde hovedet blidt på skrå.
Hun blev hurtigt trukket rundt, hvilket fik hende til at se overrasket op på ham. Hun måtte være ærlig, hun havde virkelig forventet at han ville skubbe hende væk, mest fordi de lige havde snakket om hvor udmattet han var, og det at han trængte til en pause. Hun nåede ikke engang at svare, før hans læber var imod hendes igen. Hun kyssede han ømt tilbage, mens hendes højre ben kørte tirrende op af hans side. Hun lod sin hånd køre op på hans nakke. Lige til en såkaldt kvindelig stemme lød.
Kysset blev stoppet, hvilket fik Alex til at fjerne sin hånd fra ham, hun så kort mod Star. Den største kælling på øen, det var underligt, hvorfor hun ikke blev smidt ned i vulkanen, når de ofrede ting. "South?" Lød det spørgende fra hende, South spurgte aldrig ind til hende, eller efter hende. Dog, måtte det gerne vente. Så, i det øjeblik Star forsvandt, trak Alex hende ned og kyssede ham endnu engang, hun svang sine ben omkring hans talje.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af Josh Søn Okt 09, 2016 10:12 pm

Han var ikke sikker på hvor deres lille kys ville føre hen, men så snart hun svang benene omkring ham, pressede han sig imod hende, lige til de blev afbrudt af Star. I de sekunder hun havde været der, havde han løftet sig en smule op fra hende, dog kun en smule. Hun ville stadig kunne mærke varmen fra ham. Da Alex foreslog at den larmende søster var South, grinte han lavt for sig selv, eftersom South var den der aldrig rigtig sagde noget. Dog fandt Star det ikke sjovt, Hun himlede bare med øjnene.
"Whatever Alex," var det hun havde sagt, før hun forsvandt.
Xander var egentlig parat til at fjerne sig, til Alex trak ham ned i et nyt kys og svang sine dejlige ben omkring ham. Noget sagde ham, at han var ret ligeglad med hendes søsters efterspørgsel. Det var garanteret ikke noget vigtig alligevel. Et kort øjeblik smilede han imod deres kys, før han kyssede hende igen og kørte en hånd under hendes ene lår, for at presse hende tættere på sig.

Kitana derimod, gik rundt tilbage i landsbyen, surmulede over at Alex endnu ikke var kommet tilbage og der var gået en halvanden time! Hun havde lovet hende, at de kunne træne sammen i dag, eftersom Kitana var en smule doven til at komme i gang med træningen selv. Noget sagde hende, at hun bare måtte træne med Evaline, også selvom hun var en hård træner.
"Eyy, Evaline... vil du træne med mig?" spurgte hun lystigt. Da hun stillede sig foran Evaline, kunne man se den store højde forskel de to piger havde.
Sal klukkede svagt for sig selv. "Gad vide hvor Alex bliver af... Jeg håber hende og Xander er okay.."
Luce løftede på skulderene. "De har jo altid hinanden til at hjælpe."
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af Aigemfarrel Søn Okt 09, 2016 10:32 pm

Det at Star bare himlede med øjnene, og nærmest gik en smule fornærmet væk, fik bare Alex til at trække på skulderen. Hun havde to søster, hvordan skulle hun vide hvem Star mente ledte efter hende. Samt Xanders klukken, fik hende bare til at smile kækt.
Lige til hun kyssede ham dybt igen, hvis hun skulle være ærlig, fik han ikke længere lov til at smutte. Denne gang havde hun ham, de andre havde haft ham, og hvorfor skulle hun så ikke have ham. Før de andre, i hvert fald. Hun pressede sig tæt op af ham, kyssede ham dybt, og begyndte ellers at lade hans tøj glide langsomt af ham, mens hun forsigtigt lod det glide over hans hoved, og ned af hans hofter.

Evaline så sig over skulderen, da Kitana kaldte på hende. "Hey?" Hun løftede en smule på hendes øjenbryn, hvor hun forsigtigt gik mod hende. Hun nikkede kort, mens hun nærmest satte sit hår op i en hårbolle, eller hvad man nu kalde den underlige kugle man lavede med sit hår. "Sure, har intet imod det, men hva plejere du at træne? Hunting, fishing? etc" Hun trak drillende på skulderen.
Evaline trak endnu engang på hendes skulder. "De har det sikkert fint, hvorfor skulle de være kommet nået til, Xander kende omgivelserne, og Alex er god til at forsvare sig mod de forskellige dyr, og hvem ved, måske de bare har svært ved at finde nogle modne frugter." Hun trak drillende på skulderen. Hvor hun kort så hen mod Sal, inden hun greb fat i Kitanas arm, vred den om, så hun lavede et spin i luften, og faldt på ryggen. "Skal vi træne eller ej, slås kamp? Hva plejer Alex og dig at træne?"
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af Josh Søn Okt 09, 2016 10:53 pm

Kitana var rent faktisk klar på, at få trænet sammen med hende og hun var sikker på, at hun nok skulle klare den. Den ide blev totalt fordrejet, da Evaline bare med en enkelt greb, fik hende vredet om på ryggen. "Nej... auch Evaline!" sagde hun en smule irriteret. "jeg mente træningen som i at du ved... løfte dig selv og alt det der... nogle mavebøjninger måske?" Efter at have forklaret sig, rejste hun sig op og rettede på de sorte lokker. Hun børstede sandet af sig og pustede ud. Til hendes held, kunne hun se Alex og Xander komme gående i det fjerne, med de flettede kurve over ryggen.
"Uh, lige meget Evaline, Alex er tilbage nu så..." sagde hun hurtigt og løb derefter hen til Alex. "hey! Godt du kom tilbage.. jeg... Det var ikke meget frugt i havde samlet," Hun rettede det skuffede blik ned i kurvene.
Xander klukkede bare og begyndte at gå videre. "Nej, der var andre ting der blev vigtige," han så sig over skulderen og blinkede til Alex.
Kitana så kort efter ham, før hun så en smule forvirret hen på Alex igen, dog forstod hun det åbenbart hurtigt og åbnede munden i et stort O. "Alex! I kyssede!" sagde hun en smule højt. "Droppede du træning for at... well.. yeah okay, jeg forestår hvorfor." Hun løftede på sine skuldre og vendte ellers ryggen til hende, for at tage ned til de andre igen.

Dagen efter, havde Xander trukket Alex væk fra hvad hun nu end måtte lave, hvorpå han havde skubbet hende op af en af hytternes mure og begyndt at kysse hende. Han følte bare for det, han følte bare for at kysse hende igen, også selvom det kun lige var blevet middag.
"Hey..." sagde han kækt til hende og lagde kort sin pande imod hendes. "Hvad skal du så bruge dagen på?"
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af Aigemfarrel Søn Okt 09, 2016 11:09 pm

EValine lagde sit hoved en smule på skrå, kvinden forvirrede hende en smule? Så de skulle ikke gøre noget, de kunne bruge til noget. Det virkede lidt underligt. Lige til Kitana valgte at smutte fra hende. Vent... skulle de ikke træne sammen, det virkede næsten helt underligt? hvorfor ville hun ikke træne med hende, hun kunne sagtens træne med hende.
Alex så overrasket hen på Kitana, da hun løb hentil dem. "Oh, så det var dig og ikke South der lede efter mig, jeg fik bare at vide at det var den larmende eller noget, der lede efter mig." Hun trak blidt på skulderen, lige til Kitana pegede ud at de ikke havde samlet særlig meget frugt sammen. "Eh, Vi..." Hun så mod Xander, da han valgte at svare for hende. Det havde han virkelig... VIRKELIG ikke behøvet, hendes kinde fik en smule farve, og hun trådte lidt tilbage. "Shut it Kitana, der var bare mange dyr ude, og derfor svært at finde noget... Så stop det, vi kan træne senere." Hun gik forsigtigt væk fra hende, hvor hun derefter luntede hurtigt hentil Xander. "Det havde du virkelig ikke behøvet at sige, ges." Hun puffede blidt til ham, med sin hofte, inden hun rakte drillende tunge af ham.

Dagen efter, havde hun enlig ikke noget at lave. Hun gik lidt rundt, da der var lidt køligere end det plejede. Hun gabte kort, inden hun blev trukket meget pludseligt væk. Hun så overrasket op i Xander, blå øjne, hvor hun følte hans varme læber presse sig imod hendes. Hun lagde sin hånd på hans baghoved, og gengælde lykkeligt kysset igen.
Hun smilte kækt til ham, mens de brune øjne så op i hans. "Ikke rigtig noget, der er ingen grund til at jage ligenu, og Rose er på tur med de yngste, for at vise dem vejen op til vulkanen. Så her er ikke særlig mange... Hva med dig, hva regner du selv med." Hun kyssede ham kort, inden et nærmest kærligt smil blev send ham. "Noget du har lyst til at lave da?" Det blev sagt en smule forførende, før Yuuka skubbede Xander væk fra Alex. "Seriøst! I mænd er de samme, tror bare i kan snuppe hvem end i vil. " Hun sparkede kort sand på Xander. "Du seriøst!" Hun blev stoppet af Alex, der trak hende lidt væk fra ham. "Yuuka, slap af. Det var ikke overfald, eller noget. Det.. uhmm, vi har lidt noget kørende, du ved.. lidt ligesom, i den bog jeg lånte dig." Hun smilte kort til Yuuka, der derefter så ned på Xander, rakte ham en hånd og undskylde inden hun luntet en smule nervøst væk.
"Det... Ja, er du ok?" Lød det drillende fra Alex.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af Josh Man Okt 10, 2016 9:38 pm

Han havde sagt for meget huh? Nok til at det fik Alex til at rødme. Han smilede bare kækt til hende og så ned i de smukke brune øjne hun bar. Da hun puffede til ham, tog han hendes hånd i sin og klemte den svagt.
"Hey, det så ikke ud til at hun forstod det alligevel og ja..." Forførende lænede han sig hen imod hendes øre. "Jeg blev jo trods alt distraheret af dig, alt andet ville være at lyve ikke sandt?" Den bløde hånd gav han ikke slip på, selv da de kom ned til landsbyen, ned hvor de andre kunne se dem. Først da de skulle ind med frugterne, gav han slip og lod hende få noget plads.

Om der var noget som han havde lyst til at lave? Han kunne da godt komme i tanke om et par ting eller to. Så da han ville lade deres læber mødes endnu engang, var han mere end klar til bare at lade tankerne løbe væk, da Yuuka kom og skubbede til ham, hvor hun derefter sparkede til ham som var han en hund. "hey!" vrissede han af hende.
Til hans held, kom Alex til hjælp og forklarede lidt hvordan de stod. Mere havde Yuuka vidst ikke at sige eller også nåede hun det bare ikke, før Alex trak ham væk fra hende. "yeah, jeg er okay. Hun er ret hidsig huh?" Igen tog han hendes bløde hånd i sin. "Og hvilke bøger er det du har lånt til hende, som kunne minde om den situation vi er i?"
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af Aigemfarrel Man Okt 10, 2016 10:26 pm

Hun så overrasket op på ham, da han pludselig lænede sig imod hende. Hun adskilte sine læber blidt, var enlig lidt forberedt på at han ville kysse hende. lige til han hviskede hende i øret. "Det gør intet at lyve engang i mellem." Hendes stemme var varm samt en smule forførende. Mens de gik ind i landsbyen, kunne hun føle en underlig form for nervøsitet sprede sig i hendes krop. Hendes hjerte slog underligt, hun ønskede ikke rigtig at blive set på denne måde, og på samme tid, ville hun gerne ses på denne måde. Hun gav virkelig ingen mening lige nu.

Alex så endnu engang op i Xanders øjne, mens hendes brune øjne fulgte hans bevægelser i øjnene. Hun klemte blidt hans hånd. "Jeg har nogle få bøger, som blev skubbet ind på land. Finder tit nogle på stranden, dog er de tit meget ødelagte. " Hun trak ham kort tæt på sig, hvor hun klemte hans hånd blidt, og lod den anden være om hans nakke. "De handler mere eller mindre om et underligt forhold, så som harry potter... Flammernes pokal, og twilight. Selvom twilight, blev en smule underlig for mig." Hun kyssede kort hans læber, inden hun trak sig lidt væk fra ham. "Så havde du en ide til hvad du ville lave?" Hendes stemme var forførende. Mens de brune øjne, nærmest skreg af en speciel form for varme.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af Josh Man Okt 10, 2016 10:50 pm

Da hun fortalte om hvilke bøger der var skyllet ind på land, fik han nærmest ondt af hende, da ordet twilight lød. Forfærdelig film, bøgerne havde han dog aldrig fået læst og det var skam heller ikke noget han ønskede. Harry Potter var okay, ikke lige hans type genre, men det var vel okay underholdende på nogen punkter. De fortsatte med at gå langs stranden. Havet havde altid den der dejlig brusende lyd over sig. "Twilight er lort, jeg har ikke læst bogen, men filmen var mere end rigelig," efter at han havde sagt sine ord, kom han hurtigt i tanke om, at hun sikkert ikke anede hvad en film var. "Oh! En film er egentlig levende billeder på en skærm, f.eks som hvis der var malet et billede på en sten og det bevægede sig," han forklarede hende det hele, stille og rolig, samt med et smil på sine læber. Og når de kom over på snakken om hvad han havde lyst til at lave, sendte han hende et kærligt, samt forførende smil.
"Jep," sagde han og trak hende hårdt ind til sig. Forførende gav han sig nu til at kysse hende ned af halsen. "Ved ikke om det er det du har i dine tanker min kære Alex." En af hans hænder kørte ned langs af de fine hofter.
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af Aigemfarrel Man Okt 10, 2016 11:01 pm

Alex smilte blidt over hans ord. "Tja, jeg har ikke læst så meget andet, og læser sjældent noget andet... Så jeg ved ikke helt hvad der er godt, og hvad der er skidt." Hun holde et varmt greb i hans hånd. "Hva er en film?" Hun lagde blidt hovedet på skrå, de brune øjne så en smule spørgende, dog kækt op på ham. Billeder der bevægede sig? Oh vent, præcis ligesom der stod i bøgerne! Harry Potters billeder, så de havde altså magi der hvor Xander kom fra, det var enlig ret vildt... ret fantastisk, hun smilte drillende til ham. "Foto? Malerier, der bevæger sig, så i har altså noget magi halløj der hvor du kommer fra?" Hun lagde blidt hovedet på skrå.
Samtalen sluttede, kun i det øjeblik han trak hende indtil sig. Hun smilte forførende til ham, lod hans læber ramme hendes nakke. Mens hendes hænder kørte forsigtigt op af hans bryst. "Jeg havde næsten ingen ide." Hun kyssede hans læber kort, inden hun trak en smule op i hans trøje. "Men jeg ville ikke have noget imod det." Hun kyssede ham kort ned af halsen, mens hendes hænder søgte ind under hans trøje, løftede den mere og mere op. "Men, du virkede så forpustet sidste gang, så er du sikker på at du ønsker det igen." Lød det drillende fra hende, hvor hun kort bed ham i nakken.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af Josh Man Okt 10, 2016 11:23 pm

Det var ikke ligefrem magi de havde der hvor han kom fra. Men hvis han skulle til at forklare hende, at det var en form for teknologi, ville det tage alt for langtid, da det var så bredt et emne og så meget vidste han ikke engang om det selv. Man kunne vel også sige, at det var en form for magi, specielt for dem der aldrig havde haft set noget af det før.
"Ja, man kan godt sige at det er en form for magi," sagde han til hende, et smil varmt og kærligt. "Det kunne være fedt hvis jeg kunne vise det til dig."
Hendes drillende lille bemærkning, fik bare smillet på hans læber til at bredde sig og da hun begyndte, at køre hænderne under hans trøje, løftede han armene op og lod hende trække den af hende. Det var da altid en turn on når en pige tog ens trøje af.
"jeg er ret sikker på, at det bliver mig der forpuster dig denne gang," sagde han drillende til hende. En smule bestemt, trak han hende med ned i sandet og lagde sig over hende. Drillende kørte han hånden op af det ene barre ben hun havde. Den kørte derefter fortsat op af hendes barre mave. "Og denne gang, skal vi ikke tænke over at komme tilbage med nogle frugter, vi har hele dagen sammen, bare dig og mig." Langsomt begyndte han at tage tøjet af hende.
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

A summer beach, and crack. Xander. Empty Sv: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum