Tokyo City
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Seneste emner
» Apocalypse vol. 2.
Apartment issues. - Page 3 EmptyTirs Feb 18, 2020 12:08 pm af Erina

» Highway through the dangerzone!
Apartment issues. - Page 3 EmptyLør Feb 15, 2020 1:48 am af Haru

» Apartment issues.
Apartment issues. - Page 3 EmptyLør Feb 15, 2020 1:33 am af Haru

» Highschool over again!!
Apartment issues. - Page 3 EmptyFre Feb 14, 2020 10:06 pm af Haru

» A new univers... - Joaquin-
Apartment issues. - Page 3 EmptySøn Jan 19, 2020 12:16 am af Haru

» Office flirts
Apartment issues. - Page 3 EmptyTors Jan 09, 2020 1:42 am af Haru

» Apocalypse
Apartment issues. - Page 3 EmptyTors Jan 09, 2020 1:05 am af Haru

» Forget me not. -Zack-
Apartment issues. - Page 3 EmptyTirs Nov 26, 2019 12:35 am af Chain

» The demon and the angel -James-
Apartment issues. - Page 3 EmptyTors Okt 31, 2019 1:32 pm af James


Apartment issues.

+8
River
Haru
Yuuka
Xander
Joaquin
Aigemfarrel
Josh
Kath
12 deltagere

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Apartment issues. - Page 3 Empty Sv: Apartment issues.

Indlæg af Aigemfarrel Man Apr 02, 2018 10:43 pm

Han fornærmede konstant hendes telefon, selvom hun fandt det lidt sjovt var det også lidt irriterende. Hun ønskede trods alt ikke at få en ny telefon, denne virkede fint. Hun sendte ham et lille smil, inden hun så sig omkring. Kønne ansigt? Synes han at hun var køn, hun lagde en hånd mod sin kind. "Oh my." Lød det lavt fra hende, hvor hun fik et lille rødt skær i hendes kinder. "Det har jeg ikke behov for, jeg har det fint uden mit ansigt over alt, jeg føler mest at man praler hvis man gør sådan noget eller at det er et skrig på opmærksomhed, hvilket jeg ikke er så glad for." Lød det kærligt fra hende. "Det er lidt forkert at se på, men det er sådan jeg ser på folk med mange billeder af sig selv, derimod ser jeg youtuber som skuespiller, og ikke som et skrig på opmærksomhed." Lød det kærligt fra hende.
Så snart maden kom, tog hun imod burgeren og rejste sig for at finde en gaffel og kniv. Roligt satte hun sig ned igen og begyndte ellers at smil, hvor hun forsøgte at snakke med River, for at lære ham at kende. Hun forsøgte at lære ham at kende og se om de måske havde noget at snakke om, eller tilfældes hvis det endelig var.

Haru så op på River, hvor hun smilte stort til ham. "Du er en gentelmand, hvilket er rart... Jeg troede ellers du var lidt mere sur og ligeglad med alt omkring dig, så det overrasker mig at du er så rar." Lød det kærligt fra hende, hvor hun så på hendes ur. "Klokken er omkring 6 nu, min bus burde være her om to minutter." Lød det kærligt fra hende, hvor hun så rundt. "Oh! Den er vidst der." Lød det kærligt fra hende, inden hun rejste sig op og fjernede en lille tot hår fra sit ansigt. "Mange tak for hjælpen... Jeg skylder dig en tjeneste." Lød det kærligt fra hende, så snart bussen stoppede gik hun roligt ind i den og viste et kort, der gav hende gratis adgang. Bande medlemmerne kom gående, men gik med noget der lignede en vagabund, hvilket var meget tydeligt i det ødelagte tøj, samt enorme tøj og den store hat. De kiggede dog ikke på River en eneste gang overhovedet, de snakkede derimod om stoffer og hash i det de passerede hinanden.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Apartment issues. - Page 3 Empty Sv: Apartment issues.

Indlæg af River Tirs Apr 03, 2018 4:56 pm

Reaktionen på hans kompliment var egentlig ret så kær. Dog skulle man tro at hun var van til at blive kaldt pæn, en smuk asiat som hende. Han smilte til det hun sagde. Hun ønskede ikke at putte sit ansigt over det hele, men på samme tid så hun ikke youtuberne som et skrig på opmærksomhed. Kort løftede han på sine skuldre. ”Jeg har som sådan heller ikke noget imod youtuberne… det kommer dog an på hvad de lægger ud på youtube og hvad de spiller på.”
Under maden snakkede han engang imellem til hende, spurgte ind til hende, så de kunne lærer hinanden bedre at kende.

Kort så River væk med et fnys og røde kinder. ”Th, jeg er ikke en gentleman… jeg har bare øhm… mine øjeblikke…” Han kløede sine kinder. ”så, du skal ikke vende dig til at jeg altid er rar… jeg bliver tit kaldt for et røvhul eftersom jeg er ret så selvisk.” I det bussen dukkede op, så han hen imod den og strakte sig her en smule. ”Well, i så fald vil jeg smutte ind igen.” Kort vinkede han til hende som han begyndte at begive sig indenfor igen.
Som da han passerede banden, betragtede han den snuskede person og var ret overrasket over at se de fulgte med ham. Denne snuskede person boede vidst også i bygningen. Han virkede i hvert fald bekendt… og selvfølgelig snakkede de om stoffer. Så hurtigt River kunde, begav han sig ind i sin lejlighed og selvom han endnu ikke skulle af sted, lagde han sig ikke til at sove.
River
River
Noob
Noob

Antal indlæg : 302
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Apartment issues. - Page 3 Empty Sv: Apartment issues.

Indlæg af Aigemfarrel Tirs Apr 03, 2018 5:13 pm

Hun nikkede forsigtigt til hans ord. "Det er selvfølgelig rigtig, jeg er ikke så glad for Logan Paul og Jessica Nigree eller hvad hun nu hedder, begge får deres opmærksomhed på en forkert måde." Lød det kærligt fra hende, hvor hun roligt lagde hovedet på skrå. "Er grunden til at du har en smartphone for at du kan tage billeder af dig selv og smide på de sociale medier?" Lød det kærligt fra hende, hvor hun roligt lagde hovedet på skrå. Måske det var grunden til at han havde en?
Det var hyggeligt at de bare kunne snakke sammen, især fordi de kunne snakke normalt sammen. Samt det at han også forsøgte at holde samtalen i gang hos hende, hvilket fik hende til at nikke en smule. Samtalen kørte forsigtigt videre hos dem, mens de fortsatte med at snakke om en smule indretning, nu hvor hun havde hans opmærksomhed, kunne de trods alt snakke sammen om indretningen og om han var ok til at hun måtte ændre forskellige ting, så som hylder og måske den lidt slidte sofa.

Han var selvisk, det lød en smule underligt for hende. "Det er underligt, du virker så rar og høflig, jeg kan ikke forstå hvorfor folk ville kalde dig et røvhul. Dog må jeg indrømme at du kan se lidt hård ud, men alligevel er du meget rar at snakke sammen med... Så jeg er meget glad for at jeg har fået en mulighed til at flytte sammen med en som dig." Lød det kærligt fra hende, inden hun forsvandt ind i bussen og vinkede forsigtigt til ham, mens hun fandt et sted at sætte sig.
Personen der var snusket til og iklædt stort tøj havde en hættetrøje over sig, han så en smule mod River med tomme trætte øjne. "Hey." Lød det koldt fra ham, inden han vendte hovedet imod gulvet igen og forsvandt ellers lidt imellem de to mænd der var et hoved højere end den anden.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Apartment issues. - Page 3 Empty Sv: Apartment issues.

Indlæg af River Tirs Apr 03, 2018 5:32 pm

River nikkede også selvom han kun kendte den ene af personerne hun nævnte, Logan Paul. Personen var et stort barnligt røvhul. Men i stedet for at sige det, nikkede han bare som sagt til det og smilte skævt til hende. Hurtigt rystede han på hovedet over hendes næste spørgsmål. ”Nej, jeg bruger mest smartphonen for at spille, hører alt den musik jeg nu vil og et forsøg på at lave min egen musik… reklamere for den og sådan.” Han vidste ikke helt hvordan han ellers skulle forklare det.

Igen fik hun ham til at rødme svagt og ellers se den anden vej. ”Well… jeg håber ikke du ender med at sluge dine ord.” Mere kunne han ikke få ud imellem sine læber. Han var ikke van til denne slags opmærksomhed og ord. Dog kendte Haru ham ikke endnu… snart ville hun lærer at der var en grund til River ikke havde de fleste venner. Han var et lille røvhul når det kom til stykket.
Da fyren sagde hey, gjorde River bare et nik med sit hoved og gik ellers videre ind i bygningen, da ingen andre end Jacob kom løbende ned af trappen. Venligt smilte den unge asiat til River og selv da han fik øje på den snuske mand, smilte han stort og sagde godmorgen, hvorpå han ellers smuttede ud af døren.
River
River
Noob
Noob

Antal indlæg : 302
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Apartment issues. - Page 3 Empty Sv: Apartment issues.

Indlæg af Aigemfarrel Tirs Apr 03, 2018 5:59 pm

Haru nikkede forsigtigt. "I see... Jeg tror kun jeg kan holde tre sange på min mobil, men jeg bruger nu en ipod til mine sange i stedet for. Den er vidst i en af flyttekasserne." Lød det kærligt fra hende, hvor hun roligt lagde hovedet på skrå. "Du laver selv musik, virkelig. Spiller du på bare nogle gange eller til sammenkomster? Det ville være fedt at se dig og det er også en måde at komme frem i lyset på." Hun sendte ham et stort smil. "Har du noget musik du selv har skrevet, jeg ville elske at lytte til det mens vi spiser." Hendes stemme var kærlig og munter.

Det at han rødmede fik hende bare til at smile mere igen, hun elskede lidt at han rødmede over hendes ord. Da en rødmen enten betød at han følte sig utilpas eller blev genert over hendes kærlige ord. Dog måtte hun tage på arbejde i stedet for. Der var trods alt brug for hende på arbejdet.
Da Jacob kom løbende ned af trappen og forbi gangster gruppen, stoppede den mindste i midten op og så mod Jacob, vendte sig endda imod ham hvor han stirrede på ham med nærmest strålende øjne, på trods af at de var en smule tomme alligevel. Dog begyndte gruppen at gå videre.
"Noget galt Ev." Lød det fra den største af dem. "Nej... Jeg fandt ham bare ret sød..." Lød det fra den mindste, hvor han havde fået et lille smil på sine læber. Inden de gik videre og rundt på stedet, de endte dog med at stå på et gadehjørne og solgte stoffer samt andre ting.
Alex kom roligt ned af trappen, hun var tydeligvis træt, men luntede alligevel ned af trappen elegant som altid. Roligt stoppede hun op, inden hun så sig omkring. Hun kunne have sagt sig selv at det ville blive problematisk at gå rundt alene, efter at have været så tidligt oppe. Hun strakte sig her op, da døren pludselig åbnede sig hos dem på anden sal. Alex drejede hovedet kun for at undslippet et lille hvin. Yuuka!! En af de vildeste og meget kendte kvinder, i følge Alex lavede hun den perfekte musik til photoshoots samt fest musik, for ikke at snakke om at man altid blev så glad for at høre hendes musik!! Dog Løftede Yuuka sine hænder op foran sig og tyssede på hende, hvilket var grunden til at Alex ikke skreg men kom med et hvin i stedet for.
"Undskyld, jeg er en stor fan... Jeg..." Hun trippede en smule, mens hun så på Yuuka, der sendte hende et lille smil. "Hvis du har et papir, vil jeg med glæde give dig en autograf." Lød det en smule forsigtigt fra hende, inden hun så sig om stod Alex allerede med et papir og en kuglepind fremme. Yuuka tog forsigtigt imod det og skrev sin autograf, samt gav den tilbage til Alex igen. "Hvis du vil have mig undskyld, er jeg på vej ud." Lød det kærligt fra Yuuka, inden hun lukkede og låste sin dør.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Apartment issues. - Page 3 Empty Sv: Apartment issues.

Indlæg af River Tirs Apr 03, 2018 6:38 pm

Det var ret kært hvor gammeldags hun var. Ipod og et oldtidsfund af en mobil. Han klukkede igen svagt af det og lyttede til hvad hun ellers sagde. ”Nej, jeg spiller ikke rigtig nogen steder… kun videoer jeg ligger ud på youtube… det er den måde jeg forsøger at komme frem på.” når de snakkede om musik fik han et varmt smil på læben. Han elskede musik og var i gang med at øve sig på forskellige instrumenter. ”Og ja, der er nogle sange jeg har skrevet… jeg ville egentlig gerne sælge dem, men ja, musikverden er hård at bryde igennem med.” Han tog et stykke af sin pizza og lagde den ellers fra sig. ”Yeah, jeg kan godt spille noget.” Roligt gik han hen og fandt sin guitar, satte sig med den og begyndte ellers at spille en sang han havde skrevet.
Sangen: https://www.youtube.com/watch?v=iAP9AF6DCu4 (håber det okay, jeg siger han har skrevet den)

River var på vej op af trappen, da han pludselig hørte et hvin der gjorde ham en smule nervøs. Hurtigt luntede han en smule hurtigere op af trappen. En smule spændt over hvad han ville se, stoppede han op ved sin egen sal og spærrede øjnene op over det han nu så. Asiaten kendte han ikke, men på samme tid havde han det som om at han havde set hende før! Dog var det den blonde skønhed som fangede hans opmærksomhed. Det var Yuuka… ingen andre end Yuuka. Sangeren med en englestemme og et engleansigt. Det var dog kun et kort øjeblik man kunne se det overraskede udtryk i hans sorte øjne. Hurtigt var de tilbage til at virke en smule hårde. Selvom han ikke anede hvad han skulle gøre, hilste han med et lavt hey og gik ellers hen til sin dør, hvor han her fumlede en smule med sine nøgler for at låse op. Af en grund følte han sig en smule nervøs. Måske fordi Yuuka var i nærheden…
River
River
Noob
Noob

Antal indlæg : 302
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Apartment issues. - Page 3 Empty Sv: Apartment issues.

Indlæg af Aigemfarrel Tirs Apr 03, 2018 7:05 pm

Haru nikkede forsigtigt til hans ord. "Men kunne du ikke tænke dig at optræde, jeg tror sagtens jeg kan finde et sted hvor du kan optræde på en bar, det er også en måde at komme frem på. Hvilket betyder at du ville kunne optræde for folk som mig, der ikke rigtig bruger youtube." Lød det kærligt fra hende. "Hvis du gerne vil sælge dem, har du så ikke lavet en cd eller lagt dem på spotify?? Der kan du tjene lidt på det, samt de mini koncerter du vil kunne bruge på at spille musik på bare eller andre steder." Lød det kærligt fra hende.
Haru skar burgeren ud roligt, hvor hun forsigtigt spiste den, mens han satte noget musik på. Dog havde hun forventet at hun tog en cd frem, men i stedet tog han en guitar frem og spillede musik på den måde. En lille hjemme koncert, hun smilte forsigtigt til ham, hvor hun ellers lød sine øre lytte til hans stemmeleje samt de rene toner. Sangen var nærmest sørgelig, men havde en god klang. Da han stoppede med at synge klappede hun af hans optræden. "Du virkelig talentfuld, jeg er meget overrasket at din stemme kan lyde sådan, det virkelig godt." Lød det kærligt fra hende. "Samt din guitar spil er så elegant, virkelig flot." Lød det blidt fra hende.

Alex takkede mange gange over autografen, hvor Yuuka og hende kort så hen imod River der lavt hilste på dem, begge sagde i kor *Hej* til ham, og sendte ham et lille smil. Inden Yuuka her luntede ned af trappen med Alex i hælende af sig. "Jeg en stor fan af dine sange, du synger vildt godt." Lød det fra Alex, hvilket man kunne høre på vej ned af trappen. "Det gør mig glad, jeg elsker at få at vide at folk nyder min musik." Lød det kærligt fra Yuuka. "Mit lift er her, så jeg må sige pænt farvel." Lød det elegant og blidt fra Yuuka, inden hun forsvandt ind i en bil og Alex så sukkende efter hende.
Hvor vildt at hun boede med en som Yuuka, hun havde virkelig ikke forventet dette overhovedet! Hun følte sig som en lille pige igen. Måske hun skulle finde på en måde at møde hende igen, måske bumpe ind i hende igen, på den anden side ville det være underligt... Ja... Meget underligt.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Apartment issues. - Page 3 Empty Sv: Apartment issues.

Indlæg af River Tirs Apr 03, 2018 8:20 pm

Om han kunne tænke sig at optræde? Han bed sig i underlæben og tænkte ellers over det. ”Jo, jeg vil da gerne optræde og jeg vil også meget gerne alle de andre ting du nævner… men, det koster og det har jeg ikke råd til… så… nemmere sagt end gjort.” Igen tog han en bid af sin pizza.
Han havde ikke nogle cd´er med sine indspilninger. Han havde kun sine youtuber video og ellers sin live action. Så snart han var færdig med at spille, smilte han ellers til hende og satte guitaren væk. ”Tak… jeg er ikke van til at spille for andre… hæ, du er min første.” Han blinkede drillende til hende og satte sig ellers ned. ”Men hey tak… det lyder som om du har forstand på musik… spiller du selv?”
Musik var som sagt et emne han altid kunne snakke om.

River hjerte bankede stadig af sted. Han kunne ikke tro at han lige have mødt Yuuka! Eller… set hende. Og hun var ligeså smuk i virkeligheden.! Han pustede ud og gik ellers hen for at lave noget kaffe.
Lige som Yuuka var steget ind i bilen, kom Josh ud af bygningen og gabte en smule. Derefter rettede han på sit hår og så sig i et bilspejl. Da han fik øje på Alex, smilte han stort og gik ellers hen til hende. ”Godmorgen… du er tidligt oppe i dag… har du en lang dag foran dig??” Han smilte varmt til hende. Selv var han iført en bagertrøje og en lang vinterjakke der var åben.
River
River
Noob
Noob

Antal indlæg : 302
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Apartment issues. - Page 3 Empty Sv: Apartment issues.

Indlæg af Aigemfarrel Tirs Apr 03, 2018 11:33 pm

Haru viftede kort med en gafle. "At spille på en bar koster ikke penge, baren eller dem der ejer den giver dig penge for at optræde, så du ville tjene på det. Bare lav en hjemmeside og nogle sedler, hvor du kan findes på, så vil de muligvis ringe til dig. Du burde også sætte dine sange ind på hjemmesiden, så kan de høre nogle af dine sange og din smukke stemme, jeg er sikker på at du ville tjene lidt på det." Lød det kærligt fra hende, hvor hun spiste mere af sin burger.
Hun var hans første, hvilket bare fik hende til klukke kærligt. "Det er jeg glad for, og jeg er meget stolt over at være din første gang, men jeg kan sige at du har en energi med en guitar i hånden, så jeg ville gerne se dig på en scene." Lød det kærligt fra hende. "Oh, jeg spiller en masse instrumenter, men det er mest som en hobby... Jeg synger også, men jeg synes nu du synger renere end jeg gør, ikke at jeg synes at jeg synger dårligt, jeg synes bare du synger bedre." Lød det kærligt fra hende, hvor hun tog et par bider mere af burgeren, inden hun måtte skubbe den til siden. "Jeg kan ikke spise mere, den er enorm!" Lød det kækt fra hende. Roligt lagde hun en hånd på sin mave.

Alex så en smule efter bilen som Yuuka forsvandt ind i, hvor hun kort sukkede. Hun ville ønske at hun kunne have snakket normalt med hende, dog som en stemme lød bag hende vendte hun sig om imod ham. "Oh, hey... Eller godmorgen, det er ret tidligt ja." Lød det forførende fra hende. Hvor hun kort kiggede op og ned af ham. Bagertrøjen fik hende til at ligge hovedet lidt på skrå. "Ja. jeg skal på arbejde og tænkte at jeg ville møde tidligt, for at komme tidligt hjem igen... Men... Var du ikke i target, jeg synes jeg så en target trøje på jeres sofa på et tidspunkt." Hun stoppede kort sig selv i at snakke, da hun kom i tanke om at Josh enlig boede med Joaquin. "Oooh, det er Joaquin der arbejde i target, undskyld... Men hey, bager... Hvis du kommer hjem med noget brød, så kom gerne ind forbi, jeg ville elske at få frisk brød." Lød det kækt fra hende. "Vil du følges? Eller skal du med bus?" Lød det kærligt fra hende, hvor hun lagde hovedet forførende på skrå.
Alex kiggede dog derefter på hans vinterjakke, selv var hun kun iført høje hælet støvler og en tyk sweater, med en høj krave. Hun havde en sort skuldertaske over sin venstre skulder, hvor mærket var så tydeligt at det var mærkevare. Mærket var som broderet og brændt ind i læderet, typisk for mærkevare. Et stort AD der nærmest var smeltet elegant sammen. "Det ligner en gammel vinterjakke, en smule slidt i ærmerne." Lød det kækt fra hende. Hun lagde måske mest mærke til det, fordi hun var designer, hvilket gjorde at hun lagde mærke til folks tøj.
Det var dog underligt at Josh kunne gå i så gammelt tøj men alligevel få det til at se så stilfuldt og godt ud, det var nok de lange ben og brede skuldre, samt hans gode ansigt, gjorde det godt. Intet under at hun havde forsøgt at få ham ind under hendes arbejde enkelte gange.

Alex's tøj: https://i.pinimg.com/564x/11/8b/84/118b84de7f49045cf25de9982e992252.jpg
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Apartment issues. - Page 3 Empty Sv: Apartment issues.

Indlæg af River Tors Apr 05, 2018 4:25 pm

River lyttede til hvad hun nu havde at sige. Hun kunne vel have ret. Det kostede ingenting at spille på en bar, men på den anden side var det ikke rigtig hans stil. Som regel var der kun fulde mennesker på en bar og det virkede bare så tacky. ”Tak, men nej tak… jeg vil bare nyde at sangen er på youtube… det hele virker en smule snusket at spille på en bar.” Kort løftede han på sine skuldre.
Dog nævnte hun igen noget med hans energi og han burde stå på en scene. Hvorfor var hun så venlig!? Og som om at han ikke havde drømt om det. Han drømte om at folk skulle hører ham, så måske han burde spille på en bar… men hvad viste et par snuskehoveder på en bar om musik? ”en scene… yeah… det er der jeg hører hjemme… uden tvivl.” Han klukkede og lyttede til hvad hun sagde nu. ”Hvor mange instrumenter? Og sang? Interessant… jeg vil nu gerne hører dig synge. Mit spørgsmål var jo ikke hvem der sang bedst.”
Da hun ikke kunne spise mere, sad han stadig og spiste sin pizza. ”Bare gem den så… så går den ikke til spilde.”

Josh lod hende snakke ud, før han kunne forklare hende at han rent faktisk arbejdede to steder. ”Nej nej, du har skam ret… jeg arbejder både i en bager og på target. Som regel er det i bageren fra morgen til eftermiddag og fra eftermiddag til aften i target.” Han roede i sit hår. ”Nogle gange har jeg kun en af vagterne en af dagene… så… ja, pause.” Han klukkede og så ned på hende. Det forførende smil hun sendte ham var ret så charmerende. ”Og okay, jeg skal nok huske at tage noget brød med hjem til dig.” Her blinkede han til hende og nikkede ellers til det med at følges. ”Sure, jeg skal gå så vi kan sagtens følges.” roligt begyndte han at gå og lyttede ellers til hvad der blev sagt. Da hun nævnte jakken, kiggede han en smule flovt ned på ærmerne. ”Yeah… den er ved at være gammel, derfor ser den slidt ud.”
Kort trak han den tættere om sig. ”Du har barre ben i den her kulde… er det ikke meget koldt?”
River
River
Noob
Noob

Antal indlæg : 302
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Apartment issues. - Page 3 Empty Sv: Apartment issues.

Indlæg af Aigemfarrel Tors Apr 05, 2018 5:03 pm

Haru nikkede forsigtigt. Hvis man ønskede at være kendt, skulle man kæmpe hårdt for det, sådan var livet bare og hvis en smule snavs og snusk standsede ham, ville han det vel ikke nok. Hvilket var grunden til at hun valgte at lukke munden i. Det var bedre end at skændes eller forsøge at over bevise ham. "det vælger du selv, jeg tænkte bare det var noget." Lød det kærligt fra hende, hvor hun sendte ham et kærligt lille smil.
Haru smilte blidt til ham og nikkede til hans klukkende ord. Han spillede musik og virkede meget rar, især mens man snakkede om hans musik, sange osv. "Oh, jeg kan nok spille på omkring 8 måske 10 forskellige instrumenter Oh... og uhmm, måske en eller anden anden dag, jeg føler ikke ligefrem for at stå og synge lige nu." Lød det kærligt fra hende. "Men jeg synger tit med på sange i radionen, så du kommer nok til at høre min latterlige stemme mange gange." Lød det kærligt fra hende, inden hun pakkede burgeren sammen og satte den ind i køleskabet.

Hun havde ret i at Josh arbejdede to stedet, men det virkede underligt at arbejde to steder. "Virkelig? Hvorfor så mange steder, jeg ved huslejen er dyr men så dyr burde den ikke være især ikke nu hvor du bor med din bror." Lød det en smule spørgende fra hende, hvor hun lagde hovedet en smule på skrå.
"Yay brød... Men jeg må dog sige at hvis du har brug for at arbejde så meget, skal jeg nok betale dig for det." Lød det drillende fra hende, inden hun sendte ham et lille kækt blink. De valgte derefter at følges hen af gaden, hvilket var fint nok klokken var ikke så mange, det var alt for tidligt til at hun enlig gerne snakke helt vildt, men hun havde af en grund lyst til at snakke med denne kønne dreng. Ikke at hun ikke snakkede meget med kønne mænd på sit arbejde, men normalt var de ikke sådan lidt søde at se på. Josh så sød ud og var pæn, mens dem hun normalt arbejdede sammen med var mere forførende og maskuline at se på.
"Oh det var ikke for at være strid, men jeg må dog indrømme at du burde ændre det en smule, en ny jakke eller få den til at se anderledes ud, jeg tænkte at hvis du får den til at se lidt slidt ud ved syningerne, ville det ligne at det er meningen... Nemt som ingenting, men hvis der kommer hul i jakken kan den ikke reddes, medmindre du er villig til at lappe det, men det ser altid så underligt ud." Lød det kærligt fra hende, samt en smule forførende.
Alex så kort ned på sine ben, hvor hun vippede en smule med hovedet. "Tjaaa.. Det er vel koldt nok, men jeg går mere op i hvordan jeg ser ud end hvordan jeg føler det, på den anden side går jeg også meget op i at føle mig tilpas i tøjet, ellers burde man ikke sælge det. Tøj er til for at løfte din selvtillid og føle dig køn, ikke det modsatte." Lød det kærligt fra hende, hvor hun kort så ned af sig selv. "Plus mine ben er dækket af skoene, så det er ikke det væreste." Lød det drillende fra hende.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Apartment issues. - Page 3 Empty Sv: Apartment issues.

Indlæg af River Tors Apr 05, 2018 6:17 pm

De sorte øjne spærrede sig op ved nummeret 8, samt 10! det var vildt at hun kunne spille på så mange forskellige instrumenter! ”Det er ret så imponerende. Jeg har aldrig oplevet noget lignende… det højeste jeg har hørt nogle kunne spille på var 4 instrumenter.” Han spiste det sidste stykke af sin pizza. Da hun ikke ville synge lige nu, nikkede han blot og tyggede af munden. Hendes latterlige stemme? Dette fik ham til at sætte hovedet på skrå. Hvis hun ikke kunne synge, eller rettere hvis hendes stemme var latterlig, så havde hun nok ikke fortalt ham at hun kunne synge. ”Det vil jeg glæde mig til at høre, også selvom jeg tror ikke din stemme er latterlig.”

Hendes spørgende stemme fik Josh til at smile stort til hende, da han godt vidste hvad snakken nu kom ind på. De brune øjne fik en dejlig glød i sig og nærmest et drømmende et. ”Jeg arbejder så meget for at skaffe en motorcykel!” Han placerede sine hænder foran sig, knyttende og fyldt med liv. ”Den skal have den smukke farve af kongeblå!”
Kort kom snakken dog over på brød, hvilket stadig gav ham den samme glød i øjnene. ”Du behøver ikke betale for det… jeg får rigtig meget brød med hjem, siden der ikke er noget af det som skal smides ud… altså, jeg får alt det brød som ikke er blevet solgt… for ikke at sige kagerne, hvis du også gerne vil have nogle af dem.” Han ønskede ikke penge fra hende. Som regel kunne ham og Joaquin ikke nå at spise tingene alligevel, så det ville gå til spilde, så jo flere jo bedre. Engang imellem betragtede Josh hendes kønne ansigt med et smil. Det var utroligt at hun i så ung en alder allerede ejede sit eget firma. ”Så… Joaquin og jeg har overvejet at holde en grillfest her til sommer for folk i bygningen… vil du være med til det?” Han skabte en øjenkontakt imellem dem. Her bemærkede han hendes brune øjne… varme og fine.
Han burde ændre det. Han klukkede ved kommentaren. ”Yeah yeah… næste vinter skal jeg nok skaffe en anden vinterjakke, men lige nu fungere denne stadig og derfor beholder jeg den.”
Hun gik op i hvordan hun så ud. Det var også helt fair. Sådan var der mange mennesker der gjorde. ”Det er vel rigtig nok, men på samme tid bruge folk også bare tøj til at dække sig til i… ikke for at se godt ud.” Varmen i hans stemme var blid.
River
River
Noob
Noob

Antal indlæg : 302
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Apartment issues. - Page 3 Empty Sv: Apartment issues.

Indlæg af Aigemfarrel Tors Apr 05, 2018 7:39 pm

Haru smilte over has overraskende adfærd. Det var rart og lidt sødt. "Jeg lærte at spille på de forskellige instrumenter da jeg var lille, min familie var lykkelig over at have fået en der kunne lære ting at spille, hvilket var en smule belastende for mig, men jeg lærte det og det er vel meget rart nu, selvom jeg ikke bruger det overhovedet." Lød det kærligt fra hende.
"Nej det var måske det forkerte udtryk at bruge, men jeg må dog lige sige at jeg ikke altid bruger de rigtige ord, jeg gør dog mit bedste for at sige det rigtige." Lød det blidt fra hende. "Jeg er fra kina opvosket der, men flyttede her til for at opnår mine håb og drømme, som man jo siger." Lød det kærligt fra hende, hvor hun lagde hovedet en smule på skrå. "Men tak, jeg håber du nyder min stemme en eller anden dag. " Lød det en smule drillende fra hende.

En motorcykle. "Virkelig, så meget arbejde for at spare op til en? Men hvorfor ikke bare have et job og ligge lidt til side hver måned i stedet for at overarbejde." Lød det kærligt fra hende. "Sure det tager længere tid, men så ivrig kan du da hellere ikke være for at få en motorcykle?" Hun smilte forsigtigt til ham, hvor hun lagde hovedet en smule på skrå. "Konge farve? Skal den også have fart striber, måske lyn på siden?" Lød det drillende fra hende, hvor hun roligt lagde hovedet på skrå.
Alex nikkede roligt til hans ord. "Jeg vil dog kun have brød ikke kager, jeg skal trods alt holde figuren. Hvis min fremmede nabo nu skulle banke på og jeg skal åbne døren i undertøj, du ved det normale." Lød det drillende fra hende, inden hun blinkede kækt til ham. "Men du burde passe på, min nabo er lidt skræmmende, en totalt perv." Hun drillede ham selvfølgelig, og hun gjorde hvad hun kunne for at virke overbevisende på det.
Han ville holde grillfest til sommer, Alex viftede med hånden. "Hold det da i denne månede i stedet for. Hvorfor vente, sure det er koldt, men man kan leje varme lamper, stil dem ved bordet hvor folk sidder og så er det varmere, ikke vildt varmt, men nok til at man ikke fryser helt vildt, ud over det kan man sige at man skal tage tæpper med, så sidder folk bare med tæpper også, jeg ville se det som hyggeligt, vildt hyggeligt faktisk." Lød det kækt fra hende, inden hun blinkede til ham igen. "Men jeg vil se frem til invitationen, hvis jeg selvfølgelig får en." Lød det blidt fra hende.
"Sure, men lav den lidt om også er du skide fræk i den." Lød det drillende fra hende. "Plus så koldt er der ikke, jeg har trods alt ikke jakke på." Lød det drillende fra hende. "Jo, de dækker sig til fordi de ikke føler sig behagelig i stramt tøj, hvilket betyder at de er mere lykkelig i stort tøj, hvilket også er fint. Det man har det rart i, er det rigtige." Lød det kærligt fra hende.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Apartment issues. - Page 3 Empty Sv: Apartment issues.

Indlæg af River Tors Apr 05, 2018 8:21 pm

Så det var altså hendes forældre som havde tvunget hende ud i at lærer at spille på så mange forskellige instrumenter. ”Dine forældre må være glad for musik… selvom det måske irriterede dig dengang, så må det være et fantastisk ting at sidde og prale med nu.”
Hun kunne ikke altid finde de rigtige ord. Dette måtte skyldes at hun kom fra Kina. Hendes engelsk var måske ikke altid det nemmeste for hende. ”Ah, okay… Så hvordan er Kina?” For at slappe af imens hun snakkede, lænede han sig tilbage og lukkede svagt øjnene i. ”Jeg har hørt det skulle være noget så stridt… mere end USA.”

Hun virkede ikke så begejstret som ham. ”Fordi… jeg øhm, pengene er gode og jeg kan lide begge jobs… det stresser mig heller ikke ligefrem… så, andre ting kan der også blive sparet op til… og jo…” Han blinkede her til hende. ”Jeg er meget ivrig efter at få den motorcykel… og nej, ingen fart striber, heller ingen lyn… det vil bare være alt for latterligt.” afslappende lagde han hænderne bag hovedet. Der var ikke så voldsomt koldt mere nej… der var ved at varme en smule op.
Han nikkede til det med at hun kun ville have brød. ”Okay så, i så fald… må jeg være alene om at tage kiloene på, så du kan åbne døren i undertøj overfor fremmede.” Kommentaren om den perverse nabo fik ham til at grine. ”Ah! Come on, så slem er Joaquin heller ikke… du er den der bad ham om at smide tøjet.”
De kunne holde en grillfest nu? Han kiggede rundt. ”Det kunne vi vel godt, men vejret… oh, okay… varmelamper? Det kunne man vel godt og selvfølgelig er du inviteret, jeg spurgte dig trods alt.” Han blinkede her til hende.
Han smilte bare til hende over det med tøjet. Trods alt havde han ikke så stor forstand på dette. ”Det har du nok ret i.”
River
River
Noob
Noob

Antal indlæg : 302
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Apartment issues. - Page 3 Empty Sv: Apartment issues.

Indlæg af Aigemfarrel Man Apr 09, 2018 8:07 pm

Haru rystede en smule på hovedet. "Dog ikke... Eller jo de kunne godt lide musik, men de håbede en smule på at jeg ville blive til noget med musik, som en musikker eller noget, da de tjener rigtig gode penge." Lød det kærligt fra hende, med et lille smil på sine læber. Haru klukkede kærligt af hans ord, hvor hun nikkede roligt. "Ja selvfølgelig, det er også dejlig befriende på nogle punkter, men også en smule træls hvis man kan sige det på den måde... Når jeg spiller husker jeg arbejdet i det og på samme tid kan jeg godt lide musikken. Det svært at forklare." Lød det kærligt fra hende, hvor hun roligt lagde hovedet på skrå.
Hvordan var kina? Hun lagde en finger på sine læber. "Tja jeg ved det ikke helt rigtig, jeg tror det er ok... Det er min hjemby, det er underligt og luften er meget tung af alt bil osen, så ja... Men også smuk, der er nogle ting jeg synes er smukkere end andre, hvis du nogensinde skal derhen, vil jeg da gerne vise dig rundt." Lød det kærligt fra hende. "Tja, det er et kommunistisk land vi køre med, men hvis man ser bort fra det, er det meget rart... Så længe man er turist er det fint i hvert fald." Lød det kærligt fra hende.

Alex lyttede til Joshs ord mens hun gik ved hans side. "Men du kan umuligt have meget tid for dig selv, når du konstant arbejder." Lød det kærligt fra hende, hvor hun lagde hovedet blidt på skrå, mens hun gik ned af gaden. Hun smilte for sig selv, mens hun stirrede ned i jorden.
Alex nikkede drillende til hans ord. "Ja nemlig, jeg har brug for at åbne døren i undertøj, ellers er det ikke det samme." Lød det drillende fra hende. "Oh, jeg tror mere hans bror er pervers, sådan som han altid banker på døren velvidende om at jeg åbner i undertøj, perverse lille fyr." Lød det kækt fra hende, mens hun sendte ham et stort smil.
"Nemlig, invitere mig endelig når du engang finder på noget." Lød det kærligt fra hende. "Bare skriv en seddel med hvad jeg skal købe, så bringer jeg det gerne til din grill aften." Lød drillende, dog varmt fra hende.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Apartment issues. - Page 3 Empty Sv: Apartment issues.

Indlæg af River Man Apr 09, 2018 8:19 pm

Selvom Haru havde svært ved at forklare det, så forstod River hende godt. ”Men, heldigvis er det et arbejde som du syndes om… også selvom det må være hårdt bare at se musikken som et arbejde, også selvom den sikkert er mere til dig.” han lænede sig tilbage i sofaen. ”Men, her er du fri… så her kan du gøre hvad du vil med musikken.”
River havde altid haft lyst til at se Kina. ”haha, måske tager jeg af sted… men hvem ved… i så fald tager du med som guide… jeg har kun hørt gode ting om Kina… nok er det kommunistisk, men det skulle også være noget så smukt.” Han smilte kort varmt til hende. ”Det er dog ikke nok til at holde mig væk.”

Josh rystede på hovedet. ”Nej, det har jeg som sådan ikke… men, indtil jeg har tjent godt nok op, så bliver det sådan.” Hvis hun så op på ham, ville hun blive mødt af et meget varmt smil. ”Du må da hellere ikke have forfærdelig meget tid til dig selv… du ejer eget firma og sådan.”
Til kommentaren om at han var pervers, rakte han bare tunge af og grinte derefter. Han vidste jo godt at hun drillede. ”Nånånå… i så fald må jeg heller være på vagt omkring dine naboer.”
Hendes store smil var rart. ”Okay, du får en seddel så snart jeg ved mere.” Til det med at hun skulle købe, gav han hende en tommelop. ”God ide. Jeg kan sætte folk til at komme med forskellige ting.”
River
River
Noob
Noob

Antal indlæg : 302
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Apartment issues. - Page 3 Empty Sv: Apartment issues.

Indlæg af Aigemfarrel Man Apr 09, 2018 8:40 pm

Haru lagde hovedet en smule på skrå. "Jeg er ikke musikker, jeg blev det aldrig, jeg rejste hertil for at starte mit eget firma." Lød det kærligt fra hende. "Det er rigtig, jeg ville elske at slappe af her og lave hvad jeg vil med musik, selvom det nok ikke forbliver sådan. Du ved, jeg bruger nok ikke konstant min tid på musik, men synger stadigvæk i afslapning." Lød det kærligt fra hende, hvor hun lagde hovedet blidt på skrå, med sit altid så varme smil på sine læber.
"Gode ting, så kender du ikke vores baggrund, med at man kun måtte få et barn, blev man gravid og politiet hørte at man var gravid og allerede havde et barn, ville de følge efter en og overfalde en, for at skære barnet ud af kvinden og bare lade hende forbløde. Nogle skjulte det og smed sine pige børn ud på gaden, da piger ikke kan få gode jobs som du nok ved, plus vi er meget rasictiske, vi nyder ikke at se folk fra andre lande komme ind på vores land." Lød det kærligt fra hende.

"Tja... Det er stressende på nogle punkter, men jeg må dog indrømme at jeg nyder den form for stres. Så længe det tjener penge har jeg det helt fint, jeg hader dog når tingene ikke lige går som jeg ønsker det." Lød det kærligt fra hende. "Hvis du forstår det, med økonomi osv, ved du vel også hvor svært det er at holde den kørende i et lille samfund." Lød det kærligt fra hende.
"Tak tak, men pas på han har et uskyldigt ansigt, men han er bestemt ikke uskyld." Lød det drillende fra hende.
"Mange tak." Lød det kærligt fra hende. "Ja, er det ikke normalt sådan når man invitere folk til grillmad, så bringer de måske drikkelse eller salaten." Hun lagde hovedet en smule på skrå. "Hvad ved jeg, jeg er aldrig blevet inviteret til noget før" Lød det kærligt fra hende.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Apartment issues. - Page 3 Empty Sv: Apartment issues.

Indlæg af Xander Man Jul 02, 2018 10:11 pm

Det hun fortalte River om med graviditet i Kina gav River en ubehagelig form for uro. Nok brød han sig ikke om børn, men det var ikke i orden at skære en gravid kvindens mave op, bare fordi hun ikke må få flere børn. ”Wow… måske jeg skulle overveje om at besøge Kina igen… nu når du nævner alle de dårlige ting. Men, på den anden side har USA også en hel del dårlige ting og her bor jeg trods alt.” Han smilte skævt til hende. ”Men nok om det. Nu bor du her, med eget firma og det hele… så, man kunne sige at du er ret så succesfuld.”

Josh smilte kærligt til hende og satte hovedet på skrå. Det var første gang at han hørte nogle nyde at de var stresset. ”Javel ja… og jeg føler med dig med hensyn til når tingene ikke går som planlagt… det kan irriteret en ret så grueligt… og ja, det med økonomi er ikke altid nemt. Specielt ikke lige nu… det har da gået bedre for vores land før i tiden.” Det var egentlig ret rart at snakke med en nabo på denne måde. Måske de kunne ende med at være ret så gode venner.
I det hun nævnte hans uskyldige ansigt, klukkede han og blinkede til hende. Dette var bare en joke… forhåbentlig. Han ville hade at hvis hun så ham som en pervers stodder.
”I så fald, vil du snart se en invitation i din postkasse,” sagde han til hende og begyndte her at lunte. ”Vi snakkes senere, jeg skal skynde mig hen til bageren.” Han vinkede til hende som han blev mindre og mindre i horisonten.
Xander
Xander
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Apartment issues. - Page 3 Empty Sv: Apartment issues.

Indlæg af Haru Tors Jul 05, 2018 7:14 pm

Haru lagde hovedet en smule på skrå. Ville han besøge Kina for at se folk blive skældt ud for at være gravid? "Jeg ikke sikker på hvorfor du vil besøge kina bare fordi den er lidt mørkere end du regner med?" Hun sendte ham et lille smil. "Usa har deres våben og overvægt så vidt jeg ved." Lød det kærligt fra hende. "Jeg er ok succesfuld, men ikke meget, der er mange firmaer der er mere end mig, som Disney." Lød det kækt fra hende.

Alex nikkede roligt til hans ord. "Tja... Vi er ved at gå ned med flaget især nu når Trump har taget over, men det så bare lort nu. Forhåbentligt ændre det sig, og gerne snart. Han har sat vores shipping op, så nu koster det helt vildt at købe noget." Hun sukkede dybt.
"Post kasse? Kan du ikke bare skubbe den ind under min dør, så behøver jeg ikke tømme postkassen. Hader at tømme den." Lød det opgivende fra hende, hvor der her ville passere postkasserne, hvor to ville være fyldt med papir der ville stikke ud af sprækken.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Apartment issues. - Page 3 Empty Sv: Apartment issues.

Indlæg af Xander Tors Jul 05, 2018 7:28 pm

River gabte en smule. Dagen havde trods alt også været en smule lang. ”Nej, jeg vil besøge Kina for at se deres kultur… du ved… turistfælderne som den kinesiske mur og alt det der… samt maden… jeg vil smage ægte kinesisk mad og ikke Amerikas falske version.” her rejste han sig op og strakte sig. ”Disney ejer godt nok også meget. Det er ved at være en smule overdrevent… kunne de ikke bare holde sig til deres film og deres park… ikke alle de andre selskaber.” Han gned sig i øjnene. ”Jeg vil smutte i bad…”
Med et øjeblik var han forsvundet ud på badeværelset.

Josh nikkede. ”Yeah, men det skal nok blive bedre… på et eller andet tidspunkt. Kan man da håbe.” Forhåbentlig ville der ikke ske flere voldsomme ændringer i deres land. Udover våbenloven, den måtte de heller end gerne ændre. ”Haha, i så fald får du den ind igennem din dørsprække.” Han blinkede her til hende. Efter dette forsvandt han ellers på arbejde. Tiden var inde til at åbne bageren.

Den næste dag havde alle i bygningen skam fået en invitation til en grill i baghaven. Det ville ske denne kommende lørdag. River fnyste kort og Xander pustede også kort ud. Hvorfor skulle de være interesseret i at møde de andre fra bygningen? På den anden side… River havde vist set Yuuka… eller… det lignede hende så meget! Så… hvis hun nu kom?
Xander
Xander
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Apartment issues. - Page 3 Empty Sv: Apartment issues.

Indlæg af Haru Tors Jul 05, 2018 8:03 pm

Haru nikkede og klukkede en smule af hans ord. "I see... Det ville da være fint at tage derhen. Men at se muren er mest udsigten, for selve muren er enlig ødelagt og jeg mener at du kun må gå et lille stykke på den, fordi den er ved at falde sammen." Lød det kærligt fra hende, hvor hun roligt sendte ham et smil. "Disney ejer næsten alt. Jeg ved virkelig ikke hvad de ikke ejere længere." Lød det kærligt fra hende, hvor hun rettede sig lidt op.
"Oh.. ok." Lød det roligt fra hende, hvor hun her også rejste sig. Så snart han gik ud på badeværelset, ville hun klæde om til et par tæt siddende bukser og en løs tanktop, hvor hun satte det lange sorte hår op i en hestehale. Hun tog sin lille ipod og høretelefoner, hvor hun her gik ud af lejligheden. "Jeg går ud og løber!" Lød det fra hende, inden hun lukkede døren og her tog høretelefonerne i.
Haru trænings tøj: https://i.pinimg.com/564x/b3/24/3f/b3243f89e180e1157d36578c5d6dd5d6.jpg

"Den mand burde skydes. Men hey... sådan havde folk det også med JF kennedy." Lød det drillende fra hende, hvor hun trak lidt på skulderne. "Ok... Jeg glæder mig." Lød det forførende fra hende.

Da invitationen kom var alle en smule forundret på den. Plus der stod at man skulle grille, så folk havde fået noget de gerne måtte tage med. Plus skulle de skrive om de kom eller ej. Hvilket Josh og Joaquin fik en masse breve om at folk nok skulle komme.
Så snart dagen kom var Alex nok den første til at dukke op. iført en hvid kjole og en sol hat, samt højehæle. Hun ville have medbragt drikkelse, som var forskelligt alkohol. Vin, Rum, Sodavand, Vodka og Whiskey. "Hey... Er du den eneste der er her?" Hun så en smule rundt. De havde to gril stående på deres fælles græs areal. De var så bare boltet fast til jorden.
Alex outfit: https://i.pinimg.com/564x/95/3f/7b/953f7b7ff88fc0dfcac211ce411ab639.jpg
Kun få minutter efter ville Haru komme, en smule med River. Hun havde brug for hjælp til at slæve. Hun havde forskellige grønsager og frugter med, i en kurv for ikke at snakke om at hun også havde lidt at smøre det ind i. Så som smør til majs og barbeque. "Kommer vi for sent?" Lød det kærligt fra hende, hvor hun satte kurven på bordet. Hun ville være iført et par løse overtræksbukser, håret sat op og et lille bånd siddende i det.
Haru outfit: https://i.pinimg.com/originals/9f/af/b6/9fafb6a6a5a98b3b0ac5278b955147b0.jpg
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Apartment issues. - Page 3 Empty Sv: Apartment issues.

Indlæg af Xander Man Jul 16, 2018 10:01 pm

River sad blot foran tv’et i det Haru kom ud i sit træningstøj. Uden hun lå mærke til det, betragtede han hende svagt med et elevatorblik og smilte for sig selv. Hun havde en flot krop. På den anden side arbejdede hun også for den. ”Okay, hyg dig.” han viftede med sin ene hånd imens den anden ivrigt zappede igennem kanalerne. Var der noget River aldrig kom til, så var det at dyrke motion. Ja, det kunne vel være fedt med den perfekte trænede krop, men nej, han gad ikke arbejde for det.

Josh outfit: https://i.pinimg.com/564x/a7/86/06/a7860660d50084d7e4aa8d6f5e113aa4.jpg
Joaquin: https://i.pinimg.com/564x/cd/f2/fa/cdf2fac6411f880eed90f22d0e5f9d4e.jpg
River: https://i.pinimg.com/564x/5e/1f/aa/5e1faa32a50700587bd35518fa023f8f.jpg

Josh havde allerede tændt op i grillen. Nu stod han så bare spændt og ventede på at gæsterne skulle komme. Han var en smule urolig. Hvad nu hvis dette var en dårlig ide? Trods alt var han ikke altid god til at møde nye mennesker, men Joaquin derimod…. Dette fik ham til at se hen imod hans tvilling. Humørbomben var som altid klar. Hans blå øjne lyste op i sollyset. Josh klukkede for sig selv og da han fik øje på Alex, smilte han stort. ”hey… ja, det bare os indtil videre… du ser godt ud.” Hans øjne gik fra at ligge på hende, til at se på grillen og holde øje med steaksne.
Joaquin smilte også stort til Alex. ”Hey, godt at se dig Alex.”
Da River og Haru kom, kunne Joaquin have lignet et lille barn juleaften. Synet af Haru fik hans hjerte til at banke så kraftigt. Fyren ved siden af hende havde han dog ikke set før. River pustede kort ud og kørte en hånd igennem sit hår, så snart han havde fjernet sin hat. Her gik han hen og hilste på Alex, Josh og Joaquin.
Joaquin tog gladelig imod hans hånd. ”Nej nej, vi mangler stadig de andre.”
Josh smilte også og tog imod Rivers hånd. Efter dette viste River at han havde taget hvidløgsbrød med, samt nogle kartofler i eddike og krydderier. Josh lyste op og smed det samme på grillen, alt imens han takkede River. Derefter så han på Harus mad og lyste op. ”Det ser lækkert ud Haru.”
Xander
Xander
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Apartment issues. - Page 3 Empty Sv: Apartment issues.

Indlæg af Haru Ons Jul 18, 2018 11:45 am

Alex smilte bare til Josh. "jamen tak tak. Trist der ikke er flere endnu. Troede vi ville være fyldt op med mennesker nu." Lød det kærligt fra hende, hvor hun begyndte at stille flaskerne frem på udebordet. "Har i rent faktisk inviteret alle i lejligheden?" Lød det spørgende fra hende, hvor hun kort så tilbage på ham. Lige i det øjeblik Joaquin kom frem med sit altid store smil.
"Hey. Ja" Lød det drillende fra hende, hvor hun lagde hovedet på skrå. "Også godt at se dig... ??" Hun lagde hocedet lidt på skrå da han pludselig lyste op, men han så ikke imod hende. Hun så sig her tilbage for at se Haru og River. "Er du enlig bøsse?" Lød det spørgende fra hende, hvor hun så ned af River. Hvis han ikke var, så lyste han op for Haru. Pfff.
Haru gik også rundt og hilste på folkene der var der, mest fordi det jo var en sammenkomst. Hun smilede stort da hun så Joaquin. "Tak tak... Nåede du på arbejde forleden dag? Jeg var ellers lidt bange for at du brugte for lang tid med at hjælpe mig." Lød det kærligt fra hende. Hun pakkede majsene ind i sølvpapir med smør og lidt krydderier, hvor hun her lagde dem i en bunke. Så snart alle var der kunne de vel vælge om det var det de ville have.
Kort efter kom Rose luntende. "Hej undskyld... Jeg faldt i søvn, men jeg er her nu..." Hun smilede forsigtigt til folk. Hun havde bagt brød til dem, både hvidløgsbrød og almindelig brød. "Det skal bare varmes op på grillen." Lød det kærligt fra hende. Hendes hår var sat en smule op, så de foreste totter sad flettet bag hovedet.
Rose outfit
https://i.pinimg.com/564x/23/d7/16/23d716d770c874d60bebb4c5f3720479.jpg

Kort tid efter kom Kath gående ud af en bil, hvor hun kørte en hånd igennem sit lange røde hår. Hun så en smule mod dem, hvor hun smilede forførende og hofterne gled elegant fra side til side. "Det virker da hyggeligt." Lød det kækt fra hende. "Jeg var ikke sikker på hvad jeg skulle købe ind, så sig til... Så skal jeg nok få min assistent til at hente det til os." Lød det kækt fra hende.
Ja hun havde en assistent, hun ville bestemt vise at hun var den med flest penge. Ingen ville overgå hende og især ikke disse trunter der var lige her. Pfff... De havde vel ok tøj, men de så bestemt ikke rige ud. Den blonde havde ulet hår og var der lidt maling i hendes hår? Hvor kikset og de to asiater.... Hvor var de kedelige at se på, typiske stereotyper der lignede hinanden ud over tøjet. Den med længst hår havde totalt forsøgt at være forførende med sine overalls og bh... Typisk... Men når alt kom til alt ville opmærksomheden falde på den med flest penge og det skulle hun nok vise hvem var.
KAths outfit.
https://i.pinimg.com/564x/24/86/2b/24862b2bae39942e9994661903af2e90.jpg
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Apartment issues. - Page 3 Empty Sv: Apartment issues.

Indlæg af Cloud Man Aug 27, 2018 7:24 pm

Alex’s ord om at der burde at have været flere mennesker nu, gjorde det hele en smule spændt i Joshs mave og pludselig virkede det som om at der var alt for mange bøffer på grillen. Han klukkede nervøst. Joaquin klappede ham på ryggen. ”Bare rolig bror, de dukker nok op… se bare der…” lige som han havde sagt det dukkede River og Haru op.
Spørgsmålet om han var bøsse kom bag på Joaquin. ”Oh uhm… nej. Jeg er ret meget til piger.” han smilte stort til hende. Det var dog en smule underligt for ham at hun gik ud fra det så pludseligt. Var det fordi han ikke havde haft flirtet med hende? Lige meget! De var her for at hygge sig og ikke stille underlige spørgsmål.
”Oh ja, bare rolig Haru, jeg kom skam bare på arbejde… er du faldet godt ind i din nye lejlighed?” her så han hen på River. ”Og han må være din roommate?” River nikkede med et svagt smil. ”Yup, jeg er hendes såkaldte roommate… mit navn er River.” de begyndte her en lille snak.
I det Rose kom, smilte de alle blot større og bød hende velkommen. Josh tog kærligt imod hvidløgsbrødene og lagde det på grillen. Hun var ret sød at se på.

Så snart Kath kom gående med sine svingende hofter, spærrede drengene øjnene op og Joaquin smilte stort til hende. ”Hey Kath, dejligt du kunne komme!” han gik kort hen imod hende og viste hende ellers hvor kunne sidde.
”Uhm… jeg tror vi kunne bruge noget dessert, men det er vist også det eneste,” svarede Josh med et smil og rakte sin hånd frem til Kath. ”Hej Kath, jeg har hørt meget om dig fra Joaquin.” hans smil var stort og venligt.
Lidt efter kom Jacob gående ned, gemt væk i alt for varmt tøj, men ej hvad der lignede at det bekymrede ham. Han smilte venligt til dem. ”Goddag alle sammen. Mit navn er Jacob.” han stillede nogle drikkevare på bordet. Alt fra flasker med vand, til vin, ciders og sodavand. ”Jeg vidste ikke hvad folk vil kunne lide såååå… jeg tog lidt af hvert med.”

Jacob: https://i.pinimg.com/564x/ef/44/32/ef4432d55e4228ab6392a75beb9f4ae5.jpg
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

Apartment issues. - Page 3 Empty Sv: Apartment issues.

Indlæg af Haru Man Aug 27, 2018 7:53 pm

Alex kørte en hånd igennem sit lange mørke hår, mens hun skød hoften en smule ud til siden. Det hvide stof fik hende til at se en smule mindre hvid ud. Hun havde røde læber og store brune øjne. "Lad os håbe, ellers bliver folk pænt store med alle de bøffer." Lød det drillende fra hende, hvor hun sendte ham et drillende dog kækt smil.
Haru nikkede kærligt til ham. "Jeg er kommet godt på plads ja, jeg har dog ikke pakket helt ud, forhåbentlig når jeg at komme længere, men nogle af tingene passer ikke til værelset." Lød det kærligt fra hende. Hun så op i Joaquins øjne, hvilket fik hende til at sende ham et kærligt og en smule forførende smil. Så snart han snakkede til River så hun imod River og nikkede, hvor de nu ville føre en lille sød samtale.
Rose kom forsigtigt imod dem, hun forsøgte at sende dem alle et blidt smil, hvor hun gav Josh brødet og sendte ham et lille smil. "Jeg håber der er nok, hvis der er nogle der ikke kan lide hvidløg har jeg nogle almindelige flutes i min lejlighed." Lød det kærligt fra hende.

Kath kunne sagtens mærke de blikke der blev lagt på hende, hvilket fik hende til at smile kækt for sig selv. Dette var fantastisk, hun elskede denne form for opmærksomhed, ellers havde hun aldrig iført sig sådan noget tøj. Men hvis hun ikke gjorde drejede fyrerne ikke hovederne efter hende.
Kath klikkede drillende med tungen. "Så får jeg min assistent til at komme med en så snart vi kan spise det." Lød det kækt fra hende. Hun satte sig hvor Joaquin viste hende, hvilket fik hende til at blinke til ham. Drengene var bestemt ikke helt dårlige, de var pæne og enlig ret frække. Det kunne være fedt hvis de andre også havde problemer med sin krop, så de ville have anerkendelse som Joaquin.
Alex smilede da Jacob kom frem, han var pæn meget pæn, på trods af at han var gemt væk i alt sit tøj. "Det ville være pænere hvis du ikke dækkede dig selv sådan til." Lød det fra hende, hvor hun tog vinen og åbnede den. "Du er pæn selv med det på også, men det ville være meget bedre hvis du ikke tog 3 forskellige trøjer på." lød det drillende fra hende.
Hvor hun kun kort efter så Evaline komme frem, hun var iført to store trøjer med huller og sovse pletter. Hendes bukser var store og ødelagte, få brændemærker og nogle enkelte beskidte plette fra mad og ketchup. Hendes hår var ulet og der sad en smule mad i det, for ikke at snakke om hvor fedtet det var.
Hun kom med kød, massere af kød. Oksekød, steaks, bacon osv osv. "Her." Lød det kækt fra hende.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Apartment issues. - Page 3 Empty Sv: Apartment issues.

Indlæg af Cloud Man Aug 27, 2018 8:31 pm

Josh rakte tunge af hende. ”Haha… folk bliver ikke så store, og hey, du har et modelbureau med store modeller også. Måske vi kunne blive nogle af dine nye modeller.” da hun kørte en hånd igennem sit hår, betragtede han det svagt med et varmt glimt i øjnene. Det var flot, præcist ligesom Luces.
Joaquin kunne ikke lade være med at smile af hende. Haru var virkelig smuk. Det var ikke til at tro at nogen så smuk som hende rent faktisk kunne eksistere. Hendes lille forførende smil gav ham kuldegysninger. ”Vores lejlighedsbygning har et kælderrum, der kan resten af dine møbler stå hvis det er.”
Alle rystede bare blidt på hovedet over det med flutet. Ingen af dem havde som sådan noget imod at der var noget med hvidløg.

Josh nikkede til Kaths ord og smilte igen venligt. Her vendte han sig ellers imod grillen igen. alt imens han snakkede med de forskellige mennesker. Indtil videre gik det fint. Alle snakkede stille og roligt sammen, lærte hinanden at kende.
Så snart Jacob kom, blev opmærksomheden selvfølgelig rettet imod den nye og dette var selvfølgelig ham. I det Alex roste hans udseende, rødmede han og gjorde en lille nervøs latter. ”Uhm tak… men jeg øhm… jeg går nu ikke op i at være flot så.” han satte sig ned, men rakte ellers sin hånd imod Alex. ”Jacob, hvad er dit navn?”
Alt opmærksomheden gik heldigvis hen på… Jacob spærrede øjnene op. Var det ikke hende han havde set stå og snakke med nogle mistænkelige folk. Han smilte venligt til hende hvis de fik kontakt, men snakkede ellers videre med Alex.
Josh lyste op da han så alt kødet. ”Det ser lækkert ud! Rart at møde dig.”
River satte hovedet på skrå. Var det en pige eller en dreng? Kunne vedkommende ikke lige sige deres navn, bare så han vidste på forhånd hvad køn hun havde.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

Apartment issues. - Page 3 Empty Sv: Apartment issues.

Indlæg af Haru Man Aug 27, 2018 8:46 pm

Alex klikkede drillende med tungen. "Bare fordi jeg har fede modeller betyder det ikke at alle bare kan være modeller, der er en masse ting der høre til dette. Så som at du skal kunne gå ordentligt og kunne finde ud af at gøre tingene ordentligt, der er mange ting. Selvom det lyder nemt er det bestemt ikke nemt." Lød det kækt fra hende.
"Måske, jeg ville frygte at det blev stjålet, men jeg ved det ikke helt." Lød det kærligt fra Haru, hvor hun sendte ham et lille blidt smil. "Hvis det er, finder jeg på et eller andet når jeg er kommet længere med udpakningen." Lød det blidt fra hende, hvor hun så hen imod River.

Kath nikkede og klikkede med tungen. "Enig, du ser utrolig tyk ud i det tøj når du vælger at beholde så meget tøj på.... Virkelig? Alle går en smule op i sig selv, så længe du vælger at gå i det tøj betyder det at du er til dette." Lød det kækt fra hende. "Du går i stort tøj fordi du mangler selvtillid ikke? Hvis du så valgte at ændre din stil vil du se dig selv som pænere end før, hvilket giver selvtillid." Lød det kækt fra Kath.
Alex tog imod Jacobs hånd og nikkede kort imod ham. "Alex... Bare Alex." Lød det kækt fra hende, hvor hun sendte ham et kækt lille smil.
Evaline så kort imod Jacob hvor hun nikkede imod ham og gik hen og satte sig ved bordet. Først da maden var kommet på bordet ville den sidste gæst komme, hun var iført en pastel farve og flade ballerinaer. Hendes lyse krøllede hår var sat op i en lille knold, mens hun havde lidt makeup på. Hun havde ikke noget med, hvilket skyldtes hendes nervøse blik. "Undskyld jeg kom for sent, jeg havde lidt travlt." Hun havde store solbriller på og en hat, som her blev tage af så snart hun fik sat sig ved bordet. "Hvis det er skal jeg nok lægge nogle penge til maden." Lød det undskyldende fra hende.

Yuukas tøj: https://i.pinimg.com/564x/ff/8a/85/ff8a85c02e7b40d16b72884de5d3886e.jpg
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Apartment issues. - Page 3 Empty Sv: Apartment issues.

Indlæg af Cloud Man Aug 27, 2018 9:16 pm

Josh smilte til Alex. ”Javel ja, jeg troede lidt at alle kunne blive modeller, hvis bare man var tynd nok for at være ærlig.” Han bed sig i underlæben. ”Det beklager jeg, det var ikke for at få dit arbejde til at lyde som ingenting. Udover du selvfølgelig ikke er model… uhm…” han kløede nervøst sin nakke. ”Jeg stopper bare med at snakke nu. ” han smilte kækt til hende.
Joaquin og River nikkede til det hun sagde. ”specielt i dette kvarter.” tilføjede River. ”Man kan ikke rigtig stole på nogle.”
”awh, come on… man kan sagtens stole på mennesker,” sagde Joaquin optimistisk og smilte til Haru. ”tingene kan sagtens stå dernede. Det ved jeg mine gør i hvert fald.”

Jacob smilte venligt til Kath imens hun snakkede. ”Tjah, hvis det er sådan man ser på det, så ja. Jeg har ikke den største selvtillid.” Langsomt begyndte han at hælde van op til sig selv, samt sende det rundt til de folk der nu gerne ville have vand. ”Men hey, hvem har ikke det engang imellem.”
Alle blev helt stille i det Yuuka trådte ud. Stod sangeren seriøst lige foran dem? Og skulle griller med dem? Betød det at hun boede i denne bygning? Joshs mund var et stort O. ”Yuuka? Sangeren?”
Alle de andre stod også med store øjne. River, der dog vidste hun var her, havde ikke regnet med hun ville dukke op. Så snart hun satte sig, så han den anden vej og lod som om at han ikke var en smule starstrucked.
Xander, der pludselig dukkede op, kunne heller ikke tro sine egne øjne. ”Jamen jamen, hvad sker der for at så mange berømtheder bor i denne her lorte bygning?” han så rundt med et forførende smil. ”Hey alle sammen, navnet er Xander. Jeg har ligesom berømtheden ikke mad med, men penge… håber det går.”
Josh smilte bare. ”Det er helt okay. Vi har mere en rigeligt.”
I det maden var færdig, serverede Josh det og sagde ellers bare at folk kunne tage for sig.

Xander: http://4.bp.blogspot.com/-iB-BrtzRrJk/VZ_MMV-Wk7I/AAAAAAAACHk/VEmmnx4b8js/s1600/2b7a9f9e86fab06a22753759a123b9b7.jpg
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

Apartment issues. - Page 3 Empty Sv: Apartment issues.

Indlæg af Erina Tirs Aug 28, 2018 5:38 pm

Alex rystede blidt på hovedet og klukkede en smule. "Bestemt ikke, du kan sagtens være mega tynd også være grim. Det lyder ondt, men man skal tage pæn for at være model." Lød det fra hende, hvor hun rettede lidt på sit hår en smule. "Du skal have pæne så cemetriske ansigter som overhovedet mulig for ikke at snakke om at deres kroppe skal være noget der kan vises på en cat walk. Du skal helst have lange ben, lange ben gør at du kan have næsten alt på." Lød det kækt fra hende.
Hun viftede kort med sin hånd. "Du skal ikke tænke sådan på det. Mange tænker at modeller bare skal være dumme og kunne gå, men jeg vil gerne at vi går op i at de kan arbejde sammen, så lidt hjerne og kompliceret samtaler." Hun sendte ham et lille forførende smil.
Haru smilede bare stort til Joaquin, hvor hun nikkede. "Altså jeg har hørt at dette kvarter har mange bander og tyverier, så det er grunden til at her er så billigt i denne bygning." Lød det blidt fra hende, men hun holde enlig kun øje med Joaquin, så ikke rigtig mod River. Hun stod også og smilte konstant til ham.

Kath nikkede og lagde armene over kors. "Helt bestemt, det udstråler tydeligt fra dig. Du kunne ligeså godt komme i en kasse." Lød det drillende fra hende, hvor hun her så sig omkring. Alex derimod så op og ned af Jacob. "Jeg enig, hvilket er synd." Lød det kærligt fra hende. "Du har pæne kindben og smalle, men meget ens øjne, hvis du ikke var så genert kunne du helt sikkert blive en god model alt efter kropsbygning." Lød det kærligt fra hende.
Så snart Yuuka kom frem stod hun og fumlede en smule med solbrillerne hvor hun satte sig imellem Josh og River, hvor hun roligt løftede hovedet, kun for at se dem alle stirre på hende. Hun så en smule rundt. "Ja?" Lød det forsigtigt fra hende, hvor hun sank hovedet lidt, en lille rødmen sprede sig over hendes kinder.
"Hvis det er, så sig til så smider jeg lidt penge." Lød det forsigtigt fra Yuuka. Hun løftede hovedet igen for at se imod Xander, den så selvsikre fyr der kom gående ned af græsset og satte sig hos dem.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

Apartment issues. - Page 3 Empty Sv: Apartment issues.

Indlæg af Cloud Man Okt 29, 2018 6:19 pm


Xander klukkede over Alex kommentar om at modeller skal være pæne. ”I så fald har jeg en underlig smag, for der er sku mange tynde starut tøser som går på catwalken, som jeg ikke lige finder mest tiltrækkende da.” Han tog en tår af dåseøllen og så hen på Josh, der havde rettet opmærksomheden imod ham nu hvor han snakkede. ”Eller, hvad siger du Joshy?”
Josh himlede med øjnene og drak selv af sin cola. ”Altså... jeg ved Luce, min kæreste, er model og hun er skam noget så smuk, så på det punkt er jeg ikke helt enig... men ja, der er da nogle modeller som ser ret udsultet ud.” Han så hen på Alex med et svagt smil. ”Dog ikke dine modeller... du har alle mulige kropstyper.” Han blinkede her til hende.
”Ey, har du et billede af din såkaldte kæreste Josh?” lød det pludseligt nysgerrigt fra Xander. Josh klukkede, men fandt ellers sin mobil frem for at vise et billede af Luce.
https://i.pinimg.com/originals/9f/b8/74/9fb874393f9473e77782a036976b213c.jpg
”ahhh, cutiepie,” sagde Xander drillende.
Josh klukkede bare og trak sin mobil til sig. ”Ja, og hun er en sweetheart.”
Joaquin smilte stort til Haru. ”Det er et ret... lumsk kvarter... men alligevel har jeg ikke oplevet noget endnu.”
”Du også lige flyttet ind Joaquin,” grinte Jacob og tog noget af kødet over på sin tallerken.
Dette fik drengene til at grine og Joaquin til at klukke flovt og klø sin nakke. ”Men alligevel!”
Nu når de snakkede om Jacobs udseende, kunne den unge mand mærke sin blege kinder gå hen og blive røde. Kath sagde han oste af usikkerhed og Alex roste hans ansigt. ”Uhm jeg... tak.” Han så med et varmt smil hen på Alex. ”Jeg ønsker dog langt fra at være model, tvært imod vil jeg gerne være politimand.”
”OHHHH,” sagde drengene i kor og så rundt. Jacob rystede bare på hovedet af dem og fortsatte med at tage af maden.
Som de var begyndt at spise, så Xander hen på Yuuka med et nysgerrigt blik. ”Nå, elefanten i haven... hvad laver en sanger som dig her?” Derefter så han hen på Alex og Kath. ”For ikke at sige jer to, tjener i ikke godt nok til at bo i en fucking villa?”
Dette fik de andre til at lytte nysgerrigt med. Hvis de tjente rigtig godt, hvad lavede de så her??
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

Apartment issues. - Page 3 Empty Sv: Apartment issues.

Indlæg af Haru Man Okt 29, 2018 6:36 pm

Alex smilede drillende til Xander. "Se... Modeller kan godt være en ret pæn person. Vi har faktisk en model kaldtLuce der hvor jeg arbejder, super sød pige.... Rigtig smuk og god til arbejdet." Lød det kækt fra hende. Alex smilede kækt til Josh. "Hun har dog en kæreste på." Lød det kækt fra hende. "Så du kan nok ikke score hende Xander." Lød det drillende fra hende.
Hun nikkede og blinkede tilbage til Josh, hvor hun ellers spiste sin mad glædeligt og nød skam det hele.
Da han viste billede af Luce rystede Alex bare blidt på hovedet. Hun var ligeglad med hvordan hun så ud, de var kærester og hun var allerede i et firma, så hun ville ikke kunne bruge hende til noget hvis hun var pæn.
Rose derimod så billede og smilede. "Hun er rigtig flot... Intet vidunder at hun er model." Lød det kærligt og blidt fra hende, hvor hun ellers spiste en smule af sin mad.
Haru smilede kærligt til Joaquin og det at folk sagde ham i mod fik hende til at grine kærligt og ryste blidt på hovedet. "Lad os krydse fingre for at det forbliver sådan, jeg nyder det trods alt. Synes den lejlighed jeg er flyttet ind i er rigtig flot, på trods af det dårlige nabolag." Lød det en smule forførende og blidt fra hende.

Alex smilede bare kækt til hans ord. "Sure, men hvis nu du mangler et rigtig godt ansøgnings billede må du komme til mig, så jeg kan tage et godt billede. På den måde kan du helt sikkert få et arbejde, billedet betyder alt." Lød det kækt fra hende, hvor hun blinkede til ham.
Yuuka spiste nogle gulerødder, hvor hun sendte ham et blidt smil. "Altså... Jeg bor her fordi fans ikke tror på nyhederne når der kommer nogle folk der siger jeg bor her, folk bringer hellere ting op om at jeg muligvis bare tager stoffer og køber dem her, men dette sted gør at jeg ikke får uventet gæster." Lød det kærligt fra hende. Hun forsøgte selvfølgelig at svare på spørgsmålet så godt hun nu kunne, hun elskede sine fans og ville gøre så meget som muligt som hun nu kunne.
Da han så mod Alex så Alex tilbage og lidt undrende på ham. "Huslejen er utrolig billig og jeg har ikke brug for en større lejlighed da jeg bare er mig." Lød det kækt fra hende. Hun smilede drillede til ham. "Hvad med jer. Tjener i så dårligt at i skal bor her?" Lød det drillende fra hende.
Kath smilede bare til dem. "Well... Det var her jeg boede da jeg startede min forretning osv." Lød det kækt fra hende.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Apartment issues. - Page 3 Empty Sv: Apartment issues.

Indlæg af Zack Man Okt 29, 2018 7:13 pm

Xander klukkede. ”Ja, de kan være, men nogle af dem ligner bare alle andre, så der forstår jeg ikke hvorfor de er blevet model.” Til det med tøsen, løftede han bare på skuldrene og lænede sig tilbage i sit sæde. ”Det går nok, det er ikke kvinder jeg går og mangler opmærksomheden fra.” Han blinkede her drillende til Alex.
Josh smilte over Roses kommentar. ”Tak... hun er rigtig smuk ja, også er hun også bare en fantastisk person, så det gør jo bare det hele bedre.”
Harus forførende tone imod Joaquin var så skøn! Han kunne lytte til hendes blide stemme hele dagen. ”Ja, jeg håber ikke du fortryder du har flyttet ind i dette nabolag.”

Jacob klukkede og takkede Alex for derefter at blinke til hende. Heldigvis kom samtalen hen på noget helt, helt andet. De snakkede nu om hvorfor en stor stjerne som Yuuka dog ville bo her.
”Sååå, dine fans er meget provokerende?” spurgte River og tog en bid brød, imens hans sorte øjne betragtede hende. Hun var så smuk i virkeligheden... billeder gjorde hende ikke justice.
”Er alle fans ikke lidt... for meget nogle gange?” spurgte Josh meget uskyldigt.
River løftede her på skuldrene. ”Jeg tror det kommer an på fandomen.”
Da de andre svare hvad de lavede her, nikkede de dog forstående. Huslejen var meget billig. ”Det giver vel meget mening... men alligevel, et sådan kvarter som dette... tror ikke helt jeg kan forestå det, med så mange penge i hvert fald.”
”Ja, det er grunden til jeg bor her... her er billigt og jeg tjener sku ikke så godt lige nu,” svarede Jacob. Josh nikkede. ”Det samme gælder os.”
River løftede bare på skuldrene. De behøvede vel ikke at vide hvorfor han boede der hvor han gjorde.
Zack
Zack
Baka

Antal indlæg : 59
Join date : 18/04/18
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

Apartment issues. - Page 3 Empty Sv: Apartment issues.

Indlæg af Haru Man Okt 29, 2018 7:31 pm

"Ligner hinanden, jeg har aldrig set en model der lignede en af de andre. Hvis de gjorde ville model firmaer ende ud i dårlige oplevelser, da folk ikke ville kunne se forskel på modellerne. Så....." Hun svang lidt med sin gaffel.
Da Xander snakkede om at han ikke manglede kvinde opmærksomhed så hun lidt dømmende på ham. Hun fik også opmærksomhed fra det modsatte køn, men hadede når fyre var alt for højrøvede omkring det. "Virkelig? Sjovt... Jeg troede du havde problemer med kvinder... will you look at that." Lød det kækt fra hende.
Rose smilede og nikkede. "Hvor længe har i været sammen?" Lød det kærligt fra hende.
Haru nikkede. "Så vi to... " Lød det kærligt fra hende, med en lille blid latter i stemmen.

Provokerende?! "Naa... Nej det vil jeg nu ikke mene... Mine fans er søde, men der kan altid være nogle der er meget hårde og lettere urolige og farlige når man møder dem. Jeg har oplevet mange gange at fans har forsøgt at kravle op på scenen og i byen at de nærmest river fat i mig og kan enkelte gange finde på at hive i mig i håb om at få noget hår, eller tøj osv." Hun vippede lidt med hovedet, mens hun snakkede.
Hun så mod Josh og nikkede forsigtigt. "Jo, mest når de sniger sig ind i dit hus. Jeg har et hus som enlig står tomt i hollywood, der tror mine fans at jeg bor. Jeg startede med at bo der, men folk kravlede over min mur og sneg sig ind for at tage billeder osv." Hun sendte ham et lille smil.
Pigerne lyttede til drengene, hvor Alex smilede kækt til Josh. "Jamen jeg mangler en undertøjs model... sååååå..." Hun drejede her hovedet mod Jacob. "Du siger til hvis du kunne tænke dig at tjene lidt ekstra." Dette fik Kath til at grine.
"Sure undertøjs model, det får du ham i... Jamen det samme gælder dig Josh, hvis du ikke har noget imod at gå rundt i undertøj for god løn, så sig til." Lød det drillende fra hende. "Joaquin gør det trods alt."
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Apartment issues. - Page 3 Empty Sv: Apartment issues.

Indlæg af Zack Man Okt 29, 2018 7:58 pm

Igen vidste Xander ikke hvad han skulle sige. Tydeligvis havde Alex ikke den samme mening om modeller, hvilket vel også var helt fint. ”Det har du vel ret i.”
Xander var ikke dum, han kunne sagtens se på Alex, at hun ikke ligefrem nød at han pralede med opmærksomheden fra kvinder. Selvfølgelig så hun også en smule dømmende på hende. Han smilte dog bare af hende og fortsatte med at drikke. ”Hahaha.”
Josh drejede sig lidt imod Rose, så han følte at han kunne snakke bedre sammen med hende. ”i 4 år... jeg overvejer snart at fri, men jeg ved ikke om det er for tidligt... hvad syndes du? Lad mig høre en kvindes mening.” han sagde det selvfølgelig i en kærlig tone. Det var oprigtigt at han gerne ville høre hendes mening.

Imens Yuuka fortalte om sine fans, lyttede alle nysgerrigt med og nogle øjne blev da spærret op i løbet af fortællingen. De kunne slet ikke forestille sig tanken om at folk ville klatre direkte over en mur, bare for at få et billede af et andet menneske. ”Det må jeg sige... det vil jeg ikke kunne leve med, så jeg kan godt forestå at du er flyttet herhen.”
”Hvor stort er huset i hollywood så??” spurgte Xander nysgerrigt.
Undertøjsmodel!? Jacob rødmede og havde nær fået maden galt i halsen. ”Nej nej... ikke her... nope, overhovedet ikke...” han klukkede kærligt.
I det Kath snakkede til Josh, lagde han nysgerrigt sine brune øjne på den rødhåret skønhed og lyttede til hendes ord. ”Vent, hvad undertøj, Joaquin?” Han så hen på sin tvillingebror. ”Hvad laver du? Jeg troede du var kontor assistent?”
Joaquin rødmede og grinte. ”Ja øhmm... omkring det...” Dette fik Josh til at se hen på Kath. ”Hvad arbejder du helt præcis med?”
Før Kath kunne nå at svare, daskede Joaquin til Josh. ”Apropo, undertøjsmodel Josh... har du ikke ham der den høje dude fra Target, som egentlig godt gad at arbejde med noget andet?”
Josh nikkede kort med Kath. ”Jeg vil heller lige høre Kaths svar, også kan Alex da se et billede af duden hvis det er.” Han så nu med et smil hen på Kath og Joaquin gumlede bare videre på sin mad.
Zack
Zack
Baka

Antal indlæg : 59
Join date : 18/04/18
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

Apartment issues. - Page 3 Empty Sv: Apartment issues.

Indlæg af Haru Man Okt 29, 2018 9:19 pm

Alex sagde intet i stedet sad hun og lyttede til Rose og Joshs samtale.
Rose smilede stort til Josh og holde en beroligende og varm øjenkontakt med ham. "Fire år! Det godt nok lang tid, især i det nuværende forhold." Lød det blidt fra hende og da han snakkede om at han ville fri til hende smilede hun bare stort. "Det aldrig for tidligt, hvis du har en fornemmelse i maven har du en fornemmelse om at i vil være sammen resten af livet. Det er kun tiden der viser om det var for tidligt" Lød det kærligt fra hende.
Alex himlede dog bare lidt med øjnene. "Hvorfor giftes?... Har i snakket om det, eller har hun lagt nogle hints ud i vandet?" Lød det fra Alex.

"Det er lidt en overraskelse hver eneste gang." Lød det kækt fra hende, hvor hun roligt smilede til ham. "Og for at være ærlig så ville jeg hellere bo i huset end her, men her er også hyggeligt." Lød det blidt fra hende, hvor hun sendte ham et forførende smil.
Hun drejede hovedet imod Xander. "Huset er ok stort... En villa tror jeg nok. Den har fire værelser på ca 60 kvadrat meter." Lød det kærligt fra hende.
Da Jacob rødmede grinte alle lidt. Han var sød, dette var sjovt. Pigerne drak roligt deres alkohol og Rose sin juice.
Kath klikkede med tungen. "Anede du ikke hvad din egen bror laver." Lød det drillende fra hende. Det at Joaquin daskede til Josh gjorde det klart at han ikke skulle vide det, hvilket fik hende til at grine. "I guess..." Lød det drillende fra hende.
Kath grinte her drillende til ham. "Jeg synes måske bare du skal vise billede til Alex." Alex viftede med hånden og rystede med hovedet. "Ellers tak, jeg tager ikke imod recommendations, men hvis du mener at jeg skal se ham så kan jeg tage i target i morgen, se om han er der, hvis han ikke er der er det bare synd." Lød det kækt fra hende.
"Jeg høre så tit om at folk er så pæne og kan bruges, men du ved ikke hvad jeg mangler... Sååååå.... Ellers tak" Lød det lavt fra hende, hvor hun drak resten af glasset.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Apartment issues. - Page 3 Empty Sv: Apartment issues.

Indlæg af Zack Man Okt 29, 2018 9:58 pm

For Josh var det helt rart at bare kunne sidde og snakke om Luce. Han var vel det man godt kunne kalde kæreste kedelig. Han elskede at snakke om sin kæreste, samt at være sammen med hende, så det at Rose virkede så glad for at høre om Luce gjorde ham bare glad. ”Ja, sådan har jeg det også...” Men ligesom han skulle til at snakke videre, afbrød Alex og fik ham til at se hen på hende med et smil. ”Uhm nej, hun har ikke lagt nogle hints ud, men jeg... Jeg føler bare at det er det rigtige at gøre.” Han smilte kærligt og aede sin nakke.

Josh smilte til Yuuka. Som hun smilte forførende, tog han sig selv i at rødme og se den anden vej. Hun var en smuk kvinde. Det måtte han indrømme. ”Ja, jeg ville også heller bo i et hus, hvis ikke det var fordi jeg sparede op til motorcyklen.”
”Dødsfælden huh?” klukkede Joaquin. Josh daskede bare til ham.
Xander nikkede imponeret. ”Jo jo. Det lyder sku ikke helt dårligt.” han spiste lykkeligt af maden og så ellers rundt.
Josh pustede ud. ”Jo, jeg troede at jeg vidste hvad han lavede. Og okay Joaquin, du slipper ikke... Alex vil ikke se Cloud, så Kaaath... fortæl hvad det er Joaquin laver for dig, kun iført undertøj?”
Joaquin hviskede kort til Alex. ”Cloud arbejder i hver dagene fra 8-16... så er du sikker på at støde på ham.”
Zack
Zack
Baka

Antal indlæg : 59
Join date : 18/04/18
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

Apartment issues. - Page 3 Empty Sv: Apartment issues.

Indlæg af Haru Man Okt 29, 2018 10:24 pm

Rose kiggede kort imod Alex, hvor Alex bare så lidt tomt imod dem. "Der er chance for at hun siger nej, hvis du spørger. Især når hun ikke har sagt noget." Lød det kækt fra hende.
Rose rystede blidt på hovedet. "Du skal ikke høre på hende. Hun siger sikkert ja, og hvis hun siger nej er det måske ikke verdens undergang, hun kunne altid være nervøs omkring økonomien, jeg har hørt den er rigtig slem for tiden." Hun smilede stort til ham. "Men jeg tror bestemt ikke hun ville sige nej, især fordi du virker så glad for hende. Det sødt." Lød det kærligt fra hende. "Alle kvinder ville drømme om at gifte sig med dig." Lød det kærligt fra hende.

Yuuka smilede stort da han nævnte motorcyklen. "Virkelig? Du ikke bange for at køre på sådan en? Plus man kan kun køre på den halvdelen af året, eller du kan hele året men det er jo lidt farligt når vejene bliver glatte." Lød det kærligt fra hende. "Men de er flotte, jeg tør bare ikke helt selv at køre på en om vinteren." Lød det kærligt fra hende.
Kath klukkede en smule. "Fiiiint, Jeg arbejder i en stripklub." Lød det kækt fra hende. Hun drak her noget af sin vin.
Alex nikkede roligt til hans ord. "Sure...." Lød det drillende fra hende. Ikke at hun regnede med at lede efter ham, hun havde virkelig ikke behov for at finde det. Hun hadede det lidt, eller hadede og hadede. Men folk havde skønhed i en helt anden form for skønhed i hovedet.

Dagen efter tog hun i target, men sjovt nok ikke for at finde denne person. I stedet ville hun købe færdiglavet retter, toiletpapir og makeup. Yup, alt kunne findes her. Hvis man åbentbart var en kæmpe. Alex gik rundt med sine store solbriller, løse bukser og turtleneck trøje. Hun hoppede en smule efter toiletpapiret. Da det var stablet i en åndsvags tårn form. Hvilket endte ud i at hun her ville opgive og tage af bunden, fuck det om det væltede... Ikke hendes problem.

https://i.pinimg.com/564x/1e/c9/b2/1ec9b2b6da2e27e0d6ec51abd3102989.jpg
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Apartment issues. - Page 3 Empty Sv: Apartment issues.

Indlæg af Zack Fre Nov 02, 2018 4:31 pm

Der var chance for at Luce sagde nej. Af en eller anden grund havde den tanke slet ikke strejfet ham. Luce kunne sagtens sige nej. Men, heldigvis for ham, kom Rose ind med sin positive holdning og sagde endda noget som fik ham til at rødme. En hver kvinde ville drømme om at gifte sig med ham. Han grinte lavt og genert, samt kløede sin nakke. ”Giiis, tak Rose... jeg tror dog ikke alle drømmer om at gifte sig med mig, men tak.”
Takket være Roses positive ord havde han fuldstændig glemt Alex ord om at han kunne risikere Luce sagde nej.

Blidt rystede Josh på hovedet. ”Nej, jeg er bestemt ikke bange for at køre på dem, men ja... det bliver nok mest en sommer aktivitet, da det er for farligt om vinteren... så der har du helt ret.” han smilte blidt og så ellers rundt. ”Smager maden som det skal?” drengene nikkede og mumlede noget med mad i munden.
Så snart Kath forklarede at hun arbejdede på en stripbar, var Josh næsten klar til at spytte sin drink ud. Her så han hen på Joaquin. ”Er du blevet stripper!?”
Joaquin rødmede stort og viftede med hænderne. ”Nej nej... jeg er en tjener på en stripbar!”
”Men du går rundt i underbukser!”
”Og jeg ser fantastisk ud!” var Joaquins drillende svar.

Cloud bemærkede godt Alex. Så før hun tog toiletpapirerne i nedeste bunde, stoppede han hende med et kærligt: hey hey. Han tog herefter toiletpapirerne fra den øverste bunke og rakte den til hende. ”her, mindre arbejde for mig, hvis di forstår.” han blinkede her til hende og skulle ellers til at gå videre.
Zack
Zack
Baka

Antal indlæg : 59
Join date : 18/04/18
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

Apartment issues. - Page 3 Empty Sv: Apartment issues.

Indlæg af Aigemfarrel Fre Nov 02, 2018 10:13 pm

Rose smilede stort til Josh han skulle helst ikke have det sådan. Han skulle forvente at alt kunne ske, men han behøvede ikke at være nervøs, de færreste personer ønskede ikke at blive gift. "Alting skal nok gå." Lød det kækt fra hende, med et stort smil. "Hvordan vil du så fri? Har du tænkt over det?" Lød det kærligt fra hende.

Rose lyttede til ham, men forstod virkelig ikke at han ville køre på en døds maskine. "Jeg synes de er seje, men ikke så meget at jeg selv vil køre på dem." Lød det kærligt fra hende. Hun sendte ham et blidt smil.
Samtalen kørte langsomt hen på maden hvilket fik pigerne til at nikke. "Det smager meget godt." Lød det fra de fleste hvor Evaline bare nikkede forsigtigt.
Da KAth sagde stripper fniste Alex lidt. "Ikke en overraskelse med din beklædning overhovedet." Lød det fra hende hvor Kath bare nikkede og trak lidt på skulderen. "Han er en fræk tjener og... Xander er faktisk en af vores stamkunder.... Uh hvilket minder mig om at næste gang du kommer på besøg får du et kort der giver dig 25% rabat på alt mad, så længe du viser kortet." Lød det kækt fra hende.

DA Cloud stoppede hende så hun ikke engang på ham, i stedet så hun på hans påklædning. Klam uniform. Da han rakte toilet papiret takkede hun bare. "Tak... Men jeg lede enlig efter...." Det var her hun så hans ansigt. "dig." Lød det kort fra hende. "Ja... Din krop, tæt trøje og frækt ansigt, gode kindben ... Yea jeg kunne så godt bruge din krop." Lød det lavt fra hende, mens hun konstant så op og ned af ham.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Apartment issues. - Page 3 Empty Sv: Apartment issues.

Indlæg af Xander Fre Nov 02, 2018 11:03 pm

Josh bankede sig tænkende på læben. ”jeg havde lidt tænkt at gøre det på en restaurant, eller vil det være for oplagt eller... vil det presse hende for meget ud i det?” han tog et sugerør imellem sine læber og legede egentlig meget uskyldigt med det. Fiksede lidt rundt med det imellem sine tænder.

Josh smilte blidt til Rose. ”Nu skal du helt klart med ud og køre på den... når jeg engang skaffer den... om 100 år.” Han klukkede over sin egen sidste lille kommentar. Som alle svarede at maden var god, nikkede Josh tilfredst og sad ellers og slappede af. Det vil sige indtil Kath nævnte at Joaquin var en nøgen tjener på hendes stripbar. Og at Xander var en af stamkunderne. Xander nikkede til Kaths ord. ”Godt. Godt... det skal jeg nok huske!”
Jacob løftede på et øjenbryn og klukkede lidt. ”Hvad kan man bruge 25% rabat på en stripbar til?”
River så dømmende men også en smule drillende hen på ham. ”Spørg du seriøst om det?”
Jacob forstod hurtigt hentydningen og sagde et lavt: ohhhhh.

Som Cloud skulle til at smutte, hørte han hvad Alex sagde og vendte derfor opmærksomheden imod hende igen. ”Uhm, undskyld hvad?” han lod som om at han kort tømte sine øre. ”Jeg tror jeg hørte helt, helt forkert... hvad kunne du bruge? Andet hjælp?” Han sendte hende et venligt smil.
Xander
Xander
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Apartment issues. - Page 3 Empty Sv: Apartment issues.

Indlæg af Haru Fre Nov 02, 2018 11:38 pm

Alex smilede kækt til Josh. "Ja." Rose overtonede hende kort. "Overhovedet ikke, jeg vil faktisk mene at det er romantisk at gøre det der.... Presse hende? Ingen siger du skal lave et stort nummer ud af det, bare en romantisk middag fuld af romantik, stearinlys og middag. Org... Jeg ville elske sådan noget." Lød det blidt fra hende.
Alex klikkede bare med tungen. "Romantikker sådan lyder det." Rose rødmede en smule og nikkede kort. "Det kan man vel godt sige." Lød det en smule genert fra hende.

"Ellers tak, men jeg ville ikke have noget imod at se dig bruge den." Lød det kærligt fra hende. "Så du skal ikke have noget imod det overhovedet, jeg uhmmm, hvad som helst der gør at jeg ikke skal op på den." Lød det forsigtigt fra hende.
Kath smilede kækt til Xander. "Fantastisk... Kom endelig tilbage." Lød det forsigtigt fra hende. Hun drejede her hovedet mod Jacob. "Har du nogensinde været på en?... Der er mad, alkohol, lapdances osv... Men den gælder ikke lapdances kun mad og drikke." Lød det kækt fra hende, hvor hun roligt sendte ham et lille smil. "Så Husk det... Det kommer til at stå på kortet anyways." Lød det drillende fra hende.

"Dig, jeg kunne bruge dig." Lød det fra hende, hvor hun lagde armene over kors. "Din krop... Hvordan har du det med at være i undertøj i et lille rum fyldt med kvinder?" Hun lagde hovedet på skrå. "Selvfølgelig er de også i undertøj, no worries." Hun løftede drillende hovedet. "Ja... Eller er du til nøgenbilleder... Nej nej, ingen nøgenbilleder, jeg driller bare. En masse kvinder i undertøj, jeg ville elske at se dig i mit undertøj."
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Apartment issues. - Page 3 Empty Sv: Apartment issues.

Indlæg af Joaquin Tors Maj 23, 2019 10:52 pm

Det var nu egentlig meget sjovt at Josh sad her og snakkede med sine naboer om hvordan han skulle fri til kæreste. Men det var nu meget rart at høre deres synsvinkel. Rose var helt med på at det kunne gøres på en restaurant. Alex derimod, virkede lidt mere skeptisk.
Nu var snakken dog kommet over på hans fremtidige motorcykel, ikke noget Rose skulle nyde noget af, snakkede hun om. Hvilket bare gav Josh lysten til at give hende en tur på den i fremtiden. ”Haha, okay, du kommer ikke op på min fremtidig baby.” han skjulte her sin latter bag sit glas vand.
I det Kath nu henvendte sin stripklub snak imod Jacob, spærrede den tavse mand øjnene op og så spørgende hen på hende. ”Haha, tak, men nej tak. Stripklubber siger mig ingenting.”
”liarrrrr,” lød det kækt fra Xander. ”alle mænd har noget for stripklubber.”
Jacob klukkede og rystede på hovedet. ”Måske jeg bare ikke er som alle mænd?” Den sætning fik Xander til at grine og ellers klappe Jacob på skulderen. ”Jeg skal tydeligvis have dig med på Kaths stripklub.”

Cloud kunne ikke tro hvad han stod og hørte. Her stod en lille asiat og tilbød ham at blive taget billede af. I undertøj. Og ikke nok med det blot var undertøj, men hendes undertøj! Han stod og så tabt på hende. ”Duuuu ønsker at tage billeder af mig i dameundertøj?!” han følte sig pludselig bare en smule utilpas.
Joaquin
Joaquin
Noob
Noob

Antal indlæg : 376
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Apartment issues. - Page 3 Empty Sv: Apartment issues.

Indlæg af Aigemfarrel Tors Maj 23, 2019 11:05 pm

Rose smilede blidt. "Det er jeg glad for." Lød det kærligt fra hende. "Men jeg vil da gerne se den hvis du får den en dag. De flotte men farlige, alt for farlige i følge mig." Alex grinte bare af hendes holdning hvor hun nu begyndte at diskutere med Rose om hvor farlig det var at køre på den.
Kath klukkede bare lidt af hans reaktion. "Awww kom nu, det er ikke så slemt. Det faktisk sjovt." Hun blev afbrudt af Xander, hvor hun kort så mod ham. "Lit til ham." Lød det drillende fra hende. "Måske han er bøsse, forståeligt at en der er til mænd ikke gider at se nøgne kvinder... Men. Vi har også mænd." Lød det kækt fra hende. "Hver søndag er mænd."

Alex rystede på hovedet. "Nej nej... Ikke dame undertøj, Jeg har også herre undertøj, og det ville jeg enlig gerne se dig i... Men.... Hvordan er din overkrop, vil du ikke lige trække op i trøjen? vise mig hvad du har af vare?..." Lød det kækt fra hende.
"Men ville du ikke synes det var fint. Jeg lover du får lov til at være sammen med nogle af de bedste piger." Lød det fra hende, mens hendes øjne kort vandrede ned af hans krop.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Apartment issues. - Page 3 Empty Sv: Apartment issues.

Indlæg af Joaquin Tors Maj 23, 2019 11:14 pm

Josh kunne godt se hvor Rose ville hen med ideen om at motorcykler var en farlig skønhed. Måske det egentlig også var det der dragede Josh hen imod disse såkaldte maskiner.
Selvfølgelig burde Jacob have set det komme, at hvis han ikke havde lyst til at tage på stripklub, at så måtte han være bøsse. Han sukkede dybt og gned sine tindinger. ”Jeg er ikke til mænd. Jeg foretrækker bare ikke at se nøgne mennesker at danse rundt.” han klukkede og så hen på Josh.
Josh nikkede til hans ord. ”Det er vel også forståeligt nok. Man skal gøre hvad man vil.” lystigt spiste den unge mand videre.
”Jeg har heller ikke været på en,” kom det fra River. Han løftede på skuldrene og så hen på Kath. ”Men hey, hvis du giver rabat, så siger jeg da ikke helt nej.”

Cloud var stadig i tvivl om kvinden foran ham talte sandt. Eller om det var en stor joke. Ikke nok med at hun snakkede om at tage billeder af ham i undertøj, nu bad hun ham også om at løfte op i trøjen.
”Uhm, hør jeg… jeg er smigret… men…” han klappede her hænderne sammen. ”Men hvis der ikke er noget jeg kan hjælpe med, så må jeg heller smutte tilbage til mit arbejde.” Han smilte herpå høfligt til hende. Normalt havde han intet imod at folk beundrede ham. Tvært imod han elskede det. Men… at hun blev ved med at stå og vurdere hans krop… det føltes ikke lige helt rart.
Joaquin
Joaquin
Noob
Noob

Antal indlæg : 376
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Apartment issues. - Page 3 Empty Sv: Apartment issues.

Indlæg af Aigemfarrel Tors Maj 23, 2019 11:27 pm

Evaline træk lidt tættere på Jacob. "Hvis det er kan jeg danse nøgen foran dig." lød det drillende fra hende. I hendes ulækre påklædning og sløset hår.
Kath kiggede her mod Josh. "Så vil du på stripbar?" Lød det drillende fra hende.
Alle de andre piger valgte at ignorere samtalen, hvor de roligt snakkede sammen om alt andet. Feks om at Rose var stor fan af Yuuka og lidt hvordan hun kunne holde tingene sammen og hvorfor hun som sådan havde valgt at bo sådan et lille sted, når hun var så kendt.
"Jeg giver gerne lidt rabat. Så... Du skal bare komme forbi, jeg ville elske at se dig der." Lød det drillende fra hende.

Alex så lidt forvirret på ham. Hvorfor sagde han ikke ja? Her tilbød hun ham et bedre arbejde, hvor alt han skulle var bare at komme som han var og se godt ud. "Vent.. Nej... Uhm,,, jeg ikke så høj... Kan jeg få dig til at nå cornflakes på øverste hylde." Hvis han gjorde det, ville hun så snart han strak sig trække op i hans trøje og se hvordan han så ud.
"Yup... God krop."
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Apartment issues. - Page 3 Empty Sv: Apartment issues.

Indlæg af Joaquin Fre Maj 24, 2019 12:07 am

Evalines pludselig kommentar om at hun kunne danse nøgen foran Jacob, overraskede ham, hvilket var tydeligt i det han spærrede sine øjne op. ”Uhm. Tak, men nej tak,” svarede han hende så roligt han nu kunne.
I det Kath nu spurgte om Josh kunne tænke sig at komme på stripbar, smilte den brunøjet mand og rystede blidt på hovedet. ”Tak, men nej tak.” han skubbede her sin tallerken en smule væk og valgte nu at lytte til de andre pigers samtale. Trods alt var han også nysgerrig om hvorfor en stjerne som Yuuka havde valgt at bo i en så lille lejlighed som disse.
River nikkede til Kaths ord. ”Det er en aftale.” han tog en hurtig tår af sin øl.

I det Alex spurgte om han kunne nå cornflakes på den øverste hylde, smilte han venligt til hende og nikkede som et ja. Det var hans arbejde. Det kunne han sagtens hjælpe med. Han rakte her ud efter cornflakes, nu kun for at mærke hun hev op i hans trøje, så hun kunne betragte hans krop. Her så han igen overrasket ned på hende. ”Du er meget… frembrusende, har nogle nogensinde fortalt dig det?” spurgte han her og rakte hende cornflakes. ”Sååå… du er altså en fotograf der leder efter modeller?”
Joaquin
Joaquin
Noob
Noob

Antal indlæg : 376
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Apartment issues. - Page 3 Empty Sv: Apartment issues.

Indlæg af Aigemfarrel Fre Maj 24, 2019 12:15 am

Evaline smilede lidt drillende til ham, hvor hun ellers sukkede. "fint." Hun spiste her videre, lod sovsen falde om hendes læber og dryppe lidt ned på hendes tøj.
Kath Blinkede drillende til Josh, over at han ikke ville. Hun havde ikke tænkt sig at presse på ham, det var trods alt en fremmede person.
Yuuk valgte selvfølgelig at forklare hvorfor hun boede der. Det at folk ikke kom her, samt det at stedet var kendt som et farligt bande område gjorde at fans ikke turde komme derhen, så hun følte at hun var lidt mere sikker fra vanvittige fans, og det at papparetzis aldrig rigtig kom, da de ikke mente at hun rent faktisk boede et sted som dette. SAmt alle de små veje, gjorde at hun nemt kunne slippe væk fra folk der nu fulgte efter hende.

Alex rystede blidt på hovedet. "Nope aldrig... Og nej, jeg ikke fotograf..." Lød det drillende fra hende. Hun tog her boksen og lagde ned i sin kurv. "Men hvis du nu kunne have lyst til at skifte job, så.... Ring til mig." Lød det kækt fra hende, hvor hun hev et visit kort op af sin lomme. Hun vende sig derefter om og gik, kun for lige kort at hilse på Josh.
Hun gik videre, da hun trods alt havde en del mere hun ønskede at have hjemme, som mælk... Til morgenmaden.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Apartment issues. - Page 3 Empty Sv: Apartment issues.

Indlæg af Joaquin Fre Maj 24, 2019 12:23 am

Elegant var kvinden ved Jacobs side bestemt ikke. Derfor klukkede Jacob bare kærligt over hendes forslag, efterfulgt af at hun sad og grisede en smule. Ikke lige hans type, men det var et kompliment at hun fandt ham interessant. Resten af dagen sad de alle bare og snakkede roligt sammen.
River spurgte ind til Yuukas nye album, samt hvordan det var at være i musikbranchen og om hun overhovedet har kunne lide det. Herefter blev opmærksomhed også kort henvendt imod Rose for at finde ud af hvad hun helt præcis lavede. Alle kvinderne tjente ret så godt. Det fik drengene til at føle sig underlige, men sjovt nok ikke utilpas. De knyttede sig egentlig meget hurtig som en gruppe.

Cloud tog imod visitkortet og så nu efter Alex som hun forsvandt. Hun var ikke en fotograf. Så kunne der vel kun være det tilbage at hun var instruktør for pornofilm. Noget cloud ikke ville være en del af. Han elskede sex, men han ville helst ikke filmes og lægges ud på nettet når det skete! Han viftede med visitkortet og forsøgte at finde frem til hvor vidt hans fantasi løb af sted med ham.
Som Josh så Alex, smilte han stort til hende og vinkede. Herpå gik han op ved siden af hende. ”hey!” lød det lystigt fra ham. ”eller, godmorgen… sååå, fik du snakket med Cloud?” Han så kort rundt. Som han ikke kunne finde chefen, slappede han en smule mere af og fortsatte med at gå ved hendes side. ”Hvis det altså er det du lavede her… udover at handle ind til morgenmad selvfølgelig.”
Joaquin
Joaquin
Noob
Noob

Antal indlæg : 376
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Apartment issues. - Page 3 Empty Sv: Apartment issues.

Indlæg af Aigemfarrel Fre Maj 24, 2019 12:51 am

Dagen kørte enlig mest med at alle snakkede og skubbede tallerknerne væk, mens Evaline fortsatte kampen med maden. Hun spiste alt, alt i alt og spiste konstant.
Yuuka forklarede kort River at det var hårdt og man sjældent havde nok tid til andre mennesker, samt at man hurtigt ikke ville ane hvem der var venner og hvem der bare var arbejds folk der ikke ønskede andet end penge.
Og så snart de snakkede lidt om hun kunne lide det, fik hun et smil på sine læber. Hun nød skam at synge og hun elskede det, men enkelte gange kunne hun da godt ønske sig lidt andet. Da hun var rigtig dårlig til kritikken, når folk latterlig gjorde hende og når haters rent faktisk angreb hende på internettet. Hun anede virkelig ikke hvordan hun skulle gøre og reagere på sådanne mennesker.

Alex nikkede. "Cloud?... oh ham... Ja, han var godt nok pæn, meget pænere end jeg troede han ville være." Lød det kækt fra hende. "Jeg kom mest bare for at handle ind... Jeg laver ikke mad, så jeg køber morgenmad og det spiser jeg hvis jeg sulten, morgen middag og aften." Lød det kækt fra hende. "Og hvis jeg har lyst til andet tager jeg ud og spiser. Mad er ikke min stærke side." Lød det drillende fra hende.
"Men du havde ret, han er pæn. Men virkede lidt genert, såå... Men jeg ved ikke helt om han vil komme og arbejde for mig? Plus jeg en ret hård boss." Lød det kækt fra hende.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Apartment issues. - Page 3 Empty Sv: Apartment issues.

Indlæg af River Fre Maj 24, 2019 9:55 pm

Efter at have lyttet til Yuukas fortælling, gik det nu op for sådan en som Joaquin, at Evaline blev ved med at spise. Dette gav et legesygt glimt i den unge mands øjne, som han nu udfordrede hende i at spise alle pølserne på 2 minutter. Josh himlede med øjnene. ”Lad hende være Joaquin, hvis hun gjorde det, vil hun bare få ondt i maven!”
Joaquin så her hen på Evaline. Stadig med det udfordrende og drillende smil på sine læber. ”Jeg er nu sikker på at hun kan klare den. Og at hun bestemt ikke får ondt i maven, ikke sandt Evaline?” det var i en drillende tone at han trak ud i hendes navn.
Xander klukkede imens han så på hvordan det ville udvikle sig.

Josh smilte over hendes ord. Altid noget at det lød til hun kunne bruge Cloud. Så kunne den stakkels mand komme videre, i stedet for at være fanget her i Target. ”Han plejer ikke at være genert… så det lyder ikke rigtig som Cloud… det havde jeg ikke lige troet,” kom det i en overraskende tone fra Josh. ”Og virkelig? Er mad ikke din stærke side? I så fald, kan du da bare komme over til Joaquin og jeg… jeg elsker at lave mad og jeg laver tit for meget, så der er rester anyway!”
River
River
Noob
Noob

Antal indlæg : 302
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Apartment issues. - Page 3 Empty Sv: Apartment issues.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum