Tokyo City
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Seneste emner
» Apocalypse vol. 2.
Apartment issues. - Page 2 EmptyTirs Feb 18, 2020 12:08 pm af Erina

» Highway through the dangerzone!
Apartment issues. - Page 2 EmptyLør Feb 15, 2020 1:48 am af Haru

» Apartment issues.
Apartment issues. - Page 2 EmptyLør Feb 15, 2020 1:33 am af Haru

» Highschool over again!!
Apartment issues. - Page 2 EmptyFre Feb 14, 2020 10:06 pm af Haru

» A new univers... - Joaquin-
Apartment issues. - Page 2 EmptySøn Jan 19, 2020 12:16 am af Haru

» Office flirts
Apartment issues. - Page 2 EmptyTors Jan 09, 2020 1:42 am af Haru

» Apocalypse
Apartment issues. - Page 2 EmptyTors Jan 09, 2020 1:05 am af Haru

» Forget me not. -Zack-
Apartment issues. - Page 2 EmptyTirs Nov 26, 2019 12:35 am af Chain

» The demon and the angel -James-
Apartment issues. - Page 2 EmptyTors Okt 31, 2019 1:32 pm af James

Apartment issues.

+8
River
Haru
Yuuka
Xander
Joaquin
Aigemfarrel
Josh
Kath
12 deltagere

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Apartment issues. - Page 2 Empty Sv: Apartment issues.

Indlæg af Haru Tirs Okt 03, 2017 5:11 pm

Alex nikkede roligt til hans ord, hvor hun kærligt sendte ham et lille smil. "Det skal jeg nok." Lød det lavt, dog kærligt fra hende. Samt da han rømmede og hun her bemærkede at hun stirrede på ham, hun kunne have slået sig selv. Hvor ydmygende det så end måtte være, burde hun holde rødmen tilbage og forsøge ikke at stirre på ham. På trods af at han var virkelig fræk at se, hvilket gjorde hende urolig på en måde hun aldrig havde været før, det var underligt.
Han ville sætte dem op, af en grund overraskede det hende helt vildt. "Jeg glæder mig faktisk, men jeg dømmer ham ud fra dig, så hvis han er et røvhul kommer du til at høre fra det." Hun blinkede kækt til ham. "Du kan få fat på mig, bare rolig." Lød det kærligt fra hende, hvor hun roligt så sig omkring. Da han forsvandt ud af lejligheden, begyndte hun at arbejde igen. Hun endte sjovt nok med at være alene hele natten, hvilket gjorde at hun gik rundt og var træt hele dagen.

River så kort meget sur ud, hvilket gjorde at hun sank sit hoved en smule. Hun var en smule nervøs over hvordan han ville råbe af hende, over at hun ikke så sig for. Men i stedet sagde han at det var fint og rettede en smule på hans hår. Hun så en smule overrasket på ham, hvor hun rettede sig lidt op. "Vi deler vel lidt skylden så. " Lød det kærligt fra hende, hvor hun sendte ham et lille dog træt smil.
Hun begyndte derefter at gå lidt op af de to næste trin, da han sagde sit navn, hvilket fik hende til at se sig over skulderen. "Hej River." Lød det kærligt fra hende, hun sendte ham blidt et smil. "Jeg hedder Yuuka, undskyld ikke for at være uhøflig, men jeg er meget træt og er på vej op for at sove... så... Pas på sig selv." Lød det kærligt fra hende, inden hun igen gik videre. Hendes hofter svang elegant fra side til side, i den korte kjole, mens hun gik videre op.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af River Tirs Okt 03, 2017 5:42 pm

Josh grinte kærligt til hende. ”Han skal nok opføre sig ordentlig, så det kommer slet ikke til at ske at du lader mig hører fra det.” Han blinkede kækt til hende. ”Vi snakkes ved.”

Mere havde han ikke nået at sige sit navn, før hun allerede var på vej op af trapperne. Der var vidst ikke rigtig tid til at snakke med hende. Hun så også træt ud, som var hun lige kommet hjem fra byen. Hendes kærlige måde at sige hans navn på, gjorde ham af en eller anden grund blød i knæene.
”Hej Yuuka og sure, du passer også bare på dig selv,” sagde han kækt til hende. Imens hun gik op af trapperne, betragtede han hvordan hendes hofter svang så forførende fra side til side. Og den korte kjole… whoo. Han klukkede over sine egne tanker og gik ellers videre ned af trapperne.

Joaquin var også på vej til arbejde… eller, rettere sagt. Han var på vej til Kaths bar, for at se om han kunne arbejde der som en tjener. I det han kom ind af døren, blev han overrasket over hvilken tungt duft der kastede sig ind i ansigtet på ham. Det var for tidligt på dagen, til at tøserne var i gang med at danse, men alligevel stod de på sidelinjen og betragtede ham.
”Hey, ved i hvor jeg kan møde Kath?” spurgte han dem roligt, med et charmerende smil på læben.
En af pigerne klikkede med tungen og nikkede imod en aflukket dør. ”Hun er derinde babe, bank på og se om hun vil åbne døren.” Derefter tændte hun en smøg.
Joaquin sagde kort tak og gik ellers hen og bankede på Kaths kontor dør.

River
River
Noob
Noob

Antal indlæg : 302
Hjemsted : uw

Indlæg af Haru Tirs Okt 03, 2017 5:56 pm

"oh hvis det går galt, kommer du til at høre fra det konstant og jeg mener KONSTANT." Hun så en smule kækt til ham, hvor hun blinkede drillende til ham. "Vi snakkes." Lød det kærligt fra hende, inden hun lukkede døren bag ham.

Inden Yuuka forsatte længere op af trappen, sendte hun ham et kærligt dog trættende smil. "I will." Lød det kærligt fra hende, inden hun forsatte op af trappen. Han var køn, meget køn at se på, dog så han også en smule hård ud, måske det var underligt at hun fandt en fremmed køn, på den anden side var hun en smule træt, hun var ikke helt sikker på hvad hun så, om hun rent faktisk så en fyr eller om hun var træt nok til at han derfor blev køn i hendes øjne.

Den pludselige banken på Kaths dør, fik hende til at sukked dybt og derefter gå hen og åbne den. "Oh... Joaquin, ikke sandt." Hun sendte ham et forførende smil, inden hun trådte til side, så han kunne komme ind. "Kom ind kom ind, hvad bringer dig hid." Lød det kækt fra hende, hvor hun lukkede døren så snart han kom indenfor. Hun nikkede kort imod en stol der sad foran en disk, hvor hun gik om bag disken og satte sig. "Jeg lige i gang med at tælle pengene fra natten, så snak gerne." Der lå en masse sedler på disken, bunker af dem, nok flere tusinden. Hun pakkede dem ned i en sort kuffert, hvor hun lagde dem elegant i og derefter lukkede den igen.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Indlæg af River Tirs Okt 03, 2017 6:51 pm

Joaquin smilte imødekommende til Kath, så snart hun åbnede døren og det lå til at virke, for hun kunne rent faktisk huske ham. Eller, sådan nogenlunde. Da hun nikkede imod en stol hvor han kunne sætte sig, satte han sig hurtigt og betragtede ellers hendes kontors omgivelser. ”Hey Kath, jeg er her for at hører om det tjener job du snakkede om.” Han smilte kærligt til hende. ”Eller, du sagde noget om jeg kunne komme på prøver som en tjener her?” Han så fra hende til at kigge rundt i kontoret. ”Lige meget hvad, så vil jeg sikkert tjene mere her end som en skrive praktik assistent for den forfærdelige kvinde.”
Her kørte han en hånd igennem sit hår og så med et kækt smil hen på hende. ”Så… har jeg stadig en chance her, eller er det fuldstændig ude af billedet? Og hvis, jeg bliver tjener… kan du så fortælle lidt hvordan det foregår og sådan?”
Kort betragtede han pengene. Der var godt nok mange. Men det burde ikke være et chok. Trods alt ejede hun stedet her og hvis det var populært, så røg pengene i hvert fald ind.
River
River
Noob
Noob

Indlæg af Haru Tirs Okt 03, 2017 7:14 pm

Det job hun snakkede om, hun smilte kærligt til ham, hvor hun åbnede en skuffe og hev to papir frem, som blev lagt foran hende. "Fint, nu vil jeg så bare stille dig nogle spørgsmål, hvis du er klar på det." Hun så på ham med et forførende smil. "Ok, du skal bare vide at jeg giver dig gode penge i forvejen du tjener 230 kr i timen, og du tjener vanvittig gode drikke penge her. Så det skal du ikke tænke på, alt du får af overskud af kunderne, som de ligger op af dig, er det du får lov til at beholde og ikke betale noget for, du får derfor en meget god løn." Hun lagde hænderne sammen og lagde sine albuer på bordet.
"Du kan stadigvæk få jobbet, det skal du ikke tænke på... Det som du skal gøre er at tage imod bestillinger af mad og drikkelse, du skal også være klar på at fortælle til vagten hvis du oplever problemer med kunderne." Hun smilte kærligt til ham. "Hvis du er villig til at arbejde her, vil du opleve det hele under optræningen... Men.." Hun rejste sig op og skubbede kort papirene imod ham. "Du vil arbejde hver Lørdag, Onsdag og torsdag... Om aften, din uniform er sådan noget." Hun hev et par speedoos frem, hvor hun rakte dem til ham. "Du kan også få lov til at gå i boksers, men det er kun ok enkelte gange, du skal helst have undertøj på." Hun smilte kærligt til ham. "Hvad siger du, er du klar på det?"
Hun lagde sine hænder på bordet. "Undertøj er dresscoden, Stripper er de eneste der har tøj på i starten." Hun smilte forførende til ham. "Reglerne står på det ene papir, det må du gerne tage med hjem, men ellers læser du kontrakten igennem og skriver under, så har du en prøve periode på en måned." Hun satte sig ned igen.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Indlæg af Cloud Ons Okt 04, 2017 5:21 pm

Joaquin sad lystrende og lyttede, imens Kath forklarede ham de forskellige ting han nu skulle. Og til det med at om han var klar på spørgsmål, havde han nikket til og ellers smilt charmerende til hende. ”Så… 230 kr. i timen, samt drikkepenge, som jeg kan beholde uden at du får nogen af dem?” Han havde valgt at lade hende snakke helt færdig, før han stillede spørgsmål, selv efter hun havde vidst ham speedosene. ”Så, engang imellem kan jeg snuppe boxers, men ellers er det speedos. Og det er om aftenen, med andre ord… jeg kan egentlig godt have et arbejde om dagen? Eller, er det for meget at spørge om?”
Hendes forførende smil fik ham til at smile kækt. ”For jeg er skam klar på det… jeg er god med mennesker, så servere for dem os. Det skal nok gå hen og blive nemt.” Han tog imod papiret og kiggede ned på det. Indtil videre virkede reglerne meget simple. Han læste derudover også kontrakten, før han skrev under, som var det ingenting. ”En prøve periode… det er bare i orden.” Han rakte hende papiret. ”I morgen er det lørdag, så hvad siger du til at jeg starter der?” Det var pludselig et drillende smil han fik på læben. ”Jeg tør vædde på at jeg kan gøre din bar bare en smule mere populær.” Han blinkede drillende til hende, samt måske en smule for selvsikkert.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Hjemsted : The werewolf palace

Indlæg af Haru Ons Okt 04, 2017 5:41 pm

KAth nikkede roligt til hans ord. "Ja, du beholder selv drikkepengene, men hvis du taber dem og der er en anden der tager dem er det tit deres. Du vil få dit eget skab med en bøtte i, hvor du kan proppe pengene i, hvis du ønsker det?" Hun smilte kærligt til ham, hvor hun lagde albuerne på bordet, hvor hun stirrede en lille smule på ham. Han skulle nok få nogle gode drikke penge, især hvis han gemte en god overkrop bag den trøje. Hendes øjne løb ned af hans krop, hvor hun sendte ham et forførende lille smil.
"Du vil sagtens kunne have et arbejde om dagen, hvis du kan holde til det, det kan risikere at være ret hårdt at arbejde begge steder, det er også lidt stressende dette job, men hvis du mener du kan klare det så ja. Men du skal kunne overholde tiderne." Hun så en smule bestemt på ham, hvor hun nikkede kort til hans ord igen. "Men du skal være iført speedos... De dage du får boksers på, vil de ligge i dit skab, ellers er det speedos, vi forventer at du selv vasker tøjet." Hun lagde hænderne på bordet, hvor hun lod dem glide ned af bordkanten.
"Det er jeg glad for du siger, hvornår vil du kunne starte?" Lød det kækt fra hende, hvis han kunne starte tideligt kunne han starte allerede om onsdagen i denne uge, der kom. Han ville starte allerede i morgen, hvilket fik hende til at smile kækt. "Selvfølgelig kan du det, hvad siger du til at være her i morgen klokken 16:30" Hun lænede sig tilbage i stolen, hvor hun rakte sin hånd ud efter papirerne. "Det håber jeg også du kan, forhåbentlig er du ikke alt for genert af dig." Lød det drillende fra hende, hvor hun roligt rystede på hovedet. "Men det kan ikke lade sig gøre at køre med mig på arbejde, så du ved det." Hun slog en kugle pind ned i bordet, hvor hun lagde den væk igen.

Om aften var Haru kommet ind på lejligheds komplexet. Hun bankede forsigtigt på ved Rivers lejlighed, mens hun børstede sig forsigtigt af. Hun havde en kort ternet nederdel på, sammen med en sort tanktop. Hun smilte forsigtigt for sig selv, hun ønskede at leje et værelse ved ham, hvilket var fint, men det var første gang hun skulle snakke med en fyr... og hun skulle bo sammen med ham, hvis han kunne lide hende. Så hun håbede lidt at vinde på charmen, men var skam ikke helt sikker på at hun kunne gøre det.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Indlæg af Cloud Søn Nov 12, 2017 4:06 pm

Joaquin bemærkede godt den måde hun kort så ned af ham på. Dog gjorde det ham ikke så meget, siden han trods alt lige havde søgt om at være en tjener på en stripklub. Han skulle vel have en god krop, ellers blev han ikke ansat, men på den anden side havde hun ikke set overkroppen endnu. ”Jeg vil gerne have skabet til at putte drikkepengene i, hvis det ikke er for meget besvær.. men skal du ikke se min overkrop inden du ansætter mig, eller satser du bare på at den er pæn nok til dig?”
Det kunne sagtens lade sig gøre for ham at arbejder andre steder, imens han arbejdede hos hende. Hvor fedt, så kunne han sikkert nå at tjene en masse ind! Dog ville det også blive stressende… Han måtte lige tjekke om han var i stand til det. ”Okay, tiderne bliver overholdt, tøjet bliver vasket af mig selv og jeg starter i morgen 16:30 og skal ikke forvente at kører med dig… var det alt?” Han rejste sig her op og smilte hende til hende. Et stort varmt smil. ”Og nej, bare vent og se… jeg har ikke noget såkaldt generthed i kroppen!” Han blinkede her til hende og rakte hånden ud. ”Tak for aftalen, vi ses i morgen!”

River havde valgt ikke at høre højt musik i dag. Han ventede på sin nye roommate skulle komme. Alt han vidste var, at det var en pige. Så da det bankede på døren, rejste han sig fra sofaen og åbnede døren, kun for at se en meget smuk pige foran sig. ”Wow, du må være Haru?” Han åbnede døren, så hun kunne træde ind. ”Bare kom ind, sæt dig og fortæl lidt om husvaner osv. Hvad kan jeg forvente af dig?”
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Indlæg af Haru Søn Nov 12, 2017 4:34 pm

Kath smilte forførende til Joaquin, mens han snakkede. Han ville gerne have sit eget skab, det skulle han nok få, intet problem der, det var dog mest der for at man kunne putte sit tøj væk også sine drikke penge. "Jeg er sikker på du har en god overkrop, men jeg vil alligevel gerne se dig uden trøje på og bukser..." Hun rejste sig op og gik hen for at sætte sig på bordet.
Kath nikkede forsigtigt, da han gentog hvad hun sagde. "Ja selvfølgelig. Men hvis du får endnu et arbejde, så fortæl mig det lige. Jeg skal helst vide om jeg skal passe på mine ansatte... Du ved hvis du overarbejder og derfor bliver dårlig på arbejdet, jeg tager mig godt af mine medarbejder og en lille bonus... Hvis du kommer sammen med nogle du arbejder sammen med, så bliver du fyret, du må gerne være venner med dem, men du skal ikke være sammen med nogle af dem, da det bringer drama som regl.." Hun lagde armene over kors, hvilket fik hendes barm til at løfte sig en smule. "Jeg har prøvet det en gang før, hvilket gjorde at jeg mistede en del penge og det tager jeg hårdt... Så lad det ikke ske, forstået." Hun så en smule bestemt op på ham. Så snart han rakte hånden ud til hende, rejste hun sig op og trykte den kort. "Jeg vil glæde mig til at se dig i morgen." Lød det kækt fra hende, inden hun slap hans hånd og gik om bag bordet igen.

Så snart døren åbnede foran hende, smilte hun stort og havde armene bag ryggen. Hun havde en sort skuldertaske over sin venstre skulder, hvor hun så op i Rivers øjne. Han var høj, det overraskede hende en smule. På den anden side var alle næsten højere end hende, hun rødmede dog lidt over hans wow. Det måtte vel være en god ting. "Ja... Rart at møde dig... River." Hun smilte kærligt til ham, hvor hun lagde sin ene hånd på tasken og gik forsigtigt indenfor.
"Mine husvaner... Ja..." Hun så roligt rundt, hvor hun så hen imod River igen. "Uhmm i køkkenet er jeg rigtig god til at lave mad, har jeg i hvert fald fået at vide." Hun smilte kærligt til ham. "Jeg rydder altid op, men har intet imod en smule rod. Jeg holder mig nok meget inde på mit værelse, men jeg elsker skam at være sammen med folk." Hun smilte varmt til ham, hvor hun fjernede hånden fra tasken og lagde begge hænder på den, roligt åbnede hun den og trak et papir op fra den. "Jeg har skrevet mine vaner ned, altså med hvornår jeg går i bad og hvor langtid jeg går i bad, jeg har også skrevet lidt om hvad jeg spiser.. Jeg tænkte at hvis der var mange der gerne ville leje værelset, så ville det være nemmere for di at kunne læse om tingene end at huske det hele." Hun smilte stort til ham, hvor hun ventede lidt på at han ville tage det. "Der står også mine arbejdstider der på, så du ved hvornår jeg står op og kommer hjem, og selvfølgelig står der også lidt om min hobbyer, som er musik, så jeg kan risikere at larme lidt, men jeg skal nok dæmpe mig hvis det er." Hun smilte forsigtigt til ham. "Jeg håber det er ok... Men stil mig bare spørgsmål, hvis der er noget som du gerne vil vide, som ikke lige står på papiret." Hun lagde hovedet forsigtigt på skrå.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Indlæg af Cloud Søn Nov 12, 2017 5:16 pm

Hun ville gerne se ham uden trøje og bukser. Det var altid noget at han ikke var genert og bare mente kroppe var kroppe. Så da hun satte sig klar, klukkede han svagt af hende og tog ellers sit tøj af. Startede med trøjen og derefter cowboybukserne. Her stod han så kun tilbage i boxershorts, der heldigvis var sorte og lange.
Til det hun sagde med forhold til de andre, satte han hovedet på skrå og smilte ellers igen på ny. ”Det er forstået. Et forhold på arbejdet er ikke accepteret og hey, det er ret pænt af dig at tage dig så godt af dine ansatte og jeg skal nok derfor sige til, hvis jeg ikke har det for godt.” Han lukkede kort sine blå øjne i. ”Og hvis det ikke er for meget at spørge om, hvad skete der da i det nogle kom sammen?”

Imens hun snakkede, betragtede han hende svagt og lyttede ellers til hvad der nu blev sagt. Der lød ikke til at der ville blive så meget besvær med hende. Hun duftede godt og han gik derfra ud fra at hun havde en god hygiejne, hvilket var meget godt. Han satte sig i sofaen foran hende, efter at han havde haft rakt noget vand til hende. ”Det lyder alt sammen meget godt. Ikke til det store problem, jeg hører selv høj musik så…” Han kiggede på papiret og lod de sorte øjne vandre ned af det. ”Godt så.” Han lagde det på bordet og rejste sig op. ”Jeg vil vise dig dit værelse.” Hvis hun fulgte med ham, ville han vise hende hendes værelse.
https://image.freepik.com/free-photo/room-with-modern-paintings_1048-2469.jpg
”Her er en smule tomt, men udsigten er god nok, den er udover byen.” Han så hen på hende med et smil. ”Du får værelset, mere besværligt var det ikke. Du må bruge alle møblerne inde i stuen, samt tv´et osv. Men mad skal vi lige snakke om… jeg hører selv høj musik og bekymrer mig ikke om naboer. Mit arbejde kommer ikke dig ved, men jeg arbejder mest om eftermiddagen, fra 9 til 15.” Han så hen på hende med sine sorte øjne.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Indlæg af Haru Søn Nov 12, 2017 5:39 pm

Hun smilte i det han begyndte at tage tøjet af. Roligt lagde hun hånden under hendes hage. Hans overkrop var enlig meget pæn, gode muskler og rare at se på, han skulle nok bringe nogle kvinder ind til hende. Hun lagde hovedet en smule på skrå. "Kan du snore lidt rundt." Hun så op og ned af ham, hvor hun lagde en hånd mod sine læber. Det var enlig underligt, men han var pæn. "Jeg kan lide din krop, den er rigtig flot." Lød det drillende fra hende.
Hun nikkede forsigtigt til hans ord. "Jeg har intet imod at mine ansatte har forhold, men jeg ønsker ikke at miste penge, jeg er faktisk ret ligeglad med mine ansatte, så længe de tjener penge er de mine ansatte." Hun smilte kærligt til ham. "Oh en af fyrene kom sammen med kvinderne, hvilket gjorde at manden kom op og slås med en kunde der konstant kom for at se hende danse, for ikke at snakke om at han betalte gode penge for en lapdance af hende... Til sidst blev han sur og angreb manden, hvilket var mange penge jeg mistede både på ødelæggelser og for ikke at snakke om at jeg konstant måtte undskylde for de andre folk der var på stedet." Hun sukkede dybt. "Så hold den gerne sådan." Hun blinkede kort til ham.

Hun tog imod vandet, mens hun roligt tog en lille slurk af glasset. Hun fulgte ham med øjnene. "Ok, det går nok." Hun smilte kærligt til ham, mens hun trådte lidt tættere på. Da han ville vise hende, hendes værelse smilte hun stort. Betød det at hun havde bestået, måtte hun flytte ind? Det var lettere end hvad hun lige havde forventet. Hun fulgte ham nysgerrigt. Da hun så værelset så hun på rammerne på væggen og derefter gik hun mod vinduet. Der var en smuk udsigt, selvom det mest bare var byen og bygninge man kunne se, kunne man også se ned i haven. "Hvor er det stort." Lød det kærligt fra hende, hvor hun så op på River igen.
"Jeg har nogle få møbler ikke mange, men jeg er glad for jeg fik værelset." Hun bukkede kort for ham. "Jeg har selv nogle gryder og pander, ville det gøre noget at jeg stiller dem ude i køkkenet? Oh og jeg går meget op i Yoga... Jeg ville gerne vide om det ville være upassende at gøre det ude i stuen, eller skal jeg forsøge at lave plads her inde?" Hun så en smule rundt. Det kunne godt ske at hun måtte tage i Ikea, hvis hun altså skulle have mindre møblering. "Men hvornår må jeg komme med mine ting, oh og kan vi udveksle telefon numre... I tilfælde af at der sker noget." Hun smilte kærligt til ham, hvor hun hev sin mobil frem. "Hvis det er fint, på den måde kan vi snakke om hvornår jeg kan få en ekstra nøgle eller noget." Hun så ned på sin mobil og løftede derefter de mørke øjne, hvor hun så op i hans sorte øjne. Hun smilte stort til ham, mens et befriende glimt var i hendes øjne.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Indlæg af Cloud Søn Nov 12, 2017 9:29 pm

Da hun bad ham om at snurre rundt, gjorde han det skam og alt sad skam som det skulle. Han havde en fin rund rumpe, der samtidig var fast og overkroppen var muskuløs, men ikke så han så falsk ud eller lignede en på stereorider. Han vendte fronten imod hende igen. Da hun roste hans krop, smilte han til hende. ”Tak, er glad for at jeg kan bruges, som din tjener.” Han begyndte at tage sit tøj på igen. Også selvom hendes stemme var drillende, så tog han det som en kompliment.
Lige som han troede hun bekymrede sig om sine ansatte, sagde hun at hun ikke gjorde og fik ham til at klukke. Ellers lyttede han til historien og afslørede i sine blå øjne at han fandt det interessant. ”Det kan jeg godt se bliver et stort rod, så bare rolig, jeg har ikke tænkt mig at komme sammen med nogen ansatte.”

I det hun sagde at det var stort, så han sig omkring og løftede på skuldrene. Ja, det var vel egentlig ganske stort, uden at det virkede en smule for overdrevent. Spørgsmålet om gryderne, fik ham til at rense sine tænder og ellers se sig omkring. ”Sure, du stiller bare hvad du vil ude i køkkenet og ja, du må hellere end gerne lave yoga ude i stuen… det genere ikke mig. Jeg opholder mig inde i på værelset for det meste anyway.” Han begyndte at gå ud af værelset, i det hun stillede ham flere spørgsmål. ”Du kan bare komme med din ting engang i morgen. Jeg har fri der, så kan jeg også gå ned og få lavet en ekstra nøgle til dig. Og ja, vi kan skrive over facebook, men mit nummer beholder jeg for mig selv.” Han kiggede kort ned i hendes øjne. De var smukke og meget mørke, præcis ligesom hans egne. Bortset fra hun havde et smukt glimt i sine.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Indlæg af Haru Søn Nov 12, 2017 9:45 pm

Kath nikkede til hans ord. "Jeg er glad for at du går med til det, men husk det er kun en måneds prøve tur. Hvis det går skidt, vælger jeg at fyre dig." Hun smilte forførende til ham. Hans krop var enlig meget flot, rigtig sund og muskuløs. Plus han havde en rigtig god røv. Hvilket også fik hendes opmærksomhed. "Det er jeg glad for du siger, så pas gerne på... Kvinderne har det med at forføre mænd, også de ansatte fordi de tit giver gaver og bringer lidt drama, så vær venlig at lade vær." Hun smilte kærligt til ham. "Men du må gerne gå, jeg glæder mig til at se dig i morgen, hvor din uniform vil være på plads." Hun lagde hovedet en smule på skrå.

Hun nikkede blidt til hans ord, mens hun beholdte det altid så rare smil på sine læber. "Det er jeg glad for." Hun lagde hovedet en smule på skrå, det lange hår var sat op i en messy bun. "Ok, har du nogle regler der kunne være rare at vide? Altså så som at jeg ikke må komme ind på dit værelse, eller at jeg måske skal lave aftensmad hver weekend eller noget?" Hun smilte kærligt til ham, hun vidste ikke helt om han havde nogle former for regler i forvejen, eller om der var regler i bygningen. Dog sagde han selv at han spillede høj musik, så måske naboerne ikke rigtig larmede så meget?
Han ville ikke give hende hans nummer, hvilket gjorde at hun så en smule overrasket på ham. Det var da nemmere at snakke over sms, end facebook. Hun så ned på sin mobil. "Uhmm.... Jeg har ikke facebook..." Lød det forsigtigt fra hende, hendes mobil var en gammel klap nokia. "Jeg er ikke engang sikker på at den kan gå på facebook for at være ærlig, den kan kun ringe og skrive, den kan ikke engang tage billeder." Hun sendte ham et lille undskyldende smil. "Og i morgen, jeg skal arbejde, men har tidligt fri... Ville det være ok hvis jeg kommer med mine ting klokken..." Hun hev en lille kalender op af tasken, hvor hun bladrede igennem den. "Klokken 14:30 Ville det være ok?" Hun så derefter op i hans mørke øjne, mens hendes egne lyste kærligt op.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Indlæg af Cloud Søn Nov 12, 2017 10:10 pm

Joaquin nikkede til hende. Det var korrekt ja. Det var egentlig kun en månedsprøve tur. Det kunne jo være at han slet ikke gjorde det godt. Han håbede han gjorde det godt. Mest fordi det ville være et mere spændende liv og han kunne tjene ekstra. ”Bare rolig, jeg lader mig virkelig ikke særlig nemt forføre, så du får ikke problemer med mig omkring det.” Han smilte kærligt tilbage til hende. ”Og jeg glæder mig også til i morgen, vi ses der.” Han vinkede en sidste gang til hende, før han ellers smuttede ud af hendes dør.

I det Haru spurgte ind til om an havde nogen regler, så han sig over skulderen og kørte ellers en hånd igennem sit sorte hår. Her satte han det selv op i en lille bon. ”Jeg har ikke de strengeste regler, udover du holder dit rod for dig selv og hvis du vil have kæreste eller venner over, vil jeg gerne lige vide det, medmindre i bare er på jeres værelse selvfølgelig.” Han smilte kækt til hende. ”Og hvad angår mad, vi kan sige at vi skiftes om at lave mad hver anden dag? Og jeg vil helst ikke have du kommer ind på mit værelse, medmindre du får lov selvfølgelig.” Han satte sig her i sofaen og smed et ben over det andet. I det hun viste sin mobil, så han overrasket op på hende. ”Sikke et oldtidsfund du har dig der… findes de overhovedet stadig? Well, i så fald… kan du da godt få mit nummer.”
Han sagde nummeret langsomt, så hun havde chancen for at skrive det ind. ”Og ja, sure, lad os sige i morgen 14:30. Så har jeg også din nøgle klar til det tidspunkt.” Han sendte hende et kort lille smil. ”En anden regel jeg har. Du skal ikke gå rundt og smide dit tøj ude på badeværelset, samt fylde hylderne op med parfumer.”
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Indlæg af Haru Søn Nov 12, 2017 10:27 pm

Hun nikkede forsigtigt til hans ord. Altid noget at han selv mente at han ikke var nem at score, men hun mente selvfølgelig også at han ikke bare måtte knalde dem for sjov. Hvis han blev bolle venner med nogle, kunne det også ende i problemer. Hun sukkede blidt, med et lille smil på sine læber. "Vi ses." Hun vinkede forsigtigt til ham, hvor hun lagde hovedet en smule på skrå. Tilbage til papir arbejde og tælle penge selvfølgelig.

Hans regler var nemme og der var ikke særlig mange af dem, hvilket gjorde det nemt at huske. Hun nikkede forsigtigt til hans ord. "Ok." Godt hun ikke havde kæreste på, så det gjorde det heldigvis nemt for hende, plus hun fik sjældent venner på besøg. Hun havde enlig ikke rigtig nogle venner, men det gjorde hende nu ikke så meget, hun arbejdede en del så det tog en del tid for hende. Hun sendte ham et kærligt smil tilbage. "Ja." Hun nikkede forsigtigt. "Det kan vi sagtens sige... Og jeg skal nok lade vær med at komme ind på dit værelse." Hun sendte ham et oplysende smil, hvor hun klemte sin mobil en smule ind til sig.
Da han kommenterede på hendes telefon, så hun kort ned på den og så derefter en smule undskyldende op på ham. Hvorfor følte hun sig lidt genert over at have en gammel telefon nu? "Jeg går ikke op i teknologi, for at være ærlig. Jeg spare gerne mine penge der hvor jeg kan." Hun smilte forsigtigt til ham, det lød sikkert som om hun ingen penge havde. Hvilket nok ikke ville overraske ham, siden hun valgte at bo sammen med en fremmed. "Men ja, måtte jeg så få dit nummer." Hun smilte forsigtigt til ham, hvor hun trykkede nummeret ind mens han sagde det. Hun gemte det derefter som *River Rumbo* "Fantastisk, jeg..." Hun stoppede sine ord, da han sagde at han havde andre regler. "Oh..." Hun pakkede sin mobil væk. "Får jeg ikke en hylde ude på badeværelset eller noget, hvor jeg kan sætte mine ting?" Hun lagde hovedet en smule spørgende på skrå. "Men jeg skal nok lade vær med at smide mit tøj alle mulige steder." Hun sendte ham et forsigtigt lille smil.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Indlæg af Xander Fre Dec 08, 2017 3:55 pm

Efter at River havde givet hende sit nummer, tastede hun det ind på sit forsil af en mobil. Kort betragtede han den og satte hovedet på skrå. Det var virkelig længe siden at han havde set sådan en mobil. Tænk at den overhovedet stadig kunne eksistere.
Da hun nævnte noget med en hylde, betragtede han igen hendes kønne ansigt og sukkede herefter. ”Sure, du kan da godt få en hylde ude på badeværelset, så skal jeg bare rydde nogle ting væk.” Han vendte nu ryggen til hende. Her viftede han med en hånd. ”Igen, jeg har ikke mange andre regler end dem.. så hvis du bare overholder dem, så skal det nok gå. Vi ses vel engang i morgen, så har jeg nøglerne klar.”
Han satte sig i sofaen og smed det ene ben over det andet. ”Jeg har flere spørgsmål til dig i morgen, med hensyn til hvilke relationer du har osv…” Han kiggede op på hende, det ene øje lukket mistænkeligt i. ”Bare for at høre om du tit får venner over osv.”
Xander
Xander
Noob
Noob

Antal indlæg : 235

Indlæg af Haru Fre Dec 08, 2017 4:25 pm

Hun kunne godt få en hylde på badeværelset. Det var vel også fint nok, især fordi hun jo skulle til at bo her. "Og for at være sikker, det var på ubestemt tid ikke sandt?" Hun smilte forsigtigt til ham. Hun ønskede ikke at flytte et sted ind, hvor hun kun kunne være i tre måneder, så var det bedre at finde noget fast noget at bo i, så hun ikke skulle til at lede efter noget nyt.
Han havde ingen regler, eller han havde nogle få men det var ikke svære regler. Hun smilte forsigtigt til ham, hvor hun lagde hovedet blidt på skrå. "Jeg vil gøre mit bedste og jeg kommer klokken 15:30 i morgen, hvis det er fint." Hun sendte ham et kærligt lille smil, inden hun lukkede sin taske og rettede lidt på hendes hår. "Jeg har ikke nogle venner her... Jeg har arbejder men ikke venner, så jeg ses ikke med nogle. Så det skal du ikke være bekymret for." Hun gik mod døren. "Vi ses i morgen." Hun smilte varmt til ham, inden hun forlod stedet.

Næste dag kom hun til tiden, hun bankede forsigtigt på Rivers dør, inden hun fandt sin mobil frem for at ringe til ham i stedet. Måske han sov? Eller var ude, hvem vidste om der var sket et lille problem. Hun så en smule rundt, mens hun stod nær døren. Hun var iført en sort kjole med roser der blomstrede op af stoffet. Hun sukkede forsigtigt, mens hun havde en flytte kasse ved sine fødder. Hun var trods alt ikke bare gået hen til døren uden at tage lidt med sig. Hun havde jo behov for at tømme flytte bilen. Hun sukkede blidt da der ikke rigtig var nogle der tog mobilen, dette fik hende til at sætte sig på flyttekassen, mens hun skrev en besked til ham.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Indlæg af Xander Lør Dec 09, 2017 7:18 pm

Han nikkede som svar til hendes spørgsmål. Hun kunne bo hos ham så længe hun ønskede, bare regningerne blev betalte. ”Ja, så længe du betaler husleje, så kan du blive her i alt den tid du nu vil og ja det er fint at du kommer 15:30 i morgen… jeg er hjemme til den tid.”
Det hun nu sagde med sine venner, nikkede han igen blot til og tændte ellers fjernsynet så snart hun var smuttet. ”Vi ses i morgen. Sig til hvis du skal bruge hjælp med flytningen og sådan.” Før hun smuttede gjorde han en vinkende gestus med hånden.

River knurrede svagt af sin mobil, eller rettere tiden, da han udmærket godt vidste at han var sent på den. Haru var allerede kommet til hans lejlighed og han havde først lige fået fri. De havde ellers sagt han kunne smutte før tid i dag… pokker tag de elendige kollegaer. Hurtigt tastede han Harus nummer ind og ringede her til hende. ”Hey! Jeg er på vej, bare bliv siddende ude foran… jeg fik senere fri end regnet med. Ses!” det var alt han sagde før han lagde på. Hvis han skulle skynde sig, var der ikke tid til at snik snakke.
Joaquin, som var på vej ned, bemærkede kort Haru og stoppede op. ”Hey!” sagde han lystigt og venligt. Stemmen varm og imødekommende. Roligt gik han hen imod hende. ”Er der noget jeg kan hjælpe med? Er du låst ude?” Han satte hovedet på skrå.
Xander
Xander
Noob
Noob

Indlæg af Haru Lør Dec 09, 2017 7:42 pm

HAru lyste nærmest op, da han forklarede hende at hun kunne få lov til at blive så længe hun betalte regningerne. "Det skal jeg nok." Hun smilte stort til ham og klappede sine hænder sammen. "Jeg vil glæde mig til at tilbringe tid med dig, lad os have det sjovt sammen. Nu hvor vi skal være roommates." Hun sendte ham et varmt og kærligt smil, hvor hun lagde hovedet en smule på skrå.
"Det skal jeg nok, mange tak." Hun lukkede døren bag sig, hvor hun ivrigt gik ned af trappen. Dette var rart. Hun havde været så heldig at få stedet. Søgningen var forbi, nu skulle hun bare lige leje en vogn der kunne køre hendes møbler! Hun klappede hænderne sammen og klukkede kærligt. Dette skulle nok blive hyggeligt, plus han virkede som en meget rar person, selvom han godt kunne virke lidt kold.

Han tog ikke telefonen, måske han havde glemt det... Eller måske han havde skiftet mening, please ikke have skiftet mening. Hun havde sagt sin lejlighed op for længst og havde nu ikke et sted at være, hvis han havde skiftet mening. Hun lagde mobilen mod sin pande, inden hun så op mod landet. "Please River, ikke skift mening." Hun klemte øjnene sammen, da han pludselig ringede til hende. Hun tog ivrigt telefonen, hvor hun lod ham snakke. "Oh je..." Mere fik hun ikke sagt, før han lagde på. Hun så ned på telefonen og smilte forsigtigt for sig selv.
Han havde ikke skiftet mening. Hun sukkede blidt, inden hun lod en hånd køre over hendes hår, som var sat op i en flettet hestehale. Haru så kort op på Joaquin, da han gik hen imod hende. Hun rejste sig forsigtigt op, mens hun lod sine hænder glide ned over hendes talje, for at rette den lidt tæt siddende kjole ud. "Hej." Hun smilte forsigtigt til ham. "Nej... Det fint, jeg er lige flyttet her ud, men fyren med min nøgle har først lige fået tid til at komme med den. Så jeg tror bare jeg vil tage nogle af mine ja... Flytte kasser her op." Hun sendte ham et blidt lille smil, inden hun så hen på kassen hun før sad på. "Men ellers mange tak." Hun smilte blidt til ham, inden hun gik ud for at tage endnu en flytte kasse.
Der var varmt udenfor, omkring 25 grader måske mere.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Indlæg af Xander Lør Dec 09, 2017 8:24 pm

”Jaja, det skal vi nok… se nu bare at komme af sted, vi ses i morgen,” sagde han drillende.
I det hun smuttede, smilte han svagt ved hendes ord, eftersom hun trods alt havde sagt de nok skulle hygge sig. Ja, han så en smule frem til det. Nogle gange var det rart at være alene, men det kunne nu også være rart ved lyden af nogle som tumlede rundt ude i køkkenet. Eller bare generelt.

Da Joaquin trådte tættere på hende, fik han her øje på hende og wow. Hvor var hun smuk! Hendes øjne, store og dybe. Det ravnefarvet hår… wow. Han rystede her på hovedet og kløede sig lidt i nakken. Pludselig kunne han ikke finde sine ord. Så hun var altså ved at flytte ind? Hey, måske han kunne snakke videre med hende så? Lige som han skulle til at spørge om mere, snakkede hun om nogle flyttekasser.
”Hvis det er, så har jeg lidt tid at løbe på, så kan jeg hjælpe dig op med dem,” spurgte han rart. ”Og for resten…” Han fulgte en smule efter hende, ned til bilen og hvis hun havde haft takket ja til hjælpen, ville han bærer en af kasserne. ”Mit navn er Joaquin… må jeg spørge om dit?” Igen smilte han så varmt til hende.
Xander
Xander
Noob
Noob

Indlæg af Haru Lør Dec 09, 2017 9:08 pm

Haru kunne faktisk kun se det sjove i dette. Nu skulle hun bo med en fyr, gad vide hvordan hendes forældre ville have det med dette. Da de nu skulle bo sammen, på den anden side ville der ikke ske noget forkert mellem dem. Det skulle nok blive hyggeligt alligevel.
Især hvis han endelig var ok med at være alene, hun forventede jo ikke ligefrem at de skulle blive bedste venner. Men hun håbede selvfølgelig at de ville være venner og ikke komme til at hade hinanden, især fordi de skulle bo sammen nu.

Hun så op i hans blå øjne, mens hun holde et lille smil på sine læber. Dog virkede han ikke til at ville sige noget, det virkede som om der var en lidt pinlig tavshed omkring dem. Hun rødmede derfor en smule, mens hun så sig omkring. Måske hun skulle gøre et eller andet, sige noget... Men hvad... Han boede her. Hun kunne vel sige noget der? Nej...
Som hun skulle til at gå, sagde han at han kunne hjælpe hende. Dette fik hende til at se en smule overrasket op på ham. "Virkelig? Det ville være en stor hjælp, men hvis du ikke har tid, vil jeg ikke belejre dig med det." Hun sendte ham et undskyldende lille smil. "Men mange tak...." Han virkede til gerne at ville hjælpe, der var ikke mange ting. Men der var lidt, plus sengen, som var splittet ad. Da han samlede en kasse op, gjorde hun det samme. "Jeg hedder Haru... Jeg kommer til at bo i bygningen fra i dag af." Hun smilte kærligt til ham. "Så hvem ved, måske vi kommer til at rende ind i hinanden, hvis du også bor her." Hun sendte ham et lille drillende smil til ham. Hvem vidste måske han bare besøgte eller havde overnattet hos sin kæresete.
Dog som de gik op af trappen ville det ikke være så hårdt i starten, dog var det alligevel en smule hårdt anden gang. Selvom der ikke var langt op til lejligheden. Plus når hun gik foran Joaquin, var det klart at kjolen var kort. Ikke at han kunne se ind under den, men hvis han bukkede lidt i knæene kunne han godt få et kort lille udsyn til hendes trusser.
Outfit: https://i.pinimg.com/564x/e3/7b/e7/e37be70d88db0700b1715bd2a8d369b9.jpg
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Indlæg af Xander Søn Dec 10, 2017 1:14 am

Joaquin havde stadig 10-20 minutter at løbe på, så hvorfor ikke bruge dem på at hjælpe en nyankomende, hvis øjne var noget af det mest dragende han nogensinde havde set. Imens han bar kassen ind, lyttede han til hvad hun havde at sige. ”Rart at møde dig Haru, mit navn er Joaquin og jeg bor ovenover. Så ja, vi kommer måske til at rende ind i hinanden.” han bemærkede godt at kjolen var en smule kort. Specielt nu hvor han gik bag hende. Han rødmede svagt ved synet og så ellers den anden vej.
Så snart han havde fået stillet kassen fra sig, gik han med hende ned for at hente en ny. ”flytter du ind alene?” Han tog endnu en kasse op i sine arme. Der var ikke så meget at tage af, derfor kunne han sagtens hjælpe hende og de virkede heller ikke tunge. ”Bygningen her er normalt meget stille, undtagen i weekenderne… der kan nogle godt spille høj musik engang imellem.” Han fulgte med hende op af trappen på ny. ”Men normalt er det bare Alex… så man skal bede hende om at tie stille, på en pæn måde selvfølgelig.”
Xander
Xander
Noob
Noob

Indlæg af Haru Søn Dec 10, 2017 1:36 am

Haru klukkede en smule af hans ord. "Det ved jeg, du har allerede sagt dit navn." Lød det kærligt fra hende, mens hun gik op af trappen. "Ovenover? Så håber jeg ikke at du holder de vildeste fester eller tramper." Lød det drillende fra hende. "Har du dyr?" Hun ønskede enlig bare at snakke lidt med ham, men hun måtte indrømme at det var hårdt, især når hun gik op af trappen.
De kunne ligeså godt få alt op på etagen, på den måde kunne de bare tage det ind, når River engang kom med nøglen. Hun smilte forsigtigt til ham, da han tog endnu en kasse, hvor hun tog lidt fra senge stativet. "Jeg flytter ind hos River. Ham der bor der nu." Hun smilte varmt til ham, mens de nu gik op af trappen igen. "Du må nok hellere gå først, jeg går nok langsomt med dette i hænderne, da det er tungt og svært at holde ved." Hendes stemme var kærlig, mens hun så op i hans blå øjne.
Der blev larmet i weekenden, men ellers var der normalt meget stille. "Det virker nu meget fint for mig, jeg plejer alligevel at tage i byen i weekenden. Ellers så arbejder jeg." Hun sendte ham et blidt smil, mens de kom op. Hvor hun tog sig en smule til den højre skulder. "Det virker ikke til at du synes tingene er tunge?" Hun sukkede blidt. "Jeg føler mig altid så svag når mænd er involveret." Lød det drillende fra hende, inden hun sendte ham et kærligt lille blink. "Bor du sammen med nogle?" Hun var lidt nysgerrig, især fordi han enlig var lidt sød at se på... Plus den britiske accent var til at smelte for. "Men Alex. Hvor bor hun? Siden hun kan blive et problem for min nattesøvn i weekenden." Hun sendte ham et kærligt lille smil, inden hun lagde hænderne om bag ryggen. "Og skal du på arbejde? Burde du så ikke gå nu, så du ikke kommer forsent? Jeg ville hade at give dig problemer, allerede første gang jeg møder dig." Hun havde et charmerende og kærligt smil på sine læber.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Indlæg af Cloud Tors Dec 28, 2017 4:47 pm

Joaquin klukkede blidt. ”Jeg skal nok advare dig hvis jeg holder fest… men ellers ikke nej, min bror og jeg er næsten også først lige flyttet ind. Eller, det er nogle tre uger siden, men ja.” Han løftede en enkelt gang på kassen. ”Nu ved jeg da at jeg kan have mere end to kasser næste gang..” Det var en lille mumlen for ham selv. Da hun snakkede om at hun flyttede ind hos River, satte han hovedet på skrå. Han havde ikke hørt om nogle der hed River. ”Så… denne River… er han din kæreste?” Han gik forrest som hun nu bad ham om, stadig med kasserne i sine hænder. ”Og nej, tingene er skam ikke tunge overhovedet.”
Kommentaren om hun altid følte sig svag i nærheden af mænd, fik ham til at grine svagt og ellers bare sende et charmerende smil til hende. ”Jeg tror dog på at du er en stærk lille dame.”
Da de kom til hendes dør, stillede han som sagt kasserne foran. ”jeg bor sammen med min tvillingebror og Alex bor lige overfor os.” Han tørrede en smule sved væk fra sin pande. ”Og hey, jeg må nok hellere smutte på arbejde ja, men jeg vil gerne møde med dig senere… hvis du altså vil?” Igen smilte han til hende. ”Så kan jeg fortælle dig en smule mere.” Han kiggede kort ned på sit ur. ”Oh, jeg må hellere smutte, det var rart at møde dig!” Han smilte varmt til hende. Her smuttede han ellers på arbejde. Den første dag som strippertjener… det skulle nok være interessant.
Han mødte op på arbejdet og så sig ellers nysgerrigt omkring.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Indlæg af Haru Tors Dec 28, 2017 5:20 pm

Haru smilte kærligt til Joaquin, hvor hun lyttede til hans ord. Han havde en bristisk accent, gad vide om han var britter? Hun fugtede kort sine læber, mens hun gik rundt med en flytte kasse. Den var utroligt tung, hun kunne mærke sine arme ryste, mens hun lod ham komme tættere på trappen, så hun ikke ville sænke ham. Kæreste?? Hvad betød det?... Som hendes forældre sagde til hende, hvis personen snakkede med dig og selvfølgelig var rar og de så stillede dig et spørgsmål, så bare smil og nik. Hun smilte forsigtigt til ham. "Ja." Lød det kort fra hende, mens hun gik meget langsomt op af trappen. Enkelte gange satte hun den på et af trappe trinnene. "Synes du ikke?" Lød det lavt fra hende.
"Jeg synes de er vildt tunge." Sukkede hun lavt, inden hun samlede kassen op igen. "Mine arme gør allerede ondt." Lød det kærligt fra hende, mens hun gik op af trappen.
Haru rystede blidt på hovedet. "Nej nej nej... Jeg er svag... Jeg har aldrig rigtig lavet noget i mit liv, ud over at arbejde lidt. Men ellers er jeg totalt svag, jeg har aldrig skulle løfte noget før." Hun smilte stort til ham. "Ikke at jeg er trist over det, i følge mig skal man helst være svag som kvinde, du skal ikke slås, du skal hjælpe derhjemme, som en hustru eller noget. Det er hvad en kvinde skal kunne, vi skal kunne opvadrer manden." Lød det kærligt fra hende.
Han boede med sin bror og en kvinde boede overfor dem? Hun nikkede forsigtigt til hans ord. "Ok... Kommer du fra England, du har lidt en britisk accent?" Hun smilte beroligende til ham, hvor hun selv satte kassen fra sig ved døren og ellers begyndte at gå ned igen. Han skulle på arbejde, i det mindste havde de fået nogle kasser op på hendes etage. Måske River ville hjælpe med resten? Selvom han ikke behøvede hvis det var. "Det fint, du skal arbejde og hvis det er, er du velkommen til at komme forbi engang i mellem." Hun smilte stort til ham.
Hun løftede sin hånd forsigtigt og vinkede til ham, mens hun så imod ham. "Rart at møde dig." Lød det kærligt fra hende, mens hun forsatte med at tage kasser op til deres dør.

På Joaquins arbejde, kom en fyr imod Joaquin. Han var iført et par sorte bukser og en sorte butterfly. Alle havde lidt det på, alle dem der betjente folk, var iført det. Han sendte Joaquin et stort smil. "Velkommen... Joaquin right?" Han blinkede kort til ham. "Vi er klar til at du starter... Vi skal bare lige have dig til at skifte tøj, følg med mig." Han begyndte at gå, mens han forventede at Joaquin ville følge med. Han ville vise ham et skab, hvor navnet Joaquin var sat på det. "Dette er dit skab, du skal selv købe en lås til den, hvis du vil have den låst. Dit tøj er der i og du skal smøre din overkrop ind i olie, på den måde ser dine muskler mere tydelige ud." Han klappede ham på skulderen. "Jeg går ud igen, kom til mig, så snart du har skiftet, så hjælper jeg dig igang." Han sendte ham et lille smil.

Tøj: https://i.pinimg.com/originals/08/fe/30/08fe304d0618be0b56da68bc06bfab55.jpg
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Indlæg af Jacob Ons Jan 03, 2018 3:47 pm

Så denne Haru var altså kæreste med River. Oh… det var en skam. Han gjorde en trist lille grimasse, men fortsætte ellers med at smile derefter. ”I see, hvor længe har du været sammen med River så?” nysgerrigt satte han hovedet på skrå.
I det hun kaldte sig selv svag, lyttede han til hendes begrundelser og fortsatte ellers med at hjælpe hende op. ”Så længe du ikke selv er utilfreds med at være svag, så er der bestemt intet galt i det..”
Om han kom fra England? Han rystede blidt på hovedet og kløede sig i nakken. ”Haha, dog ikke… jeg tilbragte dog 2 -3 år i England og har derfor taget accenten til mig. Vores mormor var dog britte, så jeg ved ikke om det ligger i blodet… dog er jeg ikke sikker på at sådan noget kan ligge i blodet.” Han fjernede hånden fra sin nakke og så ned i hendes smukke øjne.
Da hun sagde vi ses, vinkede han til hende og forsvandt. Så snart han kom hjem fra arbejde, kunne han altid hører hende ad med hvordan indflytningen var gået. På den anden side, hvis han virkede alt for ivrig, ville hendes kæreste garanteret komme efter ham.

Joaquin fulgte med fyren ind og lyttede nu ellers til hvad der blev sagt. Så snart tingene var forklaret og han nu blot skulle skifte, smilte han til manden og nikkede. ”Okay tak.” Kroppen skulle olieres ind. Se det havde han ikke ligefrem prøvet før. Med et positivt sind, tog han tøjet på og smurte kroppen ind, til den skinnede. Det virkede som om at han svedte helt vildt… eller, det gjorde det i hvert fald i hans øjne. Han pustede kærligt ud og gik ellers ud til manden fra før. ”Så… jeg er klar til arbejde, bare sig hvad jeg skal gøre.”
Jacob
Jacob
Noob
Noob

Antal indlæg : 218

Indlæg af Haru Ons Jan 03, 2018 4:10 pm

Hans smil falmede en smule, skulle hun ikke have nikket? Shit... Dog spurgte han hvor længe hun havde været sammen med River, hvad skulle det betyde? Hun lagde hovedet en smule på skrå. "Været sammen med ham, jeg mødte ham i går, det lidt alt." Lød det kærligt fra hende, havde han misforstået hende en smule. Hun så kort ned på en af kasserne, en smule opgivende. Hun hadede at flytte, det var så hårdt og varmt. Især på en dag som denne.
"Jeg er ikke trist over ikke at være stærk, jeg ønsker ikke at slås eller lave noget som man bruger styrke til. Jeg mere til kontor arbejde og rolige forhold, så jeg har ingen grund til at være stærk. Ikke at jeg har noget imod folk der træner og er stærke, det er deres valg, jeg bare mere doven tror jeg." Hun fik en lille rødmen på sine kinder. Hun var lidt genert over at indrømme at hun var svag.
Accenten lå ikke i blodet, men det betød ikke ligefrem at der ikke var mulighed for en accent. Hun smilte kærligt til ham. "Måske du er vant til at høre din mormor snakke med accent og det har hjulpet lidt på accenten." Hun smilte blidt til ham, hvor hun gik roligt op af trappen med kassen, hvor de nu stod og så op på hinanden.

Manden stod i baren, hvor han forsatte med at arbejde da Joaquin kom hen til ham. Han så sig kort over skulderen, hvor han sendte ham et blidt smil. "Ok, fantastisk... Det passer fint." Han rettede lidt på tøjet, inden han trak forsigtigt mod hanen. "Ok, jeg vil lære dig at stå ved baren den første dag, du skal bare kunne lære at bruge maskinen her og lave drinks, vi har opskrifterne her." Han hev dem op af en skuffe. "Men det er et krav at du lære drinksene udenad, så det ligger i armen. Du er velkommen til at tage papiret med hjem og øve hvis det er." Han lagde papiret på bordet. "Du skal bare følge mig, jeg bliver stående her hos dig, så stil bare spørgsmål hvis du har problemer og hold altid et smil på læben, så gæsterne er glade. Selv hvis mænd ligger an på dig, skal du tage det som hvis det havde været en køn kvinde, men overspil ikke, det kan ses alt for tydeligt og kan irritere nogle kunder." Han tørrede bordet af.
"Vi har ikke så travlt lige nu, så jeg tænker at jeg lige viser dig hvor vi har tingene." Han viste ham hvordan man skænkede øl op, fra deres øl hane og hvordan man skiftede øl dunken ud. Han viste ham også hvor deres juice var og hvor de skulle hente noget nyt, hvis der ikke var noget i den lille køler. Han holde dog også øje med at Joaquin kunne følge med, han skulle helst lære tingene og ikke sakke bagud. Hvis han blev alt for forvirret kunne han lave fejl. "Ok, stil spørgsmål hvis der er noget, vi får travlt om nogle timer, så hvis du har lyst kan du øve dig lidt på at lave cocktails. Og bare så du ved det, får du ikke lov til at gå ud med drinksene, du skal hele tiden være her omme. Jeg kan dog godt risikere at smutte enkelte gange, men jeg kommer hurtigt igen, så du skal ikke være nervøs." Han smilte kærligt til Joaquin. "Oh... Og som en bonus, ved jeg ikke om Kath har fortalt dig at vi bruger andre navne her, da der kan ske at være en risiko af folk der følger efter dig og søger om ting i dit navn, så.... Jeg hedder Blue... Mest på grund af mine øjne, plus kunderne synes det er sjovt." Han blinkede kort til Joaquin, mens han gjorde rent. "Hold altid arbejds bordet rent når der ikke er nogle der bestiller noget, og du må som sådan ikke forsvinde væk med en kunde... Er alt forstået?" Han så kærligt op i Joaquins øjne.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Indlæg af River Tirs Mar 27, 2018 3:43 pm

Joaquin kunne ikke have lignet mere et spørgsmålstegn end han gjorde nu. Hun havde kun lige mødt River i går og de var allerede et par? Men, på den anden side… måske hun misforstod ham. ”Så… du er ikke kæreste med River? Siden du lige mødte ham i går?”
Havde trapperne altid været så lange? Puh, det havde han sku aldrig tænkt over! Men nu, med flyttekasserne I hænderne var det hele en smule tungere.
Hun var ikke trist over ikke at være stærk. Det var altid noget. ”Hey, så længe det ikke genere dig, så ser jeg heller ingen grund til du skal være stærk… trods alt lever vi ikke en verden, hvor det er den største nytte længere.”
Smilet hun sendte ham, gengældte han og nikkede ellers til det med accenten.

Joaquin brugte hele dagen på at arbejde og gøre hvad der ellers blev sagt. Cocktails blev der øvet på og imellem tiden tænkte han over hvilket navn han skulle tage sig til sig. Alle ordene den rare mand havde sagt, var blevet slugt råt og ikke en af reglerne blev brudt. Det var heldigt for ham, at han kunne nå at lærer nogle af drikkene af kende, før kunderne rent faktisk kom. For hver gang manden smuttede, tog Joaquin det egentlig meget roligt og snakkede bare videre med kunderne. Den nemmeste drink for ham var uden tvivl rom og Cola. Den og øl… det var ret nemt at servere. Indtil videre virkede jobbet ret nemt.
Han endte med at kalde sig selv Killua. Blot fordi han godt kunne lide navnet og karakteren fra HxH. Hvis nogle ville pege det ud, ville han give dem et stort smil og ellers sige at de også var; fan af anime, huh??
Da han kom hjem, var han ved at være træt. Derfor smed han sig på sofaen og tændte tv´et. Josh var garanteret stadig over i Target…
River
River
Noob
Noob

Indlæg af Aigemfarrel Tirs Mar 27, 2018 4:03 pm

Ikke være kærester, spurgte han ikke om hun flyttede sammen med ham? Hvad mente han, han virkede lidt forvirrende. Hun så lidt forvirret på ham, hvor var det akavet at hun ikke rigtig forstod hvad han snakkede om, måske hun skulle fortælle ham det, at hun ikke rigtig forstod. "Uhmmm. To sekunder." Lød det forsigtigt fra hende, hvor hun .hev sin mobil frem. "Hvordan staver man til det?" Lød det kærligt fra hende, så snart han fortalte hvordan man stavede det ville hun skrive det ind og derefter rødme en smule. "Oh nej nej, vi er ikke et par. Han lejede et værelse ud og jeg har lejet det af ham, så jeg deler lejlighed med ham nu." Lød det en smule genert fra hende, hvor hun rødmede en smule. Pinligt, hun havde ikke rigtig forstået det hele.
"Der er jeg lidt uenig, vi vil altid skulle bruge styrke." Lød det blidt fra hende, hvor hun satte en kasse ovenpå en af de andre. "Hvis man er stærk er der mange gode job muligheder, samt er det meget rart når man skal flytte." Lød det kærligt fra hende, hvor hun lagde hovedet på skrå. "Men mange tak for den hjælp du har lavet, hvis du ikke havde hjulpet var jeg aldrig nået så langt." Lød det kærligt fra hende, hvor hun kort bukkede og vinkede, da han gik fra hende. Han var sød, dejligt at have en god nabo.

Joaquin ville blive mødt med en masse kvinder, mange ville flirte med ham mens andre ville blive forførte af hans blide smil. Dog virkede der ikke så voldsomt denne aften, dog endte det med at folk blev smidt ud alligevel. Ikke at alle folk ville fortsætte med at opføre sig lige godt, nogle kvinder ville begynde at slås og kaste glas efter hinanden, hvilket tit var grunden til at folk blev smidt ud. Så snart Joaquin var færdig med arbejdet, blev drikke pengene fra baren delt ud mellem ham og den anden der havde oplært ham. "God aften, altid noget at dit ansigt tjener godt. Da det også går ud over mig og min løn." Lød det drillende fra ham, inden han gav ham en stak penge, dog kun 1 dollar men der var omkring 20 til hver person.
Så snart Joaquin kom hjem ville der være meget stille, lige til en smule larm kunne høres inde hos Alex igen, højt musik og tydeligt kvinder der råbte og grinte.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Hjemsted : Sammen med Josh!

Indlæg af River Tirs Mar 27, 2018 4:27 pm

Det var en lettelse for Joaquin at det blot havde været en misforståelse. Så helt uopnåelig var denne Haru ikke endnu. Han smilte stort til hende. ”Oh, på det punkt… det var godt… jeg mener… uhm… ” han rødmede kort. ”Du ved… nej, jeg har ikke nogle undskyldning… jeg er bare glad for du er single.” Hvis hun kiggede hen på ham, ville han blinke drillende til hende. Ja, han mente skam hvad han sagde.
Hun mente de altid kunne bruge styrke. Det havde hun vel ret i, men det var bestemt ikke på samme måde længere, da de trods alt havde rettigheder osv. Nu om dage.
”Hey, det var så lidt… du siger bare til hvis du har brug for hjælp igen,” sagde han til hende med et varmt smil.

Joaquin smilte drillende til ham. ”Hehe, måske det skal gøres til en konkurrence… hvem tjener mest?” Han var meget drillende i sin stemme, mest for at vise at han ikke mente det hånende eller var seriøs. ”Men hey, tak for at hjælpe mig. Det har skam sat fut i tingene.” Her var han på vej ud i omklædningens rummet, for at skifte om til sit andet tøj.
Hjemme i lejligheden bemærkede han godt ”larmen” fra Alexs værelse, men han lod det ligge og fortsatte med at se tv.
Josh derimod kom hjem til bygningen. Så snart han kom ind i lejligheden, hilste han på Joaquin og kiggede ellers ind i køleskabet. Her bemærkede han at mælken endnu engang var væk… han sukkede opgivende og gik ellers hen for at banke på Alexs dør.
River
River
Noob
Noob

Indlæg af Aigemfarrel Tirs Mar 27, 2018 6:53 pm

Han var glad for hun var single, det var vel et tegn på at han flirtede med hende. Var hjælpen så også en måde at flirte med hende på? Ikke at hun ikke nød hjælpen, samt det at han også var ret køn, så hun fandt ikke hans flirten skummel eller træls. Hun sendte ham et lille smil. "Det uhmm... Okaii.." Ja hvad skulle man lige svare til sådan noget, skulle man overhovedet svare på sådan noget. "Men hey... Hvis du er glad for at jeg er single, hvad siger du så til at tage en kop kaffe sammen en af dagene?" Lød det kærligt fra hende. Tja... invitere den anden fyr hun mødte ud på kaffe, burde vel ikke være et problem.
Hun kendte trods alt ikke nogle herfra denne by, så at bo her skulle nok blive sjovt og hyggeligt, især nu hvor hun kunne snakke med folkene her i bygningen. Selvom denne River kunne virke lidt hård, skulle det nok gå. Dog satte hun sig på en af kasserne og ventede i stedet på at River ville komme, han havde skrevet at han var på vej. Så forhåbentligt kom han snart, i det mindste havde hun masser af strøm på telefonen. Hun valgte derfor at spille candy crush.

Manden så hen imod ham, hvor han drillende smilte til ham. "Uh uhuhuhuuuuu det lyder sjovt! Hvis det er kan jeg godt lade os lave den leg, men vi deler det stadigvæk det er politikken, men vi tæller pengene og ser hvem der tjener mest." Lød det kækt fra ham, inden han lagde hovedet en smule på skrå. "Hvad siger du, er det noget du kunne tænke dig. Og hvis det er, skal taberen give vinderen hans andel af pengene frivilligt." Lød det kækt fra ham, han havde et kækt dog bedårende smil på sine læber.
Da Joaquin takkede ham, viftede han lidt på hånden. "No need... Jeg er blevet bedt om at lære dig op, hvilket jeg skal bruge hele måneden på... Så jeg hjælper dig ind til da, men så snart det er slut skal du gå på egne ben." Lød det kækt fra ham, inden han blinkede til Joaquin. Alle folk klædte sig om i omklædningsrummet, nogle gik i bad for at vaske olien af overkroppen.
Larmen var ikke voldsomt høj, men den var høj nok til at man kunne høre den på gangen. Dog ikke høj nok til at de ikke kunne høre nogle banke på døren, hvilket fik Alex til at skrue ned fra musikken. "Det sikkert pizzaen, samle pengene på bordet." Lød det inde bag døren, inden der her blev åbnet. Hvilket gjorde at Josh blev mødt af Alex i undertøj og bag hende sad en masse kønne kvinder i undertøj og åbne morgenkåber, de sad dog og snakkede og grinte. Rødvin stod på hendes sofabord, mens nogle af dem smed penge på bordet. "Oh... Josh, ikke sandt." Lød det kærligt fra hende, hvor hun lagde hovedet blidt på skrå og fjernede noget hår fra hendes ansigt.
Hendes hår var ulet, men på en speciel måde, som om det var sat op til det. "Du skulle ikke være pizza manden?" Hun så ned af ham. "Nope ingen pizza boxs, trist... Noget jeg kan hjælpe med?" Lød det kækt fra hende, hvor hun lagde armene over kors og skød hoften ud til siden.

https://i.pinimg.com/564x/7a/76/3b/7a763b63dee3bf19d2a602e60e7a3aaa.jpg Alex's outfit.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Indlæg af River Tirs Mar 27, 2018 7:32 pm

Joaquin kunne have lignet et lille barn i en slikbutik, så snart hun egentlig spurgte ham ud på en date. ”Det vil jeg heller end gerne!” Hans smil var stort og charmerende. ”Må jeg bede om dit nr.? Så kan jeg skrive til dig?” Forsigtigt tog han sin mobil frem og ventede på at hun ville sige sit nr.
Haru skulle kun vente 20 min. Mere før River kom gående og smilte skævt til hende. ”Hey du… beklager forsinkelsen.” Her rakte han hende en ny nøgle. ”Her… nu behøver du ikke at sidde og vente på mig længere.” Han gjorde et nik imod døren. ”Lad os starte dit nye liv med at du låser døren op.”

Joaquin lavede en lille knyttede næve, for at signalere at han allerede var klar til at tage udfordringen op. ”Alright, jeg er mere end klar på udfordringen.” Han smilte drillende til manden. ”Vi starter i morgen, hvis du altså også har en vagt i morgen.” Kort pegede han på ham, stadig med det drillende og varm smil på læben. Efter denne måned skulle han stå på egne ben. Han nikkede til den kommentar.
Josh trippede en smule med fødderne, til Alex åbnede døren. Lige som han skulle til at snakke til hende, opdagede han hendes påklædning og wow… han så med det samme væk, også selvom han bare havde lyst til at blive ved med at kigge på hende. ”UHm… wow… de påklædninger du åbner døren i nogle gange…” Han klukkede kærligt og så ellers ned på hende igen. Her bemærkede han pigerne bag hende og satte nysgerrigt hovedet på skrå. ”Hvad foregår her? Har i en pyjamas party? Og, oh… jeg øhm… vil bare høre om du havde noget mælk som du kunne undvære?” Han smilte charmerende til hende.
River
River
Noob
Noob

Indlæg af Aigemfarrel Tirs Mar 27, 2018 7:47 pm

Han virkede nærmest lykkelig over at hun inviterede ham ud på kaffe, det var dog bare kaffe, ikke noget helt vildt. Da hun enlig bare ville lære ham at kende en smule, samt det at han gerne ville, fik hende bare til at smile. "Mit nummer? Oh sure..." Hun sagde derefter sit nummer så snart han var klar. "Du sender mig bare en sms, så skal jeg nok svare." Lød det kærligt fra hende, hvor hun lagde hovedet en smule på skrå.
Haru lukkede klap mobilen sammen, i det River kom løbende op af trappen. Hun sendte ham et kærligt lille smil. "Hey, det ok... Jeg fik båret kasserne her op alligevel." Lød det kærligt fra hende, hvor hun tog imod nøglen. Det at han sagde at de skulle starte hendes nye liv, ved at hun var den der åbnede døren smilte hun bare og låste døren op. "Så... Oh... Uhmm, jeg har enlig nogle køkken ting, jeg ved ikke hvor mange gryder og pander du har, men har vi en kælder eller noget, hvor jeg kan putte mi køkken grej ned? Medmindre du helst ikke vil have at jeg rør noget af dit." Hun så en smule spørgende op på ham, men stadigvæk med et kærligt smil.

Manden smilte og nikkede. "Perfekt. Starter i morgen uden tvivl." Lød det drillende fra ham. Det skulle nok blive sjovt. Men mest fordi Joaquin stod bag disken, det at han ikke gik rundt gjorde at han bestemt ikke tjente ligeså mange penge som ham selv, så selvfølgelig ville Joaquin tabe.
Joshs overrasket ansigt, samt drillende kommentar fik Alex til at løfte på et øjenbryn og klukke en smule. "Måske du skulle banke på, når jeg var i klædt i normalt tøj og ikke arbejdstøj." Lød det drillende fra hende, inden hun så sig over skulderen. "Nej vi arbejder, lidt over arbejde hvis du forstår." Lød det drillende fra hende, hvor hun kort trådte tilbage. "Jeg tror jeg har noget, kom inden for..." Hun åbnede døren, hvilket fik pigerne til at se hen på ham. "Oh... Hvis du har lyst til at tjene lidt ekstra penge, har den model som vi skulle bruge sagt op, så vi mangler en til at passe undertøjet." Lød det drillende fra hende. Hun åbnede sit køleskab, der enlig var ret tomt. "Hmmm... Ser ikke ud som om jeg har noget mælk... To sekunder." Hun rykkede sig lidt væk og gik ind på sit værelse, hvor hun her kom ud med en liter mælk. "Her, jeg har en. Den er ny, så det skal nok gå." Lød det kækt fra hende, hvor hun rakte den ud til ham.
"På den anden side ville det være sort arbejde, så... Men jeg lover at give dig lidt for det, plus du må beholde undertøjet bag efter." Lød det drillende fra hende.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Indlæg af River Tirs Mar 27, 2018 8:36 pm

Joaquin smilte og tog ellers imod hendes nummer. ”Fantastisk! I så fald skal jeg nok give dig et kald.” Her puttede han mobilen tilbage i lommen og sagde ellers vi ses til hende.
River gik med hende ind i lejligheden, hvor han her smed sine nøgler på bordet og gav sig til at flade ud i sofaen. ”Du må heller end gerne putte dine køkkenting hvor du vil… jeg har ikke så mange, så der skulle være en del plads i skabene og sådan.” Han viftede med en hånd og lænede sig ellers tilbage i sofaen. ”Jeg er ret dårlig til at bestille mad i stedte for at lave det.” Kort så han om på hende med et svagt smil. ”Men, du skal være mere end velkommen til at lave mad.”

Alexs lille comeback fik ham til at klukke. ”Tjah… det jo ikke til at vide hvornår du er klædt i tøj…” han så igen kort ned af hende. Hurtigt løftede han blikket igen og lyttede til hvad hun sagde. Det kom bag på ham at de arbejdede. Trods alt stod der alkohol på bordet.
Forsigtigt trådte han med hende indenfor, kun for at føle sig ufatteligt nervøs under blikket af alle de kvinder. Med et svagt smil, nikkede han til dem og fulgte ellers med Alex. Da hun ikke kunne finde den til at starte med, stod han og trippede en smule uroligt. ”Uhm, tak men nej tak…” Han tog imod mælken. ”Som sagt, ikke model og jeg har lige spist en burger, så det ikke en god ide for mig at stå i undertøj lige nu.” Han blinkede drillende til hende. ”Tak for mælken.” efter at have sendt hende et varmt smil, ville han lade dem fortsætte med deres arbejde.
River
River
Noob
Noob

Indlæg af Aigemfarrel Tirs Mar 27, 2018 8:57 pm

Haru smilte kærligt til ham, hvor hun roligt nikkede til hans ord. "Skriv gerne når du har tid til kaffe, så skal jeg nok sige om jeg har tid." Hun lagde hovedet en smule på skrå, mest for at virke mere sød at se på.
Så snart River satte sig i sofaen, så hun kort på sine kasser. Der var nok omkring 6 af dem, ikke at det var så galt, især ikke nu når hun ikke skulle op af trappen længere. "Oh okaii." Lød det kærligt fra hende, hvor hun så sig en smule rundt. Her var enlig meget tomt, gad vide om han ville have noget imod at hun ind rettede stedet en smule. "Ok... Ville du enlig have noget imod hvis jeg købte et glasskab?" Lød det kærligt fra hende, inden hun samlede en af kasserne op og gik hen for at sætte den på værelset. "Jeg har ikke noget imod at lave mad hvis det endelig er, men jeg er vegetar, så det ville ikke være kød hvis det endelig er." Lød det kærligt fra hende, inden hun gik tilbage for at hente en kasse mere. "Men ville du have noget imod at jeg købte noget ind til stuen? Som skabe eller en reol?" Lød det kærligt fra hende. Hun ville helst være sikker, inden hun gjorde det.

Alex sendte ham et forførende lille smil. "Det selvfølgelig rigtig... Når der er høj musik er jeg enten nøgen eller i undertøj, så ved du det." Lød det kækt fra hende, hvor hun kort blinkede til ham.
Så snart Alex gav ham mælken takkede han nej til arbejdet, hvilket fik Alex til at lave en lille mine dog kun for sjov. "Øv vi mangler en til vores undertøj... Havde du ikke en bror." Lød det kækt fra hende, hvor hun roligt trådte hen imod ham. "Men behold bare mælken, jeg køber bare en ny imorgen." Hun gik derefter ud af sin egen dør og åbnede Joshs, for at se Joaquin side i sofaen. "Hey nabo... Kunne du tænke dig et nemt lille arbejde?... Jeg skal nok betale dig for det, so don't worry about it.... Men det tager nok nogle timer, så hvis du har tid og lyst... Det ville være en stor hjælp." Lød det kækt fra hende, hun stod dog stadigvæk i undertøjet. Kort skød hun hoften ud, da det nu bankede på døren hos hende og pizza manden nu stod i hendes dør. "Oh og vi har lige fået pizza hvis det er." Lød det kækt fra hende, inden hun klappede hånden sammen. "Hey tøser, giv ham pengene så han kom komme videre med sit arbejde." En af de lyshåret tøser rejste sig elegant op og gik hen imod manden, der stod en smule måløs. Stirrede lidt spørgende på hende, alle var iført undertøj.... Var han i en pornofilm? Eller noget i den stil, dog så snart han fik pengene stod han stadigvæk og stirrede. Lige til en af tøserne viftede lidt til ham. "Go away." Lød det kækt fra hende.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Indlæg af River Tirs Mar 27, 2018 9:46 pm

Et ansigt man ikke kunne glemme… det var helt sikkert sådan man kunne beskrive Haru bedst. Det var ej en overdrivelse når Joaquin sagde, at hun var en af de smukkeste kvinder han nogensinde havde set. Han smilte for sig selv som han gik på arbejde. Og nu havde han hendes nummer!
River rejste sig kort op igen, da han kom i tanke om at han kunne hjælpe hende med at bærer kasserne ind. Det kunne han jo ligeså godt… Han stillede en af kasserne op på køkkenbordet. Da hun nævnte noget med møbler, kiggede han rundt og her gik det egentlig først op for ham at der kunne virke ret så tomt. ”Nej, sure… du køber bare et glasskab… og de møbler du vil… jeg kan godt se at her er ret så tomt.”
Så snart hun nævnte hun var vegetar, smilte han varmt. ”Det er ret cool af dig… at du ikke ønsker at spise dyr.”

Josh grinte af det hun sagde. Enden var hun nøgen eller i undertøj.
Efter at han havde takket nej, nåede han ikke mere end lige at blinke, før hun var smuttet ind i hans lejlighed, også i den påklædning! ”Vent… vent, du kan ikke bare gå ud sådan der!” Han løb med hende ud, kun for at finde hende stå og snakke foran Joaquin.
Joaquin sad skam også og måbede i det han så Alex.”Uhm… sure!” Hans blå øjne havde en rar belysning, i det han satte sig op og derefter rejste sig for at følge med hende. Til hans overraskelse fandt han nu flere piger i undertøj. ”Wohoho… hvad er det lige for et photoshoot?” Han så drillende om på Alex.
”Undertøjsmodeller Joaquin…” hviskede Josh en smule opgivende.
Joaquin grinte kækt og fulgte ellers bare med ind i lejligheden. Damer og Pizza… det var da ikke helt så tosset. Kunne denne dag overhovedet blive bedre? Først møder han Haru og nu… Damer!
River
River
Noob
Noob

Indlæg af Aigemfarrel Tirs Mar 27, 2018 10:19 pm

Da River pludselig hjalp Haru, smilte hun stort. "Oh mange tak, du behøvede ikke, men det rart tak." Lød det beroligende og kærligt fra hende, hvor hun ellers fortsatte med at tage kasserne ind. "Oh, så du ville ikke have noget imod hvis jeg lavede lidt om på indretningen?" Hun sendte ham et lille smil. "Du må gerne sige nej, men jeg tænkte på at stille nogle møbler der hen og nogle hylder hvis det ikke gør noget." Lød det kærligt fra hende. Hun nikkede nogle steder hen, men hun tænkte mest på at hun ville have et glasskab hvor hun kunne ligge sit køkkengrej, samt det at hun kunne ligge sit fine bestik og tallerkner der ind i.
Det at han synes at hun var cool fordi hun ønskede at være vegetar. "det er det vel... Men jeg må indrømme at jeg tit møder folk der ser ned på det." Lød det en smule genert fra hende. Hun hørte tit på de folk der snakkede om at hun var en træls person og om at hun spiste dyrenes mad. Dette irriterede hende en smule, men det var rart at River var ligeglad med det.

Alex smilte bare kækt til Joaquin, han virkede så overrasket, hvilket bare fik hende til at smile og lidt nyde den opmærksomhed han gav hende. Til hendes overraskelse sagde Joaquin ja til jobbet. Han spurgte ikke engang hvad han skulle have for det, hvilket bare fik hende til at smile kækt til ham. "Mange tak." Lød det kærligt fra hende, hvor hun gik forbi Josh. "Nå... Du kan bare tage hjem." Lød det kækt fra hende, inden hun gik ind i sin egen lejlighed.
Så snart Joaquin kom ind, lukkede Alex døren og rakte drillende tunge af Josh inden hun lukkede og låste døren bag sig. "Ok Joaquin, jeg har brug for at du skifter om til et af de underbukser der står på bordet, du vælger selv en af dem, du skifter bare på badeværelset." Lød det kækt fra hende, inden hun blinkede til ham. "Men dit ansigt kommer ikke med på billederne, dette er til en hjemme side... Den er helt ny, jeg tænkte at man skulle gå lidt videre osv, så det ville være rart hvis du hhjælper." Lød det kærligt fra hende. "Plus, jeg har brug for at du arbejder hårdt." Lød det drillende fra hende, inden hun trådte tættere på ham. "Det du vælger er den model du kommer til at stå ved siden af, så vælg med omhu." Lød det drillende fra hende, hvor hun kort blinkede til ham.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Indlæg af River Ons Mar 28, 2018 12:02 am

River løftede på skuldrene. Så snart den sidste flyttekasse var kommet ind i lejligheden, satte han sig igen på sofaen og lyttede egentlig ikke så meget til hvad hun sagde. Noget med indretning… ”Sure, så længe du ikke piller ved mit værelse, så genere det ikke mig… som du nok kan se er jeg ikke den bedste til det med indretning mig selv…”
Lejligheden var ufatteligt tomt. Kun Rivers værelse var nogenlunde indrettet, resten var bare tomt og havde nok brug for et hyggeligt touch. Kommentaren om det med vegetar, skar han en lille grimasse af og lænede sig ellers tilbage i sofaen. ”Ja, der er mange som er imod det og på samme tid er der mange vegetarer som er imod kødspisere… det er ond cyklus.”

Josh grinte bare kærligt og lukkede ellers døren i. Hvad end der skete, så måtte Joaquin have styr på det. Han skulle måske bare lige ringe til Luce… hun kunne måske have lyst til at snakke.
Joaquin hilste pænt på alle pigerne, hvorpå han lyttede til hvad der blev sagt fra Alexs læber. ”Okay, det er forstået!” Han smilte stort til hende og så ellers fra Alex til pigerne. ”Okay, skønt… jeg vidste ikke jeg skulle tage billeder med en af disse smukke piger.”
Med et par nysgerrige øjne, gik han hen til hvor underbukserne var og valgte ellers det par som han fandt pænest. Han valgte et par kongeblå. De var simple og på samme tid spændende. Efter dette, gik han ellers ud for at skifte, som Alex havde bedt ham om.
River
River
Noob
Noob

Indlæg af Aigemfarrel Ons Mar 28, 2018 12:17 am

Han ville lade hende indrette stedet, det fik hende til at smile stort. Det ville gøre stedet til lidt mere hendes eget, hvilket var meget rart. "Mange tak." Lød det kærligt fra hende, hvor hun her begyndte at pakke nogle af kasserne ud. "Meget ond, men det går nok, jeg kan holde til det." Lød det kærligt fra hende, hvor hun forsigtigt pakkede nogle af tingene ud, dog kun køkken tingene, inden hun rejste sig op igen. "Jeg skal ud i Ikea, vil du med, hvis der er noget du måske mangler, kan vi købe det der?" Lød det kærligt fra hende, med et blidt lille smil på sine læber.

"Du skal have taget billeder med og uden dem alle." Lød det kækt fra hende. "Vi starter med at tage et billede af dig alene og derefter et med en pige. Jeg håber at du har lyst til at arbejde med os, oh... Og kunne du tænke dig et glas rødvin? Jeg kan sagtens hælde et op til dig." Lød det kækt fra hende. hvis han sagde ja, skulle hun nok gøre det og sætte det på bordet. Han skulle helst ikke stå med det på billederne.
Så snart han kom ud kom han til at stå på et stort X. Hun begyndte her at tage billeder af ham, forklarede hvordan han skulle stå hvor han enkelte gange skulle vende sig om og stå med siden til, det samme gik med kvinderne. Der var omkring 20 par underbukser, men kun 11 vinder. Hvilket betød at han på et tidspunkt skulle tage billeder med Alex. Hvilket var meget mere forførende, hun stod tæt op af ham og med hånden på hans bryst. Enkelte gange stod de så tæt at de næsten kunne kysse, hvor de her også skulle have Joaquin bag sig, som krammede han dem, men han måtte på intet tidspunkt dække undertøjet.
Dog stadigvæk med et lille forførende træk på sig, begyndte fotoshootet at stoppe. De sad og spiste pizzaerne og drak vin, mens musikken spillede. Alex sad med en pizza i den ene hånd og en computer foran sig, hun sad allerede og ændrede billederne og klippede en smule i dem. Hvis Joaquin blev i lejlighede, ville han ende med at snakke med pigerne, nogle af dem ville komplimentere hans udseende og stærke tekstur. Det at hans muskler var så tydelig, samt hans ansigt. Nogle af dem kommenterede skam også på hans bule, men mest for at drille ham og håbe på at han ville blive genert. De drak dog alle og havde taget en morgenkåbe omkring deres kroppe, for ikke at fryse.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Indlæg af River Ons Mar 28, 2018 1:23 am

River satte sig godt til rette, da hun nævnte noget med ikea og fik ham til at læne hovedet tilbage, så han bedre kunne se om på hende. ”Lige nu? Nej tak, måske hvis det havde været her på fredag, så sure… men jeg er ret træt lige nu, så jeg bliver herhjemme.” Han sagde det med en rolig stemme og så frem for sig endnu engang.

Nu forstod han bedre hvorfor det ville tage så langtid. Han skulle tage billeder med alle pigerne og bare sig selv! ”Oh, wow… det er en del billeder, men hey… sure og ja tak… et glas rødvin lyder dejligt!” Som altid var hans stemme varm og glad.
Når de kom til photoshoot´et gjorde han hvad han blev bedt om og når han var ved at blive en smule træt, drak han bare lidt af rødvinen, samt snakkede lidt med pigerne. Da kom til billederne med Alex, måtte han indrømme at det hele blev en smule hedt. Hun var noget så forførende. Der var ingen tvivl om at hun bestemt havde mænd omkring sin lillefinger.
Efter photoshootet sad han og snakkede med pigerne, hyggede sig sammen med dem og når de gav ham komplimenter, takkede han dem bare, på samme tid med han også roste dem. Når de nævnte hans bule, havde han en svag rødme, men grinte ellers bare og viste dem at han tog imod joken. Engang tog han imod pizzaen og elskede den dejlig smag den bar. ”Så, arbejder i sammen hver dag?”
River
River
Noob
Noob

Indlæg af Aigemfarrel Ons Mar 28, 2018 1:55 am

Haru lænede sig en smule ned imod ham, med sit kærlige lille smil på sine læber. "Ok... Jeg smutter afsted, jeg har stadigvæk ikke fået købt en seng endnu... " Lød det kærligt fra hende, inden hun gik ud igen, dog stoppede hun op og gik tilbage på sit værelset, for at måle værelset af, så hun kunne købe en seng der ville passe til stedet og en dresser. "Hvad siger du til at tage til Ikea på fredag? Så kan vi kigge på nogle ting her til stuen." Lød det blidt fra hende. Hun var trods alt en der skulle bo sammen med ham, og hvis hun skulle bo sammen med ham ville det være rart hvis de delte lidt af indretningen, så ville han hellere ikke hade det så meget.

Alex smilte blidt til ham. "Bare rolig, jeg håber at det er fint og at du har tid til det." Lød det kærligt fra hende, hvor hun lagde hovedet blidt på skrå. "Jeg sætter din vin her, så tag den endelig hvis du bliver tørstig, eller hvis du har brug for en lille pause siger du bare til." Lød det kærligt fra hende. Pigerne var rare og snakkede pænt til Joaquin når han havde brug for en pause.
Pigerne klukkede kærligt over hans røde kinder, samt hans spørgsmål. "Vi arbejder på en måde hver dag sammen, vi er i Alex's dream company... Hvis du kender det tøjmærke, der er både til mænd og kvinder." Lød det kærligt fra en af dem. "Vi er enlig modeller derfra, vi står for Alexs selskab, men firmaet sender os også ud for at være modeller for andre, så vi er ikke kun Alex's... Men hun er lidt den der har vores kontrakt, så ja." Lød det blidt fra hende. Hun så derefter imod Alex, inden hun lagde øjnene på Joaquin.
"Men dette sted er ikke et sted vi normalt er, det er vist bare et sted vi kort lige har lejet for at sætte tingene op osv." Lød det fra en af de andre piger. Alex klappede kort hænderne sammen. "Ok... Mange tak Joaquin." Lød det kærligt fra hende, inden hun rejste sig op forsigtigt. Hun gik hen og trak en pung op af sin jakke lomme. Hun gik derefter hen og smed 3000 kr på bordet. "Jeg håber dette er ok... Du har trods alt været her i 5 timer nu, så jeg tænkte det er fint... Selvom noget af tiden et brugt på at sidde her." Lød det drillende fra hende, inden hun satte sig ned på sofaen igen.
"Du reddede skam lige lidt stedet, samt det er godt med en amatør engang i mellem, det er dem der er sjovest at arbejde sammen med. " Lød det kærligt, samt en smule drillende fra hende. "Klokken er..." Hun så kort på sin computer. "02:09, jeg ved ikke om du skal på arbejde igen." Lød det kækt fra hende.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Indlæg af River Ons Mar 28, 2018 7:05 pm

River nikkede bare til hvad Haru sagde. Hun skulle ud at finde en seng i dag… det var vel meget vigtigt, da hun ikke kom nogle veje uden en. Udover hun kunne sove på sofaen selvfølgelig…
Hendes spørgsmål fik ham til at se om på hende. ”Sure, lad os tage derud på fredag… jeg har ikke andet at skulle lave…” Efter dette tændte han fjernsynet. ”Jeg har fri kl. 15… og er nok hjemme omkring 15.30… skal vi så bare smutte der?” De sorte øjne så spørgende om på hende.

Alexs dream. Det var tydeligt at se på ham at han lyttede til hvad de sagde, med de lysende blå øjne der aldrig fjernede sig fra dem. Så denne Alex, deres nabo, ejede et helt firma! Den havde han ikke lige set komme. Men hvad pokker lavede hun så i sådan et kvarter og i så billig en lejlighed. På den anden side, hvis man så rundt omkring i Alexs lejlighed, lignede den ikke ligefrem at den var billig. Alle hendes ting var opstillet som et smukt penthouse. ”Ah, okay…” Han smilte stort til dem.
Derefter så han hen på Alex. ”Jeg vidste ikke du ejede dit eget firma! Det er ret så fantastisk.”
Da hun takkede ham, smilte han fortsat til hende og kløede sig i nakken. ”Det var da så lidt! Det var ret sjovt, så jeg nød det skam.” Pengene hun smed på bordet fik ham til at spærre øjnene op. ”Wow!” Han rejste sig op og gik hen for at tage dem. ”Det… det er da alt for meget… er det ikke?”
Klokken hun pegede ud fik ham til at spærre øjnene op. ”Wow! Det er ret sent…” Han bukkede for hende og vinkede derefter til pigerne. ”Det var rart at møde jer!” Han smilte stort og smuttede ellers ud af døren. ”Vi ses Alex!”
River
River
Noob
Noob

Indlæg af Aigemfarrel Ons Mar 28, 2018 8:30 pm

Haru stod med sin mobil med øjnene ned i den, så snart han snakkede om hvornår han havde fri nikkede hun og lagde mobilen nær sit øre. "Ja det kan vi sagtens sige... Men jeg skal også selv arbejde og jeg er først hjemme 16:00, hvis det er ok." Lød det kærligt fra hende, hvor hun her begyndte at snakke i telefon, hun tog en lille skulder taske over sin skulder inden hun vinkede til River. "Ja... Send bilen til den adresse tak..." Hun lukkede døren bag sig igen og først om aften var hun hjemme igen, med to mænd der hjalp med at bære senge delene ind på værelset, samt en kommode til værelset. De forlod først stedet da begge ting var samlet, hvor Haru gav dem nogle penge og lukkede døren efter dem.
Hun strakte sig kort op. "Im beat!" Lød det kort fra hende, inden hun gik ind på værelset og pakkede nogle af flyttekasserne ud, som hun havde tøj i.

Alex stirrede bare på sin computer. "Det er bare en lille hobby ville jeg nok sige." Lød det drillende fra hende. "Jeg er trods alt kun 23 år." Lød det drillende fra hende, inden hun fjernede computeren fra sit skød og hentede nu pengene til ham.
Dog virkede han helt overrasket over sin løn. "Oh, jeg kan sagtens tage nogle af pengene tilbage hvis det er... Det gør mig skam ingenting." Lød det kækt fra hende, hvor hun her rakte sin hånd ud efter pengene, hvis han ønskede at give hende pengene tilbage gjorde det hende skam ingenting, så ville hun bare spare endnu flere penge. Især da han enlig bare var en amatør model, hvilket betød at hun ikke behøvede at betale ham fuld løn. Hun smilte kækt til ham, dog hvis han efter lod dem, smilte hun bare kærligt til ham og vinkede blidt til ham.
Pigerne derimod vinkede også til ham og blinkede enkelte gange til ham, et klart tegn på at de flirtede med ham, Alex grinte dog bare og lod dem lukke døren. "Ok tøser! Det er på tide at vi går til ro, jeg lejede stedet for en aften, så lad os sove her... Men hende der bor her skal have lejligheden igen i morgen klokken 4, så jeg forventer lidt at i er ude der så rengørings holdet kan nå at komme og gøre rent." Lød det fra hende, inden hun kørte hånden igennem sit hår og svang her en morgenkåbe over sin krop.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Indlæg af River Man Apr 02, 2018 4:47 pm

River nikkede til det hun sagde. Så de kunne først komme af sted ved 16 tiden… det var vel også fint… så kunne han nå at slappe en smule af inden de skulle af sted. Før han kunne nå at finde ud af hvem hun snakkede i telefon med, var hun skam smuttet ud af døren og først da solen var gået ned, kom hun tilbage med en gruppe fyrer. Sammen larmede de en del da de begyndte at samle møbler osv.
Han sukkede en smule, hvorpå han ellers gik ind på sit værelse, for ikke at være i vejen og for ikke at skulle snakke med fremmede. Dog så snart han kunne høre de andre var smuttet, begav han sig udenfor og tjekkede til Haru. ”Hvis du er træt, så bare stop for i dag.” Han gik hen til køleskabet og tjekkede efter mad. ”Som sædvanlig… vil du være med til at bestille noget?” spurgte han en smule højt, så Haru kunne hører ham inde på værelset.

Joaquin klukkede men beholdte ellers pengene. ”Nej nej, jeg beholder heller end gerne pengene.” her blinkede han til hende og puttede nu ellers pengene væk. Man sagde da ikke nej til så mange penge.
Så snart han kom ind til Josh igen, viftede han med pengene foran ham og fortalte ellers hvad der var blevet sagt. Man kunne sige han drillede ham for at takke nej til så mange penge. Josh skubbede bare til ham imens han grinte. Efter dette, gik de begge i seng, da klokken trods alt var rigtig mange.
River
River
Noob
Noob

Indlæg af Aigemfarrel Man Apr 02, 2018 5:10 pm

Haru gabte kort, da hun hørte River dør åbne sig en smule, roligt så hun hen imod ham og sendte ham et lille smil. Hun troede han var gået ind for at sove, men klokken var vidst nok ikke så mange endnu. "Bestille, Sure... Det kan vi godt..." Hun gik forsigtigt hen imod ham, hvor hun så sig lidt omkring. "Har du nogle papir med stederne? du ved hvor man kan bestille fra?" Da hun havde en gammel telefon, havde hun aldrig brug just eat. "Uh, vi kan også gå ud og spise, hvis det kunne være sjovt?" Lød det lykkeligt fra hende. Hun spiste normalt alene, men hun forventede skam ikke at han ville spise med hende, det ville trods alt virke en smule som en date. Men det kunne være hyggeligt alligevel, så kunne de hygge og snakke sammen lære hinanden at kende, nu hvor de begyndte at bo sammen.

Dagen efter var der larm i bygningen, kvinderne forlod stedet hurtigt tidligt om morgen, men Alex blev der. De andre forsvandt, Haru stod op for at gå på arbejde, gjorde sit bedste for ikke at få vækket River. Dog som hun gik ud, stod nogle store mænd med et kendte mærke tattoveret på deres hals og arme. Hvilket var grunden til at hun hurtigt lukkede døren igen. "Gangsters" Mumlede hun lavt, idnen hun lagde en hånd mod sit hjerte. Hun havde ikke lige forventet at dette ville være her, måske på gaden men ikke i den bygning hun lige havde rykket sig selv ind i.
Hun tog kort en dyb indånding og åbnede her døren igen, hvor mændene bare så truende ned på hende. Hvilket fik hende til at lukke døren igen, inden hun gik hen til Rivers dør og bankede forsigtigt på den. "H-Hey... River..." Lød det lavt fra hende, inden hun langsomt åbnede døren. "River... Er du oppe klokken er 5:30..." Lød det kærligt dog en smule rystende i hendes stemme.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Indlæg af River Man Apr 02, 2018 5:37 pm

Hun sagde ja, hvilket gjorde at han tog sin mobil frem og skulle til at finde et af sine ynglings spisesteder på just eat, da hun snakkede om at skrive nogle ting ned. Her klukkede han endnu engang over hende. ”Nok er din mobil et oldtidsfund, men det betyder ikke at andre mobiler ikke kan bestille mad.” Han blinkede til hende. Forslaget om de kunne tage ud og spise, rystede han på hovedet af, dog med et skævt smil. ”Nej, jeg er ikke i humør til at gå ud og spise… måske den dag hvor vi tager til IKEA?” Han viftede kort med mobilen. ”Såå… hvad kunne du tænke dig? En ostepizza eller en vegetar burger? Der er garanteret også en masse andet du kan bestille…” Han rakte hende her mobilen, for at vise hende de forskellige ting hun kunne bestille.

Da der blev banket på Rivers værelsesdør, åbnede han svagt øjnene op og så sig omkring. Han gned i dem og så ellers rundt. Hvor kom den banken fra? I det han hørte Harus stemme forstod han med det samme hvad der foregik. Det var hende der var grunden til alt denne banken. ”Yeah… jeg er vågen nu…” Han gik hen og åbnede døren. Det sorte hår var sat op i en messy bun, overkroppen bar og benene omfavnet af et par grå natbukser. Han gned sig i øjnene. ”Hvad sker der Haru? Hvorfor vækker du mig så tidligt… og hvorfor er du oppe så tildigt?”
River
River
Noob
Noob

Indlæg af Aigemfarrel Man Apr 02, 2018 5:49 pm

Kunne andre mobiler finde steder at være? "Jeg forstår ikke, jeg ved godt at andre mobiler kan gå på internettet, men jeg tænkte bare du måske ville have nogle af de små papir man jo får, hvor deres nummer står på så man ikke behøver at lede efter det." Lød det kærligt fra hende, hvor hun sendte ham et lille smil. "Uh.. Vegetar burger ville være rigtig rart." Lød det kærligt fra hende, hvor hun roligt lagde hovedet på skrå. "Hvad siger du til at jeg smutter ned på den nærmest lille butik og finder noget at drikke mens du bestiller." Lød det blidt fra hende. Hvis han sagde jeg ville hun spørger ham hvad han kunne tænke sig at drikke.

Haru så en smule undskyldende på ham. "Undskyld jeg vækker dig så tidligt, men... Der er nogle skræmmende mænd fra en bande ude på gangen og jeg tør ikke rigtig gå forbi dem." Lød det lavt fra hende. "Ville det være meget træls hvis jeg bad dig om at følge mig hen til busstoppestedet?" Hun lagde hovedet en smule på skrå. "Pretty please... JEg skal på arbejde og vil rigtig gerne afsted tideligt, men... De skræmmer mig." Lød det lavt fra hende, inden hun så sig over skulderen.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Indlæg af River Man Apr 02, 2018 6:09 pm

River fandt det stadig underholdende at en i en ny tid, også en pæn pige som hende, ikke ville være ejer af en smartphone, hvor hun kunne have mulighed for at poste billeder af sig selv online. ”Det er meget at skulle til at forklare, så jeg viser dig det bare i stedet…” Herpå viste han hende mobilen og forsøgte at forklare så godt han nu kunne. Da hun snakkede om at hun ville hente noget at drikke, nikkede han bare og bestilte ellers burgeren for hende. Herpå bestilte han en ostepizza til sig selv. ”Det gør du bare, så er maden bestilt… jeg kunne godt bare tænke mig en halvanden liter cola.”

En bande? Udenfor deres dør? Han pustede ud. Ja, de havde en vane med at stå der tit. Det var ikke altid de var ude på ballade, men de gav alligevel en, en urolig følelse i maven. ”Sure… bare lad mig tage tøj på, så skal jeg nok følge med dig.” Nok var han træt, men hey, han havde en lille gentleman i sig.
Så snart han havde fået tøj på, sneg han en jakke om sig og fulgte ellers med hende ud. Hans hår sad stadig uglede, men trods alt skulle han også bare følge hende hen til bussen. På vej ud af døren, betragtede han bandemedlemmerne og sørgede ellers for at holde Haru en smule tæt på sig. ”Jeg forstår godt de skræmmer dig… men, jeg tror ikke umiddelbart at de gør noget.”
River
River
Noob
Noob

Indlæg af Aigemfarrel Man Apr 02, 2018 9:59 pm

Haru lagde forsigtigt hovedet på skrå, mens hun så en smule spørgende på ham. Hun forstod ikke dette, hun ønskede dog at forstå det, roligt lyttede hun til hans ord mens han viste hvordan just eat appen virkede. Hun så overrasket på hans telefon. "Det er vildt.... En god ting at have, det gør det meget nemmere at bestille, men." Hun tog sin mobil frem og så kort på den. "Sådan noget kan min vist nok ikke." Lød det kærligt fra hende. "Ok... Jeg er tilbage lige om lidt så." Lød det kærligt fra hende, inden hun tog en jakke over sig og begyndte at gå ud af døren. Hun luntede roligt ned til butikken, hvor hun købte en to liter cola og kom tilbage.
Roligt kom hun tilbage og stillede den på bordet. "Her, jeg købte en to liter, så kan vi bare dele den." Lød det kærligt fra hende, inden hun fandt nogle glas frem. Dog måtte hun lige tjekke nogle af skabende igennem og ellers finde to glas til dem.

Haru nikkede til River, hun ønskede at ikke at være til besvær, men hun var nervøs når det kom til bander. Hun var trods alt meget lille og en kvinde, hun hørte tit rygter om at folk voldtog kvinder, især banderne. Dog kunne hun ikke sige det, hun følte at hun trådte på River hvis hun gjorde det. Et lille suk slap hendes læber, inden hun så op på River igen og stillede sig udenfor hans dør ventede på at han blev påklædt.
Begge mænd stod tæt på¨døren, den ene stod dog op ved siden af døren og den anden stod og røg på trappen. Begge så truende ned på Haru og derefter mod River, men gjorde intet og sagde inteet. I det øjeblik River trak Haru lidt ind til sig så de dog bare væk. Haru så ned i jorden og gik ellers roligt med River. "Ja... Men altid noget." Lød det kærligt fra hende, hvor hun lagde hovedet blidt på skrå. "Oh... Uhmm, jeg takker mange gang for at du er villig til at gå med mig til bussen." Lød det kærligt fra hende, så snart hun var ved stoppet satte hun sig og så på sit ur. "Tak, du behøver ikke at vente på at jeg stiger på bussen, hvis det er." Lød det kærligt fra hende.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Indlæg af River Man Apr 02, 2018 10:27 pm

River grinte. ”Nej, jeg er ret sikker på at du ikke kan bestille på det oldtidsfund heller… du skulle måske skaffe dig en ny mobil… på det punkt kan du også lave en instagram med dit kønne ansigt, præcis ligesom alle andre piger i disse dage.” Der var en drillende tone i hans stemme, men samme tid et hånende toneleje. Han brød sig ikke om nutidens tøser… ikke når de var på den måde i hvert fald.
Da hun smuttede ud, vinkede han med sin hånd og satte sig i sofaen. Colaen hun kom tilbage med, blev med det samme taget noget af, i det hun havde fundet glas selvfølgelig. ”Sure, lad os dele den.” Han smilte kort til hende.
Så snart der blev banket på døren, åbnede han den med det samme og tog imod maden, hvorpå han gik hen til sofabordet med det. Her rakte han hende burgeren og åbnede ellers sin pizza.

Heldigvis virkede det ikke til at bandemedlemmerne ønskede dem noget ondt, men alligevel tog han ikke chancen. Han blev hos Haru til bussen var kommet. ”Det var så lidt og nej, jeg bliver her indtil bussen kommer… det er det mindste jeg kan gøre… nu er jeg trods alt allerede vågen.” Han tog sin jakke tættere om sig. Morgenkulden snog sig drillende om dem. Kort betragtede han hende og derefter hendes ur. ”Hvornår kommer din bus og hvad er klokken nu?” Kort så han sig over skulderen, bare for at tjekke om bandemedlemmerne blev stående.
River
River
Noob
Noob

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum