Tokyo City
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Seneste emner
» Apocalypse vol. 2.
Highschool over again!! - Page 2 EmptyTirs Feb 18, 2020 12:08 pm af Erina

» Highway through the dangerzone!
Highschool over again!! - Page 2 EmptyLør Feb 15, 2020 1:48 am af Haru

» Apartment issues.
Highschool over again!! - Page 2 EmptyLør Feb 15, 2020 1:33 am af Haru

» Highschool over again!!
Highschool over again!! - Page 2 EmptyFre Feb 14, 2020 10:06 pm af Haru

» A new univers... - Joaquin-
Highschool over again!! - Page 2 EmptySøn Jan 19, 2020 12:16 am af Haru

» Office flirts
Highschool over again!! - Page 2 EmptyTors Jan 09, 2020 1:42 am af Haru

» Apocalypse
Highschool over again!! - Page 2 EmptyTors Jan 09, 2020 1:05 am af Haru

» Forget me not. -Zack-
Highschool over again!! - Page 2 EmptyTirs Nov 26, 2019 12:35 am af Chain

» The demon and the angel -James-
Highschool over again!! - Page 2 EmptyTors Okt 31, 2019 1:32 pm af James


Highschool over again!!

+7
Rose
Aigemfarrel
Yuuka
Cloud
Xander
River
Jacob
11 deltagere

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Highschool over again!! - Page 2 Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af Yuuka Ons Sep 27, 2017 8:55 pm

Kath hev kun Joaquins trøje en smule op over hans bryst, for at se hans overkrop. Den var altid så god, hun kunne ikke andet end at elske at se og røre ved den, hvor hun enkelte gange måtte befamle hans overkrop.

Haru smilte stort, da Joaquin sagde at han var denne lille youtuber hun fulgte. "Jeg gamer ikke rigtig nej, men jeg ser dine videoer, jeg finder dem rare at se og vildt sjove." Hun lyste en smule op, mens hun snakkede. "Det er rart..." Hun smilte kærligt til ham, hvor hun blidt hoppede en smule op. Dog det at han rejste sig op, gjorde hende en smule urolig. "Undskyld, jeg ville ikke holde dig." Hun trak sin taske en smule over skulderen, før hun roligt smilte og ellers trådte en smule væk.
Yuuka nåede kun lige at svinge tasken over skulderen, da Cloud og River snakkede i munden på hinanden. "Uhm..." Hun lagde sin hånd imod Clouds arm. "Det var mest for at vise ham rundt i new york." Lød det kærligt fra hende, hvor hun kort så op på Cloud. Mente han seriøst at det var en date, burde hun så se det som en date? Var det underligt, det var trods alt hans første dag her, burde det så virkelig være en date? På den anden side datede man for at finde noget mere ud af hinanden, så en date kunne være god. Han var trods alt også køn, rar og rimlig cool, så hun kunne vel godt se dem på en date. "Er det en date?" Lød det spørgende fra hende, hvor hun satte hovedet en smule på skrå.
Yuuka
Yuuka
Baka

Antal indlæg : 186
Join date : 23/05/16
Hjemsted : hun bor sammen med Lilly og River.

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! - Page 2 Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af Cloud Ons Sep 27, 2017 9:09 pm

Joaquins smil blev bare større og større. ”Hvor fedt, det sætter jeg pris på… så du er en af mine bacons.. fantastisk!” Så snart hun trådte tilbage og troede hun forstyrrede ham, viftede han med den ene hånd. ”Nej nej, jeg kan virkelig godt lide at snakke med dig. Har du travlt? Jeg vil egentlig gerne høre mere om dig, trods alt kommer du helt fra Kina, hvilket er fantastisk for resten!” Han nikkede ud imod døren. ”Skal vi følges noget af vejen?”
Cloud kunne mærke sine håndflader blive en smule svedige, da Yuuka begyndte at kommentere på, at det lige netop ikke var en date de havde aftalt. Smilet på den sortøjet djævel gjorde det bestemt ikke bedre. Dog forsvandt det smil, så snart River bemærkede Yuukas hånd på Clouds arm og hendes spørgende ord: Er det en date?
Dette gjorde Cloud mere nervøs, men på samme tid lettede det ham også en smule. ”Hvis du ikke har noget imod det? Hvis du finder det underligt, er det helt i orden… så finder vi dig bare en anden dag, hvor jeg kan invitere dig ud.” Han smilte kærligt til hende.
River fnyste og rejste sig op, tog sin jakke over skulderen og så fra Cloud til Yuuka. ”Du skræmmer hende Cloud… trods alt er det din første dag.. du kender hende ikke.”
”Ohhh, og det gør du måske?” spurgte Cloud spydende.
”Mere end dig,” røg det blot tilbage i hovedet på ham fra River.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! - Page 2 Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af Yuuka Ons Sep 27, 2017 9:24 pm

Haru lo kærligt over hans ord. "Ja.. Jeg er en af dine bacons... Jeg elsker det helt vildt, jeg forstår ikke hvordan du kommer op med det hele, siger du det bare som det kommer, og bliver du virkelig så bange? Eller spiller du bare.. Jeg skal nok holde det hemmeligt." Hun smilte kærligt til ham, hvor hun blidt lagde hovedet på skrå. "Og undskyld hvis jeg går over stregen, jeg ønsker ikke at stige dig... Undskyld, sige noget forkert." Hun smilte stort til ham, hvor hun klappede hænderne sammen en smule sammen.
Da han sagde at de kunne følges noget af vejen, og at han nød at snakke med hende, smilte hun og lyste helt op. "Virkelig." Lød det nærmest lykkeligt fra hende, hun trådte kort tættere på ham. "Jeg kan ikke følges med dig, men ville du have noget imod at vi tager ud og spiser Sushi, jeg er en smule sulten og jeg bliver hentet og kørt til skole, så vi kan blive kørt derhen, jeg skal nok betale for det du spiser?" Hun så det ikke som en date, men som mere tid at snakke i. "Hvis det altså er fint med dig, jeg ved ikke om du skal noget her efter skole?" Hun lagde hovedet en smule på skrå, inden hun så sig omkring.
Yuuka rødmede en smule, da han nærmest spurgte hende ud på en date. Ville hun virkelig på date med ham allerede, hun blev nærmest helt nervøs. Dog som hun følte for at svare, svarede River for hende. Hun så derfor mod River, hvor hun skiftede lidt fra at se på River og Cloud. "River du er mega uhøflig lige nu, helt vildt uhøflig for at være ærlig. OG Cloud, jeg vil gerne på date med dig, men jeg har ikke råd til det... Desværre... Måske en anden gang, i starten af næste måned?" Hun smilte forsigtigt til ham, hvor hun kort så ud af øjenkrogen mod River. Hvorfor gav det hende en smule tørre læber og en underlig mavefornemmelse, over at hun sagde ja til en date med Cloud.
Yuuka
Yuuka
Baka

Antal indlæg : 186
Join date : 23/05/16
Hjemsted : hun bor sammen med Lilly og River.

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! - Page 2 Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af Cloud Tors Sep 28, 2017 3:00 pm

Smilet blev bare større og større. Joaquin kunne ikke tro at han stod og snakkede med en, der rent faktisk sad og så hans videoer! ”Hvor fedt og ja, jeg bliver virkelig så bange… der er ingen grund til at fake det. Jeg er helt hundrede procent ægte.” Da han sagde den sætning, gjorde han en gestus til ned af sin krop, hvor han her grint fjollet bagefter. ”Og du spørg bare så meget du vil!”
Om han ville med ud og spise sushi? Han lyste helt op. ”Selvfølgelig vil jeg det, jeg har aldrig smagt sushi før, så det er nærmest en hel oplevelse! Og betale, det kan jeg godt selv klare.. medmindre det er meget dyrt, så kan jeg nok ikke… i så fald, må du gerne betale… beklager, jeg snakker for meget, undskyld… vent, egen chauffør? Virkelig? Fedt!”
River så overrasket på Yuuka. Var han uhøflig? Han forsøgte bare at hjælpe hende… Cloud smilte kort hånende imod River, altså lige indtil Yuuka så på ham og desværre måtte afvise daten. ”I så fald, lad os bare nyde en pizza lige nu og så engang i næste måned, invitere jeg dig på en date, et lidt mere fint sted måske?” Langsomt begyndte han at trække Yuuka med sig. ”Jeg kan komme og hente dig, hvad siger du til det? Og betalingen skal du ikke tænke på, den klarer jeg.” Han blinkede kækt til hende.
River så irriteret efter dem, først da de var væk, så han ned i gulvet og kørte foden fra side til side. Hvorfor gjorde det en smule ondt? Havde hans små drillerier med Yuuka i det første år, virkelig udviklet sig til at han var forelsket i hende? Og i så fald, hvorfor vidste han ikke hvordan han skulle snakke med hende. Alt der kom ud af hans mund var bare lort… Han satte sig opgivende på en af stolene. Trods alt havde han eftersidning, hvilket var fint da han aldrig havde lyst til at tage hjem.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! - Page 2 Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af Yuuka Tors Sep 28, 2017 3:25 pm

Haru lyste en smule op, da han snakkede om at alt var ægte. Hun lyste en smule op, hvor hun kort klappede sine hænder sammen. "Virkelig, det ret vildt, du har nogle sjove reaktioner, jeg elsker det.. Jeg elsker det hele... Det lyder fantastisk... Du fantastisk, jeg mener... Alting er uhmmm, jeg.... Hvis jeg skal være ærlig ved jeg ikke hvad jeg skal sige, jeg en fan." Hun trak lidt på skulderne, hvor hun legede en smule med sit hår. Gad vide om han ville med ud og spise sushi?
Hun lyttede en smule til hans ord om at han ikke havde smagt sushi før. Dette fik hende til at lyse op igen. "Virkelig! Du skal smage det, nej nej" Hun rystede blidt på hovedet og viftede med sin hånd. "Jeg vil meget gerne give, lad mig give den her gang." Hun smilte stort til ham. Hun klukkede en smule over hvor meget han snakkede, men det var enlig meget rart. "Du snakker ikke for meget, og jeg vil gerne give maden, så du skal ikke tænke på hvor dyrt det er." Hun smilte kærligt til ham, hvor hun begyndte at gå. Hun så sig kort over skulderen, inden hun hev sin mobil op af lommen. "Ja..." Hun lagde den i lommen igen, efter at have tjekket den. "Jeg har egen chauffør til og fra skole... Det tror jeg er meget normalt, når man er udvekslings student... Men lad os komme afsted." Hun ventede en smule på at han ville følge efter hende, før hun selv ville gå ud og sætte sig ind i en stor firehjuls trækker.
Yuuka nikkede til Clouds ord. "Ok... Det lyder bedre end det andet." Hun fjernede hånden fra hans arm, hvor hun kort så sig rundt. Da han begyndte at trække hende med sig, tænkte hun enlig ikke rigtig over det. "Tak, men jeg har ikke voldsomt mange penge i det hele taget, så jeg takker gerne for at du vil betale, men jeg skal nok betale for mig selv denne gang." Hun smilte blidt til ham, hvor det her gik op for hende at hun gik fra River. "Oh.. Vi ses i morgen River." Hun vinkede kort til ham, inden de nu forsvandt.
Rose var den sidste til at pakke sin taske sammen, hun var altid så langsom. Dog så hun hvordan River kørte sin fod rundt, hun lagde hovedet en smule på skrå. Han virkede trist. "Hey River." Hun gik hen og lagde en hånd på hans bord. "Jeg tænkte på, hvis jeg venter på dig til du er færdig med eftersidningen, vil du så spise aftensmad hos mig? Jeg kunne godt bruge lidt hjælp til matematikken." Hun smilte stort til ham
Yuuka
Yuuka
Baka

Antal indlæg : 186
Join date : 23/05/16
Hjemsted : hun bor sammen med Lilly og River.

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! - Page 2 Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af Cloud Tors Sep 28, 2017 3:48 pm

Da hun kaldte ham fantastisk, mærkede han kinderne blive en smule røde, men i stedet smilte han bare drillende til hende, men på en kærlig måde. ”Tak… det er virkelig rart at høre! Du er… jeg kender dig ikke endnu, men jeg er allerede sikker på at du selv er en fantastisk person!” Han smilte kærligt til hende.
I det hun insisterede på at hun gerne ville betale, smilte han bare til hende og nikkede til hende. ”Okay okay, du giver denne gang, så giver jeg en anden gang.” Her fulgte han ellers med hende, eftersom det trods alt var hende der vidste hvor hun ville blive samlet op. På vejen mødte han kort Josh, hvor han informerede ham om at han ikke var hjemme og spise, og om han kunne sige det videre.
Da Joaquin så firehjuls trækkeren, åbnede han munden og satte sig ellers også ind. ”Wow, i så fald vil jeg gerne være udvekslingsstudent.” Han så forundret rundt i bilen. ”Her er ret så fantastisk.”
Cloud smilte bare blidt til hende. ”Det lyder godt… jeg ser frem til både i dag og en anden dag så.” Charmerende så han ned på hende, til de begyndte at gå og nu var på godt vej ned i byen. ”Jeg får min chauffør til os hente os… medmindre du hellere vil gå?” spørgende satte han hovedet på skrå.
River havde ikke mere end lige fundet en notesbog frem, før Rose gik hen til ham og han hurtigt lukkede den i igen. Overrasket så han op på hende. Inviterede hun ham lige hjem og spise? ”Well uhm… sure.. det vil jeg gerne.” Han smilte svagt til hende. ”Jeg skal kun være her i en time, så det er ikke så slemt.” Han åbnede notesbogen igen.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! - Page 2 Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af Yuuka Tors Sep 28, 2017 4:13 pm

Hun rødmede en smule over hans komplitment, hvor hun kærligt smilte til ham. "Tak, men jeg er nu ikke noget specielt, jeg kan ikke engang finde ud af at klippe mine videoer sammen." Hun smilte kærligt til ham, hvor hun trippede en smule. "Men mange tak.." Hun legede endnu engang med sit hår. Hvorfor blev hun så forfjamsket over at være ved hans side, eller stå foran ham. Hun vidste ikke helt hvad hun skulle gøre af sig selv, hun plejede ellers altid at vide hvad hun skulle sige, men ikke lige nu. Det var sikkert fordi hun var fan af ham, så ville hun gerne lave et indtryk på ham, plus hun havde et lille crush på ham, siden hun så hans videoer.
Hun nikkede lykkeligt til ham. "Selvfølgelig!" Lød det kærligt fra hende, hvor hun ellers gik med ham. Hun smilte over hans ord om at blive udvekslings student. "Det er meget rart, men du kunne måske blive det, jeg er ikke sikker på det er billigt, men jeg er ikke helt sikker på det." Hun smilte kærligt til ham, hvor de sad side om side. "Det er bare en lille bil, men den er rar." Hun smilte kærligt, hvor hun havde hænderne i skødet. Hun fortalte chefføren hvor de gerne ville hen, hvilket han gjorde. Han kørte dem hele vejen til running sushi, hvor de steg ud af bilen. Her sagde hun noget på kinesisk inden han kørte væk fra dem. "Ok, lad os gå ind." Hun smilte stort til ham, hvor hun åbnede og holde døren for ham.
Yuuka smilte stort til ham, hvor hun ellers trak tasken en smule op. "Så vi to." Lød det kærligt fra hende, de gik gennem gaderne, da han pludselig nævnte hans chauffør. "Undskyld hvad? Har du en chauffør?... Det ret vildt..." Hun rystede blidt på hovedet. "Nej det fint, jeg har ikke noget imod at blive kørt." Lød det kærligt, samt en smule charmerende fra hende.
Rose nikkede blidt da han gerne ville med hende hjem, hun smilte stort til ham. "Fantastisk, Jeg venter på bibloteket, hvis det er ok, så bare find mig der når du er færdig... Så vil jeg forsøge at lave lektier der..." Hun smilte blidt til ham, hvor hun kort gik ud af døren, før læren kom ind og nogle få andre elever, da eftersidningen som altid var i deres klasse.
Yuuka
Yuuka
Baka

Antal indlæg : 186
Join date : 23/05/16
Hjemsted : hun bor sammen med Lilly og River.

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! - Page 2 Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af Cloud Tors Sep 28, 2017 4:37 pm

”Dine videoer?” spurgte han nysgerrigt. De var på vej ud imod bilen. ”Har du også en youtube? Det er da fedt, hvad laver du på dine videoer?” Den måde hun nervøst legede med sit hår på var ret kært. Forhåbentlig fandt hun det ikke for underligt at snakke med ham. Han ville bare gerne have at hun skulle følge sig tilpas i nærheden af ham. Da de sad ude i bilen, kiggede han nysgerrigt på hende. ”Hvor dyrt er det? Jeg kunne nemlig godt tænke mig at se andre lande… måske efter highschool selvfølgelig. Hvad vil du efter highschool? Og kunne du godt tænke dig at være en fuldtids youtuber?” Ja, spørgsmålene røg en smule ud, men han måtte indrømme at han var nysgerrig omkring hende.
Da de steg ud af bilen, lyttede han kort til det kinesiske, før han ellers gik med ind på restauranten. Duften ramte ham med det samme og fik ham til at smile. ”uhhh, det skal nok blive godt… har hørt det er rå fisk, men jeg tror altid folk tager pis på mig når de siger det.”
Cloud klukkede over hendes overraskelse til chaufføren. ”I så fald, så skriver jeg lige til ham og så kører han os derned.” Han smilte kækt til hende. ”Sååå… hvad vil du lave efter highschool? Alle stiler mig det spørgsmål, så jeg bare nysgerrig på om du har en plan… jeg har ikke helt en endnu.” Han gjorde et nik imod en bænk, hvor de kunne side indtil de blev hentet.
River smilte kort til Rose, før hun forsvandt og her skrev han ellers bare i sin notesbog, til eftersidningen var over. Friheden kom og han fandt nu sig selv på vej ned imod biblioteket. Her fandt han hurtigt den blonde Rose. ”Hey..” sagde han kort og kontant. ”Så, matematik problemer?”
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! - Page 2 Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af Yuuka Tors Sep 28, 2017 7:55 pm

Hun nikkede roligt. "Ja jeg har også en youtube profil, men jeg laver ikke så meget på den, jeg ligger en video ud to gange om måneden." hvad lavede hun, tja hun lavede alt muligt. "Jeg forsøger at vise folk hvordan man sætter sit hår op på forskellige måder, samt laver jeg vegansk og vegetar retter, som stadigvæk er smagfulde." Hun fumlede en smule med sin nederdel, mens de snakkede. Hun følte sig så nervøs, men alligevel så lykkelig over at Joaquin gad at bruge sin tid på hende.
Hvor dyrt var det at være udvekslingsstudent, tja... Hun nåede knap nok svare før han spurgte hende om noget andet, hvilket fik hende til at adskille læberne for at lukke munden igen. " okaii.. først og fremmest... Det ved jeg ikke, jeg er ikke den der betaler, det gør mine forældre. Jeg har bare altid gerne ville ud og se verden og dette var en af måderne at komme ud og opleve en helt anden kultur." Hun smilte stort til ham, hvor hun lagde hovedet en smule på skrå. "Jeg vil rigtig gerne sælge når jeg bliver ældre, men hvis jeg kunne komme til det, ønsker jeg mere at være hjemmegående." Hun smilte stort til ham. "Det er lidt skørt, og gammel dags, men det er min lille drøm at få børn og være hjemmegående. Og om jeg ønsker at være fuldtids youtuber, det ville jeg elske, men jeg kan ikke leve på det, jeg tror jeg knap har 100 til 200 personer der abonnerer på mig... Jeg tjener intet på det, kun hvad 1 dollar hver måned, det er intet." Hun sukkede blidt. "Men dig derimod, du har omkring 1000 der abonnere på dig." Hun smilte blidt til ham. "Ellers andet du ønsker." Lød det kærligt fra hende, med en lille drillende tone.
"Det er rå fisk ja, og det smager virkelig godt." Hun ventede til han kom ind, før hun bad om et bord til to. "Jeg håber virkelig du kan lide det, ellers mener jeg at du kan få noget andet at spise. Men ellers er det fint, jeg skal nok betale for noget at drikke alligevel." Hun smilte kærligt til ham, hvor hun satte sig ved bordet.
Yuuka nikkede blidt. "Medmindre det er for meget, så kan jeg ikke helt gøre det." Hun smilte blidt til ham, hvor hun enkelte gange lagde hovedet blidt på skrå. "Altså, du ved, så kan vi sagtens gå rundt i stedet for at blive kørt." Hun smilte blidt til ham.
"Efter high school vil jeg forsøge at komme ind på college, jeg ønsker at komme ind i et musik college, jeg har altid gerne ville arbejde med musik, så jeg håber det ville kunne hjælpe mig med at kæmpe tættere og tættere på mit mål." Hun smilte kærligt til ham, hvor hun enkelte gange så sig omkring. Da de satte sig ved bænken smilte hun stort til ham og satte sig på bænken.
Da River stod foran hende, rejste hun sig roligt op igen. "Hej." Hun klappede sine bøger sammen og lagde dem i tasken. "jeg forsøgte, men jeg er helt tabt bag en vogn når det kommer til matematik." Hun smilte blidt til ham, hvor hun blidt lagde hovedet blidt på skrå. "Er du klar til at tage hjem til mig?" Hun smilte blidt til ham, hvor hun svang tasken over skulderen. "Er der noget mad du ikke spiser? Skal spørger fra min far?" Hun smilte stort til ham.
Yuuka
Yuuka
Baka

Antal indlæg : 186
Join date : 23/05/16
Hjemsted : hun bor sammen med Lilly og River.

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! - Page 2 Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af Cloud Tors Sep 28, 2017 8:25 pm

Han nød allerede at sidde og lytte om hendes youtube profil. Der kunne altid være inspiration, samt var han nysgerrig for hvad hun lavede på sin kanal, bare sådan generelt. ”Det er da fedt… det er interessant og jeg har ikke hørt andre gøre det før… så jeg syndes det er fedt.”
Allerede nu kunne han fornemme at han godt kunne lide at snakke med Haru. Det føltes så nemt. For ikke at sige han fandt hende pæn, meget endda. Dog gjorde det ham en smule nervøs på samme tid. Da spørgsmålene var blevet stillet, lod han hende svarer dem, før han spurgte om noget nyt eller kommenterede på det. ”Hvor er det fedt af dem at de gerne vil betale, så du kan komme ud og se verdenen!” Han smilte stort. ”Og hjemmegående? Det lyder rart… min mor var hjemmegående og jeg elskede det, så dine fremtidige børn vil også elske det, så det er en god ide. Hvad angår din youtube, så skal du bare blive ved.. 100 til 200 abonnerer, er da også meget, i betragtningen af at du snakkede om at du kun lavede to videoer om måneden.” Hans ord var opmuntrende og oprigtige.
Hendes drillende lille tone, fik ham til at klukke og række tunge af hende. ”Ja, flere, så jeg kan leve af det… min far siger det er skørt og jeg skal have et rigtigt job, men jeg elsker at underholde folk, om det så er spil eller ej… og youtube er en god måde at gøre det på.”
Han satte sig ved bordet og så nysgerrigt rundt engang imellem. ”Jeg er villig til at smage det hele, så du finder bare på noget og så spiser jeg det.” Her blinkede han til hende og betragtede båndet med sushi der kørte ved siden af dem.
Cloud viftede med sin hånd. ”Nej, jeg vil gerne kører os derned, så har vi også mere tid til at snakke sammen,” svarede han og sendte hende et nyt charmerende smil.
Imens de sad på bænken, snakkede hun om musik college, hvilket han fandt sødt. Dog fandt han det en smule umuligt at komme til at arbejde med musik, men det havde han selvfølgelig ikke tænkt sig at sige til hende. ”Det lyder fedt.” Han elskede synet af hendes kærlige smil, det var virkelig fangende. ”Et musik college, studerer i så kun musik eller?”
River klukkede og kørte en hånd igennem sit hår. ”Matematik er også en stor bunke lort, men det skal bare gøres. Ifølge min far, er det en af de vigtigste fag, af dem alle.” Han himlede med øjnene og tog en smøg op af lommen. ”Bare rolig, jeg tænder den ikke her og nej, der er ikke noget jeg ikke spiser. Jeg er stort set alt ædende… tak for resten Rose.. det er pænt af dig.. at invitere mig over at spise.” Han sendte hende et skævt smil.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! - Page 2 Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af Yuuka Lør Sep 30, 2017 8:14 pm

Haru smilte blidt over hans ord, han var mere rar end hun havde forstillet sig. Normalt forventede hun lidt at han var storsnudet, men ikke her. Han var rar og enlig også meget hyggelig at snakke med, på trods af at de kun havde snakket sammen meget kort. Hun nikkede kort til ham. "Jeg er glad for du finder det interessant, det er der virkelig ikke mange der gør, men jeg forsøger lidt at holde den i gang." Hendes stemme var kærlig, samt en smule blidt, mens hun holde en kærlig øjenkontakt med ham.
"Mine forældre ønsker vel bare at jeg oplever noget jeg gerne vil, på samme tid med at jeg går i skole." Hun sendte ham et stort smil. Hans mor var hjemmegående og han elskede det, hendes mor var mere eller mindre sammen med hendes far, de arbejdede vel på en måde sammen. Hun vidste ikke helt om hun kunne kalde dem for hjemmegående eller arbejdende, tanken slog hende i hvert fald. "Jeg håber da at mine børn ender med at værdsætte det, men jeg forventer ikke at få børn før jeg er mindst 25 år." Hun smilte kærligt til ham, mens hun lagde sine hænder imod hendes taske.
"Er det virkelig? Jeg føler at jeg sagtens kunne gøre mere.. måske jeg skulle forsøge at ligge flere op, nu hvor jeg ikke rigtig bor hjemme tror jeg at jeg har god tid til det, medmindre lektierne bliver et større problem for mig... Jeg stinker lidt til at lave engelsk opgaver, grammatikken er svær at skrive, men nemmere at snakke." Hun sendte ham et kærligt smil, hvor hun så op i hans smukke blå øjne, mens hun roligt lod sine øjne køre ned af ham og rette sig til hendes egne hænder.
"Underholde folk?" Lød det lavt fra hende, mens han forklarede at han ønskede at gøre det via Youtube. Det var vel en god ide, men kunne man leve af det? "Jeg vil altid følge dig, så jeg synes du skal forsøge at gøre det, og lad vær med at lytte til din far. Men et job ved siden af, kunne vel altid være rart. Måske bare et job hvor man arbejder meget lidt, do ved to tre gange om ugen." Hun smilte stort til ham, hun ønskede at hjælpe ham, plus hvis han tjente dobbelt op, ville han have råd til flere seje spil ikke sandt? Hun lagde hovedet en smule på skrå. Da han lagde blikket imod båndet med Sushi, klappede hun hænderne sammen, hvor hun rakte ud efter nogle få tallerkner. "Ok, du skal smage dem her og dem her... De er rigtig gode." Hun skubbede dem hen imod ham, hvor hun selv tog nogle til sig selv, som skam blev spist med velbehag. Hun så derefter imod ham, hvor hun ventede på at se om han nød det, eller om det ikke var hans stil. Måske han ikke kunne lide rå fisk? Hvilket bare gjorde at hun stirrede mere intenst på ham, end hun måske burde. Det var trods alt bare sushi han skulle prøve, men sushi var bare en kinesisk ting, så hvis han kunne lide det ville det virkelig hjælpe hende en hel det!
Yuuka sad med Cloud, betraktede ham en smule, især det charmerende smil han altid kom med. Hun smilte forsigtigt til ham, hvor hun enlig kunne mærke nervøsiteten rejse sig en smule mere. "Det har vi vel, selvom det nok er lidt den samme. Hvis vi går der hen har vi vel ligeså meget tid som hvis vi kørte ikke?" Hun så op på ham, med et bedårende smil på sine læber. Samtalen kom til at køre på om hun ville på musik college, hvilket hun nikkede til. Det skulle nok blive en oplevelse, hun ville i hvert fald kæmpe for at komme der ind. "Nej nej, det er et normalt college, men de har timer hvor man kan studere musik, sang, instrumenter. Du ved, hvis du gerne ville være sanger lære de dig at synge og bruge stemmen mere rigtig... Dog er der ikke så mange her, det er mere Los Angeles man skal hen til, hvis det endelig er." Lød det kærligt fra hende, hvor hun så ned i sit skød. "Der skulle dog være nogle her omkring, men jeg tror jeg kommer til at skulle spare godt op, før jeg kan komme ind på College, så jeg arbejder hårdt." Hun så endnu engang op på ham, hvor hun sendte ham et blidt lille smil. "Hvad vil du gerne efter skolen her? College? Arbejde?" Hun lagde hovedet en smule på skrå.
Rose pakkede tingene sammen, mens hun lyttede til Rivers ord. "Det samme gælder min far, han mener at matematikken hjælper os i det virkelige liv. Du ved, når vi skal betale regninger, betale moms osv... Selvom jeg ikke kan se hvorfor vi skal kunne regne en cirkel ud, ved at bruge Y og X..." Hun trak blidt på skulderen, hvor hun roligt svang tasken om på ryggen. Dog i det han snakkede om at han ikke ville tænde sin smøg her, gik det først nu op for hende at han havde en smøg mod sine læber.
Hun sendte ham bare et blidt smil og nikkede kærligt til ham. "Ok, du spiser alt... Det var godt, min far regnede med at lave boller i karry, hvis det er fint. Han var villig til at ændre det, hvis du ikke kunne lide det." Hun smilte varmt til ham, hvor hun roligt begyndte at gå sammen med ham. Dog i det han takkede hende for at han måtte spise med hende, så hun en smule overrasket op på ham. "Det skal du ikke takke over, jeg nyder at snakke med dig. Især når din hårde facade falder lidt af... Plus, jeg ser dig som en af mine få med rare venner." Hun smilte stort til ham, hvor hun ellers gik med ham.
Da de nåede til hendes hjem, var hendes far allerede i gang med at lave kødbollerne, da de trods alt tog længst tid. "Hey." Lød det fra ham, da de kom ind af døren, hvilket fik Rose til at råbe hej også. Hun stillede sine sko ud til siden, hvor hun trak sin jakke af og hang den op. "Du stiller bare dine sko hvor du vil." Lød det kærligt fra hende, hvor hun ellers trådte ordentligt ind. Roses mor kom gående forbi, hvor hun svang armene omkring Rose. "Dejligt at have dig hjemme igen, hvordan var skolen?" Lød det kærligt fra hende, hun havde en blond paryk på, den virkede dog altid så ægte. Man kunne ikke mærke på den at den var falsk, men man kunne enkelte gange ane det, fordi den var så perfekt redt.
"Det var fint.. Det her er River, en fra klassen, han går.." Hendes mor lagde en hånd over Roses læber. "Vi har mødt ham før, det er den lille bandit. Han der er lidt hård i munden ikke sandt." Hun trådte imod River, hvor hun lagde en hånd på hans kind. "Du har ændret dig meget, fra sidste forældre samtale. En køn ung mand." Lød det kærligt fra hende, hvor Rose skubbede lidt til hende. "Mor, stop, du gør det akavet." Lød det kort fra Rose, hvor man kunne høre hendes far ude fra køkkenet. "En rigtig mand, føler sig aldrig akavet tilpas!" Lød det højt fra ham, hvilket fik Rose til at tage River i hånden. "Vi går ind og laver lektier." Lød det fra hende, inden hun flygtede en smule ind på værelset.
"Undskyld, det må have være akavet." Lød det kærligt fra hende. Hendes værelse var stort, havde en dobbelt seng, fyldt med puder og bamser, samt nogle plakater af kunst og enkelte af bands. Hun havde et stort skrivebord, med en lampe og en stak bøger til at ligge på. "Ok, noget du har lyst til at lave, eller vil du hellere at vi springer ud i lektierne, jeg har lavet det meste, men du må meget gerne tjekke det igennem, hvis der nu er mange fejl." Lød det kærligt fra hende.
Yuuka
Yuuka
Baka

Antal indlæg : 186
Join date : 23/05/16
Hjemsted : hun bor sammen med Lilly og River.

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! - Page 2 Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af River Tors Apr 12, 2018 9:37 pm

Joaquin nikkede til det hun sagde. ”Du skal bare forholde den i gang… så skal folk nok opdage hvor fed din kanal er.” Selvom hun ikke bad om det, følte han for at komme med et lille råd omkring youtube. Ikke for at placere sig højere, men bare for hans egen erfaring.
Han smilte over det hun sagde med forældrene. ”De lyder som fantastiske forældre… de støtter dig.” Hans store smil forsvandt aldrig på hans læber. ”Og hey, hvis du har brug for hjælp med engelsk, vil jeg heller end gerne hjælpe dig! Jeg får som regel altid gode karakter igen, så jeg vil heller end gerne hjælpe… uh, også kan vi måske også lave nogle youtube videoer sammen!” det føltes rigtig rart at snakke sammen med Haru. Måske det var grunden til at han følte han bare kunne spørge hende om disse ting.
Et job ved siden af. Tjoh, det kunne han vel altid godt. Også selvom han tjente rent så godt på youtube, men det ville garanteret gøre hans far glad hvis han fik et arbejde ved siden af. Joaquin tog glædeligt imod alt den sushi hun rakte til ham og spiste det med velbehag. ”Det smager fantastisk!”
Cloud lyttede nysgerrigt til hendes ord om college. ”Jeg vil gerne arbejde på min fars firma.” Han smilte blidt til Yuuka. ”Så jeg vil desværre ikke følge med dig på musik college.” Han blinkede drillende til hende og fortsatte ellers med at gå ved hendes side. Det blev helt rart med en date sammen med hende.
Det var stadig uforståeligt for River at Rose rent faktisk havde inviteret ham over at spise. Nok skulle han hjælpe hende med matematik, men stadigvæk, hun tilbød ham et sted og spise. Venlighed… som han nok ikke helt fortjente når det kom til stykket. Han nikkede til det med hun sagde om fædre og matematik.
Hendes far regnede med at lave boller i karry. ”Det lyder interessant… har jeg aldrig smagt.” Side om side gik han med hende. Da hun sagde at hun så ham som en ven, spærrede han øjnene op og fnyste lavt, imens han så den anden vej. Venner… hvorfor så hun ham som en ven? Dog var det en rar følelse, som han nok ikke fik ham til at indrømme.
Så snart de kom til hendes hjem, så han sig nysgerrigt omkring og betragtede hver en lille del af hendes hjem. Her virkede rart… noget man altid gerne ville hjem til. Han stillede skoene hvor de andre sko stod og lyttede til den rare stemme fra en mor. I det han blev præsenteret af Rose, blev han pludselig en smule stif. Han så op på moren og smilte så godt han nu kunne. Det føltes underligt at smile…
En bandit… nu kunne han godt huske hvilket scenarie hendes mor hentydede til. Han klukkede svagt, lige til moren lagde en hånd mod hans kind og kaldte ham køn. Dette gjorde hans kinder røde! Hvilket fik ham til at se væk og vifte med en hånd. ”oh uhm… jeg… uhm…”
Før han dog kunne finde ud af hvad der skete, trak Rose ham ind på værelset og undskyldte. ”Det er okay. Man kan ikke styrer andre folks handlinger.” Nysgerrigt så han rundt på hendes værelse. ”Lad os bare starte på lektierne.” Her trak han en stol hen til hendes skrivebord og kiggede på det matematik hun nu havde lavet.
River
River
Noob
Noob

Antal indlæg : 302
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! - Page 2 Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af Aigemfarrel Lør Apr 14, 2018 9:13 pm

Joaquin var som en disney prins, sød, pæn charmerende og han ønskede endda at hjælpe hende. MEn uden at gøre noget dumt, han sagde bare at det galte om at være tålmodig! Hvilket var så sødt i følge Haru. Hun smilte kærligt til ham. "Det har du sikkert ret i, de ønskede vel bare at jeg nåede nogle ting i mit liv, så jeg ikke fortryder noget. Men alligevel kommer i skole, hvilket er fint. Så længe jeg får gode og høje karakter, så har jeg lov til at blive her." Lød det blidt fra hende.
I det øjeblik han sagde at han ville hjælpe hende med sit engelsk, hvis hun havde behov for det lyste hun en smule op. "Det ville jeg elske... Altså, elske at få hjælp, jeg har brug for hjælp er det jeg forsøger at sige. Hvis du forstår, du ved... med det skriftlige engelsk altså." Lød det blidt fra hende, hvor hun fik en smule røde kinder. Arg det var svært at snakke med en person hun var stor fan af. "Youtube videoer? Det ville blive underligt ville det ikke? Jeg laver mad og makeup på min, og du spiller.... Men sure..." Hvorfor ændrede hun mening? Hun var bare så nervøs lige nu.
Det at spise sushi med ham var enlig også lidt af en drøm. Hun var nærmest på en date med sit idol. Uuuuh hun kunne ikke andet end at smile selvom han havde en smule ris på sin underlæbe. Hvilket hun stirrede en smule på, inden hun pegede på sine egne læber. "Det kan ses, du har fået lidt ris på din underlæbe." Lød det blidt fra hende. Hun spiste derefter videre, mens deres samtale nærmest fortsatte i hvad føltes som to minutter, men i virkeligheden var 2 timer, hvor tjeneren kom hen til dem.
"Hvis i ikke er færdig endnu, er i nød til at betale to gange." Lød det undskyldende fra ham, hvor Haru så overrasket op på ham. "Har vi allerede været her i så lang tid?" Lød det mumlende og spørgende fra hende, inden hun tog sin pung op af sin jakke. "Vi er færdige nu." Lød det kærligt fra hende, inden hun rejste sig forsigtigt op fra pladsen og tog sine ting. "Oh... Det gør vel ikke dig noget vel?" Hun havde fuldstændig glemt at spørger Joaquin om han var ok med dette? "Uhm, hvis du stadigvæk er sulten, kan vi få noget is i Paradise, de skulle have is i hvert fald." Hun lagde hovedet forsigtigt på skrå.

"Firma, hvilken form for firma har han eller ejer?" Hun lagde hovedet en smule på skrå. Dog i det han sagde at han ikke følge med hende på college, rødmede hun en smule. "Det var hellere ikke det jeg... Du ved, du er udvekslings student her, så selvfølgelig rejser du hjem så snart du har færdiggjort skolen her, intet under." Lød det en smule nervøst fra hende, selvom hun nok måtte indrømme at hun lidt havde håbet på at han blev i landet længere tid end to år... Der var kun dette år og næste år, så ville han være tilbage i Australien. "Jeg håber du får noget ud af dette, altså ud af skole gangen her og hvis du har brug for hjælp til dine lektier vil jeg altid gerne forsøge at hjælpe, hvis jeg kan... Jeg ikke så god til matematik dog." Hun havde en ok karakter, men ikke perfekte, det lå nok på omkring 4-7 men ikke højere og aldrig højere!

Rose så overrasket på River. Han havde aldrig fået boller i karry. "Det er en fryd! Min far laver den bedste karry sovs, så det er noget du ikke burde gå glip af." Lød det kærligt fra hende.
Så snart Rose havde stjålet River ind på værelset var hun nu ved at pakke tingene ud på skrivebordet så de kunne alve lektier, altid noget at han gerne ville hjælpe hende. "Ok... Lets work!" Lød det begejstret fra hende. Hun forsøgte at rette sine fejl hvis der var nogle i matematikken og spurgte ham om hjælp mange gange, hvor hendes mor kort bankede på og kom ind med te og småkager. "Her, bare lidt snacks til jer. Jeg husker du var glad for snacks da du var helt lille River." Lød det fra Lillith med den altid varme moderlige stemme.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! - Page 2 Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af River Tirs Apr 17, 2018 7:06 pm

Så længe hun fik gode karakterer så skulle hun nok få lov til at blive her. ”I så fald må jeg heller hjælpe dig med det engelske, så er vi sikker på at du kan få lov til at blive her.” Han smilte stort til hende. Lyden af hendes blide stemme var fantastisk. Den passede perfekt til hende. ”Jeg vil heller end gerne hjælpe dig, du siger bare til… så kan vi holder nogle lektiedates.”
”Nej, vi kan sagtens finde på en video at lave sammen! Måske jeg kunne få lov til at lægge make up på dig og du kan få lov til at lægge det på mig?” Herpå tog han et nyt stykke sushi ind i sin mund og pegede kort på hende med sine spisepinde. Da hun pegede på hans læbe, fjernede han hurtigt risen og rødmede en smule. ”Oh, haha… undskyld, jeg kan være lidt af et mess.” han grinte svagt af sig selv og så ellers ind i hendes smukke øjne.
Tiden fløj bare af sted. Før han vidste af det, havde de allerede siddet der i to timer og de blev nu pænt bedt om at gå, hvis ikke de ønskede at betale igen. ”Nej nej, det gør mig skam intet!”
Han satte sig op og tog sin jakke på. ”Lad os tage en is… jeg giver!” han gjorde et forsigtigt nik med sit hoved til at hun skulle følge med ham. ”Trods alt gav du sushi.”
Han gik sammen med hende hen til isboden, hvor hun her ville få den is hun ønskede.

Det var rart for Cloud at hun spurgte ind til hans firma. Det måtte da betyde at han ikke kedede hende helt vildt. Han smilte venligt til hende. ”Min far ejer et firma der laver våben til militæret, samt deres træningsbaner osv.” Forklarede han med en glød i sine grønne øjne. ”Det lyder måske en smule ulovligt, men bare roligt… det er intet hen i den stil.”
Hendes nervøse måde at sige han ikke blev her på, fik ham til at smile til hende. Måske hun ønskede at han rent faktisk kunne blive en smule længere. ”Tak, jeg sætter pris på din assistance… der kommer garanteret et eller andet hvor jeg ikke føler at jeg kan følge med.”
Det var måske en lille løgn. Han havde ikke de største problemer med skolen, men hvis det var en måde at få tilbragt tid sammen med Yuuka på, så måtte han tage det i sig.

River klukkede over at hun fandt boller i karry så lækker. Nu havde han blot højere forventninger til retten. ”I så fald, bliver det spændende at spise det.”
Mere var de ikke lige begyndt at lave matematikken, til hendes mor kom ind med en masse småkager og noget te. Dette fik hans mave til at snurres i fryd. Kort så han op på hende, betragtede den søde mor og smilte svagt til hende. ”Tak.” det lykkedes ham rent faktisk at sige tak.
River
River
Noob
Noob

Antal indlæg : 302
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! - Page 2 Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af Aigemfarrel Tirs Apr 17, 2018 7:47 pm

Haru kunne ikke andet end at smile over hans kærlige ord. Han ville hjælpe hende, hvilket kun var godt! Hendes idol var sødere end man kunne have forventet han ville være, hvilket kun var godt. Hun sendte ham et stort smil. "Jamen så vil jeg tage en masse af din tid, på den måde er jeg sikker på at jeg kan få lov til at blive her." Lød det kærligt fra hende, med et blidt lille smil på hendes læber. "Lektiedates, det lyder som en hyggelig ting. Selvom jeg nok er mere eller mindre nødt til at holde daten hos dig, der er alt for meget larm hos mig." Lød det kærligt fra hende.
Han ville stadigvæk gerne være med på en video hvilket kun gjorde hende mere glad, hun ville kunne lave en video med ham! Og han ville være ok med at hun brugte sin tid på at lægge makeup på ham. "Det ville jeg elske, men det er ikke sikkert folk vil se det. Så i stedet skal vi måske spille et spil også kan jeg give dig makeup på, hver eneste gang du taber ligger jeg makeup på dig og det samme omvendt?... På den måde kan vi ligge begge op." Lød det kærligtt fra hende, med et lille smil på hendes læber.
Da han pegede på hende med sine spisepinde, så hun overrasket på dem inden hun så op i hans øjne. "Det er set meget uhøfligt at pege på en med sine spisepinde." Hun lagde hovedet en smule på skrå. Han vidste det ikke, så hun så det ikke så slemt men han skulle altså lige vide at det ikke var okaii.
Så snart de var på vej videre, så hun en smule spørgende på ham. Han ville betale, dette fik hende til at smile forsigtigt til ham. "Ok. Så lad gå da." Hun betalte kort for det hele, inden de nu gik ud af døren. "Det sandt, men det er ok... Jeg inviterede dig trods alt ud på det." Lød det blidt fra hende.

Yuuka så en smule overrasket på Cloud. Våben ligefrem, det lød så farligt og ekstremt. "Er det virkelig noget du vil?... Jeg er måske en smule i tvivl om hvilken form for ting det ville overraske, du ved... Er det ikke en farlig karriere at følge?" Hun lagde hovedet en smule på skrå, stadigvæk med et smil på hendes læber. Hun ønskede ikke at være uhøflig. "Du sagde militær og træningsbaner, så jeg kunne ikke forstille mig at det ville være ulovligt." Lød det kækt fra hende.
Hun følte sig så nervøs da de pludselig snakkede om at han ikke ville blive i landet blev hun lidt trist, hun ville af en grund have at han blev lidt endnu. Selv hvis de ikke skulle date, ville det være rart med en god ven! "Måske og måske ikke, men jeg vil være der til at hjælpe." Lød det kærligt fra hende, hvor hun satte hovedet lidt på skrå.

Rose smilte stort til River. "Det gør det i hvert fald." Lød det nærmest lykkeligt fra hende. Rose smilte blidt til sin mor, hvor hun kort takkede hende. "Tak... Men du burde ligge i sengen mor... Ikke tage dig af os, jeg ville sagtens selv kunne hente dem." Lød det kærligt fra hende. Hvor hendes mor kort smilte. "Lad mig nu gøre lidt for jer." Lød det drillende fra hende. Hun lukkede kort sine øjne i, da hun sendte dem et smil og gik derefter ud igen. "Kald endelig hvis i har brug for hjælp til lektierne, jeg vil gøre mit bedste for at hjælpe jer." Lød det blidt fra hende, mens Rose forsigtigt nikkede til dem.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! - Page 2 Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af Cloud Tirs Apr 17, 2018 8:24 pm

Maden var fantastisk, pigen var smuk og rar, så han kunne ikke have forestillet sig en bedre dag. ”Det kan sagtens være hjemme ved mig, men du skal bare være forberedt på at vi har en stor, stor hund… så hvis du er bange for hunde, er det nok ikke så god en ide.”
Ideen med spillet og make upen var en fantastisk ide! På den måde kunne de smede deres to kanaler sammen. ”Det lyder som en rigtig god ide. Så må lige finde en dag hvor vi kan filme den så.”
Så snart hun sagde han ikke måtte pege på hende, sank han hurtigt sine spisepinde og undskyldte. Trods alt havde han ingen forstand på hendes kultur, men hvis det var tilfældet, skulle han nok lade være en anden gang.
Han rakte hende den is hun nu ville have og spiste nu ellers sin egne. ”Det her må vi gøre igen.” Stadig med et stort smil på læben, stod han og spiste af isen. ”Men fortæl mere om dig selv… jeg vil vide alt hvad du kan fortælle… ynglings farve… mad… hade mad… mit er kål.”

”Det er ikke så farligt og ja… det er noget jeg virkelig vil. Jeg vil elske at vide at jeg er til nytte for vores militær,” forklarede han og lagde an til at de nu skulle dreje til højre, dog gik det også op for ham at han ikke anede hvor de skulle gå hen. ”Uhm… du ved vel hvor de sælger de bedste pizza slices.” De nysgerrige grønne øjne så rundt. De folk han nu fik øjenkontakt med fik et stort smil. Cloud kunne ikke vente med at smage et såkaldt pizza slice fra USA.

Så snart Roses mor var gået, så River hen på hende med et spørgende blik i sine sorte øjne. ”Hvorfor skulle hun blive liggende i sengen? Er hun syg?” Det blev stillet så stille og rolig han nu kunne. Han havde ikke bemærket parykken. Kort betragtede han igen matematikken og forklarede hende ellers hvordan hun kunne løse den næste opgave.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! - Page 2 Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af Aigemfarrel Tirs Apr 17, 2018 11:02 pm

Haru smilte og rystede blidt på hovedet. "Jeg er ikke bange for hunde, jeg er dog mere til katte, men jeg kan også godt lide hunde." Lød det blidt fra hende. Hun vidste han havde en kat, men ikke en hund. Dog mente hun det skam, hun var mest til katte end hunde. Hunde var søde, men katte var nemmere at være sammen med, samt var de kærlige og søde. De ville ikke kræve så meget arbejde hellere. De ville være nemme at arbejde med.
Han ville gerne spille med hende også ville taberen have makeup på, dette fik hende til at smile stort. "Fint for mig, jeg kender ikke nogle her, så jeg har tid hver dag... Dog skal jeg også tage mig af mine lektier." Hun lagde en finger mod sine læber, hvor hun kort så sig rundt. "Hvis du bare finder en dag ville vi sagtens kunne gøre det." Lød det forsigtigt fra hende.
Det at han virkede en smule lille efter han havde peget på hende med sine spisepinde, fik hende kun til at vifte med sin hånd. Som et tegn på at det var ok, det var trods alt ikke noget han som sådan havde gjort velvidende om det. Dog så snart de gik ud og fik en is, tog hun glædeligt imod den. "Med glæde, så ville du kunne vise mig mere rundt i byen." Lød det drillende fra hende, de havde trods alt ikke set noget af byen endnu.
"Mere om mig selv..." Hvad skulle hun snakke om, det virkede underligt at han ville vide de små ting om hende, samt det at hun skulle snakke om sig selv. "Well... Jeg elsker grøn eller nok mere naturlige farver, der lyser lidt. Men ikke pang farver." Lød det forsigtigt fra hende. "Ynglings mad... Den er svær, jeg er ret glad for karry og ris, eller chilicheese tops, de er også gode. Tror jeg kunne spise dem for altid." Lød det kækt fra hende. "Men hade mad... Den er ikke så svær, jeg tror det er muslinger, ved at folk siger at man ikke er en rigtig vegetar hvis man spiser skaldyr og fisk, men lad os sige at jeg ikke spiser de dyr som jeg ser i hverdagens liv.... Jeg ser ikke fisk i live, men køer osv derimod er noget vi deler landet med, fisk spiser jeg kun hvis jeg har brug for nogle af de stoffer de giver... Undskyld jeg forsvare mig selv, jeg bare lidt bange for du dømmer mig for dette." Lød det forsigtigt fra hende.
"Men kål virkelig, hvorfor kan du ikke lide kål?" Lød det drillende fra hende.

"Men hvorfor så ikke bare arbejde indenfor militæret, du ved være en del af fodfolket. Hvis du ender ud med at blive en dem der bringer våben ville våbene så ikke også blive solgt til modstanderen?" Hun lagde hovedet en smule på skrå.
Da han ville dreje fulgte hun sjovt nok med, på trods af at hun godt vidste hvor de rigtig skulle hen. Dog i det øjeblik han stoppede op klukkede hun kærligt og nikkede med hovedet. "Der er en lige om hjørnet." Hun gik lidt videre hvor de stoppede foran en Jacks Pizza, her gik hun ind og så tilbage på ham. "Vi bestiller en hel pizza og deler den, da jeg har en ide om hvad du skal prøve... De laver en ok god pizza med pomfritter ovenpå, den smager yderst delikat." Lød det kækt fra hende. Hvis han gik med på den ville hun bestille den og derefter sætte sig ved et bord.

Da River så spørgende imod Rose sendte hun ham bare et stort smil og kiggede ned på sine papir igen. Hans spørgsmål overraskede hende en lille smule. "Oh... Ja hun har Leverkræft... Ligger på T3, N3 og M14... JEg ved ikke om du forstår, men T er hvor stor kræftknuden er, N er hvor udbredt det spreder sig og M er om det har spredt sig til flere organer... Så hun er lidt hårdt ramt." Lød det en smule lavt fra hende.
Hun forsøgte derfor at koncentrere sig om sine lektier, til hendes mor kom ind med et brev. "Du har fået brev fra skolen og der er også en pakke til dig" Lød det kærligt fra hende. Dette fik Rose til at smile og takke, inden hun åbnede det så hun lidt skeptisk på det. Havde hun fået en advarelse allerede på første skoledage? Dog var det langt fra dette.
"Vi skal begynde at gå med skoleuniform... Hele vores skema er lavet om til det japanske, for at se om det ville hjælpe på vores karakter, da Japan er en af de lande med de højeste karakter, vil forsker bruge vores skole som et forsøg på at se om deres skole system virker." Lød det fra Rose, inden hun rakte River papiret, så han selv kunne læse det, hvis han altså ville.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! - Page 2 Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af River Ons Apr 18, 2018 5:57 pm

Hun var mere til katte. Igen blev et smil bare stort på hans læber. ”Virkelig? Også mig! I så fald vil du elske Kimber… han er dejlig… en smule fed, men dejlig.”
Selvom han var ved at være fuld, fortsatte han med at proppe sig, da det bare smagte så godt! Specielt dem der havde crispy omkring sig. ”I så fald… lad os gøre det på fredag? Det er starten på en weekend og højst sandsynligt har vi ingen lektier der.” Han glædede sig nu helt til weekenden, hvis hun altså havde tid og lyst. På den anden side, havde hun nu sagt ja til at have lyst, så nu var det bare tid det handlede om.
Imens de spiste isen, begyndte han ligeså stille at gå. ”Vi kan begynde en rundtur allerede nu… bare stille og rolig.” Det var først nu at det gik op for ham hvor lille hun var ved siden af ham, nu når de gik her, side om side. Det var rart at hun bare blev ved med at svarer på hans spørgsmål og at det igen lå til at de havde så meget tilfælles. ”Jeg elsker også chilli cheese tops… de er så lækre!” da hun begyndte at forsvare sig selv, viftede han med den hånd der ikke holdt isen, specielt da hun undskyldte. ”Det er helt i orden, du vil hurtigt lærer ved mig at jeg ikke dømmer folk og jeg kan godt være enig med muslingerne… det kan være ret så… uhm… ja, gustent og ja, jeg er ikke venner med kål… for mig lugter det så meget og smager bittert.”

”Det kan du vel også have ret i, mest er det fordi at min far gerne vil have at jeg overtager… ikke at det gør mig noget. Jeg har to andre søskende, så jeg finder det rart at det er mig som han ønsker skal tage over. Men ja, våbene vil aldrig ryge i de forkerte hænder.” Han blinkede igen til hende og fulgte ellers med rundt om hjørnet. ”Australien har styr på det… det er jeg sikker på.”
Han gik ind på pizza stedet sammen med hende. Den fantastiske duft af pizza kom som et vindpust over ham. ”Det lyder fantastisk… lad os bestille den. Jeg glæder mig til at smage en amerikansk pizza.” Så snart de havde bestilt, satte de sig ved et bord og han lænede sig her tilbage i stolen. Et tegn på at han slappede af.

Ordet kræft, fik River til at spærre sine øjne op og ellers kort se den anden vej, for ikke at lade hende se mere af hans reaktion. ”Javel ja…” i det han havde fundet det rette ansigtsudtryk, så han hen på hende igen med et skævt smil. ”Det jeg ked af… det må ikke være…” Mere nåede han ikke at sige, før hendes mor igen kom ind og hans mund lukkede i som en østers. En kasse og brev fra skolen.
”Måske det er en pris for at være bedste elev,” mumlede han sarkastisk. Den sarkasme trak han dog hurtigt i sig. Skoleuniform… whut! Hurtigt trak han brevet til sig og læste det igennem. ”Nonononono…. Oh nej… uniformer… ellers tak… man kan jo ikke vise sin personlighed frem i en uniform.”
River
River
Noob
Noob

Antal indlæg : 302
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! - Page 2 Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af Aigemfarrel Ons Apr 18, 2018 6:32 pm

Hans ord om at hun ville elske Kimber fik hende til at klukke. "Han er lidt en maskot for din kanal, så jeg kan allerede godt lide ham. Han er sød og lidt træls når han dukker op foran skærmen og ødelægger dit spil." Lød det drillende fra hende.
"Starte fredag med en, det ville være fint for mig alt efter om vi har fået lektier for. Men kan det være hos dig?" Lød det en smule spørgende fra hende. Hvis de lavede en ville det helt sikkert blive sjovt, de kunne snakke og hun kunne se hans hjem. Grunden til at hun ikke så gerne ville hjem til sig selv var fordi hun frygtede hans reaktion på hendes hjem. Hvad nu hvis han endte med at ville bruge hende på grund af sine penge?
Da Joaquin langsomt begyndte at gå rundt, fulgte hun forsigtigt fra ham. Forsigtigt så hun op på ham, men tøvede skam ikke på dette. "Oh okaii." Hun slikkede kort sin is, hvor hun ellers smilte blidt til ham og så sig omkring. Hun var mere end et hoved mindre end Joaquin, hun havde altid været meget lille. Men hun var ikke en der gik op i det, måske fordi det blev set som sødt i Kina, hvilket gjorde at hun ikke havde mødt så meget negativitete omkring hendes højde.
Hun så rundt, mens hun snakkede. "De er helt vildt lækre, jeg elsker dem... En god og hyggelige lille snack." Lød det lykkeligt fra hende. "Elsker chili cheese tops, check... Dømmer ikke, check... Hader muslinger, check... Kan ikke tag kål, minus... Men ind til videre er der flere plusser end minusser." Lød det kækt og drillende fra hende. Hun lavede selvfølgelig bare sjov, var ikke helt seriøs omkring det. Dog var hun glad for at han havde så meget tilsammen med hende.

"Hvad nu hvis de ryger i de forkerte hænder, det er aldrig til at vide." Lød det fra Yuuka, ja hun var måske lidt på tværs, men i følge hende var det med våben ikke så fedt. Hun var måske lidt en modstander af våben, gik meget mere op i fred. Så en lille hippi kunne man vel kalde hende. "Ok." Lød det en smule lavt fra hende.
De satte sig begge ved et bord og kunne nu snakke om alt, hun lyttede til skole systemet de havde i australien samt den accent de enlig havde. Hun hørte også lidt om hans karakter og holdning til de forskellige samtaler, lige til pizzaen nu var klar og hun nu gik hen for at hente den. Hun skillede det fra hinanden, så man nærmest kunne se osten blive revet fra hinanden.

Rose sendte River et lille smil. "Det skal du ikke være, det går nok... Jeg håber hun kommer over det, hun er en stærk kvinde." Lød det kærligt fra hende. Hun sagde det på trods af hendes mor stod i døren, hvilket bare gjorde at Lillith smilede kærligt til dem begge.
Hans sarkastiske ord fik Rose til at række tunge af ham. "På en dag ved de at jeg er den bedste." Lød det sarkastisk og drillende fra hende. "Men... Det er..." Hun læste det igennem og fortalte derefter hvad det var. Da han trak papiret ud af hendes hånd så hun på ham. Hans reaktion virkede irriteret, hvilket fik hende til at se en smule overrasket på ham. "Hvad er problemet ved... Du kan vise den på dit hår, så." Hun smilte drillende til ham. "Vil du med ned og se uniformen? Jeg tror det er i pakken." Lød det kærligt fra hende. Hvis han sagde ja, ville hun smutte nedenunder for at finde kassen.

Skoleuniformen:
Highschool over again!! - Page 2 012d9e99739c5df0a9461c19bbf1a5a3
Idræts tøjet: Highschool over again!! - Page 2 Tlc__ishin_high_school_pe_uniforms_by_mikkoy-d7r7haf
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! - Page 2 Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af River Tors Apr 26, 2018 5:32 pm

Joaquin havde i et kort øjeblik glemt at hun egentlig fulgte ham på Youtube. Derfor kendte hun allerede Kimber. ”Oh, ja… det er en af hans specialiteter!” Kimber var en lille idiot. Men en dejlig lille idiot. Der var ingen som kunne slå Kimber. Ikke engang Josh´s smukke Ghost.
Han nikkede til spørgsmålet om det kunne være hos ham. ”Sure! Men, min familie kan være en smule anmassende, men de er rare nok. Bare så du er advaret på forhånd.”
I det hun begyndte at sige check til ting omkring ham, havde han skeen i munden og satte hovedet på skrå, for at betragte den smukke pige ved siden af ham. Tjekkede hun om han var en god kæreste? Selvom han normalt ikke fik røde kinder, begyndte han nu selv at mærke sine kinder blusse op. ”Ja. Vi har en del ting tilfælles!” Af ren og skær venlighed, lyste de blå øjne op.

Cloud havde ikke forventet at Yuuka ville være så meget imod det. Våben var da ikke det slemme her i verden, tvært imod var det de folk som havde våben. Hvis man ikke kunne håndtere det, skulle man bare bag tremmer, svære var den ikke. ”Det har du ret i… det kunne de og det er ikke en rar tanke, men… man skal aldrig fokusere på de ting der kan gå galt, men tvært imod alt det der kan gå rigtigt.”
Imens de spiste pizzaen, snakkede de om alt imellem himmel og jord. Hun var virkelig rar at snakke med og hun fik ham til at føle han var en del af samfundet.

River nikkede til det hun sagde. Der var ikke så meget mere at sige. Hendes mor var en stærk kvinde, så hun skulle nok klare den… ikke sandt?
Den søde lille kommentar om at hun nok skulle vinde en pris en dag, klukkede han bare og fortsatte ellers med matematikken. Det vil altså sige, indtil hun afslørede skoleuniformerne. Selvom han endnu ikke havde set dem, kunne han allerede regne ud at de ville være hæslige. Det var skoleuniformer altid.
”Sure… lad os gå ned og se dem.” Nok lød han ikke entusiastisk, men han gik alligevel med hende nedenunder for at se dem. I det han så dem, rynkede han på næsen. Hvis pigernes var så kedelig at se på… hvordan kom drengenes så ikke til at se ud!? ”De… de ser hæslige ud.”
River
River
Noob
Noob

Antal indlæg : 302
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! - Page 2 Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af Aigemfarrel Tors Apr 26, 2018 5:58 pm

Haru smilte bare blidt til Joaquin, måske han havde glemt at hun enlig så hans videoer? "Det ok, det har vel sin charme i sig selv." Lød det blidt fra hende.
Så snart hun sagde check kunne man se en smule uro i hans øjne, eller måske en smule ydmyghed? Blev han genert over dette? Hun så lidt forsigtigt op på ham, inden hun tog en skefuld af isen i munden. Hun sendte ham et blidt lille smil. "Det vil jeg også mene, selvom du måske ikke ligefrem finder det hyggeligt at lave lektier, jeg synes lektier er meget hyggeligt og enlig også rart. Er du enig i det." Hun så kærligt op på ham, med et forførende lille glimt i sine øjne.

"Hvad kan gå godt med et våben?" Hun løftede sit ene øjenbryn mens hun så op i hans grønne øjne. Han kunne da ikke mene det seriøst, våben var farlige og ja det var folk også, men hun var sikker på at hvis folk ikke havde så mange våben i hånden ville de ikke kunne skade nogle. Ikke sandt?
Samtalen ændrede sig dog så snart pizzaen kom på bordet, hvilket var rart nok for hende. Hun ønskede ikke at gøre ham sur overhovedet, dog måtte hun indrømme at hun var lidt imod hans holdning til våben, hvorfor var han så ligeglad med så farlige ting.

Da de gik ned for at se uniformerne så hun en smule rundt. Det var lidt underligt, men meget rart for hende at de nu ikke skulle gå op i hvordan deres tøj var, hvilket også betød at de andre ikke længere kunne mobbe en for at have noget *Mindre* pænt tøj på.
Rose løftede uniformen op af sin kasse, hvor hun smilte stort. "Hvor er den flot!." Lød det begejstret fra hende, inden hun lagde den nær sin krop. "Hvad synes du? Er d....." Hun så lidt op på ham, hendes smil var falmet lidt, mens øjnene så lidt overrasket på ham. Dog sendte hun ham et kærligt lille smil. "Jeg synes nu de er meget flot." Lød det forsigtigt fra hende, inden hun rettede sig mod kassen igen.
"Vi har også fået noget idræts tøj!" Lød det endnu engang begejstret fra hende. Hendes mor smilte bare og James gik rundt med et blomster forklæde. "De sendte et brev om størrelse osv, så jeg håber at det er de rigtige størrelser vi sendte." Lød det kækt fra ham.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! - Page 2 Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af River Tors Apr 26, 2018 7:58 pm

Joaquin gjorde en lille rynken på næsen. Efter dette, smilte han dog stort til hende og tog et ordentlig bid af sin is. ”Nope, jeg bryder mig ikke om lektier overhovedet! For mig er de bare i vejen… jeg kan ikke se hvad det skal bruges til og jeg laver dem egentlig aldrig.” dog i det han opdagede det forførende glimt i hendes øjne, var hans knæ kort som smør. Han havde virkelig aldrig set så smuk en pige før. Hendes store øjne og fine pouty læber. ”Men hey, det er cool at du elsker at lave dem, det betyder at du bestemt ikke har nogle problemer med skole.”

Måske det var på tide at komme ind på et andet emne. Derfor valgte Cloud bare at smile til hende og åbnede munden, for at sige: ”Lad os snakke om noget andet… det er underligt emne at snakke om alligevel.”
Pizzaen smagte fantastisk. ”Wow, jeres amerikanske pizzaer er vidunderlige!” Han tog et ordentligt bid af sin slice, nød dets vidunderlige smag og slugte det med velbehag. ”I Australien er det langt fra det samme.”

Det overraskede ikke River at Rose fandt dem pæne. Trods alt var hun en pige. Alle piger ville garanteret kunne lide tanken om at have en uniform på. Han sukkede og betragtede nu ellers gymnastiktøjet. Det var ligeså slemt som uniformen. På den anden side, han dukkede aldrig op til idræt alligevel, så det ragede ham ikke en disse. Kort så han sig over skulderen da James snakkede. Han fik et lille smil på læben, samt et lille grin, over at han havde et blomsterforklæde på. ”Det skal nok blive interessant og se hvor mange der rent faktisk har tænkt sig at tage dem på.”
River
River
Noob
Noob

Antal indlæg : 302
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! - Page 2 Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af Aigemfarrel Tors Apr 26, 2018 8:20 pm

Han lavede aldrig sine lektier, kunne han overhovedet hjælpe hende med engelsk? "Oh... Ville du så overhovedet kunne hjælpe mig med mit engelsk? Hvis du ikke laver lektier osv." Hun ønskede ikke at være uhøflig men hun ønskede hellere ikke at blive sendt hjem tidligt, især hvis hun fejlede sin prøver osv.
"Sure, men mit engelsk skriftlig grammatik er ret dårligt, jeg ikke så god til det, He she it osv... Det er svært..." Hun så kort imod ham, med et blidt smil på sine læber. Hun kunne måske forsøge at læse mere op på tingene eller forklare hendes forældre at hun havde brug for en tutor. Dog havde hun lidt håbet på at det kunne have været Joaquin.
Et lille suk slap hendes læber, hvor hun kort slikkede toppen af skeen.

Yuuka nikkede til hans ord. "Det er rigtig nok... Men jeg må dog indrømme at jeg ikke er så sikker på hvad vi skal snakke om, måske maden?" Lød det kækt og drillende fra hende, hvor hun kort så sig omkring.
Så snart de spiste var det som en dans på roser i hendes mund, det var dejligt at spise Pizza især når man var sulten. "Enig... Selvom jeg ikke har prøvet andre former for pizza i andre lande, men jeg føler mig kun beæret over at være amerikaner når du nu siger vores pizza er god." Lød det kækt fra hende, inden hun tog endnu en bid.
"Hvordan er de da i Australien?" Lød det kærligt fra hende. "Er de kedelige eller hvordan er de?" Lød det kækt fra hende.

Rose smilte bare, i det hendes forældre kom hen til dem. "Det fint!" Lød det fra Lillith, hun smilte kærligt til dem. "Uh! Jeg ville elske at se jer begge i en... River du må huske at komme over i din uniform også!" Hun klappede sine hænder sammen. "I ville helt sikkert se søde ud begge to!" Lød det bedårende fra hende. "Så husk at kom tilbage engang i mellem." Lød det blidt fra hende, hvor Rose så op på hendes mor og smilede ellers blidt til hende. "M..." Mere fik hun ikke sagt før James lagde en hånd på hendes hoved.
"Du altid velkommen her River, især nu når du hjælper Rose med lektier." Lød det kækt fra ham. Rose smilte bare forsigtigt til dem alle.
"Brevet siger at hvis du ikke har den på bliver du sendt hjem osv, og hvis vi har for meget fravær skal vi tage året om." Lød det forsigtigt fra hende.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! - Page 2 Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af Cloud Tors Apr 26, 2018 11:31 pm

”Selvfølgelig kan jeg det! Nok laver jeg ikke mine lektier, men jeg er god til mit engelsk og når jeg så endelig aflevere en engelsk aflevering, så får jeg skam 12,” pralede han en smule og klikkede med sin tunge. ”Så selvfølgelig, jeg skal nok hjælpe dig, du siger bare til!” Han smilte stort til hende og sendte hende en tommelop.

Cloud rødmede en smule, men det lykkedes ham alligevel at beholde et kækt smil på læberne, da hun snakkede om at hun ikke var sikker på hvad de kunne snakke om. Forhåbentlig følte hun ikke at det var en smule akavet med ham. Dog fandt de hurtigt noget at snakke om. Maden! Sikke en god ide. Han smilte blidt til hende. ”De er ikke kedelige, men de har ikke simple ting på sig ligesom jeres… de er… uhm… der er flere blade på og grøntsager. Ikke noget så simpelt som en lækker ostepizza!” selv klikkede han med sin tunge. ”Så, ja, du kan kalde dem kedelige.” her nød han endnu en bid af sin pizza.

River rødmede en smule. Hvorfor i alverden ville de se ham i en uniform?! Og hvorfor var de så venlige imod ham overhovedet!? Han kiggede den anden vej og kløede sin nakke, lod dem egentlig bare snakke sammen, indtil han til sidst kiggede hen på faren. ”Tak… jeg skal gøre mit bedste. Og jeg sætter også pris på jeres venlighed.” Kort bukkede han for dem.
Ordene om at man ville blive smidt ud, fik River til at sukke. ”I så fald må jeg heller tage den på…” Det lød en smule opgivende.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! - Page 2 Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af Aigemfarrel Tors Apr 26, 2018 11:46 pm

Han fik rent faktisk gode karakter, dette fik hende til at smile stort. "Virkelig, det snyd. Du kæmper ikke engang." Lød det drillende fra hende, hvor hun kort rakte tunge af ham. "Men så må vi se om jeg kan finde ud af engelsk og ellers få din hjælp hvis det ikke går." Lød det kækt fra hende, med et lille smil på hendes læber.

Yuuka smilte stort til ham. "Virkelig, jeg synes ellers det lyder meget lækkert." Lød det drillende fra hende. "Men jeg kan sagtens se hvad du mener, jeg ville også synes det var kedeligt hvis det var mig." Lød det kækt fra hende, mens hun spiste nogle af pomfritterne fra sin pizza. "Hvad er så din livret hvis det er?... Noget fra australien? Slange suppe måske." Lød det lidt drillende, dog kærligt fra hende.

Rose rødmede lidt over sine pinlige forældre. Dog var hun glad for deres muntre humør, men hun håbede ikke at River fandt dem alt for trælse. Da han bukkede for dem smilte de begge bare. "Det vil altid være sådan når du er her." Lød det kækt fra ham, hvor han klappede Rose på hovedet. "Indeed, det er bedst hvis du tager den på, så du kan blive på skolen og hjælpe Rose. For ikke at snakke om at vi jo skal se din uniform. Rose har aldrig folk med hjem fra skole, så vi ønsker selvfølgelig at have et billede af jer begge i det! Det ville være skønt." Lød det fra ham, hvor han kort krammede Rose.
"Faar! Du gør det pinligt, vi ville bare lige se uniformen og ellers gå tilbage til lektierne." Lød det kærligt fra hende. "Nej nej nej! Jeg har behov for at du dækker bord og så er maden faktisk færdig." Lød det fra ham, inden han begyndte at sætte gryderne på bordet og Rose ellers pakkede uniformen væk.
Så snart de sad og spiste ville River blive snakket med som var han en del af familien, de ville snakke om hans skole gang og hans karakter og øse mad op til ham, samt det at hvis han sagde han var mæt var de lidt imod ham, der var altid lidt ekstra til ham. Hvilket nærmest blev tvunget i ham.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! - Page 2 Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af Jacob Søn Apr 29, 2018 4:04 pm

Joaquin rakte blot tunge af hende. ”Du har ret… jeg kæmper ikke med engelsk, eller nogle af mine lektier!” Igen blinkede han drillende til hende og spiste videre af sin is.

”Selvfølgelig syndes du ikke den lyder kedelig… kvinder og jeres salat,” lød det drillende fra ham og hvis hun så hen på ham, ville hun blive mødt af et forførende blink. Måske han ikke skulle flirte for meget med hende. Måske hun ville ende med at finde det creepy. Ikke at han havde oplevet det før, bare for at pudse sin egen glorie. ”Min livret… hm… Jeg er helt vildt med Aussies meat pie… og ja, det er en australsk ret. Og virkelig, slange suppe? Du har de underligste forestillinger om Australien, men det også ret sødt.” Han tog en tår af sin fanta. ”Så… hvad er din livret? Super size på Mcdonalds?” Han smilte drillende til hende. Ligesom hun drillede med Australien, drillede han hende kort med Amerika og deres overspisen.

River var ikke helt sikker på hvad der foregik. De snakkede til ham som var han en del af familien. Nok havde de mødt ham som lille, men det betød vel ikke at de kendte ham så godt. Han huskede i hvert fald ikke så meget om dem.
Maden blev øst op til ham, hans skolegang var konstant samtaleområdet og for at være ærlig… var det virkelig rart. Han tog sig selv i at smile engang imellem. Ellers betragtede han Rose af og til, mest for at søge hjælp hos hende. Så snart de var færdige, hjalp han med at tage af bordet og takkede ellers for mad.
”Jeg må nok heller smutte hjem… det er ved at være sent,” sagde han og så den anden vej. ”Men… tak, det har været… en rar dag…” Akavet kløede han nu sin nakke og så den anden vej.
Jacob
Jacob
Noob
Noob

Antal indlæg : 218
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! - Page 2 Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af Aigemfarrel Søn Apr 29, 2018 4:17 pm

Snyd at have sådan et talent, mens andre måtte kæmpe for det. Men sødt den måde han rakte tunge af hende på. Hun smilte derfor bare varmt til ham.

Yuuka smilte forsigtigt til ham, hvor hun roligt lagde hovedet på skrå. "Awww det giver bare pizzaen mere smag, det er rart og jeg synes det lyder godt." Lød det kækt fra hende, hvor hun forførende blinkede tilbage til ham. Hun var iikke helt sikker på om han flirtede med hende eller om det var fordi hun flirtede med ham, at han bare flirtede igen.
"Aussies pie?" Hun lagde hovedet forsigtigt på skrå. "Hey det er ikke min skyld, jeg høre konstant om slanger og dyr der slår en ihjel i det land... Men hvad er der så i denne pie?" Lød det drillende, dog blidt fra hende. Hun smilte kærligt til ham.
Da han drillende sagde supersize lavede hun et lille kækt ansigt imod ham. "Haha din racist!" Lød det kærligt og drillende fra hende. "Jeg har en ide om at jeg er ret glad for julemad, men ved ikke helt om det er min livret. Men jeg finder det nu meget godt alligevel, men jeg ved det ikke helt." Hun tog endnu en bid af sin pizza slice. "Men mcdonalds er nu også meget godt." Lød det drillende fra hende.

Aftensmaden var hyggelig og Rose kunne ikke andet end at smile over hans måde at være på. Det var sødt at han var så nervøs og urolig. Hun klukkede blidt af hans søgen efter hjælp. Så snart de var færdige med at spise hjalp alle med at tage af bordet.
James så tilbage på River da han sagde at han ville til at tage hjem. "Oh... Skal jeg køre dig? Det er mørkt udenfor og jeg ville helst ikke have at du kommer noget til efter at have været her." Lød det kærligt fra ham, inden Lillith så op på James. "Hvilken god ide, det ville være for det bedste." Lød det blidt fra hende, hvor James nikkede. "Nemlig." Lød det kækt fra ham.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! - Page 2 Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af Xander Tors Maj 03, 2018 6:29 pm

Cloud kunne sidde og betragte den smukke Yuuka i evigheder. Hun var dejlig at se på med sine store grønne øjne, gyldne hår der faldt elegant ned til hendes skuldre og fyldige læber. Han lod hovedet hvile i sin ene hånd og smilte blidt il hende. ”Oh!” Hans grønne øjne lyste op da hun spurgte ind til aussie pi´en. ”Det er en tærte, der ikke er så stor eller… det kan den være, men ellers er det som en lille muffin formet tærte, hvor der er oksekød, løg og krydderier indeni.” Imens han snakkede lavede han fagter med sine hænder. Dog ikke de største eller voldsomste fagter.
Da hun snakkede om julemad, nikkede han og viste at han var fuldstændig enig. ”Julemad er også godt. Det bliver underligt at fejre jul i et andet land.” han smilte ved tanken. ”Så, bor du hos dine forældre eller alene?”

River så overrasket om på dem. Her kløede han igen sin nakke. ”Jeg øhm… det kan jeg ikke tage imod. Jeg kan sagtens gå.” Her vendte han sig om og vinkede til dem uden at se sig over skulderen. ”Vi ses i skolen Rose.” Han gik så hurtigt kan kunne. De skulle ikke kører ham hjem og risikere at støde ind i hans far.
Xander
Xander
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! - Page 2 Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af Aigemfarrel Tors Maj 03, 2018 7:06 pm

Yuuka snakkede bare kærligt med Cloud, mens han enlig virkede en smule væk. Dog kunne hun ikke andet end at smil til ham. Hun lyttede til hans ord på tærte. "Er du sikker? Jeg lidt forvirret... En tærte muffin? Er det svært at lave?" Hun lagde en hånd mod sin kind, hvor hun kort så sig omkring. Et kærligt, samt blidt smil fik hende til at adskille sine læber kort. "Oh er det på størrelse med en knytnæve? Jeg forvirret" Hun lagde smilede forsigtigt, samt kærligt til ham.
"Jeg bor alene, i en lille et værelses lejlighed godt nok.... Men Jacob bor under mig, den store asiat i klassen?" Han havde nok ikke lige lært alle at kende endnu, det var trods alt hans første dag, men hun var villig til at hvis ham et billede af Jacob hvis det ville hjælpe ham.

James så en smule skeptisk på ham. "Men det ville ikke være et problem for mig, bare lad mig vaske mine hænder også køre jeg dig." Lød det kærligt fra ham.
Dog som han tørrede hænderne af var River allerede ude af døren. Lillith smilte bare og klappede Rose på toppen af hendes hoved. "Sød dreng som altid." Lød det kærligt fra hende, hvor Rose bare smilte og rystede blidt på hovedet.

Næste dag ville alle sjovt nok være kommet i deres skole uniformer, hvor de alle skulle mødes i klasserne, hvor deres klasse lære ville forklare om de nyeste regler på skolen. Især nu hvor de havde uniformer på, hvilket gjorde at Kath der havde gjort skjorten om til en tanktop. Dette var imod reglerne, og hun blev straffet med at rette tøjet eftersidning og sjovt nok også med at stå udenfor døren med en spand.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! - Page 2 Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af Xander Tors Maj 03, 2018 7:35 pm

Cloud rystede på hovedet. ”Nej, de er ikke så svære at lave. Måske jeg kan lave dem en dag, så du vil kunne smage dem. Og en knytnæve? Oh, nej nej… de er øhm…” Han forsøgte her at vise hvor store de var med hans hænder.
”Oh, det er ret godt gået at du bor alle,” roste han hende og smilte varmt. ”Og Jacob? Ja, jeg husker ham godt. Så han bor også alene? Og hvordan er din lejlighed?” Da der ikke var mere pizza, fortsatte han bare med at drikke af sin sodavand og ellers betragte sine omgivelser, imens han også ventede hun svarede ham.

Den næste dag havde River aldrig følt sig mere ydmyget. Hans skjorte hang udover bukserne og over sin uniform bar han en lang sort jakke. Forhåbentlig kunne dette dække ham en smule. Hurtigt skyndte han sig ind på sin plads, satte sig og kiggede ned i bordet. Forhåbentlig var der ingen som ville gøre grin af ham.
Jacob fandt det også en smule ydmygende, men alligevel gik han med rolige skridt igennem skolen og sagde hej til Josh, der kom hen og snakkede til ham. Joaquin opdagede Kath og gik ellers roligt hen til hende. ”Hvorfor står du herude? Skal du ikke ind til time?” Han gjorde et nik mod klasselokalet. Som altid havde han et stort smil på sine læber.
Xander
Xander
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! - Page 2 Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af Aigemfarrel Tors Maj 03, 2018 7:54 pm

Yuuka lyttede skam til hans ord, men var en smule i tvivl om hvordan det hele skulle være. Hun kunne sikkert finde en opskrift på internettet også bringe den til ham, se om han ville kunne lide den? Måske invitere ham over, på den måde kunne han jo også komme hen og se hendes lejlighed, selvom den var lille og enlig lidt ødelagt. Men billig! Meget billig!
"Alene ja." Hun smilte kærligt til ham, hvor hun forsigtigt så op i hans øjne. "Han bor alene og jeg bor i en lidt dårlig udseende... Men den er billig, hvilket er meget rar, lidt skummelt kvarter, men jeg følges normalt med Jacob hjem, en smule mere rart. Selvom jeg skal arbejde." Hun så kort mod klokken, oh yea... Hun havde fri! Først arbejde i morgen.

Kath så imod de andre der kom gående. "De nye regler har gjort at hvis du bryder reglerne og ikke opføre dig ordentligt i timen, får du lov til at stå udenfor. På den måde får du intet ud af timen og det kommer til at gå ud over dine eksamer osv osv." Hun knurrede en smule af sine egner ord, hvor hun så River. "Wow... Du ligner noget der er skidt ud af en luders røv." Lød det kækt fra hende.
Haru kom luntende en smule, med det mørke skørt der omfavnede hendes ben og de lange strømper. Håret var flettet i hver side, og slipset var sat pænt. Hun havde en lille skulder taske med sig. "Oh... Hey..." Hun smilte kort til de andre og så forsigtigt op på Joaquin. "Er timen ikke begyndt?... Jeg troede ellers jeg ville komme forsent." Lød det kærligt fra hende.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! - Page 2 Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af Xander Tirs Jun 12, 2018 5:16 pm

For ham var det ret imponerende at hun boede alene. Specielt når hun kun var de 17 år. Imens hun sad og snakkede, betragtede Cloud roligt Yuuka og hendes øjne. De var grønne og smukke. Hendes kæbeparti var fantastisk og det samme var de runde læber, samt store øjne. Han lod sit hoved hvile i sin hånd og smilte til hende. ”Hey, så længe den er billig, er det jo det vigtigste og hvad arbejder du med?” Nysgerrigt satte han sit hoved på skrå. ”Og et skummelt kvarter? Det er tværtimod ikke så betryggende at høre du bor der til gengæld.”

Joaquin kom med et ahhh, i det Kath svarede ham hvad det var hun lavede. Såå, hun skulle altså stå og feje, fordi hun havde gjort sin uniform alt for sexet. Han klukkede og skulle lige til at gå videre.
I det Kath råbte af River, så Joaquin hen imod ham og smilte af ham. ”jeg syndes at du ser fin ud River, uniformen klæder dig.”
River knurrede bare af ham. Han skyndte sig ind i lokalet og satte sig ned. Så godt han kunne, gemte han sig bag sin hånd og så ned i bordet. Dette var fucking ydmygende.
Med et grin på sine læber, så Joaquin hen på den næste som sagde hey og her spærrede han sine øjne op. Haru så virkelig godt ud i uniformen. Den var som født på hende. ”Nej nej… den er ikke startet eller jo, men vores lære er forsinket så…” Han smilte stort til hende.
Xander
Xander
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! - Page 2 Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af Rose Tirs Jun 12, 2018 9:06 pm

Yuuka smilte kærligt til ham, hvor hun kort så ned i sine hænder. "Jeg er oprydder på en resturant, det er meget nemt, jeg tørre bare bordene af og rydder op samt klare opvasken. Dårlig løn, men det er lidt imens jeg studere.." Lød det lavt og kærligt fra hende, hvor hun her så i hans grønne øjne igen.
"Org det fint, jeg bor faktisk over en fra klassen, han hedder Jacob. Stor asiat, han bor under mig og vi laver tit mad til hinanden, plus følges hjem, første år troede alle at vi var kærester." Lød det kærligt fra hende, med en lille latter i hendes stemme.

Haru smilede stort til Joaquin, hvor Kath derimod så en smule irriteret på ham. Hvorfor spærrede hans øjne op i det han så Haru og ikke da han så hende? Hvad var forskellen på de to. Sure hun var mere en amerikansk asiat, men Haru lignede et barn, han kunne umuligt finde den tøs pænere end hende. Seriøst, tøsen var lav, rundt hoved og kedelig at se på, hun lignede Alex uden tvivl.
Haru nikkede kærligt til Joaquin. "Ok, godt. Der var meget trafik, så jeg troede lige at jeg var meget forsigtig, forsinket? Forsigtig?" Lød det lidt spørgende fra hende, hvor Kath knurrede af hende. "Forsinket idiot, lær sproget inden du studere her." Hendes stemme var grov og en smule hånende, hvilket fik Haru til at se kort imod hende.
Hun havde lidt spørgende øjne, hvor hun her så op på Joaquin. "Forsinket... Jeg går ind." Lød det kærligt fra hende, hvor hun her luntede forbi dem.
Rose
Rose
Noob
Noob

Antal indlæg : 209
Join date : 23/05/16
Hjemsted : På grund af et jordskælv, bor hun på sin arbejds plads

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! - Page 2 Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af Joaquin Man Jun 18, 2018 12:31 am

Cloud smilte fortsat til hende. For ham var det ret fedt at hun havde et arbejde. Ham selv var bare en rigmandsdreng, han havde ikke prøvet at arbejde før. Han havde fået alting foræret. Selv nu boede han i et palæ, fyldt med tjenere og rengøringsdamer, og han skulle kun være i USA i 3 år.
Hun boede i samme bygning som Jacob. ”Godt at høre du ikke skal gå alene igennem det kvarter alene. Jacob virker også som en rar dreng… det korte tid jeg nåede at snakke med ham altså.”
I det han var færdig, strakte han og satte spørgende hovedet på skrå. ”Hvad siger du til at vi smutter ud herfra? Hvis jeg må få æren i at køre dig hjem selvfølgelig.” han nikkede til hende.

Joaquin fortsatte med at smile til Haru. Så snart Kath var fornærmede imod Haru, sendte Joaquin kort et dræberblik og skubbede kort til hende. ”Der er ingen grund til at være så ubehøvlet Kath…” han pustede ud og strakte sig. ”Jeg må heller smutte ind i klassen. Vi ses senere.” Han smilte kort her til hende. Herpå forsvandt han ellers ind i klasselokalet. Forsigtigt satte han sig ved siden af Josh. Eller, han begyndte drillende at puffe til Josh. Til sidst daskede Josh ham over hovedet for at få ham til at stoppe.
Joaquin
Joaquin
Noob
Noob

Antal indlæg : 376
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! - Page 2 Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af Haru Man Jun 18, 2018 12:45 am

Yuuka smilede kærligt til Cloud konstant, hvorfor ikke deres samtale var hyggelig og enlig meget rar. Hun følte sig tilpas i deres lille hyggelige stund her. "Han er rigtig sød. Jeg mener også han havde en kæreste sidste år, men de slog op. Det lidt trist de var meget søde sammen." Lød det kærligt fra hende, mens hun roligt så ned på maden for at samle det op.
Så snart de var på vej ud måtte hun indrømme at hun var lidt overrasket at han ville køre hende hjem, dette fik hende bare til at ryste blidt på hovedet. "Det skal du ikke tænke på, jeg kan sagtens gå herfra." Lød det kærligt fra hende. "Så bare rolig, du kan tage hjem og lave lektier osv." Hun nikkede kort til ham.

Da Joaquin skubbede til Kath grinte hun bare. "Hvad? Det er da sandt, hun består ingen af prøverne hvis hun ikke forstår vores sprog. Ej hellere nogle vegne, da ingen gider ansætte en der ikke engang forstår hvad man siger til dem." Lød det hånende fra Kath, mens Haru her bare gik forbi dem. Hun havde virkelig ikke behov for dette.
Haru satte sig ved siden af Xander denne gang, det var mest i håb om at hun ville lære ham at kende, jo flere hun lærte at kende jo nemmere ville hun have det med at få venner ikke sandt? Hun smilte lidt ved tanken. Her sendte hun Xander et kærligt lille smile.
Alex der sad på den anden side af Josh så mod Joaquin som om han var skør. "Måske du skulle stoppe." Lød det lidt drillende fra Alex.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! - Page 2 Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af Josh Man Jun 18, 2018 1:27 am

Han smilte skævt over kommentaren med Jacob. ”Ah… sikke noget… kærlighed kan være noget lort.” Han pustede her ud. Lidt efter smilte han dog bare igen. ”Men, han skal nok finde en ny… han har trods alt det der… uhm, elskede asiat ansigt.”
I det hun takkede nej, klukkede han og blinkede til hende. ”Du har ikke noget valg. Min chauffør kommer alligevel og samler mig op, så han kan ligeså godt sætte dig af.” Kort betragtede Cloud sit armbåndsur. ”Han er her nok om 5 minutter.”
Ganske rigtigt. Vognen trillede hen foran dem og her åbnede døren for Yuuka. ”Jeg insisterer.” Han gjorde et nik til at hun skulle sætte sig ind. ”Og mig lektier? Det skal jeg nok klare på dagen.” så snart hun havde sat sig ind, gjorde han det samme og forklarede chaufføren hvor de skulle hen.

Joaquin himlede med øjnene over hende. Nok havde han sine sjove stunder med Kath, men nogle gange burde hun bare holde sin mund. ”Hun snakker godt engelsk. Hun kan bare kludre i ordene, ligesom alle vi andre kan.” Han blev ved med at forsvare hende. For ham var Haru ikke bare en dum tøs. Hun var klog og sød… for ikke at sige talentfuld.
Så snart Haru satte sig ved siden af Xander, ville han smile forførende til hende og køre en hånd igennem sit sorte hår. ”Hey smukke. Får jeg æren af at sidde ved siden af dig i dag huh?” han lænede sig kort imod hende. ”Jeg skal nok hjælpe dig igennem timen. Det lover jeg.”
I det Alex snakkede til Joaquin, rakte han bare tunge af hende og lænede sig tilbage. ”han er min brormand, han kan skam godt tåle det.” her klikkede han drillende med tungen til Alex. ”er du jaloux over at du rør Josh og du ikke kan?”
Josh rødmede, men rystede bare på hovedet. ”Nu skal du ikke være mere underlig end du allerede er Joaquin.”
River betragtede svagt Yuuka ud af sin øjenkrog. Hun så endda også godt ud i uniform. Han pustede lidt ud. Tanken om at hun havde en date med Cloud i går, gjorde ham ret irriteret. Med armene lagt på kors, lænede han sig tilbage i stolen. Her betragtede han Cloud der kom ind af døren…
Ja… han havde vel alt det en kvinde ville have. Hvordan kunne River overhovedet slås imod det? Her daskede han opgivende ansigtet ned i bordet. Dang it.
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! - Page 2 Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af Haru Man Jun 18, 2018 1:47 am

"Awww nu skal du ikke være en surcitron. Kærlighed er rar man skal bare passe på med den." Lød det kærligt fra hende, her blinkede hun kort til ham. "Det tror jeg også, Jeg ved at Evaline er vild med Jacob. Hun lægger i hvert fald ikke skjul på det, hun siger det også åbent men han nægter at date hende." Lød det kærligt fra hende.
Det at hun ikke havde noget valg fik hende bare til at grine kærligt. "Seriøst?... Jamen så må jeg nok hellere blive." Lød det kækt fra hende. "Men ellers er det nemt for mig bare at gå hjem, Der er ikke så voldsomt langt." Lød det kærligt fra hende.
Yuuka satte sig ind i bilen "Selvfølgelig skal du det. Når man kommer over seas betyder det tit at an har et ret stort talent, plus du kom ind på denne skole. Den er ret dyr og de fleste her får gode karakter, så det er en svær optagelses prøve." Lød det kærligt fra hende.

"Godt? Hendes accent er møg irriterende." Lød det kækt fra hende.
Xanders forførende adfærd fik Haru til at smile lidt forsigtigt til ham. Han var virkelig underlig men også forførrende og det gjorde hende lidt glad. Hun havde aldrig troet at folk i udlandet ville finde hende pæn. Et lille smil blev her til et større smil. "Mange tak." Lød det kækt fra hende. "Jeg vil glæde mig til at skulle arbejde sammen med dig." Lød det kærligt fra hende.
"Jeg ved han er din bror... Shut up!" Her skubbede hun Josh ind i Joaquin. "Joaquin mere underlig, kan det lade sig gøre." Lød det drillende fra hende, hvor hun her slog sit hår væk fra ansigtet og lagde sig hen over bordet. "Hvis han nogen sinde blev normal ville han sikkert får en kæreste, så det ville være et mirakel!" Lød det kækt fra hende.
Yuuka smed tasken ved siden af River. "Whatsup dear. Du virker underlig." Lød det drillende fra hende. "Er du ok?" Det overraskede hende lidt at han slog sit pæne hovedet ned i bordet på den måde.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! - Page 2 Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af Xander Man Jun 18, 2018 2:17 am

Cloud klukkede og kørte en hånd igennem håret. ”Ja, det kan du have ret i. Jeg er også sikker på at der er en soulmate derude… bare et eller andet sted.” Han smilte kærligt. ”Og virkelig? Jeg har endnu ikke set hende lægge an på ham, men hey… jeg kommer nok til at se det og føle akavet heden når i at han afslår hende.”
Så snart hun satte sig ind i bilen, smilte han til hende og lyttede nu ellers til hvad der blev sagt. ”Hehe, yup og det betyder også at du har en hjerne at prale med.” Han lænede sig afslappet tilbage i sædet. Bilen duftede af ny bil og sæderne var af læder.
Da bilen stod foran hendes hjem, smilte han varmt til hende. ”Så er karaten ankommet, vi ses i morgen… oh, og tak for en dejlig dag. Det var rart at smage ægte amerikansk pizza.”

”stop det Kath,” kom det pludseligt vrissende fra Joaquin. ”Der er ingen grund til at sige de ord omkring hende.” Han så her en smule alvorligt ned på hende.
Xander satte en hånd op imod sine læber. Hun var virkelig kær. Et ansigt fra en engel og en stemme ligeså fin. ”Og jeg vil glæde mig til at arbejde sammen med dig.” Som han skulle til at snakke videre, kom læren ind og han måtte lukke munden i.
Utilfredst, lavede Joaquin en lille pouty mund. ”jeg kan godt få en kæreste… den perfekte har bare ikke… vist sig for mig endnu.” han tog her sin computer frem.
Josh grinte og så hen imod Alex. ”Jeg kunne ikke være mere enig med dig Alex.” han blinkede her kærligt til hende.
I det River hørte Yuukas stemme, drejede han sit hoved, så man kunne se hans sorte øjne poppe op bag hans foldede arme. ”Jeg har det fint… hvordan var din date?” Hans stemme vrissede ordet date. Som var det gift i hans mund.
Xander
Xander
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! - Page 2 Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af Aigemfarrel Man Jun 18, 2018 2:37 am

Yuuka nikkede forsigtigt til ham. "Yup! Det hele skal nok gå... En soulmate til alle! Gud smider rundt med Soulmates... Get a soulmate, here!" Lød det drillende fra hende. "Oh hun er underlig, hendes drillende adfærd er en form for flirten mor Jacob tro mig. Det er den." Lød det drillende fra hende.
"Ja... Ikke at jeg har voldsomt meget i min hjerne. Jeg har problemer med at få gode karakter, ikke at de er forfærdelige men jeg ville gerne få rigtig gode karakter jeg studere meget. Selvom mit job tager meget af tiden også." Lød det lavt fra hende, mens hun sad med hænderne i skødet.
"Tak tak." Lød det kærligt fra hende. "Yup Pizza er bedst her... Sig endelig til hvis du har behov for at spise pizza igen." Lød det kærligt fra hende. Kvarteret hun boede i var udentvivl skummelt, lidt det man kaldte en Ghetto. Rigtig amerikansk ghetto. Sorte mænd topløse på gaden med våben og hash i lommerne. Folk lignede gangsters her.

Hans pludselige vredes udbrud fik Kath til at se lidt hårdt op på ham. Hvorfor reagerede han så voldsomt på at hun fornærmede den tøs, det var ikke ligefrem fordi hun ikke havde gjort det før. Såå... Hun fnøs kort af ham og så her væk fra ham. "Who gives a damn." Lød det lavt fra hende.
Haru nikkede her og rettede opmærksomheden mod den lære der pludselig kom ind i klassen.
Alex rystede drillende på hovedet. "Ja ja, så siger vi det." Lød det drillende fra hende. "Den perfekte, det mener du ikke seriøst der findes ikke perfekte kvinder." Lød det drillende fra hende. "Det eneste der findes er derimod kvinder man knalder og ikke knalder." Lød det drillende fra hende, hvor hun blinkede til ham og rakte kort tunge af ham.
Alex smilede her kærligt til Josh, da han valgte at give hende ret. "du får en kæreste når du bliver voksen, selvom det højst sandsynligt aldrig sker. Kig dig omkring, de voksne har kærester ikke børnene. Josh har en... Han ved hvad kvinderne vil have." Lød det drillende fra hende.
Yuuka lagde hovedet en smule på skrå. "Date? Jeg var ikke på dage, jeg var derimod bare ude og få pizza." Lød det kækt fra hende, hvor hun rødmede en smule.

Så snart timen var færdig ville Kath side og snakke med Haru. Hun sagde alt med et smil på sine læber, hvor hun konstant sagde små ting der var ret onde, dog lod hun som om hun ikke forstod hvad hun sagde overhovedet, mens Haru derimod bare så lidt tøvende på hende. Hendes smil var en smule falsk og øjnene søgte konstant væk.
Vidste Kath virkelig ikke hvor uhøflig hun var, for ikke at snakke om at Kath enlig var lidt racistisk imod hende, hun var da selv halv asiat hun havde i hvert fald nogle af de forskellige træk.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! - Page 2 Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af Cloud Man Jun 18, 2018 7:16 pm

Cloud grinte højlydt. ”Haha, ja… gud smider bare rundt med de soulmates. Men han smider dem aldrig over imod mig… desværre.” her kiggede han dog hen imod hende og smilte kærligt. Eller, måske han havde smidt en hen imod ham. Her smilte han svagt og kløede sin kind.
Evalines drilleri var flirten overfor Jacob. Det var egentlig ret kært. De skulle nok få et underligt forhold de to. Kommentaren omkring hendes karakterer, fik ham til at lyse en smule op og ellers smile stort. ”Måske, jeg kunne hjælpe dig med lektier? Hvis du altså ville have den og har tid til at jeg hjælper dig.”
Hendes sidste ord inden hun smuttede, fik ham til at kigge en smule drømmende efter hende, som de kørte væk fra hende. På en måde havde hun sagt at hun gerne vil være sammen med ham igen. Det skulle nok komme til at ske. Han havde bestemt i sinde om at spørge hende ud igen.

I stedet for at sige mere, sukkede Joaquin bare og lod den ligge. Det nyttede alligevel ikke noget at skændes med Kath. Hun var et stædigt rad.
Nu sad han så og havde en samtale med Alex. ”Er du tosset? Den perfekte kvinde er en som har humor, venlighed, en kærlighed til mad og… og… ja…” Han bankede sig på læben med sin finger. ”Og som har en lille eventyrlyst i sig.” han smilte helt ved tanken. Ud af sin øjenkrog så han hen på Haru. Den stakkels pige blev overfaldet af Xanders komplimenter. Altså… indtil læren dukkede op. ”Haha… hvis Josh kan få en kæreste, så kan jeg skam også.” Her så han hen på Alex igen og rakte tunge af hende.
River løftede sit hoved helt og fnyste. ”Det var en date… uden tvivl, hvorfor forsøger du at…” mere nåede han ikke at sige, før Cloud satte sig ved Yuukas anden side og sagde godmorgen til hende.

Samtalen imellem Kath og Haru blev skam overhørt. Jacob og Josh, samt Cloud, skulle lige til at blande sig, men blev overumlet af Joaquins hurtighed. Her tog han fat i Kath og trak hende en smule væk fra Haru. Deres stole kunne rulle, så det var meget nemt. ”Tal ordentlig til hende Kath.” Han satte sig på bordet, så han her havde sat sig som en mur imellem de to piger. ”Jeg vil ikke lade dig snakke sådan til hende.”
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! - Page 2 Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af Aigemfarrel Man Jun 18, 2018 7:30 pm

Yuuka grinte drillende til ham. "Du er sindssyg. Din soulmate er sikkert et eller andet sted måske for næsen af dig. Måske det er en af de venner du har haft hele livet men aldrig har ture date." Lød det drillende fra hende, hvor hun lagde hovedet en smule på skrå.
Yuuka viftede en smule med hånden. "Nej det går nok, jeg vil hellere selv lære det. Men hvis jeg har mange problemer så sig endelig til, så vil jeg gerne have din hjælp." Lød det kærligt fra hende, hvor hun kort så op på ham.
Da hun gik væk fra ham og bilen kørte lidt videre så hun tilbage. Det havde enlig været meget hyggeligt, hvis hun kunne ville hun muligvis gerne afsted med ham igen, det havde trods alt været meget sjovt og hyggeligt. Samtalerne havde bare kørt afsted.

Alex lagde hovedet på skrå. "Joaquin... De eneste kvinder der har en kærlighed til mad er alle... Men for at holde formen må vi gå fra den, så." Lød det drillende fra hende. "Just so you know, så er jeg pænt sikker på at du ikke får en kæreste med den form for holdning." lød det drillende fra hende, hvor hun kort lagde hovedet på skrå.
"You wish. Josh er mandlig og kvinder kan lide mænd og ikke børn." Hun drillede ham, det var tydeligt i hendes ord. Intet var ment til at såre og det gjorde hun klart ved at blinke til ham. "Men held og lykke med at finde en kæreste der er over 12 år.." Lød det drillende fra hende.
Yuuka smilede stort til Cloud hvor hun her også sagde godmorgen til ham.

Kath snakkede konstant ned til Haru, så meget at man kunne se en smule urolighed i hendes øjne. Kort så hun ned i bordet, hvor hænderne lå i hendes skød. Hvorfor var hun så led mod hende. Kort så hun op på Joaquin i det øjeblik han trak Kath væk fra hende.
Kath klukkede bare og så lidt drillende op på Joaquin. "Aww come ooon. Vi snakker bare sammen, intet andet jeg kan ikke se hvorfor du er så sur konstant. Hvad har jeg gjort da?" Hun lagde armene over kors. "Vi snakker bare, lære hinanden at kende. Jeg stiller bare spørgsmål ind til hendes kultur og for ikke at snakke om deres retter, måske jeg ville have lyst til at spise hund." Lød det drillende fra hende.
Haru så en smule væk, hvor hun her rullede lidt med sine tommelfingre.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! - Page 2 Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af River Man Jun 18, 2018 8:10 pm

Cloud bed sig i fingeren og smilte ellers en smule flirtende til hende. ”Ja, det kan du sikkert have ret i. Det kan man aldrig vide.” det drillende smil hun havde var ret så kært.
Til det med at hun selv ville lære det, nikkede han blot til og smilte ellers forstående til hende. ”Okay, helt i orden… du må bare sige til hvis det er.” Han smilte kærligt til hende.

Joaquin himlede bare med øjnene. Dog på kærligvis. Han klukkede lidt efter. ”Min drømmekvinde er derude et eller andet sted.” Han smilte drømmende imens han så ud i vinduet og lod hovedet hvile i sin hånd. ”Og ja ja… Josh er den perfekte og moden tvilling, imens Joaquin er den barnlige… I know, I know.” Han klukkede og drejede ellers hovedet som læren begyndte at snakke.
River himlede med øjnene. Det smil hun fik på læben, så snart hun så Cloud, gav ham en smule kvalme. Hvorfor havde han denne form for effekt på hende? Nu når han ikke havde? Han fnyste ved tanken og kørte en hånd igennem sit hår. Læren begyndte at snakke, så de kunne ikke længere diskutere hvor vidt det var en date eller ej.

Med sin fod, skubbede Joaquin, Kaths stol endnu længere væk. ”Hun er ny, og rent faktisk en rigtig sød pige, så der er ingen grund til at du behandler hende som var hun en bitch.” Her lænede han sig ned imod Kath. ”og selv hvis de spiser hunde, hvad er så det sjove i det? Desuden, er du selv en asiat… så jeg kan ikke rigtig forstå hvad du får ud af at være racistisk.” Han smilte her drillende til hende.
River
River
Noob
Noob

Antal indlæg : 302
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! - Page 2 Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af Erina Man Jun 18, 2018 8:20 pm

Yuuka nikkede bare og sendte ham et blidt smil.

lex klukkede bare over Joaquins drømmende adfærd, det var vel meget sødt at han drømmede om at finde en kvinde. På den anden side havde han en youtube profil der var ret så kendt, så hvis han ville kunne han bare finde en kæreste derfra, de små teenager ville helt sikkert gerne date ham.
Yuuka valgte selvfølgelig at følge med i timen, selvom hun enkelte gange valgte at bruge sin tid på at tegne på sit papir.

Kath viftede lidt med hånden og så op i Joaquins øjne. "Oh buuuhuuu... Hun er sød så jeg burde i stedet ikke snakke med hende, jeg prøver bare at blive venner med hende." Lød det lidt hårdt fra hende, dog med et drillende smil på sine læber.
"Oh så fordi jeg er asiat er jeg uhøflig? Det giver ingen mening plus jeg må gerne sige dette når jeg selv er asiat." Lød det drillende fra hende. Roligt rettede hun sig op. For at være ærlig var det begyndt at være mere irriterende for hende... Det at han beskyttede hende provokerede hende, han plejede bare at vende den kolde kind til når hun var lidt træls mod kvinder. "I det mindste er jeg en voksen asiat, hun ligner en på 13 år. No wonder at hun ikke har nogen kæreste, den der dater hende har et loli problem og er sikkert pedofil. Selv hendes bryster er ikke udviklet." Hun så ned af Haru, hvor Haru her valgte at rejse sig op og gå ud af klasse lokalet.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! - Page 2 Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af River Man Jun 18, 2018 8:45 pm

Joaquin kunne godt mærke på hende at hun blot blev mere og mere irriteret. Hun var skam heller ikke van til at han sagde hende imod. ”Det er en underlig måde at forsøge at blive venner med folk på…” Mere nåede han egentlig ikke rigtig at sige, før hun blev ved med at snakke og endte med at fornærme Haru så meget, at den stakkels pige endte med at forlade lokalet.
Her rejste Joaquin sig med det samme op og fulgte ellers med hende. ”Haru…” Han luntede op ved siden af hende. ”Det jeg ked af… hun… hun kan være en stor bitch… kan jeg byde dig på noget mad?”
Kort kløede han sin nakke. Han blev ved med at gå ved siden af hende.
Cloud derimod var gået hen imod Kath. ”Du har bare ikke at snakke sådan til Haru en gang til… høre du mig?” Han lagde armene over kors og så ned på hende. De grønne øjne havde en truende glød over sig. Samt var hans stemme ret så hård.
River
River
Noob
Noob

Antal indlæg : 302
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! - Page 2 Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af Erina Man Jun 18, 2018 8:56 pm

Kath så efter Joaquin i det han løb efter Haru. Hvor irriterende det havde hun ikke lige forventet, men for at være ærlig følte hun bare endnu mere for at angribe Haru. Et kort fnys slap hendes læber, hvor hun så ned i bordet. "No fun." Lød det lavt fra hende.
Haru så sig kort over skulderen da Joaquin luntede efter hende. "Det skal du ikke være, jeg regnede med at købe noget i kantinen alligevel." Lød det lavt fra hende, hvor hun roligt gik væk. "Jeg var sulten ikke sur, så det går nok... Ingen grund til at undskylde." Hun lød en smule irriteret, men forsøgte alligevel at skjule det en smule.
Da Cloud kom hen til hende så hun lidt overrasket op på ham. "whut?" Lød det irriteret fra hende, hvor hun her rettede sig op og rejste sig en smule op. "Oh prøver du at true mig? Hvad gør du kaster en boomerang efter mig?" Lød det drillende fra hende. "Hvad nu hvis jeg snakker sådan til hende igen, hvad så? har du så bare tænkt dig at snakke hårdt til mig igen også se lidt hårdt på mig? Lad mig gætte du er spanker mig hvis det er." Lød det drillende fra hende.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! - Page 2 Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af Jacob Man Jun 18, 2018 9:32 pm

Joaquin kunne godt mærke på hende at hun var en smule irriteret. ”Jeg vil gerne give dig noget mad,” forsøgte han at sige igen. Da de kom ned i kantinen, blev de en smule overrumplet af alle menneskene omkring dem. Hurtigt, før hun kunne nå at sige ham imod, smuttede han hen i kantinen og bad om en sandwich. Her så han hen på Haru. ”Hvad vil du have? En sandwich uden kød eller måske en salat? Noget andet måske.” Kantinedamen så spørgende hen på hende. Hun ventede tydeligvis på at hun svarede den unge Joaquin.
Cloud fnyste af hende. ”Jeg tror ikke du har lyst til at vide hvad jeg kan finde på.” han så koldt ned på hende, før han ellers vende ryggen til hende og smuttede. Han mente det. Man skulle ikke lægge sig ud med Haru. Medmindre man ønskede hele hendes familie og hans egen på nakken. For ikke at sige ham. Dog kunne han ikke bare gå gangster på hende… det ville USA's regering nok ikke kunne lide.
Han pustede ud og gik videre igennem skolens gang. Truslen imod Kath var måske en smule tom… mest fordi han ikke bare kunne ”angribe” hende. Dang it.
Efter at have købt en sodavand, gik han hen og satte sig ved en af kantinens borde.
Jacob
Jacob
Noob
Noob

Antal indlæg : 218
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! - Page 2 Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af Erina Man Jun 18, 2018 9:41 pm

Haru rystede blidt på hovedet. "Det går nok, det er der ikke behov for." Lød det kærligt fra hende. "Du skal ikke spilde dine penge på mig." Lød det kærligt fra hende, hvor hun sendte ham et blidt smil. Han tog seriøst ikke imod hendes ord, hvilket bare fik hende til at ryste på hovedet. "Salat." Lød det lavt fra hende. Her bestilte hun dog noget juice til dem begge så de kunne få noget at drikke, det var det mindste hun kunne gøre.
Kath lagde hovedet imod hendes hånd. "Oh boy oh boy.... Jeg er pænt ligeglad med hvad du gør, for mig betyder du intet, ikke en eneste ting." Lød det drillende fra hende. "Så kom an, du kan ikke gøre en skid imod mig. Er Haru og dig da kærester?" Lød det drillende fra hende.
De andre så en smule imod Cloud. Hvad ville han gøre, de to nye var ikke vant til Kaths trælse ord. For de andre var det bare Kath, man lærte at ignorere hende men det var dog lidt kedeligt for Kath her på det sidste. Så da Cloud gik væk smilte hun bare efter ham. Hun var ligeglad, så ligeglad.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! - Page 2 Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af River Tirs Jun 26, 2018 10:07 pm

Joaquin lyttede som sagt ikke til hende. Maden blev bestil til hende og da hun bestilte juicerne, smilte han stort til hende. Herpå satte han sig ud ved en af bordene. Kath var bare for meget. Han kunne ikke forstå at han rent faktisk havde sex med hende. Ja, hun var lækker. Men… nu når han så hvordan hun opførte sig overfor Haru, var det som om at hans billede og lyst til hende forsvandt. Han pustede kort ud for sig selv. Herpå spiste han af sin sandwich. ”Du skal ikke lytte til Kath… hun er jaloux på dig fordi du er så pæn… det er jeg sikker på.” efter disse ord tog han en ordentlig bid af sin sandwich. Fyldte sin mund så kinderne blev runde.
Haru knurrede af Kath og hamrede ned i bordet foran hende. ”Det rager dig en hø blomst om hun er min kæreste eller ej.” truende rykkede han sig tættere på hende. Den klassiske måde en mand virkede truende på. ”Du har bare at passe dig selv og holde din bitchie ord for dig selv… forstået?” Hans grønne øjne lyste truende op i mørket.
Igen, han var ikke sikker på om truslen overhovedet virkede på den bitch. Tøser som hende forstod aldrig en hentydning. Her lænede han sig tilbage og kørte en hånd igennem sit hår.
Sal så kort hen imod ham og smilte så snart hun betragtede det kønne ydre. ”Uhhh, han er lækker… og han sidder helt alene… sikke en forfærdelig verden vi lever i.” hun så her drillende hen på sin cheerleader veninde Erina.
River
River
Noob
Noob

Antal indlæg : 302
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! - Page 2 Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af Haru Tirs Jun 26, 2018 10:17 pm

Haru så lidt overrasket på Joaquin da han sagde at hun var pæn. "Kath er da også meget pæn... Så jeg forstår enlig ikke hvorfor hun er efter mig, jeg har intet gjort og jeg tror vel bare hun forsøger at have sjov på mine bekostninger." Lød det lavt fra hende, hvor her tog den lille plastik gaffel til salaten og spiste her en smule af sin salat.
Hun så roligt op på ham, hvor hun ikke kunne andet end at forstille sig en hamster med fyldte kinder lige nu, hvilket fik hende til at sætte hovedet lidt på skrå. Måske mere et jordegern? Hun klukkede her en smule og så ned i sin salat. Det var enlig lidt rart at hendes idol var så rar og kærlig imod hende, det gjorde hende faktisk ret glad.
Kath så bare kækt op på ham. Den typiske bitchy måde at gøre tingene på, bare smile af hans vrede og se ham i øjnene som betød hans ord intet. Dog i det han rykkede tættere på hende, fik hun et kækt smil på sine læber og kyssede ham her meget kort og hurtigt på læberne. "Sure thing babe." Lød det kækt fra hende, hvor hun hurtigt rykkede sig væk. Hvis nu han ville gribe fat i hende eller slå ud efter hende.
Erina så kort over skulderen mens hun drak af et sugerør fra en mælkekarton. "Mh?" Lød det lavt fra hende, hvor hun så rundt. "Vi kan da bare sætte os over til ham?... Medmindre han er en idiot, der må vel være en grund til at han sidder alene?" Lød det drillende fra hende.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! - Page 2 Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af River Tirs Jun 26, 2018 10:32 pm

Så snart han havde tygget af munden, tog han en tår af juicen og så ind i Harus øjne. ”Ja, men hvis hun finder dig pæn. Hvilket du er, du er smuk, så ser hun dig som en trussel… det er hvert fald sådan min mor har beskrevet menneskelig adfærd. Både med mænd og kvinder… mænd viser det bare mere med at konkurrere og slås imod hinanden.” han smilte skævt til hende. ”Men nok om det… hun har tisset nok på ens sukkermad… tænkt over en video du og jeg kan lave sammen endnu?” Det skæve smil blev nu i stedet til et stort og kærligt et.
Cloud havde bestemt ikke forventet at hun ville kysse ham. Så snart hun placerede sine læber imod hans, rykkede han sig væk og så her overrasket, samt en smule forfærdet ned på hende. Hvad i… !? Han vidste ikke engang hvad han skulle sige til denne opførsel. Det var efter dette at han var smuttet ned i cafeteriet, bare for at sidde og tænke lidt. Tydeligvis havde hans trussel kørt igennem hendes ene øre og ud af det andet.
Alt Sal hørte var at de kunne sætte sig hen til ham. Her var hun allerede oppe at stå. ”Ja, lad os det… uh, og dips.” hun blinkede her kækt til Erina.
Hun satte sig foran Cloud. Larmede med stolen så han var klar over at hun satte sig. Cloud løftede hovedet og så på hende.
”Grønne… wow, de er endnu kønnere tættere på,” sagde Sal en smule flirtende.
Cloud smilte, men så dog forvirret ud. ”Pardon?”
”Dine øjne,” forklarede Sal med et smil. ”hej, navnet er Sal.”
Cloud klukkede og lænede sig tilbage i stolen. ”Cloud… rart at møde dig Sal.” Kort drejede han hovedet og så op på Erina.
River
River
Noob
Noob

Antal indlæg : 302
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Highschool over again!! - Page 2 Empty Sv: Highschool over again!!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum