Tokyo City
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Seneste emner
» Apocalypse vol. 2.
My gorgeous tailor - Erina - - Page 7 EmptyTirs Feb 18, 2020 12:08 pm af Erina

» Highway through the dangerzone!
My gorgeous tailor - Erina - - Page 7 EmptyLør Feb 15, 2020 1:48 am af Haru

» Apartment issues.
My gorgeous tailor - Erina - - Page 7 EmptyLør Feb 15, 2020 1:33 am af Haru

» Highschool over again!!
My gorgeous tailor - Erina - - Page 7 EmptyFre Feb 14, 2020 10:06 pm af Haru

» A new univers... - Joaquin-
My gorgeous tailor - Erina - - Page 7 EmptySøn Jan 19, 2020 12:16 am af Haru

» Office flirts
My gorgeous tailor - Erina - - Page 7 EmptyTors Jan 09, 2020 1:42 am af Haru

» Apocalypse
My gorgeous tailor - Erina - - Page 7 EmptyTors Jan 09, 2020 1:05 am af Haru

» Forget me not. -Zack-
My gorgeous tailor - Erina - - Page 7 EmptyTirs Nov 26, 2019 12:35 am af Chain

» The demon and the angel -James-
My gorgeous tailor - Erina - - Page 7 EmptyTors Okt 31, 2019 1:32 pm af James


My gorgeous tailor - Erina -

2 deltagere

Side 7 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 7 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Fre Sep 07, 2018 9:38 pm

Normalt ville Cloud aldrig have haft tanken om at se et vinterlandskab. Men nu når hun stod der, skinnende i måneskin, følte han bare for at se det hele. Og kun sammen med hende. Ingen andre. Her gjorde hans hjerte et lille hop og hans kinder blussede op. Denne følelse… fuck… der var ingen tvivl hvad det var. ”Det… det lyder rent faktisk også smukt… måske vi skulle… se det en dag… jeg skal bare huske at iføre mig varmt tøj så.” af en grund så han flovt væk og havde for engangsskyld. ”Hvis du altså kunne tænke dig at tage mig med.”
Hun havde endnu ikke fundet sin evne. Han smilte beroligende til hende. ”Måske du bare ikke har fundet den nu… jeg fandt heller ikke min før jeg var omkring de 20 år gammel… og ja, det ret sjovt som vi ikke engang ejer evnen fra vores forældre.”
Universet var en underlig ting. Det gav han hende ret i.
Som håbet var ved at svinde ind, gav Erina også op og begyndte at beklage sig. Han skulle til at samle hende op, samt anbefale hende til at fortsætte, som en blond kvinde pludselig stod foran dem. Udover de store brune øjne, bemærkede Cloud med det samme de store bryster under hendes hage. Han smilte kækt, men så derefter op i hendes brune øjne igen. ”Du kommer til vores undsætning kære… hvad må jeg kalde dig?” han smilte charmerende til hende. ”Vi vil meget gerne leje værelset.” her tog han hænderne i lommen og tog de 3 guldmønter op. Her rakte han dem til hende. ”Her… og uh, hvis vi kan låne badeværelset for 2 guldmønter mere, er det, det værd?” han blinkede til hende.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 7 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Fre Sep 07, 2018 9:58 pm

Erina rystede blidt på hovedet. "Ja... Nej, jeg ville hellere se det med nogle der ville nyde at bruge tiden på dette. Hvis jeg ser det med en der keder sig ville det bare være træls for os begge." Lød det kækt fra hende, hvor hun her rejste sig op.
Erina klikkede med tungen. "Ja... Måske ingen ide. Jeg kender ikke så mange metoder for at finde det. Men jeg er 22 og jeg har endnu ikke fundet min evne, jeg har kæmpet hårdt for det." Lød det en smule skeptisk fra hende.
"Rose... Mit navn er Rose Tyler." Lød det kækt fra hende. Hun lagde hovedet blidt på skrå. "Jeg hørte at i ledte efter steder at sove, jeg er ked af at sige det men ingen af stederne har åbent så mit bud er nok det bedste. Men i er velkommen til at komme herhen igen hvis i vil lede videre." Lød det kærligt
Så snart han gav hende mønter, så hun kærligt op på ham. Hun rettede sig op og nikkede til dem. "Følg mig." Lød det kærligt fra Rose. Erina valgte her at følge hende. Rose så tilbage på Cloud mens han snakkede til hende. "Det er med i prisen, men det er et dele badeværelse. Så i deler med andre." Lød det kærligt fra hende, hvor hun sendte ham et kærligt smil.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 7 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Man Sep 17, 2018 7:54 pm

Cloud løftede på skuldrene. "Jeg er nu sikker på at jeg ikke vil kede mig så længe du er der." så snart han havde sagt disse ord, rømmede han ned i sin hånd og herefter fortsatte snakken om evnerne, samt søgen efter et sted at sove. "Måske din evne er et eller andet psykisk og er derfor ikke nem at finde?" foreslog han med en kærlig undertone. "Men jeg kan godt forstå du oprevet... måske du bare er en af de få uden evner? Den som skal læse bøger og lære magien i stedet?" Han var ikke sikker på om hans ord bare gjorde hende mere irriteret. Men, han prøvede ærligtalt bare at muntre hende op. Derudover flirtede han ikke med hende, så hans ord kunne da umuligt gøre hende irritertet, kunne de?
De endte med at låne værelset af denne Rose. Værelset var bestemt ikke det største. Det var mindre end kroværelset. Cloud var blevet forkælet igennem sit liv, så at se et værelse så lille, var altid et chok for ham. Dog skjulte han denne tanke ved at smile kærligt til Rose. Trods alt havde hun været så venlig at give dem et sted at sove.
"Tak Rose," sagde han til hende. "Og at dele badeværelse er helt fint... bare så længe at der er et." han satte sig på sengen og pustede ud. Dagen havde været lang og han var egentlig sulten.
"Vi har glemt at spise!" her så hans grønne øjne forskrækket op på Erina. "Oh nej... og tingene er garanteret lukket nu..." han lagde en hånd på sin mave. "Jeg dør af sult!" dramatisk faldt han om på sengen og grinte derefter lidt.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 7 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Fre Sep 21, 2018 12:02 pm

Erina så lidt skeptisk på Cloud. "I guess... Jeg synes bare det er træls at jeg ikke har fundet ud af hvad det er, jeg har vel bare valgt at fokusere mere på at arbejde end at finde ud af hvad min evne er, hvilket vel er lidt træls." Hun rømmede kort ned i sin hånd. "Hvis jeg kunne ville jeg presse evnen frem også alt efter hvad den er, bruge den til at arbejde." Lød det kækt fra hende, hvor hun her sendte Cloud et lille smil. "Men som du siger, hvis det er de lorte bøger, ville jeg hade de eneste bøger der er omhandler natur og ødelæggelse, jeg har ikke brug for den form for evne jeg vil meget heller bruge den på så meget andet, noget jeg kan tjene gode penge på." Lød det kækt fra hende, hvor hun endnu engang så ned i jorden.
Erina så rundt i værelset, dette var så småt. Hun var godt nok begyndt at vænne sig til det gode liv på slottet, hvilket fik hende til at skære en grimasse. Rose smilede dog bare til Cloud over hans ord. "Kald hvis der er noget." Her ville hun gå nedenunder igen, hvor Erina her satte sig i den lille seng.
"Hva?? Oh..." Hun lagde hånden på sin mave hvor hun enlig først nu kunne mærke at hun var sulten, den havde hun ikke lige tænkt over. "Dramatisk." Lød det lavt fra hende, hvor hun klukkede en smule over hans ord.
"Vi gik forbi igennem et madsted, tror jeg. Her dufter i hvert fald af mad, så jeg tror bare vi kan gå nedenunder og bestille mad også spise det inden vi går i seng." Lød det drillende fra hende. "Du skal helst ikke dø mens du er sammen med mig, jeg ville være den første mistænkte." Lød det drillende fra hende, hvor hun her daskede til ham.
Roligt rejste hun sig op på sine fødder, der stikkede af smerte. Gud hvor var de ømme, hun ville meget hellere sove og ligge med benene oppe på en pude eller bare alt andet end at gå lige nu. "Kom så." Lød det fra hende,hvor hun her stillede sig i døren.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 7 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Lør Sep 22, 2018 8:57 pm

Han forstod godt hendes nysgerrighed og generelt ivrighed for at finde ud af sin evne. Sådan var han også selv. Dog er de ikke de nemmeste at finde ud af. Specielt ikke hvis de er psykiske. ”Såååå… du ville ønske at din evne kunne bruges i at tjene penge? Ja, i så fald er en fysisk evne, som styrke og element betvingning. Så er det måske lidt mere de psykiske besynderlige nogle… eller ja.” han smilte blidt til hende. ”Men jeg skal ikke gøre mig for klog på det.”
Så snart Erina foreslog at de kunne tage mad nede i baren, satte han sig op med lysende øjne. ”Det lyder sku godt! Den er jeg med på… og haha, bare rolig… jeg dør ikke på din vagt. Det kommer ikke til at ske.” som hun stillede sig klar i døren, rejste han sig op og gik hen til hende. ”bare rolig, vi finder et sted at sidde dernede. Så får dine fødder hvile.”
I det de kom ned til baren, så han sig nysgerrigt omkring og i det fik han øje på Rose, gik han hen til hende. ”Undskyld mig kære Rose. Er der mulighed for at få noget at spise her?” han spurgte roligt og varmt med en tan af charme.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 7 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Lør Sep 22, 2018 9:11 pm

Erina nikkede forsigtigt. "Ja... Nej styrke ville jeg kunne bruge på at rykke rundt og jeg ville kunne hjælpe med mange ting, styrke kan bruges på at lave om på værkstedet og værelser." Lød det drillende fra hende, hvor hun så lidt kækt på ham.
Erina ventede på Cloud kom med ned, hun nikkede og klikkede med tungen over hans ord. "Du har bare at holde dig i live mens du er sammen med mig" Lød det skeptisk fra hende, dog med et blink i hendes øjne. Han havde opdaget hvordan hun haltede måske? Havde han seriøst lagt mærke til hvor smertefuldt det var at gå, måske hun ikke skulle gå i højehæle, men hun havde ikke lige andet. Hun sendte ham bare et lille smil over hans ord.
Da de kom ned så Erina rundt, der var nogle borde der virkede ledige. Rose smilede kærligt til Cloud der kom frem foran hende. "Selvfølgelig, jeg finder hurtigt et menu kort." Lød det kærligt fra hende, hvor hun bukkede ned og fik her to menu kort frem, hun gik ud af baren og smilede til dem begge. "Følg med." Lød det kærligt fra hende, her lagde hun kortene ud på bordet og tændte et lys på midten af det runde bord. "Ved i hvad i allerede vil have at drikke? Vand er gratis hvis det er." Lød det blidt fra hende.
Erina satte sig elegant ved bordet. "Jeg kunne godt bruge en øl." Hun løftede menu kortet op for at tjekke det igennem. Der var mange ting der lød lækkert, men nok mest fordi det havde kød i sig.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 7 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Lør Sep 22, 2018 10:02 pm

Styrke kunne bruges på så meget andet. Ja, det havde hun på sin vis ret i. ”Ja, det kunne man også bruge den til. På samme tid må det også være så kedeligt at blot have styrke som sin evne… dengang jeg var lille, ville jeg så gerne have evnen ild. Jeg ved ikke hvorfor… bare tanken om flammer osv. Jeg ville kunne danse med ild!” han grinte svagt af sig selv. ”Ja, jeg ved det er latterligt, men hey… jeg var en lille dreng.”
Han havde bare at holde sig i live. Kommentaren klukkede han blidt af. Han skulle da gøre hvad han kunne.
Roses blide stemme og venlighed var rart. De kunne roligt sætte sig ved et bord og blev derefter rakt en menu. Med sultne øjne betragtede han menuen. Da Rose snakkede om drikkevare, kiggede han op fra menuen og smilte blidt. ”Jeg kunne også godt bruge en øl. Samt noget vand.” han så ned på menuen igen. ”Jeg kunne godt tænke mig en svinemørbrad, sammen med risen og fluten… uh og grøntsagerne selvfølgelig.” han så op på Rose med et stort smil. ”Det lyder virkelig lækkert!” han så hen på Erina med et svagt smil.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 7 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Lør Sep 22, 2018 10:21 pm

Erina smilede over hans ønske. "Ja... Jeg ved ikke helt hvad det kan bruges til, ild ødelægger vel mere end noget andet så jeg ser ingen grund til at skulle bruge det." Lød det drillende fra hende. "Alt jeg ved er at jeg da jeg var håbede og drømte om at kunne live folk op, fordi min kanarie fugle døde." Lød det kækt og en smule drillende fra hende.
Rose nikkede til alt der blev sagt. "Vil du have salt på kødet eller uden salt? Salt koster lidt ekstra." Lød det kærligt fra hende, hvor hun ellers så mod Erina der pegede på en side. "Hvordan smager jeres stjerneskud?" Rose så lidt overrasket op på ham. "Jeg synes den er god, men mest til middag. Den er rigtig god, men jeg ville nok hellere sig at vores mørbrad smager bedre, ellers er vores burger rigtige gode, hvis du er til saltet mad har vi Joaquins favorite. Som er en burger med bøf der er stegt med bacon stykker i sig og har viklet bacon om sig, samt to stykker bacon på toppen. Der er salat og løg i, med bacon dressing og en smule tomat, agurk." Lød det blidt fra hende, hvor Erina rynkede lidt på næsen. "Ellers tak, det for meget bacon. Jeg tror mere at jeg vil have jeres kylling med salat ved siden af i stedet for kartofler tak." Lød det blidt fra hende, hvor hun gav Rose menuen endnu engang.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 7 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Lør Sep 22, 2018 11:07 pm

Ild ødelægger alt? Han klukkede blidt af disse ord. ”Du glemmer vist at ild også giver varme i de koldeste vintre… samt solen! Det en stor ildkugle… eller, det skrev denne bog her i hvert fald. Det lød meget sandsynligt, men på den anden side…” Han så op på stjernerne. ”Kan man overhovedet være sikker? Der er jo aldrig nogle som har været deroppe… det er et stort mysterium… stjernerne… alt det der.” han smilte stort og så ned på hende. ”Og at kunne live folk op ville være en fantastisk evne… den vil dog blive udnyttet hvis folk kendte til den…” han så ned i jorden. ”Det er der ingen tvivl om.”
Han smilte blidt til Rose. ”jeg vil gerne have salt på.”
Imens Rose snakkede med Erina, betragtede han den blonde pige og først her gik der noget meget vigtigt op for ham. Det var Rose Tyler! Mennesket han havde haft inviteret sammen med de andre! Mennesket med dødelighedsblodet. Han sad her med munden i et stort O. lidt efter rystede han på hovedet og smilte til Rose. ”Joaquin huh? Jeg gætter på din bror har en stor svaghed for bacon?”
Ja, han gjorde hende nu klar over, at han godt nu kunne huske hvem hun var. Hvis hun kiggede på ham, ville han smile blidt til hende og så ellers hen på Erina. ”Salat og kylling? Er du sikker på at du er en varulv min kære?” han blinkede her til hende.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 7 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Lør Sep 22, 2018 11:38 pm

Erina gyste ved hans ord. "Enig. Men jeg nyder ikke ild. Jeg var selvfølgelig mega uheldig eller dum til at jeg valgte at sætte ild til nogle at mine ting, så jeg skabte en lille smule problemer og skader, vi fik slukket det hurtigt og jeg kom ikke noget til, men jeg blev ret skræmt af det alligvel." Lød det lavt fra hende. "Dog er jeg ikke som sådan bange, jeg frygter det ikke jeg kan bare ikke lide at det er så svært at kontrolere." Lød det mumlende fra hende nu.
Da han snakkede om stjernerne så hun lidt forsigtigt op. "Tja... Hvem ved, måske der er nogle der har været deroppe og holder det hemmeligt, måske solen er ild der er ved at sprede sig over alt. Så derfor skal vi måske holde os fra stedet, det er ikke til at vide." Lød det kækt fra hende.
Da de nu snakkede om hendes ønske så hun ned i gulvet og derefter op på ham. "Måske, men jeg ville ikke have noget imod det. Det at folk misbruger dig for at live andre op, medmindre de er onde. Men så ville jeg hellere dø." Lød det kækt fra hende.

Rose nikkede til Clouds ord.
"Ja meget stor... " Lød det blidt fra hende, hvor hun sendte ham et stort smil. Da Cloud kommenterede på Erinas mad, var Rose nu på vej væk igen. Erina lagde hovedet på skrå og klikkede med tungen. "Haha... Ja.... Jeg er en vareulv men jeg er sjovt nok ikke den der bruger meget af min tid, du ved på at træne osv. Så jeg tager rent faktisk på, hvis jeg ikke holder øje med hvad jeg spiser." Hun lagde albuerne på bordet og hånden under hagen. "Såååå..."
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 7 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Søn Sep 23, 2018 12:19 am

Historien om hendes lille episode med ilden var ret interessant. I så fald kunne han godt forestå at hun ikke ville have noget med ild at gøre. ”hvis man ser det på den måde, så kan jeg godt forstå at du vil have noget at gøre med det. Specielt efter sådan en episode. Men hey, godt at høre der ikke skete noget.”
Snakken om stjernerne var rar og beroligende. Det var en samtale man bestemt ikke kunne have med alle. Det var underlig tilfredsstillende for ham at kunne snakke sådan med Erina. ”Hehe, måske.” han klikkede kækt med tungen.
Hendes lille kommentar om evnen, fik ham til at smile, men ellers ikke kommentere det. Det var sødt af hende at tænke sådan. Bruge evnen på noget godt og for det gode. Desværre kunne man aldrig vide hvad der var ondt og godt med sikkerhed.

Han smilte stort tilbage til Cloud, indtil interessen blev rettet imod Erina, der snakkede om at hun var nødt til at spise sundt. Han klukkede drillende. ”Hvis du spørg mig, så træner du ret meget, så seksuel aktiv som du er.” han blinkede til hende og så ellers rundt. Lyset var dæmpet takket være stearinlysene rundt omkring. Dog varede opmærksomheden på omgivelserne kun kort, før den blev rettet imod Erina igen. ”Men i så fald, forstår jeg det godt. Så er du nød til at holde dig til den sunde mad.” han skabte øjenkontakt med hende. ”Sååå, hvordan syndes du weekenden har været?”
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 7 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Søn Sep 23, 2018 12:39 am

"Tja, intet skete. Ingen kom noget til kun en smule uroligheder og en smule skuffelser. Det var sådan lidt akavet og jeg fik da også skæld ud, meget skæld ud." Lød det kækt fra hende, hvor hun her løftede hovedet en smule op.
Erina så her mod Cloud. "Det er underligt at du kan snakke om sådan noget. Jeg vidste godt du var klog osv, men ikke filosofisk." Lød det drillende fra hende, hvor hun drillende skubbede til ham. "Kongen en filosof, underligt men sjovt." Hun skubbede blidt til ham.

Da han kommenterede på hendes seksuelle bedrifter, løftede hun sit ene øjenbryn. "Siger du jeg en luder? Eller knalder for meget?" Hun så på ham med et tomt blik, men kort tid efter smilede hun til ham igen. "Jeg tager nemt på, hvilket også er grunden til at jeg rent faktisk ikke spiser kage så tit, jeg tager så nemt på af det." Lød det drillende fra hende, hvor hun her så sig omkring igen.
Hun lod øjnene kigge rundt, lyset dansede på deres ud af flammen mens det varme skær gav dem en varm fornemmelse. Hun gabte her kort, inden hun rettede sig lidt op. "Den har været ok, jeg nyder dog mere at bruge min tid på arbejde. Dog må jeg nok hellere sige at jeg nyder fridagene, det at man kan sove længe og jeg ikke rigtig skal gøre så meget, så afslappende. Dog savner jeg lidt at ..." Hun stoppede sig selv, der var da ingen grund til at sige at hun savnede lidt sexen, ikke at Cloud og hende ikke havde sex, men det blev bare for omklamrende, hvis hun konstant hyggede sig med ham ville hun risikere at se ham som måske lidt mere, hvilket hun ikke ønskede. Hvilket var grunden til at hun tit knaldede mere end en, så hun kunne skifte og ikke ville få følelser til dem.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 7 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Søn Sep 23, 2018 10:12 pm

Skuffelser. Cloud så en smule spørgende på hende. "Hvorfor skuffelser? Du gjorde det jo garanteret ikke med vilje... men uhm... jeg skal nok lade være med at spørge mere... specielt hvis du ikke ønsker at snakke om det."
Som hun begyndte at drille ham med at han var filosofisk, så han med en smule røde kinder ned på hende og grinte blidt. "Ja... jeg har mine hemmelige sider. Men hey, tak... du kaldte mig lige klog." han blinkede her til hende.

Ordene blev fyret meget hurtig tilbage i hovedet på ham, som hun spurgte om han kaldte hende en luder. Kort blev de grønne øjne spærret op. "Oh nej... jeg siger bare at..." dog reddede hun den selv ved at forklare videre om at hun nemt tog på. Af en eller anden grund kunne han ikke se det for sig. Men på den anden side passede hun jo også på sin vægt. "Javel ja. Det er ret fedt at du har kræfterne til at holde fat i det på den måde." Han smilte anderkendende til hende.
hun nød fridagene, men savnede stadig sit arbejde. Det kunne han vel godt forestå. Også alligevel ikke. "Du elsker derimod også dit arbejde. Så jeg kan godt forestå at du savner det. Men hvad savner du ellers?" han satte sit hoved på skrå. Det var som om at hun tøvede med at fortælle ham dette. Måske noget hun ikke syndes han skulle vide alligevel??
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 7 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Tors Sep 27, 2018 12:28 pm

Erina lagde hovedet på skrå og så skeptisk mod Cloud. "Jeg gjorde det medvilje, jeg frøs og forstod ikke at ild kunne sprede sig på den måde. Jeg forventede nu mere at værelset ville have været varmt efter og jeg så bare kunne slukke ilden med det samme, det kunne jeg ikke men det kunne mine forældre." Lød det fra hende, hun havde et smalt smil på sine læber, hvor hun roligt så ned i sine hænder.
"Ja... Klog... Du er konge og ingen har ført et oprør endnu, så du gør da noget rigtigt hvilket er meget godt." Hun smilede kækt til ham og lagde hovedet lidt på skrå, hvor hun her kørte en hånd igennem det halv lange hår.

Fedt, den forstod hun ikke helt. Alt man skulle var at spise mindre også bare vænne sig til at spise sundt, knap så meget kød. "Hvorfor er du tynd når du ikke kan klare sådan noget. Du virker nærmest som om du spiser helt vildt, når du siger det på den måde." Lød det kækt fra hende, hvor hun her skubbede til ham.
"Ja. Mit arbejde er mit barn, jeg nyder det og hygger mig meget med at sy. Så jeg finder enlig mit arbejde meget roligt." Lød det blidt fra hende, hun lagde sine hænder i skødet mens hun ventede på maden.
Samtalen kørte dog hen på sex, hun tøvede og han kunne mærke det. "Jeg savner vel at have sex med andre, du ved at prøve andre folk. Det at der ikke er noget specielt altså, følelser i det. Det kan jeg godt lide..." Hun rødmede en smule. Dette var sært at snakke om, måske mest fordi hun normalt ikke snakkede om sådan noget med nogle. Hun sukkede blidt og så nu op på ham.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 7 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Ons Okt 24, 2018 11:44 pm

Cloud kunne sagtens forestille sig en ung Erina der legede med ilden. Hun havde garanteret været en sød unge, forsigtig pige, der havde de bedste intentioner og derfor ikke forstod problemerne med at tænde ild. Selv havde han været en lille møgunge. ”Haha, de tanker man havde som barn. Dengang var alting bare nemmere... jeg savner det af og til.”
Det var helt rart for Cloud at hun rent faktisk kaldte ham klog. Måske var det mere det faktum af, at hun rent faktisk roste ham. Det var sjælendt han fik et kompliment fra Erina. ”hey, tak.” han smilte varmt til hende.

Nysgerrigt så Clouds grønne øjne rundt.. ”Jeg er en meget stor mand, så jeg er nød til at spise meget for at bevare mine muskler. Selvfølgelig gælder det ikke søde sager og sådan, men en masse kød og grøntsager... det er det jeg må æde så meget jeg vil.” som hun skubbede til ham, grinte han bare kærligt, lige i tide til Rose kom med deres mad. Hans øjne lyste op som han så det. ”jeg elsker du beskriver dit arbejde som dit barn... apropos børn... kunne du egentlig tænke dig dem?”
Roligt begyndte han at spise.
Som hun sagde, at hun savnede at have sex med andre var han dog ved at få sin mad galt i halsen. ”Så, du siger egentlig, at hvis vi bliver ved... så ender du med at have følelser for mig?” Nysgerrigt satte han hovedet på skrå. Af en grund begyndte hans hjerte at banke hurtigere. Der kunne være en mulighed for at hun blev forelsket i ham... eller, både og. Hun sad egentlig og sagde at hun ikke ville have mere sex med ham, mest fordi hun ikke ønskede der skulle være følelser i det. Hendes lille rødmen var ret kær.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 7 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Lør Okt 27, 2018 3:30 pm

"man var dum da man var lille... Men ja... Jeg var dummere end mange andre, men i det mindste nød jeg at være sammen med mine forældre og arbejde med dem, selvom ja... Jeg var dårlig til det meste i starten." Hun smilede kækt til ham.
Det at han takkede hende ved at hun komplimenterede sig fik hende bare til at se lidt drillende på ham og smile kærligt, dog kækt til ham. "No problem." Lød det blidt og en smule drillende fra hende.

Erina lyttede til ham, hun kunne ikke andet end at være lidt overrasket over hvordan han snakkede om at han havde brug for at spise meget fordi han var stor. Altså muskel stor, hvilket bare fik hende til at sætte albuerne på bordet. "Men jeg har derimod lagt mærke til at du helst spiser kødet og lader grønsagerne ligge på kanten. Såååå..." Lød det drillende fra hende.
Samtalen begyndte nu at køre om til hendes baby. "Well jeg nyder at arbejde og holder det tæt ind til hjertet, jeg vil hellere arbejde end at date folk eller have et forhold, så ja lidt et arbejde." Lød det kækt fra hende. Dog da han snakkede om, om hun ønskede at få børn på et eller andet tidspunkt så hun lidt underligt og dømmende på ham. "Det ved jeg ikke, det ville jeg nok ikke have tid til. Jeg arbejder og børn er et meget MEGET stort arbejde, plus de er dyre." Lød det lavt fra hende.
"Hvad med dig? Kunne du rent faktisk tænke dig at få børn, især med Mary?" Lød det kækt fra hende. Hun vidste jo enlig godt at han var tvangsforlovet med Mary.
Erina trak lidt på sine øjenbryn. "Idk... Måske jeg ved bare at jeg har meget svært ved at styre mine følelser, så der er mange gange at jeg bliver forvirret, men jeg tror gerne at det er sådan. Så ja... måske..." Hun rødmede og stemmen var lav, et tegn på at hun var lidt usikker og genert ved denne samtale.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 7 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Lør Dec 08, 2018 9:57 pm

Erina havde bemærket hans vane i, at spise mere af sit kød end sine grøntsager. Svagt rødmede han og mumlede noget for sig selv. ”Well, ja... kød er... bedre for mig... i hvert fald mine muskler...” Her spærrede han sine øjne op. ”Uhm, da vi bestilte maden har vi fuldstændig glemt, at vi ikke måtte spise kød længere i denne weekend.” Her grinte han kærligt. ”Well, nu er det bestil, så det ville være dumt ikke at spise det, samt genere den stakkels pige som bestilte det til os.”
Desuden så gik der ikke mere end få sekunder, før Rose kom med deres mad og de nu sad og snakkede om Erinas kærlighed til arbejde.
Hun ville heller have et arbejde end kærlighed. ”Det må jeg sige... jeg tror, at jeg ville opgive min trone for den rigtige kærlighed.” med et drømmende blik så han kort ud af vinduet. Som hun spurgte ind til om han ville have børn med Mary, så han en smule dømmende hen på hende. Dog ændrede det blik sig hurtigt. ”Jeg vil gerne have børn, en familie, men ikke med Mary... som sagt, hun er min ven. Intet andet...”
Snakken om hendes følelser, gjorde at han smilte og spiste det sidste af sin mad. ”Javel ja, såå... du siger vi burde at stoppe med at have sex?” Nysgerrigt satte han hovedet på skrå. ”Ikke at jeg kan holde det, men bare for at høre.”

Så snart de var færdige med at spise, gik de op på det lånte værelse hos Rose, kun for at opdage en seng på værelset. ”Oh... det ser ud til vi skal dele?” Han så med et smil ned på Erina. Herefter satte han sig på sengen og strakte sig. ”Det har været noget af en dag hva? De kvinder fra før... tænk de vil have haft sex med dig.” Han blinkede drillende til hende.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 7 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Lør Dec 08, 2018 10:14 pm

Erina så ned på maden hvor hun sukkede. "Det rigtigt... Kan vi ikke droppe denne lære måde at være fattig på, der er intet godt i det det er tre gange rare bare at slappe af og du ved... Leve med det du har og du har trods alt pengene til det, så hvorfor torturere dig selv." Lød det her måske en smule dømmende fra hende. "Ønsker du ikke at have kød i stedet for grønsagerne." Hun lagde hhovedet en smule på skrå.
"Virkelig? Du ville opgive alt for det, også din familie?" Lød det drillende fra hende. Hun løftede en smule på sine øjenbryn.
"Vent vent... Hvorfor ikke med Mary? Hun er da din forlovede, du kan ligeså godt vænne dig til det også fordi i kommer til at få så mange folk der ønsker at i får små børn." Lød det drillende fra hende. "Ven? I snakker ikke engang sammen." Lød det lidt skeptisk fra hende.
"Ja, det ville være en rigtig god ide... Bare indtil jeg finder en anden at hygge mig med... Det nemmere på den måde." Lød det drillende fra hende, hvor hun her spiste sin mad roligt.

Da de kom op på værelset så hun lidt overrasket på sengen. "Nope, du sover på gulvet."Lød det kækt fra hende, hvor hun gik ind og legede lidt med sit hår. "Sure SEx med mig." Lød det skeptisk og lidt drillende fra hende. "Så... Godnat, læg dig på gulvet også tager vi hjem i morgen, lyder det ikke sjovt?" Lød det her lidt kækt fra hende.
Hun savnede hjemmet, slottet, den gode seng, masser af plads... GUd maden var også bedre.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 7 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Lør Dec 08, 2018 11:06 pm

Cloud var i gang med at tage et ordentlig stykke kød ind i munden, som hun spurgte om de ikke bare skulle droppe det med at prøve at være fattig. Her nikkede han. ”Jeg er helt enig. Jeg tror ikke jeg kunne leve som fattig, derfor sætter jeg pris på det jeg har og glæder mig til at komme hjem igen.” Som han lå mærke til det dømmende i hendes stemme, så han overrasket op på hende, med grøntsager stikkende ud af munden. Her slugte han dem hurtigt. ”Vent, dømmer du mig?”
til det med grøntsagerne, nikkede han med et varmt smil. ”Selvfølgelig vil jeg heller have kødet.”
”Nej, jeg vil ikke opgive min familie, men min trone... rigdomme, alt... bare for den rigtige kærlighed... og det skal ikke være med Mary, da jeg ikke elsker hende... Og vi var venner, før hun begyndte at hygge sig med Zack.” Han lod sit hoved hvile i sin hånd.
Som hun snakkkede om, at hun skulle være sammen med andre, grinte han bare. ”bare ind til da.”

”Mig? Sove, på gulvet? Du må være skør, lad os nu bare dele seng Erina... det jo ikke fordi, vi ikke har været så tætte på hinanden før.” han blinkede til hende og lagde sig ned i sengen. Her begyndte han dog at fjerne sin trøje. ”Det her værelse er så meget varmere end din lejlighed!”
Han stirrede nu op i loftet. ”Men sure, lad os tage hjem i morgen... måske efter lidt lækker morgenmad?”
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 7 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Lør Dec 08, 2018 11:24 pm

"Godt, så er vi enige." Lød det her lidt kækt fra hende, her begyndte hun lykkeligt at spise sin mad. Salaten var god, havde enlig en smag, hvilket var sjældent? De måtte have hældt lidt over den, kødet var også meget rart. Tanken fik hende til at smile mens hun spiste kødet. det var ok men hun ville nu hellere spise på slottet.
"Så vi to... Jeg nyder slottets mad og selvfølgelig sengen, den er himmelsk... Tror aldrig jeg har sovet så godt i mit liv, så det ville jeg ikke af med igen." Lød det kækt fra hende. "Kun en smule, fordi du gerne vil være fattig, ingen ønsker at være fattig." Lød det lidt hårdt fra hende, hun undgik her at kigge på ham.
"Så hvordan ved du når det er den rigtige? du ved at du er forelsket og villig til at opgive alt?" Lød det drillende fra hende. "Og hvorfor forblev i ikke venner ?" hendes stemme var en smule lav.

Han nægtede altså at sove på gulvet. Hun sukkede her dybt. Dog da han lagde sig i sengen rystede hun på hovedet. "HEY! Nonononono! Jeg vil ikke have dig her.. Sov på gulvet." Da han fjernede trøjen så hun her ned af ham og en smule op på ham igen. "Hey, min lejlighed er hellere ikke særlig... uhmmm, du ved... Den er... " Hun så kort ned af ham igen, hun stoppede sig selv i at snakke ved at kysse ham dybt. Begge hænder blev presset på hans kinder, hvor hun roligt kravlede over ham, så hun nu sad over ham. Hun kyssede ham dybt, øjnene var lukket og hænderne presset forførende imod hans kinder.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 7 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Søn Dec 09, 2018 12:08 am

Cloud smilte kærligt til hende og tømte sit glas vand. ”Ja, sengen er nærmest det bedste. Den er altid varm og så blød.” Han smilte over hende. Hvordan kunne være man være så smuk, men samtidig så usikker på sig selv? Nok virkede hun selvsikker, men indeni vidste han at hun havde sin uselvsikkerhed. En der ikke var grund til at den var der. Han zoomed helt ud i at betragte hende.
”Oh uhm... Jeg undskylder... det er ikke... uhm... yeah, jeg holder bare min mund.” Han kløede sig i håret.
Som hun spurgte ham, så han ind i hendes smukke røde øjne. ”Jeg ved at jeg er forelsket, når jeg ikke kan lade være med at tænke på hende. Når jeg ønsker at se hende hver dag og altid vil se hendes smil, høre hendes latter. Derudover når hendes mening er den vigtigste for mig, så er det også et stort tegn.” Han blev ved med at se på hende og derefter ned på hendes læber.

Som hun igen bad ham om at ligge sig på gulvet, åndede han tungt ud og så hen på hende. ”Seriøst Erina? Jeg ligger mig ikke på gulvet.” Han smilte drillende til hende. Her bemærkede han måden hun betragtede ham. Gløden i hendes øjne gav ham kuldegysninger helt ned til tæerne.
Læberne hun pludselig pressede så dybt imod hans, gjorde at han med det samme, lukkede øjnene i og kyssede hende igen. Her lagde han sine hænder på hendes talje og trak hende tættere ind til sig. Han lod hænderne hvile ned på hendes bagdel.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 7 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Søn Dec 09, 2018 12:20 am

"Nemlig... Jeg nyder sengen, hvis jeg kunne ville jeg helt sikkert få et ret vildt forhold med den." Lød det lidt drillende fra hende.
Erina smilede her kort til ham. Han var nu lidt sød enkelte gange. Hvis hun kunne ville hun selvfølgelig bruge tiden på at snakke med ham, lære ham at kende... Virkelig at kende... wow hun trængte til sex, en anden end Cloud. Hun manglede sådan en, hvis hun nu kunne knalde en anden ville hun helt sikkert slappe af.
"Så... Når du bliver dum nok til ikke at tage dine egne beslutninger? Du ved... Den korte forklaring." Lød det en smule drillende fra hende, hvor hun lagde hovedet lidt på skrå. Hun tog her en lille mundfuld af salaten i munden.

Hun pressede sig tæt ind til ham, hvor hun her kyssede ham og lod kort deres læber fra hinanden. "Undskyld... Jeg måtte være sindssyg for at gøre dette... Men sex også sover du på gulvet? Eller sex også sover du i hjørnet?" Lød det kækt fra hende.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 7 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Søn Dec 09, 2018 1:30 am

Cloud kom ud med en varm kærlig latter, som hun fortalte at hun ville kunne have haft et forhold med sin seng, hvis det kunne lade sig gøre. ”Det ville være et kedeligt forhold, ville det ikke?”
Hendes kommentar til hans beskrivelse om forelskelse, gjorde at han himlede med øjnene, men ellers ikke kunne lade være med at smile. ”Det er sådan jeg kan forklare en forelskelse i hvert fald.”

I det hun adskilte deres læber, så han en smule hypnotiseret på hende og bed sig i underlæben. Dog da hun bad ham om, at ligge sig på gulvet bagefter igen, grinte han lavt. Han smilte varmt og kækt til hende. ”Oh no... hvis vi skal have sex, så ligger jeg i sengen.” Han begyndte her at kysse hendes hals og tage en smule på hendes bagdel. ”Sex, også ligger vi begge to i senge, hvad siger du?” Han kyssede hende her igen.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 7 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Søn Dec 09, 2018 1:40 am

Erina vippede en smule på hovedet. "Naaah, jeg tror jeg ville nyde det.... Jeg ville nyde det hele, hvilken som helst ting, sex i sengen, sove i sengen, slappe af i sengen hvad ville du ligefrem sige er skidt ved de ting?" Lød det drillende fra hende. "Hvad er kedeligt fra det." Hun smilede kort for sig selv.
"Din forelskelse, hvilket er fint... Altså den lyder lidt kedelig, men hey jeg håber du ja en eller anden dag finder forelskelse i Mary så du ikke har det så skidt med at være gift med hende." Lød det stadigvæk drillende fra hende, hvorfor skulle hun skjule det. Men hun fandt det underligt at han skulle giftes med en kvinde han ikke ønskede, han var konge han kunne helt sikkert snige sig ud af denne affære.

"fint... Men kun denne gang, eller... Du kunne sove på gulvet og få en uforglemmelig nat?" Lød det drillende fra hende, hvor hun pressede sig tæt indtil ham. Hun lod nu sin pege finger løbe forførende op og ned af hans kind. "Hva siger du?" Lød det forførende fra hende.
Hvis han sagde nej igen sukkede hun opgivende og kyssede ham igen. "Fint... Sec." Lød det drillende fra hende, hun kyssede ham dybt og fortsatte nu legen sammen med ham.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 7 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Man Dec 10, 2018 3:44 pm

Cloud klukkede over hendes ting at lave i sengen. Der var skam meget man kunne lave i sengen, det kunne blive et helt tempel. Det eneste man ikke kunne var at gå på toilettet, da det ville være alt, alt for ulækkert. ”Du har ret, det er ikke kedeligt. Et forhold med sengen lyder nu ikke helt så dårligt!”
Hans forelskelse lød kedelig. Noget sagde ham, at hun vidste aldrig havde været forelskelset før.
”Nå nå, hvorfor lyder den kedelig? Det er bare sådan forelskelser de er... tror jeg da... og nej, jeg kunne aldrig forelskelse mig i Mary... vi er for... forskellige...” han kløede sin kind.

I stedet for at han endte på gulvet, fik han sin vilje og blev i sengen. De fortsatte deres lille leg, resten af hans tøj endte på gulvet og nu lå de bare i hinandens arme. Med rolige vejrtrækninger, så brystet kørte beroligende op og ned. Han kyssede hendes pande. Nu når de begge lå i sengen var der en del varmere.
I løbet af tidlig morgen, vågnede han op og kravlede ud af sengen, for at iføre sig sine bukser og gå ud på det badeværelse de nu måtte bruge. Han tissede, vaskede hænder og gik ellers ind til Erina igen. Blidt aede han hende over håret. ”Hey du... skal vi se at komme hjem?”
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 7 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Man Dec 10, 2018 8:07 pm

"Nemlig, sengen er et tempel. Så drop attituden og læg dig på gulvet." Lød det drillende fra hende. "Forskel er godt. Hvis du nu kan forstille dig at have sjov med Mary først, så kan følelser sikkert tvinges frem." Lød det kækt fra hende.
Roligt klappede hun ham på armen. "En forelskelse er som en forstoppelse, den går enten over eller forbliver så du er nød til at gøre noget ved den. Så forsøg i det mindste." Lød det kækt fra hende.

Erina havde som hver anden gang stadigvæk noget tøj på, denne gang var det dog en underkjole. Så hendes kjole lå på gulvet, men den finde undertøjs kjole var stadigvæk om hendes krop. Hun lå på sengen med dynen over sin hofte og vejrtrækningen var blid. Hun sukkede kort da han bevægede sig rundt igen. Det var underligt men enlig meget rart for hende, den nærværd og opmærksomhed. Hun nød den... I løbet af natten havde hun også lagt sig en smule for tæt op af ham.
Da han nussede hendes hoved for at vække hende, måtte hun næsten tvinge hendes øjne op. De røde øjne lyste kort op og blinkede op til flere gange, før hun rettede sig lidt op. Håret var ulet og strittede ud til alle siderne. Hun vende sig om for at lægge på ryggen, hvor hun kørte hånden igennem sit hår for at fjerne det. "Hva?..." Lød det lavt fra hende, hvor hun ellers løb hånden ned af hendes kind, hals og til hendes skulder.

https://i.pinimg.com/564x/13/90/a1/1390a140e9df9997cada42cfae73c0e9.jpg (I konge blå)
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 7 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Man Dec 10, 2018 8:36 pm

Synet af hende gjorde ham helt ør i hovedet. Af en eller anden grund, kunne han se hende være hans dronning, ham vågne op til hende hver morgen iført kongeblåt. Han smilte drømmende til hende, kyssede hendes pande igen og derefter hendes kind. ”Vi burde vel komme tilbage til paladset, ligesom du sagde... ikke sandt?” Han havde sat sig på sengekanten og blev ved med at nusse hendes hår. ”Medmindre vi bare skal blive her en smule, nyde noget morgenmad... eller, måske hinanden?” Her placerede han et kys på hendes kind. Lige nu havde han egentlig bare mest lyst til at blive hos Erina. Lade denne morgen vare for evigt. En enkelt gang placerede han et kys på hendes hals. ”Hvad siger du?”
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 7 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Man Dec 10, 2018 8:53 pm

Cloud der forsat nussede hende fik hende til at smile forsigtigt til ham. "Det burde vi." Lød det lavt fra hende. Hun rettede sig en smule op. Da han satte sig på senge kanten og kyssede hendes pande samt kind. Hun sendte ham her er drillende smil. "Nyde?... Hinanden?" Lød det lavt, samt en smule kækt fra hende. Hun lod hånden køre ned under hendes hår, så det her sprede sig lidt ud i sengen. Kort følte hun sengen rykke sig i det han lagde sig lidt over hende for at han kunne kysse hendes hals.
Hun sukkede sødt af følelsen af de blide læber mod hendes hud. "Men burde det ikke være bedre hvis... Du ved, hvis vi tog hjem, du burde arbejde." Lød det lavt og forførende fra hende, roligt lod hun hendes hånd køre op på hans kind, hvor hun trak ham lidt væk. På den måde ville de være ansigt til ansigt. Hendes røde øjne så kort ind i hans grønne, før de så ned på hans læber.
Der var et eller andet det gav hende en lille gnist. Hun ønskede helt at... kysse ham, bare kysse ham og nusse ham, kæle med ham.... Hun skubbede ham kort væk. "Ok vi skal hjem, hjem hurtigt... Jeg har en underlig følelse ligenu, tror det kræver lidt hjemve måske idk." Lød det fra hende, hun satte sig hurtigt op og rettede på tøjet.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 7 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Man Dec 10, 2018 9:39 pm

Som hun skubbede ham væk, så han en smule overrasket ned på hende, hvor der var en smule såret glød i hans grønne øjne. Dog rystede han det hurtigt af sig og smilte til hende. ”Okay, okay... så må vi heller komme af sted.” Ligesom hende, satte han sig op og rejste sig derefter op. ”Nu når du ikke vil bruge den på at nyde lidt morgenmad med mig.” Det kom ud som en lille klukken. Han begyndte at iføre sig sit tøj igen. ”fattigmands” tøjet som de havde valgt at kalde det. ”Det har været noget af en tur hva?” Han så sig i værelsets spejl og rettede på sit hår. ”Bare... du og jeg... nydt hinandens selskab.” Med et smil, så han om på hende og betragtede roligt hvad hun lavede. ”Glæder du dig til at komme hjem til din såkaldte seng?”
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 7 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Man Dec 10, 2018 9:50 pm

Erinna opdagede kort hans lille glød. Dette gjorde hende lidt utilfreds, men hun måtte leve med det. Hun skulle ikke gå op i hvordan han havde det, det vigtigste var at hun bare kunne slappe af.... At hun ikke fik disse forelskelser!
"Morgenmad?... Tja, jeg springer over. Nu fik jeg også masser af aftensmad så det er nok bedst lige at springe morgenmaden over." Lød det kækt fra hende, hun svang benene ud af sengen og tog her sin kjole på igen. "Nydt? Tja det kan man vel godt sige." Hun rettede hurtigt på sit hår. Det vigtigste for hende ligenu var at komme væk fra Cloud. Hun nød ikke at disse følelser var ved at komme frem, mest fordi det ikke ville skabe noget godt overhovedet.
"Jeg glæder mig til at arbejde igen, jeg nyder faktisk mit arbejde også selvfølgelig min seng, man må ikke glemme sengen. Sikkert den eneste grund til jeg sagde ja til at arbejde for dig, var for at få den seng." Lød det drillende fra hende. Hun blinkede her til ham.

Da de kom hjem gik de meget hurtigt hver til sit, Erina gik dog ind til Zack. Hun havde virkelig virkelig brug for en anden person, så følelserne for Cloud ville forsvinde. Hvis han var på sit værelse ville hun brase ind og lukke døren bag sig. "Don't talk." Lød det kort fra hende, før hun gik hen til ham og pressede nu sine læber imod hans.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 7 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Man Dec 10, 2018 10:08 pm

”Ingen morgenmad?” han så overrasket hen på hende. ”Men morgenmad er så vigtigt... men selvfølgelig, hvis du gerne vil væk herfra med det samme, så er det vel heller det vi må gøre.” Som hun rettede på sit hår, betragtede han hende med et varmt smil. Da hun igen snakkede om sit arbejde, himlede han kærligt med øjnene og kyssede igen hendes igen. ”I så fald må vi hellere se at komme hjem. Og ja, den seng er vel hele arbejdet værd.” han blinkede her til hende.

Så snart de var tilbage på paladset, skiltes de og han så hende ikke længere den dag. Han ville så gerne se efter hende, stoppe hende og spørge hende om... ja, han var ikke sikker på hvad. Men, desværre havde han arbejde og det samme hun.
I det Erina brød ind ved Zack, sad han og malede. Hurtigt smed han alt hvad han havde fra sig i hænderne, til han bemærkede at det blot var Erina. ”Oh, det er bare dig... gider du banke på næste gang?” Mere nåede han egentlig ikke at sige før hun pressede sine læber imod hans. Uden at sige hende imod, kyssede han hende bare igen og trak hende ind til sig.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 7 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Man Dec 10, 2018 10:15 pm

Erina så kort mod ham, hvor hun nikkede. "Nemlig... Savner du den ikke selv? Den er meget bedre end det bras der er i denne side af landet. Der hvor du bor er det meget bedre... En seng som en sky." Lød det kækt fra hende. Hun trak kjolen over skuldrene og knappede den her. "Kan du knappe ryggen?" Lød det kort fra hende.

Hun kyssede ham dybt, en smule ivrigt trak hun ham helt op af sig. Men af en grund gjorde dette hende utryg. Hun følte sig en smule utilpas ved dette, faktisk meget utilpas. Som om hun gjorde noget forkert bare det at kysse Zack.... Havde hun ikke også lovet Cloud ikke at gå i seng med Zack igen?
Hun trak her lidt væk fra Zack... "Hmm... uhm... Jeg... Undskyld, hvad laver du? Jeg kom lidt på afveje... Hvad siger du til at lave stilbilleder? Du ved... Hvad siger du til at male mig?... Jeg har altid gerne ville have et billede af mig selv... Jeg lover at være nøgen?" Lød det kækt fra hende.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 7 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Man Dec 10, 2018 10:29 pm

Cloud smilte til hende i spejlet. ”Joh, jeg tror dog mere at jeg savner et dejligt varmt bad... min seng, jooo, den er fantastisk, men et bad... endnu bedre.” Han gjorde som hun sagde og knappede ryggen på hendes kjole. Så snart den var knappet, kyssede han hendes skulder. ”Sådan,” Han kiggede ind i spejlet. ”Smuk som altid.” Det var med et varmt og drømmende smil at han så på hende.

Lige som Zack troede at det skulle til at udvikle sig, trak hun sig væk fra ham og sagde endda undskyld. Han rømmede her ned i sin hånd og gik væk fra hende. Han samlede her de pensler, som der var blevet smidt, op. ”Stilbilleder... sure...” Han så hen på hende med et drillende smil. ”Men kun hvis du lover mig at være nøgen.” Med et kækt smil, viftede han med penslen foran hende. ”Hvor har du været... du forsvandt pludseligt fra festen sammen med Cloud.” Han begyndte at male videre på maleriet.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 7 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Man Dec 10, 2018 10:40 pm

"True, jeg elsker også et godt karbad, men hellere sengen frem for badet for at være ærlig." Lød det lavt fra hende. Hans pludselige kys mod hendes skulder gav hende kuldegysninger. Hvilket var en form for behagelig, varm følelse.... Hun ønskede nærmest mere... Hvor underligt.
Hun vende fronten om mod ham, da han snakkede om at hun var smuk så hun lidt skeptisk på ham. "Hjem det er." Lød det lidt hårdt fra hende.

"Fint, jeg nøgen... Men hvordan skal jeg stå... Jeg aldrig blevet malet før, jeg tænkte bare det ville være sjovt... En form for oplevelse." Hun løj, hendes hjerte bankede hurtigt og hun var nervøs... Men hey... Det at være nøgen foran en som Zack gjorde hende enlig ikke så urolig, hun håbede måske lidt på at det ville give hende lidt selvværd og hun så ikke ville have så mange problemer med at være nøgen.
"Cloud kidnappede mig og ønskede en guide til at være fattig, så vi var ude i byen i alt den tid. Jeg var næsten nød til at tvinge ham tilbage." Lød det mumlende fra hende, hvor hun ellers trak kjolen langsomt ned af den ene og den anden skulder.
"Så ville du male mig nu? Eller..." Lød det drillende fra hende.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 7 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Man Dec 10, 2018 10:55 pm

Han smilte over hendes ord. Dog som de hårde ord kom ud til sidst ved, at han kaldte hende smuk, så han en smule overrasket ned på hende. Her kom han i tanke om at hun ikke brød sig om komplimenter. Han smilte undskyldende til hende.

Zack bankede på sine læber med penslens hårde ende. ”Hmm, måske med ryggen til, hvor du ser dig over skulderen? Imens dit hår falder ned langs dine skuldreblade.” Han sagde alt dette med en varme i sin stemme. Historien om hvordan Cloud havde kidnappet hende, overraskede ham en smule, men så alligevel ikke. ”Haha... Cloud har sine særheder...” som hun begyndte at tage kjolen af, så han drømmende på hende og gik hen imod hende. ”Kan vi ikke bare fortsætte med det, du egentlig rigtig kom herind for?” Han gik forførende hen imod hende og trak hende ind til sig, for at kysse hende igen.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 7 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Man Dec 10, 2018 11:04 pm

Erina nikkede lidt. "Ok... Tror du det ville være pænt? Vil det ikke se underligt ud, især fordi... du ved, måske man ser nogle lidt underlige sider af mig på den måde?" Lød det en smule mumlende fra hende. Hun så lidt overrasket op på ham da han trak hende ind til sig for at kysse hende igen.
Hun kyssede ham igen, hvor hun her trak lidt forsigtigt væk. "Sure, men så nægter jeg at være nøgen." Lød det drillende fra hende. Hendes lange mørke hår svang om hendes skuldre, mens hun så op i hans øjne. De mindede meget om Clouds grønne øjne. "Så enden er det billede eller berøringer uden nøgenhed." Lød det kækt fra hende.
Hvis han valgte billede i stedet ville hun snakke med ham om hvordan hun skulle stå og om hvordan hun ville stå og hvordan hun skulle stille sig præcis, samt om hun måtte sidde ned.
Hvis han ønskede sex, ville hun virkelig kæmpe for at han ikke fik lov til at tage hendes tøj af. Hun ville ikke have han så hendes nøgen på den måde! Nope.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 7 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Tors Dec 13, 2018 1:14 am

Hvordan kunne det være, at en så selvsikker kunne virke så usikker når det kom til stykket. Erina var og blev en lidt kompliceret ung dame. Men det var vel egentlig det der var specielt ved hende. Nu Hvor han stod og kunne vælge imellem at få sex med hende, eller se hende nøgen for evigt på et maleri, kunne det hurtigt gå hen og blive en smule tvivlsomt hvad han skulle vælge.
Han bed sig tøvende i underlæben. ”I så fald, lad os snuppe maleriet... på det punkt vil jeg have et minde om din nøgne krop for evigt.” For at flirte en smule, blinkede han til hende.
Han satte sig foran staffeliet og så nu med et ventende ansigt om på hende. ”Har du nogle ideer til hvordan du kunne stå på billedet, siden du nu ikke var så vild med at skulle stå med ryggen til.”
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 7 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Tors Dec 13, 2018 1:23 am

Erina så en smule håbefuldt op på Zack, mens hun ventede på at han valgte hvad han ønskede mest. Dog overraskede det hende ikke at han hellere ville have et maleri af hende nøgen. "Ok..." Lød det lidt kækt fra hende. "Ryggen er fin, jeg ved virkelig ikke hvad der ville være pænt. Jeg lidt usikker, så jeg tænkte du måske havde mere styr på hvad der ville være pænt." Wow hendes hjerte bankede som sindssyg i hendes brystkasse lige nu. Burde hun måske tøve mere? Eller bare lægge op til sex alligevel?!
Nej... Hun måtte se at komme over dette, denne åndssvage grund. Hun var nervøs på grund af en enkelt fyr, ok flere... Men hvorfor tøve, Zack havde ingen venner, hvem ville han snakke med omkring dette alligevel, plus ingen fik set hans malerier, det var også en hemmelighed.
"Hvad med uhmmm..." Hun satte sig kort på sengen. "Hvis jeg sidder her?... uhmm jeg..." Hun forsøgte at sætte sig nogenlunde behageligt, især hvis hun skulle sidde der i lang tid. Hendes ben blev lagt til hendes sider, hvor hun stadigvæk havde kjolen på. "Sådan her? Eller hvad synes du?" Hun så en smule genert op på ham, et syn der var sjældent for folk.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 7 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Tirs Dec 18, 2018 11:23 pm

Zack betragtede hende som hun genert forsøgte at finde ud af hvordan hun skulle sidde. Det var med et behageligt og samtidig forførende smil, at han så på hende og ellers ventede på hvad de fandt ud. Da hun endelig fandt en stilling at sidde i, smilte han til hende og begyndte at finde det maling han skulle bruge frem. ”Jeg syndes det er den helt perfekte stilling, nu mangler du så bare at... tage tøjet af.” Hun så allerede godt ud. Bare tanken om at hun ville sidde nøgen i den stilling. Det gav ham helt gåsehud. Han fandt hudfarve malingen frem. For at lave hende smukke olivenfarvet hud skulle han i hvert fald bruge noget helt specielt maling.
Han tog en pensel i munden og så nu ventende hen på hende. ”Du siger bare til hvis du ikke vil... du har jo dine særheder med at være nøgen.” mumlede han med penslen i munden.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 7 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Tirs Dec 18, 2018 11:42 pm

Erina fik sig endelig sat, hvor hun her så hen imod Zack. "Er dette ok? Eller virker det akavet?" Lød det spørgende fra hende. Gud hvor hendes hjerte bare bankede afsted. Hun tog en dyb indånding inden hun så mod ham igen.
Da han begyndte at gøre klar ville hun kort sukke og langsomt lyne kjolen op og trak den her over hovedet, så snart den var over hovedet ville hun åbne sin inner kjole foran. Den åbnede langsomt og gjorde mere og mere udsyn til barmen, kort efter lod hun den trække om over hendes ben og her op over hendes barm. "Er det ikke ok jeg beholder trusserne på? Man kan vel ikke se dem?" Lød det udskyldigt fra hende. Så snart kjolen blev trukket over hendes hoved ville håret falde elegant ned af hendes højre skulder og dækkede nu hendes ene bryst. "Er dette fint?..." Der var nu udsyn til hendes ar under højre bryst og det der var på hendes talje der kørte fra navlen og om bag ryggen.
Hun var lidt urolig men havde det ellers ok. "Ingen skal se billedet vel? " Hviskede hun lavt. "Ok... Brude jeg gøre noget, j eg føler mig lidt akavet! Hjælp mig nu lidt." LØd det en smule desperat fra hende.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 7 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Ons Dec 19, 2018 12:09 am

Zack havde en smule for travlt til at bemærke hun smed tøjet, så når han endelig løftede hovedet og så hun var i gang med at tage tøjet af, åbnede han munden på vidt gab. Som hun pludselig lød en smule desperat, rystede han på hovedet og kløede sin nakke. ”Behold trusserne på, lad håret dække det ene bryst, men lad ellers det andet være synligt.” Han rømmede ned i sin hånd. ”Bare tag den stille og roligt Erina... der er ikke andre som ser maleriet.” Han betragtede hende endnu engang. Gud, hvor var hun smuk. Arret under brystet gjorde bare ekstra til hendes karakter. Som forestillet, var hendes hud fejlfri og olivenfarvet. ”Du er virkelig smuk Erina... Der er intet at frygte der...” med et beroligende smil, så han hen på hende og begyndte ellers at male.
I flere minutter ville han sidde og betragte hende af og til. Hver en kurve og hver en lille detalje på hende. Han fik malet hendes smukke silhuette. Først der sagde han til hende, at hun kunne bevæge sig og iføre sig sit tøj hvis det var det hun ville. ”Vil du komme og se silhuetten indtil videre? Der skal lægges mere detalje og skygge på dig selvfølgelig, men det kommer skam,”
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 7 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Ons Dec 19, 2018 12:25 am

Erina forholde sig rolig. Dette var underligt også fordi han kort havde munden åben. Hun tog endnu engang en dyb indånding hvor hun ellers forsøgte at se lidt væk, hvis hun så mod ham ville hun bare føle sig mere bevidst om at hun enlig er nøgen. "Ok... Tak..." Lød det lavt fra hende. Sure hun var den der havde bedt ham om at gøre dette, men nu blev fødderne så lidt kolde.
Hans ord om at hun var smuk gjorde hende ikke utilpas men mere tilpas, sådan glad indeni. Men også lidt forlegen, han synes hun var pæn, normalt ville hun skælde ham ud og vrisse lidt af ham men lige nu følte hun nok mere for at holde sig i ro og tage imod hans ord.
Tiden gik så langsomt at det gav krampe i benene. Han var en god maler men han det gjorde hende altså lidt rolig. at han virkede så fanget af det han malede.
Så snart han sagde hun kunne tage tøj på igen, tog hun hurtigt innerkjolen på igen. "Ja selvfølgelig." Lød det forsigtigt fra hende. Gud det virkede underligt for hende at være så urolig og genert, hun var selvsikker og hård. Nu måtte hun tage sig sammen . Kort klappede hun sig i kinderne inden hun lukkede for barmen ved innerkjolen. "Ok... Det ser godt ud, jeg glæder mig til at se den med detaljer og færdig." Lød det kækt fra hende.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 7 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Ons Dec 19, 2018 1:05 am

I det hun roste hans maleri, nikkede han tilfredst med sig selv og lagde ellers penslen fra sig. ”Godt så... så har vi vidst også gjort nok for i dag.” her vendte han sig om og trak hende ind til sig. ”Så er det nok... på tide at gøre det andet som du egentlig kom her for.” Han kørte en hånd op under hendes innerkjole. ”Hvor du beholder den på selvfølgelig.” Forførende blinkede han til hende. Han kyssede her hendes hals og tog hende lidt på bagdelen. ”Hvis lysten nu ellers er inde i dig.”
Hvis hun gik med til det, ville han til sidst føre hende over i sengen og lade lysterne overtage. Hvis hun derimod sagde nej til ham, ville han se en smule overrasket op på hende. Trods alt troede han, at hun også var blevet en smule tændt af alt den stemning der var imellem dem. Men, han ville dog lade hende gå, hvis det nu var det hun ville.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 7 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Tors Dec 20, 2018 12:13 am

Erina smilede til ham da han sagde at han havde lavet nok. Gad vide hvor længe hun enlig havde siddet på den seng? Det føltes som flere år, hvilket var grunden til at hun kort strakte sine arme op i luften inden han trak hende ind til sig. Hun så lidt overrasket ned på ham.
Hans hånd der kørte under kjolen fik hendes krop til at sitre og hovedet blev lagt tilbage. "Z-Zack wait a minute." Hun trak sig lidt væk. "Maleriet var mere en måde for mig at overskride mine grænser, hvis jeg hygger mig med dig nu så uhmmm. Ja så vil jeg føle at jeg forsøger at gemme grænsen væk osv, det er ikke godt." Hun trådte lidt væk. "Det bedre hvis ja.... Hvis jeg lige overskrider denne følelse også kommer videre i livet, måske i morgen ja...." Lød det en smule nervøst fra hende, hun trådte lidt tilbage. "Eller måske når billedet er helt færdig, så kan jeg give dig den betaling du nu ønsker." Lød det drillende fra hende, inden hun tog sin kjole og gik langsomt mod døren. Hvis han altså lod hende.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 7 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Tirs Jan 08, 2019 10:52 pm

Som Erina takkede nej til at hygge sig med ham, gav Zack slip på hende og klukkede kort af hendes ord. ”Fint fint... Vi venter til i morgen så.” Han strakte sig og gik ellers ud på badeværelset for at vaske malingen af sine hænder. ”I hvert fald, jeg putter flere detaljer på maleriet og du kan gå ud og gøre det du nu plejer.” Han smilte til hende. Nok sagde hun nej, men noget i hende ville også gerne. Dog havde han ikke lyst til at bruge så mange kræfter på det nu. Han viftede med hænderne. ”Vi snakkes ved senere du.”
I løbet af aftenen ville Mina komme ind til Erina. Hun snakkede med hende om hvad der nu var sket imens hun var ude med Cloud. Der var vel sket en del. Dog hvis hun havde en hel del at snakke om, så var Mina klar til at lytte.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 7 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Tirs Jan 08, 2019 11:14 pm

Erina smilede drillende til Zack. "Godt du forstår." Nu når hun tænkte sig lidt om, kom hun i tanke om at sidst de enlig havde sex havde hun sindssygt ondt, hvilket var sindssygt træls ellers tak. Han så godt ud men var knap så god i sengen hvis hun huskede det rigtigt.
"MAnge tak, det vil jeg gøre med glæde." Lød det kækt fra hende, hvor hun kort blinkede til ham. "Det gør vi." Lød det lavt fra hende, inden hun lukkede døren bag sig. Hun kørte hånden igennem sit lange mørkebrune hår mens hun svang med hofterne og gik igennem gangen.
Hun smilede ved tanken om at de begge brødre ville have hende, heldig var man to kongelige. Ikke at det betød noget for hende at de var royale, men mere at de burde have større standarder for kvinder.
I løbet af natten sad Erina på sengen med Mina ved sig. De snakkede om ERina's oplevelser med Cloud. Hun havde meget at fortælle men holde det moderart. Hun snakkede dog ikke om at de havde hygget sig, mere om at han havde opført sig som et lille barn der så solen for første gang.
Den måde han løb rundt og ville prøve alt, plus at han ville leve som fattig men allerede efter en dag fik hun ham overtalt til at det var dumt. Hun krammede kort sin pude hvor hun kort nævnte sin butik og om hvor sød han enlig var i butikken og hvordan han havde virket interesseret i den. Hun nød den form for opmærksomhed mere en man måske lige skulle tro.
Mina var nok en af hendes bedste veninder, hun nød dette nød at de var sammen og at hun for en gangsskyld kunne snakke med en pige om typiske tøse ting, hvilket gjorde at hun tøvede men til sidst nævnte det.
"Cloud og jeg har kind of haft sex... Ret mange gange på turen... Mest i fuldskab." Lød det lavt fra hende, hvor hun smilte og bed sig i underlæben inden hun gemte munden væk bag en pude.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 7 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Fre Jan 18, 2019 6:09 pm

Som Erina beskrev at hende og Cloud havde haft sex mange gange på turen, havde Mina nær spyttet sit vand ud. Hun burde have set det komme. Der var bare et form for bånd imellem hende og Cloud. Et bånd som de garanteret ikke engang selv kunne se. Derfor smilte Mina til hende. Et kærligt smil og herpå løftede hun sine øjenbryn, drillende og i stil af: Habababa.
”Det er dig og Cloud huh... har du overvejet om i måske... skulle danne et forhold?” Spurgte hun drillende. Hendes øjne lyste op drilsk. ”Jeg mener, nok er det i fuldskab, men du snakker jo også om hvor godt i har haft det sammen hvor det ikke var sex.” Her bankede hun sig på læben. ”Er han god i sengen? Jeg mener, der må jo være en god grund til at så mange kvinder har øhm... været interesseret i ham.” Som hendes ord gik op for hende, fortrød hun det lidt. Specielt hvis Erina var vild med ham, så ville det jo gøre ondt at høre hvor mange kvinder som var efter ham.
Pludselig som de sad og snakkede, hørte hun en skrig der skar igennem slottet. Forvirret, løftede hun hovedet og så rundt. Hurtigt var hun på benene. Her gik hun hen og samlede sit spyd op. ”Der er noget i gære Erina... blive siddende her.”
Skriget fortsatte og inden længe kunne man høre vagters tunge trin løbe ned af gangen. Deres råb og ordre blandede sig sammen.
Her ville der pludseligt blive banket på Erinas dør. Så snart hun åbnede den, ville Zack stå foran hende, øjnene store og for engangs skyld, var han bange. ”We have to go... now Erina!” Før hun kunne nå at sige ham imod, tog han hendes hånd og hev hende med sig. ”Demons are attacking the castle...!” Han trak hende med ned af gangen. Man kunne stadig høre skrig og råb rungen igennem gangene.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 7 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Fre Jan 18, 2019 7:08 pm

Erina så skeptisk på Mina. "Et forhold?" Lød det dømmende fra hende. "Jeg har ikke den slags følelser for ham, ud over det har jeg knaldet Zack også... Og uhmm, Cloud er enlig også forlovet hvis du lige husker den lille dille." Det sidste blev mumlet en smule, mens hun roligt rettede lidt på sit hår.
"Vi har det ok sammen, men det er mere sex end samtaler. Så jeg ville ikke lægge for meget i det." Lød det lidt lavt fra hende, hun undgik Mina's øjne en smule ved at se ned i gulvet.
Da hun spurgte ind til hvordan Cloud var i sengen så Erina drillende mod hende og grinte kærligt af hende. Sjovt hun var interesseret omkring sådan noget. "Well, jeg ville i hvert fald sige at han har styr på hvad han laver, og han er bedre end Zack. Zack tænker mere på sig selv, mens Cloud går lidt op i begges følelser, du ved om du har det godt osv." Hun rødmede lidt ved tanken.
Var dette en normal samtale for piger, hun havde aldrig rigtig haft nogle pige venner eller venner, så det var underligt at have nogen at snakke med. Hun smilede kækt til Mina. Lige til skriget kunne høres i gangene. Erina løftede kort sit hoved og så sig omkring. "Det var underligt." Lødd et blidt fra hende, inden hun rejste sig op.
Da Mina bad hende blive så hun lidt forvirret på hende. Det kunne hun ikke mene, hvem ville være dum nok til at angribe slottet? De havde en masse krigere og slottet var godt vogtet. Mina der forsvandt og Erina der stod på værelset. Hun så kort ud af døren, hvor hun kort stak hovedet ud men lukkede døren da vagterne kom løbende ned af gangen.
Dette var ubehageligt og skræmmende, hun brød ikke om denne følelse.
Banken på døren fik hendes hjerte til at banke som sindssyg, hun så forvirret rundt inden hun forsigtigt åbnede døren igen. Hun så nu mod Zack, han var bange meget bange, hvilket skræmte livet af hende. Kunne han ikke være du ved knap så bange og i stedet ligeglad. Arg hun forstod godt hvorfor han var bange, men alligevel! Hun så forvirret på ham da han hev hende med sig.
"Demons?!" Hun så forvirret mod ham, men løb skam med ham. Lyden af skrig og råben fik hende til at ryste, samt lyden af klinger der slog mod hinanden. Erina og Zack løb ned af gangen da de ville blive mødt af en personen der stod over et lig, han faldt kort på knæ og samlede hende tøvende op og nussede kinden. Adrianna, hendes ansigt blev tydeligt og Erina holde sig kort for munden da manden knugede hende ind til sig og her skreg så højt at stedet nærmest rystede.
Dog som skriget fadede ud sprang han i flammer, enorme flammer der sprede sig hurtigt. Adrianna forsvandt i flammerne og han var som et monster i flammerne. Det tog kun få sekunder før han forsvandt bag taget der væltede over ham og Erina der kort hostede af røgen.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 7 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Fre Jan 18, 2019 8:00 pm

Erina havde ikke disse følelser for Cloud. Af en eller anden grund, så troede Mina ikke på hende. Detvar tydeligt at hun havde bare et eller andet for ham. ”Okay, okay... hvis du siger det.” Hun smilte varmt til hende og så ellers kort ud af vinduet. Var det røg hun kunne se ude i horisonten?
Som hun snakkede om Cloud og Zack, spærrede hun øjnene op. ”Har du også hygget dig med Zack?” Her grinte hun kækt. ”Ja ja, ser man det... så tror jeg forstår at Cloud er lidt populær, hvis han ved hvad han laver.”
Den hyggelige snak kom dog til at blive en anden gang. Tingene ville nu forevigt blive lavet om.
Zack stoppede op i det han så personerne på gangen. Af ren forvirring, skulle han til at knurre af dem, til han bemærkede det genkendelige ansigt. Adriana. Hans hjerte stoppede og kroppen stivnede. ”Adri...” Som han ville gå derhen imod, løftede Jonakin hende op og fik Zack til at stoppe op igen. Det var med rystende hænder at han rakte ud efter Jonakin. ”Jonakin... I...” Pludselig brød han ud i flammer. Flammerne var så varme at de slikkede Zacks kinder. Han gik et skridt tilbage, tog armene op for at dække, men så ellers igennem det lille hul imellem dem. Da han så Adriana brænde, skreg han et rædelsskrig der for evigt ville forfølge en. ”NOOOOOOOO!”
Tårerne løb ned af hans kinder. Han kunne knap nok se... Taget der faldt ned foran ham, lå han næsten ikke engang mærke til. Han stod stivnet fast. Først efter flere sekunder, så han sig over skulderen, hen på Erina. Alting gjorde pludseligt så ondt. ”Erina...” Det kom så svagt ud imellem hans læber. En dæmon dukkede langsomt op bag hende. Først her fik han liv tilbage i kroppen. Tiden føltes som stod den stille, i det han sprang frem imod hende, skubbede hende væk og undgik en klinge der kom susende. Han landede over hende, de grønne øjne så ned på hende, stadig udspillede og røde. ”Are... you oka...” Han stoppede i midt sætning. De grønne livsfyldte øjne blev pludselig så tomme og fyldt med tårer. Blodet rendte ud af munden på ham, som han adskilte læberne og forsøgte at snakke til hende. En dæmon dukkede op bag dem, med et ondskabsfuldt smil og i hånden et spyd, der var stukket igennem Zacks ryg. Han klukkede ondskabsfuldt og trak spydet ud af Zack.
Zack lå nu pludselig livløst ovenpå Erina. Dæmonen sparkede ham væk og gjorde sig her klar på at stikke spydet igennem Erina. Han stivnede pludselig i sin bevægelse, som han fik et sværd stukket ignnem brystkassen. Her tabte han spydet og faldt sammen. Bag ham stod ingen andre end Mina. Hun trak sværdet ud af dæmonen og trak her Erina op. ”We... we have to go...” Hendes stemme var knækket. Tårene kørte ned af hendes kinder. Overalt på hendes krop var der blod. Om det var hendes eller en andens, skulle ikke stilles spørgsmål til nu.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 7 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Fre Jan 18, 2019 8:47 pm

"Cloud ved godt at jeg har hygget mig med Zack, han forklarede bare at jeg helst ikke skulle gøre det igen. Gætte på at han ikke nød sådan noget, tanken om at han deler med sin bror." Lød det drillende fra hende. Hun så lidt spørgende på Mina da hun kiggede ud af vinduet. Erina var lidt en carefree person, hun tænkte aldrig at folk ville angribe eller skade slottet.
Jonakin knugede Adrianna ind til sig hvor flammerne forsvandt kort da taget faldt sammen, det sidste man så ville være Jonakin der vendte hovedet mod Zack. Dog ville flammerne nærmest danne en person og ansigt, hvilket gjorde at flammerne var mørke ved øjnene og flammerne forsvandt kun lidt da han så Zack, gav et udsyn af Jonakins hjerteskærende ansigt med en masse tåre der løb ned af hans kinder hvor han hurtigt trak hovedet væk da tingene faldt over ham og Adrianna.
Erina havde skræmte øjne og trådte forsigtigt imod Zack da han stod frosset. Hun havde tåre i øjnene og rakte kort en hånd mod ham da han pludselig løb mod hende skubbede hende hårdt væk. Hun faldt hurtigt til jorden hvor hun kort mistede luften i lungerne i overraskelse og kort gispede.
Hun så op på ham da han stod over hende, hvor hun kort ville sætte sig lidt op, i det hans øjne blev tomme og blodet løb ud af hans mund så hun overrasket og skræmt på ham. "Z-z-z-za..." Stammede hun lavt mens hun lod hendes hænder lægge sig på hans kinder. Tårerne løb nu ud af hendes øjne i frygt og da han hev spyddet ud af Zack krammede hun ham ind til sig.
"Z-Zack.... Jeg.... " Da Zack blev sparket væk skreg Erina kort og ville enlig kravle hen til ham, da Mina nu hev Erina op. Hun græd havde næsten svært ved at stå på hende ben, alt hun kunne var at stirre på Zack. "But... Zack, we can't leave him... his hurt... Zack..." Lød det lavt og hulkende fra hende, hvor hun knap kunne tage sine egne ord og forstå dem.
Erina stammede og hev en smule efter vejret, da hun kort så mod Mina. Hun var dækket af blod var hun ok? Erina ville spørger, men hun kunne ikke få sig selv til at se på hende i få sekunder, før hun rakte blikket mod Zack. "His hurt... He won't I can't... Adrianna is dead... Zack is hurt... I... I'm... I....I.....I....I.... She... He... Zack... Adrianna... He protected.... Adriaanna bu-bu-burned..."
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 7 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 7 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum