Tokyo City
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Seneste emner
» Apocalypse vol. 2.
My gorgeous tailor - Erina - - Page 4 EmptyTirs Feb 18, 2020 12:08 pm af Erina

» Highway through the dangerzone!
My gorgeous tailor - Erina - - Page 4 EmptyLør Feb 15, 2020 1:48 am af Haru

» Apartment issues.
My gorgeous tailor - Erina - - Page 4 EmptyLør Feb 15, 2020 1:33 am af Haru

» Highschool over again!!
My gorgeous tailor - Erina - - Page 4 EmptyFre Feb 14, 2020 10:06 pm af Haru

» A new univers... - Joaquin-
My gorgeous tailor - Erina - - Page 4 EmptySøn Jan 19, 2020 12:16 am af Haru

» Office flirts
My gorgeous tailor - Erina - - Page 4 EmptyTors Jan 09, 2020 1:42 am af Haru

» Apocalypse
My gorgeous tailor - Erina - - Page 4 EmptyTors Jan 09, 2020 1:05 am af Haru

» Forget me not. -Zack-
My gorgeous tailor - Erina - - Page 4 EmptyTirs Nov 26, 2019 12:35 am af Chain

» The demon and the angel -James-
My gorgeous tailor - Erina - - Page 4 EmptyTors Okt 31, 2019 1:32 pm af James


My gorgeous tailor - Erina -

2 deltagere

Side 4 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 4 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Tirs Jan 23, 2018 11:02 pm

Mina, med sine nysgerrige øjne, betragtede Erina og smilte herpå svagt for sig selv. Det var utroligt hvor køn hun var. Hun kunne garanteret få en hvilken som helst mand hun ville have. "Det må du kende til, trods alt er du en skrædder og har forstand på stil... så hvis han så endelig holder en fest, vil du så have noget imod at hjælpe mig med mit tøj? Bare så jeg ved hvad der er passende at have på." Hun smilte drillende til hende. "Trods alt var det din ide... så nu hænger du på mig... udover det, så har jeg langt fra forstand på hvordan man klæder sig som en dame." Drillende klukkede hun af sig selv.

Imens han snakkede med hende, tog han ikke øjnene fra hende en enkelt gang. Hver en bevægelse blev betragtet og han følte bare for at genoptage gårsdagens hændelser. Han smilte ved tanken og strakte sig ellers. "Festen er først engang i næste uge, så hvis du har tid til at lave den der?" de spørgende grønne øjne så nysgerrigt på hende. I det hun gik hen til skrivebordet, stillede han sig bag hende og så over hendes skulder. Den ene arm lå på den anden side af skrivebordet, så man kunne nærmest sige at han havde armene om hende. Så snart han så den han gerne ville have, pegede han på den. "Den der... også måske i en sortblå farve? UH, med en hvid skjorte indenunder... bukserne skal være den samme farve ligesom jakken." Han drejede kort hovedet og smilte til hende. Her stillede han sig lidt væk fra hende og lyttede til hvad der ellers blev sagt. "Oh, i så fald henter jeg dem bare når jeg smutter ud herfra." Han hentydede selvfølgelig til de slidte jakkesæt.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 4 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Tors Jan 25, 2018 10:51 am

Hun burde vide en masse om tøj? Det burde hun vel, især fordi hun skulle være med på moden, ellers ville hun ikke nå langt med sit job. Hun prøvede dog selv på at lave en ny form for mode, ved at sælge lidt mere synligt tøj, men hun forstod skam også dem der ikke ønskede at vise sin hud, ikke alle havde det så godt med det som mange andre måske havde.
"Jeg er en skrædder, det er sandt. Men jeg vil gøre mit bedste for at han ikke kan tage øjnene fra dig, men så er jeg nød til at vide hvilken type kjole du vil have. Lang, kort, har du noget imod at vise hud??" Hun lagde hovedet drillende på skrå. "Men hvis du vil have noget passende at have på, kan jeg enkelte gange godt gå for vidt, spørg selv Cloud. Jeg har intet imod at vise hud og være tirrende for mænds øjne." Lød det drillende fra hende.
"Der er ingen måde at klæde dig som en dame på, man skal have det tøj på man føler er rart at have på. Men nogle mænd vil nok mene at det kun er passende at have en kjole på, men hvis du hellere vil have bukser på kan jeg godt lave nogle rigtig kønne bukser der vil give dig en god røv, hvilket nok skal få folk til at dreje hovedet, men nogle mener også at det er for tirrende at være iført i det, hvis man er en dame... Men jeg er ligeglad, jeg laver og går i hvad jeg vil, ingen skal styre mig og min påklædning." Lød det drillende fra hende, hvor hun så ind i Mina's øjne.

Engang i næste uge? Hun nikkede forsigtigt til hans ord. "Det skulle jeg gerne have tid til, jeg skal også sy en kjole til Mina... Så der skulle gerne være tid til begge, hvis jeg bare begynder nu, skulle begge ting gerne kunne klares." Hun så ned på den han ønskede at hun skulle sy. En fin jakke og nemme bukser, hvilket skam var fint for hende at lave og bruge tiden på.
"Sortblå?" Lød det lavt fra hende, mens hun enlig kunne føle hans ånde snitte hendes nakke of hans bryst læne sig en smule imod hendes skulder. Hun så sig en smule over skulderen, mens hun lod sine øjne kort køre ned på hans kraveben og derefter op i hans grønne øjne. "Ja... En meget mørk blå farve ville passe meget godt til dig" Da han trådte lidt væk fra hende, vendte hun sig om og stillede sig op af skrivebordet. "Jeg er dog nød til at advare dig om at hvis du får mere farve i huden, vil et mørkt jakkesæt ikke klæde dig, så skal det være en mere lys blå farve. Ellers bliver du for mørk at se på." Hun lagde armene over kors. "Okaii, fint for mig... Så skal jeg nok have skiftet tøj inden du er tilbage." Lød det lavt fra hende. Hun havde godt lagt mærke til hvor øjnene mest satte sig under deres samtaler.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 4 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Fre Jan 26, 2018 12:46 pm

Mina havde egentlig aldrig tænkt over om hun havde noget imod at vise hud. Det havde aldrig kom forbi hendes tanker. Tænkende tog hun en finger op til sine fyldige læber. ”At vise hud huh? Hmm… jeg vil ikke have noget imod at vise kavalergang, da det ser ud til at være normalt og ben… jeg vil gerne vise ben. Så må mændene bliver sure.” Hun blinkede her til Erina. ”Jeg følger dit eksempel, vi kan bærer hvad vi vil. Så det vil være mig en stor hjælp og ære at du lavede min kjole.” Hendes stemme var fyldt med oprigtighed.

Cloud nikkede tilfreds, så snart hun sagde at det var muligt at lave jakkesættet. Efter det, pustede han svagt ud og strakte sig. Selvfølgelig lyttede han stadig på hvad hun sagde, men bemærkede ikke hvordan hun betragtede ham, for nu at se om farven ville passe til ham.
Sortblå ville sagtens kunne klæde ham. Sætningen fik ham til at klukke. ”Selvfølgelig vil det klæde mig, det er som regel den farve jeg går i… og bare rolig, jeg får skam ikke mere farve.”
Det faktum, at hun nu stillede sig op af skrivebordet, fristede ham bare endnu mere. Med et drillende smil, stillede han sig tættere på hende og lod en hånd hvile på hendes bløde lår. Han følte allerede for at få hende til at sitre af nydelse… bare en gang til. ”Men, før du går i gang, kunne du måske bruge en pause?” Forførende lænede han sig imod hendes læber og hånden begav sig længere op af ham, tirrende og blidt.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 4 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Fre Jan 26, 2018 1:05 pm

Erina kom kun til at kunne lide Mina endnu mere. Hun havde bestemt ikke noget imod at vise sin krop frem. Hvilket Erina kunne lide, det at møde en der var enig i at de kunne gå i hvad de ønskede var skam meget rart. Hun smilte kækt ved tanken og nikkede. "Hvis det er, kan du komme forbi en eller anden gang, også kan du kigge nogle af mine designs igennem eller har du en ide til en kjole? Bare beskriv hvordan du vil have den også kan jeg lave en hurtig skitse, så du kan fortælle om det er noget du ønsker, plus jeg skal have dine mål." Hun smilte kækt til hende. "Men den kjole jeg feks har på i dag, er det for meget hud for dig?" Lød det drillende fra hende, det var for meget hud for mange folk.
Erina viftede lidt med sin hånd. "Sådan skal det jo helst være, men jeg vil helst at du føler dig tilpas i det tøj jeg laver til dig, da mit arbejde lidt er mit liv." Hun hadede hvis folk følte sig utilpas i det hun lavede, da det ville gøre at hun mistede kunder.

Selvfølgelig mente han at den mørke farve ville klæde ham. "Det kan godt være, men du er tit udenfor, hvilket betyder at du kan risikere at blive meget mørk, hvis det er noget du ønsker, så sig endelig til, men så vil sættet ikke klæde dig så godt som før. Mørkt tøj er pæneste til lidt lysere hudtyper." Lød det kækt fra hende, hvor hun lænede sig op af skrivebordet nu.
Dog da han trådte tættere på hende, kunne hun føle sit hjerte banke en smule hurtigere. "En pause, jeg er ikke engang begyndt på noget endnu." Det at hun følte hans lidt ru hånd imod hendes lår, fik hende kort til at sitre, men hun holde skam øjenkontakten alligevel. Dog da den kom tirrende længere op, kunne hun mærke sin krop ryste lidt, som om den forberedte sig på det der nu ville ske. "Du burde stoppe... Jeg skal i gang med dit tøj og Mina kommer måske senere for at få taget sine mål..." Lød det lavt fra hende, dog kunne man godt mærke og se hendes usikkerhed.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 4 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Fre Jan 26, 2018 1:25 pm

Der var mulighed for at hun kunne komme forbi en af dagene, for at tjekke hvilket kjoledesign hun gerne ville have. ”Okay, så aftaler vi det og jeg har ærligtalt ingen anelse om hvordan den skal se ud. Så det er vidst bedst at jeg ser nogle af dine tidligere designs for at få ideer. Og den du har på i dag… den viser en del hud ja… dog er den stadig flot, men jeg tror den vil være en smule for meget til en klassisk fest som Clouds.” Hun legede med en løs hårtot. ”Og bare rolig, jeg skal nok føle mig tilpas i det du laver. Du har trods alt et godt ry.” Hun blinkede her drillende til hende, endnu engang.

Cloud løftede på sine skuldre. ”I så fald må jeg sørge for at opretholde mig mere indenfor, bare så dit suit vil blive ved med at se godt ud på mig. Hvad har du selv tænkt dig at tage på? Nogle ideer?” Han smilte varmt til hende og så ellers ind i de røde øjne hun bar.
Igen forsøgte hun at benægte de sitrende fornemmelser han gav hende. Hun sagde han burde stoppe, og ikke på den desperate måde, men mere den usikre. Havde hun været skræmt eller desperat, ville han have haft stoppet med det samme. Han lænede sig mere ned imod hendes læber. Her var deres læber tæt på at røre hinanden. ”Du siger det så usikkert… dette afslører at du har lyst til at blive ved…” Ligesom han skulle til at kysse hende, bankede det på døren og bag den lød Zacks hårde stemme.
”Erina.”
Cloud sukkede irriteret og trak sig væk fra Erina. ”Han forbliver da også bare en partypooper..” Kort så han om på Erina. ”Vi må fortsætte en anden dag.” efter dette gik han hen til døren, hvorpå han åbnede den. Zack så overrasket op på ham, kun for at vrisse irriteret efter ham, i det han gik forbi ham.
”Den tidligere dronning sendte mig, hun vil høre om du har tid til at lave en kjole til hende..” sagde Zack og trådte tættere ind i rummet med nogle papirer. ”Hun skal først bruge den i næste måned, men den er en stor mundfuld.” Som altid var hans stemme kold og tør.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 4 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Fre Jan 26, 2018 1:35 pm

Erina viftede drillende med hånden. "Jeg mener nu den passer fint... Men det er jo smag og behag." Lød det drillende fra hende, det var tydeligt at hun ikke mente det. Hun vidste godt at det skulle være mere passende når det var en fin fest.
"Ja, og jeg ønsker at beholde det gode ry." Lød det kærligt fra hende, hvor hun kørte en hånd igennem det våde hår.

"Jeg ved det ikke endnu, men en kjole regnede jeg med... Hvad da, er du bange for at jeg tager noget på ligesom min natkjole, eller den kjole jeg havde på i går." Hun lagde hovedet drillende på skrå, hvor hun så op i hans øjne. Hvorfor gik han altid efter øjenkontakt? Selvfølgelig, øjenkontakt viste at man varstolt og ikke frygtede noget, men det var så intimiderende nogle gange, enkelte gange følte hun bare for at stikke af og undvige hans blik.
Da Cloud lænede sig ned imod hende, kunne hun føle sig selv blive trukket tættere på ham, hvor hendes ben enlig sprede sig en smule mere. Hans læber var så tæt på hendes. Hun så derfor kort ned på dem og derefter op i hans øjne, hun måtte indrømme at hun selv adskilte sine læber og var tæt på at kysse ham, da Zack bankede på, hvilket fik Erina til at dreje hovedet.
Erina's duft var kun blevet stærkere, takke være Cloud. Hun trådte imod Zack hvor hun så på papirerne. "Jeg har god tid til at lave en kjole, er de papir ideer til hendes kjole og hendes mål? For jeg har jo brug for at vide hendes størrelse, for at kunne lave den." Hun så derefter op på Zack. En kold og tør fisk havde han altid været. Hun klikkede kort med tungen, måske hun skulle lave noget tøj til ham, hvordan ville han føle sig tilpas i et mere tæt siddende smoking? Hun lagde en finger på læberne og lod sine øjne køre op og ned af ham.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 4 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Lør Jan 27, 2018 1:42 pm

Mina grinte bare svagt af det hun sagde, eftersom det var tydeligt at se på denne Erina at hun ikke mente det. For at skjule sit smil en smule, tog hun hånden op imod hendes læber og grinte bag den.
Hun ønskede at beholde det gode ry, hvilket da var forstående nok. Dette fik hende til at nikke, med et kærligt smil på sine læber. ”Og jeg er sikker på du nok skal kunne beholde det i mange år… dit gode ry, altså. Men garanteret også dit smukke udseende.” Man kunne se på hende at hun mente det og på samme tid havde en sjov drillende aura over sig.

Som altid var Erina en smule drillende. Så da hun spurgte om han frygtede hun ville tage natkjolen på, gav hende et smølfespark i panden og grinte derefter kærligt. ”Som om… nok er du glad for denne kjole, men jeg kender dig godt nok til at du sikkert vil finde en hel ny stil, når denne fest endelig nærmere sig. Du elsker jo at sprede mode, ikke sandt?” Blidt blinkede han til hende.
Erinas duft snørede sig drillende rundt i næsen på Zack. Dette fik ham til at fnyse og ellers køre hånden kort over næsen. Havde Cloud sat hende i dette mood? ”Ja, det er hendes mål som står på papirerne.” Kort betragtede han hende, præcis ligesom hun betragtede ham. ”Hvor har du dine øjne henne?” Hans stemme var for engangsskyld drillende og havde en svag varm klang.
Hendes loggende duft fik ham til at træde tættere på hende. Ligesom sidst hun stødte på ham, var han i heat og duftede derfor selv en smule berusende. Han lod en hånd snige sig om hendes hofte, hvorpå han trak hende ind til sig. ”Hvorfor har du denne berusende duft lige nu?”
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 4 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Lør Jan 27, 2018 2:03 pm

Erina smilte bare kækt til Mina, mens hun lyttede til den søde kvalte latter. "Mit smukke udseende, mange tak. Men jeg vil i hvert fald gøre hvad jeg kan for at beholde mit udseende." Lød det kækt fra hende, hvor hun roligt lagde hovedet på skrå. "Men hvis det er, altså med kjolen så kom forbi så jeg kan begynde hurtigtst muligt, hvis Cloud siger ja til festen selvfølgelig." Lød det drillende fra hende, hvor hun kort blinkede til hende.

Erina lagde en hånd på sin pande, hvor hun så op i hans mørke øjne. "Well ja, det er sandt nok... Men for at være sikker, ville du være ligeglad med at jeg havde min natkjole på til festen?" Hun lagde hovedet drillende på skrå, hvis han ikke havde noget imod dette kunne hun jo sagtens vise hud til festen ikke sandt? Hun smilte en smule drillende til ham.
Da Zack for første gang i hendes tid med ham, snakkede med en drillende tone, så hun op i hans øjne og lagde hovedet en smule på skrå. "Mine øjne? Jeg stod bare og tænkte at et tættere suit ville passe bedre til dig, efter min mening." Lød det kort fra hende.
Dog i det han trådte tættere på hende, rettede hun sig en smule op og så kort ned på hans hånd der trak hende tættere ind til sig. Han havde en forførende duft over sig, der af en grund gav hende en smule uroligheder i benene. Hun løftede forførende sit blik og så op i Zacks øjne. "Kort sagt er jeg i heat, så.... Men jeg var i gang med arbejde og nu hvor jeg har mere arbejde foran mig, ville det være rart med mindre forstyrrelse, da det trods alt er til de royale." Hun lagde en hånd på hans bryst, hvor hun langsomt skubbede sig fra ham.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 4 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Lør Jan 27, 2018 2:48 pm

Mina nikkede til det med kjolen. ”Skal jeg nok huske… måske jeg kan komme forbi engang i morgen eller senere i dag, det kommer an på hvornår det passer dig.” Hun smilte herpå til hende, hvor hun ellers roligt tørrede sig med håndklædet. ”Jeg kigger bare forbi senere, så kan vi kigge på designet af kjolen… eller, selvfølgelig skal jeg lige snakke med Cloud først omkring det.”

Cloud nikkede en enkelt gang på hovedet. ”Du kan tage hvad du nu vil på… bare du er forberedt på hvad folk vil ende med at sige om dig også videre. På den anden side, det har aldrig rigtig generet dig alligevel hvad andre folk tænker om dig.” Han smilte drillende til hende og på samme tid en smule kærligt. ”Lige meget, så vil jeg se frem til hvad det er du nu finder på.”
Et tættere suit vil passe ham bedre. Kort så han ned af sig selv og derefter op på Erina igen. Zack gik for det meste egentlig rundt i en skjorte, der sad en smule stramt, men ikke meget og ellers et par sorte fløjlsbukser. ”Javel ja, det vil det vel… men på samme tid vil min stil minde alt for meget om Clouds og det er bestemt ikke noget som jeg har lyst til.” Det sidste kom ud som en lille irriterende mumlen.
Hun var i heat… selvfølgelig var det, det der duftede så dejligt… Da han så ned i hendes øjne, kunne det forførende glimt få en hver til at smelte. Så da hun forsøgte at skubbe hende væk, trak han hende tættere ind til sig og begyndte at kysse hendes hals. Hun havde en dejlig effekt på ham lige nu… den var ikke til at modstå.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 4 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Lør Jan 27, 2018 3:09 pm

Erina smilte kærligt til Mina, hvor hun trak lidt på skuldrene. "Jeg har ikke rigtig nogle opgaver for lige nu, så det ville være fint at du kom forbi en af dagene eller i aften." Hun smilte kærligt til hende, hvor hun lod sin hånd køre igennem det våde hår, inden hun steg ud af badet og nu lukkede vandet ud af karet.
"Det fint for mig, jeg skal nok gå til den med at sy din kjole så den bliver som du ønsker den skal være." Lød det kærligt fra hende, hvor hun kækt klikkede med tungen. "Så lad os se om Cloud vil lade det ske." Lød det drillende fra hende, inden hun svang håndklædet omkring sig selv.

"Jeg tager det som en invitation. Men det er sandt jeg går mere efter at folk opdager tøjet end at de snakker om mig, folk kan sige hvad de vil, man kan aldrig undgå sladder alligevel." Lød det kækt fra hende, hvor hun så ned på hans drillende dog kærlige smil. Hun så dog kort ned af ham. "Men det glæder mig at jeg kan tage det tøj på jeg ønsker." Lød det drillende fra hende.
Erina lagde hovedet en smule på skrå, mens hun så op i Zacks øjne. "Men man skal jo have fint tøj på til fester. Så der ligner alle mænd hinanden, så der ser jeg ikke problemet. Plus hvis folk så dig som Cloud ville de også se dig som en passende leder." Lød det kort fra hende.
Erina så kort sig selv over skulderen, da hun trak sig væk fra Zack, dog kun for at blive trukket ind til ham igen og nu føle hans læber imod hendes hals. Lyttede han ikke til hendes ord, hun havde travlt, og var det ikke halv dumt at hygge sig med begge fra konge familien, på et eller andet tidspunkt ville hun sikkert ende med at hygge sig med Adrianna.
Kort knugede hun sine øjne en smule sammen, mens et lavt lille suk slap hendes læber. "Zack, dette plejer ikke at virke som dig, plus så vidt jeg har forstået det er du bestemt ikke glad for mig på nogle punkter." Hun trak sig lidt væk, så de nu stod ansigt til ansigt, med læberne tætte imod hinanden. "Plus som jeg sagde før, har jeg ikke længere tid til at slappe af. Forstået?" Hun sendte ham et kækt smil. Denne gang forstod han vel hvad hun mente, hvilket betød at han ville slippe hende og smutte. Hun skulle nødig ende ud med at komme i ballade med to kongelige, det kunne sikkert koste hende livet.... Selvom... Han duftede noget så.... Nej Erina, slap af.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 4 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Lør Jan 27, 2018 10:24 pm

Mina var ikke et sekund i tvivl om, at Erina nok skulle få lavet en smuk, smuk kjole. I hendes mave kunne hun allerede nu mærke, at hun glædede sig til at se den, også selvom hun ikke havde den fjerneste anelse om hvordan den skulle se ud. ”Okay, så kommer jeg engang i morgen… jeg skal bruge resten af dagen på at træne mine soldater…” Hun viklede et håndklæde om sit hår. ”Og jeg er sikker på at Cloud nok vil lade det ske, han elsker trods alt en god fest… hvis jeg kender ham ret.” Hun tog et andet håndklæde og svang det om sin krop. ”Og igen tak, jeg er allerede ret så sikker på at det nok skal blive en smuk kjole.”

Cloud løftede opgivende på hænderne. ”Ja, det betyder at du kan tage på lige hvad du vil. Jeg skal ikke blande mig i det.” Han lod hænderne ligge langs sin side igen.
Zack kunne ikke lade være med af fnyse højlydt, samt fornærmet over kommentaren om Cloud. Hvis han lignede ham, ville folk se ham som en passende leder… hvor vovede hun. Han var en udmærket leder, uden at skulle minde om Cloud på nogle punkter. ”Jeg vil heller ligne mig selv end min ondsvage storebror.” Han kørte en hånd igennem sine mørkebrune lokker.
Hendes søde forsøg på at sige ham imod, fik ham til at klukke imod hendes hals. ”Behøver jeg at være glad for dig, for at have lyst til dig?” Hviskede han forførende til hende. Hun blev blot ved med at komme med undskyldninger. I det de pludselig stod ansigt til ansigt, smilte han kækt til hende og lænede sig ellers imod hendes ansigt. ”Det er forstået, jeg vælger bare at lade være med at lytte til dine ord.” Før hun kunne nå at sige ham imod, trak han hende ind til sig og kyssede hende dybt.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 4 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Lør Jan 27, 2018 11:03 pm

Erina nikkede til hendes ord, hvor hun sendte hende et blidt smil. "Det fint jeg har tid, jeg lover at være på værelset hele dagen i morgen så jeg vil være til at finde." Hun lod kort en hånd køre op af hendes ene arm. "Så godt kender jeg ham dog ikke endnu, jeg ved bare at han er stædig og ikke giver op let." Lød det en smule koldt fra hende, hvor hun kort rystede på hovedet, for at lade lidt af vandet falde fra hendes hår."Men jeg tager dig for dine ord." Lød det kort kærligt fra hende igen.
"Det fint det fint. Jeg gør mit bedste." Lød det kærligt fra hende.

Erina nikkede kort til hans ord. "Det passer mig fint." Lød det kort fra hende, mens hun lod en finger hvile på hendes læber. Hun kunne nu vise hud, hvilken kjole ville hun tage på. Hun skulle sy noget tøj til Cloud, så hvis hun var heldig kunne hun dog godt nå at sy en ny kjole til sig selv, men hun skulle også sy noget til Mina, så hun ville blive presset og det var ikke fedt at tage til fest hvis man var død træt efter at have arbejdet det meste af natten.
Erina nikkede kort til hans ord. "Sådan har man det vel, men for at få respekt fra folket, hjælper det desværre bedst hvis folket kan relatere til en person. Undskyld." Lød det kort fra hende, hvor hun rakte ud efter papirerne, kun for at blive trukket ind til ham.
Hans klukken imod hendes hals og lidt hårde ord, fik hende kort til at stivne. Han havde ret, man behøvede ikke at være forelsket eller glad for en for at have sex, det kunne også godt bare være ren fornøjelse. Men af en grund irriterede ordene hende alligevel, dog da han pludselig stod så tæt på hende, frøs hun endnu engang. "D..." Mere sagde hun ikke, før han havde trukket hende ind i et meget dybt kys.
Hun kyssede dog først en smule tøvende tilbage, hvorfor havde hun så svært ved at sige nej. Hun burde bare kaste ham væk, men af en grund kunne hun ikke vride sig fri fra hans greb, hans duft havde fanget hende samt kysset.
Dog uanset hvor meget han ville forsøge at få tøjet af hende, ville hun stritte imod. Hun ville bestemt ikke lade det ske, hun ønskede ikke at være nøgen og især ikke med en person som ham, han ville bruge hendes krop imod hende, hvis han fandt en fejl ville hun høre på den hver gang de diskuterede, hvilket hun bestemt ikke ønskede og hvis han ville ødelægge hendes tøj, ville hun bestemt slå ham eller sparke ham væk fra sig. Han fik ikke lov uanset hvad! Men så længe hun fik lov til at beholde kjolen på, ville hun rent faktisk gå så langt med ham.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 4 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Lør Jan 27, 2018 11:30 pm

Mina smilte til hende. ”Okay, så bliver det engang i morgen.”
Imens hun tørrede sit hår, betragtede hun Erina, der snakkede om at hun endnu ikke kendte Cloud så godt. Det blev endda sagt med en smule kold stemme. Mina grinte kærligt. ”Han er meget stædig ja, men på samme tid er han en dejlig person. Han vil bare det bedste for de folk han elsker… tro mig.” Hun smilte her igen til hende. ”Ikke at jeg forsøger at presse dig til at kunne lide ham, men ja..” Hun sukkede lidt og viftede med sin hånd. ”Lige meget.”

Zack måtte indrømme at han ikke lige havde set den komme, at hun rent faktisk undskyldte for at have kaldt Cloud, eller rettere have sagt at han skulle mindre lidt mere om Cloud. Eller, sådan havde han forestået den i hvert fald. Papirerne blev lagt, eller rettere smidt, så snart han trak Erina ind til sig.
Tøvende, men dog også lige så interesseret, kyssede hun ham tilbage og det varede ikke længe, før han var begyndt at undersøge den smukke krop foran ham. Hans hænder var overalt, men da det virkelig ikke var muligt at få tøjet af hende, trak han bare op i kjolen i stedet og satte hende på skrivebordet.
Alt ved hende var så loggende. Duften, huden og følelsen af hendes ben der ville vikle sig om hans hofter. Her pressede han sig imod hende, startede en rytme og tog et bestemt greb i hendes mørke lokker.
Så snart de var færdige, trak han sine bukser op og knappede sin skjorte igen.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 4 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Lør Jan 27, 2018 11:57 pm

Cloud ville det bedste for folk, den havde hun hørt før... Hun klikkede kort med tungen. "Måske, jeg ville glæde mig til at se det med mine egne øjne, men jeg kan ikke forstille mig at han er vildt rar, han virker til at tænke mere på sit omdømme end befolkningen. Krigen osv, det virker som om han går efter at blive verdens kendt." Lød det en smule lavt fra hende.
Erina så kort imod Mina. "Det fint, jeg kan ikke presses til at kunne lide folk, jeg vil derimod kun kunne bedømme det ud fra min egen erfaring. Ikke andet, men det er da meget godt at se at han har venner." Lød det kærligt fra hende.

Erina måtte indrømme at hun ikke kunne føle sig selv fortryde noget af det, i mens de forsatte. Hun sitrede bare ved hans hænder der kærtegnede hendes krop, alle steder, hvor hun derimod stønnede samt sukkede af nydelse. Dog i det øjeblik han forsøgte at tage tøjet af hende, rystede hun på hovedet og bad ham om ikke at gøre det hvis han ønskede at fortsætte. Dog var han hurtig til at sætte hende op på bordet og bare fortsætte.
Hun følte en underlig form for smerte, sex plejede da ikke at gøre ondt. Gjorde det, nej... hun havde haft sex med Cloud og det gjorde ikke ondt? Var det fordi han havde gjort mere klar til det, han havde rørt meget mere ved hende? Hun klemte øjnene en smule sammen og lavede en lidt misfornøjet lyd, i det han hev hende i håret. Han var mere hård end Cloud....
Ikke lige hvad der fik hende til at køre, for at være ærlig var hun ikke så glad for at hold rev hende i hårdet. Dog greb han bare fat i det, hvilket føltes kort som om han hev i det, men kun kort. Hun kunne dog ikke holde sine støn inde, eller sine suk. Hun pressede sine ben omkring hans hofter, og lod den ene hånd støtte hendes krop, så hun ikke faldt sammen og den anden hånd hvile imod hans skulder.
Dog så snart de var færdige, kunne hun mærke sin krop ryste. Seriøst... Havde hun, gjorde hun virkelig? Hun følte sig en smule usikker i sit valg, det havde ikke føltes så godt som med Cloud... Men bedre end den før Cloud... Hvorfor tænkte hun konstant på hvor god Cloud var!? Arg det gjorde hende sindssyg! Hun rettede en smule på hendes kjole, hvor hun forsatte med at sidde på bordet. Shit... Ville hun blive straffet for dette, ville der komme problemer fordi hun havde gjort dette med Zack?
Hun betragtede ham kort i at tage tøjet på igen, hvor hun så ned på papirerne. Hun burde sige noget, men hun havde virkelig ingen ord til Zack lige nu.... Ud over at det havde gjort ondt, hvilket det ikke plejede. Men han ville nok bare tage det som om hun sagde at han var meget stor, hvilket ikke var rigtig... Han var ok, men Clouds var større... IGen med Cloud!?... Hun lagde en hånd imod sin pande, hvor hun lukkede øjnene i.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 4 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Søn Jan 28, 2018 12:49 am

Ordene om Cloud, fik Mina til at skærer en grimasse og ellers fortsætte med at tørre sit hår. ”Ja, det virker sådan ud af til… det kan jeg godt se. Og jeg vil ikke forsøge at ændre dit synspunkt… det er noget du selv må opleve med egne øjne og som du siger… selv bedømme.” Hun smilte kærligt og vinkede herpå ellers til hende. ”Vi snakkes ved engang i morgen Erina.”

Zack tænkte ikke over, at det kunne gøre ondt på hende, da det var rart for ham. Egoistisk var det ja, men han var ligeglad, da det trods alt bare var for nydelse og intet andet. Han ønskede ikke at hun skulle kunne lide ham eller noget. Imens han knappede skjorten, så han ikke på hende, men derimod ned på papirerne han havde smidt på jorden. Han klukkede lavt, hvorpå han gik hen for at samle dem op og ligge dem på hendes sengebord. Der skulle ikke gå langtid, før han skulle have et bad, siden han nu ville gå rundt og dufte af Erina. I stedet for at sige noget, rømmede han bare ned i sin hånd og betragtede hende ud af øjenkrogen. Han var egentlig ikke sikker på om han skulle sige noget til hende.
”Målene står som sagt på papirerne,” var det eneste han kunne få ud imellem sine læber. Efter de ord, forlod han hendes værelse og skyndte sig nu ned på sit eget, for at få vasket duften af hende af sig.
Han kunne ikke forstå at det heller lige var sket. Og så med skrædderen, kvinden han virkelig ikke kunne foredrage. Irriteret sukkede han for sig selv. Til alt hans held, stødte han ikke på nogle og kunne fredeligt gå ind på værelset.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 4 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Søn Jan 28, 2018 1:14 am

Erina vinkede blidt til Mina, hvor hun sendte hende et blidt smil.

Fortrød hun hvad de havde gjort, burde hun sige noget? Hendes underliv gjorde ondt, på en anden måde end da hun mistede sin uskyld. Dengang gjorde det også ondt, men ikke på samme måde. Hun så ned i sit skød, hvor hun kort løftede sit hoved for at se op på ham, mens han samlede papirerne op.
Hun skulle begynde med at sy, hun havde travlt skulle pludselig sy mange ting. Hun så kort på papirerne, hvor hun kort sukkede. Gud hvor gjorde det ondt ligenu... Hun lagde en hånd på sin mave, inden hun hoppede ned af bordet. Et bad... Et bad var det der burde få hende på rette køl igen.
Hun gik ud på toilettet, og startede badet, kun for at sætte sig i bruseren og se blod blande sig med vandet. Blødte hun?... Var det, det der gjorde ondt? Hun lænede hovedet mod væggen. Hun var ikke blevet voldtaget og hun følte bestemt ikke at hun var blevet voldtaget, så det havde hun det ikke dårligt. Men hendes krop havde nok ikke været helt klar, hvilket nok var skylden i smerten og nu blodet.... Sådan noget kunne ske, men hun havde virkelig ikke set det ske for sig selv. Et suk slap hendes læber. "For pokker Erina." Lød det kort fra hende, hvor hun trak benene til sig. "Det følelses lidt ligesom at have menstruations smerter, dog lidt værre... Plus min tid har været der i sidste uge." Endnu et suk slap hendes læber. Hvis det skete igen, burde hun gøre sig selv mere klar, ellers ville hun ende i problemer... Da det trods alt gjorde ondt.
så snart hun var færdig i badet gik hun en smule rundt for at gøre tingene klar, hun begyndte med det samme at klippe ud til Clouds tøj, da det vidst var første priotet, indtil Mina altså kom for at bede om en kjole. Dog ville Clouds stadigvæk være første priotet. Hun havde dog stadigvæk ondt, dog mest hvis hun sad ned, hvilket gjorde at hun gik lidt rundt og lavede sine ting, på den måde behøvede hun ikke at sidde ned. Samt det at hun var iført badekåbe mens hun arbejdede, et korset gjorde også en smule ondt. "Lær af dine fejl.. Næste gang være mere klar, end at gå direkte til sagen... Plus.. Komme Cloud tilbage i håbet om at fortsætte, for hvis han gør... Sååå..." Hun lagde kort en hånd på sit underliv. Ham blev hun virkelig nød til at skubbe væk hvis det var, hun kunne for første gang i sit liv ikke holde til to runder!
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 4 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Søn Jan 28, 2018 2:57 pm

Hun ville ikke se mere til Cloud resten af aftenen. Tvært imod, der var ingen som ville ende med at se ham resten af aftenen. Så godt han kunne, forsøgte Cloud nu at skjule dæmoner igen havde haft angrebet slottet.
Kun ham og Mina kendte til det, udover vagterne der hjalp ham selvfølgelig. Men udover det, forsøgte Cloud at skjule angrebet.
De havde været en større flok denne gang. På hele 15 dæmoner. Kun få af dem var sjæledæmoner, resten var skygge eller bloddæmoner. Dog var det tydeligt for Cloud at se, det ikke var en flok sendt af James. De var oprøre, taget af sted af egen fri vilje.
Indenfor sad Clouds familie, nær kaminen og slappede af... Han kunne ikke lade dem ske dem noget. Ud af sin øjenkrog, kunne han se lyset fra Erinas værelse. Han kunne heller ikke lade dem skade hende... det ville blive over hans lig.
For hvert et slag dæmonerne fik indført, grinte de lusket og hånende, hvorpå de altid gik ud for at sparke lige bagefter. Cloud knurrede irriteret. Denne gang skulle der tages hårdere skyts til!
Uden nogle former for advarsler, transformerede han sig om til sin varulve form og gik nu kun ud efter at splitte dæmonerne i to.
Smeden var begyndt at løbe på deres hoveder, men de fortsatte med at angribe den 2 meter høje ulv.
Mina selv sloges med sværd og omringet af sine vagter.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 4 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Søn Jan 28, 2018 3:30 pm

Det var underligt, hele dagen gik hun rundt og syede. Hun syede først Clouds tøj, hvilket tog hele dagen, hun glemte helt at spise. Så da natten endelig faldt på, var hun færdig med at sy det sidste på. Hun gik nu rundt og tjekkede efter fejl, inden hun lagde den sammen og lagde den på bordet.
"Ok... Hvor bliver Mina af. Hun sagde at hun ville komme om dagen, men det er allerede sent." Hun sukkede blidt, hvor hun kiggede mod det store ur hun havde til at stå i hjørnet. Måske hun skulle lede efter hende. Hvis hun fandt hende, kunne de snakke sammen. Hvem vidste om Mina bare havde glemt det, da hun sikkert havde travlt.
Dog som hun gik rundt kunne hun ikke finde Mina, eller Cloud for den sagsskyld. Hun tænkte ellers at Cloud vidste hvor Mina var, men han var ingen steder at finde. Hvilket fik hende til at gå udenfor, mest for at se om hun måske brugte tid med hvalpene. Dog ikke, hvalpene sov så sødt og hundene gik bare lidt ivrigt rundt. Men det var som om nervøsiteten var over dem, de beskyttede nærmest stedet med hvalpene.
Måske en storm var på vej, hvilket gjorde dem utrygge? Hun sukkede blidt, mens hun gik rundt. Der var også mindre vagter rundt omkring, hvilket gav hende en lille urolig følelse. Og hver gang hun spurgte vagterne om de havde set dem, sagde de bare at der ikke var tid eller behov for at finde dem. De sagde at han var til møde og derfor ikke til at finde. Men så snart de snakkede om Mina, virkede de mere urolige. Hun lagde hovedet på skrå og fortsatte ellers med at lede.
Erina måtte indrømme at hun ikke ønskede at stoppe med at lede, det hele virkede så underligt og falsk. De to havde sikkert sex et eller andet sted og derfor var vagterne så usikre når Mina blev nævnt.
Det syn Erina derimod mødte ved trappen af de store have, der så sjældent blev brugt bag slottet. Var bestemt ikke noget hun havde forventet, hun havde ikke set det komme at Mina og Cloud ikke knaldede, men i stedet sloges mod nogle dæmoner. Hvorfor var her dæmoner?! Hun spærrede øjnene op og stirrede, frøs lidt på stedet. For hende virkede de så tæt på, men i virkeligheden kunne de sikkert ikke engang se eller lægge mærke til hende.
Hendes ben rystede under hende, mens øjnene flakkede mellem Mina og Cloud. Erina var skam godt klar over at hun intet kunne gøre, hun havde ingen evne, hun kunne ikke slås og hun havde bestemt ikke tænkt sig at løbe imod dem. Selv hvis Mina måske ville tabe, var hun godt klar over at hvis hun løb ned for at hjælpe ville det resultere i mere død og flere sårede, for hvem vidste om nogle af de andre ville forsøge at redde hende, hvis hun kom ind i kryds ilden. Hun burde træde væk, hun ville hade at se dem komme til skade... Hun burde... Hvad burde hun gøre...
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 4 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Søn Jan 28, 2018 4:05 pm

Dæmonernes skrig gav ekko igennem haverne, men de var heldigvis ikke høje nok til at nå slottet. Cloud enorme gab omsluttede sig en af dæmonernes hals og adskilte nu hoved fra hals. Udmattet, begyndte han at trække vejret tungt og så sig ellers omkring efter flere dæmoner. Det hele var blevet et stort blodbad. Nogle af dæmonerne var stukket af, imens andre stadig sloges imod Mina, der som en ballerinadanser, svingede elegant rundt med sværdet. Hun stak den sidste dæmon i maven. Med et smerteskrig, tog den sig til såret og løb herpå sin vej.
Cloud knurrede efter den, før han gik hen ved siden af Mina og satte sig. Med en blid latter, klappede hun ham på skulderen og pustede ud. "Det lå til at vi klarede den... huh, du gamle..."
Hverken Mina eller Cloud bemærkede dæmonen, der havde sneget sig op bag dem og nu stak et spyd igennem Cloud. I ren smerte, hylede han op og trak sig sammen. For ikke at sige han hurtigt hoppede væk, så godt han nu kunne.
"Cloud!" skreg Mina forskrækket og sprang nu ellers ud efter dæmonen.
Cloud forsøgte nu ivrig at fjerne spydet, men blev bare ved med at gå rundt i ring.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 4 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Søn Jan 28, 2018 4:25 pm

Erina måtte indrømme at synet ikke var noget for hende, hun kunne se dem bevæge sig og dø en efter en. Blodet der omfavnede havens græs, samt skrigene det var som om helvede var kommet til kloden. Hun kunne mærke sig selv blive mere ivrig efter at komme væk, eller måske mere at kaste op. Blodet stank seriøst, hvis de ville skjule dette for folk, skulle de gøre noget ved stanken af blod.
Den slog hende så hårdt, at hun måtte falde på knæ ved en busk bare for at kaste op. Indvolde, blod de døde ansigts udtryk! Det var bestemt ikke noget hun kunne holde til, hendes mave snørrede sig sammen, mens billederne bare kom frem når hun lukke øjnene. Dette var klamt!
Dog lyden af Clouds hylen, fik hende til at løfte hovedet og vende blikket imod kampen igen. Han var såret?... Men var dæmonerne ikke ved at forsvinde, og var det ikke en af de værste ting der kunne ske, at det var selveste kongen der kom til skade. Shit en kort krig, hvis han allerede døde her. Hun rystede på hovedet ved tanken, hvor hun langsomt kom op at stå igen.
Hun ville ikke derned, hun kunne alligevel ikke hjælpe, hvem siger at hun ville kunne trække spyddet ud og var det overhovedet en god ide at trække spyddet ud af ham, da der så bare ville være et dybt sår. Burde lægerne ikke tage sig af den slags...
Så... Hvorfor, fandt hun sig selv bevæge sig imod det hele?
Hun gik med tøvende skridt mod det hele, hvor hun til sidst endte med at stå i blodet. Dæmonerne havde travlt med Mina og de andre vagter, hvilket gjorde at Cloud ikke var i sigtekornet ligenu. Så hun skulle nok klare den ikke?!
Nej, hvad lavede hun! hun kom til at stå i vejen! Hvorfor gjorde hun dette.
Det var alt hun kunne tænke, mens hun til sidst endte med at stå ved Cloud og havde lagt hænderne på spyddet. "Stå stille!" Lød det nærmest irriteret fra hende, inden hun hev i det. Men endte desværre med at sætte en fod på ham, for at trække den helt ud. Hun havde brug for de ekstra kræfter til at trække det ud, så ja det gjorde nok mere ondt på ham, men hun fik da spyddet ud af hans ryg. Hvor hun væltede bag over og endte med at ligge/sidde i en blod pøl, hvilket bare fik hende til at ryste i gysen. Hvor var det klamt! Hun kunne mærke sin mave snøre sig sammen igen.
Hvordan kunne Mina og de andre ikke være ved at kaste op af denne stank, for ikke at snakke om alle de indre organer og blodet... Erina holdte kort hænderne på maven, hvor hun krummede sig lidt sammen. Hun var bange? HAH! Hun var bange, på grund af blodet og fordi hun enlig var gået derind. Hvis hun døde ville hun ikke ende i helvede eller himmelen, hun ville ende i et mørkt rum, fordi hun ikke anede hvad hun havde gang i! Samt at hun kort havde følt sig lettet over Clouds sår, i håbet om at krigen så ikke ville blive skabt... Så hvorfor hjalp hun ham!?
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 4 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Søn Jan 28, 2018 5:59 pm

Minas soldater var også hurtig ved hendes side, til at hjælpe med at besejre den dæmon der nu var tilbage. Dog selvom det lykkedes dem at dræbe dæmonen, så beholdte den et smil på sine læber, for trods alt havde den haft ramt kongen. Bare for at dobbelttjekke, stak Mina sværdet flere gange ned i dæmonen, indtil en af hendes soldater trak hende væk. ”Han er død nu Mina, bare rolig.”
Cloud hylede kort, så snart Erina trak spyddet ud, men i det sekund det var ude, lagde han sig udmattet ned og hev efter vejret. Så godt han kunne, så han hen imod Erina. Hendes frygt var en tyk duft igennem luften… Såret begyndte han at kravle hen imod hende, blot for at tjekke om hun nu var uskadt.
”Cloud! Erina!” lød Minas urolige stemme. Hun tjekkede kort til Erina. ”Er du uskadt?” Da hun ikke kunne finde nogle sår på hende, pustede hun lettet ud og klappede hende på skulderen. ”Jeg troede lige… hvorfor… hvad laver du her??? Lige meget…” Hun gik nu hen til Cloud og tjekkede til hans sår. ”Vi må have dig til lægen, med det samme!”
Cloud nikkede roligt, hvorpå han forvandlede sig om til sin menneskeform igen. Hurtigt lagde han en hånd imod sit sår, for at se om han kunne stoppe blødningen.
Overalt var den kraftige stank af blod gennemtrængende. Han støttede sig op af Mina, hvorpå de ellers roligt begyndte at gå ind mod paladset. ”Kald lægen ud og sig han skal være klar med det samme!” hun råbte det ud efter en af vagterne, der var hurtig til at løbe ind på paladset, for at informere lægen.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 4 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Søn Jan 28, 2018 6:16 pm

Underligt... Mina tjekkede til Erina først, kongen var første priotet, ikke Erina. Så hvorfor kiggede hun efter sår på Erina. Det var trods alt klart at Cloud var såret, alle burde have opdaget det. Hun stirrede dog bare på Mina. Hvorfor kunne hun ikke snakke. Alt luft i hendes lunger var væk, eller sådan føltes det. Hun hungrede efter ord, men kunne ikke finde nogle.
Duften af blod gjorde hende ør i hovedet, for ikke at snakke om at Cloud var såret og enlig ikke rigtig sagde noget. Hun forsøgte at sige noget, men kunne ikke andet end at få det værre af blodet. Dog skete det hun havde forventet. De andre løb nu rundt for at finde en læge, hvilket var godt ikke. Cloud var såret, han var hårdt såret.
Dog selvom faren enlig var ovre, kunne hun ikke bevæge sine ben. Var det på grund af ørheden i hendes hoved at hun ikke kunne bevæge sig. Hun var ikke bange længere, var hun? Der var ingen grund til at være bange, hun kunne ikke andet end at stirre på dem, mens hunblev mere og mere rundtosset. Hun lagde den blodige hånd mod sin pande, hvilket hurtigt blev fortrudt. Nu var duften stærkere og mere hård ved hendes næse, dette gjorde det umuligt for hende at dufte andet. Hun følte verden snurre rundt og før hun kunne sige andet, var verden væk fra hende.
Hun mistede vel bevidstheden, hun mistede synet? Hun skulle kaste op, men i stedet besvimede hun. Hun faldt sammen i blodpølen, hvor hun ellers havde det fint. Der var heldigvis ikke sket noget, stanken blev for meget af det dårlige.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 4 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Lør Feb 03, 2018 12:08 am

En af vagterne bemærkede det samme at Erina besvimede. så imens resten hjalp Cloud ind, samlede han Erina op og bad Maids om at putte hende i bad, så de kunne vaske blodet væk fra hende.
så snart hun vågnede, ville den rare maid smile til hende og fjerne blod fra hendes ansigt, med et våd, varm klud. "Er du uskadt Erina? du havde en masse blod på dig, men jeg kunne ikke finde nogle sår på dig." Badet ville dufte sødt af sæbe og en varm dis vil have lagt sig over badeværelset. "Det var modigt af dig at hjælpe kongen... hans familie står i gæld til dig." Hun fjernede sig blidt fra hende og bukkede.
Her lagde hun et håndklæde hænge på karets side. "Du er på dit eget værelse, så du kan bare bevæge dig som du vil."
Med rolige bevægelser, forlod hun badeværelset og lukkede døren i efter sig.

Lidt tid efter, ville Adriana banke på hendes værelses dør og derefter stikke hovedet ind. "Erina? Er du herinde?" Roligt trådte hun ind. "Jeg... jeg hørte om alt balladen og vil egentlig bare tjekke om du er såret... vagten beskrev at du var fuldt med blod."
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 4 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Lør Feb 03, 2018 12:32 am

Erina kom først til sig efter noget tid, hun følte vandet køre ned af hendes kinder, mens hun langsomt fik synet tilbage. Alting var en smule sløret til at starte med, men synet kom skam hurtigt tilbage igen. "Eh... Hvor..." Hun så kort rundt, hvor hun hurtigt lagde mærke til at hun var nøgen og i et karbad, med nærmest rødt vand. Sikkert på grund af blodet, hun havde nærmest rullet rundt i det.
Dog var lugten af blodet fjern, da sæben prægede hendes næsebord mest. "Jeg har det fint..." Lød det lavt fra hende, hvor hun så ned af sig selv. "Jeg kom bare pludeslig til stedet, jeg tror stanken af blod gjorde mig svimmel." Lød det lavt fra hende, hvor hun kort sukkede. Da maiden pludselig snakkede om at hun var modig?
Erina så en smule overrasket op på hende, hvor hun lagde en hånd mod sin egen skulder. "Modigt? Jeg var skrækslagende, plus de skylder mig intet overhovedet." Hun så kort ned af sig selv. Hvis hun pludselig bad om noget, ville hun ikke kunne bruge dette som en grund til at beholde hovedet, hvis de opdagede at hun havde knaldet begge kongesønner, eller den ene og selve kongen. Hun sukkede blidt ud.
"Oh.. Mit eget værelse, jeg... Okaii." Hun sendte hende et lille smil. "Jeg kan klare resten selv, hvis det er... Mange tak for at fjerne det meste af blodet og selvfølgelig for badet." Hun sendte hende et lille smil, hvor hun langsomt trådte ud af badet.

Erina gik rundt i en silkemorgenkåbe, hvor den enlig var rimlig åben ved hendes barm. Hun så en smule tilbage, da Adriana kom ind. "Jeg er her ja." Lød det kærligt fra hende. Hun gik rundt og børstede knuderne ud af hendes hår. "Jeg er ikke såret, besvimede bare i en pol af blod og derfor var jeg blodig." Lød det kærligt fra hende, hvor hun rettede en smule på sig. "Jeg er ikke til alt den krig eller noget af det andet... Så..." Hun sukkede blidt. "Men tak for bekymringerne." Lød det kærligt fra hende.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 4 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Lør Feb 03, 2018 1:35 am

Adriana pustede lettet ud. ”Sikke en lettelse, jeg frygtede at du var kommet ligeså slemt til skade!” Hun fjernede en hårtot fra sit ansigt og satte sig kort på hendes sofa. ”Jeg hader når Cloud og Mina gør den slags, de fortæller os aldrig når dæmonerne angriber.” Irriteret gryntede hun og rejste sig fra sofaen. ”De beder selv om dette, når de ikke beder om hjælp… ikke at jeg ved hvordan man slås, men Zack og min far… Grrr…” Hun så hen på Erina. ”Undskyld, jeg vil ikke ligge alt dette over på dig.” Undskyldende viftede hun på hænderne. ”Jeg vil snakke videre med dig en anden gang… jeg er glad for du er uskadt.” Med et smil på sine læber, forlod hun Erina. Herefter gik hun kort forbi Cloud, for at tjekke til ham, før hun gik ind på sit eget værelse.

Zack bankede på hos Erina ikke så længe efter. ”Hey Erina..” Han så rundt efter hende. Så snart han så hende, ville han smile skævt til hende og ellers gå hen til hende, hvor han vil ligge en hånd på hendes hage og tjekke om der var skade at finde. ”Du ser ud til at have det fint… godt.” Han begyndte roligt at kysse hendes hals. ”Så er du klar til en anden runde.” Forførende lod han hænderne køre ned af hendes krop og tage hende på bagpartiet.

http://iv1.lisimg.com/image/7389780/600full-sean-o'pry.jpg
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 4 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Lør Feb 03, 2018 1:52 am

Ligeså slemt til skade? Erina lagde hovedet en smule på skrå. OH YEA!! Cloud var enlig såret, var han hårdt såret, var han ok! "Hvad skete der med Cloud, er han ok!!" Lød det en smule højt fra hende. De fortalte ingen om dette, altså... Om kampene, hun kunne mærke sig selv blive mere og mere nervøs. Var deres konge døende nu? Hvad nu hvis han døde?? Hun lagde en finger mod sine læber, for at bide blidt i den.
"Kan Zack slås? Det kan jeg ikke forstille mig overhovedet, for at være ærlig ser jeg måske Zack mere som svag og irriterende." Lød det lavt fra hende. "Eh, ikke undskylde, det ok... Ok tro mig... Eh?" Vent, hvorfor var det lige at hun kom og nu gik så hurtigt. På den anden side var hun prinsesse, så hun skulle helst holde sig selv på pladsen i stedet for at bruge Adrianas tid.

Zack der nu bankede på, ville blive mødt af Erina der var i gang med at rejse sig fra sengen, hvor der ville ligge en bog på hendes seng. Et klart tegn på at hun havde været i gang med at læse, eller hun havde i hvert fald lige fået sat sig ned for at læse bogen, da Zack pludselig kom ind. "Kom ind." Lød det kort fra hende, da han allerede havde åbnet døren. Hun så en smule forbavset på hende.
Havde han været bekymret for hende? Stadigvæk iført morgenkåben af silke, så hun imod ham, da han lagde en hånd mod hendes hage og tjekkede efter sår. "Ja.. Jeg..." Mere fik hun ikke sagt før han kyssede hendes hals og nu snakkede om en anden rundet?! Sure hun havde ikke ondt mere, men det betød ikke at hun følte for at få ondt igen. Dog da han begyndte at tage på hende og lod sine hænder køre ned af hendes krop, kunne hun mærke sig selv sitre under hans hænder.
"Z... Zack.." Lød det lavt fra hende, hvor hun skubbede sig selv lidt væk fra ham, bare så de stod med ansigterne nær hinanden, så hans læber ikke var imod hendes hals længere. "Er du enlig ikke sammen med Mary? Cloud siger at i har en affære, så hvorfor bruger du din lille tid på at komme herhen i stedet for at besøge hendes sovekammer." Lød det en smule kækt fra hende. "Plus det var en, engangs forstilling okaii... Smut." Lød det drillende fra hende.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 4 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Lør Feb 03, 2018 2:30 am

Det kom som en lille overraskelse for Adri, at Erinas stemme pludselig blev en smule høj. Også omhandlede det endda Cloud. For at berolige sin veninde, lagde Adri en hånd på hendes skulder og klappede den blidt. ”Han er okay… han sover lige nu, men ellers har lægen kigget på hans sår… det har ikke ramt noget alvorligt ser det ud til og de har stoppet blødningerne. Så, efter en uge eller to i sengen, så skal han snart være på gled igen.” Adris stemme var rolig, så man kunne høre på hende at der var ingen fare på færre.
Kommentaren om Zack, fik Adri til at grine og ellers igen vifte med sin hånd. ”Ingen grund til at undskylde, det overrasker os alle at han rent faktisk er dygtig med et spyd.” hun smilte varmt til Erina. ”Han har mange flere overraskelser end hvad man skulle tro.”

Selv om hun sagde nej, kunne han stadig føle hendes krop sitre under hans hænder. Han havde fået en lille svaghed for hendes sitren. Dog var hun som sagt stædig og skubbede ham væk. Eller, deres ansigter var igen tætte på hinanden. Her smilte han forførende til hende og kørte ellers sin anden hånd op i hendes hår. ”Hvad angår Mary og jeg, er ude af billedet… alt du bør lytte til… er dine lyster som langsomt vågner op.” Han lod her deres læber ramle sammen i et dybt kys. Hånden der havde lagt sig i hendes hår, vandrede nu ned til hendes bryst og greb om det. ”Og en engangsforestilling? Du kan tro nej…” hviskede han imod hendes hals, da han havde adskilt sig fra hendes læber.
Denne gang havde han i sinde at sætte hende en smule mere i kog.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 4 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Lør Feb 03, 2018 2:54 am

Han var okaii? Hun sukkede lettet, hvor hun blidt sendte Adriana et kærligt smil. "Det er jeg glad for... Det overraskede mig da jeg så ham blive såret, han er trods alt vores konge... Hvis vi mister ham ville der blive kaos, mest fordi han ville være blevet myrdet, hvilket ikke er godt." Lød det lavt fra hende. "Men jeg er glad for at han er okaii, jeg frygtede helt vildt at han ville dø af skaderne." Lød det kærligt fra hende, hvor hun lagde en hånd nær sit hjerte af lettelse.
Erina sagde ikke så meget andet, hun smilte bare og nikkede kærligt til hendes ord. Hun var ikke helt sikker på hvad hun skulle sige. "Det tror jeg gerne, jeg ville gerne se hvad han ellers gemmer på end lige præcis sådan noget." Lød det kækt fra hende. "Men jeg vil ikke holde dig tilbage." Lød det kærligt fra hende.

Hans forførende smil prællede bare af på hende, hun var ikke en der faldt for sådan noget. Men hånden der kørte op i hendes hår, gjorde hende alligevel en smule blød i knæene, mest fordi det bare var rart. Hun så op imod ham, hvor hun ellers lyttede til hans ord inden deres læber blev presset imod hinanden. Var de virkelig ikke sammen, så Mary havde ikke en affære med Zack længere? Hun vidste ikke helt hvad hun skulle sige. Dog kyssede hun ham en smule tøvende tilbage, inden han pludselig lod læberne løbe ned af hendes nakke. "Jeg er forvirret, i er ikke sammen mere? Hvorfor og..." Mere nåede hun ikke at sige, før hun følte sig selv sitre en smule mere.
*E... Hvad betyder det så, hvis det ikke er en engangsforstilling* Tænkte hun, men af en grund gav han hendes krop mere opmærksomhed. Så meget at hun følte sig meget mere ivrig, mere klar end sidst. Hvilket gjorde at hun enlig endte med at knalde ham igen, typisk! Hun stoppede skam ikke sig selv denne gang, men så snart han gjorde klar på at tage tøj på, lå hun i sengen med dynen en smule over sig. "Så... Hvad betyder det at det ikke er et engangsknald? Jeg ønsker ikke at være din personlige hyggetrold... Så jeg vil forslå at du går til en anden fremover." Lød det kort fra hende, inden hun satte sig en smule mere op.
"Så tak for denne sidste gang." Lød det kort fra hende, hvor hun kørte en hånd igennem sit halv våde hår. Denne gang havde det været rart, ikke smertefuldt overhovedet. Hvilket bevidste at hun bare ikke havde været ordentlig klar sidst...
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 4 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Søn Feb 11, 2018 4:16 pm

Adriana smilte svagt. ”Ja, der vil uden tvivl komme kaos hvis han døde, også til dæmonerne… det vil jo gøre at de vandt…” Hun tog dog et hår om bag øret. ”Jeg ville dog ønske, at han bare ville stoppe den krig, så vil de dæmoner ikke længere være efter ham. På den måde vil han langt fra blive angrebet hele tiden.” Irriteret rodede hun nu i sit hår. ”men ja, han er uskadt og det er det vigtigste.”
Udmattet satte hun sig på sengen og så op på Erina. ”Er du begyndt at få et crush på Zack? Siden du gerne vil vide lidt om ham… hvis det er, så spørg du bare. For resten, hvis du endelig kommer sammen med Zack, så spark lige nogle manere ind i ham… jeg tror faktisk at han vil have godt af at komme sammen med dig… måske han vil ændre sig til det bedre.” Tænkende lagde hun en finger imod sine læber. Hun så op på hende med store grønne øjne. ”Kom sammen med Zack!”

Zack sad på sengen iført boxershorts og var i gang med at iføre sig sin trøje, da hun pludselig snakkede om, at hun bestemt ikke skulle være hans hyggetrold. Uden at se om på hende, grinte han kækt og fortsatte med at trække trøjen ned. Her stoppede han og vendte nu ellers fronten imod hende. ”Erina… du og jeg ved begge, at det her kommer til at ske igen..” Han kravlede forførende hen imod hende. Her stod han på fire foran hende og smilte kækt. ”Vi ved begge godt at vi ikke kan sige nej til hinanden… du kan bestemt ikke sige nej til mig.” Kort lænede han sig frem og kyssede hende igen. Efter dette kravlede han væk, gik ud af døren, kun for endnu engang at gå ind i Cloud. Uden at sige noget, strøg Zack dog bare forbi Cloud. Cloud så forvirret hen på Erina, hvorpå han klukkede og ellers kløede sin nakke. ”Uhm… jeg ville tjekke til dig…” Hans overkrop ville være pakket ind i forbindingen. ”Men øhm… det ser ud til at du har det… godt?” Kort så han efter Zack igen og derefter hen på Erina. ”Oh… uhm… Tak… for resten, du fjernede spyddet… og det blev skam et clean cut så… intet ramt og intet galt gået.”
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 4 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Søn Feb 11, 2018 4:54 pm

Erina nikkede forsigtigt. DEt var sandt nok. Dog ville det være rart at der ikke kom nogle krig alligevel, hvilket bare fik hende til at smile kærligt til Adriana. "Så vi to." Lød det lavt fra hende. "Han ville være i sikkerhed." Lød det kækt fra hende, hvor hun blidt blinkede til Adriana. Inden hun roligt lagde sine hænder på hendes kinder. "Tag den med ro, hvis du roder i dit hår på den måde mister du det." Lød det drillende fra hende.
Dog endte samtalen hen på Zack? Hun så en smule overrasket på Adriana. "Tvært imod, jeg er bare begyndt at ville have lidt information på hvad du nu har.... af konge familie ikke?" Hun smilte kærligt til hende. "Jeg er ikke vild med Zack, på nogle måder. Plus det ville være meget farligt at være sammen med en fra konge familien.... Så vidt jeg ved er det forbudt være sammen med jeres familie hvis man ikke selv er fra en velstand." Lød det drillende fra hende. "Jeg kommer ikke sammen med Zack og maner er ikke lige noget jeg selv har." Lød det kækt fra hende. "Tror du selv en som jeg ville kunne give nogle manere eller derimod ændre en person, og især ikke..." Mere fik hun ikke sagt før Adriana sagde at hun skulle komme sammen med Zack, hvilket fik Erina til at ryste med hænderne. "No no no no!! Han er ikke ligefrem min type, så ellers tak og for at være ærlig så er det ikke lige noget du burde sige. Plus er han ikke sammen med Clouds forlovede Mary?" Lød det kækt fra hende.

Erina var stadigvæk iført en kjole, dog sin underkjole for at være mere præcis. Hvilket ville være en hvid meget kort kjole. Hun lå på siden og så mod hans brede ryg, hvor hun ellers lyttede til hans ord og latter. Dog da han kravlede mod hende, lagde hun sig på ryggen med en arm over maven og en anden oppe omkring hendes ansigt. Hun så op på ham, med sit altid lidt kærlige skær i øjnene, selvom udtrykket var en smule koldt. Hun så op i hans øjne, mens hun ellers lod ham snakke ud. Da han pressede sine læber imod hendes, kyssede hun skam igen. Selvom hun måtte indrømme at hun ikke forstod hvorfor. "Jeg mener det skam." Lød det fra hende, hvor han kravlede ud af sengen. "Dette var sidste gang..." Hun satte sig forsigtigt op i sengen, hvor hun trak sine ben en smule ind til sig.
Dog så hun Cloud i det Zack gik ud og måtte komme med en irriterende brummen, hvor hun lod sit hoved slå mod hendes knæ. For guds skyld! Som om alt blodet og den pludselige sex ikke havde været nok! Men dette var virkelig ikke noget hun havde ønsket, hvad ville ske nu. Han var konge, ville hun blive dræbt... Fantastisk, flere skader bare fordi man knalder en!
Hun løftede hovedet forsigtigt, da han begyndte at snakke til hende. Hendes øjne ramte først hans, før de langsomt kørte ned af hans krop. Hurtigt svang hun benene over sengen og rejste sig hurtigt op, hvor hun gik imod ham. "Tjekke til mig!? Se lige på dig selv, deres højhed bandagen er der ikke for fashion skyld, det er der fordi du er skadet, i modsætning til mig, der bare besvimmede." Hun tog kort fat i ham, hvor hun trak ham hen og sidde i hendes store sofa. "Her slap af..." Lød det kort fra hende. Hun lagde armene over kors og skød hoften ud til siden. "Ok... Så... Sig hvad du mener, jeg kan høre på din nervøs tankegang at du er usikker og nervøs... Sig det du tænker og lad os få det ud af verden." Hun så en smule ud til siden. Hun forventede at få skældud og derimod forventede hun måske også at han ville råbe af hende.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 4 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Man Feb 12, 2018 10:28 pm

Det var virkelig rart for Adriana, at der var en at snakke med og som var enig i at krigen var helt ude og vende. Dette gjorde at hun smilte til den smukke Erina og stoppede ellers med at kører sine hænder igennem håret. ”Fint, fint… du har ret… jeg ender bare med at miste håret… men han stresser mig bare så meget! Hvorfor kan han ikke se at det er helt, helt ude og vende… specielt hvis han finder sig en sød kone og får børn… de vil konstant være i fare.” Igen begyndte hun uroligt at lege med sit hår. I det hun kom i tanke om at hun stod og brokkede sig, så hun undskyldende hen på Erina. ”Undskyld… jeg står bare og brokker mig, det skal helst ikke gå ud over dig.”
Ligesom sine brødre, havde Adriana de samme drillende, grønne øjne, der lige nu lå på Erina. Snakken om Zack fik Adriana til blot at klukke kærligt. ”Jeg driller, jeg driller… jeg forstår udmærket godt hvorfor du ikke vil være i hans arme og blive en prinsesse… han er vist ikke den bedste kæreste… og ham er Mary er som sådan ikke sammen… de går vist bare og flirter engang imellem.” Hun pustede ud og lænede sig tilbage i sofaen.  

Zack klukkede bare igen en sidste gang, før han forlod hende. Selvom hun sagde at det var sidste gang, så havde han bestemt ikke i sinde om at give op.
Cloud hørte godt hendes irritabel brummen. Måske det ikke var tid for ham at komme forbi? Havde hun virkelig haft sex med Zack? Eller, var det bare sådan at det så ud.
Da hun trak ham med i sofaen, samt sagde at hun skulle tænke på sin egen skade, vidste han egentlig ikke helt hvad han skulle sige. ”Jeg var ikke sikker på om du var mere end bare besvimet og der var ingen som besvarede mig spørgsmålet i om du var uskadt…” Kort tog han sig til maven, bare for at støtte sig selv i det han satte sig ned. ”Få det ud af verden?? OH, du mener Zack? Jeg øhm… må indrømme at det kommer bag på mig, men du bestemmer selv hvem du… øhm… har sex med.” Han kløede kort sin pande. I tvivl om hvad han skulle gøre med sine hænder. ”At det er Zack… Zack… ja, det… wow… den havde jeg slet ikke set komme…” Han gjorde et lille overrasket, samt en smule fornærmende fnys. ”Jeg havde ikke troet at min lillebror… skulle overhale mig.”
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 4 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Man Feb 12, 2018 10:48 pm

Cloud stressede Adriana. Det var en smule underligt, men hun havde det sikkert helt vildt dårligt over at krigen var ved at begynde. Erina valgte derfor at give Adriana et kærligt lille smil. "Det jeg ked af, måske du skulle snakke med ham lidt, eller måske du skulle begynde at meditere eller Yoga. Det hjælper mig hvis jeg er stresset." Lød det kærligt fra hende. "Jeg kan sagtens lave yoga med dig, det er dejlig stressfrit." Hun havde et kækt lille smil på sine læber, mens hun så på Adriana. Hvis hun kunne hjælpe Adriana så ville hun da gerne gøre det. Dog det med børnene vidste hun ikke helt hvad hun skulle sige til. "Uhmm... Ja... Jeg enig, men han har ingen lige nu og det tager år, så det skal nok gå." Lød det kærligt fra hende. "Plus han vil nok ikke have et barn lige mens der er en krig." Lød det kærligt fra hende.
"Nej nej, ikke undskylde. Det fint, det er det jeg er her for, at lave tøj til dig og høre på jeres brok." Lød det blidt fra hende, mens hun havde et drillende lille smil på sine læber.
Erina nikkede en smule. "Jeg er enig, tror næppe at Zack på noget tidspunkt ville blive en god kæreste, eller mand." Lød det kækt fra hende. Det flirtede, men det var tit et tegn på at folk havde det med hinanden. Især fordi han gjorde det tydeligt, det betød jo at han var vild med Mary ikke? "Hvis han gør det så åbent, burde det ikke være et bevis på at de kan lide hinanden." Lød det kækt fra hende, inden hun blinkede kærligt til Adriana.

Han var i tvivl om hun selv var kommet til skade, hvilket gjorde hende en smule nervøs. "Jeg har det fint, tro mig, ikke et eneste sår på mig. Men det tøj jeg var iført er ødelagt, det kunne ikke reddes." Lød det kærligt fra hende, hvor hun lagde armene over kors og så ned i jorden. Fuck... hvordan skulle hun lige åbne op for det han havde set.
Dog forsøgte hun det skam. Hun åndede dybt ud, hvor samtalen skam kom på tale. Hende og Zack.... Dog kunne man mærke en smule irritation i hans stemme. "Tja... Ja.. Vi havde sex... Jeg kan ligeså godt sige det, ikke noget med at lyve." Hun gik hen og trak en stol hen foran Cloud, så hun kunne sætte sig ned foran Cloud. "Overhale dig? Ok, nu føler jeg mig som et hul der er kamp om at være i." Lød det en smule irriteret fra hende, mens hun lagde det ene ben over det andet. "Men... Glem det, jeg hyggede mig med Zack, jeg vil gerne vide om du har tænkt dig at ja... straffe mig, tortur... Bliver jeg fyret, halshugget?" Det sidste blev hvisket lavt fra hende. Men hvis hun var heldig kunne hun snakke sig fra straffen.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 4 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Man Feb 12, 2018 11:22 pm

Ordet Yoga fik Adriana til at vågne en smule op. ”Yoga? Jeg har hørt om det, men aldrig prøvet det… min mor insisterede på at det ikke var noget for en prinsesse, da man strækker sig på meget erotiske og unødvendige måder.” Hun gjorde en lille irriteret mine. ”Det var i hvert fald hvad hun sagde… så jeg vil meget gerne lave Yoga sammen med dig! Trods alt, hvis det kan hjælpe på stress… og det kunne være en ting vi kunne gøre sammen.” Hendes øjne lyste igen op på ny.
Til det med børn og Cloud, nikkede Adri blot og pustede igen ud. ”Du har ret, jeg burde ikke se så langt ud i hans fremtid. Det er skørt… jeg er bare en bekymret lillesøster.”
Erinas kommentaren om brokken, fik Adri til at grine kærligt. ”I så fald, skal jeg nok huske at komme til dig med alle mine problemer.” Hun blinkede her til hende.
Snakken om Zack, gjorde at Adriana holdte en smule øje med Erinas glød i øjnene. I det hun ikke kunne finde en, slappede hun lidt mere af sine skuldre. Heldigvis var der ikke kærlighed at finde. Ifølge Adriana fortjente Erina bedre end Zack. ”Jooo, det burde det vel, men jeg har sku ikke det største styr på min brødres kærlighedsliv… kun når Cloud er kommet ind til mig for at snakke om det.”

Han smilte kærligt til hende. ”Godt… jeg er glad for du er uskadt.”
I det hun pludselig satte sig foran ham, så han ind i hendes øjne. Kort mærkede han sit hjerte banke. Hun gav ham direkte ret. De havde haft sex, mere end en gang? Hvornår var det begyndt? Hendes kommentar om et hul, fik ham til at spærre øjnene op og ellers sende hende et undskyldende blik. ”Det var ikke det jeg mente… Hvad jeg egentlig mente var, at jeg er overrasket over at du har valgt ham og ikke… mig…” Han lagde hænderne på sin nakke og så ned i jorden. ”Lige meget… det er lige meget.”
Med et sæt, så han op på hende igen, så snart hun nævnte straffene. ”Nej, nej… jeg… nej, der vil intet ske dig… overhovedet, bare rolig…” Han sendte hende et varmt smil. ”Du må virkelig ikke tænke at der kommer til at ske noget med dig…” Forsigtigt lagde han en hånd ovenpå hendes. ”Det lover jeg dig.”
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 4 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Man Feb 12, 2018 11:42 pm

Erotiske måder? Erina trak lidt på skulderne. "Tja, de er vel perverse på nogle punkter, hvis man tænker på det på den måde. Men jeg må dog sige at yoga hjælper dig med din krop, dit kredsløb og er faktisk rigtig godt for din mentale tilstand. Jeg har altid gjort det rigtig godt, aldrig været helt vildt ked af det." Hun smilte kærligt til hende. "Men vi kan altid aftale en dag eller et tidspunkt hvor vi kan lave yoga, jeg tager hen på dit værelse også laver vi det." Lød det kærligt fra hende, hvor hun lagde armene om bag sin ryg. "Jeg tænkte også at det kunne være sjovt og rigtig hyggeligt, har aldrig lavet det med andre før. Men skal nok forsøge at starte ud forsigtigt med dig, så din krop langsomt ender med at kunne de lidt mere stærke trin, men jeg må sige at du kan risikere at få lidt ømme led af det." Lød det kækt og kærligt fra hende.
"Det er jo det yogaen skal hjælpe med, så du ikke bekymre dig så meget." Lød det blidt fra hende, hvor hun lænede sig en smule imod Adriana.
Alle hendes problemer, dette fik hende til at smile kærligt til hende og klukke blidt. "Det gør du bare, intet problem." Lød det forsigtigt fra hende.
Erina nikkede blidt. "Jeg forstår skam godt dine ord, hvem ville også have styr på dem alligevel." Lød det kærligt fra hende."Snakker han med dig om sit kærlighedsliv? Eller hvad?" Hun lagde hovedet en smule på skrå. Snakkede en som Cloud virkelig om sine *følelser*? Det kunne hun virkelig ikke forstille sig.

Ham og ikke Cloud? Vent hvad. Hun lagde hovedet blidt på skrå. "Hold up!" Hun løftede den ene hånd op. "Fantastisk ingen straf, det er jeg glad for. Forventede lidt en dødsstraf for at være ærlig, men jeg glad for der ikke kommer mere... Men.." Hun så kort ned i jorden og derefter op i hans grønne øjne - På grund af hans hånd der lagde sig ovenpå hende, hvorfor var han så kærlig overfor hende? Hun havde knaldede hans bror. "Tak. Fordi der ikke sker mig noget... Men du tror jeg hellere vil have Zack end dig?" Hun så en smule forundret på ham.
"Ikke at jeg helt vildt vil have dig, eller Zack på nogle punkter." Hun lagde sin anden hånd ovenpå den hånd han havde lagt på hendes venstre. "Jeg ville helt klart hellere have dig, du bedre og for at være ærlig tror jeg aldrig jeg har haft så dårlig sex, som den første gang med Zack." Anden gang var bedre, men hun ville selvfølgelig ikke sige det til Cloud. "Hvis jeg skulle komme til nem sex, ville jeg nok komme til dig. Men hvis du nægtede at hygge dig med mig, ville jeg sjovt nok komme til Zack... Plus i den tilstand du er i nu, er du ikke ligefrem i stand til det." Var hun virkelig i gang med at overbevise Cloud om at hun enlig gerne ville knalde ham, det var da... HELT VILDT underligt!
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 4 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Tirs Feb 13, 2018 12:44 am

Smilet på hendes læber blev blot større og større. Det var rart at hun stod og snakkede med Erina på denne måde. De skabte et bånd… det føltes rigtig rart. ”Det lyder godt, så kan vi bare aftale nogle dage hvor vi mødes om aftenen og laver yoga.” Hun smilte igen til hende. ”Hvad siger du til mandag? Det er altid en god dag at starte på, er det ikke?” For at virke en smule fornuftig, løftede hun sig en finger og viftede den frem og tilbage. ”Og fantastisk… jeg skal gøre hvad jeg kan, så du laver bare hvad du vil… trods alt er det dig der kender til yogaen og sådan.”
Nu hvor hun sad og betragtede Erina, kunne mærke sig selv blive mere og mere misundelig over hvilken skønhed denne kvinde bar. Hun forstod virkelig godt hvorfor Cloud var gået hen og blevet en smule forgabt i hende.
”Ja, han snakkede i hvert fald med mig omkring sin første kærlighed og hende den anden… men, siden har han ikke rigtig… så jeg ved at det er en smule alvorligt når han så endelig snakker med mig omkring en pige.” hun smilte svagt og løftede på skuldrene.

Hold up… dette fik ham til at lukke munden helt i, så munden var en tynd streg. Han lod hende snakke helt ud. Hans grønne øjne så overrasket ned på hånden, som hun placerede ovenpå hans. Øjenkontakten der blev skabt imellem dem, valgte han at beholde og så derfor aldrig den anden vej.
Han troede at hun heller ville have Zack? Ja, det gjorde han egentlig lige nu. Var det da ikke rigtigt? ”Well… ja, men…” I stedet for at sige noget, som han havde lovet sig selv, lod han hende snakke færdig. Tingene hun sagde, fik svagt hans hjerte til at banke og det gjorde ham underlig tilpas, at hun snakkede om han var bedre end Zack. ”Dårlig sex og første gang? Hvor mange gange har i noget at gøre det… og jeg… er da glad for at det er fordi jeg er såret, at du mener du ikke kan komme til mig…” Han klukkede og pustede ellers ud, præcis ligesom Adriana gjorde i besynderlige samtaler. ”Men, det er lige meget. Jeg ejer dig ikke, du kan gøre hvad du vil og hvorfor i alverden troede du at jeg vil halshugge dig?” Nu var det hans tur til at se forundret på hende.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 4 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Tirs Feb 13, 2018 1:03 am

Erina nikkede blidt til Adriana's ord. Et par dage om ugen, hvor de mødtes om aften, det ville hun ikke have noget imod. "Selvfølgelig, Det kan vi sagtens. Vil du hver aften eller hver anden aften? For jeg gør det uanset hvad hver aften." Lød det kærligt fra hende, hvor hun forsigtigt lagde hovedet blidt på skrå. "Og mandag er en fin dag at starte, men skal det kun være mandag eller mandag, onsdag og fredag? Måske mindre eller flere dage?" Hun så på Adriana med varme øjne. Nu ville hun trods alt få en chance for at lave yoga og måske bånde lidt med Adriana.
Erina nikkede til Adrianas ord om Clouds samtaler. "Det tror jeg, så vidt jeg forstår er han sammen med mange kvinder, hvilket gør at jeg får en følelse af at han snakker med dig når han er virkelig vild med en pige. Da han kun har snakket om to kvinder." Lød det kærligt fra hende. "Så jeg tror kun han bruger din tid på kvinde snak, når han er forgabt i kvinden." Lød det kærligt fra hende.

Han lod hende snakke færdig, hvilket faktisk var ret rart. Ingen afbrydelser, ud over den ene gang han sagde to, tre ord. Men klappede hurtigt i igen, så hun kunne snakke helt færdig. Så da hun endelig var færdig med at snakke, lod hun ham derimod snakke færdigt. Dog snakkede han ikke meget, hun sukkede kort, hvor hun roligt så ned i gulvet og derefter op i hans grønne øjne. "Ja... Dårlig sex første gang og vi har kun gjort det to gange. Denne gang hvor du kom ind og han gik ud... det var anden gang, hvilket som sådan hellere ikke var godt." Hun fjernede sine hænder fra hans hånd, hvor hun roligt kørte en hånd igennem sit hår, så det blev lidt mere pjusket og spredt.
Dog var han glad for at det at han var såret, var hendes grund til ikke at komme til ham. Hvilket bare fik hende til at sende ham et kort kækt smil, der langsomt forsvandt igen. Cloud og Adriana virkede meget ens i deres adfærd, det gik først op for hende nu.
"Jeg ved godt du ikke ejer mig, chancen for at jeg kommer til dig for en stund er lille. Men endnu mindre ved Zack, jeg ville nok mere gå efter en af vagterne, for at sige det godt kort. Så... Og jeg troede du ville halshugge mig, fordi du trods alt er en mand med magt, kort sagt en konge... Hvilket gør at jeg måske forventede at det faktum af at jeg hyggede mig med jer begge var en skændsel." Hun trak blidt på sine skuldre. "Men jeg er selvfølgelig glad for jeg ikke bliver straffet, og det sker ikke igen, det lover jeg." Lød det lavt fra hende.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 4 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Tirs Feb 13, 2018 1:33 am

”Hmmmm...” sagde Adriana tænkende. ”Lad os prøve at gøre det muligt hver aften. Jeg har som regel ikke noget at lave om aftenen, alligevel så… lad os få noget godt ud af dem!” det var hendes sidste svar på det med Yogaen. Det kunne være fantastisk hvis det var hver gang. På den måde kunne de lærer hinanden mere og mere at kende.
Adriana klukkede og strakte sig ellers. ”Ja, han har haft mange kvinder igennem sit lange liv… nogle han har haft lyst til at beholde og andre… en engangsforestilling.” Hun gjorde igen en sjov lille grimasse. ”Og ja, det er kun der han snakker om kvinden. Det er når han er forgabt i hende.”

De gjorde det kun to gange. Det var altid noget og hun sagde at det aldrig ville ske igen, for ikke at sige at hun nok bare ville gå til vagterne fra nu af. Chancen for at hun ville komme til ham var lille. ”Okay så… hvorfor vagterne? Er der noget specielt over dem?” Selvom han forsøgte, kunne han ikke rigtig undgå den lidt fornærmet stemme han kom med. Hvorfor ville hun heller gå til vagterne end ham? ”Og det at du har valgt at hygge dig med os begge… ja, det er vel lidt en skændsel og jeg tror mest af alt at jeg tager det så pænt, fordi jeg egentlig syndes om dig.” han smilte venligt og på samme tid kækt til hende.
Forsigtigt rejste han sig op igen, med hånden imod hans bryst og tænderne bidt en smule sammen. ”Dit liv er ikke bare noget jeg vil lege med på den måde.” Han bukkede så godt han kunne for hende. ”Du må sove godt og endnu engang, tak for at du trådte til og fjernede spyddet.”
Selvfølgelig generede det ham mere end hvad han ville vise og indrømme, at hun havde haft sex med Zack. Men, han havde ikke tilladelse til at beklage sig. Med rolige bevægelser, gik han hen imod hendes dør og så sig kort over skulderen. Her smilte han endnu engang varmt til ham.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 4 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Tirs Feb 13, 2018 1:45 am

Så hver dag om aften, det kunne Erina sagtens kunne. Hun gjorde det trods alt alligevel hver aften, hvilket intet betød for hende. Hun nikkede derfor kun til hende. "Det kan vi sagtens, intet problem der, vi kan gøre det to timer efter aftensmaden, på den måde skulle den ikke ligge og fylde i vores mave." Lød det kærligt fra hende. "Selvfølgelig kan det ændre sig lidt, alt efter hvor meget arbejde jeg har at skulle arbejde med." Lød det kærligt fra hende. "Men det skal jeg nok sige til dig når det er." Lød det blidt fra hende, men med et varmt smil på sine læber.
Erina lyttede bare til Adrianas ord, men havde som sådan ikke noget at sige. Det var Clouds liv og hun følte ikke rigtig at hun måtte sige noget, det var trods alt Adrianas bror, hvilket betød at hun skulle passe på. Da de ikke var så gode venner endnu forhåbentligt. "Så er det jo tydeligt at han har været glad for de kvinder." Lød det blidt fra hende.

Hvorfor vagterne, spurgte han. Hun trak forsigtigt på sine skuldre. "Jeg tror det ville være nemmere og ikke skabe problemer for nogle, hvis folk tror jeg hygger mig med dig, kan de tro at du har en affære mens du enlig skal giftes med Mary plus... Vagter er vagter, de er her konstant og jeg vil altid kunne snakke med dem." Hun så ham ind i øjnene, hvor hun lagde hovedet lidt på skrå, mens hun kløede sig blidt i hovedbunden.
Han syndes om hende? Hvad skulle det lige betyde. Hun så en smule overrasket på ham. "Ok, det forvirre mig. Men tak tror jeg... Men det sker ikke igen, det lover jeg. Jeg hygger mig ikke med nogle af jer igen, så den slags skændsel vil ikke ske igen fra min side af." Lød det kort fra hende, måske også en smule koldt fra hende. Dog i det han begyndte at rejse sig op, var hun hurtig til at rejse sig op og hjælpe ham med at komme forsigtigt op at stå igen. "Tag det roligt... Og du behøver ikke takke mig, alle ville have gjort det i min situation." Lød det kort fra hende, inden hun lod ham gå mod døren.
Dog så snart han så sig over skulderen, begyndte hun at gå imod ham igen. "Jeg hjælper dig hen på værelset, så er jeg sikker på at du ikke falder sammen på vejen derhen." Lød det en smule kærligt fra hende, hvor hun her valgte at hjælpe ham lidt, med at tage fat i hans ene arm, så han kunne støtte ved hende.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 4 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Tirs Feb 13, 2018 2:06 am

Adriana nikkede til det hun sagde. ”Det lyder dejligt… specielt hvis man er kommet til at spise for meget!” Efter den lille kommentar, grinte hun svagt af sig selv og lagde kort hånden på maven. ”Nogle gange når maden er alt for lækker… så kan jeg ende med at spise hele tre portioner.” Det blev sagt en smule lavt, som var det en hemmelighed hun var flov over. ”Og ja, du siger bare til hvis du har travlt med arbejde. Så finder vi bare en anden dag når du engang har tid igen.”
Til det med Cloud, nikkede hun bare og fortsatte ellers med at strække sig. ”Undskyld, jeg snakker igen om ligegyldige ting…” Hun så hen på hende igen, øjnene blide og varme. ”Jeg vil smutte tilbage til Cloud. Det var virkelig rart at snakke med dig, vi ses snart igen.” Her nejede hun forsigtigt for Erina, før hun smuttede ud af døren.

Med vagterne ville der ikke være så mange problemer. Tanken irriterede ham en smule. Hvorfor i alverden irriterede det ham!? ”Javel… det kan du vel på sin vis have ret i. Bare hold dig fra dem som er gift… selvom man kan håbe at de nok selv skal jage dig væk.” Han sukkede en smule, hvorpå han ellers rejste sig op. Dog måtte han indrømme, at han var en smule ved at snuble, i det hun sagde at de aldrig skulle hygge sig sammen igen. ”Hov, hov… hey… det er kun en skændsel at du har hygget dig med Zack. Du kan skære Zack af, men hvorfor mig?” Han så overrasket hen på hende. Dog gned han bare sin tinding. ”Jeg mener… det skulle ikke lyde sådan… uhm, beklager. Det kom bare bag på mig.” Roligt begyndte han at gå tilbage mod værelset, til hun sagde at hun gerne ville følge ham derned. ”Tak.” sagde han med sin varme stemme og gik nu ellers side om side med hende. ”Som regel angriber dæmonerne ikke så tæt op på slottet, det eller så plejer jeg bare at opdage angrebene før… desværre opdagede jeg det for sent denne gang og de kom alt, alt for tæt på.”
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 4 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Tirs Feb 13, 2018 2:22 am

Erina klukkede kærligt og nikkede forsigtigt til Adrianas ord. "Selvfølgelig. Hvilket ikke burde ske for tit." Lød det kærligt fra hende. "Tre potioner? Det meget, jeg spiser kun en enkelt og spiser kun små potioner." Lød det kærligt fra hende. "Dog må jeg indrømme at jeg tager på meget nemt, så derfor går jeg meget op i hvad og hvor meget jeg spiser." Lød det kærligt fra hende.
"Jeg tænker bare at jeg siger hvad du burde gøre, hvor du så kan vælge om du vil det, hvor vi så fortsætter næste dag igen, hvis det er fint med dig." Lød det kærligt fra hende. Dette var næsten rart, for første gang skulle hun bruge tid om aften med en person, som ikke rigtig var en so mod hende. Hvilket var meget rart, hun sendte hende derfor nærmest et taknemligt smil.
"Du skal ikke undskylde og det er fint." Lød det blidt fra hende. "Vær nu forsigtig hos ham, han er trods alt ansigtet udaf til." Lød det drillende fra hende, hvor hun skam nejede igen til Adriana, hvor hun lukkede døren efter hende.

Erina nikkede forsigtigt. "Skal jeg nok, men jeg ved jo ikke hvem der er gift. Hvilket gør at det er uvidende fra mig af, så jeg kan kun håbe at de selv nævner det eller viser ringen på deres hånd." Lød det kærligt fra hende, hvor hun kort tog sig selv i at snakke sådan til ham. Dog da han rejste sig og nær var væltet, tog hun forsigtigt fat i ham så han ikke ville vælte. Hvor hun så en smule bekymret på ham, dog måtte hun indrømme at hans ord overraskede hende.
"Kom det bag på dig? Det er jo en skændsel at jeg overhovedet har sex med dig, du er en forlovet mand og jeg burde ikke hygge mig med dig. Samt det faktum af at du derimod burde tage den med ro.... Så..." Hun hjalp ham op og langsomt mod døren. "Havde du håbet på at jeg ville fortsætte med dig?" Lød det kækt fra hende, hun følte stadigvæk for at drille ham en smule, selvom hun havde ondt af ham. "Men det er nemmere at skære jer begge af, end kun den ene." Lød det lavt fra hende.
Han valgte at snakke om angrebene, hvilket overraskede hende en smule, hvorfor gjorde han nu det? Hun så en smule op på ham. "Ok vent... De har altså angrebet før, jeg troede ikke engang krigen var begyndt endnu? Er den begyndt." Hun så en smule nervøst op på ham, hvorfor var hun nervøs. Var det i frygt for at hun selv ville dø?? Hun så derfor kort ned i gulvet. Shit.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 4 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Tirs Feb 13, 2018 2:43 am

De grønne øjne blev spærret overrasket op. ”Spiser du virkelig ikke mere? Hmm… det forklarer din smukke krop tho… tager du så nemt på? Jeg kunne ikke rigtig forestille mig det, men på den anden side, ser jeg dig også en smule som den perfekte. Du er smuk, alle vil have dig og du er fuldkommen ligeglad med hvad siger om dig.” De grønne øjne fortsatte med at skinne, imens hun så hen på hende. ”Og okay, jeg skal nok sige til når det er.”

Det var vel sandt nok. Det var ikke til at vide hvem der var gift, hvis de trods alt ikke gik rundt med deres ring eller bare bildte hende ind at de ikke var. ”Haha, bare altid hold øje med ring på fingeren og hvis ikke, så noget skinnende i lommerne. Det kan nemlig være der ringen den er endt.” En drillende og kæk lille kommentar. Hvis han var heldig, ville hun bare holde sig væk fra vagterne. Igen, hvorfor irriterede dette ham!?
Ja, det var en skændsel at hun var sammen med ham… men så alligevel, hvis der ikke er nogle som vidste det, så var det jo heller ikke så slemt. ”Ja, det kom en smule bag på mig… jeg havde håbet vi kunne stadig have vores hyggelige omgange.” Hendes kække lille kommentar, fik ham bare til at grine svagt og ellers ryste på hovedet. ”Ja, jeg havde håbet det og hvorfor er det nemmere at skære os begge af, i stedet for blot den ene?”
Han ville gerne forklare hende hvorfor dæmonerne angreb. Det var derfor han begyndte at snakke om det. Desuden kendte hun også til det nu… så kunne ligeså godt få et lille indblik af hvad der foregik. ”Krigen er ikke begyndt endnu nej… det er oprørsgrupper… jeg er stadig ikke sikker på hvad de vil. Men det har selvfølgelig noget at gøre med krigen jeg vil starte… men jeg mener ikke at de er på James side, så det er ikke ham som sender dem.”
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 4 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Tirs Feb 13, 2018 1:32 pm

Erina rystede blidt på hovedet. Var det en overraskelse at hun ikke spiste helt vildt. Man skulle jo gøre noget ved maden og ikke kun træningen for at holde en figur, især en figur som hendes. Hvis man skulle have en flad mave osv skulle man arbejde for det, så Adrianas overraskelse virkede en smule underlig for hende. Dog det at Adriana nærmest sagde at Erina var gude smuk, gjorde hende en smule utilpas. Ja Erina mente da også at hun var meget pæn, når det kom til stykket. Men det betød ikke at hun ikke var urolig over sin krop, da hun konstant trænede og spiste små portioner, for at sikre sig at hun ikke ville tage for meget på.
"Altså... Jeg vil ikke sige jeg er perfekt, eller jeg er perfekt. Men perfekt på det punkt i at ingen andre kunne være mig bedre end jeg selv er. Men i forhold til andre mennesker er jeg ikke perfekt. Jeg ved ikke helt hvad det rigtige er at sige, da jeg ikke ønsker at virke overfladisk." Lød det kærligt fra hende, med en lidt nervøs latter.

Hun skulle ligge mærke til ringene på fingrene, hvilket var nemmere sagt end gjort. Men hvis hun skulle være ærlig ville hun selvfølgelig tjekke om det, da hun ikke ønskede at være sammen med en der har en kone. Hun nikkede derfor i stedet bare til hans ord. Dog kunne hun ikke tjekke fyrenes lommere, de ville forstå det forkert hvis hun hev hånden ned i hans lommer, eller bukser i det hele taget. "Jeg skal vel nok forsøge." Lød det lavt fra hende.
Han håbede på at hun stadigvæk ville hygge sig med ham, dette fik hende til at klikke med tungen og himle med øjnene. "Ellers mange tak, jeg burde være beæret over at deres højhed ville hygge sig med mig... Men så vidt jeg har forstået, er du derimod villig til at knalde alle." Hvilket fik hende til at løfte et øjenbryn og så en smule dømmende mod ham.  "Det er nemmere at skære jer begge af, da det skaber mindre splid og er nemmere. Mere har jeg ikke at sige til det." Lød det kort fra hende, samt en smule koldt.
Krigen var ikke begyndt endnu, men alligevel var der angreb på stedet. Det var jo forfærdeligt. Hun så en smule bekymret op på ham, mens de gik ned af gangen. "Det da ikke godt.. Det kan godt være at James ikke er den der sætter det igang, men han burde sende undskyldninger eller måske reagere bare en smule... Det er nok oprøre, men han kunne måske forsøge at snakke til dem." Hun så kort ned i jorden og fulgte ellers med ham ind på værelset og hjalp ham op i sengen.

Dagen efter var Erina faktisk færdig med Clouds tøj og begyndt på hans mors kjole. Dog ventede hun stadigvæk på Mina der skulle komme forbi.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 4 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Tirs Feb 13, 2018 2:13 pm

Adriana kunne godt mærke at Erina ikke blev helt tryg over komplimenten. Hvilket var nyt for Adri, siden de fleste kvinder hun snakkede med og komplimenterede, åd det råt. Dette gjorde at hun smilede en smule undskyldende til hende. ”Det var ikke for at gøre dig utilpas.”

Erina virkede en smule urolig lige nu. Hun snakkede lavt, som var hun ikke helt sikker omkring det med vagterne. Derfor sagde han egentlig ikke mere i sagen, i stedet smilte han bare en smule lavt og så ned i jorden.
Sagde hun lige ellers mange tak, til at have sex med ham!? Havde han virkelig været så slem? Det virkede da umiddelbart til at hun nød det, dengang på køkkenbordet. Men på den anden side, var hun også meget hurtig til at forsvinde igen, som skammede hun sig over det. Hvilket hun nok gjorde, eftersom hun så det hele som en skændsel. Hendes dømmende blik generede ham, men det var ikke noget man kunne se på ham, i stedet så han blot den anden vej. ”Jeg er ikke villig til at knalde alle, men jeg ved også at der ikke er mulighed for at få dit blik på mig anderledes.” Ligesom hun snakkede en smule kold til ham, var han begyndt at gøre det samme. ”Og okay, så er vi begge skåret fra.”
”Ja, han burde reagere, men jeg tror ikke han mener det er hans problem.” Han løftede på sine skuldre, blot for at bide tænderne sammen igen, en smule af smerte. ”Jeg snakker ikke med et bæst som ham.” Roligt lagde han sig i sengen og stirrede nu op i loftet. ”Vi skal nok få dem sat på plads… der er ikke mere at gøre end det.” han så hen på hende og smilte varmt. ”Tak for at hjælpe mig herhen.”

Mina bankede på, en smule trippende og med håret sat op, kørt væk fra sit ansigt. Spændt var hun på at finde sin kjoles design. Hun havde hørt meget godt om Erina og hendes talent. Så når Erina enden sagde kom ind eller åbnede, ville hun træde ind med et stort smil. ”Goddag Erina… er du klar til at designe en kjole?”
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 4 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Tirs Feb 13, 2018 2:29 pm

Erina viftede blidt med sin hånd. "Oh det okaii. Jeg glad for mig selv, jeg har bare aldrig brudt mig om at folk siger at jeg er smuk og køn osv. Fordi jeg føler det er en måde at række sig selv ned. Jeg synes du er vildt flot, men når du siger at du ser mig som perfekt. Betyder det så at du ser dig selv som mindre værd, hvilket jeg ikke forstår jeg synes vi ligger meget i samme katogori, da jeg synes du er vildt flot og jeg er rigtig glad for mit eget udseende også." Hun sendte hende et kærligt lille smil.

Han var ikke villig til at knalde alle, men for at være ærlig troede hun ikke helt på det. Han virkede til at ville knalde hvem som helst, men hun måtte indrømme at hvis han mente at han ikke knaldede alle, vidste han det bedre end hun gjorde. Da hun kun havde hørt rygter osv. Hun lagde derfor hovedet blidt på skrå og lyttede ellers til hans ord. Hans stemme var tydeligt begyndt at blive koldt, hvilket også var sket for hende. Måske hun skulle forsøge at snakke pænere til ham, især fordi han var konge og såret.
"Jeg har ikke forstand på hvem og hvor mange du hygger dig med, jeg ved bare at jeg var en af dem... Men mit blik ville sagtens kunne ændres, stop med at hygge dig med alt og alle og være mindre forførende i det du gør." Lød det kort fra hende.
Han valgte dog endelig at lade det ligge, med at hun ville skære begge brødre fra. Hvilket fik hende til at sende ham et lille smil.
Mens de gik ned af gangen, opdagede hun skam godt den måde han skar tænder på. Hvilket fik hende til at ligge en hånd imod hans skulder og stoppe op. "Har du brug for en pause? Dit ansigt skriger lidt af smerte." Lød det forsigtigt fra hende. "Men James burde alligevel reagere på det, især hvis han ikke ønsker en krig." Lød det lavt fra hende. Dog ønskede Cloud bestemt ikke at snakke med James, hvilket fik hende til at himle forsigtigt med øjnene.
Dog hjalp hun ham forsigtigt ned i hans seng. "Du behøver ikke takke mig, alle ville have gjort det." Lød det kærligt fra hende, inden hun svang en dyne om ham og ellers begyndte at gå ud. "Hold dig selv i ro." Lød det lavt fra hende.

Erina åbnede døren i det der blev banket på døren. Hun smilte kærligt til Mina. "Kom ind kom ind." Lød det kærligt fra hende, hvor hun forsigtigt så sig omkring. "Jeg er mere end klar, jeg har fundet mapperne frem og de ligge på det lange bord. Du kan kigge dem igennem, mens jeg vil arbejde lidt på den kjole derover, så du kigger dem igennem og sig til hvis der er nogle du tænker kunne være noget, så sæt et mærke i mappen også kan vi se dem igennem." Hun smilte blidt til hende. Dog så snart Mina gik i gang, ville hun forsøge at forsætte med den anden kjole.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 4 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Tirs Feb 13, 2018 2:52 pm

Adriana satte hovedet på skrå, imens der var et smil på hendes røde læber. ”så forstår jeg bedre når du ser det sådan, at du ikke bare tager imod komplimenterne.” Hun sendte hende selv et kærligt smil. ”Og hey tak, i så fald skal jeg nok holde op med at putte dig op i kategorier og sådan.”
Det var vel forståeligt nok, at det var sådan Erina valgte at se på det, men dog var det ikke sådan Adriana så på det. Men det er vel der at de alle var så forskellige.

Hvis hendes blik skulle ændre sig, så skulle han stoppe med at være forførende og knalde med andre. Han himlede bare med øjnene, før han kunne nå at stoppe sig selv og kløede sig ellers på brystet, hvor såret var. ”Det skal jeg nok huske, men så er det godt at jeg ikke går efter at ændre dit blik på mig,” svarede han kort og kontant.
Det hun pludseligt fik dem til at stoppe op, skar han igen tænder og rystede hurtigt på hovedet. ”Nej, der er ikke behov for en pause… jeg vil bare gerne hurtigt tilbage til værelset,” forklarede han hende roligt.
Til det med James, fnyste han bare lavt, ikke af hende, mere om tanken om ham. Latterlige dæmonleder. Troede han var den bedste i verden og gjorde det rigtige, uden at tænke på dem som ikke havde råd til denne hjælp.
Så snart hun begyndte at gå, kiggede han efter hende med et svagt smil og ellers nikkede til det hun sagde. ”Jeg skal nok holde mig i ro, vi ses en eller anden dag.”

Mina gik hen til det lange bord og begyndte ellers at kigge i bogen. Kjolerne mønstre var fine, men hun havde dog ingen anelse om hvad der ville sidde godt. Hun kan ikke huske hvornår hun sidst havde iført sig en kjole. Dog fik hun sat sine mærker engang imellem. Til sidst var hun dog helt sikker på hvad for en hun ønskede. ”Jeg tror ikke engang vi behøver at kigge dem igennem… jeg har allerede favoritten og hvilken farve jeg ønsker den i.” det var med et stort smil, at hun så hen imod Erina.
Når hun kom derhen ville hun vise hende mønstret af denne kjole:
https://i.pinimg.com/564x/b0/d7/e6/b0d7e693648909d2f32688022684c2d2.jpg
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 4 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Tirs Feb 13, 2018 3:08 pm

Adriana forstod godt hvorfor hun ikke var god til komplimenter, hvilket var meget rart. Ikke at hun ville have noget imod at folk sagde wow den kjole var smuk eller noget, for det var hendes arbejde. Det skulle være smukt for alle og ikke kun hende. "Tak tak. Selvom jeg ville elske hvis du havde samme stilling til det emd mit tøj, du ved at det er smukt og perfekt." Lød det kækt fra hende, hvor hun sendte Adriana et stort smil.

Han snakkede kort og kontant til hende, samt en smule koldt. Hvilket fik hende til at lave et lidt oprevet suk. "Det fint for mig." Lød det bare lavt og en smule koldt fra hende. Roligt så hun ned i gulvet og derefter op på ham igen, da han her rejste sig og de nu var på vej ud af værelset.
Han ønskede ikke en pause og ville enlig bare gerne hen på værelset, hvilket fik hende til at nikke og ellers fortsætte ned af gangen og ind på hans værelse, hvor hun her snakkede med ham om krigen. Dog forsvandt samtalen hurtigt, gad vide om det havde noget at gøre med at Cloud ikke kunne holde dæmon lederen ud, så hadet fik ham måske til at lukke i? Dog som hun forlod værelset, hørte hun ham snakke, hvilket fik hende til at se tilbage over sin skulder og kort lave et lille nik. "Bliv rask til festen." Lød det fra hende.

Mina fandt hurtigt en kjole, hvilket fik Erina til at sætte nålene i sin gine, inden hun begav sig mod Mina. "Virkelig? Husk at hvis der er nogle ændringer du ønsker ved kjolen, laver vi bare de ændringer." Lød det kærligt fra hende, hvor hun stillede sig ved Minas side. Hun valgte en flot kjole. Plus en meget tirrende kjole. Da man ikke rigtig måtte vise sine skuldre eller ben, men hun valgte en lang kjole der viste skuldre og havde en dejlig flot slise oppe foran. Dette gjorde så at hendes ben ville blive vist frem, hvilket bare gjorde Erina glad. Hun elskede når folk gik med på hendes egen lille trend. "Godt valg... Så hvilken farve vil du have den i. Jeg har det stod du kan se på væggen og under bordet, men ikke jersey, jersey er vildt grimt til kjoler." Lød det kærligt fra hende.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 4 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Tirs Mar 20, 2018 7:28 pm

Mina var sikker på at der ikke var nogle ønsket ændringer i kjolen. Hun ville bare gerne have det mønstre, som billedet viste og som Erina nu selv havde haft skabt. ”Hmm… jeg kunne ikke tænke mig at have den i gul… kongeblå ville nok virke for kongeligt.” Hun smilte kort og så ellers på hvad for stof Erina havde. Noget som ikke var jersey, da det virkede til bestemt ikke at være en favorit hos Erina. ”Hmm… hvad siger du til det gule stof her? Det er ikke jersey… så det er garanteret fint nok at lave en kjole i?”
Roligt tog hun fat i stoffet og viste det til Erina.

Da tiden til festen endelig kom, var alle pænt klædt på og stod nær bordene. Alle var samlet i den store sal. En varm belysning havde spredt sig over det smukke rum og gjorde det hele blot endnu mere klasse. Nervøst stod Mina og legede med sin lillefinger.
”Det skal nok gå Mina, du ser virkelig fantastisk ud,” hviskede Cloud, som havde æren i at stå ved siden af hende. De stod begge og så ud over befolkningen. Nogle få varulve var samlet ude på dansegulvet og dansede til den smukke melodi af violinspil.
”Men, hvad nu hvis han syndes jeg… at jeg… du ved…” Mina vrissede irriteret af sig selv. ”Jeg ønsker ikke at have det sådan her!”
Cloud klukkede kærligt af hende. ”Forelskelse er en rar og ubehagelig følelse… så jeg forstår dig godt.” Da de endelig fik øje på soldaten fra hendes gruppe, gav Cloud hende et lille skub. ”Kom så… han er der… din chance.”
Mina gik forsigtigt hen imod soldaten og så en enkelt gang om på Cloud, der bare smilte opmuntrende til hende.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 4 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Tirs Mar 20, 2018 7:42 pm

Kongeblå ville være for kongeligt? Royalt. Erina rystede blidt på hovedet. "De kongelige kan ikke tage en farve og sige at de ikke ønsker at have andet, men jeg må indrømme at du ville nok se pænere ud i noget lyst stof." Lød det kærligt fra hende, mens hun holde en hånd ved sin hage. Hun stirrede op og ned af Mina, mens hun ellers lyttede til hendes ord. "Naaaah, Gult stof er mere til picnic fester, eller have fester. Så vidt jeg har forstået på Cloud er festen indenfor og om aften. Det gule stof ville lyse for meget op om aften, hvilket ville være underligt. Jeg tænker en himmel blå, måske lidt en lilla hvis det er, jeg tror dette stof ville være pænt til dig." Hun hev en lilla shatin rulle ud, hvor hun lidt viste det til Mina. "SElvfølgelig er dette stof mere koldt og levende at have på, men da det er så levende giver det et rigtig flot slæb, samt bevæger sig mere levende i vinden, eller mens du går." Lød det kærligt fra hende.

Erina var blevet færdig med alt hun skulle have lavet, men valgte alligevel at bruge lidt ekstra tid på at sætte sit hår op og tage tøj på. Hun var iført en hvin rød kjole, der sad tæt ved barmen og viste hendes silkebløde skuldre. Hun havde en fletning i håret, og hvin rød læbestift på, for at match tøjet lidt. Da hun kom ned, så hun Cloud skubbe Mina imod en mand. Det måtte vel være denne fyr hun var vild med.
Et lille smil sprede sig på hendes læber, hvor hun gik imod Cloud, hun tog imod et glas champange, som maidsene gik rundt med. Hun stillede sig ved siden af Cloud, men så imod Mina. "Så... Det er den soldat, hun finder tiltrækkende?" Lød det kækt fra hende, inden hun tog en slurk af glasset. "Så hvor mange penge har du smidt i denne tilfældige date for Mina?" Lød det drillende fra hende. Hun så på intet tidspunkt imod ham, i stedet valgte hun at se mod Mina, der virkede så nervøs og urolig.

Kjolen: https://i.pinimg.com/564x/4c/df/e1/4cdfe1fd10acfe15fd57db7d1d9bd7a3.jpg

Håret: https://i.pinimg.com/564x/df/ca/e7/dfcae765a2cb44bf84e5bcb55d291a0f.jpg
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 4 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Tirs Mar 20, 2018 8:14 pm

Mina nikkede. Måske det ville blive for meget, hvis det var en gul kjole indenfor, da det trods alt var i en blid belysning salen bar. ”Hmmm, det har du garanteret ret i.” I det hun hev det andet stof frem, lyste hendes øjne op og forsigtigt gik hun hen for at røre ved det. ”Wow… det er også et meget smukt stof… det syndes jeg! Det skal være det!” Hun smilte stort. ”Jeg er sikker på det nok skal blive en smuk, smuk kjole.”

Cloud var lige ved at spilde sin drink, i det Erina pludselig stod ved siden af ham og snakkede. Hun kom som bare ud af det blå! Han betragtede hende og fik med det samme et varmt smil på læben. Hun så rigtig godt ud. Kjolen sad perfekt på hende og var bestemt ikke det værste som hun kunne have haft valgt at tage på. Dog sagde han ikke noget til hende, da han som sagt var begyndt at lærer Erinas holdning til komplimenter om hendes udseende. I stedet for så han hen imod Mina endnu engang.
”Ja, det er den soldat… han er en god soldat. Jeg håber han behandler hende ordentligt,” sagde han og tog en tår af sin champagne. ”Og hvor vover du… jeg har ikke smidt nogle penge i?” Han så hen på hende med et kækt, men også varmt smil. ”Jeg har bare givet hende et par inspirerende ord… og hun ser jo rigtigt smuk ud, på samme tid med hendes personlighed er helt i top… hun har intet at frygte.” Igen så han hen imod Mina, der var begyndt at danse rundt med sin soldat. Dette fik ham til at smile. ”Sådan… se.. jeg sagde jo du kunne.” hviskede han egentlig mest til sig selv.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 4 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Tirs Mar 20, 2018 8:34 pm

Mina var ret nem at gøre til freds, hvilket bare fik Erina til at smile. "Altså det er dit valg, jeg kommer kun med information. Hvis du helst vil have den i det gule, skal jeg nok lave den i gul." Lød det blidt fra hende, hvor hun forsigtigt lagde hovedet på skrå. Dog blev hun stadigvæk glad for at hun virkede så glad for hendes valg af farve. "Selvfølgelig vil den blive smuk, bare rolig. Jeg skal nok begynde så hurtigt som muligt." Lød det blidt fra hende, hvor hun trak stoffet helt ud og lagde det på hendes arbejdsbord.

Erina smilte over hans ord. "Tja, hvis han ikke opføre sig ordentligt kan du jo snildt som konge få ham til at forsvinde." Lød det lavt fra hende, mens hun roligt tog endnu en slurk. "Og jeg vovede at gøre det, du har vel betalt for alkohol og mad? Såååå... Lidt er der da." Lød det kækt fra hende. Dog så hun denne gang op på ham. Hun havde et forførende lille glimt i sine øjne, hvor hun roligt så imod Mina igen.
Hun var smuk ja, samt havde en perfekt personlighed. Erina kunne ikke andet end at være enig i Clouds ord. Hun nikkede derfor til hans ord og smilte stort til ham. "Helt enig." Samt hans blide lille hvisken fik hende til at smile. "Du nærmest helt sød... Den måde du hepper for hende på." Lød det kærligt fra hende. Hun lagde den ene arm under hendes barm, mens hun stadigvæk brugte den anden hånd til at holde glasset. "Oh og har du ikke brugt penge på musikken." Lød det kærligt fra hende, hvor hun så en smule drillende op på ham.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 4 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum