Tokyo City
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Seneste emner
» Apocalypse vol. 2.
My gorgeous tailor - Erina - - Page 5 EmptyTirs Feb 18, 2020 12:08 pm af Erina

» Highway through the dangerzone!
My gorgeous tailor - Erina - - Page 5 EmptyLør Feb 15, 2020 1:48 am af Haru

» Apartment issues.
My gorgeous tailor - Erina - - Page 5 EmptyLør Feb 15, 2020 1:33 am af Haru

» Highschool over again!!
My gorgeous tailor - Erina - - Page 5 EmptyFre Feb 14, 2020 10:06 pm af Haru

» A new univers... - Joaquin-
My gorgeous tailor - Erina - - Page 5 EmptySøn Jan 19, 2020 12:16 am af Haru

» Office flirts
My gorgeous tailor - Erina - - Page 5 EmptyTors Jan 09, 2020 1:42 am af Haru

» Apocalypse
My gorgeous tailor - Erina - - Page 5 EmptyTors Jan 09, 2020 1:05 am af Haru

» Forget me not. -Zack-
My gorgeous tailor - Erina - - Page 5 EmptyTirs Nov 26, 2019 12:35 am af Chain

» The demon and the angel -James-
My gorgeous tailor - Erina - - Page 5 EmptyTors Okt 31, 2019 1:32 pm af James


My gorgeous tailor - Erina -

2 deltagere

Side 5 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 5 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Ons Mar 21, 2018 9:28 pm

Nu når Erina pegede ud, at det egentlig var ham som havde betalt festen, klukkede han og tog den sidste slurk af sin champagne. ”Ja, nu når du siger det… så har jeg i hvert fald sørget for en hel del for deres date.” Han bemærkede godt hendes forførende glimt og det gjorde ham varm indeni. Dog så de begge hurtigt hen imod Mina igen. Hun fandt ham rent faktisk sød, når han stod og heppede for Mina.
”Hvad kan jeg sige?” klukkede han kærligt og tog et nyt glas, fra en stuepige som kom forbi. ”Jeg er hendes ven… jeg vil virkelig gerne have at hun får hvad hun ønsker… og hvis han røvrender hende…” Her knurrede han og klemte en smule om glasset. Hurtigt stillede han det fra sig. ”Lige meget…”
Kommentaren om musikken gjorde at han så hen imod dem. ”Yup, også er hun kendt som den bedste violinist af dem alle.” Han tog glasset op igen. ”Hold da op… jeg har betalt for en heeeel del.” Her så han ned på hende. ”Sååå… når du engang får lyst eller HVIS du får lyst… så er jeg mere end klar på en dans med dig.” Her smilte han kærligt til hende og tog en tår af sit glas.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 5 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Ons Mar 21, 2018 9:47 pm

Erina klukkede kærligt, hvor hun så mod Mina. For at være ærlig var festen ok, folk virke til at være underlig rar... Det var dog en stor chance for at festen ville ende dårligt, da der trods at var en fest og der var mænd... Mænd... pff... "Tja, du er i hvert fald en god ven. Selvom du sikkert har forsøgt at knalde hende, eller komme i seng med hende. Det virker trods alt som om du er villig til at knalde alt der har bryster." Lød det drillende fra hende, dog stadigvæk en smule forførende. Hvad var der galt med hende! Hvorfor blev hun ved med at flirte, hun skulle tage den med ro!
Et lille suk slap hendes læber, inden hun tømte sit glas. "Så en god violinist, det meget rar musik, men alligevel lyder det som om du bruger alt for mange penge på dette? Du kan tit finde gode folk på gaden, som kan spille violin og klaver." Lød det drillende fra hende. Det at han selv opdagede det, begyndte hun at grine kærligt. "En dans? Det er ikke rigtig noget jeg gør tit, men hvis du har lyst nu, så selvfølgelig." Lød det drillende fra hende, inden hun satte sit glas på bordet. "Hvis du har lyst nu, ellers finder jeg en anden." Hun så sig kort rundt.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 5 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Ons Mar 21, 2018 10:37 pm

Cloud blev ved med at se hen på Mina, imens Erina snakkede om at han garanteret havde forsøgt at komme i bukserne på Mina. ”Jeg har aldrig forsøgt at have sex med Mina,” sagde han meget oprigtigt og så hen på Erina. Her smilte han selv drillende til hende. ”Såååå… din teori fungerer ikke helt.”
Hvis han ikke tog helt fejl, kunne det virke som om at hun flirtede med ham.
Violinisten var meget elegant imens hun stod og spillede. På samme tid var hun smuk, så folk var ret så betaget af hende. ”Det skal jeg nok huske næste gang… på det punkt kan jeg også betragte gaden… jeg har faktisk altid godt kunne tænke mig at se gågaden.” Han smilte ved tanken.
Her så han ellers overrasket ned på Erina, i det hun sagde at hun gerne ville danse med ham. Han stillede sit glas fra sig og rakte sin hånd ud til hende. ”Du kan lige vove på at finde en anden.” Hvis hun tog imod hendes hånd, ville han trække hende glat med ud på dansegulvet og ellers begynde at danse med hende. Roligt trak han hende tættere ind til sig, da det trods alt var en langsom sang der blev spillet. Han lagde blidt en hånd om hendes hofte og den anden i hendes hånd.
Han smilte varmt til hende. ”Sååå, nyder du festen? Eller, er den en smule snobbet? Jeg må indrømme den er en smule snobbet.”
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 5 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Ons Mar 21, 2018 10:59 pm

Han havde seriøst aldrig forsøgt at få Mina med i sengen, det virkede nærmest helt urealistisk for hende. Dog måtte hun indrømme at han her på det sidste ikke havde hygget sig med nogle overhovedet, han havde derimod også været såret, efter angrebet. "Min teori? Min teori er at du er glad for sex, er den forkert? Er du nu imod sex." Hun lagde en hånd mod sin kind, i en drillende overraskende grimasse.
"Vent... Har du aldrig set gågaderne overhovedet?" Hun så forsigtigt op på ham, det virkede underligt at han som konge ikke havde ret til at gå rundt udenfor. Eller måske havde han ikke taget sig tid til det? "Hey, hvis dine sår virkelig er healet helt. Siger jeg at vi drikker os stive her og tager til byen." Lød det drillende fra hende. "Mest fordi du har betalt for alkohollen her og det er dyrt i byen." Mumlede hun lavt, mens hun så mod violinisten.
Da han strakte hånden ud, tog hun elegant imod den. Det var længe siden hun sidst havde danset, men forhåbentligt skulle det nok gå. Det skulle gerne ligge i siden, så nemt... Forhåbentligt, ellers ville det måske blive en smule pinligt, at hun sådan træder på Clouds tæer i en dans. Hun fulgte elegant med ud på gulvet, mens hun forsigtigt fulgte med ham. Da de begyndte at danse fulgte hun elegant med, hendes kjole var elegant i en rolig dans, men ville være mere elegant hvis det hele gik hurtigt. Den var trods alt lavet af samme stof som Mina's. Hun adskilte kort sine læber, i et drillende smil. "Den er ok, jeg nyder den rolige musik og folkene flirter ikke som dem i byen. Men det skal du nok opleve først, før du forstår det. For ikke at snakke om slåskampene i byerne." Hun havde den ene hånd på hans skuldre, hvor hun ellers så op i hans øjne. Havde han ikke grønne øjne? Sjovt, det havde hun ikke helt opdaget endnu... Eller så havde hun set det og glemt det?
"Kan din hånd komme længere ned?" Lød det sarkastisk fra hende.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 5 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Tors Mar 22, 2018 4:11 pm

Cloud smilte drillende til hende. ”I det tilfælde… har du ret… jeg er ret glad for sex. Det er rart, og hvis partneren finder det ligeså rart, så er det bare endnu bedre.” Han blinkede her til hende.
Da hun tilbød at de kunne tage ned i byen efter festen, lyste hans grønne øjne op af lykke og nysgerrighed. ”Det lyder fantastisk!” sagde han og så rundt. ”Hvis vi bare fortæller min butler at jeg er gået til ro, så kan vi smutte og så finde en kusk som kan kører os derned.”
Det var rart at han bare kunne danse sådan rundt med hende. ”Selvfølgelig flirter folk ikke… her skulle de gerne have en smule mere… ryggrad.” Han så ned på hende og snurrede hende en enkelt gang rundt, på en elegant og smuk måde. Efter dette trak han hende ind til sig selv igen. ”Og jeg ser frem til vores lille bytur.” Han smilte charmerende til hende. ”Og ja, min hånd kan skam godt komme længere ned.” For at drille hende, begyndte han at kører hånden på hoften ned til hendes bagdel.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 5 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Tors Mar 22, 2018 4:36 pm

Ew... Stod hun virkelig og snakkede om sex med Cloud, det skulle seriøst ud af verden nu. Hun så kort drillende op på ham, inden hun så sig omkring igen. "You seem happy." Lød det kækt fra hende, hvor hun sendte ham et lille smil. Ok, de skulle åbenbart til byen, ikke at det gjorde hende noget. "Ok, det fint for mig, men først fest lidt her og bliv fulde her. Da alt alkoholen er betalt for her, for ikke at snakke om at det er billigere at blive fuld her end i byen." Lød det kækt fra hende, hvor hun kort skød hoften ud til siden.
Mens de dansede, kunne hun ikke helt lade vær med at smile lidt over hans ord. "Tja, hvis vi tager i byen, må jeg nok fortælle dig at det er omvendt i byen, end her." Lød det kækt fra hende, hvor hun kort trak sig selv tættere på ham. "Men det skal nok blive sjovt." Lød det kækt fra hende, da hun elegant blev snurret rundt og derefter trukket tæt på Cloud igen.
"Selvfølgelig, det skal nok blive sjovt." Lød det forførende fra hende, hvor hånden kørte op af hans skulder og op til hans nakke, hvor hun kærtegnede hans hals forsigtigt. "Forførende... det kan skabe problemer." DA hans hånd lagde sig på hendes bagdel, trådte hun ham over foden og sendte ham et drillende smil. Hun trak derefter en smule væk fra ham, inden hun lod sin hånd gøre elegant og forførende ned af hans brystkasse. Dog kort efter gik hun hen til et bord med en typisk glas pyramide. Hun tog endnu engang et glas, for at drikke en smule.

Tiden gik hurtigt, eller måske for nogle. For Erina gik tiden voldsomt langsomt, ingen lavede noget. Sure nogle af mændende flirtede, men de fine folk der flirtede var som at flirte med en pakke nødder, de snakkede fint og nærmest i koder. Hvilket hun måtte indrømme var død sygt for hende. Hun sukkede blidt, inden hun sendte dem et lille smil og forsvandt igen. For at blive mere og mere fuld, dog til sidst måtte hun indrømme at hun i stedet klappede Cloud i røven og opdagede først efter at det var Zack. "Oh... Fun..." Lød det drillende fra hende, hvor hun gik væk fra ham igen. "Hvor er Cloud." Lød det kækt fra hende, mens hun så sig omkring.
Hvis de skulle videre til byen, skulle de seriøst videre nu!... For lige nu var hun den mest fulde, så hvis de tog afsted senere ville hun være opkast fuld, eller for træt. Begge var irriterende.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 5 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Tors Mar 22, 2018 5:13 pm

Cloud nikkede til det med at de skulle drikke her først. ”Det bliver ikke noget problem. Alt alkoholen smager fantastisk, så vi skal sagtens kunne bunde en del af det i os.”
Han fortsatte med at danse med hende. ”Hvordan anderledes?” Han skabte en øjenkontakt med hende og nød synet af de smukke røde øjne, der kunne gennembore en sjæl og hypnotisere den for evigt. Da hun sagde det nok skulle blive sjovt, smilte han stort og rystede en smule under hendes forførende berøring, der gik fra hans hals til brystkasse. Så snart hun trådte ham på foden, vrissede han og klukkede derefter drillende. Mere havde han da ikke nået at fjerne sin hånd, før hun trådte væk fra ham og fik ham til kort at strække en arm ud efter hende. Kunne de ikke have danset, bare en smule længere?
Dog før han kunne følge hende, kom en anden kvinde hen og snuppede ham ind i sin favn, for at danse med ham.

Zack gispede kort ved følelsen af noget klaskede ham bag i. Så snart han vendte hovedet om, var han overrasket over at se Erina. ”Diskret, meget diskret Erina…” vrissede han af hende, men han måtte indrømme, at han stadig så efter hende. Hun så rigtigt godt ud… for at være ærlig, havde han regnet med hun vil have taget noget meget… meget mere slutty på.
Cloud var dog hurtigt henne ved siden af Erina. ”Hey… lad os smutte…. Tiden er ved rende ud…” Man kunne hører på hans grødet stemme, at han havde fået en del at drikke.
Efter dette, gik han hen til sin butler og hviskede til ham. Butleren forklarede at kongen gik til ro, men at festen bare skulle fortsætte og imellem tiden var Cloud i gang med at trække Erina med ud i en karret.
”Hey Claus,” hilste Cloud kusken. ”Lad os tage af sted til Doomsville.”
Claus nikkede og vendte nu bare på at de gik ind i karretten.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 5 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Tors Mar 22, 2018 5:41 pm

Erina nikkede til hans ord, hvor hun kort fugtede sine vin røde læber, så læbestiften kort glitrede en smule. "Hvordan anderledes, folk er mere ubehøvlet og onde, folk elsker at slås." Hun blinkede drillende til ham. "Samt folk har ikke fint tøj på, hvis det er." Lød det forførende fra hende, hvor hun så en smule op i hans øjne, med et lidenskabeligt glimt i dem.
Da hun trådte væk fra ham, gled deres hånd elegant fra hinanden, hvor hun forførende blinkede til ham. I det hun så tilbage, smilte hun bare over det faktum af at han allerede var begyndt at danse med en helt anden. Hun havde ikke forventet meget af ham alligevel, plus hvis de skulle videre ville hun gerne være fuld nok til ikke at skulle købe flere drinks!

Da han vrissede af hende, klikkede hun bare med tungen og knipsede kort med fingrende. "Uuuh, someones mad." Lød det drillende fra hende. Lød det drillende fra hende, inden hun forsvandt væk fra ham. Mens hun gik pegede hun kort på sine ben, da det jo var lidt vildt at vise ben i den tid de levede i. Hun så sig kort over skulderen, hvor hun blinkede forførrende til ham.
Det at Cloud hurtigt var henne ved hende, overraskede hende en smule. Hun lagde en hånd på hans brystkasse. "Oh... Hey hotstuff!" Lød det kækt og lidt grynet fra hende. "Hun trak ham med sig, hvor hun roligt fulgte med hen til butleren." Hun smilte kækt til ham, mens de stod ved butleren. Så snart de forsvandt ud til hestevognen, gik de ind i en af vognene, mens Cloud snakkede med kusken gik Erina elegant ind og satte sig. Hun havde en flaske i sin hånd.
"Koooom nuuuuu Cloud, jeg falder i søvn hvis du fortsætter med at snakke." Hun lagde sig forsigtigt tilbage og åbnede flasken, ved at sætte den imellem hendes ben, for at skrue proppen af. Hun drak derefter af flasken og lænte sig en smule imod ham.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 5 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Tors Mar 22, 2018 6:32 pm

Så nede i byen var folk bare mere ubehøvlet? Ha, det skulle han da nok kunne klare! Derfor fik han nu et selvsikkert smil på læben. ”I så fald, skal jeg nok klare det snildt og hvad angår det fine tøj… så kan jeg bare smide jakken.”
Det lidenskabelig glimt i hendes øjne, gjorde ham fristet til at bare læne sig frem og placere sine læber imod hendes. Dette fik ham til kort at se ned på hendes læber. De var garanteret stadig bløde og varme. Det var længe siden de to havde haft delt et kys… han så op i hendes øjne igen og smilte varmt til hende.
Imens han dansede med de forskellige kvinder, der bare svingede ham rundt, betragtede han engang imellem Erina. Han ville egentlig bare gerne danse med hende igen. Hvad pokker var der i vejen med ham?

Zack spærrede sine øjne op og fnyste i det han så den anden vej. Som om han så efter hende. Dog kunne han ikke lade være med at smile en smule. Hun havde en forførende glimt over sig og det var underligt berusende.
Cloud bemærkede godt at hun kaldte ham hotstuff, samt det faktum at hun duftede af alkohol, præcis ligesom ham. Så snart han satte sig ind til Erina, med en flaske champagne, begyndte karaten at kører. Han tog en tår af flasken og smilte ellers her til Erina. ”såååå, er du klar til byen?” Han lænede sig imod hende og betragtede kort hendes læber. De var stadige røde efter læbestiften og fristende. Så damn fristende.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 5 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Tors Mar 22, 2018 6:54 pm

Han kunne bare smide jakken, Erina rev kort en lille tot hår af ham. "Don't you dare! Den jakke er et sæt til dit tøj, så opfør dig ordentligt og behold din jakke på." Lød det kærligt fra hende, inden hun lod hånden køre ned af hans nakke. "Jeg er den person der klæder dig både af og på, så følg min ordre og behold jakken på eller skift om til billigt tøj, hvilket du ikke ejer." Lød det kækt fra hende.
Erina opdagede dog godt at Cloud kort betragtede hendes læber, hvilket fik hende til at smile kækt/Dog en smule forførende. Hun rykkede sig tæt op af ham, hvor deres læber var tæt på at røre hinanden. "Du burde måske passe på at der ikke bliver mere... hedt... eller... at folk ikke opdager din trang..." Lød det kækt fra hende inden hun forsvandt ud af hans arme.
Det at han dansede med en anden, gjorde hende som sådan ikke noget. Enkelte gange dansede hun også med nogle, men hun brugte dog det meste af sin egen tid på at drikke.

Om hun var klar til byen, hun viftede kort med flasken. "Hvem er ikke, jeg har efterhånden drukket nok." Lød det drillende fra hende, hvor hun tog en slurk - En smule af væsken løb ud af hendes mundvig og dryppede forsigtigt ned på hendes kavalergang, hvilket hun derefter begyndte at børste af med sin hånd, for at fjerne den våde følelse på hendes barm. "Er du klar til byen?" Hun reageret ikke rigtig på hans nærværende opførelse. Hun lagde kort en hånd på hans kind, inden hun nussede den og forsigtigt lod sin ene finger køre over hans læber.
"Du er måske klar på noget andet?" Lød det kækt fra hende, inden hun lod sin ene fod køre forsigtigt op af hans skindeben. "Hotstuff." Lød det lavt fra hende, mens den ene hånd kørte ned af hans brystkasse.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 5 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Fre Mar 23, 2018 8:29 pm

Cloud gjorde en smerte grimasse i det hun rev en hårtot af ham. ”Auch… hey…” Han klukkede drillende og så ned på hende. ”Fint, fint… jeg skal nok beholde jakken på… og hey, jeg elsker at du siger du er den eneste som klæder mig af… har man nogle perverse tanker i den ellers så uskyldige hjerne du bærer?” Hans varme smil kunne gå ind til sjælen.
Så snart hun opdagede hans betragtning af hendes læber, voksede der et kækt smil på hendes læber og i hans hoved virkede det som om at hun kom tættere på. Deres læber var kun få centimeter fra hinanden, i det hun hviskede til ham. Hans… hans trang? Ude af stand til at sige noget, så han efter hende som hun forsvandt. Havde det været så tydeligt at han ønskede sig et kys?

Nok var Cloud fuld, men det var tydeligt for ham at Erina uden tvivl havde fået mere at drikke. Specielt sådan som hun flirtede med ham, hvilket hendes ædru jeg aldrig ville gøre. ”Om jeg klar! Det bliver så spændende…!” Han smilte her charmerende til hende. Følelsen af hendes hånd på hans kind og derefter hans læber, fik ham til at se ned på hendes læber.
Spørgsmålet om han var klar på andet, fik ham til at smile forførende til hende. ”Kommer an på hvad du tilbyder.” En af hans hænder gav sig nu til at kører op under hendes store kjole.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 5 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Fre Mar 23, 2018 8:49 pm

Uskyldige hjerne? Han var da meget charmerende, hvis det ikke havde været fordi han allerede havde haft sex med hende, hvilket betød at han godt vidste at hun ikke var særlig uskyldig. Hun sendte ham derfor et kærligt, samt forførende smil. "Dog ikke, ellers skal du vide at jeg også klæder Adriana og Mina af." Lød det forførende fra hende, hvor hun forsigtigt lukkede sig tættere på ham. Så deres læber nærmest snittede, dog smilte hun bare drillende til ham og trak væk igen.
Erina kunne ikke andet end at smile efter hans lettere overrasket ord. Det var dog underholdende at drille ham lidt, selvom han bestemt ikke kom efter hende. Hun havde hellere ikke håbet på det, selvom det nu havde været lidt sjovt for første gang i sit liv at en person enlig gik efter hende, i håbet om at bruge tid med hende. Men hvis han var gået efter hende, havde det nok været i håb om at få sex.

DA de begyndte at køre, gik hun et forsigtigt skridt tættere på ham, med et forsigtigt skridt var det dog et mere forførende adfærd. Roligt lod hun fingeren køre hen over hans læber, hvor hun kort kom tættere på ham. "Andet?... Det ikke til at vide." Lød det kækt fra hende, hvor hun forsigtigt rykkede sig tættere på ham, så hun nær havde ladt deres læber snitte hinanden. "Vi kunne lave druk lege, snakke om økonomi, krigen.." Hun forsatte med at ramse ting op, mens han kørte hånden op under hendes kjole. Hun adskilte derfor sine ben en lille smule, hvor hun lod hånden køre ned i hans kraveben og kørte forsigtigt rundt i en cirkle på hans bryst kasse.
Følelsen af hans hånd fik det til at sitre i hende, men hun ville ikke gå det skridt. Ikke fordi hun følte han skulle tage et skridt frem, men fordi hun lidt så to af ham og frygtede at hun ville ende med at kysse ham i øjet! HA! Hvor sjovt ville det ikke være, hvis hun kom til at prikke ham i øjet med sin tunge.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 5 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Fre Mar 23, 2018 9:21 pm

Selvfølgelig vidste han godt at hun ikke var helt uskyldig. Trods alt havde han taget hende i at forsøge og gøre det med en vagt på køkkenbordet… for ikke at sige han selv havde haft en omgang med hende… på køkkenbordet.
Hun klædte skam også Adriana og Mina af. Denne sætning fik ham til at grine kærligt. ”Nå ja, så jeg skal ikke føle mig helt speciel.” Som sagt så han stadig efter hende, til han blev trukket ud i en ny dans.

Det var utroligt som hun blev ved med at lade deres læber snitte. Kunne hun ikke bare kysse ham i stedet for?! Hun blev i stedet bare ved med at snakke, ramse ting op de kunne lave i vognen. Han klukkede og forsøgte nu selv at placere sine læber imod hendes. Dog kom han til at ramme hendes næse i stedet. Her rykkede han lidt væk fra hende og grinte kærligt. ”Okay… vi har måske fået en hel del at drikke…” Han lagde sin hånd på hendes knæ i stedet. ”Måske vi bare skulle… lege en drukleg i stedet…” Han tog en tår af sin flaske. ”Lad os sige… at vi kan spørge hinanden om alt… og hvis svaret er et ja, så drikker vi og hvis det et nej, så lader vi flasken være.” Han så spørgende på hende med en drillende smil.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 5 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Fre Mar 23, 2018 9:41 pm

Erina rystede blidt på hovedet. "Nej nemlig, du skal ikke forvente for meget, eller føle dig speciel... Min konge." Det sidste blev sagt forførende, med et ringende varm tone i hendes stemme, hvor hun forsigtigt lod en hånd køre ned af hans arm. Hun kunne ikke helt lade vær med at forføre ham, det havde nok noget at gøre med at hun havde set ham blive såret og han havde opdaget hende og Zack havde gjort det. Måske det at hun nu forventede at han ikke ville have noget med hende at gøre igen, hvilket gjorde at hun nu bare cravede hans opmærksomhed, var det normalt? Det var sikkert meget normalt, dog en smule træls. Hun ville vel have det hun ikke kunne få? Eller ville hun bare have en god samvittighed igen, efter alt det der var sket.

Det at deres næse ramte hinanden fik hende skam også til at grine en smule fjovet også. Det var rart at hun ikke var den eneste der var en smule svimmel, selvom det var en smule pinligt. Dog det at han rykkede sig væk fra hende, måtte dog alligevel irritere hende en smule. Hun tog forsigtigt fat i hendes flaske, hvor hun forsigtigt kravlede op og satte sig på ham, med et ben på hver side af ham. Hun lagde hånden på hans skulder, hvor hun trak sig selv lidt tæt på ham. "Sure en leg." Lød det forførende fra hende.
"Ok spørgsmål... Spørgsmål.... Har du nogen sinde haft en sex sygdom." Lød det forførende fra hende.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 5 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Fre Mar 23, 2018 10:17 pm

Hendes kong… den varme tone gjorde ham helt blød i knæene. En varme han forsøgte at skjule så godt han nu kunne. Samt følelsen af hendes hånd der kørte ned af hans arm… det føltes fantastisk. Men, kunne han virkelig tillade sig at føle dette? Erina var ude af rækkevidde. Hun var en ret uopnåelig kvinde, som man nok ikke havde den største mulighed for at ”tæmme” til at være i forhold. Trods alt troede hun ikke på forhold eller kærlighed.

Så snart hun satte sig på ham, lagde en af hans hænder sig om hendes hofte, hvor den anden stadig var omkring flasken. Trods alt skulle den føres op til læberne for hvert et ja. Dog var dette spørgsmål ikke til et ja. Han rystede derimod på hovedet og kyssede i stedet hendes hals. Hendes forførende stemme var som musik i hans øre. ”Nej, jeg har aldrig haft en sex sygdom.”
Han rykkede hovedet tilbage igen og så på hende. Det altid så charmerende smil var drillende. ”Er din ynglings sexstilling missionær?” Han gjorde en lille klikken med sin tunge.
Han var nysgerrig omkring Erina. Men det var vidst ikke nogle hemmelighed… og lige nu… kunne han bare… shit… der var så mange ting han kunne gøre ved hende lige nu… han så ind i hendes øjne med et forførende glimt.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 5 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Fre Mar 23, 2018 10:30 pm

Vognen var en smule rystende, ikke at det gjorde så meget, men hun kunne ikke rigtig lade flasken stå selv. For så snart de kom til at køre over en sten, ville de risikere at flasken bare væltede og spildte ud over det helle. "Sjovt, jeg havde forventet at du havde prøvet det bare en enkelt gang." Han kunne jo opfinde alt, hvilket betød at han kunne kurere sig selv for sygdommen. Hun lavede dog et lille suk, da han kyssede hendes hals, forsigtigt pressede hun sig selv en smule imod ham.
Så snart han rykkede væk og stillede hende et spørgsmål. "Virkelig missionær... Hvor er du uskyldig, men nej." Lød det forførende fra hende, hvor hun her kyssede ham kort, inden hun rykkede sig lidt væk. "Ok... Har du haft sex med mere end fire af dine maids." Lød det kækt fra hende, mens hun rykkede sig tæt på ham og lod armen ligge sig omkring hans nakke, hvor hun endnu engang var tæt på hans læber.
"Jeg har en ide, Hvis det er et ja, skal jeg få dig til at drikke og ikke omvendt." Hvilket betød at hvis han sagde ja, ville hun tage champagnen i munden og derefter kysse ham dybt, hvor det skam blev et hedt kys. Forsigtigt trak hun væk, men endte med at kysse hans hals kort.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 5 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Man Mar 26, 2018 12:17 am

Stemningen i vognen blev blot varmere og varmere. Følelsen af Erinas krop presset imod hans egen, fik ulven inde i ham til at knurre af nydelse, men en knurren som rungede i halsen.
Det overraskede ham at hendes ynglings stilling rent faktisk ikke var missionæren. Af en eller anden grund, gik han bare ud fra at det var den. Så snart hun pressede læberne imod hans, kyssede han hende igen og ventede på spørgsmålet i det hun trak væk. Spørgsmålet hun gav ham var et ja, med andre ord skulle han til at drikke, til hun i stedet kom med et forslag. Et forslag der gav ham et kækt smil på læben. Han havde bestemt ikke noget imod at hun skulle overføre alkoholen til ham. Så han nikkede med et smil, hvorpå han her ventede på følelsen af hendes læber, i et dybt kys. Hedt gengældte han kysset og forsøgte på samme tid, at synke alkoholen hun gav ham. Hun trak væk fra ham og gav sig nu til at placere læberne på hans hals i stedet. Han sukkede nydende og lod en hånd glide ned på hendes bagparti.
”Mhhh… uhm… såå… har du haft sex med mere end 3 af mine vagter?” spurgte han hende og fandt det svære og svære at holde de nydende suk inde.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 5 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Man Mar 26, 2018 12:36 am

Da Cloud stillede hende spørgsmålet om vagterne, smilte hun bare kækt. "Dog ikke, jeg har haft sex med en af dine vagter, hvis du ikke havde stoppet mig ude på køkkenet, så havde det været to... Men jeg har haft travlt med arbejdet, plus jeg flirter inden jeg vælger hjem jeg knalder, når det er dine vagter. Skal ikke hygge mig med en der er gift." Lød det en smule snørret fra hende, hun var fuld. Hun lænede sig dog lidt frem imod ham. "Du er dårlig til denne leg" Lød det drillende fra hende
"Har du nogen sinde haft en pervers drøm om dine søskende? Man kan trods alt ikke styr på sine drømme." Lød det forførende, dog også kækt fra hende, hun rakte hen på stol, for at tage sin prop til flasken. Her lukkede hun flasken og lagde den ved siden af dem, på den måde kunne de drikke hans flaske først. Så behøvede de hellere ikke begge sidde og passe på ikke at spilde, nu kunne hun tage flasken fra ham og sidde med den.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 5 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Man Mar 26, 2018 1:21 am

På en måde overraskede det Cloud at hun rent faktisk ikke havde haft sex med mere end en. Trods alt flirtede hun lidt med dem alle… specielt hvad angik vagterne. På den anden side, hvis hun havde haft mere fokus på at knalde Zack… tanken fik ham til at rynke en smule på næsen.
Hendes spørgsmål fik ham til at klukke og ellers ryste på hovedet. ”Nej, det kan jeg ikke just sige at jeg har… heldigvis ikke… det vil bare være alt, alt for mærkeligt!” Han så kort væk. Bare tanken om at skulle have en seksuel drøm omkring sine søskende. ”Adr! Bare tanken…” Han gjorde en bevægelse, som fik han gåsehud og så derefter op på Erina igen. ”Fik Zack dig til at komme?” smilet blev igen drillende.
Cloud kunne ikke forestille sig at Zack vidste hvordan han skulle… behandle Erina. Om han overhovedet har kunne få hende til at komme. Hvis hun skulle drikke, ville han give hende flasken og ellers smile drillende til hende.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 5 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Man Mar 26, 2018 1:38 am

Rynkede han lige på næsen, det virkede da lidt underligt? Bare fordi hun kun havde hygget sig med en enkelt person på slottet. Dette fik hende til at smile kækt til ham, hvor hun kort kyssede hans næse. Han havde ikke haft perverse drømme om sine søskende, øv! Det havde ellers været sjovt hvis han havde, men nok mest fordi det var hans søskende. "Awww... Øv..." Lød det kækt fra hende. "Jeg ville ellers gerne høre din drøm hvis det havde været." Lød det forførende og drillende fra hende.
Dog hans spørgsmål omkring Zack, fik hende til at smile forførende til ham. "Oh what a question." Lød det drillende fra hende, hvor hun løftede flasken op og satte imod hans brystkasse. "Ja... Ja det gjorde han, men han var bestemt ikke grunden... Jeg går mere efter at få hvad jeg ønsker ud af sexen, end at please den anden person." Lød det kækt fra hende. Han bestemte selv hvordan han ville give hende drikken, om han ville gøre som hende eller ville have hende til at ligge hovedet tilbage og så hælde det i hendes mund, uanset hvad skulle hun nok gøre det! Dog da han gav hende flasken, tog hun forsigtigt flasken. Sure, hvis han ikke kunne finde andre metoder at give det på, kunne hun sagtens bare drikke den.
Dog efter det, måtte hun lige trække vejret kort, inden hun så ind i hans grønne øjne. "Har du fået et blowjob før?" Lød det kækt fra hende, hvor hun pressede barmen imod hans brystkasse. "Plus kunne du lide det?" Lød det drillende fra hende, hvor hun holde sine læber bare få centimenter fra hans. Uuuuh hun følte for at drille hans krop så meget! Hun ønskede at få ham til at skrige hendes navn!
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 5 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Man Mar 26, 2018 2:24 am

Da hun kyssede hans næse, fniste han lavt og så ellers ind i de smukke røde øjne hun bar. ”Selvfølgelig ville du det… det undrer mig ikke at dit perverse sind gerne vil hører en pervers drøm… specielt om en hvis Zack…” Han så her drillende på hende. Måske han stadig havde en smule nag over at hun havde haft hygget sig med Zack. Og det værste var, at han ikke havde nogle ret til. Hun kunne gøre hvad hun vil.
Nu ventede han så bare nysgerrigt på svaret. Havde det lykkedes Zack at få hende til at komme? Da hun svarede ja, men at det bestemt ikke var pga. ham, fik han et nyt smil på læben. ”Nå… så det gør du var… så går jeg ud fra at du ikke nyder at se din partner i nydelse…” drillende klikkede han med tungen.
Så snart hun var færdig med at drikke, ventede han nu på hendes spørgsmål og blev kun overrasket over resultatet. Da hun pressede sin barm imod hans bryst, kiggede han kort ned imod den og betragtede dets smukke kavalergang. Han ville her tage flasken, signalere hende til at drikke, for derefter at hun skulle kysse ham. ”Yup og ja, jeg nød det som bare pokker…”
Han viftede her med flasken foran hende.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 5 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Man Mar 26, 2018 3:04 am

"Mit perverse sind?" Lød det spørgende, dog forførende fra hende. "Jeg er nu lidt ligeglad med Zack, for at være ærlig synes jeg du er mere intersant, da Zack altid har den samme lyd i sin stemme og den samme sure mine." Lød det forførende fra hende, hvor hun kort snittede deres læber imod hinanden. "Du er tydelig vis en smule irriteret over at jeg hyggede mig med en fra din familie." Lød det forførende, "Jeg skal nok være mere sød hvis det er, kun hygge mig med dig... Bare sig det, sig mit navn, støn dine ord og jeg skal nok holde mig fra din bror konstant." Lød det forførende fra hende, men også en smule tirrende og lavt fra hende.
Hans pludselig smil fik hende bare til at smile, sjovt at et smil kunne smitte. "Ja... Ja det gør jeg." Lød det forførende og en smule tirrende fra hende, hvor hun kort smilte kækt til ham. "Når jeg har sex, gør jeg det fordi jeg har lyst, jeg kender ikke personen så godt hvilket betyder at jeg bestemt ikke forsøger at få dem til at hygge sig, det er mig der i det mindste gider at hygge mig med dem." Lød det drillende fra hende.
Hun tog den lille slurk af flasken, hvor hun ellers så ham i øjnene igen. Han havde fået et blowjob før, dette fik hende til at smile kækt og tage en væsken i munden, hvor hun endnu engang kyssede ham dybt. Dog stoppede hun ikke denne gang, så snart han fik det drukket gnubbede hun sig en smule op af ham, hvor hun her lod flasken hvile sig en smule op af stedet de sad, hvor hun her kyssede ham ned af halsen. "I see." Lød det forførende fra hende, hvor hun kørte hånden op i hans hår og hev hans hoved en smule tilbage. Roligt lod hun sin tunge køre op af hans hals og kyssede ham endnu engang dybt. Hun kørte en hånd ned af hans bryst, hvor hun knappede hans jakke op og hev hans skjorte op af hans bukser.
Hun burde stoppe, men de var snart ved byen, hun var sikker på det. Men hvis hun skulle få trykket i kroppen til at forsvinde, måtte hun gå et skridt videre. Så måske legen skulle vente til de kom til byen og de i stedet skulle hygge sig bare en smule. "Hvad siger du til at... Lette trykket." Hun lagde en hånd på hans bukser, hvor hun pressede den en smule imod hans bule.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 5 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Man Mar 26, 2018 3:33 am

Clouds øjne lyste op, så snart hun sagde at hun fandt ham mere interessant end Zack. Han var ikke sikker på hvorfor… måske fordi han var begyndt at se Zack som en konkurrent. Fyren var vokset op til en pæn ung mand og på samme tid var han skam klog, selvom han tit forsøgte at gemme det bag en kold facade.
Deres læber som snittede, fik ham til at smile forførende og ellers presse sig en smule imod hende, i håbet om at fange hendes læber i et kys. ”I see…” Han kyssede kort hendes hals. Tilbuddet om at hun nu kunne ville hygge sig med ham, varmede alt inde i ham, tændte flammen. Hun måtte fuldstændig have glemt hvad hun havde haft sagt for et par uger siden. Hun ville aldrig hygge sig med hverken ham eller Zack igen.
”Erina…” sukkede han nydende i hendes øre, som hun bad ham om.
Til det med at se den anden person i nydelse, løftede han på en skuldre. ”Ah… okay… det er vel forståeligt nok. På den anden side, elsker jeg at se kvinder i nydelse… det er noget så tiltrækkende.”
Kysset blev blot til mere end en leg. Han sukkede nydende imod hendes læber, i det hun gav sig til at gnubbe sig imod ham. Selv efter hun havde haft adskilt deres læber, rystede han af følelsen af hendes tunge og heven i hans hår. Wow… bare wow… Hun var så tiltrækkende lige nu! Han kunne bare… hvis dette bare var et tease… så blev det godt nok svært for ham at stoppe.
Dog virkede det langt fra som et. Han smilte forførende til hende og begyndte nu en smule ivrigt at fifle med hendes kjole, i håbet om at få den hevet en smule op. ”Jeg siger… det er den bedste ide du har haft…” Han pressede her sine læber imod hendes i et dybt kys og fortsatte nu ellers med det der var startet.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 5 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Man Mar 26, 2018 3:40 pm

Det var en smule tydeligt at han blev glad for at hun mente han var mere spændende, men hun måtte dog indrømme at han også var en smule træls. Det at han konstant krævede opmærksomhed, samt det at han følte at han var i og åh så flot. Dog sagde hun intet til det glimt han fik i øjet. Da han pressede sig imod hende, lod hun ham skam kysse hende. Hvorfor skulle hun ikke gøre det, hun var en smule varm indeni, hun ønskede at tirre hans krop, men på samme tid ville hun sygt gerne springe til stedet.
Hans lille suk fik hende til at smile kækt til ham. "Det kunne sagtens mærkes..." Lød det forførende fra hende, hvor hun lod en finger kørte forsigtigt hen over hans læber. "Dine læber, virker dog helt sultne." Lød det kækt fra hende, hvor hun her kyssede ham dybt. Hun pressede sig ind imod ham, hvor hun lod hænderne køre ned af hans brystkasse.
Hun lod ham fifle med kjolen, men han fik ikke lov til at trække hendes kjole ned. Hvilket fik hende til at smile en smule. Følelsen af kjolen der blev løftet en smule op, fik hende bare til at smile lidt. Dog så snart han pressede sine læber imod hendes, udbrød hun et lille suk, hvor hun fortsatte med at kysse ham. Hun sukkede kærligt og pressede sig imod ham, kort løftede hun sig lidt op fra hans skød, for at kunne åbne hans bukser og trække dem ordentligt ned. På denne måde ville de kunne nyde hinandens værd. Dog måtte hun indrømme at det var mere svært end hun havde troede det ville være, når hun sad på ham og vognen bevægede sig. På grund af dette, rystede hun lidt, men fortsatte skam alligevel. Støn og suk slap hendes læber, hvor hun pressede panden en smule imod hans skulder. Dette var enlig meget rart, men hun var sikkert også lidt for ivrig for ham alligevel.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 5 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Man Mar 26, 2018 4:11 pm

Det var ikke det nemmeste at gøre det. Specielt ikke siden hun ikke ønskede at fjerne sin kjole og der var så meget til den! På samme tid var det ikke nemt med en vogn der vippede frem og tilbage.
Følelsen af Erina, gjorde det bare at det blev varmere og varmere inde i vognen. Han havde svært ved at holde sin stemme inde. Ivrigt bevægede han hofterne, på samme tid med at han støttede hendes og samtidig kyssede hendes hals. Huden var så blød og varm…
Engang imellem fik hun som ønsket, med Ham som sukkede hendes navn og pressede sig ind imod hende. Så snart de var færdige, sad han med hende lidt, pustede udmattet ud og så ellers ind i de røde øjne hun bar. Han smilte kækt til hende og kyssede kort hendes kraveben. ”Det var en måde at lette trykket på…” han forsøgte at rette på sit hår og kiggede kort ud af vognens lille vindue.
Når de kom til byen… ville han så overhovedet have lyst til at lave noget, eller ville han bare have lysten til at blive i vognen med Erina eller finde et kroværelse. Tanken fik ham til at ryste på hovedet. Det var ikke sådan det skulle foregå. De var kommet for at drikke… og for at se gadelivet.
Lidt efter stoppede vognen og lyden af kusken stemme lød som en lille summen.
”Så er vi her…” hviskede Cloud og kyssede hende kort.
Når hun fjernede sig fra ham, ville han rette på sit tøj og ellers stige ud af vognen. Her ville han se sig nysgerrigt omkring.
”Du kan bare tage hjem Claus… vi finder en kro for i aften,” fortalte han kusken med et smil.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 5 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Man Mar 26, 2018 4:35 pm

Han sukkede rent faktisk hendes navn! Hun elskede det, hun elskede hvert et støn og suk. Men hans hofters arbejde, det var virkelig godt. Han var fuld og hun var fuld, men de var ikke så dårlige til at bevæge sig selv. Hvilket fik hende til at sukke højt og enkelte gange nappede hun ham i halsen, for at hun ikke ville stønne.
Dog så snart de begge blev færdige, lavede hun et højt støn, hvilket fik hendes krop til at ryste, hun pressede sig tæt ind til ham, mens hun forsøgte at få vejret igen. Hendes krop var ikke svedig, men hun følte sig alligevel lidt svedig, dog ikke meget. Hun fjernede sig forsigtigt fra hans skød, hvor hun sendte ham et lille smil. Roligt rettede hun på sin kjole og trak sine trusser op igen. Hun rettede derefter en smule på sit hår. "Det kan man vel godt sige." Lød det lavt fra hende, hvor hun forsigtigt begyndte at drikke af flasken igen. En lille dråbe kørte dog fra hendes mundvig og ned til hendes hage.

Så snart de endte i byen ville hun have rejst sig op, men hans hviskende ord og det pludselige kys overraskede hende en smule. "O... Okaii?" Lød det en smule forvirret fra hende. Hun havde ikke lige forventet at han ville kysse hende. De var trods alt ikke et par, forsigtigt rejste hun sig op og gik langsomt ud af vognen. "Vent hvad?!" Cloud ville sove her. "Jeg håber du har penge nok, for det kan være dyrt. Plus meget beskidt." Lød det fra hende, inden hun gik væk fra vognen. Der var allerede gang i byen, folk gik rundt og råbte, luderne var på gaderne og lugten af urin og bræk sprede sig i gaderne. Det overraskede hende dog ikke, hun huskede den godt, men det var aldrig helt rart at komme tilbage.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 5 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Man Mar 26, 2018 5:08 pm

Selv havde han det en smule varmt. Men det var rart, rigtig rart. Hun var virkelig god… også selvom hun snakkede om at hun mest tænkte på sin egen nydelse. Selv tog han en tår af flasken, bare for at få det drukket inden de kom til byen. Dog nåede han det ikke. Trods alt var de allerede kommet.
Cloud kunne ikke andet end at klukke over hendes overrasket ansigt. Kysset havde hun bestemt ikke set kommet. Herpå rakte han tunge af hende og blinkede til hende. ”Ja ja… jeg har penge nok og det er den perfekte måde at se byen på!”
Nysgerrigt gav han sig nu til at se rundt. Her stank… og rundt omkring var de prostituerede allerede begyndt at mingle. Som om lugten af bræk ikke var nok, så stank her også af urin. Cloud rynkede snobbet på næsen og holdt sig nu for den. ”Sikke en… en… ulækker stank!”
Kort så han om på Erina. ”så uhm… havde du en ynglings bar? Og hvis du havde, så før mig endelig dertil!” han smilte stort til hende.
Med rolige bevægelser, begyndte han at gå igennem byen og øjnene fik aldrig ro. De betragtede hver en lille detalje han kunne finde… fra luderne, til mændene der sloges, til unge teenager der rendte rundt og spillede voksne, samt til alle de forskellige bygninger.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 5 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Man Mar 26, 2018 5:26 pm

Han drillede. Det var grunden til at han kyssede hende. Altid noget, hun rystede blidt på hovedet og sukkede kort opgivende. "Det er det vel, men der er ikke rent som på slottet, hvis det er det du tænker." Lød det kækt fra hende, hvor hun tog endnu en slurk af flasken. "Du er i byen, selvfølgelig lugter her. Mænd tisser på gaden om aften." Lød det kækt fra hende, hvor hun gik lidt videre. "Plus heste osv." Hun strakte sig kort, inden hun begyndte at se sig omkring. "Hvad siger du, vil du hjem allerede?" Lød det drillende fra hende.
En ynglings bar. "Jeg havde en, men den er væk efter jordskælvet forsvandt den. Plus efter de mange ødelæggelser og monstre i byerne, har der været en masse lukninger af butikker og bar, hvilket gør at vi nu kun har omkring 3 bare her. Så vidt jeg ved, måske hvis vi går lidt rundt, er der flere." Lød det kækt fra hende. "Men hey! Jeg vil mene at uhmm..." Hun kiggede lidt rundt, men så snart Cloud begyndte at gå, fulgte hun en smule ivrigt med ham.
Han ville hurtigt afsted, hvilket var lidt underligt. Men han havde hellere aldrig set stedet ordentligt, så det gav vel god mening. "Jeg vil mene at den bedste bar ville være den med mindst folk i, men det virker til her er travlt." Lød det fra hende, inden hun rettede sig forsigtigt op igen. "Hvad siger du at gå der ind, der er ikke nogle der kaster op eller tisser. Plus ingen luder står og venter." Lige som det blev sagt, var der en fuld mand der lagde en arm om Erina og greb med det samme fat i hendes barm, hans ord gav ingen mening og han stank langt fra af alkohol. Erinas øjne lyste i et op af afsky, mens man sagtens ville kunne se hårene rejse sig på hendes krop.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 5 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Tirs Apr 17, 2018 7:32 pm

Nok stank her og var langt fra ligeså flot som på slottet, men han havde ikke i sinde om at tage hjem, derfor smilte han bare af hendes drillende smil og klukkede herefter. ”Hva? Nej jeg har bestemt ikke i sinde om at tage hjem. Nu er jeg endelig i byen, lad os fyre den af.” En smule modvilligt, tog han nogen skridt ind imod byen og ignorerede de ulækre lugte der nu måtte være. I det hun foreslog at de kunne gå ind på baren uden larm, nikkede og skulle lige til at gå en smule slingrende en, da en mand pludselig lagde en arm og Erina. For ikke at sige han lod sin hånd snitte eller rettere, tage på hendes barm. Hurtigt var han henne ved manden og skubbede ham væk. Afskyen i hendes øjne var tydelig.
”Lad hende være… hun er ikke din til bare at røre…” dette kom som en advarende knurren fra Cloud. Før han kunne nå at sige ham imod, tog han Erinas hånd i sin og trak hende med ind på baren.
Her ignorerede han de blikke der nu måtte lå på den og den stærke stank der hang over dem.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 5 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Tirs Apr 17, 2018 7:59 pm

Han ville fyre den af, dette fik hende til at smile og klukke drillende af hans ord. "Fantastisk, lad os det." Lød det en smule fuldt fra hende, hvor hun gik en smule rundt og så sig lidt forvirret rundt. Ok hvor skulle de gå hen, hvor ville det blive? Højre venstre eller i midten?
Erina og CLoud valgte dog et sted at være, selvom hun måtte indrømme at hun hadede dette! Hun hadede at være et sted hvor folk konstant lagde an på hende, samt det at de var så fulde at de ikke forstod at man ikke tog på dem, ej hellere at de ikke skulle berøre hende. Så da manden pludselig tog på hende, kunne hun mærke lysten til at skrige og råbe af ham, mens hun ville forsøge at smadre manden, dog kunne hun ikke gøre noget, da hun godt vidste at de var stærkere end hende. Dog kom Cloud hende til beskyttelse.
Erina så tilbage på dem, hvor hun måtte indrømme at hun blev lidt overrasket over hvordan han sådan bare trak hende afsted. Et lille smil sprede sig på hendes læber. "Ok rolig nu." Lød det kækt fra hende. Manden derimod knurrede bare af Cloud, men sagde intet.
Da de kom ind, så hun en smule rundt. "Jeg er klar... hvis vil du have at drikke? Selvom jeg må sige at jeg har det lidt underligt med at være her igen." Lød det drillende fra hende.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 5 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Tirs Apr 17, 2018 8:32 pm

Lyden af Erina der forsøgte at berolige ham, virkede rent faktisk og han tog derpå en dyb indånding, hvilket han hurtig fortrød takket være den klamme duft i rummet. Han satte sig op til baren og ventede ellers på at Erina gjorde det samme. ”Ja, lad os endelig tage noget at drikke… to whiskyer? Eller vil du heller have noget andet?” Han hentydede selvfølgelig til at han nok skulle betale hendes drinks. ”Hvorfor har du det underligt med at være her igen? Har du haft et engangsknald på denne bar?”
Efter at de havde bestilt deres drink, betragtede han sine omgivelser og i det han så hvordan nogle var ved at æde hinanden ovre i hjørnet, rynkede han på næsen. ”Yikes… find dog et rum… kan folk også bare finde på at have sex herinde?” han så spørgende hen på Erina. Forhåbentlig ville svaret ikke være ja.
Nok var han selv en smule vild, men han havde ikke sex med andre folk i lokalet og specielt ikke hvor de kunne overvåge dem! Han tog en tår af sin øl. Han havde endt med at bestille øl i stedet for whiskey. Det var sjældent han fik muligheden for at smage bondeøl.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 5 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Tirs Apr 17, 2018 11:09 pm

Erina rystede blidt på hovedet. "Whisky er fint." Lød det forførende fra hende, hvor hun så imod bartenderen der skabte en lille øjenkontakt mellem dem. "Engangsknald... Ja, men jeg har det mest underligt med at være her fordi jeg er begyndt at vænne mig til at være på slottet og ikke i byen længere" I det han begyndte at snakke om folk kunne finde på at have sex her inde, så hun sig en smule rundt. "Det er sjældent men enkelte kan godt finde på det... Så ja og nej, men det kysseri er meget normalt." Hun så kort imod de to der nærmest åd hinanden.
"Men ville du virkelig også rynke sådan på næsen hvis en fræk tøs forsøgte at æde dig på den måde." Lød det drillende fra Erina, mens hun så sig en smule mod bartenderen der endelig kom med deres drikkelse, hun fik selvfølgelig sin whiskey. Hvilket kun fik hende til at smile forførende til ham. "Det er længe siden jeg sidst knaldede en bartender, måske jeg skulle gøre det i aften." Hviskede hun lavt for sig selv. Roligt tog hun en tår af sin whisky, før hun så op imod Cloud og sendte ham et lille smil.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 5 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Ons Apr 18, 2018 4:37 pm

Hun havde vendt sig til at være på slottet. Det bebrejdede han hende ikke ligefrem for… sådan havde han det også selv lige nu. Øllen han fik ind imellem sine læber, smagte meget anderledes, ikke dårligt, men den var ikke som dem på slottet. Denne her var mere tynd, billig… uden tvivl.
”Ja, når først man har vendt sig til luksus, så er det svært at komme ud af det!” her tømte han sin øl og lå egentlig godt mærke til hvordan Erina smilede forførende til bartenderen. Hendes smil gjorde at han nu betragtede bartenderen med nysgerrige øjne. Manden var godt smedet sammen, det kunne han sagtens se. Fyldige læber, stærke kindben og et par blå øjne der sad ikke for langt og ikke for tæt på hinanden. Han fnyste kort, men dog lykkedes det ham at bede bartenderen pænt om en ny øl. ”Javel ja, altid noget det er sjældent folk har sex.” Spørgsmålet om han ikke ville syndes om en pige der åd ham kom en smule bag på ham. ”Det ville jeg måske ikke nej, kom lidt an på hvor langtid jeg lige havde snakket med tøsen.”
Hvisken om at knalde bartenderen, gjorde at han lænede sig hen imod hende og hviskede, for at han ikke skulle høre det. ”Den fyr? Virkelig… troede ikke han var din type.” Med et drillende smil og en klukken, lænede han sig væk og tog en ny tår af sin øl.
Af en eller anden grund gav det ham et stød i maven, at hun overhovedet overvejede at knalde bartenderen. Måske var det fordi at de lige selv havde haft sex i vognen? Han hadede sine egne tanker.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 5 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Ons Apr 18, 2018 4:51 pm

Erina trak en smule på sine skuldre. "Nu må du ikke misforstå mig, men jeg tror sagtens jeg ville kunne bruge mit liv her igen, men nu hvor jeg ikke behøver det. ER det ikke noget jeg trænger så meget til." Hun gabte kort, mens hun drak glasset. "Jeg har endda stadigvæk min lejlighed her i byen, da jeg forventede at jeg ville blive fyret tidligt... Måske jeg skulle gå fra den?" Hun så en smule ned i whisky glasset, inden hun smilede en smule for sig selv. Hun havde en lejlighed hun ikke engang boede i, hun burde bruge de penge på noget andet.
Erina så langsomt op mod Cloud, hvor hun sendte ham et drillende smil. "Hvad så hvis jeg var den der åd dig henne i et hjørne? Har du kendt mig lang nok tid?" Lød det en smule forførende fra hende, hvor hun forførende lagde en hånd på hans skød og kørte den en smule op, hvor hun havde et forførende glimt i sine øjne.
Hans hvisken imod hendes øre fik hende bare til at smile kækt til ham. "Jeg har som sådan ikke den største type... Bare de ser nogenlunde godt ud." Lød det drillende fra hende, hvor hun kørte hånden endnu længere op af hans ben. "Hvad siger du så til... en trekant måske?" Lød det hviskende fra hende.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 5 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Ons Apr 18, 2018 6:10 pm

Hvis det stod til Erina, så kunne hun sagtens finde ud af at leve i landsbyen endnu engang, hvilket var fedt. Hun havde endnu ikke vendt sig til luksuslivet alt for meget, ligesom ham selv. ”Haha, skal jeg nok huske den dag du nyder luksuslivet alt for meget.” Drillende blinkede til hende og tog en ny tår af sin øl. ”Jeg syndes det er sjovt at se hvordan du havde regnet med at blive fyret. Var det pga. din attitude at du tænkte dette?”
Faktummet af at hun nu snakkede om, at det kunne være hende der åd ham henne i hjørnet, fik en gysen ned af ryggen på ham. En behagelig gysen der bare gav ham lysten til at smække hende op af væggen og fortsatte fra hvad de startede i vognen. Med et forførende glimt i sine egne øjne, så han ned i hendes og kunne smelte ved synet af hendes glimt. ”Jeg ville elske hvis det var dig som var i gang med at æde mig over i hjørnet…” Derimod da hun hviskede om en trekant, smilte han drillende og lod selv en hånd kører op under hendes kjole. ”Jeg er ikke sikker på at du kan tackle en trekant Erina.” Forførende lod han sine læber snitte hendes.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 5 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Ons Apr 18, 2018 8:16 pm

Erina bundede kort sit glas, hvor hun kort efter pegede mod bartenderen der med det samme hælde noget nyt op til hende. "Jeg nyder det allerede, så ville hade hvis du skubbede mig væk." Lød det drillende fra hende, hvor hun så imod ham igen. "Jeg havde ikke regnet med at du ville kunne holde mine hårde ord ud i særlig langtid, da jeg har ret store ord når det kommer til mine kvindelige holdninger." Lød det fra hende, mens hun tog en tår af det nye glas hun havde fået.
Han var forførende, samt det at han også kørte sin hånd ind under hendes kjole, hvilket fik hende til at sitre en smule. Dog i det han sagde at hun ikke kunne håndtere en trekant, så hun en smule drillende ind i hans øjne, hvor hun kort kyssede hans læber. "Jeg tror det er dig der ville få problemer med det." Lød det drillende fra hende. "Så hvad siger du, nej eller ja.. Jeg kan sagtens få bartenderen med." Hun drillede, men af en grund ville hun gerne se om han kunne gøre det.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 5 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Ons Apr 18, 2018 8:27 pm

Cloud var enig i at hun havde nogle hårdere ord og til tider kraftige holdninger, med hensyn til kvinder og deres påklædning. Men hey, hun var mere udholdelig end Zack og han fik lov til at leve på slottet. Indtil videre. Af en grund fik den tanke ham til at grine svagt. ”Til tider må jeg da også indrømme at det er hårdt at holde dine meninger ud, men… i sidste ende ender jeg altid med at være enig med dig.” Den sidste sætning blev sagt i en blød tone og han drejede endda også sit hoved, for at smile varmt til hende, hvor der intet falsk var at finde.
Hun mente det var ham der ville have et problem med dette. På sin vis havde hun ret. Han ønskede ikke at have en trekant med en anden mand. Han var ikke engang sikker på om han kunne med to kvinder. Kort strejfede han hendes læber igen, hvorpå han ellers trak sin hånd til sig og ellers lænede sig en smule væk. ”Du har ret… jeg har sku ikke lyst til at se anden vej trænge sin vej ind i dig.” For at berolige sin hjertebanken en smule, tog han en tår af sin øl endnu engang og så kort rundt. Forhåbentligt betød dette ikke at hun ville følge med bartenderen alligevel.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 5 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Ons Apr 18, 2018 8:38 pm

Så hun var altså en hård negl for ham, hvilket bare fik hende til at smile. Hun var lidt af en mundfuld, det vidste hun skam også godt, det var jo derfor hun nævnte det. "Virkelig, enig ligefrem. Så du mener det er fint for kvinder at vise deres knæ og mave? Måske endda deres skuldre." Lød det kækt og måske en smule nedladende fra hende. Hun forventede skam lidt at de ville komme op og skændes lige om lidt.
Det at han så tit snittede hendes læber, gjorde hende af en grund en smule ivrig efter dem. Hun ville have dem imod sine, var det alkoholen der gav hende den følelse? Dog som han snakkede så hun lidt mod hans læber. "Hva? Oh.. Yea..." Hun så op i hans øjne igen, hvor hun her også trak sin hånd til sig. Hun lagde sit ene ben over det andet, hvor hun tog en tår af sit glas. "Tænkte jeg nok, selvom det ville være din mulighed for at se mig nøgen." lød det kækt fra hende.
Hun bundede kort sit glas, hvor hun så imod ham igen. "Kom med mig." Hun pegede mod bartenderen og lavede et lille tegn, hvor der her blev sat en whisky flaske på bordet, som Erina snuppede. "Betal manden og følg med." Lød det kækt fra hende.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 5 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Ons Apr 18, 2018 8:49 pm

”Oh ja, lad endelig kvinde have lov til at vise deres knæ, skuldre og ankler… det er det mest erotiske på en kvinde!” sagde han og puffede her drillende til hende med sin skuldre. ”Så længe at ikke går rundt med barre overkroppe, som i det du valgte at kalde badetøj, så ser jeg egentlig ikke noget problem i det du har på lige.” Kort lød han de smaragdgrønne øjne kører ned af hende. ”Tvært imod, elsker jeg din kjole… den er smuk syget og broderinger… de må have taget dig hundrede år!” Det var ikke nogle hemmelighed at Cloud fandt Erinas evner imponerende. Intet under at hun var blevet ansat af hans far.
Hans mulighed for at se hende nøgen? Overrasket så han hen på hende, men mere nåede han ikke, før hun gav et signal til bartenderen og modtog en whiskyflaske. Derudover ville hun have at han skulle følge med. Hans hjerte begyndte at banke af nysgerrighed. Her lagde han guldmønter til bartenderen og fulgte ellers efter Erina. Han var oppe ved siden af hende på et par sekunder. ”Hvor skal vi hen?”
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 5 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Ons Apr 18, 2018 9:00 pm

Det mest erotiske ved en kvinde. "Så en ankel er fræk... virkelig?" Lød det kækt fra hende, hvor hun lagde hovedet en smule på skrå. Hun så væk, i det han puffede lidt til hende, mens hun tog lidt af sit glas. "Det var badetøj, jeg ser intet problem i det. Giv det nogle år også er folk villig til at gå rundt i det, plus så er folk der konstant iført noget så sexet som det." Lød kækt fra hende,hvor hun kort blinkede til ham.
Hun så kort ned af sig selv. "Det er sandt, den tog lidt tid at lave. Og jeg er rigtig glad for det." Lød det forførende fra hende. "Men jeg er glad for at du finder den flot, så du værdsætter altså mit arbejde." Lød det drillende fra hende. "Men den tog mig ikke så lang tid som du måske lige regner med." Lød det drillende fra hende.
Så snart Cloud havde betalt valgte hun at gå ud, lod ham lidt jagte hende. Hvilket gjorde at hun luntede væk og vende sig en smule om, for at være forførende og vifte med sin pegefinger, som et tegn på at han skulle komme med. Inden hun drejede om et gadehjørne og så snart han nåede hen til gadehjørnet, kunne han se hende blinke til ham og tage en slurk af whiskyen, hvor hun endnu engang forsvandt bag et gadehjørne. Dette gjorde hun fire gange, hvor de nærmest kom længere og længere ind i byen, men væk fra larmen.
Den sidste gang forsvandt hun væk ved et hjørne, hvor hun kort kyssede efter ham og så snart han var ved hjørnet var hun ikke til at se. Hvis han gik længere ind i den mørke gade, ville han til sidst blive hevet fat i og trukket imod en. Her ville hans læber møde et par våde læber og smagen, samt væsken af whisky ville sive igennem hans læber. Erina stod en smule på tæer og kyssede ham dybt, tvang ham til at drikke inden hun skubbede ham op imod væggen og åbnede hans bukser en smule.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 5 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Ons Apr 18, 2018 9:26 pm

Cloud grinte over hendes ordvalg. ”Ankler er bestemt ikke frække, så jeg forstår egentlig ikke hvorfor de ikke må vises.” Hans latter lå stadig i stemmen imens han snakkede. ”Og ja, ja… hvis det gør dig selv glad ved troen om at alle vil rende nøgen rundt i fremtiden, så siger jeg dig bestemt ikke imod.” For at vise hende at han drillede, smilte han kækt til hende og viste ingen tegn på hån.
Det havde rent faktisk ikke taget hende langtid at lave den kjole. Det kom ret så meget bag på ham. Han ville have troet at en kjole som den mindst ville tage 2 måneder, eller 3. ”Oh, virkelig? Hvor langtid tog det dig?” Han var rent faktisk ret så nysgerrig.
I stedet for at svare ham, begyndte Erina at lunte en smule væk og gav nu i stedet forførende tegn på at han skulle jage hende. Jagtinstinkterne sparkede sig ind i ham og det var med et forførende og kækt smil, at han nu luntede efter hende. Hver gang hun smuttede om et hjørne, satte han farten en smule mere op, for at finde hende igen. For hver gang hun viftede med en flaske, grinte han og satte ekstra fart i sin krop. Efter 4 gange forsøg for at få fat på hende, forsvandt hun omkring det sidste hjørne. Han så rundt, de grønne øjne lyst op i mørket og som han skulle til at sige hendes navn, blev han trukket ind i et kys.
Efter alt den whisky, var hendes læber våde og smagfulde, hvilket gjorde hans tanker plørret ved følelsen af dem. Han sukkede kort imod hendes læber da hun skubbede ham op imod muren. Ivrigt kørte han hænderne op i hendes hår, lod fingrene snurre sig ind i de bløde lokker. Han kyssede hende dybt tilbage og glemte alt andet omkring dem.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 5 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Ons Apr 18, 2018 9:38 pm

Gøre hende glad. "Du er træls lige nu" Lød det kækt fra hende. Han drillede hende tydeligt, ikke at hun var sur over det. Men det var nok til at hun ikke ville snakke om det mere i hvert fald. Så i stedet valgte hun at lade det ligge.
"Vil nok sige at hvis man tager mine pauser væk og mine fridage væk, så vil jeg nok sige at den tog mig en uge at lave. Hvor nætterne ikke er sat i spil." Lød det kækt fra hende. Denne samtale derimod kunne hun godt lide, da det viste at hun havde et talent plus det var snak om tøj, det elskede hun! "3 måneder er alt for lang tid, Tror det længste jeg har syet er en stor brudekjole, hvor alt var borderet i hånden og kun skillettet var syet på en maskine. Den tog for meget tid, ikke at jeg ikke ville gøre det igen. Men der var så mange problemer, da kvinden tog på, hvilket gjorde at hun ikke kunne passe kjolen og pludselig ville hun have at kjolen var stram og ikke løs og bla bla bla... Håber ikke din forlovet bliver så træls." Lød det kækt fra hende.
Erina elskede den lille jagt. Hun havde aldrig rigtig gjort det før, men altid gerne ville prøve det. Hun måtte dog holde sig lidt fra det.... NAAAH! Hun levede kun et liv og der skulle bruges tid på Cloud nu hvor han var med til hendes små spilopper.
Kysset var dybt og så snart hun havde åbnet hans bukser kørte hun nu sin hånd ned i hans bukser, hvor hun her adskilte sine læber og kort så ned, hvor hun hev hans bukser en smule ned af hans hofter. Smoking bukser var altid lidt stramme. Hun så derefter op imod hans øjne igen, hvor hun endnu engang kyssede ham dybt, hvor hun lukkede de røde øjne væk igen.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 5 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Ons Apr 18, 2018 9:58 pm

Drillende rakte han tunge af hende. Til tider fandt hun ham træls, det var vel det der lå i det, specielt i det forhold de havde bygget op.
Gløden i Erinas øjne når de snakkede om hendes værker var smuk. Nok havde han nævnt flere gange at han elskede hendes øjne, men de stoppede aldrig med at fascinere ham. Deres smukke rubinrøde farve… deres smukke form og de lange sorte øjenvipper.
”Wow, det må jeg sige… det er virkelig imponerende… en uge…” han tog en tår af øllen. ”Der sku en grund til at du er blevet ansat, hold da op…” Han mente hvert et ord til hende. Fortællingen om bryllupskjolen var ret interessant. ”Hun lød som en stor belastning… jeg kan ikke love Mary ikke er et problem… jeg har ikke den fjerneste anelse om hvordan hun håndtere sin kjole.”
Mørket omsluttede dem begge. Dette gjorde at de var en smule gemt væk fra de folk der nu måtte gå forbi… på den anden side, var de også ude i det åbne. Der kunne sagtens komme nogle forbi.
Han kyssede hende dybt tilbage og da hun kort adskilte deres læber for at åbne hans bukser, betragtede han hendes ansigt og kunne mærke varmen stige ham til hovedet. Et lille ivrigt suk slap hans læber i det hun hev dem en smule ned. Så snart deres læber mødtes igen, kyssede han hende dybt igen og denne gang, vendte han hende rundt, for at presse hende op af væggen. Her løftede han hende op og kyssede hende nu dybt ned af halsen. ”Lad os se om du kan være stille.” hviskede han her forførende i hendes øre, for derefter at nappe i hendes øreflip.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 5 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Ons Apr 18, 2018 10:13 pm

Hun kunne lide denne smiger han kom med, den måtte han gerne bruge hvis han skulle flirte med hende. "Jeg har talent, altid brugt min tid og dedikeret mit liv til at sy. Men jeg er glad for at du synes jeg har et talent, og jeg elsker denne smiger." Lød det kærligt, samt en smule forførende fra hende. Kort blinkede hun til ham forførende, hvor hun adskilte sine læber en smule.
"Damn, jeg ville hade at skulle ud i det igen. Men det skal nok gå, jeg er klar til dette, til at sy en kjole. Jeg håber bare jeg får god til det og at hun har en smule ide om hvordan den skal se ud, hvilket gør mit arbejde nemmere, eller hvis hun gerne vil have en simple kjole. Ellers bliver den dyr, men det er ikke det største problem for dig, da du som sådan virker til at have penge nok." Lød det kækt og en smule drillende fra hende.
Hun forventede mest at tirre ham, ikke at hun ikke regnede med at have sex, men hun forventede at det ville være hende der tog det styrende parti blev hun overrasket over at han nu vende hendes ryg mod væggen og nu pressede hende op imod dem, mens de kyssede dybt.
Så snart han løftede hende op, lavede hun et lille hop, så hun intet vejede i det han løftede hende, så hun kunne svinge benene omkring hans hofter, dette gjorde så også at hun måtte fjerne hånden fra hans bukser og i stedet køre dem omkring hans nakke.. Så snart han trak væk fra hende læber og kyssede hendes hals sukkede hun forførende af følelsen. Hun åbnede sine øjne en smule, hvor hun så på ind i hans hår, da han nappede hendes øreflip. "Så god er du heller ikke." Lød det drillende fra hende, hvor hun her nappede ham i øret og hev hans hoved tilbage, hun kyssede ham her en smule grovt og hedt. Kort ned hun hans læbe, inden hun kyssede og nappede hans hofte, mens hendes vejrtrækning var en smule tung.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 5 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Ons Apr 18, 2018 10:29 pm

Denne form for smiger elskede hun. Så hvis han skulle flirte med hende, skulle han rose hendes arbejde og ikke udseende. En meget vigtig ting at huske. Specielt hvis han ønskede at flirte med hende, selvom det tog for langtid siden kørt. Det havde han lært på den hårde måde. ”Haha, det skal jeg nok huske. I så fald gælder det at du skal blive ved med at lave smukt tøj, men det behøver jeg nok ikke frygte ikke kommer til at ske.” Han smilte forførende til hende og samtidig en smule kærligt.
”Det er en snak du må tage med Mary når det er… hvis det overhovedet sker. Jeg satser stadig på at kunne undgå brylluppet, eller smide hende over på Zack.” Han klikkede drillende med sin tunge. ”Jeg ser trods alt stadig at de to har noget sammen, men… så igen.” igen så han drillende hen på hende.
Hendes lille kommentar, gjorde at han pressede sig kort hårdt imod hende, på en forførende måde. Herpå kyssede han hende dybt og fortsatte med at presse sig imod hende. Dog var der stadig undertøj imellem dem… det føltes rart, men garanteret ikke ligeså rart som hvis de fjernede tøjet imellem dem. Han sukkede nydende imod hendes læber. Det var et forsøg på at tirre hende, men det var snarer en tirren for ham selv.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 5 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Ons Apr 18, 2018 10:39 pm

Erina sendte ham et kækt lille smil. Nope han skulle ikke forvente at hun ville stoppe med at lave et flot arbejde, hun ville gøre sit bedste for at arbejdet ville være godt og kun noget af det bedste. "Jeg vil i hvert fald forsøge at lave et godt arbejde så længe jeg lever." Lød det drillende, samt en smule forførende fra hende.
"Det skal nok ske, kan ikke se hvordan du kommer ud af det. Ud over det så skal du nok forvente at hun vil have et stort og smukt bryllup, men jeg aner ikke om hun har noget at have det i. Det er jo dig der bestemmer det hele når det kommer til stykket, ikke sandt?" Hun lagde drillende hovedet på skrå, mens hun så drillende ind i hans smukke grønne øjne. "Noget sammen, jeg hyggede mig kort med ham, det virkede bestemt ikke som om de havde noget sammen." Lød det drillende fra hende.
Hun tænkte ikke så meget over om det måske gjorde lidt ondt på ham, at hun sagde det. På den anden side var han nok også lidt ligeglad med det, de havde trods alt ikke noget sammen.
Erina sukkede blidt imod hans læber, hun forstod ikke hvorfor han ikke fjernede undertøjet mellem dem. På den måde ville de begge nyde dette meget mere, hvilket hun selvfølgelig valgte at tage i sine egne hænder. Hun trak sin ene hånd ned imellem dem og fjernede sine trusser samt trak hans underbukser ned. Dette gjorde forhåbentligt at de ville blive smedet sammen i en lidt vild og svedig oplevelse.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 5 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Man Maj 28, 2018 9:22 pm

Han havde egentlig ikke den fjerneste ide om hvordan han skulle komme uden om brylluppet med Mary. Det var tydeligt for ham at hun ikke ønskede ham. Og det samme galte ham for hende. ”Jeg… jeg vil gerne sige at det er mig der bestemte, men lige på det punkt er det som sådan ikke… eller, mine forældre har en stor indflydelse i det hele og det er noget med en kontrakt… argh…” han gned sine tindinger ”Lige meget, vi burde ikke snakke om det lige nu… det dræber lige bar følelsen.” Han blinkede her til hende.
Så snart Erina fjernede undertøjet imellem dem, spildte Cloud ikke et sekund med at overtage hendes krop og presse hende op imod muren. Han kyssede hende dybt og fortsatte sine hårde ryk. Selvfølgelig ikke hårdt nok til at det ville gøre ondt på hende. Nydende sukkede han imod hendes læber og glemte helt at tænke over omgivelserne.
Da de var færdige, lagde han hovedet ned imod hendes skulder, men blev ved med at holde hende oppe imod muren. Hans vejrtrækning var en smule dyb. ”Shit.” det blev sagt en smule hviskende.
Hvordan var de endt op af muren sådan igen? Noget med at han jagtede hende, ret frækt… men ja. Lige meget. Han kyssede blidt hendes skulder.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 5 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Man Maj 28, 2018 9:54 pm

Erina klukkede blidt over hans ord. "Bar følelsen virkelig?" Lød det kærligt fra hende, hvor hun kort nikkede. "Du kan altid sige du er bøsse, men du ville nok miste tronen på den anden side." Lød det kækt fra hende, hvor hun drak en smule. "Men lad os snakke om noget andet, hvad har været den sjoveste oplevelse i sengen? Eller hvad er din ynglings sexstilling, måske endda din mest akavet situation i sengen? Har din bror nogen sinde taget dig i at have sex?" Lød det drillende fra hende.
Da han pressede hende hård op imod muren undslap et højt støn hendes læber, hvor hun pressede læberne imod hans. Hun kunne ikke andet end at lade stønnen forsvinde imellem deres læber, hvor hænderne ikke kunne finde ro, enden ville de tage fat i hans hår eller vikle sig om hans nakke, hvor hendes ben ville være viklet om hans hofter. Hun stønnede dog højt de gange læberne mistede hinanden, hun forsøgte dog at holde sine læber beskæftiget ved at kysse ham eller hans nakke, men hun ville helst kysse hans læber end nakken.
Så snart de var stoppede, havde hun stadigvæk benene omkring hans hofter hvor hun sukkede en smule og havde lidt tunge åndedræts. Hans lille shit, fik hende til at lade benene falde til jorden. Roligt gled kjolen om hendes ben og hænderne kørte forførende ned af hans skulder. kjolen var elegant men hun havde alligevel tabt en af sine høje hæle, hvilket gjorde at hun nær var væltet da hun satte fødderne på bordet, hvilket gjorde at hun tag fat i ham igen og nu stod helt op af ham, hvor benene var lidt knækket under hende. Hun så en smule overrasket op på ham, inden hun rettede sig op.
"Undskyld... Hvor min sko?" Lød det forsigtigt fra hende, inden hun så sig ordentligt rundt. Hvor en mand der sad ved en skralde spand og stirrede på dem sagde noget. "den er her." Han rejste sig op og rakte den imod dem. Erina så lidt overrasket på ham, inden hun trak Clouds bukser lidt hårdt op og knappede dem en smule for ham. "Eh... tak.. hvor længe har du været der?" Lød det lidt genert fra hende, inden manden nikkede og smilte. "Længe." Var alt han sagde, inden han gik væk.
Erina stod nu og fumlede en smule med skoen, hvor hun derefter åndede en smule uroligt ud. "Fuck!" Lød det lavt fra hende.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 5 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Man Maj 28, 2018 10:21 pm

Cloud gjorde en rynken på næsen. ”Yup, for ikke at sige min familie vil hade mig og smide mig væk, hvis jeg fortalte dem det.” han tog en tår af sin øl og rystede ved bare tanken om konsekvenserne den løgn ville have. Samtalen drejede dog hurtigt over på noget helt, helt andet. Han sendte hende et drillende smil. ”Nå nå, der er vist en som er nysgerrig… hmm, min sjoveste oplevelse… jeg tror det sjoveste jeg har oplevet er min ex som spændte mig fast til sengen og red mig hele natten…” han bed sig i fingeren og klukkede. ”Og min ynglings sexstilling… hmm, jeg må indrømme at jeg er ret så glad for doggystyle, hvad med dig?” Han tog en tår af øllen før han svarede hende videre. ”Og akavet… hmm… jeg tror det var min første gang, den var godt nok akavet… og nej, Zack har aldrig taget mig i at have sex.” Han samlede op sin øl og så hen på hende med et drillende smil. ”Nu er det din tur til at svare på de spørgsmål, udover det med Zack selvfølgelig.”
Han elskede hvert et støn hun kom med, samt alle de kys hun gav ham. Det var ikke overdrivelse når han sagde, at Erina var det bedste knald han nogensinde havde haft.
Så snart hun ledte efter hendes sko, hjalp han hende med at lede, til en mand rakte hende den. Til at starte med gik situationen ikke op for Cloud, før han kiggede en ekstra gang. Oh shit. Manden havde set dem have sex! Han rødmede her og kløede sin nakke. Lidt efter rettede han sine bukser til. ”Shit… jeg havde slet, slet ikke set ham!” han rettede her hendes smukke kjole og bløde hår. ”Måske… vi øhm… burde tage tilbage til din lejlighed…” Lidt efter grinte han lavt. ”Okay, nu er det her det mest akavet der er sket for mig…”
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 5 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Man Maj 28, 2018 10:38 pm

Erina så op på Cloud med et kækt smil på hendes læber, hun sad og legede lidt med sit glas hvor hun så op på ham med de store røde øjne. "Hvem ville ikke være overrasket, nu hvor du har været sammen med så mange." Lød det kækt fra hende. "Virkelig er du til at blive bundet?" Lød det kækt fra hende, hvor hun tog en slurk af sit glas. "Doggy style, typisk drenge stilling. Vareulven i dig er til sådan noget." Lød det drillende fra hende, hvor hun fortsatte med at tage små slurke.
"Sjoveste, jeg har ingen, ynglings stilling ville nok være den kedelige missionær... Jeg kan godt lide at se på folk, på den anden side er jeg også ret glad for stolen, du ved hvor begge sidder op." Lød det forførende fra hende, hvor hun blinkede drillende til ham. "Hvad skete der med din første gang foresten?" Hun bundede her sit glas og lænede sig lidt over imod ham.

Hun så en smule genert på Cloud, men fik et smil på hendes læber i det øjeblik han rettede på hendes kjole og hår. "Tak..." Lød det lavt fra hende, hvor hun her gik tættere på ham, hun lagde hænderne en smule forførende på hans jakke og rettede den en smule. "Så dette kan du skrive på din mest akavet oplevelse nu." Da det gik op for hende hvor forførende hun var ved ham, trådte hun lidt væk og så ned i jorden.
"Men lad os... Jeg sikker på at vi stadigvæk kan komme ind." Lød det lavt fra hende. Da han gav hende ret klukkede hun bare. "Ja... det tænkte jeg nok." Lød det drillende fra hende, hun fortsatte med at gå, hvor de efter ti minutter ville nå til en dør. "Fantastisk, her..." Hun trådte forsigtigt i trinnet, hvor hun åbnede døren og gik op på anden salg.
Hun bukkede derefter ned og tog en nøgle der var under måtten. "Lad os se om nogle har lavet indbrud." Lød det drillende fra hende, hvor hun ellers fumlede lidt med at få nøglen i inden hun rakte den til ham. "Her... Du bedre til at ramme hullet, du åbner den." Lød det fra hende, inden hun stillede sig op af muren.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 5 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 5 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum