Tokyo City
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Seneste emner
» Apocalypse vol. 2.
My gorgeous tailor - Erina - - Page 3 EmptyTirs Feb 18, 2020 12:08 pm af Erina

» Highway through the dangerzone!
My gorgeous tailor - Erina - - Page 3 EmptyLør Feb 15, 2020 1:48 am af Haru

» Apartment issues.
My gorgeous tailor - Erina - - Page 3 EmptyLør Feb 15, 2020 1:33 am af Haru

» Highschool over again!!
My gorgeous tailor - Erina - - Page 3 EmptyFre Feb 14, 2020 10:06 pm af Haru

» A new univers... - Joaquin-
My gorgeous tailor - Erina - - Page 3 EmptySøn Jan 19, 2020 12:16 am af Haru

» Office flirts
My gorgeous tailor - Erina - - Page 3 EmptyTors Jan 09, 2020 1:42 am af Haru

» Apocalypse
My gorgeous tailor - Erina - - Page 3 EmptyTors Jan 09, 2020 1:05 am af Haru

» Forget me not. -Zack-
My gorgeous tailor - Erina - - Page 3 EmptyTirs Nov 26, 2019 12:35 am af Chain

» The demon and the angel -James-
My gorgeous tailor - Erina - - Page 3 EmptyTors Okt 31, 2019 1:32 pm af James


My gorgeous tailor - Erina -

2 deltagere

Side 3 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 3 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Tirs Nov 28, 2017 4:46 pm

Det virkede ikke til at der var noget ændret hos dem. I starten virkede hun en smule nervøs, men det ændrede sig hurtigt og hun varmede op. De havde haft hygget sig og hun fortrød det sikkert, men det gjorde han aldeles ikke. Stod det til ham, kunne han sagtens smide hende op på bordet, sprede hendes ben og ellers bare fortsætte derfra. Han klukkede ved tanken og glemte egentlig helt at lytte efter hende. Så da hun sagde noget med en smed, rensede han kort sine tænder med sine lange negle og fjernede den derefter. ”Smeden gør sikkert et glimrende arbejde i at følge dine planner.”
Han lænede sig her tættere imod hende. ”Så… nød du hændelsen i går? Du sagde ikke så meget, i stedet forlod du mig bare alene i køkkenet. Det var ydmygende.” Han blinkede her til hende og satte sig på hendes arbejdsbord. ”Hvad har du ellers af planner i dag?” De grønne betragtede hende svagt. ”Jeg skal til et meget kedeligt møde, så vil høre om du vil med? Desuden så kan du snakke om det der… kvinde tøjs noget.”
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 3 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Tirs Nov 28, 2017 4:59 pm

Erina så en smule spørgende op på ham. Han rensede tænder foran hende, kind of gross... Hun nikkede forsigtigt. "Det håber jeg, men jeg forventer sevlfølgelig at han fortæller mig hvis mine ideer ikke kan komme ud i verden, hellere det end at lave noget du ikke kan bevæge dig i overhovedet." Hun samlede sine papir sammen, hvor hun derefter så op i hans øjne igen, da han lænede sig imod hende. Hvilket kort gjorde hende nervøs. Hvorfor blev hun nervøs over sådanne ting? Det virkede da underligt at hun nu var nervøs over ham, han burde ikke havde denne effekt på hende.
Roligt tog hun en dyb indånding og rettede sig en smule op. Hendes øjne fulgte ham, da han satte sig op på hendes skrivebord. "Det var ok i guess..." Hun trak blidt på skulderen. "Jeg har lige sagt hvad jeg skal i dag." Hun så en smule irriteret på ham. Han havde ikke lyttet til hende før.
"Jeg skal ned til smeden og snakke med ham, hvis tingene kan laves skal jeg forsøge at hjælpe ham så godt som muligt... Så ja..." Hun trak papirene ind til sig. "Jeg ville med glæde tage med dig til et latterligt møde, men det er forbudt. Du er konge og skal selv tage dig af møderne, en bonde skal ikke ind til det, i stedet skal du føre ordet for bonderne, så hvis vi har problemer skal du kunne snakke om dem til møderne, i stedet for at lade os snakke selv. Hvis du ikke kan det, så er du vel ikke som nogle ville kalde det... en god leder, da du ikke kan snakke for folket eller forstå dem." Hun så kort op på ham, hvor hun trådte en smule baglæns. "Anyways, jeg vil smutte ned til smeden." Lød det kort fra hende, inden hun vendte ham ryggen.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 3 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Man Dec 18, 2017 10:48 pm

Erina var virkelig ikke til at finde ud af. Aftenen før havde hun været fuldkommen ivrig efter ham og nu, nu virkede det mere som om at hun egentlig bare gerne ville væk fra ham. Hurtigst muligt endda. Derudover sagde hun at det kun havde været okay… kun okay? Han var meget sikker på en ting og det var evnerne i sengen! Hvordan kunne hun blot se det som okay. Man kunne tydeligt se på ham, at han bestemt ikke var tilfreds med det svar. Han gjorde en sjov lille grimasse og så ellers ned på hende, i det hun begyndte at snakke om, at hun bestemt ikke skulle med ind til mødet.
Her løftede han hænderne op. ”Bevares… jeg spurgte dig bare, eftersom du er ret ivrig efter at få det med kvinderne og påklædning i kræft.” igen gjorde han en lille grimasse. Hun kaldte ham direkte en dårlig leder. Han knurrede her svagt af hende, dog lavt nok, til at hun muligvis ikke ville høre det. ”Jeg skal nok selv ordne mødet… du fortsætter bare din dag.”
Han var egentlig ikke sikker på hvad han havde haft forventet. Måske en smule mere ømhed efter deres hændelse? Måske hun bare ville snakke en smule mere blidt til ham, men nope, stadig meget kold.
På vejen ud, ville Erina støde ind i Zack, der ikke var iført i andet end et par natbukser og en stram t-shirt. Han kiggede kort ned af hende, hvorpå han fnyste. ”Arbejder du stadig her? Utroligt du ikke har givet op endnu.” de grønne øjne så igen kort ned af hende.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 3 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Man Dec 18, 2017 11:18 pm

Hans sjove lille grimasse, fik hende til at ligge hovedet på skrå. Det betød vel at han ikke nød hendes svar, om at han kun var ok og ikke fantastisk i sengen. Havde han forventet at hun bare ville sige, *oh boy, Cloud du var bedre end alle andre jeg nogen sinde har mødt* Ja, nej det måtte blive i hans fantasi. Hun sendte ham et kækt lille smil, hvor hun så sig en smule omkring.
"Du burde selv kunne klare det, uden at jeg er ved din side, medmindre du mener at du ikke kan klare sådan en opgave?" Hun lagde armene over kors, hvor hun så en smule hårdt op på ham. Hvis han ikke kunne snakke for sit folk, hvilken form for leder var han så overhovedet? Han ville vel bare styre landet, hvis det var. "Great, mange tak.." Hun lavede et lille nik til ham.
Da hun kom ud af døren, kørte hun en tot hår om bag øret, i det hun stødte ind i Zack. "Undskyld de...." Hun stoppede, i det hun opdagede hvem det var, samt hans fnøs. Hun løftede på et øjenbryn og så en smule skeptisk op og ned af ham. "Givet op, mit arbejde er nemt... Ikke ligeså nemt som dit, da alt du skal gøre er at opføre dig som en idiot og bruge penge." Hun klappede ham på brystet. "Hyg dig, i modsætning til dig, har jeg et arbejde at tage mig til." Hun var iført en hvid kjole, der var meget nedringet. Hun havde enlig selv syet den og ville se om det var noget der var værd at gå i, det var trods alt ikke helt koldt for tiden, så hun kunne godt gå let påklædt rundt. Dog det at hun kunne se hans grønne øjne løbe ned af hende to gange, fik hende til at skære en lille grimasse til ham. Dog smuttede hun derefter fra ham, hvis han altså tillod det.
https://i.pinimg.com/564x/47/a6/9b/47a69b3052da954a578657930f39d9aa.jpg
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 3 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Tirs Dec 19, 2017 12:30 am

Ja, han kunne sagtens selv klare et møde. Tanken lå blot i at hun havde et budskab som skulle frem og hvem ville være bedre til at forklare det end hende. I stedet for at sige det, løftede han dog blot på sine skuldre og klukkede af hende. ”Jo, jeg kan sagtens klare sådan en opgave. Trods alt er jeg blevet leder, jeg er nød til at kunne klare hvad som helst.” Han blinkede her igen til hende.
Det var egentlig også bare en undskyldning for at være sammen med hende. Af en eller anden grund, ville han gerne hænge mere ud med hende. Han rømmede ned i sin hånd. ”Vi snakkes nok ved senere.”
Han så efter hende, med et svagt kærligt glimt i sine øjne. trods alt kunne de snakke godt sammen, så længe han ikke flirtede med hende selvfølgelig. Var han ved at bløde op for hende? Ja, ja… han var.
Zack kiggede ned på hånden, hun så fint lagde på hans bryst. Her tog han fat i hendes hånd og som hun skulle til at gå, ville han tage fat i hende og trække hende ind til sig. ”Jeg kunne virkelig få dig fyret takket være dit næsevise væsen…” Han så ned på hendes læber. ”Meeen… jeg vil lade dig slippe.” Ligesom Cloud, var Zack i heat og opholdte sig derfor også inde på værelset. Uheldigvis stødte han ind i Erina, der var en tiltrækkende kvinde… Han gav slip på hende og så ellers ned i hendes øjne igen. ”Wow… dine øjne er virkelig flotte..”
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 3 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Tirs Dec 19, 2017 12:59 am

Hun sendte ham et kækt lille smil. "Godt så, jeg forventer gode nyheder når du kommer tilbage." Hun klikkede kort med tungen. "Som leder burde du vel kunne klare det meste." Hun fugtede kort sine læber, inden hun så sig omkring.
Dog så snart hun gik videre, kunne hun høre hans stemme bag sig. "Det gør vi." Hun så sig kort tilbage, mens hun åbnede døren og sendte ham et lille smil. "Vi ses." Lød det kort fra hende, inden hun gik ud og kort tid efter stødte ind i ingen andre end Zack. Hun kunne af en grund godt lide at snakke med ham, men alligevel var han træls, da det trods alt tit gik ud på at flirte med hende. Selvom det enlig ikke var helt vildt mere, han flirtede faktisk meget sjældent med hende. Udover den hyggelige aften ude i køkkenet. Woops, ting kan ske enkelte gange.
Da Zack pludselig tog fat i hendes håndled og hurtigt trak hende ind til sig, mistede hun kort pusten. Mest i forskrækkelse, hun havde ikke lige set det komme, mest fordi han normalt bare brugte ord også gik videre. Hun så en smule spørgende op på ham, hvor hun løftede det ene øjenbryn, da han forsøgte at true hende. Hun adskilte sine læber en smule, men droppede sine ord hurtigt.
"Oh du vil lade mig gå... Oh tak tak." Hun bid sig kort i underlæben, i det hans duft pludselig slog ind i hende. Han var i heat... Hun var stadigvæk i heat, men det var ikke fordi det var helt vildt tydeligt, ikke nu hvor hun havde været sammen med Cloud. Dog i det han så hende ind i øjnene og kommenterede hendes øjne, fik hun en kold grimasse. "Tak." Lød det kort fra hende, inden hun trak sine papir en smule op til sin barm. "Jeg skal arbejde... som er sagt før." Hun vendte sig en smule om, inden hun begyndte at gå videre. "Tsk.. mænd." Lød det lavt fra hende, mens hun gik fra ham, med svævende hofter og kjolen der omfavnede hendes ben.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 3 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Tors Dec 28, 2017 3:25 pm

Det var først nu at det var gået op for Zack hvor tiltrækkende Erina var. For ikke at sige hun altid viste en hel del hud. Da hun så elegant forsvandt fra ham, så han efter hende og klukkede svagt for sig selv. Måske han skulle udnytte det. Specielt nu hvor hun var i heat. Som regel kunne både en han og en hun ikke modstå hinanden når de begge var i heat. Disse tanker forsvandt i det øjeblik Cloud trådte op ved siden af ham.
”Hvad end du tænker, så burde du fjerne dit blik fra hende,” sagde han bestemt. Udenpå smilte han dog blot til sin lillebror. ”Erina er bestemt ikke en for dig. Og du er bestemt ikke en for hende.” Han klappede ham på skulderen, før han selv begyndte at gå. I stedet for at følge efter Erina, gik han ind på sit værelse og det samme gjorde Zack. Begge brødre havde nu den unge skrædder i sine tanker.
Senere på aften, ville man kunne høre lyden af tågehorn og derefter hundes gøen. Nysgerrigt stoppede Adriana hvad hun var i gang med og kiggede ud af vinduet. Fra hvor hun stod kunne hun spotte Cloud, der var omringet af sine vagter og de stirrede alle ud mod horisonten. Nysgerrigt lod hun sine grønne øjne spotte ud mod horisonten. Der, på en bakketop, stod en gruppe mænd og blæste i et horn.
Dæmoner? Venner, fjender? Måske andre varulve? Hun satte hovedet på skrå. Kort gik hun hen til Erinas værelse og bankede på døren. ”Hey Erina… må jeg låne dit vindue?” Hun vidste at fra hendes vindue kunne man se tingene bedre.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 3 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Tors Dec 28, 2017 3:38 pm

Erina valgte at bruge hele dagen på at snakke med smeden, snakke om de ting de kunne lave ved rustningen og om det selvfølgelig var noget hun kunne hjælpe med, som ikke var designet. De snakkede en del og tegnede en smule op på detaljerne, for at det bedre kunne sidde på Cloud, for ikke at snakke om at han også skulle kunne bevæge sig i det. De brugte en del tid på at tegne og snakke, hvor de til sidst blev enig om hvordan den skulle være og derefter måtte de skrive materialerne ned, hvis de kunne få lov til at købe disse materialer af Cloud, så kunne de sagtens lave rustningen.
Hun gik op på Clouds værelse, for at snakke med ham om det, men ingen var der. Han var sikkert til møde eller inde og spise, hvem viste. Hun kunne altid snakke med ham i morgen hvis det endelig var. Hun sukkede blidt, mens hun roligt gik ind på sit værelse, lagde papiret på bordet og ellers smed sig på sengen. Hun sukkede blidt, da et tågehorn lød. Hun så sig en smule rundt, mens hun roligt satte sig op i sengen. "Hvad sker det?" Lød det overraskende fra hende.
Hun kravlede ud af sengen og begav sig mod værelset, dog bankede det på døren inden hun nåede til vinduet. Hun trippede mod døren og åbnede den for Adriana. "Undskyld... Ja selvfølgelig, kom bare ind." Hun holde døren for hende, så hun kunne komme ind. Hun sendte Adriana et kærligt smil, inden hun gik hen til vinduet med hende. "Hvad sker der?? Jeg forstår ikke, er vi i krig allerede? Er vi ved at være i større problemer, skal jeg forsøge at gemme mig... Eller gemme dig?" Hun så en smule bekymret på Adriana. Hvis det var oprøre, kunne de komme ind og slå de kongelige ihjel.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 3 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Tors Dec 28, 2017 4:10 pm

Adriana smilte kærligt til Erina og nikkede til hende, som tak for at hun lukkede hende ind. Hurtigt gik hun hen til vinduet og så ud af det. Som hun havde forventet, kunne hun se tingene bedre herfra. Hun betragtede svagt Cloud. ”Jeg er ikke sikker på hvad der sker, men indtil videre ser tingene rolige nok ud… ” hun pressede sit ansigt tættere imod vinduet.
Gruppen med tågehornet red videre ned imod Clouds palads. Hestene var store og muskuløse og folkene på dem, så endnu mere truende ud med ridderrustningerne.
”Ohhh,” sagde Adriana og fjernede sig fra ruden. ”Det er forstærkninger, så der er intet ondt på vej…” Hun fortsatte dog med at se ud i vinduet. ”Det er the hawks… de er gode nok. Cloud har sikkert sent forstærkninger, hvilket vil sige at krigen snart skal foregå.” Hun sukkede og så hen på Erina. ”Du vil sikkert være henrykt over at høre lederen af denne gruppe rent faktisk er en kvinde.” Hun smilte drillende og pegede ud mod vinduet. Lederen sad på en hvid hest og så snart de var indenfor porten, gled hun ned af sin hest og fjernede sin hjelm.
https://pre00.deviantart.net/1e1f/th/pre/f/2015/235/7/8/lady_knight_k_by_kailyze-d96wjas.jpg
Cloud smilte stort og modtog hende ellers med et håndaftryk. De andre ridder begyndte at snakke med vagterne og Cloud gik ellers rundt imens han snakkede med deres leder.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 3 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Tors Dec 28, 2017 4:32 pm

Erina satte sig i vindues karmen, hvor hun stirrede en smule mod den store flok af mennesker. Hun lagde en hånd på vinduet, mens hun lyttede til Adrianas ord. "Ja..." Lød det lavt fra hende, mens hun iagtog alting. Dog i det Adriana lød som om hun vidste hvem det enlig var. Hun så en smule mod Adriana, inden hun rettede blikket ud mod folkene igen. "The Hawks??" Lød det lavt fra hende, mens hun stirrede ned på lederen der sprang af sin hest.
EN KVINDE!!! Erina lyste kort op. "Virkelig!!" Lød det overrasket fra hende, inden hun sprang væk fra vinduet og nu spurtede ned af gangene og ned til porten, ikke at hun ville forstyrre dem, hun ønskede bare at se kvinden tæt på sig. Hun hev en smule efter vejret, da hun roligt gik imod porten, hun ville dog stoppe et stykke fra dem. Så hun ikke kom i vejen for dem, hun stirrede imod dem, mens hun så op og ned af kvinden.
Hun var køn, langt brunt hår og rustningen var stilfuld. Hun kunne nu godt lide stilen, rustningen så dog meget stor ud.... Kunne hun nemt bevæge sig i den? Hun så ned på knæene, yup, den var nem at bevæge sig i. "Hun er køn." Mumlede hun lavt fra sig. Hvis Cloud ikke havde sin forlovede, ville han så være sammen med denne kvinde? Hun kunne sikkert bruges til en del. Hun lagde hovedet en smule på skrå, mens hun holde en hånd nær sit hjerte.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 3 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Tors Dec 28, 2017 5:18 pm

Adriana skulle lige til at sige mere til Erina, da det gik op for hende at hun allerede var ude af værelset og på vej ned for at møde denne leder. Først så hun overrasket ud, men det ændrede sig hurtigt til en sød lille klukken, hvorpå hun forlod værelset.
Cloud bemærkede godt Erina, derfor så han sig over skulderen og smilte her til hende. ”Hey Erina,” Han gjorde et nik med sit hoved. Et tegn på at hun skulle komme hen til dem.
Ridderkvinden så fra Cloud til Erina, hvorpå hun smilte venligt til Erina. Hvis hun ikke kom hen imod dem, ville han roligt gå imod hende. Siden solen for længst var gået ned, var der nu kun tusmørket til at lyse dem op. Ridderkvinden fulgte lige bag ham. Høfligt rakte ridderkvinden sin hånd frem til Erina. ”Rart at møde dig, mit navn er Mina.” hendes hånd var lille og delikat, men stadig fyldt med forskellige skræmmer. ”Du må være Clouds forlovede.”
Cloud klukkede blidt. ”Dog ikke Mina… dette er vores skrædder.. du skal se hendes tøj, det er virkelig fantastisk.” han så fra Mina til Erina.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 3 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Tors Dec 28, 2017 5:34 pm

Hun stod en smule overrasket over på Cloud, da han pludselig sendte hende et smil og nikkede til hende. Lavede han virkelig et nik til at hun skulle komme hen til dem? Var det ok, hun var trods alt bare en skrædder, plus dette kunne godt risikere at være vigtigt. Hun kunne ikke være med i samtalerne. tænkte hun, mens hun enlig allerede var på vej imod dem.
Erina lagde hånden i kvindens hånd, hvor hun sendte hende et elegant smil. "Erina. Mit navn er Erina, rart at møde dem Mina." Lød det kærligt fra hende, mens hun så op på hende. Hun var høj, måske det var tøjet og skoene. Hun var ikke helt sikker. Da hun sagde at hun måtte være Clouds hustru, var Erina hurtig til at sige nej. Mina nåede knap nok at sige sin sætning færdig. "Nej! Jeg ville aldrig være sammen med ham." Lød det koldt fra hende, inden hun så op på Cloud.
Det at han sagde hendes tøj var fantastisk, fik hende faktisk til at sende ham et ømt smil. "Jeg syer alt mit tøj selv, du skal være velkommen til at komme og se det, eller måske købe noget hvis det er. De er utrolig køn, frøken Mina" Lød det kærligt fra hende
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 3 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Tors Dec 28, 2017 7:35 pm

Mina smilte stort til hende og rystede roligt hendes hånd. ”Rart at møde dig Erina.”
Ordene Erina så koldt og hurtigt lukkede ud, fik Mina til at bide sig i underlæben og ellers bryde ud i en stor latter. Her klappede hun Cloud i baghovedet imens hun traskede op og ned. Rustningen larmede under hende. ”Ser man det Cloud, her har vi en dame som rent faktisk ikke vil have dig Cloud!” Hun daskede ham igen i baghovedet. ”Hvordan føles det du kære konge?”
Cloud klukkede bare og greb ellers hendes hånd, i det hun skulle til at daske ham igen. ”Haha, jeg vidste det allerede og har vendt mig til det. Jeg er ikke Erinas type.” Han sagde det hele med et smil på læben. Derefter så han hen på Erina igen. ”Jeg tænkte at du og Mina helt klart skulle mødes, da du trods alt går meget op i det med kvinder og…” Mere nåede han ikke at sige, før Minas øjne lyste op i det hun så hen på Erina igen og afbrød ham. ”Gør du? Virkelig? Fedt! Ikke nok med at du er en kvinde kæmper, du syer også eget tøj… for ikke at sige du syndes jeg er køn…” Hun viftede med en hånd. ”Hvilket jeg tager som et kompliment, eftersom jeg har været i denne rustning hele dagen.” Hun snuste til sig selv og gjorde en rynken på næsen. ”Jeg har brug for et bad!”
Cloud grinte og klappede hende på hovedet. ”I så fald, du er også kommet langvejs fra og vi kan snakke strategi i morgen. Resten af dagen, kan du bare nyde paladset.”
Mina smilte stort. ”Det vil jeg nyde og for resten Cloud. Du har brug for at gå ind på dit værelse… din duft spreder sig langsomt.” Her smilte hun en smule lumsk til ham. ”Hvis du forstår hvad jeg mener.”
Det gik med det samme op for Cloud hvad hun mente. ”Forstået.” Han blinkede her til hende og gik. ”Erina, du kan vise hende badeværelset.” han viftede blot med sin hånd.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 3 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Tors Dec 28, 2017 7:53 pm

Erina smilte forsigtigt til Mina. Hun kunne godt lide kvinder, men det at hun forventede at hun var sammen med Cloud. Havde de ikke allerede mødt Mary? Det var da underligt, Erina havde ellers troet at alle mødte hans forlovede. Erina fulgte Mina med øjnene, mens hun gik lidt frem og tilbage, samt at hun daskede Cloud i bag hovedet.
Erina så en smule spørgende på dem, hvor hun ikke kunne andet end at klukke en smule over deres forhold. Hun daskede konstant til ham, for ikke at snakke om at hun virkede som en god ved hos Cloud. "Hvad mener du med en dame der ikke vil have ham? Ønsker du at være sammen med ham? Hvis ikke, så kender han da følelsen." Hun lagde hovedet en smule spørgende på skrå, mens hun så hen imod dem.
Erina så op imod dem, mens Cloud snakkede. Han vidste vel godt at han ikke rigtig var hendes type... Dog var han vel på en måde hendes type, hvis han virkelig ikke var hendes type, havde hun på intet tidspunkt været i seng med ham, selvom det nu var sket, var det jo klart at hun måske havde bare lidt for ham. Men ikke som en forelskelse, det ville ikke ske... Ikke i dette liv, men han var på nogle punkter hendes type, på udseendet i hvert fald, personligheden... ikke så meget.
Dog i det han så ned på Erina, så hun kort væk, men rettede øjnene imod Mina. Denne Mina var enlig meget rar, en smule komisk. Hun klukkede en smule over hendes opførelse, hvor hun lagde en hånd op foran sine læber. Hun følte sig enlig godt tilpas med denne Mina, måske det var fordi hun var så lige ud?... På den anden side var Jessica også.... Hun så kort ned i jorden.
Opfattede ikke rigtig hvad der blev sagt, før hendes navn blev sagt højt. Hun løftede hovedet igen og så kort rundt. "Huh?" Hun lagde hænderne langs sin talje. "Selvfølgelig, deres højhed." Lød det kort fra hende, inden hun så op på Mina. "Kom... Jeg viser dig gerne hvor det er." Hun sendte hende et kærligt lille smil, hvor hun ellers begav sig ind mod slottet. "Jeg ved der er et offentligt bad, som alle lidt bruger, men jeg forstår det som om du skal overnatte her?... Så har du sikkert dit eget værelse, men det ved jeg ikke hvor er, så jeg finder lige en af butlerne til dig." Hun smilte kærligt til hende, hvor hun gik ind for at finde nogle der ville kunne vise Mina til sit værelse.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 3 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Tors Dec 28, 2017 8:36 pm

Overrasket så Mina hen på Erina og satte hovedet på skrå. ”Ohohohoho, jeg vil hellere end gerne have Cloud… bare tanken… wuuuuuuuh!” hun daskede til ham igen, men denne gang bag i, hvilket selv kom bag på Cloud. Han gispede svagt hvor han derefter så ned på hende. ”Du kan ikke bare gøre den slags Mina!” der var endda en svag rødmen over hans kinder.
Mina grinte bare højlydt. ”Jeg har dog kendt ham siden vi var små, så jeg ved lidt for meget om ham til han vil være samme med mig,” forklarede Mina og blinkede her til Erina.
På vejen hen til badet, lyttede Mina til hvad Erina havde at sige og da hun nævnte noget med at hente en butler, tog hun fat i hende. ”Det er der ingen grund til du, jeg kan godt huske hvor værelset er… men gæstebadet er rykket, hvilket må være grunden til du skulle følge mig herhen.” Hun åbnede døren og kiggede ind. ”Yup, her er bestemt lavet om.. det ser godt ud tho…” nu så hun hen på Erina igen. Her smilte hun drillende til hende. ”Lyst til at tage et bad med mig? Så kan vi snakke om hvorfor du har et hint af Cloud duft over dig… nu når han ikke er din type..” Bare for at drille hende en smule mere, prikkede hun hende på kinden. ”Eller, så kunne vi snakke om din forkæmpelse for kvinder!” Hendes øjne lyste op.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 3 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Tors Dec 28, 2017 8:48 pm

Hun ville gerne have Cloud?! Hun så overrasket op på hende. Så selv denne kvinde ville have Cloud, et suk slap hendes læber. "Oh... I see, jeg troede ellers ikke at du ville have ham." Hun så kort på Cloud, da han blev klappet bag i. Hans røde kinder, fik Erina til at sende ham et varmt og kærligt smil, der i nogle folks beskrivelser kunne lyse et helt værelse op.
Hun vidste alt for meget om ham. Erina så derefter mod Mina. "Ohoho... Virkelig, så som hvad? De gange han har tisset i sengen?" Hun klukkede drillende af sine egne ord. "Hold dig ikke tilbage, fortæl gerne hans pinlige historier." Lød det kærligt fra hende.
Da Mina tog fat i hendes arm, så hun en smule overrasket på hende. "Ok.. Vent? Har du ikke et badeværelse hos dig? Altså dit værelse?" Hun lagde hovedet lidt på skrå. "Men fint, jeg viser dig gerne derhen." Lød det kærligt fra hende. "Men imens, så fortæl mig gerne det mest pinlige du ved om Cloud, might as well have some fun." Lød det drillende fra hende.
Hun ville bade med hende? Hun så en smule spørgende på hende. "Ok... Selvfølgelig..." Hun så kort væk, da hun snakkede om at hun duftede af Cloud. "Jeg arbejder med hans tøj og det er da et vidunder jeg har en duft af ham, jeg har været nede ved smeden hele dagen, hvilket stinker af røg og sod... Men sure, lad os tage et bad." Lød det drillende fra hende, hvor hun gik ind. "Lad os gøre det... Men jeg forventer at du giver mig lidt pinlige historier om både Cloud og Zack." Lød det drillende fra hende, mens hun gik ind.
Så snart de var der inde, stillede hun sig nær det store bad, hvor hun fyldte det op med vand og begyndte ellers at klæde sig af. Hun lagde sit tøj sammen, hvor det blev lagt på en stol.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 3 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Fre Dec 29, 2017 12:56 am

Cloud blev som smør under Erinas varme smil. Hvorfor smilte hun sådan til ham efter han havde fået et klask i røven? Var det, det som skulle til for at få hende til at smile konstant varmt til ham? Andre kvinder skulle klappe ham i røven? Han rystede på hovedet over sin egen tanke.
Hurtigt ændrede det sig dog til at Erina spurgte ind til pinlige historier fra hans fortid. Her viftede han med en hånd ind foran Erina og Mina. ”Du fortæller ikke Erina noget som helst… hendes syn på mig behøver bestemt ikke at blive værre.” Mina klukkede blidt og så ellers her hen på Erina. ”Jeg vil fortælle dig nogle senere.” sagde hun meget lavt.
Mina kunne ikke andet end at grine over Erinas ivrighed over at høre noget pinligt om brødrene. Her fulgte hun med hende ind i badet og tog ellers selv sin rustning af. På hendes porcelæne flotte hud, kunne man se op til flere forskellige ar, fra slagsmål. ”jeg skal nok fortælle dig nogle historier.. og ohhh… i see… det giver mening hvorfor du dufter af ham.” Hun satte sit hår op i en bon. ”Okay… den første historie er om en lille, kugle rund Cloud, som får sin tunge i klemme imellem to stykker træ.” Bare tanken fik hende til at grine kærligt. Hun satte sig forsigtigt i karet og nød nu følelsen af det varme vand… ”Ahhh… hvor er det dejligt… oh, ja… historien… øhm… Cloud var ikke mere end 6 år gammel, han koncentrerede sig om at få to træ stykker til at hænge sammen og af en eller anden grund, kom tungen i klemme.” Hun grinte kærligt. ”Resten af dagen ville han ikke snakke med mig, eftersom man bestemt ikke må grine af ham, når hans tunge er i smerte!”
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 3 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Fre Dec 29, 2017 1:06 am

Erina lagde armene over kors, hvilket pressede hendes barm mere sammen og løftede den en smule. "Den kan vidst ikke blive værre, så gør gerne et bedre forsøg Mina... Hvis vi er alene, så kom med det." Hun smilte drillende til Mina, hvor hun så hen imod Cloud, med et løftet øjenbryn og et drillende lille smil på sine læber. Dog sagde Mina at hun ville give hende lidt saftige sager senere, hvilket fik Evaline til at nikke og se mod hende. Fantastisk. Hun anede ikke så meget om sin konge, ud over at han knaldede mange folk.
Erina undgik lidt at se på Mina. dog strejfede hendes øjne hende kort. Hun havde ar... Alle folk havde ar... Alle ar havde en historie, en smerte... Gud, hun blev trist over at se hendes ar! Hun vende hurtigt ryggen imod hende, hvor hun ellers gik mod karet. Hun holde sit hår nede, så hun ikke ville ende med at vise sit ar på nakken. Dog havde hun to andre ar der var tydelige, en over den højre balle som gik over hoften også havde hun fra da hun blev stukket under det venstre bryst.
Selvfølgelig gav det mening, hun havde gjort sit bedste for at finde på en god løgn. Hun nikkede forsigtigt. Roligt trådte hun op i karet, hvor hun slukkede for det varme vand. Gud... Det var rart, efter at have været i den varme hele dagen. Hun pustede nydende ud, mens hun lagde hovedet en smule tilbage. "Så historie." Lød det kærligt fra hende, hvor hun så mod Mina. Der her begyndte at snakke. Erina lyttede nysgerrigt efter hendes ord, hvor hun ikke kunne andet end at smile over hendes historie om det. "Hvordan får man tungen i klem, mellem træ?" Hun lagde hovedet en smule på skrå.
"Så han tænkte at hvis han slikkede på det, ville det hænge sammen?" Hun klukkede en smule over det, hvor hun ellers lyttede på alt andet.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 3 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Fre Dec 29, 2017 1:35 am

Mina lænede sig tilbage i karret og lukkede øjnene i. ”Jeg ved ikke hvad han tænkte og hvordan jeg ellers skal forklare det… og hvad angår Zack… jeg har ikke så meget pinligt på ham. Han er trods alt kun 24, så Cloud var allerede 36 da han kom til verdenen.” Hun åbnede sine øjne igen. ”Jeg tror dog, at du vil syndes historien om dengang vi babysittede Zack er underholdende.” Forsigtigt gav hun sig til at lege med vandet. ”Maids havde alle fået fri den dag og egentlig var det en undskyldning for forældrene, til at smede deres tre børn sammen… Zack var ikke mere end 13 år gammel, tror jeg.. han følte sig som familiens sorte får… han har altid været en lille sortseer. Men ja, det hele startede med at vi skulle holde øje med ham og som en sur dreng han nu var, blev han ved med at flygte op på værelset. I sidste ende lod vi ham bare være, indtil vi gik forbi hans værelse og kunne høre sjove lyde.” Roligt lænede hun sig frem. Vandet rislede under bevægelsen. ”Da Cloud kiggede ind, kunne han se skikkelser i Zack seng og som den idiot han er, brød han ind og fandt Zack i seng med en eller anden tøs. Cloud afbrød Zacks første gang…” Hun grinte svagt. ”Jeg tror det er grunden til at han hader Cloud i dag.” Langsomt blev hendes latter højere og højere.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 3 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Fre Dec 29, 2017 1:45 am

Erina lyttede til Mina, mens hun snakkede. Hovr hun sendte hende et kærligt lille smil. "Awww... Jeg håbede på at Zack i det mindste var en lille rod." Hun sukkede blidt, inden hun lod sin hånd køre op af vandet og lod den anden hånd køre op af den ene arm. "Babysittede i Zack? Kom med det." Hun så ivrigt mod hende, hvor hun lod sine røde øjne stråle en smule. "Nej!" Lød det højt fra hende, hvor hun lagde sine hænder op foran sine læber.
Shit. Zack havde sex som 13 årig og endte med at blive taget i at gøre det. Erina holdte tydeligt sin latter inde. Hvor hun ikke kunne andet end at fnise en smule. "Stakkels lille Zack... Hvem knaldede han lige`?" Lød det ivrigt fra hende, hvor hun lod sine hænder køre ned i vandet igen. "Virkelig... stakkels Zack." Klukkede hun en smule, mens hun så ned i vandet og derefter op på Mina. "Forstår jeg skam godt... Stakkels lille Zack... På den anden side kunne han have ventet til i ikke skulle være sammen mere." Hun klikkede drillende med tungen. "Det er rart at være i bad." Lød det lavt fra hende, hvor hun sank ned i vandet, så hendes næse var over vandet.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 3 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Fre Dec 29, 2017 10:55 pm

Mina var glad for at se hun kunne underholde Erina. Måske det rent faktisk var en kvinde hun kunne blive venner med. Normalt klikkede hun kun sammen med mænd, men hun kæmpede stadig for kvinders rettigheder. Trods alt, fortjente de, de samme slags rettigheder som mændene.
”Vi er ikke sikker på hvem det var, men ligeså hurtigt som hun var kommet, smuttede hun ud af vinduet… så hun var ikke en del af maidsene i hvert fald. Næste dag da Cloud ville snakke med ham om det, ville han bestemt ikke se nogen af os i øjnene og bestemt ikke sige hvem pigen var.”
Hun fortsatte med at lege med vandet. ”Det er rigtig rart med et bad… sååå hvor længe har du arbejdet her nu?” Hun smilte varmt til hende. ”Og hvad var det Cloud snakkede om med hensyn til at du også går op i kvinde rettigheder??” Nysgerrigt satte hun hovedet på skrå. ”Han har snakket meget om dig… der er en betagelse i hans stemme… det er ret sødt.” Hun så nysgerrigt op i loftet, stadig imens hun legede med vandet.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 3 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Fre Dec 29, 2017 11:06 pm

Erina smilte bare til Mina, mens de ellers enkelte gange sad i stilhed. "Awww... Jeg gad ellers godt vide om det var en ældre dame, eller om det var en på hans egen alder." Lød det drillende fra hende. "Men jeg er en smule trist over ikke at hvide hvem det var, jeg ville ellers gerne kunne drille ham med det. Hvilket er svært hvis man ikke ved hvem det er." Lød det kærligt fra hende.
"Arbejdet her?? På slottet, omkring en måned måske to, jeg kan ikke helt huske hvornår jeg startede." Hun sendte hende et kærligt smil. "Jeg er i hvert fald ved at falde til her, plus jeg er blevet bedre til at finde rundt på slottet nu." Hun sendte hende et blidt lille smil. "Oh, jeg går meget op i at kvinderne skal have samme rettigheder til at stemme, arbejde osv... Samt at vi ikke skal være tvunget til at blive presset ned i korsetter, jeg mener at vi skal kunne bestemme hvad vi vil have på, og hvor meget hud vi vil vise. Ja kavaler gang er meget på mode lige nu, men jeg forstår ikke hvorfor det er ok at presse brysterne op til halsen, men ikke ok at vise skuldre og knæ... Bryster er helt klart mere erotiske end ben." Hun skubbede nogle bobler væk fra sig.
Erina sad med munden under vandet, hvor hun lavede små bobler, da Mina pludselig snakkede om at Cloud havde talt om hende? Så hvad betød det, han var betaget af hende? Gad vide om det var efter de havde sex eller før... sikkert før, siden de havde sex i går aftes... Hun satte sig en smule op. "Hvad har han da sagt om mig?" Hun lagde hovedet en smule på skrå, mens hun kørte en hånd igennem sit hår.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 3 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Fre Dec 29, 2017 11:32 pm

Mina nikkede til det hun sagde. ”Ja, jeg er fuldkommen enig… men allerede her 11 år efter, kan du ikke få det ud af ham, hvem det var han mistede sin første gang til. I dag er han dog også bare en meget surmulende ung mand. Jeg tvivler på han har haft en dame siden…” denne tanke fik hende til at grine en smule højere. ”Det er måske derfor han er så muggen, han får aldrig noget på den dumme længere!” Hun klaskede en smule til vandet. Lidt efter kørte hun dog en finger under øjet. ”Hwooo… jeg burde ikke snakke sådan om de kongelige, men ja… man kan ikke rigtig lade være.” Hun smilte drillende.
Efter sin lille lattertur, lyttede hun nu til hvad hun havde at sige omkring slottet og hendes arbejdstilværelse. ”Det var godt at høre, så længe de ikke behandler dig forfærdeligt, så har jeg det meget godt. Og har du kun arbejdet her i to måneder? Jeg troede det vare mere, eftersom Cloud snakkede meget om dig..”
Til det med moden, løftede hun hænderne, i en kropsbevægelse der kraftigt udtrykte hendes enighed. ”Lige præcis, det giver ingen mening… men mændene må gerne rende rundt i deres barre overkroppe. Og ja, brysterne.. de er da lidt mere perverse end en ankel!” Hun kløede sig i håret og derefter sin hage.
”Hmmm… hvad har han sagt om dig? Han har fortalt hvordan du altid siger din mening, holder dig stolt og stærk, lige meget hvem der går imod dig… og uh! Han sagde at du klikker godt med Adriana og du svare Zack igen. Han er fuldkommen vild med din personlighed… jeg har ikke set ham snakke så godt om en kvinde, siden hans første kærlighed.” Hun smilte ved tanken og så derefter hen på Erina, med store øjne og et undskyldende smil. ”Ikke for at gøre dig bange selvfølgelig!”
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 3 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Fre Dec 29, 2017 11:43 pm

Erina trak lidt på skulderen. "Jeg kan ikke forstille mig at der overhovedet er nogle der gider ham. Han er altid sur, kedelig og smiler aldrig. Så jeg forstår ikke hvis nogle vil have ham, men hvis der nu er nogle der har været sammen med ham, er det i håbet om at blive prinsesse tror jeg." Lød det en smule mumlende til sidst fra hende. Erina klukkede en smule af Minas ord. "Jeg ville være muggen, hvis jeg ikke havde fået noget i 11 år." Lød det kækt fra hende.
Erina viftede forsigtigt med hånden. "Det da lige meget, man snakker om dem som man vil, så længe man holder en god attitude imod dem, når man er nær dem. " Ikke at Erina snakkede pænt til dem, selv når de var der, der havde hun det med at være en smule kold i stemmen. "Plus du snakker bare som du vil." Lød det kærligt fra hende.
Erina rystede blidt på hovedet. "Kun omkring 2 måneder, jeg arbejder hårdt og er konstant dedikeret i mit arbejde, så jeg forstår ikke hvorfor han skulle snakke om mig over hovedet." Hun lagede hovedet en smule på skrå.
"Lidt!? Jeg kan ikke se noget perverst eller sexet i en ankel, jeg ser barmen mere sexet end en ankel og et knæ... Knæ ser også bare underlige ud." Hun sukkede blidt, og klikkede kort med tungen. "Ja, hvad har han sagt?" Mumlede hun lavt, hvor hun lagde knæende op til sin barm. "Jeg gætter på at det er trælse ting, jeg har det med at snakke lidt koldt til Cloud og Zack." Lød det fra hende, med et smil på sine læber. Første kærlighed? Plus han snakkede godt om hende, det var da en god ting... Men havde det nogle betydning? "Jeg ikke bange, bare rolig... MEn hvad skete der med hans første kærlighed??... Hvorfor endte han ikke med at være sammen med hende, i stedet for Mary??" Hun lagde hovedet en smule på skrå.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 3 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Lør Dec 30, 2017 12:06 am

Mina rystede blidt på sit hoved. ”Jeg forstår det heller ikke, men åbenbart har Mary forelsket sig i ham, hvilket nok booster hans ego… det er sådan lidt… haha storebror, damen det er meningen du skule have, har forelsket sig i mig.” hun lod hovedet hvile i sin hånd, imens albuede hvilede på knæet, der var blevet trukket ind til hende selv. ”Og ja, det ender nok med at piger kun forelsker sig i ham, blot for at blive prinsesse og det samme gælder Clouds damer. De udnytter ham for at opnå rigdomme og den stakkels Cloud er naiv.” Igen kløede hun sin hage. ”Eller, naiv og naiv… jeg burde bare tie stille.”
Da hun sagde at hun bare kunne snakke som hun ville, smilte hun blidt. ”I så fald tager jeg det som om at du ikke sladre.. tingene bliver vel bare imellem os.” Hun blinkede her til hende.
Altid noget at det hun sagde omkring Cloud ikke skræmte hende væk. Trods alt kunne hun få det til at lyde som om, at han var forelsket i Erina og det var Mina selvfølgelig ikke sikker på om han var. ”Og nej, han har ikke sagt trælse ting om dig. Tvært imod.” Hun så hen på hende med et skævt smil og så derefter ned i vandet. ”Hans første kærlighed var ham utro. Han fandt hende i seng med en anden mand, præcis den dag hvor han gerne ville fri til hende.” hun løftede på skuldrene. ”Hun sagde til ham at hun ikke var forelsket i ham, men blot havde udnyttet ham for penge og hans krop.” Kort strakte hun sig. Og så hen på hende igen med et skævt smil.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 3 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Lør Dec 30, 2017 12:16 am

Mary havde forelsket sig i Zack... Hun vidste det godt, men hun forstod ikke hvorfor Mina vidste så meget? Sure, deres barndom men ikke følelser, hun kom måske godt ud af det med alle på slottet? Hun sendte Mina et kærligt lille smil. "Måske... Det er lidt underligt, men er han selv vild med Mary??" Hun lagde hovedet en smule på skrå... "For burde han så ikke få Mary i stedet for Cloud, så ville hun stadigvæk være i den kongelige familie jo." Hun sendte Mina et kærligt lille smil.
"Jeg forstår ikke hold der vælger at være sammen med en, kun for at få penge. Penge er ikke det der bringer glæder, så jeg ser ikke hvorfor man skulle gøre det. Måske jeg er den underlige, men jeg ser ingen grund til at være sammen med Cloud eller Zack... Jeg ville sikkert ende med at blive fanget på slottet hvis det var, plus jeg ville også være et billede af familien hvis det var, og jeg er for underlig til at være prinsesse eller andre ting." Hun pustede kort en tot væk fra sit ansigt. Hvor hun sendte et drillende smil til Mina. "Cloud virker dog ikke naiv, han knalder da kvinder endnu." Lød det lavt fra Erina.
"Er du da naiv?... " Lød det spørgende fra hende.
"Utroskab... Jeg kender det alt for godt." Lød det fra hende. Hun glemte helt at tænke over hvor privat det enlig var. Hun så bare ned i vandet. "Stakkels Cloud... Især fordi han ville fri til hende... Jeg forstår ikke hvorfor folk ikke bare kan sige til en anden, hvis de ikke ønsker det skal være et forhold.. På den måde er det ikke utroskab, for man er ikke sammen go personerne ved at de bare knalder uden følelser og kun for behov." Hun trak blidt på skulderen. "Hvad sagde han til hende, eller gjorde ved hende, efter han fandt ud af det?" Hun så nysgerrigt op på Mina. "Jeg havde fået hende halshugget."
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 3 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Lør Dec 30, 2017 12:35 am

Spørgsmålet om Zack, fik Mina til at løfte på skuldrene. ”Jeg er sikker… jeg har kun snakket med Mary og egentlig ikke Zack. Ikke at det er et chok, da han trods alt ikke er til at snakke med.” Hun pustede svagt ud. ”Jeg forstår ikke hvad hun ser i ham, som hun ikke ser i Cloud… og hvis det blot var så simpelt. Mary´s familie er blevet lovet en konge og ikke en prins. Derfor kan hun ikke bare overflyttes til Zack. Det er en underskrevet kontrakt.” Hun smilte nu selv kærligt til Erina.
Mina kunne ikke andet end at klukke over Erinas beskrivelse af sig selv som prinsesse. ”Jeg tror dog at du kunne være en fantastisk prinsesse og nej, selvfølgelig vil du ikke være sammen med dem. Som Cloud sagde udenfor, så er han bestemt ikke din type og det kan jeg heller ikke forestille mig Zack er.” Hun løftede drillende på et øjenbryn.
Da hun spurgte om hun var naiv, rystede hun på hovedet. ”Bestemt ikke!” Hun klukkede af sig selv. ”Jeg er desværre alt for mistroisk.”
I det hun sagde at hun kendte utroskab alt for godt, satte hun hovedet på skrå og skulle ellers til at spørge, til hun pludseligt snakkede videre. ”Jeg forstår det skam heller ikke..” Hun smilte skævt. Kort betragtede hun vandet, til hun spurgte indtil Cloud igen. ”Jeg mener han sagde, at han havde bare havde gået derfra… men jeg er ikke sikker… der var noget i hans øjne den dag, der sagde mig at det var en løgn… så hvad han har rigtig har gjort med hende, er et godt spørgsmål.”
Roligt rejste hun sig op. ”Jeg tror jeg er ren nu, hvad med dig?” med et smil, gik hun ud af badekarret og fandt et håndklæde.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 3 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Lør Dec 30, 2017 12:47 am

Det svar havde hun forventet, Zack snakkede ikke så meget med andre, det virkede i hvert fald ikke sådan. Hun sukkede forsigtigt. "Lige mine ord, han er lidt en lonewolf" Hun trak blidt på skulderne, hvor hun pustede ud ligesom Mina. "Zack er en ventende konge, hvis der skulle ske noget med Cloud og Adriana er han den næste i rækken... Eller hvis der skulle ske noget med Cloud, da kvinder ikke er valgt til tronen, hvis der er et andet drenge barn." Hun trak forsigtigt på skulderne. "Men du er forelsket i Cloud? Var det bare for sjov eller har du lidt for ham, eller hans penge?" Hun lagde hovedet en smule på skrå, mens hun forsøgte at skabe en øjenkontakt med Mina.
"Du kender mig knap nok, men du tror jeg ville kunne være en god prinsesse. Mind mig om ikke at stole på de folk du snakker om." Hun klukkede en smule drillende til hende. "Nemlig, jeg er ikke til høj røvede mænd, der har alt for meget og aldrig skulle have mudder under neglene." Hun så kort på sine negle, inden hun begyndte at rykke sig lidt rundt i vandet, for at sidde bedre.
"Desværre, jeg ser det kun som en god ting. Det er bedre end at være naiv, hvis du er naiv bliver du hurtigt brugt af folk og hvis du er mistroisk, ved du hvad du kan forvente af folk." Hun klikkede kort med tungen, mens hun rengjorde sine negle.
"Jeg bliver nysgerrig, men jeg kan ikke forstille mig at han på noget tidspunkt ville fortælle mig noget om det. Men forhåbentlig har han lært noget af det." Hun pustede nogle bobler væk, så de kort svævede rundt i lokalet. "Huh?" Lød det lavt fra hende, da hun så hendes kravle ud af badet. "Oh... Yea... Du går bare ud, jeg rengør lige stedet lidt, du ved fjerne håndklæder og tømmer karet." Hun smile forsigtigt til hende, inden hun selv kravlede ud og hev et håndklæde omkring sig.

Senere på aften, var Erina på vej ned til Cloud, han kunne vel ligeså godt få papirerne nu, end i morgen. Så skulle hun hellere ikke tænke så meget over det, og hvis han mente han havde tid, kunne han nemt svare hende med det samme om riget havde råd til de materialer de ville bruge på rustningen.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 3 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Lør Dec 30, 2017 1:29 am

Mina løftede på skuldrene, endnu engang. ”Jeg er sikker… det er åbenbart ikke godt nok for Marys forældre at Zack måske kan blive konge. Ikke at jeg bebrejder dem, da der trods alt kan gå mange år, før Cloud træder af.”
I det Erina spurgte om hun var forelsket i Cloud, var hun uhøfligt i gang med at rense sine tænder. Hurtigt stoppede hun og grinte svagt. ”Nej, jeg er ikke forelsket i Cloud. Jeg finder ham tiltrækkende, men nej, jeg er ikke forelsket.” Hun så hende ind i øjnene, for at vise hende at hun mente det. ”Hvorfor? Er du da forelsket i ham?” Efter det spørgsmål, grinte hun og viftede med sin hånd. ”Jeg driller bare… jeg ved godt at du ikke er forelsket i ham.”
Da hun sagde det med prinsessen, grinte hun og klappede ellers vandet sammen. ”haha, det skal jeg nok huske at minde dig om.”
Måden Erina rengjorde sine negle på, afslørede for Mina at hun var en kvinde med selvtillid. Af en grund var det noget som hun kunne se. ”Det kan du vel have ret i. På det punkt er det bedre at være mistroisk.”
Mina løftede på et øjenbryn. ”Hvad mener du med at han har lært noget af det? Ønsker du at hans kvinder skal være utro, så han kan få sig en lærestreg?”
I det hun kom op af karret, vinkede hun til hende og smilte varmt. ”Vi ses senere.”

Da det bankede på døren, rejste Cloud sig fra sit skrivebord og strakte sig. ”Du kan bare komme ind.” sagde han højt og gned sig i øjnene. På kroppen bar han en åben morgenkåbe og et par grå natbukser, der sad løst men stadig godt omkring ham. I det han åbnede døren, smilte han så snart han så hende. ”Hey, godaften Erina.” Han trådte et skridt tilbage, en anledning til at hun kunne komme ind. ”hvad kan jeg gøre for dig?” roligt smilte han til hende.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 3 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Lør Dec 30, 2017 1:44 am

Erina nikkede forsigtigt til hendes ord. Det var vel rigtig nok, plus der var ingen tiltro til at Cloud ville lade Zack få tronen, for hvis Cloud fik børn kunne han give tronen videre til sin søn. Erina sukkede forsigtigt, hvor hun så ned i vandet og ned af sin krop. Gad vide hvordan hun enlig ville se ud gravid? Hun ville ligne en ballon. Tanken fik hende til at smile en smule.
Hun var ikke forelsket i ham, men fandt ham derimod fræk? Det var vel altid noget, man kunne vel altid synes en person var pæn, det behøvede ikke ligefrem være en grund til at være forelsket, personer var nemme at se som kønne, selvom skønheden kunne forsvinde, så snart de åbnede munden. Hun sendte hende et lille drillende smil. "Mig? Aldrig i livet, jeg har ikke brug for sådan en som ham, eller noget at gøre med den familie, ud over Adriana... Jeg kan godt lide Adriana." Hun sendte Mina et kærligt smil, hvor hun så op i hendes øjne.
Erina nikkede forsigtigt. "Nemlig, det er en god ting at være naiv.. Jeg mener mistroisk." Hun sendte hende et lille smil.
Erina rystede hurtigt på hovedet. "Aldrig i livet, men han fandt ud af at kærlighed er i historier og ikke i livet... Det er bare noget man siger, for at få et mål i livet, men der er ikke sådanne ting." Hun klikkede kort med tungen, inden hun kravlede ud af karet og fik vandet ud af det.

Erina trådte forsigtigt ind på værelset, hvor hun stod en smule op af dørkarmen. "Har du tid?" Lød det lavt fra hende, mens hun roligt så rundt, inden hun så op på ham. Endnu engang i natbukser, men kunne hun bebrejde ham, hun var selv iført nattøj. "Godaften." Hun trådte forsigtigt ind i lokalet. "Jeg har nogle papir, som jeg ønskede at du måske kiggede på, men det behøver ikke at være lige nu, du kan bare gør det i morgen." Hun gik hen og rakte ham papiret. "Det er alt, så... godnat." Hun sendte ham et lille smil, mens hun ventede på at han tog papiret eller bad hende om at ligge det et sted.

Outfit: https://i.pinimg.com/564x/3e/59/23/3e5923225df08eedc3c35dd18fc2a143.jpg
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 3 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Man Jan 01, 2018 5:24 pm

Mina fandt det ret underholdende, at hver gang hun som bare nævnte Erina´s interesse i Cloud, gik den unge dame i selvforsvar og forklarede at hun bestemt ikke ville have noget med ham at gøre. Dybt inde var der sikkert noget i Erina der gerne ville have Cloud, men som hun bare nægtede at indse. Uden at sige noget, sad Mina blot og betragtede Erina. På den anden side, måske hun virkelig bare ikke ønskede at have noget med ham at gøre. Hun kom ud af tankerne og lyttede ellers til hvad der blev sagt. ”Adriana er også en dejlig kvinde.”
Da Erina kom til at sige forkert, klukkede Mina kærligt. ”Det er en det vel ja.” Desværre kunne det også være en dårlig tænkt at være mistroisk. Man kunne ende med ikke at lukke nogen ind i sit hjerte. Men ja, dette var ikke en diskussion hun ønskede at starte.
”Hehe ja, desværre er Cloud en socker for romantik og han tror endda stadig på at det kan ske for ham…” mumlede hun trist. ”Ikke at det ikke kan! Men ja, jeg er hans ven og ønsker ikke at se ham såret igen.”

Cloud tog imod papirerne med et smil og så ellers ned af hende. Som altid fik synet af hende, ham til at bobl indeni. Det føltes rart og underligt på samme tid. Han så nu ellers ind i hendes øjne, hvor han derefter gik hen for at ligge papiret på skrivebordet. I det han drejede sig om, var det eneste han så Erinas ryg. ”Hey… vent nu lidt… hvordan var det at hænge ud med Mina??” Han lod sig læne op af skrivebordet.

Clouds påklædning:
https://78.media.tumblr.com/42aaf3cd134e8b5114753b0a5e5f04a3/tumblr_omt3xuYIlT1t8ndp0o1_500.jpg
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 3 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Man Jan 01, 2018 5:33 pm

Erina nikkede til hendes ord. Adriana var virkelig køn, det var hele den kongelige familie... Selv Mary var meget køn, så selvfølgelig ville hun være sammen med den kongelige familie. Skønhed skulle vel pares op. "Jeg forstår ikke hvordan man kan være så vild med romantik, jeg gætter på at han også helst vil læse romantiske bøger, hvis han kan få lov." Hun klukkede en smule af sine egne ord, hvor hun sukkede blidt. "Hvordan skulle det overhovedeet ske for ham, han skulle være sammen med Mary, han kan ikke komme sammen med en ved siden af, er det ikke utroskab på højeste ret." Hun klikkede kort med tungen.
Erina nikkede forsigtigt til hans ord. "Ja... Forståeligt, hvis man er venner ønsker man som altid at være gode med hinanden og se den anden person smile.." Hun klikkede kort med tungen. Sjovt at tænke på at Erina ikke rigtig havde nogle venner overhovedet... Hun var nok bare ikke skabt til at have venner, ikke at hun ikke kunne snakke normalt til folk, men hun endte aldrig med at blive gode venner med dem.

Da han bad hende om at vente, stoppede Erina kort op og vende siden om til ham, så hun kunne se på ham. "Det var fint, hun er meget rar og meget snaksaglig. Især om pinlige situationer som dig og Zack... For resten, hvordan får man lige tungen imellem to stykker træ?" Hun lagde hovedet en smule på skrå, mens hun så en smule på hans brystkasse. Han var ret veltrænet og meget køn, altså uden tøj på.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 3 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Man Jan 01, 2018 6:08 pm

Mina løftede på skuldrene. ”Jeg forstår det heller ikke. Men jeg er bestemt heller ikke ind til romantik. Alt jeg kan lide er at bruge dem so et sex objekt…” Hun fik et lille lusket smil på læben. ”Hvis du forstår hvad jeg mener..” Drillende gjorde hun en løftende bevægelse med øjenbrynene. Hvis Erina kiggede underligt på hende, ville hun bare grine og vifte med sin hånd. ”Det er bare for sjov.”
”Det er utroskab ja, men både Mary og Cloud har det jo fint med det… så mon ikke det lade sig gøre for ham. Måske hvis han snakkede med sine forældre om det, kunne det være at de ville lade ham være sammen med hende… på den anden side, hvis hun ikke er kongelig…” Hun tog sig lidt til hagen. ”Lige meget.” Hun smilte varmt og det var ellers her hvor de skiltes.
”Yup, det er altid sådan man har det,” sagde hun til det med venner.

Cloud spærrede øjnene op. En rød farve spredte sig over hans kinder. Hvorfor havde Mina også lige fortalt Erina dette? Han klukkede og kløede sig i nakken. ”Til mit forsvar var jeg ikke særlig gammel og når jeg koncentrere mig, har jeg tildens til at stikke min tunge ud… på den måde… røg den bare ind imellem de to stykker træ.” Han løftede på sine skuldre. Han lagde armene på kors over brystet. ”Hvad har hun ellers fortalt dig? Og hvorfor? Hvad kan du bruge den slags historier til?” Nysgerrigt satte han hovedet på skrå.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 3 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Man Jan 01, 2018 6:33 pm

Erina så ned i vandet, romantikken var vel lidt som da hun var vild med Erik. Det at hun gerne ville have hans opmærksomhed og konstant håbede på at han ville komme forbi og bruge lidt tid på ham, det at hun ikke kunne andet end at smile når han var der... Men det var væk, det var helt væk, det var en falsk følelse ikke? Hun sukkede blidt, hvor hun klikkede lidt med tungen.
"Jeg er helt enig, mænd er et sex objekt... Men man kan sige at vi er det samme, jeg synes det ok at man siger at man kun vil have sex, men man skal ikke lege med folks følelser, du ved." Hun smilte forsigtigt for sig selv. "Hvis en pige siger hun er vild med dig, skal man ikke bare knalde hende også sige at man enlig bare ville have sex, folk skal vide at man ikke ønsker et forhold fra starten af." Hun kørte en hånd over hendes hage, hvor hun så hen mod Mina.
"Ja, men stadigvæk utroskab... Jeg ved ikke hvorfor men selvom de begge har det fint med det, har jeg svært ved at forholde mig til det. Hvad nu hvis en af dem lyver, så er der en person der har det skidt... Jeg nyder det bestemt ikke." Hun sukkede forsigtigt over sine egne ord.
"Tja... Det en ting vores samfund gerne måtte ændre, hvorfor skal man tvangs forloves væk, hvorfor ikke bare selv finde ud af om man ønsker en person i sit liv eller ej... Jeg ønsker ikke en person i mit liv, heldigvis for mig har jeg hellere ikke nogle familie der kan tvinge mig ud i det." Hun smilte kækt til Mina.

Erina lagde godt mærke til at hans kinder blev røde, dette fik hende til at vende fronten imod ham. Hun fik et smørret smil på sine læber, mens hun så ind i hans øjne. "Det ikke en undskyld, da jeg var lille lavede jeg ikke dumme ting som det." Lød det drillende fra hende. "Så du stikker tungen ud og slår to stykker træ sammen så tæt på din mund, at din tunge komme imellem dem... Du ikke for klog er du vel." Hun lagde armene over kors, hvor hun skød sin hofte lidt ud til siden.
"Det er altid rart at have noget snus på de kongelige, hvilket gør jer mere menneskelige... Oh... og hun fortalte mig en hel masse om både dig og Zack, men jeg har ikke tænkt mig at røbe det uden et publikum, sååå... Måske når du snakker og med en gruppe af dine soldater, eller måske bare når du ikke er der, så kan folk også grine uden konsikventer." Hun lagde en finger imod sine læber, mens den anden hånd stadigvæk omfavnede hendes talje en smule. Hun lagde hovedet drillende på skrå, mens hun så op på ham. Håret der som altid sad løst, men havde en lille glans i sig, da det stadigvæk var fugtigt.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 3 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Man Jan 01, 2018 9:06 pm

Mina måtte indrømme at hun blev overrasket over at Erina var enig i at mænd kunne bruges som sex legetøj. Der var vel intet galt i at se dem som det, var der? Eller på den anden side, hvis hun ønskede at de skulle stå lige, burde hun ikke se det sådan. ”Nej, der intet galt i det… sex er dejligt, så hvorfor modstå det. Og jeg er enig, så længe man ikke leger med nogens følelser.” Blidt smilte hun til hende.
Hun forstod ikke helt hvorfor Erina var så optaget i Mary og Clouds forhold. ”Det er ikke noget vi kan gøre ved og noget vi bare burde holde os ude af. Det er Cloud og Mary det hele er op til… jeg siger ikke at det er en fornøjelse for mig, men det er op til Cloud. Og nej, heldigvis har du ikke en familie der vil rode dig ud i sådanne noget… det har jeg heldigvis heller ikke… men min far har kappet båndet imellem os. Han brød sig ikke om at jeg blev en kvindelig kaptajn…” Irriteret kørte hun en hånd igennem den opsatte bon. ”Mænd… kan ikke klare hvis en kvinde tager styringen.”

Hun lavede ikke dumme ting dengang hun var lille? Dette kom bag på ham, derfor forsvandt hans rødmen og i stedet fik han sat hovedet på skrå. ”Det kan umuligt være sandt. Dengang man var lille har man lavet alle mulige skøre ting.” Han gik her tættere på hende. ”Dette indgår også dig. Så drop med at spille så perfekt… jeg ved du også har lavet nogle fjollet ting.” Han fjernede sin finger igen og smilte drillende til hende.
Til det med hun vidste nogle ting om ham og Zack, klukkede han bare af og placerede hænderne i kåbens lomme. ”Jaja, du kan sige lige hvad du vil… vagterne tror garanteret bare at du finder på det, for opmærksomhed.”
Nu når han sad og betragtede hendes hår, fik han blot lyst til at kære hånden igennem det. Han smilte svagt ved sin tanke. ”Så… er du på vej i seng?”
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 3 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Man Jan 01, 2018 9:17 pm

Erina var på nogle punkter enig og lidt uenig med om mændene bare var et sex legetøj, da mændene helst ikke skulle se hende på den måde, men hun så dem lidt på den måde. Hvis hun ville have sex gik hun somregl efter sex, så på den måde ville hun jo se dem som et objekt, men hun ville hade selv at blive set som et objekt... Hun følte sig en smule splittet omkring denne følelse.
Mina's blide smil, blev skam gengældt. "Jeg ville hade at splitte nogle folk op, på den anden side har jeg det lidt sådan både og. Følelser kan altid ændres, og nemt i min mening. Men jeg vil mene at sex nok er det, der driver mig mest... Det sjovt, inden man som sådan har sex, er man ligeglad med følelsen og alt andet, men så snart man har prøvet det, begynder man hurtigt at savne følelsen af det og på den måde ender man med at hygge sig med lidt for mange." Hun beskuede roligt sit håndled, mens hun snakkede.
Mina havde skam helt ret, Cloud og Mary var deres eget problem. Hun forstod faktisk ikke hvorfor hun selv bragte det op, det var vel fordi hun hadede den tanke om at Cloud knaldede folk ud over den kvinde han skulle giftes, men hun var ikke selv et hak bedre... Hun havde selv hygget sig med ham, og ude i køkkenet for at være ærlig, fandt hun det ret pinligt. Meningen var ikke at hun skulle hygge sig med Cloud, og nu havde hun gjort det. Hun sank hånden ned i vandet, hvor hun lagde hovedet tilbage mod kanten af karet.
"Meh..." Lød det lidt, til alt det med Cloud og Mary. Men i det Mina snakkede om sin far, rynkede Erina kort på næsen. "Seriøst, han burde lade det ligge... En kvinde kan være en ligeså god kaptajn som en hver anden person kan, seriøst... Også skære båndene over, bare fordi du er en kvinde, han burde være stolt over at du kunne bryde ud af stereotyperne, om at mænd skal klare alt fysisk hårdt arbejde." Hun vrissede en smule, men sank kort hovedet ned under vandet, inden hun kom op igen.
"Helt mine ord... Mænd er bange for os, fordi de ved at vi som sådan ikke har brug for dem i vores liv..." Lød det lavt fra hende, mens hun lod hænderne køre igennem det halv lange hår, for at få vandet ud af det igen.

Erina lukkede kort øjnene i og viftede med den ene hånd. "Nope, jeg har bestemt ikke lavet noget forkert eller derimod noget dumt, jeg var en person der mest sad inde og arbejde, selv da jeg var lille. Det dummeste jeg har gjort er nok at skære i mig selv, da jeg hakkede salat." Hun sendte ham et lidt nedladende dog drillende smil.
Da han trådte tættere og tættere på hende, så hun en smule overrasket op på ham og sank sin ene hånd ned på sin talje, så hun derimod stod med armene over kors. Da han lagde fingeren imod hendes pande, så hun kort op på den og derefter mod ham igen. "Hvis du ved jeg har lavet noget forkert, så sig endelig hvad jeg har gjort af dumme ting?" Hun sendte ham et kækt drillende smil.
Hun trak blidt på skulderen. "Hvem ved, måske de tror på mig måske ikke. Men selvom folk ikke helt tror på det, kan de enkelte gange godt risikere at lade som om de ikke tror på det og alligevel ende med at tænke over det og grine af det, samt ikke se ordentligt på dig igen." Hun fugtede kort sine læber.
"Jeg er på vej i seng, ja... Jeg ønskede bare at komme med papirerne, på den måde kan jeg vel få hurtige svar på tingene, hvis du har tid må du også gerne tjekke nu også kan jeg arbejde lidt mere inden jeg går i seng." Hun løftede sin barm en smule op, hvor hun lagde hovedet lidt på skrå.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 3 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Man Jan 01, 2018 9:55 pm

Mina nikkede det til hun sagde. ”Nemerlig, det er utroligt hvor enige vi er… men det godt nok langtid siden jeg har fået noget på den dumme, hvis du forstår hvad jeg mener.” Hun klukkede over sig selv. ”Hvad med dig?” Nysgerrigt satte hun hovedet på skrå. ”Hvis det altså ikke er for meget at spørge om.”
Nu snakkede hun om hendes far. Som forventet var hun fuldstændig enig i hvor ondsvagt det var at han havde kappet kontakten. ”Præcis! Men nej, han finder det tvært imod pinligt og hvad angår mine soldater, så mener han at de er fuldkommen svage for at tage over ordre fra mig…” Hun himlede med øjnene. ”Men det vil snart ændre sig… og det med vi ikke har brug for dem… er du sikker? Hvis vi ikke havde dem vil vi jo ikke længere kunne skabe børn.”

Hvis hun bare havde siddet indenfor hele sin barndom, var det da klart at hun bestemt ikke havde lavet noget sjovt overhovedet. ”Ahhhh… med andre ord… du har været et kedeligt lille barn.” Hendes nedladende ord, gjorde bare at han fnyste kærligt og ellers vendte ryggen til hende. ”I så fald har jeg ikke noget på dig… siden du har været et kedeligt lille barn.”
Cloud rystede blot på hovedet. ”De er mine vagter… de kan tænke hvad de vil, så længe de gør deres arbejde, så skal det hele nok gå.” Han fnyste og så ellers drillende hen på hende. Kort betragtede han hendes læber og faldt i staver. På det punkt hørte han slet ikke hvad hun svarede til det med hun skulle sove.
”Oh uhm..” Han rystede på hovedet og gik hen til papirerne. Her tjekkede han dem kort igennem og da han var færdig, lagde han dem på plads igen. ”Det hele ser fint ud, der er ikke noget som skal laves om.” Han smilte varmt til hende og betragtede kort hendes barm.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 3 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Man Jan 01, 2018 10:15 pm

Erina nikkede forsigtigt. De var ret enige i det meste, det var rart at snakke med Mina, mest fordi man ikke behøvede at diskutere sin mening hele tiden. Dog da hun begyndte at snakke om at det var længe siden hun sidst havde været i seng med hende, kunne Erina ikke holde sin latter inde. Hun grine kærligt med Mina. "Det er ikke voldsomt længe siden jeg fik noget, men jeg må sige at jeg godt kunne trænge til en runde mere, hvis jeg skal være helt ærlig." Hun kørte en hånd igennem sit hår, mens hun smilte kærligt til Mina. Det var længe siden hun enlig havde snakket rigtig med nogle, hvor hun hyggede sig med det.
"Du stiller bare alle dine spørgsmål, jeg er ikke særlig genert, jeg svare på hvad som helst." Hun smilte kærligt til hende, hvor hun blinkede kækt til hende.
"Jeg er sikker på at dine soldater er nogle af de stærkeste i sin rank, samt modige. Siden de ikke ser ned på dig, ved de at du er ret bad ass... Så de forstår en situation bedre end de andre mænd." Hun smilte kærligt til Mina. "Så jeg håber ikke at din far går dig på, så længe du ved at han tager fejl... Men jeg burde ikke blande mig, undskyld." Hun så ned i vandet.
"Vi er kvinder, vi ville helt sikkert finde en måde at skabe en måde at få børn på, uden at bruge mænd. Det der ville være mest trist, ville være sex... Vi ville ikke længere have sex, hvilket jeg helt sikkert ville savne." Det sidste blev sagt kækt og kærligt til Mina.

Et kedeligt barn, af en grund slog det hende lidt hårdt. "Jeg var skam sjov, jeg var bare ikke dum." Hun løftede det ene øjenbryn, hvor hun så op i hans øjne. Han kom dog igen med det, at hun var kedelig. Hun knurrede forsigtigt af ham. "Jeg var ikke kedelig!" Lød det hårdt fra hende. "Jeg var sjov og underholdende da jeg var lille, men jeg var bestemt ikke en idiot eller åndssvag, så glem det med at jeg er kedelig." Hun fnøs en smule af ham, hvor hun så ned i gulvet.
Erina blev kun mere og mere irriteret over at Cloud bare var så ligeglad med alting. "Fint, hvis du synes det fint... Så gør det ikke noget at jeg siger tingene som det er til dine folk, jeg kunne godt bruge et grin med dine ansatte... Så det fint for mig." Hun så op i hans øjne, hvor hun her lagde mærke til at han bare stirrede på hendes læber.
Hun fugtede drillende sine læber, hvor hun lagde hovedet en smule på skrå. Måske hun kunne drille ham, men dette var ikke helt sin måde at gøre det på... Måske hun skulle gøre en eller anden måde for at få ham til at kravle ned i et hul. Men hvordan.
Hun opdagede ikke helt at han kiggede på papirerne, før han valgte at sige det. Hun så op i hans øjne, hvor hun nikkede til hans ord. "Ok, jeg går med det samme klar til arbejdede... Vent.. Laves om... Det er priser det hele, du skal sige ok til at vi bruger penge på den måde, på metallet osv... Så... Er det for dyrt, eller er det ok?" Hun trådte kort tættere på ham.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 3 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Tirs Jan 02, 2018 8:21 pm

Mina smilte kærligt og drillende til hende. ”Var vedkommende god nok til at du vil have en runde mere med ham, eller er det bare mere generelt at du kunne bruge en runde mere?” Nu havde hun trods alt lige sagt til Mina, at hun bare kunne spørge hende om lige det han ville.
”Det er helt i orden at du blander dig. Min far går mig kun på en lille smule. For jeg ved at han tager fejl..” sagde hun kærligt. ”Og ja, hehe… mon ikke det er muligt at få børn på en anden måde og ja, sexen vil forsvinde, men den kan vi da også klare selv… hvis du forstår hvad jeg mener. Trods alt er der blevet lavet legetøj for den slags.” Hun blinkede kækt til hende.

Cloud fandt det underholdende hvor fornærmet hun blev. I hans øre lød det bare som om at hun havde været et kedeligt barn. Trods alt lavede hun ikke andet end at sidde indenfor… det var i hvert fald det hun sagde. ”Haha, tag det roligt Erina. Jeg hentydede bare til at du var kedelig, siden du sagde at alt du lavede var at sidde indenfor og arbejde.” Han klikkede her drillende med tungen.
Hun ønskede at snakke med vagterne om hans historie. Igen klukkede han bare af hende og kiggede ellers ned på papirerne. ”Ja, det er helt i orden. Prisen skal du ikke bekymre dig om, du laver bare det nu skal og bruge de penge du nu vil på dit arbejde.” Han smilte her charmerende til hende.
Roligt gik han hen imod hende, hvor han her sneg en arm om hendes hofte og trak hende ind til sig. ”Hvad siger du til at blive inde hos mig?” han lod læberne glide ned af hendes hals. ”Du vil i hvert fald ikke fortryde det.”
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 3 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Tirs Jan 02, 2018 8:33 pm

Om han var god nok... Det var jo enlig Cloud de snakkede om nu, men det ville hun nok ikke sige. "Det kan man vel godt sige... Jeg synes han var bedre end hvad jeg har prøvet, så det ville næsten være dumt ikke at hygge sig med ham igen." Hun smilte kækt til Mina. "Men sådan er det hver gang man har hygget sig med en god en."
Erina nikkede forsigtigt til hendes ord. "Selvfølgelig... Så længe du ikke lader det gå dig på." Lød det kærligt fra hende, hvor hun lagde hovedet lidt på skrå. "True, vi kan klare det meste selv, hvem har brug for mænd." Lød det kærligt fra hende, hvor hun forsigtigt lod en hånd køre over hendes hår og ned af hendes skulder. Legetøj? Gad vide hvor mange der enlig brugte det legetøj, og var det bedre end det normale?? Hun kunne ikke helt sige noget om det, men burde hun skaffe et?? Hun rødmede lidt ved tanken.

Erina så sig kort rundt. "SSelvfølgelig en fyr der aldrig har skulle arbejde og ikke ved hvordan det er at få jord under neglene, er en der begynder at snakke om at dem der arbejder hårdt er kedeligt. Men sådan kan man vel altid sige det, især fordi du ikke rigtig har så meget at snakke om." Hun trak blidt på skulderne og så ned i gulvet, inden hun løftede hovedet og så op i hans øjne igen.
Hun kunne bare bruge de penge hun ønskede at bruge? Hun nikkede forsigtigt af hans ord. "Ok... Hvis du siger det, mange tak." Lød det kækt fra hende, inden hun så småt begyndte at vende sig om, dog som hun vende sig om følte hun hans arm snige sig omkring hendes hofte og hun blev nu trukket ind i hans favn. "Hvad skal det betyde?... Blive hos dig eller...." Hun stoppede sine ord, i det hans læber ramte hendes hals. Hun følte sin krop sitre og benene ryste under hende. "Du er lige.... Hvor underlig er du... Tror du bare jeg falder for dig med det samme." Hun lagde hånden imod hans bryst. "Er du ok med alt dette??... Hvad gør du hvis jeg falder for dig." Lød det drillende fra hende, hvis hun var heldig kunne hun mobbe ham og lade som om hun var vild med ham og hey, måske det ødelagde hans stemning.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 3 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Tirs Jan 02, 2018 8:48 pm

Mina lyttede nysgerrigt med, imens hun snakkede om at fyren fra før, havde været ret så god. ”I det tilfælde… skal du bare gøre ham engang til. Du skal ikke engang tøve! Hvis han er så god, så behold ham!” Hun løftede på en finger og grinte kærligt. ”Hvis jeg var så heldig så… hehehe..” Hun tog en hånd op imod sine læber.
Da Erina pludselig begyndte at rødme, satte hun hovedet på skrå og langsomt fik hun et lumsk smil på læben. ”Tænker du over at bruge legetøjet nu?” Hendes smil var til sidst et joker smil.

Selvfølgelig skulle hun bruge dette med at han aldrig havde arbejdet. Han himlede bare med øjnene og rystede ellers på hovedet. ”Beklager jeg sagde noget.. du var garanteret det sjoveste barn i hele byen.” Han klikkede drillende med tungen.
Noget inde i hende ønskede at dette skulle ske og noget sagde sikkert til hende, at det var en fælde og hun burde ikke gøre det. Eller, det gik han i hvert fald ud fra. Nu spurgte hun pludselig ind til hvad han ville gøre. Han løftede bare på et øjenbryn og smilte forførende til hende. En af hans hænder gled ned på hendes bagparti. ”Du forsøger at snakke dig udenom Erina.” Med et sæt havde han fået hende vendt om, så hun stod med ryggen til ham. Her lod han sine hænder kører op af hendes krop. ”Lige pt forsøger jeg ikke at få dig til at falde for mig. Tvært imod prøver jeg bare på at tænde gnisten inde i dig..” Hviskede han i hendes øre. En af hans hænder kørte under hendes kjole.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 3 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Tirs Jan 02, 2018 9:14 pm

Beholde ham, sagde hun. Men hun kunne da ikke bare hygge sig sådan med Cloud, det ville bare ende galt på et tidspunkt. Hun lagde en finger mod sine læber. "Tja, jeg burde ikke tøve med at få en god oplevelse ud af det, men jeg føler hellere ikke at jeg bare skal forvente at han hygger sig med mig hver gang, og man kan vel ikke bare ligge op til en man ikke er sammen med konstant, kan man?" Hun så imod Mina.
"Ikke at jeg er helt vild uskyldig, men jeg vil bare ikke mene at man skal forsætte med at knalde en man ikke er sammen med, da det tit ender med at den ene person får bare lidt følelser for den anden og den form for drama har jeg ikke brug for." Lød det kækt fra hende, hvor hun sendte Mina et kækt lille smil. "Du er sikkert så heldig, jeg er sikker på at alle ville hygge sig med dig." Lød det drillende fra hende.
Dog så snart samtalen kørte om på legetøj, kunne hun ikke styre sin rødmen, hvilket Mina selvfølgelig lagde mærke til. Erina så kort væk, hvor hun plaskede vand i hovedet på sig selv. "Tja... Som om den tanke ikke også har strejfede dig. Hvem ville ikke overveje det, når den mulighed nu er der. Selvom det ville blive akavet, hvis nogle nok fandt den." Det sidste blev mumlet, mens hun så på væggen ved sin side.

Han var sarkastisk, det var så tydeligt også den måde han klikkede med tungen på og så imod hende. Hun løftede det ene øjenbryn, mens hun kort fnyste. Seriøst denne samtale ville bare ende ud i et skænderi, så hun burde nok bare holde munden lukket. Det var tit det nemmeste, især fordi han ikke kendte hende og hun kunne ikke bevise at hun var sjov da hun var lille.
Han svarede ikke rigtig på hendes ord, i stedet vende han hende meget hurtigt om, så hun nu stod med ryggen til ham og han stod helt op af hende. Hans hvisken i hendes øre, fik hende til at rødme en smule. Godt det var mørkt og hun stod med ryggen til ham, dog det at hans hånd kørte tirrende op af hendes krop hjalp hende ikke med at sige nej til ham. Hun bed sig forførende i underlæben, mens hun følte hans hænder kærtegne hendes krop.
Han var bestemt ikke så forførende ude i køkkenet, så dette overraskede hende bestemt! Hun følte sig selv ånde dybt ud, i det han hviskede i hendes øre og kørte sin hånd op under kjolen. Hun lagde sin ene hånd på hans arm der kørte under hendes kjole, men ikke for at stoppe den, hun lagde den der mest. Hvor hendes åndedræt blev mere tungt og hun kunne mærke sin krop varme sig selv op. Hvorfor var han så skide charmerende nu?!
Det var han virkelig ikke sidst, så dette var bestemt en overraskelse for hende, hun forstod nu rygterne om hvor forførende han enlig var. Hun kunne ikke engang komme på et comeback, han havde hende seriøst i sin hule hånd lige nu. Hun rystede under hans berøringer og sukkede sødt af hans små bevægelser, mens hun kunne mærke sig selv ville have mere. "Du... Tirre.... Idiot..." Lød det lavt fra hende, mens den anden hånd trak hans anden hånd op til hende barm, hvor den nu blev presset imod hendes barm, mens hun følte kroppen varme op og hans krop presse sig imod hendes ryg.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 3 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Ons Jan 03, 2018 3:24 pm

Mina løftede drillende på et øjenbryn. ”Selvfølgelig kan du det… hvis begge parter ønsker at være sammen seksuel, så er der vel intet galt i at ligge op til ham hver gang du vil have det… dog, hvis du er bange for at følelser udvikler sig, så er det nok bedste at lade være med at gøre det mere..” Hun gned en finger henover sin hage. ”Ender du måske med at få følelser for ham hvis i bliver ved?”
Alle ville gerne hygge sig med Mina? Dette fik hende til at smile en smule flovt. ”Dog ikke… manden jeg har givet mit hjerte til, ved ikke engang at jeg eksisterer… eller, han spiller i hvert fald svær at få..” Hun sukkede irriteret. ”Og ja, hvis nogle fandt legetøjet, ville det gå hen og blive ret så pinligt.”

Cloud havde forventet at Erina ville gøre en smule mere modstand imod ham. Tvært imod var hun hurtig til at falde i hans spind. Han smilte ved tanken og kyssede nu ellers hendes hals. Den anden hånd hun havde haft ført op til brystet, blev så ganske fint brugt og ikke et sekund blev spildt. Hendes lille hvisken, fik ham bare til at klukke imod hendes hals, hvilket vil kilde en smule. ”Og du brokker dig fordi?”
Før hun kunne stoppe ham, havde han fået sat sig på sengen, stadig med hende imellem sine ben. Her fortsatte han ellers med hvad han var i gang med.
Når hun havde fået en rar lille afslutning, ville han fjerne sig fra hende, efter at have kysset hendes hals to eller tre gange. Lavt og kærligt klukkede han, hvorpå han gik hen imod sit skrivebord. ”Du kan gå tilbage til dit arbejde nu... hvis det altså var det du ville.” Han smilte kærligt, samt drillende til hende.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 3 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Ons Jan 03, 2018 3:47 pm

Erina nikkede forsigtigt til hans ord. Nemlig, hvis begge ønskede sex og ingen følelser var der intet problem. Hun sendte hende et kærligt lille smil, mens hun lod Mina snakke ud. "Det ved man aldrig, sidst jeg konstant havde sex med en fyr, endte jeg med at blive rigtig glad for ham.... Så jeg er måske en smule nervøs over at jeg falder for en person igen, hvis jeg hygger mig for meget med ham." Hun lagde en finger imod sine læber. "Jeg tror bare jeg skal kende min grænse også tage afstand fra ham enkelte gange." Hun så op på Mina, hvor hun kærligt sendte hende et smil.
Manden hun var faldet for!? "Whut, er du vild med en? Det er ikke Cloud vel? Hvem er det??" Lød det drillende fra hende, hvor hun fulgte hende med øjnene. "Hvem er det, hvem hvem hvem! Sig det!" Lød det ivrigt fra hende.
"Kommer vel an på hvem der finder det.... Hvis det bare var en veninde der fandt den, ville jeg bare lave sjov med det, ikke så meget andet." Lød det kækt fra hende.

Erina måtte indrømme at hans læber imod hendes hals og hans lille klukken imod huden, fik hendes knæ lavet om til smør. Det var virkelig hårdt at blive stående på sine ben, især fordi han var så ihærdig med hendes krop. Hvert sted fik opmærksomhed og hun kunne ikke andet end at stille sig lidt op af ham og sukke søde lyde nær hans øre. "F...Fordi..." Lød det kort fra hende, hvor hun pludselig blev trukket ned og side imellem hans ben. Selv dette fik hende til at sitre en smule.
Hun kunne ikke engang få ordene ud, hun kunne knap nok skubbe sig fra ham, alt hun kunne var at sukke og nyde hvert øjeblik. Men hvorfor sagde hendes hjerne nej, når kroppen skreg efter det. Plus han forsatte, han tirrede totalt hendes krop og stimulation i hjernen! Hun rødmede, mens hun forsøgte at holde stønnene inde, mens hun lænede sig tilbage imod ham, hvor hun her ikke rigtig kunne få sig selv til andet end at løfte sin hånd op til hans kind og dreje hans ansigt, hvor hun havde sit baghoved imod hans skulder og nu pressede deres læber imod hinanden.
Det var sjovt, hver gang hun nåede et højde punkt, havde hun altid den største lyst til at kysse en person, måske det bare var den varme følelse af ens læber imod hendes, ellers så var det bare den kærlige fornemmelse kys enlig gav en. Men hun havde som altid lidt brug for det, når hun nåede et klimaks.
Dog så snart alting blev afsluttet, fjernede han sig fra hende, mens hun sad med hænderne imellem sine ben. Hun åndede en smule dybt ind og ud, mens han kærligt og lavt klukkede. Gud hvor var han irriterende lige nu. Hun så op på ham, med et lidt lidenskabligt skær i sine øjne, mens ansigtet viste en smule vrede. Hun rejste sig forsigtigt op, hvor hun rettede lidt på tøjet. "Det sent og mit arbejde begynder først i morgen, men tak.. Jeg vil gå i seng, sov godt." Hun gik derefter mod døren.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 3 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Ons Jan 03, 2018 4:39 pm

Mina forstod meget bedre nu hvad det var Erina egentlig frygtede. Følelser, hun ønskede ikke at få følelser for ham hun hyggede sig med og det var forståeligt nok. ”Det forstår jeg godt, men hvis du kender dine grænser, så burde du også bare lytte til dem..” Hun smilte igen varmt. ”Så snart der bare er den lille snært af følelser, burde du trække dig væk fra ham.”
Hvem hun var vild med blev et spændende topic for Erina. ”Nej nej, det er bestemt ikke Cloud. Han er en af mine soldater… en af dem der går meget op i sit arbejde og derfor ikke interesseret i at få et forhold med nogle.” Igen sukkede hun en smule opgivende og legede med vandet. ”Men hvad havde jeg forventet. Dog giver jeg ikke op.” Langsomt blev hendes smil større. ”Før eller siden vil han blive min.”
”Det er rigtigt nok.. det er vel heller ikke det pinligste der kunne ske,” svarede hun selv kækt.

Det sjove af det hele var, at selvom Erina så en smule vredt op på ham, så kunne han stadig se det lidenskabelige skær i hendes røde øjne. Han følte for bare at gøre det hele med hende, men han følte også bare for at drille hende. Og det var den holdning han forholdte sig til, til sidst. Så imens hun forlod hans værelse, så han efter hende, selv med skær i øjnene der ikke var til at beskrive. ”I lige måde, du må drømme sødt.”
Så snart hun var ude, tog han sig til læberne. Følelsen af hendes læber imod hans var der stadig. Han smilte ved tanken og gik ellers hen til sin seng. Her lagde han sig på ryggen og så op i loftet. I hans øre kunne han stadig høre hendes søde suk.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 3 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Ons Jan 03, 2018 4:51 pm

Mina forstod hendes følelse for at være bange for sine egne følelser. Hun smilte forsigtigt til Mina. "Det er lidt det jeg tænker, men jeg er en smule bange for at jeg ikke opdager mine egne følelser før det er for sent... Men jeg vil forsøge at holde øje med mine følelser, hvis jeg kan." Hun smilte forsigtigt for sig selv, mens hun lå halvt nede i karet.
Hun var vild med en fyr, fra holdet der ikke rigtig lagde mærke til hende. "Er det ikke bare at springe op foran ham og gøre ham klar over at du er der. Jeg siger ikke at du skal ændre dig, men at gå hen og snakke med ham og forsøge at hænge ud med ham, når du ikke arbejder ville måske hjælpe. Men jeg har ikke rigtig nogle tanker omkring det, jeg ved ikke hvordan man får folk til at falde for en... Jeg ved bare at desto mere hud du viser, desto mere opmærksomhed får du... Men det ville jeg ikke anbefale." Hun så forsigtigt hen mod Mina, med et drillende smil. "Nemlig!! Du får ham i din favn, før eller senere!!" Hun klikkede drillende med tungen.

Hun måtte drømme sødt? Det gav ikke helt mening for hende... Hvorfor gjorde han dette imod hende, burde hun daske til ham. På den anden måde kunne hun ikke så godt sige noget imod ham, han var konge... Ikke at hun ikke turde smadre ham, men han var godt klar over at han havde vundet over hende... Hvilket irriterede hende.
Så snart hun lukkede døren bag sig, kunne hun mærke sig selv blive en smule genert. Hun lagde sin ene hånd op imod sine læber, mens hun gik ned gennem gangene. Hun kunne stadigvæk føle hans ånde kærtegne hendes læber, men også hans hænder.... Gud hvor var dette belastende. Tænkte hun, dog med et smil på sine læber.

Næste dag ville hun være godt igang med hans armor, hun skulle igang! Så hurtigt som overhovedet muligt, selvom det nok ville komme til at tage omkring en måned at blive færdig, det var trods alt metal hun måtte arbejde med.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 3 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Søn Jan 07, 2018 12:08 am

Mina smilte igen til Erina. Det var nu rart nok bare at sidde og lytte til hende snakke. For ikke at sige at hun bare selv kunne snakke om hvad hun ville med hende. ”Du kan garanteret godt nå at opdage dine følelser, specielt nu når du siger at det er sket for dig før osv.” blidt lod hun hånden kører igennem vandet. ”Og jo… jeg kunne godt bare sprænge ind foran denne soldat, men det er ikke på den måde han ikke ser mig… det mere når jeg forsøger at flirte med ham, at han ikke ligger mærke til mig… men ja og nej, jeg burde ikke viser så meget skin i nærheden af mine soldater, det vil da først ende galt så.” Hun sagde det sidste med en latter i sin stemme.

Cloud var ikke sikker på hvad han skulle lave næste dag. Skulle han gå forbi Erina? Ville hun overhovedet stadig se ham, efter aftens hændelser? På den anden side, ville hun gerne se ham den anden dag, hvor de havde haft hygget sig på køkkenbordet. Tanken fik ham til at smile. Han var ikke sikker på hvad han skulle ellers lave. Før han kunne nå at stoppe sig selv, var han allerede på vej hen til hendes værelse. Her bankede han blidt på døren og stak hovedet ind.
”Kan jeg komme ind?” nysgerrigt så de grønne øjne rundt. Han var ikke engang sikker på hvad han ville… han følte bare for at snakke med hende.
Påklædning: https://i.pinimg.com/564x/92/63/59/9263593b645afb06d7183f57911a4841.jpg
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 3 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Søn Jan 07, 2018 12:23 am

Måske, men hun kunne godt frygte lidt at hun ikke ville opdage dem i tide. På den anden side ville følelser ikke bare komme, de ville opbygge sig, på den måde ville man opleve dem og opdage dem. "Sikkert." Lød der kærligt fra hende, hvor hun så rundt.
Han lagde ikke mærke til hende, når hun flirtede med ham. "En god måde at få hans øjne åbnet på, er ved en fest. Hvor du måske ser en smule anderledes ud, ikke vildt, han skulle ikke blive vild med dit nye look, men det er han måske opdager at du er mere end en stærk kvinde, kan tit gøre lidt." Hun sendte et lille smil til hende. "Det ville ikke ende galt, men det kan altid ende galt, uanset hvad. Så ville jeg nok tage ham med til en fest og forsøge at bruge en del tid på ham, hvis det er." Hun sendte hende et kærligt lille smil.

Erina var enlig bare gået ned til smeden med papirene, iført sit nattøj. Hun var kold, folk kunne se hende på hvilken som helst måde de ville, det betød ikke at hun ville hygge sig mere med dem bare på grund af det. Dog måtte hun indrømme at smeden havde set på hende som kunne han spise hende. Men nu galt alt ham, han skulle bare lave det han kunne og hun skulle sy stoffet indenunder.
Ikke at hun behøvede at gøre det med det samme, da det nok ville tage omkring en måned at smede tingene sammen og en uge at sy stoffet indenunder, så hun havde god tid. Måske hun skulle slappe af endnu en dag, det var altid rart, eller tjekke om der var noget stof hun kunne bruge der inde, helst noget der gav luft så han ikke svedte helt vild.
Hun kørte hænderne ind under nakken og løftede kort håret op, så det elegant faldt på plads igen, lige i det øjeblik Cloud kom ind. Hvor hun vendte blikket imod ham, med de strålende og nærmest forførende røde øjne. Hun så kort ned af ham og derefter op af ham. "Du kommer bare ind, jeg laver ikke noget." Lød det kort fra hende, hvor hun rettede en smule på sit nattøj. Måske hun skulle skifte så han ikke havde samme mulighed igen, som i går aftes. Selvom det var rart.... Nej stop Erina!! Hun rystede kort på hovedet. "Noget jeg kan hjælpe med." Hun trådte elegant mod ham, med svingene hofter.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 3 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Tirs Jan 23, 2018 9:59 pm

Mina satte en finger op til sine læber. En fest... hun skulle bare holde en fest og på den måde ville han lægge mærke til hende. "Tjah måske... hvis han overhovedet vil lægge mærke til at jeg er der..." Hun kradsede sin kind og grinte kærligt. "Men du har ret, det er da en måde at få hans opmærksomhed på. Så, måske jeg kan snakke med Cloud om at holde en fest? Som regel plejer han at elske og lave fester, hvis de altså ikke er den kedelige slags af dem... hvilket det nok bør være, hvis jeg skal klædes fint på."
Hun smilte kærligt til hende.

I det Erina sagde, at han sagtens kunne træde ind, trådte han forsigtigt ind af døren og så sig omkring. Det lå til at hun var alene. Da han så på hende, kunne han se at hun stadig var iført tøjet fra i går. Et smil voksede nu på hans læber, da det trods alt mindede ham om gårdagens hændelser. Først lidt efter, gik det op for ham at hun rent faktisk havde haft spurgt ham om noget. For ikke at sige hun pludselig gik hen imod ham med svingende hofter. "Oh ja... Mina snakkede om noget med en fest... ville høre om du havde tid til at syge et nyt jakkesæt? De jeg har er ved at være slidte." Han smilte varmt til hende og satte sig i hendes sofa.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 3 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Tirs Jan 23, 2018 10:20 pm

Erina rystede blidt på hovedet. "Man kan sagtens være fin til en mere vild fest, bare rolig... Men du burde snakke med Cloud om han overhovedet ønsker at holde en fest, for hvem ved, måske han ikke er i humør til det." Lød det kærligt fra hende.

Erina stoppede op foran ham, mens hun lyttede til hans ord. Hun lyttede forsigtigt til hans ord. "Ja hun snakkede om en fest i går aftes." Hun lagde armene over kors, mens hun så op i Clouds øjne, de smilte nærmest ligeså meget som hans læber. "Jeg kan sagtens lave et jakkesæt, alt efter hvornår du skal bruge det, for hvis du skal bruge det allerede i morgen aften, er jeg ikke sikker på jeg kan nå det." Hun trådte derefter væk fra ham, hvor hun bukkede sig forover for at tage en mappe på den nederste hylde, hvor hun smed den på sit skrivebord. "Hvilken form for jakkesæt skal det være. Der er nogle tegninger af de forskellige jeg kan lave, så peg på den du kan lide også skal jeg lige have taget dine mål endnu engang." Hun lagde armende endnu engang over kors, hvor hun skød hoften ud til siden.
"Oh.. Og hvis dine er slidte, så kom gerne med dem herind så syer jeg nogle magentil så du endnu engang har nogle nye." Hun lagde hovedet forsigtigt på skrå.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 3 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum