Tokyo City
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Seneste emner
» Apocalypse vol. 2.
My gorgeous tailor - Erina - - Page 6 EmptyTirs Feb 18, 2020 12:08 pm af Erina

» Highway through the dangerzone!
My gorgeous tailor - Erina - - Page 6 EmptyLør Feb 15, 2020 1:48 am af Haru

» Apartment issues.
My gorgeous tailor - Erina - - Page 6 EmptyLør Feb 15, 2020 1:33 am af Haru

» Highschool over again!!
My gorgeous tailor - Erina - - Page 6 EmptyFre Feb 14, 2020 10:06 pm af Haru

» A new univers... - Joaquin-
My gorgeous tailor - Erina - - Page 6 EmptySøn Jan 19, 2020 12:16 am af Haru

» Office flirts
My gorgeous tailor - Erina - - Page 6 EmptyTors Jan 09, 2020 1:42 am af Haru

» Apocalypse
My gorgeous tailor - Erina - - Page 6 EmptyTors Jan 09, 2020 1:05 am af Haru

» Forget me not. -Zack-
My gorgeous tailor - Erina - - Page 6 EmptyTirs Nov 26, 2019 12:35 am af Chain

» The demon and the angel -James-
My gorgeous tailor - Erina - - Page 6 EmptyTors Okt 31, 2019 1:32 pm af James


My gorgeous tailor - Erina -

2 deltagere

Side 6 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 6 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Lør Jun 09, 2018 8:31 pm

Cloud rakte kort tunge af hende. ”Så mange har jeg heller ikke været sammen med, også alligevel…” han løftede på skuldrene og tog en tår af sin øl. ”Og ja, jeg kan godt finde det frækt at blive bundet. Ikke at det er det største turn on i verden, men det er da frækt når en kvinde kan være dominerende og virkelig vise at hun ønsker at have en.” Han så kækt hen på hende. ”Men sådan har du det vist også med dine mænd. Du elsker at de tager styringen.” Han blinkede til hende.
Da hun sagde at det var typisk ham at kunne lide doggy style, rakte han igen bare tunge af hende. ”Det kan være ret så hot okay… og virkelig? Du elsker at se folks ansigter… hvorfor? Ser man ikke bare sjov ud når man har sex… eller, jeg ved kvinder ser frække ud, men mænd… jeg kunne ikke forestille mig at vi ser godt ud når det er.” han havde en lav tone. En smule forførende ligesom hendes.
Hans første gang. Her gjorde han en lille skærende grimasse og kløede sin nakke. ”Giiis… uhm… den… ja… det var med den her pige… jeg var stukket af hjemmefra… ned i udkanten af byen. Jeg frøs og alt den slags… hende her pigen, inviterede mig ind… vi snakkede sammen hele dagen og aften… jeg fik lov til at sove hos hende… i hendes seng… den næste morgen vækkede hun mig med et kys og uhm… ja, tingene ledte til det ene også det andet… det var bare akavet. Jeg var kun 16 og vidste ikke rigtig hvad jeg skulle gøre.” Han grinte og kløede sin nakke. ”Og det var egentlig ikke så rart.”

Cloud fulgte med hende hen til lejligheden. Lige nu skulle han bare væk fra gaden. Der var bestemt allerede sket en masse ude på gaden og han gad egentlig ikke at der skulle ske mere. Han ville bare gerne være sammen med Erina. Det hele virkede en smule lusket. Hendes kvarter og faktummet af at hun gemte sin nøgle under måtten. ”Hvorfor er din nøgle under måtten? Der kunne folk da let tage den hvis det er det de vil.” Han lænede sig en smule op af væggen ved siden af hende. Kommentaren om at han var bedre til at ramme hullet, gjorde at han klukkede og kort kyssede hendes skulder. ”Yeah… det er jeg.”
En smule slingrende, fik han nøglen i hullet og låste herpå op. I det han trådte ind, så han sig nysgerrigt omkring. Det var helt underligt at se hendes hjem. Men også på en mærkelig måde rart.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 6 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Lør Jun 09, 2018 9:02 pm

Erina lyttede til hans ord, mens hun vippede lidt frem og tilbage med hovedet. "Nå nååå" Lød det drillende fra hende. Fantastisk han var lidt ulækker i sengen. "Så en dominerende kvinde og en person der er villig til at binde dig lidt fast i sengen." Lød det kækt fra hende, hvor hun drak lidt af sin drink og endnu engang vippede med hovedet. Hun rakte sig selv en smule tættere på ham, ved at se op på ham. Hun var kun få centimeter fra hans læber, inden hun trak sig væk fra ham igen.
"Hvem siger det..." Lød det drillende fra hende, hvor hun bed sig i underlæben og trak sig væk. "Jeg nyder en mand der kan tage vare på sig selv og som ikke er hård mod kvinder, hvis du forstår." Lød det drillende fra hende, hvor hun her tog en slurk af sin drink igen, da det her gik op for hende at hun ikke havde mere i sit glas. "Oh..." Lød det kort fra hende.
"Man ser voldsomt sjov ud når man har sex, mænd ser bare dumme ud. Rynken på panden og deres orgasme ansigt er bare gusten." Lød det drillende fra hende, hvor hun kort så sig omkring. "Men det er sjovt, meget sjovt. For ikke at snakke om at jeg nyder at kysse folk mens jeg har sex." Lød det drillende fra hende.
Det lød næsten som en dårlig kærligheds historie, ud over at det i stedet bare var en idiotisk lille ting. Hun lagde hovedet blidt på skrå, med et forførende smil. "Oh, så man skal bare kysse dig om morgen også er du klar på sex, gesss du er nem at tænde op i var." Lød det drillende fra hende. "Selvfølgelig ikke, jeg gætter på at du stank til det dengang også?" Lød det drillende fra hende.

"Jeg gemmer den under måtten fordi der ikke er andre steder, måske jeg skulle finde en snor også bruge den som en halskæde i stedet for." Lød det sarkastisk fra hende. Så snart hun rakte ham nøglen og han her kyssede hendes skulder, smilede hun bare stort til ham.
Så snart de kom indenfor trådte hun også ind, hun tog nøglen igen og lukkede døren bag sig. Roligt låste hun den, mens hun så Cloud der nysgerrigt gik rundt i lejligheden. Den bestod af et værelse og en stue/køkken der var slået sammen. Hun havde en lille to mands sofa i rummet og et sofabord, stedet var en smule støvet, men ellers ryddet.
Hun valgte dog at gå hen for at åbne døren. "Puh hvor er her indelukket." Lød det fra hende, hvor hun slog lidt på vinduet, der selvfølgelig ikke gad at åbne. "God fucking!!" Lød det irriteret fra hende, hvor hun slog kanten og den her åbnede, så en lille vind ville suse igennem rummet.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 6 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Lør Jun 09, 2018 10:44 pm

Igen rakte han bare tunge af hende og himlede med øjnene. ”Ja, engang imellem… det kan være hot.” Han kunne godt se på hende at det var hun bestemt ikke helt tilfreds med. ”Ahhh, okay… jeg forstår… du vil gerne elskes og ikke have et godt knald i sengen… det er det du er ude på… du elsker ikke bare at blive gennem****** engang imellem.” Ja, han vidste godt at det var et forkert sprog at bruge. Men af en eller anden grund ville han gerne se hendes reaktion. ”Men… hvis du kan godt kan lide missionæren, for at se folks ansigter, men mænd laver grimme ansigter… hvordan hænger det sammen?” han lod sit hoved hvile i sin hånd imens han så på hende. Her viftede han til bartenderen for at han skulle bringe Erina en anden øl. ”Men hey det giver vel mening hvis du kan lide at kysse dine mænd.”
Reaktionen på hans historie, gjorde at han rødmede en smule og gled en hånd ned af nakken. ”Yeah øhm… et kys om morgen er ikke nok længere, men dengang var jeg en teenage dreng… og hey! Jeg er ikke dårlig nu… det ved du udmærket godt.” Han blinkede her til hende og lænede sig lidt imod hende. ”Du lader til at nyde det hver gang.”

Cloud nikkede til det hun sagde. ”Det lyder rent faktisk som en god ide. Du ville kunne få det til at fungere.” Han trådte ind i lejligheden og så sig omkring. ”her er hyggeligt.”
Meget småt. Men hey. Han var også en forkælet prins, som var van til meget plads. ”Her er øhm… ja en smule indelukket. Men, det er ikke det værste…” da hun endelig fik åbnet vinduet, klukkede han og satte sig på sengen. ”Det er en rar lille lejlighed… så, hvor mange år boede du her?”
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 6 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Lør Jun 09, 2018 11:10 pm

Hun klukkede blidt af hans ord, hot ligefrem. Han var jo dum at høre på, sådan at blive bundet det kunne lede til voldtægt. Hun rystede kort på hovedet. Da han sagde de lidt beskidte ord adskilte hun sine læber og grinte kort højt. "Wow... Nu tager du helt fejl! Jeg er ret glad for god sex, meget god sex... Men jeg finder nu et kys som noget af det mest opvarmende ting man kan gøre." Hun klikkede med tungen. "Jeg finder et kys så hedt at bare et lille kys kan få mig til at rykke helt tæt på en fyr, mærke hans krop." Hun kørte en hånd op af hans lår, hvor hendes stemme kun blev mere og mere forførende. "Føle ham presse sig mod mig, hvor jeg derefer kan mærke min krop rasle, ryste og skrige efter fyrens krop." Lød det forførende fra hende, inden hun trak hånden til sig.
"En mands grimme ansigt er sjovt og giver mig et lille boost i selvtilliden, han kan ikke se bedre ud end jeg. Så det holder jeg af." Lød det kækt fra hende, hvor hun så ned i sit glas en smule dissapointed. "Jeg har aldrig haft en fyr." Lød det kækt fra hende, hvor hun kort tog fat i øllen og blinkede kort til Cloud.
Nyde hans kys? "Du tager fejl, vi kvinder er gode til skuespil. Så længe vi stønner jeres navn og højt nok så føler i jer ikke forfærdelig... Så... Skuespil." Lød det kækt fra hende, hvor hun tog lidt af øllen og nær havde spyttet den ud igen. Hun holde en hånd op foran sin mund, men fik det slugt, inden hun så på flasken. "Eh... Pis vand?" Hun skubbede den her væk.

"Selvfølgelig ville jeg kunne få det til at fungere, jeg kan få alt til at fungere." Lød det kækt fra hende, hvor hun her så ud af vinduet.
"Denne lejlighed er mit barndomshjem, mine forældre havde den til de døde." Lød det kækt fra hende. "Jeg havde en lille krybe henne ved vinduet." Lød det kækt fra hende, hvor hun her satte sit hår op i en hestehale, lige til det gik op for hende at hun ikke et elastik. "Oh... Vil du have noget? For jeg har intet i denne lejlighed der kan spises." Lød det kækt fra hende, hvor hun gik ud på badeværelset og kort tid kom tilbage.
"Jeg kommer om et kort øjeblik." Her gik hun ud af døren igen og forsvandt kun kort, inden hun kom tilbage med toiletpapir. "Så har vi lidt til i morgen." Lød det fra hende, inden hun gik ud på baddeværelset igen.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 6 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Lør Jun 09, 2018 11:38 pm

Kys. Han klukkede og aede igen ned af sin nakke. ”Javel ja… kys det…” Ordene forsvandt som hun begyndte at køre en hånd op af hans lår og læne sig imod ham. Hendes ord var forførende og han var endnu engang hypnotiseret af hendes bevægelser. Han så ned på hendes læber og skulle lige til at læne sig frem, til hun rykkede sig væk.
En mands grimme ansigt. Vent, syntes hun så også at han var grim under sex? Burde han tænke mere over sine ansigter når han havde sex? Men, det ville ødelægge sexen at han skulle fokusere på dette? Han sukkede og lyttede ellers til hende. Hun havde ikke nogle fyr. Her grinte han bare af hende. Det havde hun haft og det vidste hun udmærket godt. Men ja, ikke nu.
Da hun ikke kunne lide øllen, tog han den og bad bartenderen om at give hende noget andet. Siden bartenderen kunne lide hende var han hurtig klar med noget andet at drikke.

Cloud smilte da hun nævnte barndomshjem. Det var ret sødt. Han lagde sig på sengen og lyttede til fortællingen. ”Jeg kan godt lide den historie… en krybe nær dine forældre… det må være rart… dine forældre tog sig af dig og ikke bare tjenere.” Han satte sig her op i det hun kort forsvandt. Da hun tilbød mad. ”I så fald, kunne jeg godt tænke mig noget luft.” Han blinkede til hende. I det hun forsvandt, lagde han sig ned på sengen og da hun kom tilbage med toiletpapiret gav han hende en tommelop. Han kløede sin pande.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 6 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Lør Jun 09, 2018 11:59 pm

Hun nød virkelig at han konstant blev lidt hypnotiseret af hende, hun nød det virkelig. Han var sjov og også ret rar at snakke med. Hun adskilte kort sine læber, hvor hun fugtede dem med tungen inden hun trak sig lidt væk både for at undgå kysset og for at være lidt drillende for ham.
"Hvad griner du af, er det forkert at jeg aldrig har haft en kæreste før?" Hun daskede kort til ham, hvor hun her så mod bartenderen. "Jeg har bare aldrig haft det forhold med nogle, så du burde ikke grine af mig, hvad nu hvis du såre mine følelser." Lød det drillende fra hende, mens hun langsomt førte flasken op til sine læber.
Så snart Cloud tog den så hun lidt tøvende op på ham, lige til bartenderen nu kom med noget andet. Hun tog imod den nye alkohol, hvilket bare var rum og cola. Meget bedre end ingen ting! Hun drak det med velbehag, hun så op på ham, hvor hun her sad og overvejede om hvad der ville være sjoveste, sex på wcet eller gaden. Det ville nok være gaden, hun havde aldrig rigtig haft sex på gaden wcet var sket et par gange så gaden ville være sjovest nu.

"Nær mine forældre, pfff... Jeg stod i stuen, men nok fordi de ikke ville have sex foran mig som lille." Lød det drillende fra hende. Hun gik forsigtigt rundt i stedet, hvor hun smed sine sko hen i et hjørne. "Tjenere sådan noget havde vi ikke råd til, nyd det i stedet for at brokke dig. At bo som fattig er ikke en fryd, men hellere ikke forfærdeligt når man vokser op i det." Lød det kækt fra hende.
Kort tid kom hun tilbage ud, hun var dog kun iført undertøjet denne gang, hun hang sin kjole op i et skab. Hun gik derefter hen til værelses døren. Her stillede hun sig op af dørkarmen og krydsede sine arme. "Seriøst... Du sover på sofaen, ikke sengen... down dog." Hun pegede på gulvet, som man ville sige til sin hund at den skulle ned fra sengen.
Hun fortsatte dog med at stå op af dørkarmen.
https://i.pinimg.com/564x/bb/74/e9/bb74e99af9f3d1250c31e9c7b6f24a3b.jpg <- Dog i rød.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 6 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Søn Jun 10, 2018 12:31 am

Cloud tog en tår af den nye øl. ”Nej, det er ikke forkert… men jeg ville ikke sige at det er sandt, at du aldrig har haft en fyr. Du har trods alt hygget dig med nogle stykker.” Han smilte drillende til hende. ”Men undskyld hvis det sårede dine følelser. Men hey, det er bedre at slet ikke have været i et forhold, end at have oplevet nogle forfærdelige nogle. Eller, det vil jeg i hvert fald mene.” Han drak en ordentlig tår af sin øl. Herpå så han hen på hende med et smil.
Han havde ingen mistanke om hvad hun sad og planlagde.

Han grinte over det med forældrene. ”Det kan der vel være noget om… Men alligevel… at have tjenere og barnepiger, var skam ikke det sjoveste som barn.” Han smilte stadig imens han stirrede på loftet. ”Men ja, jeg bør ikke brokke mig. Der kunne have været meget værre ting at beklage sig over.”
Han var skam ved at døse hen, i det hun pludselig stod op af dørkarmen iført… wow. Hvorfor var det at han bare aldrig kunne blive træt af at se denne krop foran sig. ”Wow. Er du sikker på at jeg ikke kan få lov til at sove i sengen.” Han havde for længst rejst sig op for at gå hen imod hende. ”Vi kunne trods alt nyde hinandens selskab… og jeg kunne nyde det du har iført dig i… wow.” Han lagde her hænderne på hendes hofter, imens de grønne øjne kørte op og ned af hende.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 6 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Søn Jun 10, 2018 12:51 am

Erina lagde hovedet en smule på skrå, hvor hun så op på ham. "Oh ja jeg har knaldet folk, men ikke været i et forhold med nogle. Ellers siger du lige nu at jeg er i et forhold med dig fordi vi har haft sex." Lød det kækt fra hende, samt en smule drillende fra hende. "Alle forhold er forfærdelige så det er bare dumt." Lød det kækt fra hende.
"Måske man tænker at det ikke er lort, men nævn et enkelt forhold der ikke er lort hvad som helst. Du kan helt sikkert ikke nævne et forhold uden problemer for ikke at snakke om at du ikke kan finde et eneste forhold hvor manden ikke er lort!" Lød det en smule højt fra sig, hvor hun her tog en stor tår af sit glas, kun for at hoste lidt. Gud hvor var den stærk!?

"Jeg siger ikke det er sjovt, jeg siger bare at det er behageligt og rart med ekstra hyggeligt med tjenere." Hun klikkede drillende med tungen. "Ja du kunne være boende her, her kunne du bruge din tid her, et lille lummelt hul hvor du bliver sultet enkelte gange." lød det kækt fra hende.
Erina havde som altid et ar på sin talje et stort og grimt et, ikke at det gjorde hende så meget. Det var trods alt sket som lille." Hun løftede hovedet da han pludselig rejste sig op, hun beholde dog et smil på sine læber. "Oh no no no." Lød det kækt fra hende mens hun rystede på hovedet. "Jeg sover ikke ved siden af mænd." Lød det kækt fra hende, mens hun fulgte ham med øjnene.
Så snart han lagde en hånd på hendes hofte rettede hun sig op så hun ikke længere stod op af dørkarmen længere. "Det jeg har iført mig i? Jeg har altid haft det på, siden festen startede." Lød det kækt fra hende. "Du kan nyde det alt hvad du vil, men det betyder stadigvæk at du ikke får lov til at sove i sengen. Sengen er ikke for hunde, hunde sover i stuen, hvor de kan snige sig op i sofaen eller ligge på gulvet." Lød det kækt og forførende fra hende.
Hun krydsede her sine arme igen, hvor hun holde øjenkontakt med ham igen, dog med et kækt lille smil på sine fyldige læber. "Down boy." Lød det forførende fra hende.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 6 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Søn Jun 10, 2018 1:22 am

Cloud rystede på hovedet. ”Fint, fint… whatever you say.” Han løftede på sine hænder. Et tegn på at hun fik ret og han fik fred. Og hun havde vel ret. Hun havde ikke været i et forhold med dem, men blot haft sex. Og det kendte han alt for godt til at være enig i, at det gjorde man ikke for at være i et forhold. Ikke altid i hvert fald.
Nu skulle han selvfølgelig svare på et forhold som fungerede. Her bed han sig i fingeren og så tænksom ned på sin øl. ”Jeg ved Yuuka og River skulle have et godt forhold… mine forældre har også et godt forhold og der er manden… eller min far er bestemt ikke en lort.” Han smilte kækt til hende.

Han rakte igen tunge af hende. ”Måske jeg skulle prøve at bo her… bare i denne weekend.” Her så han op på hende med et skær i øjnene. Dette skær afslørede at han mente det. Han ønskede skam at bo her. Bare for en lille tid. Så kunne han også se hvordan det ville være.
Nok sagde hun at han ikke kunne sove i sengen, men at han stadig måtte nyde hende alt hvad han ville. Dette var nok til at give ham et kækt smil på læberne. ”Okay, okay… sofaen det bliver så.” Han smilte forførende til hende og i det hun sagde down, satte han sig på sine knæ, lige foran hende. ”Heller end gerne.” her kyssede han hendes navle og derefter hendes inderlår. Her så han op på hende med et forførende smil. Hans læber begyndte at køre hen af hendes trussekant.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 6 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Søn Jun 10, 2018 1:47 am

Yuuka og River? "Og hvem er disse to, plus jeg vil vædde på at deres lille forhold er forfærdeligt derhjemme. Eller så har de sikkert issues, som utroskab eller konstante skænderier." Lød det kækt fra hende, hvor hun blinkede til ham. "Ingen har et godt forhold overhovedet, ikke en eneste." Hun lagde hovedet en smule på skrå, mens hun så op i hans smukke grønne øjne, de var en smule blanke et klart tegn på at han var fuld - Hvilket galte dem begge.
"Din far?? Ikke ligefrem ... Jeg kan ikke forstille mig at han har været god hele vejen, men mest fordi hvis du tænker over det blev de tvangsgift og han har sikkert bare lært at leve med hende, men elsker hende sikkert ikke ikke engang en lille smule." Lød det fra hende, hvor hun så en smule skeptisk på ham.

"Og hvad så med dine royale pligter min kære konge, hvem skal styre landet?" Lød det kækt fra hende. "Plus hvordan ville du bo her, som fattig eller kun med de penge du har på dig? For så vidt jeg ved kan du leve som konge selv med dine få kroner du har tilbage." Lød det kækt fra hende, det hele skulle nok blive interessant, på den anden side bekymrede det hende at han var så villig til dette da det var lagt væk hjemme fra de trygge rammer.
Da han satte sig på hug så hun ned på ham med et kækt smil på sine læber, hun måtte dog indrømme at det faktum af at han kyssede hendes mave og lår overraskede hende en smule. Et lille suk slap hendes læber, hvor hun lagde en hånd ned på Clouds hoved og kort nussede hans hoved.
"Du en dårlig hund, pænt sikker på at du tigger." Lød det drillende fra hende, hvor hun her satte sig på hug foran ham. Hun stillede sig på hendes knæ, hvor hun her fik lagt ham på gulvet og kravlet over ham, lod en hånd køre forførende over hans mave for at løfte hans trøje op. "Se... gulvet er ikke så slemt at sove på." Lød det drillende fra hende, hvor hun her rakte ned efter hans læber, men stoppede sig selv fra at ramme dem. "Eller er du uenig?" Lød det kækt fra hende, kun med få centimeter fra hans læber.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 6 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Søn Jun 10, 2018 2:14 am

Cloud kunne vel ikke rigtig forklare hende hvem Yuuka og River var. Så godt kendte han dem ikke engang selv. Han vidste bare at hun blev ved ham, også selv om de havde nogle voldsomme uenigheder. Han sukkede og kørte en hånd igennem sit hår. Dog blev hun ved med at sige at der ikke var nogle som havde et godt forhold og af en eller anden grund generede det ham. Specielt da hun sagde at hans far ikke engang elskede hans mor. Her bankede han ned i bordet og så vredt på hende. ”Det er nok nu Erina…” så snart de havde fået øjenkontakt, så han den anden vej og drak en tår af sin øl.

Cloud sukkede. ”Yeah… jeg kan sende en ravn og sige de må tage sig af tingene, bare for nogle få dage og ja, jeg lever bare lidt af de penge jeg har på mig. Men ikke dem alle sammen, det kan du holde styr på. Hvad siger du til det?” Han så igen op på hende med lysende øjne.
I det sukkede undslap hendes fyldige læber, smilte han kækt til hende og skulle til at trække hendes trusser ned. Dog stoppede hun ham før det skete og før han vidste af det, lå han på gulvet med hende over sig og hendes dejlige læber nær hans. Han trak hende ned i et dybt kys og kørte en hånd ned på hendes numse. Her klemte han den en smule og smilte kækt imod hendes læber. Kort trak han ud af kysset og rullede dem nu rundt, så han var over hende. Med et varmt smil så han ned på hende og begyndte her at kysse hendes hals. ”Nej… du har ret… gulvet er ret så godt.” Her kørte han en hånd ned i hendes trusser. Han fortsatte med at kysse hendes hals.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 6 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Man Jun 11, 2018 11:37 pm

Da han bankede ned i bordet så Erina op på ham og fik her et fjoget smil på sine læber. Hun kørte sit ben op af hans på en forførende måde, hvor hun kort lænede sig frem. "Someone is moody!" Lød det kort fra hende, hvor hun kørte foden op imellem hans ben og kort pressede den behageligt imod hans edlerdele. "Don't be so moody sexy." Lød det forførende fra hende.

"Sure... Det ville vi sagtens kunne gøre, men jeg er ikke sikker på at det er fint nok." Lød det kækt fra hende, hvor hun kort strakte sig en smule. "Jeg kan godt holde styr på det, men hvilken form for økonomi vil du leve under? Vil du have kød hver eneste dag, eller bare have kød om aften en til to gange om ugen, for kød er ikke noget man kan leve af hver dag som almindelig borger." Lød det kækt fra hende.
Da han trak hende ned og kyssede hendes læber, måtte hun indrømme at hun kort sukkede imod hans læber og pressede sig tæt imod ham. Hans hånd på hendes numse gjorde hende en smule rolig, det gav hende gåsehud hvilket var utrolig rart virkelig rart.
Da han trak væk så hun lidt længselsfuldt efter ham, dog som han pludselig vendte hende rundt så hun nu overrasket på ham. "Ooooh..." Lød det lavt fra hende hvor hun sendte ham et stort smil. "Du tager kontrollen." Lød det kækt fra hende, hvor hun sukkede af hans blide læber imod hendes hals. "Told you so." Lød det kækt fra hende.
Dog i det hans hånd kørte ned i hendes trusser løftede hun sin barm en smule og trak hovedet tilbage hvor et højt støn slap hendes læber. Hele hendes krop rystede under hans berøring, mens hun kort lod sin ene hånd kørte op i hendes eget hår. Hun trak den anden hånd op på sin egen barm, mens støn og suk kort slap hendes læber.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 6 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Man Jun 11, 2018 11:55 pm

Alkoholen var det der gjorde at han hurtigt glemte sin vrede, så snart hun lod sin fod køre op til hans ædlere dele og et suk forlod hans læber. ”I will try not to be moody then…” Hans stemme var en smule plørret. Skide alkohol. Han lænede sig imod hendes læber i et forsøg på at kysse hende.

Cloud lænede sig tilbage. Det var et vigtigt spørgsmål. Skulle han være fattig og ikke få kød hver dag, eller skulle han være en lidt rigere fattig og få kød hver dag? Han smilte her kort. ”Hmm, lad mig være en fattig og kun have kød en af dagene… siden vi nu kun er her tre.” Han så op på hende. ”Jeg er klar på den udfordring.” Han lavede en knytnæve og pustede sig selv op. Dette skulle nok blive godt.
Hendes lille kommentar om at han tog kontrollen, fik han til at smile imod hendes hals, hvorpå han ellers lod sine fingre fortsætte deres ”magi”. Her løftede han sig kort fra hende og så ned på hendes ansigt. Han smilte forførende over hendes suk og rystende krop. Efter at have betragtet hende, kyssede han igen hendes hals og fortsætte med at lytte til de søde støn hun kom med.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 6 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Tirs Jun 12, 2018 12:16 am

Hun kyssede ham bestemt ikke tilbage, i stedet trak hun her væk og dette var grunden til de nu luskede undenfor og en sjov lille forstilling kom til at ske for en hjemløs fyr. Hvilket ledte lidt op i at de nu var hjemme i lejligheden og lå på et lettere kolde gulv.

Erina smilede kækt til Cloud... "Ok, men jeg laver først vores økonomi i morgen tidelig ikke nu... Jeg kan ikke matematik når jeg er pløret." Lød det kækt fra hende. "Det bliver en hård udfordring." Lød det en smule drillende fra hende, mens hun kort så ned på hans læber.
Det var virkelig som om hendes krop ikke kunne holde til dette, hele kroppen rystede og hun sukkede højt og måtte nok indrømme at hun håbede på hans læber for at hun ikke ville stønne så højt længere. Dog som hans fingre fortsatte kunne han konstant mærke hendes krop ryste og trække sig tilbage, han ville kunne se hendes krop løfte sig når han pressede på de rigtige knapper og se hendes tænder kort bide ned på hendes underlæbe.
Hendes ben sprede sig kort mere, hvor hun lod sine hænder køre ned af sin egen krop. Hun lod kort sine hænder køre op af hans arm og op til hans krave og her trak hun ham lidt væk og her ned til hendes læber, hvor hun selv her sukkede imod hans læber, hvor hun kort måtte trække væk for at løfte kroppen en smule i et højt støn.
Hun kunne bestemt ikke lyve når hun var fuld, alkoholen gjorde hende ærlig selv hendes krop blev mere ærlig end før.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 6 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Tirs Jun 12, 2018 12:53 am

Økonomien ville først blive lavet den næste dag. Dette nikkede han forstående til og blinkede derefter til hende. ”Jeg tror ikke der er nogle som kan lave regning når de er fulde…” Han kløede sin kind og pustede her en smule op.
Cloud kunne ikke andet end at nyde synet og de suk hun kom med. For hver gang stønnet var højest, fortsatte han lige nøjagtig det sted. Så snart hun trak ham ned i kysset, kyssede han igen, også selvom det gemte væk hendes støn. I det, det høje støn kom, smilte han stort imod hendes læber og trak sig her væk, for at se ned på hendes kønne ansigt. ”Wow…” hviskede han kort.
Her kyssede han kort hendes læber igen. Ja, han elskede at se hende sådan. Men mon ikke hun allerede vidste det. Her ville han roligt begynde at tage sine egne bukser af og føre hendes trusser videre ned af benene. Engang imellem ville han kysse hendes hals under processen og engang imellem hendes læber.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 6 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Tirs Jun 12, 2018 1:03 am

Erina klukkede blidt og blinkede drillende til ham.
Så snart han trak væk fra kysset igen, havde hun stadigvæk sine arme en smule omkring ham, hun holde kort den ene hånd på hans nakke hvor hun kort tog lidt hårdt fat i hans nakkehår. Hendes ansigt skreg af nydelse og øjnene lyste op så snart hun åbnede dem, kun for at lukke dem i igen og bide sig selv i underlæben igen.
Hun kyssede skam igen for hver gang han kyssede hendes læber. Hun løftede sine ben en smule op for at trusserne ville glide så elegant ned af hendes ben, hvor hun her kyssede ham dybt igen. En lille banken kunne høres imod døren, hvilket fik Erina til at se tilbage på døren, kun for at kysse ham igen.

Så snart det var overstået ville han opleve at hun tog sine trusser på igen og kort strakte sig, forsigtigt gik hun ind på værelset og gabte enkelte gange. "Godnat." Lød det lavt fra hende, hvor hun kravlede hen i sengen og svang sin altid så tygge dyne over sin spinkle krop.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 6 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Tirs Jun 12, 2018 1:54 am

Stemningen imellem dem blev blot varmere og varmere. I det hun løftede sine ben, så trusserne kunne glide ned, tog han dem glædeligt af hende. Og lige som han skulle til at fjerne bh’en, kom han i tanke om Erinas principper og selv i sin fulde stat, vidste han at han ikke burde. Også selvom han bare gerne ville se det hele af hende. Lige som hans egen bukser var blevet trukket ned og læberne placeret på hendes i et dybt kys, bankede det på døren og skræmte ham en smule. Overrasket drejede han hovedet og så hen imod den. Her blev han dog blot trukket ned i et kys af Erina. Et tegn på at han bare skulle ignorer døren. Han adskilte den sidste afstand imellem dem og sukkede dybt imod hendes læber. Døren blev fuldstændig ignoreret og i stedet fortsatte han sin vej med Erina.

Efter deres lille omgang, satte han sig op og iførte sig sit tøj igen. Trods alt var her en smule koldt. Som var ingenting sket for hende, lagde hun sig op i sengen og hviskede godnat til ham. Han klukkede bare og lagde sig ellers på sofaen. Her stirrede han kort op i loftet, før han lukkede øjnene i og faldt hen i en søvn. Det var ikke til at tro at de allerede havde gjort det så meget. Shit… og det blev bare bedre og bedre hver gang.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 6 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Tirs Jun 12, 2018 2:09 am

Erina sukkede blidt og måtte indrømme at da afstanden forsvandt kunne hun ikke andet end at nyde det, hver ting med ham var rar! Virkelig rart! Hvis hun ikke kunne andet end at stønne og sukke måtte hun i stedet indrømme det med sine bevægelser og rare kyssen. Dog var det ikke denne position konstant, hun ændrede det til stolen og rytteren enkelte gange.

Erina brugte skam ikke langtid på at sove, hun måtte dog kramme dynene tæt ind til sig for at holde varmen, det var underligt for hende at skulle vænne sig til at der nu ikke var noget varme i rummende, hun havde ellers lige vænnet sig til den luksus. I stedet måtte hun nu kramme alle dynerne ind til sig og her måtte hun til sidst kravle ud af sengen for at tage natkjole på igen. Hun frøs alt for meget lige nu, oh yea?! Hun havde enlig åbnet vinduet ude i stuen.
Roligt gik hun derud og forsøgte skam på ikke at vække hende, hun måtte her forsøge at lukke et knirkende vindue uden at vække kongen selv. Hun hev den ind og i et lille smæk skar hun sig på krogen, hvilket fik hende til at bande kort.
"Fucking pis!" Lød det irriteret fra hende, hvor hun så på krogen kort. Den var sikkert rustnet og gået i stykker for lang tid siden. Hun kunne ikke engang se om hun blødte. Roligt så hun ned i hånden mens hun vendte sig om igen.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 6 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Man Jun 18, 2018 7:25 pm

Kulden gjorde det svært for ham at sove. Derfor skulle der ingenting til for at vække ham. Så i det Erina begyndte at rumstere rundt, åbnede han de grønne øjne op og så rundt efter lydene. Da han hørte hendes bandene ord, satte han sig op og gned sig i øjnene. ”Hey Erina… er alting okay?” Med forsigtige bevægelser, gik han hen imod hende og i det han så hun betragtede sin finger, kiggede han selv nysgerrigt på den. ”Ja, du bløder en smule… kom, lad os skylle det.” Han gjorde et nik til at hun skulle følge med ham hen til vasken. Hvis hun fulgte med, ville han skylle hendes finger og derefter smile varmt til hende. ”Hør uhm… her er ret så koldt… så, jeg tænkte om vi kunne dele seng alligevel? Trods alt vil det være ret varmere for os begge.” de lysende grønne øjne så hen imod hendes seng. Alt med varme fristede ham lige nu… selv Erinas krop fristede ham på en anden måde. Den var garantere dejlig varm, hvis de begge kryb under dynen sammen.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 6 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Man Jun 18, 2018 7:40 pm

Erina knurrede en smule af sin dunkende hånd, roligt rettede hun sig op da Cloud kom gående hen til hende. Hun så sig her kort over skulderen og fik her øje på ham. "Jeg uhm... Ja desværre." Lød det kærligt fra hende. Roligt gik hun med ham, med svingende hofter og stod nu med fingeren i vandet. Da han snakkede om at dele seng med hende, så hun lidt op på ham med lidt overrasket øjne. "Undskyld... Men jeg deler helst ikke seng, jeg kan ikke lide at sove ved siden af folk." Lød det forsigtigt fra hende, hvor hun kort lagde hovedet på skrå.
Hun var stadigvæk iklædt sit undertøj, hvor hun roligt strakte sig en smule. "Såå.... Hvad siger du til at jeg finder et tæppe til dig i stedet for?" Lød det drillende fra hende, hvor hun trak fingeren ud af vandet og strakte armene mod himlen.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 6 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Man Jun 18, 2018 8:29 pm

Hun kunne virkelig ikke lide at sove ved siden af folk. Her løftede han på sine skuldre og smilte ellers svagt. ”Okay, jeg respekterer vel dit valg,” sagde han lavt og smilte ellers til hende. ”Så ja, bare find et tæppe i stedet, hvis det altså kan varme noget som helst op i denne kulde.” Han klukkede kækt og gik ellers hen for at ligge sig på sofaen igen. ”godnat… for så længe.” Han lukkede blidt i øjnene i og krympede sig en smule sammen. Kulden var ved at æde ham op. Gud hvor han hadede at fryse.

Den næste morgen var han vågnet tidligt. Roligt var han gået ud for at handle noget morgenmad, som blot bestod af nogle æg og bacon. Heldigvis var solen begyndt at varme hendes lejlighed en smule op, så der var ved at blive en smule varmt igen. Han pustede ud og fortsatte med at stege æggene.
Engang imellem strakte han sig og rettede på sin skjorte. Måske det ikke havde været en god ide at blive her. Trods alt havde han ikke noget tøj at skifte til, med andre ord, han ville komme til at lugte.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 6 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Man Jun 18, 2018 8:40 pm

Da han gik væk, gik hun hen på værelset og tog her et tæppe og kom tilbage med det, kun for at se ham krybe sammen. Hun så lidt forsigtigt på ham, hvor hun her svang tæppet omkring sig og satte sig her ovenpå ham. "Du ligner en der er ved at blive alt for kold." Lød det drillende fra hende. "Har du behov for at blive varmet op eller?" Hun smilede kækt til ham og lænede sig en smule ned mod hans læber.
"Eller er tæppet nok for dig?" Lød det drillende fra hende, hvor hun her kyssede ham. Hun elskede følelsen af hans læber, de var altid så bløde aldrig ru og tørre. Samt hans skægstubbe der kradsede en smule imod hendes hud, det var rart og en smule underligt. Hun havde altid kysset folk uden skæg, måske det ikke var hendes type?

Erina stod forsigtigt op igen, hvor hun luntede ud på wcet og kom derefter ud i køkkenet. "Så du kan lave mad?" Hun så en smule forsigtigt op på ham. "Æg og bacon, jeg troede vi var blevet enig om at vi ikke skulle spise kød, det er dyrt at spise kød også bacon." Lød det drillende fra hende, hvor hun her gik væk igen. Roligt tog hun et glas og fik noget vand, roligt drak hun af det. "Soooo tired! Jeg vil bare sove, sove hele dagen væk. Mit hoved er forfærdeligt, det gør ondt." Lød det klynkende fra hende.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 6 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Man Jun 18, 2018 9:13 pm

I det han kunne høre hun kom nærmere, skulle han til at række ud efter tæppet, kun for at få et lille chok over at hun pludselig satte sig på ham i stedet. Her åbnede han øjnene og så op på hende. Før hun overhovedet havde kysset ham, kunne han allerede mærke varmen sprede sig i hans krop. ”Selvfølgelig er jeg ved at blive kold, kan du ikke selv mærke din egen kulde?” Han så drillende op på hende. ”Så ja, jeg har meget brug for at blive varmet op.” så snart hun kyssede ham, kyssede han hende igen og lagde en hånd på hendes baghoved. Forsigtigt trak han hende ned at lægge, så hun nu lå ovenpå ham. Det var mere varme. Det var rart. For ikke at sige hendes læber var bløde og det samme gældte huden.

Cloud så overrasket ned på baconen. ”Oh yeah… jeg glemte at vi ikke skulle have kød.” Han klukkede og her tjekkede til vandet han også var ved at koge. Et andet sted på køkkenbordet kunne man se nogle teblade. ”Hvis du vil… kan du bare sove videre.” Han sendte hende et smil. Selv havde han det ikke alt for godt. Men han forsøgte at stå op og lave mad. Dog, havde han mest lyst til bare at blive i sengen, ligesom hende. ”Jeg kan komme hen med maden til dig i sengen, hvis det da behager damen.”
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 6 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Man Jun 18, 2018 9:23 pm

Erina smilede drillende over hende. "Du har brug for varme og jeg fryser ikke fordi ja... Jeg sover med tre dyner." Lød det drillende fra hende, hvor hun kyssede ham dybt. Hun pressede sig tæt op af ham, hvor hun kort sukkede imod hans læber. Roligt trak hun sin hånd ned i hans bukser. Dette skulle udentvivl varme ham op, ingen grund til bekymring overhovedet.
Medmindre han ikke ønskede at gøre dette, så skulle hun da nok stoppe med det. Men det ville ikke varme ham meget hvis han bare ville makeout, ikke at hun havde meget imod det hun nød altid at kysse folk, det var altid en ting der bragte lidt fut i hendes krop.

Erina rystede blidt på hovedet. "Aldrig i livet jeg sover ikke dagen ud. Og... Bare så du ved det, så spiser vi dette i dag, men når vi kommer tilbage på slottet må du undvære kød en af dagene så." Lød det drillende fra hende, hvor hun gik væk fra ham.
Hun gik hen for at tage en morgenkåbe på, som elegant blev svunget over hendes krop mens hun lyttede til han ord. "Uuuuh. Det lyder meget godt, det siger jeg ikke nej til." Lød det kækt fra hende, inden hun gik hen og samlede en af aviserne op fra døren. Hun tog den med ind på sit værelse for at læse den, nu hvor han havde sagt at han nok skulle lave mad behøvede hun ikke at behage kongen.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 6 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Man Jun 18, 2018 9:55 pm

Han spærrede sine grønne øjne op i det hun nævnte tre dyner. ”Whut? Også har du bare i sinde at give mig et tæppe?” Mere nåede han egentlig ikke at sige, før hun placerede sine læber på hans i et dybt kys. Så var det da klart at hun ikke frøs. Han klukkede bare imod hendes læber og legede med hendes hår. I det han mærkede hånden nede i sin bukser, sukkede han kort imod hendes læber og rystede svagt under hendes berøring. Shit… hun havde ret… han blev bare varmere og varmere af dette.

Hun sov ikke dagen ud. Ordene fik Cloud til at smile. ”Hehe… godt at høre… vi har det tilfælles.”” kort så han sig over skulderen og lavede her et trist hundeansigt, så snart hun sagde at han måtte undvære kød. ”Awh, men kød er det bedste… specielt på slottet, så det bliver hårdt at undvære det der!” lidt efter klukkede han dog bare og så ned på sin mad igen. ”Og okay… det kommer ind til dig på sengen når det er.” Her smilte han til hende.
Og som lovet. I det maden var klar, kom han ind til det med hende, på en fin plade og med en kop te og det hele. ”Så er maden klar ma lady.” han blinkede her til hende og satte det ellers ved hende.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 6 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Man Jun 18, 2018 10:53 pm

Måske hun ikke skulle have sagt at hun havde tre dyner, nu ville han sikkert have en af dem. Eller så ville han kravle ind til hende. Så det at hun kyssede ham og derefter drillede hans krop lidt kunne forhåbentligt ændre hans tanker! Roligt kyssede hun ham ned af kroppen og ned til hans bukser hvor han forhåbentligt ville stønne højt op og muligvis få varme i kroppen alligevel.
Så snart hun havde "Varmet" ham op, ville hun kravle ind til sig selv igen.

Erina blinkede drillende til ham. "Så har vi da noget tilfælles... Ud over at du vidst kan lave mad, altid noget du ikke tænker at kvinder bare skal være dem der laver mad. Selvom det overrasker mig lidt, jeg troede du var snæversynet." Lød det drillende fra hende, hvor hun gik ind på værelset langsomt. "Og... Det er din straf for at du købte kød." Lød det drillende fra hende, hvor hun viftede lidt med avisen.
Så snart han kom ind med maden lagde hun avisen fra sig og tog her imod det. "Hvis det er, er du velkommen til at komme ind og sidde i sengen, ikke at der er meget at lave. Jeg nyder bare at spise i sengen, nu hvor det ikke sker på slottet." Lød det drillende fra hende, hvor hun her begyndte at spise et stykke bacon.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 6 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Man Jun 18, 2018 11:51 pm

Ganske som Erina håbede, stønnede han højt så snart hun gjorde sin magi med sine læber. Han lukkede øjnene i, lænede hovedet tilbage og lod sukkende forlod sine egne læber. Dette havde han ikke lige set komme. Han holdte kort en hånd over sin mund. Det var en smule pinligt for ham at han var så højlydt.
Så snart hun var færdig, gik hun over til sin egen seng og lod ham bare ligge der. Han tog nogle dybe vejrtrækninger, drejede hovedet og så kort efter hende. Han rødmede og trak ellers tæppet over sig. Takket være hendes varme, gik der ikke længe før han faldt i søvn.

Han så sig igen over skulderen. ”jeg er ikke snæversynet… eller… på nogle ting måske…” han så frem for sig igen med et tænksom ansigt. ”Nevermiiind.” Han klukkede til sidst.
I det hun gav ham lov, hentede han sin egen mad og gik ellers ind for at sidde ved siden af hende. ”Tak tak, jeg siger ikke nej til inventionen.” her begyndte han at spise sin egen mad. ”Det bliver spændende at leve som en fattig… uh, måske jeg skulle skaffe mig noget fattigmandstøj, hvad siger du?” Han tog noget af sit bacon. ”Uh! Og jeg vil være med i en folkedans, det kunne være så sjovt!” hans grønne øjne lyste op.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 6 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Tirs Jun 19, 2018 12:06 am

Erina måtte nok sige at hun fandt det lidt sjovt at høre ham være så højlydt. Det skete så sjældent, måske det bare var hende, men hun nød når en mand kunne være højlydt. Mest fordi de bare gryntede og de grynte lyde var underlige og ikke frække, så når han stønnede måtte hun indrømme at hun fandt det sjovere.

Erina klukkede kærligt af hans ord. "du er snæver synet på mange ting, men suuuure." Lød det lavt fra hende, hvor hun strakte sig og gik ind i sit værelse.
"Hvem ville gøre det." Lød det kærligt fra hende, mens hun spiste maden elegant. "Fattig tøj?... Jeg forstår ikke... tøj er dyrt og du vælger bare at have meget meeeget dyrt tøj." Lød det lidt skeptisk fra hende. Så snart hun gik videre.
"Folkedans, det sker ikke så tit? De sker tit hvis folk holder fest, men jeg kan sikkert spørger omkring og se om nogle holder noget." Lød det spørgende fra hende, hvor hun lagde hovedet på skrå.
Så snart de havde spist gik de skam udenfor, de skulle ud og finde tøj til Cloud for ikke at snakke om at de skulle arbejde hårdt på at finde noget mad, hvor han her ville opdage at Erina pruttede meget om prisen og enkelte gange bare gik fra stedet. Så snart de havde købt det kom de ind i en skrædder hvor Erina så rundt. "Der er noget pænt tøj der... Så tag det." Lød det drillende fra hende, hun lagde armene over kors hvor hun gik hen og snakkede med pigen der stod i butikken.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 6 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Tirs Jun 19, 2018 12:52 am

Cloud tyggede kort af munden før han svarede hende. ”Jeg mener… du ved… tøj der ikke er fine jakkesæt og silkeskjorter… på det punkt fattigmandstøj.” han tog noget nyt mad i munden. Så snart det var væk, smilte han til hende og lyttede til svaret med folkedansen. ”Awh… men okay, hvis vi ikke kan finde noget folkedans, så er det vel sådan det må være.” han smilte til hende.
I det maden var spist, var de mere end klar til at gå ud i gademiljøet. Cloud så sig fascineret omkring. Nu når byen var i dagslys var det som et andet univers. Nok var han gået ud om morgen, men der havde endnu ikke været så mange væsner, som nu. Han smilte over synet af væsnerne, der bare gladelig gik rundt på markedet. Hver gang Erina pruttede om prisen, satte han hovedet på skrå og betragtede hvad hun gjorde. Det var egentlig ret smart.
Så snart de kom til butikken så han sig nysgerrigt omkring. ”UHHHH…” her ville man se Cloud samle en masse tøj op, for derefter at tage det med ind i omklædningsrummet.
Pigen bag disken fniste. ”Han er fræk… hvem er det? Din mand?” hun så drillende op på ham Erina.
Lidt efter kom Cloud iført noget helt, helt andet tøj.
https://www.pinterest.dk/pin/268738302733993661/
”hvad syndes du?” han så spørgende hen på Erina.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 6 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Tirs Jun 19, 2018 1:15 am

Erina vippede lidt med hovedet. "Suuuuure.... Det er fint... Vi finder dig noget oh så fattig mands tøj... Men jeg skal lige have tøj på selv." Lød det forsigtigt fra hende, hvor hun spiste færdigt. "Måske måske ikke."Hun smilede forsigtigt til ham, inden hun gik ud på badeværelset og skiftede tøj.
https://i.pinimg.com/564x/e2/cf/4e/e2cf4ee3b9564307972ea2a74a1672ff.jpg
Erina så mod Cloud hvor hun så kærligt på ham. Hun nikkede forsigtigt hvor hun ikke kunne få sig selv til at miste sit smil. Dette var underligt, men han var lidt sød sådan at shoppe, normalt sagde hun det hele. "Undskyld..." Hun så mod kvinden hvor hun rystede på hovedet. "Nej du kender mig, jeg ville ikke få en mand på noget tidspunkt." Hun lagde hovedet blidt på skrå. "Men for at være ærlig.... Så tror jeg ikke det ville være helt forfærdeligt at være.... Tilbage i butikken.. " Hun hostede kort, hvor hun så sig en smule rundt. Hvad skulle hun lige til at sige? "Uhmmm... Går det ellers godt, det er længe siden jeg sidst var i butikken." Yup det var hendes butik, hun kunne ikke lade vær. Nu var hun her endelig og det var så sjældent hun havde tid til at komme her.
Så snart han kom ud så Erina ned af ham. "Hmm... I guess... Det er vel ok." Ærmerne omfavnede hans muskuløse arme. "Jeg kan vel godt lide det, det passer godt til din farve..." Hun gav ham her en hat på også, hvor hun så mod pigen. "Vi tager dette... Cloud betal den søde pige." Lød det drillende fra hende.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 6 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Man Aug 27, 2018 6:40 pm

Cloud måtte indrømme at han blev ret så fascineret af Erina så snart hun trådte ud. Den lyseblå kjole havde en perfekt tone med hendes olivenbrune hud. De røde øjne lyste op så snart hun så hen på ham. Han smilte kærligt til hende. ”Du ser… jeg mener det er en smuk kjole.” her kom han i tanke om at Erina ikke brød sig om komplimenter, derfor roste han kjolen i stedet for hende.
I byen var der mange forskellige arrangementer. Duftene gik fra at være søde til at dufte af skidt og møg. Her rynkede han på næsen. Men udover det. Så elskede han alt ved det. Børnene der løb rundt om benene på ham, springvandet i midten af byen og de gratis smagsprøver man kunne få.
Pigen i butikken klukkede kærligt. ”Det går skam fint. Du tjener godt som sædvanligt, der er ikke noget at se der.” hun tog en hårtot om bag øret. ”Men det er nu rart at se dig hjemme i butikken igen.”
Cloud der trådte ud af omklædningsrummet havde han regnet med lidt mere end bare ok. Men det var alt hun sagde til ham. Opgivende pustede han ud men smilte ellers fortsat til hende. Han bøjede sig ned, lod hende iføre ham hatten og gik ellers hen for at betale pigen.
Efter dette, smuttede de begge ud ad døren for at nyde dagen. Han smilte stort og så sig ellers fortsat omkring. Nogle folk så nysgerrigt efter dem. Specielt Erina, da det ikke var normalt at gå i den kjole.
Lyden af live musik, fik Clouds grønne øjne til at lyse op og ellers se ned på Erina. ”Skal vi tjekke det ud??”
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 6 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Man Aug 27, 2018 7:27 pm

Erina trak en tot om bag øret, hvor hun roligt så ned af sig selv “ja? Tak” hun sendte ham et smil med et kækt lille glimt. “Det er en af de gamle kjoler jeg syede da jeg var yngre” lød det kækt fra hende.
Hun blinkede her drillende til ham og gik ellers videre for at de nu begge ville stå foran hendes butik, mens han prøvede tøjet smilede hun kærligt til sin ansat.
“Det er også lidt rart at være tilbage, selvom jeg ikke savner stanken på gaderne.” Hun lagde armene over kors hvilket fik hendes barm til at løfte sig en smule op.
“Men ingen rabat, han betaler for sig selv” hviskede hun lavt til hende, inden Cloud nu trådte ud af omklædningsrummet.
Hun nikkede til kvinden i det de gik ud i byen, den live musik der blev spillede fik Erina til at løfte hovedet. “I guess... det ville ikke skade, men er du sikker på at du vil være her i så mange dage? Her lugter og min seng er ikke engang halvt så god som dine” lød det kækt fra hende.
Så snart de kom ud på gaden ville de se folk danse på gaden og drukkenbolte over alt.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 6 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Man Aug 27, 2018 7:47 pm

Kvinden klikkede med tungen og gjorde en tommelop. Et tegn på at hun havde forstået. Cloud skulle betale for tøjet uden rabat.
Cloud nikkede, måske en smule for ivrigt, til at han gerne vil blive i byen. ”Ja, jeg er sikker… nu ikke så snobbet Erina. Det er kun en lille weekend.” før hun kunne nå at sige ham imod, trak han hende med ud og danse til den festlige violins spil. Han svang hende rundt, imens andre klappede og jublede ad dem. Der blev blot spillet endnu hurtigere på violinen. ”Kom nu Erina! Det er den her dag og i morgen!” han trak hende her tæt ind til sig. ”Hvad siger du til det? Desuden er du den med sengen og ikke sofaen.”
Kvinder og mænd dansede lykkeligt omkring dem. En gang imellem blev der jublet højt, for derefter fulde mænd og kvinder der snublede over deres egne fødder.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 6 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Man Aug 27, 2018 8:32 pm

Erina klikkede drillende med tungen. "Ok... Jeg tænker bare at siden der er en lille smule krig i omløb er det nok ikke godt for dig at gå uden beskyttelse." Lød det lavt fra hende, da han pludselig trak hende ind til sig. Dette fik hende til at spærre øjnene op og så sig en smule omkring.
Da han fortsatte med at danse med hende, gik hun hurtigt med på den. Hun var mere vant til denne form for dans, hans trin var for formelle hvilket fik hende til at tage en smule over. Hun dansede med ham og de kørte konstant rundt. Hurtigere og hurtigere måtte de danse og svinge hinanden rundt. Hun sendte ham et kækt smil og svang sig selv om.
"Fint, jeg skal nok forsøge at holde humøret op, men sørg for at du holder styr på alt." Lød det kækt fra hende, hvor hun dansede videre med ham. Folk dansede konstant rundt med dem til de nu stod foran hinanden Erina og Cloud hæse og hev efter vejret, tæt op af hinanden da de nu stod og så ind i hinandens øjne mens musikken nu stoppede, hvilket fik Erina til at trække sig væk fra Cloud. "Mine fødder er bestemt ikke vant til at danse." lød det drillende fra hende.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 6 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Man Aug 27, 2018 8:51 pm

Det var længe siden Cloud havde haft det så sjovt. Så snart Erina begyndte at svinge ham rundt og tage styringen, fulgte han bare med hende. Han grinte højlydt og kærligt. Til sidst kunne hans fødder dog ikke følge med. Så da musikken endelig stoppet, pustede han og så ellers ned på Erina. Han kunne ikke fjerne smilet fra sine læber. Selv ikke da hun trak væk fra ham.
”Haha, nej, det er mine bestemt heller ikke!” sagde han og bukkede sig ned og hvilede hænderne på sine knæ. De andre folk omkring dem, var selv begyndt at gå ud og drikke i stedet for at danse. Dog fortsatte musikken stadig, men ikke ligeså livlig som før. Den var stille og rolige denne gang.
”Det her er vildt! Man kan danse hvad vil, man kan sige hvad man vil og man kan have på hvad man vil,” sagde han måske en smule for lykkeligt. Han uglede sit hår mere til og gik ellers hen til en bænk for at bestille noget at drikke. Her fik de to øl med det samme. ”Skål min kære Erina.” han blinkede til hende og drak en ordentlig tår af sin øl.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 6 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Man Aug 27, 2018 9:00 pm

Erina sendte ham et kækt lille smil, hvor hun rettede lidt på sit tøj. "Jeg håber du har det sjovt, eller i det mindste at du føler at det var sjovt. Dette er trods alt ikke de danse du plejer at danse." Lød det kækt fra hende, hvor hun kort blinkede til ham.
Da han bukkede sig ned, så hun op på ham og smilede drillende til ham. "Har kongen ondt i de små kongelige fødder." Lød det drillende fra hende, hvor hun klappede ham på ryggen. "Ja? Men tøjet er ikke godt, pengene er der ikke. Bliver du syg er det ikke alle der har råd til lægen ud over det har folk tit lorte arbejde." Lød det kækt fra hende, hvor hun trak ham lidt med sig, for at rette ham op at stå igen. "Lad os komme videre." Lød det kærligt fra hende, inden han nu gik med hende hen for at bestille noget at drikke.
Hun tog imod øllen og drak det efter hun skålede med ham. "Puuuh!" Lød det fra hende, inden hun satte sig ved en bænk. "Du har set det meste af byen nu, sååå... Er der noget du gerne vil se ellers? Det er meget svært at se alt, men du kunne se det vigtigste du altid har ville se?" Lød det kækt fra hende.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 6 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Fre Aug 31, 2018 10:27 pm

Cloud grinte og rettede sig op i det hun hjalp ham med det. ”Jeg har det meget sjovt!” de grønne øjne så nysgerrigt rundt. Væsnerne omkring ham var fascinerende. Nok lugtede de ikke alle for godt, men de var glade og lå til at nyde hinandens selskab.
I det Erina fortalte om alle de negative ting om at leve i denne by, skar han en lille grimasse og lagde en hånd op til sine læber. Det var en smule tøvende at han nu så rundt. ”Jeg… ja, den havde jeg svedt ud. Når man er fattig har man ikke ligefrem fordelene som jeg.” han smilte ømt til hende.
Han tog en ordentlig tår af øllen og satte den fra sig med et bump. ”Hmmm… hvad vil jeg se… hvad vil jeg se?” han bankede på sine læber med sine fingre og så ellers rundt. Nogle kvinder smilte forførende til ham og vinkede. Her sendte han selv dem et charmerende smil, men vendte derefter opmærksomheden imod Erina igen. ”Jeg ved ikke hvad jeg skulle have lyst til at se… måske smage desserter eller brød fra jeres bageri. Se et af jeres springvand i nattelyset.” han smilte igen til hende.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 6 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Fre Aug 31, 2018 11:37 pm

Erina kunne ikke andet end at smile over hans ord hvor hun kort nikkede. Selvfølgelig fandt han dette sjovt, alt var vel nogenlunde sjovt for ham, især fordi han ikke rigtig var vvant til at være der. Hun lagde hovedet blidt på skrå og lod sine øjne køre ned på hans læber og derefter op i hans øjne.
Erina rystede blidt på hovedet. "Næppe, vi har meget lidt af den slags. Jeg vil nok mere sige at du har alt man kunne ønske sig når man kommer fra en by som denne." Lød det kækt fra hende, hvor hun lagde hånden blidt på hans bryst, klappede den tre gange og klikkede drillende med tungen. "Men det skal du ikke bryde dit rigmands hoved med, ikke alle kan være født med klogskab og omsorg." Lød det drillende fra hende.
Erina så kort mod kvinderne der smilede forførende til Cloud, mens de drillende vinkede til ham for at sende ham et lille tegn på at han skulle komme over til dem, hvilket fik hende til at himle lidt med øjnene og så derefter imod ham. Han var derimod meget begejstret for hans opmærksomhed. Dette fik hende til at tage en ordentlig slurk af sin øl. "Brød, sure det er tørt og har ingen smag og desserter? Du ville ønske at det var noget der var fedt at finde, men sukker er en luksus ting og derfor meget dyrt for ikke at snakke om at kager er mest for luksus dyr, men sure lad os finde dig en dessert." Hun himlede kort med øjnene og så imod pigerne, der stadigvæk så mod Cloud og flirtede en smule med ham hver gang han så imod dem.
"Springvand? Der er vi i den forkerte ende af byen... Jeg har altid boet i den mere fattige del af byen, så hvis vi skal se det skal vi rejse på hest." Hun tog endnu en slurk af sin øl. "Hvorfor overhovedet se sådan noget, du har det i din egen have? Så hvorfor se et lille et som er her, fyldt med døde dyr og snask. Hvis du vil se noget godt så skal du tage ind i skoven, og hvis du vil se spænding skal du se den mørke del af skoven eller måske noget andet." Lød det kækt fra hende.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 6 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Lør Sep 01, 2018 12:38 am

Hendes negativitet imod hans forslag fik ham blot til at klukke og ellers læne sig en smule imod hende. Deres læber var nu kun få centimeter fra hinandens. ”Fint fint… så lad os se den mørke skov som du så gerne vil vise vej til.” Han lænede sig væk fra hende igen. ”Men nu har jeg skam set en mørk skov før, det er ikke ligefrem specielt.” han drak det sidste af sin øl og viftede ellers med hånden hvor en anden skubbede en øl hen til ham. Han smilte stort og råbte tak. Manden svarede ham med et: SÅ LIDT DUDE.
Cloud grinte tilfredst og tog en ordentlig tår. ”I love this place!” Han så ned på Erina. ”Meeeeen, i så fald hvis mine forslag er så kedeliiiiige, så lad følge dine forslag og tage ud i skovee…” han blev afbrudt af at de to kvinder nu satte sig foran dem. ”elleeer i kunne tage med hjem til vores hus…” Hun legede drillende med sit hår. Hendes honninggyldne øjne så fra Cloud til Erina. ”Bare os 4, hvad siger i til det?” hun satte hovedet på skrå og så hen på sin veninde. Veninden nikkede bare ivrigt og tog selv en ordentlig tår af sin øl. ”I er vist nye heromkring ikke sandt? Lad os sørge for i hygger jer.” hun blinkede her til Erina.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 6 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Lør Sep 01, 2018 1:12 am

Da Cloud kom frem så Erina kort ned på hans læber. Han lænede sig imod hende og af en grund kunne hun lide dette, hun nød at han kom tættere på hende, men hun nød alligevel ikke hans nærværd, dette var en meget underlig følelse for hende. "Den mørke skov virker helt sikkert sjovere end at se noget vand komme ud af sten." Lød det drillende fra hende, da han pludselig trak sig væk for at drikke det sidste af sin øl.
"Hvis du drikker nok kan vi tage hen til the forest of the dead. Har aldrig været der, men tænker det kunne være mere specielt at se." Lød det lavt fra hende.
Hun tog endnu en tår og så sig lidt rundt. Da øllen kom kørende forbi så hun sig lidt rundt, hvor hun forsigtigt himlede med øjnene. "Mænd" Hviskede hun for sig selv, hvor hun lagde hovedet lidt på skrå. "SElf det er et hyggeligt sted og du har kun været her længe nok til ikke at se det væreste sted, som bar fight." Lød det drillende fra hende. Dog stoppede ordene sammen med hans da kvinderne kom hen til ham og satte sig foran dem, hun så kort væk og nød nu bare sin øl mens hun små lyttede til deres samtaler.
Da tøsen blinkede til Erina så hun kort på hende. "Forsøger i at sige at i vil knalde ham og mig, for jeg mere indenfor to fyre end tre kvinder." Lød det kækt fra hende, hvor hun her rejste sig op. "Jeg går på wc, hvis du er væk når jeg er tilbage forventer jeg bare at du har hygget dig med tøserne og er smuttet." Lød det fra hende, hvor hun kort vinkede til dem og gik væk fra dem.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 6 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Lør Sep 01, 2018 1:36 am

Cloud løftede på sine skuldre. ”Det kan du vel have ret i. Jeg havde bare læst at springvandet inde i midten af byen skulle være meget smukt, specielt om aftenen siden lysene derfra rammer det helt perfekt og spejler sig i vandet. Men hey, the forest of the dead… lyder fedt faktisk, lad os da endelig tage derhen.”
Mere nåede de egentlig ikke at snakke om det, før kvinderne nu sad foran dem og nærmest tilbød at de alle skulle have sex sammen. Dette fik Cloud til at spærre øjnene op. Dog kunne han ikke lade være med at smile. Han havde ikke regnet med at kvinder ville være så ligefrem hernede.
Kvinderne fniste. ”Sikke en måde at sige det på. Nej nej min kære… vi vil bare…” forsøgte den ene at sige men blev afbrudt af den anden. Hun så herimod kun på Cloud. ”Alt vi vil er at have jer med ind i huset, have noget sjovt, måske på skift, måske på samme tid… hvem ved?”
Cloud havde nær fået øllen galt i halsen. Her så han hen på Erina. ”Vi øhm, takker for tilbuddet de damer men…” her gik Erina ellers ud på toilettet. Hendes ord fik ham til at grine svagt og ellers bide sin finger.
Kvinderne så efter hende og derefter hen på Cloud igen.
Så snart Erina ville komme tilbage, ville kvinderne være forsvundet og Cloud ville sidde alene. Han drak igen ordentlige slurke af sin øl og så sig ellers omkring.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 6 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Lør Sep 01, 2018 1:47 am

"Ja midt byen... Du er i doomsville er du klar over hvor slemt det lige er at komme derhen, vi er i udkanteten og doomsville er nok en af de største byer." Lød det drillende fra hende. "Måske en anden gang, kunne det ikke være hyggeligt. At tage derhen igen måske bare med en hyggelig tur hvor vi drikker os mere fulde end sidst." Lød det forførende fra hende.
Han var jo dum! Forest of the dead ville være total dum at tage hen til, men hun fik det aldrig sagt, i stedet endte hun her. Kvinderne var irriterende alt for desperarte for Erina. "Ja, det kunne være sygt hyggeligt. Men i tager ham bare, jeg har været der et par gange. Jeg overlever nok en aften uden." Lød det drillende fra hende, hvor hun klappede Clouds skulder.
Så snart hun kom tilbage satte hun sig på stolen ved hans side og så imod ham. "Såååå?? Hvorfor er det lige at du stadigvæk sidder her? To frække kvinder ville jo hygge sig med dig." Lød det drillende fra hende, hvor hun sendte ham et kærligt smil. "Eller ville du helst ikke have at jeg undvær i nat?" Lød det drillende fra hende, hvor hun vinkede til bartenderen der her gav hende en øl også.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 6 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Lør Sep 01, 2018 2:15 am

Forførende som altid, smilte Erina til ham og gav ham de blødeste knæ i Doomsville. Han var ikke sikker på hvad det betød. Han ønskede hendes opmærksomhed hele tiden, ingen andres og når hun ikke så imod ham, men imod en anden mand, snurrede alt rundt inde i maven på ham. ”Det lyder godt. Bare dig og mig, levende døde og alkohol. Hvad kunne blive bedre?” Han jokede. Han mente ikke at de skulle gå derned, specielt ikke i denne tilstand. Men nu når ingen af hans andre forslag var gode nok, hvad kunne han så tilfredsstille hende med?
Af en eller anden grund generede Erinas ord ham. Hun havde været der. Ja, et par gange faktisk og hun lod da til at have nydt det. Han skar derfor en grimasse. Kvinderne klukkede bare. Mere blev der egentlig ikke vekslet imellem dem, efter Erina var smuttet.
Cloud smilte bare til hende og klikkede med tungen. ”Jeg hænger ud med dig i denne weekend, jeg kan ikke lade mig distrahere af andre ting.” Her rejste han sig fra bænken. ”Kom nu… lad os gå lidt rundt og når det bliver mørkt, vil jeg se springvandet, om du så vil eller ej… i så fald laver du bare hvad du vil… hey, bare tag øllen med dig rundt. Kom så…” han gjorde et nik til at hun skulle følge med ham.
Her ville han ellers bare bruge resten af dagen på at undersøge byen og når aftenen kom, ville han bevæge sig hen imod det såkaldte springvand. Byens midte, byens perle.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 6 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Lør Sep 01, 2018 2:37 am

Han vidste altså godt at der var døde mennesker der nede, det overraskede hende faktisk en lille smule. Måske mest fordi hun forventede at han mest bare kendte til vareulve stedet. Dette gjorde at hun forsigtigt satte hovedet på skrå efter hans ord, hun sendte ham et skævt kækt smil. "JEg med." Lød det kækt fra hende, inden hun gik på toilettet.
"Hænger ud med mig? Du har endelig en weekend hvor du ikke skal arbejde og være konge, hvis jeg var dig ville jeg helt klart gøre noget helt andet.... Jeg var sprunget på dem, det er ikke hver dag at de nemme tøser kommer til en." Lød det lavt fra hende, hvor hun tog en slurk af øllen.
Da han rejste sig så hun en smule spørgende op på ham. "Uhmmm.... Jeg har lige fået en øl, det kan du ikke mene." Lød det fra hende, men alligevel rejste hun sig op. "Betal manden." Lød det drillende fra hende. Hun gik her væk fra ham. "Så et springvand, er du klar over hvor langt væk det er." Hun sukkede blidt. "Vi skal finde en hest hvis vi skal finde noget, jeg nægter at gå hele vejen derhen." Lød det fra hende, mens de bevægede sig længere ind i byen.
Dog snakkede de om forskellige ting, hun snakkede mest omkring hvordan det var at være kongelig hvordan hans liv var og hvorfor han ikke knaldede tøserne, det var vigtigt for hende åbentbart. Så vigtigt at hun enlig ikke havde forventet men de endte virkelig med at gå til byens kerne. Hun så lidt forundret rundt, mørket var faldet på og solen havde gemt sig væk. Tænk at hun ikke engang havde set dette!
"Jeg fryser, mine fødder tager livet af mig og jeg tror jeg har fået vabler." Lød det lavt fra hende, da hun satte sig på kanten af springvandet med et dybt suk.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 6 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Lør Sep 01, 2018 3:14 am

Hun var sprunget på dem. Ordvalgene fik ham til at grine blidt og ellers betragte hende under sine grønne øjne. ”I så fald… er det godt du ikke er mig. For jeg føler ikke for at springe på dem. Ikke lige nu i hvert fald.” han blinkede her til hende, hvorpå han som sagt rejste sig op og begyndte at gå. De snakkede så meget, at han fuldstændig glemte hvor langt de egentlig endte med at gå. Det var først da de nåede til det smukke springvand, at det gik op for ham. Måneskinnet lyste springvandet, reflekterede dets smukke lys, præcis som han havde haft håbet. Han stillede sig foran Erina og spredte armene ud. ”Seriøst Erina! Det her er nok det smukkeste sted i hele byen og du brokker dig bare… come on… er det ikke det smukkeste du nogensinde har set?” han smilte forundret og så hen på hende. Månen og gadelamperne fik hans grønne øjne til at lyse op som smaragder. ”Men, vi skal nok tage en hest hjem eller så bære jeg dig.” han satte sig ved siden af hende og stak kort hånden ned i vandet. Månen var afspejlet i vandets overflade.
Han strøg hånden hen over hvor månen blev reflekteret. ”jeg føler ikke for at tage hjem… er det underligt?” han drejede nu hovedet og så hen på hende.

Springvandet: https://i.pinimg.com/564x/d7/ae/33/d7ae332310a6bb9984ba0557367f7067.jpg
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 6 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Lør Sep 01, 2018 10:52 pm

Erina trak blidt på sine skuldre. "Pfff... Måske vi kan finde dem senere så du kan hygge dig med dem når du får lysterne." Lød det kækt fra hende, hvor hun smilede over hans blink til hende.
Da de nåede til det strålende springvand sukkede hun blidt. Det var smukt den måde månen lyste på stedet for ikke at snakke om at vandet lignede diamanter, det var fantastisk. Men hun følte mest bare for at brokke sig og komme hjem, hun var ikke den der var så glad for at være inde i midtbyen overhovedet. Hun så derfor op på ham, hvor hun lagde hovedet lidt på skrå. "Nej... Det er det ikke..." Hun så her imod vandet igen, hendes øjne var en smule kolde inden hun satte sig på springvandets mur.
"Godt så... Jeg nægter at gå længere." lød det opgivende fra hende. Hun lagde armene en smule om sig selv hvor hun så ned i vandet. Månen var smukt reflekteret i vandets overflade, for ikke at snakke om at alt skæret bare gjorde den allerede flotte mand endnu flottere, dette irriterede hende faktisk en lille smule.
Da han snakkede om at han ikke ville hjem så hun lidt skeptisk på ham. "Det ikke underligt, dit hjem er dit arbejde. Du er altied på arbejde, skal altid være en anden og tie din mund for ikke at få ballade, så jeg forstår det godt. Dog ville jeg hellere arbejde konstant så længe jeg havde en familie at komme hjem til." Lød det fra hende, inden hun lod sine fingre dryppe ned i vandet så hun nu kunne sprøjte vandet i hovedet på ham.
"Men det altid ok at have denne følelse så længe man stadigvæk kommer hjem." Lød det drillende fra hende. "Du høre til derhjemme plus hvis du ikke kommer hjem virker det underligt at du startede en krig, folk tror bare du er død." Lød det lavt fra hende, hvor hun skubbede lidt til ham og så op imod himlen.
Stjernerne var ikke vildt synlige på grund af lyset fra lamperne, men man kunne alligevel ane dem.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 6 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Søn Sep 02, 2018 1:06 am

Nysgerrigheden boblede en smule inde i ham i det hun svarede nej. Det var ikke det smukkeste hun nogensinde havde set. På den anden side, kunne hun have set et endnu smukkere syn over byen og dette ville derfor være ingenting. Han smilte varmt ved tanken om et endnu smukkere syn end dette.
”Tjah… der er garanteret et sted smukkere end dette… det må du heller vise mig hen til en eller anden dag,” sagde han til hende. Hans stemme havde en varm og blid klang over sig. ”Og fint fint… jeg bære dig… måske vi kunne finde et sted at overnatte for i dag. Så behøver vi at gå tilbage før i morgen.” han så rundt.
Analysen på hvorfor han ikke ville have lyst til at tage hjem, gav ret så god mening for ham. Kommentaren om familien gav ham et stik i maven. Han glemte tit at Erina havde mistet hele sin familie. Derfor ville hun garanteret gøre alt for at få dem igen, eller bare se dem igen. Han gav et lille overrasket hvin, i det hun sprøjtede vand i hovedet af ham. ”Ja, du har ret… du har ret. Jeg vil sikkert heller ikke kunne leve med aldrig at tage hjem igen.”
Imens hun så op imod himlen betragtede han hendes ansigt. Det var utroligt smukt. Symmetrisk, med perfekte formede læber og lysene fra lamperne fik hendes øjne til at ligne flammer.
Han rejste sig herpå op og klappede sine hænder sammen. ”Nå øhm… lad os komme af sted!” her lagde han an til at skulle samle hende op i sine arme.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 6 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Søn Sep 02, 2018 1:17 am

Vise ham hen til et sted smukkere end dette? Erina kørte sine hænder op og ned af hendes arme for at skabe en smule varme i dem. “Det kommer nok ikke til at ske.... jeg synes urørt sne er smukt og helst fra et bjerg... så du kan se den hvide dyne være spredt ud over det hele, det meget pænere end dette” lød det en smule mumlende fra hende.
Da han nævnte at de kunne blive og sove så hun lidt rundt. “Vi i midt byen, der er flest mennesker her så jeg tror vi får meget svært ved at finde et sted hvor vi kan sove, men vi kan godt forsøge, jeg har bare ikke de største forventninger til at vi finder noget og jeg skal nok selv gå” hun sprøjtede endnu engang nogle dråber i hovedet på Cloud, denne gang med et kækt smil på hendes læber.
“Jeg tror også du ville være uduelig uden din familie, du ikke en lonewolf som mig, du mere den der gerne vil holde sammen på flokken og starte en familie” lød det kærligt fra hende.
Hendes øjne lukkede kort i hvor hun indsnusede byens duft. “Er jeg den eneste der ikke forstår hvorfor vi er så lange magiske væsner, tænk over det... alle har evner og det er sjældent folk ikke har, dem der ikke har er magiske med bøger og besværgelser.. hvordan skete det? Hvorfor har alle racer ikke sin egen evne i stedet for at alle har en?” Hun åbnede øjnene igen og så mod stjernerne hvor hun roligt så på ham ud af øjenkrogen.
Da han ville samle hende op rejste hun sig selv. “Sure” lød det fra hende hvor hun gik forbi ham.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 6 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Cloud Søn Sep 02, 2018 1:31 am

Cloud spærrede overrasket sine øjne op. Et sted med sne og kulde!? Han klukkede her en smule nervøst og uglede sit eget hår. ”Nej øhm… der får du mig nok ikke hen. Jeg hader virkelig kulde, men…” han så ned på hende med et varmt og ømt smil. ”Jeg tror på at det er meget smukt!”
Han kunne godt forestille sig det. Det smukke og urørte spredt udover bjergtoppene. På samme tid vil de smukke snefnug sikkert danse rundt på toppen af bjerget.
Igen med negativiteten. Han smilte stort til hende og sprøjtede herpå vand i hendes kønne hoved. ”Eyyy… op med den positive vibe! Jeg er sikker på at der burde være nogle steder heromkring vi kan overnatte!”
Han ville være uduelig uden hans familie. Bare tanken om at de ikke var hos ham gjorde ham helt paf. Han ville garanteret være uduelig. Uduelig på faktummet af at han ikke længere ville have nogle at elske. Uduelig over at have mistet den bedre halvdel af ham selv. ”Yup, det har du ret i.” han frydede sig over hendes kærlige smil til ham.
Imens de gik, stillede hun egentlig et ganske glimrende spørgsmål. Han satte en hånd op til sine læber imens de grønne øjne betragtede hans fødder. ”Det er et glimrende spørgsmål… det ville have givet mere mening hvis alle racer havde den samme evne… men, det gør vel alle hver især unikke… det er sjældent folk har den samme evne, men når de alligevel har, så har de to væsner vel en form for connection.” han løftede her blikket fra jorden. ”meeeen… det giver ikke mening, overhovedet.”
Han gik ind på den nærmest kro, kun for at få at vide alt var optaget, præcis som Erina havde forudsagt. ”Oh, uhm… tak alligevel, vi søger videre,” lød Clouds høflige ord til kroejeren, hvorpå han fortsætte over til den næste kro.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 6 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Erina Fre Sep 07, 2018 9:21 pm

"Det overrasker mig ikke." Lød det kækt fra hende, hvor hun her så sig omkring. "Det er smukt.... Jeg elsker virkelig at se sne, det så smukt og nærmest rart at se på." Hun sendte ham et kærligt lille smil. Her så hun op på ham, mens lyset fik hendes røde øjne til at lyse op. "Jeg elsker mørke med månens lyd mod sne, det er som en milion diamanter når det er... Jeg kan virkelig godt lide sådan noget." Lød det kækt fra hende. "Men jeg en kvinde, du ved vi elsker ting der skinner." Hun sendte ham et drillende smil.
Da han sprøjtede vand i hovedet på hennde, så hun på ham en smule forvirret.
"Er vi ikke alle unikke. Tænk dig over dette. Vi har alle en unik tanke gang og vi tænker hver især forskelligt. Men hvorfor skal vi have en evne hver. JEg forstår det ikke. Hvad er dette for en evne jeg har? Mine forældre havde ikke brugbar evner, men jeg har ikke nogen af dem. Det lidt underligt, hvorfor arver vi ikke vores forældres evner." Lød det forsigtigt fra hende.
Den først kro havde ikke plads. De endte med at gå ind i fire forskellige kroer hvor Erina her sukkede dybt og slog hans skulder. "Jeg gider ikke mere! Jeg dropper dette." Lød det irriteret fra hende "Hvorfor skal vi gå rundt her, det er så underligt dette." Lød det irriteret fra hende.
Dog som hun mistede håbet endnu mere, da hun pludselig fik en blonde kvinde til at springe ud foran dem. Erina så overrasket op på dem. "Hej. Hvis i leder efter et sted at sove, har vi et lille værelse i kan dele, for 3 guld mønter." Lød det forsigtigt fra hende. "Hvis det er... Men der er ikke meget tid." Lød det forsigtigt fra hende. Erina så her op på Cloud. "Er det ok?" Lød det drillende fra hende.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

My gorgeous tailor - Erina - - Page 6 Empty Sv: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 6 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum