Tokyo City
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Seneste emner
» Apocalypse vol. 2.
Witch hunt. - Page 7 EmptyTirs Feb 18, 2020 12:08 pm af Erina

» Highway through the dangerzone!
Witch hunt. - Page 7 EmptyLør Feb 15, 2020 1:48 am af Haru

» Apartment issues.
Witch hunt. - Page 7 EmptyLør Feb 15, 2020 1:33 am af Haru

» Highschool over again!!
Witch hunt. - Page 7 EmptyFre Feb 14, 2020 10:06 pm af Haru

» A new univers... - Joaquin-
Witch hunt. - Page 7 EmptySøn Jan 19, 2020 12:16 am af Haru

» Office flirts
Witch hunt. - Page 7 EmptyTors Jan 09, 2020 1:42 am af Haru

» Apocalypse
Witch hunt. - Page 7 EmptyTors Jan 09, 2020 1:05 am af Haru

» Forget me not. -Zack-
Witch hunt. - Page 7 EmptyTirs Nov 26, 2019 12:35 am af Chain

» The demon and the angel -James-
Witch hunt. - Page 7 EmptyTors Okt 31, 2019 1:32 pm af James


Witch hunt.

+9
Josh
Aigemfarrel
River
Haru
Xander
Yuuka
Kath
Joaquin
Rose
13 deltagere

Side 7 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Go down

Witch hunt. - Page 7 Empty Sv: Witch hunt.

Indlæg af Aigemfarrel Tirs Aug 20, 2019 7:58 pm

Rose sendte ham et blidt smil. "Awww come on, jeg bor i et nedlagt hus uden tag, gulv, vinduer. Hvor er sikkerheden alligevel, at gå alene burde være mit mindste problem." Hun skulle til at rejse sig, da han rakte hende hånden, hvilket hun tog imod med det samme og rejste sig ellers op.
Da han hev hende op og tæt ind til sig gispede hun kort og grinte kærligt, hun så op i hans øjne og smilede stort, lyset fra mørket fik enlig Xanders smukke fejlfrie hud til at lyse op, samt hans smukke blå øjne, dette fik hende til at læne forsigtigt ind for at kysse hans blide læber.
Da hun var meget tæt på hans læber, så hun forsigtigt på ham. "Måske jeg kunne komme hjem til dig? S-Sove hos dig??" Lød det lavt, nærmest hviskende fra hende, hvor hun forsigtigt så op i hans vidunderlige øjne.

Skjorten var knappet, så hun skulle ikke frygte for at den ville blive for nedringet eller vise for meget. Dog i det øjeblik han fik sit smørret smil på sine læber, så hun på ham med et lille drillende skær i sine øjne. "Hvorfor det pludselige spørgsmål?" Lød det kækt fra hende.
Hun så ham ind i øjnene og i det han lænede sig frem mod hendes læber, ville hun kort kysse ham for at lytte til hans ord igen. "Snakker du som et par eller sex partner? For spørger du mig om jeg har lyst til at komme sammen med dig lige nu?" Lød det drillende fra hende, hvor hun kørte den ene hånd rund om hans nakke og derefter op i hans hår for at nusse hans nakke hår.
Hun lænede sig her kort ind for at kysse ham igen, bare små korte og blide kys.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Side 7 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum