Tokyo City
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Seneste emner
» Apocalypse vol. 2.
Messing, with a few dates -Josh- - Page 2 EmptyTirs Feb 18, 2020 12:08 pm af Erina

» Highway through the dangerzone!
Messing, with a few dates -Josh- - Page 2 EmptyLør Feb 15, 2020 1:48 am af Haru

» Apartment issues.
Messing, with a few dates -Josh- - Page 2 EmptyLør Feb 15, 2020 1:33 am af Haru

» Highschool over again!!
Messing, with a few dates -Josh- - Page 2 EmptyFre Feb 14, 2020 10:06 pm af Haru

» A new univers... - Joaquin-
Messing, with a few dates -Josh- - Page 2 EmptySøn Jan 19, 2020 12:16 am af Haru

» Office flirts
Messing, with a few dates -Josh- - Page 2 EmptyTors Jan 09, 2020 1:42 am af Haru

» Apocalypse
Messing, with a few dates -Josh- - Page 2 EmptyTors Jan 09, 2020 1:05 am af Haru

» Forget me not. -Zack-
Messing, with a few dates -Josh- - Page 2 EmptyTirs Nov 26, 2019 12:35 am af Chain

» The demon and the angel -James-
Messing, with a few dates -Josh- - Page 2 EmptyTors Okt 31, 2019 1:32 pm af James


Messing, with a few dates -Josh-

4 deltagere

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 2 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Aigemfarrel Ons Jan 18, 2017 8:48 pm

Hans stemme virkede smertefuld, det virkede bestemt som om smerten var over alt over ham. Hun så op på ham, og derefter satte hun sig efter noget tid ved siden af ham. Dette var bestemt ikke godt, hun burde måske ikke lige ha' være foran ham, hvis de havde været side om side, ville hun bestemt ikke have ladt ham falde, hun ville bedre kunne have holdt ham oppe. Pis, uheld var åbenbart over deres dates.
Hun nikkede til hans ord. "Er du sikker, måske det er brækket? Skal jeg ringe til en læge." Hun fumlede efter sin mobil, inden hun låste den op. Seriøst hvis den var brækket, ville hun være en smule fortvivlet, hun ønskede lidt bare at være sammen med ham, have en hyggelig stund, og af en grund kunne de ikke helt få lov til det. Hun sukkede dybt, hvis han fik hende snakket fra det, ville hun pakke mobilen væk igen.
Hun tog imod slikket, med et lille smil, inden hun tog et styk. "Sure." Lød det lavt fra hende, mens hun rodede en smule efter noget andet slik.
Alex klukkede over hans lille spørgsmål. "Værste... date... hmm" Hun lagde tænkende en finger mod sine læber. "Jeg tror... Det var da en mand mente at slangs var den sjoveste måde at snakke på, han forsøgte at rappe når han snakkede, og da daten blev afsluttet, fandt jeg ud af at han havde en kvinde, samt to børn.." Hun klukkede kærligt af sine ord. "Jeg mødte ham gennem Caleeb, selvom han sagde at han satte mig sammen med de dårligste personer først, for at se om jeg bare var ude efter sex... Hvis jeg endte med de bedste, ville jeg såre de bedste." Hun så kort rundt. "Men det var underholdende." Hun smilte drillende til ham, inden hun kastede et stykke slik op i luften og greb det med munden.
Hun rystede blidt på hovedet. "Jeg tror jeg har fortalt dig det før, men jeg hækler lidt og skriver en blog... mere en dagbog på internettet, som jeg sjovt nok tjener penge på..." Hun smilte kækt til ham. "Jeg tror ikke rigtig jeg laver noget, som man ikke tjener penge på... Jeg arbejder, sjovt nok... Billederne sælger jeg, som plakater eller logoer, jeg hækler og sælger de bamser jeg laver, og jeg skriver i en blog hvor folk liker det, hvilket gør at jeg også tjener en smule på det, også anmelder jeg mad, hvilket gør at jeg får gratis mad." Hun smilte stort til ham, inden hun lagde hovedet på skrå. "Hva med dig, jeg ikke sikker på at jeg kan huske hvad du lavede i dinn fritid, ud over Ghost og arbejde?" Hendes stemme var blid, mens hun forsigtigt rakte ham posen med slik.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 2 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Josh Ons Jan 18, 2017 9:22 pm

Da hun tog mobilen frem, lagde han en hånd på hendes og skubbede den ned. Måske var han plader romantisk når han sagde dette, men han kunne mærke noget sitre inde i ham, da deres hænder mødtes, hvilket fik ham til at tage den roligt til sig igen.
”Den er ikke brækket, jeg har bare brug for at sidde lidt, det er det eneste.” Han sørgede for at smile varmt, hun skulle ikke tolke det forkert. Hvis de skulle til læge, ville det sige at de havde mindre tid sammen og han ville bare gerne hænge ud med hende, i de timer de nu havde sammen.
Da hun snakkede om den værste date, var han lettede over at det langt fra var det han havde nået op på. Han havde aldeles ikke noget at gøre med andre kvinder, så der var ingen fare der og børn havde han ej heller. I det hun blandede Caleeb ind af det, klukkede han og rystede på hovedet.
”Det er typisk Caleeb, han prøver inderst inde altid at lege kirsen giftekniv,” sagde han og fjernede en hårlokke fra sin pande. ”Men, det var da altid noget at det var underholdende, så du har fået gode minder ud af det.”
Da hun sagde, at hun allerede havde haft fortalt ham det, rødmede han svagt og undskyldte kort. ”Beklager jeg, jeg slog vidst også mit hoved på isen.. men, jeg tror aldrig du fortalte mig, at du tjente penge på det hele. Det lyder ret fedt.. Måske du kunne sælge mine tegninger?” Det kom ud som en joke, selvom det kunne være sjovt, hvis det kunne lykkes hende. ”Det er lidt det jeg også laver.. jeg tegner når jeg ikke arbejder og Ghost. Derudover gamer jeg playstation og er måske en nørd på det punkt.. og andre fandoms punkter.. Men ikke en creepy fan!” Han viftede med hænderne. ”Hvad med dig? Fandoms? Star wars, harry potter.. so on?” Han satte hovedet på skrå.
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 2 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Aigemfarrel Ons Jan 18, 2017 9:42 pm

Alex forsøgte at være rolig, men hun havde stadigvæk dårlig samvittighed over ikke at have grebet ham, eller været der så han ikke havde slået sig... huh... Måske det var sådan her Josh havde det, da han gav hende næseblod. Hun sukkede blidt, inden hun så op på ham igen. Det mørke hår svang om hendes kraveben, mens hun smilte kærligt til ham.
"Ja, Min eks slog op med mig for to år siden, og da jeg sagde det til ham, var han meget opsat på at jeg skulle have en ny. Jeg brugte lang tid på at sige nej, og til sidst, endte jeg med at sige ja til en masse forfærdelige oplevelser." Hun klukkede over sine ord. Udover denne date, Josh var enlig meget hyggelig, han var dog uheldig, og alligevel hyggelig. "Gode minder, altså jeg har noget at snakke om til fester, men ellers er det lidt trælse minder." Hendes stemme var kærlige.
Hun klukkede over hans ord. "Du rødmer, det kært.." Roligt lænede hun sig lidt tættere på ham. "Det er ok fedt, og sikkert den eneste grund til at jeg har råd til at bo i et hus, og ikke en lejlighed...." Hun fugtede kort sine læber, hvor hun rystede blidt på hovedet. "Jeg kræver at se de tegninger, før jeg sælger dem." Hun blinkede drillende til ham, inden hun lænede sig tilbage igen. Han var en nørd? Dem skulle man næsten tro at man mødte konstant, men ikke hende. Kun de underlige nørder, dem der snøfter konstant og klukker af alt, med ødelagte briller og underlige accent, for ikke at snakke om tøjstilen. Hun var lidt snobbet med det, men hvis man kom på date med hende, måtte man godt bare have tænkt lidt over hvad man gik i, når man skulle møde hende.
Samtalen forsvandt hen på fandoms, hvilket fik hende til at rystede lidt på hovedet. "Det et farligt sted at træde hen, mange kvinder finder fandoms barnlige, underlige, og ret så trælse.. Mænd kan aldrig klappe i, og ønsker altid at snakke underligt om alting, i deres fandom, så en fanboy får normalt aldrig en kæreste... de er også mega utiltrækkende..." Lød det lavt fra hende, hvor hun så hen mod ham, med et drillende blik. "Men jeg er stor fan af DC, Marvel, Star trek, Star wars... Korte af det lange, jeg er en stor nørd og køber underlige ting, som star wars iserninger, kun for at have bare en smule seje ting at grine af, samt det at min loft lampe inde på værelset er dødsstjernen, også har jeg døds stjernen som et ur, og Darth Vader slippers." Hun smilte kækt til ham, inden hun tog et par stykker chokolade og spiste dem. "Hva med dig, hvad er du fan af?"
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 2 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Josh Ons Jan 18, 2017 10:08 pm

Han smilede svagt, imens han betragtede hende når hun snakkede. Hvordan kunne nogen være så smuk, rar og sjov, alt sammen på samme tid? Når hun snakkede, var det som om at der var en glød i hendes brune øjne og det var en glød, han bare kunne blive ved med at se ind i.
”Caleeb er ikke meget for at man bruger tid på at heale, han vil altid have dig ud på banen igen.. med det samme,” fortalte han og smilede skævt. Det var en overraskelse, at han overhovedet havde ladt ham sørge bare en smule over Luce, før han smed ham ud på en blind date. ”yeah okay, man kan ikke ligefrem kalde det gode minder… men du ved hvad jeg mener.”
Da hun sagde, at han rødmede, rødmede han blot endnu mere og følte hjertet pumpe, i det hun rykkede tættere på ham, rykkede han sig også en smule tættere og igen følte han for at kysse hende, til hun lænede sig væk igen og sagde, at hun var nød til at se tegningerne først. ”Det er en aftale.” Kort så han ned på de røde læber og op i hendes øjne igen.
Desværre, forsvandt den stemning i det hun begyndte at fortælle ham om nørdede drenge var utiltrækkende, kærsteløse og ikke kunne snakke om andet end fandomen. Hvorfor begav han sig også ind på det emne!? Hvorfor sagde han dette!? Normalt var det ikke sådan en bombe man lagde hos tøser, men han følte bare for, at han kunne være sig selv sammen med hende og nu ville hun bare se ham som en…
”Jeg… jeg kan sagtens snakke om andet jeg..” I det han fik øje på hendes drillende blik, løftede han på et øjenbryn og nu gik det op for ham, at hun havde haft drillet ham og ikke havde ment noget af det. Alle de ting hun var fan af! Selv star wars! ”Wow! Cool! Jeg elsker selv star wars, harry potter, hobitten.. and so on..” sagde han med et varmt smil. ”Vi kan ligeså godt gifte os nu…” I det han sagde ordene, fortrød han det med det samme og forsøgte at redde den ved at sige. ”Eller bare forlove os.. Jeg mener… shit øhmm…” Han rakte hende slikposen. ”Slik?” Igen var rødmen tilbage.
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 2 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Aigemfarrel Søn Jan 22, 2017 3:48 pm

Hun rystede blidt på hovedet, mens hun kærligt lo af hans ord. "Det er sandt, så sandt... Jeg nåede knap nok at være trist, før han smed mig på banen igen, og ja... Sal var ret træt af at han bragte mig på banen så hurtigt igen..." Hun lagde en hånd på hans overarm, hvor hun kort klemte den. "Har jeg overhovedet fortalt dig om Sal?" Hun havde vidst glemt at sige noget, overhovedet omkring det. Hvilket gjorde alting lidt sjovere, og lidt pinligt. Hun ville gerne snakke om Sal, men alligevel var det lidt underligt at snakke om sin Rumbo på en date?
Han rødmede seriøst meget, han var virkelig sød. Det at hans kinder blev så røde, og hans øjne faklede lidt rundt, det var underholdende og kært... Man fik helt lyst til at kysse hans kind, måske hans læber... de var trods alt lige der, lige foran hende, bedte nærmest om det... og hun burde virkelig slappe lidt af, hun så kort væk, i stedet for at stirre underligt på hans kærlig, sikker bløde, fantastiske.. og nu røg emnet igen ud af hovedet på hende! Gah!!
"Yes, jeg vil meget gerne se den, så næste gang vi ses, håber jeg du har den med." Hun fugtede kort sine læber, og kørte en lille løs tot om bag øret. "Jeg driller bare, så du behøver ikke blive helt nervøs og bekymret." Hun klukkede lidt af ham, forsøgte at lette stemningen igen, for ikke at være underlig resten af daten. Hun så kort ned på hans ben igen. "Noget jeg burde hente?" Det var alt hun nåede at sige, før han fyrede af at de kunne ligeså godt gifte sig. Hun rystede blidt på hovedet, og valgte ikke at kommentere det. Dog gjorde han det ikke nemt, han snakkede i stedet om at forlove sig, hvilket fik hende til at ryste blidt på hovedet. "Shhhhh." Hun tog imod slikket, og spiste en smule, mens samtalen kørte rundt på hvad der var sket i løbet af ugen, hvor de delte jokes, og dårlige score replikker. Lige til hende armbånds ur bippede, og hun slukkede for det. "Jeg... Undskyld, jeg nød til at gå.. skal jeg ringe til en, og er du sikker på at det går med benet?" Hun rejste sig forsigtigt op igen, hvor hun børstede tøjet lidt af. "Vi skrives ved?" Hun smilte kærligt, samt en smule smigrerne mod ham.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 2 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Josh Søn Jan 22, 2017 5:35 pm

Hun havde ikke fortalt ham noget om Sal nej. Derfor begyndte han at smile og rystede blidt på hovedet. ”nej, fortæl endelig om hende,” sagde han med et varmt smil. ”Hun er din roommate, ikke sandt?”
I få sekunder var det som om, at hun spacede ud og da han skulle til at spørge ind til det, snakkede hun videre og gjorde det han lige havde sagt mindre akavet. At han måske skulle til at vise hende hans tegninger, gjorde ham en smule nervøs, for hvad hun hvis hun kunne se at det var helt, helt ude og ringe. Igen fugtede hun sine læber og gjorde det mere fristende at kysse hende. På slutningen af daten.. der ville han kysse hende! Det var anden date og de havde været tæt på det anyway. Der var vel intet i vejen med det? Alt stoppede med at være akavet, i det hun ikke kommenterede på det med at blive gift og de bare snakkede videre om alt andet. Imens de snakkede, spiste de videre af slikket og ligesom den første date, kom alt ind på snak og det var rart. Desværre gik tiden alt for hurtigt, hun måtte smutte på arbejde og efterlade ham. ”Benet skal nok gå. Vi skrives ved,” sagde han til hende og smilede varmt. ”Og næste gang, er der ingen af os der falder.” Han blinkede til hende og i det hun smuttede, kom han i tanke om, at han ville have haft kysset hende!? God damnit!
Efter at have siddet og pustet ud, ringede han til Caleeb og bad ham om, at komme og hente ham. De blev dog enige om til sidst, at de kørte ham forbi lægen og her fik han at vide det var en forstuvning, intet andet.
Da han endelig kom hjem, fik Caleeb gået med Ghost og han satte sig på sofaen. Dagen var gået fint… hvornår skulle de ses igen? Han pustede ud. Gud, han ville allerede se hende igen!! Han var for dybt ude.
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 2 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Aigemfarrel Søn Jan 22, 2017 6:29 pm

Alex nikkede blidt, hvor samtalen forsigtigt kørte hen og blev sat i gang med at fortælle ham alt om Sal, omkring deres venskab og hvor længe hun enlig havde snakket med hende. For ikke at snakke om at de havde haft nogle underlige samtaler og oplevelser sammen, hvilket også blev fortalt. Hun forsøgte dog ikke at snakke for underlig meget omkring hende. Josh var trods alt på date med hende, og ikke Sal. Hun stoppede derfor sig selv, fra at snakke om Sal og begyndte at snakke om noget andet.
Samtalerne var hyggelige, fantastiske og underholdene. Hun lo kærligt og Josh virkede til at hygge sig, hvilket gjorde det hele meget bedre. Bare han hyggede sig, var alt fint. Hun fik også spist en del slik sammen med ham, og var en enkelt gang tæt på at blive kvalt i noget slik, fordi hun lo. Hvilket bare fik hende til at le meget mere.
Dog så snart de skulle skilles, smilte hun kort til ham og måtte se sig omkring. "Det håber jeg ikke, hvis der er nogen der falder næste gang, så håber jeg at det er mig, det virker meget værre når det er dig der vælter." Hun blinkede drillende til ham, inden hun vinkede kort til ham. "Alt i alt, vi skrives ved." Hun luntede blidt afsted, op af en af trapperne i supermarket, hvor hun selvfølgelig bevægede sig mod Gucci forretningen.

Flere timer gik før Alex fik skrevet til Josh. *Hey, har foden det bedre? ^^ OG var du ktil lægen?* Hun spiste med Sal, hvor de snakkede blidt omkring daten, kommenterede på maden og lo kærligt af forskellige indtærne jokes. Hun rystede blidt på hovedet, skrev enkelte gange med Josh. "Så Sal... Hvornår skal du på date igen, jeg savner lidt at se dig med en fyr." Hun klukkede drillende til hende.

Deres næste date, kom først en måned efter, da Alex havde travlt med arbejde, dog snakkede de over Facetime, samt enkelte gange over skype, dog havde hun ikke altid tid til det, så det var mest om natten. Og hyggeligt hver eneste gang.
Da de endelig kom til at mødes på date igen, var det mere eller mindre arbejde med Alex. Hun skulle ud og fotografere, og havde skrevet til Josh om han var klar på at mødes på den vestre mount bakke, og det var tideligt. klokken 5 om morgen, skulle de mødes, og hun havde skam taget et stort tæppe med, til at sidde op og et ekstra til at kunne varme dem. Hun var iført en meget stor strikket trøje, samt to par leggings. Hendes hår var løst for en gangs skyld. Hun havde en stor brun taske med sig, hvor alting var i. Mad, tæpper, drikkelse, kamera udstyr. Hun sad i forvejen og slappede af, med kameraet. Tog nogle få billeder, og ellers lavede hun ikke andet end at vente på Josh. Hun havde sorte vinterstøvler på, for at holde varmen lidt bedre.
Hun pustede ned i sine hænder, før hun tog nogle handsker på, og så ellers rundt efter Josh.

(Hendes outfit... http://www.creemmagazine.com/wp-content/uploads/2015/09/casual-winter-outfits-girls-44.jpg ))
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 2 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Josh Søn Jan 22, 2017 8:03 pm

Da han var på vej ud for, at lave noget at spise til ham og Caleeb fik han en sms fra Alex. Hver gang han fik en, mærkede han maven snurre og han passede altid på hvad han skrev til hende. Dog var denne besked meget casual, derfor svarede han hurtigt med et.
>> yeah, jeg har det meget bedre og jeg tog skam til lægen, den er forstuvet, så det er ikke så slemt Smile hvordan gik din arbejdsdag?? ^^<<
Sal sad mest og passede sin mad, imens hun engang imellem snakkede med Alex, når hun ikke skrev en sms. Maden var blot nogle kartofler, grøntsager og kød. I det Alex spurgte om hun ikke snart skulle have en kæreste, sad hun med et mund fyldt med mad og satte hovedet på skrå. ”Savner du det?” spurgte hun kort og slugte maden. ”Der vist noget jeg har misforstået… Normalt er du ikke glad for mine… såkaldte.. idiotiske, men dog så hotte kærester..”
Jep, Sal havde ikke været den heldigste med fyrer. Den første, lækker og rar, til tider, men han ende med at være alt for jaloux og lod hende ikke rigtig gå nogen steder. Den næste, endnu bedre, men kun rar overfor hende når andre var i nærheden, ellers tæskede han hende. Hun klukkede og spiste det sidste på sin tallerken.
”Men nope, ikke forløbelig Alex.”

Efter en måned, mødtes de igen og det havde skam været rart, at kunne snakke med hende engang imellem over skype, men det var nu bedre at han vidste han skulle til at mødes med hende igen. Dooooog, kunne hun godt have valgt et andet tidspunkt end kl. 05 om morgenen. Men, hey, hvorfor ikke give det en chance? Så ret træt, gik han imod vestre mount bakke og da han så hende, vinkede han og gabte kort. Helst på afstand, så hun ikke skulle se det.
”hey,” sagde han til hende i det han kom tættere på. ”Godmorgen… hvorfor så tidligt oppe om morgen?” Kort strakte han sig og rettede på sin hat. ”Du ser godt ud.. så.. lead the way.” Han smilede varmt til hende.
Outfit: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/5c/82/15/5c8215b1cfb67e8ef1dbd23f24c2d110.jpg
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 2 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Aigemfarrel Søn Jan 22, 2017 8:34 pm

>>Arbejdet gik fint, hårdt og lidt ubehøvlet folk, men det var hyggeligt Very Happy!<< Hun elskede at skrive og snakke med Josh, han var så nem at snakke med. Alex rystede blidt på hovedet, da Sal svarede hende. "Ikke rigtig, men hvis jeg begynder at date Josh... Altså..." Hun så ned i sin tallerken, hvor hun blidt skubbede lidt til nogle af grønsagerne. "dine kærester er altid så frække, men nogle røvhuller... De er altid onde og virkelig forfærdelig mod dig, mange af dem slog op med dig konstant for at knalde andre, og mente så at du gerne ville have dem tilbage... Pfff... Jeg finder en ny kæreste til dig, snart." Hun klukkede drillende til hende. "Men, jeg er begyndt virkelig at kunne lide denne fyr... Og jeg tænkte.." Hun tog en smule grønsager ind i munden og slugte det kort, hvor hun så op på hende. "Dobbelt dates, kunne være sjovt... du altid sjov at hænge ud med... Og så ville vi kunne lave noget sjovt sammen, som alle at gå i biografen... Og denne gang en der ikke bliver mega jaloux, så han ikke ender med at paffe Josh en, for at se på dig." Hun lagde hovedet blidt på skrå, mens hun forsatte med at snakke med Sal. Seriøst, det kunne være hyggeligt at dobbelt date, og snakke med hende om dates ideer.

Da hun så ham, vinkede hun kort igen og rejste sig op. Hun gik ham i møde, med et kærligt smil på læben. "Morgen~! Jeg skal arbejde, og billederne er smukkest på disse tidspunkter, det er som om det halve mørke gør et eller andet fantastisk ved billederne." Hun smilte stort til ham, og puffede kort til hans vest. "Det er mange lag, pas nu på du ikke dør af hedeslag." Hun vende rundt og gik tilbage til tæppet. "Jeg har pakket lidt ud, og du siger bare til hvis du bliver sulten, jeg har mad med til os, dog er det ikke mig der har lavet det. Jeg har anrettet det, og min rumbo har lavet det." Hun satte sig på tæppet og klappede blidt på tæppet.
Hun havde kameraet omkring halsen, hvor hun enkelte gange tog nogle billeder. "Så... Du også velkommen til at tage en lur, jeg skal nok beskytte dig for bjørne." Lød det drillende fra hende, hvor hun forsatte med at tage billeder. Samtalen kørte fint, og de fik snakket lidt igen, hun mobbede ham en smule med faldet og foden, men ellers drillede hun ham bare en smule. Hun vendte dog kameraet mod ham, midt i samtale og tog et billede, inden hun så ned i den lille skærm, for at se hvordan billede kom til at se ud. "Wow... Du virkelig fotogen." Lød det drillende fra hende, hvor hun så op på ham.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 2 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Josh Søn Jan 22, 2017 9:18 pm

Da han fik sms’en igen, stod han og stegte bøfferne, så han kunne godt lige svare på den. Desuden, han kunne ikke lade være med at svare på den, han elskede at skrive med hende.
>> Hvordan er de ubehøvlet overfor dig? Skal jeg komme efter dem Wink?<<
Sal smilede over, at grunden bare var at hun gerne ville gå på en dobbelt date, hvilket sikkert godt kunne være hyggeligt, men det skete ikke forløbelig. Dog, fik hun helt andre tanker, i det hun sagde at hun var begyndt virkelig kunne lide Josh. ”UHUHUHU, jeg glæder mig sådan til at møde ham!” hun rejste sig op og tog sin tallerken med sig. ”En dobbelt date kunne skam være hyggelig, men jeg får ikke en kæreste forløbelig og jeg har heller ikke lyst.” Med sine rolige bevægelser, gik hun ud i køkkenet og fik tallerken i opvaskeren. ”Men bare rolig, så snart fyren kommer.. skal vi nok tage på en dobbelt date.”

Lagene? Kommenterede hun lige på alle hans lag?
”Haha, meget morsomt, jeg er en frosen pind,” sagde han kærligt. Han måtte sige, at han var overrasket over at se hvor meget hun havde forberedt for dette og af en underlig grund, begyndte hjertet at slå kraftigt i brystet på ham. ”Uhhh, det lyder jo fantastisk.”
Han satte sig ned ved siden af hende og i det han så ud, måtte han give hende ret, det var vidunderligt smuk herude. ”Wow,” sagde han og så kort hen på hende og derefter ud over horisonten igen. ”Her er.. meget smuk.”
De sad bare der, snakkede og han glemte helt at han var træt, så da hun sagde at han kunne tage en lur, klukkede han og så i stedet rundt, imens han gispede: ER der bjørne her!?
Fode kom på banen og hver gang hun drillede ham, grinte han og forsøgte med et drillende smil, at give skylden på drengene. Da hun pludselig tog et billede af ham, imens han smilte på den der pinlige måde, så han overrasket på hende. ”Alex!” Han forsøgte at tage kameraet fra hende kort. Derefter pegede han ud mod naturen. ”Det der, det er det du skulle tage billeder af.” Han så ud mod naturen igen, det blev kun smukkere og smukkere, i det solen endelig var på vej op. ”Jeg forstår godt at du elsker dette… ” Han så hen på hende igen. Solopgangen fik hende til at se så vidunderlige ud. ”Wow..” Det røg bare ud af munden på ham.
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 2 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Aigemfarrel Søn Jan 22, 2017 9:45 pm

>>De er bare altid efter mit tøj, mest fordi det hele handler om prisen, og jeg køber ikke voldsomt dyrt tøj, det er lidt dyrt, men ikke ligeså dyrt som gucci XD! De er forfærdelig.. Seriøst ^^ Men du er velkommen til at klappe dem en.Alex rystede blidt på hovedet. "Selvfølgelig, han er fantastisk og virkelig pæn... Næste gang jeg møder ham, skal jeg nok se om jeg kan få et billede af ham, hvilket gør det nemmere for dig at se hvor godt han ser ud... ååååh, og han er så kæær.." Hun spiste meget langsomt, men hun huskede i det mindste at spise. "Han har den sødeste latter, og smile rynker, for ikke at snakke om at han bare er så akavet nørdet... Det fantastisk, han er også en smule genert og rødmer nemt." Hun klukkede lidt af sine egne ord, og lænte sig tilbage i stolen.
Da Sal begyndte at rydde op, hjalp Alex med det samme. "Awww, Jeg forstår dig godt... Men ja, så snart du får en kæreste, er det på tide at dobbelt date, på den måde kan jeg også true med at skære hans nosser af, hvis han rør dig forkert." Hun blinkede til hende, mens hun gik frem og tilbage, for at tage tingene fra bordet.

Alex nikkede blidt til ham. "Jeg også en frossen pind, men så forventer jeg at jeg kan stjæle din trøje omkring dine hofter, hvis jeg kommer til at fryse." Hun drillede ham en smule med sine ord, men mente dem også lidt. Dog havde hun lidt lyst til bare at snuppe den, for at gå i den. Hun så drillende op på ham. "Hvordan har foden det?" Hun lagde hovedet blidt på skrå, mens de satte sig ordentligt.
Hans måde at reagere på, ved at se udsigten klukkede hun drillende af ham. "I know, det er derfor jeg ville her op." Hun tog nogle billeder af udsigten, samt nogle fugle der kom flyvende mod solen. "Nej, der er ingen bjørne, men man kan støde ind på ræve, mus, fugle osv..." Hun smilede stort til ham. "Men det ved du vel godt." Hun blinkede drillende til ham.
Da han forsøgte at tage kameraet, trak hun det væk. "Nuuhuuu... Det sker ikke, mit kamera." Lød det drillende fra hende. Hun forsøgte igen at tage nogle billeder af naturen. "Ja... Jeg helt enig, wow... Det er fantastisk at se på, og her er enormt smukt..." Hun vidste ikke at han sagde det på grund af hende, hun gik bare ud fra at han snakkede om naturen, da han sagde wow. Hun rettede dog kameraet mod ham igen og tog et billede ham igen. "Igen... Kan man tage dårlige billeder af dig?" Hun pakkede kameraet væk, inden hun hev en stor kasse frem, og trak en lille æske frem med spise pinde. "Hvis du er sulten." Hun sprede kassen ud, det var enlig kasser på hinanden.
"Det der er rør æg, almindelig æg, tomater, kylling, risboller, og små stykker brød med smeltet chokolade i sid, som er rullet sammen igen." Hun så op på ham og rødmede lidt over anretningen, seriøst... Sal gjorde det virkelig, valgte at anrette frugterne som hjerter...

(( Bento boksen https://foodlabasia.files.wordpress.com/2011/06/img_1554.jpg ))
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 2 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Josh Søn Jan 22, 2017 10:13 pm

Han grinte over beskeden og svarede tilbage med et smil.
>> Fint, du siger bare til når jeg skal komme forbi og klappe dem en xD Wink <<
Sal var glad for, at se hvor vild hun var med ham og at hun kunne beskrive ham så godt allerede. ”Wow, han lyder som drømmemanden eh? Hvad bliver det næste, elsker han også star wars, som min lille nørde Alex?” Det var kært at se hvor distraheret hun blev, i det hun snakkede om Josh og hans kære smil. ”Igen, jeg ser frem til at møde ham.”
Da tallerken kom på plads, gik hun ind i stuen til Alex igen og smilede ømt. ”Du er den bedste Alex, jeg ved nemlig at du kunne finde på at skære de nosser af.” Hun blinkede til hende og satte sig i sofaen.

Hvis det var trøjen hun ønskede, ville han mere end gerne give den til hende. ”Du skal bare sige til, jeg tog den bare omkring for at det skulle se lidt fancy ud.. You know.. trying to impress you and stuff.” Så hvis hun nogensinde begyndte at fryse, ville han bare give den til hende.
Han smilede varmt over at høre hendes stemme. Den var blid og varm, den gjorde ham tryg. Nu tog hun endnu et billede af ham og fik ham til, at lave et fjollede ansigt. ”Der var chancen for et dårligt billede.” Han blinkede til hende og så nu nysgerrigt på hvad hun tog op. Det hun fandt frem var jo fantastisk! Han så imponeret ned på det. ”Wow, det ser vidunderligt ud!” Kort så han hen på hende og ned på boxen. ”Hvor lækkert.” Han tog en af jordbærerene og lukkede nydende øjnene i. ”MMMM… det smager godt.. og.. er de indrettet som hjerter?” Han smilede drillende til hende. ”Kort tog han en af jordbærerene op og tog det hen imod hendes læber. ”Spis du endelig mit hjerte,” det blev sagt med en underlig stemme og med et drillende smil.
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 2 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Aigemfarrel Søn Jan 22, 2017 10:38 pm

Alex klukkede blidt af sms'en. >>Sure, jeg skriver en underlig besked, når du skal komme over og klappe dem en XD<< Hun lagde mobilen i lommen, og snakkede ellers hyggeligt med Sal. "Jaaah! Jah, han er vidst ret glad for det Star wars, hvilket var fantastisk... Han er så kær!" Hun ruskede lidt i sig selv, hvorfor blev hun så tøset lige nu. Hun smilte kærligt til Sal, og rystede kort på hovedet. "Undskyld, jeg tror jeg er blevet for hurtig glad for ham... Jeg ender bare med at blive såret ikke?" Hun tog en dyb indånding, hvor hun smilte kærligt til Sal. Alex så på Sal, da hun valgte at joke med at Alex ville skære nosseren af hende. "Jeg lover, at jeg ville gøre det og måske tvinge ham til at æde den ene!" Hun klukkede af sine ord, inden hun valgte at smide sig på sofaen. "Lad os se noget star wars!" Hun satte med det samme filmen på, og sad ellers og så tv.

"Uh, jamen det virker, næste gang så tag en jule trøje på." Hun drillede ham lidt. "Men du ser godt ud, selv uden den ekstra trøje, ville du stadigvæk se godt og stilet ud." Hun smilte varmt til ham. "Men mange tak, for at jeg må låne den af dig, når jeg engang kommer til at fryse." Hun så sig op i hans brune øjne, der funklede i det varme måne lys.
Da de begyndte at endelig begyndte at tage maden smilte hun uskyldigt til ham. Lige til han tog et af jordbærene og rakte mod hendes læber, hvor hun adskilte læberne og tog imod jordbæret, mens hun løftede hånden op foran sin mund. "Wow... de saftige..." Hun lo kærligt, hvor hun tog et af kyllinge stykkerne og spiste det. "Så... Ja.. det er hjerte, Min rumbo truede med at lave dem sådan, hvis jeg ikke gjorde det, og.. jeg gjorde det ikke, hun må have gjort det mens jeg var i bad." Hun tog en termokande op af tasken, samt to plastik krus. "Varm kakao?" Hun rakte ham et af krusene.
"Det var lidt i håb om at vi kunne slappe af, og spise lidt... Du ved, bare spise snakke, tage nogle billeder enkelte gange." Hun smilte varmt til ham, inden hun lagde sig på maven, og så op på ham. "Så...." Hun kravlede hen til ham, og satte sig imellem hans ben, og tog kameraet en smule tilbage, for at tage en selfie med dem begge. "Så... Vi har været på 3 dates, 4 hvis skype virkelig var en date." Hun så op på ham, lagde baghovedet mod hans skulder, hvor hun smilte stort til ham. "Er det træls at jeg tager billeder af dig? Hvis det er, så sig endelig til... Hvis det er, skal jeg nok slette dem." Hendes øjne strejfede kort hans læber, de var så tæt på, forholdsvis tæt på i hvert fald, plus hun sad så tæt på ham... burde hun kysse ham, det var tredje date, og man sagde jo at hvis en fyr fik 3 dates, var det et tegn... og hun kunne virkelig godt lide ham, og hvis han virkelig vidste at de var på date, var han her også fordi han kunne lide hende... Så...
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 2 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Josh Søn Jan 22, 2017 11:05 pm

Sal klukkede af sin forelsket veninde og her satte de sig ellers til at se star wars. Senere på aftenen, svarede Josh på beskeden.
>> Cool, så ses vi også der Wink Jeg vil gå til ro, lang dag i morgen. Vi skrives i morgen. <<
Det var lige efter han havde spist og snakket med Caleeb om daten. Nu var tiden blot inde til, at ligge i sengen og forsøge at få noget søvn. Dog, kunne han ikke rigtig stoppe med at tænke på hende. Hver gang han lukkede øjnene, dukkede hun op og han følte bare for at skrive til hende igen.

En juletrøje? Hun ville blive overrasket over, at han rent faktisk havde en grim julesweater, som han da sagtens kunne låne til hende. Komplimenterne han fik, gav ham en blid rødmen og han kløede sig i nakken. ”Tak og hey, jeg har en grim julesweater du kan låne næste gang,” fortalte han hende og blinkede igen til hendes. Jesus, hvis han blev ved med at blinke så meget til hende, ville hans øjne gå i stå.
Han smilede over hjerterne. ”Hende Sal er vist noget af en ballademager, hun mener mig om Caleeb på nogle punkter når du snakker om hende,” fortalte han og tog noget af æggene. Den dejlige kakao duft, fik ham til at smile og da hun spurgte, nikkede han med et endnu større smil.
Da hun pludselig kravlede hen til ham og satte sig imellem hans ben, begyndte hjertet at hamre igen og for at tysse på det, tog han en tår af kakaoen og smilede i det hun tog en selfie. ”Og det var en god ide, det her er en dejlig ide.” Han lagde sit hoved på hendes skulder, til hun så op på ham og han blev fanget i de brune øjne. Og læberne, de var røde og loggende. ”Det er fint nok med billederne… Jeg er beæret over at være med i din samling,” Han smilede varmt og lænede sig forsigtigt frem. Et kys, skadede vel ikke? Hvis hun tillod ham det, ville han presse sine læber forsigtigt imod hendes og lukke øjnene i. Hendes læber smagte af jordbær.. og de var bløde.. wow.
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 2 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Aigemfarrel Søn Jan 22, 2017 11:23 pm

Hun havde endt med at lave popcorn, og sad og spiste dem sammen med Sal, hvilket var underholdene.>>Selvfølgelig gør vi det... Og sov godt. ^^<< Hun sendte beskeden, og forsatte ellers med at se filmen og spise popcorn.

Alex klukkede af hans ord. "Fint, jeg ville gå med den grimme jule sweater. Uden tvivl, jeg ville have hver eneste trøje på... Men, du skal være forberedt på at jeg går gerne i dem, jeg har altid gerne ville have en julesweater. På børnehjemmet holde vi ikke jul, så da jeg flyttede ud, var Sal meget opsat på at vi skulle holde Jul sammen og det gjorde vi, hvilket var fantastisk! Jeg elsker julen." Hun smilte stort til ham. "Hva med dig, hvad er din ynglings højtid?" Hun lagde hovedet blidt på skrå.
Hun hælde forsigtigt kakaoen op, og rakte ham kruset igen. "Ja, jeg har selv tænkt lidt over det, men hun er bare en kvindelig ud gave af ham... og meget kønnere." Hun klukkede af sine ord, inden hun hælde kakao op i sit krus. Forsigtigt drak hun af det, og satte det ned i grasset.
Hun sad i hans skød, hvor hun smilte varmt til ham. "Det jeg glad for, jeg lover at jeg nok skal forsøge at gøre så du ikke vælter på denne date.." Hun smilte kækt til ham, hvor hun lagde hovedet blidt på skrå, så op i de mandel brune øjne, der strålede, og de fyldige læber, der nærmest skreg.... Skreg, efter hendes ikke? Var hun ved at være sindssyg, burde hun stoppe sig selv, hvad ville Sal ikke gøre?! Hun ville have kysset ham, uden tvivl.
Hun så ned på hans læber, mens han snakkede og da han lænede sig tættere på hende, så hun op i hans øjne og kyssede hans læber. wow... de var bløde, varme og en smule søde. Hun lagde den ene hånd på hans kind, hvor hun kyssede ham blidt tilbage. Forsigtigt løftede hun kameraet op og tog et billede af dem kysse, hvor hun sjovt nok brød kysset bag efter, og tog endnu en selfie... Hendes hjerte slog hurtigt i hendes bryst, det gjorde nærmest ondt... men på en god måde, hun rødmede en del, og følte alt i alt for at passe på for ikke at miste ham. Hun kyssede ham kort igen.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 2 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Josh Man Jan 23, 2017 8:51 am

Det kom bag på ham, at hun rent faktisk sagde ja til, at hun ville gå i den grimme julesweater. Tanken fik ham til at grine svagt, eftersom hun endnu ikke havde set den grimme sweater, som det havde lykkedes han mor at lave. "Det lyder godt, jeg skal nok sørge for at du får en."
Tanken om at hun ikke havde holdt jul som sådan, da hun var barn, fik ham til at se en smule trist hen på hende. Som barn var det, det bedste han vidste og det havde hun aldrig haft. Måden hun dog beskrev, at Sal havde præsenteret hende for julen, fik ham til at smile igen. Hun var taknemmelig for Sal havde vist hende det. Det var en god ven hun havde der.
"Min ynglings højtid er skam også julen, jeg elsker alle godterne, musikken og bare det at du er sammen med din familie," forklarede han hende med et smil. "Og bare vent, til næste jul, skal du nok få din grimme julesweater."
Det var nogen interessante samtaler de havde, lige fra Caleeb og Sal, til at hun nok skulle sørge for at han ikke væltede igen. Drillende og varmt, smilede han til hende og før han vidste af det, havde de placeret læberne på hinanden i et kys. Lyden af en blitz, fik ham til at åbne øjnene, hvor hun herpå tog endnu et billede af dem. Som han skulle til at sige noget, kyssede hun ham igen og fik ham til at klukke lavt imod hendes læber. Han kyssede hende igen og trak derefter væk.
"Tog du lige et billede af at vi kyssede?" spurgte han med et bankende hjerte. De havde kysset... Han havde endelig taget sig sammen til at snuppet kys fra hende. "Og hvis du gjorde, så lad mig se det." Han lagde armene om hende og kyssede hende igen kort. Nu var han blevet afhængig af de bløde læber, så der var ingen vej tilbage. Han adskilte og smilede kækt til hende.
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 2 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Aigemfarrel Man Jan 23, 2017 10:28 am

Selvfølgelig ville hun gå i en grim sweater, hun havde aldrig haft en grim julesweater. Mest fordi Sal aldrig købte sådanne ting, og Alex havde aldrig haft sådan en form for familie, der gav sådanne ting. "Jamen, mange tak." Lød det kækt fra hende, dog i det han fik et mere trist udtryk, smilte hun varmt til ham og tog et billed af ham igen. Hvis han blev ved med at lave udtryk, kunne hun snildt snuppe et par billeder. "Undskyld, det var ikke for at få noget medlidenhed, at jeg sagde det." Hun lagde hovedet blidt på skrå, mens hendes altid så varme smil, forblev på hendes læber.
Hans ynglings højtid var også Julen, Alex elskede julen, det at få gaver og hygge sig omkring de forskellige traditioner, samt alt den gode mad. Hun elskede det, alle burde holde jul! Hun grinte varmt af hans ord, om at han nok skulle give hende en grim jule sweater næste gang. "Fantastisk, jeg vil se frem til det." Hun lagde hovedet blidt på skrå, inden hun rystede forsigtig på hovedet. "Jeg lover at gå med den hver jul, så længe den ikke kradser, så går jeg gerne med den konstant." Endnu engang sprang hun i emnet, på at hun nok skulle sørger for at han ikke væltede, det var sådan set også det eneste hun sagde, før de kyssede.
Hans læber var bløde, varme og enlig meget smagfulde.
Efter billederne, smilte hun drillende til ham, da han spurgte om hun tog et billed af dem kysse. "Måske." Lød det drillende fra hende, hvor hun smilte kækt og drillende til ham. Dog da han ønskede at se billede, så hun ned i den lille skærm, og trak benene ind til sig, mens hun følte varmen fra hans arme, der var svunget omkring hende. "Her." Hun løftede kameraet en smule op, så han kunne se billede. Hun kyssede ham skam igen, hver eneste gang han kyssede hende. Hun kunne godt lide at kysse ham, hans læber var trods alt bløde. Hun fjernede billede og valgte endnu engang at tage billeder af naturen, hvor hun lænede sig blidt imod hans bryst. Hun sad enlig sådan i flere timer, snakkede med ham.
Hun fik endda taget billeder af en ræv der løb forbi, sammen med hjorte, af solen der stod op og af dem. Hun tog også billede af himmelsen ændringer, hvilket tog flere timer, til det begyndte at blive skyet. "Burde vi smutte, det kunne godt virke som om det snart begynder at regne?" De havde fået tømt den ene boks med jordbær og den anden boks med kylling, resten var snuppet en smule af her og der, dog inden Alex begyndte at pakke sammen, tog hun et par stykker og spiste. Hun pakkede kameraet ned igen, og smed alt ned i sin taske, hvor hun ellers pakkede tæpperne væk.
"Noget du vil, eller vil du bare gerne hjem og sove?" Hun kørte en hånd igennem håret, for at fjerne det, mens hun stof klar. Klar til at tage hjem, eller videre ud i verden. Hun havde tasken over den ene skulder, mens de brune øjne så op i hans mandelbrune øjne. Hun havde ikke helt lyst til at smutte fra ham endnu, måske det var arenalinen der gjorde det, at de havde kysset fik stadigvæk hendes hjerte til at banke underligt. Hun var nervøs, og alligevel ikke, som om hun følte sig tilpas.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 2 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Josh Søn Feb 26, 2017 8:59 pm

Da vejret begyndte at lægge op til regn, kiggede de begge to op imod himlen og før han kunne nå at sige noget, var det som om at hun læste hans tanker og spurgte om de skulle smutte.
”ja, det må vi heller inden vi bliver driv våde,” svarede han og rejste sig op, hvorpå han strakte sig. Deres lille billede havde været sødt og på en måde ville han gerne selv have det, men han følte at det ville være for underligt at spørge om hun kunne sende det til ham. Maden havde været lækker og han var egentlig klar på at fortsætte daten. Det havde slet ikke været så slemt at stå op på dette tidspunkt. ”Well.. vi kan smutte i biografen?” Hvis hun kom op ved siden af ham, ville han tage hendes hånd i sin og se ned på hende med et smil. ”Der er varmt og jeg vil gerne give drikkelse og snacks.”
Han havde langt fra lyst til at smutte fra hende nu. I biografen kunne de godt nok ikke snakke sammen, men der var varmt og de ville stadige være sammen. Selvfølgelig ville de bedre kunne snakke sammen, hvis de tog hjem til ham og så en film, men han frygtede at hun ville se det forkert an, hvis han spurgte hende. Luce fortalte ham, at første gang han spurgte hende, så hun det som et spørgsmål om de skulle have sex.
”medmindre, du har mere lyst til at lave noget andet? Jeg er frisk på alt!” selv på vejen hjem, var naturen smuk og da de kom til stedet hvor de mødtes, var tiden inde til at finde ud hvad de skulle lave.
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 2 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Aigemfarrel Søn Feb 26, 2017 9:26 pm

Alex fik pakket alle tingene sammen, hun smilte varmt til ham, i det hun fik rejst sig op. "De sagde ellers at deet ville være godt vejr hele dagen, solskind og hele balladen." Hun sukkede blidt, dog i det øjeblik Josh tog fat i hendes hånd, så hun kort så ned i deres hænder, og derefter op i hans øjne. Hun fugtede kort sine læber, inden hun lagde hovedet blidt på skrå. "Biografen?... Noget du regner med at se, eller?" Hun så kort op mod himmelen endnu engang, inden hun begyndte at gå hånd i hånd med Josh, ned af bakken.
Dog slap Alex hans hånd til sidst, og begyndte i stedet at tage billeder af naturen. "Jeg har ikke så meget imod at se en film med dig, hvis det er, men." Hun så kort op på ham. "Jeg ved ikke helt hvad vi skal lave, eller hvad vi burde gøre? Jeg ved intet om hvad der køre i biografen." Hun stoppede kort op, inden hun tog et billed af ham. "Du meget photogen, det ved jeg ikke om du ved noget om." Hun så ned i kameraet, inden hun smilte varmt. "Der er mange andre ting, hvis det er... kan vi også tage i svømmehallen?" Hun smilte stort til ham, inden hun så sig omkring. "Men så skal vi måske lige hjem forbi mig, har ikke ligefrem taget badetøj med på turen." Hun smilte drillende til ham.
Da de kom ned for enden af bakken, så hun forvirret rundt. Hun havde skam intet imod at bade med ham, hun havde en god krop, en fabelagtig krop, så det var ikke skidt for hende at vise sig iført en bikini. Hun kunne alt i alt, ikke se noget skridt, i at være iført badetøj. "Men hvis der er en film, som du hellere vil, er jeg villig til at se den... så dit valgt, svømmehal, eller film." Hun strakte sine arme højt op imod himmelen, hvor hun så sig omkring.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 2 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Josh Søn Feb 26, 2017 10:01 pm

De havde skam lovet at der ville været godt vejr, men dog var den slags aldrig til at regne med og man måtte derfor bare selv finde ud af det på dagen. Om der var noget han regnede med at se?
”Vi kunne altid se den nye fast and the furious? Eller.. vi kunne se batman vs superman?” spurgte han imens de gik igennem byen. Da hun slap hans hånd, så han kort efter hende og han ventede nu på, om der var nogen film hun kunne have lyst til at se. Med et svagt smil på læben, betragtede han hende og faldt i en lille trance. Måden hun bevægede sig på var så elegant og fin. Da hun pludselig tog et billede af ham, så han overrasket hen på hende og blev en smule rød i kinderne, i det hun kaldte ham fotogen. ”He, nah, tro mig.. det er jeg ikke.. Caleeb har nogen forfærdelige billeder af mig, hvor jeg bestemt ikke er det man kan kalde fotogen,” svarede han og klukkede en smule.
I det hun forslog svømmehal, begyndte han langsomt at forestille sig hende i en bikini, hvilket han hurtigt måtte ryste af sig og svare hende, som hun afslappet begyndte at gå rundt. Hvordan kunne hun tage det så roligt? ”Sure.. vi kan sagtens smutte i svømmehal, men så skal vi også køre forbi mig, da jeg ikke ligefrem har mit badetøj heller..” Med et svagt smil, gik han hen ved siden af hende og satte hoved på skrå. ”Du vil gøre alt for at se mig i mit badetøj huh?” Det var for at drille hende han sagde det. Det var mere ham der på en måde… måske bare en lille del af ham, der bare gerne ville se hende i hendes badetøj.
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 2 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Aigemfarrel Søn Feb 26, 2017 10:39 pm

Alex klukkede blidt over hans valg af film. "Virkelig, invitere du en pige i biografen, for at se sådanne film? Hva med en romantisk film som Notebook, eller måske Titanic.." Hun så op på ham, ventede en smule på hans reaktion, inden hun rystede blidt på hovedet, inden hun gik videre "jeg er dog ikke så meget, for disse formere for film, så jeg er mere til Batman vs Superman." Hendes stemme var blid, dog en smule drillende. Hun ville gerne ind og se filmene med ham, bare ikke de rædselsfulde kærligheds film. Så skulle det da være for at få et godt grin. Hun Forsatte ned med ham, mens en lille diskussion skete omkring dem. "Jeg har ikke taget andet end gode billeder af dig, så du kan umuligt være grim på andre billeder, medmindre du virkelig arbejder for det." Hun skubbede blidt til ham, med sin albue.
Dog da svømmehalen lød, var det som om at Josh blev en smule stille. "Jeg er ligeglad med hvad vi tager, svømmehal eller biograf, jeg er villig til begge ting." Hun trak lidt på skulderne, inden hun hoppede over en sten. "Jeg vil gerne se hvordan du bor, så hvorfor ikke." Hun smilte kækt til ham, inden hun skubbede til ham med hoften igen. "Svømmehalen er også åben nu, der kan vi også tage lidt at spise, efter? Eller er det bare mig der konstant bliver sulten, når jeg har været ude og svømme." Blidt klukkede hun af sine egne ord. "Uh, ja... dig i dit badetøj, jeg kan kun forstille mig det." Hun så op på ham, med et kækt skær i sine øjne. "Eller er du sikker på at det ikke er dig, der har lyst til at se mig i noget? Hvis vi tager derhen, lover jeg at det ikke er en badedragt." Hun blinkede kækt til ham, inden hun følte sig selv blive utrolig genert. Hun følte sig selv blive mere og mere genert, hendes hjerte galoperede af sted. Hvorfor blev hun nu nervøs, over hvad han ville sige. Hvis han tog hen i svømmehallen, ville han så blive skuffet over hendes bryst størrelse, eller at hendes hofter ikke var så vanvittig store. Det gjorde hende en smule genert, hvad nu hvis han fandt hende kedelig at se på?
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 2 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Josh Søn Feb 26, 2017 11:11 pm

Romantisk film? Oh.. pis! Hvad tænkte han lige på!? Selvfølgelig skulle han invitere hende ind og se en romantisk film og ikke en af de der nørdede nogen, men på den anden side, så gik han bare ud fra at da hun var en lille nørd som ham, at hun ville med ind og se de film. Han fik pludselig røde kinder. ”Oh yeah.. jeg øhm.. vil du med ind og se..” Hun lod ham dog ikke snakke færdig, før hun sagde at det ikke lige var hendes type film og han kunne ånde lettet ud. ”Oh.. phew.. du havde mig i få sekunder der.”
Da de snakkede om de dårlige billeder, der åbenbart ikke fandt sted, klukkede han og gik en smule til side, i det hun puffede til ham. ”Jeg er sikker på at der er dårlige billeder, og du skal skam nok få dem at se, bare vent.” Han blinkede drillende til hende og så sig kort omkring. ”I så fald, køre vi forbi os begge to, får set begge huse og snupper mad efter svømmeturen.” I hans øre lød det som endnu en perfekt dag sammen med Alex og bare det at se hende i badetøj, gjorde det en del bedre, så i det hun spurgte ind til om det ikke snarer var ham der ville se hende, stammede han en smule og så kort ned i jorden. Og specielt nu hvor hun sagde, at det ikke blev en badedragt. I det han havde fået samlet sine tanker, så han op på hende igen og sendte et smørret smil. ”Det vil jeg da se frem til.” Hans eget hjerte bankede voldsomt af sted.. Hvad hvis han ikke var muskuløs nok? Måske hun blev frastødt af hans krop og hvor kom de tanker lige fra!?
”Så, lad os komme af sted.”
De startede med at køre hen til hende først og han blev skam ikke bare siddende ude i bilen, han fulgte skam med ind i det nydelige hus og blev overrasket over hvor smukt der var. ”Wow, du bor virkelig flot..!”
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 2 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Aigemfarrel Man Feb 27, 2017 1:56 pm

Alex lo kærligt af hans pludselige nervøsitet. Hun smilte varmt til ham, hvor hun lagde en hånd på hans kind, lod hendes hånd nusse hans blød kind, mens hun kærligt smilte til ham. "Bare rolig, jeg er ikke til sådanne film, som sagt, er jeg lidt af en nørd, jeg er villig til at se alt med Marvel, Dc osv. Så bare rolig." Hun fjernede sin hånd fra hans kind, inden hun endnu engang løftede kameraet og tog et billede af ham. "Jeg tror, at jeg ville kunne tage mange billeder af dig." Hun så endnu engang ned i kameraet, med et blidt smil på sine læber. "Hvis du nogle sinde mangler et nyt profil billeder, må du jo ringe." Hun blinkede drillende til ham, inden hun gik.
Han ville gerne med i svømmehallen, hvilket fik hende til at smile stort. "Jamen, så vil jeg glæde mig til at se dig i bade tøj." Hun blinkede til ham, hvor hun så rundt. "Jeg blev kørt her hen af Sal, så... Er du kørt her hen? Ellers så snupper jeg bare bussen, som enlig var planlagt." Hun smilte forførende til ham. Så nu... Nu skulle de i svømmehal, det skulle nok blive underholdene, og sikkert også meget hyggeligt, men hvem vidste måske det blev akavet. Hendes kinder fik langsomt farve.
Hun klukkede af hans ord. "Godt så, det ville være trist hvis du så det som en forfærdelig ting." Det var det sidste hun sagde, før de kom gående ind i hendes hus, det var et lille hus, men et hus. Der var 3 værelser, et loft, en stor have og en stor stue, samt et køkken for sig selv. Stuen havde et stort maleri af the adventures, hvor sofaen stod foran det. Der var forskellige fandomme omkring på hylderne, bogreolerne stod nogle ting fra Doctor who, Star wars og forskellige figure fra animer. Det Hele stedet var pyntet op med fandomme, selv puderne havde forskellige mærker fra film, serier osv.
https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1jeuKIpXXXXa8aXXXq6xXFXXX5/-font-b-Marvel-b-font-Movie-The-Avengers-3-Group-font-b-Wall-b-font.jpg <-- Maleriet.
"Tak, men her roder lidt... Jeg skynder mig at hente tingene." Hun begav sig ind på et af værelserne, hvor hun begyndte at rode lidt rundt, til hun havde fået pakket en ny taske, med håndklæde, badetøj og shampoo. "Ok... Jeg klar." Hun svang tasken over skulderen. "Jeg bor sammen med en der hedder  Sal, hun er dog på arbejde lige nu... Men hende skal du nok møde en dag." Hun smilte varmt til ham, inden hun gik forbi ham. "Så det hjem til dig, woop woop." Hun tog sine sko på igen, og så sig over skulderen. "Du boede i en lejlighed, ikke?"
Da de kom hen til ham, gik hun med op, selvom der ikke var behov for det, men hun ønskede at se hans lejlighed, og møde den store hvide hund. "Her roder mere end hjemme hos mig." Hun klukkede drillende til ham, inden hun så forsigtigt rundt. "Så er der ingen grund til at jeg frygtede at mit sted rodede for meget." Hun klukkede drillende til ham, inden hun skubbede lidt til noget tøj, med fødderne.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 2 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Josh Man Feb 27, 2017 2:52 pm

Han havde altså ikke sagt noget forkert, det lettede ham og hun var altså den lille elskværdige nørd som han troede hun var. Da hun endnu engang tog et billede af ham, satte han hovedet på skrå og smilte kækt. ”Du kan vidst ikke få billeder nok huh?” spurgte han drillende og grinte varmt i det hun sagde, at han sagtens kunne give ham et profilbillede, hvis det var det hun manglede. ”Jeg skal nok huske at spørge dig så.”
Beslutningen lå nu at de skulle smutte i svømmehal, hvilket gjorde ham nervøs og spændt på samme tid. Kommentaren om hun glædede sig til at se ham i badetøj, fik ham til at rødme svagt og samtidig smule forførende til hende. ”jeg er kørt herhen, så vi snupper min bil.”
Og det var en god ide, at de kørte tilbage til huset, for så havde han set hendes hjem og det var et ret så fantastisk hjem! Overalt var der små detaljer at lægge mærke til og jo længere man kom ind, jo mere var der at få øje på. Da han fik øje på det store vægmaleri, smilte han stort og satte hovedet på skrå. ”Jeg kan se du er på Marvels side,” han så om på hende og smilte varmt. ”Så vi to, men jeg må indrømme at Dc klarede det godt med jokeren og batman.”
På vejen hjem til ham, begyndte hans hjerte pludselig at slå en smule hurtigt, da det gik op for ham at han langt fra havde fået rydet op. Alt hun ville se var en stor bunke rod. Ved hans dør, stod han trippede, men lukkede dem ind, hvor Ghost kom løbende imod dem med en logrende hale. ”Jeg beklager rodet,” sagde han hurtigt og begyndte at skubbe nogen af tingene væk. ”Nej, øhm.. her er ikke så stort og jeg bliver nød til at skaffe et større sted, også mest for Ghost skyld.”
Ghost var yderst optaget i Alex, alt for meget til at sige hej til Josh, der gik rundt og rodet i sine skuffer, for at finde sit badetøj og det der nu ellers skulle bruges. Tingene var samlet i en sort sport taske til sidst og her gik han hen til hende med et smil på læben. ”Så er jeg klar.” Han aede Ghost en sidste gang, gav ham nyt vand og satte sig ellers ud i bilen igen med Alex.
Da de kom til svømmehalen, skiltes de selvfølgelig ad for at gå ind i omklædningsrummene. Josh var hurtig til at bade og skifte om, hvor han nu stod og ventede en smule akavet på Alex. Hver gang omklædningen til kvinderne blev åbnet, løftede han nysgerrigt hovedet, men så den anden vej igen hvis det ikke var Alex. Dog, hvis de smilte til ham, ville han smile tilbage.
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 2 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Aigemfarrel Man Feb 27, 2017 3:30 pm

Alex klukkede blidt af hans ord. "Nope, jeg kan ikke lade vær." Hun lo kærligt, mens hun pakkede kameraet væk. Hun ønskede ikke at gøre det alt for træls for ham, hvis han nu fandt dette mega træls, så var det nok bedst, at hun stoppede med at tage billeder af dem. "Jeg skal nok stoppe nu." Hendes ord var varme, mens hun ellers forsatte med at gå. Hun kunne stadigvæk huske kysset, hun kunne seriøst ikke glemme det, hans læber var som printet ind i hendes hukommelse.
Han var kørt her hen, hvilket var rart, hun ønskede  seriøst ikke at tage bussen, så det at Josh var kørt, lettede hende skam. Da de gik rundt indeni i huset, så hun sig over på ham. "Jeg er glad for begge, men finder filmene bedre ved Marvel, DC laver de bedste tegneserier." Hun gik hen på ham, hvor hun hoppede frem foran ham. "Jeg er mest til jokeren, Batman var en underlig mand i latex, der virkede som en børnelokker." Hun klikkede kort med tungen, hvor hun svang sig selv forbi ham.
Da han åbnede døren, kunne man allerede høre Ghost der kom løbende mod dem. Hun blev endda en smule overrasket over hans størrelse, på trods af at han havde sagt at Ghost var ret stor. "Jeg kan nu forstå at du ikke overdrev, da du sagde at Ghost var stor." Hun smilte varmt til ham, inden hun så sig omkring, og lod hænderne kærtegne Ghosts øre. "Hvor er du fin!" Hun smilte varmt til Ghost, mens Josh gik ind for at pakke. Det var sjovt at de valgte at tage billeder, klokken lort om morgen, og nu gik de altså i svømmehal. Hun smilte over tanken, hvor hun forsatte med at nusse Ghost. "Forståeligt, men pas nnu på du ikke lejer noget der er alt for dyrt, det gjorde jeg med huset, ud over at huset er købt og betalt." Hun smilte stort til ham, inden de skulle videre.
Da de fik skiftet om, måtte Alex vente på at en af bruserne blev ledige, dog skynde hun sig ellers så hurtigt hun kunne. Hun var iført en blå bikini top, og en sort underdel, hvor hun ellers gik ud til ham. Da hun så ham stå der, ventede på hende, fik hun et lille smil på sine læber. "Hey." Hun kørte en hånd igennem sit våde hår, inden hun forsatte med at gå mod vandet. Dette skulle nok blive hyggeligt.
https://pbs.twimg.com/media/CNbRD6gVAAAFXX2.jpg
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 2 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Josh Man Feb 27, 2017 4:14 pm

Hun skulle nok stoppe med at tage billeder af ham, hvilket han satte en smule pris på, da han aldrig havde været glad for at få taget sit billede og han var ret så sikker på at det ikke var gode billeder af ham. Billedet af dem der kyssede, måtte han dog give hende var et sødt billede, både med lyset og det hele.
Da hun sagde ordene om batman, så han pludselig meget skuffet ud og åbnede munden i et stort o. ”Hvor vover du, batman er fantastisk. Og han er bestemt ikke pædofil, han redder børn ligesom alle andre!” sagde han og forsøgte at få hende over på hans side. ”han er en af de bedste superhelte der findes.”
Ghost elskede den opmærksomhed hun gav ham. Alt i alt, han kunne aldrig få nok opmærksomhed, specielt ikke fra kvinder tit faldt for hans pjuskede ansigt. Som Caleeb sagde, Ghost var og blev altid en dame magnet. Ikke at det var det Josh gik op i, han elskede Ghost og havde altid drømt om at få sig en stor pjusket hund. ”yeah.. jeg skal nok passe på, men jeg vil n meget gerne væk herfra, her er så småt og en smule forfalden, men hey, det er billigt.”
I det hun kom ud, satte hans hjerte sig i halsen og han kunne ikke lade være med, at kigge ned af hende og derefter op i hendes smukke brune øjne. Han skulle ikke gøre det alt for tydeligt, at han havde svært ved at se ned af hende. ”Hey.” Med varme kinder, begyndte han at gå med hende hen til vandet. Selv bar han et par sorte badebukser, der havde hvide striber på siderne. ”Så.. hvad skal vi prøve først.. vil du ind i vandlandet eller vil du helleer svømme rundt?”
Han vidste ikke helt hvad han skulle spørge om. Aldrig havde han prøvet at være på en date der foregik i en svømmehal, hvor man viste så meget skind. ”Normalt lader jeg ikke min date se min barre overkrop før ottende date,” sagde han drillende til hende, mest for at starte en samtale. Han smilede varmt til hende og følte kort for at trække hende ind til sig, i det nogen mænd kiggede på Alex, som kunne de æde hende.
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 2 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Aigemfarrel Man Feb 27, 2017 5:02 pm

Alex rystede blidt på hovedet. "Nej, Nej han er ej. Han er skræmmende, meget skræmmende... Han er skræmmende, hvis jeg skal være ærlig, er han kun en helt fordi han er en underlig mand med rigdom, han er uendelig underlig." Hun rakte drillende tunge af ham. "Alle kan være en superhelt, hvis de har nok penge og hans mørke stemme." Hun lavede en dyb stemme, for at imitere batman. "Im batman... Det lyder meget ligesom... Get into my van." Hun lo kærligt af sine ord, hvor hun skubbede lidt på ham. "Det er ok ikke at kunne lide batman, jeg er dog mere til Superman, eller spiderman... men mest af alt, holder jeg af det man kalder for skurkene, de er de bedste, uden dem ville heltene ikke være noget." Hun smilte kærligt til ham, inden hun forsøgte at skubbe ham ud af døren. "Lad os nu komme af sted, det er dumt at spilde tiden." Hendes stemme var kærlig, samt en smule drillende. "Vi kan diskutere det et andet sted, eller ude i bilen." Hun fjernede sine hænder fra hans ryg, inden hun valgte at forlade ham i huset.
"Forståeligt, der skal også være noget plads til Ghost." Hun nussede Ghosts kinder. "Men du skal da være velkommen, til at besøge mig, jeg har en have Ghost kan bruge, og jeg er også villig til at passe ham." Hun så op på Josh.
Hun opdagede godt hvordan han så ned af hende, hvilket gav hende en smule varme kinder. Hun vidste ikke helt hvad hun skulle sige, eller gøre, hun ønskede lidt at være rolig, og ikke sige noget, men det ville også være sjovt at drille ham en smule. Dog klappede hun i, hun ønskede ikke at gøre det akavet for dem. "Vandlandet!" Hun rakte hænderne op imod loftet, hvor hun snurrede rundt på hælen og greb fat i hans håndled. "Pff, ottende date? Så du skrider ret hurtigt frem." Hun smilte drillende til ham. "Jeg viser mig normalt aldrig så nøgen som nu, på nogle dates." Hun trak ham med sig, hvor hun adskilte sine læber kort. Hun hev ham seriøst med op i de forskellige rutchebaner, de svømmede rundt og lo sammen, enkelte gange drillede hun ham og de ende sjovt nok med at falde til ro, hvor hun sad i en gummiring, slappede ellers af i den og sparkede enkelte gange vand i hovedet på Josh. Dette var udentvivl noget af det hyggeligste hun havde lavet, alting var underholdene, de snakkede lavede sjov og kunne også slappe af enkelte gange.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 2 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Josh Man Feb 27, 2017 8:06 pm

Hvordan kunne hun finde batman skræmmende? Dog gjorde han som hun sagde og snakkede videre med hende omkring det ude i bilen. Det blev en underholdene lille diskussion om Batman var en fantastisk superhelt eller ej. Til sidst måtte han dog give op, da han godt kunne se hvor det var hun ville hen med, at sige han var en smule uhyggelig og pædofil agtig.
Og den diskussion, var nu langt fra noget han tænkte over og da hun snakkede om at hun godt kunne passe Ghost engang imellem. ”Du må hellere end gerne passe ham når situationen kommer. Han ville sikkert elske det og han er meget nem at passe,” sagde han til hende og Ghost, der underligt nok forstod noget af samtalen, logrede mere ivrigt med halen og bjæfede kort.
Da hun trak ham ind i vandlandet, smilte han varmt og de havde skam en fantastisk dag sammen. Før han vidste af det, rendte de rundt i de forskellige rutchebaner og han glemte alt om, at de egentlig allerede var halvnøgne på en date. På kommentaren om han skred ret hurtig frem, rødmede han svagt og kløede sig i nakken. ”yeah.. well øhm.. hvad kan jeg sige.. og hey, altid noget at jeg er speciel, side du viser dig sådan overfor mig,” sagde han drillende. Lige nu, blev tiden brugt ude i vandet, hende i en badering og ham med armene oppe på kanten af baderingen, hvor han lagde med øjnene lukket i. Det var dejlige afslappende. Han så op på hende og endte igen med at betragte hende svagt.. Måden vandet gled ned af hendes krop på.. den smukke, fine krop.. Han så op i hendes øjne igen, med svagt røde kinder og smilte varmt. ”Så.. hvor kunne du tænke dig at spise bagefter?” tænkende bed han sig i underlæben. ”Det kunne være lækkert med kinesisk måske?”
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 2 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Aigemfarrel Man Feb 27, 2017 8:28 pm

Alex nikkede til hans ord. "Det vil jeg tro på, han virker i forvejen meget nem, han virker glad og rolig." Hun smilte varmt til ham, inden hun lagde hovedet blidt på skrå. Hver gang han satte lavede et lille bjæf, smilte hun bare større til ham. "Opmærksomheds krævende, huh?" Hun smilte kærligt til ham, hvor hun begyndte at få ham til at lave underlige ansigts udtryk.
Alex rødmede en smule, hvor hun smilte kærligt til ham. "Ja, det kan man vel godt sige." Hun så ned på ham, hvor hun fugtede sine læber kort. Dog så hun op mod loftet igen, vandet var begyndt at blive en smule koldt fra hende, dette var sikkert fordi hun var begyndt at slappe for meget af. Roligt vende hun hovedet mod ham igen, så hun smilte varmt til ham. "Kinesisk? Sure, Jeg kunne godt bruge noget saltet..." Hun svang sig selv ned under ringen, hvor hun poppede op bag ham.
"Men hvornår skal vi det? Vi kunne gøre det nu, men jeg ikke så træt endnu?" Hun svømmede tættere på ham, hvor hun lagde en hånd på hans skulder, og lod sine læber presse sig imod hans. Af en grund, kunne hun ikke andet end at kysse hans læber. De havde kysset en enkelt gang før, så det gjorde vel intet at kysse ham, vel? Hun adskilte forsigtigt sine læber fra hans, hvor hun så op i hans brune øjne. "Undskyld, kunne ikke lade vær..." Hun rødmede en smule, mens hun kærligt smilte til ham. Roligt svømmede hun rundt, lod sig selv ligge på overfladen, mens hun ellers slappede af. "Skal vi gå op nu?"

I det de kom ud og spise, sad Alex i samme tøj som før, dog med håret sat op i en flettet hestehale. De spiste tag selv buffe, og samtalen kørte som smurt, det var som om at samtalen altid kunne køre. De snakkede om de underlige og sjove oplevelser fra vandlandet, og hyggelige stunder, samt familie medlemmer, samtalerne kørte bare konstant. De lo, snakkede og randomly spiste de. Alex spiste mest med chopsticks, hun indtog sushi konstant og til sidst spiste hun bare is. Altid noget at det var billigt, og enlig også meget hyggeligt. "Så, hvordan går det enlig med benet? Det var det, du slog da vi skøjtede, ikke sandt?" Hun tog en skefuld af isen ind i munden.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 2 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Josh Man Feb 27, 2017 9:02 pm

Det at hun kaldte ham en smule speciel, fik ham til at smile imod hende og ellers bare lukke øjnene i igen, stille og roligt. Lige til han hørte hendes stemme igen og hun svarede på kinesisk sagtens kunne være lækkert. Som han var klar til at svare hende, forsvandt hun ned under vandet og kort som han kiggede rundt, var hun pludselig bag ham og han vendte sig om. ”Ninja som altid huh? Vi kan sagtens snuppe en halv time mere i vandet og ellers tage ud og spise?” Med sit hoved på skrå, smilte han varmt til hende og kiggede en smule overrasket ned på hende, da hun lænede sig frem og placerede en hånd på hans skulder. Blidt kyssede han hende igen og lagde en hånd på hendes hofte, til hun trak væk og undskyldte. ”Du skal ikke undskylde for at kysse mig..” Før hun smuttede væk fra ham, lænede han sig frem og kyssede hende igen. Det blev ved sådan, indtil de smuttede op på land. ”Yeah, lad os gå ud og få noget mad!”

Som altid når de var ude sammen, kunne de snakke om alt og han følte sig så tilpas med hende. Samtalen gik fra at handle om sushi, fortid og vandlandet. Ham selv tog dog kun få stykke sushi, ellers spiste han mest indbagte rejer og kylling, sammen med karrysovs og grøntsager, for ikke at sige nudler. Da de kom til desserten tog han dog blot flere rejechips, for ikke at sige indbagt kylling. Han elskede det!
”Det går skam godt, det var blot kraftig forstuvet. Jeg kom tilbage på arbejde i marken efter tre uger, så tingene er igen som de plejer,” svarede han hende og lod ellers hoved hvile i sin hånd. ”Det et ret vildt at du kan spise med chopsticksne så let..” Tøvende så han ned på de chopsticks han havde fået og begyndt her at forsøge at spise sine rejer med dem. Dog.. gik det ikke så godt for ham, han holdt dem forkert og kunne derfor ikke få sin mad op. Til sidst stak han bet blot igennem rejen og spiste dem på den måde. ”There we go..” Han så smilende hen på hende. ”Hvad drømmer du egentlig om Alex? You know.. det helt store drømmejob?”
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 2 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Aigemfarrel Man Feb 27, 2017 9:36 pm

"Altid." Svarede hun, på det med at hun var en ninja. Hun klukkede drillende, mens hun svømmede frem og tilbage, og først til sidst svømmede tættere på ham. "Undskyld. Jeg burde ikke undskylde, for at kysse dig, det virker også bare underligt." Hun klukkede akavet af hendes ord, inden hun svømmede mod kanten og satte sig op på den, vandet løb ned af hende, ned over hendes barm, mave, ben og skuldre. Hun svang benene op på kanten og rejste sig op igen. "Men lad os spise, det er mere hyggeligt at spise, end at bade... plus, mad er fantastisk." Hun strakte sine arme op mod loftet, hvor hun så mod ham. "Kom så, lets go." Hun blinkede forførende til ham, da en før samlede Alex op og et kort hvin slap hendes læber, hvor hun blev smidt ud i vandet igen. Hun så forvirret rundt, da hun kom op til overfladen igen. Og her stod, to fyre og grinte højt. "Du skulle have set dit ansigt." Lød det højt fra den ene, hvor Alex sank sine læber under vandet, mens kinderne blev røde.
Hvor underlig havde hun lige set ud? Havde Josh set det, eller... Dette var akavet, og hvorfor gjorde disse fyre lige dette, hun anede ikke hvem det var.

Alex smilte kærligt til ham. "I see... Jeg ked af at du kom til skade, og at det altid er når du hænger ud med mig, at du kommer til skade." Hun lagde hovedet lidt på skrå, inden hun samlede endnu et stykke sushi op med spise pindene. "Huh?" Hun så ned på spisepindene, inden hun viftede lidt med dem. "Det ligger i blodet, som asiat, er jeg forbandet, med at kunne spise med spisepinde" Det blev sagt i en underholdende tone. "Du holder dem også forkert." Hun løftede sin hånd. "Se, tommeltotten skal være i midten, som støtte, for at adskille dem imod hinanden. Pegefingeren, skal være her, på den måde kan den hvile mod pindene... Se.." Hun samlede et stykke op, for at spise et stykke sushi igen. Dog var det, hendes sidste, ellers forsatte hun med isen.
Hun lo kærligt af hans måde at spise tingene på. "Det så forkert." Hun rystede blidt på hovedet, da han pludselige spurgte ind til hvad hun ønskede at være, eller arbejde med. "Det ved jeg ikke helt, jeg har altid gerne ville kunne leve på at lave youtube videoer, eller derimod leve med at blogge, men det er noget man stopper med, efter flere år, og jeg tror næppe at jeg ville have nok folk, som ville se mig snakke, eller spille spil... Selvom at jeg ikke ønsker at være en af de dersens gamer youtuber, jeg vil heller snakke, eller lave underlige ting." Hun så ned i isen, inden hun tog endnu en skefuld. "Hva med dig? Noget du drømmer om, eller har du altid gerne ville være en brandmand." Hun klukkede lidt, over hendes egne ord.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 2 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Josh Man Feb 27, 2017 10:07 pm

Han var ikke mere end lige kommet op på land, før to fyrer valgte at smide Alex i og irritere ham. I den alders gruppe vidste han godt hvorfor de smed hende i, det var blot for at have en undskyldning for at røre ved hende og det kunne de godt glemme alt om. Så, da de mindst forventede det, gav han dem begge et stort skub på ryggen, så de begge ville falde på hovedet ned i vandet. Derefter ville han gå hen til kanten, bukke sig ned og række sin hånd ud til Alex. ”Ignorer dem, lad os komme af sted.” Man kunne godt fornemme på ham, at han var en smule irriteret, men at det bestemt ikke var rettet imod hende.

”He, hey.. jeg er da ikke kommet til skade på denne date.. det da en meget god start, ikke sandt?” informerede han til hende og svang kort med spisepinden, imens rejen sad derpå. ”Jeg tror mit held er ved at vende!” Hans smil blev større og blev ej hellere mindre, i det hun forsøgte at begynde at lære ham at spise med pindene, hvilket han hurtig gav op på og blot brugte den anden metode. ”Jeg.. jeg skal have lidt bedre styr på det.. måske du kan undervise mig den dag du vælger at lave mad i dit eget hjem.. så jeg ikke har noget valg udover at spise med dem,” sagde han drillende til hende. Det var også en anden måde, at sige at de helt sikkert skulle hænge ud sammen en dag, blot hjemme ved hende eller hos ham.
Drømmen om at blive en youtuber eller en blog. ”hey, jeg vil elske at se dine videoer. Du har allerede din første fan,” han blinkede til hende og spiste den sidste reje, lige i tids nok til at hun spurgte ind til om han altid havde drømt om at være en brandmand. ”Til at starte med ville jeg gerne være politimand, men da jeg ikke bestod prøven, gik jeg videre til noget andet og nu er jeg en brandmand.. dog startede jeg ikke ud med den højeste rang. Der skulle langt mere til end jeg troede til at starte med.” Svagt klukkede han ligesom hende og satte hovedet på skrå. ”Jeg giver maden denne gang okay? Nu når du lavede den lækre kurv vi spiste til morgenmad.”
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 2 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Aigemfarrel Man Feb 27, 2017 10:30 pm

Det at Josh skubbede dem i vandet, kunne hun intet andet end at le over. Altid noget at de fik den samme tur, som de valgte at give hende. Kæmpe idioter... Hun tog med glæde imod Joshs hånd, hvilket fik hende hurtigt op af vandet igen. "Uh..." Hun stilte sig en smule op af ham, hvor hun så op i hans brune øjne. "Du er stærkere end du ser ud." Hun smilte forsigtigt til ham, mens en blid rødmen kom frem på hendes læber. "Er du ok?" Hun så en smule trist op på ham. "Du burde være rolig, de er bare åndssvage." Hun smilte kærligt til ham, inden hun trak ham med sig. "Lad os skifte tøj, også mødes udenfor?" Hun så op på ham, mens man kunne høre drengene i baggrunden råbe efter Josh, kalde ham forskellige ting, til en af livredderne gik hen og skældte dem ud.

Alex viftede drillende med skeen. "Daten er ikke færdig endnu." Det blev sagt med en drillende tone. Da han opgav at lære, at spise med dem, rystede hun blidt på hovedet. Han var ikke nem at lære noget, siden han ikke ønskede at lære det. Dog var det nu meget rart at sidde og se ham failed i noget, han virkede ellers så god til alt, han havde store overarme, en god krop, varm stemme, smukke øjne... han var perfekt, hvis man ikke gik op i at han havde været en sule uheldig. Et nervøst smil blev sendt ham, da han sagde at hun kunne lave mad. Hun kunne bestemt ikke lave mad, hun spiste altid udenfor, og ikke nok med det, var hun ikke meget for at sige det. Det var akavet, at hun ikke engang kunne gøre dette. Hun så genert ned i isen. "Sure, ja... en eller anden dag..." Hun lo nervøst, inden hun rettede på ryggen og tog to hurtige skefulde af isen.
Hun rystede blidt på hovedet, over at han ønskede at være hendes første fan. "Sikkert, det skal du jo sige." Hun rakte kort tunge af ham, inden hun så sig omkring. "Den prøve skulle også være utrolig hård, hvor mange ting fejlede du ved? Jeg er sikker på at du ville bestå den nu... Men det svare ikke helt på spørgsmålet, hva ønsker du at være, hvis du kunne være hvad som helst?" Hun lagde hovedet blidt på skrå. "Ville du være almindelig brandmand, eller ville du være en astronaut?" Hun smilte stort til ham.
Da de var færdige med at spise, nikkede hun til hans ord. "Så må jeg give, næste gang." Hun rejste sig fra bordet, for at de kunne gå hen og betale. Hun så ud imod regnen. De havde været kloge i at tage hen og slappe af i svømmehallen, for nu stod det da også bare ned i lårtykke stråler. Et suk slap hendes læber. "Så... Jeg tænkte på, om du ville have noget imod at køre mig hjem?" Hun så op på ham, mens han betalte for maden. "Det regner meget, og tænkte det måske var ok at spørger... Du skal være velkommen til at sige nej." Hun smilte kærligt til ham. "Jeg skal hjem og arbejde på billederne, hvis der er et billede du gerne vil have, så sig endelig til. Jeg skal nok lave det om til et foto, eller sende det til dig, hvis det er." Hun kløede sig kort op af armen.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 2 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Josh Tors Mar 16, 2017 9:37 am

Det kunne bestemt være rart at være hjemme ved hende en dag. Så kunne de spise sammen, spille et eller andet og se film. Og nej, ikke se film på den måde, selvom han absolut intet ville have imod det. Det kom en del pludseligt, hvor kom de tanker nu pludselig fra!? Han rødmede svagt og spiste nu ellers færdig. Det var ikke det han skulle tænke over nu, specielt ikke så kort inde i det forhold de var ved at bygge op.
”Hvis du altså kunne have lyst til at servere for mig… trods alt var den madkurv virkelig lækker,” forsøgte han at berolige hende. Hvorfor forsøgte han at berolige hende? Han havde da ikke sagt noget forkert.
Han klukkede over kommentaren om, at det skulle han sige, også selvom han mente det. ”jeg mener det skam… også selvom jeg ikke rigtig har de der sociale medier som instagram, snapchat og sådan,” svarede han med et smil. ”Og jeg kom halvvejs ind i testen… så jeg fejlede ved omkring 4 ting… det er ret underligt, jeg troede virkelig at jeg ville kunne klare det, men hey.. tak for at du tror jeg kan klare det nu…” da det sidste var blevet spist, spurgte hun ind til hvad hans drøm som lille var og her klukkede han igen svagt. Mest ved tanken om den underlige lille knægt han havde været. ”Du gættede rigtig.. jeg ville have været en astronaut.. men, så indså jeg hvor uhyggelig der kan være oppe i rummet efter jeg så alien, også blev den ide droppet.” Med et svagt grin, så han hen på hende.
Da de forlod restauranten, havde han egentlig ikke lyst til at skilles med hende, men tog sig sammen da de trods alt havde været sammen siden klokken lort om morgen. ”Selvfølgelig vil jeg køre dig hjem og jeg vil gerne have billederne fra i dag, hvis det ikke gør dig noget. Dog ikke billederne af kun mig selv,” svarede han med en kærlig stemme. Det var med rolige skridt, at han gik hen imod bilen og låste op for hende, så han kunne få hende hjem.
I det de holdt ude foran hans hus, så han kort ud af vinduet og pustede ud. ”Tak for en virkelig hyggelig dag,” sagde han til hende og lænede sig frem. ”Vi skrives ved?” Han smilte kærligt til hende og hvis hun ikke stoppede ham, ville han læne de sidste centimeter frem og snuppe et kys.
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 2 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Aigemfarrel Man Mar 20, 2017 4:16 pm

Alex rystede blidt på hovedet, det at skule servere mad for ham ville helt sikkert ikke ende godt, hun ville ende med at komme tilskade, hvis hun så meget som forsøgte at koge ris. Et kort suk slap hendes læber, inden hun rystede blidt på hovedet. "Det ville gå galt, jeg er ikke ligefrem den bedste form for... kok..." Hun så diskret til siden, mens hun klikkede blidt med tungen. "Vent... Har du ingen former for sociale medier?" Hun lænede sig en smule over bordet. "Hvordan kan dette ske, hvordan kan du komme i kontakt med folk." Hun smilte drillende til ham, hvor hun blidt lagde hovedet lidt på skrå. "Så ingen snapchat, trist... det kunne ellers være sjovt at se hvordan du boede." Hun fjernede forførende en tot hår fra hendes ansigt. Hendes blide øjne havde et forførende skær i sig.
Da snakken kom hen på en mere eller mindre politi snak, smilte hun kærligt til ham. "I see... Har du tænkt dig at tage prøven igen?" Hun smilte varmt til ham. Han ønskede altså at være astronaut, men var blevet for bange for rummet. Det virkede en smule underholdene, men også en smule kærligt. Hun lagde hovedet en smule på skrå, inden hun så sig omkring. "Så aliens, er en af de ting du frygtede mere eller mindre, og det ødelagde dine chancer." Hun sukkede blidt, men på en kærlig og drillende måde. Hun fugtede kort sine læber, inden hun lod en serviet køre over hendes læber.
Han skulle nok køre hende hjem, og ikke nok med det ville han også gerne have nogle af billederne. Hun nikkede forsigtigt til ham, hvor hun smilte kærligt til ham. "Selvfølgelig, men hvilke vil du have?" Hun lagde hovedet lidt på skrå, hvor hun så ned i gulvet. "På den anden side, så kan jeg sende dig dem jeg mener er bedst eller vil du helst have dem med os to?" Hun så forsigtigt på ham. "Oh oh, ikke for noget, men jeg ville enlig gerne sætte nogle af dem op på min blok, og hvis du er på nogle af billederne, ville du så have noget imod at de kom op?" Hun trådte drillende tættere på ham, mest for at forføre ham ind i at sige ja til hende. Hun smilte drillende til ham, inden hun stillede sig på tæer og kyssede hans læber forsigtigt, dog trådte hun hurtigt væk igen, hvor hun hurtigt træk væk og gik ind i bilen.
Hun havde seriøst kysset ham, var det ikke underligt... Hun burde ikke, eller jo hun burde vel, men... Gad vide om det ville være akavet at se ham igen, ud over det burde det være underligt. Hun rystede blidt på hovedet, da de så hurtigt var ved huset. Det irriterede hende faktisk lidt, hun ville heller bruge lidt mere tid sammen med ham. Hun smilte kærligt til ham, hvor hun enlig ville svare, men fik stjålet et kys. Hun kyssede kort igen, mens hun åbnede døren forsigtigt. "Det gør vi, og få endelig snapchat." Hun blinkede drillende til ham, inden hun gik ud af bilen og ind i huset.

Da hun kom ind, brugte hun 2 timer på at snakke med Sal om at de havde kysset, og selvfølgelig at vise hende de fantastiske billeder hun havde taget, for ikke at snakke om hvor herligt det havde været.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 2 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Josh Tirs Mar 21, 2017 6:49 pm

Det at hun ikke var den bedste form for kok, gav ham et sødt smil på læben og her satte han hovedet på skrå. ”I så fald, skal jeg nok være den der laver mad til dig. Det vil jeg elske og hvad angår de sociale medier, jeg er gammeldags… jeg kontakter folk over en sms.. men hey, måske jeg skulle begynde at få en snapchat, så jeg kan skrive med dig over det?” sagde han og elskede den måde hun lænede sig over bordet på, samt tog en tot hår om bag øret. For ikke at sige det forførende skær i hendes brune øjne. Det fik ham helt til at smelte.
”Nej, jeg kan nu godt lide det arbejde jeg har som brandmand,” svarede han hende og tog en tår af sin cola. ”Og ja, alien filmen traumatiserede mig til at tage ud i rummet og det gør den stadig en smule… har du set alle de creepy aliens man mener, er derude!” Det blev sagt i en falsk skræmt facade, hvor han derefter klukkede drillende af sig selv og kort blev opslugt af den måde slikkede sine læber, for derefter at tørre dem med servietten.
Til snakken om hvilke billeder han ville have, skulle han bare til at svare at det skulle være dem med ham og hende, men havde på en måde også lyst til at få billedet af den natur hun havde fanget. ”Du sender bare dem du syndes er bedst,” Fik han hende endelig svaret, til hun spurgte om hun måtte lægge nogen af billederne hvor han var på op på sin blog. ”Nej, du må gerne putte dem op på din blog, så du behøver ikke at være forførende for at få din vilje,” klukkede han drillende og så ned på hende. ”Ikke at jeg brokker mig.” da deres læber mødtes kort, kyssede han hende igen og derefter blev hun kørt hjem.
Det første han gjorde da han kom hjem, var at skaffe sig en snapchat, hvor han her sendte hende en sms til hende med sit brugernavn, så hun kunne tilføje ham.

Sal sad bare og lyttede med et smil til fortællingen om hendes date. Og de havde kysset, det var kært! ”Awh, det lyder fantastisk Alex!” sagde hun og så ned på de billeder hun havde haft taget. ”Billederne hvor i kysser, er virkelig søde… Det lyder ikke blot som en fantastisk date, men som også som en fantastisk dag.” Hun rejste sig op og strakte sig. ”Jeg vil lave noget teh, vil du have noget?”
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 2 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Aigemfarrel Tirs Mar 21, 2017 7:11 pm

Hun nikkede til hans ord. "Bestemt, hvis du laver maden kan jeg anrette den, men ellers er det vidst meget sikre hvis du selv laver den, end hvis jeg laver den." Hun klukkede kærligt af sine egne ord, inden hun så sig omkring. "Snapchat er nu hvor man tager billeder, hvilket jeg tror er meget underholdene. Men hvilken form for mobil har du, nu hvor du er gammeldags, kan det jo godt være at du har en gammel nokia, i så fald kan du ikke få snapchat." Hun smilte drillende til ham.
Alex rystede blidt på hovedet, inden hun så op i hans skønne brune øjne. "Rolig nu, de er ikke så skræmmende, vi har kun en kat, hund og abe ude i rummet som er døde." Hun smilte kækt til ham. "Men hvis det er det der holder dig fra det, vil jeg ikke ændre din mening. Hvis du kom ud i rummet ville jeg mangle en at date, hvilket betyder at jeg skal snakke med Caleeb om det igen, og det er bare akavet." Hun lo en smule akavet af sine ord, inden hun så sig omkring.
Da han gerne ville have hvilke som helst af billederne, så hun en smule overrasket op på ham. "Sure, jeg sender bare dem jeg har." Hun smilte drillende til ham, hun mente selvfølgelig at hun bare sendte dem hun selv mente var gode. Dog da han kommenterede på at hun havde forsøgt at forføre ham ind til at sige ja, rødmede hun lidt "Hvad, nej... Jeg ved ikke hvad du snakker om." Hun så genert væk, mens hun trak en tot om bag øret.
Da hun kom hjem, gik der kun kort tid før han spurgte ind til hendes navn på snapchat, hvilket blev sendt ham, hun smilte over smsen, hvor hun derefter ventede på en anmodning på snapchat. Som selvfølgelig blev godkendt så snart hun fik den.

Alex kunne seriøst ikke lade vær med at smile, hele dagen havde været mega hyggelig, hun havde nydt hvert et sekund og det at hun kunne snakke med Sal omkring det lige nu, gjorde hende underligt glad. Hun smilte stort for sig selv, inden hun så ned i kameraet igen. "Ja... Det var en rigtig god dag..." Lød det lavt, fra hendes smilende læber. "Oh, ja tak... Gerne rosen te.." Hun overførte billederne til hendes computer, inden hun begyndte at redigere lidt i dem.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 2 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Josh Tirs Mar 21, 2017 7:57 pm

Det lød allerede som om, at de var ved at aftale en ny date, hvor han kunne lave mad til hende og hun anrettede det. ”I så fald, lyder det som vores næste date. Du kommer hjem til mig, jeg laver maden og du anretter. Eller, jeg tager hjem til dig, laver maden osv.”
Hun troede altså at han stadig havde en gammel Nokia? Det fik ham til at grine svagt og ryste på hovedet. ”Nej, nej, jeg har skam en smartphone, jeg har bare ikke hentet nogen af de sociale medier, men jeg kan se nu at der er grund til det,” sagde han drillende til hende igen og så hende i øjnene. Han hentydede selvfølgelig til, at hun var grunden til at få det nu, så han kunne skrive og sende billeder sammen med hende.
Rumsnakken fik ham nu pludselig hen på at hun havde været på en date med Caleeb. Det fik ham til at se en smule overrasket på hende. ”Har du været på date med Caleeb? Det vidste jeg ikke,” spurgte han roligt og nysgerrigt. Han sad nu og håbede på, at deres forhold ikke havde noget at blive til det helt store, da det ville være underligt for ham.
Hun lod som om at hun ikke anede hvad han snakkede om, da han kommenterede hendes forførende opførsel og det var noget af det sødeste han havde set. Hvordan kunne det ske at han kunne gå hen og blive så vild med en pige han næsten lige havde mødt? I stedet for at kommentere mere på, smilte han bare kærligt og her skilte de ellers ad, blot for at han nu sad og sendte hende snaps. Mest bare af tv’et, der afslørede at han sad og stenede dagens mand.

Sal nikkede til at hun gerne ville have teh og kom tilbage med det til hende få minutter efter. ”Så, du fik set ham i bar overkrop… hvordan ser den ud? Meget muskuløs, mere normal eller måske tyndere end han ser ud?” Sals nysgerrige blå øjne lyste svagt i det dæmpede lys. ”Og du havde det slet ikke underligt med at være i bikini foran ham? Jeg beundrer dit mod!” Hun smilte stort til hende.
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 2 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Aigemfarrel Tirs Mar 21, 2017 8:16 pm

Hun prikkede sig blidt på underlæben, inden hun smilte drillende til ham. "Det ved jeg nu ikke... Men jeg ved at der er et lille sted, hvor det er gratis at melde sig til, også får man lov til at lave mad sammen, det kræver to personer, man får et bord og en oven til at lave hvad man vil også anrette det, hvor man derefter har en dommer der smager på den." Hun lænede sig en smule hen over bordet. "Det siges at man kan vinde en ny foodprocesser, tror det var xpo 500 eller noget, jeg ikke helt sikker, kan ske jeg tager fejl. Men vi ville kunne melde os ind også se om vi kan vinde det?" Hun smilte drillende til ham, som mente hun at han ikke turde.
"Selvfølgelig, hvem vil ikke være snapchat besties." Hun blinkede drillende til ham, inden hun strakte sig lidt hen over bordet. "Men du bestemmer selv om du vil have det, det behøver ikke kun være på grund af mig, at du får det." Hun smilte varmt til ham, mens hun rettede sig ordentligt op igen.
Hun nikkede lidt. "Ja, vi var på to før vi blev enige om at det var for underligt, selvom vi havde en del tilfælles var der ingen knist da vi kyssede... Så vi valgte at være venner, plus han konstant lod sine øjne kigge på de tøser der kom gående forbi." Hun smilte forsigtigt til Josh, hvad nu hvis hun havde begået en kæmpe fejl, ved at sige dette. Burde hun bare klappe i som en østers, eller skulle hun nu til at bide i det sure æble, og ende daten i et kaos?
De brugte en del af tiden på at snappe, hun svarede ham selv mens hun snakkede med Sal. Hvorfor var hun så vild med denne fremmede, dog forførende fyr.
Hun tog roligt imod teen, inden hun tog en lille slurk af den brandvarme væske. "Eh... Oh, han er muskuløs, som forventet.. Han har en meget god overkrop, så god at jeg enkelte gange bare svømmede hen til ham for at røre lidt ved den." Hun rødmede lidt over sine ord, men beholde et drillende kækt smil på sine læber.
"Overhovedet ikke, lige til at starte med, var tanken skam der. Det at skulle klare at være i bikini foran ham, gjorde mig nervøs, men så snart jeg fik den på, var det nu ikke noget galt i det. Jeg er trods alt ok glad for min krop, mine bryster er jeg knap så glad for, samt min højde... Jeg tror jeg var mindre glad for at gå uden sko foran ham, så han kunne se hvor lille jeg enlig er.." Hun rødmede lidt, mens hun pustede ned i teen.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 2 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Josh Tirs Mar 21, 2017 8:44 pm

Det var med et konkurrence blik malet på hans ansigt, at han lyttede til hvad hun havde at sige og faktummet af, at hun næsten udfordrede ham, gjorde det bare en smule bedre. Han smilte drillende til hende og satte hovedet på skrå. ”Det lyder jo endnu bedre, lad os tilmelde os og vinde det hele!” Han var sikker på at det nok skulle være sjovt. Og selv om de ikke vandt, ville de få en fed oplevelse ud af det og det var vel også det værd. ”Og jeg vil gerne have snapchat, det kunne sikkert være sjovt.”
Det kom en smule bag på ham, at hende og Caleeb rent faktisk havde haft datet. De havde endda haft kysset.. hvor langt var hun så nået i sit forhold til ham? Trods alt havde de også lige kysset. Vent, følte hun mon der var en gnist imellem dem når de kyssede!? Så mange urolige spørgsmål, som han ikke var sikker på at han turde høre svaret på.
”Oh, i see… hvor langtid datede i så ca.?” spurgte han igen så roligt han nu kunne. Han var ikke sikker på om det var i orden at spørge, men på den anden side var det hans bedste ven og Caleeb havde ikke nævnt, at han skam havde haft datet hende før.

Sal smilte og klukkede svagt ved Alexs ordvalg.
”Det vil vi alle have haft gjort Alex,” svarede hun drillende og tog selv en tår af sin teh. ”Og for lille? Du har da en meget normal højde Alex. Stod det til mig skulle du være glad for alt på din krop.” Hun smilte varmt til hende. Sal var trods alt hele 10 centimeter lavere end Alex. ”Og jeg er sikker på at Josh tænker det samme.”
Lige som hun havde sagt det, sendte Josh en besked om at han havde meldt dem til den besynderlig mad konkurrence, så hun havde bare at være parat.
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 2 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Aigemfarrel Tirs Mar 21, 2017 9:02 pm

Hun nikkede til hans ord, hvor hun kærligt lo af denne underlige samtale, men det skulle skam nok være underholdene at lave mad med ham, så længe hun bare skulle skære tingene ud og eller bare anrette retterne. "Snapchat er sjov, så det skal nok blive godt." Hun lagde hovedet roligt på skrå, mens hun forsøgte at skabe en lidt forførende øjenkontakt.
Alex så en smule tøvende mod Josh, da han pludselig virkede så urolig. "En måned ca, måske mindre... Vi var ikke rigtig meget sammen, skrev lidt sammen ellers havde han meget travlt og svarede enlig meget sjældent. Undskyld, hvis det lidt ødelægger stemningen. Det var ikke meningen at gøre dig nervøs eller urolig." Hun sukkede blidt, hvor hun så ned i sine hænder, mens hun legede lidt med sine negle.

"Tja... Jeg gør vel kun det rigtige." Lød det drillende fra hende, inden hun rettede en smule på sit tøj. "Men det hele var alt i alt meget hyggeligt, jeg fortryder intet." samtalen kørte hen på højde, hvilket fik Alex til at smile en smule kærligt til hende. "Tja, ja... Men jeg er to hoveder mindre end Josh, og det synes jeg er en smule pinligt, det er sikkert ret underligt, men kan ikke gøre for det." Hun kløede sig en smule akavet i nakken, efter sine ord. Hun vidste godt at Sal var mindre end hende, men derfor hadede hun stadigvæk at være lille. "Måske..." Dette blev sagt mens hun kiggede ned i sin mobil, hun smilte en smule over den pludselige besked.
*Jeg er klar, vi er på hold sammen, så være klar på en mega dårlig hold kammerart! Very Happy * Hun sendte beskeden med et smil på sine læber, imens hun endnu engang begyndte at redigere billeder.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 2 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Josh Man Mar 27, 2017 5:28 pm

Heldigvis havde hun ikke haft datet Caleeb i mere end en måned. Men, det undrede ham lidt at Caleeb ikke havde haft fortalt ham det. Ikke at han var vred, men hvorfor holdt han det for sig selv? Så da hun undskyldte, rystede han på hovedet og sendte hende et beroligende smil. ”Du skal ikke undskylde, jeg burde ikke spørge så meget ind til det og gøre dig nervøs på den måde.”
Han var ikke helt blind. Han kunne godt mærke, at det havde gjort Alex en smule nervøs, at han havde haft spurgt ind til hende og Caleebs forhold, sikkert fordi hun var bange for at sige noget forkert.

Sal sukkede kærligt over Alex, da det egentlig var ret så kært at se hende sådan, da det ikke rigtig var sket før. Jo, hun havde da haft sine crushes, men ikke på samme måde. Dette gjorde at hun glædede sig endnu mere til at møde denne Josh. ”Men, jeg glæder mig nu til at møde ham,” fortalte hun hende og sendte et smil. ”Når du beskriver ham, lyder han bare som en af de personer man gerne vil møde.”
Josh kunne ikke andet end at smile, da han så Alexs svar over sms. Det var kært at hun gik med til det og at hun kaldte sig en dårlig hold kammerat.
>> Så længe du er med på mit hold, så går det nok Very Happy << skrev han tilbage til hende og smilte over sin egen sms, før han tilføjede. >> Det jo ikke hver dag man har så smukke holdkammerater  Wink << Før han havde nået at tænke sig om, var beskeden blev sendt og han daskede irriteret mobilen op på panden. Det var den lammeste score replik nogensinde og han havde rent faktisk sent den!
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 2 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Aigemfarrel Ons Mar 29, 2017 3:11 pm

Det føltes seriøst underligt for hende, sådan at sidde og snakke om Caleeb og hende. Især fordi hun ikke havde noget med Caleeb, de snakkede bare sammen engang i mellem, det var det. Hun så ned i bordet enkelte gange, hvilket var et klart tegn på nervøse træk. Dog da han undskylde så hun roligt op på ham, hvor hun sendte ham et forsigtigt smil. "D-Det fint... Det føles bare lidt underligt at snakke om, jeg har intet med Caleeb, så derfor følelse det lidt underligt at snakke om." Hun fjernede en lille tot hår fra hendes ansigt og om bag øret.

Alex smilte stort, mens hun krammede en pude. "Ja... Han er mega kær... og ret så fræk, men du har vel.... ja jeg har vist dig billederne..." Hun smilte stort, mens hun gemte ansigtet væk i puden. "Jeg vil tage en ansigts maske på, vil du også have en??" Alex lavede selv maskerne, hvilket betød at hun gik i køkkenet og lavede en. De kunne ikke spises, men de var som magi for huden. "Jeg skifter dog lige tøj først." Hun kunne seriøst ikke lade vær med at smile.
De havde også kysset, og det havde bestemt ikke være akavet over at have kysset ham. Hun skiftede om til et par jogging bukser og en beskidt fodbold trøje (https://www.guinnesswebstore.com/media/catalog/product/cache/1/image/1200x1200/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/g/u/guinness_american_football_jersey_front_g4612.jpg)
Som selvfølgelig var kæmpe stor til hende, det kunne nemt være en kjole. Hun smilte varmt til Sal, inden hun gik ud og lavede masken, hun hælde lidt forskelligt i og blendede det enlig sammen til noget underligt cream. Her hælde hun det op i en skål og begyndte ellers at smøre det i ansigtet. "Hvis du fik en kæreste, kunne vi gå på dobbelt date... Hvilket også kunne være meget sjovt." Hun smurte det på panden. Hendes hår var sat op i en kikset knold og et lille pandebånd, bare for at sikre sig at hendes hår ikke kom ind i masken.
Her gik det dog først op for hende, at han havde svaret igen. "Oh." Lød det lavt fra hende, inden hun begyndte at svare. >>Cheesy... Men det skal nok blive underholdene alligevel ^^ Selvom jeg er en forfærdelig kok, så er jeg ret så god til at anrette maden. Oh og by the way, tak for en rigtig hyggelig dag .///.<< Hun smilte varmt for sig selv, inden hun lagde mobilen på bordet igen.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 2 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Josh Ons Mar 29, 2017 4:27 pm

Han smilte skævt og så kort ned i bordet, for derefter at se op på hende igen. ”Jeg ved godt at i ikke har noget sammen, jeg blev bare en smule overrasket, siden at Caleeb heller ikke har fortalt at i har haft datet.” Han sagde det hele med et smil, men valgte hurtigt at skifte emne derefter. Det skulle ikke blive ved med at gøre hende nervøs. Det var da absolut ingen grund til.

Sal sad og skrev på sin mobil, imens hun snakkede om Josh, ikke at hun ikke lyttede til hende, for det gjorde hun skam. ”Ja, og jeg giver dig ret. Han er sku ret dejlig og se på, sikkert endnu pænere i bevægelse når det er,” sagde hun og blinkede til hende. ”Jeg vil gerne have en maske på!” Hendes blå øjne lyste op og ellers sad hun nu bare og ventede på, at Alex gik ud og fik noget andet tøj på, så de kunne tage maskerne på. Ligesom hende, sad hun bare i gammel og alt for stort trøje, der i dette tilfælde dog var en blå ternet skjorte. Så snart Alex var ude, gik hun ud til hende og begyndte nu ellers selv, at tage masken i ansigtet. ”Yeah, det kunne være hyggeligt,” sagde hun til det med dobbelt datene. ”Man kunne sikkert finde på en masse sjov at lave.” I det hun sagde Oh, kiggede hun kort hen på hende, men tilbage i spejlet, da hun indså det blot var hendes mobil hun snakkede om.
Josh der i sin nervøse lille tro, troede at han havde skræmt hende væk, blev nu lettet over at hun svarede og kommenterede på det hele med et cheesy. Flovt klukkede han for sig selv, før han fik et smil på læben over, at hun takkede for en god dag.
>> Yeah I know.. kunne ikke lade være xD Mon ikke.. og det lyder godt, for jeg er nu mere blot god til at lave den, hvor den ellers bare bliver fyret op på tallerken ^^ xD
I lige måde da! Det var super fedt at være med dig på arbejde også Wink <<
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 2 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Aigemfarrel Ons Mar 29, 2017 4:43 pm

Hun nikkede roligt til hans ord, inden hun så op i hans mandel brune øjne igen. Hans øjne var som altid lige til at falde i staver i. "Oh, det vidste jeg ikke... Men det er ikke lige noget jeg ville bryde ud i. Det ville også være underligt hvis jeg bare brød ud, at jeg havde datet Caleeb, men hvis det er, er det jo sagt nu." Hun så kort ned i bordet igen, inden hun så op i hans øjne igen. Øjenkontakt var som altid vigtig for en god date. Dog blev emnet skiftet, hvilket lettede hende en del.

Alex klukkede over Sals ord. "Tro mig, han er meget meeeeeeget pænere i bevægelse." Hun blinkede kort tilbage til hende. Da hun også gerne ville have lidt af masken på huden, nikkede Alex blidt og begyndte ellers at lave den. "Så laver jeg dobbelt." Hun smilte endnu engang konstant. Hvorfor kunne hun ikke stoppe med at smile, hun burde bare slappe af i ansigtet - Selvom hendes tanker konstant kørte rundt om Josh, samt nogle billeder af Joshs blide smil der konstant dukkede op.
Alex smilte drillende til Sal i spejlet, hvor hun klukkede lidt. "Nemlig, vi kunne tage ud og spise sammen, måske endda tage i tivoli, uh det er lang tid siden jeg har været i tivoli... Måske endda et summ... Nej Disney land, vi bor så tæt på et Disney land og vi er der bare aldrig." Hun smilte stort, hvor hun lænede sig mere frem, for at smøre endnu mere på ansigtet.
>>Jamen, hvis jeg anretter er det jo kun en god gruppe vi er i XD!! OG ikke nok med det, så skal det nok bliver underholdene at gøre det... Så kan vi trods alt også lave mad sammen Wink Hvilket jeg er sikker på bliver sjovt, selvom jeg stinker til at lave mad. :O :l << Hun smilte over beskeden, inden hun begyndte at pakke resten af creamen væk. Det der ikke blev brugt, kom ind i køleskabet, hvilket så kunne bruges igen en anden dag hvis de følte for det.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 2 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Josh Ons Mar 29, 2017 5:04 pm

Imens de stod og iførte sig masken, larmede tv’et i baggrunden og gav en rolig atmosfærer over huset. Hvilket var rart. Sal elskede at bo sammen med Alex. Det var nu altid hyggeligt at have en at sludre med, når man kom hjem fra arbejde eller bare et arrangement, samt en at lave mad og stene tv med sammen engang imellem. Hun smilte ved sin tanke og fortsatte ellers stille og rolig med at tage cremen i ansigtet. ”Så lad os tage i disney land hvis jeg en dag finder en fyr,” sagde hun bestemt og smilte til hende. ”Det kunne være fantastisk… dyrt, men sikkert fantastisk.” Hun var meget hurtigt til at smøre det ud og derefter vaske sine hænder, for at fjerne det fra fingrene. ”Så må vi se om der kommer en fyr en eller anden dag.”
Josh der også sad derhjemme og slappede af, samlede mobilen op i det den bippede og var ellers hurtig til at begynde at taste på den.
>> Vi er den ultimative gruppe! xD
Og ja, så fik jeg mit ønske om at lave mad sammen med dig Wink og hey, så slem kan du ikke være, vi hjælper hinanden! Jeg hjælper dig med maden og du hjælper mig med anretningen Very Happy <<
Han sendte derefter beskeden og besluttede sig nu ellers for at snuppe et bad.
Sal der var en lille tv nørd, sad foran fjernsynet og zapped igennem forskellige kanaler, indtil hun fandt et program der handlede om en masse single tøser, der skulle kæmpe om bestemt mand der stod i midten af dem. Eller, de skulle kæmpe om en date.
”Oh hey, jeg har fundet Star,” sagde hun en smule overrasket og pegede på skærmen. Ganske rigtigt, der stod Star som en af deltagerne, med et stort smil på læben og svingede konstant med sit hår. ”Sjovt, jeg har ikke set hende siden universitetet.”
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 2 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Aigemfarrel Ons Mar 29, 2017 5:16 pm

Alex nikkede ivrigt til Sal. "Bestemt... Du må ud i market igen, så vi snart kan få en god disney lands tur." Hendes ord blev sagt, med en blid latter. "Dyrt, ja... Men en date er en date, og det skal nok blive godt. Vi kan bruge hele dagen der inde, bare dig, mig, Josh og den tilfældige fyr du finder... Som forhåbentlig er meget bedre end de andre du havde engang." Hun klikkede kort med tungen. Sals fyre var som regl røvhuller, nogle forfærdelige små røvhuller. "Jeg kan da sagtens smide dig sammen med en del, måske Josh har en eller to som ville passe til dig." Hun smilte drillende til Sal, mens hun også stod og vaskede sine hænder.
>>Totalt! XD
Vi hjælper hinanden så godt vi nu kan, så hvad kan dog gå galt ^^<< Var den sms han fik lov til at få tilbage, hvor hun her gik ind og satte sig på sofaen med Sal igen.
Da Sal pludselig fandt Star i tvet, så Alex hurtigt på skærmen. "Pff, hun har ændret sig meget... Hun ser mere plastik ud end da vi gik på uni." Hun klikkede kort med tungen igen. Star, den største ko hun kunne møde nogle stedet. "Jeg har ondt af den fyr den ender på date med hende, seriøst. Det så tydeligt at hun er mere fake end nogle af de andre personer i hele showet. " Alex lænede sig tilfreds tilbage i sofaen, hvor hun enkelte gange skrev med Josh om hvad som helst.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 2 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Josh Man Apr 03, 2017 9:32 pm

Sal smilede over det Alex sagde og fortsatte ellers dermed at tage ansigtsmasken på. ”Haha, måske, den eneste jeg kender han har at tilbyde er Caleeb og han er vidst noget af en player, så ikke en jeg lige vil tage chancen med,” klukkede hun drillende og gik ellers ind i stuen, imens Alex svarede på Joshs sms.
Og hjemme hos den unge charmør, kom der endnu et smil på læben imens han lå i sin seng og egentlig burde sove, da han skulle tidligt op næste dag.
>> Det lyder godt  vil glæde mig til den dag! Vil smutte i seng nu.. skal tidligt op i morgen xD vi skrives ved <3 <<
Da smsen var sendt, lagde han mobilen fra sig og forsøgte ellers at lukke øjnene i med et bankende hjerte. Han kunne ikke vente til at mødes med hende igen og se det dejlige smil. Og de havde kysset! Det gjorde det bare endnu bedre!
Sal klukkede imens hun kiggede på skærmen. ”Det må du nok sige… alt ved hende er falsk.. jeg husker i hvert fald ikke læberne var så store sidst vi så hende,” kommenterede hun og så ellers fortsat med. Den stakkels mand i midten af den sultne cirkel fortsatte med at kigge rundt efter sin kommende date, som rent faktisk gik hen og blev star. ”Hold da op! Han valgte hende sku…”
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 2 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Aigemfarrel Man Apr 03, 2017 10:04 pm

Sal havde helt ret, hvis der var nogle de som sådan kendte, ville det være Caleeb og helt bestemt så ville der sikkert være et eller andet der ville gøre Sal utryg. Han virkede trods alt som en player. Hun smilte roligt til hende, dog så snart hun fik svaret beskeden, rettede hun blikket hen imod Sal. "Men jeg tror han er meget sød, og døm ikke en fyr på coveret... Ud over det, så kan jeg stille lidt spørgsmål omkring Caleeb, finde ud af om han nogen sinde har været utro." Hun blinkede drillende til hende.
>>Awwww... Vil du allerede sove... Jeg har skal først arbejde i morgen aften, så det skal nok gå... Jeg bliver nok oppe i et par timer mere, men ellers så sov godt. Vi må snakkes ved i morgen :* <33<< Hun smilte varmt, men også en smule trist. Hun ville nu gerne skrive med ham bare en smule mere. Hun adskilte sine læber kort, hvor hun så op på Sal og derefter ned i mobilen igen. Hun havde kysset ham, og det at han nu gik i seng fik hendes hjerte til at banke en smule, hun var nervøs, men alligevel nervøs. Skulle hun kysse ham igen, du ved så snart de så hinanden igen, eller ville det være for meget. Måske hun skulle prøve at tage noget forførende på når de så hinanden igen?
Alex rystede blidt på hovedet. "Bestemt ikke, hun havde hellere ikke nogen røv da vi så hende i uni." Hun fugtede kort sine læber, inden hun så rundt. Tv'et blev skam holdt godt øje med, det at han ledte efter en date, og det faktum af at han valgte Star fik Alex til at le højt. "Det kommer han squ til at fortryde!!" Hun rystede blidt hovedet på skrå. Roligt rejste hun sig for at vaske masken af igen. "Jeg forstår ikke hvorfor mænd finder hende tiltrækkende. Er folk til det falske nu til dags." Hun kom ud, med et lille håndklæde, som tørrede hendes ansigt enkelte gange.

Et par dage gik, før de nu skulle ud og lave mad sammen, hvilket Alex var helt vildt nervøs over. Hun skulle nu stå sammen med ham og lave mad. Hun havde dog ikke taget voldsomt fint tøj på, hvis hun skulle lave mad, ville hun bestemt ikke have at det blev beskidt eller ødelagt. Hun havde derfor iført sig et par stramme jeans, med en hvid tank top, samt en ternet grøn trøje om hendes hofte. "Så... Madlavning." Hun klappede sine hænder sammen, hvor hun smilte stort til ham. Da de skulle begynde, var det skam en kamp. Kun en måtte løbe efter ingredienserne, hvilket blev Josh, hun ville bare bringe det forkert.
Enden det eller så ville hun gøre et eller andet forkert, hun rykkede dog tingene væk, så der ville være plads. Dog så snart tiden var gået, gik der kun få minutter før de fik to timer til at lave noget mad, som de selv bestemte efter deres valg af ingredienser.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 2 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Josh Man Apr 03, 2017 10:38 pm

Hun skulle ikke dømme Caleeb for hurtigt og det kunne hun vel have ret i, men der var bare noget over denne Caleeb… i de få minutter hun blot havde set ham var hjertet begyndt at hamre svagt og det var ikke til at forklare hvorfor. Hun sukkede over sin egen tankegang og så ind i tv’et. I det hun blinkede drillende til hende, rødmede hun svagt og så den anden vej endnu engang. ”Det behøver du ikke… jeg er ikke interesseret i Caleeb,” mumlede hun svagt.
Da Joshs mobil lyste op i mørket, tog han den med sammenknebne øjne og læste hvad han skrev, hvor hans hjerte her begyndte at banke over kysse smileyen, hvilket var besynderligt for ham. De havde kysset i virkeligheden, de var vel på tide at de sendte hjerte og kysse smileyer.
>> Ja, jeg beklager. Vi skrives ved i morgen inden du smutter på arbejde <3 :-* <<
I det Star blev valgt, kunne de begge nu sidde med åben mund og ellers snakke videre om det, imens de begyndte at tage maskerne af. ”Hvis alle mænd er vilde med det falske nu om dage, så har jeg ingen chance på dating markede,” klukkede hun drillende og pustede ud i det masken blev fjernet. ”I så fald har du været heldig at finde den sidste ikke falske elskende mand.” Hun smilte varmt og gik ellers ind i stuen igen. ”Hvad kunne du tænke at lave nu?”

Dagene gik og efter op til flere smser, skulle han mødes med hende igen og det var med et bankende hjerte, at han gik hende i møde og de mødtes for at lave mad, også endda i en konkurrence. Som altid så hun virkelig godt ud og han mødtes med hende, ved at kramme hende kort og stadig med et bankende hjerte, kyssede han hende blidt. ”Yup, madlavning… du ser virkelig godt ud,” sagde han efter at have kysset hende blidt.
Da konkurrencen gik i gang, mærkede han nu for alvor hvilket pres en kok havde og de var ikke engang gået i gang med maden endnu! I starten planlagde de at hun skulle finde ingredienserne, men da hun blev ved med at komme tilbage med de forkerte, måtte han tage af sted og nu var tiden inde til at lave maden.
”Vi tager bare tingene stille og roligt.. hvad siger du til at vi laver en god gang svinemørbrad, hvor den er dejlig rød i midten med smagfulde rodfrugter ved siden af og en sød hollandaise sovs? Jeg er sikker på du vil kunne anrette det flot!” sagde han varmt til hende.

Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 2 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum