Tokyo City
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Seneste emner
» Apocalypse vol. 2.
Messing, with a few dates -Josh- - Page 5 EmptyTirs Feb 18, 2020 12:08 pm af Erina

» Highway through the dangerzone!
Messing, with a few dates -Josh- - Page 5 EmptyLør Feb 15, 2020 1:48 am af Haru

» Apartment issues.
Messing, with a few dates -Josh- - Page 5 EmptyLør Feb 15, 2020 1:33 am af Haru

» Highschool over again!!
Messing, with a few dates -Josh- - Page 5 EmptyFre Feb 14, 2020 10:06 pm af Haru

» A new univers... - Joaquin-
Messing, with a few dates -Josh- - Page 5 EmptySøn Jan 19, 2020 12:16 am af Haru

» Office flirts
Messing, with a few dates -Josh- - Page 5 EmptyTors Jan 09, 2020 1:42 am af Haru

» Apocalypse
Messing, with a few dates -Josh- - Page 5 EmptyTors Jan 09, 2020 1:05 am af Haru

» Forget me not. -Zack-
Messing, with a few dates -Josh- - Page 5 EmptyTirs Nov 26, 2019 12:35 am af Chain

» The demon and the angel -James-
Messing, with a few dates -Josh- - Page 5 EmptyTors Okt 31, 2019 1:32 pm af James


Messing, with a few dates -Josh-

4 deltagere

Side 5 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5

Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 5 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Aigemfarrel Ons Jan 17, 2018 10:35 pm

Da hun trak væk, kunne hun nærmest forgude den måde han så på hende på, hvilket fik hende til at smile kækt til ham. Hun kyssede ham kort efter hun havde hvisket til ham. Dog i det han nev hende i siden, klukkede hun kærligt "Auv!" Lød det kærligt fra hende, hvor hun satte sig på sofaen og derefter kravlede ud for at følge med ham ud i køkkenet.
"Oh jeg går lige på wcet" lød det kort fra hende, inden hun snurrede rundt og gik ud på wcet. Kort tid kom hun tilbage og satte sig på køkken bordet. "Skal du have hjælp med noget?" Hun så kærligt på ham.

"Well! Du er meget underlig, sådan bare at hænge ud med små børn end mig, så jeg dømmer dig lidt" lød det kækt fra hende. "Og by the Way! Du må gerne komme, men lad os mødes ved baren, da jeg regner med at tage en taxa med Sal, så for at du ikke betaler for at køre her hen... " hun smilte varmt til ham.
Hun lyttede kun en smule til ham. Dog irriterede det hende lidt, at hun ikke kunne se det i et perfekt billede, når han skiftede tøj.
Hun nikkede forsigtigt. "Jeg sender et billede jeg mener en SMS." Hun smilte kærligt til ham. "Lad os mødes ved døren når den åbner. Det skal nok blive hyggeligt" hun smilte stort til ham. "Og de første to timer er alle drinks gratis." Lød det kækt fra hende.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 5 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Josh Ons Jan 17, 2018 11:12 pm

Selvfølgelig forsøgte hun at gøre det bedre ved at kysse ham igen, dog denne gang kort. Så han elskede blot hendes reaktion i det han nev hende i siden. Da de bevægede sig ud i køkkenet, så han kort efter hende med et kærligt smil. Da hun kom tilbage, var han i gang med sætte flutes i ovnen.
"Nej ellers tak, suppen skal bare lige varme op... og jeg lover dig.." Han gik kort forførende hen imod hende. "Der er intet fløde i suppen, så den er sund for min lille sunde dame." Han kyssede hende her kort. "Hvordan har nakken det?" Nysgerrigt betragtede han hende.

Blidt rystede han på hovedet over hende igen. "Du kan da også bare komme over til mig, så kan vi sammen se børnene der trick or treater..." Han klikkede her drillende med tungen. "Selvfølgelig driller jeg... jeg ved godt at det ikke lige er dig." Af en grund var han forvirret om han måtte komme eller ej, siden hun skulle tage en taxa med Sal. "Det er okay, vi mødes bare nede i baren så." Han smilte stort til hende. Her strakte han sig. "Okay, fedt... du skriver bare og så kan jeg vel ringe når jeg er ved baren?"
Han samlede sin mobil op, for at gå hen og lægge sig på sengen. Dette gjorde at hun nu kun kunne se hans ansigt. "Fedt, gratis drinks! det skal da nok blive fedt... er der fyldt med mennesker på halloween?"
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 5 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Aigemfarrel Ons Jan 17, 2018 11:38 pm

Da han gik forførende imod hende, smilte hun kækt til ham og så op i hans brune øjne, hvor hun kort bed sig i underlæben. "Uh hvor forførende kan man være, når man skal sige at maden er sund" lød det kærligt fra hende. Hun kyssede ham blidt igen, da han stillede sig tæt op af hende.
"Nakken?" Hun lagde en hånd på sin nakke. "For at være ærlig har jeg taget smertestillende så det gør ikke så ondt mere, det er mest bare du ved stramninger og enkelte gange jag, men ellers ikke så ondt som i morges" lød det kærligt fra hende, hvor hun løftede en hånd op og nussede hans kind. "Men tak for bekymringerne, jeg håber dog jeg slipper for mange smerter i løbet af ugen" lød det kærligt fra hende.

Da han tilbød at hun kunne komme til ham, var hun lidt tøvende til han sagde at han bare jokede. "Shh... jeg snakker med Sal om hun ville have noget imod at jeg gør mig klar hos dig også bliver jeg bare hos dig og så kan vi tage derhen sammen, hvad siger du?" Hun smilte kærligt til ham.
"Bare hvis det er... eller vil du helst bare mødes i byen?" Hun blinkede drillende til ham, hvor hun lagde hovedet lidt på skrå.
"Oh... der er vildt mange mennesker, men jeg tænker vi er der til drinksene koster penge også tager vi til en anden fest, hvor drinks er billige og der er som regl lidt mindre folk, ikke mange folk men hellere ikke for lidt, så det er lidt svært at danse men gode pladser at sidde på." Hun klikkede drillende med tungen.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 5 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Josh Man Jun 18, 2018 1:53 am

Suppen var snart klar. Det var nu rart nok bare at have en afslappende aften med Alex. Han smilte til hende, trak hende ind i sine arme og nussede nu bare ellers hende sider, imens han valgte at holde en smule øje med suppen. ”Du skal bare sige hvis du skal bruge flere smertestillende…” Han kyssede kort her hendes skulder. Det var nemt, siden han stod og krammede hende bagfra.

Josh øjne lyste næsten op i det hun snakkede om, at hun kunne spørge Sal om det var i orden at hun gjorde sig klar hos ham. Halloween var en hyggelig tid på året. Også selvom den var en smule uhyggelig. Eller, egentlig ikke, men for de små var den. ”Jeg syndes det er en god ide!”
Her rettede han mobilen, så man stadig kunne se hans ansigt, som han lagde sig på sengen. Det var ikke så tit at han snakkede over facetime. Så dette var noget nyt for ham. Han smilte til hende. Her lod han hovedet hvile i sin hånd. ”Okay, så i det drinks begynder at blive dyre… så er det videre til en anden bar… går jeg ud fra… og hey, vi skal nok finde nogle steder at danse.” han blinkede til hende over det lidt slatne kamera.
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 5 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Aigemfarrel Man Jun 18, 2018 2:08 am

Alex smilede kærligt over Josh der kort kyssede hendes skulder. "Hvis det er vil jeg gerne have en nu. Kun hvis du har nogle." lød det kærligt fra hende, hvor hun roligt lagde hovedet på skrå.
Hans kærlige lille kram fik hende til at føle sig sikker og varm, de muskuløse arme og varme slag fra hans hjerte varmede hele hendes krop op. "Jeg kan selv finde dem hvis du fortæller hvor de er." Lød det kærligt fra hende, hvor hun her så forsigtigt tilbage op på ham.

Alex smilte bare over hans glæde. "Godt så, jeg tror ikke det ville være et problem for Sal. Men hvis hun siger nej så kommer jeg ikke, det var aftalt først med hende." Lød det kærligt fra hende. "Jeg håber det er ok." Lød det kærligt fra hende, hvor hun smilede hun kærligt til ham.
"Yup! Når barene bliver dyre går vi videre og hvis vi ikke kan komme ind på samme tid vil jeg hellere finde noget andet. Oh og jeg kan nogle gange få gratis drinks, men hvis du ikke har det godt med det så sig til... Jeg vil have en hyggelig aften og ikke en dårlig aften med dig." Lød det kærligt fra hende.
"Og ja! Danse jeg elsker at danse, hvis det er kan jeg tage lidt vin med vi kan drikke mens vi gør os klar og mens børnene kommer. Uh... Hvis det er kan jeg også spørger Sal om vi kan gøre os klar hos dig? Jeg tror ikke hun vil hade det, bare vi ikke er trælse overfor hende du ved omklamrende omkring hende, så tror jeg det går fint." For at være ærlig ville Alex gerne at de alle kunne hænge ud sammen.
Sal var hendes bedste ven og hvis fyren hun datede nægtede at bruge tid sammen med hendes ven og hende var han ikke en hun ville være sammen med, især hvis de ikke kunne sammen. Hendes venner var først! Og de ville altid være først i rækken.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 5 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Josh Man Jun 18, 2018 2:37 am

Josh kyssede hendes skulder en sidste gang. ”Jeg skal nok finde den til dig, bare bliv ved med at holde øje med suppen.” Han gik roligt tilbage af. Her ledte han efter en smertestillende. Så snart han fandt pillen, tog han et glas vand og stillede det ved siden af hende. ”Værsgo.” Han kyssede hendes kind og tog ellers over suppen.

Med et smil på læben, nikkede han til det hun sagde og fjernede kort noget skidt fra skærmen. ”Det er helt okay. Trods alt var det hende du havde en aftale med først.” her lagde han sig igen ned. Han smilte til hendes kønne billede på skærmen. ”Og nej, jeg er ikke så glad for det der med dig og dine frie drinks… jeg skal nok betale din aften, bare lad være med at flirte med andre… okay?” Han smilte herpå igen til hende. ”Og vinen lyder skam dejlig… og ja, hey syre. Tag bare Sal med, hvis hun altså vil.”
Her lagde han sig om på ryggen og holdt nu mobilen op, så den var over hans hoved. ”Så kan i bare tage det med i skal bruge, jeg sørger for noget mad er klar… hvad siger du til det? Selvfølgelig skal du lige snakke med Sal først…” Han så på hendes ansigt i kameraet. Som altid var hun dejlig og køn at se på. ”Det er ved at være sent huh… så, skal du tidlig op i morgen?” en smule træt, gned han sig i øjnene, men stadig med et kærligt smil på sine læber.
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 5 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Aigemfarrel Man Jun 18, 2018 6:57 pm

Alex gjorde skam som han sagde, han ville have at hun holde øje med suppen og det skulle hun med glæde. Hun kunne i det mindste hjælpe med det, da hun aldrig lavede mad. Og suppen kunne umuligt brænde på nu når hun bare skulle holde øje med den.
Så snart han kom tilbage trådte hun til side for at han kunne tage over, hun tog her pillen og tømte glasset. Et kærligt lille smil formede sig på hendes læber mens han stod og stirrede på suppen.

Alex smilede bare over hans gå på mod. Det at han gik med til at det måske ikke blev til noget var rart, dog måtte hun indrømme at hun var lidt bekymret for at hun ikke måtte tilbringe den første halloween med Josh. Sure de var et par og hun ville ikke være kæreste kedelig, men de første halloweens og ting var altid det bedste. "Fint fint. Ingen gratis drinks og jeg skal skam nok også betale nogle drinks engang i mellem." Lød det kærligt fra hende.
"Vin ville være hyggelig og vi ville kunne slappe af til vi skal afsted." Lød det kærligt fra hende. "Jeg spørger hende i aften også skriver jeg en sms hvis det er." Lød det betagende fra hende, hvor hun lagde hovedet en smule på skrå. Hvor hun roligt rettede sit hår en smule.
Hun smilede kærligt til ham, hvor hun nikkede. "Ja jeg skal ok klokken 5 for at nå på arbejde." Lød det kærligt fra hende. "Hvad med dig, skal du også tidligt op i morgen?" Lød det kærligt fra hende.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 5 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Josh Ons Nov 14, 2018 5:51 pm

Det var nu rart bare at ligge på sin seng og facetime med sin endnu mere dejligere kæreste. For ikke at sige at de snakkede om Halloween. Alex skulle lige snakke med Sal om hun ville have noget imod, at de først var hos ham før de tog i byen. Det skulle nok blive en anderledes Halloween for ham. Han plejede blot bare at pynte sin lejlighed, se gyserfilm med Caleb og vente på de børn der nu kom forbi for at trick or treat. Dog skulle han tit gå ned på gaden, hvis han virkelig ønskede at sikre sig at se nogle halloween kostumer.
”i så fald, skriv til mig når du ved Sals svar...” selv i den lave kvalitet face time havde, var Alex stadig rigtig smuk og han kunne stadig ane de røde læber. Da hun rettede på sit hår betragtede han det og smilte svagt for sig selv.
Som hun svarede på at hun skulle tidligt op, nikkede han forstående og gned sine øjne. ”I så fald burde du nok snart smutte i seng... oh ja, jeg skal også selv op tidligt. Så vi burde nok sige vi ses... oh, lige inden du smutter, hvordan har nakken det?”
Han hentydede selvfølgelig til dengang med bilulykken og hun slog sin nakke voldsomt.
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 5 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Aigemfarrel Man Nov 19, 2018 12:03 pm

Hvorfor var det lige at hun nød at snakke med ham sådan? Hun havde kun haft en enkeltl kæreste før, men lige nu var det som om hun ikke kunne finde tiden til andre end ham. Aften blev brugt på telefon samtaler og smser med ham.
Gad vide hvordan Sal enlig havde det med at hun brugte tiden sådan? Hun var sikkert ok med det. De boede sammen, så de brugte jo tiden sammen alligevel. Alex smilede hver eneste gang Josh snakkede. "Det skal jeg nok." Hun nød at stirre på ham, selvom det var i den lille bitte skærm.
"Jeg også træt.... Så... Ja vi burde nok sige godnat for nu." Hun rettede sig op, gjorde klar til at slukke samtalen men stoppede lige tids nok til ikke at afbryde Josh. "Oh... Uhmm... Den har det fint, jeg har det enlig fint nok, kun ondt i nakken når jeg vipper med hovedet, men som lægen sagde var der vidst ikke så meget at se, skulle bare holde mig i ro." Lød det roligt fra hende, snakken fik hende dog til at tage sig til nakken.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 5 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 5 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum