Tokyo City
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Seneste emner
» Apocalypse vol. 2.
Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 2 EmptyTirs Feb 18, 2020 12:08 pm af Erina

» Highway through the dangerzone!
Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 2 EmptyLør Feb 15, 2020 1:48 am af Haru

» Apartment issues.
Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 2 EmptyLør Feb 15, 2020 1:33 am af Haru

» Highschool over again!!
Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 2 EmptyFre Feb 14, 2020 10:06 pm af Haru

» A new univers... - Joaquin-
Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 2 EmptySøn Jan 19, 2020 12:16 am af Haru

» Office flirts
Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 2 EmptyTors Jan 09, 2020 1:42 am af Haru

» Apocalypse
Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 2 EmptyTors Jan 09, 2020 1:05 am af Haru

» Forget me not. -Zack-
Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 2 EmptyTirs Nov 26, 2019 12:35 am af Chain

» The demon and the angel -James-
Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 2 EmptyTors Okt 31, 2019 1:32 pm af James


Rich and Poor peoples lives and dies as one.

+6
Yuuka
Xander
Jacob
River
Cloud
Aigemfarrel
10 deltagere

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 2 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Haru Man Maj 07, 2018 10:14 pm

Erina så bare op på Cloud, mens hun drak sin smoothie. Hun lyttede skam til hans ord, men lige nu kunne hun ikke rigtig tænke på andet end denne smoothie! Hvor mange år var det ikke siden hun sidst havde fået en smoothie! "Tak." Lød det lavt fra hende igen, inden hun gik væk og satte sig i sofaen. Man sank nærmest ned i den! Det var som om hun var død og kommet i himlen.
Erina sad på sofaen og stirrede så snart han begyndte at lede efter job. "Oh... Internettet køre godt nok hurtigt..." Lød det lavt fra hende, mens hun stirrede på skærmen. Ellers var hun enlig meget stille, hun fulgte dog med og sagde ikke så meget. Enkelte gange legede hun med hundene og kravlede rundt på gulvet, mens hun legede med dem.

Yuuka stod bare og smilte for sig selv, så lidt ned i sine hænder, hvor neglene sjovt nok ikke var beskidte. Folk havde virkelig sat hende i kønt tøj og hun følte sig som en person igen, dog i det River beordrede hende til at bo eller sove hos hans assistent i nat, så hun overrasket og en smule spørgende på ham
"Huh..." Lød det lavt fra hende, mens assistenten forsøgte at sige nogle ord imod River. Yuuka var enig, hun kendte hellere ikke kvinden, og det ville blive besværligt! Hun ville ikke være til besvær. Hun pressede sine hænder en smule til sit hjerte mens River bare gik så nemt som ingen ting.
"V-Virkelig... Hvis det er kan vi bare sige at jeg sov hos dig og bare sove hvor jeg var før?" Hun så en smule undskyldende op på Denice. Hun måtte dog lunte en smule med Denice, hvor hun kort væltede i sine sko. "A..." Lød det kort fra hende, hvor hun hurtigt rejste sig op igen og børstede sig af, for derefter at følge med Denice igen.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 2 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Joaquin Man Maj 07, 2018 10:41 pm

Enkelte gange så Cloud hen på Erina, blot for at sikre sig hun havde indvendinger. Men da hun aldrig sagde noget, blev han bare ved med at søge og fandt flere forskellige, hvor han skrev nummeret ned. Da han havde 10 numre nede, stoppede han søgningen og klappede bærbarcomputeren sammen. Herpå lænede han sig tilbage i sofaen og pustede ud. ”Sådan, jeg ringer til alle de numre i morgen… nogle må da skaffe dig et arbejde. Så slem kan vores finanskrise da ikke være.”
Steel hoppede op i sofaen og satte sig ved Clouds side. Her lænede han sig op af ham og Cloud modtog ham med det samme med kæleri. Steel logrede med halen men lod ellers kroppen være stille.

Denice rystede på hovedet. ”Og risikere at blive fyret hvis han finder ud af det? Ellers tak, bare følg med…” Hendes ord blev afbrudt da Yuuka faldt i sine sko. Overrasket så hun om på hende og ellers en smule rundt, i håbet om at folk ikke havde set Yuuka snuble. Bare for hendes egen skyld. Herpå hjalp hun hende ellers op, hvis hun dog tog imod hendes hånd. ”Du er ikke van til at gå i høje hæle huh? Bare rolig, man vender sig til det.” Det blev igen sagt en smule køligt, men ikke hånende eller nedladende.
Denice skyndte sig herpå ud i en taxa, der her kørte hende og Yuuka hjem til lejligheden. Så snart de var inde i den, viste Denice Yuuka´s værelse og nikkede ellers til hun kunne gå ind. ”Her, det er hvad jeg kan tilbyde for i nat. Jeg kommer ind og giver dig nogle papirer, samt mad senere, så bare slap af imens.”
Som et lyn slog ned, var hun hurtigt væk fra Yuukas værelse igen og smuttet ind på sit kontor.


gæsteværelset
Joaquin
Joaquin
Noob
Noob

Antal indlæg : 376
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 2 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Haru Man Maj 07, 2018 10:52 pm

Da Cloud klappede computeren sammen, så hun kort imod ham og nikkede. "Det håber jeg, men det er lang tid siden jeg sidst arbejdede og det trækker mere ned end jeg troede det ville." Lød det lavt fra hende, hvor hun legede videre med hundene. Steel var dog den der forlod hende først, men Momo var skam klar på kamp og leg. Hvilket bare fik Erina til at grine lavt og ellers lege videre med dem, enkelte gange lagde hun sig sammen som en kugle, så hundene nærmest forsøgte at kræve hende frem igen.

Kunne River virkelig finde på at fyre DEnice?! DEtte overraskede Yuuka en smule, hun så en smule utrykt på hende, men fulgte ellers så godt hun nu kunne med. Yuuka tog imod hjælpen til at komme på benene og gik ellers mere forsigtigt med hende. "Dog ikke... Jeg.... Jeg gik ikke meget i højehæle da jeg havde andre sko... Oh.. Forresten hvor er mit tøj, det andet? Du ved det jeg blev samlet op i?" Hun sendte Denice et lille smil.
Så snart de kom ind i lejligheden så Yuuka en smule forundret rundt, her var så fint og varmt! DEJLIG varmt. Hun smilte lidt ved følelsen af varmen der kærtegnede hendes hud. "Oh..." Hun fulgte med ind i værelset og takkede hende kort, mens Denice der forsvandt gjorde at hun satte sig i sin seng.
Der var ikke meget på værelset, men hun havde hellere ikke meget med sig, plus det var et sted at overnatte kun for i nat. Hun smilte ved det og lagde sig her i sengen! Dette var skønt, virkelig skønt... Men hun var nu meget sulten, bare Denice kom hurtigt med maden.
Hvilket var det sidste hun huskede, da hun faldt i søvn med det samme hendes hoved landede på puden.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 2 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af River Ons Maj 09, 2018 10:58 pm

Cloud så hen på hende som hun begyndte at lege med hundene. ”Hvor langtid siden er det du har arbejdet og hvad for arbejdserfaring har du?” han aede Steel over hans sorte, pjuskede hoved og også bag de søde ulve øre. ”Bare så jeg kan sætte nogle gode ord ind for dig.”
Momo, snowflake og Guts gik alle hen for at lege med Erina. Momo hoppede op af hende, slikkede hendes kinder, imens Guts gik efter hendes øre. Snowflake var den der forsøgte at kræve hende frem igen, som hun lagde sig i en kugle.

Denice smilte over Yuuka. Hun var køn og sød. Det skulle nok være rart at arbejde sammen med hende. Men gad vide hvorfor River så hende som speciel? Ikke nok med at hun skulle hentes, sminket op og blive ført til samtalen. Nu ville han også have at hun sov et sted. Denice sukkede og gik ellers ud for at bestille sit sædvanlige mad. Lidt senere kom hun ind med det til Yuuka. Her stillede hun det på det lille natbord.
”Yuuka… så er der mad, det er sushi, så det er bedst du spiser det nu,” sagde hun en smule højt og stillede ellers en sodavand ved siden af maden. ”Beklager at jeg måtte vække dig, men du bør spise.” Her smuttede hun ellers ud af rummet.
River
River
Noob
Noob

Antal indlæg : 302
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 2 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Haru Ons Maj 09, 2018 11:08 pm

Erina løftede hovedet forsigtigt, hvor hun kort måtte se ned på Momo da han hoppede op af hende igen. "Jeg.... Jeg arbejdede i uhmm... 5 år vil jeg nok sige... Tror jeg... Måske længere... Men jeg havde det samme job i så lang tid, så jeg havde nok omkring 7 års arbejds erfaring." Lød det forsigtigt fra hende, hvor hun nussede Momo, der gumlede i hendes hånd.
"Snowflake.." Lød det kærligt fra hende, hvor hun skubbede dem begge væk igen, kun for at blive overfaldet endnu engang. Hvilket fik hende til at grine kærligt og højt.

Yuuka satte sig forsigtigt op, da hun hørte stemmen. Det var lidt underligt at hun pludselig blev vækket af nogen med mad, det skete ellers aldrig. "Oh... Ikke undskylde, jeg er glad for du er villig til at give mig mad... Mange tak." Lød det forsigtigt fra hended, hvor hun forsigtigt begyndte at spise.
Smagen og glæden ved at få mad, fik tåre frem i hende. DEtte fik hende bare til at klemme sine øjne en smule sammen. DEt var altså fantastisk at hun havde denne lov! Hun fik mad og sushi af alt!! Hun smilte stort for sig selv, hvor hun spiste det videre igen.
Hun glædede sig seriøst til at arbejde nu!!
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 2 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af River Ons Maj 09, 2018 11:49 pm

Cloud nikkede til hende og grinte ellers kærligt over hvordan hundene overfaldt hende. Det strakte sig langt, at Steel også valgte at hoppe ned og være en del af det sjove. De alle logrede med halen, viste Erina deres kærlighed. ”Okay, i så fald ved jeg en smule om hvad jeg har at gøre med.” Han rejste sig her og strakte sig. ”Hvad kunne du tænke dig at spise til aften?” han gik roligt en til køkkenet.

Dagen smuttede hurtigt forbi Yuuka og Denice. Før de vidste af det, var de tilbage til bygningen. Yuuka vil blive omringet af forskellige lyde. Alt for forskellige sange, til folk der snakkede højt og scenefolk der tumlede rundt. Så snart River så Yuuka, vinkede han hende over til sig og så snart hun kom hen til ham, ville han læne sig lidt tættere imod ham. På denne måde kunne hun bedre hører ham i larmen.
”Vi tager til Boston i dag. Din første opgave er at ligge mit skema for turen i Boston,” forklarede han hende og rakte hende nogle papirer. ”Du skal snakke med folk i disse numre… deres navne står nedenunder numrene. Du skal bare sige du ringer angående mig og så vil de snakke med dig om hvad der skal ske i Boston. Dette er primært hvad dit job går ud på og selvfølgelig skal du også selv opsøge folk engang imellem, så du kan skabe aftaler for mig.” Han smilte til hende og gik ellers væk. ”Bussen kører om en halv time, indtil da… bare ring numrene op.”
River
River
Noob
Noob

Antal indlæg : 302
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 2 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Haru Tors Maj 10, 2018 12:25 am

Erina grinte blidt over hundenes ivrighed. Hun smile stort til dem, hvor hun forsøgte at skubbe dem væk igen. "Ja..." Lød det fra hende, hvor hun rullede hundene rundt igen, hun skubbede dem kort rundt og drillede dem en smule, kun for at blive overfaldt igen og igen. Hun grinte kort over sine handlinger. "Spise." Som var hun en hund, løftede hovedet og så imod ham, men blev hurtigt overfaldet. "Av av av..." Hun skubbede dem væk og kom op og stå igen. "Stop stop... Nok nu." Lød det kort fra hende, hvor hun rejste sig ordentligt og gik hen til ham. "Jeg er lige gald... Har du noget i køleskabet, hvis det er kan jeg sagtens lave noget?" Lød det forsigtigt fra hende.

Yuuka var en smule overvældet over larmen, sure det var et arbejde men hun måtte dog sige at hun var lidt forvirret over hvad hun skulle gøre, men hun skulle bare lige læres op. Hun smilte til dem der gik forbi dem, kort så hun sig om da hendes øjne ramte River, roligt gik hun imod ham med et kærligt lille smil sagde hun hej.
Da han pludselig lænede sig imod hende, spærrede hun øjnene op og så lid overrasket på ham. "B-Boston?" Lød det lidt spørgende fra hende, han var ikke seriøs var han? På den anden side ville hun blive trænet på den måde. "Skema... Ja selvfølgelig... Oh.. Kan du bedst lide at de er i papir form så du kan have det i hånden, eller skal jeg bare sige tingene til dig når de nærmere sig?" Lød det forsigtigt, dog kærligt fra hende. Hun var så forvirret, men mest nervøs.
Hun så papirerne igennem, hvor hun kort bladrede dem igennem. "Hvor længe har jeg til dette? Og hvornår tager vi afsted, er det om et par timer eller nu?" Hun så en smule forsigtigt på hende. Yuuka nikkede konstant til hans ord, dette skulle nok gå også snart han svarede hvornår de skulle afsted, så hun lidt spørgende på papirerne. De var fantastiske, at holde styr på dette, men hun skulle nok klare det.
"Okaii... Har du allerede et skema der er lavet, som jeg skal sikre mig at vi ikke blender sammen?" Lød det lidt forsigtigt fra hende, hvis ikke ville hun finde et sted hvor man kunne sidde i ro også ringe til de forskellige folk, hun ville skrive tingene ned på et papir, da hun ikke havde nogle mobil eller computer, men hun havde bestemt intet imod at tingene blev gjort i hånden.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 2 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Joaquin Tors Maj 10, 2018 12:57 am

Cloud kunne ikke andet at grine over måden hun sagde mad på. Det var nærmest som om hun var en hund. En sød og køn hund. Han klukkede og kiggede i køleskabet. ”Jeg har en steak og nogle grøntsager, måske vi kan lave noget der… jeg har også nogle søde kartofler?” Han vendte fronten imod hende og stod med søde kartoflerne i hånden. ”Lyder det lækkert og sundt nok for dig? Eller måske en smule for sundt… har du mere lyst til noget greasy som pizza?” Han blinkede kækt til hende.

”Jeg ønsker bare at du siger det til mig, derpå vil jeg selv skrive det ned i min mobil,” forklarede han hende. Herpå rakte han hende her en mobil. ”Her, din helt egen mobil. Dette vil gøre det nemmere for dig at ringe, brug af socialemedier… osv.” som han skulle til at gå, bemærkede han hendes nervøsitet. ”Der er ingen grund til at være nervøs. Du skal nok klare den, det er din første dag, så ingen regner med at du er perfekt.” på vejen væk, hørte han godt hendes spørgsmål og han så sig derfor over skulderen. ”Nej, jeg har ikke noget skema, så det skal du ikke bekymre dig om. Bare gå over til Denice om en halv time. Klokken kan holdes øje med på mobilen.”
Da den halve time smuttede fra dem, kiggede Denice rundt efter Yuuka.

På et helt anden gadehjørne. I de lidt mørkere kanter af byen, gik Xander rundt og ledte… efter en… ja. Han ledte efter en ledsager for aftens kedelige hændelser. Alle pigerne forsøgte at lægge an på ham, få ham til at bruge deres penge på dem. Men af en eller anden grund, var de ikke hvad han søgte.
Personen han fik øje på, var dog langt fra hvad han forventede. Den hjemløse… som han havde mødt for nogle dage siden. Rose? Nysgerrigt gik han hen imod hende og smilte ellers herpå kækt. ”Jeg havde ikke troet at jeg ville finde dig her… Rose, ikke sandt?” Han lænede sig her op af væggen ved siden af hende.
Joaquin
Joaquin
Noob
Noob

Antal indlæg : 376
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 2 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Haru Tors Maj 10, 2018 8:13 pm

Erina rystede hurtigt på hovedet da han tilbød pizza. Hun ønskede bestemt ikke at få Pizza! Når man havde været på gaden i så langtid som hende, var det bestemt ikke noget hun ønskede at få et nemt måltid. Hun sukkede blidt. "Hellere steak, jeg nægter lidt Pizza... Man får det for tit på gaden, da man kun kan få færdiglavet mad på gaden, så som suppe, brød, pizza osv..." Hun viftede lidt med hånden.

Yuuka nikkede forsigtigt til hans ord, hvor hun hurtigt gik i gang med arbejdet. Dette skulle nok gå, hun ville klare disse opgaver fantastisk og selvfølgelig skulle hun gøre sit bedste for at arbejde og færdiggøre tingene, så intet kun blev lavet halvt.
Yuuka luntede mod Denice hurtigt, hvor hun sendte hende et lille smil. "Jeg er her... Undskyld, jeg håber ikke jeg kom for sent." Lød det blidt fra hende, hvor hun ellers gik med på bussen. "Jeg har ringet til alle og fået tingene gjort klart, det hele skulle gerne fungere." Fungere? Det var på et papir, det burde være som det står! Hendes håndskrift ville være læselig.

Rose var iklædt i en mørke lilla BH og en sort nederdel. Hun stod lidt spørgende ned i jorden, da lyden af en lidt kendt stemme fik hende til at løfte hovedet op. Hun stod nu med sine brune øjne rettet imod de blå øjne. Hun adskilte kort sine læber, der havde fået en lille glans, i håbet om at hun ville få en smule mere opmærksomhed, end fra de folk der rent faktisk havde lært alt dette gade fis....
Hun så imod River, der stod tæt op af hende, dog ikke voldsomt tæt. "J... Ja Rose... Hvad laver du her? Uhm... Leder du efter, n-noget?" Lød det lidt forsigtigt fra hende, hvor hun derefter så ned. Hun skulle passe på, hun skulle dog gøre det, hun måtte ikke virke for bange eller nervøs, hvis hun gjorde det ville hun ikke få kunder. Dog var hun ikke som de andre, hun kunne ikke træde tættere på ham eller flirte med ham, i stedet gik hun bare direkte til sagen.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 2 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Joaquin Tors Maj 10, 2018 8:52 pm

Cloud nikkede og begyndte nu ellers herpå at lave mad. Snart ville duften af steak sprede sig igennem hele lejligheden. Imens kødet var i gang med at stege, gik han hen og fodrede hundene. ”I så fald, er der ingen flutes til aftensmaden i dag… udover jeg godt kunne spise et par flutes… så jeg laver nok nogle til mig selv.” Alt dette blev sagt imens han fodrede hundene. Hældte tørkosten op i hver deres skål. Efter dette gik han hen for at vaske hænder og derefter fortsætte med maden.

Så snart Yuuka dukkede op, åndede Denice ud og skyndte sig ellers hen til tourbussen. ”Det er godt. Nu skal du bare give det til River og forklare ham hvordan det hænger sammen. Samt hvad han skal.” igen tøvede hun ikke med at gå. Det var hurtige skridt som var på vej hen i bussen. ”Turen er ca. 4 timer og der er toilet i bussen, så vi stopper ikke på vejen.”
Tourbussen var stor og sort. Det dobbelt af en almindelig bus og så snart man trådte ind, ville følelsen af et studio og biograf blande sig sammen. Indeni den sad River med sin guitar og så snart de trådte ind, løftede han hovedet op. ”Har du mit skema for Boston?” Hans sorte øjne så spørgende på Yuuka.

Xander smilte charmerende til hende. Hun var nervøs. Meget. Noget tydede at hun bestemt ikke var van til dette. Måske det var et nyt karrieremål hun havde valgt eller også havde hun desperat brug for pengene. Han klukkede og stoppede med at læne sig op af muren. ”Ja, jeg leder rent faktisk efter noget. Jeg er ret sikker på at du kan bruges, sååå… kunne du tænke dig at komme med mig?” Han smilte her varmt til hende og gjorde et nik til at hun skulle gå med ham.
Joaquin
Joaquin
Noob
Noob

Antal indlæg : 376
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 2 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Haru Tors Maj 10, 2018 9:13 pm

Erina nød duften der sprede sig i lokalet. Det var vidunderligt!! Hun kunne føle sine tænder løbe i vand, hvilket også var grunden til at hun nu gik imod ham. "Det har jeg det kun fint med.. Men er der snart mad, kom nu!" Hun pressede sig kort imod hans ryg, hvor hun smilte stort til ham.
"Så du spiser ikke kødet? JEg er forvirret, hvad så nu?... Skal du ikke have kød, men brød? JEg brokker mig ikke, jeg er sulten, er der mad?" Lød det forsigtigt fra hende.

Yuuka nikkede hurtigt. "Ja, jeg mener selvfølgelig." Lød det en smule spørgende fra hende, dog kun fordi hun var lidt nervøs. Hun skulle afsted med en fremmed sanger og hans assistent? Hun måtte gøre et eller andet, eller ikke gøre noget! GAAAH hun var forvirret. Hun steg på bussen med lidt urolige skridt.
Yuuka nikkede til informationen, mens hun ellers satte sig hvor der var plads. "Ok.." Godt hun havde været på wc, hun ville hade at gå på et wc der bevægede sig på vejen. Så snart River bad om skemaet, nikkede hun og rakte ham det forsigtigt. "Ja selvfølgelig, jeg har lavet det og sat det op i et skema, altså i en kolone, så jeg håber det kommer til at fungere... Hvis det skal skrives op på en anden måde, så sig gerne til." Lød det kærligt fra hende.

Hun var lidt det han lede efter, sjovt hvordan hendes første kunde skulle være en der havde snakket med hende før. Hun nikkede forsigtigt fra hende, hvor hun sendte ham et lille uskyldigt og nervøst smil. "Ok..." Hun fulgte ellers roligt med ham, hvor hun havde armene over kors for at dække sin mave lidt, hvilket løftede barmen en smule. Hun så sig kort omkring sig, hvor kvinderne stod ved bilruder og andre røg op af væggen.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 2 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Joaquin Tors Maj 10, 2018 9:33 pm

Cloud så om på hende med et drillende udtryk. ”Nej nej, jeg skal skam have kød. Jeg ville også bare varme nogle flutes, da jeg godt kunne have lyst til nogle. Men siden du sagde at du var træt af brød, ville jeg bare lave nogle til mig selv.” Han kiggede kort ned af hende, som hun pressede sig op af ham. Det føltes underligt rart. ”Og nej, der er ikke mad endnu.” Han drejede hovedet om igen og så ned på maden. ”Det varer lidt endnu.”

River tog med det samme imod skemaet. Han kiggede på det og smilte herpå skævt. ”Oh no… jeg har en interview med den der irriterende talkshow vært… han stikker altid til sine gæsters privatliv.” Han sukkede og stillede guitaren fra sig. ”Men tak for skemaet, bare føl dig hjemme i bussen.” Han viftede her med sin hånd og gik hen til det lille køleskab, for at snuppe en fanta på dåse. Han åbnede den med sin mund og begyndte herpå at drikke.
Bussen var langsomt begyndt at køre.

På vejen hen imod taxaen, så han kort om på hende og her landede hans blå øjne med det samme på hendes bryst, som hun så gladelig skubbede op. Han smilte og satte sig ellers ind i taxaen. Her ventede han nu på at hun også satte sig ind. ”Så… Rose?” han lænede sig tilbage i sædet. ”Hvorfor har du… valgt… denne karrier?”
Joaquin
Joaquin
Noob
Noob

Antal indlæg : 376
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 2 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Haru Tors Maj 10, 2018 9:53 pm

Erina nikkede til hans ord. "Fint for mig, men jeg tager imod hvad som helst, for at være ærlig..." Hun gabte kort og trådte derefter imod maden. "Lidt? Hvor længe, kan det ikke bare spises nu? Jeg ville have det fint med at spise det nu, det smager sikkert fint nu." Lød det en smule spørgende fra hende, hvor hun her lagde hagen imod hans skulder og så op på ham som en hund der tiggede efter mad. "Kom nu..." Lød det spørgende fra hende.

Yuuka så lidt bekymret på River. "vent var det en fejl, skulle jeg have sagt nej til det?" Hun så lidt spørgende på ham. Så snart han sagde at hun bare skulle føle sig som hjemme, så hun lidt skeptisk på ham. Han vidste da godt at hun var hjemløs, så at føle sig hjemme var at fryse og ligge sig på gulvet. "Tak." Lød det fra hende, inden hun kørte nogle bøger igennem.
Hun læste op om måder at få kontakt med folk og få ham jobs, som en hurtig måde at lære tingene igennem på. Hun smilte kækt for sig selv, mens hun læste bogen igennem. Hun ville helst gerne lære tingene hurtigt, for at hun kunne hjælpe ham. Hun havde også fået en kalender, hvor hun kunne skrive hans ting ned, på den måde kunne hun holde styr på det og derfor ville hun ikke overbooke ham.

Rose var nervøs, meget nervøs især da hun satte sig ind i Taxaen, det ville ikke blive offentligt vel? Hun burde vel tage ekstra hvis det blev offentligt... Men det gik ikke, hun ville ikke sådan noget foran folk i det mindste, sure hun ønskede hellere ikke at gøre det sammen med nogle, men pengene var nødvendige!
Rose så ned i sit skød, stadigvæk forsøgte hun at gemme sin hud væk med sine arme. "Karrier? Jeg har ikke en uddannelse?... Oh vent, dette... Det, jeg har behov for penge meget slemt for tiden, så det er kun til jeg er på rette køl igen og jeg arbejder normalt i en Diner og ikke på et gadehjørne normalt." Lød det forsigtigt fra hende, hvilket fik taxachefføren til at fnyse.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 2 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Joaquin Tors Maj 10, 2018 10:26 pm

Lige nu mindede Erina om en hundehvalp der tikkede om mad. Hvilket var underligt. Han havde så mange hvalpe, men ingen af dem tikkede om mad lige nu. ”Neeeej… Erina der er ikke mad endnu… flutes er ikke færdige og ej heller er steaksne. De skal have mere.” Han så om på hende. Så hendes smukke ansigt og kiggede væk, bare for at skjule en lille rødmen der voksede på hans eget ansigt. ”Bare få minutter endnu, gå hen og sæt dig på sofaen. Eller bliv ved med at presse dit brystparti imod min ryg, det bestemmer du selvfølgelig selv.” Her så han drillende om imod hende for at smile kækt.

River så op hendes spørgende ansigt. ”Oh… nej, det er fint. Du kunne ikke vide det og det er bedre at jeg tager af sted. For fansenes skyld.” Kort smilte han til hende. Et lille skævt smil uden en glød. Da hun satte sig med sin bog, blev han ret overrasket over at hun ikke kiggede på sin nye mobil, ligesom alle andre i nutiden. Tanken fik ham til at smile.
”Du har ikke tænkt dig at bruge din mobil?” lød det pludselig fra Denice. ”Jeg kan vise dig alle mulige apps hvis du vil.”
River himlede kærligt med øjnene og fortsætte ellers med at skrive på et papir.

Som gættet, manglede Rose penge og derfor havde hun søgt til prostitution. ”Ahhh… i så fald…” Da taxachaufføren fnyste, kiggede han en smule vredt op på ham i bakspejlet. ”Hey Makker, hvis du ønsker drikkepenge, så har du bare at blande dig udenom.”
Xander så hen på Rose igen. ”Jeg fortæller dig det når vi er i lejligheden. Og altid noget at hører du har et arbejde, det er godt gået.”
Så snart de var oppe i lejligheden, smed han sine sko og gik ind for her at række hende noget at drikke. ”Okay my darling… jeg har brug for en escort pige, en til at spille min kæreste her i næste uge. Min far holder bryllupsfest for en hel uge og han forventer jeg har en… pige… hvis du forstår.” Han satte sig på en af sine barstole og betragtede den smukke pige foran ham.
Joaquin
Joaquin
Noob
Noob

Antal indlæg : 376
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 2 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Haru Tors Maj 10, 2018 10:47 pm

Maden var ikke klar og han nægtede at lade hende spise af det, hvilket fik hende til at gnurre en smule arrigt af ham. Hun så dog op i hans øjne i det øjeblik han så en smule ned på hendes ansigt, mens de røde øjne kort lyste op af lyset fra lamperne. "Damn." Lød det lavt fra hende og da han snakkede om at hun burde sætte sig eller fortsætte med at presse sin barm imod hans ryg, daskede hun til ham. "Haha, hvor er du sjov... Bliv færdig med maden." Lød det fra hende, inden hun gik hen og satte sig i sofaen.

Yuuka nikkede forsigtigt til ham. "Hvis du ikke vil have interviews må du sige til, jeg arbejder trods alt for dig og ved ikke hvad du ikke ønsker at lave." Lød det fra hende, dog med en kærlig og blid stemme inden hun rettede blikket imod bogen. Hun tog endda få notater, bare hvis hun nu skulle glemme noget.
Yuuka løftede hovedet så snart Denice snakkede om mobilen. "Oh, nej ellers tak, den er kun til arbejde ikke sjov... Jeg vil også hellere lære lidt imens jeg har tiden til det, så en bog er bedre... Så er jeg mere klar til arbejdet." Lød det kærligt fra hende, hvor hun sendte hende et blidt smil.

Rose sank hovedet en smule over fnyset. Dette var sikkert fordi han mente at pengene bare ville blive brugt på stoffer eller alkohol... Ikke at det gjorde hende noget, folk måtte vel dømme hende, især nu hvor hun var gået så lavt.
Xanders forsvarende ord fik hende dog til at se lidt overrasket på ham, mens chefføren kort nikkede, som et tegn på at han forstod hvad Xander sagde. "Tja... Det er meget fint, men jeg tjener skam ikke så voldsomt meget på det." Lød det forsigtigt fra hende.
Rose tog imod glasset så snart hun trådte ind. Stedet var enlig meget fint, en smule stort til bare en enkelt person, men tja... Hvis man havde pengene til det, hun tog kort sine støvler af hvor hun trådte længere ind i lejligheden. "Escort pige? En hel uge?" Hun satte glasset fra sig. "Det ville jeg ikke kunne, jeg er en elendig skuespiller og jeg har et arbejde, som jeg skal tage mig af, at tage fri en hel uge ville være forfærdeligt for min økonomi, som sagt mangler jeg penge..." Hun så kort ned af ham. "Måske det ville have været bedre hvis du havde sagt det på stedet, på den måde havde du ikke spildt penge på en taxa og du ville kunne have fundet en anden til det." Lød det forsigtigt dog blidt fra hende.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 2 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Joaquin Tors Maj 10, 2018 11:45 pm

Cloud grinte kærligt af Erina. Herpå fortsatte han ellers med maden og da den endelig var færdig, gik han hen for at give hende en tallerken. ”Her, din utålmodige lille en.” Efter dette rakte han hende også en kniv og gaffel. Han satte sig ved siden af hende og tændte ellers tv´et. På skærmen dukkede ingen andre end kardashian familien. Med en rynke på næsen, slog han væk fra programmet og stoppede først da de kom til filmen: notebook.

River nikkede til hende. ”Okay, det skal jeg nok huske at sige når det er. Du kan jo ikke vide hvilke shows der er gode og hvilke der ikke er.” Igen begyndte han nu at spille på sin guitar, sang en lille smule og når han havde haft sunget, skrev han ned igen og lyttede på samme tid efter pigerne engang imellem.
Denice smilte til Yuuka og viftede med en hånd. ”Okay, suit yourself.”

Som lovet, gav Xander chaufføren ekstra penge og smuttede derefter ind med Rose. Så snart hun sagde nej, klukkede han og lænede sig over barbordet. ”Hør… Rose, jeg vil betale dig rigtig godt. Jeg vil betale dig det, du vil have for seksuelle omgange… det dobbelt af det… hver dag… i en hel uge og du behøver ikke at være god… du skal være sammen med mig hele tiden, jeg skal nok hjælpe dig.”
Han stoppede med at læne sig over bordet. ”Og du behøver ikke at tage fri. Jeg… eller rettere min chauffør vil kører dig på arbejde hver morgen. Så det skal du ikke tænke på…” Her begyndte han at gå hen imod hende. ”Det er enden det… eller så vil jeg hygge mig med dig nu…” Han kyssede hende blidt ned af halsen. ”Du er tydeligvis nervøs og ikke blevet… rørt før.”
Joaquin
Joaquin
Noob
Noob

Antal indlæg : 376
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 2 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Haru Fre Maj 11, 2018 12:08 am

Så snart han rakte hende maden tog hun glædeligt imod den. Fantastisk! Hun elskede mad, eller især nu... Hun elskede mad når hun fik det, hun lavede en lille dans mens hun tog imod tallerknen, hvor hun kort begyndte at skære kødet ud. "Tak." Lød det kort fra hende, hvor hun tog kødet i munden.
Det smeltede nærmest på hendes tunge, så dejlig mørt og en smule varmt, men det gik nok. Hun spiste det med stor velbehag. Da kardashian familien kom frem løftede Evaline dog hovedet en smule. Hun havde ikke set dem i tvet i lang tid, ikke at de var særlig sjove eller at hun fandt dem interessante, dog måtte hun se mod Cloud da han skiftede og stoppede ved intet andet end The Notebook. Erina sukkede kort og spiste ellers videre.

Yuuka lyttede til hans ord, han havde helt ret. Hun havde boet på gaden i noget tid og ikke arbejde i noget tid. Hun sendte ham et høfligt lille smil og kort nikkede hun til ham.
"Tja... Jeg har intet imod at bruge mobilen når det er, men jeg vil helst have styr på min stilling inden jeg begynder at lege med mobilen." Lød det kærligt fra hende. "Men ellers mange tak." Hun lyttede ellers til hans dybe stemme der sang en smule og hans musik der spillede.

Rose så en smule undskyldende imod ham, da han lænede sig over barbordet. "Men... Fint..." Lød det så snart han sagde at han ville betale dobbelt så meget og at hun stadigvæk kunne arbejde imens. "Jeg tager imod det, men hvis du så derimod ønsker at lave noget ud over escorten, vil du stadigvæk skulle betale for det." Lød det en smule spørgende fra hende.
I det øjeblik han gik imod hende, spænde hun en smule i sin krop. Hun så lidt uskyldigt op på ham og så lidt forsigtigt op i hans øjne. Da han kyssede hendes hals så hun en smule op i loftet, mens hun lagde hovedet på skrå. "Jeg ikke nervøs, her er bare koldt... Men... Hvis det er, er det fint... med begge, betaling og det... andet... " Lød det forsigtigt fra hende.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 2 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Joaquin Fre Maj 11, 2018 12:24 am

Det glædede Cloud at se hvor glad hun var for hans mad. Det var ved at være længe siden at han havde haft spist sammen med nogle. Generelt bare at han havde haft besøg, udover sine engangsknald.
På skærmen var der nu en kærlighedshistorie. Imens maden blev spiste, sad hans øjne klistret til skærmen og dog… når hun snakkede med ham, snakkede han skam igen og forsøgte ellers at snakke med hende om hvad der skete på skærmen. Da sexscenen kom, piftede han og spiste ellers videre af sit flute.

De fortsatte turen mod Boston. Den var lang og trættende. Til sidst ville River falde i søvn på sofaen. Guitaren på hans mave og en smule savl ud af hans læber. Derudover snorkede han en også en smule. Denice grinte kærligt af ham og så ellers ned i sin mobil.

I det Rose takkede ja, klukkede han og fjernede sig fra hende. ”Godt så… hvis jeg ønsker at have sex med dig, så kommer det til at koste mere?” Han gik tilbage på sin plads ved bordet. ”Okay, forstået… men hvis jeg vil kysse dig og nusse med dig om aftenen, kommer det så også til at koste ekstra?” Han tog en tår af sit eget vand og gned sine tindinger. ”Det har været en hård dag nemerlig. Så jeg vil bare gerne have alt på det rene.” Han smilte her til hende. ”Men okay. Jeg kan ikke garantere om jeg vil have sex med dig eller dig… det kommer vist helt an på hvad humør dagen skaber mig i… til bryllup ugens altså.”
Her pegede han på hende. ”Til gengæld, skal du også sove her i aften! Jeg mangler en at sove ved siden af.” et sidste kom ud som en flov lille hvisken.
Joaquin
Joaquin
Noob
Noob

Antal indlæg : 376
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 2 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Haru Fre Maj 11, 2018 12:36 am

Erina var voldsomt hurtig til at spise sin mad, hvor hun kort trak sig væk. Hun lænede sig tilbage i sofaen, hvor hun så lidt imod skærmen. Hvis hun skulle vvære ærlig kunne hun godt lide disse former for film, men hun ønskede ikke rigtig at sige noget. Så snart han piftede så hun en smule stiggende på ham og stirrede ellers imod skærmen.
Dog måtte hun give efter af sine tåre, da deres dødscene kom. Hun sad og snøftede lidt og fjernede sine tåre med sit ærme. Dette var underligt, men rart at hun nu havde et sted at være og for en gangsskyld kunne se tv igen, hun havde virkelig glemt hvor sød denne film var.

Yuuka måtte efter noget tid lægge bogen fra sig, da hun var begyndt at blive køresyg. Dog fik hun det lidt bedre af at se River sove som et helt almindeligt menneske, medierne satte ham nogle gange op som denne perfekte person, der ingen fejl havde. Hun smilte forsigtigt for sig selv, inden hun så ud af vinduet igen.
"Skal vi enlig bo i bilen her? Ikke at det gør mig noget, det er bedre end gaden trods alt." Lød det blidt fra hende.

"Ja... Kys koster 20 $... Og nussen? Et klap på skulderen og et kram er jeg villig til at lade være...." Hun sendte ham et lille smil, for at virke lidt rolig og selvsikker, selvom hendes ben rystede under hende. Hun var ikke ligefrem glad for alt dette, men pengene var der skam behov for.
Han var ikke sikker på at han ville have sex med hende, men hun skulle helst ikke forventet at der ikke ville ske noget. "Ok... Men jeg tager 700$ så hvis du ville betale det dobbelte er det 1400$ pr dag." Lød det en smule forsigtigt fra hende. Forhåbentligt ville han ikke blive voldsom sur eller reagere misfornøjet.
"En at sove ved siden af?... Hvis det bare er at sove vil det dog blive det samme, da du tager hele min indkomst i dag.... Da aften kun lige er startet." Lød det lavt fra hende, hvor hun roligt trådte ind. Hun så sig endnu engang rundt, mens hun kort lod armene falde om hendes hofter. "Men jeg har intet at have på ud over dette, mit hjemløse tøj og selvfølgelig min arbejdsuniform, ikke at den ikke er sød." Lød det blidt fra hende.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 2 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Joaquin Fre Maj 11, 2018 12:54 am

De små snøft Cloud hørte under dødsscenen, fik ham til at smile og ellers selv her fjerne en tåre, der langsomt var begyndt at snige sig frem i hans øjne. ”Ja, det er ikke ligefrem den sødeste film imod ets følsomme hjerte.” Han klukkede over sig selv og rejste sig ellers herpå op for at gøre deres tallerkner rene.

Denice rystede på hovedet. ”Nej, vi skulle gerne få hotelværelser imens vi er der. Og de vil være betalt, så det er ikke det man skal bekymre sig om.” Hun strakte sig herpå og gabte en smule. ”Og gaden? Hvordan har du kunne overleve derude i så langtid? Jeg kunne forestå på River at du havde været på gaden i flere år.” Hun smilte venligt til hende.

Xander lyttede til hendes betalingsgrundlag og nikkede hver gang. Bare så hun vidste at han havde forstået det. Dog da han nævnte, at hun gerne ville have noget for at blive og sove hos ham, spærrede han kort øjnene op. Hendes grund for det var dog rimelig. ”Javel ja. I så fald…” Her lagde han nogle penge på bordet og begyndte ellers at gå imod sit værelse. ”Jeg finder noget nattøj til dig. Og hvad angår tøj til resten af ugen, skal du ikke bekymre dig. Jeg skal nok købe ind til dig. Bare giv mig dine forskellige størrelser.” Jo længere han kom ind på sit værelse. Jo lavere blev hans stemme. Lidt efter kom han ud igen og smed en t-shirt i hovedet på hende. ”Her er dit nattøj for i aften.”
Joaquin
Joaquin
Noob
Noob

Antal indlæg : 376
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 2 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Haru Man Maj 14, 2018 5:47 pm

Erina måtte lige tørre øjnene enkelte gange i filmen, dog måtte hun passe lidt på. Hun ønskede ikke at virke sårbar og især ikke foran Cloud, en fremmed fyr. Som hun nu boede med for at være ærlig, hun så lidt ned på hundene, hvor hun kort så væk. "Det en ok film." Mumlede hun lavt, hvor hun kort rejste sig op for at gå på wc, dog kun for at pudse næse og derefter sætte sig ned igen.

Yuuka nikkede forsigtigt. "Fantastisk." Lød det fra hende. "Jeg har været der i ca 3 år, så det er lidt svært men ikke hårdt. Man vænner sig hurtigt til at være sulten konstant, det væreste er vinteren samt det forfærdelige ved at folk konstant ignorere dig og de fulde folk der kaster ting efter dig." Lød det forsigtigt fra hende.
Dog var der også voldtægst folk, hvilket var forfærdeligt! Men hun følte ikke for at sige noget omkring det, da hun fandt det akavet og ydmygende.

"Mine størrelser?" Hun så lidt forsigtigt ned af sig selv. "Jeg tror jeg er en large?" Hun havde været på gaden i næsten to år, men spiste sjældent, gad vide om hun havde mistet vægt? Hun havde ikke rigtig lagt mærke til vægttab? Hun gik hen og samlede kort pengene op for at tælle dem. Hun følte sig urolig og en smule bange, samt det at hun følte at hun stjal pengene.
Kort lagde hun pengene ned i en lomme der var på hendes nederdel. Hun så sig en smule rundt, hvor hun ellers gik imod ham, så snart han kom tilbage med noget tøj, hun rakte hånden ud men fik den smidt i hovedet i stedet. "O... Tak tak." Lød det blidt fra hende, kort lagde hun hovedet på skrå, mens hun tog trøjen af hovedet og roligt trak den over hovedet, for at tage den på.
Trøjen var gigantisk for hende, men barmen fik den til at være kortere, da den løftede den en smule.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 2 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Cloud Man Maj 14, 2018 6:18 pm

En stolt kvinde ville selvfølgelig aldrig indrømme at hun græd til the notebook. Så det overraskede ikke Cloud at Erina ikke ville indrømme sine tårer. I det hun forsvandt ud på badeværelset, klukkede han kærligt for sig selv og slog nu over på kanalerne i stedet. Lyden af hans telefon, gjorde at han rejste sig fra sofaen for at gå hen og tage sit fastnet telefon. Ja, han havde stadig en fastnet. Der var en charme i det, men på samme tid havde han også en mobil. De to apparater var conected, så når fastnet telefonen ringede, gik det også automatisk over til hans mobil. Så kunne han blot vælge hvor han ville tage den henne.
Så snart han tog telefonen, fik han et smil på læben. ”Heeey baby…” sagde han med en charmerende stemme. Efter dette stillede han med ryggen til Erina og snakkede videre i mobilen. ”Mødes nu? Sure, jeg kan komme om lidt.” han lagde på derefter og kiggede kort hen på Erina. ”Jeg smutter ud, så du har stedet for dig selv.” Han tog sin lange sorte jakke om sig og smilte til hende. ”Vi ses i morgen.” uden at se sig tilbage, smuttede han ud af døren og lod nu Erina være alene med hundene.

Som var det, det mest utrolige Denice havde hørt, så hun overraskende hen på hende. ”Wow, du er sku en sej kvinde. Men, forhåbentlig vil du nyde goodierne af at være en manager. Alt bliver næsten betalt for dig og maden serveret.” hun bed i sine negle og satte ellers sit lange hår op. ”Specielt imens vi er i Boston og River bare skal rundt til de forskellige talkshows.” hun lænede sig afslappet tilbage. ”Vi skal ikke lave det helt store.”

Xander måtte indrømme at han så en smule overrasket på hende. En large? Dog løftede han blot på sine skuldre. ”Okay, i så fald skal jeg nok finde tøj i den størrelse.” Kort betragtede han hendes bryster. ”Ved du hvad størrelse BH du bruger?” Hans blå øjne så på hende med en charmerende glød. Måske han kunne bruge nogle flere penge, også bare gøre hvad han ville med hende. Kort lod han øjnene kører ned af hende. Det kunne være fristende. Dog rystede han på hovedet og gav hende bare trøjen. Imens hun skiftede tøj, kunne han dog ikke undgå at betragte hende en smule. Hun var dejlig kurvet… igen… nej. Det måtte være en anden gang. Så snart hun var færdig, gjorde han et nik til at hun skulle følge med ham ind på værelset. Her tog han selv sit eget tøj af, til han kom til boxershortsne. Efter dette kravlede han under dynen og klappede på sengen. ”Læg dig.” Han smilte varmt til hende.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 2 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Haru Man Maj 14, 2018 6:40 pm

Erina kom roligt ud, i det øjeblik hun hørte hans ord... Baby? Han snakkede forhåbentlig ikke til hende, dog i det øjeblik hun gik hen og fik øje på ham, så hun at han stod med telefonen. Havde han kæreste på? Hun lagde hovedet forsigtigt på skrå, inden hun gik væk.
Som hun ville sætte sig i sofaen, sagde han at hun havde stedet for sig selv? Whut? Hun løftede kort hovedet, inden hun rejste sig lidt op igen. "Hvor skal du..." Han lukkede døren, mens hun snakkede. "Hen?"... Et lille suk slap hendes læber, inden hun smed sig på sofaen i et bump. Sure hun kunne da også bare bruge tiden på at være alene, intet problem i det. På den måde ville hun få en følelse af at slappe af igen.

"Jeg kommer til at nyde at være et sted hvor jeg tjener penge og måske endda ender med at få nok penge til at betale af på mine regninger." Lød det blidt fra hende. "Oh og selvfølgelig bliver det fantastisk at kunne få mad igen og igen, måske endda to gange om dagen." Lød det blidt fra hende.
Yuuka nikkede en smule over dette. "Jeg skal vel bruge lidt tid på at falde på plads, for ikke at snakke om at jeg burde være ved Rivers side og få ham fra sted til sted." Lød det kærligt fra hende.

Rose løftede hovedet en smule, hvor en blid rødemn sprede sig på hendes kinder. "Oh... uhmm... Jeg mener det er en F-85, men jeg er ikke helt sikker." Hun sendte ham et lille undskyldende smil. Da han lavede et tegn på at hun skulle følge med ham, hvilket hun skam gjorde. Forsigtigt gik hun efter ham ind på værelset og da han sagde at hun skulle ligge sig.
Måtte hun ttage lidt mod til sig. Hun var ikke fuldstændig sikker på at hun kunne, men der var behov for det. Hun satte sig forsigtigt på sengen, hvor hun måtte tage lidt mod til sig. De ville ende med noget, det var vel derfor hun skulle sove her og ikke på sofaen... Roligt lagde hun sig i sengen, dog med ryggen til ham.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 2 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Cloud Man Maj 14, 2018 8:11 pm

Det var først sent på aftenen, omkring kl. 00.00 han var hjemme og forsigtigt nu listede rundt for ikke at vække Erina. Hvis hun da altså sov. Han pustede ud og gik ellers hen for at tage noget at drikke.

Denice nikkede til det hun sagde. Hun kunne godt forestille sig hvor nyt alt dette måtte være for Yuuka. Så bare snakken om at hun fik mad var garanteret fantastisk for hende. Lige som hun skulle til at sige noget, stoppede bussen nær hotellet. ”Så er her vi her, Boston Harbor hotel.” lød det fra buschaufføren.
Denice sagde højt tak til ham, hvorpå hun gik hen for at vække River. Hurtigt vågnede River med et sæt og satte sig op, hvorpå han gned sig selv i øjnene. ”Jeg er vågen… jeg er…” Han gabte kort og fortsatte med at gnide sine øjne. Kort så han rundt. ”Jeg gætter på vi er ankommet?”
”Yup,” sagde Denice bare og begyndte ellers at gå ud af bussen. Efter at have pakket tingene.
https://www.google.dk/search?safe=active&hl=da&biw=1280&bih=615&tbm=isch&sa=1&ei=Bsz5WprwFJG4kwWc6rSICQ&q=boston+harbor+hotel&oq=boston+harbo&gs_l=img.3.1.0j0i30k1l9.17053.19700.0.20678.7.6.0.1.1.0.104.493.5j1.6.0....0...1c.1.64.img..0.7.503...0i67k1.0.JKDT40gE-CE#imgrc=_
Hotellet var smukt. Lige op af en havn, hvor lysene ville skinne op så smukt om natten. For ikke at sige skibene der kom der… var fantastiske og smukke.

Xander spærrede kort øjnene op over hendes BH-størrelse. Wow. Han kiggede ned på hendes bryster endnu engang og nikkede anerkendende. ”Javel ja, det skal jeg nok huske.” Han blinkede her til hende og forsvandt.
Så snart Rose lagde sig ved Xanders side, smilte han og lukkede ellers sine øjne. Det var rart for ham at der var en ved siden af ham. Inden længe ville hun kunne høre hans beroligende vejtrækning i mørket.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 2 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Haru Man Maj 14, 2018 8:25 pm

Så snart han kom hjem igen, lå Erina på sofaen med computeren på skødet, hvor hun sad og så youtube videoer og havde en skål med popcorn ved siden af sig. "Velkommen hjem." Lød det fra hende i det mørke rum, hun gabte kort og forsatte ellers med tingene på computeren.

Yuuka rejste sig så snart de fik at vide at de var her, dette fik hende til at smile og kærligt ligge hovedet på skrå. "Oh, er dette fint?" Hun rystede blidt på hovedet, hvad spurgte hun lige ind til? Hun gned sig kort i nakken. "Undskyld... Hvad skal vi så nu... Skal vi pakke ud?" Lød det kærligt fra hende, hvor hun forsigtigt så tilbage på River der var kommet op.
Så snart Yuuka trådte ud af vognen måtte hun indrømme at hendes kæbe faldt til jorden, med store strålende øjne. "Wauw! Skal vi blive her?... Eller være her, du ved bo her?" Lød det lidt for overrasket fra hende, hvor hun så sig omkring. Hun vidste virkelig ikke hvad hun skulle sige, samt det at hun bare havde lyst til at storme stedet og se værelset! Hvor smukt ville værelses ikke lige være, når hotellet er så smukt!

I det øjeblik han så ned på hendes barm, kunne hun føle sine kinder blive varme og en smule urolighed i kroppen. Akaaaaavet. Hun så kort ned af sig selv, trøjen skjulte næsten nederdel hun bar.
Mens de lå i sengen føltes hvert minut som en evighed, hun kunne føle sig selv være nervøs, hvornår ville hånden række ind, burde hun være den der startede? Men han havde ikke betalt for det... Hun gabte kort, i det øjeblik hun hørte hans lidt tunge åndedræt, han var faldet i søvn?
Hun så forsigtigt tilbage på ham, hvor et lille smil formede sig på hendes læber, kort efter faldt hun i søvn. Dette var rart, en seng og her var varmt... Det var virkelig rart, hvis hun kunne ville hun sove hele dagen også, selv da lyset kom frem af gardinerne, lå hun stadigvæk i sengen, dynen lå over hendes hofter og trøjen var trukket lidt over hendes mave, dog kun nok til at hendes navle var spottet.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 2 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Cloud Man Maj 14, 2018 9:25 pm

Overrasket betragtede Cloud Erina. Han smilte til hende som hun lå der med computeren. ”Nå nå, føler man sig hjemme her?” Han satte sin jakke på plads og gik ellers hen imod hende. Kort så han hende over skulderen. ”AAhhh, youtube… burde du ikke ligge i din seng unge dame?” Han daskede hende kærligt på sengen. ”Og jeg ved ikke hvor godt jeg har det med at du bare har taget min computer.” Hvis hun så på ham, ville hun se ham blinke til hende og ellers smutte ud på badeværelset.

Denice nikkede til det Yuuka sagde. ”Yup, eller… der kommer folk og tager vores kufferter, så det skal du ikke bekymre dig om.” Inden River steg ud af bussen, gjorde han sig lige sikker på at håret sad perfekt.
”Oh nej, her kommer skrigskinkerne,” mumlede Denice. Og ganske rigtigt. De havde ikke taget mere end få skridt, før en masse fans kom skrigende hen imod dem. Hoppede op og ned på stedet for at få Rivers autograf, samt en selfie med ham. River tog imod dem med et smil, skrev så hurtigt han kunne og tog ellers selfie af dem han kunne nå, før bodyguards kom hen og skubbede dem lidt tilbage.
”Med hensyn til hotellet, ja… det er her vi skal være. Vi får hver vores værelse, eller… du og jeg skal vist dele, men det hotel har to værelser, så det går skam nok,” forklarede Denice imens hun fægtede rundt med hænderne. Hånd tegn til de forskellige folk med bagagen. ”Argh, alt den skrigen giver mig hovedpine!” med hurtige skridt var hun på vej hen til hotellet. Hælene klikkede efter hende.

Den næste morgen, vågnede han med en rar følelse og smilte så snart han så hende. Rose var køn, selv om morgen. Han satte sig op og pustede ud, hvorpå han smuttede ud af sengen og gik ud i køkkenet, bare for at varme noget pizza op fra dagen før. Herpå gik han ind og satte sig i sengen igen, daskede lidt til hende, på kærlig maner. ”Der er pizza… du må heller snuppe noget.”
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 2 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Haru Man Maj 14, 2018 9:45 pm

"Lige for tiden er jeg jo hjemme, jeg bor her i en uge." Lød det drillende fra hende, hvor hun ikke fjernede blikket fra skærmen overhovedet. "Jeg slapper af, jeg har ikke brugt en computer i et par år, så det er underligt at jeg faktisk stadigvæk kan finde ud af det." Hun smilede kækt for sig selv, inden hun så op på ham. "Hey... Hvor skulle du hen? Ikke gå fra mig når jeg snakker til dig, jeg troede du blev sovende hos din kæreste." Lød det fra hende.

Yuuka smilte over Denices ord. "Virkelig, uuuh man kommer helt til at føle sig speciel med den form for service." Lød det lykkeligt fra hende. Hun adskilte kort sine læber, og så sig en smule rundt. Lige til Denice snakkede om skrigeskinker? Hun så kort på hende, før hun hørte skrigende og kort hoppede i forskrækkelse. Yuuka måtte indrømme at hun ikke helt vidste hvordan hun skulle reagere.
Dog da bodyguardsene kom frem og fjernede fansene, fulgte Yuuka med. Hun måtte dog indrømme at det var rart for hende at se hvor glad River var overfor sine fans.
Yuuka lyttede til Denice så godt hun kunne, da fansene konstant skreg efter River. Det var lidt irriterende, samt skærende i ørene. "Ok, værelse med to værelser, lyder underligt, men jeg ville elske at opleve det... Jeg kan ikke vente med at se det." Lød det kærligt fra hende, hvor hun klappede sine hænder sammen. Hendes bagage var intet overhovedet, hun havde det hele på. Hun havde intet tøj og kun dette sæt, så det var nemt at tage med sig.
"Så vi to, men det er rart at River kan lide det." Lød det drillende fra hende, hvor hun fulgte ham med øjnene. Yuuka fulgte skam stadigvæk efter Denice, med en smule urolige ben. Hun kunne stadigvæk have lidt problemer med hælene.

Rose lavede et lille spjæt da Xander daskede blidt til hende. Hun så en smule forvirret og træt på Xander. "Oh.. uhmm... okaii..." Lød det blidt fra hende, inden hun satte sig ordentligt op. Forsigtigt kørte hun en hånd igennem det lyse lange hår og rettede derefter på tøjet. "M-Mange tak." Lød det forsigtigt fra hende, hvor hun forsigtigt tog imod pizzaen, men trak den lidt hurtigt til sig. "Den er varm... Det var jeg ikke forberedt på." Lød det kærligt fra hende, hvor hun sendte ham et lille smil.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 2 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Cloud Man Maj 14, 2018 10:15 pm

Så snart hun sagde ordet kæreste, trådte han ud med en tandbørste i munden, kun iført sine natbukser. Han havde et spørgende blik i sine grønne øjne. ”Huh?” her på forsvandt han kort væk fra dørkarmen igen og spyttede ud i vasken. Lidt efter trådte han ud igen. ”Hun er ikke min kæreste, vi hygger os bare engang imellem.” Her gik han hen til skabet, for at snuppe et glas og tage noget vand. ”Og ja, det er hun indforstået med. Hun ønsker heller ikke at få noget med mig.” Han tømte hele glasset. ”Godnat min skat.” Drillende blinkede han til hende og smuttede ellers ind på sit værelse.

Denice så om på Yuuka og blinkede til hende. ”You know it baby.”
De slap heldigvis for de skrigende fans så snart de kom indenfor. ”Og ja, River er glade for sine fans, trods alt er det dem som er skylden i at alt dette kan lade sig gøre.” Hun så stift og ret så travlt ned i sin mobil. Det vil dog sige lige indtil hun kom til disken. Her bestilte hun hurtigt deres værelser, fik nøglerne og rakte ellers River sin nøgle. ”Okay, du har to timer til at gøre dig klar River. Sæt dit hår, stil dit tøj… osv.”
Denice gjorde et lille vink med sin hånd til at Yuuka skulle følge med. Her kom de ellers ind på værelset. Uden at advare Yuuka, rakte hun hende en ekstra nøgle. ”Her, nu har du din egen nøgle. Der er pool dernede, altså på stueetagen. Og dit værelse er det du nu vælger.” hun så stadig nede i sin mobil og tastede på vildesløs.
De to værelser:
http://cdn.clubtravel.ie/macrosites/boston%20harbor%20hotel3569_201501121635454626.jpg
https://cdn.kiwicollection.com/media/room_images/PR003072/ll/PR003072_C1K_SuperiorRoom.jpg

Xander klukkede og spiste selv. “Så… du skal ikke på arbejde I dag eller?” Han stillede kort tallerken væk for at gå hen og lede efter en skjorte. “HVis ikke kunne vi tage ud og lede efter tøj til dig.”
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 2 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Haru Ons Maj 16, 2018 8:42 pm

Det var altså ikke en kæreste, hun havde ellers troet at han var typen der helst ville have en kvinde end en lidt hore? Erina himlede kort med øjnene, mens hun så op på ham ved at holde hovedet tilbage. "Du måske ikke personen der gider at have kæreste på, mere bare en bolleven?" Lød det kækt fra hende, inden hun så sig om.
Så snart han sagde godnat, klukkede hun kort. "Godnat snuske, sov godt." LØd de drillende fra hende, hvor hun kort så mod computer skærmen igen. Hun sad nok på den hele aften, sov ikke overhovedet, stod kun op for at gå på wc og enkelte gange gik hun en tur med hundene eller nussede dem.

Af en grund kunne ikke lade vær med at finde det rart at River var glad for fans, normalt steg det folk til hovedet, så snart folk ville skrige deres navn eller derimod bare gik op i hvem han var, så på en måde var det rart at se han ikke havde fået sin fame steget til hovedet.
Yuuka fulgte bare med dem begge, hun virkede lidt som en hunde hvalp der fulgte sin mor Denice med glade fødder. "Ok... Tak..." Yuuka tog glædeligt imod ekstra nøglen, hvor hun kort så sig omkring i værelset. "Wow det er stort... Oh... OG med værelserne, jeg er ligeglad du vælger bare, jeg har trods alt ikke noget at pakke ud ikke en eneste ting." Lød det kærligt fra hende.
Hun havde ikke engang en lille taske med, alt hun havde var en lille pose med tandbørste og tandpasta. Intet andet.

"I dag...." Hun gabte kort og gned sig i øjnene. "Nej dog ikke, i morgen skal jeg. Det var også grunden til at jeg valgte at lave dette i går, da jeg ikke vidste hvordan jeg ville have det næste dag." Lød det lavt og en smule træt fra hende. Kort rakte hun ud efter pizzaen igen, da han trak tallerknen væk. Hun så sig kort væk, hvor hun trillede tommelfinger i en smule akavet stilhed. "Sure... Det ville ikke skade noget, men jeg har ikke penge til det, ud over det vil jeg nok hellere være i min arbejds uniform, den er meget sød." Lød det kærligt fra hende.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 2 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Cloud Ons Maj 16, 2018 9:10 pm

Cloud klukkede. ”Jeg har ikke noget imod bollevenner, men når alt kommer til alt, så ville jeg gerne have en kæreste… det er rart at have en. Men, det er som om at den rigtige kvinde ikke er så nem at finde, som jeg troede det ville være.” Her smilte han rent faktisk en smule ømt. Hurtigt ændrede han det dog og smilte igen sit kække smil.
Snuske. Dette fik ham til at grine og ellers forsvinde ind på værelset.
Klokken 7.00 kunne man hører hans alarm ringe. Det var sangen: happy. Lidt efter kom han ud af værelset, håret uglede og tøjet siddende en smule skævt. I det han så hende, forsøgte han hurtigt at rette på sit hår og sit tøj. ”Og uhm… godmorgen! Du er vågen tidligt!”
Shit. Det var ikke meningen at hun skulle se ham sådan.

Denice nikkede til det hun sagde. ”Det minder mig egentlig om at vi skal finde noget nyt tøj til dig. River har givet mig nogle penge til, at du og jeg tager ud og shopper, for at finde dig det vigtige tøj. Du ved, undertøj, nattøj og andre sæt af tøj.” Kort så hun hen på Yuuka. ”Og du har ikke rigtig noget valg. Hvad mangler du ellers af nødvendige ting?” Nysgerrigt satte hun hovedet på skrå og placeret sin numse i en af læsestolene.

Hurtigt rakte Xander hende tallerkenen igen, så hun kunne få pizzaen. Han smilte kærligt til hende. ”Ved du hvad… jeg betaler tøjet, så det skal du ikke tænke over.” Han tog skjorten på og begyndte også her at iføre sig bukserne. ”Spis du bare resten af pizzaen, jeg er ikke sulten.” Han blinkede til hende. ”og jeg er ret sikker på at du må være sulten.”
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 2 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Haru Ons Maj 16, 2018 9:27 pm

"Hvis du gerne vil have en, hvorfor så ikke tage din bolleven? Hun ville sikkert ikke have noget imod at gøre det.." Lød det kækt fra hende, hvor hun så videre af youtube videoerne.
Erina lå i sofaen med computeren på bordet foran sig med man kunne høre Bigbang Theory køre. Så snart han sagde godmorgen løftede hun sin hånd og vinkede til ham. "Jeg har ikke sovet." Lød det fra hende, mens hun ellers fortsatte med at se videre, hun så ikke engang mod ham. "Skal du på arbejde" Mumlede hun lavt, mens et gab kvalte hendes ord.

"Jeg har det fint med at sove nøgen og jeg vasker undertøjet hver aften, så det går nok, det burde det i hvert fald. Plus jeg går ikke med BH alligevel." Lød det kærligt fra hende. "Intet valg?" Virkelig, hun havde ikke noget valg, så hun var tvunget til at have nyt tøj, ikke det væreste at være tvunget til.
"JEg må indrømme at jeg havde forventet noget andet... Du ved, at blive tvunget til at bringe River alt, hvad som helst." Lød det drillende fra hende, hvor hun satte sig i en af stolene også. "Hvis det er har jeg det virkelig fint med dette, intet problem." Hun lagde hovedet blidt på skrå.

Rose tog forsigtigt imod pizzaen igen, da han rakte den til hende. Hun spiste stykket med et blidt smil på sine læber. Mad var dejligt, især fordig det føltees som om hun ikke havde fået med i flere år. "Okaii, men det skulle helst ikke være for dyrt, jeg tror en af genbrugerne rent faktisk har pænt tøj." Lød det blidt fra hende, hvor hun satte sig lidt op.
Skjorten kørte lidt ned af hendes ene skulder, mens det lyse hår var lidt ulet. "Oh, jeg ikke voldsomt sulten, men lidt mad er meget rart." Lød det kærligt og varmt fra hende.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 2 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Cloud Fre Maj 18, 2018 10:47 pm

Cloud rystede på sit hoved. ”Nej, hun ønsker ikke et forhold og jeg… kunne ikke se hende som en kæreste.” Dette blev forklaret meget hurtigt til hende, inden han smuttede ind på værelset. Mere var der egentlig ikke at sige i den sag.
I få sekunder glemte Cloud helt sit eget udseende. Havde hun virkelig været oppe hele natten? Hans grønne øjne blev spærret op. ”Hele natten? Wow!” han gik hen for at snuppe noget kaffe. ”Du må heller få noget søvn, hvis jeg skaffer dig en jobsamtale i dag.” Kaffen var nu på vej. ”Ja, jeg skal på arbejde.” han så om på hende med et smil.

Denice kunne ikke andet end at pifte. ”Well, jeg har intet imod din nøgen hud, men det vil gøre det meget nemmere, hvis vi bare skaffer noget tøj til dig.” hun blinkede her til Yuuka. ”Du får to timer, så tager vi ud og shopper. Okay?” Mere fik Yuuka egentlig ikke at sige før Denice smuttede ind på sit eget værelse.

Xander fnyste over ordet genbrug. ”Jeg har ikke tænkt mig at gå ind i en genbrug.” Han så hen på hende. Der var noget drillende over de blå øjne. ”Og dejligt at maden kan bruges.” med rolige bevægelser, smuttede han ud på badeværelset. Her var det tid til at sætte håret og ellers bruge de forskellige dufte han ejede.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 2 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Haru Fre Maj 18, 2018 11:15 pm

Han var underlig, folk der gerne ville have en kæreste plejede da ikke have bolle venner? Gjorde de, hun lagde hovedet en smule på skrå, inden hun så videre på skræmen.
"En jobsamtale allerede, jeg kunne ikke se det ske, men bring it." Lød det lavt fra hende, hvor hun gabte og forsigtigt rejste sig op. Roligt strakte hun sig. "Arbejde, så du har intet fundet til mig?" Lød det drillende, fra hende, hvor hun endnu engang gabte. Roligt gik hun imod ham, med forførende og svingende hofter, hvor hun så snart han tog sin kaffe kop, tog hun den fra ham og pustede kort på den, mens de store røde øjne var rettet imod ham.
"Så hvornår finder du et arbejde til mig?" Lød det drillende fra hende, hvor hun tog en tår, stadigvæk med de lidt trætte øjne rette op imod ham. Hun smilte kækt til ham, hvor hun derefter rakte ham koppen igen. "Skal du i bad, for jeg vil i bad inden jeg tager en lille lur... Sååå" Lød det kærligt fra hende. Roligt viftede hun med sin hånd og strakte her sine skulder ud, mens hun gik væk. Hun var iført hans skjorte og bokseshorts, hvor skjorten ville blive løftet lidt op, så man kunne se hendes lår og en smule af hendes hud fra taljen.

"Selvfølgelig, men jeg ville nok hellere spare pengene på noget andet." Lød det forsigtigt, dog kærligt fra hende. "Plus hvis du ikke har noget problem med nøgenhed." Lød det drillende fra hende. Yuuka trak lidt på skulderne. "To timer, jeg har intet jeg skal pakke ud, så jeg venter bare på du er klar." Lød det blidt fra hende, hvor hun bare sendte hende et stort kærligt smil.

"Hvorfor ikke, det er billigt og tit meget fint, folk smider det tit ud fordi de ikke længere kan passe det." Lød det blidt fra hende, mens hun beroligende spiste maden. Så snart han kommenterede på maden, så hun kærligt op på ham og smilede tilfreds til ham, hvor hun roligt vippede fra side til side.
Hun fulgte ham med øjnene, så snart han gik ud på badeværelset, hvor hun så rundt mens hun spiste. Roligt kravlede hun ud af sengen og gik ud i køkkenet for at hente et glas vand, her ville hun også skylle tallerknen af og vaske den op for ham, for at rode lidt rundt for at finde ud af hvor den skulle være.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 2 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Cloud Fre Maj 18, 2018 11:54 pm

Hypnotiseret af hendes bevægelser, lå han ikke mærke til hun snuppede kaffen ud af hans hænder, før hun stod og pustede røgen væk. Han klukkede kærligt af hende. ”Neeej, som jeg sagde til dig i går. Jeg tager ud og leder for dig i dag… eller, jeg skal snakke med de folk som jeg søgte hos over computeren.” Han blinkede her til hende og tog ellers en ny kop kaffe. ”Nej, jeg skal ikke i bad og hvis du vil tage en lur, er det nok ikke så godt du drikker kaffen min skat.” Hans øjne var rettet på hendes numse. ”Men i hvert fald. Jeg er hjemme omkring kl. 13.30. Så skal jeg nok fortælle om jobsamtaler og sådan.”
Imens han snakkede, var han på vej ind i sit soveværelse, stadig med kaffekoppen i hånden. ”Jeg skal nok gøre mit bedste, men kan intet love.”

Denice klikkede med tungen. De skulle nok få et godt venskab de to. Måske mere. Hun grinte ved den tanke og tog sig ellers den lur på to timer. Efter dette kom hun ud, helt frisk igen og klar til at tage af sted.
Her blev de kørt rundt i en limousine til alle tøjbutikker i Boston. Eller, sådan kunne det føles. Imellem tiden var River til talkshowet, som de kunne følge med i når de sad i limoen. For hver gang River himlede lidt med øjnene eller slikkede sine læber, drak Denice en tår af sin champagne. ”Så Yuuka, hvad tøj kunne du tænke dig? Udover det vi allerede har købt, men ja. Måske vi skulle købe et drømmesæt til dig.”

Så snart Xander var færdig, tjekkede han til hende og hvis hun ellers var klar til at smutte, ville han tage hende med ud. Hvis hun ikke sagde ham imod, ville han tage hende med ud og shoppe, samt spise og ellers snuppe noget is. Der var noget over denne Rose der beroligede ham. Han kunne ikke sætte sin finger på det.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 2 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Haru Lør Maj 19, 2018 1:03 am

Erina nikkede en smule, mens hun pustede dampen væk fra kaffen. "Så i dag, det betyder ikke at du finder en job samtale til mig med det samme." Lød det drillende fra hende, hvor hun tog en slurk. "Det en lur sukkermås... Ikke en lang søvn, en kop kaffe og en tur under den kolde bruser burde ikke skade for meget." Lød det kækt fra hende, hvor hun tog endnu en slurk og kort blinkede til ham, hvor hun satte koppen fra sig på køkkenbordet.
"Sure sure." Lød det fra hende, mens hun gik væk fra ham, kort pegede hun på sin mås mens hun gik væk og forsvandt væk ud på badeværelset. "Sure loverboy." Lød det drillende fra hende, hvor hun lukkede døren og tændte vandet.

Yuuka lagde hovedet en smule på skrå. "Du tørstig, måske du skulle skifte til vand i stedet for?" Lød det kærligt fra hende, mens limoen så småt var begyndt at blive fyldt med poser. "Oh... Jeg forvirret, har vi ikke nok? Og nej, jeg har aldrig rigtig drømt meget om tøj." Lød det kærligt fra hende, hvor hun sendte Denice et kærligt smil.

Så snart Xander ville udenfor, gik hun bare med, iført den lånte trøje og nederdelen. DE gik sjovt nok ud shoppede, hvilket var fint nok for hende, men for at være helt ærlig kunne hun ikke lide det. Hun frygtede lidt at tingene blev for dyrt, hvilket gjorde at hun ikke rigtig sagde noget. Enkelte gange når han spurgte ind til hendes type, fandt hun en stor sweater og en lang nederdel.
Hun spiste glædeligt med ham, hvor samtalen faktisk forsatte i ro og mag, andre gange snakkede de om festen og hvilken historie de skulle bruge til festen også hvilken slags fest det selvfølgelig var, hun ville helst have tingene på det rene også ville hun være sikker på at han virkelig ønskede dette.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 2 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Jacob Lør Maj 19, 2018 1:31 am

Cloud grinte over kælenavnet sukkermås. Måske han kun godt kunne vende sig til deres små interne jokes. ”Lige meget hvad, vend dig ikke til at være oppe hele natten, for så bare at sove hele dagen.”
Han vidste udmærket godt at en lur kunne udvikle sig til søvn. Lidt efter vågnede man op flere timer efter og anede ikke hvad klokken var. Men hey, det måtte hun selv om ikke.
Så snart han var klar, tog han på arbejde og som lovet kom han hjem til tiden. I det han fik øje på Erina, rakte han hende nogle papirer. ”Jeg har skaffet dig to jobsamtaler. Den ene er i en HM og den anden er i et supermarked… Wallmart.” Han blinkede til hende. ”You’re welcome.” Det blev sagt i en syngende tone som fra Moana.

Denice grinte kærligt. ”Haha, nej… jeg er ikke tørstig. Jeg drikker hver gang River ruller med øjnene eller slikker sine læber. Det er en vane han har. Så det er sjovt at se hvor mange gange jeg får en tår af denne champagne.” Hendes øjne var på skærmen imens hun snakkede. Her måtte hun igen drikke, da River af vane slikkede sine læber.
”Okay, i så fald er det vel fint nok med de sæts vi har,” sagde hun til det med tøjet og så kort her hen på Yuuka. ”De fremviser nogle gange ben og bryster, men det vil River blot elske.” her klikkede hun kort med tungen.

Rose var smuk. Meeeen, hun kunne godt bruge en bedre stil. Det var derfor Xander der stod for hendes tøj. Dog fik hun lov til at vælge en sweater og nederdel. Bare for at have noget afslappende. Han havde dog også taget noget frækt undertøj til hende. Hvorfor ikke? Hun fik jo penge for at spille hans kæreste.
Han tog en bid af sin is og betragtede hende lidt. ”Så min lille Rose, hvad er dine talenter? Eller, hvad nyder du at sidde og lave?”
Jacob
Jacob
Noob
Noob

Antal indlæg : 218
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 2 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Haru Lør Maj 19, 2018 1:49 am

Erina trak en smule på skulderne, og lod blikket falde på hundene der først nu kom meget træt gående imod dem, med deres haler der lagrede en smule forsigtigt. "Ja ja!" Lød det fra hende, hvor hun tog endnu en slurk, men drak bestemt ikke det hele.
Så snart Cloud kom hjem igen, ville Erina gå rundt med åben skjorte og trusser, hun stod og hældte kaffe op til sig selv, med håret sat op i en lidt uglet knold. "Velkommen hjem." Lød det fra hende, da han pludselig rakte hende noget papir. "Oh... Okaii fedt." Lød det drillende fra hende, hvor hun satte koppen fra sig og tog imod papirerne. "Hvornår skal jeg til jobsamtale?" Lød det lavt fra hende, mens hun skimmede papiret igennem.

Yuuka så op på tvet, da Denice forklarede hvorfor hun drak så meget. "Oh, det har jeg aldrig tænkt over. På den anden side ser jeg ikke så meget med ham, jeg høre bare hans musik." Lød det drillende fra hende, hvor hun ellers så en smule drømmende op på skærmen.
Da Denice snakkede om tøjet, så Yuuka kort ned på poserne og rødmede en smule. "Virkelig? Ville han kunne lide sådan en påklædning, eller??... Måske den er lidt kedelig for ham, tror du ikke mange af pigerne har den form for ting, du ved... Tøjet på til hans koncerter." Lød det en smule nervøst fra hende.

Rose tog skam imod tingene, så længe han var sikker på det hele. Men hun endte dog med at smile stort og forundret da han sagde at hun måtte vælge sit eget tøj. "FAntastisk." Lød det kærligt fra hende, før de kom videre i systemet. Det med undertøjet var ikke lige hendes stil, men hun kunne ikke sige fra alligevel. Han betalte jo for det alligevel, gad vide om han ville have det tilbage så snart hun ikke længere var hyret for ham?
Så snart han kommenterede på hendes hobbier, smilte hun bare kærligt til ham. "Hmm... Jeg er meget kreativ, rigtig god til at tegne realistiske tegninger og jeg synes selv jeg er en god kok." Lød det blidt fra hende, hvor hun ellers bare spiste sin is, bare en lille sodavands is.
"Jeg elsker at lave ting, stikke, hækle og sy.. Men nok mest strikke." Lød det kærligt fra hende, hvor hun så op i hans klare blå øjne. "Hvad med dig, hvad kan du lide at lave, fortæl om dig selv, så jeg ved hvad jeg skal sige når det kommer... Måske du skulle skrive det ned, på den måde kan jeg trods alt lære tingene udenad, hvis nu du ikke er hos mig." Lød det blidt fra hende.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 2 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Xander Lør Maj 19, 2018 2:22 am

Cloud havde ikke forudset det smukke udsyn. Her stod hun, en smuk ung kvinde, åben skjorte og kun trusser. Lige foran ham og han kunne intet gøre. Eller, måske han kunne… nej. Det var en dum ide at forsøge at lægge op til hende. Dog var det svært for ham, ikke at kigge ned af hende, som hun stod med papirerne og læste dem igennem. ”Samtalerne er på mandag og tirsdag. Flere informationer står i papirerne jeg har givet dig…” Hans blik var distraheret. De grønne øjne vandrede ned af den veltrænede krop foran ham. Kort bed han sig i underlæben. Hurtigt måtte han ryste på hovedet og vende sig om, for ikke at lade tankerne skride videre ud. ”Hvor langt strakte luren sig så ud?”

Den måde Yuuka så drømmende op på tv´et fik hende til at klukke. ”Du beundrer ham huh?” her tømte hun sit champagneglas. ”Mon det er udseendet eller hans musik du beundrer?” Hendes stemme var drillende. ”Og ja, han ville elske dit nye tøj. Og ja, tøserne render som regel rundt i BH til hans koncerter, men det betyder ikke at han ikke nyder et flot outfit.”
Da bilen standsede, åbnede hun døren og svang de elegante stænger ud. ”Men hvem gør ikke det?” Tiden var inde til at få lidt at spise. De var derfor stoppede ved en restaurant.

Hun var en kreativ pige. Hvor dejligt. Det var ved at være længe siden, at Xander overhovedet havde mødt en kreativ pige. De fleste han snakkede med, gik bare op i deres blogs og make-up. Han fik derfor et stort smil på sine læber. ”Virkelig? Det lyder… godt, fantastisk faktisk.” Han blinkede her til hende. ”Det er gode hobbier at fortælle til mine forældre.” Her spiste han resten af sin is. ”Det skal nok gå fint.”
Xander
Xander
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 2 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Aigemfarrel Søn Maj 20, 2018 1:54 pm

Erina så ned i papirerne med koppen i sin ene hånd. "Mandag og tirsdag... Oh jeg kan godt se det står her." Lød det lavt fra hende, mens hun pustede til kaffen. "Luren?" Lød det en smule spørgende fra hende, hvor hun her kom i tanke om hvad han snakkede om.
"Oh, den varede kun en time, før jeg valgte at lave en masse andet." Det var løgn, hun vågnede for fire minutter siden og det var grunden til kaffe, men det behøvede han jo ikke at vide.

Yuuka rødmede en smule, da Denice kommenterede på hendes beundring for River. "J-Ja... Og det er hans musik, jeg beundre hans stemme og det at han har holdt sig til sin musik, i stedet for at gå efter ungdommens musik om pik og patter og bare bas spil, så det at der stadigvæk er mening i hans musik beundre jeg ham for." Lød det beundrende fra hende, hvor hun kort så på Denice med et smil på sine læber, inden hun så mod tvet igen.
"Jeg kan vel godt se hvad du mener, men tror næppe han ville lægge så meget mærke til mig, plus det er ikke grunden til jeg arbejder for ham, jeg er fan af ham men drømmer ikke ligefrem om at komme sammen med ham eller være en af hans elsker." Lød det kærligt fra hende, hvor de begge nu trådte ud for at spise.

Rose smilte bare kærligt til Xander. "Det er meget fint, tror jeg." Hun så kort ned i jorden, hvor han snakkede om at hun bare kunne sige dem til hans forældre. "Okaii... OH du hed Xander, hvor gammel er du og hvor længe skal det forstille at vi har været sammen? Plus hvad er din ynglings ret og hvad bruger du meget din tid på? Har vi haft store skænderier?" Hun slikkede kort sin is, efter sine ord, mens hun så op i hans krystal blå øjne.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 2 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Jacob Søn Maj 20, 2018 10:53 pm

En time… det var ikke meget ifølge Cloud. Men hey, hvis hun følte at hun havde det… lige som denne tanke gik igennem ham, bemærkede han at hun stod med en kop kaffe. Automatisk så han hen på kaffemaskinen og her bemærkede han at der ikke var mere kaffe i kanden. ”Ahhh… nu forstår jeg. Du har drukket ufattelig meget kaffe. Det er umuligt at sove med så meget kaffe i blodet Erina.” han vendte sig om imod hende.
Igen tillod de grønne øjne sig at se ned af den dejlige krop. ”Du… er der mulighed for at du kan knappe din skjorte?”

Denice nikkede forstående til Yuukas ord. Altid noget at hun beundrede ham for hans talent og ikke blot hans sure ansigt. Ja, han var vel køn, men på samme tid var han også tit en der lignede en med en dårlig dag. Hun klukkede over sin egen tanke.
”Altid noget. Så hvis han ligger an på dig, skal du bare sige fra med det samme.” Her blinkede hun til hende.
Imens de spiste, snakkede de om alt imellem himmel og jord. Denice spurgte meget ind til hende og livet på gaden. Samt hvad hun gik og drømte om.

Spørgsmålene blev pludselig fyret i hovedet på Xander. Dog heldigvis kun besvarlige og gode spørgsmål. ”Jeg er 18. Lad os sige vi har været sammen i seks måneder… min yndlings ret er cheeseburger og jeg bruger min tid på at blogge… jeg er en blogger. Jeg fortæller om mit liv og det syndes folk åbenbart om… og store skænderier? Hmmmm…. Ikke hvad jeg kan komme i tanke om.” En finger lå hvilende imod hans læber. ”Har du ideer til noget?”
Jacob
Jacob
Noob
Noob

Antal indlæg : 218
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 2 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Aigemfarrel Søn Maj 20, 2018 11:07 pm

Erina så kort mod kaffe maskinen, da han kommenterede på det. "Nej, dette er min første kop siden jeg vågnede." Lød det fra hende, hvor hun tog endnu en tår. Roligt rettede hun sig lidt op, roligt lagde hun papiret på bordet og placerede begge hænder på koppen.
Hendes øjne rettede sig hurtigt imod ham, da han kommenterede på hendes skjorte. "Hvorfor? Distrahere det dig, snuske? Jeg troede ellers vores forhold indebar så meget mere." Lød det drillende fra hende. Dog i det han løb øjnene ned over hendes krop, ville han bemærke et stort ar der var lidt tydeligt under skjorten, som tydeligvis kørte om på hendes side, samt ar på hendes ankel.

Yuuka rødmede en smule og valgte skam ikke at se på Denice. "Jeg tror ikke jeg ville sige nej til ham hvis han lagde op til mig, eller an på mig." Mumlede hun lavt, med et lille smil på sine læber.
Yuuka nød skam at Denice var så rar og villig til at snakke normalt med hende, samt det at hun interesseret sig for hende. Hun forklarede skam hendes drøm om at blive gældsfri og muligvis kunne starte et normalt liv igen, samt det at flytte i hus. Samt det at hun drømte om at få et godt job, hvor hun tjente godt og muligvis starte en familie ude i fremtiden.

Rose så på ham mens han besvarede hendes mange spørgsmål, hun spiste roligt sin is imens. "Cheese burger?... Virkelig, mener du det, er du helt sikker... Ikke noget mere hjemmelavet mad?" Lød det spørgende fra hende, hvor hun så ned på isen og derefter op på ham igen. "Og snakker meget om dig selv? Har du ikke nogle hobbier, så som at træne eller motorcykler?" Hun så kort rundt. "Jeg tror måske vi kunne have haft et lille skænderi om at jeg går for hurtigt frem, som i at jeg vil bo med dig. På den måde har vi en grund til at slå op efter dette bryllup?" Hun sendte ham et kærligt smil, hvor hun nikkede til sine egne ord.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 2 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Jacob Søn Maj 20, 2018 11:30 pm

Hendes første kop… yeah right. Han grinte bare kærligt af hende og rystede ellers på sit hoved. ”Så siger vi det.”
Deres forhold. Uha da, som hun kunne lide at drille ham med hendes krop. ”Måske det gør det og måske det ikke gør. Jeg mener, vi har jo ikke engang haft sex… såååå, jeg kan ikke se hvordan du tror jeg kan lade dig smutte ud af mine fingre, hvis du går rundt og frister.” Hans tone var seriøs, men øjne havde et flirtende glimt i sig. Så snart han bemærkede det store ar, spærrede han kort øjnene op og tog sig selv i at rykke hånden frem. Forsigtigt gled han en hånd ned af arret. ”Det… hvordan fik du det?”

Yuuka indrømmede direkte, at hvis River fik en lyst til hende, så var hun ikke den der kom til at sige nej. Det var ret frækt. River var heldig.
På vejen hjem, fortsatte Denice med at snakke med hende og først da de kom ind på værelset, begyndte Denices mund at være lukket. Hun lå i sengen, blundede og snorkede en smule.
River var lige kommet hjem fra interview og gud… hvor var han træt. Udmattet faldt han om på sengen og tog en dyb vejrtrækning.

Rose virkede ikke videre tilfreds med hans madvalg. Han klukkede og spiste videre af isen. ”Nope… jeg er ret vild med dem… også chilli cheesetops og mozarella sticks.” Jo mere han sagde disse ord, jo større blev hans kække smil. Han vidste udmærket godt at det ikke var fantastiske spise. ”Og hobbies? Uhm… jeg… jeg går op i pistoler. Jeg er en nørd hvad dem angår.”
Ideen til skænderiet fik ham til at nikke. ”Det er en god ide. Du er rigtig kløgtig…” Han blinkede forførende til hende.
Jacob
Jacob
Noob
Noob

Antal indlæg : 218
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 2 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Aigemfarrel Søn Maj 20, 2018 11:42 pm

Erina rakte kort tunge af Cloud, hvor hun kort trak en lille løs tot væk fra hendes ansigt.
Hans ord virkede nærmest seriøse, men han mente det vel ikke? "Hvad skal det så lige betyde, at du vil holde mig tilbage?" Lød det kærligt og en smule forførende fra hende. "Det da ikke min skyld at du ikke har fået taget dig sammen til at lægge op til andre end din bolle ven, i alle de år vi har boet sammen." Lød det drillende fra hende, hvor hun kort blinkede til ham.
Så snart han rørte ved hendes mave/Talje, så den kørte ind bag trøjen så hun lidt overrasket på ham og derefter ned af sig selv. "Oh.... Jeg havde en kæreste, som åbentbart havde en forlovede på samme tid, så hun angreb mig med en kniv, eller nok nærmere en af hendes drenge venner angreb mig med en kniv, hvor de derefter satte ild til min butik og ilden fik fat i min sko, hvilket er grunden til at min fod eller ankel ikke er så køn, jeg kunne ikke rulle rundt på grund af såret, så det var svært at slukke." Hun så ned på hans hånd, den eneste grund til at skjorten ikke åbnede sig ved hendes barm, var fordi hun stod med armene en smule samlet.

Yuuka kunne ikke andet end at smile over deres samtaler, samt det at Denice faldt i søvn med det samme da de kom ind. Yuuka valgte derfor at skifte om til det nattøj de havde købt til hende, inden hun tog hen til River. Hun bankede kort på, ventede roligt på at han ville åbne døren, medmindre han overhovedet ikke åbnede, så ville hun selvfølgelig bare gå igen.

"Ingen hjemme lavet mad?... Det næsten trist." Lød det drillende fra hende, hvor hun tog en sidste bid af sin is. Pistoler?! Hun så lidt overrasket på ham. "Oh, der er vi nok lidt uenige, men det går nok... Har du nogen våben, skal jeg frygte for mit liv under festen?" Hun lagde hovedet en smule på skrå, men med et blidt og moderligt smil på sine læber.
Da han kaldte hende kløgtig smilte hun bare stort ti ham. "Mange tak... Oh hvornår begynder brylluppet, jeg skal arbejde i morgen tidlig og resten af ugen" Lød det forsigtigt fra hende.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 2 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Jacob Man Maj 21, 2018 12:01 am

Cloud så ned i de smukke røde øjne. ”Jeg skal gøre hvad jeg kan for at holde mig fra dig…” Forførende gik han imod hende, stadig med øjnene viklet ind i hendes. ”Og alle de år? Jaaa… du har ret, jeg burde gøre noget ved det nu.” Drillerierne forsvandt så snart han så arrene og nu lyttede til hendes fortælling. ”Shit… det er noget af en historie.” Hans hånd lå fortsat på hendes krop. Her løftede han igen hovedet og så ind i hendes øjne. Deres ansigter var overraskende tætte på hinanden nu. Dette fik ham til at se på hendes læber. Var det forkert af ham at have en lyst til at kysse hende?

Da det bankede på døren, rullede River ud af sengen og satte kort sit hår på plads. Herpå gik han hen til døren og åbnede den. Så snart han så Yuuka, lænede han sig casually op af døren og så ned på den kønne blondine. ”Goddag Yuuka. Nyder du hotellet?”

Xander løftede på skuldrene. ”Jeg har aldrig fået et hjemmelavet måltid. Vi har altid haft andre til at lave det eller bestilt det.” Det lød som det mest normale for ham. For ham var det bare mad. Det kunne være lige meget om det var hjemmelavet eller bestilt. ”Og nej nej, du skal ikke være nervøs.” Han bed sig kort i underlæben. ”Måske du skal være en smule nervøs over at jeg ikke kan holde mig fra dig.” For at vise hende han drillede, smilte han drillende til hende og viftede derefter med en hånd. ”Brylluppet begynder her på fredag og varer til på torsdag i næste uge... og som sagt, du bliver bragt og hentet på arbejde hver dag.”
Jacob
Jacob
Noob
Noob

Antal indlæg : 218
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 2 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Rose Man Maj 21, 2018 12:14 am

Erina kunne ikke andet end at smile kækt til ham. Hun vidste at de bare drillede hinanden, men af en grund var det rart. En underlig følelse man kom til at savne i det øjeblik alle folk ignorerede en for at være fattig og på gaden. "Måske du burde, eller måske du skulle lave middagsmad? Klokken er ca 1." Lød det kækt fra hende.
Erina vippede en smule med hovedet. "Det er det vel, jeg hader det lidt... Tanken om at være sammen med en fyr, også han bliver grunden til at jeg ender som hjemløs og mister alt, for ikke at snakke om de enorme smerter arene har bragt mig." Lød det forsigtigt fra hende, hvor hun kort løftede hovedet, for her at opdagede hvor tæt han var på hende.
Hans hånd bragte hende enlig også en hungrende følelse, en følelse hun virkelig havde savnet, varmen den bragt var utrolig rar.

"Goddag? Det er ved at være aften... Og ja jeg nyder det." Lød det kærligt fra hende. "Jeg tænkte jeg ville komme og spørger dig om hvordan interviewet gik og om du ville være med til at bestille roomservice." Lød det blidt fra hende. Det var landet der havde bedt dem om at blive her, så de betalte faktisk for deres hotel og det de spiste på hotellet, hvis de ville have noget udenfor skulle de dog selv betale.
Det havde hun tjekket op på og grunden til at folk gjorde det, var for at en som River rent faktisk ville være villig til at komme og spille musik og lave interviews.

Han havde aldrig fået hjemmelavet mad, whut!! Hun så lidt underligt og skeptisk på ham. "Det mener du ikke, hvad med din mor, lavede hun ikke mad til dig?" Lød det forsigtigt fra hende.
Da han kommenterede på at han måske ikke kunne holde sig fra hende, så hun kort ned i jorden. "Bare husk at jeg tager betalingen før jeg gør det..." Lød det lidt lavt fra hende, inden hun så lidt rundt, hun blev tydeligvis nervøs over dette. Kort så hun sig omkring, inden hun så imod ham igen.
"Okaii... Men så har jeg stadigvæk et par dage til det... Så du henter mig bare på gaden hvor vi mødtes når det er tid til at tage afsted, du beholder vel tøjet hos dig selv, så er du også sikker på at det ikke bliver beskridt eller ødelagt." Lød det blidt fra hende, hvor hun rakte ham poserne. "Men det var vel alt for i dag? Ikke." Lød det kærligt fra hende. Hun kunne vel stå på gadehjørnet igen i aften, og næste aften, efter det ville hun skulle afsted mod brylluppet.
Rose
Rose
Noob
Noob

Antal indlæg : 209
Join date : 23/05/16
Hjemsted : På grund af et jordskælv, bor hun på sin arbejds plads

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 2 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Cloud Søn Maj 27, 2018 4:22 pm

Cloud havde gravet sig et dybt, dybt hul. Lige nu følte han bare for at tage hende med ind på soveværelset, tage tøjet af hende og kysse ned af den smukke veltrænet, men også bløde krop, som stod foran ham. ”Ja… jeg øhm… burde at lave… middags… mad…” Hans ord virkede fraværende. Øjnene var ikke til at tage fra hende. Hånden blev ved med at ligge på hendes mave. Fristelsen til at køre den længere op var snart for stærk til at holde nede. ”Mad… til dig… ja.”
Imod sin vilje, trak han sin hånd til sig og gik ud i køkkenet. ”I hvert fald… jobsamtalerne… de står alle på papiret… bare sørg for at dukke op.” Han var begyndt at rode med nogle gryder og pander. Han var stadig lidt ude af sig selv og i en anden verden. En han desværre var langsomt på vej ud af.

River smilte svagt til Yuuka. Man kunne da umuligt sige nej til en som hende. ”Ja, sure lad os bestille det bedste.” Han gjorde et nik med hovedet og åbnede døren mere, så hun kunne komme ind på hans hotelværelse.
https://i.ytimg.com/vi/09pDca1mITM/maxresdefault.jpg
hans værelse havde en fantastisk udsigt og en seng, noget så stor! Han tog en telefon og ringede ellers her til roomservice. Kort lod han den hvile på skulderen og så hen på Yuuka. ”Hvad kunne du tænke dig snuske?” Det blev sagt meget roligt, som var det, det mest normale.

Xander rystede på hovedet. ”Nej, hun døde da jeg var 10 og var meget afhængig af fast food… udover det så var hun som sådan ikke hjemme… til sidst blev jeg afleveret til min far og fik en besked om at hun var død nogle år efter.” Som var det, det mest normale i verden, blev det hele sagt i en rolig tone.
Da hun igen sagde at hun tog ekstra for de hyggelige omgange, nikkede han forstående og drak en tår vand. I det hun ville smutte, så han med et varmt smil op på hende og rejste sig ellers op. ”Okay okay, jeg skal nok finde dig der… og dog…” her rakte han hende nogle flere penge. ”Gå tilbage til det sted hvor jeg fandt dig først, stil dig ikke på luderhjørnet. Lov mig det.” Han blinkede her til hende og så kort sin refleksion i vinduet, for at tjekke sit hår. ”men udover det, så ses vi på fredag.”
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 2 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Rose Søn Maj 27, 2018 4:48 pm

Erina kunne skam godt mærke hans lidt mere fraværende stemme, det virkede underligt, men rart. Hun så ind i hans øjne, mens følelsen af hans hånds varme kørte igennem hende, hun adskilte kort sine læber. "Du snøvler med dine ord." Lød det blidt fra hende. Hun lod sin ene hånd forlade hendes kop, hvor den her lagde sig på hans overarm.
Dog trak han sig hurtigt væk fra hende, i det hun rørte ham. "Så.... Hvad vil du lave?" Hun lagde her hånden på koppen og gik ellers lidt væk, så han kunne komme til panderne. "Og papirerne, du gav mig dem... Jeg lagde dem på bordet." Lød det kækt fra hende. "Sååå.... Hvad siger du til at vi bruger lidt tid sammen, bare dig og mig... du ved." Lød det kækt og forførende fra hende.

Yuuka trådte forsigtigt ind på værelset, med et lille smil på sine læber. Hans værelse var pænere end hendes, dog kunne hun ikke andet end at smile. Hun var på et hotel værelse med River Phoenix!! Det var vildt, totalt urolig og lykkelig.
"Af mad? Uhm... Jeg ved ikke hvad de har, men bare noget simplet måske?" Lød det kærligt fra hende. "Må jeg sætte mig på sengen?" Hun så kort tilbage på ham, hvis han sagde ja ville hun sætte sig elegant på sengen.

Rose så trist imod Xander. Hvor forfærdelig, hun døde nok af overvægt eller noget i den stil, hvor forfærdeligt. Især fordi han var så ung! Roligt lagde hun hovedet lidt på skrå. "Det er ejg ked af, er du ok... Eller.. Det lang tid siden, men det er altid forfærdeligt når man mister en i familien." Lød det blidt fra hende, hvor hun rettede sig lidt op.
Da han gav hende flere penge, så hun lidt spørgende på ham. Men så snart han sagde at hun ikke skulle tage tilbage til luderhjørnet,nikkede hun forsigtigt. Nu forstod hun hvorfor det var. "Ok..... Uhmmm Så du henter mig der? Tag hellere tingene med, de vil bare blive beskidt eller stjålet i løbet af natten, gaderne er farlige." Lød det kærligt fra hende. "Så... ja... undskyld." Lød det kærligt fra hende, hvor hun tog pengene og ellers rejste sig. "Oh og du burde vel få din trøje tilbage." Hun så kort ned af sig selv.
Rose
Rose
Noob
Noob

Antal indlæg : 209
Join date : 23/05/16
Hjemsted : På grund af et jordskælv, bor hun på sin arbejds plads

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 2 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Cloud Søn Maj 27, 2018 5:17 pm

Kommentaren om at han snøvlede med sine ord, gjorde ham en smule flov, eftersom hun opdagede det. Hånden på hans arm var nok til at han kunne være sendt hen et andet sted. Dog lykkedes det ham at fjerne sig fra hende. Han kunne desværre stadig mærke de smukke øjne i hans nakke. Hele hans krop rystede en smule. ”Jeg øhm… jeg vil lave noget… nogle æg…” Han tog fat i en stegepande i stedet. ”Sammen med noget toastbrød. Se det er lækkert.” Han så om på hende med et smil. Her bemærkede han hendes kække smil. Hendes forførende undertone gav ham kuldegysninger. ”Jeg siger at det lyder som en fantastiske ide. Bare dig, mig… æg og toast.” de to sidste ting blev sagt med en drillende tone.

River nikkede til det med at hun bare kunne sætte sig på sengen. Derudover viftede han også med en hånd, som et tegn på, at hun bare kunne sætte sig. Alt imens snakkede han med dem i telefonen. Lidt efter lagde han på og satte sig ved siden af hende. Udmattet faldt han en smule om på sengen. ”De skulle være her med alt muligt forskelligt om 30 min. Måske mindre… de ville skynde sig så meget de kunne.”
Han drejede hovedet og så hen på hende. ”Hvordan har din første dag som manager været?”

Xander pustede ud og smilte til hende. ”Ja, jeg har det helt fint. Vi var ikke så tætte.” Han så den anden vej. For ham ville det være ydmygelse hvis han viste sorg over noget så lamt. En mand burde ikke vise sine følelser alt for meget. ”Og godt, så ses vi der og ja, jeg tager tingene med.”
Han så hen på hende med et varmt smil. ”Du beholder bare mit tøj. Du har mere behov for det end jeg har.” Han blinkede her forførende til hende og begyndte ellers at gå. ”Vi ses tuts.”
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 2 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Rose Søn Maj 27, 2018 8:12 pm

Erina så lidt drillende ned på ham, han kløjsede seriøst stadigvæk med sine ord. Det var altså lidt sødt, men også komisk for hende. "Jeg tænkte nu at det bare blev dig, mig... Måske et sted lidt mørkere end dette og uden æg og toast." Lød det forførende fra hende, hvor hun her havde stillede sig op af ham og trukket ham tæt op af hende, så hun nu stod op af køkkenbordet og han stod med rettet ryg foran hende.
"Lyder det ikke super hyggeligt, måske lidt som en god oplevelse." Hendes stemme var forførende og trøjen stadigvæk åben.

Yuuka satte sig på sengen mens hun ellers så på ham. Han virkede træt, men stadigvæk smilende. Et lille smil formede sig på hendes læber, hvor hun lagde hænderne i skødet. I det han faldt om på sengen smilede hun bare stort til ham. "Den har været ok... Meget nem, jeg skulle bare lave et skema og ellers sidde i en tour bus, ikke det sværeste arbejde. Men jeg har læst lidt op på det hele, og det virker til at alting nok snart skal blive værre og mere stressende." Lød det kærligt fra hende.
"Du virker træt, var det hårdt i dag? Måske jeg havde proppet for mange ting ind i dit skema. Hvilket ja.... Undskyld, jeg skal nok lære det hele hen af vejen." Lød det en smule undskyldende fra hende.

Rose rakte ham kort poserne med tøjet, hvor hun sendte ham et blidt lille smil. "Pas nu på dig selv." Lød det kærligt fra hende, hvor hun kort gik væk. "Og tak... for at jeg må beholde trøjen." Lød det kærligt fra hende. Hun vinkede kort til ham, hvor hun ellers begyndte at gå. "Vi ses." Lød det blidt fra hende.
Af en grund var hun ikke voldsom nervøs over dette, nok mest fordi hun ikke havde så mange ting hun skulle. Han virkede også til at have styr på det hele, hun skulle bare være der og lytte. Vises frem, hvis hun var heldig skulle hun ikke rigtig snakke overhovedet. Hun skulle måske bare sige hjem og sit navn, det skulle nok være nemt.
Rose
Rose
Noob
Noob

Antal indlæg : 209
Join date : 23/05/16
Hjemsted : På grund af et jordskælv, bor hun på sin arbejds plads

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 2 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Cloud Søn Maj 27, 2018 8:33 pm

Som en snedig ræv, kom hun hen imod ham, stillede sig tæt op af ham og placerede sig selv op af køkkenbordet. Cloud så hypnotiseret ned på hende. Hans læber var en smule adskilt imens hans øjne ikke kunne finde ud af hvor de skulle være. Det var en kamp om enden hendes læber eller øjne.
Han placerede hænderne på hendes hofter og trak hende en smule ind til sig. Langsomt lod han læberne nærme sig hendes. ”Det lyder som en brillant ide.” hans stemme var lav og forførende. Hans hænder kørte nu fra hendes hofter til hendes mave igen. Denne gang kørte de dog langsomt længere op, så skjorten langsomt åbnede sig mere.

River lyttede til hende. Hendes toneleje var rart at lytte til. ”Forhåbentligt… ikke at jeg håber arbejdet ender med at stresse dig helt ud, men ja… det skal nok gå hen og blive mere stressende. Der vil komme flere og flere opgaver smidt i dit hoved.” Han så op i loftet imens han snakkede. ”Jeg er træt. Interviewet var hårdt, men mest fordi manden var træls at lytte til. Og du skal ikke undskylde, det er dit arbejde at give mig ting at lave. Hvis ikke du gør, så vil du ikke gøre dit job ordentligt.” Her så han hen på hende. De sorte øjne betragtede hende roligt. ”Og ja, bare rolig… du lærer det hen af vejen.”
Der blev kort banket på døren, efterfulgt af ordene: Roomservice.
”Er du sød at åbne?” spurgte River roligt men blev ellers liggende på sengen.

Xander betragtede Rose imens hun smuttede. Han var ikke sikker på hvad han havde rodet hende ud i. Men på denne måde, kunne han få familien af nakken om at de skulle møde hans kæreste. Hvad der havde startet som en hvid løgn, skulle nu udvikle sig til et skuespil. Han pustede udmattet ud og begav sig ellers hjem ad.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 2 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum