Tokyo City
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Seneste emner
» Apocalypse vol. 2.
Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 4 EmptyTirs Feb 18, 2020 12:08 pm af Erina

» Highway through the dangerzone!
Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 4 EmptyLør Feb 15, 2020 1:48 am af Haru

» Apartment issues.
Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 4 EmptyLør Feb 15, 2020 1:33 am af Haru

» Highschool over again!!
Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 4 EmptyFre Feb 14, 2020 10:06 pm af Haru

» A new univers... - Joaquin-
Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 4 EmptySøn Jan 19, 2020 12:16 am af Haru

» Office flirts
Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 4 EmptyTors Jan 09, 2020 1:42 am af Haru

» Apocalypse
Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 4 EmptyTors Jan 09, 2020 1:05 am af Haru

» Forget me not. -Zack-
Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 4 EmptyTirs Nov 26, 2019 12:35 am af Chain

» The demon and the angel -James-
Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 4 EmptyTors Okt 31, 2019 1:32 pm af James


Rich and Poor peoples lives and dies as one.

+6
Yuuka
Xander
Jacob
River
Cloud
Aigemfarrel
10 deltagere

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 4 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Haru Fre Aug 24, 2018 11:59 am

Det at han kastede M&M's mod Yuuka gik hende til at se lidt fortvivlet på ham, samt en smule forvirret. Hans kække smil sagde dog at han havde det fint med det, og at han ikke fandt det irriterende at han ikke kunne bruge sin fritid på at se byen, han nød sit arbejde. Dette fik hende til at smile kærligt og nikke. "I guess.." Lød det forsigtigt fra hende, mens hun så mod fans der løb efter bussen og slog en smule mod vinduet. Dog så snart de kom ud på en af de større veje var de endelig på vej videre, bussen kørte hurtigere og de skulle forhåbentligt nok nå hans interview.
"Jeg skal nok prøve at huske på at du gerne vil have bare en dag med mindre arbejde, så du kan se byens seværdigheder." Hun blinkede kort til ham, hvor hun roligt så ned på papirerne igen.
Hans interview var med ingen andre end Ellen. Kvinden havde lavet et interview hvor de ville gå rundt i byen, dog hvor byen var en smule tømt, her ville de så snakke mens de gik og han skulle så ende ud på en koncert hvor folkene i området ville stå og vente på at han sprang ud på scenen for at spille. Yuuka ville konstant være ved kamera manden, hvor hun sørgede for at tingene var som det skulle være, hun ville også senere smutte fra dem for at gøre tingene klar på scenen også snart han spillede ville hun stå i bag lokalet og lytte til hans musik, se mod ham der som altid var stjernen på gulvet.

Rose sendte ham et stort smil, hvor hun kort nikkede. "Nemlig." Lød det kækt fra hende. Her ville hun klukke lidt over hans kommentar omkring det varme måltid. "Er du allerede sulten igen?" Lød det kærlig fra hende, hvor hun lod sine hænder glide ned af hendes talje, for at rette kjolen lidt ud. "Hvis vi skynder os er der en chance for at vi kan nå at snuppe noget inden vi skal spille mini golf. " Lød det kærligt fra hende.
"Mørke underlige sted? Her er så smukt at jeg ville ønske at jeg kunne bo her. Alting er lyst, bare værelset er hvidt og flammerne bag glasset lyser også stedet endnu mere op. Jeg forstår ikke hvorfor du ikke nyder alt dette, her er så fantastisk." Lød det kærligt fra hende, hvor hun så op på ham med et stort smil og lysende brune øjne.
"Så længe jeg vinder over dig er jeg tilfreds." Lød det drillende fra hende, så snart han snurrede hende rundt endnu engang grinte hun kærligt og fulgte ellers med ham udenfor. Hun klemte hans hånd forsigtigt, hvor de ellers gik ud for at spille. Rose tabte med to point til Xander, men vandt dog over hans far. Hun klukkede kærligt over scoren, hvor hun så op på Xander. "Jeg tabte alligevel." Lød det kærligt fra hende, hvor hun stod med papiret og et glas champagne i den anden hånd.

Hvilken pizza ville han give hende? Hun var for at være ærlig ligeglad med hvad hun fik. Det at bo på gaden gjorde at hun bestemt ikke var kræsen overhovedet. "Jeg spiser alt... For mig kan jeg også bare nøjes med et stykke af din pizza?" Lød det kærligt fra hende, hvor hun sendte ham et lille smil. "Ellers er jeg ligeglad... Eller måske ikke helt ligeglad, jeg kan ikke lide championer..." lød det forsigtigt fra hende, hvor hun lagde en hånd mod sin pande.
"Din cologne er sæbe?" Lød det kærligt fra hende, med et lille smil på hendes læber.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 4 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Josh Tirs Nov 13, 2018 8:30 pm

Rivers interwiev gik skam fint. Ellen var vild med ham og det var skam gengældt ham. For hver en spids kommentar han kom med, svarede hun bare igen hvor de bagefter delte en latter. Engang imellem så han hen på Yuuka, smilte charmerende til hende og fortsatte ellers med at snakke med Ellen. Så snart det hele var ovre, strakte han sig og blev ellers hurtigt fulgte ud i sin tourbus. De skrigende fans generede ham desværre denne gang. Derfor nød han stilheden så snart han var derinde. Han satte sig i udmattet i sofaen. ”Hvad er ellers på programet i dag Yuuka?”

Rose vandt skam i minigolf. Eller, hun vandt over hans far, men hun vandt ikke over ham. Som hun snakkede med sin kærlige stemme, trak han hende ind i sin favn og kyssede hendes pande. ”Oh, det er okay min skat... det var trods alt mig der skulle vinde denne omgang ikke?” Han klukkede drillende og så ned på hende. ”Jeg husker noget om, at hvis jeg vandt skulle vi dele sengen?” Dette blev sagt en smule lavere. Trods alt ville et være underligt hvis de som par ikke delte seng.

Joaquin smilte varmt til Haru. ”I så fald deler vi bare min pizza. Jeg bestiller bare en med bernaise og oksekød.”
I det hun kommenterede på hans cologne, så han med et stort smil hen på hende og rødmede en smule. ”Uhm... ja, kan du lide den? Eller er den en smule for kraftig?” Efter dette, sniffede han til sig selv, bare lige for at være sikker. Han bestilte pizzaen og gik nu ellers rundt for at gøre en smule rent. Trods alt havde han dame besøg.
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 4 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Haru Tors Nov 22, 2018 2:40 pm

Af en grund gjorde det Yuuka lykkelig over at hun kunne se interviewet gå sådan. Alle spørgsmålene var fantastiske og han havde så nemt ved at svare på dem, det var rart at hun ikke havde lavet for mange fejl endnu.
De gange han så mod hende fik de kort øjenkontakt, hvilket fik hendes hjerte til at springe et lille slag over. Det virkede så underligt, kiggede han virkelig på hende? En nobody.... Uh... Alle hans skrigende fans ville give deres venstre arm for at have hans øjne til at se på dem. Hun rødmede dog bare en smule og så ned i jorden. Hun var enlig selv en af de typiske fans.
Da de sad i bussen igen så hun ned i sine papir. "Din spise pause er i bussen hvis det var noget, men du skal ind med Jimmy kimmel og snakke med ham, hvor du skal synge en af dine sange fra din nye single." Lød det blidt fra hende. "Efter det skal vi til koncert i centrum, du har nogle bands der opvarmer for dig, så du kan gøre dig klar og få folk til at sminke dig osv." Lød det en smule robotisk fra hende.

Rose smilede en smule da han trak hende ind og kyssede hendes pande. Det gjorde hende lidt urolig og pinligt berørt, men hun kunne ikke så godt bare skubbe ham væk foran forældrene. "Oh... Jeg ville ellers gerne have vundet denne omgang." Lød det blidt fra hende, hvor hun roligt nussede hans brystkasse. Da han kommenterede på at de nu skulle dele seng nev hun ham i brystvorten og grinte kort derefter.
"Måske jeg skulle bede om en ekstra dyne, der kan jo risikere at blive koldt på værelset." Lød det lavt fra hende. Men hun ville enlig bare lægge dynen imellem dem.

Haru nikkede bare roligt, hvor hun krammede en pude, stadigvæk iført det tøj hun havde lånt af Joaquin. "Nej, den er god... Meget god." Lød det kærligt fra hende. Hun sukkede blidt. Gud hvor havde hun det skidt, men det skete tit. Hun savnede skam ikke at være på gaden og det at have det skidt, som skete så tit. Men hun savnede alt lige nu.
"Hvorfor gør du rent?... Her er enlig meget rent... I hvert fald hvis man sætter det sammen med gaderne. Så please sæt dig og idk... Bare være rolig. Vi kan spille et spil?" Lød det kærligt fra hende, mens hun roligt tog tæppet over sine skuldre.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 4 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum