Tokyo City
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Seneste emner
» Apocalypse vol. 2.
Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 3 EmptyTirs Feb 18, 2020 12:08 pm af Erina

» Highway through the dangerzone!
Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 3 EmptyLør Feb 15, 2020 1:48 am af Haru

» Apartment issues.
Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 3 EmptyLør Feb 15, 2020 1:33 am af Haru

» Highschool over again!!
Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 3 EmptyFre Feb 14, 2020 10:06 pm af Haru

» A new univers... - Joaquin-
Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 3 EmptySøn Jan 19, 2020 12:16 am af Haru

» Office flirts
Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 3 EmptyTors Jan 09, 2020 1:42 am af Haru

» Apocalypse
Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 3 EmptyTors Jan 09, 2020 1:05 am af Haru

» Forget me not. -Zack-
Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 3 EmptyTirs Nov 26, 2019 12:35 am af Chain

» The demon and the angel -James-
Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 3 EmptyTors Okt 31, 2019 1:32 pm af James


Rich and Poor peoples lives and dies as one.

+6
Yuuka
Xander
Jacob
River
Cloud
Aigemfarrel
10 deltagere

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 3 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Haru Søn Maj 27, 2018 9:05 pm

Erina holde dog en smule øjenkontakt med ham, lige til han så ned på hendes læber, hvor hun her fumlede lidt med hans krave. "Så det er måske noget du kunne tænke dig." Lød det forførende fra hende og så snart han sagde det lød som en god ide, smilte hun bare stort og skubbede ham lidt fra sig. "Fantastisk, så lad os tage ind til biografen." Hun gik her væk fra ham.
"Selvfølgelig betaler du, jeg tænkte at vi kunne tage hen til den der er i den anden ende af byen. Jeg har hørt at man kan købe en bucket med KFC kyllinge vinger og pomfritter med ost der inde, lyder det ikke fantastisk. Tænkte nok det ville logge dig mere end æg og toast." Hun forsvandt ind på værelset, hvor hun her ville skifte om til en kjole og komme tilbage, hvor hun var ifærd med at sætte det lange krøllet hår op i en hestehale. "Skal du skifte tøj, eller er du med på at tage afsted nu?" Lød det kækt fra hende.

Yuuka nikkede forsigtigt til hans ord. "Ja... Jeg skal nok kunne klare det, muligvis lave få fejl men alt skulle gerne gå... Jeg tager alt skylden på mig hvis jeg gør noget forkert, og skal nok rette mine fejl så godt jeg kan." Lød det blidt fra hende.
"Oh... Så jeg kan altid smide dig ind i talkshows og interviews? Godt.. For jeg fik en besked om at Ellen gerne vil have dig med I showet nu hvor du er i byen." Lød det kærligt fra hende, hun så ned på sine mobil. "Jeg var ikke sikker på om jeg skulle svare, så jeg har ikke gjort det endnu, men kan sagtens sige ok til det." Lød det en smule begejstret fra hende.
Yuuka nikkede kort og gik hen til døren, her åbnede hun den og manden kom ind med et rullebord fyldt med mad, der var dækket af metal låg. "Fancy." Lød det lavt fra Yuuka, der ellers gik med ind. Hun smilede stort, da han løftede lågene og sagde velbekommen. "Dette er jo helt vildt, det ser lækkert ud." Lød det kærligt fra hende.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 3 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Cloud Søn Maj 27, 2018 9:20 pm

Cloud havde ikke set situationen ske. Hun skubbede ham væk og snakkede nu om at tage i biografen. Forvirret så han efter hende, med en åben mund og løftet øjenbryn. ”Biografen? Så du snakkede ikke…” Han kløede her sin nakke og pustede ud. Siden hvornår var han begyndt at falde i så mange fælder? Han klukkede af sig selv og gik ellers ind på værelset. ”jeg tager lige min mobil, og så kan vi smutte.” Lidt efter kom han ud, duftende af mande parfume og en ny skjorte. ”Så lad os tage af sted din lille tease.”
Han gik hen imod elevatoren og ventede nu ellers på hun fulgte med ham. Kort vinkede han farvel til hundene, hvor dørene klappede sammen.
Henne i biografen købte han kyllingevingerne. Erina havde fået til opgave at stå for at købe billetterne. (efter han havde rakt hende penge selvfølgelig) Imellem tiden kunne han stå for de forskellige slags.

River smilte kort over det hun sagde. Det var kun hendes første dag og hun forventede allerede at hun lavede fejl. ”Jaja, du må gerne sige ja til Ellen. Hun er en meget populær talkshow vært og skulle ikke være så uhøflig som ham den anden.” Så snart Yuuka havde taget imod roomservicen, satte han sig op og svang benene ud over sengen. ”Ja, det er ret fancy de første par gange, men ellers vender man sig til det.” Han fjernede nogle af lågerne. Her ville de forskellige dufte af nybagt kage, indbagt kylling og kartofler sprede sig. Derudover var der også en steak, hvis det heller var det man ville have. ”Du tager bare det du vil.”
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 3 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Haru Søn Maj 27, 2018 9:28 pm

Erina klukkede kærligt. "Ok... Jeg tager bare sko på." Lød det fra hende, mens hun gik hen for at træde i sine sko og her binde dem. "Tease?" Lød det drillende fra hende. "Hvad har jeg gjort? Jeg spurgte bare om du ikke ville lave noget os to, du ved uden hundene og noget hvor vi kunne spise noget andet end æg og toast." Lød det drillende fra hende.
Hun fulgte med ham ind i elevatoren hvor hun kærligt klukkede. "Du havde håbet på noget, det var så tydeligt." Lød det drillende fra hende.
Erina fik købt billetterne, eller ikke lige den film hun havde ønsket at se. DE skulle have set en gyser men der var udsolgt og de kunne nu vælge imellem en børne film eller kærligheds drama, så det blev dramaen. "Hey... Der var udsolgt så jeg købte billetter til She is mine i stedet." Lød det kækt fra hende. "Så du får din lorte romantik alligevel." Lød det forførende fra hende, hvor hun satte sig. "Har du kun købt vinger?... Jeg troede man kunne få meget mere, som pomfritter eller nachos og popcorn med chokolade og smør." Hun tog her en vinge, som hun spiste.

Yuuka nikkede, hvor hun her begyndte at skrive på mobilen. Hun fik den her sendt afsted efter lidt tid. "Ok... Så giv mig lige din kalender, så skriver jeg det på også." Lød det kærligt fra hende, hvor hun sendte ham et lille smil.
Hun måtte tage hvad hun ville, hun kunne bare mærke sine tænder løbe i vand. "Er du sikker?.... Der er kun en steak og det er enlig den jeg helst vil have?" Lød det en smule spørgende fra hende, hvis han tillod det ville hun tage den og her spise den med stor velbehag, et stort smil på sine læber og en lille dans mens hun spiste den.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 3 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Cloud Søn Maj 27, 2018 9:39 pm

Cloud himlede med øjnene over hende, men han kunne alligevel ikke lade være med at smile. Det var tydeligt at hun udmærket godt vidste at det havde lydt som noget andet. Så imens elevatoren kørte ned, stod han og trippede en smule og betragtede tallene gå ned af.
”Ja, det havde jeg… det er ingen hemmelighed.” svarede han drillende og så kort hen på hende. ”Men det var åbenbart ikke tilfældet.” Det varede ikke længe før elevatordøren gik op og de var nede på jorden.
Det blev en drama i stedet for en gyserfilm. Han smilte her stort. ”Fantastisk. Så er der da noget at se frem til.” Kommentaren til vingerne fik ham til at grine. ”Jeg troede kun at du ville have vinger, men sure… hold dem, så går jeg hen og køber det andet.” her rakte han hende vingerne og forlod hende med dem. Lidt efter kom tilbage med chili cheese tops, pomfritter med ost og ellers de chokolade omsvøbte popcorn. ”her håber du er tilfreds min lille dame.”

River rakte hende sin kalender. ”Værsgo, skriv det endelig ned.”
Han smilte ved synet af hende der spiste steaken. Det var tydeligt at se på hende hvor langtid siden det var hun havde fået god mad. Han klukkede og spiste ellers af den kage der nu var. Desserten var tydeligvis det der fangede ham mest lige nu. Han spiste det med velbehag og tændte ellers for tv´et. Det var afslappende at sidde og spise, samt se tv og hænge ud med Yuuka.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 3 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Haru Søn Maj 27, 2018 9:50 pm

"Hvis elevatoren ikke gik så hurtigt, ville vi da kunne gøre det her." Lød det som var det intet for hende. Hun betragtede bare tallene falde langsomt.
Noget at se frem til, hun klukkede og så kort imod ham med et løftet øjenbryn. "Du er sådan en romantikker!" Lød det kækt fra hende. "Sure jeg holder dem gerne." Lød det kækt fra hende, hvor hun ellers spiste en eksstra, hun sad ved et bord med den og spiste ellers langsomt en vinge efter en anden. Da han kom tilbage så hun kort på alt han havde med. "Uh, jeg meget tilfreds." Lød det kækt fra hende, hvor hun ellers tog en pomfrit. "Film salen er åben, er du med på at gå ned." Lød det kækt fra hende.
Hun begav sig ellers ned og satte sig, hvor de her ville sidde ved en ret god plads, ingen sad ved dem, så de kunne stille tingene ved siden af dem. Hun spiste dog hurtigt mange af tingene, men kunne ikke spise op, ud over popcornene de blev spist med glæde og sodavanden blev drukket, hvilket gjorde at hun gik på wc to til tre gange under filmen.

Yuuka skrev hurtigt ned i hans kalender.
Yuuka brugte ellers timerne sammen med River, hvor de spiste og ellers så tv. De snakkede ikke meget og hun måtte da indrømme at hun døs hen et par gange, hvilket var grunden til at hun valgte at gå ud. "Det er sent, jeg må nok hellere gå ind til mig selv, det var hyggeligt." Lød det kærligt fra hende.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 3 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Cloud Søn Maj 27, 2018 10:04 pm

Hendes lille kommentar kom en smule bag på Cloud. Dog så han bare stadig på de faldende tal. ”Ja, det er da lidt af en skam. Det vil være en rar omgang.” Ligesom hende havde han et meget roligt tonefald.
Cloud klukkede og kløede sin nakke. ”Yup, jeg er en romantiker. Det må jeg gerne indrømme… jeg er lidt en sucker for den slags.”
I det han kom tilbage var han overrasket over hvordan Erina allerede havde spiste flere vinger. ”Haha, der er vist nogle med en stor appetit.” Han blinkede her til hende. ”Og sure, lad os gå ned i salen. Så kan vi stile tingene og sådan.” han satte sig tilrette og så snart filmen startede, begyndte han her selv at spise af tingene. I modsætningen til Erina var han dog ikke så sulten, derfor gik de fleste ting til hende.
Så snart filmene var færdige, smed han resterne og skraldet ud. ”Det var en shitty film.” Det kom ud meget kort og kontant fra ham.

River gned sig selv i øjnene. ”yeah, det er ved at blive sent. Så… vi ses i morgen smukke.” Hvis hun så om på hende, ville han smile forførende til hende og blinke til hende. ”Det var hyggeligt… lad os gøre det hver aften, hvis vi har tid?” Han satte spørgende hovedet på skrå. ”Selvfølgelig kun hvis det behager damen.”
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 3 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Haru Søn Maj 27, 2018 10:11 pm

"Yup, kunne totat lukke lidt steam ud, måske være en smule afstressende." Lød det kækt fra hende, hvor døren her åbnede sig og hun gik ud.
"Sødt." Lød det lavt fra hende, hvor hun kort rystede på hovedet. "For en fyr, så det ikke bare noget du tænker du kan lide fordi det plejere at være det kvinder kan lide? Du ved du kan jo risikere at komme i seng med pigerne, hvis du ser en romantisk film og viser din søde side." Lød det drillende fra hende.
Da han kom hen til hende så hun kort op på ham og tørrede sine fingre og mund med en serviet. "Yup, jeg har ikke spist noget hele dagen og hellere ikke i går." Lød det lavt fra hende, hvor hun kort klukkede af ham. Hvor de elegant begge gik ned i salen.
Da Cloud smed tingene ud gispede Erina. "Dude! Vingerne kan gemmes!" Lød det fra hende, hvor hun her tog dem og ellers lukkede bøtten en smule. "Prop dem i en ovn eller pil kødet af dem og smid i en sovs, det kan bruges." Lød det lidt skamfuldt fra hende, hvor de ellers gik ud. "Og enig! Lorte film! Den var død syg og pisse irriterende, trekants drama er ikke mig og især ikke mellem familie, de koreaner laver underlige film." Lød det fra hende, hvor hun fulgte med ham ud i bilen.

Da han kalde hende smukke, så hun lidt overrasket tilbage på ham og rødmede ved hans forførende blink og smil. Han kunne umuligt være sådan, det måtte være noget hun forstillede sig. Hun lagde en hånd på hendes kind, hvor hun ellers fortsatte ud. "Det ville glæde mig, det var meget rart og enlig også hyggeligt." Lød det blidt fra hende, hvor hun forsvandt ud på gangen og luntede tilbage til sit hotel værelse.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 3 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Cloud Man Maj 28, 2018 12:06 pm

Havde han stået overfor en gruppe drenge venner, så ja, så havde han bildt dem ind at han kun kunne lide romantiske film da det gjorde pigerne vilde i varmen. Meeen, nu kunne han ligeså godt være ærlig overfor Erina og indrømme at han elskede romantiske film. ”Haha, nej… dog ikke. Det er blot en bonus, som man kan nyde engang imellem.”
Ordene at hun ikke havde spist, fik ham til at sætte hovedet på skrå og se en smule forvirret på hende. ”Hvorfor har du ikke spist? Der har været mad i køleskabet og det hele… du kunne da bare tage af det.”
Cloud blev overrasket da hun samlede spanden op og snakkede om at gemme vingerne. Han valgte dog ikke at svare på hendes skamfulde stemme. ”Men seriøst… romantiske film burde være gode, ikke lort!” frustreret løftede han på sine hænder. ”Og skuespillet var bare overdrevent.”
På vej hen til bilen blev han ved med at brokke sig over filmen. Kærligheden virkede også bare alt for forkert i hans øjne. Alt var forkert i den film.

Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 3 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Haru Man Maj 28, 2018 12:17 pm

At det var noget man kunne nyde, var altså ikke en løgn, hvem ville ikke nyde det men tit nød drengene det meget mere end kvinderne. Hun smilte kort skævt til ham. "Suuuure..." Lød det drillende fra hende, hvor hun kort så op på ham og derefter ned på popcornene.
"Jeg glemte at spise, det sker nogle gange. Men jeg fik set hele første sæson af game of thrones færdig... Ikke helt min sag, jeg hadede den muligvis lidt for meget." Lød det kækt fra hende, hvor hun spiste nogle af popcornene.
Mens de gik ud af salen kunne hun ikke andet end at nikke! "Nemlig, de burde ikke være så forfærdelige.... Hvis det var en romantisk komedie ville det have været anderledes, men neeej! Dette skulle have været seriøst osv." Hun så en smule ned på papspanden. "Kom ikke ind på skuespillet... Jeg havde lyst til at rejse mig og gå fra dem, men sådan noget kan man ikke hvis man har betalt for det." Lød det lavt fra hende, hvor hun kort lagde en hånd på sin mave. Puh hun var mæt.
Erina og Cloud kunne ikke andet end at brokke sig over filmen, selv på vej hjem snakkede de om hvor forfærdelig det var. Hun så ud af vinduet og fortsatte ellers med at brokke sig sammen med ham, det var enlig meget sjovt og rart at de bare kunne snakke sådan. Hun lagde hovedet mod vinduet, hvor hun kort gabte. "Seriøst... Ikke noget du ville se igen, eller købe? Måske se sammen med din bolleven?" Lød det kækt fra hende.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 3 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Cloud Man Maj 28, 2018 12:42 pm

Hun hadede game of thrones?! Læberne formede sig som et O og de grønne øjne spærrede sig op. ”Hvor vover du! Game of thrones er et mesterværk med fede karakter, fede plots og ikke mindst død!” han spiste nogle af popcornene og ventede ellers på filmen begyndte. ”Og hvis du hadede den, hvorfor så du så hele sæson 1 færdig?”
Imens hun snakkede, nikkede han og engang imellem snakkede han, bare for at sige hvor enig han var med hende. Så snart hun nævnte om han skulle se den igen, rystede han ivrigt på hovedet og grinte. ”Aldrig. Jeg har ikke tænk mig at se den igen og bare for at glemme den film, så er vi nød til at se en anden når vi kommer hjem.” da han kom til rødt, stoppede han og drejede hovedet for at se hen på hende. ”Er det en du ville vise frem til en fremtidig kæreste? Like… se her babe! Det her er en lorte film, men jeg vil virkelig gerne have at du ser den.”
Så snart det blev grønt, satte han i kør igen og holdte øje med vejen.
Da de var hjemme, faldt han om på sofaen og smed trøjen. ”Ahhhh… this is nice!” han uglede tilfredst sit glatte hår og pustede ud. ”Ikke mere larm fra mennesker.”
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 3 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Haru Man Maj 28, 2018 12:53 pm

Mesterværk? "Whut... Det var forfærdeligt. Det var som at se små børn slås om en dukke, også folk der bliver voldtaget, det var åndssvagt jeg fattede ikke plottede. Den eneste grund til at se den ville være for at se Drogo, men neeej han dør." Lød det irriteret og en smule drillende fra hende.
"Jeg vidste ikke hvad jeg skulle se så jeg så det." lød det kækt fra hende, roligt så hun op på ham, hvor hun spiste nogle af popcornene igen. "Men jeg gætter på du er vild med den serie, ellers tak... Jeg vælger rick and morty i stedet." Lød det lavt fra hende.
"En anden film, sure... men hvad... ikke game of thrones." Lød det drillende fra hende. Kort så hun mod vejen da de stoppede bilen ved rødt, hun så her tilbage på ham. "Hvis jeg skulle på en date med en og ikke var interesseret i ham, ville jeg totalt se den i håbet om at han skrider fra filmen." Lød det kækt fra hende. "Og hvis han bliver kan jeg bare sige ham imod og blive totalt sur." Lød det drillende fra hende, hvor hun kort så ned af ham. Han var enlig rigtig køn, skægget klædte ham, måske fordi det ikke var så fyldt og stort, men fik ham til at se moden ud, samt hans tøj og han duftede ret godt.
Så snart han smed sig på sofaen og skjorten blev smidt væk, satte hun sig forførende på ham, lod hænderne køre op af hans mave og op til hans skulder. Hun nærmede sig kort hans læber, hvor hun snakkede med en lav nærmest fortryllende stemme. "Så... Måske en af os skulle havde noget at nyde, du ved... Noget rart, muligvis gå ind i sengen." Lød det forførende fra hende, hvor hun her pressede sin barm ned på hans brystkasse.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 3 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Cloud Man Maj 28, 2018 1:11 pm

Cloud sad stadig med munden åben. ”Vil du heller se Rick and Morty? Det er en ondsvag tegnefilm, med latterlige karakterer og syyyyygt dårlig humor.” Selvom han mente sine ord, blev det sagt i en drillende tone, alt imens han tog nogle popcorn engang imellem. ”Og drogo? Hvorfor drogo? Han er en stor, ubetydelig hulemand. Daenerys på den anden side… hun er en dejlig lille en… Drogo dog… ah, ah.” Han tog en tår af sin sodavand.
”Hahaha,” kommenterede han blot på det med at de ikke skulle se game of thrones.
Hun ville vise filmen til fyren for enden at drille ham eller skræmme ham væk. Bare tanken om Erinas onde plan, gav ham lysten til at grine og filme det. Bare for at se den fremtidige fyrs reaktion. ”Du er fyldt med onde planer… det er ret genialt.”
Så snart hun satte sig på ham og kørte hånden fra hans mave til skulder, betragtede han hende og igen ville hun se de grønne øjne få en hypnotiseret glimt i sig. Han placerede hænderne på hendes bagparti og lænede sig imod hende for at kysse hende. Denne gang havde ikke i sinde at sige noget. Denne gang ville han bare kysse hende og se hvor det udviklede sig.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 3 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Haru Man Maj 28, 2018 1:23 pm

"Sygt dårlig humor, du har dårlig humor." Lød det kækt fra hende. "Din humor er død tør og voldsom kedelig, i det mindste har Rick and Morty lidt humor der er sjov." Lød det drillende fra hende, hvor hun her kastede en pomfrit ind i sin mund.
"Og Drogo er køn, men jeg ikke glad for ham... Han voldtager et barn, så det er jeg pænt imod." Hun smilte en smule forførende til ham. "Så enlig kun for at se en veltrænet mand, lidt ligesom med Romieo og Juliet... Kun se den på grund af fyren." Lød det drillende fra hende. "Daenerys er pæn det er jeg enig i, men hun er også kedelig i følge mig. Hun siger ikke meget og gemmer sig konstant væk, vold kedelig." Lød det drillende fra hende.
"I know, hvad som helst for at få en fyr væk med lidt drama." Lød det drillende fra hende. Da han rakte ud efter hendes læber trak hun lidt væk, hvor hun smilte forførende til ham og kyssede kort hans hals. Kort trak hun sig lidt væk, hvor hun så ned på hans læber. Roligt løftede hun hænderne op og lagde imod hans læber. "Så det et nej?" Lød det kækt fra hende. Hun havde jo snakket om en seng, forhåbentlig forstod han hvad hun hentydede denne gang.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 3 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Cloud Man Maj 28, 2018 2:02 pm

Cloud klukkede bare og rystede på hovedet. ”Så siger vi det… jeg har en god humor og du har en dårlig humor, det lyder meget godt.” han blinkede her til hende. Dog i det hun sagde at Drogo var køn, rynkede han på næsen. ”Du har en underlig smag i mænd… Drogo er ikke køn, på nogle punkter… overhovedet. Han er beskidt og ulækker. Og Daenerys… kedelig? Det er et klart tegn på at du ikke har set videre. Og Hey, Romeo og Juliet… der er en masse grunde til at se den film. Den er god, det er en fantastisk kærligheds historie.” Han havde meget at sige. Af en eller anden grund… måske fordi det var interessante emner at snakke om. Erina var generelt nem at snakke med. Hun havde ikke smag i serier, men hun var nem og dejlig at snakke med.
Som han lænede sig ind efter et kys, trak hun sig lidt væk fra ham og placerede i stedet et kys mod hans hals. Her sukkede han meget kort og så fortsat drømmende op på hende. I det hun lagde hænderne imod han læber så han kort spørgende op på hende. ”Det er et ja,” mumlede han bag hendes hænder.
Var det at han lænede ind for et kys ikke tydelig nok svar? Her fjernede han hendes hænder og kyssede nu hendes hals.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 3 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Haru Man Maj 28, 2018 2:25 pm

Erina klukkede kærligt, hvor hun vippede lidt med hovedet. "Måske jeg bare godt kan lide behårede mænd, så hans længe skæg og hår er måske et godt turn on for mig." Lød det kærligt fra hende, samt en smule forførende fra hende. "Og ja, kedeligt... Nej jeg har ikke lyst til at se en serie der er så lang, kun for at se en pige der er røv kedelig." Lød det kækt fra hende.
"De snakker i digte, det tager altså en del glæden fra mig." Lød det fra hende, mens hun roligt pegede på ham med en pomfrit. "Er du også til digte?" Lød det drillende fra hende. "Jeg må dog indrømme at jeg kan nyde et digt, men den film var ikke min smag." Hun spiste her pomfritten.
Da han kyssede hendes hals, lavede hun et lavt lille suk, hvor hovedet blev lagt tilbage. "Godt, jeg tager mig en lur og du går med hundene så." Lød det drillende fra hende, hvor hun her fjernede sig fra ham og ellers gik væk fra ham. Hundene sad selvfølgelig og stirrede på dem, eller nu bare Cloud.

Næste dag ville Rose have været på arbejde og nu stå det sted de havde aftalt, hun hostede en smule, hvor hun så sig roligt omkring. Det var begyndt at regne, eller nok mere slud, regn og sne blandet sammen. Hun så sig en smule rundt, hvor hun her kort lagde en hånd foran sine læber og hostede igen.
Haru ville gå rundt og samle flasker op hvor hun her ville smile til Haru og ellers gå lidt rundt. til hun stødte ind i Josh, der sjovt nok selv var på vej på arbejde, eller måske var han på vej ud? Hun var lidt forvirret, han lignede en der var i arbejdstøj, men han arbejde i en restaurant ikke? "Hey Josh." Lød det kærligt fra hende, hvor hun vinkede forsigtigt til ham.
Hun kunne ikke andet end at gå lidt rundt og samle pant ind, pantede det når der var for meget at bære men det skete så sjældent at hun ikke rigtig tjente penge på det, men det var rart at hun derimod fik lavet noget end bare at sidde ned på gulvet.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 3 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Cloud Man Maj 28, 2018 3:52 pm

Han rystede opgivende på hovedet og spiste ellers videre af den dejlige mad. ”Fint fint… men du har stadig en underlig smag i mænd, hvis du syndes at han er fræk.”
Hvordan i alverden kunne hun syndes en mand så beskidt og voldsom var fræk?
”Ja, jeg elsker digte… der er altid noget at analysere ved dem og det er ret fantastisk,” svarede han til det med digtene. ”Og at de snakkede i digtene i filmene var bare… anderledes og forfriskende.” Han lænede sig tilbage i sædet og smilte svagt til hende. ”Men jeg også godt se hvorfor det kunne være træls at lytte til.”
Hendes lille søde suk, fik ham til at smile imod hendes hals og lige som han skulle til at kysse hende igen, rykkede hun sig væk fra ham. Igen… gjorde hun det virkelig lige igen?
Han adskilte forvirret læberne og så op på hende. ”Vent… hvad?” hun forsvandt ud af hans hænder. Nu sad kun hundene og stirrede på ham. Opgivende pustede han ud, men endte alligevel med at gå en tur med sine hunde.

En limousine ville stoppe foran Rose. Her ville en af vinduerne glide ned og afslører Xanders ansigt. ”Hej min skat, kom… sæt dig ind.” Han gjorde et nik med hovedet til at hun skulle sætte sig ind.
Joaquin var på vej på arbejde, da han stødte ind i en hjemløse. En hjemløs der tydeligvis kendte Josh. Han skulle lige til at forklare hende hvordan det lå, da han så hendes kønne ansigt og mistede sine ord. ”Wow… du er virkelig smuk!” han smilte stort til hende. ”Men jeg er desværre ikke Josh, jeg er hans tvillingebror Joaquin.”
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 3 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Haru Man Maj 28, 2018 4:28 pm

Erina kunne ikke andet end at smile over hans kommentar. "Det har jeg helt sikkert, jeg synes trods alt også du er ret fræk" Lød det kækt fra hende. Hun blinkede drillende til ham, hvor hun ellers lænede sig lidt frem "Virkelig, jeg havde ellers ikke troet at du var en af de mænd der gik mere op i muskler og være en hård lille fyr." Hun smilede drillende til ham. "Men du er ikke andet end en skumfidus." Lød det drillende fra hende hvor hun drillende blinkede til ham.
"Forfriskende, det gjorde den forvirrende i følge mig." Lød det kærligt fra hende. Roligt lænede hun sig også tilbage og smed det ene ben over det andet.
Dette lille drilleri skete op til 4 gange, omkring to gang hver dag. Hun kunne ikke lade vær, hvorfor skulle hun, dog lade vær det var sjovt og hun gjorde det enlig kun for at få lidt spænding i sit liv. Endnu engang gik hun rundt i en åben skjorte og trusser denne gang, hun havde håret sat op i en messy bun, da det pludselig bankede på døren hvor Erina åbnede den. Kun for at se et velkendt ansigt... Eller kendt og kendt, han virkede bekendt men mest fordi hun vidst nok havde været i seng med ham, for mange år siden, eller var det et år siden de havde hygget sig. "Hvad vil du?" Lød det lidt skeptisk fra hende.

Rose så på bilen, da den roligt stoppede foran hende. Det overraskede hende skam, men hn gjorde som han sagde. Roligt satte hun sig ind, hvor hun lagde hænderne i sit skød. "Hey... Så... Har du taget tøjet med eller køre vi forbi dit hotel, jeg mener lejlighed?" Hun sendte ham et lille smil, uroligheden var til at se i hende, hvor hun dog forsøgte at skjule det bag sit smil.

Da Joaquin sagde hun var køn, rødmede hun en smule. "Tak Josh... Det længe siden jeg har hørt nogle sig jeg er køn." Lød det kærligt fra hende, hvor hun sendte ham et stort smil. Dog i det han sagde at han ikke var Josh så hun lidt overrasket op på ham.
"Oh, det må du undskylde, jeg troede du var... jeg mener, i ligner hinanden rigtig meget, Josh har skam sagt at han har en bror, men mest i irritation tror jeg." Lød det lavt fra hende, hvor hun her kort bukkede for ham. "Undskyld jeg forstyrrede." Her gik hun forsigtigt baglæns inden hun vendte sig om og kort vinkede til ham.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 3 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Cloud Man Maj 28, 2018 5:32 pm

Hun syndes trods alt at han var ret fræk.
Han så overrasket hen på hende. I hans hoved så hun ham bestemt ikke som flot. Men, på den anden side, måske hun sagde det i rent drilleri lige nu. Derfor rakte han bare tunge af hende og han var heller ikke sikker på hvad han skulle sige til det med skumfidussen. ”Jeg er en god skumfidus… derudover smager skumfidusser også ret så godt, hvis du spørg mig.” han blinkede her til hende.
Denne form for drilleri blev hun ved med. Og hver gang faldt han i fælden. Han havde den største lyst til at kysse hende og alt andet selvfølgelig. Men, hver gang han forsøgte, trak hun væk fra ham og smed koldt vand i hans blod. Til sidst sukkede han bare af hende og gik ikke rigtig længere hen til hende, når hun virkede… fristende.
Zack var ganske overrasket over at se Erina. Han så ned af hende og derefter op. ”Hvad laver du her? Jeg er her for at snakke forretning med min bror… men, jeg kan se at du allerede har snakket forretning med ham… måske en anden form for… forretning.” Han klikkede her med tungen og gik ellers forbi hende for at gå ind i lejligheden.

Xander lænede sig tilbage i sædet. ”Kør bare Gerret.” Her så han hen på Rose. ”Vi tager kort hen til min lejlighed, herpå skifter du tøj… eller, du snupper et bad, også skifter vi tøj. Derpå kører vi af sted.” han gled en hånd hen af sin mund og tog en tår vin. ”Kunne du tænke dig noget at drikke?” her lagde han an til at hælde noget vin op til hende.

Som hun skulle til at smutte fra ham, luntede han op foran hende og gjorde så hun kunne komme videre. ”Hov, vent nu lige… du forstyrrede mig ikke… jeg… hvem er du? Hvad er dit navn?” hvis hun blev ved med at gå, ville han følge med hende side om side. ”Og ja… vi uhm, ligner ret meget hinanden. Du er en af de hjemløse han giver mad til, er du ikke?” Han havde et stort smil på sine læber.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 3 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Haru Man Maj 28, 2018 5:58 pm

Erina vippede drillende med hovedet. "Jeg synes de er for sukkersøde, så de er ikke lige kop te, men sure i varm kakao er de gode." Lød det kækt fra hende, hvor hun blinkede tilbage til ham.
Det at Cloud var begyndt at bevæge sig væk fra hende, fik hende til at smile lidt. Han gad vidst ikke længere hendes drilleri. Hun sendte ham et kærligt lille smil nogle af gangene men lavede ellers ikke narestreger med ham. Hun forsvandt ud til døren og stillede sig nu foran hans BROR!?
Erina rynkede kort på næsen, hvor hun kort så irriteret på ham. "Du.... Forretning! Hvad skal det lige betyde." Lød det irriteret fra hende, da han vadede forbi hende, knurrede hun lidt af ham. "Jeg har ikke snakket forretning med ham eller hvad fuck du nu hentyder." Lød det irriteret fra hende, inden hun fulgte efter ham. "Pænt sikker på at Cloud er optaget." Lød det en smule hårdt fra hende.

Rose rystede blidt på hovedet da han tilbød hende vin. "Ellers mange tak." Hun smilede kærligt til ham, hvor hun roligt så ned i sit skød. "Et bad, så lugter jeg ikke af friture." Lød det kærligt og en smule muntert fra hende.
Så snart de var hos ham ville hun tage et varmt bad og ellers skynde sig at skifte om til tøj. Hun skulle have skiftet om til en af de mange kjoler Xander ønskede hun havde på, hvilket hun skam gjorde hvor hun gik i gang med at skifte om til en tæt siddende kjole og satte hurtigt håret op, så godt hun nu kunne. Da hun kom ud så hun forsigtigt rundt. "Jeg klar, skal jeg vente ude i bilen på dig eller?" Lød det forsigtigt fra hende.
(kjolen: https://i.pinimg.com/564x/f2/ce/ec/f2ceec01e0f201176c7ce79ec6fb8086.jpg )

Da Joaquin løb ind foran hende, så hun lidt overrasket op på ham. "Jeg... Haru. Mit navn er Haru... Ikke at nogle som sådan kalder mig Haru længere." Lød det forsigtigt fra hende, hvor hun kort så ned i jorden og derefter på på ham igen. "Hvad med dig?" Lød det kærligt fra hende.
"Ja... En af de mange, du er heldig med så rar en bror. Han bruger alt for meget af sin tid på at hjælpe os." Lød det kærligt fra hende, hvor hun kort så sig omkring. "Hvad lavede du? siden jeg ikke forstyrrede? Du ligner ellers en der er i arbejds tøj, ikke for at være uhøflig." Hun hostede kort, hvilket var grunden til at hun løftede sin beskidte hånd op foran sine læber.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 3 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Jacob Tirs Maj 29, 2018 6:18 pm

Hun fandt ikke skumfidusser lækre. Igen, hun var en mærkelig kvinde. Men hey, at være mærkelig kunne være en rar omvæltning. Han smilte blot til hende og stoppede her med at kommentere mere på sagen. Filmen var trods alt også startet igen.
Zack valgte at ignorer Erina helt. I stedet gik han rundt og sagde sit brors navn, i håbet om at han hørte ham. Til hans held, kom Cloud ud af sit værelse og sendte ham et svagt smil. ”Ey Zack.”
”Ey? Hvem er du til at sige ey? Vi har prøvet at få kontakt til dig hele dagen! Flyene kommer ikke af sted til tiden… far er rasende!” det var med en opgivende og en smule truende aura, at han gik hen imod sin bror. Dog gik han bare forbi ham og hen til køleskabet i stedet. Her snuppede han en af Clouds øl. ”Du har bare at snakke med ham.”
Cloud gned sine tindinger. ”Der er en grund til de er forsinket… men lad os gå ind på kontoret og snakke om det her…” det sidste blev sagt en smule mumlende.
De to brødre endte med at begive sig ind på kontoret.

Xander fjernede vinen igen og klukkede blot til glæden over hun kunne få et bad.
Så snart hun trådte ud i kjolen, betragtede han hende nysgerrigt, op og ned som en vurdering. ”Den sidder rigtig godt på dig.” Han så her ind i hendes øjne og smilte. ”Du ser godt ud, lige hvad min familie ønsker.”
Hun var rigtig smuk. En naturlig glød med brune øjne og gyldent hår. ”Og jeg er klar, så vi går bare sammen ned til bilen.” med et vips, snuppede han sin pung og var allerede på vej ud af døren.

Joaquin stoppede kort op. ”Hvorfor er der ikke nogle som kalder dig Haru, det er jo trods alt dit navn?” han smilte varmt til hende. ”Mit navn er Joaquin… mine venner kalder mig… Joaquin…” Kort grinte han af sig selv og kiggede ned på sine fødder. Af en eller anden grund var han ret nervøs. ”Ja, Josh er rigtig rar og vil som regel folk det bedste…. Og uh, jeg er på vej hjem fra arbejde.” I få sekunder så han her ned af sig selv. ”Hvilket skyldes uniformen.” hurtigt landede hans blå øjne på hende igen. ”Kunne du bruge en hånd til at samle pantflasker?”
Jacob
Jacob
Noob
Noob

Antal indlæg : 218
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 3 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Haru Tirs Maj 29, 2018 6:42 pm

Erina knurrede en smule af Zack, da han konstant bare gik rundt og sagde Clouds navn. Hvis hun skulle være ærlig havde hun lyst til at sparke ham, men det var nok vigtigt for hende at hun brugte sin høflighed mod en der var i familie med ham der lod hende bo hos sig uden betaling. Hun sukkede opgivende, inden hun gik væk. Dog stadigvæk med et øre der lyttede med.
Da de gik ind på Clouds kontor, så Erina kort efter dem. Hun havde ikke forstand på forretning overhovedet, hvordan skulle hun også lige have forstand på noget hun aldrig havde brugt tiden på. Hun adskilte kort sine læber og sukkede endnu engang, inden hun begyndte at lege med hundene. Hvorfor ikke der var ikke meget andet at lave.

Da han komplimenterede hende, rødmede Rose en smule, hvor hun kort så ned i jorden. "T-Tak." Lød det blidt fra hende, hvor hun sendte ham et kærligt smil. Hun nikkede kort til ham, inden de med det samme gik videre. De gik videre ud til bilen hvor hun her satte sig elegant.
Hun rystede en smule, hvor hun så snart Xander satte sig ind begyndte at snakke med ham om hvad hans familie enlig lavede, jobs og hvad de som sådan brugte tiden på og om hvordan hans familie enlig var. Hun forsøgte dog at holde sit kærlige smil på sine læber, hvor hun kort lagde hovedet på skrå.

"Oh... Jeg snakker bare ikke rigtig med nogle, så... ja..." Hun kløede sig kort i baghovedet, hvor hætten faldt en smule af. Her trak hun den over sig igen. Hans søde lille kommentar om at hans venner kaldte ham hans navn fik hende til at grine blidt. "I see... Altid noget at de ikke kalder dig Quin." Lød det kærligt fra hende, inden hun så sig lidt rundt.
"Ahh det giver mening med din påklædning nu." Lød det kærligt fra hende, hvor hun kort lagde hovedet på skrå. "Hvad? Flasker?" Hun lagde hovedet på skrå, da det gik op for hende at hun havde posen med flasker i hånden. "Oh mange tak, men det går nok. Du skal ikke besudle dine hænder i snavns, plus det regner og er rigtig kold, hvis jeg var dig ville jeg skynde mig ind i varmen." Lød det blidt fra hende.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 3 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Jacob Tirs Maj 29, 2018 7:12 pm

En time efter kom Zack og Cloud. Zack havde en mere afslappende aura over sig nu og Cloud virkede stadig ret så rolig. ”Zack spiser med i dag. Så jeg har overvejet om vi skal bestille noget ude fra, medmindre du har en god ide til hvad vi kan lave Erina.” Clouds grønne øjne landede nu på Erina. Han gik hen og satte i sofaen, hvor Steel og Guts gik hen til ham med logrende haler.

Xander svarede på alle spørgsmålene om hans familie. Umiddelbart kunne han ikke se hvorfor hun skulle være interesseret i hans familie, men hey, hvis det var det hun ønskede at vide, skulle han med glæde svare på spørgsmålene.
En hel time gik, før de nåede frem til stedet. Over dem ville de store slot kaste en skygge over dem. Havet ville strække sig, ligeså langt, så det ville føles som havet. Man ville føle sig så lille og ubetydelig ved siden af slottet. Dog havde Xander vendt sig til det nu, så det var ikke længere et smukt syn for ham. Eller, på sin måde jo. Han trådte ud af bilen og åbnede her døren for Rose.
”Her er dit hjem de næste par dage,” sagde han en smule muggen, men lagde ellers an til at hun bare kunne træde nærmere. Før man kunne nå at blinke, var der allerede tjenestedrenge, der rendte rundt og tog deres bagage for dem.
Forsigtigt tog Xander, Roses hånd i sin og begyndte langsomt at gå hen imod slottet med hende.
https://www.liberale.de/sites/default/files/uploads/2016/08/05/schloss-mv-st-2000x1125.jpg

Joaquin nikkede til det hun sagde. Så det var grunden, hun snakkede ikke rigtig med nogle? Han smilte til hende, blidt og varmt, før han kløede sin pande en smule. ”Ja, det er jeg også ret glad for at de ikke gør.”
Tanken om at blive kaldt Quin fik ham til at grine. Det var ikke ligefrem noget han ville kaldes.
”Jeg vil gerne hjælpe,” sagde han til det med flaskerne. ”Jeg har ikke meget andet at lave og udover det vil jeg gerne hjælpe dig… bare for at snakke med dig en smule mere også.” Før hun kunne nå at sige ham imod, gik han hen og samlede en flaske op. Vejret var ikke det bedste, men han ville virkelig gerne hjælpe hende og snakke videre med hende.
Jacob
Jacob
Noob
Noob

Antal indlæg : 218
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 3 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Haru Tirs Maj 29, 2018 7:25 pm

Erina havde stadigvæk en ret så åben trøje, men stoppede med at kravle rundt på gulvet da de kom ud. Hun rejste sig her op og fulgte Cloud med sine øjne, begge virkede utroligt nok så rolige. Hun smilede forsigtigt til ham, hvor hun kort nikkede. "Sure, jeg har intet imod bestilt mad." Lød det kækt fra hende, hvor hun her så lidt irriteret op på Zack. "Så han er virkelig din bror, han ligner dig... men mere barberet." Lød det kort fra hende, hvor hun lagde armene over kors, så barmen blev løftet en smule.

Rose lyttede til hans svar og da de nærmede sig stedet så hun mod slottet. "Har din far lejet et slot?" Lød det en smule spørgende fra hende, hvor hun her så mod ham, så snart de skulle ud trådte hun så fint hun nu kunne ud af bilen og så sig omkring. Stedet var jo utroligt, stort og haven virkede til at strække sig i flere kilometer.
Da drengene kom og hentede deres tasker så hun lidt overrasket på dem og rettede blikket mod Xander, efter hans lidt mugne ord. "Hey, her er da flot. Hvorfor så muggen." Lød det blidt fra hende, hvor hun kort lavede et lille nik. "Så din far lejede et slot?" Lød det en smule lavt fra hende, mest bare fordi hun ikke selv kunne forstille sig det.
Da han tog sin hånd i hendes, så hun kort ned på den og fulgte ellers med ham. "Ok... Jeg nervøs, måske en smule for nervøs." Lød det lavt fra hende, hvor hun lagde en hånd ved sit hjerte, mens hun klemte hans hånd en smule. Hun kunne seriøst føle sit hjerte forsøge at slå sig vejen ud af hendes brystkasse! Det var forfærdeligt. Hun tog nogle dybe indåndinger mens hun gik rundt, folkene var så smukt påklædt selv i denne flotte kjole følte Rose sig som en sæk kartofler.

Haru så lidt skeptisk på Joaquin. Var han virkelig seriøs, hvorfor ville han dog hjælpe hende, det regnede og sneede en lille smule, det virkede så underligt. Kort så hun ned i jorden, hvor hun lagde hovedet blidt på skrå.
"Nej det behhøver du..." Dog fortsatte han, han samlede nu en flaske op og gik nu rundt sammen med hende. Hun burde vel bare tage imod hjælpen, den virkede bare så underlig for hende. Hun hostede enkelte gange, hvor hun ellers snøftede en smule.
Timer ville gå, hvor hun stadigvæk gik rundt. Begge ville nu være driv våde, som var de hoppet i havet og lige kommet op, alle hendes lag var våde, på trods af at hun havde fire trøjer på og to par bukser. Hun vrid kort sin jakke, inden hun gik videre. Kun to gange skulle de gå ind for at pante, men ellers fik de ikke fulgt posen op.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 3 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Jacob Tirs Maj 29, 2018 7:41 pm

Zack betragtede svagt Erina. Gad vide hvad hun var til Cloud. Specielt siden hun var iført så lidt. De havde garanteret haft sex, også selvom Cloud bare sagde at hun var en ven, som han skyldte en tjeneste. Da hun sagde de lignede hinanden, fnyste han og så den anden vej. ”Det er så den værste fornærmelse jeg nogensinde har hørt.”
Cloud så op på ham med et ansigt der skreg: seriøst? Tag dig sammen.
”Og hvorfor har du så lidt tøj på? Du efterlader ikke ligefrem noget til fantasien,” kom det pludselig ud af det blå fra Zack. Hans grønne øjne lå tydeligvis her på hendes krop. Så længe hun havde det på, skulle hun da i hvert fald regne med at de ville stirre en smule på hende.

Xander så selv ud af vinduet. ”Yup, det samme slot hver evig eneste gang.” Hans stemme var irriteret og irritation var tydeligvis rettet imod hans far.
Da hun spurgte ind til hans muggenhed, klukkede han og fnyste meget kort. ”Ja, her er flot, men det er det samme flot hver gang. Han kan altid få gode tilbud fra dem der ejer det.” med hendes hånd i sin, fortsatte han bare med at gå. Ordene om at hun var nervøs, gjorde at han kort klemte hendes hånd blidt. ”Du skal ikke være nervøs. Du skal nok klare den… bare vær dig selv og tage imod alle med et smil, så skal du nok komme langt.”
De var ikke mere end lige kommet ind i haven, da en kvinde kom hen imod dem. Kurvet og det korte hår sat perfekt, smilte hun stort til dem begge. ”Xander!” Hendes stemme var en smule lys.
Xander rynkede kort næsen, men nikkede alligevel kort til hende. ”Katherina… det her er Rose.” Han gjorde en håndbevægelse mod Rose. ”Hun er min kæreste. Rose, det her er min stedmor… bruden i denne uge.”
Stedmoren rakte forsigtigt hånd til Rose. ”Goddag Rose. Jeg må sige at du er noget så yndig.”

Efter timerne var gået, betragtede han sit våde tøj og klukkede kort. ”Måske det er på tide at tage en pause… jeg bor kun få meter herfra, vil du med op i min lejlighed? Enden for noget kaffe eller te?” Han så hen på hende med et stort smil. ”Og måske kan jeg vaske dit tøj, også kan du låne noget imens? På det punkt kan det også blive tørt.” Han stod med posen i sine hænder og ventede på at hun svarede ham.
Jacob
Jacob
Noob
Noob

Antal indlæg : 218
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 3 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Haru Tirs Maj 29, 2018 7:53 pm

Da Zack fnyste over hendes kommentar, løftede Erina på et øjenbryn og så lidt skeptisk på ham. "uhm." var alt der efterlod hendes læber, inden han her kommenterede på hendes påklædning. "Undskyld mig? Jeg har lov til at klæde mig som jeg ønsker, så længe jeg bor her. så snart jeg ikke bor her skal jeg da nok gå i noget der kan lade din fantasi løbe, men ligenu burde du skifte retning også se et andet sted hen, inden jeg prikker dine øjne ud." Lød det irriteret fra hende, samt en smule knurrende fra hende. Kort trådte hun også imod ham, med truende øjne, der var rettet imod hans grønne øjne.

Han virkede så irriteret over at hans far skulle giftes. "Har du noget imod din far skal giftes?" spurgte hun forsigtigt, inden hun så sig omkring. Hans far kunne få et tilbud og derfor valgte han dette sted, det virkede lidt underligt. Det tilbud kunne umuligt være nok til at han ikke ville spare penge ved at blive gift et helt andet sted, men hey, hun skulle ikke dømme ham.
Hans lille klem og kærlige ord, fik hende til at smile stort til ham og nikkede kort til ham. Så snart de kom ind råbte en kvinde Xanders navn og Rose ville da lyve hvis hun sagde at hun ikke havde fået et lille chok i det hun havde råbt op. "Oh... Goddag." Lød det blidt fra hende. Hun sendte et kærligt smil til kvinden, hvor hun rødmede en smule efter hendes kompliment. "Jeg... Jeg må sige at de også er yderst køn." Lød det kærligt fra hende, dog klemte hendes hånd Xanders hånd en smule, inden hun lagde den anden hånd over hans hånd også.

Da Joaquin tilbød hende at komme op i hans lejlighed, så hun kort lidt skeptisk på ham. Hun frøs ja, og hun var vidst også ved at blive lidt syg, men ville hun virkelig gå med en fremmede mand med hjem uvidende hvem han overhovedet er. Hun så ned på sine lidt blege hænder, inden hun nikkede.
"Det siger jeg ikke nej til." Han var Joshs bror, han ville da ikke turde at gøre noget imod hende. Hvis han gjorde ville hun også have set hvor han boede og hun ville kunne anmelde dem, selvom politiet ikke rigtig lyttede til hende, det havde de aldrig gjort. De ville nok aldrig gøre det... Hun sukkede og gik ellers med ham hjem, hvor hun en smule urolig trådte ind i hans lejlighed, vandet og snavsen dryppede ned på gulvet.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 3 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Xander Tirs Maj 29, 2018 8:18 pm

En smule overrasket over hendes reaktion, spærrede Zack øjnene op og trådte et skridt tilbage. Dog kom hans hårde blik hurtigt tilbage. Kort så han hen på Cloud, der blot sad og så en smule forvirret ud. For ikke at sige en smule overrasket også.
Zack fnyste og vendte ellers ryggen til dem. ”Whatever.” Her gik han ellers ud på badeværelset.
Cloud klukkede og så hen på Erina. ”Du fik ham sat på plads… hvor fedt.” Han blinkede til hende og fandt ellers sin mobil frem. ”Hvad kunne du tænke dig at spise?”

Spørgsmålet fik Xander til at se hen på hende. Væk fra vinduets fangende syn. ”Ja, det er den tredje gang han skal giftes og kvinden han skal giftes med… er ikke ligefrem min kop te. Hun spiller en engel, men under den facade er hun en lille bitch.” Alt i hans stemme lød som ren væmmelse. Han brød sig virkelig ikke om hans stedmor.
Og når man snakkede om solen, var det skam hende som kom hen og hilste på dem.
Kvinden smilte stort til dem og tog ellers sin hånd til sig igen. ”Tak min pige… jeg vil med glæde snakke videre med jer, men jeg er nød til at snakke med de andre gæster. Vi snakkes ved senere.” Før hun lod dem svare, smuttede hun væk og gik hen for at hilse på de andre. Xander pustede lettet ud. ”Det gik da fint… og du roser hende og det hele… se du klare dig fint.” Han smilte her kærligt til Rose.

Joaquin åbnede gladelig døren for hende. Selv trådte han ind. ”Jeg finder lige noget tørt tøj du kan tage på, så kan du bare tage det med ud på badeværelset…” Hurtigt smuttede han ind på sit værelse. Hans lejlighed var en på 3 værelse. Den var hyggelig, men dog stadig en smule rodet. ”Eller, jeg ligger det bare ud på badeværelset til dig.” sagde han inde fra værelset af.
I det Haru trådte ind, ville Kimber komme gående hen til hende, gnide sig op af hendes ben og ind imellem dem. Han miavede efter hendes opmærksomhed og så af og til op på hende.
”Kimber, lad hende lige komme ind,” sagde Joaquin, der var kommet ud af værelset og nu begav sig ud på badeværelset. ”There we go… nu kan du bare låne mit badeværelse… så sætter jeg noget vand over… vil du helst have te eller kaffe?” han lagde an til at hun bare kunne gå ud på badeværelset.
Xander
Xander
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 3 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Rose Tirs Jun 05, 2018 8:17 pm

Erina så hårdt imod Zack, selv da han flygtede ud på badeværelset så hun stadigvæk meget hårdt på ham. Dog i det øjeblik Cloud snakkede, så hun sig kort over skulderen og sendte ham et lille smil. "Nogle måtte jo gøre det." Lød det drillende fra hende. Her drejede hun om på hælen og gik imod ham, roligt satte hun sig ved siden af ham, hvor hun så ned på hans mobil. "Hvad tænker du kunne være godt?" Lød det kækt fra hende.
Så snart han ville nævne nogle ville hun vippe lidt med hovedet, til hun sagde. "Sushi, hvad med sushi? Eller vi kan tage ned og handle også kan jeg lave sushi?" Lød det fra hende, med et stort smil på sine læber.

Rose så en smule forsigtigt på ham, hvor hun lagde hovedet lidt imod ham, som hun lænede sig imod ham lyste de brune 'øjne forsigtigt op i middagens lys. "Har hun gjort noget?" Lød det forsigtigt fra hende. Hvordan kunne en person hade en kvinde så meget at han ligefrem væmmes ved hende, det var tydeligt han rynkede på sin næse og virkede helt irriteret når han snakkede om hende.
Rose nikkede forsigtigt, som et lille formelt nejen til hende. Da hun valgte at smutte igen. Så snart Xander roste hende sendte hun ham et varm hjertet smil. "Tak... Så opfør mig normalt... Det skal nok gå.... Måske jeg bare skulle se det som en hyggelig lille ferie ii stedet, jeg har ikke været på ferie i langtid." Lød det kærligt fra hende.

Da Joaquin åbnede døren for hende, trådte hun forsigtigt ind og havde sine arme om sig selv, hun rystede og var en smule lille i hans lejlighed. Mest fordi hun var nervøs over at han som sådan var fremmede for hende, men forhåbentligt ville det faktum af at hun kendte Josh lade ham trække sig lidt væk fra sine bagtanker. Hun så kort ned i jorden og så vandet der dryppede ned på hans gulv, mens dråberne løb ned af hendes næse og dryppede fra næsetippen.
Hun så kort ned på Kimber der gik op af hende, hvor hun smilede kærligt til ham. Han ville da blive våd hvis han fortsatte med det der. Hun nussede ham kort ingen hun valgte at se efter Joaquin der så småt begyndte at gå væk fra hende.
Så snart han sagde at han ville ligge det ude på badeværelset, nikkede hun og gik ellers ud på badeværelset. Så snart hun var ude på badeværelset for at klæde af, en smule ligeglad med at han ville komme ind, men aligevel en smule nervøs, hvilket ville gøre at hun havde behold sin store våde trøje på, men var i færd med at tage sine bukser af, så han ville komme ind til et udsyn af hendes dog lidt beskidte ben og hende der var foroverbøjet, med hænderne på bukserne.
"Te... Tak." Lød det kærligt fra hende, hvor hun sendte ham et lille smil. Forsigtigt gik hun i badet igen, hvor hun brugte lidt tid, omkring en halv time, før hun kom ud iført det tøj han havde givet hende, hendes hår var en smule uglet og vådt endnu, hvilket gjorde at det dryppede en smule, så trøjen blev våd ved skuldrene og ryggen. Hendes hår gik hende til under røven og havde tydeligt nogle knuder i sig. "Tak... Fordi du vil lade mig få vasket mit tøj her." Lød det forsigtigt fra hende.
Rose
Rose
Noob
Noob

Antal indlæg : 209
Join date : 23/05/16
Hjemsted : På grund af et jordskælv, bor hun på sin arbejds plads

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 3 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af River Tirs Jun 05, 2018 8:33 pm

Cloud klukkede af hendes kommentar. ”Ja, det har du ret i og ja… jeg kan sagtens spise sushi. ” kort så han ud imod badeværelset. ”Hvad med dig Zack? Kunne du have lyst til sushi?” han snakkede her en smule højere. Da han ikke fik svar, løftede han bare på skuldrene og begyndte ellers at bestille sushien. Her fik han Erina til at sige hvilke stykker hun ville have.
Lidt efter kom Zack ud og så kort hen på Erina. ”jeg har mistet appetitten, jeg tager hjem.” Hans stemme var af en smule afsky, da han tog sin jakke og sko på igen.
Cloud så bare forvirret efter ham. ”Well… okay, mere mad til os. Vi ses Zack.” han vinkede kort til broren der forsvandt ud af døren.

Xander pustede kort ud. ”Som sådan ikke… jeg har bare set hende lægge den kønne facade fra hende og hun er langt fra hvad hun spiller.”
Rose skulle bare se det som en ferie? Xander klukkede og kyssede hendes kind. Trods alt skulle de forestille kærester. ”En ferie hvor du bliver betalt… det lyder sku som en luksus ferie.” Forsigtigt tog han sin hånd ned i hendes. ”Kom, lad os gå over og snuppe noget middagsmad.” Her ville han føre hende hen til en buffet.

Så snart hun sagde te, ville han sætte noget varmt vand over til hende og ellers tjekke sin smartphone. Måske han havde fået noget at vide med arbejdet. Dog da der ikke var noget at finde, satte han den fra sig og tog kopper frem. Da han kun havde en slags te var det nemt nok at vælge. Han havde en slags karamel te, som både var cremet og lækker. Den smagte ikke bare af kogende vand med smag.
I det hun kom ud, smilte han stort til hende og betragtede hende ellers kort. ”Det var da så lidt… vil du låne en børst?” Igen, før hun kunne nå at svare ham, gik han ind på sit værelse og rakte hende en kam. ”Det er alt hvad jeg har, men hvis du kunne tænke dig at redde dit hår igennem… så her.” Lidt efter stillede han koppen klar til hende på bordet. ”Her, du kan bare drikke!”
Joaquin havde en rar og rolig aura over sig. ”Så… Haru, hvordan endte du på gaden? Hvis det altså ikke er for personligt at spørge om.” Han stod selv her og drak af sin te.
River
River
Noob
Noob

Antal indlæg : 302
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 3 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Rose Ons Jun 06, 2018 9:36 pm

Han kunne sagtens spise sushi, dette fik hende til at smile en smule, hvor Zack pludselig kom ud af badeværelset. Erina rettede blikket imod ham, hvor hun lagde hovedet lidt på skrå. "Arh buuuh huu, mistede du lysten til mad fordi dit ego blev trådt på?" Lød det en smule skeptisk fra hende. Hans afsky irriterede hende, som havde hun skidt på hans mad og spist den foran ham.
Så snart han var ude så hun kort tilbage på Cloud, hvor hun trak lidt på skuldrene. "Ja, det kan man vel godt sige." Lød det drillende fra hende, roligt kravlede hun lidt frem i sofaen for at snakke med hundene. "var det vigtigt med din bror?... Eller kunne det ligeså godt have ventet til i morgen?" Lød det lavt fra hende, mens hun nussede de forskellige hunde der lidt kæmpede om hendes opmærksomhed.

Rose vidste ikke helt hvad hun skulle sige til Xanders ord om sin sted mor, hvis hun sagde noget ville hun føle sig utilpas og hvis hun ikke sagde noget ville han sikkert blive irriteret over det. Hun så forsigtigt opp på ham og forsøgte at sende ham et kærligt lille smil, lidt i håbet om at hun ikke behøvede sige nogle ord overhovedet.
Da han pludselig kyssede hendes kind lagde hun en hånd på hendes egen kind, mens hun overrasket så op på ham. Hendes kinder havde fået en smule farve efter det, men hun måtte dog fjerne sine øjne fra ham og søge fugt ned i jorden, hvor hun roligt nikkede. "True, det skal nok gå..." Hun klemte blidt hans hånd, mens hun roligt så op på ham.
Dette var bestemt ikke noget hun bare lige kunne vænne sig til, ikke med denne form for underholdning! Og underholdning så tænkte hun på det faktum af at alle var så fine og rige, mens hun derimod var hvad man kaldte en bonde tøs! Fuck it, hun var en fattigrøv der boede på gaden.
Hendes tanker forsvandt dog i det øjeblik hun så maden på det lange bord, hendes øjne lyste en smule op, inden hun så sig omkring og derefter op på ham igen. "Skal vi ikke vente på de mange andre der skal spise med? Jeg tænker... du ved, måske din far vil holde tale osv, vi kan ikke bare tage maden allerede uden nogle har sagt velkommen?" Hendes brune varme øjne, havde et kærligt moderligt glimt i sig mens hendes læber var en smule adskilt fra hinanden.

Haru viftede lidt med sin hånd, hvor hun rystede på hovedet. Men nåede ikke at sige nej før Joaquin allerede havde hentet en kam. "Undskyld, men jeg kan ikke bruge en kam, jeg tror bare den knækker... Og.." Hun trak sit hår lidt hen til sig, hvor hun lod fingrene køre igennem det, til knuderne stoppede dem. "Mit hår er for langt til at jeg selv kan rede det ud alligevel, så det går nok." Lød det forsigtigt fra hende. "Men ellers mange tak."
Hun sendte ham et forsigtigt smil, da han satte koppen frem gik hun hen og tog imod det. Lige til han spurgte om hvordan hun var endt på gaden. Bare tanken om at opleve hele chikanaden igen fik hende til at gyse. "Det er lidt personligt, jeg vil helst gerne holde det for mig selv." Lød det forsigtigt fra hende, hun ville helst holde det for sig selv i stedet for at han ville gå imod hende og måske bare virke falsk omkring hende, det var der virkelig ikke behov for.
"Hvor lang tid tror du det tager før mit tøj er tørt igen? Jeg vil helt ikke trænge mig på for længe." Lød det forsigtigt fra hende, mens hun tog en smule at drikke af den varme te. Hun rynkede kort på panden da den var varm. "Av..." Lød det meget lavt fra hende.
Rose
Rose
Noob
Noob

Antal indlæg : 209
Join date : 23/05/16
Hjemsted : På grund af et jordskælv, bor hun på sin arbejds plads

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 3 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Jacob Man Jul 30, 2018 10:45 pm

Imens Erina snakkede med hundene, bestilte Cloud sushien og sørgede for at bestille en del af de ristet stykker. De smagte helt fantastisk. ”Det handlede bare om firmaet, intet mindre. Det kunne godt have ventet til i morgen, men tydeligvis syndes han ikke at det kunne vente.” han så hen på hende med et smil. Nu når han tænkte over det, var det ret underligt at han stadig havde hende til at bo hos ham, helt gratis. Men, han var ved at blive ret glad for hendes selskab, så det endte nok med at blive svære og svære at smide hende ud… når tiden altså kom. På den anden side… var han ej så hjerteløs. ”Hvilke sushi stykker kunne du tænke dig?”

Xander begyndte blot at tage af buffen. ”Det er en buffee, du tager bare når du føler for det… ikke når min ondsvage far vil holde en tale for sin ondsvage nye kone.” han hældte noget vin op til dem begge. Her rakte han Rose det ene tynde glas. Han så på hende med et smørret smil. ”Så, hvad end du finder på bordet som du finder lækkert… det skal du bare tage over på din tallerken.”
Ganske som Rose havde sagt, stilllede ingen andre end Sean sig op på en scene, holdte en tale og bød alle velkommen. Xander stod og gumlede på maden. Hans blå øjne var trætte og det samme var hans kropssprog.

Joaquin så fra Haru til kammen. ”yeah… du har nok ret…” han lagde tilbage på plads. ”Men jeg har desværre ikke en børste, selvom det havde nok været bedre.” han satte sig på sin bar stol. Her foran ham var der nu et højt træbord.
Da hun ikke ville snakke om hvordan hun var endt på gaden, nikkede han forstående og tog en tår af sin egen te. ”Det er forståeligt… jeg respektere det… og uhm… det kan tage hele 2 timer før dit tøj er tørt… men bare rolig, du trænger dig ikke på. Trods alt inviterede jeg selv dig heroppe… en ven er Josh, er en ven af mig.” Han smilte stort til hende og skubbede ellers nogle cookies hen imod hende.
Jacob
Jacob
Noob
Noob

Antal indlæg : 218
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 3 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Haru Ons Aug 01, 2018 8:22 pm

Erina fortsatte bare med at lege med hundene, hvor hun kærligt grinte af dem der sprang på hende og løb rundt omkring hende. "Jeg kan lide alle bare ikke med rejer eller krabbe." Lød det kærligt fra hende, med en lille latter der undslap hendes læber.
Håret blev uglet af hundene der sprang rundt og daskede til hende med deres potter.

Rose så mod buffen og tøvede en smule, hun var ikke helt sikker på at det var ok at man spiste af maden før der blev sagt værsgo. Dog det at han bare tog og rakte hende alkohol fik hende til at se lidt rundt. Hun tog imod velkomst drikken og stod ellers bare med den i sin hånd. "Jeg tror først du må tage maden senere." Lød det lavt fra hende.
Så snart hans var bød folk velkommen smilte hun en smule og så op på ham. Han var en pæn mand, rigtig flot mand skulle ikke tro at han havde børn for at være ærlig, han holde sig rigtig godt. Hun så tilbage på Xander, der gumlede på maden og bare så irriteret og træt på sin far. "Hvorfor sagde du ja til at komme hvis du hader at være her?" Lød det forsigtigt fra Rose.

Haru sendte Joaquin et lille kærligt smil. "Tak." Lød det kærligt fra hende. Det var rart at han valgte at lade det ligge, i stedet for at trænge sig på. "Oh... Jeg havde håbet på at det ville gå hurtigt." Lød det lavt fra hende, hvor et lille suk slap hendes læber.
"Hvem er ældst af dig og Josh? Josh virker moden, med egen resturant, hvad laver du?" Lød det kærligt fra hende, hvor hun sendte ham et stort smil. Hun tog derefter imod en cookie og spiste den med velbehag.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 3 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Josh Ons Aug 01, 2018 9:23 pm

Imens de ventede på sushien, gik Cloud ind på værelset for at skifte til nattøj eller afslapningstøj. Dog ville Cloud kalde det: jeg er single, tøj. Han var blot iført et par grå, hullet og slidte joggingbukser, samt en tanktop der plejede at være hvid. Nu havde den dog gået over i en tyndslidt grå farve der var ved at være gennemsigtig. I det, det ringede på døren, eller rettere alarmen, gik han hurtigt hen til elevatoren og tog her imod roomservicen. Med maden i hænderne, satte han sig i sofaen og regnede selvfølgelig selv med at Erina kom hen for at spise. ”Sååå… hvordan går det med at søge efter arbejde?” sulten tog han et stort stykke sushi ind imellem sine læber.

Rose blev ved med at sige han skulle vente. Men, han gad ikke vente. Hele dette bryllup var det pure opspind, så hvorfor skulle han begynde at vise manere med? Dog havde Rose i sinde om at lade maden stå i fred. Så kunne hun stå der i evigheder. Der blev nok ikke sagt værsgo på noget som helst tidspunkt.
Hendes forsigtige spørgsmål, gjorde at han kiggede spørgende hen på hende, med mad fyldt op i den ene kind. Han tog en hånd op foran munden og slugte maden. ”Jeg er ret tvunget til at komme… hvis ikke jeg gør vil jeg bare få min far på nakken… tro mig.” her han tog her en ordentlig tår af sin drik. ”Jeg glæder mig til vi bare kan stikke af op på værelset.” så kunne de komme væk fra denne latterlige menneskemængde.

Joaquin gjorde en lille undskyldende grimasse. Han kunne ikke få tørretumbleren til at gå hurtigere. Så snart hun spurgte ind til ham og Josh, lyttede han bedre efter, kun for at føle hun stak en smule til ham. Dog klukkede han bare af det og smilte stort til hende. Det var garanteret ikke sådan det skulle forstås. ”Jeg ejer min egen bar. Den er kendt for at lave interessante drinks som man ikke kan få andre steder, samt drinks der er baseret på alle mulige forskellige temaer. Alt fra film til steder osv.” hans øjne lyste op når han snakkede om det.
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 3 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Haru Ons Aug 01, 2018 9:58 pm

Erina grinede kærligt hvor hun forsøgte at komme op og stå, lige til Cloud kom ud i noget forfærdeligt tøj. "Wow... Hvem var den hjemløse igen?" Lød det sarkastisk fra hende, mens hun ellers satte håret en smule op, hun fulgte ham med øjnene i det han begyndte at komme tilbage med maden. Roligt satte hun sig i sofaen ved hans side og spiste her sammen med ham igen.
"Det går fint, jeg har søgt og søgt, men intet hørt endnu." Lød det kækt fra hende, mens hun smilede til maden. Det ville helt sikkert være tortur for hende at komme ud på gaden igen, men lige nu måtte hun nyde tiden indenfor og forsøge at nasse så meget hun nu kunne komme til. Gad vide om det ville hjælpe hvis hun knaldede ham?
Hendes øjne løb ned af ham, hvor hun kort fnøs. Ikke i det tøj, så længe han havde det på ville intet ske, ikke engang en sulten bjørn ville røre ham i det tøj.

Rose så på Xander hvor hun sendte ham et beroligende og kærligt smil i det han snakkede. Han var lidt sød den måde han fik en oppustet kind på og det at han mumlede lidt. "I seee... Men kunne du ikke have brugt penge på at rejse eller måske melde dig syg i stedet for?" Lød det kærligt fra hende, hvor hun her tog en lille serviet og fjernede lidt saftt fra maden fra hans mundvig, hvor hun her så sig rundt og tog en slurk af glasset.
"Jeg synes nu her er meget smukt og deres kjoler samt din mor hun er smuk." Lød det kærligt fra hende, hvor hun så sig lidt rundt. Folk begyndte så småt at tage af maden, hvilket gjorde at rose gjorde det samme, nu når alle var begyndt at spise kunne hun vel også tillade sig at gøre det samme.
Gud hvor var det veltrængt, hun havde sultet sig selv for tiden, spist når hun havde været på arbejde, men kun i smug, så tog hun det mad der skulle smides ud alligevel, men det kunne hun selvfølgelig ikke når chefen var sammen med hende, men hun fik da lidt engang i mellem.

Haru så forsigtigt op på ham, mens hun ventede på at han svarede. "Det lyder hyggeligt. Sig til hvis i hyre folk." Lød det kærligt fra hende, med hendes lille accent. Der var nogle sætninger hvor der var en tung accent og andre gange var der ingen accent overhovedet. "Film? Så som... uhmm...." Film... Hun havde ikke set film i lang tid... Hun havde ikke set tv i mere end 7 år. "Jeg kan ikke komme på noget, jeg har ikke set tv i 7-8 år tror jeg." Lød det en smule genert fra hende. Hun sendte ham et lille smil, inden hun lod fingrende køre igennem hendes hår i håb om at rede knuderne bare en smule ud igen.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 3 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Josh Fre Aug 10, 2018 10:58 pm

Så snart Erina nævnte hans påklædning, betragtede han sig selv i spejlet og klukkede. Hun havde ret. Det sad ikke ret godt på ham. Det eneste der flatterede ham var tanktoppen der sad tæt ind til kroppen og viste hans muskuløse arme frem. ”Haha… du har ret, mit single tøj er ret så uhm… grimt.” han drejede kort sin hofte om, så han kunne se sin numse. ”i det mindste har jeg en god numse i de her bukser.”
Han grinte af sig selv og så hen på hende. ”Oh… virkelig? Måske du skulle prøve at ringe til nogle du har søgt til… så kan du høre med hensyn til stillingen.” efter et udmattet suk, satte han sig ved siden af hende. Sushien smagte egentlig meget godt, men allerede efter få stykker, kunne han ikke spise mere. Derfor lænede han sig tilbage i sofaen og tog sig til maven.

Med et højt løftet øjenbryn og et kækt smil på læben. ”Det lyder som om at du er en tøs der pjækkede meget i skolen… siden du kunne finde på at komme med undskyldninger?” han blinkede til hende.
Han kunne tydeligt se glimtet i hendes øjne i det hun roste hans mor skønhed. Af en grund fik det ham til at klukke og fnyse på samme tid. Mest fordi hun selv var smuk, så hvorfor skulle hun stå og kalde en anden kvinde smuk. Kvinder var så besværlige. Hvorfor skulle de altid enden rose hinanden, for derefter at hade hinanden fuldstændig. Smilet på hendes læber over madens smag var ret kært. ”Nyder du din mad?”

Hyre folk? Joaquin satte hovedet på skrå. Han bankede sig på læben. ”hmmm… altså jeg… kunne da godt overveje at hyre nogle folk.” han smilte stort. ”kan du finde ud af at lave drinks?” han tog en tår af sin te. ”Hvis ikke skal du trænes og sådan.” da teen var lidt for varm, pustede han en smule til det.
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 3 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Haru Fre Aug 10, 2018 11:11 pm

Erina himlede med øjnene. "Det kan man næsten i alt, bare man læner sig lidt frem." Lød det lavt fra hende. "Hvis jeg skal ringe til nogle er jeg nød til at have en telefon til at starte med, hvilket er svært nok i sig selv at have råd til når man ikke tjener nogle penge alligevel." Hun spiste noget sushi hvor hun kort så mod ham med et hævet øjenbryn. "Så du forstår vel nok at det ikke ligefrem er det nemmeste at have, hvordan skulle jeg også lige få strøm på den alligevel." Lød det mumlende fra hende, hvor hun tog endnu et stykke sushi.
Erina fortsatte med at spise stykke efter stykke, det at hun var vant til at bo på gaden gjorde det meget svært for hende at stoppemed at spise igen, hun følte konstant at dette kunne risikere at være hendes sidste måltid,, hvilket bare fik hende til at spise til hun fik der dårligt.

Rose rystede en smule på hovedet. "Aldrig, jeg pjækkede aldrig fra skolen, jeg fik gode karakter og arbejdede hårdt for at jeg kunne komme på college." Lød det kærligt fra hende.
Da han snakkede om maden så hun ned på sin tallerken og nikkede. "Det smager rigtig godt." Lød det blidt fra hende, hvor hun fortsatte med at smile. Når folk kom hen og snakkede samt lykønskede Xander med sin fars bryllup, stod Rose ved hans side og de folk der spurgte ind til dem, var det som øvet. Hun snakkede om de ting hun havde aftalt var den måde de mødtes, dog i det folk spurgte om hvorfor hun faldt for ham, så hun kort på ham og hun rødmede en smule. "Jeg tror det var fordi han var pæn og jeg fandt ham interressant fordi han kastede rundt med pengene." Lød det forsigtigt fra hende, hvor personen kort fnøs. "Guld graver." Lød det fra dem, hvilket fik Rose til at se ned i jorden.
Hun anede ikke helt hvad hun skulle sige, da det jo ikke var forkert.

Haru rystede blidt på hovedet. "Nej desværre... Jeg har ingen erfaring med arbejde på nogle måder, jeg har aldrig arbejdet i mit liv og jeg har ikke gået i skole i næsten 9 år.....så det er ved at være lang tid siden, jeg har ikke engang folkeskole eksamen." Lød det en smule skamfuldt fra hende.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 3 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Josh Lør Aug 11, 2018 12:05 am

Hendes kommentar om numsen, gjorde bare at han rakte tunge af hende og ellers bare grinte kærligt igen. ”Det kan du vel på sin vis have ret i.”
Dog var der bare noget tøj som flatterede numsen mere.
Snakken om arbejde var måske en smule hård for hende, da det trods alt ikke var så nemt at finde arbejde. ”Du kan bare låne min mobil? Jeg har fri i morgen alligevel… eller, det kan ordnes over computer, så jeg kan sidde ved din side imens du ringer rundt?” han tog en år af sit vand.

Xander var ret så overrasket at hun ikke var en af de der pjækkede. Tvært imod var hun en af dem som havde forsøgt at komme på college. ”Ahhh, javel ja… hvilket college vil du så ind på?”
Der var de jo helt store Jail og Howard. Måske det var en af dem hun havde forsøgt at komme ind på. Man kunne jo aldrig vide.
Alting gik egentlig helt fint. Lige indtil Rose fik det til at lyde som om at hun var en guldgraver. Her klukkede han hurtigt og lagde en arm om hende. ”hehe… ser i hende, hun laver bare sjov, kun for at se hvordan i ville reagere på det. Trods alt er det, det der har fået den såkaldte brud til at forelske i min far.” den sidste kommentar fik gæsterne til gispe. Her smilte Xander lumsk, hvorpå han trak Rose væk fra gribbene. ”urgh… næste gang bare sig at du faldt for min fantastiske humor eller noget i den stil… det lyder lidt mere rart.”

Joaquin smilte kærligt til hende. ”Vil det sige at du har lært dig selv engelsk? Det er ret fedt!” man kunne se på hans smil at han absolut intet ondt mente med det. ”Men hey… hvis der er en stilling som åbner op på baren skal jeg nok sige til!” han rejste sig kort fra bordet og strakte sig. ”trods alt kræver det ikke andet end at du skal trænes op.” her gik han ind i stuen og satte sig i sofaen. ”Hvis du vil være med til at se nyheder, så tænder jeg dem nu.” før hun kunne nå at svare havde han allerede tændt for tvét så man kunne høre lyden af nyhedsværten stemme.
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 3 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Haru Lør Aug 11, 2018 12:19 am

Erina blinkede kort til ham. Selvfølgelig havde hun ret i det, hun havde holdt øje med sådan noget. Han fortsatte snakken om arbejdet. Det irriterede hende helt vildt, alt hun havde fået tilbage var at hun ikke kunne bruges og folk derfor ikke ville kontakte hende, så det at hun skulle ringe nu også høre det i hendes øre gjorde det ikke ligefrem til noget hun ville endnu mere. "Sure" Mumlede hun lavt, mens hun spiste den sidste sushi rulle.

"Jeg blev optaget på Oxford, men vi havde pludselig problemer med økonomien hvilket gjorde at jeg i stedet var tvunget til at droppe det og tage ud og arbejde i stedet for." Lød det kærligt fra hende, hvor hun tog en smule mad i munden og ellers sendte ham et stort smil.
Da Xander snakkede ned om sin mor, så Rose op på ham og skulle til at sige noget hvis han ikke havde trukket hende væk. Hun så lidt tilbage på folkene og rødmede en smule over sine ord også det at han havde hende under armen og trukket en smule ind til sig. "o... okaii undskyld, jeg blev nervøs." Hviskede hun lavt, hvor hun lagde sin hånd mod hans hånd der hang fra hendes skulder. "Men ind til videre har du kun sagt grimme ting om din familie, jeg vil gerne opleve denne humor jeg er så vild med." Lød det kærligt fra hende, hvor hun så op på ham med de store brune øjne, hvor hun sendte ham et varmt og kærligt smil.

Haru rystede endnu engang på hovedet. "Nej... Josh lærte mig det, det var sådan jeg lærte ham at kende." Lød det lavt fra hende, hvor hun kort så ned i gulvet og op på Joaquin igen. Hun følte sig pludselig så træt og sløv, det var sikkert varmen her inde. Der var jo sindssygt varmt i hans lejlighed.
"Tak." Lød det kærligt fra hende, her ville hun gå lidt rundt. Hun endte dog med at sætte sig i hans sofa og se tv. Hun stirrede på det, lige til hun pludselig begyndte at falde mere og mere hen, hun faldt langsomt til siden, hvor hun nu lå med hovedet på arm lænet og benene sad stadigvæk på jorden.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 3 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Josh Lør Aug 11, 2018 6:28 pm

Ordene der nu endte med at komme ud af munden på Cloud kom selv som en overraskelse for ham. ”Du kunne være min stuepige.” hans grønne øjne så hen på hende, spørgende og på sin vej hen i tvivl. Måske hun ville få et flip på ham, kalde ham en pervers stodder for at ville tilbyde hende det. ”Så kunne du få til opgave at her altid er rent, tøjet vasket, mad klar når jeg er hjemme… lufte mine hunde, alt den slags.” igen rejste han sig op og gik hen til køleskabet. Han snuppede en energidrik og lænede sig op af køkkenbordet. ”Jeg er selv ret for doven til at gå og gøre rent hele tiden, samt hyre forskellige personer til det… så jeg ser ikke hvorfor jeg ikke skulle kunne få en fast stuepige.” det gav et klik da han åbnede dåsen. ”Hvad siger du til det? Vi kan skrive kontrakt… du kan få 15 dollar i timen? (100kr. ca.)”

Xander nikkede, med mad i munden, så den ene kind var fuldstændig pustet op. Det gav vel god mening at hun havde droppet det pga. sin far. ”Javel ja.” han slugte maden og kørte ellers en hånd igennem sit hår.
Da hun undskyldte, viftede han med en hånd og ville egentlig bare gerne tilbage til værelset, i det ingen andre end hans far pludselig stod foran dem. ”Xander! Godt at se du kunne komme.” i alt sin oprigtighed, svang han armene om sin søn og trak derefter ud og klappede hans skuldre. Her fik han øje på Rose. ”Hvem er denne dejlige dame?” han kyssede hendes hånd og smilte venligt til hende.

Joaquin blev ret overrasket over at høre det var Josh der havde lært hende engelsk. ”Ah, javel ja… så har i vel kendt hinanden i mange år nu.” han forventede allerede at svaret her var ja.
Midt i nyhederne, lå han godt mærke til at Haru langsomt faldt hen og nu var faldet i søvn. Han drejede hovedet og smilte svagt af hende. Forsigtigt fjernede han sig, tog et tæppe og lagde det om hende. Nok kendte han hende ikke, men han kunne ligeså godt bare lade hende sove. Trods alt gik han hjemme alligevel, så han skulle ikke være bange for hun stjal.
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 3 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Haru Lør Aug 11, 2018 6:53 pm

"Hvad er lønnen." Lød det fra hende uden tøven. Hun kunne bestemt ikke være kræsen omkring sit arbejde, hvis hun var ville hun få store problemer. Hun var allerede hjemløs hvorfor ikke tage imod de håndmadder der blev kastet efter hende.
100kr i timen var bestemt ikke dårlig. Hun så kort over mod ham. "Får jeg også lov til at sove her endnu? Uanset hvad tager jeg imod jobbet, men jeg er nød til at få en ekstra nøgle eller kode ellers kan jeg ikke gå med dine hunde, du så selv hvordan det gik sidst, hvor de ikke ville lukke mig ind i lejligheden efter jeg gik med dine hunde sidste uge." Lød det lavt fra hende, hun spiste her den sidste sushi rulle.

Xanders ene kind der blev stor var bestemt ikke problemet, men den lille saft der kørte ned af hans mundvig fik hende til at tage et papir og kort duppe det mod hans mundvig og smilede ellers kærligt til ham. "Har du nogle uddannelse?" lød det kærligt fra hende.
Da Xanders far nu stod foran dem så Rose en smule overrasket op på ham, han så så ung ud og han var voldsomt pæn. En pæn mand der med sikkerhed levede livet i sus og dus. Hun nejede kort til ham, da han her kyssede hendes hånd og sendte hende et smil. "R-Rose... Jeg er Xanders kæreste." Lød det nervøst og en smule forsigtigt fra hende, mens hendes hvide kinder blussede en smule op.

"otte år for at være præcis." Lød det kærligt fra hende, hvr hun lagde en lille hånd mod sin pande og satte sig her i sofaen. Så snart hun faldt i søvn kunne man høre hendes rolige åndedræt, hvor hun enkelte gange mumlede i søvne, kun efter en halv time havde hun faktisk lagt sig helt til rette i sofaen. Benene var nu oppe i sofaen og tæppet var viklet om hende så hun lignede en burrito. Hun sov sødt i sofaen og vågnede skam først ved efter middagen, men hun var sløv, meget sløv.
Hun følte at hele kroppen brændte op og hendes hoved snurrede enlig rundt, en smule forsigtigt satte hun sig op, med en hånd mod sin tending hvor hun langsomt rejste sig op kun for at sætte sig ned igen. HYun sukkede blidt og gned sig selv en smule i øjnene.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 3 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Joaquin Søn Aug 19, 2018 2:57 pm

Det kom en smule som en overraskelse for Cloud at hun med det samme spurgte om lønnen. Trods alt tilbød han hende et arbejde, burde det ikke være nok til at hun med det samme vil bide på, blot i frygt for at ende på gaden igen. Hun sagde dog at hun tog imod arbejdet, om hun så kunne sove her eller ej. Dette var lidt det svar han havde regnet med at få. ”Ja, du vil få stuepigeværelset.”
Med andre ord, det værelse hun allerede havde, samt toilettet. ”Du har lov til at bruge poolen når der engang bliver vejr til det. Men forvent at der hver uge kommer en pool dreng her til sommer.”
Til det med en nøgle, klukkede han og gik ellers hen til en af sine skuffer. Her tog han et nøglekort frem til hende og rakte hende det. ”Her, det var en gang min ex … nu kan du få det og jeg skal nok informere dem nede i lobbyen hvem du er. På det punkt vil der ikke ske det samme en gang til.” han smilte varmt til hende.

Kluden der rørte Xanders mundvige fik ham til at se overrasket hen på hende. Dog smilte han hurtigt blot varmt til hende. ”nej, jeg har ingen uddannelse.” han trak hende her ind til sig og kyssede blidt hendes pande. ”meeeeen… jeg har succes, så hvem har brug for uddannelse?”
De brune øjne Rose bar lyste op ved synet af hans far. Af en eller anden grund gjorde det ham en smule urolig. Jalousi måske? Også selvom han ikke burde være jaloux allerede. Han ejede ikke Rose. Eller, i realiteten gjorde han for denne uge. Disse tanker var grunden til at han slet ikke lå mærke til at hans far nu snakkede til ham.
”Xander… hvor tager du denne dejlige kvinde med hen?” Sean skabte et drillende smil på sine læber. Xander himlede her med øjnene. ”Jeg ville bare lige vise hende hvor vores værelse af, vi kommer ned om ikke så længe igen. i tide nok til…” han ventede her på at Sean skulle fortælle hvad dagens program var.
”minigolf.” afsluttede Sean.
Xander klukkede. ”okay, vi vil være nede til minigolf.”
Her tog han hurtigt Roses i hånden og trak hende med op på værelset. Så snart de var oppe, faldt han om på sengen og pustede ud. ”endelig… stilhed.”

Joaquin smilte i det han så Haru var vågnet. ”Hey… du ser… træt ud… har du brug for noget mere at drikke eller spise?” forsigtigt satte han sig i sofaen ved hendes side. ”Det kunne også ligne du har feber… hvordan har du det?”
Joaquin
Joaquin
Noob
Noob

Antal indlæg : 376
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 3 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Haru Søn Aug 19, 2018 3:09 pm

"Så jeg får lov til at blive boende?" Hun lagde hovedet en smule på skrå. Det var vel ok for hende at hun havde et sted at sove nu og arbejdede for at blive boende, men hvis han nogen sinde fyrede hende ville hun ikke have tjent nogle penge overhovedet dette var jo ikke godt. På den anden side tjente hun en smule, gad vide om hun selv skulle betale for dette også? Hun sukkede blidt.
"Ok, det passer mig fint. Selvom jeg tror de husker mig en smule nu hhvor der kom så meget balade omkring det." Hun sukkede blidt og strakte sig en smule. Hendes mave gjorde ondt, hun havde spist alt for meget, hvor irriterende var det ikke lige. Hun kunne sove i flere timer nu, madkoma var den væreste form for koma.

"Rose så en smule overrasket op på ham, da han valge at kysse hendes pande og trække hende ind til sig. "Man har brug for en uddannelse hvis man skal ind i forskellige former for jobs, jeg drømte om at arbejde med dyr eller udviklingshæmmede børn. Men jeg fik aldrig den kandidat jeg skulle have haft for det, så jeg bliver det ikke desværre." Lød det kærligt fra hende, hvor hun sendte ham et lille smil.
Det at Xander ville vise hende værelset fik det til at virke som om han enlig fortalte sin far at de skulle have sex også ville de komme ned igen så snart de var færdige. Tanken fik hende til at rødme og se en smule ned i gulvet, mens hun fulgte med ham op på hans værelse. "Mini golf?" Hun så på ham, mens han smed sig i sengen.
"Det er så længe siden jeg spillede minigolf, jeg nok ikke så god til det længere, men jeg synes ellers det spil er vildt sjovt." Lød det kærligt fra hende, hvor hun gik hen og hentede et glas vand til Xander. "Er du god til det?" Lød det blidt fra hende.

Joaquins stemme fik hende til at se op på ham, hvor hun rystede blidt på hovedet. "Nej jeg har det fint... ER mit tøj tørt igen?" Lød det blidt fra hende. Hun havde svært ved at se på ham, alting snurrede rundt og det gav hende bare kvalme! Hun følte for at kaste op og bare ligge nøgen på sofaen, hele hendes krop brændte og hun svedte forfærdelig meget. Et lille suk slap hendes læber. "Hvis det er tørt skal jeg nok forlade dit arbejde, jeg mener hjem igen." Lød det lidt sløvt og hæst fra hende, hvor hun smilede til ham.
"Feber?" Hvad betød dette ord, det blev så sjældent brugt men hun havde hørt det før. Det betød et eller andet. "Det ved jeg ikke, jeg tror bare jeg træt?" Lød det lidt spørgende fra hende. Hun var ikke helt sikker på hvad hun skulle sige omkring dette, mest fordi hun var i tvivl om hvad dette enkelte ord betød.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 3 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Joaquin Søn Aug 19, 2018 3:29 pm

Cloud nikkede til hende. ”Yup og du betaler ikke noget for at bo her.” han strakte sig. ”Så nu hvor det er på plads, kan jeg smutte til køjs, nyde min fri dag i morgen og nyde at jeg ikke længere skal bekymre mig om rengøring.” han blinkede her til hende. ”godnat, vi snakkes ved i morgen Erina.”

http://www.tematy.info/library/l/luxury-master-bedroom-tumblr/luxury-master-bedroom-tumblr-09.jpg
Som var han i tvivl om hendes ord, løftede han blot på skuldrene og tog en tandstik, så han kunne rense sine tænder. ”Det kan du vel have ret i.” han så ned på hende. Et forførende og kærligt smil havde spredt sig over hans ansigt. ”Hvis det er… kan vi se på det med din uddannelse når denne uge er ovre… måske som en ekstra betaling.”
I det hun rakte ham et glas vand, satte han sig op og tog imod det med et smil på læben. ”Tak. Og Mig? Jeg er vel okay til minigolf, jeg vinder tit over mine brødre.” et kækt sejrssmil hang tungt over hans læber.
Deres værelse var smukt. Stort og kun med en dobbeltseng, men også en sofa, lige foran pejsen. For Xander var det ikke særlig imponerende. Han var van til denne form for luksus.

Alt over Haru skreg at hun bestemt ikke havde det så godt. Men han kunne nok ikke få hende til at indrømme det forløbeligt. ”Hør nu Haru… du har det skidt. Bare bliv en smule længere, jeg kan hente noget der kan hjælpe og din betaling kan være at en dag kommer du og besøger mig på min bar.” han rejste sig op, lagde hende ned på sofaen igen, roligt og forsigtigt. ”Du ligner virkelig en der har det skidt. Du sveder og dine øjne er opsvulmet og røde.” han gjorde en håndbevægelse der betød at hun skulle blive liggende. Herpå forsvandt han ud i køkkenet.
Joaquin
Joaquin
Noob
Noob

Antal indlæg : 376
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 3 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Haru Søn Aug 19, 2018 3:40 pm

Erina nikkede forsigtigt. "Godnat." Lød det lavt fra hende, hvor hun ellers så ned i sit skød. Ok.. rengørings kvinde burde ikke være det væreste, ud over at det bragte hende tilbage til stenalderen hvor hun nu skulle lyttte til en mand og arbejde for ham. Hun knurrede en smule og gik forsigtigt rundt og ryddede op efter deres aftensmad.

Rose så sig en smule omkring. Stedet var vildt smukt, tænkt at de havde så stort et værelse. ud over det kunne hun sagtens sove på sofaen, så hun ikke overskred en grænse ved Xander. Hun så mod ilden, hvor hun ikke kunne andet en at være betaget af flammernes lidenskabelige dans. "Hvad mener du? Får jeg ekstra fordi jeg har en uddannelse?" Hun så kort tilbage på ham og smilede blidt til ham da han tog imod vandet hun gav ham.
"Fantastisk! Jamen så lad os spille... Vi kan vædde, et lille væddemål. Hvis jeg vinder over dig, kunne vi måske du ved... Sige at du sover på sofaen og hvis jeg taber sover jeg på sofaen? Eller har du en bedre ide." Lød det kærligt fra hende.
Hun begyndte her at gå rundt og tjekke værelset ud, hvor hun stillede sig ved ilden, der var fanget mellem glasplader. "Er det rigtig ild?" Lød det spørgende fra hende, hvor hun her rakte ud for at røre ved glasset, gad vide om det overhovedet var varmt?

"Tror du selv jeg må besøge din bar? Du har set hvad jeg går klædt i." Lød det blidt fra hende, hvor hun lagde hovedet en smule på skrå. Hun lagde sig ned på sofaen og llod sine hænder køre ind under hendes kind. "Jeg tror bare det er lidt morgen kvalme, jeg tror det er fordi jeg er sulten og måske ikke er så vant til at sove i så lang tid som jeg har gjort denne gang." Lød det kærligt fra hende, hvor hun roligt lagde sig en smule på plads. Hun trak tæppet over sig og krummede sig sammen til en lille bold på sofaen, øjnene så mod ham der nu var forsvundet ud i køkkenet.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 3 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Josh Tirs Aug 21, 2018 7:04 pm

Yuuka ville blive vækket af en høj alarm, samt at assistenten blev ved med at banke på hendes dør. De delte hotelværelse, men havde stadig hver deres værelse. ”Yuuka!” hun hamrede ivrigt på døren. ”Vi kommer forsendt! River er ikke vågnet endnu. Vi er nød til at få ham op! Please gå ind og væk ham!” hun ville høre hvordan høje hæle ville klikke rundt på gulvet. Denice var altid stresset hvis hun gik frem og tilbage.
Hvis Yuuka bankede på ved River, ville han åbne døren med håret sat op i en uglet bon og et par boxershorts. Han gned sig i øjnene. ”Lad mig gætte, Denice satte alarmen for sent igen huh?” han lænede ansigtet imod dørkarmen imens han klukkede. ”Jeg skal nok være klar om lidt.” han smilte forførende til hende, hvorpå han skulle til at lukke døren i.

Xander rystede på hovedet. Her fandt han en tandstik frem og rensede sine tænder. ”Nej, jeg mener at jeg vil give dig ekstra penge, så du kan starte en uddannelse, hvis det altså stadig er det du vil.”
Han begyndte at lysne sit slips en smule. ”Vi kan sagtens have et væddemål, men ikke omkring sengen, du sover ved siden af mig…” han bed sig i fingeren imens han kiggede op og ned af hende. ”hmmm… vi kunne vædde om at hvis jeg vinder, så skal din kjole være kortere i morgen og hvis du vinder, får du sengen for dig selv?”
Så snart hun gik hen for at røre ved glasset, sprang han ud af sengen og fjernede hendes hånd. ”Yup, det er ægte. Ikke røre ved det min skat.” så snart hun så op på ham ville han blinke til hende.

I det Haru lagde sig bedre til rette, smilte han stort og kærligt til hende. ”Bare rolig, bare sig til dørmanden at det er Haru og jeg ville lukke dig ind med det samme.” han satte sig i den anden sofa og tændte sin bærbar. Herfra kunne han arbejde en smule hjemmefra med regnskabet. ”Bare bliv her lidt endnu.” han så hen på hende med et smil. ”lad mig gøre dig en tjeneste.”
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 3 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Haru Tirs Aug 21, 2018 7:37 pm

Yuuka vågnede forsigtigt op igen, hvor hun forsigtigt kravlede ud af sengen. "Jeg oppe! jeg skal nok..." Hun gabte kort. "Jeg skal nok vække ham." Lød det kærligt fra hende, hvor hun roligt kom op og stå. Hun gik træt rundt for at tage sin morgenkåbe på først, hvis hun var heldig kunne hun nå at tage tøj på efter hun havde vækket ham.
Forsigtigt kom hun til Rivers værelses dør og bankede forsigtigt på døren mens hun lukkede kåben omkring sig. "River..." Lød det udmattet fra hende, håret var en smule uglet og dækkede den ene del af hendes ansigt da han åbnede døren ville øjnene se op på ham.
En lille rødmen sprede sig over hendes kiinder i det hun så den fine overkrop stå nøgen foran hende. "Je-Jeg skulle selv have sat en alarm." Lød det forsigtigt fra hende. "Okaii... Jeg skynder mig tilbage så." Lød det kærligt fra hende, hvor hun gik tilbage på sit værelse for at tage samme kjole på. Hun havde trods alt ikke andet end det outfit hun havde fået af dem, hvilket betød at hun enlig hellere ikke havde nogle andet undertøj end det hun bar lige nu.

Rose rystede på hovedet. "Jeg ville ønske jeg kunne, men det går ikke. Jeg er i en kæmpe gæld og den vokser desværre kun hver måned. Jeg har brug for at arbejde til gælden er væk og du har penge, men os der ikke har bruger hele livet på at betale den af." Lød det forsigtigt fra hende, med et lille smil på sine læber. "Men ellers havde det været sødt af dig, men alt for meget at tage imod." Lød det kærligt fra hende, hvor hun lod øjnene køre ned af hans slips.
"Kortere? Den er allerede meget kort, ville det ikke være upassende til denne fest?" Lød det forsigtigt fra hende. Hun gik forsigtigt hen til ham, hvor hun tog fat i slipset. "Jeg tror stadigvæk du har brug for at være pænt klædt." Hun rettede slipset en smule, men forsøgte forsigtigt at gøre den lidt mindre stram om hans hals. "Er det bedre?" Lød det forsigtigt fra hende. "Men ellers er det en deal... Hvis du ikke mener det er upassende." Lød det kærligt fra hende.
Hun stillede sig ved ilden og lænede sig lidt ned, med bøjede knæ og hånden rakte imod glasset. Da han tog hendes hånd rettede hun sig hurtigt op og så nu op på ham. Hans øjne var smukke, skindende og blå. Hun sendte ham et lille smil og rødmede en smule. "Ok... Undskyld, jeg tænkte hvis jeg rørte den hurtig skulle det nok gå." Lød det forsigtigt fra hende, hvor hun her svang sin hånd lidt rundt så hun nu havde fat i hans hånd og trak ham lidt tættere på sig.
Dog i det hun gjorde det rødmede hun endnu mere. "Jeg... Undskyld." Lød det forsigtigt fra hende. Hun trådte her kort tilbage.

Haru nikkede forsigtigt til hans ord. "Ok... Jeg vil forsøge at huske det." Sagde hun lavt, med en blid dog lidt hæs stemme. Han ville gøre hende en tjeneste, det kunne han da ikke mene? Kunne han? "Er du sikker. Eller, nej mange tak... Jeg vil helst ikke tage hele din hånd når du har ofret en finger." Lød det forsigtigt fra hende, mens hun her langsomt faldt mere og mere sammen, hun havde ikke sine øjne åbne, hun vidste at hun ikke kunne holde dem åbne alligevel så det kunne hun ligeså godt være ligeglad.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 3 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Josh Tirs Aug 21, 2018 8:12 pm

Yuuka var ikke den eneste som fik sig en overraskelse. River betragtede diskret den smukke Yuuka. Det var ikke til at tro at han havde en manager så smuk. Det var måske en dum ide. På et tidspunkt ville han sikkert ikke kunne modstå hende og så ville der først gå hen og blive drama imellem dem. Han smilte varmt til hende, hvorpå han ellers klædte om. Som altid bar han en af sine klassiske outfit med læderjakker, samt håret sat op på en speciel måde.
Denice stod utålmodigt og ventede på ham nede i lobbyen. ”Der er du!” Hurtigt rev hun River med sig ind i bussen, igennem de skrigende fans og bodyguards som måtte holde dyrene tilbage.

Xander klukkede svagt af hende, men dog på en kærlig måde. ”Okay, men hvis du skifter mening, så bare sig det til mig. Jeg er din kæreste i denne uge, lad mig være en der fortjener det.”
Roses spørgsmål gjorde at han bare smilte større til hende. ”Nej, du må heller end gerne tage en på der er kortere. Det er skam ingen der siger noget til. Jeg tør vædde på at brudens brudekjole også er kort anyway.” den sidste kommentar blev lidt hvisket for ham selv.
I det hun trak ham ind til sig, spærrede han øjnene op og startede med at rødme en smule. Dog blev det hurtigt til et kækt smil. Et kækt og forførende smil. Så snart hun trådte tilbage, trak han hende ind til sigen og begyndte at danse rundt med hende. ”En lille dans min kære?” han blinkede forførende til hende.

Joaquin undlod bare at svare hende denne gang. Mest fordi hun skulle kunne sove. Hvilket ikke lykkedes, hvis han blev ved med at snakke til hende. Han endte nu bare med at sidde og stirre på skærmen. Han ville lade Haru sove i så langtid hun nu havde brug for.
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 3 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Haru Ons Aug 22, 2018 8:00 pm

Yuuka havde hurtigt fået skiftet sit tøj om igen, hvor hun nu stod og ventede sammen med Denice. De begge måtte trippe en smule til River endelig valgte at komme frem igen. Denice greb ham og trak ham med sig, mens Yuuka ivrigt forsøgte at følge med dem begge, disse sko var en smule svære at gå i. Lidt for høje i følge hende, men damn hendes ben havde aldrig set bedre ud.
Så snart de kom ind i bussen ville der være en smule morgen mad til dem alle, mest bare en sandwich. "Jeg har lavet dit skema for i dag, bare så du kan se det igennem. Selvfølgelig vil jeg være ved din side hele tiden, men bare så du ved hvad du skal være klar på." Lød det kærligt fra hende. Roligt rettede hun på sit hår og forsøgte at få det til at sidde ordentlig.

"En der fortjener det?... Du burde for det første ikke betale en kvinde for at komme sammen med dig, du fortjener allerede en person." Lød det spørgende fra hende, hvor hun kort sendte ham et blidt smil. "Du fortjener så meget andet end en kvinde som mig der enlig får penge ud af din lomme." Lød det blidt fra hende, hvor hun rettede sit hår en smule og sendte ham et kærligt smil.
"Men denne har en slishe of hvis den bliver kort ville det bare vise meget mere ben og hud." Hun lagde hovedet lidt på skrå, hvor hun sendte ham et lille smil. "Men det kræver at vi skal ud og købe en anden kjole hvis det er... Og det vil kun være hvis du er villig til at betale for det, for jeg har ikke tænkt mig at købe noget så dyrt som det." Hun sendte ham et kærligt smil, hvor hun lagde hovedet på skrå.
Da han trak sig tættere op af ham, så hun lidt forsigtigt på ham. Hun så lidt forsigtigt på ham, hendes store brune øjne lyste op som en hvalp der tiggede efter mad. Hun lod sin ene hånd lægge sig på hans brystkasse, hvor hun roligt lod øjnene køre ned på sin egen hånd og derefter op i hans øjne. "Dans? eehh... JEg er ikke så god til at danse, eller jeg kan danse par dans, men alene er jeg som en flodhest på et dansegulv." Lød det en smule lavt fra hende.

Haru vågnede enkelte gange op på grund af varmen, hvor hun måtte sætte sig lidt op og sidde uden tæppet inden hun lagde sig ned fordi det blev for koldt igen. Hun havde behov for at sove men havde meget svært ved at sove igen. Hun rettede sig op og rejste sig lidt op for at tage noget vand, hun rystede en smule men ikke så meget at hun virkede omtåget. Hun gik derefter tilbage til sofaen og satte, sukkede dybt og tog sig til panden.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 3 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Josh Ons Aug 22, 2018 8:51 pm

Tour bussen:
https://wir.skyrock.net/wir/v1/resize/?c=isi&im=%2F5981%2F86075981%2Fpics%2F3164529428_1_2_NUA8nzxS.jpg&w=515
Så snart de var inde i bussen, snuppede River en sandwich og satte sig ellers i den røde sofa. Imens Yuuka snakkede, betragtede han skemaet og tog en bid af sin sandwich. ”Okay… det ser ud til at jeg kun har en lille halv time til at kigge forbi Bostons største musikbutik…” han lagde skemaet på sofabordet og lænede sig tilbage. ”Som altid er dagene pakket.” han pustede sit hår væk fra ansigtet.
Denice klukkede og bladrede ellers videre i sit magasin. ”Det er ved det sædvanlige River. Der er sjældent fritid i denne branche.”
River nikkede og så ellers kort hen på Yuuka.

Xander viftede hurtigt med hånd. ”Oh, no no… ikke en rigtig kvinde. Hvis man finder en, ender de bare med at knuse dit hjerte ved at være utro med din bror.” opgivende så han ud af vinduet. ”Desuden, vil jeg heller betale en sød pige som dig, der har rent faktisk brug for pengene end en eller anden bitch.”
Snakken om kjolen var begyndt at kede ham. Kunne hun ikke bare være enig, så kunne de købe den skide kjole og komme videre. Han grinte kærligt af hende. ”Jeg skal nok betale, du kommer til at se strålende ud, vi er begge tilfredse.” han klikkede med tungen og blinkede til hende.
Uden hun behøvede at kunne danse, snurrede han hende elegant rundt og trak hende ind til sig igen. ”I så fald er du den smukkeste flodhest jeg nogensinde har set. Bedre end alle de tynde pinde der danser rundt ude på gulvet.”

Joaquin kom ud fra badeværelset i det han bemærkede hun var vågnet. ”Oh hey…” Hans hår var vådt, et tegn på at han havde været i bad. ”Har du det bedre… jeg kunne have lyst til en pizza, hvad med dig?” Han satte sig foran pc’en igen.
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 3 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Haru Ons Aug 22, 2018 9:13 pm

Yuuka så lidt undskyldende på ham. "Over booker jeg? Burde jeg ikke gøre så meget.... Jeg er en smule urolig på om jeg presser dig for meget og om du ikke har nok pauser." Lød det forsigtigt fra hende, hvor hun så ned på papiret. "Alle dine dage er ca så booket som denne, hvis det er et problem lover jeg ikke at gøre det igen, jeg skal nok forsøge at lære af mine fejl." Lød det forsigtigt fra hende, hun så ned i papiret en smule nervøst.
Dog Denices ord fik Yuuka til at se en smule forvirret på hende. "Men hvis han overarbejder kan han miste stemmen det er vigtigt at falde til ro, og pauser for at han ikke over belaster stemmen." Lød det forsigtigt fra hende. "Jeg skal forsøge at købe noget te til dig, på den måde kan jeg sørger for at din stemme får lidt ro." Lød det roligt fra hende.

"Eh." Lød det forsigtigt fra hende. Havde hans eks været ham utro med hans bror, det var trist og meget skidt. "Det jeg ked af men sådan er alle kvinder ikke." Lød det forsigtigt fra hende. "En eller anden bitch?..." Hun sendte ham et lille smil. "Du burde finde din egen pige i stedet for dette. Du bruger penge på en der bruger tiden på gaden, du kunne finde en der ville være meget billigere i drift." Lød det kækt og varmt fra hende. "En pige der ville bruge tiden på dig gratis og måske kræve et varmt måltid enkelte gange, hvilket er billigere end min time løn." Lød det kærligt fra hende.
DA han snurrede hende rundt, svang kjolen en smule ud for derefter at falde om hendes ben igen. Hun grinte kærligt, hvor hun lod en hånd lægge sig på hans skulder, den ene pegefiinger der kort nussede hans kæbe. "Måske vi skulle gå tilbage og spille golf, så jeg kan få en seng for mig selv. " Lød det kærligt og drillende fra hende.
Så snart de ville være der ude ville de gå rundt og spille golf, Xander, hende og hans nye mor og far. Rose var ikke dårlig til spillet, men bestemt hellere ikke ligeså god som håbet.

"Sure pizza lyder fint for mig. Jeg har det virkelig skidt dog, så du skal ikke købe for meget til mig." Lød det forsigtigt fra hende, hvor hendes øjne så lidt foruroligt ned på sine egne hænder. "Har du noget smertestillende? Jeg har det skidt og mit hoved dunker." Lød det forsigtigt fra hende, hendes øjne løb ned af ham. "Du har været i bad?" Lød det kærligt fra hende.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 3 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Cloud Ons Aug 22, 2018 9:56 pm

Så snart Yuuka begyndte at undskylde, kastede River mm&s hen på hende, dog med et kærligt smil på sine læber. ”Eye ey, manager. Det er mit job, jeg skal ikke brokke mig… jeg sidder her i en luksus bus, med en sandwich i hænderne og en masse skrigende fans løbende efter bussen.” her rullede han gardinet væk fra vinduerne, kun for at vise hvor langsomt bussen kørte, fordi chaufføren ikke ønskede at køre de skrigende zombier ned. Tøser hamrede på vinduerne imens de skreg hans navn. Han vinkede her til dem, hvorpå han rullede for igen. ”Men sure, en fri dag kunne være rart. Bare så vi kunne tjekke Boston ud?” han så hen på Yuuka med et kækt smil.

Xander smilte svagt. ”Det kan du have ret i… du er ikke en.” store blå øjne så op på hende med et kærligt glimt. Han flirtede en smule med hende ja. Men hvordan skulle han kunne lade være? ”Og det du sidder og siger lige nu… lyder rart. Specielt det med det varme måltid.”
Rose var en dejlig kvinde. Dette skulle nok blive en god uge. ”Og din timeløn er skam det værd. Du er et lys i dette… mørke, underlige, fornemme sted kaldet mit folk.” han gjorde en brækkelyd og grinte derefter.
Fingeren der nussede hans kæbe fik ham til at lukke øjnene nydende i, til hun nævnte golfspillet. ”Fint, fint… og hey unge dame, hvem siger at det er dig der vinder?” han snurrede hende rundt en sidste gang, hvorpå han ellers beholdte hendes hånd i sin og gik mod døren.
Dagen blev hyggelig, takket være Rose. Dog var det bruden der endte med sejren i minigolf og alle blev nu bedt om at dukke op til at drikke champagne i festteltet.

Joaquin smilte og nikkede til hende med hensyn til pizzaen. ”Hvad for pizza vil du ha? Bare så jeg er sikker på at jeg ikke køber noget du ikke vil spise.” han sad og tyggede i sin underlæbe, til hun spurgte om han havde været i bad. Her så han hen på hende med et varmt smil. ”Yup, frisk og ny vasket… thats ma cologne.” han smilte kækt til hende.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

Rich and Poor peoples lives and dies as one. - Page 3 Empty Sv: Rich and Poor peoples lives and dies as one.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum