Tokyo City
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Seneste emner
» Apocalypse vol. 2.
Cops of NYPD. - Evaline - - Page 2 EmptyTirs Feb 18, 2020 12:08 pm af Erina

» Highway through the dangerzone!
Cops of NYPD. - Evaline - - Page 2 EmptyLør Feb 15, 2020 1:48 am af Haru

» Apartment issues.
Cops of NYPD. - Evaline - - Page 2 EmptyLør Feb 15, 2020 1:33 am af Haru

» Highschool over again!!
Cops of NYPD. - Evaline - - Page 2 EmptyFre Feb 14, 2020 10:06 pm af Haru

» A new univers... - Joaquin-
Cops of NYPD. - Evaline - - Page 2 EmptySøn Jan 19, 2020 12:16 am af Haru

» Office flirts
Cops of NYPD. - Evaline - - Page 2 EmptyTors Jan 09, 2020 1:42 am af Haru

» Apocalypse
Cops of NYPD. - Evaline - - Page 2 EmptyTors Jan 09, 2020 1:05 am af Haru

» Forget me not. -Zack-
Cops of NYPD. - Evaline - - Page 2 EmptyTirs Nov 26, 2019 12:35 am af Chain

» The demon and the angel -James-
Cops of NYPD. - Evaline - - Page 2 EmptyTors Okt 31, 2019 1:32 pm af James


Cops of NYPD. - Evaline -

2 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Cops of NYPD. - Evaline - - Page 2 Empty Sv: Cops of NYPD. - Evaline -

Indlæg af Jacob Tirs Feb 07, 2017 8:53 pm

Var det underligt at han ønskede det skulle blive noget mere? At han måske håbede på, at han kunne dreje hendes hoved langt væk fra at de skulle spise og måske nu i stedet, at de kunne gentage aftens hændelser? Så da hun kørte hånden under trøjen, ville hun kunne mærke huden sitre under hendes fingre. Da hun svarede ham, var det som en sød og kildende følelser hen over hans læber. Så hun kunne godt vende sig til at blive kaldt prinsesse?
"I så fald, må jeg begynde at kalde dig det," sagde han lavt og drillende. Igen skulle han til at kysse hende og mærkede hvordan trøjen blev løftet højere op, samt hvordan hun pressede sig imod ham. Det næste hun hviskede, fik kinderne til at blusse op og hjertet til at banke kraftigt. Hun havde altså haft den samme tankegang som ham? Og.. han ville kunne huske det sagde hun. Læberne var så tæt på, hele kroppen sitrede efter hende og han følte bare for at forsvinde væk sammen med hende.
"Ja," hviskede han og pressede nu læberne imod hendes, udviklede kysset til at være lidenskabeligt og sødt, imens hænderne begyndte at trække trøjen af hende.
Pizzaerne stod nu for sig selv og blev kolde.

Efter hændelsen, havde han haft trukket et tæppe over dem, imens hun lå ovenpå ham i sofaen og de begge så hen imod tv'et. Lyden var ikke særlig høj og han kunne ikke rigtig høre hvad de sagde, alt han kunne høre var sit eget hjerte der bankede voldsomt af sted! Det havde føltes fantastisk! Alt over det!
Han drejede hovedet og kyssede hendes kind, hvorpå han lod en hånd lege med det mørke og bløde hår. "Vi har ladt pizzaerne blive kolde huh?" spurgte han drillende og lænede sig op for at kysse hendes kind. Stadig var kinderne røde og der var et blidt lag af sved i hans ansigt.. Bukserne og tank toppen var.. endt et eller andet sted. Det samme galt hendes tøj.
Jacob
Jacob
Noob
Noob

Antal indlæg : 218
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Cops of NYPD. - Evaline - - Page 2 Empty Sv: Cops of NYPD. - Evaline -

Indlæg af evaline Tirs Feb 07, 2017 9:21 pm

Han sitrede under hendes hænder, hvilket fik hende til at smile imod hans læber. Han ville vænne sig til at kalde hende prinsesse, hvilket var meget morsomt. Nogle ville se det som at blive set ned på, da en prinsesse altid var i nød, og havde brug for hjælp. Men på den anden side, så Evaline dem mere, som en kvinde der havde folk hun kunne stole blindt på. En person som aldrig ville vige fra hendes side, og ægte troskab, hvilket var fantastisk. Mere kunne hun ikke ønske sig.
Blidt så hun ned på hans læber, og derefter op på hans, mens hun blidt fugtede sine læber. "Fantastisk." Lød det lavt fra hende, inden hun valgte at hive trøjen af ham, og kyssede ham nu dybt, mens hun ivrigt hev bukserne af ham, dog fumlede hun en smule med hans bælte, inden hun fik dem trukket ned. Hurtigt hev hun trøjen over hovedet, og kyssede ham endnu engang dybt.

Evaline lå nu og nussede Jacobs bryst, mens de begge lå og så tv. Der var kommet en film på, alle for 3 sad nu og spillede. Mens hun ellers bare lyttede til hans blide hjerteslag. Forsigtigt nussede hun hans bryst, til han kyssede hendes kind. Hun smilte, inden hun blidt kyssede hans læber. Dog da han nævnte pizzaen, så hun kort på den og smilte. "Kold pizza, smager nu også meget godt... Men hvis det er et problem, kan jeg godt starte ovnen og varme den op igen?" Hun trak sig en smule op, begge var en smule svedige, hvilket fik dem til at klistre en smule imod hinanden.
Hun kyssede hans pande igen, inden hun fjernede sig fra ham. Hun gik udenom sofaen, og fandt sjovt nok hans tanktop, dog i stedet for at give den til ham, tog hun den selv på. Her tændte hun for ovnen, og flyttede nogle pizza bakker ud fra ovnen, inden hun gik tilbage for at hente deres pizzaer. Hun havde enlig kun nået at tage en stor bid af et stykke. Hun sukkede blidt, inden hun smed dem ind i ovnen. Med mindre han ikke ønskede at have sin pizza i ovnen, så ville hun enlig bare lade den stå og kun varme sin egen pizza op igen.
evaline
evaline
Baka

Antal indlæg : 186
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Shiseru tamashī Village

Tilbage til toppen Go down

Cops of NYPD. - Evaline - - Page 2 Empty Sv: Cops of NYPD. - Evaline -

Indlæg af Jacob Tirs Feb 07, 2017 10:00 pm

Kold pizza var nu også meget lækkert og det var skam det værd, at den var gået hen og blevet kold. Med et blidt smil og en beroligende vejtrækning, kyssede han blidt hendes læber og så derefter hen på skærmen igen, til hun foreslog at hun kunne varme dem op. Han nåede ikke at svare hende, før hun fjernede sig fra ham og den dejlige varme forsvandt. Selv satte han sig nu op og bemærkede nu hvor øm han var i kroppen, de var måske også gået en smule hårdt til den. Med et drømmende smil, bed han sig i underlæben og fulgte hver en bevægelse hun gjorde med øjnene.
”Hey, min trøje,” sagde han drillende efter hende og tog derefter benene ud over sofaen, hvor han her fandt sine bukser og tog dem på, for at følge med hende ud i køkkenet. Her lagde han armene om hende bagfra og kyssede hendes skulder. ”Det er altid noget at vi ikke skal arbejde før mandag.”
De havde været så heldige at få to fridage, siden de havde arbejdet på fuld tryg de seneste par dage og desuden hjalp det også, at Evaline var datter af chefen. ”Hvis du altså ikke har noget imod at bruge dem sammen med mig.”
Den dejlige duft af pizza spredte sig nu endnu engang rundt i lejligheden. Det var egentlig først nu at han kom i tanke om noget. De havde fuldstændig glemt beskyttelse!?
”Uhm, det måske et underligt spørgsmål… men er du på p-pille?” spurgte han en smule flovt.
Jacob
Jacob
Noob
Noob

Antal indlæg : 218
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Cops of NYPD. - Evaline - - Page 2 Empty Sv: Cops of NYPD. - Evaline -

Indlæg af evaline Tirs Feb 07, 2017 10:19 pm

Evaline smilte blidt, da han lagde armene omkring hende. "Arbejde?... Vi er undercover, vi er på arbejde hver eneste dag... vi får først fri, når vi kommer længere ind og har fanget de andre." Hun lagde sine hænder på hans. Hun mente det selvfølgelig ikke, da hun udemækret godt vidste at de ikke måtte være nede på skatebanen alle dage, da det betød at folk ville finde det mistænkeligt. Men de måtte hellere ikke komme tilbage på politi stationen, før sagen var opklaret. Hun lagde hovedet lidt på skrå, da han blidt kyssede hendes skulder.
"Nej, jeg kan ikke lide at tage piller, så jeg tager intet." Hun så kort ned på ovnen, inden hun vende sig om og kyssede ham blidt. "Hva nu da?" Hun smilte til ham, inden hun skubbede ham væk og fandt to nye colaer i sit køleskab. Køleskabet var enlig fyldt op med colaer, og få pizza bakker, samt en enkelt borrito. Som hun hev ud og smed i en overfyldt skraldespand. Hun vaskede derefter sine hænder, inden hun så rundt. "Noget du har lyst til? Jeg kan leje en film, hvis det er? Ellers har jeg vidst nok viaplay." Hun smilte stort til ham, hvor hun lænte sig op af køkkenbordet. Vasken var fyldt op med tallerkner og gafler, samt nogle glas. De var godt nok skyllet af, men stadigvæk en smule beskidte.
evaline
evaline
Baka

Antal indlæg : 186
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Shiseru tamashī Village

Tilbage til toppen Go down

Cops of NYPD. - Evaline - - Page 2 Empty Sv: Cops of NYPD. - Evaline -

Indlæg af Jacob Lør Apr 22, 2017 3:37 pm

Alt det hun lige havde sagt om at de ikke rigtig havde fri før sagen var løst, blev fuldstændig skubbet til side, i det hun sagde nej til at være på p-pille. Man kunne endda se frygten inde i hans blå øjne. Hvad havde han lige tænkt på!? Hvordan kunne han gøre sådan noget uden at sikre sig der var en form for beskyttelse først!? I går aftes havde han været fuld, men for blot en lille halv time siden, havde der ingen undskyldning været. Så da hun forsøgte at dreje emnet over på noget andet, løftede han en hånd og viftede lidt med den.
”Hvad mener du med: Hva nu da?” spurgte han og så en smule panikslagen på hende. ”Vi har lige gjort det uden beskyttelse! To gange endda… jeg kan have gjort dig gravid, bekymre det dig overhovedet ikke?”
Det rodede opvask med køkkenbordet blev ignoreret, for alt han kunne danne i sit hoved lige nu, var tanken om at hun kunne være gravid og at de derfor vil være i store problemer. ”Jeg er ikke klar til at være forældre, det bliver jeg nok aldrig…” Han gned sine tindinger. ”Det kan kun ende galt det her… hvordan kunne jeg være så dum, bare sådan springe ud i den slags uden beskyttelse!” Ja, han snakkede til sig selv.
Det var bare overraskende for ham, hvordan den tanke havde fløjet fuldstændig forbi ham! Og han skulle forestille at være en politimand!?
Jacob
Jacob
Noob
Noob

Antal indlæg : 218
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Cops of NYPD. - Evaline - - Page 2 Empty Sv: Cops of NYPD. - Evaline -

Indlæg af evaline Tirs Apr 25, 2017 11:01 pm

Evaline ignorede måske hans nervøsitet en smule. Ja ja han var nervøs, men det burde han virkelig ikke være. Måske hun skulle fortælle ham, at hun ikke kunne blive gravid. Dog var dette udtryk ret så sjovt at se på ham, han var altid så hård og rolig, men lige nu var han nervøs og forvirret. "Jeg mener, hvad er problemet?" Lød det fra hende, mens hun smed burittoen ud.
Evaline sukkede blidt over hans ord. De gjorde hendes som sådan ikke noget, da hun ikke rigtig ønskede at have børn selv. Jo hun kunne godt lide børn og hun drømte engang om at få en eller to måske, men den drøm blev vidst kun skabt da hun fik at vide hun ikke kunne få børn. Hun fjernede håret fra sit ansigt, hvor hun lagde sine hænder på hans hofter, inden hun gik tættere på ham. "Det rigtigt, du har helt ret... Måske vi skulle tage en ekstra omgang, bare for at sikre os at jeg er gravid." Lød det drillende fra hende, inden hun ville rykke tættere på hans læber. Hun var dog godt klar over at han sikkert ville skubbe hende væk, eller træde væk. Hun fugtede kort sine læber, inden hun gik væk fra ham hvis han altså skubbede hende væk. "Du behøver ikke være så bange... Jeg kan ikke få børn." Hun satte sig på sofaens ryglæn. "Jeg er ikke i stand til at få børn, så beskyttelse er ikke noget jeg har brug for... Så du behøver ikke at panikke på den måde, selvom jeg finder det en smule sødt at du panikker så meget." Hun smilte kærligt til ham, inden hun lagde hovedet på skrå. "Men..." Hun skyndte sig at sige men, før han sagde noget. "Jeg er ret følsom omkring det... Så jeg ville sætte pris på at du ikke siger det til nogen, eller snakker om det..." Hun så en smule intenst på ham, som et tegn på at hun mente det.
Hun var trist over ikke at kunne få børn, da hun følte sig en smule ubrugelig, som om hun manglede noget. Præcis som han sikkert ville føle, hvis han ikke havde nogle testikler.
evaline
evaline
Baka

Antal indlæg : 186
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Shiseru tamashī Village

Tilbage til toppen Go down

Cops of NYPD. - Evaline - - Page 2 Empty Sv: Cops of NYPD. - Evaline -

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum