Tokyo City
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Seneste emner
» Apocalypse vol. 2.
!!A crazy babysitter!! - Page 3 EmptyTirs Feb 18, 2020 12:08 pm af Erina

» Highway through the dangerzone!
!!A crazy babysitter!! - Page 3 EmptyLør Feb 15, 2020 1:48 am af Haru

» Apartment issues.
!!A crazy babysitter!! - Page 3 EmptyLør Feb 15, 2020 1:33 am af Haru

» Highschool over again!!
!!A crazy babysitter!! - Page 3 EmptyFre Feb 14, 2020 10:06 pm af Haru

» A new univers... - Joaquin-
!!A crazy babysitter!! - Page 3 EmptySøn Jan 19, 2020 12:16 am af Haru

» Office flirts
!!A crazy babysitter!! - Page 3 EmptyTors Jan 09, 2020 1:42 am af Haru

» Apocalypse
!!A crazy babysitter!! - Page 3 EmptyTors Jan 09, 2020 1:05 am af Haru

» Forget me not. -Zack-
!!A crazy babysitter!! - Page 3 EmptyTirs Nov 26, 2019 12:35 am af Chain

» The demon and the angel -James-
!!A crazy babysitter!! - Page 3 EmptyTors Okt 31, 2019 1:32 pm af James


!!A crazy babysitter!!

2 deltagere

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

!!A crazy babysitter!! - Page 3 Empty Sv: !!A crazy babysitter!!

Indlæg af Noa Fre Jan 18, 2019 7:30 pm

Det var tidligt om morgen, at den unge Noa kravlede ud af sengen og gik nedenunder. Han begav sig egentlig kun derned fordi han kunne høre sin mor. Samt dufte den dejlige duft af morgenmad. Da han så hvor træt hun var, satte han nuttet hovedet på skrå. ”Mor... er alting som det skal være?” Den søde lille stemme han bar var ikke til at stå for.

River gjorde bare et lille av, som Yuuka nev ham. Han havde da ret. Det kunne ske for Rain og det ville være det værste der kunne ske. ”Okay okay... du har ret... vi er der til at beskytte hende... men ja, jeg... jeg føler bare at jeg ikke altid kan være der.” Han aede sin lille Rain over hovedet. ”Forstår du... jeg ved godt at det ikke er muligt at beskytte hende imod alt... men ja... jeg...” han sukkede. ”Ikke mere om det. Alt det her bliver lagt bag os... Jeg, jeg hader at tænke på det...” Det var alle mulige ord der bare kom ud af munden på ham.
De endte med at gå i seng. Og det lykkedes dem kun at få lidt søvn. Rain vågnede op med Mareridt op til flere gange. River måtte berolige hende. Men i det mindste tissede hun ikke i sengen denne gang.
Noa
Noa
Baka

Antal indlæg : 60
Join date : 24/04/18
Hjemsted : With my mom and father

Tilbage til toppen Go down

!!A crazy babysitter!! - Page 3 Empty Sv: !!A crazy babysitter!!

Indlæg af Rain Fre Jan 18, 2019 7:46 pm

Haru så lidt overrasket på Noa, hvor hun kort sendte ham et beroligende smil. "Godmorgen.... Alt er som det skal være, jeg er bare lidt træt." Lød det kærligt fra hende, hun gik hen til ham og satte sig på hug foran ham, hvor hun roligt nussede hans hoved. "Du tidligt oppe, er du ikke træt? Far sover stadigvæk." Lød det blidt fra hende, hvor hun kyssede hans pande. "Jeg laver bare lidt morgenmad, det tager lidt tid før det er færdig dog." Lød det blidt fra hende.
Det var enlig bare lidt æg og frugter, samt bacon til Joaquin. Ville ikke tage meget lang tid, men hun var træt og chancen for at hun ødelagde maden var stor.

Yuuka kyssede kort River, hvor hun ellers så ned på Rain. Hun sov sødt, men det virkede alligevel underligt at hun kunne sove. Yuuka havde ikke oplevet det Rain havde, men hun havde svært ved at sove mens Rain sov sødt og uskyldigt.
Kort nussede Yuuka Rains hoved og da de alle faldt i søvn lå Yuuka med ryggen til dem og Rain der vågnede i sæt vækkede også Yuuka, hvor hun sammen med River beroligede hende. Om natten når Rain skulle på wc ville hun hellere ikke gå alene, hvilket gjorde at hun vækkede River for at han skulle følge med hende.
Yuuka tilbød tit at hun kunne gå med men Rain nægtede det, det var ikke sikkert hvis det ikke var hendes far. Hvilket bare fik Yuuka til at smile og så drillende mod River. Som en lille hån til at han skulle ud af sengen og hun bare kunne nyde søvnen lidt længere.
Rain
Rain
Baka

Antal indlæg : 60
Join date : 18/04/18
Hjemsted : With mom and dad.

Tilbage til toppen Go down

!!A crazy babysitter!! - Page 3 Empty Sv: !!A crazy babysitter!!

Indlæg af Noa Fre Jan 18, 2019 8:37 pm

Noa lænede sig imod hendes dejlige varme. Han smilte stort og gik hen til hende, for at kramme hende ind til sig. ”Jeg kunne ikke sove mere... også kunne jeg dufte æg... så jeg gik nedenunder.” Han gemte sig væk i hendes favn. ”Jeg har mareridt... hele tiden... tror du nogensinde at de vil forsvinde?” Nysgrrigt tittede hans hoved frem i hendes favn. ”Vil jeg blive ved med at have disse drømme?”

River bliv tit vækket. Dog blev han ikke sur, det var for hans datter. Derfor rullede han ud af sengen, samlede sin lille pige op og tog hende med ud på badeværelset. Han smilte bare drillende til Yuuka. Han tog det egentlig bare som en sejr at det var ham hans datter ønskede der skulle beskytte hende. På den anden side, Yuuka fik søvn. Men, han forstod godt Rain. Hun var bange og han var den som skulle beskytte hende.

Den næste morgen, forsøgte River at sove længe. Men i det Rain igen skulle tisse, valgte han bare at være tidlig op sammen med hende. Her sad de og læste i en bog sammen. Lavede mad sammen og ellers forsøgte han at lærer hende at spille guitar. Rain var den eneste der måtte røre hans guitar. Ingen andre. Selvfølgelig måtte hun kun være i nærheden af den når han var der.
Noa
Noa
Baka

Antal indlæg : 60
Join date : 24/04/18
Hjemsted : With my mom and father

Tilbage til toppen Go down

!!A crazy babysitter!! - Page 3 Empty Sv: !!A crazy babysitter!!

Indlæg af Rain Fre Jan 18, 2019 9:13 pm

Haru så trist mod ham da han snakkede om sine uhyggelige drømme, hvilket fik hende til at samle ham op og sætte ham på bordet ved siden af panderne. "De forsvinder og indtil de er væk sover du bare hos Joaquin og jeg.... Du skal ikke tænke meget over det, vi er her til at beskytte dig uanset om det er i dine drømme eller her." Hun kyssede hans pande, hvor hun bag efter slog æggene ud på panden og hælde lidt salt og peber over det.
"Vil du have noget at drikke?" Lød det blidt fra hende, hvor hun roligt fandt lidt æble juice frem. Hvis han gerne ville have noget ville hun finde et glas frem til ham og hælde op til ham og hende selv.

Yuuka tog det ikke så ilde op om aften, da hun meget hellere ville sove og River var vampyr han behøvede jo ikke søvn overhovedet, dog om morgen var hun lidt træt af at Rain hellere ville sin far end hende.
Yuuka sov videre da Rain og River stod op. Rain gik lidt rundt med River også snart de læste bøger gik Rain meget op i at hun ville læse for River, dog var det en nem børnebog hun læste højt fra. Kort tid endte de dog med at spille guitar, hun havde små arme men kunne sagtens holde den. Hendes hænder bevægede sig over strengene ikke at hun var vildt god til det, men der var trods alt en grund til at River var i gang med at lære hende det.
Yuuka kravlede ud af sengen og gik elegant ned af trappen for at blive mødt af det sødeste syn af sin datter imellem sin fars ben, mens han forsøgte at lære hende at spille og holde hans guitar. "Hygger i." Lød det blidt fra hende, hvor hun gik hen og kyssede River, ved blidt at rive hans hår så han lænede hovedet tilbage og derefter kysse Rains hoved. "Har i spist? Eller har Rain spist? Skal jeg lave noget?" Lød det kærligt fra hende.
Rain
Rain
Baka

Antal indlæg : 60
Join date : 18/04/18
Hjemsted : With mom and dad.

Tilbage til toppen Go down

!!A crazy babysitter!! - Page 3 Empty Sv: !!A crazy babysitter!!

Indlæg af Noa Lør Jan 26, 2019 1:41 am

Noa smilte af sin mors ord. Herpå indsnuste han den dejlige duft af æg fra panden. Som hun spurgte om han ville have noget at drikke, nikkede han og tog ellers glædeligt imod glasset med Juice. Han tømte det hurtigt og betragtede ellers sin mors madlavning. De var der altid til at beskytte ham. Hans forældre var fantastiske. Nok havde River reddet dem, men han syndes også stadig at hans egne forældre var helte.

River smilte, som Yuuka hev ham i håret, for at få hovedet tilbage, så hun kunne give hans læber et kys. Han kyssede hende her tilbage og smilte til hende, før han vendte sit fokus på Rain igen, der stadig sad med guitaren. ”Ja, vi hygger rigtig meget. Hun er et naturtalent.” sagde River, som Yuuka begyndte at nærme sig køkkenet. ”Vi har skam spist skat, men jeg tror gerne Rain er interesseret i en snack mere... tror jeg da i hvert fald ikke at hun siger nej til.” Her så han spørgende ned på sin datter for derefter at kysse hendes hoved. ”Har du sovet godt sovetryne?”
Noa
Noa
Baka

Antal indlæg : 60
Join date : 24/04/18
Hjemsted : With my mom and father

Tilbage til toppen Go down

!!A crazy babysitter!! - Page 3 Empty Sv: !!A crazy babysitter!!

Indlæg af Rain Søn Jan 27, 2019 1:22 pm

Haru smilede til Noa mens hun lavede mad, hun hælde gerne mere juice op til ham da han tømte glasset og så snart æggende var færdige ville hun lave bacon til Joaquin. Hun fandt noget brød frem og skar det ud. "Kan jeg få dig til at vække din far? Der er mad lige om lidt." Lød det blidt fra hende, så snart han gik væk ville hun begynde at dække bord og ellers øse maden op på tallerknerne.
For hende var kødet så underligt at lave, mest fordi hun ikke måtte spise det, men Joaquin var så glad for det at hun hellere ikke ønskede at han skulle miste det, plus han ville nok heller vælge hende fra end hans bacon. Hun smilede kort over tanken.

Yuuka smilede kærligt til River, hvor hun gled hånden over hans skulder mens hun gik mod køkkenet. Stuen var trods alt et med køkkenet, så de kunne stadigvæk snakke sammen. "Så finder jeg en snack til hende." Lød det kærligt fra hende, hvor hun ellers rodede lidt i skabene.
"Jeg sov fint mange tak." Lød det kækt fra hende.
Rain sad med guitaren hvor hun fortsatte med at spille melodien >>Jeg har fanget mig en myg<<.... Dog som hun begyndte at spille den begyndte hun at synge, tonerne var som rystelser. Intet lød godt, guitar spillet var ikke fantastisk men ok, hendes stemme var som hos slagteren når han hukkede hovederne af kyllingerne.
Yuuka så derfor lidt overrasket mod Rain, der sad og sang, totalt tonedøv. Hun så derefter mod River, med et blik der lidt sagde wow.... Hendes tanker derefter var. *Shit hun er tone døv.... det dine gener.*
Rain
Rain
Baka

Antal indlæg : 60
Join date : 18/04/18
Hjemsted : With mom and dad.

Tilbage til toppen Go down

!!A crazy babysitter!! - Page 3 Empty Sv: !!A crazy babysitter!!

Indlæg af Noa Ons Jan 30, 2019 11:51 am

Duften af kød var altid en så fremmet duft for Noa. En loggende fremmede duft. Men dette ville han aldrig indrømme overfor sin mor. Desuden måtte han ikke få kødet. Derfor burde han nok ikke drømme om at smage det.
Som hun spurgte om han ikke ville vække sin far, nikkede han og smuttede ellers ovenpå. Det var overraskende forsigtigt, at Noa vækkede sin far og ikke på en voldsom måde som han plejede.
Lidt efter kom Joaquin ned, med Noa siddende på hans ryg som en abeunge. Joaquin gik hen og kyssede Haru kort på munden. ”Godmorgen skat... har det lykkedes dig at få noget søvn?”
Han elskede duften af bacon om morgen.

Så snart hans lille datter begyndte at synge, kunne River ikke skjule sin overraskelse overfor sin datters tonedøve stemme. Hurtigt skjulte han det for sin datter, ved at se op på Yuuka, der tydeligvis havde et dømmende blik i sine øjne. Her løftede han spørgende på sit øjenbryn. Han havde en fantastisk stemme, så det kunne bestemt ikke være hans gener!
Han så dog ned på sin datter med et smil. ”Sikke en... dejlig tone... min skat.” Havde det været alle andre end hans datter, så havde de fået at vide på den hårde måde, at de var fuldkommen tonedøve.
Noa
Noa
Baka

Antal indlæg : 60
Join date : 24/04/18
Hjemsted : With my mom and father

Tilbage til toppen Go down

!!A crazy babysitter!! - Page 3 Empty Sv: !!A crazy babysitter!!

Indlæg af Rain Ons Jan 30, 2019 12:07 pm

Haru smilede blidt til Joaquin da han kom ned med Noa. Hun kyssede ham blidt igen og vende derefter baconen om igen. Hun vippede en smule på hovedet. "Det ved jeg nu ikke, jeg vil sige at jeg fik lidt søvn her og der, men vågnede hele tiden." Lød det blidt fra hende, hvor hun øste maden op på tallerkner og lagde dem derefter på spise bordet.
"Hvad med dig?... Du sov dybt da jeg vågnede, men var du vågen det meste af aften?" Mens hun spurgte ham tog hun Noa af hans ryg. Her satte hun ham ved bordet og trak hans stol ind til bordet.
Hun lagde derefter en hånd på Joaquins brystkasse. Hvis han havde sovet i kun natbukser/Underbukser ville hun lade sine øjne løbe ned af hans overkrop, inden hun kyssede ham. Hvis han derimod havde trøje på ville hun bare lægge den på hans bryst og kysse ham kort inden hun selv satte sig ved bordet.

Rain så op på River da han sagde hun sang med en dejlig tone, hvilket bare fik hende til at smile stort til ham. Yuuka derimod satte hurtigt nogle gulerødder og agurke snacks på bordet til Rain. "Så... Hvad siger i til at lægge guitaren væk også måske spille et spil? Vi kan også vække Lily og spørger om hun gerne vil være med?" lød det blidt fra hende.
Rain nikkede bare. "Sure, men kun hvis det er Dungens og dragons...." Lød det lavt fra hende, Yuuka sukkede kort og nikkede til det.
Dungeons and dragons var så langt et spil, det var sjovt med terningerne og det at man skulle træffe valg, men det spil kunne tage dage.... Hvilket gjorde det så nemt at træde væk, men man skulle jo så spille som en anden race og uanset ens stats kunne River risikere at være en ork med flotte hænder og elendige kampevner, mens Rain kunne være stærk og fem meter høj...
Rain
Rain
Baka

Antal indlæg : 60
Join date : 18/04/18
Hjemsted : With mom and dad.

Tilbage til toppen Go down

!!A crazy babysitter!! - Page 3 Empty Sv: !!A crazy babysitter!!

Indlæg af Noa Ons Jan 30, 2019 12:18 pm

I det Haru spurgte ind til om han havde sovet godt, smilte han stort til hende og nikkede ellers. ”Ja, jeg sov overraskende godt... hvilket stadig kommer en smule bag på mig. Tror det hjalp at jeg havde jer to så tæt på mig.” Igen kyssede han hende blidt. For hver gang de kyssede, ville Noa rynke på næsen, men ellers lade Haru fjerne ham fra sin fars ryg.
Joaquin bemærkede godt hvordan Harus øjne løb ned af hans overkrop på. Det fik ham til at smile kækt og ellers kysse hende tilbage, som hun så sødt kyssede ham. Som altid var hendes læber så bløde og dejlige. Han kunne kysse dem hele tiden hvis det skulle til.
”Enjoying the view of your soon old husband, honney?” Han satte sig ved bordet og begyndte ellers at spise. Noa betragtede ham endnu engang nysgerrigt som han spiste kødet, hvilket altid fristede Joaquin til at give ham noget. Dog kom det aldrig til at ske.

Rain lyste selvfølgelig op over komplimentet. Og det lys i hendes øjne ville River gøre alt for at se. Der var aldrig nogle som skulle fjerne det lys fra ham. Som Yuuka kom ind med grøntsags snacksne, fjernede de guitaren og gjorde sig ellers klar til at spille sammen.
For at Lilly kunne være med, gik River op for at vække hende. Den trætte shapeshifter, kom nu traskende ned af trappen og gabte engang imellem. Da hun så hvad de skulle spille, sukkede hun opgivende, men satte sig ellers ved bordet.
River fandt forskellige drikkevare frem, fra kande vand til juice osv. Kort var han også fristet til at lave varm kakao, men han besluttede sig bare for at lade være.
I det de gik i gang med spillet, levede River sig meget ind i spillet som en ung magisk kvinde, der konstant søgte beskyttelse fra Rain. Det gjorde han for at drille hende, men også for at lade Rain spille en helt.
Noa
Noa
Baka

Antal indlæg : 60
Join date : 24/04/18
Hjemsted : With my mom and father

Tilbage til toppen Go down

!!A crazy babysitter!! - Page 3 Empty Sv: !!A crazy babysitter!!

Indlæg af Rain Ons Jan 30, 2019 12:27 pm

Haru smilede og kyssede ham endnu engang tilbage. "Det var godt, bedre at få søvn end at ligge søvnløs over vi er ved siden af dig." Lød det blidt fra hende. Hendes sprog havde som altid en lille accent, og den blev ekstra tydelig når hun troede hun forstod noget af det hun sagde men var i tvivl om det ville give mening.
Hans ord fik hende til at skubbe blidt til ham. "Sush it old man." Lød det blidt og en smule drillende fra hende. Hun satte sig ellers ned og smilede kærligt til ham. "Noget i har lyst til at lave? Spille, læse sammen??" Lød det blidt fra hende. Hun kunne dog kun læse elvisk, så det ville blive pænt kedeligt for sådan en som Joaquin.
Da hun så hvordan Noa betragtede Joaquin spise, lod hun sin pege finger klikke mod bordet. "Noa pas din egen tallerken." Lød det blidt fra hende.

Spillet var faktisk meget hyggeligt, Rain havde valgt sig selv som en munk, der enlig konstant følte sig ubehagelig over Rivers tilnærmelser med beskyttelse, han var stille men stærk magisk, dog meget svag når det kom til kamp med våben.
Yuuka havde valgt at være en assassin elver, der løb rundt i mørket og hjalp de andre.
Rain
Rain
Baka

Antal indlæg : 60
Join date : 18/04/18
Hjemsted : With mom and dad.

Tilbage til toppen Go down

!!A crazy babysitter!! - Page 3 Empty Sv: !!A crazy babysitter!!

Indlæg af Noa Ons Jan 30, 2019 12:44 pm

Selvom Harus sætninger ikke altid gav mening, så forstod Joaquin alligevel godt hvad hun sagde til ham. Dog kunne han ikke lade være med at smile over det. Hun var og blev hans øjesten. Den eneste ene. Han takkede så meget skæbnen for at han havde mødt hende. At de var blevet bragt sammen. Alt takket være hans arbejde. Her så han hen på Noa. Skæbnen havde også givet ham en fantastisk søn. Han havde fået hvad han havde drømt om. Hvad han havde misundet Josh for... Det var nu endelig hans eget. Her gik det op for ham, at Haru havde spurgt ham om noget og derfor så han nu hen på hende med et smil. ”Selvfølgelig. Lad os spille uno.... eller sequence, eller måske mere et spil hvor Noa kan bruge sin hjerne?” Han så her drillende hen på sin søn.
Noa rakte bare tunge af ham og havde nu for længst fokus på sin egen tallerken. Her så de store blå øjne dog op på sin mor. ”Vi kan spille et spil med quiz!”
Joaquin smilte. Præcis som han havde forudset.

Lilly havde valgt en dværg. En stærk og stædig lille dværg. Hver gang der skulle bruges kampgejst, slog hun bare ud efter folk, uden at spørge. Dette resulterede tit i at River vrissede af hende. Hun skulle spille spillet ordentligt. Ikke bare brasse ud i ting!
Dette fik dog bare Lilly til at grine triumferende og gøre sin lille stole dans. Opgivende himlede med øjnene over hende. Han kunne dog ikke lade være med at smile bare en smule.
Noa
Noa
Baka

Antal indlæg : 60
Join date : 24/04/18
Hjemsted : With my mom and father

Tilbage til toppen Go down

!!A crazy babysitter!! - Page 3 Empty Sv: !!A crazy babysitter!!

Indlæg af Rain Ons Jan 30, 2019 12:57 pm

Haru smilede til Joaquin og spiste ellers sin mad. "Sure, vi kan spille et quizz spille, du vælger et også gør vi som det er...." Deres spil var på elvisk, men Haru gjorde altid sit bedste for at oversætte dem for Joaquin og Noa. ingen af dem enlig kunne læse, Noa var bedre end dem begge, men Haru var også oplært i at læse elvisk ikke det andet sprog, der havde hun bare lært at snakke sproget.

Timerne gik hurtigt mens de spillede. Juicen blev drukket af Rain og Lily og Yuuka drak mest vand. Rain stirrede en smule på sine point. Det at gennemføre spillet var ikke en triumf, men at overleve spillet var bedre. Hun smilede forsigtigt ved sin karakter og skubbede papiret væk. "Jeg træt... Er det ok hvis jeg går op og sover lidt." Lød det blidt fra Rain, hvor hun så op på River.
Yuuka sagde dog ja for ham, hvor hun så småt begyndte at pakke spillet sammen, mens Rain gik op på værelset for at sove.
Rain
Rain
Baka

Antal indlæg : 60
Join date : 18/04/18
Hjemsted : With mom and dad.

Tilbage til toppen Go down

!!A crazy babysitter!! - Page 3 Empty Sv: !!A crazy babysitter!!

Indlæg af Noa Ons Jan 30, 2019 1:12 pm

Quiz spillet var som altid en smule besværligt for Joaquin. Men for ham var det, det hele værd. Han hyggede sig sammen med sin familie. Pludselig bankede det dog på døren. Her rejste Joaquin sig og gik ud for at åbne. Her stod Josh og smilte. Dog var det bekymret blik i hans øjne tydelige.
”Hey Joaquin... jeg havde en ubehagelig fornemmelse om at der var sket noget for dig eller med dig... ja, kunne ikke forklare det... så... ja, ville egentlig bare tjekke om du og din familie var okay.” han kløede sin nakke og så kort væk. Joaquin klukkede bare og lukkede ham ellers ind, ved at træde til side. ”Uhm... der er sket en masse, men det er faldet til ro nu og hey, vi har den tvillinge connection åbenbart.” Efter de ord grinte Joaquin.
Josh klukkede bare og gik ellers ind i stuen. ”Hey Haru og Noa.”
Noa nikkede og smilte til ham for derefter at se hen på sin mor.

Spillet blev færdigt. River nikkede til Rains ord, hvilket Yuuka også var hurtigt til at godkende. Hvis Rain endelig kunne sove, så var det bestemt det hun skulle gøre. Med et svat smil, så River efter hende, bare for at sikre sig at hun ikke ville have han fulgte med hende.
Da det lå til hun klarede den selv, hjalp River med at rydde op og gav ellers Lilly ordre til at begynde at gøre rent. Lilly pustede opgivende ud, men gjorde ellers hvad der blev sagt. Hun startede ude i køkkenet som altid.
River stillede sig ved Yuukas side. ”Tror du hun kan sove selv?” Han så op imod trappen for at vise han selvfølgelig hentydede til Rain.
Noa
Noa
Baka

Antal indlæg : 60
Join date : 24/04/18
Hjemsted : With my mom and father

Tilbage til toppen Go down

!!A crazy babysitter!! - Page 3 Empty Sv: !!A crazy babysitter!!

Indlæg af Rain Ons Jan 30, 2019 1:25 pm

Haru rejste sig op da hun så det var Josh der var kommet på besøg. Hun satte derfor te over for at kunne tilbyde ham noget at drikke i det mindste. Hun smilede kærligt til Noa der så efter hende. "Hvad bringer dig hertil Josh?" Lød det kærligt fra hende, hvor hun ellers gik elegant hen til ham og smilede blidt til ham, mens hun stod ved Joaquins højre side.
"Har du ikke Alex og børnene med?"Lød det spørgende fra hende, ikke at det gjorde hende noget, da deres børn var lidt over gearet. Især tvillingerne.

Yuuka så mod River da han bad Lily om at gøre rent. "Jeg har gjort rent på badeværelset hvis det er Lily." Lød det kærligt fra hende. Hun valgte ikke at gøre rent de andre steder fordi hun ikke ønskede at vække nogle, nu når hun ikke kunne sove.
Yuuka smilede forsigtigt til River, hvor hun så tilbage på trappen som Rain havde bevæget sig op af. "Ja, hun virkede meget træt, så jeg tror skam sagtens hun kan sove...." Lød det blidt fra hende, hvor hun satte håret op i en hestehalle.
"Men.... Den stemme, vi nød til at snakke om det. Skal vi fortælle hende at hun ja... Eller skal vi bare give hende ros?" Lød det blidt fra hende, hun rettede her lidt på Rivers krave. "Hvis vi skal fortælle hende tingene som det er, stemmer jeg for at du gør det, da hun forguder dig mere end mig. Jeg ønsker ikke at få mindre kærlighed fra hende, når jeg allerede knap nok får noget." Lød det lavt fra hende.
Rain
Rain
Baka

Antal indlæg : 60
Join date : 18/04/18
Hjemsted : With mom and dad.

Tilbage til toppen Go down

!!A crazy babysitter!! - Page 3 Empty Sv: !!A crazy babysitter!!

Indlæg af Noa Ons Maj 29, 2019 10:14 pm

Josh smilte venligt til Haru. Det var helt klart fornemmelsen om at der var sket noget, var det der havde bragt ham til deres hus. Hvilket var en sjov connection han aldrig havde haft før. Men nu, med Joaquin i spil, havde han den åbenbart. ”Jeg havde bare en dårlig fornemmelse om at der var sket noget.”
Han gik hen og satte sig på sofaen. ”Nej, jeg har ikke tvillingerne med. De blev hjemme sammen med deres mor… jeg kom nu egentlig også bare mest hurtigt forbi, for at sikre mig at alt var okay… så… er alt okay?”
Noa løftede på skuldrene. ”Der er sket meget...” mumlede han og kravlede op i lænestolen.
Josh så hen på den lille og satte hovedet på skrå. ”Som hvad?”
I det, det gik op for Noa at han havde sagt de ord højt, rømmede han ned i sin hånd og så ellers væk. Det var egentlig ikke noget han ville snakke med sin onkel om.

Lilly nikkede til det med at Yuuka havde gjort badeværelset rent. Og nu kom de over på snakken om at Rain bestemt ikke kunne synge. Hvilket var så underligt, siden både River og Yuuka kunne synge. Men deres datter. Hold da op.
River sukkede blidt og kyssede Yuukas pande. ”Jeg skal nok fortælle hende engang i fremtiden, at hun måske ikke lige har den bedste stemme…” han hostede ned i sin hånd. ”Engang om…” han hostede igen. ”100 år.” Han hostede igen og grinte herefter. Lige nu ville han ikke kritisere sin datter mere end højst nødvendigt. Specielt ikke efter havde hun lige var blevet udsat for.
Noa
Noa
Baka

Antal indlæg : 60
Join date : 24/04/18
Hjemsted : With my mom and father

Tilbage til toppen Go down

!!A crazy babysitter!! - Page 3 Empty Sv: !!A crazy babysitter!!

Indlæg af Rain Ons Maj 29, 2019 10:49 pm

Haru satte en kande med te på bordet og et par kopper. "Oh... Dejlig overraskelse, men jeg er glad for at du kom forbi." Hun smilede kærligt til ham og satte sig ellers på sofaen.
Da Noa mumlede så hun kort mod ham og sendte ham et lille smil. "Det.. Det ikke noget vi vil snakke om, hvis det er... Måske en anden gang." Lød det kærligt fra hende. "Engang længere ud i fremtiden eller engang når Noa er gået i seng." Lød det blidt fra hende.
Hun ønskede ikke at Noa skulle sendes væk, bare for at de kunne snakke om det. Hun ville helst have ham så tæt op af sig som overhovedet mulig, især lige nu.
Hun lod sin hånd nusse hans hoved. "Men hvordan går det derhjemme?... Har i det godt?" Lød det kærligt fra hende.

Yuuka smilede til River. "godt så." Lød det kækt fra hende, hvor så lidt skeptisk på ham. "Virkelig...." Lød det kækt fra hende. Hun tog ham lidt hen til sig og kyssede ham dybt.
Den største idiot var også hendes største kærlighed.
Hun lagde hænderne kort på hans hofte.
"Så når du er 100 år... hvad så?... Så fortæller du hende sandheden huh?" Lød det drillende fra hende. Hun så kort ned på hans hænder. "Så... Skal vi vel giftes igen? Hvad siger du til det?... 100 år som ægte par, plus minus et par år? Genforene vores løfter?" Lød det kærligt fra hende.
Rain
Rain
Baka

Antal indlæg : 60
Join date : 18/04/18
Hjemsted : With mom and dad.

Tilbage til toppen Go down

!!A crazy babysitter!! - Page 3 Empty Sv: !!A crazy babysitter!!

Indlæg af Noa Ons Maj 29, 2019 11:07 pm

Josh smilte ømt til den lille familie. De ønskede ikke at snakke om det foran Noa. Hvad end der var sket, så var det garanteret noget der vil genere den stakkels dreng for evigt. ”Okay, det er forståeligt.” han tog glædeligt imod teen. ”Det går fint… tvillingerne er oppe at køre som altid, men ellers går det godt. Carrie er blevet teenager… det skal jeg lige vænne mig til.” han grinte selv over den kommentar. Han smilte kærligt til dem.
Joaquin lænede sig tilbage. ”det kunne jeg forestille mig! Fars lille pige er blevet stor hva?”
Josh grinte og nikkede.

I det Yuuka kyssede River dybt, gengældte han det og grinte ellers imod hendes læber. Han havde aldrig troet i sit liv at hun kunne være så heldig. Han havde denne fantastiske familie nu. Alt hvad han havde drømt om. Dybt, dybt inde. ”Ja, den dag hun fylder 100 år, fortæller jeg hende at hun ikke kan synge.” Han blinkede her til Yuuka og lagde en arm om hendes hofte. Her for at trække hende ind til sig og smile charmerende til hende. ”Ja da… lad os giftes igen om 100 år… vil du have festen igen? hele molevitten?” Det var nu hans tur til at se drilsk på hende.
Noa
Noa
Baka

Antal indlæg : 60
Join date : 24/04/18
Hjemsted : With my mom and father

Tilbage til toppen Go down

!!A crazy babysitter!! - Page 3 Empty Sv: !!A crazy babysitter!!

Indlæg af Rain Ons Maj 29, 2019 11:23 pm

Haru klukkede kort over tvillingerne. "Er det så en god ide at lade Alex passe dem? Ikke for at være ond, men moderlig synes jeg nu ikke hun er." Lød det kærligt fra hende.
Hun smilede over tanken med de glade børn, samt det at Carrie var blevet teenager. "Er hun så begyndt at skifte humør konstant eller måske begyndt at svare dig igen?" Lød det drillende fra hende.
"Det vare nok ikke længe før hun hiver drenge med hjem." Lød det kærligt fra hende. Hun så her kort mod Noa, med et lille smil på sine læber. "Vil du have noget te skat? Eller juice?" Lød det kærligt fra hende, hvor hun kort nussede hans kind.

Yuuka rystede opgivende på hovedet, dog med et charmerende smil på sine fyldige læber.
Hendes øjne søgte hurtigt mod ham, i det han trak hende ind til sig. Følelsen af hans arme om hendes hofter varmede hele hendes krop op.
"Naaah... Men måske noget i stil med det, du ved. Invitere familie, dem der er vigtige for os også måske fornye løfterne. Nu hvor vi måske ikke kunne holde de første." Lød det drillende fra hende. "Men jeg siger ikke nej til en smuk kjole og en flot udsmykning med masser af folk igen, samt maden... Du nød også maden, hvis det ikke havde været for Rose ville vi trods alt have siddet og set alle andre spise." Hendes stemme var lav og forførende.
Hænderne der langsomt kørte op af hans brystkasse og op til hans skulder, for nu at lege med hans nakke hår. "Hvad siger du? Ville det være noget du kunne tænke dig, sådan en dyr fest og dyrt tøj igen?... For så burde vi spare op igen." Som om han fik lov til at drille hende, nej nej, hun skulle nok få ham til at trippe lidt.
Kort kyssede hun hans læber, for at høre gulvet knirke.
I det hun drejede hovedet stod Rain for enden af trappen, hun så op på dem med hendes store blå øjne stirrede mod hendes far. "Jeg har ondt i hovedet." Mumlede hun lavt.
Yuuka trak sig kort væk fra River, for at gå hen til sin datter. Hun stillede sig på hug og smilede kærligt til hende. "Det jeg ked af skat... Måske lidt vand ville hjælpe?" Rain så kort på sin mor, for derefter at se mod River.
"Nej." Lød det lavt fra hende. Yuuka satte her hovedet på skrå. "Juice?" Lød det spørgende fra hende, hvor Rain rystede på hovedet. "Far plejere at give mig noget, der smager grimt. Men det hjælper på hovedet og jeg sover bedre efter det?" Lød det lavt fra hende, mens hun legede lidt med sit tøj.
"Hvad plejere han så at give dig?... Hoste saft?" Rain rystede endnu engang på hovedet og pegede kort på Rivers whiskey skab. Hvilket fik Yuuka til at klikke med tungen, hun så sig her over skulderen mod River. "Oh...." Lød det skeptisk fra hende.
Rain
Rain
Baka

Antal indlæg : 60
Join date : 18/04/18
Hjemsted : With mom and dad.

Tilbage til toppen Go down

!!A crazy babysitter!! - Page 3 Empty Sv: !!A crazy babysitter!!

Indlæg af Noa Tors Maj 30, 2019 12:58 am

Josh kunne ikke lade være med at klukke en smule over Harus kommentar. ”Yeah… det er hendes træning… hun skal også prøve at være alene med de to djævle… plus Carrie er der hvis det skulle gå hen og gå helt galt.” han blinkede her til dem som han sad og sippede af den varme te. Dets duft spredte sig igennem rummet og skabte en varme.
Tanken om Carrie snart ville hive drenge med sig hjem fik det til at vende sig i ham. ”Oh nej… det må du ikke sige… jeg får kuldegysninger bare ved tanken.” Han rystede på hovedet.
Noa så på det hele med et løftet øjenbryn. Hvad pokker snakkede de nu om?? Disse tanker blev han hurtig smidt ud af, som hans mor spurgte ind til om han ville have noget te. Med et varmt smil, rystede han på hovedet og lænede sig imod hendes kind.

Det overraskede ikke River at hun gerne ville have hele molevitten en gang til. Deres fest havde skam også været fænomenal. Så det var skam intet under! Derfor lyttede han bare til hvad hun havde at sige, hvorpå han ikke kunne lade være med at smile for hvert et ord og minde. Jo mere forførende hun blev, jo mere kunne han mærke det hele sitre i ham selv. Hvilket Yuuka udmærket godt vidste at det ville. Han skulle til at trække hende ind i et dybt kys, til gulvet knirkede ikke langt fra dem. Som han drejede hovedet, så han ingen andre end hans datter, vågen fra sin lille lur. Alt takket være en hovedpine.
Så snart han så sin lille datter, skulle han til at gå hen til hende, men Yuuka var hurtigere og fik sin moderfigur på banen. Det var et dejligt lille syn. Doooooog… kunne han ikke lide hvor samtalen var på vej hen. Hans egen datter var ved at afsløre deres hemmelige hovedpines ingrediens.
Af gammel vane, skulle han til at liste væk, ligesom han hørte at Yuuka nu kom med sin skeptiske lyd og tungeklikken. Han klukkede her og rettede sig op. ”Altså uhm… hun… hun får whiskey når hun har brug for at sove! Hun falder i søvn med det samme… det er ikke mere end en lille tår… jeg er jo ikke fuldkommen skør.” Han lød sikker i sin sag. Her så han dog ned på Rain. ”men… ikke i dag skat… i dag må du nøjes med lidt varm te, okay?” han smilte kærligt til sin datter og forsøgte at undgå at se på sin såkaldte kone.
Noa
Noa
Baka

Antal indlæg : 60
Join date : 24/04/18
Hjemsted : With my mom and father

Tilbage til toppen Go down

!!A crazy babysitter!! - Page 3 Empty Sv: !!A crazy babysitter!!

Indlæg af Rain Tors Maj 30, 2019 1:18 am

Trist at han skulle forvente at hans ældste datter ville være mere ansvarlig end hans kone. Dog virkede han rigtig glad for det hele, han virkede glad for sin kone, børn hele familien. Hun smilede ved tanken.
"Puh, på det punkt er jeg glad for at jeg har en dejlig lille dreng. Så bekymre man sig lidt mindre." Lød det kækt fra hende. Roligt lod hun sin hånd fjerne lidt hår fra ansigtet. Haru smilede sort over Noa's opførelse.
Hun kyssede hans pande og nussede ham.
Hun fortsatte ellers med at snakke med Josh. Det var så sjældent han kom alene. Hvilket altid er var en fryd for hende. Hun var ikke sygt begejstret for Alex, men Josh var så kærlig og rar at snakke med.

Yuuka rejste sig op og lagde armene over kors, hun så irriteret mod ham. Hans ord ville bestemt ikke redde ham denne gang. Hun sukkede dybt. "Din far og jeg laver lidt te til dig, så gå du bare op i seng igen." Lød det monotomt fra hende.
Rain nikkede roligt og vende sig ellers om, hun begav sig op på værelset igen. Yuuka gik hen og satte vand over, i det hun kunne høre Rain var på værelset så hun mod River.
"Jeg fatter ikke at du har givet hende alkohol! ønsker du at hun bliver skadet, eller alkoholiker? Det var da en helt forfærdelig ting at give til et barn! Hvor tit gør du dette!" Lød det irriteret fra hende.
Hun forsøgte dog ikke at råbe af ham, da hun ikke ønskede at Rain skulle høre det. "Hvor uansvarlig har man lov at være! Du er utrolig... UTROLIG!" Lød det irriteret fra hende. Kort så hun hen imod ham.
Hun lænede sig op af køkken bordet. "Hvor uansvarligt... JEg skuffet... Hvis du har problemer med at få hende til at sove, eller problemer med at hun er syg! Så gi mig hende, så skal jeg da nok være den ansvarelige." Lød det irriteret og nu en smule surt fra hende.
Rain
Rain
Baka

Antal indlæg : 60
Join date : 18/04/18
Hjemsted : With mom and dad.

Tilbage til toppen Go down

!!A crazy babysitter!! - Page 3 Empty Sv: !!A crazy babysitter!!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum