Tokyo City
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Seneste emner
» Apocalypse vol. 2.
You're such a jerk! (River og Yuuka) - Page 2 EmptyTirs Feb 18, 2020 12:08 pm af Erina

» Highway through the dangerzone!
You're such a jerk! (River og Yuuka) - Page 2 EmptyLør Feb 15, 2020 1:48 am af Haru

» Apartment issues.
You're such a jerk! (River og Yuuka) - Page 2 EmptyLør Feb 15, 2020 1:33 am af Haru

» Highschool over again!!
You're such a jerk! (River og Yuuka) - Page 2 EmptyFre Feb 14, 2020 10:06 pm af Haru

» A new univers... - Joaquin-
You're such a jerk! (River og Yuuka) - Page 2 EmptySøn Jan 19, 2020 12:16 am af Haru

» Office flirts
You're such a jerk! (River og Yuuka) - Page 2 EmptyTors Jan 09, 2020 1:42 am af Haru

» Apocalypse
You're such a jerk! (River og Yuuka) - Page 2 EmptyTors Jan 09, 2020 1:05 am af Haru

» Forget me not. -Zack-
You're such a jerk! (River og Yuuka) - Page 2 EmptyTirs Nov 26, 2019 12:35 am af Chain

» The demon and the angel -James-
You're such a jerk! (River og Yuuka) - Page 2 EmptyTors Okt 31, 2019 1:32 pm af James


You're such a jerk! (River og Yuuka)

3 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

You're such a jerk! (River og Yuuka) - Page 2 Empty Sv: You're such a jerk! (River og Yuuka)

Indlæg af River Tirs Maj 16, 2017 6:37 pm

Præcis som han havde regnet med, begyndte hun at sidde og forsøge at tysse på ham. Lilly skulle ikke vide hvad de havde gjort sammen, men i følge ham, måtte hun heller end gerne vide det hele. Det var derfor han med et drillende smil, gik hen imod hende og trak hende ind til sig, for at kysse hende dybt, fuldkommen ligeglad med Lillys tilstedeværelse ude i køkkenet. Da hun hev ham lidt i håret, knurrede han svagt imod hendes læber og lagde begge hænder på hendes bagparti. Det at hun kyssede ham igen viste overfor ham, at hun inderst inde nok ikke havde noget imod, at Lilly ville finde ud af det. Lilly der dog ikke kunne se dem ude fra køkkenet af, havde godt hørt samtalen og det overraskede hende og på samme tid gjorde det ikke. De tog skulle ende sammen før eller siden. At hun nu kunne høre kysse lyde, fik hende til at lave en akavet grimasse og ellers flytte rundt på forskellige ting.
River lod drillende læberne kører ned af Yuukas hals. Hvorfor følte han for at have hende hele tiden? Det var sku da helt utroligt... Efter halsen havde fået opmærksomhed, fjernede han læberne derfra og så hende nu i stedet ind i øjnene.
River
River
Noob
Noob

Antal indlæg : 302
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

You're such a jerk! (River og Yuuka) - Page 2 Empty Sv: You're such a jerk! (River og Yuuka)

Indlæg af Yuuka Tirs Maj 16, 2017 7:03 pm

Hendes krop rystede under hans kys der sprede sig til hendes hals. Hvorfor skulle han også lige have denne affekt på hende, det var som om at hans lille kys drev hendes sjæl ud i hans hule hånd. Seriøst hun kunne knap nok styre sig, samt hans knurren imod hendes læber. Hun åbnede sine øjne en smule, da han pludselig så ned i hendes øjne. Hun rødmede en smule, hvor hænderne kørte ned af hans bryst, hun fugtede forsigtigt sine læber inden hun bed i sin underlæbe. "Uhm." Lød det lavt fra hende.
Hun kunne føle sit hjerte slå en smule hurtigt, hvorfor havde en død person den magt over hende? Hun så en smule genert rundt, for at se om Lilly var der, inden hun så op på ham igen. "Ønsker du at Lilly skal vide det?" Hviskede hun lavt, hvor hun så op på ham med funklende øjne, der dog var en smule spørgerene. Det blonde hår svang en smule omkring hendes kæbe, inden hun trak det en smule om bag øret igen. Hun fjernede sine hænder en smule tøvende fra hans brystkasse.
Yuuka
Yuuka
Baka

Antal indlæg : 186
Join date : 23/05/16
Hjemsted : hun bor sammen med Lilly og River.

Tilbage til toppen Go down

You're such a jerk! (River og Yuuka) - Page 2 Empty Sv: You're such a jerk! (River og Yuuka)

Indlæg af River Tors Aug 24, 2017 12:58 pm

Selvom Yuuka hviskede, kunne Lilly stadig høre hende og det fik hende til at klukke lavt. Noget sagde hende, at Yuuka garanteret fuldstændig havde glemt at Lilly var en shapeshifter og derfor havde bedre hørelse. Så i stedet for at lade River svare hende, gik Lilly ind til dem i stuen, kun lige for at se Yuuka træde væk fra River.
”Jeg ved godt i er sammen Yuuka, jeg har god hørelse og det er ikke ligefrem et chok,” sagde hun og begyndte at tørre støv af. ”Jeg havde regnet den ud at i før eller siden ville ende sammen, men hvornår… ja, den havde jeg aldrig set komme.” Blidt og en smule drillende, smilte hun til dem begge. ”Hvorfor vil i ikke fortælle mig det? Tror i jeg vil have noget imod det?”
River fnyste og gik væk fra Yuuka. ”Nah, vi tænkte bare at der ikke var grund for dig til at vide det.” Med sine altid så hurtige bevægelser, var han over ved sit whisky skab og tog en flaske ud, for at snuppe en slurk af den.
Lilly lavede en fornærmet grimasse imod ham og så ellers hen imod Yuuka. ”Og hvorfor ville du holde det hemmeligt? Jeg troede jeg var din bedste ven..” spurgte hun en smule irriteret og fornærmet. ”Jeg havde ikke tænkt mig at dømme dig, blot fordi du er sammen med River.”
River
River
Noob
Noob

Antal indlæg : 302
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

You're such a jerk! (River og Yuuka) - Page 2 Empty Sv: You're such a jerk! (River og Yuuka)

Indlæg af Yuuka Tors Aug 24, 2017 1:10 pm

Da Lilly kom tilbage til stuen, trak Yuuka hurtigt sine hænder til sig, for at skjule deres kærlige omsorg overfor Lilly. Dog stoppede det intet, Lilly vidste det. Yuuka rødmede enormt, mens hun så imod Lilly. "D...Det..." Hun vidste ikke helt hvad hun burde sige, hvis hun sagde noget, kunne det nemt være det forkerte. Plus hvad var lige det rigtige at sige, især i en situation som dette... plus hvorfor sagde River ikke noget. Hun så en smule op på River og derefter imod Lilly igen.
Da River dog endelig sagde noget, var det ikke skidt men hellere ikke gode ord der kom ud af hans mund. Hun så en smule opgivende imod ham, mens han drak af en whiskey flaske. Dog fik Lillys fornærmet stemme Yuuka til at se imod hende. Hun var sur. "Du er min bedste ven... Det bare.." Hun så en smule væk, mens hun kløede sig op og ned af armen. "Jeg tænkte bare at du ville se ned på det, da River er et totalt røvhul, han opføre sig altid så arrogant og er altid sur, samt det at han konstant forsvinder i flere dage og sikkert knalder kvinder ved siden af, plus det at han går så meget op i sit hår på trods af at han ikke kan se sit eget spejlbillede." Hun løftede hovedet en smule, hvor hun så imod Lilly. "Jeg tænkte bare at som min veninde ville du måske hellere have at jeg ikke datede din chef." Hendes sidste ord var en smule lavere end de andre.
Yuuka
Yuuka
Baka

Antal indlæg : 186
Join date : 23/05/16
Hjemsted : hun bor sammen med Lilly og River.

Tilbage til toppen Go down

You're such a jerk! (River og Yuuka) - Page 2 Empty Sv: You're such a jerk! (River og Yuuka)

Indlæg af River Tors Aug 24, 2017 1:30 pm

Lilly smilte kærligt til Yuuka, for at vise hende at hun ikke var sur, hvorpå hun nærmest overfaldt hende med et kram. ”AWH! Hvor er du kær, jeg vil aldrig se ned på dig Yuuka, du er noget af det mest fantastiske der er sket for mig, hvorfor skulle jeg se ned på det?”
River derimod, stod og så fornærmet ud over fra sit whiskyskab af. ”Hvorfor er det at alle pludselig begynder at kommentere på mit hår? Jeg troede det var normalt for mænd at have langt hår,” hviskede han irriteret for sig selv og tog ellers en slurk af sin whisky. ”Og hey!” Nu hviskede han bestemt ikke længere. ”Jeg knalder altså ikke nogen kvinder ved siden af, det er ikke min stil at være utro, så den kan du godt pakke sammen igen frøken!”
Grinende så Lilly hen imod ham og havde ellers givet slip på Yuuka. ”Du må gerne date min chef, også selvom jeg ikke kan se hvad du ser i ham, men det må du jo om.”
Igen kunne man høre River fnyse. ”Jeg tror hun er faldet en smule for mine evner i sengen,” klukkede han lavt for sig selv. Det fik Lilly til at spærre øjnene op og se drillende hen på Yuuka, samt en smule overraskende. ”Har i allerede haft sex?”
River
River
Noob
Noob

Antal indlæg : 302
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

You're such a jerk! (River og Yuuka) - Page 2 Empty Sv: You're such a jerk! (River og Yuuka)

Indlæg af Yuuka Tors Aug 24, 2017 1:49 pm

Det pludselige kram, overraskede skam Yuuka. Hun havde ikke rigtig forventede et kram, betød dedt så at Lilly ikke var sur på hende. Så havde hun ikke gjort noget forkert, men var det ikke træls at hun var sammen med hendes chef. Ikke at hun forventede at River ville opføre sig anderledes imod hende. Han ville sikkert stadigvæk være en arrogant idiot imod hende nogle gange. "Fordi det er din chef, jeg kan ikke sige at jeg ikke... du ved... det er din chef..." Lød det lavt fra hende, mens hun roligt lagde armene omkring Lilly. Var dette virkelig okaii? Lød det lavt fra hende.
Dog virkede det til at River havde taget en lille fornærmelse til sig. Selvfølgelig kun omkring hans hår. Hun slap roligt Lilly, hvilket fik hende til at sende ham et lille smil. Da han pludselig snakkede han om at han aldrig ville være utro, hvilket fik hende til at smile kærligt til ham. Det kunne godt være at han var sur over det, men det var opmuntrende ord for hende.
Dog sagde River noget hun havde håbet ikke ville komme på bordet. "Det.. Jeg..." Ja de havde haft sex, men hun havde lidt håbet på at Lilly først ville finde ud af det senere, nu hvor hun fandt ud af det nu. Betød det bare at Yuuka virkede nem. "Ja... Men han er langt fra den bedste jeg har knaldet." Lød det drillende fra hende, hvor hun skubbede en smule til Lilly.
Yuuka
Yuuka
Baka

Antal indlæg : 186
Join date : 23/05/16
Hjemsted : hun bor sammen med Lilly og River.

Tilbage til toppen Go down

You're such a jerk! (River og Yuuka) - Page 2 Empty Sv: You're such a jerk! (River og Yuuka)

Indlæg af River Tors Aug 24, 2017 4:15 pm

Hvis Lilly skulle være ærlig, så var River ikke rigtig en chef for hende, han var mere en gnaven storebror, som hun var flyttet ind hos og gjorde rent for. Hvor underligt det end måtte lyde.
”Chef eller ikke chef, han er mere som en irriterende storebror… så i realiteten er du i gang med at have sex med min storebror åbenbart og…” hun kiggede nu drillende hen imod River. ”Du er åbenbart ikke så god som du tror du er.”
Rivers hoved blev langsomt rødere og rødere. Hvor vovede hun! Han knurrede af dem begge, hvorpå han gik hen imod Yuuka. ”Oh yeah? Har du da knaldet mange, siden du snakker af erfaring!”
Pludselig kunne vreden mærkes alt for tydeligt, hvilket var grunden til at Lilly, skubbede ham væk fra Yuuka og så strengt op på ham. ”Slap nu af River, hun sagde det sikkert bare for at irritere dig… hun garanteret ikke været sammen med andre end dig.” Spørgende så hun nu hen på Yuuka og derefter på River, hvis sorte øjne ikke kunne være blevet større.
”Jeg ved det er en løgn, af visse grunde,” vrissede han lavt og så kort den anden vej.
Det forvirrede dog Lilly. Hun løftede spørgende på et øjenbryn og derefter skuldrene. ”well, det kan være lige meget nu. Det vigtigste er, at i er sammen.” Efter de ord, skubbede hun Yuuka hen imod River, der med det samme fik et lidt mere drømmende blik så snart hun kom tættere på ham.
River
River
Noob
Noob

Antal indlæg : 302
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

You're such a jerk! (River og Yuuka) - Page 2 Empty Sv: You're such a jerk! (River og Yuuka)

Indlæg af Yuuka Tors Aug 24, 2017 4:58 pm

Yuuka måtte indrømme at hvis Lilly, så River som sin storebror, var det da bare mere underligt at hun knaldede ham. Hun havde sex med hendes storebror. Hun lagde hovedet en smule på skrå. "det stadigvæk underligt." Lød det lavt fra hende.
Dog i det øjeblik River kom gående imod Yuuka, måtte hun indrømme at hun kunne føle sveden løbe koldt ned af ryggen på sig. Han var vred, meget vred. Vent... blev hun lige bange for ham, de var sammen, kærester... men han skræmte hende faktisk, hvilket blev tydeligt for hendes øjne. Dette gjorde at hun fik et nærmest nervøst blik i hendes øjne, samt krystalen for hendes hals lyste en smule op, hvilket tit var et tegn på at den holde hendes evne tilbage, hvis hun ikke havde den på, havde hun sikkert smeltet et eller andet. Hun adskilte sine læber en lille smule, mens hun trak sig en smule sammen, for at gøre sig mindre. "Det... Ved du jo godt." Lød det lavt fra hende. Hun havde jo allerede fortalt ham, eller ikke fortalt men hendes krop havde da allerede sagt at hun havde været sammen med en anden før.
Vent hvad, hvordan vidste han at hun løj og hvis han vidste det, hvorfor blev han så, så sur? Hun adskilte sine læber en smule, dog nåede hun ikke at sige noget, før Lilly allerede havde åbnet munden og skubbet hende imod River. Hun var nær væltet, dog fik hun rettet sig op, hvor hun så op i Rivers mørke øjne.
Hun var af en grund nervøs overfor ham nu, hun havde aldrig set ham så sur... Måske det ikke var så godt at drille omkring sådanne ting. Hun adskilte sine læber endnu engang, men kunne ikke rigtig få et ord ud af dem. Hans blik var blevet blødere, men hun havde alligevel ikke rigtig nogle ide om hvordan hun skulle gå imod ham lige nu, især hvis han stadigvæk var sur på hende.
Yuuka
Yuuka
Baka

Antal indlæg : 186
Join date : 23/05/16
Hjemsted : hun bor sammen med Lilly og River.

Tilbage til toppen Go down

You're such a jerk! (River og Yuuka) - Page 2 Empty Sv: You're such a jerk! (River og Yuuka)

Indlæg af River Tors Aug 24, 2017 5:38 pm

Lilly grinte af at hun stadig fandt det underligt. Ja, det var vel underligt, men det blev ikke bedre lige meget hvad, så det var vel bare sådan det var. Så længe de ikke var højlydte når de endelig havde sex. Hun klukkede ved tanken og så snart de var skubbet imod hinanden, så hun sit snit til at smutte fra dem.
”well… you are on your own!” sagde hun hurtigt, imens hun vinkede til Yuuka.
Kort så River efter hende, hvorpå han så ned på Yuuka igen, der spurgte ind til hvordan han vidste at hun ikke havde været sammen med andre end ham. ”Jeg kunne mærke at jeg ikke tog din møgdom Yuuka,” sagde han til hende og kunne stadig ikke fjerne sine øjne fra hendes. ”Men siger du bare dette for at irritere mig, hvor mange har du været sammen med og hvorfor var de bedre end mig? Hvad kan jeg gøre for at gøre tingene bedre for dig?” Måske virkede han en smule for spørgende nu, en smule for ivrig til at please hende. Det var måske ikke lige en side han skulle vise hende. Da det gik op for ham, trådte han væk fra hende igen og fjernede nogen lokker fra sin pande. ”Lige meget, jeg skal nok finde ud af hvad der please dig allermest, så du vil ikke kunne andet end at skrige.” Han klukkede af hende og vendte ryggen drillende til hende. ”Du kan glæde dig til i aften,” han så med et drillende smil over skulderen.
River
River
Noob
Noob

Antal indlæg : 302
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

You're such a jerk! (River og Yuuka) - Page 2 Empty Sv: You're such a jerk! (River og Yuuka)

Indlæg af Yuuka Tors Aug 24, 2017 8:24 pm

Lilly ofrede seriøst lige Yuuka for løverne, hvilket fik hende til at trække hænderne en smule til sig. Hvordan skulle hun reagere overfor ham ligenu, især fordi han var så sur? Hun så en smule ned i gulvet, hvor hun fumlede en smule med sine fingre. Hun burde sige noget. *Sig noget, hvad som helst... sig dog noget, men hvad...* Var alt hun kunne sige, mens hun så ned i jorden. Måske hun skulle sige at hun bare jokede, eller forsøge at opløfte hans humør. Men hvordan løftede man hans humør, flashede ham? NEj det ville være underligt.
Han brød stilheden, med at snakke om hendes mødom. Han kunne mærke det, så mænd kunne altså mærke sådan noget. Hun så en smule tøvende op på ham, inden hun fugtede sine læber en smule. "Det... Jeg sagde det bare for at drille dig..." Lød det en smule lavt fra hende, hun var flov over sine ord. Det skete sjældent, men denne gang var hun flov over det. "Jeg har kun været sammen med en enkelt før dig.... OG..." Hvad kunne han gøre for at gøre det bedre, det vidste han da ikke. Hvordan skulle hun vide det? Hun så en smule ned i jorden. Dette var en underlig ting at snakke om.
Han skulle nok selv finde ud af hvordan man gjorde det, hvilket bare fik hende til at ligge hovedet en smule på skrå. Hvordan ville han lige gøre det... oh yea, han kunne læse tanker. "Men... What!" Hun kunne glæde sig til i aften, de havde allerede haft sex og nu ville han gøre det igen. "Nope." Lød det kort og kontant af hende, inden hun gik hen for at tørre bordet af igen. Hun havde stadigvæk den korte maid kjole på, hvor knappen stadigvæk var hoppet af. Dette gjorde sjovt nok at hendes barm puffede mere frem. Hun sukkede dyb, inden hun begyndte at lede efter tråd og nål, hun skulle vel bare sy knappen fast, på den måde kunne hun snilt gemme barmen væk igen.
Yuuka
Yuuka
Baka

Antal indlæg : 186
Join date : 23/05/16
Hjemsted : hun bor sammen med Lilly og River.

Tilbage til toppen Go down

You're such a jerk! (River og Yuuka) - Page 2 Empty Sv: You're such a jerk! (River og Yuuka)

Indlæg af River Tors Aug 24, 2017 8:45 pm

Nok fik man ham aldrig til at indrømme det, men der var skam noget inde i ham der blev ret lettet over, at vide hun ikke havde været sammen med mere end en før ham. Dog fnyste han bare og så den anden vej. ”Jeg tænkte det nok… og jeg ved at jeg er meget bedre end ham… og det ved du også bedre selv…” Dog nåede hans selvtillid ikke mere end lige at styrte op til vejret, til hun lige pludselig sagde nej til ham om, at de bestemt ikke skulle gøre det om aften.
Her vendte han fronten imod hende og stod med åben mund. ”Hvor… du kan da ikke bare sige nej til mig!” Igen tog han sig selv i at gå hen imod hende. ”Specielt ikke når du har så kort en uniform på… som jeg trods alt ødelage..” Før hun kunne nå at stoppe ham, var han omme bag hende og havde hende trukket ind til sig. Ordene blev hvisket i hendes øre. ”Og jeg er ret sikker på, at når først jeg er gået i gang, så kan du ikke sige nej til mig og det ved du..” Han fortsatte med at hviske i hendes øre, hvorpå han nu kyssede hendes hals og nappede blidt i den, hvorpå en af hans hænder kort greb om hendes bryst. Det var måske at presse citronen en smule, men han elskede trods alt at drille hende.
Han gav til sidst slip på hende og klukkede i hendes øre, hvorpå han fjernede sig fra hende. Her gik han op på sit værelse, forbi Lilly der bar på vasketøjet. Nysgerrigt så hun efter River og derefter Yuuka. ”I fandt hvis ud af det huh?”
River
River
Noob
Noob

Antal indlæg : 302
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

You're such a jerk! (River og Yuuka) - Page 2 Empty Sv: You're such a jerk! (River og Yuuka)

Indlæg af Yuuka Tors Aug 24, 2017 9:29 pm

Det virkede som om han faldt en smule til ro, nu hvor han fandt ud af at hun kun havde haft sex med en enkelt person før ham. Hvilket løsnede hende op en smule. Det var sjældent at hun så ham så sur at han blev rød i hovedet, hun havde vidst oplevet at han blev så sur at hans vampyr skikkelse kom frem, men det var faktisk mindre skræmmende end når han blev helt rød i hovedet af vrede.
Det at hun sagde nej til at have sex med ham, gjorde ham nærmest til et barn. Han gik utilfreds imod hende, hvor hun ellers så en smule tilbage på ham og derefter ned i en af skufferne. "Jeg kan sige nej, hvis jeg ikke ønsker... Vi har allerede..." Mere fik hun ikke sagt, før han afbrød hende ved at snakke om at han så nemt som ingen ting havde ødelagt hendes uniform. "Du ødelagde den ikke, du fik bare hevet knapperne af." Lød det kort fra hende, da han pludselig begyndte at kysse hendes nakke. Dette fik hende til at blusse en smule op, mens hun lod hovedet glide en smule på skrå.
Han havde helt ret, hvis han først gik i gang, ville hun ikke kunne sige nej. Der skulle aldrig særlig meget til, for at Yuuka ville have sex... Var hun billig? Hun rødmede mere og mere, for hvert eneste ord han hviskede i hendes øre. Hun følte derefter hånden lande mod hendes bryst. Hun rystede under hans berøring, hvor hendes hænder ikke engang havde kræfter til at løfte sig op for at fjerne hans hånd, eller skubbe ham væk. Hun rødmede endnu mere, da han nappede hendes hals. "Ri-ver..." Lød det lavt fra hende.
Dog i det han gav slip, kunne hun mærke sine ben knække en smule under hende, hvilket fik hende til at gribe til kanten af bordet, mens hun så imod ham, med en smule stride øjne og røde kinder. Han drillede hende, som altid drillede han hende... Det skulle han få betalt. Hun knurrede en smule af ham, mens han gik væk fra hende. Dog da Lilly kom frem, så Yuuka på hende, inden hun gik hen for at hjælpe hende. "Det ved jeg nu ikke... Jeg sover nede ved dig i aften. Bare så du ikke forventer at have værelset for dig selv" Lød det kærligt fra hende, mens hun ville hjælpe med vaske tøjet, hvis det skulle vaskes, ville hun følge en balje frem og fylde den op med vand, hvor hun ville finde vaske baljen. "Hvis jeg vasker det, kan du hænge det op." Lød det kærligt fra hende, hvor de ellers stillede sig udenfor, nær vaskestativet. Som Yuuka enlig også havde bygget, på den måde kunne de nemt hænge tøj op og slå støvet ud af dyner og madresserne.
Yuuka
Yuuka
Baka

Antal indlæg : 186
Join date : 23/05/16
Hjemsted : hun bor sammen med Lilly og River.

Tilbage til toppen Go down

You're such a jerk! (River og Yuuka) - Page 2 Empty Sv: You're such a jerk! (River og Yuuka)

Indlæg af River Fre Aug 25, 2017 4:52 pm

River måtte indrømme, at han på en måde hun fandt det ret kært at hun blev ved med at sige nej til ham, specielt når hun ikke lød særlig overbevisende i sin stemme. ”Selv om det bare var knapperne, så var det mig der gjorde det og nu er der blot endnu bedre udsyn til dine fantastiske former,” hviskede han i hendes øre. I det hun hviskede hans navn, fortsatte han bare med at nappe hende i halsen og gribe en smule hårdere om det ene bryst. ”I aften.”
Han måtte indrømme at han selv nu havde sat noget i gang hos sig selv. Alt ved hende var bare så loggende, men lige nu var meningen at han skulle drille hende, derfor måtte han ikke selv give efter. Også selvom hendes duft, hud og søde hvisken var så pokkers loggende.
Det var i god tid han trak væk fra hende og da han kort så om på hende, bemærkede han hendes blik, hvilket bare gjorde hans drillende smil større. Hun hadede at han drillede hende, dog var han sikker på at noget inde i hende elskede det.
Lilly klukkede bare imens hun vaskede tøjet. ”Så du har ikke tænkt dig at sove hos River i aften?” Nysgerrigt så hun op på hende. ”Jeg troede det var den slags man gjorde når man var et par. Det er da i hvert fald ikke normalt at et par sover fra hinanden… På den anden side, hvad ved jeg…” Hun klukkede af sig selv og kløede sig på kinden.
River
River
Noob
Noob

Antal indlæg : 302
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

You're such a jerk! (River og Yuuka) - Page 2 Empty Sv: You're such a jerk! (River og Yuuka)

Indlæg af Yuuka Fre Aug 25, 2017 10:56 pm

Hun havde seriøst ikke forventet at han ville reagere eller opføre sig på den måde, hvilket fik hende til at rødme endnu mere. Hun sukkede lavt, mens hendes krop rystede under hans berøringer. Hvordan skulle hun reagere, burde hun slå ham, men det var jo ikke fordi hun ikke ønskede at gøre det med ham, men mere det at hun havde principper og han skulle ikke bare kunne trykke på hendes knapper så nemt. Hun bed sig en smule i underlæben, da han klemte en smule hårdere i hendes bryst. Hans lave stemme gjorde hende en smule nervøs, han skulle ikke vinde, ikke bare fordi han kunne trykke på knapperne hos hende.
Yuuka hadede seriøst Rivers drillende smil, der var ingen grund til den drillende facade. Han ville selv hade hende hvis hun gjorde det imod ham, så hvorfor var det ok at han gjorde det imod hende, hvis det ikke var ok at hun gjorde det imod ham. Et suk slap hendes læber, inden Lilly og hende nu stod udenfor og vaskede tøj.
"Bare fordi man er et par, betyder det ikke at man behøver at være sammen konstant eller sove sammen hele tiden." Hun blinkede kort til Lilly, inden hun sukkede blidt igen. "Han tænker sikkert at han kan snore mig om hans lille finger, men han kan tro nej... Jeg er min egen master, han kommer ikke til at vinde... Aldrig nogen sinde, pff.." Hun hviskede for sig selv, mens hun gnubbede tøjet imod vaske brættet, så skummen fra sæben fløj en smule op på hende og til siderne.
Yuuka
Yuuka
Baka

Antal indlæg : 186
Join date : 23/05/16
Hjemsted : hun bor sammen med Lilly og River.

Tilbage til toppen Go down

You're such a jerk! (River og Yuuka) - Page 2 Empty Sv: You're such a jerk! (River og Yuuka)

Indlæg af River Fre Aug 25, 2017 11:22 pm

River var ikke sikker på hvor han ville hen med dette. Fra sit vindue på værelset, kunne han betragte dem begge stå og vaske tøjet, men alt han kunne se var praktisk talt Yuuka. Hun så nu også så dejlig ud i den uniform. Hvorfor kunne han ikke lade være med at tænke på hende? Så snart han tænkte, at han ville se den anden vej, kunne han ikke så sig selv til at dreje hovedet. Til sidst gav han dog op på disse tanker og endda rent faktisk med at se væk, hen til sin guitar der stod over i hjørnet for sig selv, som altid.
Lilly rystede en af trøjerne og rakte den derefter til Yuuka. ”Well, nu ved jeg heller ikke så meget, så jeg tror da på dig når du siger det… men hvad mener du med at han ikke skal vinde, har i en form for konkurrence i gang?” Hendes store øjne så spørgende op på ham. ”Og kan jeg være en del af den? Medmindre det har noget at gøre med jeres besynderlige kæresteliv, for i så fald springer jeg over.”

Da det var blevet aften, gik River hen imod Yuuka, lagde hænderne på hendes hofter bagfra og trak hende ind til sig. ”Klar til at nyde din aften med mig?” Lilly gik rundt inde på værelset, så hun lod ikke mærke til dem, i stedet var hun i gang med at gøre sengene klar til sovetid.
River
River
Noob
Noob

Antal indlæg : 302
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

You're such a jerk! (River og Yuuka) - Page 2 Empty Sv: You're such a jerk! (River og Yuuka)

Indlæg af Yuuka Fre Aug 25, 2017 11:44 pm

Ud af vinduet ville man kunne se naboen sidde ude i haven, i en lænestol hvor han enlig bare stirrede på Yuuka og Lilly, med et lumsk smil på læben. Lige til han rejste sig en smule op, for at strække sig ud og gå tættere på hækken.
Yuuka så på Lilly, der rakte hende noget tøj, som hun endnu engang vaskede i spanden. Hun rystede blidt på hovedet. "Det er nu hellere ikke fordi jeg skulle har så meget styr på forhold eller noget af det andet... Jeg har så sjældent haft en kæreste, så jeg er ret dårlig til at være i et, tror jeg." Mumlede hun en smule lavt. Hun havde dog ikke forventet at Lilly havde hørt hende snakke om at tabe, hvilket fik hende til at rødme lidt. "Det kan man vel godt sige." Lød det en smule lavt fra hende. "Det har noget at gøre med vores forhold, så det går ikke... Men jeg er glad for du vil være med, vi kunne altid gøre de...." Hun blev afbrudt af naboen der stod ved hækken, i bar overkrop. Rimlig muskuløs, hvor han så en smule ned af Lilly og derefter på Yuuka, i hendes korte uniform. "Hey girls... Kunne i tænke jer noget hjælp, eller måske en tur i byen." Lød det kækt fra ham. "Du kan spørger din master om du må.." Lød det fra ham, mens han så ned af Yuukas uniform.

Yuuka fejede i køkkenet, efter hun Takoda havde trukket en del sand med ind i hytten. Hun sukkede en smule, da følelsen af to hænder på hendes hofter, fik det til at gyse i hendes krop. Hun så sig kort over skulderen, hvor hun endnu engang hørte Rivers dybe stemme. "Jeg sover hos Lilly i nat, så du må nyde aftnen uden mig." Lød det kækt fra hende, inden hun begyndte at feje snavset op i en bunke.
Som hun havde sagt tidligere i dag, han skulle ikke vinde. Selvom hun følte for at sove hos ham, ville det bare være en form for anerkendelse... Hun rødmede en smule, følelsen af Rivers hænder gjorde hende faktisk nervøs, samt varmede hendes krop op.
Yuuka
Yuuka
Baka

Antal indlæg : 186
Join date : 23/05/16
Hjemsted : hun bor sammen med Lilly og River.

Tilbage til toppen Go down

You're such a jerk! (River og Yuuka) - Page 2 Empty Sv: You're such a jerk! (River og Yuuka)

Indlæg af River Lør Aug 26, 2017 12:07 am

River bemærkede med det samme den stirrende nabo. Det kunne den perverse kukker glemme alt om! Efter at have knurret, skyndte River sig udenfor, lige i tide til at han hørte hvad manden havde spurgt dem om. ”Det kan du glemme alt om,” knurrede han advarende og gik hen imod ham. Den fremmedes muskuløse krop generede ham ikke. Han skulle bare holde sig fra tøserne. ”Så, jeg siger kun det her engang til dig og så pænt som jeg nu kan… skrid herfra og kig ikke på pigerne mere, medmindre du ikke ønsker at vågne op fra din nattesøvn igen.” De sorte øjne så truende på ham, før han vendte ryggen til ham og gik hen imod Yuuka og Lilly. ”Vasketøjet er fint, gå indenfor med jer.”
Lilly sukkede blot og kiggede på Yuuka. ”Smut du ind, det er trods alt dig der er i den korte uniform,” sagde hun en smule drillende, men samtidig kærligt.

River spærrede øjnene overrasket op. Sagde hun seriøst nej til ham igen nu? Blev hun ved med at spille på denne leg… hvorfor ikke bare lade ham vinde, når hun vidste at hun gerne ville have ham. I stedte for at vise sin irritation dog, klukkede han dog blot nær hendes øre og trak hende tættere ind til sig igen. ”Come on Yuuka… du kommer til at glemme omverdenen, hvis du sover inde hos mig i nat… det lover jeg dig.” Igen blev dette hviskede nær hendes øre. ”Så læg nu stoltheden til side og bare lad dig overgive.” Igen gav han sig til at kysse hendes hals.
River
River
Noob
Noob

Antal indlæg : 302
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

You're such a jerk! (River og Yuuka) - Page 2 Empty Sv: You're such a jerk! (River og Yuuka)

Indlæg af Yuuka Lør Aug 26, 2017 12:28 am

Da River pludselig stod foran dem, så Yuuka op på ham med en smule overrasket på ham. Fyren klikkede kort med tungen. "Awww come on, jjeg skal nok bringe dem hjem inden midnat.." Hun blinkede kort til Yuuka og Lilly, hvilket bare fik Yuuka til at fnise kort. "Hvad snakker du om, du skræmmer mig ikke, du er bare en spinkel lille fyr." Lød det drillende fra ham, hvor han endnu engang så imod pigerne.
Yuuka var den der skulle komme ind? Hun så en smule spørgende på Lilly og derefter op på River. "Men vi har ikke vasket det hele, for ikke at snakke om at det virkelig trænger til at vaske tøj. Ud over det, så er det da ikke fair at du er den eneste der gør rent." Hun så mod Lilly, inden hun lagde hovedet en smule på skrå. Var Lilly virkelig ok med at lave det hele? Hun sukkede blidt.

Han gav virkelig ikke op, det var som om han nægtede at give op. Hun rødmede endnu mere, da hans hvisken lød i hendes øre, så hun en smule genert ned jorden. Hun burde stoppe ham, men af en grund kunne hun næsten ikke få sig selv til at bede ham om at stoppe. I stedet sitrede hendes krop bare endnu mere, især da han begyndte at kysse hendes nakke igen. Hurtigt puffede hun hans hænder væk, og vende fronten imod ham. Hun daskede kort til hans sko med kosten. "Jeg sagde nej." Hun så en smule op i hans mørke øjne.
"Jeg pakker ikke min stolthed væk, så du kan godt glemme det." Hun rakte kort tunge af ham, inden hun trådte lidt tilbage. "Jeg sover hos Lilly i nat, du må onanere eller hvad du nu plejer at gøre." Hun viftede kort med sin hånd, som et tegn på at han skulle smutte i seng.
Yuuka
Yuuka
Baka

Antal indlæg : 186
Join date : 23/05/16
Hjemsted : hun bor sammen med Lilly og River.

Tilbage til toppen Go down

You're such a jerk! (River og Yuuka) - Page 2 Empty Sv: You're such a jerk! (River og Yuuka)

Indlæg af River Lør Aug 26, 2017 8:19 pm

Da Yuuka fniste af mandens kommentar, så han kort advarende hen imod hende, før han så hen på manden igen. Stolt og stærk som denne mand nu var, forsøgte han udfordre ham ved at kalde ham spinkel og lille. River fnyste bare hånende af ham. ”I det mindste har jeg noget hjerne at gøre med, hvad har du at prale med?” Da han så hen imod pigerne igen, slog han ham hårdt i maven, i håbet om at det ville få ham til at bakke væk og måske falde sammen på midten.
Lilly viftede bare med en hånd til Yuuka. Dog fik hun ikke lov til at slippe hellere. River tog hårdt fat i hende og trak ellers hende med indenfor. ”Indtil naboen er holdt op med at stirre, må i lader vasketøjet vente.”

Hun vendte fronten imod ham og puffede seriøst til ham med kosten. Give op var ikke noget han havde tænkt sig at gøre endnu. Derfor, efter hun havde sagt sine ord, skubbede han hende op af muren og løftede hende, så hun var imellem ham og muren. ”Jeg har ikke i sinde om at give op endnu Yuuka,” hviskede han drillende til hende. Derefter pressede han sine læber imod hendes i et dybt kys, samt løftede han hendes lår, så de var presset helt ind til hans sider.
River
River
Noob
Noob

Antal indlæg : 302
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

You're such a jerk! (River og Yuuka) - Page 2 Empty Sv: You're such a jerk! (River og Yuuka)

Indlæg af Yuuka Lør Aug 26, 2017 8:53 pm

Det stærke blik River sendte Yuuka, fik hende bare til at se en smule væk, inden hun så mod Lilly og kort grinte lavt. Han var da ikke normal så sur når nogle fik hende til at grine, var han? Måske en smule jalousi? Hun smilte ved tanken, kunne han virkelig blive jaloux, han var ellers normalt så rolig og ligeglad.
Fyren derimod knurrede en smule af Rivers ord, hvor han adskilte sine læber, kun for at blive slået i maven og knække en smule sammen. Knurrende bakkede han en smule væk, dog med et hårdt blik der nærmest skreg om at dette ikke ville blive glemt. Han knurrede en smule, mens han roligt begav sig mod huset igen. Yuuka så op på River og Lilly, hvor hun ellers fulgte med indenfor. "Hvorfor er det nu et problem, vi vasker bare tøj og det skal jo gøres." Hun så op på River, med et lidt hård blik. "Kan du ikke bare være ligeglad?" Lød det kort fra hende.

Da han pludselig skubbede hende hårdt op imod muren, mistede hun kort pusten. Han var hurtig, ikke at det overraskede hende på nogle måder, han var vampyr. Det at bevæge sig hurtigt var nemt nok, sikkert så nemt at det bare føltes som om han bevægede sig normalt. Hun tabte kosten i overraskelse, hvor hun lagde hænderne på hans skuldre, i frygten for at han ville tabe hende. Kunne han tabe hende, var hun tung? Hun så op på ham med store øjne, hvor hun skulle til at sige noget, men i stedet måtte bide ordene i sig, i det han kyssede hende.
Hun kyssede ham igen, hvor hun lod armene vikle sig en smule omkring hans nakke. Han varmede hende op, han fik sat fut under hende, gryden i kog. Og alle de andre måder man nu kunne sige det på. Hun følte sig selv blive presset imod ham, mens den kolde mur pressede sig imod hendes ryg. Hun burde skubbe ham væk, men hvordan... hvis hun gjorde det, ville hun bare blive tabt. Hun pressede sine lår en smule imod hans hofter, for at gøre sig selv nemmere at bære. Hun kørte hænderne op i hans hår, hvor hun gjorde kysset en smule dybere, inden hun kørte sin ene hånd op til hans kind, inden hun pressede den imod hans kind, for at fjerne deres læber igen. Hvorfor havde hun så svært ved at gøre det, han havde en underlig form for kontrol over hende... hun ville tabe, hun havde tabt...
Hun så op på ham, med lysten til mere, skrigende ud af dem. De funklede nærmest af det, inden hun kort bed sig i underlæben. "You're such a jerk, River." Lød det lavt fra hende, inden hun kort kyssede ham igen.
Yuuka
Yuuka
Baka

Antal indlæg : 186
Join date : 23/05/16
Hjemsted : hun bor sammen med Lilly og River.

Tilbage til toppen Go down

You're such a jerk! (River og Yuuka) - Page 2 Empty Sv: You're such a jerk! (River og Yuuka)

Indlæg af River Lør Aug 26, 2017 9:34 pm

Da fyren forsvandt, smilte han selvtilfredst og fulgte ellers med pigerne ind. Først da han var sikker på at naboen var ude at syne, svarede han Yuuka der lød utilfreds over at hun ikke måtte vaske tøj, hvilket var noget af en overraskelse. Burde man ikke være glad for det? Man slap for at vaske tøj, hvorfor brokkede man sig over det? ”I fik ikke lov til at vaske tøj, fordi jeg åbenbart har en creepy nabo, der syndes at han skal lægge an på jer, men nu er han væk, så gå i da bare i gang igen,” sagde han drillende til Yuuka, hvorpå han denne gang ville stille sig i døråbningen og holde øje med om denne mand ville komme igen.

River var ikke sikker på om han ville få hende over på sin side, så det var at tage en stor chance, at presse hende op af muren, da det også kunne gøre hende sur. Til hans lykke, kyssede hun ham blot igen og gav ikke flere tegn på, at hun ikke ønskede ham. Deres lille kys blev dybere og dybere, til sidst lod hun hænderne køre igennem hans hår og derefter ned på hans kind, hvilket var fantastisk! Han elskede når hun kyssede ham igen! Da de adskilte og hun så på ham med de øjne, kunne han tage hende lige her og nu, men måtte huske at Lilly var inde ved siden af.
”And you love it,” hviskede han drillende til hende, inden hun pressede sine læber imod hans igen. Dybt gengældte han kysset og tøvede ikke med, at løfte hende ind på sit værelse i stedet, hvor hun her bare blev placeret op af hans bog kommode. Dominerende pressede han sine hofter ind imod hendes, hvor han derefter smilte drillende til hende og kyssede hende ned af halsen.
River
River
Noob
Noob

Antal indlæg : 302
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

You're such a jerk! (River og Yuuka) - Page 2 Empty Sv: You're such a jerk! (River og Yuuka)

Indlæg af Yuuka Søn Aug 27, 2017 11:33 am

Hun så op på ham, inden han svarede hende. "Det er bare at vaske tøj, det at der er en idiot der stirre på os gøre det, er underligt men burde bare ignoreres." Hun lagde armene over kors, hvilket fik hendes barm til at løfte sig en smule. Hendes øjne var dog rettet imod ham, dog i det han sagde at de bare kunne tage ud og lave hvad end de ville, gjorde hun det selvfølelig. Hun begav sig mod haven endnu engang, hvor de her gav sig til at forsætte med at vaske tøj. Hun så enkelte gange tilbage på River, hvor hun selvfølgelig valgte at forsætte.
Nu kunne de ikke længere snakke om River, da han var der til at holde øje med dem. På den anden side, så kunne han sikkert høre dem i forvejen, men hvis hun skulle være ærlig håbede hun en smule på at han ikke havde hørt noget overhovedet.

Hvis de havde været oppe at skændes, var han ikke sluppet afsted med dette. Han havde højstsandsynlig fået et slag eller to, for ikke at snakke om at hun ville have råbt af ham. Men ligenu omhandlede det hele mere om at hun ville vinde, af en eller anden underlig grund. Hun kunne ikke engang huske hvad grunden var, bare at hun ville vinde hvis hun ikke havde sex med ham.
Hun kunne knap nok holde kontrol over sig selv, hvad nu hvis Lilly så dette, hun kunne komme ud fra værelset på hvilket som helst øjeblik. Men af en grund var hun ligeglad, Lilly boede med dem, de ville altid have chancen for at Lilly ville tage dem i at have sex.
Hans ord, fik hende til at smile opgivende, inden hun kyssede ham igen, hun pressede sin barm imod hans bryst, mens hendes hænder kørte op i hans hår, hvor hun tog et lille greb i det.
Da hun pludselig var inde på hans værelse, hvor hun følte kommoden med bøger imod ryggen, åbnede hun atter øjnene igen, hvor hun her brød kysset, ved at skubbe dem fra hinanden. Hun  ville hellere stå på egne ben, for at være ærlig, hun kunne sagtens være meget tung for ham. Roligt tog hun fat i hans krave, hvor hun træk ham tættere  op af sig igen. Læberne bliv placeret på hans, kysset var dybt. Det holde dog ikke lang tid, før han nu kyssede hendes hals, og lyden af hendes små søde suk blev hvisket i hans øre.
Yuuka
Yuuka
Baka

Antal indlæg : 186
Join date : 23/05/16
Hjemsted : hun bor sammen med Lilly og River.

Tilbage til toppen Go down

You're such a jerk! (River og Yuuka) - Page 2 Empty Sv: You're such a jerk! (River og Yuuka)

Indlæg af River Søn Aug 27, 2017 2:28 pm

River fnyste. ”Du lå dog ikke til at ignorer det, da han snakkede til jer, i stedet fniste du rent faktisk af det han sagde til jer,” kommenterede han irriteret. ”Fandt du ham tiltrækkende pga. hans store muskler? Er det, det?”
Lilly himlede med øjnene, hvorpå hun gik ud for at hænge vasketøjet op. ”Hun har lov til at finde andre tiltrækkende River,” mumlede hun og inden River kunne nå at svare hende igen, var hun smuttet væk fra ham.
River knurrede bare lavt, men fortsatte bare med at stå i døråbningen, dog havde han mest øjnene rettet imod naboen, hvis han nu skulle dukke op igen. Lilly så kort hen på ham og derefter ned på vasketøjet. ”Han har aldrig rigtig brudt sig om vores nabo, også selvom han ikke rigtig har gjort os noget, udover at kigge efter dig engang imellem.” Imens hun sagde disse ord, havde hun øjnene rettet på vasketøjet.

I det Yuuka skubbede ham væk, for at komme ned at stå, troede han lige kort at hun igen ville forsøge at stoppe ham, til hun tog fat i hans krave og trak ham ind i et nyt kys. Her smilte drillende imod hendes læber, til han lod dem køre ned af hendes hals, for at høre hendes søde suk blive hvisket i hans øre. Han begyndte nu roligt at klæde hende af, hvor han knappede den helt op ved brystpartiet og nu lød læberne give brystpartiet opmærksomhed. ”I’m gonna make you…”
Han blev afbrudt af Lilly der bankede på døren og trådte ind. I det hun så dem, rømmede hun kort ned i sin hånd, men kunne ikke helt holde et grin væk fra sine læber. ”He, jeg tænkte nok du var taget herind, jeg ville bare være sikker… Undskyld, fortsæt i endelig.” Hun blinkede drillende til dem, kun for at skynde sig ud af døren, da River smed en bog efter hende. ”Spørg om du må komme ind næste gang!”
Lilly fniste bare bag døren, hvorpå fodtrin ellers afslørede hun smuttede igen.
River
River
Noob
Noob

Antal indlæg : 302
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

You're such a jerk! (River og Yuuka) - Page 2 Empty Sv: You're such a jerk! (River og Yuuka)

Indlæg af Yuuka Søn Aug 27, 2017 2:53 pm

Hans irriterede tone imod hende, fik hende til at ligge hovedet på skrå og se en smule dømmende på ham. Hvorfor måtte hun ikke grine, det var underholdene. Dog kom Lilly hende i forkøbet. Hun havde styr på hendes ord og sagde det skam på en pænere måde end Yuuka ville have sagt det.
Da de begyndte at arbejde videre, så hun op på Lilly igen. "Så han kigger nogle gange efter mig?" Hun rettede kort blikket imod naboens hus, inden hun forsatte med at vaske tøjet. "Tror du han finder mig køn?" Lød det lavt fra hende, hvor hun kort smilte til Lilly. Det var underligt at hun normalt ikke vækkede et øje hos folk, hvor hun efter hun begyndte at bo sammen med River og Lilly, nu var begyndt at få opmærksomhed. Var det fordi hun var forelsket i River, man sagde trods alt at man blev kønnere hvis man blev forelsket?

Det var fantastisk, hvert et kys og hvert eneste lille berøring, fik hende til at sitre. Hun kunne føle sine ben ryste under sig, mens hans ånde kildede hendes hud en smule. Hun kunne ikke få sig selv til at stoppe, hendes suk ville ud, mens hun kørte sine hænder langsomt ned af hans overkrop og lod hendes fumle en smule med hans bukser.
Hun følte kjolen blive knappet op, hvilket gjorde at hun enlig bedre kunne trække vejret. Det ville ikke overraske hende hvis knapperne sprang af kjolen en eller anden dag. Dog i det hans læber gav hendes barm opmærksomhed, lagde hun hovedet tilbage og lod sine hænder presse sig imod bogreolen. Et lidt højere suk slap hendes læber, i det øjeblik hun hørte en hånd banke på døren og håndtaget blive drejet om.
Yuuka kunne knap nok nå at skjule sin barm med sine hænder, mens hun så ned i gulvet. Fuck, hvad havde hun også lige gang i, hun skulle have sagt nej, selvfølgelig ville Lilly tjekke hvor hun blev af. Hun knappede kjolen igen, da River kastede en bog efter hende. Hun kørte kort en hånd igennem hendes hår, inden hun gik langs reolen for at komme udenom River. "Det er også sent, så jeg burde smutte." Hun havde ikke lyst til at smutte, men stemningen var forsvundet, især nu hvor hun følte sig ydmyget. "G-Godnat." Lød det lavt fra hende, da hun stod nær døren igen.
Yuuka
Yuuka
Baka

Antal indlæg : 186
Join date : 23/05/16
Hjemsted : hun bor sammen med Lilly og River.

Tilbage til toppen Go down

You're such a jerk! (River og Yuuka) - Page 2 Empty Sv: You're such a jerk! (River og Yuuka)

Indlæg af River Søn Aug 27, 2017 3:21 pm

Lilly klukkede over at Yuuka fandt ud af naboen fandt hende køn. ”Nej, jeg tror ikke, jeg er sikker på at han finder dig køn,” sagde hun og rakte hende en våd trøje. ”Så ja, han kigger efter dig og vil sikkert gerne have dig med ud og sådan, men siden du tilhøre River nu…” Hun kiggede hen imod River, der sagtens kunne hører hvad de sagde, hvilket var derfor han knurrede svagt i det Lilly så hen imod ham.
Lilly himlede med øjnene og så hen på Yuuka igen. ”Ih, så heldig du er,” hendes stemme var drillende.

River elskede lyden af hendes suk, det fik alt inde i ham til at blusse op og det tog alt hvad han havde i sig, for ikke at trække alt af hendes tøj af med det samme, for derefter at gøre lige hvad han ville. Dog lød det ikke helt som en tosset ide.
Til hans store uheld og irritation, kom Lilly ind og ødelagde det hele, mest fordi hun gjorde sådan at Yuuka ikke længere havde lyst. Han så forvirret efter hende, da hun forsøgte at snige sig udenom ham. ”Men, hey, come on..” sagde han og gik hen imod hende, for at tage fat i hendes hånd. ”Ingen grund til at stikke af… jeg øhm..” Han kørte en hånd igennem sit hår og fnyste. Her gav han ellers slip på hende igen. ”Selv hvis vi ikke har sex, vil du så ikke godt bare sove herinde? Jeg lover at jeg nok skal lade dig være, nu når du føler dig akavet.” Han begyndte at gå hen imod sengen, hvorpå han selv trak sin trøje af og spændte bæltet op for sine bukser. ”Skide Lilly… jeg har sagt flere gange til hende, at hun ikke skal gå ind uden tilladelse… th, hun er værre end mine søskende,” mumlede han for sig selv, hvorpå han satte sit hår op i bon. Derefter kiggede han om på Yuuka. ”Sover du herinde eller er du også for flov til det?”
River
River
Noob
Noob

Antal indlæg : 302
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

You're such a jerk! (River og Yuuka) - Page 2 Empty Sv: You're such a jerk! (River og Yuuka)

Indlæg af Yuuka Søn Aug 27, 2017 4:43 pm

Så han fandt hende ikke køn, hun blev en smule forvirret. Hvorfor ville han så ud med hende, eller lave noget med hende? Hun så kort op på Lilly. "Måske han ville med dig... du var måske lige hans type." Hun sendt hende et kærligt lille smil, hvor hun kort rystede på hovedet. "Jeg føler mig meget heldig... Han er ikke så slem når han har en svaghed for en." Hun så sig kort over skulderen, hvor hun tog fat i den våde trøje. I det hun rakte op for at hænge tøjet op, kunne man se hendes trusser en lille smule.

Yuuka nåede knap nok at tage fat i håndtaget, før River snakkede og nærmest bad hende om at blive. Hun så en smule spørgende på ham, dog den måde han tog fat i hendes hånd og så tøvende væk på, var kært. Det var en sød lille måde at bede hende om at blive hos ham på. "Fint..." Lød det lavt fra hende, inden hun gik imod ham.
Hun fulgte ham, mens han roligt trak tøjet af sig selv. Beroligende gik hun imod ham, hvor hun kort kyssede hans pande. "Jeg vil gerne sove her inde... men... Jeg må indrømme at du er meget sexet, når du virker trist over at jeg vil sove hos Lilly." Hun lagde hænderne på hans bryst, hvor hun skubbede ham ned i sengen, forsigtigt kravlede hun over ham, for at stille sig over ham på fire. "Men du er kær med en bon." Lød det kærligt fra hende, inden hun lagde hænderne imod hans bryst, inden hun kørte dem op til hans kinder og pressede endnu engang sine læber imod hans.
Han satte fut i hende, i det han smed trøjen, samt bukserne for ikke at snakke om hvor kær han var, da han bad hende om at blive, selvom han sikkert fandt det ydmygende at gøre. Men i det mindste satte det fut under hende, for ikke at snakke om at hun fik mere lyst til ham nu, end før.
Yuuka
Yuuka
Baka

Antal indlæg : 186
Join date : 23/05/16
Hjemsted : hun bor sammen med Lilly og River.

Tilbage til toppen Go down

You're such a jerk! (River og Yuuka) - Page 2 Empty Sv: You're such a jerk! (River og Yuuka)

Indlæg af River Søn Aug 27, 2017 5:20 pm

Lilly kiggede kort forvirret op på Yuuka. ”OHH, nej nej, du misforstod mig, jeg mente at han fandt dig køn, det er da derfor at han ser på dig hele tiden… Kom nu Yuuka, den burde du da regne ud, selv River har regnet den ud, der er en grund til han opfører sig som en sur vagthund, der holder øje med sit ynglings legetøj,” sagde hun og rakte Yuuka den sidste trøje, hvorpå hun strakte sig og tørrede hænderne af i sit tørklæde. ”Så det var den sidste, få den bare hængt op og lad os komme ind, før River bider hænderne af naboen.” Hun blinkede drillende til hende og gik ellers indenfor igen.

Det var en smule ydmygende for ham at bede hende om at blive, blot fordi han ville have hende til at sove inde hos ham, efter han så ivrigt havde forsøgt at få hende til at have sex med ham. Som han var i gang med at fjerne sine bukser, kom hun hen og kyssede ham på panden, hvilket fik ham til at smile kærligt, dog også svagt. De ord hun sagde dog, kom bag på ham og derfor spærrede han rent faktisk øjnene op og før han kunne nå at sige noget, havde hun skubbet ham ned i sengen og stod på fire over ham. Dette fik alt der kort var væk, til at starte igen og han kunne ikke tage øjnene fra hende. Dog var de kærlige ord hun sagde til ham også et boost. Han smilte forførende og drillende til hende, hvorpå han kyssede hende igen og placerede nu sine hænder på hendes talje. Her trak han lidt væk og så ind i hendes øjne. ”du nu også ret sexet dominerende,” hviskede han lavt og varmt til hende.
Han havde slet ikke set den komme, da han bestemt ikke troede at det kunne sætte fut i hende, men hey, det virkede og han brokkede sig ikke. Han kyssede hende igen, hvorpå han begyndte at løfte hendes uniform op nedefra.
River
River
Noob
Noob

Antal indlæg : 302
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

You're such a jerk! (River og Yuuka) - Page 2 Empty Sv: You're such a jerk! (River og Yuuka)

Indlæg af Yuuka Søn Aug 27, 2017 5:44 pm

Hun havde misforstået hende? Det fik hende til at lyse en smule op. "Virkelig." Lød det nærmest lykkeligt fra hende. Hun rødmede dog en smule, inden hun så sig omkring. "Tror du?" Hun så hen imod River og derefter mod nabo huset. En lille rødmen havde spred sig på hendes kinder, inden hun viftede med hånden. "Han er sikkert efter dig." Lød det kærligt fra hende, hvor hun endnu engang tog trøjen. "Sure sure." Lød det kærligt fra hende, inden hun hang den op og trusserne endnu engang blev en smule synlige. Dog kun kort, før hun valgte at hælde spanden med vand ud i græsset, roligt gik hun inden for igen. "Jeg kan ikke se hvorfor River bliver så sur. Han kunne have været efter dig, han flirtede lidt med os begge." Lød det kærligt fra hende, inden hun gik forbi River.

Hun kunne ikke holde sig fra ham, hvilket var et dumt tegn. Hvad nu hvis han troede at han også kunne trykke på hendes knapper, hvis han var rar mod hende. Ikke at hun ikke ville elske hvis han var rar mod hende, men det ville ikke tænde hende på samme måde. Hun kyssede ham dybt, men måtte føle ham trække sig en smule væk igen. Hun så ned på ham, ville han ikke alligevel... Pis, hun havde ødelagt det og nu gad han ikke.
Dog var det ikke så slemt, i stedet hviskede han at hun var sexet når hun var dominerende. Hun smilte forførende tilbage til ham, hvor hun kort nussede hans bryst. "Væn dig ikke til det." Lød det lavt fra hende, hvor hun endnu engang kyssede hans læber. Hun følte hans hænder løfte kjolen op, hvilket endnu engang fik hende til at sitre. Hun pressede sit underlig en smule imod hans, hvor hun langsomt lod sine læber presse sig imod hans. Roligt kørte hun sine hænder ned til hans underbukser.
Yuuka
Yuuka
Baka

Antal indlæg : 186
Join date : 23/05/16
Hjemsted : hun bor sammen med Lilly og River.

Tilbage til toppen Go down

You're such a jerk! (River og Yuuka) - Page 2 Empty Sv: You're such a jerk! (River og Yuuka)

Indlæg af River Søn Aug 27, 2017 8:17 pm

På en måde overraskede det Lilly meget, at Yuuka blev så smigret over at der var mulighed for, at nogen fandt hende køn. Burde hun ikke være van til det? I Lillys øjne var hun en af de smukkeste kvinder hun nogensinde havde set. Så da hun forsøgte at lægge den over på hende, rystede hun på hovedet og bar vasketøjskurven i sin højre arm. ”Det tror jeg nu ikke, den var mest rettet imod dig,” sagde hun og smilte til Yuuka. ”Det er grunden til River bliver så jaloux, han ved hvor meget naboen kigger efter dig.”
Da de gik forbi River, gik han automatisk med ind og lukkede døren efter dem. Han vidste godt at han nu var på forkert fod med naboen, men forhåbentlig ville han ikke gøre pigerne noget ondt.

Han smilte drillende da hun sagde, at han ikke skulle vende sig til at hun var den dominerende, hvilket egentlig var fint nok, siden han også godt kunne lide at dominere hende. Specielt nu hvor han vidste hvilken effekt det havde på hende. Han klukkede derfor drillende til hende og kyssede hende igen. Da hun pressede sig imod ham, sukkede han nydende imod hendes læber og fjernede nu her kjolen fra hende. Eller, han løftede den op på midten, for derefter at trække den øverste del ned på midten også.
Igen fik hendes krop ingen fred, hverken læber, bryst, intet på kroppen fik ro. Han endte med at sætte sig op, så han bedre kunne få kjolen ned på hende.
Lilly der sad ind på værelset, rystede på hovedet af dem og fortsatte ellers med at læse i sin bog.
River
River
Noob
Noob

Antal indlæg : 302
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

You're such a jerk! (River og Yuuka) - Page 2 Empty Sv: You're such a jerk! (River og Yuuka)

Indlæg af Yuuka Søn Aug 27, 2017 8:45 pm

Yuuka kunne ikke rigtig andet end at smile over dette, det betød altså at hun var ret flot? Ikke sandt? Hun lagde hovedet en smule på skrå, mens hun så sig omkring. "Jeg kan ikke forstille mig det, jeg føler mere det er til dig, du er køn, sød og ret fræk at se på." Hun blinkede drillende til hende, inden hun gik ind i huset sammen med Lilly og River lige bag dem.
Dog da hun gik forbi River, så hun kort op på ham, med et lille smil og forlod hurtigt hans side igen. Hun gik hen i køkkenet, inden hun begyndte at tørre bordene af igen.

Yuuka kunne ikke andet end at nyde hvert eneste kys og hver eneste gang han gav hendes krop noget opmærksomhed. Hun sukkede, stønnede og vrid sig af nydelse. Alt var fantastisk, hun kunne ikke andet end at elske denne følelse, elske hver eneste form for opmærksomhed hun fik. Hun forgudede den, hun ville have mere! Mere konstant, hun ville altid have denne følelse.
Dog så snart de var færdige med at hygge sig, eller hvad han selv ville kalde det, sad hun på senge kanten og langsomt tog hun sit tøj på igen, lige til hun kom i tanke om at hun ikke skulle sove hos Lilly. Hun havde sagt ja til at sove hos River, på den anden side skulle hun vel fortælle Lilly at hun sov oppe ved River, så hun ikke holde sig vågen. Hun gabte kort, inden hun rejste sig fra sengen, mens hun knappede kjolen.
Yuuka
Yuuka
Baka

Antal indlæg : 186
Join date : 23/05/16
Hjemsted : hun bor sammen med Lilly og River.

Tilbage til toppen Go down

You're such a jerk! (River og Yuuka) - Page 2 Empty Sv: You're such a jerk! (River og Yuuka)

Indlæg af River Søn Aug 27, 2017 9:28 pm

Lilly klukkede bare og stillede kurven fra sig, så snart de var kommet ind, hvor hun her igen bare klukkede over Yuukas ord. ”Tak, det er sødt af dig at sige, men det samme er du, så igen… jeg tror han er efter dig..” sagde hun og daskede drillende blidt til hende.
River himlede bare med øjnene over dem. ”Hvorfor er det overhovedet vigtigt hvem han finder tiltrækkende? Vil i da gerne have at han står og stirre på jer, imens han har perverse tanker, er det, det?” vrissede han kort og tog en tår af sin whisky. ”Latterlige tøser.”

Gud hvor han elskede dette. Alt ved hende… den måde hun vred sig på og stønnede. Det var fantastisk. For ikke at sige den måde hun fik ham til at føle. Han havde selv svært ved at holde de nydende suk inde, dog gjorde han dem så lave som mulige, da han fandt det en smule ydmygende, så hvis han endelig gjorde det var det en hvisken i hendes øre.
River lå på siden og stirrede op på Yuuka, der var begyndt at tage sit tøj på, ikke mere end lige efter de havde haft deres hyggelige omgang. ”Hey…” hviskede han blidt til hende og lige inden hun nåede at rejse sig op, tog han fat i hende og kiggede op på hende med sine sorte øjne. ”Hvad har jeg sagt om at smutte efter sex? Du ved at jeg elsker at putte… kom nu, lig dig ned igen.. hvor er du på vej hen overhovedet? Det er ved at være aften, du plejer altid at sove ved denne tid alligevel?” Han smilte blidt til hende.
River
River
Noob
Noob

Antal indlæg : 302
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

You're such a jerk! (River og Yuuka) - Page 2 Empty Sv: You're such a jerk! (River og Yuuka)

Indlæg af Yuuka Søn Aug 27, 2017 9:59 pm

Yuuka rystede endnu engang på hovedet. "Det tænker jeg ikke... Jeg tror altså han fandt dig køn." Hun blinkede til hende, inden hun klukkede over det lille dask til hende. "Skal jeg forsøge at finde en fyr til dig? Det kan jeg sikkert gerne." Hun smilte kærligt til hende, inden hun så sig omkring.
Rivers vrissende ord, fik bar Yuuka til at grine. "Det gør mig knap så meget om de perverse tanker, så længe han holder dem for sig selv. Men det er meget rart at få at vide at man er tiltrækkende, eller køn for den sagsskyld. Så ja, det er vel noget der ikke gør os noget." Hun lagde armene over kors, så barmen endnu engang blev løftet en smule op.

Hans hviskende støn i hendes øre, fik det kun til at sitre mere i hende. Hvert støn og suk, fik hende til at føle som om hun gjorde det rigtigt, hvilket var det hun ønskede. Hun ønskede at han nød det ligeså meget, selvom hun enkelte gange glemte at han også skulle nyde det, hvilket betød at hun enkelte gange gjorde det der føltes best for hende.
Hun forventede enlig at River var faldet en smule i søvn, hvilket fik hende til at se overrasket ned på ham, da han tog fat i hende. "Oh... Undskyld, jeg... hey..." Hun sendte ham et kærligt smil, inden hun satte sig på sengen igen. "Undskyld, jeg kan godt huske det. Men..." Hun lukkede øjnene kort i, inden hun lagde sig ned igen. "Jeg ville enlig bare gerne ned til Lilly og sige at jeg sov her oppe." Hun så ind i de mørke øjne. "Hvad nu hvis hun holder sig vågen... plus..." Hun lagde sig en smule ind til ham. "Jeg er ikke så vant til at ligge og nusse efter... Min eks gad ikke sådan noget, så undskyld... Jeg vil forsøge at vænne mig en smule til det." Hun kyssede ham kort, inden hun lagde hænderne på hans bryst. "Men jeg bliver bare, men så..." Hun satte sig op, hvor hun igen begyndte at klæde sig af.
Yuuka
Yuuka
Baka

Antal indlæg : 186
Join date : 23/05/16
Hjemsted : hun bor sammen med Lilly og River.

Tilbage til toppen Go down

You're such a jerk! (River og Yuuka) - Page 2 Empty Sv: You're such a jerk! (River og Yuuka)

Indlæg af River Tirs Sep 12, 2017 3:03 pm

Lilly rystede på hovedet. ”Nej, jeg har ikke brug for en fyr, så der er ikke nogen grund til at hjælpe mig… du har bare været så heldig at finde River, hvis man da kan kalde det heldig.” De sidste ord blev sagt en smule mumlende.
”Hey!” vrissede River irriteret efter hende. ”Og hvorfor har du brug for at vide du er tiltrækkende, det burde du da kunne regne ud at du er, sådan som du konstant får beundre.”
Lilly klukkede og satte tøj på plads. ”Måske du skulle sige det til hende oftere, så hun ikke har brug for at høre det fra fremmede.”
River løftede bare på skuldrene. ”Der er ikke grund til at høre man er tiltrækkende hele tiden.” Kort betragtede han Yuukas barm, som hun altid fik løftet op ved at sætte armene på kors. Her skubbede han hendes arme ned. ”Gem det til senere.”

Altid noget at hun bare var på vej ned for at snakke med Lilly. Dog fik det ham til at klukke. ”Lilly kan nok selv regne ud at du er her,” sagde han drillende til hende og smilte ellers til hende. ”Og du behøver ikke undskylde, jeg ved godt at din eks kæreste var en nar..” I det hun begyndte at klæde sig af, trak han hende ind til sig igen. ”Derfor er det godt du er sammen med mig nu. Jeg er så meget bedre for dig.” Han blinkede til hende og kyssede ellers hendes pande.
River
River
Noob
Noob

Antal indlæg : 302
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

You're such a jerk! (River og Yuuka) - Page 2 Empty Sv: You're such a jerk! (River og Yuuka)

Indlæg af Yuuka Tirs Sep 12, 2017 3:28 pm

Hun havde ikke brug for en fyr. Yuuka viftede blidt med hånden. "Du skal have en fyr... Uuuuh!! Vi kunne gå på dates sammen! Vi kunne spise sammen, eller drikke sammen da jeg ikke kan spise. Vi kunne tage ud på en bar også hygge drikke, uuuh det kunne være sygt sjov... Lad os det, jeg spørger naboen om han vil med i byen, bare os fire." Hun hørte ikke Lillys sidste ord omkring River, hun så kort op på River, da han snakkede til hende.
"Jeg får ikke konstant beundre, nævn to, som ikke er dig og naboen." Hun lagde armene over kors og skød hoften ud til siden. "Alle vil gerne have at vide at de ser godt ud... Du er bare vant til at kvinder ønsker at være hos dig, så du forstår ikke hvor rart det enlig er." Hun fjernede en lille tot hår fra sit ansigt. Hun lagde øjnene på Lilly, hvor hun nikkede blidt. "Ja... Måske du skulle gøre det." Da hun rettede blikket imod River igen, så hun en smule overrasket op på ham, da han adskilte hendes arme fra hinanden. "Hvad mener du med det?" Lød det en smule bestemt fra hende.

Lilly kunne vel godt forstå at hun ikke kom hen til hende og sove, det havde han vel ret i. Hun lagde sig ved hans side igen, roligt lagde hun sig tættere på ham. "Hvordan ved du hvordan min kæreste har været?" Lød det lavt fra hende, hvor hun så ind i hans mørke øjne. "Du har smukke øjne." Lød det hviskende fra hende. Hun lukkede øjnene en smule i, mens han kyssede hendes pande. "Dig bedre end ham? Du har vel dine gode ting." Lød det lavt fra hende, inden hun lagde sin kolde hånd imod hans kind.
Yuuka
Yuuka
Baka

Antal indlæg : 186
Join date : 23/05/16
Hjemsted : hun bor sammen med Lilly og River.

Tilbage til toppen Go down

You're such a jerk! (River og Yuuka) - Page 2 Empty Sv: You're such a jerk! (River og Yuuka)

Indlæg af River Man Sep 17, 2018 8:10 pm

Lilly rynkede på næsen over Yuukas entusiame. Hvorfor skulle de pludselig finde en kæreste til hende? hun havde det fint som hun var. Eller, jo hun kunne vel godt have haft det bedre. Eller, nej vent hvad? Hun pustede ud. "Ingen går i byen og bestemt ikke med den creepy nabo!"
River nikkede anderkende. "Oh mere end to, som ikke er mig og naboen?? hmm... det er nemt, Cloud beundre dig... din ex beundrede dig..." han smilte her kækt til hende. "Se? jeg kunne sagtens nævne to!"
Han kunne også have sagt hans budbringer, men siden Yuuka stadig ikke vidste at han var en assasin, burde han nok holde den for sig selv.
Til det med hvad han mente med den løftede barn, klukkede han bare af og svarede hende ikke. Gad vide om hun overhovedet vidste at hendes barm blev løftet når hun lagde dem på kors? Han klukkede over sin egne tanker.

River havde ingen anelse om hvordan Yuukas ex havde været. Derfor pustede han bare ud og nussede hende, som hun lå i hans arme. "Jeg har ingen anelse, jeg ved bare at jeg er bedre end ham og det er godt nok for mig." han drejede hovedet og så ned på hende. Som hun komplimenterede hans øjne, rødmede han og drejede hovedet den anden vej. "Fjollehoved... de er sorte, tomme og ingen farve... de er ikke smukke og faverige som din egen..."
Ja, han nød komplimentet, men det behøvede Yuuka bestemt ikke at vide.

Den næste dag kom og der blev banket på døren. Som River ikke var hjemme, åbnede Lilly døren, kun for at se den såkaldte budbringer. "yoooo Lilly! er River hjemme?" som Yuuka trådte frem, smilte han til hende og dette fik Lilly til at stivne.
oh uh... Yuuka vidste stadig intet om Rivers job, men det kunne dette fjols ende med at afsløre!
"Uhm nej... men øh... jeg tager bare imod sedlen for ham!"
budbringeren klukkede og klappede hendes hoved. "hvorfor så nervøs? er du bange for at dusøren er på dit hoved huuuuuh?" han så herhen imod Yuuka igen. "Jeg kan se at River staidg har sin kønne stuepige?"
Lilly sank nervøs. "Yeah yeah... uhm... du må øh hellere..."
"Komme ind og vente? taaaak Lilly..." han skubbede sig forbi Lilly og gik ind i stuen.
River
River
Noob
Noob

Antal indlæg : 302
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

You're such a jerk! (River og Yuuka) - Page 2 Empty Sv: You're such a jerk! (River og Yuuka)

Indlæg af Yuuka Fre Sep 21, 2018 11:51 am

Yuuka knurrede en smule af River. Hvorfor kunne han ikke bare stoppe med at være besværlig og i stedet være enig i at Lilly skulle have en sød kæreste. "Bla bla." Hun viftede med en hånd. "der er ingen der siger at naboen finder mig tiltrækkende eller har noget for mig, det kunne sagtens bare være en misforståelse." Det sidste blev sagt lavt, hvor hun roligt gik væk. ""Lad os gøre det. Få dig en sød kæreste også se lidt hvor langt du ender med at have det med ham. Måske vi rent faktisk finder en fyr der er noget for dig. Who knows, måske Cloud ville være interesseret, du er jo formskifter og ikke en dæmon som jeg, så jeg tror interessen ville være meget større hos dig end hos mig, han afskyr dæmoner." Lød det kækt fra hende.

"Selvfølgelig er du bedre end ham, han var dum og du har hjerne for ikke at snakke om at du og jeg har mange sjove stunder sammen i forhold til ham og jeg havde sammen." Hun sendte ham et kærligt smil, mens øjnene kort åbnede sig igen. Rødmede han.
Huh? Hun havde ellers ikke troet at en vampyr kunne rødme men man kunne vel blive overrasket. Hun smilede kækt til ham. "Og... Bare fordi du ingen farve har i dine øjne, betyder det ikke de ikke er smukke. Og mine øjne er ok, jeg synes bare dine øjne virker så specielle og flotte." Lød det kærligt fra hende.

Som det bankede på døren stod Yuuka og tørrede sit hår på badeværelset, hun var iførte en fin rød kjole der selvfølgelig omfavnede hendes former, viste en del kavalergang og skjulte hendes ben. Hun gik kort ned af trappen for at se hvem der lige var kommet på besøg, det var så sjældent de fik besøg.... Hun kunne enlig ikke rigtig huske hvornår de sidst havde besøg, hun smilede til manden, han havde været her før. Hun huskede ikke helt hvad han lavede her sidst, bare at han var der.
Hun havde håndklædet om sine skuldre, hvor hun smilede blidt til ham. "Goddag." Lød det blidt fra hende, hvor hun her så manden komme lidt brasende ind. Han kendte vel Lilly og River godt nok til bare at kunne lave den slags numre. "Vil du have noget at drikke mens du venter? te, kaffe?" Lød det blidt fra Yuuka mens hun gik ud i køkkenet. Hendes blonde hår var en smule ulet og krøllet da hun havde været i bad.
Yuuka
Yuuka
Baka

Antal indlæg : 186
Join date : 23/05/16
Hjemsted : hun bor sammen med Lilly og River.

Tilbage til toppen Go down

You're such a jerk! (River og Yuuka) - Page 2 Empty Sv: You're such a jerk! (River og Yuuka)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum