Tokyo City
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Seneste emner
» Apocalypse vol. 2.
Come join us! -akina- EmptyTirs Feb 18, 2020 12:08 pm af Erina

» Highway through the dangerzone!
Come join us! -akina- EmptyLør Feb 15, 2020 1:48 am af Haru

» Apartment issues.
Come join us! -akina- EmptyLør Feb 15, 2020 1:33 am af Haru

» Highschool over again!!
Come join us! -akina- EmptyFre Feb 14, 2020 10:06 pm af Haru

» A new univers... - Joaquin-
Come join us! -akina- EmptySøn Jan 19, 2020 12:16 am af Haru

» Office flirts
Come join us! -akina- EmptyTors Jan 09, 2020 1:42 am af Haru

» Apocalypse
Come join us! -akina- EmptyTors Jan 09, 2020 1:05 am af Haru

» Forget me not. -Zack-
Come join us! -akina- EmptyTirs Nov 26, 2019 12:35 am af Chain

» The demon and the angel -James-
Come join us! -akina- EmptyTors Okt 31, 2019 1:32 pm af James


Come join us! -akina-

Go down

Come join us! -akina- Empty Come join us! -akina-

Indlæg af Caleeb Man Nov 23, 2015 9:21 pm

Påklædning: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/c6/6e/c6/c66ec6d6ace34e6e28f8fb595b9247ab.jpg
Sted: Udenfor Tokyo guilds base.

Solen skinnede, børn tumlede rundt og fuglene sang en sang, så munter og nuttet, at nogen fik et smil på læben, imens andre nok fik lyst til, at skyde dem ned. Hvad Caleeb angik, sad han blot på en stor sten, de lyseblå øjne var lukket i og et svagt smil var bredt på de halv fyldige læber. Indenfor var hans guild igen fuld gang med, at drikke og have væddemål med hinanden. Caleeb elskede dem for det. De var fjollede, utilregnelig og nærmest som en stor familie, en familie han havde haft brug for i disse år. Lige nu havde han blot brug for en pause, en pause hvor han nød solskinnet og hvor han ikke skulle i skole, ingen planner, ingen lektier, bare en helt almindelig fridag. Penge var det eneste der generede ham lige nu, han burde tage på mission og score nogen Yens. Desværre var der ingen lige nu, at tage på mission med, alle havde travlt, men de sagde ikke med hvad. Det var sikkert bare en undskyldning for, at blive hjemme og have underlige diskussioner, imens de drak af den dejlige saftige øl de altid snakkede om. Ham selv havde aldrig smagt den, men det var jo også klart, alt han kunne spise var andre racers kød og drikke kaffe.
Nysgerrigt løftede han hovedet, da han duftede en ny form for duft i nærheden af hytten og det var ingen af de såkaldte guild members duft. Et helt nyt ansigt stod nær døren. Han rejste sig op fra stenen og gik nysgerrigt hen til hende.
"Hey!" han kiggede hen på basens dør. "Overvejede at blive medlem?" Han hentydede tydeligvis til hans guild.
Caleeb
Caleeb
Admin
Admin

Antal indlæg : 103
Join date : 08/11/15
Hjemsted : He lives in Central Tokyo in a apartment, alone.

Tilbage til toppen Go down

Come join us! -akina- Empty Sv: Come join us! -akina-

Indlæg af Gæst Man Nov 23, 2015 11:17 pm

Usikker på om dette var det rigtige at gøre, var Akina på vej mod et sted for nogen der hed Tokyo Guild. Hendes kære veninde Miyu havde snakket om dem en del gange, som nogle hun så op til. Akina havde altid hold sig fra alt der hed bander og så videre. hun havde for travlt med skole og arbejde.. desuden ville hendes forældre blive stiktosset hvis de fandt ud af det. Men hun havde lovet Miyu at tjekke hvad det var, nu når hun ikke selv kunne. Miyu havde altid været lidt oprørsk og vild, men Akina måtte nok også indrømme hun syntes det virkede lidt interessant. bare lidt. Hun var tæt på nu. Hun tog en dyb indånding, da hun fik øje på stedet. Var dette nu en god idé? Hun behøvede jo ikke blive medlem, hun kunne jo bare se hvad det var.. ik? Nervøsiteten spredte sig i hele hendes krop, da en fyr kom hen imod hende. Et kort sekundt overvejede hun at flygte, bare skynde sig væk, men hendes krop var stivnet. Hun stod derfor lidt bare og stirrede på fyren. Dyb indånding "uhm... jeg.. øh.. jeg ved det ikke.." det var det eneste hun fik fremtvunget, hvilket kun gjorde hende mere nervøs. Hun rettede usikkert på det tynde tørklæde som dækkede hendes hals og derefter på hendes nederdel. Hun pillede altid ved sit tøj når hun ikke vidste hvad hun skulle gøre af sig selv "Jeg er her egentlig på min venindes vegne.. hun har snakket meget om jer og.. jeg lovede hende at se hvem i var og.. hvad i lavede" hun bukkede høfligt "mit navn er Akina Akiyama"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come join us! -akina- Empty Sv: Come join us! -akina-

Indlæg af Caleeb Man Nov 30, 2015 8:23 pm

Af hendes duft at dømme var hun et menneske. De duftede altid så himmelsk. Men, det var ikke det, det handlede om lige nu. Nervøsiteten hang over hende som en tung regnsky og den var han nød til at få af hende. Der var ingen grund til, at være nervøs omkring hans guild, alle var nede på jorden og skøre som pokker. Med andre ord, intet pres over, at man skulle være perfekt. Overhovedet.
Han smilede venligt til hende og fandt det nervøse ret kært. "Rart at møde dig Akiyama," Høfligt nikkede han til hende. "Mit navn er Caleeb Farron," Med sine lyseblå øjne, så han hen på guildporten igen. "Hvis du ønsker det, kan jeg godt vise dig rundt, så har du noget at fortælle din veninde om," Caleebs stemme var varm og beroligende, intet truende og stikkende. Nok var han en ghoul, men det kunne ingen mærke eller se udover andre ghouls. Selv hans guild members vidste ikke at han var en. "Men, af ren nysgerrighed," Han så hen på hende igen. "Hvorfor tog din veninde ikke med dig, nu når det var hende der var nysgerrig omkring os?" Spurgte han og smilede en smule drillende.
Caleeb
Caleeb
Admin
Admin

Antal indlæg : 103
Join date : 08/11/15
Hjemsted : He lives in Central Tokyo in a apartment, alone.

Tilbage til toppen Go down

Come join us! -akina- Empty Sv: Come join us! -akina-

Indlæg af Gæst Man Nov 30, 2015 10:47 pm

Akina så op på fyren igen da han snakkede og blev lidt fanget af hans øjne. de virkede venlige.. hun rettede sig langsomt op, med et forsigtigt smil "Også rart at møde dig Farron" Hendes stemme var stadig en smule nervøs, men Caleebs rolige mine, fik hende til at slappe en smule mere af. Det hele virkede pludselig ikke så farligt mere. Hendes blik flyttede sig hen på porten "det.. det vil være dejligt, vil både jeg og min veninde sætte stor pris på" sagde hun, med et lille buk, hvorefter hun fik sendt et venligt smil til Caleeb. Hun lagde hovedet let på skrå og begyndte at pille lidt ved den ene fletning, som sad på venstre side af hendes ansigt. Det var godt med spørgsmål, snak ville kunne få hende til at slappe af. Dog havde hun ikke lige regnet med det spørgsmål.
Akina stod lidt og så på det drillende smil. Skulle hun fortælle ham det? Miyu ville nok ikke havde noget imod det, men.. det var lidt privat og stadig en ting der var svær for Akina at acceptere. Hun fik et skævt smil på læben og grinte kort "hun ligger på hospitalet lige pt. så hun havde ikke rigtig mulighed for at komme selv, hun ville nu meget gerne" forklarede hun med strålende øjne og smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come join us! -akina- Empty Sv: Come join us! -akina-

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum