Tokyo City
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Seneste emner
» Apocalypse vol. 2.
Payback BITCH! -Zack- EmptyTirs Feb 18, 2020 12:08 pm af Erina

» Highway through the dangerzone!
Payback BITCH! -Zack- EmptyLør Feb 15, 2020 1:48 am af Haru

» Apartment issues.
Payback BITCH! -Zack- EmptyLør Feb 15, 2020 1:33 am af Haru

» Highschool over again!!
Payback BITCH! -Zack- EmptyFre Feb 14, 2020 10:06 pm af Haru

» A new univers... - Joaquin-
Payback BITCH! -Zack- EmptySøn Jan 19, 2020 12:16 am af Haru

» Office flirts
Payback BITCH! -Zack- EmptyTors Jan 09, 2020 1:42 am af Haru

» Apocalypse
Payback BITCH! -Zack- EmptyTors Jan 09, 2020 1:05 am af Haru

» Forget me not. -Zack-
Payback BITCH! -Zack- EmptyTirs Nov 26, 2019 12:35 am af Chain

» The demon and the angel -James-
Payback BITCH! -Zack- EmptyTors Okt 31, 2019 1:32 pm af James


Payback BITCH! -Zack-

2 deltagere

Go down

Payback BITCH! -Zack- Empty Payback BITCH! -Zack-

Indlæg af Chain Lør Mar 09, 2019 3:36 pm

Chain kom brasende ind i Zacks hus. Døren blev nærmest sparket op hvor hun hurtigt bevægede sig ind med elegante skridt. Hælene klikkede mod gulvet for hvert skridt mens hendes hår kort viftede bag hendes skuldre., de lidt hullede bukser og hvide trøje sad lidt ulet ved hende og det mørke hår var ulet, et klart tegn på at hun enten lige var stået op eller bare ikke havde gjort noget ud af sig selv.
Hendes store solbriller dækkede de opsvulmede øjne, mens cardiganen hang ned af hendes ene skuldre. Så snart hun kom til Zacks side løftede hun venstre hånd hvor et højt klask lød, da hånden og hans kind ramlede sammen. "You jerk!" Lød det højt fra hende, hun stod en smule over ham, med en vibrerende læbe.
Kun få sekunder gik før hun begyndte at hulke højt, som et spædbarn blev der ikke forsøgt at skjule på hendes gråd. Hun trak hovedet lidt tilbage, mens skuldrerne hoppede lidt op og ned.

https://i.pinimg.com/originals/af/a9/c6/afa9c695a103278d61b37768b10b5c24.png
Chain
Chain
Baka

Antal indlæg : 51
Join date : 31/10/18
Hjemsted : Streets

Tilbage til toppen Go down

Payback BITCH! -Zack- Empty Sv: Payback BITCH! -Zack-

Indlæg af Zack Lør Mar 09, 2019 3:48 pm

https://i.pinimg.com/564x/a4/2c/1f/a42c1faf158a31814a85b3605565f355.jpg

Han sad stille og roligt for sig selv, fokuserede på sit maleri og var endelig kommet ind i en hel anden verden, til han hørte sin dør blev smækket op. Overrasket tabte han sin pensel og så sig omkring. Han forventede at hvem der end var kommet ind, så havde de bare at have en forklaring til hvorfor det pludselig forstyr! Ind ad døren trådte ingen andre end hans bedste veninde Chain. En skør pige med ben i næsen. En pige han måske var lidt gladere for end hvad han burde være. Men, hun var gift og derfor havde han aldrig gjort noget ved disse følelser. Ikke andet end at skubbe dem ind i mørket.
I det han skulle til at sige hendes navn, gav hun ham et ordentlig slag på kinden, et slag der gav genlød igennem hans rum. Overrasket, stivnede han nu bare og så ned i jorden. Hurtigt skreg han dog nu op og så hen på hende. Han tog sig til slaget. ”WTF CHAIN!”
Som hun pludselig græd, satte han hovedet på skrå, stadig med en hånd placeret imod sin kind. ”Hvad fuck græder du for!? Du var den der gav mig en lussing!”
Zack
Zack
Baka

Antal indlæg : 59
Join date : 18/04/18
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

Payback BITCH! -Zack- Empty Sv: Payback BITCH! -Zack-

Indlæg af Chain Lør Mar 09, 2019 3:53 pm

Chain fortsatte med at græde hvor hun smed sin taske på gulvet og lagde hænderne ind under solbrillerne og gemte nu øjnene bag hendes hænder. Gråden var højlydt og ordene hun forsøgte at sige var mere en mumlen end noget andet.
"Honathana has mah seating, han jerking fucking, honathana..... !! " Hun hulkede og bukkede sig lidt forover, hvor hun lidt indikerede at hun snart ville falde på knæ foran ham. brillerne faldt til gulvet og hoppede en smule under hans stol hvor hun fortsat hulkede og mumlede bag sin gråd. Hun fjernede her sine hænder fra øjnene hvor maskaren løb ned af hendes kinder og øjnene nu var som en vaskebjørns. Hun snøftede enkelte gange hvor hun herefter krammede ham og satte sig i hans skød.
Chain
Chain
Baka

Antal indlæg : 51
Join date : 31/10/18
Hjemsted : Streets

Tilbage til toppen Go down

Payback BITCH! -Zack- Empty Sv: Payback BITCH! -Zack-

Indlæg af Zack Lør Mar 09, 2019 4:04 pm

Det… forstod han ikke et eneste ord af.
”Uhmm… Chain, det er du simpelthen nødt til at forklare mig engang til,” sagde han og først her virkede han en smule urolig, som han nu betragtede den græde veninde. Brillerne forsvandt og under hendes øjne var nu mascara. Han smilte svagt ved synet. Hun lignede en sød lille vaskebjørn.
I det hun satte sig i hans skød og krammede sig ind til ham, sukkede han og lagde armene om hende, trøstende og omfavnende. Hun var ikke nem at finde rundt i. Men, det var nu egentlig også det han kunne lide ved hende. ”Hey hey…” lød det beroligende fra ham. ”Fortæl mig nu stille og roligt hvad der er sket… en ting af gangen… og så bagefter kan du forklare hvorfor du gav mig en lussing.”
Hvilket han for i øvrigt stadig kunne mærke imod sin kind.
Zack
Zack
Baka

Antal indlæg : 59
Join date : 18/04/18
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

Payback BITCH! -Zack- Empty Sv: Payback BITCH! -Zack-

Indlæg af Chain Lør Mar 09, 2019 4:11 pm

"Han rar rig rtro..." Mumlede hun lidt hulkende, hvor hun her begravede hovedet i hans sweater og knugede sig ind til ham. dog tog det lidt tid før hun faldt til ror og nu bare sad i hans skød og rettede hans trøje lidt ud, enkelte gange snøftede hun og forsøgte at børste hans skulder. "Jonathan er mig utro.... Med en eller anden blondie bimbo... Hun er ikke engang særlig pæn." Lød det trist fra hende.
Hun hev lidt ned i hans sweater, hvor hun her så ham i øjnene. "Jeg tog ham ikke i sengen med hende, men jeg var ude og handle hvor jeg så dem i hans bil sammen... De kyssede kort før de kørte væk og da jeg ringede til ham sagde han at han var på vej til et vigtigt møde..." Lød det lavt, samt en smule fortvivlet fra hende.
"Han sagde at han skulle til miami og først kom tilbage på mandag... så.... Jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre." Lød det lidt hulkende fra hende, hvor tårerne endnu engang pressede sig på.
Chain
Chain
Baka

Antal indlæg : 51
Join date : 31/10/18
Hjemsted : Streets

Tilbage til toppen Go down

Payback BITCH! -Zack- Empty Sv: Payback BITCH! -Zack-

Indlæg af Zack Lør Mar 09, 2019 4:21 pm

Igen fik han ikke meget ud af hendes mumlen. I stedet gav han sig nu til at fokusere hvor meget af hendes make up måtte grise hans hvide sweater til. Igen. Det var sket før at hun havde grædt i hans arme og gjort en af hans hvide skjorter beskidte. Han aede hende blidt over ryggen, legede med hendes hår og forsøgte at være så trøstende som muligt.
I det hun endelig trak væk fra ham, så han ind i hendes øjne og smilte kærligt til hende. Her tørrede han hendes make up væk under øjnene. Dog fik hendes ord ham til at stivne. Hendes såkaldte husbando havde været hende utro! Hvor vovede den latterlige gris!!
Fra at være en smule forvirret, til nu at sidde og lytte alvorligt med, som hun forklarede om at hun havde set ham handle med en anden kvinde. Hun havde taget ham på fersk gerning i at lyve overfor hende!
”Hævne dig… oh yeah!” lød det her fra ham. Han lagde hænderne på hendes skulder og fik hende til at se ind i hans øjne. ”Vi gør hans liv forfærdelig Chain! Vi får ham til at fortryde hver en lille del af det han gjort, ved at opsøge kvinden som det første, fortælle hende situationen, så han mister den blonde bimbo… derefter gør vi andre ting… som hårtabs middel i hans shampoo! Alt i den dur!”
Et lusket smil voksede på hans fyldige læber.
Zack
Zack
Baka

Antal indlæg : 59
Join date : 18/04/18
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

Payback BITCH! -Zack- Empty Sv: Payback BITCH! -Zack-

Indlæg af Chain Lør Mar 09, 2019 4:53 pm

Da han tørrede hende under øjnene lukkede hun øjnene en smule hvor hun snøftede enkelte gange. Hun tog en dybindånding inden hun fortsatte sine ord. Hans stivnen gjorde hende dog lykkelig. Han fik også et chok over det, hvilket var rart, for så betød det at hun klarede det godt.
Hun så her ned i hans sweater. Gad vide om han ville bebrejde hende eller om han ville komme med latterlige ord. Dog snakkede han om hævn. "Huh?" Han ville have hun skulle hævne sig på ham. Ville han så have at hun knaldede ham også andet? Hun var lidt forvirret, en hævn var ikke ligefrem at sætte sig i samme tilstand som de andre. Hun ville ikke ned på hans stadie.
Da han snakkede om at de skulle gøre hans liv til et living hell... Så hun lidt overrasket på ham, hun sendte ham et lille smil hvor hun ellers snøftede enkelte gange. "Hvad nu hvis dullen er klar over det og måske går efter ham for hans penge, han har mange penge trods alt.... Han har sikkert betalt for hendes bryster eller noget." Lød det surt fra hende. Hun krammede ham kort, hvis de skulle finde dullen skulle de vel finde ud af hvor hun kom fra.
"Så er vi nok nød til at følge efter ham en af dagene, hvor vi så kan finde ud af hvor hun er fra?... Men chancen for at jeg angriber hende er stor... JEg tror seriøst at jeg angriber hende! Hun har knaldet min mand jeg ved det bare." Lød det irriteret fra hende.
"Afføringsmiddel i hans mad.... Giver ham alt muligt lort... Jeg kan lide din ide, men hvad så... burde jeg ikke skilles med ham?... Skal jeg bare opføre mig som normalt?" Lød det blidt fra hende?? Hun var lidt forvirret, hun havde måske forventet at Zack ville bede hende om at forlade ham med det samme.
Chain
Chain
Baka

Antal indlæg : 51
Join date : 31/10/18
Hjemsted : Streets

Tilbage til toppen Go down

Payback BITCH! -Zack- Empty Sv: Payback BITCH! -Zack-

Indlæg af Zack Søn Mar 10, 2019 3:25 pm

Umiddelbart lød det ikke til at hun havde noget imod hans ide om at gøre livet et helvede for Jonathan. Dog var hun ikke helt glad for tanken om at de opsøgte blondinen. ”Vi stalker hende, spørger hende om hun er klar over det og hvis det er, så kan du få lov til at angribe hende… hvis ikke hun er, så bliver hun en del af vores plan… så ja, vi følger efter ham, ser ham møde blondie og så ser vi hvad der sker fremover.” her smilte han drillende til hende. Herefter lagde han hænderne på hendes kinder og trak hende ned for at kysse hendes pande. Det blev gjort med en stor MUUUUAAH lyd. ”Og ja, afføringsmiddel i hans mad er perfekt og ja, du skal bare blive ved med at spille at du ingenting ved!” her placerede han dog en finger på hendes næse. ”Men du må ikke have sex med ham… det fortjener han ikke… han fortjener ikke at se dig nøgen igen… overhovedet.”
Her rejste han sig ved at løfte hende op og ellers sætte hende ned. ”Indtil da, bliv her, vi æder noget pizza, bunder noget alkohol og forsøger at planlægge onde planer… hvad siger du??” Kort uglede han hendes hår.
Zack
Zack
Baka

Antal indlæg : 59
Join date : 18/04/18
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

Payback BITCH! -Zack- Empty Sv: Payback BITCH! -Zack-

Indlæg af Chain Søn Mar 10, 2019 3:36 pm

Chain nikkede kort. "Jeg kan lide ideen om at angribe hende... Men at snakke... Jeg tror det er bedst du snakker med hende, eller om jeg skal... men jeg ville have lyst til at slå hende... Klippe hendes falske blonde hår af!" Lød det irriteret fra hende.
"Ok... Du skaffer afføringsmiddelet." Lød det kækt fra hende. "Jeg vil helst ikke komme til lægen og sige jeg ikke kan skide, det tænker jeg er bedre at du gør... Du virker mere som typen der glemmer at spise sundt, så du i stedet er nød til at få medicin for at kunne skide." Lød det drillende fra hende.
"Jeg ville ikke have lyst til at knalde ham, ikke efter at jeg har set hans tunge i munden på en anden." Hun lavede kort bræk lyde, inden hun lagde hænderne ned på hans hofte. "Men burde jeg virkelig ikke blive skilt fra ham?.... Hvad får jeg ud af at skade ham, udover et godt grin... Men jeg ville stadigvæk være sammen med ham." Lød det trist fra hende. Hun så lidt overrasket op på ham da han rejste sig og elegant satte hende ned.
"Pizza lyder godt... er det ikke ok at jeg tager et bad først?... Mens vi venter på maden, jeg kunne godt bruge at tude i badet også." Lød det kækt fra hende, hvor hun kort snøftede og forsøgte at fjerne makeuppen fra hende.
Chain
Chain
Baka

Antal indlæg : 51
Join date : 31/10/18
Hjemsted : Streets

Tilbage til toppen Go down

Payback BITCH! -Zack- Empty Sv: Payback BITCH! -Zack-

Indlæg af Zack Søn Mar 10, 2019 4:07 pm

Zack klukkede over at hun sagde at han nok burde snakke med elskerinden. ”Haha, jeg skal nok snakke med hende, og igen, hvis hun ved hvilken situation hun er i… så får du lov til at klippe alt hendes falske hår af.”
Kommentaren om at mere lignede typen der ville hente afføringsmiddel, fik ham til at se en smule fornærmet ud, hvor han herpå fnyste. ”oh virkelig? Ligner jeg en der ikke ved hvad han spiser?” her gjorde han en håndbevægelse, der gejdede til at man skulle se ned af hans krop. Tydeligvis havde Zack styr på hvad han spiste. Nok havde han en sweater på men man kunne sagtens regne ud af der gemte en smuk, muskuløs krop under den. ”Men fint… jeg skal nok sørge for afføringsmidlet og hårfjerner, som vi putter i hans shampoo.”
Hendes svar om at hun bestemt ikke kunne sove med Jonathan igen var tilfredsstillende for Zack. Han skulle bestemt ikke have fornøjelsen af at se Chains smukke krop igen.
Det lille triste spørgsmål fra hende, fik ham til at lægge armene om hende i et kram. ”Det skal nok komme til at ske, når vi ikke længere har det sjovt med at genere ham… så får vi jer to skilt.” her trak han ud af krammet og så på hende. ”Okay?”
Som hun spurgte ind til om hun måtte låne badet, nikkede han og tog ellers sin mobil frem. ”Så gå ud og tud i mit bad, jeg finder noget tøj til dig… derefter kommer du ud og spiser pizza sammen med mig.”
Inden hun gik i bad, fandt han en stor skjorte til hende og gav hende den, hvorpå han bestilte pizzaen til dem begge. Herefter satte han sig i sin hyggelige stue og tændte netflix. De havde en tradition med at se en gyserfilm og spise pizza sammen.
Zack
Zack
Baka

Antal indlæg : 59
Join date : 18/04/18
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

Payback BITCH! -Zack- Empty Sv: Payback BITCH! -Zack-

Indlæg af Chain Søn Mar 10, 2019 5:02 pm

"Fantastisk... Jeg ville elske hvis jeg kunne klippe det af og punktere de falske bryster!" Lød det irriteret fra hende. Hun bed sig kort i underlæben, mens hun enkelte gange snøftede.
"Nej nej, du har en smuk figur. Rigtig køn faktisk, men du ved... mænd spiser ikke særlig sundt og kan tit risikere at få spise forstyrrelse." Lød det drillende fra hende. "Hår fjerner har jeg, jeg bruger det til mine ben og andre steder.... du ved." En lille rødmen sprede sig på hendes kinder. "Alle kvinder har hår fjerner." Lød det nu beskyttende fra hende.
"Men.... han er så god med ord... han ville sikkert få alt hvis vi bliver skilt... Plus jeg har intet arbejde! Jeg har aldrig arbejde i mit liv... oh gud.... Jeg skal begynde at arbejde." Lød det opgivende fra hende, hvor tårerne pressede sig på. "Jeg ender sikkert med at skrubbe toiletter og vaske gamle mennesker..." Hun hulkede nu en smule... "I don't wanna wash ugly old people!" Lød det nu opgivende fra hende.
"Ok... bad udenfor... I do it...." Lød det lavt fra hende, inden hun gik ud på badet. Chain var en underlig tøs, ikke blufærdig, men alligevel lidt blufærdig. Hun ville ikke ses gå rundt nøgen konstant, men hun havde på samme tid hellere ikke noget imod at blive set enkelte gange.
Hvilket var grunden til at når hun gik i bad var det altid med halv åben dør. Hun smed tøjet på gulvet og trådte ind i badet. Her ville hun vaske håret og ansigtet, lidt i håb om at få det meste af, hun kunne ikke ligefrem forvente at han havde makeup fjerner. Hvilket gjorde at hun valgte at bruge shampoo og skrubbe. Da hun kom ud af badet ville hun været iført skjorten og gik hen for at tage en øl i hans køleskab.
Hun satte sig i sofaen og svang benene op i hans skød, for derefter at trakke lidt ned i trøjen.

Næste dag ville Chain have hevet Zack ud af huset og i spion tøjet, hvor hun selv havde en kæmpe hat på og sorte bukser samt skjorte. Hun ville køre efter Jonathan, mens de kørte afsted ville han køre ind i et smukt gult hus, med en lille altan.
Chain sad nu i bilen og ventede på at Jonathan ville forlade stedet, hun ville have taget kortspil med hvor de nu kunne spille mens de ventede.
Han forlod stedet et par timer efter, hvor Chain nu sprang ud af bilen og luntede ind. Hun hoppede en smule foran døren, inden hun bankede på. Klar til at slås, klar til at angribe og rive i håret. Her ville Yuuka åbne døren, med et smil på hendes læber. "Hej, kan jeg hjælpe jer?" Lød det kærligt fra hende, hvor hun stod med lyset mod huden, der fik det blonde hår til at lyse op og den bløde hud til at skinne. Hun lagde hovedet blidt på skrå.
Chain knurrede en smule af hende. "Hjælpe mig! Du hjælper vidst for godt!" Yuuka så her forvirret på Zack. "Har jeg mødt jer før?..." Lød det blidt fra hende.

https://i.redd.it/z4lys6btdlm11.jpg
Chain
Chain
Baka

Antal indlæg : 51
Join date : 31/10/18
Hjemsted : Streets

Tilbage til toppen Go down

Payback BITCH! -Zack- Empty Sv: Payback BITCH! -Zack-

Indlæg af Zack Man Apr 15, 2019 11:52 pm

Resten af aftenen blev brugt på pizza, en masse gyserfilm og ellers planlagde de hvordan de skulle ødelægge Jonathans liv. Han sørgede for at være der for hende. Hans titel som hendes bedste ven var vigtig i dette sammenhæng. Hendes mand skulle vippes af hesten. Det fortjente et røvhul som ham.
Uden at tænke over det, sad Zack til sidst og fodrede Chain med slik imens filmen alien kørte på skærmen. Hun betød så meget for ham. Mere end hvad hun sikkert gik og troede.

Den næste dag havde de fulgt efter ingen andre end hendes såkaldte mand. Dog ikke uden Chain havde tvunget ham ned i det mest latterlige tøj. Noget hun så gal valgte at kalde spion tøj. Han havde gået imod dette, sagt det var latterligt, men desværre kunne hun ikke tales fra det. Så her sad de… i flere timer og spillede kort. Ventede på at hendes latterlige mand forlod denne kvindes hus.
Da manden endelig, endelig, smuttede fra huset, gik de op og tog tyren ved hornene. Tiden var inde til at se denne affære. Og damn… den affære sku godt ud! Han så tydeligvis op og ned af hende, gav hende elevatorblikket og smilte charmerende til hende. Hurtig kunne han dog mærke vreden suse ud af sin vens krop. For at Chain ikke skulle springe på Yuuka, lagde han en arm om hende og holdte hende lidt nede.
”Nej nej… du har ikke mødt os… men uhm…” sagde han og tyggede på ordene. Hvordan pokker skulle man lige forklare en affære… at hun var en affære… medmindre hun allerede vidste det. ”Denne dejlige tøs, som tydeligvis vil kradse dine kløer ud, er konen til den mand der lige har forladt dit hus.” kom det så roligt fra ham som muligt. Han så ind i Yuukas øjne. ”Vidste du godt at han havde en kone?”
Zack
Zack
Baka

Antal indlæg : 59
Join date : 18/04/18
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

Payback BITCH! -Zack- Empty Sv: Payback BITCH! -Zack-

Indlæg af Chain Tirs Apr 16, 2019 12:13 am

Chain spiste glædeligt slikket han fodrede hende og enkelte gange mumlede hun at de folk der døde burde være Jonathan... Hun rykkede enkelte gange rundt, så hun til sidst sad op af ham. Kun for at være trist når filmen sluttede, alting var lidt overvældende for hende.

Hvis Zack ikke havde lagt en arm om Chain havde hun angrebet dullen med de gigantiske bryster! Damn right. Hun havde angrebet hende og ødelagt det latterlige tøj, der sad og omfavnede de klamme former hun havde! Chain knurrede derfor bare da Zack snakkede til hende.
Yuuka derimod så lidt underligt på Zack, det var tydeligt at han så op og ned af hende.
"Kone..." Lød det blidt fra Yuuka hvor Chain knurrede højt. "Ja... Kone. Fucking kone! Gift med manden du knalder! Jonathan! Hvis du nu ikke skulle kunne eller kende til hans fucking navn." Lød det hårdt fra hende. Lige til Yuuka trådte lidt tilbage. "Undskyld, jeg anede ikke... Han jeg...." Lød det lidt fortvivlet fra hende samt bedrøvet.
"Som om!... Så det du siger at han ikke snakker om mig." Lød det lidt spørgende fra hende. Dog.... Slog det hende at han aldrig ville gå og snakke om sin kone hvis han ville knalde hende. Hun begyndte derfor at græde i stedet for. Yuuka så overrasket på hende og panikkede kort, til hun førede dem ind i hendes hus.
https://i.pinimg.com/originals/44/0d/15/440d152eab7829c5ba4168474bba2339.jpg
Hun blev her sat ned og fik noget kaffe og kage. Hun så lidt underligt ned på sin kage. Dog spiste hun det forsigtigt kagen. "Undskyld... Jeg... Jeg anede det ikke." Lød det igen fra Yuuka. "Det ikke din skyld, det er ham der er idioten... Vi burde myrde ham." yuuka så her meget ovarrasket mod Zack. Som et tegn på... Mener denne tøs virkelig dette?
Chain
Chain
Baka

Antal indlæg : 51
Join date : 31/10/18
Hjemsted : Streets

Tilbage til toppen Go down

Payback BITCH! -Zack- Empty Sv: Payback BITCH! -Zack-

Indlæg af Zack Tirs Apr 16, 2019 12:35 am

Det hele gik så stærkt. Fra det ene øjeblik stod Chain og skældte hende ud, denne stakkels smukke blondine, der tydeligvis ikke havde nogle anelse om hvad de snakkede om. Eller, hun fik mere og mere en anelse. Men hun havde tydeligvis ingen anelse om at Jonathan havde en kone. Men, nu stod Chain pludselig og græd… de blev inviteret indenfor og sad nu med et stykke kage. Nysgerrig så Zack sig omkring. Det var et virkelig smukt hus. Han prikkede nysgerrig til kagen med sin gaffel. Alting var så rent og pænt. Selv kagen var skåret ud i en perfekt skive. Som Yuuka så hen på ham, smilte han og rystede blidt på hovedet, for at indikere at Chain ikke mente sine ord.
”Vi skal ikke myrde ham… vi skal blot gøre hans liv et levende helvede,” sagde Zack nu så afslappet han kunne. Han tog en bid af sin kage. Her stillede han tallerken fra sig og lagde en trøstende arm om Chain. ”Og nu når du ikke vidste han var sammen med en anden kvinde… kunne du så tænke dig at blive en del af det?” han smilte drillende til Yuuka. Dog mente han hver og et af sine ord. Hvorfor ikke få en mere med på teamet? Han lænede sig tilbage i sofaen. ”Så, hvordan mødte du overhovedet Jonathan??”
Zack
Zack
Baka

Antal indlæg : 59
Join date : 18/04/18
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

Payback BITCH! -Zack- Empty Sv: Payback BITCH! -Zack-

Indlæg af Chain Tirs Apr 16, 2019 12:57 am

Yuuka så lidt spørgende på Zack. "Som i The other woman?" Lød det lavt fra hende. "JA! Genialt! Vi ser filmen også gør vi som det. Men vi bliver ikke ligeså gode venner som i den film, fuck nej! Vi gør hans liv til en sæk lort og derefter snakker jeg ikke med dig igen, plus han kunne umuligt have flere." Lød det trist fra hende.
Chain så lidt ned på kagen hvor hun rev den lidt i stykker. "Jeg gider ikke mere.... Jeg hader ham..." Mumlede hun lavt. Yuuka så lidt underligt på Chain og derefter Zack. "For at være ærlig synes jeg det er lidt underligt... plus jeg aner ikke om jeg ville kunne gøre det..." Lød det lavt fra hende.
"Han har også været dig utro. Han har været alle utro! Selv Zack!... " Yuuka så nu underligt på Zack. "Really?" Chain nikkede. "Vi bedste venner, hvis Jonathan er mig utro er han også Zack utro." Lød det forvirrende fra hende.
Yuuka nikkede forsigtigt. "Okaii~" Hun lagde armene over kors. "Jeg kan godt hjælpe.... Men intet ulovligt..." Lød det lavt fra hende.
Da Zack spurgte ind til hvordan de mødtes så Yuuka lidt genert ned i gulvet. "Yoga faktisk.... Vi faldt i snak og endte med at drikke kaffe sammen til alt ændrede sig..." Lød det lavt fra hende. Hun rettede lidt på sit hår, hvor hun her hev sin mobil frem. "Jeg er nød til at kontakte en..." Hun trykkede nummeret ind og ringede her til ingen andre end River.
Chain
Chain
Baka

Antal indlæg : 51
Join date : 31/10/18
Hjemsted : Streets

Tilbage til toppen Go down

Payback BITCH! -Zack- Empty Sv: Payback BITCH! -Zack-

Indlæg af Zack Lør Maj 04, 2019 10:21 pm

Zack havde ingen anelse om hvilken film de snakkede om. Derfor så han nu bare fra den mørkhåret brunette, til den storbarmet blondine. Fandtes der rent faktisk en film der handlede nøjagtig om det Zack og Chain havde sat sig for… det kom egentlig ikke bag på ham. Hvad de havde tænkt sig… var fuldkommen uhørt, ondsvagt, men alligevel så genialt.
Han var så opsat af sine egne tanker, at han ikke lå mærke til resten af hvad pigerne snakkede om. Ikke før de henvendte sig til ham. Eller, de sagde hans navn i hvert fald… han så her hen på dem. Kort lod han dog sit blik hvile på Yuukas bryst. Hurtigt så han væk. Hvilket bare så ud til at fungere i det at det lå til Yuuka skulle ud og ringe til nogle. Spørgende så han hen på Chain. ”sorry… jeg fulgte ikke med, er hun med os eller ej?”
River tog med det samme mobilen og svarede med et: yeaH? Whats up Yuuka??
Zack
Zack
Baka

Antal indlæg : 59
Join date : 18/04/18
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

Payback BITCH! -Zack- Empty Sv: Payback BITCH! -Zack-

Indlæg af Chain Lør Maj 04, 2019 10:35 pm

Chain lagde godt mærke til Zacks måde at beskue Yuukas bryster på, hvilket fik hende til at se ned af sig selv og derefter mod ham. Hun trådte rynkede dog lidt arrigt på panden. Kunne han da ikke beherske sig. "Hun er med, hvis du altså dropper din åndsvage blikke." Hun daskede her til ham mens Yuuka gik væk for at snakke i telefon.
"Prøv lige at stirre mere på hende, hun er et menneske med et ansigt. I mænd har kun en ting at tænke på... Og det er en kvindes krop.. pf...." Lød det irriteret fra hende, her lagde hun armene over kors, mest for at få sin egen barm til at virke lidt større.

Yuuka legede en smule med sit hår og da River tog telefonen stoppede hun. "Hey... Uhm... Hvis du kan huske ham jeg snakkede om sidste månede, du ved ham jeg var begyndt at date... han er mig åbenbart utro..." Lød det trist fra hende. "Jeg ved ikke om du har tid, eller om du har travlt for tiden... Men hvis du ville komme over i dag? Eller måske... Vi kunne snakke... om måder at såre ham på, det er vel dit speciale." Lød det en smule trist dog muntert fra hende.
Chain
Chain
Baka

Antal indlæg : 51
Join date : 31/10/18
Hjemsted : Streets

Tilbage til toppen Go down

Payback BITCH! -Zack- Empty Sv: Payback BITCH! -Zack-

Indlæg af Zack Lør Maj 04, 2019 11:09 pm

Tydeligvis havde Chain bemærket hans beundrende blikke imod den blondes bryst. Derfor grinte han nu bare som hun daskede til ham. ”Ohhh, er man lidt jaloux??” grinte han her og så her en smule flirtende på hende. ”Så meget stirre jeg heller ikke… jeg spacede ud af andre årsager… selvom det er et par flotte bryster hun har sig… det må du da give mig ret i.” han blinkede her til Chain og så ellers hen på Yuuka imens hun snakkede i mobil. ”Gad vide om hun overhovedet er i stand til at hjælpe… og hvem mon hun snakker med…” han sukkede her og rystede på hovedet. Her lagde han en arm om hende og ruskede i hende. ”Det skal nok gå… lige meget hvad.”

River havde regnet den ud fra længst. Et blik på den mand hun havde datet og han havde kunne regne ud at han var en douceback. Derfor overraskede det ham ikke som hun her fortalte over telefon at han var utro. Men alligevel var han hurtig til at holde sine kommentarer for sig selv. I hvert fald indtil han kom hen til hende. ”Jeg er på vej.” var alt han sagde før han lagde på.
Og ganske rigtigt. Det varede ikke længe før det bankede på døren og ind trådte ingen andre end River. Hans sorte halv lange hår sad ud til alle sider. Her gik han med det samme hen til Yuuka og prikkede hende på panden. ”Jeg sagde jo at han ville ende med at bringe problemer!”
Zack så spørgende på splejsen. Var det meningen at han bare skulle brase ind?
Zack
Zack
Baka

Antal indlæg : 59
Join date : 18/04/18
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

Payback BITCH! -Zack- Empty Sv: Payback BITCH! -Zack-

Indlæg af Chain Lør Maj 04, 2019 11:26 pm

Chain knurrede kort af ham og rakte tunge af ham. "Du godt klar over hvem af os der er gift ikke! Jeg er ikke engang en mild form for jaloux. pff" Lød det kækt fra hende.
Da han komplementerede Yuukas barm, så hun nu ned på hende. Hun sukkede dybt. "Mænd." Lød det kort fra hende. Hvorfor skulle han også sige det, som om den tøs ikke havde rigeligt af mænd der beundrede hende, især fordi hun havde hendes mand! Kunne hun ikke have taget en anden mand dumme dulle. Tænkte Chain kort, inden hun rettede blikket imod ham.
"Forhåbentligt ikke min mand! Jonathan... Burde jeg ringe, nej han er lige kørt ikke?!" Hun så kort ned i gulvet. Hun kunne mærke hele sit hjerte falde tungt for hende. Hvilket fik hende til at sukke blidt. Dog da Zack ruskede i hende knnurrede hun lidt af ham "Det er det nød til, ellers er vi nød til at myrde ham og begrave liget." Lød det kækt og en smule skummelt fra hende.

Yuuka stod nu og betragtede hendes telefon nu hvor River havde lagt røret på. Hun så ned i gulvet inden hun gik tilbage til de andre og serverede lidt at drikke og kage til dem, mens de ventede på River. Så snart han kom ind havde hun lige rejst sig op og gik nu hen til ham. "He..." Mere nåede hun ikke at sige før han prikkede hende på panden. "Eh! Du synes alle er en idiot. Hvordan skal jeg vide hvem der er og ikke er." Lød det lidt irriteret fra hende.
"Oh... Dette er Zack og Elain... Elain er åbenbart Jonathans hustro...." Lød det blidt fra hende.Hun så nu hen mod Zack.
Chain
Chain
Baka

Antal indlæg : 51
Join date : 31/10/18
Hjemsted : Streets

Tilbage til toppen Go down

Payback BITCH! -Zack- Empty Sv: Payback BITCH! -Zack-

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum