Tokyo City
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Seneste emner
» Apocalypse vol. 2.
You said you had a job for me? ~ Adrian EmptyTirs Feb 18, 2020 12:08 pm af Erina

» Highway through the dangerzone!
You said you had a job for me? ~ Adrian EmptyLør Feb 15, 2020 1:48 am af Haru

» Apartment issues.
You said you had a job for me? ~ Adrian EmptyLør Feb 15, 2020 1:33 am af Haru

» Highschool over again!!
You said you had a job for me? ~ Adrian EmptyFre Feb 14, 2020 10:06 pm af Haru

» A new univers... - Joaquin-
You said you had a job for me? ~ Adrian EmptySøn Jan 19, 2020 12:16 am af Haru

» Office flirts
You said you had a job for me? ~ Adrian EmptyTors Jan 09, 2020 1:42 am af Haru

» Apocalypse
You said you had a job for me? ~ Adrian EmptyTors Jan 09, 2020 1:05 am af Haru

» Forget me not. -Zack-
You said you had a job for me? ~ Adrian EmptyTirs Nov 26, 2019 12:35 am af Chain

» The demon and the angel -James-
You said you had a job for me? ~ Adrian EmptyTors Okt 31, 2019 1:32 pm af James


You said you had a job for me? ~ Adrian

Go down

You said you had a job for me? ~ Adrian Empty You said you had a job for me? ~ Adrian

Indlæg af Gæst Ons Nov 25, 2015 10:49 pm

S: Adrians bar
T: aften
V: køligt
O: en del folk
Tøj: http://tinypic.com/view.php?pic=ilvd3k&s=9#.VlYqyHYvfIU

Tidligere på dagen havde Alexis fået en opringning af en Adrian som havde sagt, at han muligvis havde et job til hende. Derfor havde hun gået med til at mødes med ham på hans bar. Han havde ikke sagt hvad det var for et job han ville give hende, men så læge lønnen vel var god nok, vil hun næsten tage imod alle job, med mindre det vil udsætte hende for stor fare, eller hun vidste, at hun ikke ville kunne klare det job.

Det varede ikke længe før hun nåede frem til hans bar. Hun åbnede døren, og så sig om der inde. Der var en hel del her inde. Roligt gik hun op til selve baren og satte sig på en af stolene der var der. "Undskyld, men ved du tilfældigvis hvor jeg kan finde Adrian henne?" spurgte hun ham som stod ved baren, og smilede venligt til ham. Hun anede ikke hvordan han så ud, da hun kun havde snakket i telefon med ham, og derfor aldrig havde set ham før.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You said you had a job for me? ~ Adrian Empty Sv: You said you had a job for me? ~ Adrian

Indlæg af Gæst Ons Nov 25, 2015 11:12 pm

Adrian var i lidt af en knibe de sidste par dage, han havde sat sig i hovedet at han ville være en meget mere gentleman agtig vampyr end andre mere brutale af de unge vampyre, han havde sat en aftale op med kvinder der frivilligt ville give dem hans blod og drikke, i mod betaling eller andre tjenester, han var meget charmerende så de fleste sagde ikke noget mod det og mange af dem havde brug for pengene til det.

En ung dame han havde kontaktet skulle møde ham i dag, han var meget venlig over for hende og tilbød hende en rimelig løn. Han stod bag sin bar og pudsede glas da en pige kom ind af døren og spurgte efter ham "that is i" han smilede venligt "you must be the young girl i called the other day" han stillede glasset ned og så på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You said you had a job for me? ~ Adrian Empty Sv: You said you had a job for me? ~ Adrian

Indlæg af Gæst Fre Nov 27, 2015 5:05 pm

Bartenderen som stod og pudsede glas, var åbenbart Adrian. "Oh undskyld." sagde hun en smule flov over at have spurgt, men hvordan skulle hun vide, at det var ham? Da han så sagde, at hun måtte være den nye pige, nikkede hun ivrigt af det. "Ja det er jeg. Jeg er Alexis." Han vidste nok godt hendes navn i forvejen, men det føltes som det rigtige at sige sit navn, for at være helt sikker på, at han vidste hendes navn. "Du sagde du havde et jo til mig, og vil lige være helt sikker på hvad det går ud på, og hvad jeg får for det og sådan?" sagde hun roligt og så på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You said you had a job for me? ~ Adrian Empty Sv: You said you had a job for me? ~ Adrian

Indlæg af Gæst Søn Nov 29, 2015 3:14 am

han så rundt i baren før han tørrede det sidste glas af "lets talk out back, i dont like talking in public about future hirings of employees" han smilede til hende og satte glassene på plads under disken og gik om på den anden side og ud af to store røde sving døre "follow me" han gik ned af en gang til de kom til hans kontor. Han satte sig ned i sin stol "now, i am not a normal man but i guess you wont mind." han smilede lidt "you see i am a vampire, but i distain the hunting of innocent and unwilling targets, but alas i must drink blood no matter what. The reason i have called you in here is a special offer, once a week i will call you in to let me drink some of your blood, in return i will offer 25 grand a week, since this is a very important need of mine to uphold my normal way of life" han smilede et forretnings smil til hende og ventede på hendes svar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You said you had a job for me? ~ Adrian Empty Sv: You said you had a job for me? ~ Adrian

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum