Tokyo City
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Seneste emner
» Apocalypse vol. 2.
ny i klassen? -Ryu EmptyTirs Feb 18, 2020 12:08 pm af Erina

» Highway through the dangerzone!
ny i klassen? -Ryu EmptyLør Feb 15, 2020 1:48 am af Haru

» Apartment issues.
ny i klassen? -Ryu EmptyLør Feb 15, 2020 1:33 am af Haru

» Highschool over again!!
ny i klassen? -Ryu EmptyFre Feb 14, 2020 10:06 pm af Haru

» A new univers... - Joaquin-
ny i klassen? -Ryu EmptySøn Jan 19, 2020 12:16 am af Haru

» Office flirts
ny i klassen? -Ryu EmptyTors Jan 09, 2020 1:42 am af Haru

» Apocalypse
ny i klassen? -Ryu EmptyTors Jan 09, 2020 1:05 am af Haru

» Forget me not. -Zack-
ny i klassen? -Ryu EmptyTirs Nov 26, 2019 12:35 am af Chain

» The demon and the angel -James-
ny i klassen? -Ryu EmptyTors Okt 31, 2019 1:32 pm af James


ny i klassen? -Ryu

Go down

ny i klassen? -Ryu Empty ny i klassen? -Ryu

Indlæg af Gæst Tirs Nov 24, 2015 11:39 pm

påklædning: skole uniform.
Omgivelser: elver, sol uden for.

Akian sad ved sin sædvanlige plads og tegnede på et stykke papir. Det lange hår hang ned over stolens ryglæn og ramte gulvet og de to fletninger der rammede hendes ansigt ind, var en smule løse. om halsen havde hun et tyndt halstørklæde, som dækkede hendes forbinding om halsen.
Da læren kom ind rejste hun sig med det samme op og sammen med resten af klassen sagde hun godmorgen og bukkede for læren, før hun satte sig ned igen.
Læren begyndte med det samme og snakke "vi for en ny elev i klassen idag. jeg vil gerne have i tager godt imod ham.. han vil væreher om et øjeblik" læren holdte en lille pause, imens han så henover alle eleverne, indtil hans blik landte på Akina "Akina Akiyama.. du sørger for han får en god første dag i klassen tak.. " Akina nikkede med det samme. Det var ikke ofte der bare kom en ny i klassen, så det var da ret interessant og se hvem den nye person var. Bare han nu ville falde godt til.
Døren blev åbnet ind til klassen og rektoren kom ind "godmorgen elever.. her er jeres nye klasse kammerat" Rektoren hævede den ene hånd mod døren og så ud på den nye elev "kom ind og præcenter dig selv, gerne navn og så lidt om hvem du er" Rektoren havde et venligt smil imens an snakkede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny i klassen? -Ryu Empty Sv: ny i klassen? -Ryu

Indlæg af Gæst Ons Nov 25, 2015 12:50 am

Ryu Sanshiro sad i en stol mens hans papire blev udfyldt af rektoren for at gøre hans forflytning officiel, indtil nu havde han blevet undervist af en privat tutor, det var ikke penge han manglede siden at det sted han voksede op havde væsenligt store summe af penge. Det var et stort tempel lidt uden for tokyo, men hans far havde sørget for at Ryu kunne få et sted at bo mens han gik i rigtig skole, han skulle selvfølgelig stadig komme og hjælpe. Mens han sad foran rektors kontor kunne han mærke søvnen snige sig ind på ham. Inden længe havde han hovedet lænet op af muren og han sov trygt mens han kunne høre rektoren snakke med sin sekratær. Ryu var på grænsen til at være narkoleptisk, dette ville sige at han kunne falde i søvn uden nogen stor grund anden end hans hjerne stoppede med at arbejde på noget. Han blev vækket med et sæt da han hørte en mappe blive smækket ned i bordet. Han samlede sin taske og sit familie sværd op fra ved siden af hans stol. Den var dækket i en silke pose lavet af meget fint silke.

Da de stoppede ved en klasse trådte han roligt ind, han så sig omkrign med et halvsøvnigt blik før han skrev sit navn op på tavlen "mit navn ar Ryu Sanshiro, jeg er første fødte af Sanshiro klanen af shinto præster, min hobby er kendo, jeg kan lide at se samurai film, og sove" en lille latter gik gennem klassen da han sagde det sidte "venligst tag jer godt af mig og jeg håber vi får et super highschool ophold sammen" han var meget fint bygget, som en kendo kriger skal være, han kunne allerede mærke varme blikke fra pigerne og små jaloux blikke fra drengene "Sanshiro-kun, du kan sætte dig nede bag ved ved vinduet" uden at stritte imod gik han ned og satte sværdet mod vægen mens han satte sin taske på plads.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny i klassen? -Ryu Empty Sv: ny i klassen? -Ryu

Indlæg af Gæst Ons Nov 25, 2015 9:01 pm

Akina smilte med det samme venligt til den nye dreng da han kom ind i klassen. Han virkede da venlig. Hun så en smule rundt på sine klasse kammeraterne. Selvfølgelig savlede pigerne allerede over ham, Så han skulle nok falde på plads hvertfald ved pigerne. Drengene der imod. Hun rystede lidt på hovedet, for sig selv. fjolled teenager klasse. Hendes blik faldt igen på Ryu, som gik ned til den plads han var blevet henvist til. Hun sad lige ved siden af ham "Hej, mit navn er Akina Akiyama.. hvis der er noget du vil vide eller noget du skal havde hjælp til kan du bare komme til mig" sagde hun venligt, med et muntert smil. Akina var altid meget imødekommende og kunne per automatik lide alle til at starte med. Hun kunne mærke blikkende fra nogle af pigerne i klassen. Det var vidst ikke engang sikkert Akina var nødvendig her, for de andre piger skulle da nok søge for Ryu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny i klassen? -Ryu Empty Sv: ny i klassen? -Ryu

Indlæg af Gæst Ons Nov 25, 2015 10:12 pm

han så op fra sin madpakke lidt fraværene da han så ind i øjnene på en pige foran ham "ah!" han rejste sig med en pludselig bevægelse og bukkede dybt "mange tak Akiyama-san" han smilede før han satte sig igen og så på sin mad pakke igen, de fleste havde en med et enkelt lag, nogle små side retter og så noget ris, Ryu havde lavet en mad pakke i tre lag, hver på størrelse med halvdelen af sit bord. Han så op med et smil der næsten var barnligt af glæde før han rømmede sig "vil du spise med?" han var måske ikke den mest socialt utrolige mand som nogen ville kende sig ved. Han så på Akina med et smil før han begyndte at spise, dog var det ikke langtid før en gruppe piger der var småfnisende nærmede sig, på dette tidspunkt havde han kun fået meget lidt at spise, hans far havde altid sagt det var meget bedre bare at spise et måltid, og sørge for det var stort, på den måde sparrede man på penge og energi ved at tilberede kun et måltid, hans mave begyndte allerede at klage så han var ikke så fokuseret på dem. Han var meget velbygget, det var der ingen tvivl om, han var skabt til at træne kendo, gøre rent, og lave mad. Han var tonet uden at være et grotæskt bjerg af muskler.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny i klassen? -Ryu Empty Sv: ny i klassen? -Ryu

Indlæg af Gæst Man Nov 30, 2015 10:35 pm

Akina fik et lille chok da Ryu pludselig rejste sig og bukkede. hun fniste lidt, med et venligt smil. Hun vente om på sin stol så hendes ben var rettet mod Ryu. Hendes halv blege slanke hænder støttede hun mod sine lår, imens hun betragtede den 3 lagede madpakke og skulle lige til at sige noget, da hun hørte hans mave klage "ellers tak, virker til du slev har mere brug for det" hendes blik faldt lidt på de fnisende piger der så ud til at ville snakke med Ryu.
Akina smilte lidt for sig selv, imens hun drejede tilbage igen, så hun igen sad med benene under hendes bord. Hun begyndte at flette den ene fletning op, for at flette den om igen. dog var hendes blik på den lille gruppe af piger og Ryu. Det var altid interessant at se hvordan de tøser håndterede at snakke med fyr, især nye.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny i klassen? -Ryu Empty Sv: ny i klassen? -Ryu

Indlæg af Gæst Man Nov 30, 2015 10:50 pm

Ryu var omkring 3 fjerdedele gennem sin madpakke da pigerne endelig kom hen til ham, han så op med et fredligt smil "god dag de damer, kan jeg hjælpe?" han lagde hovedet lidt på skrå mens han iagto disse piger "h-hey Sanshiro-san, hvor gik du før på skole?" dette var en lav pige med sort hår, sød men ikke Ryus type "ingen steder, jeg er blevet skolet hjemme" han smilede venligt "jeg var den flotteste fyr i min klasse" han grinte lidt over sin egen jok og pigerne grinede ogs. Han kunne mærke døds blikke komme fra nogen af drengene, en dreng rejste sig. Tydeligvis en af de mere populære drenge, og han var ikke glad for at blive overset "hey bonde dreng, syntes du ikke du genere de fine piger" Ryu så forvirret rundt, han var ikke ligefrem den mest sociale af folk "men... de kom hen til mig først, og snakkede med mig så..." han nåede ikke at sige mere før hans madpakke blev slået af bordet "min... min mad..." han var lamslået, denne dreng med meget opsat hår grinte bare af ham "du er nok ikke så sej nu hva du er bare en bonde helt ude fra la.." noget fik ham til at holde mund, det var det ansigts udtryk som Ryu havde i øjnene "såååå, det er dig der er tyranen her i klassen" langsomt rejste Ryu sig fra sin plads og tyranen gik et skridt tilbage "he-hey det var bare en joke" Ryu rejste sig truende op foran denne bølle og gik hen mod ham "hvis du vil gøre dette her færdigt, så kom til skolens idræts hal" tyrannen så på ham og hans knæ bukkede under og han slog hænderne i gulvet "JEG ER MEGET KED AF DET, BARE IKKE SLÅ MIG" Ryu så på ham med et smil i stedet for det skræmmende udtryk "hm? slå dig?" han tog sine bakker og samlede dem på sit bord og ignorerede de lamslåede ansigts udtryk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny i klassen? -Ryu Empty Sv: ny i klassen? -Ryu

Indlæg af Gæst Man Nov 30, 2015 11:05 pm

Akian havde fundet sin egen madpakke frem, som var en meget lille en. Bare en smule frugt. Hun lyttede til samtalen ved siden af sig og smilte lidt af joken der blev sagt. Dog rettede hun blikket derhen, da hun hørte en af drengene fra klassen. virkelig? Det var Hans første dag og drengene var allerede efter ham? Dette var en af de ting Akina hadede aller mest ved skolen. meget af det sociale. Det havde været til at overskue da Miyu var der, men nu.. ja Akina ville hellere bare være alene så.
et lille Set gik igennem hende da madpakkerne blev kylet på gulvet. Hun så med det samme vredt på drengen der generede Ryu. Hvad bildte han sig ind? Hendes blik ændrede sig dog til mere overrasket da Ryu rejste sig op. Selv rejste hun sig for at stoppe Ryu, da hun helst ville undgå de kom op og slås. Dog så det ud til der ikke skete mere nu da bøllen faldt på knæ. Et lille suk lød fra hende, hvorefter hun tog en af bakkerne fra Ryus bord og begyndte at samle maden sammen der stadig lå på gulvet "hvorfor skal drenge altid være så ophidset" mumlede hun for sig selv, imens hun samlede sammen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny i klassen? -Ryu Empty Sv: ny i klassen? -Ryu

Indlæg af Gæst Tirs Dec 01, 2015 12:03 am

han smilede roligt til Akina "undskyld Akina-chan, jeg forsager dig problemer hele tiden" han smilede lidt fjoget til hende før han satte sig ned, han var ikke en stor fan af bare at skade normale mennesker, men hvis de angreb ham var han nød til det "sanshiro-san hvor er du cool" det var en høj bebrillet pige denne gang "uhm, tak? jeg gjorde ikke rigtig noget dog?" han var forvirret, de her piger var overhovedet ikke til at læse, måske var de til bad boys, i så fald ville de blive meget hurtigt skuffede over hvem Ryu rigtig var, sandt han jagtede overnaturlige væsner som brød freden når han havde tid til det, men ellers var han meget kedlig, det eneste som han var god til var kendo og madlavning alene på grund af hans opdragelse, hans far var en mester med et sværd, men en elendig kok. så den evne var en overlevelses strategi. Han lod et suk ud "hey hvad med i morgen laver jeg lidt ekstra til dig Akina-chan som tak for du hjælper mig" pigerne var allerede ved at gå i spåner over ham og det gjorde ham bare mere forvirret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny i klassen? -Ryu Empty Sv: ny i klassen? -Ryu

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum