Tokyo City
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Seneste emner
» Apocalypse vol. 2.
welcome aboard //Annil EmptyTirs Feb 18, 2020 12:08 pm af Erina

» Highway through the dangerzone!
welcome aboard //Annil EmptyLør Feb 15, 2020 1:48 am af Haru

» Apartment issues.
welcome aboard //Annil EmptyLør Feb 15, 2020 1:33 am af Haru

» Highschool over again!!
welcome aboard //Annil EmptyFre Feb 14, 2020 10:06 pm af Haru

» A new univers... - Joaquin-
welcome aboard //Annil EmptySøn Jan 19, 2020 12:16 am af Haru

» Office flirts
welcome aboard //Annil EmptyTors Jan 09, 2020 1:42 am af Haru

» Apocalypse
welcome aboard //Annil EmptyTors Jan 09, 2020 1:05 am af Haru

» Forget me not. -Zack-
welcome aboard //Annil EmptyTirs Nov 26, 2019 12:35 am af Chain

» The demon and the angel -James-
welcome aboard //Annil EmptyTors Okt 31, 2019 1:32 pm af James


welcome aboard //Annil

Go down

welcome aboard //Annil Empty welcome aboard //Annil

Indlæg af Gæst Ons Nov 18, 2015 11:39 pm

S: the sunken sun (Adrians bar)
T: 6.00 pm
O: nogle stamkunder der allerede er ved at fylde på sig selv, en eller to piger der sidder ved baren.
V: trækker op til regn
P: en rød skjorte under en sort vest med nålestriber, et par stilede sorte cowboy bukser, et par sorte lak sko og et sort slips

rundt, og rundt, og rundt, Adrians hånd kørte i cirkler på overfladen af hans bar. Han ventede på den nye bartender som han havde snakket med, hun virkede meget interessant over telefonen, og han var meget spændt på at møde hende. Han så på uret der hang lidt skævt, han burde nok fixe det på et tidspunkt i fremtiden men lige nu var der kunder. Han rettede på skiltet med reglerne for baren. Han nød at drive en bar hvor væsner kunne være dem selv men han var nød til at sætte folk på plads når de ikke vidste det, hans øjne var skarpe og opserverede hele rummet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

welcome aboard //Annil Empty Sv: welcome aboard //Annil

Indlæg af Gæst Tors Nov 19, 2015 12:18 am

Anil Havde endelig fundet sig et job, håbede hun selv om hun var bange for hun ikke kunne finde ud af det, Hun var alligevel på vej hen mod den bar som hun havde snakket med ejerne om at hun kunne begynde at arbejde på. Blue sad som altid på hendes venstre skulder men denne gang gemte han sig ikke i hendes hår, det var der heller ikke grund til for hun havde en kappe på som skjulte hendes ansigt og det meste af hendes krop, hun havde ikke nævnt at hendes hud lyse svagt blå, hvilket også gav hende nogen problemer en gang i mellem.
Anil tog i døren til baren og trådte ind før hun langsom tog hætten af meste fordi at Blue skulle kunne når i skjul i hendes halv lange sorte hår for ikke at skræmme dem der nu var kommet i baren. en ting var gået op for Anil siden hun havde forladt elverne var at næsten igen havde set drager før og blev bange for selv de mindste udgaver af dem.
Hun var nu nået helt op til baren før, da hun tænke at det var det bedste sted at starte med at spørge, hun stod og så lidt på ham der tørrede bordet af, hvis han kiggede op ville han kunne se hovedet af Blue stikke ud af hendes hår mens hun selv havde en finger for munden som tegn på at han ikke skulle sige det højt.

"Adrian? hvor finder jeg ham henne?"

efter som hun ikke have set ham før viste hun ikke at hun stod og snakkede med ham og om det var godt eller skidt at han havde set Blue.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

welcome aboard //Annil Empty Sv: welcome aboard //Annil

Indlæg af Gæst Fre Nov 20, 2015 12:16 am

Adrian så op da han hørte sit navn og så på elveren, og... var det en drage, facinerende. Hun gjorde tegn til at han skulle være stille med det. Et lille smil spillede over hans læber "you must be Anil-kun" han smilede stadig roligt mens hans øjne vurderede hende "come with me" han gik hen mod døren der ledte ud til lageret/ pause rummet af etablissementet "i am Adrian Smith" han satte sig bag et skrive bord der var nydeligt opryttet med fylde penne der lå på lige række "so, you are interested in a job here at my pub" han tog en notes blok frem fra en skuffe og gjorde en fylde pen klar "tell me about yourself, and your little friend. We normally dont take pets with us to work" han så på hende med rolige øjne og skannede for svagheder i hendes stemme, holdning eller andet. Hvis man skulle arbejde på et sted som "the sunken sun" skulle man kunne udvise autoritet over for stam kunderne hvor 90% var overnaturlige væsner.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

welcome aboard //Annil Empty Sv: welcome aboard //Annil

Indlæg af Gæst Lør Nov 21, 2015 11:54 am

Pis nu havde hun gjort det igen, været for langt fremme i skoen og troet at hun kunne komme her, langt væk hjemme fra og bare gør alt på hendes måde, hun viste det dog ikke mens hun fulde efter Adrian ind på hans kontor, hun var tros alt opvokset mellem elverne og det havde hun også tage med selv selv om der var noget meget andreleds over hende.

" mit navn er Anil Mia Wood"

hendes stemme var venlig men også seriøs hvorefter hun satte sig på en stol over for ham og lage bene over hinanden mens hendet blik hvilede på ham mens hun sad og tænkte på hvor hun skulle begynde, hun rørte sig ikke eller flyttede hendes blik fra ham mens hun sad der og Blue igen stak hovedet frem ved hendes venstre skulder, hun lå en hånd op og klørede ham bag øret som hun altid gjorde.

"Jeg kommer lang vej fra, Blue er det eneste jeg har med mig og jeg går ingen steder uden ham. Min mor er elver og min far ved jeg ikke noget om. jeg er god til at snakke med andre, dog kan jeg ikke finde ud af at lave drinks hvilket jeg håbede på du kunne hjælpe mig med, siden jeg ikke selv kan tåle Alkohol så er det ikke lige det jeg har beskæftiget mig mest med. "

hendes stemme var rolige og fattet mens hun snakkede, hun var ikke bange for ham eller de andre her, men det var altid et god ting at være forsigtig med hvad man gjorde. Anil ville nødigt være tæt på og blive spist. hun viste ikke hvad hun ellers skulle sige hun havde ikke prøvet det før og viste derfor heller ikke hvordan man solgte sig selv for at få jobbet, men hun viste at hun havde brug for det fordi hun snart ikke havde flere penge tilbage...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

welcome aboard //Annil Empty Sv: welcome aboard //Annil

Indlæg af Gæst Søn Nov 22, 2015 3:55 pm

han gav hende et forsikrende smil og fandt en mappe frem fra en skuffe "here its not the alcohol you should worry about, its the customers" han smilede til hende og lagde en mappe på bordet "most the regulars here are supers, as in any kind of supernaturals, we respect each other here. Now that doesn't mean your safe though, your cute.." hans øjne var fokuseret på hendes krop "here cute can get you killed, so don't look weak or afraid... ever" han smilede igen til hende "we do have a fellow that keeps the calm, i call him rook. Hes a golem i picked up in greece a couple of years back. Sleeps most the time but when trouble starts brewing he is there to take care of buisness" han smed fødderne op på bordet "welcome aboard Anil-kun, and if you wouldn't mind could you let Blue wait out here while you work" han smilede lidt til hende "the customers aren't to happy about it" han satte sig til rette "oh i almost forgot, i go by the name of Adrian Black" han smilede drillende til hende "but for you you can call me Boss, chief or captain" han smilede til hende og lavede en kort honør mod hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

welcome aboard //Annil Empty Sv: welcome aboard //Annil

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum