Tokyo City
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Seneste emner
» Apocalypse vol. 2.
en gammel hund søger emner ( emne søgning ) :) EmptyTirs Feb 18, 2020 12:08 pm af Erina

» Highway through the dangerzone!
en gammel hund søger emner ( emne søgning ) :) EmptyLør Feb 15, 2020 1:48 am af Haru

» Apartment issues.
en gammel hund søger emner ( emne søgning ) :) EmptyLør Feb 15, 2020 1:33 am af Haru

» Highschool over again!!
en gammel hund søger emner ( emne søgning ) :) EmptyFre Feb 14, 2020 10:06 pm af Haru

» A new univers... - Joaquin-
en gammel hund søger emner ( emne søgning ) :) EmptySøn Jan 19, 2020 12:16 am af Haru

» Office flirts
en gammel hund søger emner ( emne søgning ) :) EmptyTors Jan 09, 2020 1:42 am af Haru

» Apocalypse
en gammel hund søger emner ( emne søgning ) :) EmptyTors Jan 09, 2020 1:05 am af Haru

» Forget me not. -Zack-
en gammel hund søger emner ( emne søgning ) :) EmptyTirs Nov 26, 2019 12:35 am af Chain

» The demon and the angel -James-
en gammel hund søger emner ( emne søgning ) :) EmptyTors Okt 31, 2019 1:32 pm af James


en gammel hund søger emner ( emne søgning ) :)

2 deltagere

Go down

en gammel hund søger emner ( emne søgning ) :) Empty en gammel hund søger emner ( emne søgning ) :)

Indlæg af Gæst Tirs Nov 17, 2015 2:09 pm

hey der, Buller her, men jeg hedder rigtigt Lehm, og jeg søger emner Smile

hva da og sige om mig? jeg er en gammel hund, jeg har været en del i kamp, og jeg kender dansen i militæret, jeg kender rutinerne, jeg kender det hårde liv som soldat, og ja jeg har slået ihjel for penge.
jeg er en mand man kan hyre til og passe på sin familie, til og beskytte sit hus, gods man handler med, eller fjerne nogle problemer, jeg er på en pæn måde sagt, lejesoldat, guns for hire, lejesvend, da mange ord for det, men det er simpelt: man betaler mig for og bruge min Ak47 eller min Remington 700 riffel.
jeg er en ældre herre, og jeg har set mange kammerater falde, jeg har været fanget under golf krigen, jeg har gjort skrækkelige ting i krigen's tjeneste, men nu er jeg hjemme i gamle tokyo, og alt omkring mig er borte.
så jeg søger lidt forskeligt, venner, fjender, en chef da har råd til og hyre mig, og måske en da finder den gamle hund spændende, en ung elsker måske? hehe, nu skal jeg nu ikke blive slesk xP

hvis i selv har en ide om hva i kan bruge mig til, så kom gerne med bud Smile
hilsen Lehm, kaldet Major Buller, lejesoldat.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en gammel hund søger emner ( emne søgning ) :) Empty Sv: en gammel hund søger emner ( emne søgning ) :)

Indlæg af Caleeb Tirs Nov 17, 2015 2:41 pm

Jeg vil gerne emne med dig Smile!
Caleeb
Caleeb
Admin
Admin

Antal indlæg : 103
Join date : 08/11/15
Hjemsted : He lives in Central Tokyo in a apartment, alone.

Tilbage til toppen Go down

en gammel hund søger emner ( emne søgning ) :) Empty Sv: en gammel hund søger emner ( emne søgning ) :)

Indlæg af Gæst Tirs Nov 17, 2015 2:46 pm

oki, nogen ideer, eller vil du bare skyde ud i den blå luft? Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en gammel hund søger emner ( emne søgning ) :) Empty Sv: en gammel hund søger emner ( emne søgning ) :)

Indlæg af Alex Tirs Nov 17, 2015 2:49 pm

Hey, hvis du kunne tænke dig det. Kan Buller/lehm da mødes, ved at Alex angriber ham (hun er meget svag, og derfor nem at få væk fra sig.)
Da hun jo er halv Ghoul, kan sulten tage over. Så hvis han nu går rundt i gaderne alene, hvor der ikke er mange, kunne hun altid forsøge at angribe ham, hvor han selvfølgelig får hende væk fra sig?
Med mindre du har en bedre ide^^

Tænkte et form for venskab skal falde over dem, eller måske hun hyre ham?
Alex
Alex
Admin
Admin

Antal indlæg : 160
Join date : 07/11/15
Hjemsted : Together with Caleeb.

https://tokyocity.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

en gammel hund søger emner ( emne søgning ) :) Empty Sv: en gammel hund søger emner ( emne søgning ) :)

Indlæg af Gæst Tirs Nov 17, 2015 3:32 pm

hey, Alex, bare Buller xD
men ja, Buller er en hårdført soldat, så det skal jo nok gå, men jo, det er jo fair nok, og lyder nice nok, det kan godt gå hen og blive hyggeligt så ja Very Happy
venskab kan sagtens være, måske undskylder hun for og prøve og æde ham, og byder ham på kaffe eller en øl? :3
hyre ham kan hun også, hvis hun kan bruge ham til noget på det punkt? :3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en gammel hund søger emner ( emne søgning ) :) Empty Sv: en gammel hund søger emner ( emne søgning ) :)

Indlæg af Alex Tirs Nov 17, 2015 3:38 pm

Hmm, hun kunne hyre ham som bodyguard..... Sådan efter hun har forsøgt at æde ham, råber hun op og siger et eller andet med et arbejde! XD... Hvor han måske stopper.
Han kan jo være i gang med at dræbe hende(da hun er en Ghoul i hans øjne.. Geass genet er ikke til at se.)
Alex
Alex
Admin
Admin

Antal indlæg : 160
Join date : 07/11/15
Hjemsted : Together with Caleeb.

https://tokyocity.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

en gammel hund søger emner ( emne søgning ) :) Empty Sv: en gammel hund søger emner ( emne søgning ) :)

Indlæg af Caleeb Tirs Nov 17, 2015 4:26 pm

Det kan være Caleeb ansætter Buller, for at få hans forældres mordere (som er fra Ghoul police) af vejen? ^^ og hvis Buller ikke vil gå imod the ghoul police, kan Caleeb altid lyve omkring, hvem det er han skal have af vejen xD
Ved ik om det kam bruges? ^^ hvis Buller da slår ihjel for penge xD
Caleeb
Caleeb
Admin
Admin

Antal indlæg : 103
Join date : 08/11/15
Hjemsted : He lives in Central Tokyo in a apartment, alone.

Tilbage til toppen Go down

en gammel hund søger emner ( emne søgning ) :) Empty Sv: en gammel hund søger emner ( emne søgning ) :)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum