Tokyo City
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Seneste emner
» Apocalypse vol. 2.
YuukaXRiver Wedding! EmptyTirs Feb 18, 2020 12:08 pm af Erina

» Highway through the dangerzone!
YuukaXRiver Wedding! EmptyLør Feb 15, 2020 1:48 am af Haru

» Apartment issues.
YuukaXRiver Wedding! EmptyLør Feb 15, 2020 1:33 am af Haru

» Highschool over again!!
YuukaXRiver Wedding! EmptyFre Feb 14, 2020 10:06 pm af Haru

» A new univers... - Joaquin-
YuukaXRiver Wedding! EmptySøn Jan 19, 2020 12:16 am af Haru

» Office flirts
YuukaXRiver Wedding! EmptyTors Jan 09, 2020 1:42 am af Haru

» Apocalypse
YuukaXRiver Wedding! EmptyTors Jan 09, 2020 1:05 am af Haru

» Forget me not. -Zack-
YuukaXRiver Wedding! EmptyTirs Nov 26, 2019 12:35 am af Chain

» The demon and the angel -James-
YuukaXRiver Wedding! EmptyTors Okt 31, 2019 1:32 pm af James


YuukaXRiver Wedding!

2 deltagere

Go down

YuukaXRiver Wedding! Empty YuukaXRiver Wedding!

Indlæg af Yuuka Man Jun 24, 2019 9:43 pm

Flere år var gået, Rivet og Yuuka havde været sammen som et par i 5 år, kendt hinanden i 9 i alt.
Hun boede stadigvæk med ham, havde været igennem alt med ham, jul, nytår, glæde og sorg. Alt... De havde endda mødt kongen af vareulve og han hadede ham, så jalousi havde de helt bestemt også været igennem. Hun havde mødt hans idiotiske eks og følt jalousien vokse hos sig selv også.
Nu var det dog nået til det punkt at Yuuka var begyndt at ligge små hints til bryllupper. Så som når de handlede, hun stoppede op når de handlede til Lilly eller hans whiskey. Stoppede op hos en smykke butik og snakkede om bryllups ringe, samt snakke om hvor smukke de var.
Enkelte gange stoppe ved bryllups kjole og snakke/spørger ham hvilke han ville synes var smukkest. Hun kunne endda finde på at få Lilly til at snakke om bryllupper og når han fik sin lille talsmand på bordet.
Fik hun ham til at snakke om bryllupper.
Alt i alt... Var River begyndt at blive utrolig sur konstant, og ikke River sur... Men meget sur, surere end normal sur... Dobbelt River sur. Som var der to af ham.
Hun sad derfor enkelte dage og snakkede med Rose. Rose der fortalte at hvis hun ikke blev gift eller så en fremtid med Xander ville hun muligvis selv slå op med ham, da hun havde store drømme om familie og ægteskab.
Dette fik Yuuka til at overveje om der overhovedet var en fremtid med River. Dette fik hende til at sidde ved bordet med avisen, kigge ned på den og enkelte gange kigge mod River, når hun bladrede.
Yuuka
Yuuka
Baka

Antal indlæg : 186
Join date : 23/05/16
Hjemsted : hun bor sammen med Lilly og River.

Tilbage til toppen Go down

YuukaXRiver Wedding! Empty Sv: YuukaXRiver Wedding!

Indlæg af River Man Jun 24, 2019 10:04 pm

River bemærkede godt at hun betragtede ham bag avisen. Det gjorde ham af en grund mere nervøs. Havde hun regnet ham ud? Han bed sig i læben, trippede med benet bag sin bog og til sidst lagde han den fra sig. ”Du har stirret en hel del på mig?” lød det måske en smule koldt fra ham. ”Noget du ønsker at snakke om? Noget du har på hjertet?” han så her spørgende på hende. Måske han bare skulle gøre det nu. Falde på knæ og gøre det nu. Hvis han havde et bankende hjerte ville det banke som ti vilde heste nu. Han var ved at gå helt i panik. Han måtte tænke hurtigt. Derfor rejste han sig op og så ned på hende. ”Yuuka… hør… uhm…” han bed sig i læben og legede med sit hår der var sat op i en bon. ”Du er… mit livs kærlighed… jeg forstår ikke hvorfor du stadig er sammen med mig… for du… du er alt, du er fantastisk og derfor… frygter jeg dit svar… for jeg… jeg er ikke…” han knurrede her og faldt ned på det ene knæ, åbnede en lille æske hvor en fin ring… guld og elver inspireret skinne foran hende. ”Vil du… vil du være sammen med mig for evigt?” Her så han alvorligt op i hendes øjne.
Outfit: https://i.pinimg.com/564x/94/4e/ca/944eca6c9bdde4a2ee931694784eed27.jpg
Ring: https://i.pinimg.com/564x/a3/23/7f/a3237f2fdf7b4a77bbf1835e5caf787e.jpg
River
River
Noob
Noob

Antal indlæg : 302
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

YuukaXRiver Wedding! Empty Sv: YuukaXRiver Wedding!

Indlæg af Yuuka Man Jun 24, 2019 10:14 pm

Da han lagde sin bog fra sig og så tilbage på hende trak hun lidt på skulderen. "Nej..." Lød det koldt tilbage. Hun så sig her ned i avisen igen, bladrede en smule aggressivt i avisen.
Hvorfor skulle han være så kold og sur hele tiden, kom hun virkelig sammen med en mand der var så død i hjertet at hun intet betød, udover at hun var flot, god i sengen eller noget andet. Hun sukkede dybt og så her imod ham igen, da han rejste sig op lod hun sine øjne følge ham en smule koldt.
Whiskey sikkert, han manglede vel lidt at drikke... typisk.
Da han begyndte at tale, løftede hun på det ene øjenbryn. Han virkede helt underligt lige nu? Dog var det søde ting han sagde. Dette fik hende derfor til at smile lidt og trække sig lidt fra bordet.
Det at han faldt på knæ fik hende til at åbne munden og spærre øjnene overrasket op. Skete det seriøst?! Gjorde han det. OMG!!! Hun lagde hænderne op foran sine læber, hvor hun kort trippede med fødderne.
Ringen var smuk, meget smuk. Hun fik helt tåre i øjnene. "Selvfølgelig!... du lever for evigt... Jeg ville være hos dig til jorden gik under." Lød det helt tåre opvækkende fra hende, hvor hun faldt ned på sine knæ og her kyssede ham dybt og lagde armene om ham.
Pressede sine læber mod hans og lod et dybt kys forme sig. Hun kunne føle sine tåre trille ned af hendes runde kinder.
Hun trak her væk og så ham ind i øjnene. "U-undskyld, du... det... du snakkede, ringen er smuk.... Virkelig smuk." Lød det kærligt fra hende, hun tørrede her sine tåre væk.
Yuuka
Yuuka
Baka

Antal indlæg : 186
Join date : 23/05/16
Hjemsted : hun bor sammen med Lilly og River.

Tilbage til toppen Go down

YuukaXRiver Wedding! Empty Sv: YuukaXRiver Wedding!

Indlæg af River Man Jun 24, 2019 10:30 pm

Hendes svar var ja. Eller det var endnu bedre end ja. Det var et selvfølgelig! Og før han overhovedet kunne nå at kommentere det, faldt hun på knæ foran ham og kyssede ham dybt. Et kys så dybt og romantisk at hans knæ ville være gummi, hvis ikke det var fordi han allerede var på sine knæ. Hun var endda begyndt at græde. Alt i alt, var alt dette en sejr. Han smilte stort imod hendes læber og som hun trak væk fra at undskylde, placerede han sin pande imod hendes, til han kort trak væk så han kunne give hende ringen på. Den sad perfekt der på hendes finger. ”Yuuka Phoenix… det lyder sku ikke helt tosset.” han smilte igen og trak hende ind i et nyt kys. Det var ikke til at tro hun rent faktisk var hans forlovede nu. ”Og ja, ringen tog mig evigheder at finde!”
River
River
Noob
Noob

Antal indlæg : 302
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

YuukaXRiver Wedding! Empty Sv: YuukaXRiver Wedding!

Indlæg af Yuuka Man Jun 24, 2019 10:40 pm

Yuuka så lykkeligt på ham, holde den ene hånd op foran sine læber mens han lod ringen falde om hendes finger. Hun smilede ved synet og så mod ham. "Det lyder fantastisk." Lød det kærligt fra hende, hun tog sig kort i at gispe og se mod ham.
"Selvfølgelig, det kan jeg godt forstille mig..." Lød det kærligt fra hende, hvor hun kyssede ham igen, og igen. Hun kyssede ham om og om igen, til det pludselig ville udvikle sig til noget lidt mindre uskyldigt. På køkkengulvet, forhåbentligt blev Lilly på sit værelse.
Hvis han gik med på det, ville han højst sandssynligt få sit livs oplevelse.

Efter ville hun se på ringen og smile for sig selv. "Hvilken form for bryllup vil du enlig have?... Ude, inde... stort, lille?" Lød det forsigtigt fra hende, hvor hun kort så på ham og smilede stort til ham.
Yuuka
Yuuka
Baka

Antal indlæg : 186
Join date : 23/05/16
Hjemsted : hun bor sammen med Lilly og River.

Tilbage til toppen Go down

YuukaXRiver Wedding! Empty Sv: YuukaXRiver Wedding!

Indlæg af River Man Jun 24, 2019 10:52 pm

River havde været noget så nervøs for om hun overhovedet ville have kunne lide ringen. For hvis hun ikke havde kunne lide den, ville det allerede været gået dårligt fra start, men hun elskede den. Han satte hænderne på hendes kinder, trak hende ind i det dybere kys, nu kun for at blive lagt ned på køkkengulvet. Hurtigt udviklede kysset sig til noget langt fra uskyldigt. River fik nu for alvor hendes glæde at føle som han endte med at mærke hendes hænder og kys overalt. Det hele føltes så fucking vidunderligt og selv kunne han ikke være mere glad. Alle omgivelser forsvandt omkring ham. Alt der nu var for ham, var Yuuka og kun Yuuka. Han var fanget i sit eget lille glade univers sammen med hende.

Yuuka sad nu med uglede hår, åben trøje og med lysende øjne og betragtede sin ring. Med det samme drejede hun også samtalen hen på hvad for et bryllup han kunne tænke sig. ”Et stort… og udenfor tror jeg… du skal huske på at vi ikke kan blive viet i en kirke… så det bliver der bestemt ikke noget af.” han lænede sig her frem, kyssede hendes varme pande og så på hende med et forelsket smil. ”Men, hvad har du i tankerne? Trods alt er du bruden… hvad er dit drømme scenarie??”
River
River
Noob
Noob

Antal indlæg : 302
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

YuukaXRiver Wedding! Empty Sv: YuukaXRiver Wedding!

Indlæg af Yuuka Man Jun 24, 2019 11:15 pm

For hende var dette den eneste rigtige måde at reagere på en forlovelse, han havde brugt mange penge og hvad var det mindste man kunne give. Netop sex... men, nu var hun selvfølgelig også pænt glad for sex og hans tilgang til dette. Hun elskede at han var med på det og hans suk, støn og bevægelelser. Men hun skulle ikke nyde dette!
Nej! Han skulle have den bedste oplevelse, den bedste og hun mente BEDSTE sex i hans liv!

Yuuka puffede blidt til ham. "Jeg ved det godt, men indenfor kunne være at leje et sted og blive gift der. Men udenfor ville være smukt, i sommer tiden... Gad vide om der er nogle smukke steder? "Lød det lidt lavt fra hende.
Da han kyssede hendes pande smilede hun stort til ham og så op på ham. Hans smil for drømmende, det var også så sjældent hun så ham smile.
"Mit drømme bryllup?" Hun bankede kort på sine læber. "Uh... Det ville muligvis være udenfor, smukt skov areal, masser af blomster og mennesker, alle ens venner og en vidunderlig kjole. Stor hvid kjole.... God musik, live musik.... Men... det dyrt og jeg tænker måske ikke vi skal bruge så mange penge på det, plus... ingen af os har mange venner alligevel." Lød det en smule lavt fra hende.
Yuuka
Yuuka
Baka

Antal indlæg : 186
Join date : 23/05/16
Hjemsted : hun bor sammen med Lilly og River.

Tilbage til toppen Go down

YuukaXRiver Wedding! Empty Sv: YuukaXRiver Wedding!

Indlæg af River Tirs Jun 25, 2019 10:24 pm

Det var ret så kært at at det var sådan et bryllup Yuuka ønskede sig. Et rigtigt prinsessebryllup. Og af en eller anden grund, ønskede River bare mere end noget andet at give hende det. Forkæle hende med alt. Dette skulle være hendes dag og alt skulle være perfekt. ”i så fald… er det, det du får!” Han satte sig herop og spredte sine arme ud. Om det var sexen der havde gjort ham så skør kunne han ikke svare på. Han smilte stort og trak hende her ind i et kram. ”Du fortjener det bedste… trods alt skal du giftes med en som mig. Det er det mindste jeg kan gøre!” Han kyssede her hendes pande. Han ønskede dette smukke kvindemenneske det bedste. ”Så hvad siger du?? Dit drømmebryllup kommer til virkelighed?”
River
River
Noob
Noob

Antal indlæg : 302
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

YuukaXRiver Wedding! Empty Sv: YuukaXRiver Wedding!

Indlæg af Yuuka Tors Jun 27, 2019 12:23 am

Yuuka så mod River med sine store Grønne øjne der nærmest skinnede af lykke og lidenskab. Hun smilede over hans ord og rystede blidt på hovedet. "Mit drømme bryllupper ville være noget hvor vi begge er enig om hvad vi vil." Lød det kærligt fra hende.
"Hvad med dig, hvad ville du have? Hvilken form for bryllup ønsker du, er det lidt som Elver eller er det mere sådan du ved? Bare for min skyld." Hun så lidt blidt på ham. Da hun trods alt ville have at han fik hvad han ønskede at de kunne få et bryllup som kunne huskes med kun gkade ønsker.
Da han trak hende lidt ind til sig smilede hun bare og klukkede kærligt.
"En som dig, så jeg skal have et halloween bryllup." Lød det drillende fra hende, hvor hun kort kyssede hans kind. "Jeg vil at vi begge går tingene igennem og måske skriver alle invitationerne, til idk, de 4 personer vi nu invitere." Lød det drillende fra hende. Forsigtigt lænede hun sig ind, lod en hånd kærtegne hans kind, hvor hun lod deres læber mødes kort.
"Hvad siger du??" Lød det kærligt fra hende.
Yuuka
Yuuka
Baka

Antal indlæg : 186
Join date : 23/05/16
Hjemsted : hun bor sammen med Lilly og River.

Tilbage til toppen Go down

YuukaXRiver Wedding! Empty Sv: YuukaXRiver Wedding!

Indlæg af River Tors Jun 27, 2019 12:50 am

River smilte og fortsatte ellers med at have det skønne væsen i sine arme. ”Jeg ønsker et bryllup der gør dig lykkelig… og nej, bestemt ikke et elverisk bryllup. Så ville jeg heller have dit såkaldte halloween bryllup.” igen tillod han sig at kysse hendes dejlige pande. ”Men okay, vi går alle tingene igennem sammen. Alt fra blomster… vent, hvilke 4 personer vil du invitere?” lød det spørgende fra ham. Dog kunne man stadig høre glæden i hans stemme. Han havde allerede regnet ud at hun ville invitere cloud. Det hang River tungt over hovedet… men den latterlige varulv var skam venner med Yuuka. Så der var ikke noget han kunne gøre noget ved det. Hendes glæde var hans glæde.
River
River
Noob
Noob

Antal indlæg : 302
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

YuukaXRiver Wedding! Empty Sv: YuukaXRiver Wedding!

Indlæg af Yuuka Tors Jun 27, 2019 1:13 am

Yuuka lagde armene over omkring River. Hendes skjorte var stadigvæk åben, hvilket gjorde at den dækkede barmen men ikke kavalergangen eller navlen. Hun kyssede hans kind igen. "Hvad er der med et elver bryllup? Er det meget strengt og kedeligt?" Lød det blidt fra hende, hvor hun ellers så ham ind i de mørke øjne han nu engang bar.
Hun lod den ene hånd glide ned af hans skulder, i en blid berøring.
"Det var mest som en Joke... Men, personer som... Lilly, Cloud og hans kæreste. Jeg kender ikke så mange men Rose og Xander, Joaquin og Haru... Fordi Joaquin er sød selvom du ikke er så glad for Haru.. Min bror ville være en drøm at have med... men ja...." Lød det kærligt fra hende. "Men vi burde måske tænke mere over det, over hvem vi vil invitere også vælge sted efter hvor mange folk der kommer?... " Hun smilede drillende til ham, hvor hun her kort slikkede ham op af kinden for at være træls.
"Hvem ville du invitere?" Lød det kærligt fra hende.
Yuuka
Yuuka
Baka

Antal indlæg : 186
Join date : 23/05/16
Hjemsted : hun bor sammen med Lilly og River.

Tilbage til toppen Go down

YuukaXRiver Wedding! Empty Sv: YuukaXRiver Wedding!

Indlæg af River Tors Jun 27, 2019 1:58 am

Tiden med elverbryllup var ovre. Han gad ikke engang overveje at det var sådan et bryllup de skulle have. ”ja, plus det er langt fra som dit drømmebryllup… kjolen vil langt fra være din smag og maden…” han gjorde en lille grimasse. Så snart han så ind i hendes grønne øjne faldt han med det samme til ro.
I det hun nævnte sin bror, kunne han mærke sig selv blive rørt helt ind til knoglerne, da han kom tilbage til fortællingen om hvad der var sket for hendes familie. Hvis bare de stadig var i live… så kunne de se deres smukke datter blive gift. Og faren kunne endda have æren i at give hende væk. Det måtte gøre ondt på Yuuka. ”Jeg kender heller ikke andre at invitere… så skulle det dog lige være James og Lola… James for at være en af mine gode venner og Lola… ja, Lola gør jo aldrig nogle skader.” her gjorde han en lille sød grimasse. ”Men ja, vi burde tænke det igennem og tror mig… jeg ønsker mig mere end nogle anden, at din familie kunne være med.” her tog han en af hendes hænder op og kyssede den. Blide små kys.
Nu kun for at hun drilsk slikkede ham op af kinden, hvilket fik ham til at løfte på et øjenbryn og ellers selv læne sig frem for at kysse hendes varme kind. ”Andre kan jeg ikke komme i tanke om.”
Kort åbnede han hendes skjorte mere så han kunne se den nøgne overkrop. Gud hvor var hun smuk og han skulle rent faktisk giftes med hende. Igen trak hende tættere ind til sig. Bare for at have dette vidunderlige væsen i sine arme. ”Men sure, vi kan sagtens invitere dem du snakkede om. Cloud skal jeg dog lige vende mig til tanken om… men selvfølgelig har en kone nu… så jeg burde ikke frygte at han forsøger at stjæle dig på bryllupsdagen.”
River
River
Noob
Noob

Antal indlæg : 302
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

YuukaXRiver Wedding! Empty Sv: YuukaXRiver Wedding!

Indlæg af Yuuka Tirs Jul 02, 2019 7:07 pm

"Jeg har aldrig set denne form for udklædning, udover du ved.... Haru, men hun stadser sig enkelte gange også helt vildt ud." Lød det kærligt fra hende. Forsigtigt lod hun øjnene beskue hans mørke øjne. Han var seriøst helt vildt smuk, den måde hans øjne kunne virke som nattens himmel alt lys i de øjne virkede som en stjerne fuld himmel.
Yuuka puffede blidt til ham. "Aww come on, du snakker da godt med Alex sidst i hang ud sammen drak i om kamp, du vandt, men jeg går stadigvæk ud fra at du kun vandt fordi du ikke kan blive fuld." Lød det drillende fra hende. "Og er du ikke også begyndt at snakke ok godt med Jacob?" Hendes stemme var blid og forførende.
Hans søde lille kys på hendes hånd gjorde hende glad, hun følte sig heldig. Heldig over at være hos ham, heldig at hun af alle folk kom til ham. Han var dejlig, virkelig dejlig... Selvfølgelig virker han sur enkelte gange men sammen med hende ville han opføre sig kær og omsorgsfuld.
Hendes tanker forsvandt dog i det han trak lidt ud i hendes skjorte for at se hendes barm. Hun fik en smal rødmen over sine kinder, hvor hun kort slog hans hånd væk. "Hva laver du?" Lød det lettere dømmende fra hendes fyldige læber.
Yuuka lo kærligt da han trak hende ind til sig og holde hende i hans kolde dog blide arme. "... Hvad synes du så om ligefrem et ude bryllup eller ville du helst kunne lide at det var indenfor?... Hvad synes du... Uh, vi kan lave en lille bog omkring tingene hvad synes du?" lød det kærligt fra hende.
Hun rejste sig elegant op og knappede en enkelt knap i skjorten. "Skal vi?? Vi kan finde en bog, måske nogle steder som vi gerne vil have brylluppet??" Lød det blidt fra hende.
Yuuka
Yuuka
Baka

Antal indlæg : 186
Join date : 23/05/16
Hjemsted : hun bor sammen med Lilly og River.

Tilbage til toppen Go down

YuukaXRiver Wedding! Empty Sv: YuukaXRiver Wedding!

Indlæg af River Søn Jul 21, 2019 11:25 pm

Det var ikke til at tro. de sad her og planlagde deres bryllup. Deres bryllup!
"Haru er en højelver, de ser ud sådan... specielt siden hun jo er en af de kongelige," lød det i en drillende toneleje fra River. lige nu for hans øjne så han Haru for sig. Nok var hun smuk.. men hendes påklædning kunne være alt for meget. men sådan havde River altid tænkt om højelverne. snobbehoveder.
som Yuuka begyndte at komme med forslag til hvem River snakkede med, lyttede han til hende og sad af og til bare at nussede hendes kind. den var så blød. hendes hud var så blød og vidunderlig. "Det har du vel ret i... lad os da invitere de tossehoveder også... vi er vel alle begyndt at snakke mere og mere sammen."
Hendes stemme var så forførende og rar. han kunne lytte til den for evigt. kort var han helt zonet ud, til hun spurgte hvad han lavede, i det han trak ud af hendes skjorte. hun slog endda hans hånd væk. Her klukkede han drilsk. "Jeg nyder bare min forlovedes smukke krop... er det et problem?"
Før han overhovede nået at blinke, var Yuuka oppe at stå og snakkede om en bog, hvor de kunne putte alle deres bryllups ideer ned. hun var helt oppe at køre. kærligt grinte han og rejste sig nu også selv op. "Ja ja, lad os gøre det." han rettede her sit eget tøj.
her fandt han en af sine egne tomme bøger og rakte hende den. "her, du kan starte her."
River
River
Noob
Noob

Antal indlæg : 302
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

YuukaXRiver Wedding! Empty Sv: YuukaXRiver Wedding!

Indlæg af Yuuka Søn Jul 21, 2019 11:43 pm

Yuuka så lidt underligt ham og smilede kort til ham. "Så... Du ønsker ikke et elver bryllup." Lød det kærligt hende.
Hans blide hånd mod hendes kind fik hende til at rødme en smule, hvor hun kort lagde en hånd mod hans og pressede den kort mod hendes læber, hvor hun så ind i hans mørke dog smukke øjne. "Jeg vil have dem med som vi ønsker, ikke bare for en stor fest." Lød det kærligt fra hende.
Yuuka så lidt dømmende mod ham, hvor hun daskede til ham. "stort problem... Vi forlovede, er reglerne ikke at det nu skal sænke sexen indtil brylluppet så vores bryllups nat er mere speciel." Lød det drillende fra hende, hvor hun kort knappede skjorten lidt.
Da hun blev helt vild efter bøger om bryllupper eller ideer med tegne ideerne i det. Hun lyste helt op da han rakte hende en bog. Roligt tog hun den og satte sig ved bordet.
"Kom kom! Sæt dig... Lad os begynde med nogle ting, bare få ting. Dekorationen osv."

Hvis han satte sig ville de ende med at snakke om farve temaer og hvordan påklædningen skulle være.
to uger med dette, han ville konstant få opmærksomhed fra hende, hun var meget kærlig mod ham og nussede ham tit. Hver aften ville hun dog gerne bruge en time på at snakke om brylluppet for at de kunne snakke om det.
Snakke om tingene og om selve stedet. Han ønskede ude bryllupper men hvor ville det være, hvilke steder kunne de komme hen og hvor ville det være smukt at være.
Yuuka
Yuuka
Baka

Antal indlæg : 186
Join date : 23/05/16
Hjemsted : hun bor sammen med Lilly og River.

Tilbage til toppen Go down

YuukaXRiver Wedding! Empty Sv: YuukaXRiver Wedding!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum