Tokyo City
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Seneste emner
» Apocalypse vol. 2.
Choose a wife or get a Mary. -Cloud- EmptyTirs Feb 18, 2020 12:08 pm af Erina

» Highway through the dangerzone!
Choose a wife or get a Mary. -Cloud- EmptyLør Feb 15, 2020 1:48 am af Haru

» Apartment issues.
Choose a wife or get a Mary. -Cloud- EmptyLør Feb 15, 2020 1:33 am af Haru

» Highschool over again!!
Choose a wife or get a Mary. -Cloud- EmptyFre Feb 14, 2020 10:06 pm af Haru

» A new univers... - Joaquin-
Choose a wife or get a Mary. -Cloud- EmptySøn Jan 19, 2020 12:16 am af Haru

» Office flirts
Choose a wife or get a Mary. -Cloud- EmptyTors Jan 09, 2020 1:42 am af Haru

» Apocalypse
Choose a wife or get a Mary. -Cloud- EmptyTors Jan 09, 2020 1:05 am af Haru

» Forget me not. -Zack-
Choose a wife or get a Mary. -Cloud- EmptyTirs Nov 26, 2019 12:35 am af Chain

» The demon and the angel -James-
Choose a wife or get a Mary. -Cloud- EmptyTors Okt 31, 2019 1:32 pm af James


Choose a wife or get a Mary. -Cloud-

3 deltagere

Go down

Choose a wife or get a Mary. -Cloud- Empty Choose a wife or get a Mary. -Cloud-

Indlæg af Erina Tirs Jan 08, 2019 10:49 pm

En by det lå tæt op af varulvenes slot. Det var en hyggelig by der blandede sig en smule med doomsville. Byen var stor og når man kom til centrum ville man først der opdage hvor mange racer der enlig var blevet blandet. Byerne var belyst og havde mange vagter tæt på slottet men når man kom lidt længere væk fra slottet ville vagterne nærmest forsvinde.
Erina var en lidt kendt skrædder i byen. Butikken var lille men havde en masse at byde på. Hun havde haft denne butikke siden hun var lille da hendes forældre startede det op lærte hun hurtigt at styre forretningen sammen med dem. Hun lærte at sy som 8 årig og som 10 årig kunne hun sy bukser fejlfrit. Hun gjorde sit bedste for at holde stedet rent og igang. Hun havde endda hyret en person i butikken som også kunne sy.
Cassy var samme alder som Erina men havde kun arbejdet for hende i et år nu. Hun var sød, rar og kærlig. Hun havde et godt tag på mennesker og samtalerne kørte med hende. Erina nød det derfor bare.

Efter en lang arbejdsdag kom Erina hjem om aften, hun havde en pose med sig med tøj der skulle lappes. Hun fumlede en smule med sine nøgler mens hun roligt så sig omkring. Det virkede til at være mere højlydt for tiden? Udlejeren havde snakket om at der ville være top personer som ville flytte ind ved siden af. Og at hun bare skulle sige til hvis han skulle smide dem ud.
Den gamle mand var altid så rar og typisk forførrende.
Hun havde en sort trøje på og en lyseblå nederdel, alt var lavet af the one and only Erina. Hun havde også en pelshat på hovedet da der trods alt var koldt om aften.

https://i.pinimg.com/564x/40/2a/f6/402af65bb09770eb06b5b8bb453f2ce3.jpg Erina's Outfit.

http://www.nirvanabeautyme.info/wp-content/uploads/pin-by-katie-beattie-on-pretty-girls-pinterest-makeup-for-dark-hair.jpg Cassy


Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

Choose a wife or get a Mary. -Cloud- Empty Sv: Choose a wife or get a Mary. -Cloud-

Indlæg af Cloud Tirs Jan 08, 2019 11:19 pm

Zack var for længst gået ind for at sove. Derimod havde Cloud hele dagen ledt efter et arbejde. Men selvom han havde et udseende der sagde spar to, så var der ingen som ansætte ham. Det var nu derfor med tunge skuldre at han vendte tilbage til ”lejligheden”. Han havde fået noget tid til at finde sig en kone. Men, imellem tiden skulle han spille en almindelig mand og måtte derfor skaffe sig et arbejde. Hvilket var slemt. Han havde aldrig arbejdet i sit liv.
Inden han nåede at komme ind i sin lejlighed, kom en anden person op af trapperne og fangede hans opmærksomhed. Så snart han så udseendet på denne skønhed, spærrede han øjnene op. ”Oh, hello.” hans stemme var blid. Stadig en smule omtåget over sådan en skønhed som nabo, lænede han sig en smule klodset op af sin dør. ”Jeg er din nye nabo.” Han strakte en hånd frem med et smil. ”Navnet er Cloud.” Han smilte charmerende til hende.
Af en eller anden grund virkede hun bekendt. ”Ah, jeg syndes at kunne genkende dig... du er den skrædder fra den der ret kendte butik, ikke så langt herfra, ikke sandt?”
Han havde set hende i vinduet af skrædderen. Det var takket være hendes tøj at han kunne genkende hende. Det var meget moderne og meget smukt.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

Choose a wife or get a Mary. -Cloud- Empty Sv: Choose a wife or get a Mary. -Cloud-

Indlæg af Erina Ons Jan 09, 2019 3:30 pm

Erina fik kun lige låst døren op da hun hørte stemmen bag sig. "Hey." Lød det kort fra hende inden hun vende sig om. Han var pæn, meget pæn. Høj, muskuløs og enlig lidt fræk, hvilket var grunden til at hun så lidt ned af ham. Dog i det han lænede sig mod døren sukkede hun blidt.
Han var sikkert den type der vidste han var pæn og ville have opmærksomhed konstant, tænkte sikkert han kunne score alle. Hvilket fik hende til at løfte et øjenbryn. "Erina... Hørte godt at der ville være nye lejere, jeg håber ikke i larmer for meget jeg arbejder en del og har brug for den søvn jeg enkelte gange får." Lød det lidt hårdt fra hende.
Han forsøgte sikkert at lægge an på hende, hvorfor skulle han ellers stille sig sådan. Hun ville enlig bare sende ham et kort hej og forbliv væk fra min side, men da han snakkede om butikken rettede hun sig lidt op og smilede. "Oh... Ja, jeg ejer stedet ... Jeg syer det hele og laver designs som min ansatte syer efter enkelte gange." Lød det kort fra hende, inden hun nikkede kort til ham og gik her ind i lejligheden. "Hvis du en dag vil have noget pænere tøj, så kom forbi butikken." Yush! Mulig kunde, men på den anden side kunne hun ikke være helt et røvhul overfor ham, da hun ville miste kunder på det.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

Choose a wife or get a Mary. -Cloud- Empty Sv: Choose a wife or get a Mary. -Cloud-

Indlæg af Cloud Ons Jan 09, 2019 4:06 pm

Påklædning

Cloud rettede sig op jo mere de snakkede sammen. ”Oh nej, nej, vi larmer ikke... min bror sover faktisk det meste af dagen væk alligevel.” Opgivende løftede Cloud på sine skuldre. ”Og jeg er ude det meste af dagen og sover om natten, sååå, ingen larm fra mig heller.” Han smilte varmt til hende.
Som hun kommenterede på hans tøj, så han ned af sig selv og her gik det op for ham at var iført det grimmeste tøj nogensinde. ”Oh ja, det kunne være en ide... mit tøj er hæsligt.” Han grinte her af sig selv. Man kunne nu se på ham at han blev en smule forlegen. Mest fordi han altid plejede at være stilet. Men nu, lignede han bare en bums. Han sukkede irriteret. ”Men uhm, godnat.”
Han smilte charmerende til hende og gik ellers ind i sin lejlighed.

Den næste dag, havde Cloud iført sig lidt pænere tøj, siden han havde planer om at gå ind i Erinas butik. Hans grønne øjne så rundt. Så snart han bemærkede pigen bag kassen, smilte han charmerende til hende og gik hen til hende. ”Hej. Er der mulighed for at jeg kan få noget hjælp? Ser du... jeg leder efter et job... ved du hvor der er mulighed for at få et henne?”
Han så ned på hende. De grønne øjne oste af charme.

nye påklædning: https://i.pinimg.com/564x/63/6b/cf/636bcf978a737a6b12ea3bfa7d262a25.jpg
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

Choose a wife or get a Mary. -Cloud- Empty Sv: Choose a wife or get a Mary. -Cloud-

Indlæg af Erina Ons Jan 09, 2019 4:30 pm

Erina så lidt skeptisk på Ham. "Ok, det jeg glad for." Lød det kort fra hende. Gud hvor havde hun lyst til at hive tøjet af ham, ikke for at se ham nøgen men for at få det hæslige tøj af ham, gud hvor var det grimt til ham, så pæn en mand ew.
"Hey, man går i det man har råd til eller får fra familien, jeg sikker på det var stilfuldt engang bare ikke længere." Lød det kækt fra hende. "Så bare rolig, du kan komme forbi butikken også finder jeg noget passende tøj til dig, men det kræver du har penge, jeg har ingen rabatter." Lød det fra hende.
"Godnat." Lød det kort fra hende, hvor hun lukkede og låste døren. Maden blev sprunget over og hun valgte derfor i stedet at smide tøjet og gå i seng.

Cassy så mod Cloud hvor hendes øjne kort lyste op. Han var fræk meget fræk. Huh hun kunne ham skam godt, dog da han snakkede om et job smilede hun forførende til ham og rejste sig op. "Oh det jeg ked af, jeg ejer ikke butikken her... Plus det er en skrædder butik, har du erfaring i at sy?" Lød det kærligt fra hende, hun havde håret sat op i en knold.
"Men jeg kan måske tjekke om min chef ønsker at snakke med dig? Hvis du er interesseret?... Ville det være noget." Lød det forførende fra hende, hvor hun rettede lidt på kjolen børstede sit korset af. Et typisk mode ikon for kvinderne i byen. "Måske jeg kan hjælpe dig med at finde et arbejde en af dagene? hvis du ikke kan finde noget her?" Lød det forførende fra hende.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

Choose a wife or get a Mary. -Cloud- Empty Sv: Choose a wife or get a Mary. -Cloud-

Indlæg af Cloud Ons Jan 09, 2019 4:50 pm

Man gik i det man havde råd til. Nemlig. Det var det. Lige meget hvor meget han så hadede at være i dette tøj. Så var det en måde at finde en rigtig kone på. En der ikke ville gå efter hans penge eller trone. Dette var vel måden at gøre det på. På den anden side, hvis han virkelig lignede en bums, så var der da ingen som ville date ham. ”Okay, det er deal.” Han glædede sig helt til at se hende igen. Måske de kunne danne et bånd?

Den tanke kom hurtig ud som han så den anden pige. Hun var køn og virkede virkelig interesseret i ham. Og han oste ikke voldsomt af mange penge, da han trods alt snakkede om at han manglede et job. ”Haha, nej, desværre ikke... jeg håbede måske bare på i kunne bruge rengøring eller bud dreng, et eller andet.” Han så ned på hende og blev selvfølgelig forført af hendes måde at være på. Som hun tilbød at hun kunne hjælpe ham med at finde et arbejde, smilte han stort til hende. ”Det vil jeg elske... specielt med en køn pige som dig.” Han lænede sig op af en af bordene. ”Og hvad siger du til at vi snupper noget at spise bagefter?”
Hurtigt rettede han sig op og klukkede kærligt. ”Men måske, jeg lige skal have et navn på dit kønne ansigt først?”
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

Choose a wife or get a Mary. -Cloud- Empty Sv: Choose a wife or get a Mary. -Cloud-

Indlæg af Erina Ons Jan 09, 2019 5:53 pm

Cassy smilede og nikkede. "I see... Jeg er dog nød til at snakke med min chef, jeg kan ikke ansætte nogen i en butik jeg ikke ejere trods alt." Lød det kækt fra hende. "Men jeg tror desværre ikke du skal have dine forventinger oppe overhovedet, da butikken trods alt ikke er så meget større end dette... Men jeg skal nok spørger." Lød det blidt fra hende.
Udenfor kunne man høre regnen falde og blidt prikke mod ruden og det levne lys i butikken fik det hele til at virke så romantisk, hvilket gjorde at hendes knæ nok blev til smør mest på grund af belysningen.
Hun rødmede ved hans charmerende ord og hans elegante måde at læne sig op af en af bordene på. Han var så selvsikker i noget så klamt som en valour vest. "De ville glæde mig at spise ude med dig." Lød det kærligt fra hende. "Oh Cassy mit navn er Cassy." Lød det blidt fra hende da Erina nu kom ind.
Hun havde samme tøj på som i går, men havde denne gang en kappe over sig hvor hun her trak hætten af sig og hang kappen på en butler. "Hey. Jeg kan se du har kunder... Noget jeg kan hjælpe med?" Cassy smilede og rystede på hovedet. "Nej, han leder faktisk efter et arbejde, som rengøring eller noget?" Erina kom hen og da hun så hvem det var himlede hun med øjnene. "Ellers tak, jeg har ikke behov for en rengørings assistent... JEg klare rengøringen selv, så ved jeg også det bliver gjort som jeg ønsker det skal gøres." Lød det lidt hårdt fra hende.
Cassy smilede og nikkede. "See.... Hvis det er har jeg fri om 20 minutter, jeg skal bare lige rydde op, hvis du venter kan vi tage ud og spise og når det stopper med at regne kan vi lede efter Job til dig." Lød det blidt fra hende.
Erina rystede kort på hovedet. Han havde forført hendes arbejdsskiver, typisk.... Ikke lige hvad hun ønskede, da han sikkert ville komme og distrahere hende konstant nu, plus lagde han ikke an på hendes i går aftes... En mand der sikkert var utro og flirtede med alle, nu var der en større grund til at hun ikke skulle kunne lide denne mand i hvert fald.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

Choose a wife or get a Mary. -Cloud- Empty Sv: Choose a wife or get a Mary. -Cloud-

Indlæg af Cloud Ons Jan 09, 2019 7:44 pm

Cassy. Det var et yndigt navn til et yndigt ansigt. Han smilte stort til hende og lyttede ellers til lyden af hendes stemme. ”Det er helt i orden. Jeg havde heller ikke de største forventninger. Men jeg kan se at det var det hele værd at komme herind.” For at signalere at han mente hende, så han på hende med et helt bestemt blik, der kunne gøre en blød i knæene. ”rart at møde dig Cassy. Mit navn er Cloud.” Han rakte sin hånd ud og hvis hun gav ham hendes, ville han blidt kysse den, imens han havde øjenkontakt med hende.
Belysningen i rummet var rar. Den var egentlig også ret så romantisk. Detvar det helt rigtige tidspunkt at lægge an på hende på. Og spørge hende ud selvfølgelig.
Døren gik pludselig op og her trådte ingen andre end hans nabo ind. ”Hey nabo.” Mere nåede han egentlig ikke at sige, før Cassy fortalte hende om situationen og som han forventede, takkede hun nej. Eller, hun sagde hårdt nej, men det var ikke noget som ramte ham.
Han klukkede bare. ”I orden.” sagde han til Erina. Opmærksomheden blev derefter rettet imod Cassy. ”I så fald, ses vi om 20 min.” Med rolige bevægelser, forlod han butikken og så sig en sidste gang over skulderen.
Da de 20 min var gået, stod han pænt og ventede udenfor.
Zack lå bare stadig på værelset. Dog endte det med at han gik en smule udenfor, bare for at hente noget mad nede i bageren. Hans hår stod ud til alle sider, men alligevel var han iført en fin luftig trøje og et par fine tæt siddende bukser.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

Choose a wife or get a Mary. -Cloud- Empty Sv: Choose a wife or get a Mary. -Cloud-

Indlæg af Erina Ons Jan 09, 2019 8:15 pm

Cassy smilede stort til ham og lagde hovedet lidt på skrå. "Cloud? Det et pænt navn.." Lød det kærligt fra hende. Da han rakte hånden ud rakte hun sin ud til ham og lod ham kysse den. "Maner det sjældent folk har dem her." Lød det kærligt fra hende. Hendes hjerte slog hurtigt i brystet mens øjenkontakten aldrig blev brudt.
Erina himlede med øjnene men lod Cassy tage afsted på date med ham. Hun kom hurtigt ud til ham og aften fungerede enlig fint. Daten gik vel fint nok, Cassy var dog en pige der snakkede en del om sig selv og ikke så meget om ham og når hun gjorde var det mest om at hun fandt ham pæn, men hun ville stadigvæk gerne høre mere om hende selv end ham.

Erina forblev i butikken, hun sad ved skrivebordet og syede. Hun klippede nogle tråde fra et smoking og begravede hovedet i sine hænder. Klokken var mange der var mørkt udenfor og hun følte sig en smule syg ved at hun ikke havde sovet de sidste par nætter, plus hun sprang konstant aftensmad over for at spare penge. Hun knurrede over det og rejste sig op. Hun pakkede tøjet og tog det i en pose, roligt låste hun døren og begav sig hjem.
Hun gabte og da hun kom hjem var hun så træt at hun forsøgte at låse Clouds lejlighed op, hvilket gjorde at nøglen nu sad fast i dørlåsen. Hun forsøgte at vride den og hive den tilbage, hvilket fik hende til at sparke til døren. "Fucking dør!" Lød det højt fra hende, inden hun satte sig på gulvet og lod baghovedet hvile sig imod væggen. "Lorte dag..." Lød det lavt fra hende...
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

Choose a wife or get a Mary. -Cloud- Empty Sv: Choose a wife or get a Mary. -Cloud-

Indlæg af Cloud Ons Jan 09, 2019 8:53 pm

Daten gik fint. Dog... havde de ikke så meget kemi. Hun snakkede egentlig mest om hende selv. Ikke at det generede ham så meget at en pige snakkede om sig selv. Men, hvis hun ikke var den mindste smule interesseret i ham, udover hans udseende, hvad var der så at byde på imellem dem. Men hey... han prøvede at være på en rigtig date med mad og folk omkring ham, der ikke var livvagter. Som dagen endte, fulgte han Cassy hjem og gik ellers selv hjem af.

Zack kom op til sin lejlighed, kun for at finde en eller anden chick siddende op af døren til hans lejlighed. Med en bolle hængende ud af munden, så han en smule spørgende på hende. Han fjernede bollen. ”Hvad laver du? Leder du efter Cloud?” Han gik hen imod hende. ”Lige meget hvad, så er det min lejlighed, så er du sød at flytte dig, så jeg kan komme til.” Uden at vise nogle form for barmhjertighed, viftede han med hånden, som et signal til at hun skulle smutte.
Blot få sekunder efter, kom Cloud gående op af trappen og så dem begge. ”Hold da op Zack! Du begivede dig udenfor!”
Zack så om på ham. Irriteret knurrede han af ham. ”Ja, jeg blev sulten og du har tydeligvis ikke hyret en chef til at lave min mad.”
Cloud rømmede ned i sin hånd. ”Fordi vi ikke har råd til en chef din forkælet møgunge!” Herefter så han ned på Erina med et ømt smil. ”Er du okay Erina??”

Zack - brillerne
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

Choose a wife or get a Mary. -Cloud- Empty Sv: Choose a wife or get a Mary. -Cloud-

Indlæg af Erina Ons Jan 09, 2019 9:28 pm

Da Zack kom op af trappen så hun her op på ham. "Nej... Jeres elendige dør har fat i min nøgle og jeg har ikke lige en ekstra på mig." Lød det irriteret fra hende. "Så træd over mig og åben døren hvis den ikke er låst, hvis din dør er låst, jamen så fuck dit liv for du kan ikke åbne den så længe min nøgle sidder fast deri." Lød det irriteret fra hende.
Så dette var Clouds bror, han havde i det mindste bedre stil end Cloud hvilket altid var noget. Han var en pæn ung mand lidt ligesom hans bror, dog så Zack yngre ud... Havde Cloud sagt det var hans lille bror? hmmm... Hun trak blidt på skuldrene.
Da Cloud kom frem sukkede hun dybt og opgivende. "Seriøst.... Ok, jeg er bare træt... og kom til at sætte min nøgle i jeres dør, jeg kan ikke få den ud og hvis den knækker skal i have skiftet hele døren ud. Hvilket bliver dyrt for jer." Lød det fra hende, hun gabte kort og lod en hånd hvile sig mod hendes pande.
Shit denne Zack snakkede som om han var rig. "Seriøst, du burde tage dig sammen, ikke gå så meget op i penge og chef... lav dog selv din mad det billigere i længden." Hendes mave rumlede kort, hvilket fik hende til at lægge en hånd mod hendes mave. "Så måske du skulle lære at lave mad i stedet for at drømme om penge, du bor i et usselt lille nabolag og dårlig lejligheds kompleks så jeg ville nok ikke bruge meget tid på at snakke om dine ikke så rige lommer." Lød det irriteret fra hende.
Da Cloud spurgte om hun var ok, smilede hun kort. "Ja..." Hun så derefter væk. "Gå ned og hent udlejeren han skal nok kunne få nøglen ud." Lød det mumlende fra hende.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

Choose a wife or get a Mary. -Cloud- Empty Sv: Choose a wife or get a Mary. -Cloud-

Indlæg af Cloud Fre Jan 11, 2019 8:12 pm

Zack stod og gumlede på det søde stykke brød, som Erina forklarede om at nøglen sad fast. Engang imellem klukkede han. Nok så situation sort ud, men han fandt alligevel denne kvinde så smuk. I det mindste var der noget at kigge på imens de ventede. ”Okay... sååå... ingen af os kan komme ind i lejligheden nu... skønt.” Han spiste blot videre af bollen, til nu ingen andre end Cloud kom gående op af trapperne, kun for at Erina skulle forklare hele situationen en gang til.
Kommentaren om at han selv skulle lave sin mad, fik bare Zack til at løfte på skuldrene. ”Nej, ellers tak. Der er rent faktisk folk som er ment til at lave mad og jeg er ikke en af dem.”
Hun var godt nok en gnaven tøs. Ikke noget under at hun var single, samt dum nok til at stikke sin nøgle i det forkerte hul.
Cloud sukkede over dem begge. Han gned sine tindinger og smilte ellers til Erina. ”Sådan noget kan ske... jeg går ned og henter udlejeren.” Her tog han fat i Zack. ”Og du kommer med mig.”
Et opgivende knurren var alt Zack sagde, inden han fulgte med sine storebror.
Udlejeren blev ganske rigtig vred på både Zack og Cloud. Men så snart de kom op til lejlighederne, hvor Erina sad, kom der en hel anden tone på. Han behandlede hende som en engel. Endda selvom det var hende der var skyld i alt dette.
Zack så spørgende på Cloud. ”Han vil knalde hende, vil han ikke?” Det kom ud som en lille hvisken.
Cloud klukkede og grinte. Herpå fik udlejeren fikset det hele. Lettet, kom Zack med et suk og skyndte sig ellers ind i lejligheden. Cloud smilte blidt til Erina. ”Det har været en lang dag huh?”
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

Choose a wife or get a Mary. -Cloud- Empty Sv: Choose a wife or get a Mary. -Cloud-

Indlæg af Erina Fre Jan 11, 2019 8:44 pm

Erina så irriteret mod Zack. Seriøst hun var ikke dum hun forstod godt at ingen kunne komme ind i lejlighederne. Hvilket irriterede hende endnu mere, dog gjorde det hende ikke så meget at skulle fortælle det igen. Det var pinligt meget pinligt men sådan noget kunne ske for alle.
"De folk er dyre hvis man ikke har pengene til det, så... Men hey jeres økonomi." Lød det fra hende, mest for at hun bare kunne trække sig ud af samtalen hurtigt.
Erina nikkede bare til hans ord, han hentede udlejeren det var meget rart. Hun satte sig lidt op og fulgte dem med øjnene, kun for at rejse sig op igen.
Der var ikke tal på hvor mange gange udlejeren kaldte dem idioter og knurrede af dem mange gange, enkelte gange snakkede han dog også med at hvis det skete igen ville de blive smidt ud, han havde bedre ting at tage sig til. Dog så snart han så Erina var ham sukker sød, smurte hende ind i smør og salt.
Han var så putte nutte hvor han enkelte gange smilede til hende og fik hendes nøgle ud af deres dør og givet dem til hende igen. Da han gik kom Erina ind i sin lejlighed. Hun hørte Zacks ord og så kort over skulderen. "Ja." Lød det kort fra hende, inden hun trak døren en smule til sig. "Meget, jeg meget træt... Sulten også... Ikke alle har sådan en mentalitet til at droppe økonomien og bare bruge de penge man har jo... som din bror, din bror virker til at tage de penge han har til denne uge, bruge dem og være sur over at han ikke har penge, pas på han ikke stjæler fra dig... han virker som typen der vil gøre det." Lød det blidt fra hende.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

Choose a wife or get a Mary. -Cloud- Empty Sv: Choose a wife or get a Mary. -Cloud-

Indlæg af Cloud Fre Jan 11, 2019 9:21 pm

Det var tydeligt at Erina ikke havde fået det bedste billed af Zack. Ikke at det gjorde Cloud noget. Han havde ikke sinde om at gøre det billed bedre. Hans bror var et røvhul og det ændrede sig vidst aldrig. Derfor grinte han af hendes ord. ”Bare rolig, vi har hver vores økonomi, så han kan bare bruge sine penge op... han får ikke nogle af mine.” Han blinkede her til Erina. ”I så fald, må du nok heller snuppe noget mad og få noget søvn.” Her forsvandt han ellers ind i lejligheden. Men ikke før han havde sendt hende et blidt smil.

Natten forsvandt og frem kom morgen. Cloud lå og stirrede op i loftet, imens han lillebror brugte flere timer ude på badeværelset. Han rejste sig, iførte sig noget tøj og gik ellers ud for at købe en avis. Herefter gik han ind i lejligheden igen. ”Zack, vil du ikke godt komme ud af badeværelset? Nogle af os skal rent faktisk ud og lede efter job.” Med tunge bevægelser, gik han hen for at lave noget kaffe. Han hadede altid morgner... specielt når man en låg i en skide dårlig seng.

I løbet af dagen, kiggede han ind til Cazzy og stod bare og snakkede med hende. Hver gang hun havde en kunde dog, lod han hende arbejde og forstyrrede hende ikke.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

Choose a wife or get a Mary. -Cloud- Empty Sv: Choose a wife or get a Mary. -Cloud-

Indlæg af Erina Fre Jan 11, 2019 9:34 pm

"Maden bliver sprunget over og jeg går i seng." LØd det kort fra hende. "Godnat." Lød det lavt fra hende inden hun lukkede døren bag sig og endnu engang gik hen for at smide sig i sin varme seng.

Erina larmede en smule i lejligheden, hun gik rundt og ville enlig lave mad men brødet var grønt og æggene var blevet til stink bomper, hun knurrede ved tanken og begyndte her at rydde op og ville ellers smutte ud, hun kom forbi Cloud og luntede enlig bare forbi ham. Hun tog ind i butikken og satte sig ved bordet. Maden måtte blive en anden dag, hun havde ikke tid til at købe morgenmad og hun havde ikke lyst til at lede efter noget, hvilket betød at hun ville springe det over og sulte endnu engang.
Erina stirrede mod dem når Cloud kom, hvilket fik hende til at rejse sig og stille sig i døren. "Ledte du ikke efter arbejde, det ikke ligefrem det bedste sted dette? Så du burde gå til venstre også søge inde på resturanten... De snakkede om at søge i sidste uge, men chancen er lille... Jeg gider bare ikke at du bruger Cazzy's tid, fordi du keder dig." Lød det lidt irriteret fra hende, hvor hun kort tog sig til hovedet og var nær faldet forover, hun fik dog rettet sig op med benene hurtigt.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

Choose a wife or get a Mary. -Cloud- Empty Sv: Choose a wife or get a Mary. -Cloud-

Indlæg af Zack Fre Jan 11, 2019 9:43 pm

Cloud burde have set det komme, at Erina var efter ham med hensyn til at han snakkede med Cassy. For at komme bare en smule ud af sine problemer, smilte han til uskyldigt til Erina og nikkede til hende. ”Fint fint... I Can take a hint.” Han så her ned på Cassy. ”Vi snakkes ved senere, jeg tjekker lige restauranten ud.” Her tog han Cassy´s hånd og kyssede den. ”Du må have en henrivende dag Cassy.” Kort så han hen på Erina. ”Du må også have en god dag Erina.”
Her smuttede han ind i restauranten og ledte efter den såkaldte ledige stilling.
Blot en lille halv time efter, ville Zack komme ind i butikken og se rundt. Han smilte charmerende til Cassy og betragtede ellers tøjet. Det var ret flot. Måske han kunne snuppe noget af det? Trods alt kunne de bare få flere penge fra paladset. Han betragtede bukserne og så hen på Cassy. ”Hvor meget koster bukserne og hvad skal der til for at få en smule rabat?” For at vinde hende over, smilte han charmerende til hende.
Zack
Zack
Baka

Antal indlæg : 59
Join date : 18/04/18
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

Choose a wife or get a Mary. -Cloud- Empty Sv: Choose a wife or get a Mary. -Cloud-

Indlæg af Erina Fre Jan 11, 2019 10:00 pm

Cassy var som smør i Clouds hænder da han kyssede hendes hånd, hun rødmede og smilede blidt til ham. Erina gik lidt rundt ude bagved, til hun meldte at hun ville gå ud for at købe noget at spise. Kort tid gik før Cassy blev mødt af endnu en fræk fyr. Hun rødmede ved hans ord og forførende blik.
"Oh en sølv mønt og rabat? Sådan noget kan jeg ikke give dig desværre... Men hvis de vil prøve bukserne kan du prøve dem her." Hun viste ham et lille prøve rum hvor hun ellers smilede forførende til ham. Hun var forførende i sin adfærd og hvis hun skulle være ærlig så var der stille, hvis det var kunne hun måske hygge sig med ham i bag lokallet meget hurtigt? Nah, hvis Erina kom ville hun være i problemer meget hurtigt og ingen ønskede at være i problemer med en som Erina.
Erina var kendt som meget pæn i det fattige miljø, hun var slank men ikke udsultet og hendes mælke hvide tænder var smukke. Her i byen var det ligefør at man som kvinde enten ingen tænder havde eller så var de brune af forrådnelse ikke alle brugte penge på at gøre tænderne rene, da man i stedet gik op i mad.
De fleste var enten tykke eller tynde, tynde fordi de intet kunne få eller brugte pengene på deres børn, de tykke var det kun fordi alt det billige mad der mættede ikke ligefrem var for tynde, det bestod bare af brød og vand. Bestemt ikke det sundeste at spise hver eneste dag.
Det ødelagde folks hud, så Erina's rene hud var også meget smuk i den del af byen.
Mænd vende sig dog ikke på gaden efter hende, hun var meget normal hvis hun kom ind i de rigere steder i byerne, men fordi hun boede i det skumle mørke af fattigdom var hun som en model. Mænd handlede derfor meget hos hende, var sjofle og hun tog ikke i byen da mændene var alkoholikker og direkte sjofle i hendes nærvær.
Kvinderne frygtede derfor at mændene ville være utro med hende, hvilket gjorde at de derfor undgik hende, købte hos hende men gad bestemt ikke bruge deres tid på en som hende.
Erina var derfor meget vantil at bruge tiden alene, ikke at hun direkte nød den men den gjorde hende hellere ikke så meget, hun brugte derfor fritiden på at arbejde og finde på nye ting at sælge.

Erina var dog en smule kendt for altid at sove om natteni butikken så alle kunne se hende, hun lå over sit skrivebord og blundede når natten faldt på og kassen skulle gøre op, hvilket passede meget godt. Døren var som regel ikke låst på den tid men hvis man åbnede døren ville den lille klokke i hjørne ringe og vække hende med det samme.
Endnu en nat lå hun over sit bord med håret sat op i en knold, hun havde begravet hovedet i hendes arme.

https://i.pinimg.com/564x/05/d3/43/05d34389d4f9246900955d615711e627.jpg Outfit Erina
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

Choose a wife or get a Mary. -Cloud- Empty Sv: Choose a wife or get a Mary. -Cloud-

Indlæg af Cloud Søn Jan 13, 2019 3:21 pm

Zack bemærkede godt hvordan pigen blev som smør under hans smil. Det var derfor med stor selvsikkerhed, at han tog bukserne hen til omklædningsrummet. Han smilte charmerende til hende. ”Tak. Jeg går ind og prøver dem.” Han blinkede her til hende og forsvandt ellers ind i omkædningsrummet. Som han havde fået iført sig bukserne, så han sig selv i spejlet og drejede et par gange rundt. ”Jeg er i tvivl om de sidder som de skal? Kan du komme herind kort?”
Hvis hun kom ind til ham, ville han sende hende et charmerende smil og ellers dreje rundt for hende. ”Hvad siger du?”
Hvis han kunne komme til det, ville han ende med at forføre hende og logge hende ind i sit spind. Måske hygge sig en smule med hende inde i omklædningsrummet.

Cloud bemærkede godt at Erina lå og sov i butikken. Han grinte kærligt og gik ellers ind i butikken. Her ville klokken ringe og afsløre hans kommen. Som altid var Erina smukt klædt. Han smilte over hende og gik ellers hen for at ruske en smule i hendes skulder. ”Hey... Erina... du er faldet i søvn i butikken...” Hvis hun åbnede øjnene, ville hun blive mødt af hans halv lysende grønne. ”Det har været en lang dag, ikke sandt?”
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

Choose a wife or get a Mary. -Cloud- Empty Sv: Choose a wife or get a Mary. -Cloud-

Indlæg af Erina Søn Jan 13, 2019 3:40 pm

Cassy tøvede kun kort før hun kom ind og her så ned af ham. "De sidder meget godt, passer perfekt til din krops form." Lød det kækt fra hende, hvor hun kort lod sine tanker forsvinde. Han var så charmerende at hun næsten ikke kunne sige nej, kort kom et lille det går ikke hun var trods alt på arbejde, dog bag efter skulle der ikke komme så meget fra hendes læber.
I stedet forsvandt hun helt væk i hans læber, krop og bevægelser. Hun nød det og så snart han tog væk var hun hurtig til at rette sin kjole og rydde op, hun rettede hurtigt sit hår igen.

ERina vågnede kort, hvor hun satte sig hurtigt op. Hun havde nogle papir på kinderne hvor hun så lidt forvirret rundt, kort fjernede hun papiret og hostede kort. Hendes røde øjne lyste kort op, da hun så op på ham. "Alt for lang." Lød det blidt fra hende, hun lagde hovedet i sine hænder hvor hun kort knurrede over at hun var blevet vækket.
"Jeg glemte at spise aftensmad igen." Mumlede hun for sig selv. "Seriøst.... Alt er lukket nu, tak fordi du vækkede mig, ellers havde jeg sovet her hele natten." Lød det kækt fra hende, hvor hun roligt rettede sig op. "Jeg burde smutte hjem, det mørkt og jeg... tak fordi du hjalp, vækkede mig igen." Lød det kækt fra hende, hvor hun rejste sig op og kort lagde hånden på hans kind.
"Jeg har lukket." Lød det drillende fra hende hvor hun daskede blidt til hans kind og gik ellers hen til sin dør for at åbne den.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

Choose a wife or get a Mary. -Cloud- Empty Sv: Choose a wife or get a Mary. -Cloud-

Indlæg af Cloud Søn Jan 13, 2019 4:32 pm

Heldigvis sagde hun ikke nej. I stedet hyggede hun sig nu med ham ude i omkædningsrummet. Ligesom hende, skyndte han at iføre sig sit tøj, hvorpå han købte bukserne og ellers lod hende arbejde videre. Ligeså hurtigt som han var kommet, forsvandt han og gik op i lejligheden. Lige i tide nok til at smutte forbi restauranten, uden at Cloud så ham.

Cloud klukkede kærligt over dasket på kinden, for ikke at sige det papir som nu sad fast på kinden af Erina. Han rettede sig op og rettede en smule på sit tøj. ”Hey, det var da så lidt... jeg ville egentlig også gerne takke dig... du foreslog jobbet på restauranten.” Her gik han et skridt tilbage og viste sin tjener uniform. ”De havde brug for en tjener... ikke til så mange vagter, men... ja. Det er noget.” Kærligt smilte han og lukkede sin jakke. ”Lad os følges hjem, hvad siger du?”
Han rettede på jakken og lagde ellers an til at hun skulle gå med ham. ”Og har du lukket? Jamen, så er det da bestemt ikke nu jeg skal lede efter et nyt sæt tøj.” Han blinkede til hende.
På vejen hjem ville han snakke med hende omkring alt imellem himmel og jord.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

Choose a wife or get a Mary. -Cloud- Empty Sv: Choose a wife or get a Mary. -Cloud-

Indlæg af Erina Søn Jan 13, 2019 4:48 pm

Cassy så en smule drømmende mod Zack da han luntede ud. Ups, hun havde hygget sig med Zack og hun datede Cloud måske ikke det bedste, men hey så længe Cloud ikke anede noget skulle det nok gå i følge hende. Hun smilede ved tanken og bed sig kort i underlæben hvor hun børstede sit forklæde af.
Hvis hun så Cloud ligenu ville hun få problemer, han ville sikkert kunne dufte Zack over hende, på den anden side kunne hun bare sige at det var en mand der skulle have hjælp med en masse tøj, så hun endte med at holde hans tøj, hvis hun holde tøjet var det jo derfor hun duftede af ham den anden.
Hun nikkede selvsikkert for sig selv, for at gøre sig selv en smule klar over hvad hun havde tænkt sig at gøre... lyve.

Da han nævnte restauranten så hun op på ham. "Uh du fik jobbet!? Fantastisk, tillykke nu har du æren af at høre folk brokke sig konstant og blive sure på dig når de har ventet på maden i mere end to minutter." Lød det kækt fra hende.
"Hvis jeg siger nej til at følges med dig hjem virker det bare som om du følger efter mig, da vi bor det samme sted... medmindre du har tænkt dig at vente til jeg er ude af syne før du går hjem." Lød det drillende fra hende, hun lukkede her døren og låste den så snart han var kommet ud.
"Det ville i hvert fald passe rigtig dårligt at du skal til at vælge nu, jeg vil hjem og sove." Lød det kækt fra hende. Hun rettede lidt på sit hår, da det var blevet ulet af at hun havde sovet.
På vejen hjem ville han få en del spørgsmål, som om hvorfor han boede med sin bror? Og hvorfor flytte hjemme fra hvis man ikke engang kunne bo alene når det var. Hun tog enkelte gange også fat i ham for at stoppe ham, da man enkelte gange ikke lige ville være forberedt på at folk kastede deres beskidte opvaske vand ud af vinduet, så hun stoppede ham for at han ikke ville få det i hovedet.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

Choose a wife or get a Mary. -Cloud- Empty Sv: Choose a wife or get a Mary. -Cloud-

Indlæg af Cloud Søn Jan 13, 2019 5:23 pm

Cloud snurrede en enkelt gang rundt. ”Jaja, og så er det ikke helt dårligt at uniformen sidder som den skal huh?” Til det med sure kunder, viftede han blot med en hånd og grinte. ”Det skal jeg nok håndtere. Min bror er garanteret værre end ti af de kunder til sammen.”
Han kunne nu heller ikke lade være med at le, som hun snakkede om at det vil se underligt ud, hvis hun havde sagt nej til at følges og han blot fulgte med hende. Det havde hun ret i. Det var også derfor han spurgte. Han vidste hun ikke havde noget valg når de trods alt boede i samme bygning. De smukke brune lokker på hendes hoved var blevet uglet efter hendes lur. Det var ret så kært.
For hvert et spørgsmål hun stillede, måtte han komme op med en fortælling. Det blev sværer og sværer. Mest fordi fortælllingerne skulle høre sammen. Men ja, han svarede på det hele.
Han kom frem til, at de var to rigmands sønner, som var blevet smidt ud hjemmefra, da familiens firma lukket ned. De havde bestemt sig at bo sammen, for at kunne klare økonomien bare en smule bedre. Hver gang hun stoppede ham, så han forvirret ned på hende, til han bemærkede vandet ramle ned. ”Tak.” kom det fra ham. ”Det kunne have set kønt ud at jeg fik det i skalden.”
”Hvad med dig? Familie, søskende, pinlige onkler?” spurgte han hende roligt.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

Choose a wife or get a Mary. -Cloud- Empty Sv: Choose a wife or get a Mary. -Cloud-

Indlæg af Erina Søn Jan 13, 2019 5:37 pm

Erina klikkede blidt med tungen. "Det kan jeg godt forstille mig." Hun smilede drillende til ham. "Jeg må dog sige at din bror er nemmere at sætte på plads, da du sikkert bare slår ham, hvis du gør det ved en kunde bliver du fyret. Så her er udfordringen at du skal smile og være rar." LØd det lavt fra hende. "Noget jeg ikke gør meget i." Hun sendte ham et drillende smil.
Erina lyttede til hans ord, hvor hun ellers bare nikkede. Rigmands sønner, det forklarede hvorfor Zack havde så svært ved at vænne sig til dette, vænne sig til at være fattig. Ikke alle ønskede sådan noget, ellere nærmere ingen ønskede sådan noget. Hun rettede noget af sit tøj, kun for nær at være væltet da hun gled på en sten, dette gjorde at hun hurtigt tog fat i CLoud og rettede sig hurtigt op igen.
"Mig?... Ingen af den slags. I oplever det hurtigt her, men når man er fattig er ens leve tid meget kort, så den lange familie linje er ikke så stor." Lød det kækt fra hende. "Så hvilket firma havde i og hvordan gik det ned? Økonomisk eller uheld?" Lød det fra hende. Man kunne have problemer med økonomien også kunne tingene blive ødelagt via brænd osv.
Så snart de kom til lejligheden så hun sig kort rundt. "Held og lykke med din bror, jeg tror jeg tager et langt varmt bad før jeg går i seng." Hun bed sig kort i underlæben, måske du vil med? Lød det kækt fra hende.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

Choose a wife or get a Mary. -Cloud- Empty Sv: Choose a wife or get a Mary. -Cloud-

Indlæg af Zack Søn Jan 13, 2019 6:06 pm

Cloud nikkede til hendes ord. ”Det rigtig nok. Jeg skal bare have en form for maske med et smil, så skal det hele nok gå.” han nikkede efter sine ord. Han var ret sikker på at han nok skulle beholde sine facade. Der var ikke nogle som skulle slippe igennem til ham. Ikke sure kunder. Det kunne han ikke lade ske. ”Sååå, du gør dig ikke meget af smil og venlighed, er det, det du siger til mig?” kluklo han.
Hun havde ikke noget familie at gøre godt med. Her blev hans mund en lige streg. Dette betød sikkert at de var døde. Med andre ord, han havde joket i spinaten. Dog havde hun en kæk tone, så måske han ikke havde ødelagt noget. ”Det gør mig ondt. Hvor gammel var du da det skete?” Han hentydede selvfølgelig til hendes døde forældre.
Igen spurgte hun ind til hans baggrundshistorie. Kunne de ikke bare snakke om hende? Han havde ikke så meget at fortælle. Seriøst, han kunne ikke komme på mere. ”Uhmmm, smykker... og alting brændte desværre... så, det var et uheld... men ja... mere er der ikke rigtig i det.”
Da de endelig var inde i lejligheden var han klar til bare at slappe af, til hun nævnte noget med om han ville joine et bad med hende. Han så sig over skulderen. Her så han hendes kække smil. ”Tjoh, det lyder da ikke helt dårligt, men jeg takker nej denne ene gang.” Han blinkede til hende. ”Sov godt.”
Zack
Zack
Baka

Antal indlæg : 59
Join date : 18/04/18
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

Choose a wife or get a Mary. -Cloud- Empty Sv: Choose a wife or get a Mary. -Cloud-

Indlæg af Erina Søn Jan 13, 2019 6:29 pm

Erina så kort op på ham, hvor hun lagde hovedet lidt på skrå. "Jeg smiler sjældent og hvis folk træder på mig gør jeg gerne modstand, spytter på dem hvis de spytter på mig." Lød det kækt fra hende, hun så her op på ham. "Man når ikke langt i livet hvis man bare kryber for de folk der er over dig, altid kæmp imod også selvom du får slag engang imellem, sådan er mit motto." Lød det kækt fra hende.
"8-10 år gammel det svært at huske hvor gammel jeg præcis var, dagene forsvandt lidt efter det skete.... Men hey, jeg klarede mig og ejer det de startede, så intet er helt slemt endnu." Hun sendte ham et lille smil, hvor hun tog sig til skulderen.
"Så i fandt aldrig ud af om der var en der satte det hele op? Du ved en idiot der fik sat ild til jeres sted fordi de var jaloux over at alting fungerede for jer men ikke dem, eller måske din bror havde skabt nogle fjender?" Hun sendte ham et blidt dog undskyldende smil.
Da han takkede nej vippede hun kort med hovedet og klukkede kort af hans blinken. "Seriøst?... Du mister hurtigt en chance her, jeg tilbyder det ikkke igen, men jeg tror skam det godt du siger nej så du ikke er utro overfor Cassy." Lød det kækt fra hende, inden hun gik ind. "Godnat." Hun lukkede døren bag sig og som hun havde sagt, gik hun i bad. Man kunne høre hendes vand løbe i deres lejlighed.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

Choose a wife or get a Mary. -Cloud- Empty Sv: Choose a wife or get a Mary. -Cloud-

Indlæg af Cloud Fre Jan 18, 2019 7:06 pm

Cloud lyttede med et smil på læben til det hun nu havde at sige. Hun var en stærk lille dame. Der var ikke nogle som skulle gå imod hende. Det var i hvert fald sikkert. ”Det er da også sådan det skal lyde. Hvis nogle går imod dig, så skal du bare gå imod dem. Det er ikke nogle som skal have lov til at træde på en!” Han blinkede kækt til hende. Med andre ord, han snakkede egentlig bare om at han var enig med hende.
Hun havde ikke været særlig gammel dengang hun mistede sine forældre. Men det måtte da have rant hende alligevel. ”Hvad... hvad skete der med dem?” For ikke at snage for meget, spurgte han hende så roligt og forstående han nu kunne.
”Ja, det var en idiot som satte ild til det hele... han var skyld i at vi mistede det hele. Jeg ved ikke hvem fjenden var... hvem han havde set sig vred på... men, der er ikke noget vi kan gøre ved det,” forklarede han hende og smilte ellers blidt igen. Han kløede her sin nakke. Det føltes så underligt at stå og lyve så meget. Det var som at opdigte et liv man aldrig havde haft.
Han mistede chancen, dette fik ham bare til at grine og ellers begive sig ind i sin lejlighed. Cassy havde bare at være det værd. Fordi lige nu, følte han virkelig for at gå ind til Erina og tage imod hendes tilbud. Tanken om hendes nøgne krop, våd og smuk, det fik ham helt til at krible.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

Choose a wife or get a Mary. -Cloud- Empty Sv: Choose a wife or get a Mary. -Cloud-

Indlæg af Erina Fre Jan 18, 2019 7:30 pm

Erina så kort ned i jorden. "Det lidt for personligt, så godt kender jeg dig nu hellere ikke vel." Hun blinkede her til ham. Hun ønskede ikke at snakke med ham om sådan noget, hun kendte ham ikke som andet end sin nabo og det var meget personligt. Hun ønskede jo ikke at hendes nye nabo skulle sprede rygter eller snakke lort om hende bag hendes ryg lige nu.
"Jeg er ked af det med jeres økonomiske situation, men i det mindste kom ingen til skade." Lød det blidt fra hende, hvor hun sendte ham et blidt lille smil.
Da de kom til lejlighederne og han takkede nej havde Erina et forførende skær i sine øjne, hvor begge hænder blev sat på hendes dør, mens hun vippede den lidt frem og tilbage. Et klart forførende tegn fra hende, hvor hele scenen var som en invitation til ham, men da han takkede nej smilede hun bare forførende fra ham. Lod den ene hånd glide forførende ned af dørkarmen hvor hun her langsomt lukkede døren. "Jamen så godnat." Lød det lavt fra hende.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

Choose a wife or get a Mary. -Cloud- Empty Sv: Choose a wife or get a Mary. -Cloud-

Indlæg af Cloud Tors Jan 24, 2019 8:23 pm

Så godt kendte hun ham heller ikke. Det var der vel noget om. De kendte i relateten slet ikke hinanden. Selv de ting han havde fortalt om sig selv var ikke engang sande. Han spillede skuespil lige nu og det føltes egentlig ikke så rart. Han gad egentlig godt vide mere om hende og hendes barndom. Men, lige nu lå det til at de ikke var tætte nok til at snakke om dette. Hvilket var forståeligt for Cloud.
Han løftede på skuldrene over at hun undskyldte for det med økonomien. Trods alt gjorde det egentlig ikke ondt på ham. Igen, det hele var en løgn. ”Ja, tro mig, jeg er også taknemmelig for at der ikke sket nogle noget.” han smilte her svagt. ”Det kunne være gået så meget værre.”
Tilbudet var så fristende. Men ja. Han kunne ikke sige ja. Lidt tro skulle man da være på ens måske kommende dronning. Han himlede med øjnene. Selvom den dronning mest bare kunne snakke om sig selv.

Cloud tog på arbejde og blev overraskende godt behandlet. Det var ikke det værste at være tjener. Okay, han fandt det hele ikke perfekt. Trods alt var han van til at blive serviceret og ikke omvendt. Han savnede luksus livet og det var der ingen tvivl om at Zack også gjorde.
Hvad angik Zack, gik han igen hen til Erinas butik for at opsøge Cassy. Hans nysgerrige grønne øjne så rundt og i det han fik øje på Erina sukkede han opgivende. ”Er din lækre assistent her i dag?”
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

Choose a wife or get a Mary. -Cloud- Empty Sv: Choose a wife or get a Mary. -Cloud-

Indlæg af Erina Tors Jan 24, 2019 8:51 pm

Erina lyttede til hans ord. "Det en lys måde at se tingene på. Du en positiv person." Lød det lavt fra hende. Det irriterede hende ikke, men hun fandt det lidt underligt at han kunne tage det så pænt, når hun selv kunne gå helt ned over at økonomien ikke rigtig fungerede.

Erina stod op af sit bord og kiggede papir igennem, hendes hår var sat op i en messy bun hvor hun enkelte gange måtte fjerne et stykke hår fra sine kinder. "Huh?... Cassy? Jo hun er omme bagved... Hvad da?" Hun så her op på ham. "Leder Cloud da efter hende?" Hun lagde papirerne fra sig og lod hænderne lægge sig over kors. Hun brød sig bestemt ikke om at de to brødre kom rendende konstant for at forstyrre hendes ansatte.
"Måske du skulle finde et job i stedet for at forstyrre min ansatte." Lød det lidt irriteret fra hende.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

Choose a wife or get a Mary. -Cloud- Empty Sv: Choose a wife or get a Mary. -Cloud-

Indlæg af Cloud Tors Jan 24, 2019 9:36 pm

Cloud kluklo over at hun sagde han var en positiv person. ”Til tider indrømmer jeg da gerne ja, at jeg er en positiv person, men tro mig det skifter.” Han så hen på hende med et charmerende smil og blinkede til hende. ”Men hey, tak. Jeg sætter pris på dit kompliment.”

Zack smilte. Cassy var allerede ude bagved. Det kunne han vel godt udnytte til sin egen fordel. Langsomt blev hans smil mere og mere smørret. Kort forsøgte han at se over Erinas skulder for at se om han kunne få et glimt af Cassy. Han var så opsat på at se hende, at han slet ikke slå mærke til Erinas ord. Her rystede han sig ud at tankerne og så på hende. ”Oh, undskyld. Hvad sagde du?” Her grinte han af sig selv. Sensuelt kørte han en hånd igennem sit hår og smilte charmerende til hende. ”Jeg ville bare vide om hun havde tid til at komme med op i lejligheden. Pause til at gå og hygge sig, bare en smule.” Her stak han han drillende tungen ud og lænede sig op af disken.
Som sagt bemærkede han ikke at hun var kommet med kommentaren om at han burde finde sig et arbejde.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

Choose a wife or get a Mary. -Cloud- Empty Sv: Choose a wife or get a Mary. -Cloud-

Indlæg af Erina Tors Jan 24, 2019 9:45 pm

"Det gør det vel vil alle, jeg vil dog mest beskrive mig selv som en meget negativ person, ikke fordi jeg ønsker at være det, men mest fordi det er nemmest." Lød det kækt fra hende. "Hvis man skal være positiv så forventer folk det altid." Hun så op på ham med et kækt smil.
Det var sjovt, han virkede enlig meget nede på jorden, i starten troede hun ellers at han ville være mega irriterende, se ned på hende fordi hun var en kvinde med egen butik eller bare fordi hun ikke var mand, plus han datede Mina. Men virkede ikke til at flirte konstant med hende. Dog virkede han lidt charmerende for hende, hvilket var grunden til at hun testede ham for at se om han ville forsøge at knalde hende og være Cassy utro.
Hvilket han ikke ønskede, hvilket fik hende til at se ham som en ok rar person.

Da Zack snakkede om at Cassy burde hygge sig. "Øh undskyld?....Hygge, sjov... har i haft sex?" Lød det skeptisk og enlig ret hårdt fra hende. Hun dømmede ham og var især mistænksom, han kunne umuligt knalde hende, Cassy datede Cloud, hvilket virkede seriøst? Hun snakkede jo kort om ham efter deres date og Cloud virkede da også glad for hende, han hyggede sig ihvert fald ikke med ERina... Vent, måske hun ikke var hans type? Det kunne jo sagtens ske.... Hm, det skete så sjældet i dette kvarter... Men Cloud kom enlig fra et finere sted, så det gav god mening, han ville nok helst have rige kvinder, pæne og velformet. Ikke at Erina så sig selv som ikke velformet, men hun var mest tynd, på grund af kosten intet andet.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

Choose a wife or get a Mary. -Cloud- Empty Sv: Choose a wife or get a Mary. -Cloud-

Indlæg af Cloud Fre Jan 25, 2019 10:53 pm

Erina havde egentlig ret i sine ord. Hvis man konstant var positiv, så ville folk bare ende med at kommentere på dig, når du ikke var. Derfor gengældte han det kække smil. Han forstod hvad hun mente. ”Det kunne der være noget om. Jeg burde være mere negativ... forstået.” Han grinte over sine ord.

Zack klikkede endnu engang overlegent med tungen. Det var begyndt at være et kendetegn for den unge mand. Han betragtede dog kort Erina som var hun dum. ”Ja, selvfølgelig mener jeg sex. Og ja, det har vi? Hvorfor lyder du så dømmende, er du ked af at det ikke er dig som jeg har hygget mig med?” Her trådte han forførende hen imod hende. ”Det kan vi sagtens ændre hvis du ønsker det min skat.” Han lagde en finger under hendes hage og løftede hendes hoved op. ”Trods alt, ser du ikke helt tosset ud.”
Her kom Cloud ind af døren. Så snart han så Zacks lille flirten, himlede han med øjnene og rømmede højt. ”Lad hende nu være din møgunge.” kom det knurrende fra ham.
Zack gav slip på Erina og så om på Cloud. ”Ahhh, pjækker fra jobbet kan jeg se.”
Cloud himlede øjnene og gik ellers hen til dem. Her rakte han noget mad til Erina. ”Her er nogle rester Erina. Bare sig til den dovne skid at han skal skride.”
Zack fnyste bare overlegent og gik ellers hen for at betragte tøjet.
Kort så Cloud efter ham, før han så hen på Erina med et varmt smil. ”Sååå, hvornår har Cassy fri i dag? Bare så jeg ved hvornår jeg kan tillade mig at forstyrre.”
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

Choose a wife or get a Mary. -Cloud- Empty Sv: Choose a wife or get a Mary. -Cloud-

Indlæg af Erina Søn Jan 27, 2019 1:00 pm

Erina klikkede med tungen og smilede drillende til ham, hvor hun så op på ham. "Tss... Det nu ikke fordi du skal være negativ men hey, det at have lidt positivitet er trods alt meget godt, bare træls hvis det er alt for meget." Lød det kækt fra hende.

Det at han så underligt på hende, gjorde hende enlig ret irriteret. Hun løftede derfor sit ene øjenbryn og så en smule flabet på ham. Hun skulle lige til at sige noget da han trådte tættere på hende og fortsatte sine idiotiske ord. Dette fik hende til at sætte sine hænder ned langs hendes sider. "Cloud dater Cassy... idiot." Hun greb hans brystvorte gennem trøjen og vrid den kort rundt.
Mest for at få ham til at træde lidt væk og slippe hendes hage. Dog som hun gjorde det kom Cloud ind af døren. "Der er pauser på jobs, bare lige så du ved det... Men selvfølgelig ville du ikke vide det når du ikke har arbejdet før." Lød det kækt fra hende, dog en smule hånende på samme tid.
Cassy kom ud med en stak bukser, hvor hun her så Cloud og Zack i samme rum. Man kunne tydeligt se en smule nervøsitet i hendes øjne, før hun valgte at lægge bukserne på plads, hvor hun lavt sagde hej.
Erina så lidt irriteret på hende og derefter så hun mod Cloud hvor hun sendte ham et lidt overrasket dog blidt smil. "Virkelig?.... Tak..." Hun tog imod maden. Hvor underligt at han valgte at komme med mad til hende, på den anden side ville han måske være sød så der var en større chance for at han kunne snige Cassy ud fra arbejdet, hvilket var trist. Nu når hun vidste at hans bror havde forført hende.
"Hun har fri når solen går ned.... Så... uhmm..." Hun så ned i posen med mad, hvorfor havde hun så dårlig en smag i munden over dette, måske fordi hun ikke var helt vild med tanken om at han måske var glad for hende, for så var det sgu da træls at hun knaldede hans bror.... især fordi de begge godt vidste at de datede.
"Du må godt tage hende med ud og snakke nu hvis det er." Yush, så kunne Cassy måske sige det til ham allerede nu.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

Choose a wife or get a Mary. -Cloud- Empty Sv: Choose a wife or get a Mary. -Cloud-

Indlæg af Cloud Tors Feb 28, 2019 4:04 pm

Cassy datede cloud. Sådan så det ikke ud sidste nat når han havde et godt tag i hende. Bare tanken fik ham til at grine. Et grin der forsvandt så snart Erina nev ham i nipplen.
”I så fald var hun vidst ikke klar over det, sådan som hun hyggede sig med mig i går,” klukkede han overlegent.
Og nu når man snakkede om solen, trådte Cloud ind af døren og gav Erina de lovet rester.
Først her gik dramaet op for Zack. Specielt nu når Cassy kom ind af døren og virkede mere nervøs end nogensinde. Det var hans stikord til at forsvinde. Hvilket han diskret gjorde, imens Erina og Cloud snakkede sammen. Det var i tide til at finde en anden tøs at knalde med.
Cloud bemærkede godt Zack smuttede. Men, han ignorerede det og lod stumpen smutte. Sikkert fordi han ikke kunne få sin vilje med Erina.
Som Erina svarede på hvornår Cassy havde fri, smilte han stort og lænede sig ellers op af sybordet kort. ”I så fald, kommer jeg tilbage....” han blev afbrudt af at Erina sagde han gerne måtte tage hende med ud og snakke nu. Her så han med et varmt smil hen på Cassy. ”Hvis... det er det hun vil. Ellers kan jeg også sagtens vente til du har fri, så snupper vi bare noget at spise der?” nu ventede han spændt på hvad Cassy svarede.
Resterne Erina havde fået, bestod af en lille steak, grøntsager og ovenbagte kartofler indsmurt i olie og krydderier.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

Choose a wife or get a Mary. -Cloud- Empty Sv: Choose a wife or get a Mary. -Cloud-

Indlæg af Erina Tors Feb 28, 2019 4:34 pm

Hun adskilte sine læber kort, hvor hun så lidt surt imod ham. Hvor vovede han, han skulle ikke snakke sådan om hendes ansat, hun kunne have slået ham hvis ikke Cloud havde trådt ind. Hun så kort mod ham og derefter op på Zack. "Break it up... When you see her." Hviskede hun hårdt til ham.
Cassy så lidt overrasket op på ham. Hvor hun forsigtigt tog fat i hans arm. "Ok, lad os snakke udenfor bare kort." Lød det blidt fra hende, hun trak ham med sig, hvor hun her snakkede med ham. Man kunne se Erina stirre imod dem, mens hun lænede sig op af sit skrivebord. Roligt kom Cassy tilbage, hvor hun så lidt rundt.
"Uhmm, vi snakker om det til middagen i dag. Eller aftensmaden." Lød det blidt fra hende.
Erina sukkede dybt og åbnede posen med mad, roligt pakkede hun det ud og spiste maden ved skrivebordet. Der var alligevel ved at være tomt, ingen ville komme ind på dette tidspunkt, medmindre de havde travlt. Hvis de havde været på arbejde osv, Det var bare så sjældent at folk kom, hvilket gjorde at hun sagtens kunne spise i butikken.
Maden var dejlig, bedre end hvad hun selv kunne lave. Hun smilede ved tanken om at han rent faktisk kom med maden, hun smilede derfor bare og skubbede en smule til grønsagerne, da hun helst ville have kødet og kartoflerne.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

Choose a wife or get a Mary. -Cloud- Empty Sv: Choose a wife or get a Mary. -Cloud-

Indlæg af Cloud Tirs Apr 09, 2019 9:38 am

Zack tog ikke Erinas trussel på sig. I stedet grinte han rent faktisk bare af den. Derfor fik hun ingen undskyldning fra ham, eller et ja, som han bare smuttede ud af butikken, overlod dramaet til Clouds såkaldte date.
Som Cassy sagde ja til at snakke med Cloud, fulgte han med hende ud og havde absolut ingen anelse om hvad der i virkeligheden foregik. Det varede dog ikke længe, før både ham og Cassy kom ind igen, kun nu for at finde Erina der stod og spiste ved bordet. Hvilket vel var okay nu når der ingen kunder var.
I det Cassy sagde at de kunne snakke til middag eller aftensmad, nikkede Cloud med et charmerende smil og betragtede ellers den lille assistent, som hun smuttede ud bag i, sikkert for at arbejde.
Nu vendte Cloud opmærksomheden imod Erina. ”Smager det godt?” selvfølgelig hentydede han til hans restaurants mad. ”Selv syndes jeg det er ret godt… af en fattigmands restaurant at være.” den sidste kommentar skulle han måske have holdt for sig selv… men nu var det selvfølgelig forsent. ”såå… hvad sagde Zack til dig der gjorde dig så vred?” Cloud lænede sig afslappet op af hendes sybord.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

Choose a wife or get a Mary. -Cloud- Empty Sv: Choose a wife or get a Mary. -Cloud-

Indlæg af Erina Ons Apr 10, 2019 11:06 am

Erina havde håbet på at Cassy rent faktisk ville bare i det mindste slå op med Cloud, i stedet for at udskyde hele samtalen til en middag. Hun burde bruge tiden på at arbejde end alt dette drama. Plus Erina mente nu hellere ikke at hun behøvede at forklare Cloud at hun havde knaldet hans bror bare at hun ikke synes de passede sammen.
Hvilket de hellere ikke gjorde i følge Erina. I følge Erina knaldede man ikke personen ved siden af hvis man ønskede at date ham den første. Medmindre de begge var velvidende om at man ikke var noget andet en bollevenner. Eller bare Bolle bekendte.
Da han spurgte ind til maden så hun kort op på ham og derefter ned mod maden. "Det smager meget godt...." Hun rettede blikket imod ham da han sagde fattigmands restaurant. Dette fik hende til at krumme tæer. Her havde han fået et arbejde og alligevel selvom han var intet andet end en tjener, den lavest lønnede af slagsen så han ned på samfundets hårdt arbejdende kokke.
"Undskyld dig.... Fattigmands restaurant?... Bare fordi du engang havde penge, betyder det ikke at du har noget som helst at skulle have sagt. Dette mad ville være godt uanset hvor man er.... Du burde stoppe med at se ned på folk bare fordi vi *Fattige* har råd til det... Kvaliteten behøver ikke være dyr for at være god." Vrissede hun en smule af ham, hvor hun her spiste en af de kogte gulerødder.
Da han spurgte ind til Zack så, lod hun sit blik dale en smule. "Tja... Ikke rigtig noget... Han var bare stor snudet og irriterende. Så.... Hvem ved måske Cassy har tænkt sig at forklare dig det til maden." Lød det fra hende, inden hun skubbede maden lidt væk.
Erina
Erina
Noob
Noob

Antal indlæg : 235
Join date : 03/10/17
Hjemsted : Doomsville

Tilbage til toppen Go down

Choose a wife or get a Mary. -Cloud- Empty Sv: Choose a wife or get a Mary. -Cloud-

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum