Tokyo City
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Seneste emner
» Apocalypse vol. 2.
Office flirts - Page 2 EmptyTirs Feb 18, 2020 12:08 pm af Erina

» Highway through the dangerzone!
Office flirts - Page 2 EmptyLør Feb 15, 2020 1:48 am af Haru

» Apartment issues.
Office flirts - Page 2 EmptyLør Feb 15, 2020 1:33 am af Haru

» Highschool over again!!
Office flirts - Page 2 EmptyFre Feb 14, 2020 10:06 pm af Haru

» A new univers... - Joaquin-
Office flirts - Page 2 EmptySøn Jan 19, 2020 12:16 am af Haru

» Office flirts
Office flirts - Page 2 EmptyTors Jan 09, 2020 1:42 am af Haru

» Apocalypse
Office flirts - Page 2 EmptyTors Jan 09, 2020 1:05 am af Haru

» Forget me not. -Zack-
Office flirts - Page 2 EmptyTirs Nov 26, 2019 12:35 am af Chain

» The demon and the angel -James-
Office flirts - Page 2 EmptyTors Okt 31, 2019 1:32 pm af James


Office flirts

+7
Jacob
Rose
Xander
Cloud
Haru
River
Aigemfarrel
11 deltagere

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Office flirts - Page 2 Empty Sv: Office flirts

Indlæg af Haru Ons Okt 24, 2018 11:47 pm

Det at Josh gik med på hendes flirten fik hende bare til at klukke drillende. Hun havde forventet lidt i den stil men det at han gjorde det overraskede hende alligevel bare en smule.
Hun gik her ud og satte sig ved sit bord arbejdede ud til sent hvor hun enkelte gange gik frem og tilbage for at scanne papir ind på computeren, feks dokumenter de havde fået af folk og anmelder der anmelde huse for værdierne de havde og selvfølgelig dem der anmelde det til at være lort og gyseligt udenfor.

Haru smilede da Joaquin kom ind i det mørke jakkesæt. Hun lagde kærligt hovedet på skrå mens hun så op på ham. "Virkelig? Du virker ellers til at tænke over hvad du møder frem i og hvad du enlig kommer til at fremvise når du selv går ud." Lød det kærligt fra hende, hvor hun her så ned på papirerne.
Så snart de var ved huset hjalp hun med at sætte tingene på plads, så vin og champange kom på bordet dog som folk kom til var det som at se en helt anden person.
Joaquin virkede så uspekulerede og forførende, som en sno vrid han sig omkring folk og svang sig i dem før han fik sat tænderne i dem. Dog i det øjeblik folk begyndte at gå mod døren, var der de folk der som mange andre altid bare kom for de gratis snacks og alkohol også var der dem der enlig ønskede at få huset. Her begyndte et lille skænderi nærmest at forme sig.
De ville have huset billigere, men så snart de nævnte en billigere pris sprang nogle frem og sagde de gerne ville have det for den normale pris, her ende det næsten i to tøsers slås kamp, uden arme bare øjne og ord. Deres mænd derimod stod bare og kiggede mens de drak af alkohollen. Haru vidste selvfølgelig ikke hvad hun skulle gøre, hun skulle trods alt lade Joaquin gøre sit og bare tage imod papir arbejdede.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Office flirts - Page 2 Empty Sv: Office flirts

Indlæg af River Tors Feb 28, 2019 4:37 pm

Opgivende pustede Joaquin ud som kvinderne nærmest nu begyndte om at slås om huset. Deres såkaldte mænd havde tydeligvis ikke i sinde om at stoppe deres livs kærligheder. I stedet stod de bare og drak af den alkohol man nu fik serveret
Her skruede han charmen på og gik ind imellem kvinderne. ”Ladies, ladies,” lød han flydende stemme. Som de endelig holdte op med at slås, smilte han charmerende til dem og klappede hænderne sammen. ”Huset her... er ikke til at slås i. Begge jeres tilbud er fristende, men selvfølgelig er det den som tilbyder mest, der vil ende med at få huset... men men...” her løftede han en finger og gik nogle skridt væk. ”Det skal ikke diskuteres nu. Ring til mig. Den der kommer med det højeste tilbud får huset... og den anden skal jeg nok sørge for får besked.” Han blinkede her til dem og gik ellers hen ved siden af Haru. ”Men for nu, lukker fremvisningen og jeg er desværre nød til at bede jer om at gå.”
Da de endelig forsvandt, pustede han lettet ud og så hen på Haru. ”Wow! Sikke en dag huh??”
River
River
Noob
Noob

Antal indlæg : 302
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Office flirts - Page 2 Empty Sv: Office flirts

Indlæg af Rose Tors Feb 28, 2019 5:26 pm

Haru stod og krammede sin mappe. Hun så en smule imod Joaquin mens han fik pigerne til at køle af. De begyndte dog at diskutere med hinanden på vej ud af døren. Hvilket igen fik Haru til at se ned i jorden. Hun havde virkelig ikke nogle ide til hvordan man skulle få folk til at falde til ro. Dog som de forlod stedet.
Hun sukkede dybt og pustede kort ud. "Ja, men hey. Det virker til at du får et bidding war på huset. Det er smukt og stort, det virkede som om den ene var gravid, hvis hun er gravid er de måske mere desperarte i at få huset." Lød det blidt fra hende.
"Men hvad ved jeg." Lød det kækt fra hende. Hun lagde mappen på bordet og begyndte at rydde op, enkelte gange satte hun sig på hug for at samle papir op, den stramme nederdel blev en smule kortere og da hun rejste sig op igen, trak hun nederdelen lidt ned igen.
"Hvordan gør vi med flaskerne, sortere vi dem eller bare ned i samme pose?" Lød det blidt fra hende. Hun holde en flaske i hendes ene hånd, hvor hun rettede blikket op imod ham og sendte ham et kærligt smil.
Rose
Rose
Noob
Noob

Antal indlæg : 209
Join date : 23/05/16
Hjemsted : På grund af et jordskælv, bor hun på sin arbejds plads

Tilbage til toppen Go down

Office flirts - Page 2 Empty Sv: Office flirts

Indlæg af Joaquin Tors Feb 28, 2019 6:00 pm

Joaquin smilte kærligt til hende. ”Du ved meget mere end hvad du går og tror,” sagde han kærligt til hende. ”Hvad du lige pegede ud er ganske rigtigt. Den ene er gravid, derfor familie øgelse og derfor som du siger, meget desperat.”
som hun satte sig på hug, betragtede han i smug de smukke ben der kom til syne, kun for at hun nu rettede sig op og trak nederdelen ned. Det burde være ulovlig at være så smuk som hende. ”Vi sortere flaskerne min kære Haru.” her blinkede han til hende.
Så snart de var færdige, gik de ud til bilen og her lænede han sig tilbage i sædet. ”Sådan nogle fremvisninger er altid så trættende!”
Med et stort smil så han hen på Haru. ”wanna grab something to eat?” her satte han hovedet på skrå. ”Just like last time.” det blev nu sagt i en drillende tone.
Joaquin
Joaquin
Noob
Noob

Antal indlæg : 376
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Office flirts - Page 2 Empty Sv: Office flirts

Indlæg af Rose Tors Feb 28, 2019 6:22 pm

Haru smilte stort til ham. Det at han sagde hun havde ret var en form for ros for hende. Hun vippede derfor en smule på hovedet og begyndte ellers at rydde op.
Haru nikkede og fandt derfor en anden sort sæk. Hun sorterede affaldet og gik elegant rundt på stedet. Så snart hun var færdig ville hun gå rundt og støvsuge og banke puderne. Det tog dog ikke lang tid da Joaquin hjalp med, så snart de kom ud i bilen så hun roligt ned i sin mappe. "Huh?" Lød det kort fra hende, hvor hun trak en tot hår væk fra ansigtet.
"Oh ja... meget trættende." Lød det lavt fra hende, mens hun kiggede ned i papirerne og bladrede igennem dem. Da han snakkede om mad nikkede hun bare . "Mhemmmm." Lød det fra hende, hun var ikke helt tilstede i samtalen ligenu. I stedet skrev hun under på nogle papir, dog ikke vigtige. Bare om hvornår de havde åbnet dørene og om hvor mange menneske der havde været.
Rose
Rose
Noob
Noob

Antal indlæg : 209
Join date : 23/05/16
Hjemsted : På grund af et jordskælv, bor hun på sin arbejds plads

Tilbage til toppen Go down

Office flirts - Page 2 Empty Sv: Office flirts

Indlæg af Joaquin Tors Feb 28, 2019 6:50 pm

Tydeligvis var Haru ikke til stedet i samtalen lige nu. Det fik Joaquin til at grine og ellers starte bilen. ”I så fald smutter vi ud og spise.”
Nu når han vidste at hun ikke hørte efter, grinte han og tog ikke øjnene fra vejen. ”Vi kunne en fem stjerners restaurant. Jeg vil heller end gerne give.” Hvis hun stadig ikke hørte efter, ville han her fortsætte med at snakke om at de kunne tage på en private jet og snuppe en frokost i Italien.
Dog var det langt fra det han gjorde. Han stoppede ved en dyr restaurant, men de forblev i deres hjemland og det var vidst også mere end rigelig. ”Klar på at spise eller har du travlt med papirerne?” Her blinkede han drillende til hende og skubbede til hende med sin skulder.
Joaquin
Joaquin
Noob
Noob

Antal indlæg : 376
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Office flirts - Page 2 Empty Sv: Office flirts

Indlæg af Haru Tors Feb 28, 2019 8:01 pm

"mmmm." Lød det lavt fra hende. "Mmmm selvfølgelig." Lød det kærligt fra hende, hvor hun roligt kløede sit hår inden hun begyndte at bladre i papirerne. Alt hvad han snakkede om sagde hun bare ja til og roste ham kort.
Da han stoppede fjernede hun blikket fra hende papirerne. "Oh?? Spise ja..... men dette sted har jeg ikke råd til. Jeg har hørt priserne her og jeg siger det bare men de tænker folk lever med guldhænder." Lød det kærligt fra hende.
"Jeg har ikke så travlt med papirerne, bare... skimte det igennem, du ved hurtigt for at sikre os at jeg giver dig det rigtige og dokumentere det rigtig, i de rigtige mapper." Lød det blidt fra hende, hun var lidt urolig og pinligt berørt over at hun ikke have lyttet efter, han var trods alt chefen. Så længe hun ikke blev fyret over det.... Ah... Hun var lidt urolig nu. "Jeg har igen, ikke rigtig penge til dette sted, skal vi tage et andet sted hen? Måske en sandwich shop?" Lød det blidt fra hende.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Office flirts - Page 2 Empty Sv: Office flirts

Indlæg af Joaquin Tors Feb 28, 2019 8:28 pm

Så snart hun sagde at hun ikke havde råd, klukkede han og rystede på hovedet. Her løsladte han sig fra sin sele og så hen på hende med et drillende smil. ”Jeg fortalte dig lige at jeg betaler, men du var helt væk i dine papirer.” forførende blinkede han til hende og steg ellers ud af bilen. Hvis huns stadig ikke var kommet ud, ville han gå hen og åbne hendes dør for hende. ”Come on ma lady.” han gjorde et nik med hovedet til at hun skulle følge med ham.
Når hun endelig fulgte med ham ind, ville han gå ind på restauranten, gøre et enkelt nik og smil mod ejeren. Her efter vil han bare gå smidigt ind, sætte sig ved et bord, men først efter han havde trukket en stol ud for Haru. Med det samme kom en tjener hen og gav dem et par menuer. Joaquin smilte og åbnede her menuen. ”Jeg har aldrig været her, men hey, det skal vel ske før eller siden at jeg kom ind på en 5 stjernet restaurant.”
Her smilte han kort til Haru, før hans ansigt forsvandt bag menuen. ”Nååå, lad os se hvad de har at byde på.”
Joaquin
Joaquin
Noob
Noob

Antal indlæg : 376
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Office flirts - Page 2 Empty Sv: Office flirts

Indlæg af Haru Tors Feb 28, 2019 8:51 pm

Han havde sagt han ville betale, hvilket fik hende til at rødme og se ned i sit skød. "Undskyld, jeg ville bare ordne det inden i morgen." Lød det kærligt fra hende.
Roligt trådte hun ud af bilen da han åbnede døren. "Men det er så dyrt... Ville det ikke være bedre et andet sted.... Meget billigere sted, det ville være bedre for penge pungen." Lød det kærligt fra hende. Hendes lange ben skinnede i gadelysende og de kolde skuldre rystede i aften vinden.
Hun endte dog med at følge med ham indenfor. Roligt så hun ned i gulvet. "Er jeg overhovedet klædt på til sådan et sted?" Lød det lavt fra hende. Hun satte sig elegant på stolen hvor hun ellers fulgte ham med øjnene.
Da de fik menuerne åbnede hun dem kort, hun valgte dog at holde lidt øje med ham, mest for at se om han virkelig ønskede at spise der så snart han så priserne. Han valgte dog ikke at sige noget, hvilket fik hende til at se ned i menu kortet. "er du sikker... igen, dyrt." Lød det blidt fra hende.
Så snart tjerneren kom tilbød de vin, champagne og sodavand, dog gav de ham vin kortet i stedet. Haru fortsatte dog bare med at se ned i menu kortet.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Office flirts - Page 2 Empty Sv: Office flirts

Indlæg af Josh Lør Mar 09, 2019 3:36 pm

Joaquin viftede blot på hånden. Hun skulle ikke tænke så meget over at det var dyrt. Alle de fornemme mennesker snakkede om dette sted, så det skulle prøves og at han havde en køn, eller mere guddommelig smuk kvinde ved sin side, gjorde det bare endnu bedre.
”Tænk ikke så meget på det!” sagde han nu selv kærligt. Han så ned på hendes. Hans øjne var ligeså kærlige som hans smil.
Som hun spurgte ind til om hun overhovedet var klædt på til sådanne et sted, nikkede han til hende og lod kort en arm glide om hende. En rolig gestus for at gejde hende igennem restauranten. ”Du ser vidunderlig ud, ingen grund til bekymring!”
Da hun igen spurgte om han var sikker, stak han kort hovedet op bag menukortet. Han fik sit altid drengede smil på læberne, som han svarede hende: ”ja, jeg er sikker… jeg ved godt det er dyrt, men alle snakker om dette sted… så jeg har været fristet til at prøve det i langtid nu.” han blinkede her til hende.
Tjeneren kom med vin kortet, hvilket han tog imod med et stort smil og så ellers hen på Haru. ”Hvad kunne du tænke dig at drikke?? Siden jeg skal køre er det nok ikke så god en ide med vin + jeg er på arbejde, men hvis du ønsker det, så skal du bare sige til.”
Herefter så han på sin menu igen. ”Det er godt nok nogle fancy navne til mad… kan de ikke bare kalde det en god steak, også er det, det.”
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Office flirts - Page 2 Empty Sv: Office flirts

Indlæg af Haru Lør Mar 09, 2019 3:48 pm

Haru fik en smule gåsehud over hans berøring. Han gejedede hende igennem stedet og hans ord var kærlige, men gjorde hende en smule urolig. Dette virkede næsten som en date, hvilket hun ikke ønskede det var. Sure han var smuk og enlig ret charmerende, men det var måske lidt for meget af det gode ligenu. "Ville det så ikke være bedre at prøve det alene? Så betaler du trods alt ikke så mange penge." Lød det kærligt fra hende.
"Nej ellers tak, vinen er ufattelig dyr... Jeg kan købe to flasker i target, samt brød for en flaske her." Lød det lidt bekymret fra hende. "Så vand er fint.... bare vand, billig vand." Lød det fra hende, mens hun så ned i menu kortet.
"Det fransk." Lød det blidt fra hende. "Men det er ikke steak, kødet er det møreste af det møreste. Samt fin sovs...." Lød det kærligt fra hende, da tjeneren kom så hun op på ham og bad kort om en "Pé' taé mala." Hvor hun rettede blikket mod Joaquin der nu skulle vælge. Hun sendte ham et kærligt lille smil.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Office flirts - Page 2 Empty Sv: Office flirts

Indlæg af Zack Lør Mar 09, 2019 3:59 pm

”Er du tosset?” spurgte han med en kærlig stemme. ”At jeg har en smuk en kvinde hos min side gør det bare endnu bedre.” det kom så nemt ud imellem hans læber som havde altid snakket sådan til hende, endda som om de havde kendt hinanden i flere år.
Som hun nævnte vinens pris betragtede han den kort og selv han kunne ikke skjule sin overraskelse over dets pris. Det var virkelig et dyrt sted. Vinen havde bare at være af lavet af selveste Gandi. Hvad pokker skete der lige for det?! ”I så fald, tager vi bare en kande vand.” informerede han tjeneren og gav ham tilbage vinkortet.
Det var fransk… her så han ned i menukortet igen. Han burde virkelig at begynde at lære flere sprog at kende, i stedet for at sidde her som en anden idiot. ”Du snakker fransk? Imponerende!”
Den ret hun nu bad om, lød nu egentlig meget lækker, hvilket var derfor han bad om det samme. Han gik i hvert fald ud fra at det var det møre kød. For ikke at sige den himmelske sovs!
”Såååååå… Haru, har du kæreste på? Du ved, sådan ud af nysgerrighed,” spurgte han hende så casually han nu kunne.
Zack
Zack
Baka

Antal indlæg : 59
Join date : 18/04/18
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

Office flirts - Page 2 Empty Sv: Office flirts

Indlæg af Haru Lør Mar 09, 2019 4:04 pm

Haru rødmede en smule, hvilket fik hende til at se ned i gulvet. "Så pæn er jeg nu hellere ikke, men tak for dine rare ord." Lød det lidt genert fra hende.
"Eh?? Ikke rigtig, jeg kan lidt få ord men jeg er nu ikke den person man kan holde en samtale sammen med. Men jeg kan, japansk, kinesisk, koreansk, engelsk og africansk." Lød det blidt fra hende. "Læste du aldrig mit cv?" Lød det blidt fra hende.
"Nej dog ikke... Jeg fokusere mere på arbejdet for tiden end noget andet, jeg ønsker lidt at starte mit eget firma her en af dagene. Hvis jeg er heldig kan jeg i hvert fald få lidt erfaring og måske få heldet med mig.." Lød det kærligt fra hende. "DAgene, jeg mener selvfølgelig engang i dette liv." Hendes dansk var ikke altid det bedste, ordene blev enkelte gange blandet lidt sammen.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Office flirts - Page 2 Empty Sv: Office flirts

Indlæg af Zack Lør Mar 09, 2019 4:12 pm

Hvordan kunne det være at en pige så køn som Haru, ikke selv kunne se at hun var en af de smukkeste væsner, som havde sat fod på denne jord. Ikke kun for hendes ydre, men selv hendes indre var smukt, som hun altid vidste varme og venlighed, selv overfor dem der ikke fortjente det. ”Virkelig? Du er den smukkeste kvinde jeg nogensinde har set.” igen, det kom bare hurtigt ud af ham og han havde ingen skam i sine ord. Hendes søde lille rødme var kær på hendes kinder.
Alle de sprog hun nævnte hun kunne fik Joaquin til at spærre øjnene op. ”wow! Det er du da noget af det mest imponerende jeg nogensinde har hørt!” han lod sit hoved hvile i sine hænder som han så hen på hende. ”Nej, desværre ikke… ingen af os har fået lov til at læse jeres cv´er. Kun Jonakin, ham du snakkede med til jobsamtalen… vi havde åbenbart ikke noget at skulle have sagt og skulle derfor bare stole på Jonakins valg af jer.” forklarede han roligt med et smil. Joaquin brokkede sig bestemt ikke.
”Starte dit eget firma? Fedt! Hvad skal det firma så gå ud på??” spurgte han nysgerrig. Som deres vand nåede frem, hældte han op i begge deres glas og tog derefter en tår af det.
Maden måtte også gerne snart komme frem. Han var ved at være sulten!
Zack
Zack
Baka

Antal indlæg : 59
Join date : 18/04/18
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

Office flirts - Page 2 Empty Sv: Office flirts

Indlæg af Haru Lør Mar 09, 2019 4:33 pm

Han fortsatte sine søde ord, hvilket bare gjorde hende lidt utilpas. Deet var hendes chef, dette virkede så underligt at han bare kunne snakke sådan til hende også fordi hun var hans ansatte, snakkede han sådan til de andre? Hvis ikke var dette så ikke en form for sexualharasment.
Da han blev imponeret over hendes sproglighed smilede hun bare blidt til ham. "Ja... Men han sagde at i kiggede cv'et igennem også valgte i enlig om vi skulle til samtale? Det gjorde i måske ikke?" Lød det lidt undrende fra hende.
"Vent... Så i kendte intet til noget? Må han godt det, er i ok med det?" Lød det lidt spørgende fra hende. "Hvad med nederdelene, er det et must at vi skal gå i dem? For han sagde at det var en dresscode?" Nu skulle han passe på, hun kunne trods alt vælge at gå i noget der ikke viste ben.
"Oh, forretningshemmelighed." Lød det drillende fra hende. "Vil helst ikke røbe for meget, hvad nu hvis du stjæler mine ideer." Lød det drillende fra hende.
Samtalen kørte enlig meget godt, det var næsten hyggeligt at snakke med ham. Hun sendte ham et kærligt smil, hvor sulten så småt var begyndt at falde over dem begge. så da den kom på bordet smilede hun og så ned på den.
En flot lille ret, med en salt boble på toppen, lidt fisk og grønsager under, samt sovsen under med lidt løg. Det så dejligt ud, men det var nok ca en lille håndfuld tilbage.

https://s.hdnux.com/photos/36/54/57/8047598/5/375x250.jpg
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Office flirts - Page 2 Empty Sv: Office flirts

Indlæg af Josh Tors Maj 09, 2019 9:27 pm

Joaquin gjorde en undskyldende lille grimasse. ”Nej, desværre ikke… vi havde ikke rigtig noget at skulle have sagt hvad angik vores assistenter… mest fordi Cloud konstant ødelagde det ved at have sex med sin assistenter… derfor har han fået en som Erina.” han klukkede. ”En som rent faktisk kan sætte ham på plads når han fortjener det.” han tog en tår af sit vand. Kort så han rundt. Det var virkelig en fin restaurant. Måske han havde valgt det forkerte sted. Men hey, det var nyt og derfor var han nødt til at prøve det. At have en smuk pige sm Haru ved sin side gjorde det bare endnu bedre. ”Og ja, nederdele er en del af dresscoden.” han smilte her til hende og som maden kom, spærrede Joaquin øjnene op og så ned på den. ”Er det alt!? Wow!” han så her på Haru. ”Jeg kan spise den i en mundtfuld.” han grinte her og spiste ellers maden fint.

Den næste dag på kontoret stillede Cloud sig foran Erina og så ned på hende. ”har du lyst til at forklare hvorfor rapporterne i går stadig ikke ligger på mit skrivebord?”
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Office flirts - Page 2 Empty Sv: Office flirts

Indlæg af Aigemfarrel Tors Maj 09, 2019 9:52 pm

Haru lagde hovedet en smule på skrå. "Så Cloud har kun fået en assistent som hende fordi de tænker hun ikke ville have sex med ham.. Er det ikke lidt nedtrykkende, eller hvad det nu hedder på engelsk... Alt i alt, så virker det lid som om i snakker dårligt om hende, eller bare har valgt hende fordi hun er hård og ikke nem? Ikke fordi hun har en god arbejdssans?" Hun snakkede forsigtigt og en smule undskyldende, hun var ny og burde ikke komme med for meget af sin feminisme.
"Oh... okaii... Det fik vi også at vide, skulle bare lige være helt sikker." Lød det blidt fra hende.
Da maden kom så hun på ham, hans reaktion var sjov. Den overraskelse han fik og det at han sagde wow. Hun smilede stort. "Ja... Kvaliteten er hvad du betaler for, og se hvor smukt det er anrettet.... Dyrt, men smukt. Som et kunstværk... Jeg gætter på der også er guld i noget af det." Lød det blidt fra hende, da hun tog en lille bitte bid fra tallerknen.

Erina gik med mapper i armene og kiggede på nogle papir, mens hun gik ned af gangen da Cloud pludselig stillede sig foran hende. Hun bumpede forsigtigt ind i ham, hvor hun kort stoppede op og så her op på ham med de store brune øjne.
Hendes blå kjole var meget nedringende og med en slise op af hendes højre ben. Hun løftede blikket og så ham i øjnene. "Undskyld??... Jeg lagde dem på dit bord i går.... Om aften, jeg lagde den på bordet hjørnet." Lød det lidt hårdt fra hende. Hun klappede mappen sammen og skød hoften en smule til side.
https://i.pinimg.com/564x/29/c7/ef/29c7ef400cf4d6b018668c8a67e21648.jpg Hendes outfit.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Office flirts - Page 2 Empty Sv: Office flirts

Indlæg af Josh Tors Maj 09, 2019 10:11 pm

Joaquin så overrasket på hende. ”uhm… jeg… jeg vil ønske jeg kunne svare nej til alt det du lige sagde, for det lyder sku ikke for godt… men, det er Jonakin du skal snakke med omkring det. Det er ham der har valgt jer.” Han smilte kærligt til hende. ”Beklager… men jeg er sikker på Jonakin også har valgt jer efter kvalifikationer.” Han smilte undskyldende til hende. Først når man så på det hele fra afstand kunne han da godt se at det så en smule… skidt ud. Det lød som om at de kun var hyret for deres udseende.
Haru var bedre til at håndtere de små portioner. Selvom Joaquin gjorde sit bedste for ikke at spise det hele på en gang, så røg den fine mad meget hurtigt ned… for ham var det kun en fingermad. ”det var skam kunst ja… ikke særlig mættende kunst, men kunst.” han grinte kærligt. ”Jeg kan spise dessert med det samme i det mindste!”

Cloud bandede indvendig over hvor godt hans assistent så ud. Mest fordi han vidste at han ikke kunne have hende. Lige meget hvor meget han så gerne ville. For hun havde bestemt ikke i sinde om at give sig selv til ham heller. Han gned her sine tindinger og pustede ud. ”Det forklare så ikke hvorfor de ikke ligger der nu… er du sikker på at du har lagt dem der?” han gjorde et nik til at hun skulle følge med ham. Mest så hun kunne vise ham hvor hun havde lagt dem, hvis nu han skulle have overset dem.
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Office flirts - Page 2 Empty Sv: Office flirts

Indlæg af Aigemfarrel Tors Maj 09, 2019 10:20 pm

Haru vippede en smule med hovedet, hvor hun sendte ham et lille smil. "Det vel rigtig nok, undskyld jeg træder måske lidt ud over linjerne." Lød det blidt fra hende, hvor hun endnu engang så ned i den lille potion mad.
Da han kommentede maden efter at have spist den, løftede hun en hånd op foran sine læber for at skjule at hun grinte med mad i munden. Dog bare en blid lille fnisen. Hun viftede kort med hånden. "Er du sikker på at du ønsker at spise dessert? Her... Det dyrt og potionen er også lille der." Lød det blidt fra hende. Hun sendte ham sine mørke brune dådyr øjne, hvor hun kort lod et smil forme sig på hendes læber.

Erina så lidt dømmende op på ham, med et løftet øjenbryn da han nikkede til at hun skulle følge med hende. Kort sukkede hun for at gå efter ham. Hun gik som en model, de lange tynde ben og den rettet ryg og fine position.
Så snart de kom ind på kontoret så hun lidt forundret på det tomme bord. Der var ryddet op, men hvor var papirerne. Hun satte sine mapper og papir fra sig, for at lede efter dem. "Du har vel ikke haft sex her inde? Også skubbet alt ned fra bordet?..." Lød det dømmende fra hende. Hun så her op på ham.
"Jeg havde lagt dem her." Hun placerede sin hånd på bordet kant. "Hvis du skubbede det ned fra bordet ville det være fløjet under din reol... Medmindre du har smidt det i din skuffe." Lød det koldt fra hende. Hun lagde armene over kors mens hun ventede på hans svar og at han selvfølgelig tjekkede.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Office flirts - Page 2 Empty Sv: Office flirts

Indlæg af River Fre Maj 24, 2019 10:03 pm

Igen som Haru undskyldte, viftede Joaquin med hånden, som at sige at det skulle hun ikke tænke på. ”Du spørg bare om så meget du vil. Jeg kan ikke let fornærmes, så du siger bare præcis det du vil.” Han smilte her venligt til hende og tjekkede nu menuen for desserter. Desserter der, som Haru sagde, var ganske dyre og ligeså små! ”Yikes! I så fald, snupper vi dessert et andet sted, for ikke at sige hovedret, for hold da op!” han klukkede her lavt. ”Den mad mættede ingenting.” roligt tog han en tår af sin vand imens han ventede på at Haru blev færdig med sin mad.

Smuk. Det var alt der kørte igennem Clouds hoved som han fulgte efter Erina og hendes modelgang. Tydeligvis var rapporterne ikke hvor hun havde efterladt dem. Hvilket hun hurtigt dømte til at han måtte have skubbet papirerne af bordet. ”haha, nej, det er ikke just tilfældet at jeg har haft sex herinde.” her begyndte han nu selv at lede efter papirerne rundt på gulvet. ”Måske de er røget ned under reolen, men ihvert fald, kan du printe nogle nye ud?” Erinas kolde facade rørte ham ikke. Han havde vendt sig til den for langtid siden.
River
River
Noob
Noob

Antal indlæg : 302
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Office flirts - Page 2 Empty Sv: Office flirts

Indlæg af Aigemfarrel Fre Maj 24, 2019 10:11 pm

Haru så mod ham, hvor hun sendte ham et lille smil. "Det er fint, jeg vil virkelig ikke have du bruger flere penge på mig. Jeg tager gerne bare hjem og tager en rugbrød hvis det er." Lød det kærligt fra hende. Hun sendte ham et lille smil.
Hun spiste her op og ventede en smule på at regningen kom. "Men mange tak for mad, det var flot og delikat... Dyrt men godt." Lød det kærligt fra hende.

Erina så kort mod ham, hun var lidt forvirret over hvor papirerende kom fra. Dog i det han spurgte om hun kunne kopirer nogle nye nikkede hun. "Selvfølgelig." Lød det kort fra hende. Hun begav sig nu mod kopi rummet, endnu engang med svingende hofter og raske skridt.
Hun printede papirerne og smed dem på hans bord. "Her." Lød det kort fra hende, før hun begyndte at kigge sine papir igen. Hun placerede tingene i mapper og enkelte gange smed hun nogle papir ud. Kort tid efter sad hun foran computeren og snakkede med en person. Hun sad med kalendere og skrev, hvor hun enkelte gange sendte samtalerne videre til Cloud hvis han havde tid til det.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Office flirts - Page 2 Empty Sv: Office flirts

Indlæg af River Fre Maj 24, 2019 11:00 pm

Hun ønskede ikke at han skulle bruge flere penge på hende. Det var vel også fair nok. Han havde intet imod det ham selv, men hvis det var en tanke hun ikke brød sig om, så ville han ikke tvinge hende. ”Okay, i så fald må det blive en anden gang at jeg giver en tur på Mcdonalds.” her betalte han ellers for deres mad og rejste sig op. Selv ville han gerne finde noget mere føde. Det kunne han altid efter han havde sat Haru af. I det de kom ud i bilen igen, kørte han hende hjem, ønskede hende en god dag og smuttede ellers nu selv ud efter noget mad.

Som hun kom med de nye papirer, tog Cloud imod dem med et smil og nikkede til hende som et tak. Om hun så havde en kold attitude eller ej. Han ville ønske at hun ikke var så kold overfor ham. Men, det var nu sådan det var. Dog var det blevet bedre, som han var begyndt at sænke sin flirtende facade overfor hende. Hun vrissede i hvert fald ikke efter ham mere.
”Firmafest,” lød det pludselig fra Cloud inden hun smuttede ud. ”Er det noget du kunne være interesseret i at deltage i?” de grønne øjne så spørgende op på hende.
River
River
Noob
Noob

Antal indlæg : 302
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Office flirts - Page 2 Empty Sv: Office flirts

Indlæg af Haru Fre Maj 24, 2019 11:08 pm

Haru smilede kærligt til ham og da han satte hende af takkede hun selvfølgelig blidt fra hende. Hun lukkede døren og gik ellers op i sin lejlighed efter dagen.

Clouds pludselige spørgsmål om firma fest, fik hende til at se lidt tøvende på hende. "Vent, jeg lidt forvirret?... Firma fest? Som i fest firmaet holder, eller er det åbent hus?" Lød det lidt spørgende fra hende. Hun tøvede kort, inden hun nikkede. "Jo, det kunne være meget sjovt. Hvor det henne og er der dresscode?" Lød det spørgende fra hende.
Hun stod lidt op af dør karmen, mens hun ventede på hans svar.

Haru kom ind i Joaquins kontor, en smule forvirret hvor hun lagde nogle papir på bordet. Hun forstod ikke helt hvordan hun skulle placere papirerne og var lidt forvirret om hvilke slags papir hun måtte smide ud, hvor mange år papirerne skulle gemmes og hvor hun kunne gemme dokumenterne der nu var ved at udløbe?
Haru var lidt mere ny i alt dette og ønskede selvfølgelig at gøre sit bedste for at hun kunne lære tingene.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Office flirts - Page 2 Empty Sv: Office flirts

Indlæg af River Fre Maj 24, 2019 11:36 pm

Cloud smilte til hende som hun virkede forvirret over hans spørgsmål. Hvilket egentlig var forståeligt nok, da han ikke havde udtrykket sig ordentlig nok. ”Drengene og jeg snakker om at holde en firmafest, men først ville vi lige høre de andre kollegaer ad… så derfor spørg jeg dig. Det bliver holdt i denne bygning, fælleslokalet og dresscode… jeg kunne forestille mig at man skal være iført pænt tøj. Men ellers kan jeg ikke se hvad der ellers skulle være af krav.” Han smilte blidt til hende.

Joaquin kom tilbage fra kaffelokalet, kun for at finde denne smukke Haru på sit kontor. Hun virkede en smule fortabt. ”Du ligner en der kunne bruge lidt af min vejledning.” lød det kærligt fra ham som han stillede sin kaffekop på bordet. ”Papirerne kan du bare altid ligge på mit bord, jeg skal nok få dem set… medmindre det ikke er det du er i tvivl om?” forsigtigt tog han en tår af kaffen som han betragtede den kønne Haru.
River
River
Noob
Noob

Antal indlæg : 302
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Office flirts - Page 2 Empty Sv: Office flirts

Indlæg af Haru Fre Maj 24, 2019 11:42 pm

Erina nikkede. "Så... Galla tøj eller bare sådan lidt fint tøj?" Lød det kort fra hende. Hun så nu kort ned på sit ur, hvor hun her tøvede lidt, inden hun sagde ja til at tage afsted igen. Arbejdede pressede mere på end hendes fest vaner.

Haru vippede kort med hovedet og sendte ham et blidt smil. "Ja tak." Lød det kærligt fra hende.
Hun stillede sig ved siden af ham, hvor hun kort rystede på hovedet. "Nej, det jeg tænker på er års tal. Hvor mange år gemmer i dokumenter? Fem år, 10 år? Hvor mange. For i har mapper helt fra 1994 endnu, er det nogle i stadigvæk gemmer eller skal de skraldes?" Lød det blidt fra hende.
Man kunne godt mærke at hun var en smule nervøs, hun ønskede ikke at være til besvær. Men hun havde virkelig brug for hjælp, da der ikke var meget at lave, var dette jo en del af jobbet. Hun skulle gøre papir arbejdet så nemt og overskueligt som over hovedet muligt for Joaquin, ellers havde hun jo mislykkede.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Office flirts - Page 2 Empty Sv: Office flirts

Indlæg af River Fre Maj 24, 2019 11:56 pm

Cloud satte sig ved sin computer. ”Bare sådan lidt fint tøj.” var hans svar på hendes spørgsmål. Hun virkede en smule presset. Forhåbentlig fandt hun det ikke alt for stressende at arbejde for dem. De skulle nødig opleve at en af deres assistenter gik ned med stress.

Joaquin kunne nemt fornemme Harus nervøsitet. Han håbede på at det ikke var ham der var skyld i det. Dog var det nok ikke tilfældet. Det var nok mere det faktum at hun var bange for at gøre noget forkert. Han satte sig ved sit skrivebord og så kærligt op på hende. Det var i et forsøg på at få hende til at falde til ro. ”Uha… vi gemmer ikke papirerne i mere end 5 år… efter det er de ret så irrelevante.” han så kort på sin skærm. ”Men jeg tjekker lige for en sikkerhedsskyld.” Han så op på hende med et ømt smil. ”Ingen grund til at være så nervøs, du spørg bare så meget du vil… trods alt er der mange til at skulle holde styr på.”
Han kiggede på skærmen igen. ”Yes. Vi beholder dem ikke længere end 5 år.”
River
River
Noob
Noob

Antal indlæg : 302
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Office flirts - Page 2 Empty Sv: Office flirts

Indlæg af Haru Lør Maj 25, 2019 12:10 am

Erina nikkede roligt. "Bare lidt fint. Ok, fair." Lød det fra hende, inden hun gik hen og satte sig ved sit bord igen.

Haru smilede blidt og nikkede. "Mange tak." Lød det kærlig fra hende. "Det mest det om man kommer til at gøre noget forkert, papirerne er meget vigtige og kan koste jer mange penge. Så det betyder trods alt meget at jeg ikke gør noget forkert." Lød det kærligt fra hende.
Så snart han erkendede at hun skulle slette og fjerne papir som var mere end 5 år gamle fik hende til at nikke og forsvinde kort efter. "Mange tak, undskyld forstyrrelsen."

Forretnings festen, var fyldt. Et stort firma med mange mennesker. En masse druk og enkelte spil. De hyggede sig. Alle var ret fint klædt.
Alex: https://i.pinimg.com/564x/ad/8c/ac/ad8cac81bdfd68e30e6afb58d2c12359.jpg
Haru: https://i.pinimg.com/564x/2e/70/f3/2e70f38e3c378a4e2a71e1a3403b7ff9.jpg
Rose: https://i.pinimg.com/564x/a9/f8/79/a9f879b0d0825711227eb135f4cee8ba.jpg
Yuuka: https://i.pinimg.com/564x/22/fc/82/22fc8217dd576db0e839d078080441f4.jpg
Evaline: https://i.pinimg.com/564x/de/db/c1/dedbc1ad8e70da3fda63e9f2c1b2044c.jpg
Erina!: https://i.pinimg.com/564x/c1/fc/dd/c1fcdd17d3fd4fe650ea506902962c94.jpg
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Office flirts - Page 2 Empty Sv: Office flirts

Indlæg af River Lør Maj 25, 2019 12:20 am

Harus kærlige stemme var som en form for healende medicin. En smuk melodi i ens øre. Derfor så han efter hende med et smil og nikkede til hende. ”Du skal ikke undskylde, hvis der er spørgsmål, så kommer du bare til mig!” det ville absolut intet gøre ham noget. Trods alt betød det også at han ville se hende meget mere.

Festen var nu kommet. Drengene havde gjort alt klart og inviteret alle i firmaet. Alting virkede så afslappet. Drengene var stadig iført jakkesæt, men Cloud havde smidt habitten og gik derfor bare rundt i den hvide skjorte, der flatterede hans muskuløse krop. Dog, havde drengene ikke regnet med at tøserne så så godt ud. Alting flatterede dem perfekt og det var helt fornyende at se dem i andet end sekretærtøjet. Specielt Erina fangede folks opmærksomhed. Cloud kunne bestemt ikke tage øjnene fra hende. Og Joaquin… Joaquin kunne drømme sig væk i fantasier om Haru og hendes dejlige ben… hurtigt rystede han på hovedet og forsøgte at fokusere på at spille en omgang kort med Josh.
Cloud stillede sig hen ved siden af Erina. ”Du ser fantastisk ud… godt at se du kunne komme.”
River
River
Noob
Noob

Antal indlæg : 302
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Office flirts - Page 2 Empty Sv: Office flirts

Indlæg af Haru Lør Maj 25, 2019 12:26 am

Haru nikkede og smilede stort og varmt til hende. "Tak, det vil jeg gøre." Lød det kærligt fra hende.

Erina havde armene en smule over kors. Hun så her op på Cloud der kom hen til hende. "Mange tak... Dit tøj er hellere ikke galt, ligner lidt dit arbejdstøj men ellers meget fint." Lød det blidt fra hende. Hun så sig her rundt.
"Musikken er lidt kedelig, så firma fester er lidt kedelige?" Lød det lavt fra hende. Hun tog her et glas vin. "Så Cloud... Hvorfor firma fest? Er der planer der er lykkedes? Eller fejre vi et godt indskud? Hvorfor fest?" Lød det drillende, samt forførende fra hende.
Yup Lige nu skreg hendes holdning, samt ord af flirteri. Hun var flirtende i måden hun stod på, hendes stemme var forførende og blid, dog drillende alligevel.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Office flirts - Page 2 Empty Sv: Office flirts

Indlæg af River Lør Maj 25, 2019 12:33 am

Cloud var overrasket over at han rent faktisk modtog et kompliment fra Erina! Hvilket var tydeligt på ham, som han smilte stort til hende og ellers lænede sig afslappet op af bordet, ligesom hun gjorde.
Kommentaren om at festen var kedelig, fik ham til at grine lavt og ellers tage en tår af den såkaldte champagne han bar rundt på. ”Vi fejrer vores 3-års jubilæum.” han så her ned på hende. Det var en smule svært for ham at holde øjenkontakt. Men han gjorde skam sit bedste. Pludselig var hun noget så flirtende og forførende. En opførsel han ikke var van til fra hende. Men han slugte den råt. Han slugte den og fandt den ganske fristende. ”men… nu hvor du finder festen kedeligt, så kan du vel ikke finde på at tage hjem… vel?” Han lænede sig en smule forførende imod hende, som han skiftede med at se ned på hendes læber og derefter hendes øjne.
River
River
Noob
Noob

Antal indlæg : 302
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Office flirts - Page 2 Empty Sv: Office flirts

Indlæg af Haru Ons Maj 29, 2019 12:25 am

Erina kunne sagtens se at Cloud havde lidt svært ved at holde øjenkontakten, hvilket fik hende til at smile lidt drillende til ham.
Mest fordi hun godt vidste at kjolen gjorde det svært at holde øjenkontakt. Hun skød hoften en smule til siden, hvor hu sendte lagde hovedet en smule på skrå. “Nå jamen så tillykke med de 3 år” lød det lidt drillende fra hende.
Da han pludselig lænede sig lidt forførende imod hende, så hun kort ind i hans øjne og ned på hans læber. Han ønskede at kysse hende, det var tydeligt, den måde han kort skiftede blikket på læber til øjnene.
“Det kunne jeg godt... tiden er lidt langsom for mig.... hvilket betyder at jeg nok går tidligt i seng.” Lød det forførende fra hende.
Hun trådte her tættere på ham. “Men er lidt bange for at min chef bliver lidt sur hvis jeg smutter allerede nu.” Lød det kækt fra hende
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Office flirts - Page 2 Empty Sv: Office flirts

Indlæg af River Fre Maj 31, 2019 10:48 pm

Tydeligvis vidste Erina godt at hun var noget så loggende i den kjole. Alt ved hende skreg selvsikkerhed, man kunne ligefrem dufte den som en parfume. Som hun sagde tillykke for de 3 år, nikkede han som i en tak og løftede også sit glas i en lille skål. ”Tak.” han tog en tår af vinen. Lod dets søde smag sidde lidt på hans tunge.
Som han lænede sig forførende imod hende, gengældte hun det overraskende nok og svarede ham endda igen med en lidt flirtende tone. For ikke at sige at han rent faktisk tog hende i at betragte hans læber. I hvert fald bare i et splitsekund. Hun snakkede nu om at smutte hjem i seng. Dette fik ham til at ryste på hovedet og stille sig endnu tættere på hende. ”Diiiiiiin chef bliv sur hvis du smutter nu.” han lænede sig endnu tættere på hende. Deres læber var nu ikke langt fra hinanden. ”så du må heller blive… måske snuppe en drink mere med din chef? Det vil han bestemt syndes om.” roligt og forførende, lod han en hånd lege med hendes hår.
River
River
Noob
Noob

Antal indlæg : 302
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Office flirts - Page 2 Empty Sv: Office flirts

Indlæg af Haru Fre Maj 31, 2019 11:25 pm

Erina løftede glasset sammen med ham, hvor hun tog en elegant lille sip. Hun så sig kort rundt. Forsigtigt så hun rundt, især da han stillede sig endnu tættere på sig. Dette fik hende til at lægge hovedet på skrå. Forsigtigt lod hun den anden hånd vikle sig om glasset, så der ville være et glas mellem dem.
"Oh, jamen... Så må jeg heller snige mig ud så han ikke ser det." Lød det drillende fra hende. Dog klappede hun lidt i, da han lænede sig mod hende, så deres læber var tæt mod hinanden.
Da det kort kun var hans blide ånde der kunne føles mod hendes læber.
"Oh... Shame...... Jeg tror nu at min chef har travlt, jeg kan se at de nye kvinder er gået mod ham, sååå..." Hun trak sig her væk, da han nu ville kunne føle en kvindes hånd glide ned over hans skulder og ned af hans arm. "Hey." Lød det forførende fra hende. Mens Erina gik væk fra ham, kort løftede hun sit vinglas.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Office flirts - Page 2 Empty Sv: Office flirts

Indlæg af River Fre Maj 31, 2019 11:51 pm

Cloud var fokuseret på Erina foran ham. Han havde lyst til at trække hende ind i et kys. For derefter at måske snige hende med ind på hans kontor, med persiennerne for. Desværre lod hun et glas være imellem dem. Måske hun ikke var interesseret i ham alligevel. Også selvom hendes flirtende smil sagde noget helt andet. Lige som han skulle til at lade deres læber mødes, forsvandt hun fra ham, men ikke før hun havde kommenteret om at en anden kvinde havde fået øje på ham.
En forførende lille stemme lød bag ham, hvilket fik ham til at vende sig om og nu skrue charmen på. Også selvom den han egentlig mest ville snakke med, var på vej væk. Han gav sig skam til at snakke med damen, flirte med hende og hendes kønne smil.
Joaquin gik hen til Haru, selvsikkert som han nu kunne, med et charmerende smil. Han rømmede her ned i sin hånd. ”Uhm… Hey… Haru… du ser virkelig smuk ud i aften!” han lænede sig her op af bordet, kun for at det rykkede sig en smule, så han var ved at vælte. ”Woops!” han klukkede og rettede sig op. ”Har du en god aften??”
River
River
Noob
Noob

Antal indlæg : 302
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Office flirts - Page 2 Empty Sv: Office flirts

Indlæg af Haru Lør Jun 01, 2019 12:13 am

Erina smilede forførende til ham. For derefter at gå væk, hun ville da ikke gå i seng med ham når han havde chancen for en anden. Især fordi det var hendes chef, hellere ikke sætte jobbet på en prøve.
Erina gik kun kort rundt for at hilse på alle, før hun valgte at tjekke til Cloud, hvis han så hende ville hun løfte sit glas, som en skål inden hun ville gå mod døren. Hun ville trods alt ikke være her, der var kedeligt og hun ville enlig hellere i byen.
Haru stod lidt og stirrede på sit glas vin, to slurke og hun følte sig lidt beruset. Så da Joaquin kom hen til hende, så hun lidt overrasket op på ham. "Hey... Mange tak." Lød det kærligt fra hende. "du er... Ser også smuk ud, eller forførende? Fræk?? Smuk men i den mere maskuline måde... YEa..." Det lille Yea forsøgte hun at sige med en dyb stemme.
Dog da han var ved at vælte begyndte hun at grine kort. "Fantastisk.... ... fantastisk nat... Skål" Hun løftede sit glas og tog her en slurk igen. "Hvad med dig? Hyggelig aften, hyggelig druk? Huh??" Lød det kærligt fra hende.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Office flirts - Page 2 Empty Sv: Office flirts

Indlæg af Josh Man Jun 10, 2019 9:09 pm

Så snart Cloud fik øje på Erina, undskyldte han sig fra den anden dame og gik hen imod Erina. Her tog han fat i hendes håndled og fik hende snurret rundt. ”Jeg syndes vi nævnte at din chef ville blive sur hvis du tog hjem?” Han smilte forførende til hende og trak hende ind til sig. ”Hvad med at vi danser en sidste gang?” Endnu mere forførende lænede han sig imod hende som forsøgte han at stjæle et kys.
Joaquin blev helt oplyst som Haru rent faktisk kaldte ham fræk. Man kunne nærmest endda se en lille rødmen på ham. ”Hey… tak…” som han kunne mærke at hun også var en smule nervøs, klukkede han kærligt og smilte ligeså kærligt til hende. ”Det er godt nok hyggeligt… eller… nej, det er ret så kedeligt… vi alle syndes de her fester er kedelige… men, vi er tvunget til at tage med til dem.”
Her rakte han hende fadet med snacks. ”Kunne jeg friste med et miney pølsehorn?” Han bed sig i læben. Hvorfor havde han ingen anelse om hvad han skulle sige til hende?? Var det fordi hun var iført den der forførende kjole?

Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Office flirts - Page 2 Empty Sv: Office flirts

Indlæg af Haru Man Jun 10, 2019 9:28 pm

Da Cloud tog fat i hende og snurrede hende rundt, så hun kort op på ham og fik et lille grinagtigt smil på sine læber. "Shhh, måske chefen høre dig.... Skulle nødig få ballade, så hvis du ser ham, så sig at jeg er på wc ok..." Lød det drillende fra hende.
Hvis det ikke var fordi han pludselig trak hende længere ind til sig, ville hun have forsøgt at snige sig ud af hans greb.
Hans læber der rettede sig ned til hende og hans lille smil fik hende til at lægge en hånd på hans læber. "Så så, lad os nu se hvordan du danser, så fortsætter vi senere." Lød det drillende fra hende. Hun ville her forsøge at trække ham ud på danse gulvet.
Hun ville mest se om han kunne noget overhovedet, plus... Var der ikke en anden dame der havde forsøgt at komme i bukserne på ham, enten skulle hun være beæret eller irriteret over at han tænkte han bare kunne springe fra den ene til den anden.

Haru så lidt underligt op på ham. "Hvorfor så holde dem? Hvis det er kedeligt?" Lød det lidt tøvende fra hende. "Ikke at der er et problem i det, men jeg tænker bare at pengene ligeså godt kan spares når i nu ikke kan lide disse fester? Eller i kunne planlægge nogle lidt mere anderledes fester... hvem planlægger jeres fester?" Shit... Hun anede ikke hvad hun skulle snakke med ham om, i stedet blev hun bare mere og mere nervøs.
Da han rakte hende et fad med snacks rystede hun blidt på hovedet. "Ellers tak, jeg ikke så glad for pølser... Men tak fordi du tilbød." Lød det forsigtigt fra hende.
Hun stod med et glas rødvin i sine hænder, så en smule rundt i nervøsitet. Burde hun finde på noget bedre at snakke om, men hun vidste virkelig ikke hvad hun skulle sige til ham. Det var også hendes chef.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Office flirts - Page 2 Empty Sv: Office flirts

Indlæg af Josh Man Jun 10, 2019 10:47 pm

Cloud kunne godt lide den udfordring Erina gav ham. Normalt var han hurtig til at slå benene væk under en kvinde, men denne her kvinde havde ben stærkere end stål. Men, det gjorde hende nu også bare en smule mere interessant. Derfor kunne han ikke andet end at klukke over hendes kommentar med chefen. Det var nu en sjov lille leg de havde kørende.
Som hun lagde en hånd imod hans læber, så han spørgende på hende, til hun snakkede om at de burde gå ud og danse først. Dette fik ham til at nikke og ellers følge med hende ud på dansegulvet. Her begyndte han forførende at danse med hende, svinge hende rundt og ellers vise sin interesse for hende på helt nye måder.

Joaquin fortsatte med at bide sig i læben. Hvorfor var han så nervøs sammen med hende. Også lige pludseligt. ”Du har fuldstændig ret. Det er latterligt at vi holder festen, men vores overhovedet af en chef syndes det er meget god ide.” Han trak her fadet med snacks væk fra hende. ”Kunne du tænke dig at danse? Med en skønhed som din, er man nød til at vise sig frem på dansegulvet.” Roligt rakte han sin hånd ud til hende. Hans hjerte bankede nervøst imens han ventede på hendes svar.
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Office flirts - Page 2 Empty Sv: Office flirts

Indlæg af Haru Man Jun 10, 2019 11:20 pm

Erina nød af en eller anden grund denne leg, hun havde måske ikke lige forventet at dette ville være så sjovt for hende. Men hun havde nok hellere ikke forventet at han ligefrem var så villig til denne form for leg. Hun sendte ham et kækt samt forførende smil.
Deres dans var forførende og enlig meget sjov, hun blev svunget rundt, men på den gode måde. Hun fandt dette sjovere end legen. Hvilket gjorde at så snart sangen var slut valgte hun at trække ham lidt væk, lidt længere væk fra alle de mange jakkesæt klædte mænd.
Hun gik dog hen for at tage noget at drikke, et nyt glas rødvin hvor hun kort så op på ham, hvis han altså fulgte med hende. "Fine, du en god dansker." Lød det drillende fra hende. Hun trådte her tættere på ham. "Tænk at en stor mand som dig kan danse, jeg havde forventet en mere... stiv krop." Lød det kækt fra hende.

"Hvem er jeres overhoved?" Lød det forsigtigt fra hende? Hun satte blidt hovedet på skrå og rystede glasset en smule, for at ilte vinen.
Haru rystede lidt på hovedet. "Naaah, jeg har ikke ligefrem taget danse sko på. Men tak.... Måske bare snakke lidt? Vi kan altid finde et lille sted, du ved... et bord?" Lød det halv nervøst fra hende.
Hun lagde forsigtigt sin hånd i hans. "Men en stille dans ville nu ikke gøre noget, bare så længe det ikke er en svingom som Erina og Cloud, for huh... Det ville jeg brække en hæl på." Lød det drillende fra hende.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Office flirts - Page 2 Empty Sv: Office flirts

Indlæg af Josh Tirs Jun 11, 2019 5:41 pm

Deres dans var sjov. Ret så forførende og smuk som hun kunne sno sig rundt. Hvilket bestemt heller ikke blev uset i blandt de andre mænd. Alles øjne lå gerne på Erina. Erina med den smukke kjole, lange ben og perfekte lille talje. Som de gik hen for at tage sig noget at drikke, smilte han forførende til hende og tog ellers godt imod de komplimenter. ”Jamen tak, tak.” Han trådte nu også tættere på hende. Endnu engang lænede han sig ned og forsøgte at fange hendes læber. Trods alt var de ikke i andres søgelys nu.

”Cloud… han er opvokset med fester som disse og elsker derfor at holde dem af og til… og på samme tid er det jo også for at fejre jubilæum,” forklarede Joaquin roligt. Cloud var den der havde startet det hele. Derfor havde de gjort ham til overhovedet. Med de andre mænd lige i hælene som underordnede selvfølgelig.
I det hun takkede nej til at danse, nikkede han forstående og skulle ellers til at foreslå de kunne gå hen til et bord, da hun selv kom med forslaget. Her smilte han stort til hende. ”i så fald… lad os gå hen til et bord og derefter kunne vi snuppe en forsigtig dans?” Her gjorde han et nik hen imod et bord. ”Og ingen mennesker ville være i stand til at holde til at danse som Erina og Cloud.” han blinkede drilsk til Haru.
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Office flirts - Page 2 Empty Sv: Office flirts

Indlæg af Haru Tirs Jun 11, 2019 6:07 pm

Erina så kort ud af sin øjenkrog, hvor hun her lod deres læber mødes i et kort dog varmt kys. Hun trak her lidt væk, hvor hun kort bed sig forførende i underlæben og så sig omkring. Dette ville blive set så meget ned på, at man skulle tro det var løgn.
Hun kendte godt til hans historie, om hvordan han knaldede alle tøser han havde ansat... Men på den anden side bestemte pigerne det så ikke også selv, om de ville.. Hvorfor skulle hun lade sig styre, hun var liderlig, så hun kunne ligeså godt knalde ham?
Hun stillede kort sit glas forsigtigt på bordet, inden hun hev ham lidt i slipset for at få ham til at bukke sig ned over hende og de nu kunne presse deres læber imod hinanden, i et dybt og flammende kys.

Haru nikkede forsigtigt på hans ord og så ned i sit glas. "Men burde i så ikke hholde nogle ting som idk, gætte leg eller druk lege, taler jeg ved ikke helt?" Lød det lidt spørgende fra hende, hvor hun her så op i hans store glitrende blå øjne.
Haru smilede kærligt til ham og nikkede forsigtigt. "Ok... Det ville være rart at sidde lidt ned." Lød det kærligt fra hende. Hæle var altid smertefulde efter bare et par timer.
Hun sendte ham et lille smil. "Jeg har nu hørt at Yuuka har gået til dans i to år, jeg kunne godt forstille mig at hun kunne feje benene væk fra folk." Lød det kærligt fra hende, mens hun gik hen til bordet han havde nikket mod.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Office flirts - Page 2 Empty Sv: Office flirts

Indlæg af Josh Tirs Jun 11, 2019 6:25 pm

I det deres læber mødtes i et kys, føltes det som om at han så fyrværkeri. Hendes læber var bløde og hendes kys kuldegys vækkende. Hvor mange gange havde han ikke fantaseret om at kysse hende? Alt for mange gange! Så det at det rent faktisk skete. Det var helt tryllebindende.
Lidt efter adskilte han deres læber for at se forførende ned på hende. ”Kontoret… nu.” Her gjorde han et nik imod hans kontor. Der kunne de være i fred. Roligt begyndte han at gå hen imod sit kontor… han håbede så inderligt på at hun fulgte med ham.

Joaquin gjorde et løft på skuldrene. ”Ja, det burde vi vel gøre i stedet… men ja, han er overhovedet.” han smilte her en sidste gang til hende, hvorpå de ellers gik hen for at sætte sig ved en af bordene, ikke langt fra hvor Josh sad og havde en rolig samtale med Rose.
Kommentaren om Yuuka fik ham til at se hen på den smukke blondine. Han kunne sagtens se det for sig at hun kunne danse benene væk under andre. ”Det kunne hun garanteret. Folk er også meget begejstret for hende.” Han gjorde et nik imod scenariet af Yuuka der var omringet af andre businessmænd. Her så han hen på Haru. ”hendes skønhed slår dog langt fra din.” Han sendte hende et charmerende smil.
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Office flirts - Page 2 Empty Sv: Office flirts

Indlæg af Haru Tirs Jun 11, 2019 6:52 pm

Erina så lidt tøvende efter ham, roligt dog forførende gik hun hen imod ham. Hun kagde armene over kors og fulgte ellers med ham og så sig omkring, hilste på enkelte der gik forbi hende og hun ellers forsvandt ind på hans kontor.
"Hurtigt spørgsmål.... Hvor mange piger har du så ført her ind til festerne?" Lød det drillende fra hende, hvor hun kort så rundt i lokalet lavet af glas. Så snart han dækkede vinduerne til, gik hun hen og stillede sig ved hans side.
"Plus... Bliver jeg fyret af dette... For så stikker jeg af." Lød det lavt, samt forførende fra hende. Hun lagde hænderne på hans brystkasse og pressede sin krop ind mod hans.

Rose og Josh ville højst sandsynlig snakke om gode opskrifter på nem mad og nemme madpakker.
Haru så kort mod dem og smilede over den lille tanke hun havde. Hun satte sig forsigtigt ved bordet, hvor hun forsigtigt så sig omkring. Hun lagde sine ben over det andet.
Haru nikkede. "Hvem ville ikke, hun er virkelig smuk. Hun har alt hvad kvinder nok ville drømme om, så som perfekt hud, pæne former og store øjne. Samt det lange gyldne hår, hun er så fin." Lød det kærligt fra hende.
Haru så mod Yuuka, omringet af mænd der snakkede med hende og ellers virkede flirtende for hende. Hun smilede blidt for sig selv, hvor hun kort lod en finger køre over sit glas.
Haru så mod Joaquin da han sagde hun var pæn. Hun rødmede kort og så ned i sine hænder. "T-Tak... Men jeg mener nu at Yuuka har meget mere at byde på, ikke foor at række mig selv ned, men hun er så fin i den lange kjole og de lange fine ben hun har." Lød det blidt fra hende.
"Men... Uhmmm, tak alligevel." Lød det kærligt fra hende. "Så... Fortæl mig, hvordan kan det være at i andre siger god til at holde festerne, hvis kun Cloud synes de er sjove?" Lød det blidt og en smule undrende fra hende.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Office flirts - Page 2 Empty Sv: Office flirts

Indlæg af Josh Tirs Jun 11, 2019 7:53 pm

Imens de diskret ventede på at vinduerne blev dækket til, så han hen på hende som hun spurgte om hvor mange kvinder han havde gjort dette med før. Han smilte her forførende til hende. ”Hmm… ikke så mange… måske… 2?” det lød nærmest som om at han stillede spørgsmålet til ham selv.
Så snart persiennerne var nede og hun trådte hen til ham, trak han hende ind til sig og gav sig til at kysse ned ad hendes fine hals. ”Du bliver ikke fyret… bare rolig. Langt fra.” Han kyssede tirrende videre op af halsen. ”Tvært imod… betyder det bare at vi to nu kan have det lidt sjovt på kontoret.” Her satte han hende op på skrivebordet.

Det kom på en måde som en overraskelse for ham at hun ikke selv anede hvor smuk hun egentlig var. Selvfølgelig syndes hun ikke at hun var smukkere end sin veninde. Det gjorde piger aldrig. Han smilte kærligt til hende. ”Så lidt.” han tog her en tår af sit glas champagne. ”Selv har du de smukkeste store brune øjne jeg nogensinde har set.” det kom som en lille mumlen fra ham. Eftersom han ikke ville rodes for meget ud i sexual harasment. ”Og hvorfor vi siger god for dette?? Well…” han grinte kort. ”Jeg tror det hænger sammen i at han er vores ven og han kan lide dem… såååå, vi giver ham lov.” igen tog han en tår af champagnen.
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Office flirts - Page 2 Empty Sv: Office flirts

Indlæg af Haru Tirs Jun 11, 2019 8:08 pm

Hans ynkelige måde at sige hvor mange, viste dog bare at han tit drak sig så fuld at han ikke selv var klar over dette. Dette fik hende til at skyde hoften lidt ud og se op på ham. Hvor underligt, underligt at han som mand ikke holde mere styr på sine scoringer.
Erina lod hovedet glide en smule på skrå, hvor hun kort sukkede af nydelse. Dette var rart, rar følelse af hans blide læber der gled hen over hendes hals, følsen af de våde kys der fik hele kroppen til at sitre.
Hun lavede selv et lille hop, for at hun var nem at få op på bordet, her trak hun ham ind mellem sine ben, ved at hive ham i slipset og hermed trække ham tættere på sine læber. Hun kyssede ham dybt og pillede ellers halsbåndet(Slipset) af ham. En lille nydende lyd undslap hendes læber, mens de kyssede.

Haru tog en slurk af sit glas og så her mod Joaquin med sine store mørke øjne. Hun satte glasset på bordet og så nu ned i sine hænder. "Tak... uhmm..." Hun følte sig en smule akavet, nok mest fordi hun intet anede om hvordan man skulle tage imod et komplitment og især ikke fra sin chef.
"Men hvorfor ikke sætte lidt præg af jer alle herind? Cloud's fine attitude, Din glæde, så lidt mere du ved, fest og ballade og Rivers vrede, så stærke drinks ikke bare vin og champagne, så Josh's inteligence, via spil og lege måske? Jacobs alkohol ban, via taxa'er der måske henter og køre hjem?... Xanders flirten i musik?" Lød det kærligt fra hende.
"du ved, gå lidt på kompromi." Lød det blidt fra hende. Hun smilede her stort til ham.

To timer inde på aften, var to fyre kommet op og slås. Væltede ind i bordet i deres flotte jakkesæt, hvor alt vinen var, der nu blev smadret. Alex stod dog bare og så på mændene med et smil på sine læber.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Office flirts - Page 2 Empty Sv: Office flirts

Indlæg af Josh Tirs Jun 11, 2019 8:37 pm

Som Erina trak ham ind imellem sine ben og ind i et dybt kys, sukkede han nydende imod hendes læber og pressede sig gladelig mere imod hende. Her kørte han hænderne ind under hendes kjole. Hvilket bestemt ikke var svært i den meget løst siddende kjole. Derefter placerede han hænderne på hendes kinder og kørte aende tommelfingeren op og ned. Hvis hun tillod ham det, ville han også rive hendes overdel af kjolen af, så han kunne få et udsyn til hendes overkrop.

Joaquin elskede at sidde og lytte til alle hendes ideer. De var så friske og nye. Derfor smilte han nu stort til hende. ”Det er virkelig nogle gode ideer du har. Dem vil jeg huske at bruge til næste gang.” Han tog endnu en tår af sin champagne. ”Og Jacobs alkohol frie ting… det burde vi vel indføre bare en smule mere… også selvom alle har mulighederne for at komme hjem, men ellers er det nogle virkelig gode ideer.” her løftede han glasset i en skål.

I det de to fyre slås, kom Josh ind i billedet og forsøgte at få dem til at stoppe, det samme galte Jacob. Det mest rolige karakterer satte nu deres styrke i spil for at stoppe de to mænd. Josh satte den ene på plads, ved at holde ham op af muren, for derefter at bede ham om at tage en taxa hjem. Josh skulle nok personligt selv sørge for at ringe.
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Office flirts - Page 2 Empty Sv: Office flirts

Indlæg af Haru Tirs Jun 11, 2019 9:48 pm

Erina kyssede ham dybt, lod sin ene hånd presse sig imod hans hals, på en blid måde, ikke kvælende overhovedet.
Så snart hans hånd kørte und under kjolen ville han hurtigt opdage at hun bestemt ikke havde underbukser på. Hendes læber adskilte sig kort fra hans, hvor hun sukkede og kyssede ham dybt igen. Forførende lod hun sine hænder køre ned af hans overkrop og ned til hans buksekant, hun knappede hans bukser op.
Dog i det øjeblik han forsøgte at rive kjolen ned, for at se hendes overkrop trak hun sig væk fra ham. Hun så her op på ham med et par forførende røde øjne. "Forget that.... Jeg villig til sex, men ikke at strippe for dig... vælge det ene eller intet." Lød det drillende fra hende.

Haru smilede og vippede lidt med hovedet. "Tak, Jeg kan nu godt lide en god fest." Lød det blidt fra hende. Hendes kinder var begyndt at blive lidt røde og et lettere tegn på at hun var begyndt at blive lidt fuld. Især da hun nu tømte det sidste af sit vin glas.
"Det en god ide." Lød det kærligt fra hende. Da han ville skåle kiggede hun kort på sit tomme glas og løftede det her kort, kun for at en person nu ville hæle mere i og hun her tog en slurk. "Så.... Joaquin, er du gift?" Lød det mumlende fra hende, hvor hun lagde albuen på bordet og hvilede sin hage i hendes hånd.

Alex så nu fra Josh og Jacob til mændene. Dette var en god fest, så snart de gik ud af lokalet, fulgte Alex med som en lille hvalp. Hun luntede efter dem og sendte fyrerne et lille smil, da de blev smidt i taxaen. Hun stillede sig her ved siden af Josh.
"Huh, man havde måske ikke lige forventet at ens chef kunne samle nogle op og smide dem ind i en bil..." Lød det drillende fra hende. "Jeg troede nu ellers dit suit var padded." Lød det drillende fra hende.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Office flirts - Page 2 Empty Sv: Office flirts

Indlæg af Cloud Fre Aug 30, 2019 12:32 am

Cloud var beruset, men ikke beruset nok til ikke at ane hvad han var i færd med, hvilket han garanteret satte pris på i morgen. For dette var et øjeblik han ville kunne huske. Følelsen af Erinas læber og lyden af hendes søde suk. Den smukke assistent som han kun kunne drømme om at røre.
Til hans skuffelse, ønskede hun dog ikke at han skulle se hendes smukke overkrop. Han smilte drilsk til hende, hvorpå han blidt kyssede hendes læber, samt placerede sine hænder ved hendes side på skrivebordet. ”Okay okay…” han så ind i hendes smukke røde øjne, før han tog fat i hendes lår og trak hende ind til sig. Her gav han sig til at kysse hende ned af halsen, bare for at høre de søde små støn igen.

For Joaquin var det sødt at se hvor røde kinder Haru havde fået. Tydeligvis var hun ikke den bedste til at drikke. Det var ret så kært.
Som hun skålede med ham med det tomme glas, klukkede han, hvilket hurtigt udviklede sig til en latter som der kom en og fyldte hendes glas op. Det var ret så tydeligt at hun var ved at være godt så fuld. Specielt nu hvor hun spurgte ind til om han var fuld. ”nej, jeg er ikke gift, jeg har ikke engang en kæreste.”
Her tog han en tår af sit eget glas. ”Hvad med dig min kære Haru?”

Josh så med et kækt smil ned på Alex. ”Du startede slåskampen, gjorde du ikke?” han satte her hovedet på, vendte fronten imod hende og løftede på et øjenbryn. ”Du fik dem garanteret til at slås om hvem der kunne få lov til at kysse dig.” drillende klappede han hende på kinden. ”Men ja, jeg er stærkere end du skulle tro.” her blinkede han til hende og gik ellers tilbage til festen.
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

Office flirts - Page 2 Empty Sv: Office flirts

Indlæg af Haru Fre Aug 30, 2019 12:46 am

Erina rystede lidt under hans kys. De var så blide og tirrende. Hun nød det, et klart tegn på at hun havde været enlig og ikke i kødslig omgang i alt for lang tid. Hun lod kort sine hænder lørte sig op til hans brystkasse, glide sig langsomt op for at føle brystmusklerne og skuldrene.
Han forstod vel lidt at hun ikke ønskede at være nøgen, hvilket var fint for hende. Hun så tilbage ind i hans grønne øjne og sendte ham et drillende smil. Lige til han lagde hænderne på hendes lår og trak hende tættere på sig.
Da han kyssede hendes nakke igen, sukkede hun blidt. Lod roligt hovedet falde lidt på skrå, for at give ham mere plads til hendes nakke. Sure, hun nød de blide kys mod halsen, men for at være ærlig var hun mest til kys. Af en grund var der intet mere ophidsende end et hedt, dybt kys.

Haru så på ham, mens glasset blev fyldt op. "Oh, hvordan kan det være? Kan du ikke score, er du kvinde sky, er du bange for at binde dig? Måske ikke hetero?" Lød det spørgende fra hende. Roligt tog hun glasset til sine læber og tog en lille tår.
"Huh??... Jeg single, arbejdet tager tid og jeg nyder at være alene." Lød det drillende fra hende. Hun sukkede kort og så ned i sit glas. "Men jeg finder nok en, når jeg gider skrive mig ind på single.dk." Lød det drillende fra hende.

Alex grinte kort og rystede på hovedet. "You wish, de ikke børn.... Jeg sagde at jeg ville betale deres drinks hvis de vandt slogskampen." Lød det drillende fra hende. Det var dog løgn, der var en helt anden ting de sloges om.
Da han ville forlade hende, tog hun fat i ham og trak ham tæt hen til sig. "Awww come on, du skal da ikke gå, du smed mine folk ud, jeg har brug for lidt opmærksomhed, som en blomst, ellers visner jeg." Lød det drillende fra hende.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 486
Join date : 09/07/17
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Office flirts - Page 2 Empty Sv: Office flirts

Indlæg af Cloud Ons Sep 18, 2019 9:51 am

Kyssene på hendes hals, rettede sig nu til hendes læber endnu engang. Cloud kunne tydeligvis fornemme at det var kyssene på hendes læber der drev hende skør. Derfor kyssede han hende læber dybt og hedt. Langsomt begyndte han nu at fjerne sine egne bukser. Hvilket var nemmere nu når hun havde åbnet hans bukser. At komme til Erina var ikke det sværeste, da hun trods alt ikke havde undertøj på.

Den fulde lille Haru begyndte nu at komme med alle mulige spørgsmål. Spørgsmål der fik ham til at grine og ryste på hovedet. Hun var stadig noget så sød og smuk dog. ”Jeg er hetero… og nej, jeg har ikke et problem med at binde mig… jeg har vel bare… ikke fundet den rigtige endnu.” her kiggede han ind i hendes smukke brune øjne. ”Men, måske har jeg allerede fundet hende.” med et charmerende smil, satte han hovedet på skrå og betragtede det smukke væsen foran ham. Heldigvis sagde hun at hun var single! ”Ohhhh… javel… hvad siger du til en date?”

Josh klukkede over Alex ord samt opførelse. Som hun tog fat i ham, stoppede han og så ned på hende, lod deres øjne møde i en øjenkontakt. ”Så, du har brug for min opmærksomhed ellers visner du?” han smilte drilsk til hende. ”Eller har du generelt brug for opmærksomhed fra mænd?”
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 327
Join date : 04/09/17
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

Office flirts - Page 2 Empty Sv: Office flirts

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum