Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Latest topics
» A new univers... - Joaquin-
Apartment issues. - Page 4 EmptyOns sep 18, 2019 12:48 pm by Joaquin

» Apartment issues.
Apartment issues. - Page 4 EmptyOns sep 18, 2019 12:24 pm by Cloud

» Office flirts
Apartment issues. - Page 4 EmptyOns sep 18, 2019 9:51 am by Cloud

» My gorgeous tailor - Erina -
Apartment issues. - Page 4 EmptyFre aug 30, 2019 12:15 am by Erina

» Witch hunt.
Apartment issues. - Page 4 EmptyTirs aug 20, 2019 7:58 pm by Aigemfarrel

» Highway through the dangerzone!
Apartment issues. - Page 4 EmptySøn aug 11, 2019 4:59 pm by Aigemfarrel

» A summer beach, and crack. Xander.
Apartment issues. - Page 4 EmptyOns aug 07, 2019 11:07 pm by Haru

» The demon and the angel -James-
Apartment issues. - Page 4 EmptyMan jul 22, 2019 12:59 am by James

» YuukaXRiver Wedding!
Apartment issues. - Page 4 EmptySøn jul 21, 2019 11:43 pm by Yuuka

Apartment issues.

Side 4 af 4 Previous  1, 2, 3, 4

Go down

Apartment issues. - Page 4 Empty Re: Apartment issues.

Indlæg by Aigemfarrel on Fre maj 24, 2019 10:04 pm

Så snart Joaquin udfordrede Evaline så hun kort ned på pølserne. Der var en del, men ikke for mange i følge hende. Hun løftede en finger da Josh snakkede. "Shhhh... A challenge have been made." Lød det fra hende. Hun trak her pølserne hen til sig. "Sætter du tiden." Lød det fra hende.
Så snart tiden startede, ville hun spise dem, hun slugte dem nærmest og efter kun 1 minut og 20 sekunder var alle 15 væk. Hun sad nu og klappede sin mave en smule og prustede. "Nailed it.... Hvad vandt jeg?" Lød det fra hende.
De andre piger så lidt skeptisk på hende. Det var ikke lige sådan man opførte sig til en sammen komst med en masse fremmede mennesker.

Alex så kort mod Josh. "Ja ok... gad vide om han misforstod det så?... Uanset hvad må du gerne forklare hvordan landet ligger hvis han er forvirret." Lød det kækt fra hende.
"Jamen så kommer jeg hver eneste dag, just so you know." Lød det kækt fra hende.
Så snart aften kom, skete det. Alex bankede på og gik ellers bare ind. "Så hvad er der af mad i dag?" Lød det kækt fra hende. Hun var iført en gul sweater og et par sorte shorts, hun havde en ulet bon.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 569
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Indlæg by River on Fre maj 24, 2019 10:28 pm

Drengene fandt det ganske underholdende som Evaline tog imod udfordringen! Og ikke nok med det, hun klarede den. Hun klarede det fremragende! Joaquin klappede af hende og lod som om at han tilbed hende, hvor han derefter grinte. ”Du har vundet…” her så han rundt imens han trommede på bordet. ”Uhm… jeg har ingen anelse om hvad du har vundet… 3 dollars?” han så med et kækt smil hen på hende som han fandt sin pung frem.

Cloud var blevet forvirret over et modeljob? Hvordan kunne et modeljob forvirre nogle? Dog lå han godt mærke til Alex kække undertone… dette gav ham en lille ide om at Alex garanteret ikke havde forklaret Cloud 100% at det var et modeljob. ”Haha, det skal jeg nok. Vi mødes til frokost lige om lidt såååå.”
Alex tog glædeligt imod hans tilbud, endda ved at sige at hun fra nu af ville komme hverdag. Dette fik ham til at grine kærligt. ”haha, okay, men du skal ikke forvente det helt store tag-selv-bord hverdag.” han begyndte at stille nogle vare på plads. ”Og til aftensmad i dag har jeg overvejet enden at lave karry, ris og kylling… eller lasagne, så det bliver vel en overraskelse for dig når du kommer over.” hendes påklædning var ret så kær. Hun var en køn pige. Det måtte han give hende.
River
River
Noob
Noob

Antal indlæg : 285
Hjemsted : uw

Indlæg by Haru on Fre maj 24, 2019 10:47 pm

Da Joaquin sagde 3 dollars smilede hun og sagde hurtigt "Deal!" Lød det højt fra hende, hvis han fandt dem frem ville hun hurtigt hive dem ud af hånden på ham og se dem igennem. "Oh yea... Easy money." Lød det kækt fra hende.

"Aaah har ikke tid til frokost, men tak for at spørger. Du kan måske holde den med Cloud også snakke lidt med ham." Lød det drillende fra hende. Hun forstod godt at han skulle holde frokost med arbejdet og ikke mente hende.
"Ja ja... god mad... For håbentlig Karry." Lød det drillende fra hende. Hun gik her hen for at betale sine vare og forlod ellers butikken.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 423
Hjemsted : The Forest.

Indlæg by River on Fre maj 24, 2019 11:08 pm

Alle drengene grinte over den måde Evaline bare hev pengene ud af hænderne på den forbavset Joaquin. Selv grinte Joaquin nu også og tog ellers sin pung tilbage i lommen.
Resten af aftenen forløb egentlig godt. Alle hjalp hinanden med at rydde op, før de skiltes og snakkede om at de skulle gøre noget lignende det samme igen. Joaquin snakkede endda om at de kunne lave en facebook samtale, så de altid kunne kontakte hinanden, hvis der nu skulle være noget med bygningen.

Josh grinte kærligt over hendes egen invitation til deres frokost. Hendes drillende toneleje afslørede at hun godt vidste det ikke var ment med hende. ”Haha, awh, jeg ville ellers have elsket at have dig med til frokost!” Han blinkede her til hende.
Da det virkede til at Alex helst hældte mod Karry, blev han enig med sig selv om at det var den aftensmad han skulle lave! Han smilte ved tanken og glædede sig helt til at hun kom over.

Som aftenen kom, gik Josh rundt i køkkenet, alt imens Joaquin var inde på værelset i gang med at lave sine sædvanlige mavebøjninger.
River
River
Noob
Noob

Indlæg by Haru on Fre maj 24, 2019 11:14 pm

Pigerne nød enlig selvskabet meget. Det var hyggeligt og Joaquin var skide sjov. God humor. Da de snakkede om facebook sagde pigerne ja. Det var en lille bygning hvor der kun var dem, så en facebook gruppe hvor man kunne kontakte hinanden hvis man manglede noget eller hvis der nu skulle ske noget i bygningen, så som indbrud.
Her begyndte de at finde hinanden på facebook. De endte med at snakke sammen og til sidst gå hver til sit. Dog hjalp de selvfølgelig med at pakke sammen og rydde op, så ingen bare gik fra rodet.

Så snart Alex kunne lugte karry, gik hun selvfølgelig over til dem. Med en mælk i hånden. Hun bankede på og åbnede selv døren hvis den altså ikke var låst. "Hey! Jeg kunne lugte mad." Lød det drillende fra hende. Hun satte mælken på bordet.
"Jeg har mælk med, vin er ikke så godt til karry. Så... Mælk er godt hvis det er en stærk karry." Lød det kærligt fra hende. Hun sendte ham et blidt lille smil. "Håber det er ok?" Lød det drillende fra hende. Hun så her omkring sig. "Er Joaquin ikke hjemme?" Lød det undrende fra hende.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Indlæg by River on Fre maj 24, 2019 11:23 pm

Så snart det bankede på døren, råbte Josh at hun bare kunne komme ind, hvilket resulterede i at Alex snart stod i hans køkken. I hendes hænder havde hun en mælk. ”Haha, tak, du kan bare stille den i køleskabet,” han nikkede hen imod køleskabet og så ellers ned i sin gryde igen. ”Ja ja, min karry er ikke den stærkeste, den er helt tilpas, men mælk kan jeg skam altid bruge.” han tog her en lille ske ned i karryen, pustede på det og rakte her skeen hen imod Alex. ”smag, så kan du sige om den mangler noget.”
Spørgsmålet om Joaquin fik ham til at nikke hen imod værelset. ”Han er inde på værelset i gang med at træne. Han har en challenge med sig selv om at tage 100 mavebøjninger og armbøjninger hver dag i den her måned.” han tilføjede lidt mere salt til karryen. ”Kunne jeg logge dig til at dække bord? Tallerknerne er i skabet ved siden af køleskabet.”
River
River
Noob
Noob

Indlæg by Haru on Fre maj 24, 2019 11:32 pm

Alex lagde katonen i køleskabet, hvor hun roligt så mod Josh igen. "Awww. Stærk karry er ellers den bedste karry." Lød det kækt fra hende. Hun sendte ham et lille smil. "Men mælk er sundt, det kan drikkes i alle situationer." Lød det drillende fra hende.
Hun tog imod skeen og smagte her lidt på den. Kort stod hun lidt og undrede sig over smagen, inden hun nikkede. "Den er rigtig, rigtig god." Lød det kærligt fra hende.
"Træne.. Urg lyder hårdt... MEn nødvendigt... ER han topløs?" Hun drillede selvfølgelig, men det var altid en sjov lille kommentar hun ville komme med.
Så snart han bad hende om at dække bord, begyndte hun at gøre det. Enkelte gange lede hun dog efter tingene, men fik da dækket bordet. Hun satte alt på bordet og hjalp gerne med at bære gryderne hen på bordet også.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Indlæg by River on Fre maj 24, 2019 11:47 pm

Josh nikkede til hendes ord. ”Jeg er enig… stærk karry kan være god, med måde selvfølgelig.” han tog imod skeen hvis hun rakte den tilbage til ham. ”Jeg sætter ikke pris på den mad der bliver lavet, bare for at brænde menneskets smagsløg af.” for hendes skyld, hældte han en smule mere chili i karryen, men så også kun en smule. ”Men Joaquin er ikke en stor fan af stærk mad, så vi går på et kompromis med at den kun er en smule stærk. ” som hun roste hans mad, smilte han stort til hende. Et varmt og oprigtigt smil. ”Tak, det er jeg glad for du syndes.” her tjekkede han kort til risene. Han havde intet mindre end en riskoger. Hvis man så rundt omkring i Josh køkken, ville man let bemærke at han havde alt det fede udstyr til at lave mad. Med andre ord. Det var en klar hobby hos ham.
”haha, ja, jeg tror rent faktisk han er… du kan da gå ind og udspionere ham hvis du vil,” lød det drilsk fra Josh.
De havde ikke mere end lige nået at nævne ham, før Joaquin rent faktisk kom ud af værelset, kun iført et par joggingbukser og med en smule sved glidende ned af sig. Her smilte han til Alex. ”Hey Alex.” hurtigt forsvandt han dog ud på badeværelset for at snuppe en skylder, bare lige inden mad.
Maden var klar og Joaquin kom ud i tide, til de nu alle kunne sætte sig til bords og gøre klar til at spise.
River
River
Noob
Noob

Indlæg by Haru on Fre maj 24, 2019 11:59 pm

Alex klukkede en smule over hans ord. "Tja... Jeg ville ellers gerne have lidt mad, du ved... Der brænder tungen og følelserne af." Lød det drillende fra hende.
Da han hælde mere Chili i klappede hun i sine hænder. "Yay.. Stærk mad... Og pfff... Joaquin skal bare mande sig op." Lød det drillende fra hende.
Hun beundrede hans køkken, man kunne sagtens mærke hvem der stod i det. Den måde han arbejdede og den måde han konstant bevægede sig rundt i, samt ryddede op efter sig. Det virkede som et rigtig flow, hvilket faktisk var meget behageligt at beskue for sig.
Alex viftede med hånden. "Naah, måske en anden dag. Forhåbenligt træner han igen i morgen." Lød det drillende fra hende.
Hun så her imod Joaquin der nu stod, ret fræk i døren. "Hey~" Lød det forførende fra hende, hvor hun så ned af ham.
Så snart de sad foran bordet, spiste de og Alex sad enkelte gange med sin mobil. Mest fordi folk konstant ringede hende op, til hun slukkede telefonen. "Så... joaquin, du sagde Wauw da River trådte frem... Er han din type? Eller er det mere Jacob?" Lød det blidt fra hende. Hun huskede da de sad og spiste ude i haven virkede han ret forbavset over hvem der kom gående sammen.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Indlæg by River on Lør maj 25, 2019 12:11 am

Alex lille glæde over at han hældte mere Chili i var ret så kært. Måske det var hende han skulle spise med eller skrive til, hvis han en dag bare kun havde lyst til at hans tunge skulle brænde en smule. ”Haha, i så fald, når jeg vil besøge den der mexicanske restaurant, så er det bestemt dig jeg tager med mig.”
Josh lå godt mærke til Alex forførende lille stemme imod Joaquin. Dette fik ham til at grine lavt og ellers sørge for at maden kom på bordet. Selv havde Joaquin ikke lagt mærke til noget. Måske fordi han bare mest havde tankerne om et bad i tankerne.
Hver gang Alex mobil ringede, accepterede Joaquin og Josh det, da hun trods alt var en travl forretningskvinde og derfor kunne der nemt være brug for hende. Til sidst gav hun dog op og slukkede for mobilen, hvilket overraskede tvillingerne. Josh smilte varmt til hende og spiste ellers videre.
Dog havde begge tvillinger nær fået maden galt i halsen over hendes spørgsmål. Joaquin endte dog bare med at grine. ”Jeg er ikke gay Alex… jeg sagde Wauw til Haru!” ved snakken om Haru lyste han helt op. ”Hun er noget så smuk!”
River
River
Noob
Noob

Indlæg by Haru on Lør maj 25, 2019 12:31 am

"Nemlig... Når du skal ud og spise er det altid mig... Uanset hvad... Glem kæresten, invitere mig, Mexicansk, kinisisk eller japansk... Bare mig, husk det Mclain." Lød det drillende fra hende.
Da Joaquin sagde han sagde wow til Haru, så Alex lidt overrasket på ham. "Oh... Virkelig? Hun er så lille og spinkel?... Er det din type?" Lød det spørgende fra hende. Hun lød lidt ond, men det var nu ikke meningen.
"Så... Hvorfor ikke spørger hende ud? Eller måske snyde hende på date. invitere hende her op og spis sammen med os, på den måde kan du da snige dig lidt ind på livet af hende. Havde det ikke været fedt??" Lød det drillende fra hende. "Jeg Lidt en romantikker, så hvis du har brug for kæreligheds advice så kom til mig." Lød det drillende fra hende, hvor hun tog en skefuld af risen i munden.
Haru
Haru
Kohai
Kohai

Indlæg by Cloud on Søn aug 18, 2019 3:27 pm

Som de alle tre sad der til bords, Alex, Joaquin og Josh, gik det op for Josh hvor meget de egentlig hyggede sig. Samlet her til bor over en sød karry. For Josh var det rart at de var til rådighed. De var venner… lige nu kørte snakken selvfølgelig over på Joaquin store crush på Haru. Josh klukkede bag sit glas fyldt med mountain dew. ”For ham er Haru en gudinde.”
Joaquin nikkede. Det største smil var på hans læber. Som Alex sagde at hun var lidt af en romantiker, lyste Joaquins blå øjne endnu mere op. ”Virkelig? For jeg kunne virkelig godt bruge nogle råd!” Han lænede sig her tilbage i stolen med gaflen i munden. ”Jeg mener… hvordan skal en fyr som mig… score en vidunderlige kvinde som hende?”
Til de ord kunne Josh ikke undgå at klukke. ”Se… det er ren forelskelse.”
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 326
Hjemsted : The werewolf palace

Indlæg by Aigemfarrel on Søn aug 18, 2019 3:53 pm

Alex grinte drillende over Joshs ord. "Hvorfor? Hvorfor, Er det fordi hun er tynd, asiat?? Eller er det personligheden for du har ikke snakket meget med hende har du?" Lød det drillende fra hende, hvor hun kort satte sig til rette og samlede sit glas op.
Som en kvinde som hende? Af en grund irriterede det hende lidt, mest fordi hun sad her,... hun var vidunderlig. Hun legede kort med sine ris igen og tog her en skefuld i munden da Josh sagde det var ren forelskelse. "Hvad skal det betyde? HAvde du ikke en kæreste?" Lød det kækt fra hende.
Forsigtigt pegede hun på ham med sin ske. "JAmen at score en tøs på en langsom måde som eet 100% sikker, så er det vigtigt at være venner med dem først, snig dig ind af bagdøren... Men hvis du vil have det hurtigt, så invitere hende ud med det samme, men chancen er at hun siger nej og hvis du presser på synes hun du er klam... Så være venner først, flirt her og der... Hvis det er så spørg om hun vil i biffen med Josh og hans kæreste også når i mødes så sig at din telefon døde og at Josh og what ever name she was, havde et skænderi og aflyste på grund af det og booom bam så har du en aften med Haru som ikke er en date, men hemmeligt er en date." Lød det drillende fra hende.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Indlæg by River on Tirs aug 20, 2019 6:30 pm

Hvorfor kunne han egentlig lide Haru? Her lyste han endnu engang op. ”Hun er smuk… hendes øjne er brune og varme, samt store og vidunderlige… og har du set hendes smil? For ikke at sige hun er så klog… hun har sit eget firma…” drømmende lod han sit hoved hvile i sin hånd. ”Hun er bare… vidunderlig.”
I det Alex spurgte om Josh ikke havde en kæreste, klukkede Josh og nikkede. ”Jo… jeg har selv været i det stadie… eller… jeg er vel stadig i det stadie.” han tog her en gaffelfuld med ris. Glædeligt spiste han det.
Som Alex fortalte om hvordan man kunne score kvinder, fulgte begge tvillingerne med og lyttede til hvert et ord der blev sagt. Specielt Joaquin stirrede og lyttede til hende som var hun en guru.
”Det er da totalt det jeg skal gøre!” lød det lykkeligt fra ham. Han var allerede klar til at rejse sig op og gøre det nu.
”Ikke nu Joaquin… spis færdig først i det mindste? Eller spørg hende i morgen,” klukkede Josh. ”du skal ikke skræmme hende fuldstændig.”
River
River
Noob
Noob

Indlæg by Aigemfarrel on Tirs aug 20, 2019 6:47 pm

Af en grund irriterede Joaquins svar hende, Måske fordi han snakkede om Haru som var hun en smuk smuk kvinde der var kønnere end en gud pff... Alex vippede derfor bare med hovedet. "Kath har også sit eget firma." Lød det kort fra hende. "Så hvis hun var dum ville du ikke kunne lide hende?" Lød det drillende fra hende.
Alex klukkede lidt over Joaquins glæde for at gøre det med det samme. "Hvad har du tænkt dig? spørger hende ud med det samme eller kæmpe ind på friendzonen eller hva?" Lød det kækt fra hende. Hun lagde hovedet blidt åpå skrå. "For jeg går mere ind for at du skal blive venner med hende først" Hun sendte ham et lille blink.

Næste dag ville folk forlade stedet for at arbejde, dog ville Haru være den eneste der stod ved postkassen klokken 7 om morgen i en åben morgenkåbe og en silke natkjole, hendes hår var lidt uglet, men stadigvæk glat og smukt.
Hun gabte kort og kiggede posten igennem. Alex forlod bygningen og snakkede kort med hende, hvor de kort sagde farvel og Alex forlod stedet i en lille lunten.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Indlæg by River on Tirs aug 20, 2019 8:31 pm

Joaquin klukkede. ”Jeg tror det kommer an på hvad du mener med dum… du ved… hvis hun var dum som i en bitch, så vil jeg nok ikke se hende som en gudinde… hvis hun derimod var det modsatte af klog, så ville jeg ikke hakke ned på hende… jeg nyder bare at lytte til hende.” han tømte her en øl. ”Hun siger mere end et billede… du ved… de siger tusind ord.”
Dette fik Josh til at klukke. Joaquin var og blev en spøjs en. Men aldrig havde Josh set ham så skudt i en person. ”Jeg går ind for at bekæmpe hende ved friendzonen… jeg gør det med dobbelt daten der går galt, så kan det ikke blive mere diskret.”
”jeg kan høre Luce og jeg bliver falsk inviteret med i biografen,” lød det sarkastisk og klukkende. Efter at have tømt sin tallerken, lænede Josh sig afslappet tilbage.

På dette tidspunkt, var Josh allerede taget af sted, Joaquin sov og Jacob var rent faktisk på vej ned. Her mødte han pigerne ved postkassen. Han smilte stort til dem.
”Godmorgen,” lød det kækt fra ham. ”hvad står dagen så på i dag?” kort tjekkede han postkassen også. han kunne ligeså godt snakke med dem. De havde virket så søde den anden dag.
River
River
Noob
Noob

Indlæg by Aigemfarrel on Tirs aug 20, 2019 8:41 pm

Alex rystede blidt på hovedet og klukkede. "Du kan bedst lide hende, fordi hun er køn, knap så meget forelskelse mere overfladisk kærlighed." Lød det drillende fra hende.
Alex nikkede kort. "Nemlig, lidt friendzone action også vil du langsomt men effektivt komme ind i varmen." Lød det drillende fra hende, roligt skubbede hun tallerknen fra sig. "Tak for mad." Lød det blidt fra hende. "Smagte fantastisk." Hun sendte Josh et flirtende lille smil.
"Awww come on, du kan altid være den der invitere Haru med også er Joaquin den der står og venter og siger i aflyste." Lød det drillende fra hende.

Alex smilede kækt til Jacob da han kom ned. "Oh du ved, skal tage lidt billeder af halvnøgne mennesker, måske nøgne hvis jeg keder mig." Lød det drillende fra hende.
Haru så kort på papirerne og derefter op på Jacob. "Bare afslapning, jeg kan sagtens arbejde hjemme i dag, da det er mest papir arbejde." Lød det blidt fra hende. "Hvad med dig?" Lød det kærligt fra hende.
Alex smilede derfor drillende til ham. "Nå, jeg må smutte hurtigt... Hyg jer" Lød det drillende fra hende, hvor hun luntede ud. "Så, hvad skal du i dag?" Lød det kærligt fra hende.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Indlæg by Cloud on Ons sep 18, 2019 12:24 pm

Var Joaquin virkelig kun forelsket i hendes udseende? Det var han vel på punkter, for hvis man gravede dybt nok ned, ville man vide at han endnu ikke kendte helt vildt til Harus personlighed. Endnu. Han ville vildt gerne lære hende at kende. Hvilket han nok også skulle komme til.
”Måske er jeg… men hey, hvis jeg starter i friendzonen, så er det der jeg starter!” var hans svar.
I det Alex takkede for maden, smilte Josh til hende og nikkede som i, velbekomme.
Herefter sukkede han en smule opgivende, da han trods alt var blevet hevet ind i en lidt underlige situation. Dobbelt date, uden det skulle være en dobbelt date… og en date i det hele taget. Eller, det ville Haru i hvert fald ikke vide at det var. ”Fint fint… hvis ikke jeg siger ja, så ved jeg at Joaquin vil plage mig i evigheder… så fint!”
dette fik Joaquin til at lyse op som et julelys.

Jacob nikkede til deres ord. Dog så han en smule overrasket ned på Alex, som hun beskrev at hun tog billeder af nøgne og halve nøgne mennesker. Han klukkede og rystede på hovedet. ”Og du nyder det garanteret mere end noget andet.” han tog sin post og nåede lige at vinke til Alex som hun forsvandt. Tilbage stod nu kun ham og Haru. ”Haha… jeg skal på arbejde i børnehaven… men derefter skal jeg sende en ansøgning om at blive politichef… såååå kryds endelig fingre hvis du lyster!”
Cloud
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 326
Hjemsted : The werewolf palace

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Side 4 af 4 Previous  1, 2, 3, 4

Tilbage til toppen

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum