Witch hunt.

Side 5 af 5 Previous  1, 2, 3, 4, 5

Go down

Re: Witch hunt.

Indlæg by Aigemfarrel on Tors apr 12, 2018 4:50 pm

Yuuka så en smule spørgende på ham, hvor hun kort gabte. "Jeg kan se hvad du mener med dette, men jeg er måske en smule bange for at nogle af dem gør det fordi de ønsker at være hos dig... Altså jeg har hørt rygter om at du har lavet nogle kvinder om fordi de ønskede at gifte sig med dig... Der er endda lavet historier om det, så ifølge historien har du 3 hustruer osv... Er det sandt? Har du lavet kvinder om selvom du vidste at de ønskede at være hos dig?" Hun rykkede sig en smule tættere på ham, hvor hun pressede sit ene ben ind imellem hans ben.
Da han nev hende i siden grinte hun kort og rykkede en smule på sig. "av!" Lød det fra hende, med en lille latter. "Det så typisk dig..." Lød det kærligt fra hende. Dog i det han rykkede sig tættere på hende, måtte hun indrømme at hun følte sig en smule overrasket og overvælden over hans pludselige invadering af hendes personligerum. "Du kan kun overraske mig... Men jeg tror det er bedst at du ikke ser på, du ville bare blive overrasket over at se så meget... Dine øjne og hjerte ville smelte." Lød det kækt fra hende, hvor hun kyssede ham dybt.

Evaline så en smule drillende til ham. "Jeg kan nu godt lide dig uden tøj på, men sure..." Lød det drillende fra hende. Han ville snakke med hende senere? Awww... Hun elskede ellers når hun kunne bruge tiden med ham. "Jeg... fint, vi snakkes ved... Jeg burde nok finde på noget andet at lave... Oh... Havde du ikke også sagt at du ville finde det på min liste?" Hun lagde hovedet en smule på skrå. "De dyr... Det er vigtigt du finder dem, jeg har stadigvæk nogle forsøg jeg ville prøve." Lød det kækt fra hende, inden hun gik væk.
Haru lyttede til Joaquins ord, hvor hun nikkede til ham. "Ok.. Så længe den bliver taget forsigtigt ud, skulle ingen af jer eksplodere." Lød det forsigtigt fra hende, inden hun gik hen for at tage den ud af Josh, lod hun dog først Josh tage bukserne ordentligt på igen. "Sådan... Nu skulle i gerne klare det." Lød det kærligt fra hende, hvor hun roligt så på Joaquin og derefter imod Josh. "Er i sikre på at i er ok? Du sagde ikke så meget... Så er du ok?" Lød det forsigtigt fra hende.

Rose så en smule efter Xander mens han gik væk, det var kun godt at han ikke forblev hos hende, ellers ville det bare blive problematisk. Dog måtte hun vente til han var helt væk, før hun kunne gå væk igen. Hun satte sig derfor foran huset, inden hun sukkede dybt. Hun var bekymret for de andre.
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 479
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Indlæg by Cloud on Tors apr 12, 2018 5:27 pm

Historien om at han havde koner kom meget bag på ham, hvilket var tydeligt i de sorte øjne han bar. ”Tre koner? Mig? Nej! Aldrig i livet, hvad er dog for historier!?” På samme tid med at det var underholdende var det også en smule irriterende. Hvorfor var han pludselig en womanizer i historierne… ikke at det gjorde ham noget. Nu når han tænkte over det… han lød som en der kunne få alle de kvinder han ville. ”Nej, de har måske været interesseret eller snarer draget af mig… mere har der ikke lagt i det.” Følelsen af hendes ben imellem hans fik ham til at smile forførende til hende.
River grinte svagt af det hun sagde, hvorpå han gengældte hendes dybe kys og kørte en hånd ned på hendes hofter. ”Jeg vil elske at se på.” hviskede han imod hendes læber.

Så snart Jacob så hendes drillende smil, havde han skam lidt set det komme om hvad hun ville sige. På forhånd rakte han derfor tunge af hende og vinkede til hende. ”Yeah, jeg skal nok tage ud og lede efter dem, bare lad mig få noget tøj på først og ingen underlig forsøg Evaline.” kort så han advarende om på hende, dog stadig med et drillende udtryk over sig.
Begge brødre spærrede øjnene op i det hun snakkede om eksplosion. ”WHUT!?” sagde de i munden på hinanden og stod nu ellers musestille, nu bare i frygt for at nåle ville falde ud og de ville eksplodere.
Så snart hun tog den ud, pustede Josh ud og kløede sin nakke. ”Jeg… jeg er okay…” Stadig en smule flovt så han den anden vej. Til sidst løftede han dog hovedet og så ind i hendes øjne. ”Tak for at få os fri.”
Cloud
Baka

Antal indlæg : 161
Hjemsted : The werewolf palace

Indlæg by Aigemfarrel on Tors apr 12, 2018 6:02 pm

Yuuka klukkede kærligt over hans ord. Hun havde ellers forventet at han ville have det... Have konerne, da det bare betød at der var tre kvinder der var villig til at gøre alt for ham! "Det jeg kun glad for, gifter du dig så med mig?" Lød det kækt fra hende, hvor hun så drillende ind i hans øjne. Kvinderne var draget af ham, hun kunne godt forstille det, men alligevel kunne hun ikke rigtig lide det rygte.
Det gjorde intet imod menneskerne, men hvad nu hvis de mennesker der var lavet om til vampyr, betød det så at de var ivrige efter at være sammen med ham? Meh... Hun sukkede blidt. "Det håber jeg ikke der har været." Lød det forførende fra hende. Han drillende hvisken imod hendes læber fik hende til at smile en smule inden hun trak forsigtigt væk fra ham. "Måske du kunne være så heldig og måske jeg aldrig ville tillade det." Lød det drillende fra hende, inden hun endnu engang kyssede ham dybt.

Ingen underlige forsøg, hvor troede han lige han var? Ingen i dette slot lavede normale forsøg. "Du må være sindssyg." Lød det drillende fra hende. "Du vidst ikke helt klar over hvor du er." Lød det drillende og kækt fra hende, inden hun gik væk. Hun ville stadigvæk skabe noget så fedt som i stil med en vampyr eller varulv! Måske noget sejere, men ikke ligeså farligt og ustyrligt som hendes andre forsøg eller dæmonen.
Det var lidt sødt at de var så bange, på den anden side var det også deres liv der var på spil... Ligesom i skoven med jægeren. "Det skal nok gå." Lød det kærligt fra hende. Hun var dog en smule bange, måske mere rystet endnu, da hun ikke havde meget at kunne gøre... Den jæger, han var så hurtig, samt veltrænet sikkert klar på at dræbe en heks uden at blinke.
Vandet der dryppede fra hendes tøj var det eneste der gav genlyd i stedet. Så snart hun nålen var væk sendte hun ham et kærligt smil. "Er du sikker,hvad skete der da jeg forlod jer? Hvad gjorde hun jer, lavede hun forsøg og gjorde det ondt?" Lød det forsigtigt samt en smule bekymret fra hende. "Det var så lidt..." Lød det kærligt fra hende, inden hun så sig rundt. Hun kunne konstant se Xander ansigt foran hende.
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Indlæg by Cloud on Tors apr 12, 2018 8:27 pm

Ordene om at han skulle gifte sig med hende kom bag på ham. Dog siden det blev sagt i sine kække manere, lå han ikke mere i sit svar end en klukken og dasken til hendes bagdel. ”Jeg er et mørke væsen… jeg kan ikke blive gift.”
Forhåbentlig havde hun ikke planer om at blive gift med ham. Det kunne ikke lade sig gøre. Han var et mørke væsen for pokker. Hvem havde også brug for at blive gift… det var blot for at føre familier sammen. Intet andet.
Han undlod at sige mere, i stedet lå han bare og fortsatte med at kysse de læber hun bar. Det kom nok aldrig til at ske, at Yuuka var sammen med en anden kvinde og hvis hun var, hvem vidste om han så ville ende med at se det som frækt eller utroskab.

Så snart Joaquin bemærkede at Haru var våd, så han uroligt på hende og tog herpå sin jakke af, for at ligge den om hendes skuldre. ”Her… du må fryse… er uskadt? Trods alt sendte Kath dig et eller andet sted hen… og eftersom du er våd, går jeg ud fra at det ikke var det varmeste sted.” I et forsøg på at varme hende op, gned han sine hænder op og ned af hendes arme.
Cloud
Baka

Antal indlæg : 161
Hjemsted : The werewolf palace

Indlæg by Aigemfarrel on Tors apr 12, 2018 8:51 pm

Han kunne ikke blive gift. "Jeg er en heks, jeg kan gøre så du kan blive gift." Lød det drillende fra hende, hvor hun kørte sine hænder forsigtigt op og ned af hans brystkasse. "Sååå dit svar burde indenholde et ord og ikke 10." Lød det drillende fra hende, mens hun stadigvæk havde et kækt smil på sine læber. Hun mente det skam en lille smule, hvorfor ikke. Hun havde altid ønsket at blive en del af et samfund, at være sammen med samfundet uden at folk forsøgte at dræbe hende. Men... Hun var nok lidt jaloux på deres ceremonier de havde.
Hun kyssede ham skam bare igen. Dog måtte hun indrømme at hun var træt, hun ønskede som sådan ikke at lave det vildeste igen, hun ønskede bare at ligge og kæle med ham, være kærlig og blid hos ham. Forføre ham og måske endda hvis hun var heldig kunne hun bare ligge sådan hele dagen med ham også bruge aften med ham! Alt den tid med ham var hvad hun ønsskede, det var underligt men hun ønskede konstant at være hos ham ligenu, bare være hos ham og kramme ham.

Den pludselige følelse af jakken der blev lagt omkring hende overraskede hende, hvilket var grunden til at hun kort lavede et lille ryk med kroppen. Dog så snart hun hørte hans ord, smilte hun forsigtigt til ham og trak den lidt over sig. "T-Tak... Jeg har det fint, bare meget udmattet, ellers kunne jeg sagtens tørre vandet af med magi, men.... Jeg har brugt for mange kræfter desværre." Hun så en smule forsigtigt op på ham - Følelsen af hans hænder der forsøgte at varme hende op, fik hende til at smile forsigtigt til ham. "Det var det ikke... Jeg blev sendt ud i skoven, ud i en sø eller å, jeg ved det ikke helt... Det var koldt og rystende." Lød det forsigtigt fra hende, inden hun gik tættere på ham, stod tæt op af ham.
"Hvad skete der hos jer?... Jeg er mere bekymret for jer ligenu, mest fordi Kath er en af dem vi kalder Dark witches... Hende og Evaline er en af dem... Der er ligeglad med hvad de gør, så længe de får resultater, så derfor er jeg lidt bange for at hun gjorde noget forkert og væmmeligt ved jeg..." Lød det en smule bekymret fra hende.
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Side 5 af 5 Previous  1, 2, 3, 4, 5

Tilbage til toppen