Messing, with a few dates -Josh-

Side 5 af 5 Previous  1, 2, 3, 4, 5

Go down

Re: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg by Aigemfarrel on Ons jan 17, 2018 10:35 pm

Da hun trak væk, kunne hun nærmest forgude den måde han så på hende på, hvilket fik hende til at smile kækt til ham. Hun kyssede ham kort efter hun havde hvisket til ham. Dog i det han nev hende i siden, klukkede hun kærligt "Auv!" Lød det kærligt fra hende, hvor hun satte sig på sofaen og derefter kravlede ud for at følge med ham ud i køkkenet.
"Oh jeg går lige på wcet" lød det kort fra hende, inden hun snurrede rundt og gik ud på wcet. Kort tid kom hun tilbage og satte sig på køkken bordet. "Skal du have hjælp med noget?" Hun så kærligt på ham.

"Well! Du er meget underlig, sådan bare at hænge ud med små børn end mig, så jeg dømmer dig lidt" lød det kækt fra hende. "Og by the Way! Du må gerne komme, men lad os mødes ved baren, da jeg regner med at tage en taxa med Sal, så for at du ikke betaler for at køre her hen... " hun smilte varmt til ham.
Hun lyttede kun en smule til ham. Dog irriterede det hende lidt, at hun ikke kunne se det i et perfekt billede, når han skiftede tøj.
Hun nikkede forsigtigt. "Jeg sender et billede jeg mener en SMS." Hun smilte kærligt til ham. "Lad os mødes ved døren når den åbner. Det skal nok blive hyggeligt" hun smilte stort til ham. "Og de første to timer er alle drinks gratis." Lød det kækt fra hende.
Aigemfarrel
Noob
Noob

Antal indlæg : 329
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Indlæg by Josh on Ons jan 17, 2018 11:12 pm

Selvfølgelig forsøgte hun at gøre det bedre ved at kysse ham igen, dog denne gang kort. Så han elskede blot hendes reaktion i det han nev hende i siden. Da de bevægede sig ud i køkkenet, så han kort efter hende med et kærligt smil. Da hun kom tilbage, var han i gang med sætte flutes i ovnen.
"Nej ellers tak, suppen skal bare lige varme op... og jeg lover dig.." Han gik kort forførende hen imod hende. "Der er intet fløde i suppen, så den er sund for min lille sunde dame." Han kyssede hende her kort. "Hvordan har nakken det?" Nysgerrigt betragtede han hende.

Blidt rystede han på hovedet over hende igen. "Du kan da også bare komme over til mig, så kan vi sammen se børnene der trick or treater..." Han klikkede her drillende med tungen. "Selvfølgelig driller jeg... jeg ved godt at det ikke lige er dig." Af en grund var han forvirret om han måtte komme eller ej, siden hun skulle tage en taxa med Sal. "Det er okay, vi mødes bare nede i baren så." Han smilte stort til hende. Her strakte han sig. "Okay, fedt... du skriver bare og så kan jeg vel ringe når jeg er ved baren?"
Han samlede sin mobil op, for at gå hen og lægge sig på sengen. Dette gjorde at hun nu kun kunne se hans ansigt. "Fedt, gratis drinks! det skal da nok blive fedt... er der fyldt med mennesker på halloween?"
Josh
Noob
Noob

Antal indlæg : 274
Hjemsted : uw

Indlæg by Aigemfarrel on Ons jan 17, 2018 11:38 pm

Da han gik forførende imod hende, smilte hun kækt til ham og så op i hans brune øjne, hvor hun kort bed sig i underlæben. "Uh hvor forførende kan man være, når man skal sige at maden er sund" lød det kærligt fra hende. Hun kyssede ham blidt igen, da han stillede sig tæt op af hende.
"Nakken?" Hun lagde en hånd på sin nakke. "For at være ærlig har jeg taget smertestillende så det gør ikke så ondt mere, det er mest bare du ved stramninger og enkelte gange jag, men ellers ikke så ondt som i morges" lød det kærligt fra hende, hvor hun løftede en hånd op og nussede hans kind. "Men tak for bekymringerne, jeg håber dog jeg slipper for mange smerter i løbet af ugen" lød det kærligt fra hende.

Da han tilbød at hun kunne komme til ham, var hun lidt tøvende til han sagde at han bare jokede. "Shh... jeg snakker med Sal om hun ville have noget imod at jeg gør mig klar hos dig også bliver jeg bare hos dig og så kan vi tage derhen sammen, hvad siger du?" Hun smilte kærligt til ham.
"Bare hvis det er... eller vil du helst bare mødes i byen?" Hun blinkede drillende til ham, hvor hun lagde hovedet lidt på skrå.
"Oh... der er vildt mange mennesker, men jeg tænker vi er der til drinksene koster penge også tager vi til en anden fest, hvor drinks er billige og der er som regl lidt mindre folk, ikke mange folk men hellere ikke for lidt, så det er lidt svært at danse men gode pladser at sidde på." Hun klikkede drillende med tungen.
Aigemfarrel
Noob
Noob

Antal indlæg : 329
Hjemsted : Sammen med Josh!

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Side 5 af 5 Previous  1, 2, 3, 4, 5

Tilbage til toppen