Tokyo City
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Seneste emner
» Apocalypse vol. 2.
Messing, with a few dates -Josh- - Page 4 EmptyTirs Feb 18, 2020 12:08 pm af Erina

» Highway through the dangerzone!
Messing, with a few dates -Josh- - Page 4 EmptyLør Feb 15, 2020 1:48 am af Haru

» Apartment issues.
Messing, with a few dates -Josh- - Page 4 EmptyLør Feb 15, 2020 1:33 am af Haru

» Highschool over again!!
Messing, with a few dates -Josh- - Page 4 EmptyFre Feb 14, 2020 10:06 pm af Haru

» A new univers... - Joaquin-
Messing, with a few dates -Josh- - Page 4 EmptySøn Jan 19, 2020 12:16 am af Haru

» Office flirts
Messing, with a few dates -Josh- - Page 4 EmptyTors Jan 09, 2020 1:42 am af Haru

» Apocalypse
Messing, with a few dates -Josh- - Page 4 EmptyTors Jan 09, 2020 1:05 am af Haru

» Forget me not. -Zack-
Messing, with a few dates -Josh- - Page 4 EmptyTirs Nov 26, 2019 12:35 am af Chain

» The demon and the angel -James-
Messing, with a few dates -Josh- - Page 4 EmptyTors Okt 31, 2019 1:32 pm af James


Messing, with a few dates -Josh-

4 deltagere

Side 4 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 4 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Aigemfarrel Tirs Aug 22, 2017 8:46 pm

Hjem hun altid kunne komme til, åbnede han lige hans hjem for hende? Dette fik hende til at smile kærligt, mens deres læber kort ramte hinanden. Hun smilte kærligt Josh, mens hun ventede en smule på at Josh ville færdiggøre maden. På trods af at det virkede som om han ikke rigtig ønskede at gå tilbage til gryden, hvilket bare fik hende til at klukke en smule lavt.
Da de skulle ud, følte hun Joshs hånd i sin, hvilket fik hende til at rødme en smule. Hendes hjerte slog en smule hurtigt, mens hun lod sin hånd omslutte Joshs så meget den lille hånd dog kunne. Hun sendte ham et kærligt lille smil, inden de gik udenfor. Regnen slog hurtigt imod dem, hvilket fik hende til at se en smule rundt.
I det de kom udenfor, gik der skam ikke lang tid før de alle var driv våde. Hun så sig en smule rundt, mens hun enkelte gange kørte en hånd igennem sit hår, for at fjerne dråberne fra ansigtet. Hun skulle vel gøre et eller andet, gad vide om hun lignede en druknet rotte allerede? Hun havde vandfast makeup på, men hun frygtede alligevel at det ville gå hen og glide ned af hendes ansigtet. Hvilket gjorde at hun konstant så ned i jorden. "Skal jeg nok, men er det ikke bedst at vente til Ghost er færdig med at lave det han nu skal lave." Lød det en smule lavt fra hende, da regnen fik vejen til at larme en smule.
En hård blæst, fik jakken til at flyve en smule op, så kjolen og hendes ben blev en smule synlige. Hun rystede kort under blæsten, inden hun så sig omkring. "brrrr.... Det koldt... især med bare ben." Hun klukkede lavt af sine egne ord, inden hun så op på ham. Makeuppen sad stadigvæk perfekt, så der var enlig ikke noget problem der, det eneste var dog hendes lille rødmen, hvor hun hurtigt så væk fra ham igen. Hun var virkelig ikke sikker på om hendes makeup sad godt længere, hun kunne endda mærke vandet løbe ned af kraven og gøre hendes skuldre våde.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 4 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Josh Tirs Aug 22, 2017 9:30 pm

Regnen blev ikke ligefrem blidere. I stedet tog vinden til og løftede en smule op i Alexs regnjakke. Kort betragtede han hendes ben, før vinden forsvandt igen og alting var på sin plads.
”Ja, det kan jeg godt forestille mig,” kommenterede han på det med de kolde ben. Han følte for at lægge en arm om hende, dog var det nok ikke det bedste, siden de begge to var våde og det sikkert ikke ville føltes så rart. Der var intet i vejen med hendes make up, hun var smuk som altid og han elskede den måde dråberne fulgte hendes kindben på. Før han kunne nå at stoppe sig selv, kørte han en finger ned af hendes kind, som fulgte han en af dråberne. ”Vi må nok hellere se at komme ind, Ghost på pive hvis han vil ud igen.”
Blidt kyssede han hendes pande. Imens regnen stadig pillede ned over dem. Ghost kom tilbage, ligeså hurtigt som han havde haft nævnt ham og allerede nu, var den store hund på vej tilbage imod lejligheden.
Josh smilte varmt til Alex, hvorpå han tog hendes hånd i sin igen og ellers gik tilbage imod lejligheden. ”Jeg giver dig noget varmt kakao når vi kommer tilbage og du kan tage et varmt bad.”
Da de kom tilbage til lejligheden, var han hurtig til at fjerne sin våde jakke og tage hårtørren, da han var helt sikker på at Ghost skulle igennem en stor tur.
”Smut du bare i bad Alex, så går jeg i gang med at tørre pelsklumpen her,” grinte Josh og kørte kort en hånd igennem sit våde hår.
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 4 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Aigemfarrel Tirs Aug 22, 2017 9:50 pm

Hun sendte ham et kærligt lille smil til ham, hvor hun roligt lagde øjnene på vejen igen. Den pludselige følelse af en finger imod hendes kind, der nærmest kærtegnede hendes kind, fik hende til at se op på ham igen. En tydelig rødmen sprede sig på hendes kinder. Gad vide om han fjernede makeup fra hendes kind? Hun sendte ham et lille smil. Da Josh sagde at de måtte se at komme ind igen, så hun overrasket op på ham igen.
"Er du sikker... Det er da lidt synd for ham?" Hun lagde hovedet en smule på skrå, da han kyssede hendes våde pande. Dette fik hende dog bare til at smile stort til ham. Han ville lave kakao, for ikke at snakke om at hun ville få noget varmt tøj på igen. "Tak... Det er meget rart, men du burde også tage et bad." Hun fulgte med ham mod lejligheden, samt klukkede en smule over Ghosts ivrighed for at komme tilbage i tør vejr.
Da de kom indenfor, dryppede de begge på grund af regnen. Hun hang jakken op til at tørre, mens Joshs fumlede en smule rundt efter en hårtørre. Hun sendte ham et lille smil. "Er du sikker, på at du ikke vil i bad først? " Lød det kærligt fra hende, mens hun tog sine sko af. Hendes fødder var drivvåde, for ikke at snakke om at kjolen lagde sig tættere på hendes barn, nu hvor den var våd.
"Så vil jeg smutte i bad... Excuse me." Lød det kærligt fra hende, mens hun hurtigt hev sit nattøj frem igen for at gå ud på badeværelset. Hun ønskede ikke at tage for lang tid, hvilket gjorde at hun var hurtigere end normalt. Hun brugte kun et par minutter i badet, før hun kom ud igen. Hun havde flettet sit hår i to store fletninger, mens hun roligt kom gående ud i sine shorts igen. "Det var rart, men det er koldt at komme ud igen." Hendes stemme var kærlig, mens hun roligt gik hen til Josh. "Du burde gå i bad nu... Vent med kakaoen, til efter badet. Jeg ville gerne gøre det, men jeg kan ikke finde ud af det, har aldrig lavet det før." Hendes stemme var kærlig, mens hun lagde armene over kors.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 4 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Josh Tirs Aug 22, 2017 10:20 pm

Blidt rystede han på hovedet over om det var synd for Ghost. Trods alt kunne han bare pive og så skulle Josh nok gå ud med ham. Bare tanken om et bad lige nu føltes fantastisk, specielt hvis det kunne være med Alex. Tanken fik ham til at rødme. Måske det ville ske en dag og en dag ville de måske.. Han rødmede endnu mere ved den tanke. Det var ikke den slags tanker han skulle have nu, imens hun var i hans lejlighed, kun når han var alene!
Hurtigt var han ude af den tanke, til at svare hende at hun bare skulle smutte i bad først, imens han fik Ghost tørret. Selv da Alex kom tilbage, var han stadig ikke helt færdig med at tørre Ghost. Nu var han blot i gang med et håndklæde og i det han fjernede det fra Ghost, stod den store pels ud til alle sider. Han kiggede hen på hende og logrede med halen, dog var alt man kunne se bare en sky med et ansigt.
”Hey, i så fald… har jeg nogen sutsko du kan snuppe, det kan være det varmer fødderne!” sagde Josh kærligt til det med at hun frøs. ”Og okay, jeg vil være hurtig færdig.” Han smilte kærligt til hende og tørrede Ghost en sidste gang, før han fjernede sig fra ham og smed håndklædet til vask. ”Kakao er på sin vej derefter.” Her blinkede han til hende og smuttede ellers ud i bad.
Det tog heller ikke mere end et par minutter for ham at blive færdig. Her gik han med det samme ud i køkkenet, for at lave den varme kakao, hvis smag altid kunne pluses med flødeskum eller skumfidusser. ”Kunne du tænke dig fløde eller skumfiduser i?” spurgte han hende kærligt. Han skulle lige bide sig sikker om hun ville have det.
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 4 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Aigemfarrel Ons Aug 23, 2017 11:12 am

Alex gik mod Josh og Ghost, hvor hun kort nussede Ghost på hovedet. Hun kunne mærke den fugtige pels, hvilket bare fik hende til at smile. Det var ikke fordi en underlig smule fugt ville få hende til at trække hånden til sig, hans pels og ansigt var stadigvæk kært, især når man stod og så hvor pjuskede han blev. Han lignede en pels bold, hvilket bare fik hende til at klukke en smule. "Nej nej, det er fint." Hun sendte ham et kærligt lille smil, inden hun lagde armene over kors, for at holde på sin varme. "Bare skynd dig i bad, så jeg kan få varm kakao." Lød det drillende fra hende, inden hun trådte tættere på ham, roligt placerede hun sine hænder mod hans våde trøje og trak ham lidt ned til sig, for at placere et lille kys på hans læber.
Hvorfor var hun helt fanget i følelsen af at kysse ham, det var unormalt for hende. Hun havde kysset andre før, men af en grund havde hun konstant lyst til at kysse Josh, mærke hans varme og blide læber imod hendes.
Da han forsvandt, gav hun sig til at lege lidt med Ghost, det skulle der trods alt også være plads til. Selvom han var stærkere end hende, når det kom til at trække tov, for ikke at snakke om at hun var meget forsigtig når hun skulle kaste med hans bolde. Det skulle nødig gå galt. Hun kunne sagtens se sig selv kaste en bold også smadre et eller andet.
Da Josh kom tilbage, sad hun på gulvet og legede en smule med Ghost, der havde hendes arm i munden, hvor han gav hende bløde små nap, ikke noget der lavede mærker. Hun så op på Josh, da Ghost stoppede med at lege. "Hey." Lød det kærligt fra hende, mens hun roligt rejste sig op igen.
Da han gik ud i køkkenet, luntede hun forsigtigt med ham. "Skumfidusser!" Lød det kækt fra hende, inden hun stillede sig op af køkkenbordet. "Var det godt med et bad?" Hun så op på ham, med kærlige øjne.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 4 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Josh Ons Aug 23, 2017 8:10 pm

Inden de adskilte sig, kyssede hun ham og han gengældte det glædeligt, ved at lægge armene om hende og øjnene blev lukket i. Læberne hun bar var som et stof lige nu og han kunne let som ingenting blive afhængig. Faktisk var han allerede blevet det. Dog trak han væk til sidst, hvorpå han kyssede hende kort, hvorpå han ellers smuttede op i bad.
Josh kunne ikke få sig selv til at bruge lang tid i badet. Pigen af hans drømme var nedenunder og han havde bestemt ikke tænkt sig at bruge dagen i badet. Hurtigt fik han bare taget et par natbukser på og rendte ellers rundt i bar overkrop. Han var hjemme og på den anden side, ville han på en måde gerne se om hun ville sige noget til det, for ikke at sige blive flov. Hvorfor tænkte han så meget over dette?
Synet han kom ned til varmede hans hjerte. Alex og Ghost der legede sammen. Han elskede hvor meget hun elskede Ghost. It was ment to be.
De kærlige øjne hun sendte ham ude i køkkenet, fik ham til at smelte endnu engang og han var tæt på, at tabe skumfiduserne ud over det hele. ”Skumfidusser får du så!” så snart skumfidusserne rørte kakaoen, smeltede de og han hældte derfor flere i. ”Det var rigtig dejligt, specielt efter en tur ude i regnen.” Han rakte hende kakaoen og lænede sig ellers op af køkkenbordet med sin egen i hånden. ”Hvad kunne du tænke dig at lave i aften og skal du tidligt op i morgen?”
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 4 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Aigemfarrel Ons Aug 23, 2017 8:29 pm

Det faktum af at Josh gik rundt i bar overkrop, fik Alex til at se en smule overrasket på ham. Hun havde ikke helt forventet at se ham i bar overkrop, hvilket sjovt nok gjorde hende en smule nervøs. Hun burde vel passe en smule på, så hun ikke kom til at overfalde ham. Ikke at hun ville overfalde ham, men det kunne snilt ske... på den anden side var de først lige begyndt at komme sammen, hvis hun gjorde noget, var hun måske en smule for tidligt ude. Hvilket gjorde hende en smule nervøs.
Deres stund på køkken bordet, havde bragt hende ud af balance. Så hvad nu hvis hun kom til at gøre det, hvad nu hvis hun ikke kunne holde igen alligevel? Hun rødmede og så kort på Ghost, for at tage Joshs overkrop fra hendes øjne.
Han havde nydt sit bad, hvilket bare fik hende til at smile stort til ham. "Indeed... Men mange tak for kakaoen." Hun tog glædeligt imod koppen, hvor hun pustede ned i den. "Jeg skal ikke op klokken 5 i morgen, skal først op klokken 8." Hun smilte stort til ham, hvor hun tog en lille slurk af kakaoen. "Jeg behøver ikke gå tidligt i seng, men hellere ikke for sent... Men jeg er hjemme klokken 21:30 i morgen, eller her hjemme." Hun smilte kærligt til ham. "Så du spiser bare uden mig, jeg bestiller nok et eller andet udefra." Hun sendte ham et kærligt smil, inden hun begav sig mod sofaen.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 4 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Josh Ons Aug 23, 2017 8:45 pm

I det hun sagde tak for kakaoen, nikkede han til hende med et kærligt smil og tog en forsigtig tår af sin egen. Så godt han nu kunne, forsøgte han ikke at brænde sin tunge. Imellem tiden stod han og betragtede hende og gik ellers med hen imod sofaen. ”Skønt, så kan vi sagtens nå at slappe og se en film, eller måske de nye episoder af game of thrones?” Spurgte han med en glød i sine brune øjne og satte sig ellers ned. ”Og okay, det bliver underligt at spise uden dig.” Han rakte kærligt tunge af hende og satte ellers kakaoen fra sig. ”Medmindre du selvfølgelig kunne tænke dig at lave noget andet end at se tv?”
Først nu gik det op for ham, at det kunne lyde helt forkert og igen kom han over på en boltgade, som han ikke skulle være i. Det ville være for tidligt at lægge op til noget, han ville bare skræmme hende væk og så alligevel. Når han kiggede på hende, fik han bare lyst til at trække hende ind til sig, kysse hende resten af aftenen.
For at komme ud af de tanker, tog han en tår af sin kakao, kun for at brænde sin tunge. Hurtigt stillede han den fra sig og tog sig til læben. ”Dang it… everytime..” klukkede han af sig selv.
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 4 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Aigemfarrel Ons Aug 23, 2017 8:59 pm

"Lad os se de nye episoder af game of thrones." Hun smilte kærligt til ham, mens hun satte sig ned i sofaen, så forsigtigt hun nu kunne, hun ville trods alt ikke spilde ud over sig selv. "Hvorfor underligt, så længe har jeg ikke været her endnu." Hun blinkede kort til ham, inden hun satte koppen på bordet. "Jeg vil gerne se tv, bare rolig. Plus jeg kan godt lide GOT, så det skal nok gå... Men jeg lover ikke at jeg ikke falder i søvn." Hun smilte kærligt til ham.
Hun havde ikke forstået hans ord som noget perverst, det kunne trods alt være at han bare ville snakke. Dog ønskede hun mest bare om at se en lille film eller en episode, hvor hun bare kunne ligge op af ham og nusse ham en smule. Samt det at ligge i hans arme gjorde hende nærmest glad, det var beskyttende for hende, som om hans store arme beskyttede hende. Hvilket fik hende til at rødme lidt. Gad vide om det var træls hvis hun gjorde det, altså lå op af ham, sad han godt hvis hun gjorde det?
Da han brændte sin tunge, så hun en smule bekymret op på ham. "Er du ok?" Hun lagde hovedet en smule på skrå, mens hun kærligt sendte ham et lille smil.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 4 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Josh Tors Aug 24, 2017 8:09 am

Det var ret kært at hun sagde hun ikke kunne love at falde i søvn. ”Det gør ikke noget hvis du falder i søvn, du kan bruge mig som en hovedpude og det bliver underligt… fordi jeg måske har lidt vænnet mig til at skulle lave mad til dig i denne uge,” klukkede han og lagde en arm om hende. Hun var dejlig varm. Her samlede han fjernbetjeningen op med sin anden hånd og gav sig til at lede efter HBO. De havde alt game of thrones. Han fik hurtigt sat den nye episode på og til det med den brændte tunge, havde han blot nikket til hende om, at han var okay.
I løbet af den lange episode, tjekkede han engang imellem til om Alex var faldet søvn. Hvis hun var, ville han lægge et tæppe om både hende og ham. Dog ville han fortsætte med at se episoden. Hvis ikke hun var faldet i søvn, ville han kysse hendes pande. ”Du siger bare til når du gerne vil i seng, episoden kan sagtens sættes på pause så..”
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 4 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Aigemfarrel Tors Aug 24, 2017 10:24 am

Hun klukkede blidt af hans ord. "Jeg skal nok bruge dig som en pude." Hun satte sig tættere på ham, hvor hun roligt lænede sig op imod ham. Roligt lagde hun sin hånd på hans lår, mens hun så mod tvet der langsomt tændte. "I see, men du burde ikke tænke over at lave mad til mig hele tiden... oh by the way, skal jeg ikke ligge mad penge, hvor meget skylder jeg dig?" Hun så op på ham, mens han fumlede en smule med fjernbetjeningen. Hendes hage blev lagt imod hans skulder, inden hun lagde hovedet ordentligt op af hans skulder igen.
Da han så ned på hende, var hun stadigvæk vågen. Hun gabte enkelte gange, hvilket var tydeligt, for hver eneste gang fjernede hun hånden fra hans lår, for at holde sig for munden. Hun gned sig en smule i øjnene, mens følelsen af hans varme sprede sig til hende. Dog ikke helt nok. "Vil du række mig tæppet." Lød det fra hende, hvor hun satte sig en smule op. Hvis han rakte hende tæppet, ville hun svinge det omkring sig selv og en smule omkring hans ben. "Det skal jeg nok." Lød det en smule træt fra hende.
Hun fjernede sig en smule fra ham, før hun trykkede på pause. "Kom her..." Lød det fra hende, hvor hun klappede hans ben. "Jeg sidder en smule dårligt, lig benene op på sofaen." Hvis han gjorde det, ville hun skubbe en smule til hans ben så de sprede sig og hun ville kravle hen og ligge sig imellem hans ben, på den måde kunne hun også ligge tæppet helt omkring ham, så de begge nu delte dyne. Hvor hun startede episoden igen.
Dog så snart som hun havde lagt sig og set en smule af episoden, faldt hun i søvn. Hun lå nu meget bedre, hvilket gjorde det nemmere for hende at falde i søvn. Det der måske kunne afsløre at hun var faldet i søvn, var hendes lidt tungere åndedræt, eller det at hun enkelte gange nussede sit hoved imod hans nøgne bryst, mens hendes hånd lå ud for hendes hoved.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 4 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Josh Tors Aug 24, 2017 12:44 pm

Han burde ikke tænke over at lave mad til hende hele tiden. Det viste han egentlig godt, men af en grund kunne han ikke lade være. Han elskede at lave mad til hende! Ikke at det gjorde ham noget at hun ikke spiste ved ham hver dag. ”Du skylder mig ikke noget, du kan give mad en anden dag.. så vil jeg sige vi står lige.” Han kiggede ned på hende og smilte varmt.
Han rakte hende tæppet og fortsatte ellers med at se tv. I det hun klappede hans ben, satte han sig som hun ønskede og blev ellers overrasket over, at tæppet nu også blev viklet om ham, samt at hun satte sig op af ham, imellem hans ben. Der gik nu ikke langtid før hun faldt i søvn. Han smilte svagt for sig selv og så ellers episoden færdig. Til sidst endte han dog med, at løfte Alex op i sine arme og gik ind for at ligge hende på sengen. Tidligt op eller ej, nu når hun alligevel sov, kunne han ligeså godt ligge hende derind.
Selv begyndte han nu at gå ud og gøre sig klar til at gå i seng. Tænderne blev børstet osv. Derefter gik han ind og tjekkede til om Alex var vågnet. Derudover så han ud af vinduet, bare for at tjekke om det stadig regnede. Til sidst lagde han sig i sengen og stirrede op i loftet. Af en eller anden grund, var han slet ikke træt. For at dræbe tiden, samlede han sin mobil op og stenede de forskellige ting der nu var der på, selvom det også hurtigt gik hen og blev kedeligt.
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 4 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Aigemfarrel Tors Aug 24, 2017 12:57 pm

Hun skulle bare give mad en anden dag, men han gav mad hele ugen. Var han overhovedet sikker på hvad han sagde ja til? Hun nikkede dog kun til hans ord, hvis det blev et problem kunne han altid sige til. Hun ønskede trods alt ikke at træde ham over tæerne, hun ønskede mere at han ville nyde at have hende på besøg og have lysten til at have hende på besøg i så lang tid. "Ok, men sig til hvis jeg skylder noget, du skal hellere ikke blive fattig af at have mig boende her i en uge." Hun smilte kærligt til ham, mens hun så mod tv'et.
Da hun blev løftet op i hans arme, krummede hun sig en smule sammen, hvor en lav mumlen undslap hendes læber. Hun nussede derefter hovedet imod hans bryst, mens hun kærligt lagde kinden imod den. Selv da han kom tilbage var hun endnu ikke vågnet, hun sov som en sten. Det var først efter noget tid, hvor han havde lagt på mobilen, at hun vågnede en smule op. "K...." Hun gabte kort, inden hun rykkede sig tættere på ham. "Kan du ikke sove?" Lød det lavt og trættende fra hende. Hun forstod godt at hun var faldet i søvn og derfor sikkert båret ind i seng af Josh.

Næste dag var Alex smuttet ud af døren, hvor hun først kom hjem til Josh klokken 23:00 Hun trådte ind, forventede en smule at han allerede sov. Denne gang var hun trods alt kommet meget sent hjem, en time og en halv for sent hjem. Hun sukkede dybt, inden hun tog skoene af og gik længere ind. Hun havde en pose med Mc donalds mad i sin højre hånd. Roligt gik hun hen til bordet, for at spise maden. Hun havde ellers håbet på at de ville snakke bare en smule sammen.
Hun lagde sig hen over bordet, hvor hun spiste en pomfrit langsomt og nærmest opgivende.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 4 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Josh Tors Aug 24, 2017 1:13 pm

Han blev skam ikke fattig af at Alex spiste hos ham en hel uge. Om hun havde været her eller ej, ville han have brugt de samme mængder penge på mad, da han trods alt puttede ting i fryseren og sådan. Så han kyssede blot blidt hendes pande.
Det at Alex pludselig vågnede op og lagde sig tættere på ham, overraskede ham en smule og han tabte derfor mobilen ned i sit hoved. ”Auch,” sagde han lavt og grinte derefter af sig selv. ”Nej, ikke rigtig.” Han lagde mobilen hen på natbordet og drejede om på siden, for at have fronten vendt imod hende. ”Undskyld hvis jeg vækkede dig,” Hans stemme var blid og rolig i det svage mørke rummet skabte. ”Det må have været en lang dag for dig.”

Josh var skam smuttet i seng, men han kunne ikke få et øje lukket, så da han hørte døren gå op, satte han sig op i sengen og Ghost var hurtig til at løbe ud af døren. ”Det må være Alex…” hviskede Josh tåget for sig selv, hvorpå han tjekkede klokken på sin mobil. ”Wow, hun er sent hjemme.”
Eftersom han ikke kunne sove alligevel, rejste han sig fra sengen og gik ud til hende. Duften af Mcdonalds mad havde allerede spredt sig i lejligheden.
”Hey,” sagde han så snart han trådte ind i køkkenet. Her satte han sig ved køkkenbordet, efter at han havde kysset hende meget kort. ”Det var sent du var hjemme… havde du overarbejde?” Han fjernede søvn fra sine øjne.
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 4 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Aigemfarrel Tors Aug 24, 2017 1:32 pm

Mobilen der faldt ned i Joshs hoved, fik Alex til at klukke en smule. Det var altid så komisk at se, når man så nogle være så opsat i deres mobil at de tabte den ned i hovedet, dette gjorde dog at hun vågnede en smule op. "Er du ok?" Lød det kærligt fra hende. hvor hun lagde armen under sit hoved. Han kunne altså ikke sove.
"Du skal ikke undskylde." Hun sendte ham et træt lille smil, mens hun kort gabte en enkelt gang. "Det har det skam, undskyld at jeg faldt i søvn på sofaen." Hun så op i hans mørke øjne, det var svært at se den brune farve, men hun kunne ane hans pupiller. "Var det ikke også en lang dag for dig selv?... Eller er det kun mig der har arbejdet røven ud af bukserne." Hun klukkede en smule over sine ord, inden hun lagde sig tættere på ham. "Noget jeg kan hjælpe dig med, jeg kan lave noget trættende varm mælk eller noget?" Hendes ord var en smule forførende, dog stadigvæk træt.

Da Ghost kom hen til hende, tyssede hun en smule på ham og klappede ham ellers på hovedet, mens hun gik hen ti bordet. Joshs skulle jo nødig vågne op. Da Josh sagde hey, løftede hun hovedet og drejede det imod lyden af hans stemme. Hun blev en smule overrasket over hans pludselige kys, dog ikke nok til at hun ikke kyssede igen. Hun sendte ham et træt smil, inden hun sukkede dybt.
"Nej... En eller anden idiot kørte ud af krydset og lige ind i mig, så jeg måtte vente til politiet kom og reperatøren, plus det var ham der overtrådte, hvilket betyder at jeg skulle kontakte mit selskab så han kunne betale for mine skader... Men bilen skulle til reparation, så jeg skal tage bussen i morgen.." Hun sukkede dybt, inden hun tog endnu en pomfrit. "Jeg ved ikke hvornår jeg får min bil tilbage, den kom til at se lidt slemt ud." Hun hev sin mobil frem, hvor hun fandt et billede frem af den, den var smadret i siden, så døren ikke kunne lukke og var blevet kørt ind i en af rællingerne, hvilket gjorde at det ene hjul var bøjet, så dekslerne under bilen var ødelagt. "Nogle personer burde ikke have kørekort." Hun sukkede dybt, inden hun tog en burger frem.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 4 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Josh Tors Aug 24, 2017 2:01 pm

Grinende kørte han hånden hen over det sted mobillen landede. ”Haha, ja, jeg er okay.. jeg blev bare overrasket, jeg troede du sov,” sagde han med en blid latter og så ellers på hende med et smil. ”Og du skal ikke undskylde, du havde jo sagt at du måske ville falde i søvn.”
Da hun sagde ja til, at hendes dag var lang, lagde han en arm om hende og kyssede igen hendes pande. ”Haha, jeg tror på du har arbejdet hårdt, og jo, jeg har skam arbejdet, men ikke ligeså hårdt som dig, det har været en lidt mere stille og rolig dag.”
Desværre til hans en smule perverse tanker, kunne han sagtens komme på noget der kunne gøre ham træt og det at hun spurgte med en forførende stemme, gjorde det ikke ligefrem nemmere for ham ikke at køre over i den boltgade. Men, i stedet for at sige noget, rystede han blidt på hovedet.
”Ellers tak, men måske et godnat kys vil kunne få mig til at sove?” spurgte han forførende og hviskende til hende, hvorpå han lænede sig ind i et kys.

Ghost gik blot hen for at blive nusset en smule, hvorpå han lagde sig ved hendes fødder, så snart hun havde sat sig for bordet.
Til Joshs skræk, havde hun ikke fået overarbejde, tvært imod var hun blevet udsat for et uheld. ”Er du uskadt?” hurtigt var han til at lægge en hånd på hendes skulder og ellers tjekke om der nu var noget sket med hende. ”Hvad med en læge? Fik de dig tjekke af en læge?”
Han var da glad for at høre, at det var ham der skulle betale for skaderne og ikke hende der skulle stå alene med dem. ”Jeg er glad for han skal betale for skaderne, men det med din bil…” Tænkende bankede han sig på underlæben. ”Hvad siger du til at jeg kører dig på arbejde og henter dig? Det vil jeg ikke have noget imod, selv hvis du skal tidligere op.” Varmt smil afslørede at han mente sine ord. ”Du siger bare til hvornår og hvor til du skal køres, det vil jeg med glæde gøre til du får din bil repareret.”
Da han så bilens skader spærrede han øjnene. ”Shit… der kunne være sket så meget med dig… hvor er jeg lettet du er uskadt..”
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 4 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Aigemfarrel Tors Aug 24, 2017 4:41 pm

Hun smilte kærligt til ham, mens hun lukkede øjnene roligt i igen. "Jeg sov, men lyset vækkede mig en smule, ikke at det er helt vild skarpt, men vågnede kort af det." Hun smilte kærligt til ham, inden hun åbnede øjnene igen, det var en smule tydeligt at hun var træt, selv den måde hun snakkede på var en smule træt. Hun nikkede roligt til ham, da han sagde at hun ikke skulle undskylde. Det var der vel ikke, hun havde selv sagt at hun ville falde i søvn.
Da han lagde en arm om hende, smilte hun kærligt til ham og lagde sig tættere og tættere på ham. Hun nussede hans bryst blidt, inden hun kyssede hans kraveben. Mmm... Hun skulle bare give ham et lille kys. Hun smilte ved tanken, hvilket fik hende til at køre en finger over hans læber. "Ok." Lød det lavt fra hende, mens hun langsomt bevægede sig tættere og tættere på hans læber, ind til de mødtes.
Roligt lod hun sin ene hånd kærtegne hans kindben, mens hun forsatte kysset en smule. Hun følte for at kysse ham en smule, hvilket ikke ville gøre så meget... Det var jo ikke fordi de ville falde ind i hinanden eller gribe ud efter sex, sådan var Josh ikke.. vel? Plus han vidste at hun var træt, så det ville næsten være et skud i tågen, hvis han forsøgte at ligge op til det.

Da han spurgte om hun var ok, nikkede hun og viftede en smule med en pomfrit. "Jeg har det fint, en smule ondt i nakken, men ellers er der ikke noget problem." Hun smilte kærligt til ham, hvor hun lagde den ene hånd mod hendes nakke, inden hun spiste en pomfrit. "Jeg sagde at jeg ikke havde tid til en læge, jeg ville være i problemer hvis jeg skulle stå med en læge regning. Plus hvis jeg var taget hjem, ville jeg bare være i problemer i morgen, da det tager tid. Hvem ved, måske jeg først ville være i problemer.... Du ved da jeg ville være på hospitalet og ikke kunne komme nogle steder hen, plus jeg skal op om fem timer igen." Hun sukkede endnu engang dybt, mens hun så op på ham. Hun havde fået et stort blåt mærke på nakken.
Da han tilbød at han kunne hente hende og køre hende på arbejde, lagde hun hovedet en smule på skrå. Hvilket fik hende til at ligge hovedet en smule på skrå, det gjorde ondt... hvorfor gjorde det ondt? Endnu engang lagde hun hånden imod hendes nakke. "Er du... sikker... det er meget du skal, plus jeg kan sagtens tage bussen hvis det endelig er?" Hun satte sig en smule op. "Plus jeg skal op klokken 5 i morgen, og i overmorgen skal jeg op klokken halv 5." Hun sukkede dybt. "Har du overhovedet tid til det?" Hendes stemme var kærlig, mens øjnene skreg af overraskelse. Hun havde virkelig ikke forventet at det ville være så nemt, eller at han ville gøre så meget for hende. De var et par, men det betød ikke at han skulle være hendes slave, eller gøre alt hvad hun bad om.
"Tja, jeg er også en smule overrasket. Men jeg har det fint... Jeg regnede bare med at spise også gå i seng." Hun smilte kærligt til ham, hvor hun sukkede blidt, mens hun spiste sin burger. "Hvordan gik din dag så?"
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 4 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Josh Tors Aug 24, 2017 5:20 pm

Josh smilte skævt og undskyldende til hende omkring det med telefonen.
Da deres læber ramte hinanden, rystede alt inde i ham og han følte bare for at trække hende ind til sig, mærke hende og som det dog irriterede ham! Han lagde dog blot en hånd på hendes kind i stedet, kyssede hende inderligt, men stadig roligt, så han ikke virkede så ivrig. Selv om han gerne ville mærke hende, så var hun træt og det var stadig for tidligt. Efter lidt tid, trak han væk fra hende og kyssede hendes pande, hvorpå han smilede kærligt til hende. ”Tak, jeg tror der er mulighed for at sove nu,” sagde han kærligt til hende.
Også selvvom det var en lille løgn, så burde han få noget søvn. Han kyssede kort hendes pande.

Han pustede lettet ud. Der var kun en smule med hendes nakke og det hun ikke havde råd til en læge, var vel forståeligt nok, men i det mindste kunne hun da lige få nakken tjekket. Ikke sandt? I stedet for at sige noget dog, nikkede han bare til hende og tog ellers kort en pomfrit fra hende, med et drillende smil på læben. ”Okay okay, men hvis den nakke, som du i øvrigt tager dig til hele tiden, bliver værre, så skal vi altså til læge og jeg skal nok betale, hvis det går hen og bliver helt galt.” Det var her han fik øje på det blå mærke. ”Din nakke skal i hvert fald have ro, du har et virkeligt stort blåt mærke der,” sagde han forsigtigt til hende og en anelse bekymret.
”Jeg har ikke noget imod at skulle op så tidligt, måske jeg bare kan få noget træning presset ind om morgenen, nu når jeg alligevel er en smule tidligere oppe,” sagde han til hende og fortsatte med at have et kærligt smil på læben. ”Så jeg vil hellere end gerne køre dig, okay?” Kort kørte han en hånd igennem sit hår. ”Men jeg tror du bliver nød til at tage bussen hjem engang imellem, jeg skal nok skrive når det er.”
Han rejste sig op for at gå hen og tage noget vand. ”Min dag har været okay, igen, der er ikke sket så meget… der var en smule om at nogen forsøgte at starte en brand, men vi nåede heldigvis at stoppe dem.” Roligt smilte han til hende og gik hen for at sætte sig igen.
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 4 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Aigemfarrel Tors Aug 24, 2017 5:43 pm

Hånden der blev lagt på hendes kind, gjorde hende nervøs. Der ville ikke ske noget, han var kærlig og meget rolig når det kom til stykket, på trods af at han gjorde kysset en smule inderligt. Hun lagde derfor sin ene hånd på hans bryst, mens hun kærligt lod ham føle hendes hånd presse en smule imod hans bryst.
Da han træk sig væk, smilte hun kærligt til ham, hvor hun lagde sig helt op af ham. Hun nussede sit hoved op af ham, hvor hun smilte og klukkede en smule af sin opførelse. "Godt så... Jeg håber du får noget søvn." Hun pressede sin barm en smule imod ham, mens hun langsomt faldt i søvn igen.

Da han tog hendes pomfrit, så hun overrasket op på ham og rakte kort tunge af ham. "Seriøst! Har du ikke spist i forvejen." Hun smilte kærligt til ham, mens hånden stadigvæk lå imod hendes nakke. Dog havde han godt opdaget at hun konstant tog sig til nakken. Hun havde håbet at han bare troede hun fjernede hår eller kløede sig i nakken. Hun sendte ham et lille smil. "Du opdagede det..." Hun sukkede blidt, mens hun roligt så op på ham. Så hun havde altså et blåt mærke, hun troede bare hun var en smule øm. "Jeg takker nej til at låne penge af dig. Hvis jeg gjorde det, ville jeg tage for meget fra dig. Det ville jeg ikke have det godt med... Jeg skal nok finde en måde at betale mine regninger, hvis det endelig er." Hun sukkede blidt, inden hun fjernede hånden fra nakken.
Han ville køre hende, hvilket var rart. Hun skulle nok klare det, især med ham ved sin side. "Tak." Lød det kærligt fra hende. "Hvis det er det du vil, så mange tak." Hun smilte kærligt til ham, hvor hun spiste sin burger en smule langsomt. Nakken gjorde godt nok ondt lige nu... Så meget at hun skar en smule tænder.
Hun lyttede til hans lille historie om sin dag, hvor hun roligt nikkede til hans ord. "Lyder intenst." Hun blinkede kort til ham. "Jeg har vidst nok ret tidligt fri i morgen, nok omkring klokken 17:20... Ville du kunne hente mig i midtbyen på det tidspunkt?" Hun smilte kærligt til ham. Hun kunne ligeså godt snakke om det lige nu med ham, i stedet for over en sms?
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 4 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Josh Tors Aug 24, 2017 8:03 pm

Hun håbede på at han fik noget søvn… hvis bare hun vidste, at det håbede han så inderligt også på at han gjorde. Roligt lukkede han sine øjne i og heldigvis gik der ikke langtid, før han var faldet i søvn og drømmeland opslugte ham.

Han grinte kærligt og spiste ellers pomfritten med velbehag. ”Jo, jo det har jeg skam, men min mad var ikke ligeså interessant som denne,” Han blinkede kækt til hende, men snuppede dog ikke flere pomfritter efter dette. ”Og ja, jeg opdagede det med din nakke, hvis den gør meget ondt i morgen, så tager du ikke på arbejde.. det er en ordre fra din bekymrede kæreste.” Det var med et bestemt, samt kærligt og drillende blik, at han så på hende. Han mente skam sine ord. Arbejdet vil alligevel ikke blive gjort underligt hvis hun tog afsted med sådan en nakke. For ikke at sige det ikke var godt for hende. Snakken om regningerne, fik ham til at sukke lavt. ”Ellers siger du bare til, det er ikke helt fair at vi skal betale så meget for at gå til lægen, måske vi skal flytte til Canada? Der er det trods alt gratis at gå til lægen.”
Det var nu slået fast at han skulle køre hende på arbejde. ”Det var da så lidt, jeg vil altid gerne hjælpe dig når det er.” Det varme smil han sendte hende kunne varme hele køkkenet op. ”Og ja, jeg kan sagtens hente dig i morgen på det tidspunkt.” Her drak han ellers resten af sit vand og så nysgerrigt på burgeren hun var ved at spise. ”Du spiser den langsomt… for at være ærlig, ligner det du er i smerte… er det helt galt med nakken eller smager burgeren så dårligt?”
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 4 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Aigemfarrel Tors Aug 24, 2017 8:43 pm

Hun klukkede blidt over hans ord. "Hvad fik du da at spise? Siden det kan gøre mc donalds så meget mere interessant. " Hun smilte kærligt til ham, inden hun sukkede blidt. "Jeg vil hellere have din mad, frem for dette." Hun viftede en smule med sin burger. Hun skubbede derefter sine pomfritter imod Josh, hvis han ville have flere skulle han bare tage nogle.
"Jeg skal nok lade vær med at tage på arbejde, hvis jeg har ondt i nakken i morgen." Hun tog endnu en bid af sin burger, mens hun ellers bare så op på ham. Ordet kæreste var nyt for hende, de var først lige begyndt at bruge det, så det virkede stadigvæk en smule underligt for hende, men på en underlig god måde. Det var rart at høre det ord, især fordi han virkede glad når han sagde det.
Hun viftede en smule med sin hånd. "Jeg har en opsparing, til sådanne ting, men jeg er enig... Hvis bare vi kunne få lov til at gå gratis til læge, ville det være nemmere." Hun sukkede blidt, inden hun tog en lille bid af burgeren. "Du spiser bare min pomfritter." Hun skubbede dem en smule imod ham. Hans varme smil, fik det til at blusse op i hende. Hun rødmede endda en smule, da hun trods alt blev en underlig form for varm indeni.
Han ville sagtens kunne hente hende, hvilket fik hende til at smile varmt til ham. "Det er jeg glad for... Mange tak, jeg skal nok give penge til benzin." Hun smilte kærligt til ham, da han pludselig snakkede om smerterne. "Nakken gør ret ondt... Plus jeg har ondt i hovedet, burgeren smager fint, men jeg får ondt i hovedet af at spise den." Hun sukkede dybt, inden hun tog endnu en bid af hendes burger. "Men det skal nok gå, jeg skal nok bare sove lidt også er det så godt som ny, det er sikkert også bare slaget der gør ondt." Hun smilte kærligt til ham, inden hun rejste sig fra bordet. Hun havde knap nok spist sin burger, men af en grund havde hun ikke lyst til at spise mere af den. "Jeg går i seng... Vil du have resten." Det blev sagt en smule drillende fra hende.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 4 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Josh Søn Aug 27, 2017 2:54 pm

Han smilte kærligt over at hun hellere ville have hans mad end Mcdonalds. ”Awh tak skat, men nu smigrer du mig bare alt for meget,” sagde han drillende og tog ellers en pomfrit mere. ”Jeg fik bare lidt spidskål med kylling, jeg var for doven til at lave noget andet.” Igen snuppede han en pomfrit. I realiteten ville han gerne tabe sig en smule, bare så han kunne følge sig en smule mere tryg når Alex engang skulle se ham meget uden tøj på, derfor havde han prøvet at lave noget med kål også selvom han meget heller ville have det han spiste af lige nu. Hvilket han burde stoppe. Den tanke fik ham til at stoppe kort, hvorpå han så ned på pomfritterne igen.
Nah… en anden gang, tænkte han for sig selv og snuppede en til.
Da hun sagde at hun nok skulle lade være med at gå på arbejde, hvis nakken gjorde ondt, nikkede han tilfredst og tog igen endnu en pomfrit. ”Tak,” sagde han til det med pomfritterne. ”Og ja, det ville være meget nemmere, hvis det bare var gratis ligesom Canada.”
Han smilte til hende. ”Tak, det ser vi bare på når du engang har fået din bil igen,” svarede han til det med benzinen. Hendes kærlige smil varmede alt inde i ham.
Da hun spurgte om han ville have resten af burgeren, rystede han på hovedet og smilte drillende til hende. ”Nej, jeg smutter i seng med dig.” Han strakte sig kort og gik ellers ind mod værelset, hvor han her kiggede på klokken en sidste gang, inden han lagde sig i sengen. ”Jeg håber din nakke har det bedre i morgen, men du vækker mig bare op når du skal køres, så skal jeg nok vågne,” sagde han højt til hende inde fra værelset af, da han regnede med at hun var ude på badeværelset og gøre sig klar til at sove.
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 4 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Aigemfarrel Søn Aug 27, 2017 3:22 pm

Hun viftede kort med hånden. "Du har brug for det." Lød det drillende fra hende, mens han fortalte hvad han havde fået, spiste hun nogle pomfritter. "Lyder lidt kedeligt, men kylling er nu meget godt." Hun smilte kærligt til ham. "Hvorfor spise sådan noget, det er da lidt kedeligt er det ikke?" Hun lagde hovedet kort på skrå, hvilket hun fortrød igen, inden hun lagde en hånd på nakken igen.
Hun nikkede til at det ville være rart, hvis det bare var gratis at gå til læge. Hun sukkede blidt, inden hun tog en lille bid af burgeren. "Det ville være rart, måske man skulle rejse til Canada og sige at skaden er skedt der, så er det gratis så vidt jeg ved." Lød det kækt fra hende, mens hun tog sig en smule til nakken igen. Det gjorde ret ondt, bare at dreje hovedet en smule, var faktisk ret smertefuldt.
Han ville i seng på samme tid som hende, det var vel meget rart, klokken var trods alt mange. Hun sukkede kærligt, inden hun sendte ham et kærligt smil. "Så vil jeg lige børste tænder først." Hun blinkede kort til ham, inden hun gik ud og børstede sine tænder samt skiftede tøj. Da hun dog kom tilbage til værelset, kunne man bedre se at hun havde fået nogle blå mærker her og der, på benene og armene.
"Jeg håber også at det går bedre i morgen." Lød det lavt fra hende, hvor hun roligt lagde sig i sengen, med ømme muskler. Hun lagde sig om på siden, men måtte igen ligge sig på ryggen. Gud hvor var det smerte fuldt. "Jeg skal nok vække dig, hvis det er." Hun satte sig kort op, hvor hun trak hans arm ud og derefter lagde sig ned, så hun lå på hans arm. Den måde støttede hans arm hendes nakke og hun kunne ligge tæt op af ham, det var en win win situation! Hun smilte kærligt til ham, hvor hun ellers lagde øjnene i.

Næste dag, vækkede hun ham ikke, hun havde smerter og derfor valgt at hun ikke tog på arbejde. Det gjorde ondt, hun ville ikke kunne holde til at arbejde, hvilket hun havde ringet til arbejdet og sagt. Mc donalds virkede ok med det, mens det andet sted virkede mere og mindre irriteret over hun ikke kom og først sagde det på dagen.
Dog var hun oppe allerede klokken 6, hvor hun efter en time vækkede Josh. "Josh... vågn op..." Hun nussede kort hans kind. Hvis han vågnede, ville hun sidde på senge kanten og smile til ham. "Jeg har bestitl tid ved lægen... vil du køre mig derhen." Lød det kærligt fra hende, med en lav tone.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 4 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Josh Søn Aug 27, 2017 4:50 pm

Han grinte kærligt og kyssede hendes pande. ”Jo, det var en smule kedeligt, men jeg var for doven til at lave noget andet og dette var sundt og hurtigt.” Da hun igen lagde en hånd på nakken, smilte han skævt, da bekymringen var begyndt at vokse inde i ham. Den nakke lå til at blive værre og værre.
”Haha, det var en god ide, lad os tage til Canada,” sagde han og blinkede til hende. Selvom hun sad og jokede omkring det, kunne han stadig se på hende at det gjorde ondt og det sikkert ikke bare var et par slag.
Da hun kom ind og lagde sig i sengen, gjorde han klar til at hun skulle ligge sig op af ham og det gjorde hun skam også, efter at hun havde indrettet sig en smule. Han kyssede igen hendes pande, hvorpå han hviskede godnat til hende. ”Dine blå mærker bekymre mig, så jeg håber virkelig at du har det bedre i morgen.”

Josh åbnede øjnene svagt. Da han vågnede var Alexs dejlige smil det første han så, dog var hendes ord ikke det mest betryggende. Lægen? Hendes smerter var altså blevet værre. Han satte sig op og gned sig i øjnene. ”Hey… ja.. sure…” Her svang han benene over sengekanten og gav sig tumlende til at lede efter noget tøj at tage på. ”Det blev ikke bedre huh? Please ikke sig at smerterne er blevet værre.” Han gik hen til hende, imens han var i gang med at knappe sin skjorte, hvorpå han kyssede hende blidt på læberne. ”Jeg skynder mig, har vi meget travlt eller? Fordi så snupper vi bare noget mad efter du har været til lægen, måske nogen smertestillende?” Han kiggede hen på hende og var ved at vælte, da hoppende forsøgte at komme ned i sine bukser. ”Beklager, jeg er ik så gode i situationer som disse..”
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 4 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Aigemfarrel Søn Aug 27, 2017 5:16 pm

Da han sagde at det var sundt, så hun ned i bordet. "Jeg ikke så sund lige nu... Jeg burde træne i morgen..." Hun smilte kærligt til ham, mens hånden hvilede en smule på hendes nakke.
"En lille tur på 8 timer, bare for at tage til Canadas læge." Hun lagde hånden på bordet igen, hvor hun blidt smilte til ham. "Men selv hvis du mener det, ville jeg hade at være i en bil i så lang tid. Det ok når man bare lige skal på ferie, men frem og tilbage, ellers tak." Hun blinkede kort til ham, inden hun lagde burgeren fra sig.
Da hun lå op af ham, kunne hun ikke andet end at smile over hans kys på panden og blide hvisken. "Det skal nok gå, hvis det er skidt i morgen, ringer jeg til lægen... hvis det giver dig mere ro i maven." Hun smilte kækt til ham, inden hun nussede hans bryst blidt.

Hun rykkede sig en smule, så han kunne komme ud af sengen. Hun smilte kærligt til ham, hvor hun rejste sig rolig op igen. Hun lagde endnu engang hånden på hendes nakke igen, pokkers tag den smerte! "De er blevet værre, jeg kan næsten ikke dreje hovedet nu." Hun sagde det roligt, inden hun sendte ham et beroligende smil, han skulle helst ikke blive nervøs eller bekymret. Da han kyssede hende, trak hun hurtigt væk igen. Endnu engang lagde hun en hånd på nakken, hvor et smertefuldt udtryk kort sprede sig på hendes ansigt. Det at hun skulle ligge hovedet tilbage, gjorde også ondt, især nu når han var så høj. "Undskyld, det ikke fordi jeg ikke vil kysse dig." Lød det lavt fra hende.
Da han spurgte om de havde travlt, ville hun have rystet på hovedet, men måtte endnu engang mindes om smerten. "arh... Nej.. Vi har ikke voldsomt travlt... jeg skal være der klokken 7, så vi har en time." Lød det lavt fra hende, hvor hun sendte ham et blidt smil. "Bare slap af... du behøver ikke skynde dig, men jeg er ikke så sulten lige nu." Hun smilte kærligt til ham, hvor hun lagde en hånd på hans bryst, for at støtte ham en smule. "Nu ved jeg hvordan du er i små situationer, mind mig om ikke at blive gravid." Lød det drillende fra hende, inden hun så ned på Ghost. Det at se ned gjorde ikke så op, men i det hun så ville rette hovedet op igen, var hun som låst fast igen. Fucking smerter!
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 4 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Josh Søn Aug 27, 2017 5:49 pm

Han fortrød hurtigt kommentaren om at det var sundt, eftersom det ikke var for at stikke til Mcdonalds maden. Dog så snart hun nævnte træningen, rystede han på hovedet, da det ikke kunne komme på talefod, siden hun var skadet. ”Nej, det burde du ikke. Ikke med den nakke.” Han smilte kærligt til hende.
”Ellers siger du bare til, jeg vil hellere end gerne køre dig til Canada,” sagde han og blinkede til hende. Derefter faldt de ellers bare i søvn i hinandens arme. Heldigvis for Alex, bevægede Josh sig ikke så meget i løbet af natten, så hun kunne blive liggende på den måde hun nu gjorde.

Det var blevet værre… Det gjorde ham bare mere bekymret. For ikke at sige, at hun slet ikke kunne kysse ham. For at lette stemningen en smule, lavede han en gispende lyd. ”Der skal med det samme gøres noget ved, jeg kan ikke have at jeg ikke kan kysse dig, den nakke skal repareres!” Han blinkede til hende og fik ellers bukserne stille og roligt på, eftersom han fandt ud af de ikke havde travlt. Da hun sagde, at hun ikke skulle minde ham om at blive gravid, grinte han bare klukkende og så op på hende. ”Ahh, i get your point og okay, så venter vi bare med maden, vil du have noget at drikke med eller noget i den stil i stedet?”
Da han havde fået sit tøj på, gik han ud i køkkenet og gav ellers Ghost noget mad. Det var heldigt at han ikke skulle arbejde de næste to dage, så han kunne køre hende af sted, hvis hun nu skulle til lægen igen. Her snuppede han ellers en kop kaffe og lavede også en til Alex, hvis hun gerne vil have en.
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 4 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Aigemfarrel Søn Aug 27, 2017 8:07 pm

Hun måtte ikke træne for ham, det var nok første gang en fyr havde sagt det til hende. Hun klukkede blidt over hans ord, hvor hun viftede med en pomfrit igen. "Jeg træner dog ikke nu, men senere kunne jeg da sikkert træne, du ved bare et par timer i morgen." Hun blinkede kort til ham, inden hun spiste pomfritten. Da han jokende sagde at han ville køre til Canada for hende, smilte hun bare til Josh, inden hun sendte ham et kærligt smil og langsomt spiste pomfritten.

Hans drillende, dog opmuntrende ord, fik hende til at grine kærligt. "Helt enig." Lød det kærligt fra hende, inden hun så sig en smule omkring. Hun skulle vel gøre sig klar, selvom hun ikke rigtig havde lyst. Hun kunne vel bare gå i sin panda trøje også tage et par lange bukser på? Havde hun overhovedet lange bukser? "Tror du jeg kan smutte i mit nattøj, eller ville det være dumt? Jeg føler bare ikke for at tage tøj på." Det sidste blev sagt en smule drillende til ham, hvor hun roligt lagde sin hånd på hans bryst.

Da han snakkede om at de kunne tage noget at drikke og at han nok ikke skulle have et barn med hende, klukkede hun kærligt og viftede med hånden. "Jeg har lidt taget hvad jeg behøvede, så du spiser eller drikker bare hvad du vil, jeg kan sagtens vente." Hun sendte ham et kærligt lille smil, mens hun ellers fulgte rundt efter ham. Hun ønskede lidt at komme afsted så hurtigt som muligt, men af en eller anden grund ville hun hellere ikke skynde på ham.
"Du kan bare sætte mig af ved hospitalet også skal jeg nok selv gå ind, så du ikke misser nogle dage på arbejdet." Hun smilte kærligt til ham, han skulle vel arbejde. Det gik ikke at hun var grunden til hans fravær. Dog i det han havde lavet en kop kaffe til hende, tog hun dog imod den og hælde en smule sukker i den. "Tak." Lød det lavt fra hende, mens hun rørte rundt i den.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 4 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Josh Søn Aug 27, 2017 8:48 pm

Han klukkede af hende og rystede derefter på hovedet. ”Fokusere du nu hellere på at få noget søvn og se om smerterne bliver bedre, i stedet for træning lige nu. Din smukke krop ryger ingen veje, bare rolig.” Han prikkede hende drillende på næsen, inden han gik forbi hende, for at smutte ind i seng.

Da hun spurgte om hun kunne smutte i sit nattøj, smilte han og gik hen for at kysse hendes pande. ”Du kan have lige hvad du vil på og du vil stadig se godt ud,” hviskede han kærligt til hende og gik ellers forbi hende, for at gå ud i køkkenet. Han rakte hende kaffen og lyttede ellers til hvad hun nu havde at sige.
”Nej nej, jeg tager skam med ind, jeg skal ikke arbejde i dag og i morgen, så jeg har god tid,” sagde han og tog en tår af sin kaffe. ”Så du skal ikke bekymre dig om at gå ind alene, så kan jeg også passe på dig i dag og i morgen, være din doktor.” Han smilte varmt til hende og tog ellers endnu en tår af kaffen..
Da den var drukket, stillede han koppen fra sig og gjorde ellers et nik imod døren, hvis hun også var færdig med sin. ”Skal vi komme af sted?” spurgte han så roligt som muligt.
På vejen til hospitalet, satte han en smule musik på for at lette stemningen en smule. Da de endelig kom derhen, fulgte han med hende ind og lyttede ellers til hvad lægerne havde at sige, samt hvad der kunne gøres for at det blev en smule bedre.
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 4 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Aigemfarrel Søn Aug 27, 2017 9:26 pm

Hendes smukke krop, han var sød. "Smukke krop, you wish... Du har ikke engang set den endnu." Hun smilte stort til ham, inden hun gik hen i sengen.

Hans ord var søde, de fik det hele til at rulle rundt i hendes mave. Hun smilte kærligt til ham, da han kyssede hendes pande. "Er du sikker, shortsene er meget korte." Lød det drillende fra hende, inden hun tog fat i hans hånd og kyssede den kort. Det var alt hun kunne gøre, for at kysse ham. Så det måtte gå an lige nu i hvert fald.
Han skulle ikke arbejde, så hun behøvede altså ikke at sende ham væk? Hun så en smule overrasket på ham, hvor hun sendte ham et varmt smil. "Det jeg faktisk glad for... Men alligevel, så forventer jeg ikke at du tager med ind." Hendes kærlige stemme fik hende til at grine kort. "Jeg er dog glad for at du tager med... Men jeg finder det en smule akavet hvis jeg fejler et eller andet... Eller hvordan skal jeg sige det, jeg finder det pinligt hvis det kommer til at gøre mega ondt og jeg så ikke kan holde min parade oppe, så er det ok at du forbliver udenfor døren." Hun smilte kærligt til ham. Hun ville bare helst have at han ventede udenfor, hvis det altså ikke gjorde ham alt for meget.
Hun drak kaffen en smule langsomt, selvom Josh vrikede en smule anspændt og ønskede at de skulle afsted. Hun sippede en smule af kaffen, hvor hun gik lidt tættere på ham, mens hun sippede af kaffen. "Jeg er næsten færdig." Lød det fra hende, inden hun gik hen og satte koppen fra sig. "Ok, jeg klar." Lød det kærligt fra hende, hvor hun tog sin jakke på. Endnu engang virkede det som om hun ikke havde noget på inden under, da hun åbnede døren, havde hun endnu engang en hånd på hendes nakke.
Da de kom til hospitalet, måtte de vente i en time ekstra før de kunne komme ind til lægen.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 4 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Josh Søn Aug 27, 2017 10:02 pm

Han havde ikke engang set den endnu… Da hun sagde det, kiggede han kort hypnotiseret efter hende og bed sig forsigtigt i underlæben. Han havde set den i badetøj og bare tanken om den nøgen, gjorde ham nysgerrig og varm indeni. Hurtigt rystede han det væk. Tankerne skulle på plads!

Da hun kyssede hans hånd, smilte han så varmt og forelsket til hende. ”De er ikke så korte som nogen af dine kjoler er,” sagde han drillende til hende og kyssede ellers hendes pande endnu engang.
Så, hun ønskede altså ikke at han skulle komme med ind? Men, han kunne da hjælpe, kunne han ikke? På den anden side, hvis det var det hun havde det bedst med. ”Okay, men hvis du skulle skifte mening, så husk at jeg sidder lige udenfor, så du bare kan hente mig,” sagde han til hende.
Han ville gerne med ind… men hey, hvis hun ikke ønskede det. Så var det altså sådan at det var.
Så da de endelig kom derhen, ventede han en smule utålmodigt udenfor, hvor han her stirrede på sin mobil en smule. Kiggede sine billeder igennem, eftersom Alex havde fået sendt ham de billeder af dem sammen.
Han smilte af dem, hvor en af dem blev hans baggrund og da han var færdig med det, så han rundt og lå mærke til en ung mor, der sad med en lille baby, der heldigvis bare lå og sov. Han smilte ved synet og så ellers hen imod døren Alex forsvandt ind bag igen. Han håbede på at hun var okay..
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 4 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Aigemfarrel Man Aug 28, 2017 2:32 pm

Hans varme smil, fik hendes kinder til at blusse en smule op. Han virkede nærmest helt drømmende, i det han begyndte at se ned på hende. Var det den effekt hun havde på ham? Eller var det fordi han fandt det sødt at hun kyssede hans hånd? Hun sendte ham et kærligt lille smil, mens hun så op på ham. "Hvad skal det betyde? Hvilke kjoler har jeg haft på, som var så korte." Det blev sagt med en drillende tone, så han forstod at hun ikke mente det på en sur måde. Da det var ok at han drillede hende på den måde.
"Ja ja, jeg husker det. Men det gør vel ikke noget, jeg ønsker virkelig ikke at sætte en dårlig fod ned... Så du er sikker på at det er ok at du ikke kommer med ind? Jeg finder det en smule ydmygende at skulle tage til læge." Hun så en smule trist ned i gulvet. Hun ønskede ikke at han skulle blive sur eller irriteret på hende, bare fordi hun gerne selv ville ind til lægen. Han kunne trods alt føle at det så var spild af tid at køre hende, hvis han ikke kunne komme med ind og se hende blive tjekket af lægen.
Da hun kom indenfor, tog det en halv time før hun kom udenfor igen. Hun havde fået forbinding omkring halsen, hvor hun havde fået en bøtte med piller af lægen. Roligt gik hun hen til Josh, hvor hun sendte ham et lille smil. Folks blikke fulgte hende en smule, sikkert fordi det så ud som om hun ikke havde tøj inden under jakken. "Jeg skal lige betale inden vi går igen..." Hun sendte ham et lille smil, inden hun gik hen for at betale. Det var knap så dyrt som hun havde forventede det ville blive, men de penge blev alligevel mistet, plus hun skulle betale for en smule af reparationen af bilen. Et dybt suk slap hendes læber, i det hun fik kvitteringen.
Hun vende derefter fronten imod Josh, hvor hun tog fat i hans arm. "Skal vi købe rundstykker, eller fransbrød til morgenmad?" Lød det kærligt fra hende, hvor hun sendte ham et beroligende smil.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 4 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Josh Tirs Aug 29, 2017 8:56 pm

Det var tydeligt at se i hendes brune øjne, at hun vidste han drillede hende en smule med de kjoler hun nu ejede, der sagtens kunne afsløre en smule numse hvis hun bukkede sig forover. ”Du ved udmærket godt hvilke kjoler jeg snakker om,” sagde han til hende og blinkede. ”Og ja, jeg er sikker på det er i orden jeg ikke kommer med ind.” Da hun så ned i jorden, løftede han hendes hage op og tvang hende til at se ham i øjnene. ”Jeg forstår dig godt, men du skal bare vide at jeg aldrig vil se anderledes på dig, lige meget hvad, så du skal aldrig føle dig utilpas i nærheden af mig.”
Da hun kom ud til ham, rejste han sig fra stolen og smilte varmt til hende. Han fulgte ellers med hende hen for at betale. ”Hvad sagde de til dig? Nogen ting du kunne gøre for at det blev bedre osv.”
Han smilte venligt til damen bag kassen, før de smuttede væk derfra. Hospitaler havde altid en underlig wipe over sig, det var ikke til at forklare. ”Ja, lad os det, det kunne være lækkert,” svarede han til det med brødet, hvorpå han tog hendes hånd i sin og kyssede den kort. ”Indtil du er i stand til at kysse mig, er din hånd det jeg kysser.” Han blinkede til hende og fortsætte ellers med at gå med hende.
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 4 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Aigemfarrel Tirs Aug 29, 2017 9:25 pm

Hun daskede kort til ham, hvor hun kærligt grinte. "Seriøst.. be careful, ellers tager jeg dem ikke på alligevel." Lød det drillende fra hende. Han havde det fint med at han ikke kom med ind, det håbedede hun virkelig. Hun ønskede virkelig at han var ok med det, hvilket betød at det var fint... Hun skulle stole på ham, hun sendte ham et lille smil, da han løftede hendes hage og fik hende til at se ind i hans smukke funklende brune øjne. Hun forsvandt en smule væk i hans brune øjne.
Hun skulle bare lade sig være tilpas i hans nærvær, hun skulle føle sig behagelig ved ham. Hun elskede hans ord. "Du kær." Lød det lavt fra hende, inden hun trak ham en smule til sig, for at trække sig ned til hende. Hun kyssede ham en smule langsomt, hvor hun kærligt sendte ham et lille smil bag efter, hvor hun bed sig forførende i læben.

Da de dog kom ud snakkede han allerede om at han ville vide om hvad de havde sagt. "De sagde jeg skulle holde den i ro og at jeg skal sove med støtte på nakken, men ellers skal det nok gå... Noget havde bare sat sig fast og det fik han rykket ud igen, så nu kan jeg bevæge min nakke, det gør stadigvæk ondt, men jeg kan bevæge den." Hun smilte kærligt til ham, mens hun puttede kvitteringen ned i sin pung.
Da han kyssede hendes hånd, lyste hun en smule over sig. Han var sød, sød som sukker. "Jeg kan sagtens kysse dig, hvis det er." Lød det drillende fra hende, mens hans læber fjernede sig fra hendes hånd. "Men det kræver lidt at du bøjer i knæene en smule." Lød det kækt fra hende, inden hun gik tættere på ham. "Så brød og måske noget ost?" Lød det kærligt fra hende, mens hun blidt så ind i hans brune øjne.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 4 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Josh Søn Sep 24, 2017 2:39 pm

Hun skulle bare holde nakken i ro, samt sove med en støtte, for ikke at sige de fik rykket nakken på plads. Han så ned på hende og smilte kærligt. ”Det er godt du kan rykke rundt på din nakke nu.” Han tog hendes hånd i sin. Kommentaren om at de stadig kun kysse, hvis bare han gik ned i knæ, fik ham til at klukke kærligt. ”Det lyder godt og det har jeg nu ikke så meget imod.” Han blinkede til hende.
Her satte de sig ellers ind i bilen, hvor han kørte hen til den nærmeste bager, så de kunne skaffe et franskbrød og noget ost. Da de kom ind i bageren, duftede der bare så fantastisk og han måtte indrømme at han blev noget så fristet af alle kagerne.
”Ser du det samme som jeg gør? Alle de kager… hvad siger du, skal vi snuppe en?” spurgte han hende og gav hende nærmest bedende øjne. ”Vi er nok nød til at finde osten i brugsen ved siden af.” Her fortsatte han ellers med at betragte kagerne. ”Hvilken en af dem kunne du tænke dig?”
Pigen bag kassen smilte kærligt af Josh, hvis nysgerrige øjne betragtede kagerne. Han kunne virkelig ikke bestemme sig. De så alle så gode ud!
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 4 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Aigemfarrel Søn Sep 24, 2017 2:53 pm

Da han tog fat i hendes hånd, smilte hun ved følelsen af hans hånd i hendes. Den var stor og ro, det var en smule underligt og maskulint, men på en dejlig måde. Han gik dog ikke helt fat i hendes kommentar om at hun ville have at han skulle kysse hende, men det skete ikke, i stedet satte de sig i bilen igen.
Da de kom til en af bagerne, gik hun med ind, for at vælge et af fransbrødende. Dog fristede kagerne Josh, hvilket hun måtte indrømme også fristede hende. Hun smilte blidt over hans ord. "Sure." Hvem kunne sige nej til de tiggende øjne, der bare skreg at han ville have noget kage. "Skal vi tage othello lagkage? Det ret godt." Lød det kærligt fra hende. "Eller har du en kage du hellere vil høre?" Hun smilte kærligt til ham. Hun adskilte kort sine læber, hvor hun gik hen til køleren. "De har ost her, så det skal du ikke tænke på... Men hvis der er en anden kage du hellere vil have, så tag den, jeg er ligeglad med hvilken kage det er." Hun smilte blidt til ham, hvor hun tog en af ostene, det var godt nok ost der allerede var skåret ud, men det var fint. Hun gik hen ved hans side, inden hun satte osten på skranken, tog hun fat i hans ærme.
Tøsen der smilte af Josh, irriterede hende. Hun behøvede ikke at smile til hendes fyr. "Vælg en, jeg skal nok betale." Lød det kærligt fra hende, hvor hun så på Josh.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 4 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Josh Søn Sep 24, 2017 3:14 pm

Da hun sagde ja til kage, smilte han kærligt til hende og så ellers efter hende, da hun gik hen for at finde noget ost. ”Den havde jeg slet ikke set, typisk… når jeg kommer en i en bager har jeg stort set kun øje for kagerne.” Han grinte af sig selv. I det hun nævnte en othello lagkage, rumlede hans mave tilfreds. ”En othello lagkage det bliver så.” Han så hen på pigen bag kassen og smilte venligt til hende. ”Vi vil også gerne bede om en othello lagkage tak.”
Pigen sendte ham et stort smil. ”Så gerne.” Her tog hun ellers en handske på og fiskede en af othellolagkagerne til dem. Josh kyssede blidt Alex på toppen af hovedet og begyndte ellers at tage sit kort frem. ”I så fald betaler jeg for brødet og osten.” Pigen gjorde kagen klar til dem og Josh tog sit kort i maskinen.
Da alle tingene var købt og betalt, sagde han pænt farvel til pigen og gik ellers ud i bilen igen. ”Skal vi bare køre hjem til mig eller vil du hjem til dig selv?” Han smilte kærligt til hende og tog sele på. ”Lige meget hvad, så bliver det godt med noget at spise.”
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 4 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Aigemfarrel Søn Sep 24, 2017 3:40 pm

Hun klukkede en smule over hans uopmærksomhed. "Så er det godt at jeg opdagede det." Hun blinkede kækt til ham. "Jeg havde nok ikke opdaget kagerne hvis jeg var taget af sted alene." Hun smilte stort til ham. Han ville betale for brødet så, hun rystede kort på hovedet, hvor hun bare sukkede og lagde en hånd på sin nakke. "Fint." Lød det kærligt fra hende, inden hun hev sit eget kort frem, hvor hun så betalte for kagen.
"Jeg vil bare gerne hjem til dig, jeg orker ikke rodet der hjemme lige nu." Hun satte sig ind i bilen, hvor hun ellers sad med alle madvarene. "Hvad siger du, ville du da gerne hjem til mig, eller hvad?" Lød det kærligt fra hende.
Da de kom hjem til ham, valgte hun hurtigt at pakke maden ud. Hun fandt tingene frem, tallerknerne, skeer og knive. Hun spiste maden med velbehag, mens hun enkelte gange tog et lille stykke kage. "Oh... Jeg må nok hellere lige skrive til Sal." Lød det kort fra hende, inden hun hev mobilen frem og skrev til Sal at hun var ok, men havde været ude for et bil uheld. Hun havde også været til læge og var sammen med Josh, så hun skulle ikke tænke over det.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 4 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Josh Tirs Sep 26, 2017 8:26 pm

Hun orkede ikke rodet hjemme ved hende selv lige nu… På en underlig måde, kunne han ikke forestille sig at der var særlig rodet ved hende, da hun virkede som en meget organiseret pige. ”I så fald, så lad os tage hjem til mig, så må du invitere mig over en anden dag, hvor du ikke føler der er rodet.” her blinkede han til hende og startede ellers bilen. ”Så kan jeg også møde din roommate en af dagene.”
Der varede ikke længe, før de var hjemme og nu sad ved bordet, med munden fyldt med fransbrød og ost. Hans spiste det selv med velbehag og nikkede bare med et kærligt smil, i det hun sagde at hun hellere måtte skrive til Sal. Engang imellem tog han et stykke af kagen og nød følelsen af chokolade på tungen.
”Mmmm, det var et godt valg, den smager virkelig godt!” sagde han til hende og spiste ellers videre. ”Så… hvad kan vi mon finde på i dag, nu når vi trods alt skal passe på din nakke..” Han bankede sig kort tænkende på læben med sin gaffel.
Efter Alex havde skrevet til Sal, fik hun da en lang besked tilbage om, hvorfor havde hun ikke skrevet til hende, var hun skør og var hun sikker på at Josh var fornuftig nok til at passe på hende, selvom han var brandmand. Det var tydeligt, selv på sms, at fornemme Sals bekymring overfor Alex.
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 4 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Aigemfarrel Tirs Sep 26, 2017 8:40 pm

Alex klukkede en smule over hans ord. "Ja, det lyder som en god ide." Hun smilte kærligt til ham, hvor hun roligt sad med sine hænder i hendes skød, mens de sad i bilen. "Ja, hun er meget rar, en smule bask, men rar. " Hun blinkede kærligt til ham, mens hun lyttede til radioen der tændte i samme øjeblik Josh startede bilen.
Alex spiste skam med velbehag af maden i det de fik det på bordet. Hun nød hver eneste bid af brødet og smagen af osten var nu også meget rar, hun så på ham og ned på mobilen, inden hun fik sendt beskeden og lagde mobilen væk igen. "Noget du så har lyst til at lave i dag?" Lød det kærligt fra hende, mens hun tog en lille bid af brødet, hvor han allerede var i gang med kagen. Hun klukkede kærligt over hans nærmest lysende øjne, i det han sagde at kagen var god.
"Har du ikke smagt det før?" Lød det kærligt fra hende, mens hun så op i de brune øjne han bar. Hun tog selv et lille stykke af kagen, hvor hun spiste det med en ske, for ikke at gratte sig selv helt ind. Hun nød smagen af chokolade, mens kagen var så dejlig blød, den smeltede med det samme på tungen.
Den pludselig besked der kom, var skam forventet, men hun så kort spørgende på Josh, om hun måtte tjekke den. Hvis han tillod det, ville hun tjekke og svare den, ellers ville hun vente på at de var færdige med maden også ville hun svare Sal.
Hun beskrev bare at Josh havde fint styr på det og at hun tog den med ro, så der skulle ikke være nogen grund til bekymring. Hun skulle bare være rolig og holde nakken med ro, hvilket skulle være nemt, da hun trods alt ikke havde sex med Josh. Så der var ikke noget der ville sætte pres på nakken, samt et par fjollede smileys.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 4 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Josh Tors Jan 04, 2018 7:26 pm

Josh var ikke sikker på hvad de kunne lave i dag. Hendes nakke var trods alt ikke i den bedste tilstand, så de skulle bestemt ikke tag til en forlystelsespark. ”Jeg er ikke sikker… måske vi bare kunne blive herhjemme ved mig? Spille noget måske? Jeg kunne tæve dig i mortal kombat og du kunne tæve mig i Naruto spillet.” et drillende smil blev sendt hendes vej. Han tog en ny bid af kagen og lod den ellers smelte på tungen. ”Vi kunne selvfølgelig også se en film, så længe din nakke bliver holdt i ro.”
”Nej, jeg har ikke smagt denne bagers kage mere… hvilket er en skam kan jeg smage. Den er virkelig god!” sagde han begejstret og fortsatte ellers med at spise den.
Han gjorde et nik til at hun heller end gerne måtte tjekke sin mobil. Roommaten ville da gerne hører fra hende, specielt hvis hun havde nævnt at hun havde været i et biluheld. Selv hvis Sal ringede, ville Josh da heller end gerne lade hende tage den.
Så snart hun havde svaret Sal, ville hun blot få minutter efter få et svar tilbage, der omhandlede at hun ville ringe til hende så snart hun havde fået fri… samt at hvis John ikke behandlede hende ordentligt, så skulle hun da nok komme efter hende. Kommentaren om sex Alex kom med, gjorde at Sal skrev: sikke en skam, så må du jo vente med at hygge dig med ham. Efter denne sætning kom der en flok fjollede smileyer.
Da morgenmaden var blevet spist, ryddet Josh af bordet og strakte sig. Nu når de begge havde fri fra arbejde kunne de bare slappe af. Han så om på hende med et blidt smil. ”Så… hvad kunne du have lyst til? Spille eller stene film?”
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 4 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Aigemfarrel Tors Jan 04, 2018 7:48 pm

Han ville tæve hende i Mortal kombat, han kunne da bare prøve. Han burde da vide at asiater ikke var så nemme at vinde over, eller var hun selv rasistisk? Naaah hun måtte gerne, når hun selv var asiat. "Du kan altid forsøge hvis det er, men først kage... Også hvis vi ikke er for mætte, kan vi spille." Lød det drillende fra hende, hvor hun spiste kagen forsigtigt, nød hvert et stykke.
Han kunne lide kagen, dette fik hende til at smile kærligt til ham. "Det jeg glad for, jeg ønsker ikke at forgifte dig med dårlig kage." Lød det drillende fra hende. Han var sød, den måde han smilte på og det at man godt kunne se på ham at kagen var god. Hun smilte for sig selv, og skubbede lidt til tallerknen.

Alex svarede skam Sal igen, hvor hun sendte hende en skør smiley. Og selvfølgelig rettede på hende, om at det var Josh og ikke John. Hun skrev derefter også at hun måske ville se om det ville gøre ondt, hvis de nu bare prøvede at gøre det forsigtigt.
Alex hjalp med at rydde af bordet, hvor hun forsøgte at vaske tallerknerne af, inden hun proppede dem i vaskemaskinen, hvis han altså havde sådan en. Hun så derefter op på ham, hvor hun trak lidt på skuldrene. "Jeg ligeglad, vi kan sagtens spille, eller se film. Jeg er med på det hele." Lød det kærligt fra hende, hvor hun trådte tættere på ham. "Jeg har ikke så ondt i nakken hvis det er, så vi kan også gå ud og danse, hvad som helst." Hun blinkede drillende til ham.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 4 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Josh Tors Jan 04, 2018 8:00 pm

Josh var selvfølgelig ikke sikker på om han kunne tæve hende i spil, siden hun også selv var en gamer, men hey han kunne jo altid prøve. Til det hun sagde med der først var kage, fik ham til at nikke anderkendende, hvorpå han fortsatte med at spise. ”For mæt til kage? Der er altid plads til kage, om man så er virkelig mæt!”
Kommentaren om at hun ikke ønskede at forgifte ham, fik ham til at grine kærligt og ellers kort lade sig om, at han var blevet forgiftet. Efter det fortsatte han dog bare med at spise. Det var altid rart at være sammen med Alex. Hun gjorde ham så rolig indeni.

Den nye besked hun fik fra Sal, var en smiley der blot rakte tunge og ellers ordene: Du vover på at miste din første gang, efter du havde fået hold i nakken! Dog var der en grinende smiley lige bagefter.
Josh smilte til Alex, i det hun hjalp ham med opvasken, der dog bare blev stillet i opvaskeren. Hun var med på det hele. Kommentaren om at danse, fik ham blot til at klikke med tungen og ellers kysse hende kort. ”Ikke med din nakke du… vi skal tage den med ro, så nu ikke noget med at blive overgivet over at du taber i spillene.” Her blinkede han nu drillende til hende og gik ellers ind i stuen.
Hvis hun fulgte med ham og satte sig i sofaen, ville han pakke hende ind i tæpper, for derefter at tænde for playstationen så de kunne spille. Til at starte med satte han mortal kombat på og derefter Naruto. Så snart de var ved at gå kold i det, satte han en film på i stedet, imens han havde hende presset ind til sig i en varm omfavnelse.
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 4 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Aigemfarrel Tors Jan 04, 2018 8:15 pm

Man kunne altid spise kage? Tanken fik hende til at smile. Dette kunne man vel godt, men hvis man forsatte sådan, ville man ende med at blive tyk, hvilket ikke var godt. Eller nogle var ligeglad og andre arbejdede for at blive den største i verden, men hun ønskede nu ikke at komme der ud. Hun smilte kærligt til ham. "Jeg uenig, men enig hvis det havde været is. Der er altid plads til is." Lød det kærligt fra hende, hvor hun lagde hovedet en smule på skrå.

Alex sendte bare en kysse smiley og et hjerte til Sal, hvor hun derefter fjernede mobilen fra bordet. Hun ville helst koncentrere sig om Josh end sin mobil, især fordi det var første gang de skulle hænge ud sammen i flere dage.
Han kyssede hende og klikkede drillende med tungen, hun sendte ham et bedårende lille smil, hvor hun lagde sine hænder i hans trøje. "Jeg taber ikke, jeg vinder..." Lød det drillende fra hende, hvor hun slap ham og fulgte med ind i stuen. Hvis hun tabte spillet, ville hun helt klart sige at det var smerten i nakken der gjorde det svære for hende at vinde, yup... God undskyldning. Hun smilte kækt ved tanken.
Dog i det hun satte sig på sofaen var han hurtigt over hende med et tæppe, hvilket fik hende til at grine kærligt. "Tænd playstation, jeg kan selv vikle mig ind i et tæppe." Lød det kækt fra hende. Så snart de havde spillet i et par timer, var de begge ved at være lettere trætte af spillene. Hvilket gjorde at de i stedet så en film og nu bare sad op af hinanden, dette var også voldsomt hyggeligt. Hun lukkede blidt øjnene i, mens hun nød hans kærlige omfavnelse. "Det følelse som en mega kort dag, også alligevel lang, på grund af hospitalet... Men det er allerede ved at være aftensmads tid, vi spillede for længe." Lød det drillende fra hende, mens hun så filmen i tvet.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 4 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Josh Tors Jan 04, 2018 8:30 pm

Han kunne også godt relatere til hvis det var is. Is var der også altid plads til i maven. For at vise han var enig, pegede han på hende med skeen og nikkede, alt imens et kærligt smil var på hans læber.

Hver gang hun tabte, brugte hun nakken som undskyldning, hvilket han bare klukkede drillende af og ellers kysse hendes pande eller læber. ”Sure babe.” Selvfølgelig fik han også tabt og for at drille hende, gav han sin dårlige nakke skylden. Efter ordene blinkede han dog bare til hende og startede ellers et nyt spil.
Under filmen, var det pludselig ved at blive sent, hvilket Alex pegede ud gemt væk i tæppet og hans omfavnelse. ”Ja, hold da op tiden er pludselig gået stærkt.” Han så ned på hende og kyssede blidt hendes læber. Uden at hun skulle løfte nakken så meget. ”Hvad kunne du tænke dig til aftensmad? Du må få lige hvad du vil.” Af en eller anden grund elskede han at forkæle Alex. Specielt når det angik mad… hvad end mad hun havde lyst til, skulle hun nok få ham til at lave til hende eller bestille. ”Hvis du selvfølgelig er sulten efter mad nu.”
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 4 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Aigemfarrel Man Jan 08, 2018 9:48 pm

Alex havde altid været en ret dårlig taber, når det kom til spil. Hun gjorde altid sit bedste for at vinde, så når hun tabte var det lidt et nederlag. Hun sukkede blidt, hvor hun til sidst hamrede kontroleren ned sit skød i ren og skær irritation. Mens de spillede, hvor hun kom med det faktum af at det var smerter i nakken der gjorde hende dårligt og det at hun ikke kunne bruge den ene arm optimalt, så derfor vandt han.
Hun endte dog med at ligge op af ham og blive nusset af ham, hun elskede denne følelse. Hun nød det og det var enlig meget kærligt. "Meget stærkt." Lød det kærligt fra hende, hvor hun nussede sin kind imod hans bryst. "Men det er ikke fordi jeg er helt vil sulten lige nu." Lød det kærligt fra hende. "Men hvis vi skal have noget at spise, så måske nogle søde kartofler og kylling?" Lød det kærligt fra hende, hvor hun lagde hagen imod hans bryst. "Mest bare noget mere sundt mad, hvis det ok." Lød det kærligt fra hende.
"Men hvis du ikke har noget af det, så lad os lave hvad der er i køleskabet." Hun sendte ham et kærligt smil.

Resten af ugen gik fint, hun brugte meget af tiden med ham og arbejdede sent om aften, når hun endelig kom tilbage var hun altid klar på at kysse ham og enkelte gange skulle han arbejde, hvilket gjorde at hun gik lange ture med Ghost. Han kom også en enkelt gang ind på en hunde klinik, for at blive vasket klippet kløer og forkælet, mest fordi hun altid gerne har ville se hvordan sådan en forgik og hun havde i det mindste spurgt Josh om det var ok at hun gjorde det. Så han havde chancen for at sige nej. Men Ghost blev forkælet den dag og så snart hun kom hjem ville hun gøre lidt rent, ikke meget.
Hun forsøgte dog aldrig at lave mad, men hun handlede ind. De gange han ikke kunne hente hende på grund af sit eget arbejde, valgte hun derimod at tage en bus og taxa enkelte gange. Dog havde Josh to gange været på overarbejde, hvilket havde gjort at han var kommet hjem til Alex der sov foran tvet og en enkelte gang Alex der allerede sov i sengen. Dog havde hun altid købt bare lidt til ham, som cookies og enkelte gange skrev hun om hun skulle købe takeout til ham. Ikke at han ikke selv kunne gøre det på vej hjem, men ellers hyggede de bare når han var hjemme med hende.
Hun endte dog med at være hjemme igen og endnu engang brugte de tid på at snakke over mobilen, så som sms og opkald. Dog var det aldrig helt det samme. Men denne gang havde de brugt et par uger væk fra hinanden og nu var Halloween endelig på trapperne, Alex havde inviteret ham til en hvis han ønskede at være med, kunne de altid mødes til festen senere om aften, hun ville i hvert fald være der. Lød det kækt fra hende i telefonen.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 4 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Josh Man Jan 08, 2018 11:22 pm

Han skulle nok ikke sige det til hende, men hun var ret så kær når hun var sur over at hun tabte. Hver gang hun gjorde og hamrede kontrolleren ned i skødet, smilte han kærligt og betragtede hende ellers svagt.
Da hun snakkede om at hun gerne ville have noget sundt mad, klukkede han varmt og lagde en finger imod sine læber. ”Jeg tror jeg har noget jeg kan bikse sammen som nok skal være sundt.” Han lænte sig ned og kyssede hendes pande. ”Hvad siger du til en kartoffelsuppe og nogle grovflutes?”
Han elskede når de bare lå og nussede. Det var altid noget at se frem til når han kom hjem. Hvis hun altså var hos ham. ”Og okay, jeg kan bare varme det op når du engang er sulten… det kommer fra fryseren af nemlig.” han gav sig til at lege med hendes sorte lange hår. ”Er der noget andet du vil lave nu eller skal vi bare se filmen færdig?” Hans stemme var varm og kærligt.

Halloween nærmede sig! Han kunne ikke vente. For ikke at sige, at sammen med Alex havde tiden bare gået endnu hurtigere. Hun havde været ved ham stort set hver dag og de dage hun ikke havde, var deres stemmer mødtes over telefonerne. De havde snakket meget sammen om dagen, hvor hun havde forkælet Ghost, hvilket den hvide hund da så glædeligt havde nydt.
Allerede nu kunne han godt forestille sig dem bo sammen. Hvilket var alt for tidligt at have den tankegang!
Men i hvert fald, halloween nærmede sig og Alex havde allerede inviteret ham over. Han ville gerne med til fest, dog hade han en tradition med at han i de første par timer ville give slik til de børn der nu kom forbi. Hendes lille kommentar om, at hun ville være der, fik ham til at klukke kærligt.
”Jeg vil gerne med til din fest… jeg kommer nok omkring ved 21 tiden, er det fint?” spurgte han roligt over telefonen. ”Jeg har en vane med at vente på at børnene kommer forbi og trick og treater… hvornår starter din fest egentlig??” Imens han snakkede med hende, aede han blidt Ghost over hovedet. ”Oh! Og kunne du tænke dig at klæde dig ud så vi matcher?” Man kunne høre nysgerrigheden og varmen i hans stemme.
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 4 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Aigemfarrel Man Jan 15, 2018 1:23 pm

Han havde noget mad han bare lige kunne smide sammen, men var det noget som var sundt i det køleskab? Hun følte hun ikke havde lavet andet end at spise junkfood, hver gang de havde været sammen. Men hun stolede skam på ham, hun lukkede kort øjnene i, da han kyssede hendes pande. "Det lyder dejligt." Lød det kærligt fra hende, hvor hun kort kravlede imod ham, for at give ham et lille kys. "Men tager det lang tid? Ikke at jeg er vildt sulten lige nu, men hvis det tager flere timer at lave, kunne det godt ske at jeg ville være sulten når det er færdig." Lød det kærligt fra hende.
Hun lagde sig derefter i hans arme, hvor hun nussede sig ind til ham. Den bedste følelse i verden var seriøst bare at ligge op af en person og blive nusset, den hånd der køre op og ned af ens talje. Det var og blev rart. "Lad os se filmen færdig, så kan vi lave mad bag efter... Men hvis det er i fryseren, skal det så ikke tages op med det samme? Ellers kan vi da ikke lave det, kan vi?" Hun nød det at føle hans hænder køre op i hendes hår og fingrene køre igennem det.

Hendes fest? Hun smilte kærligt af hans ord. "Kært, men festen er enlig en privat fest nede i byen, så du kommer bare når du har tid, jeg skriver dig bare på listen." Hun sendte ham et smil under skype opkaldet. "Festen starter allerede klokken 21:30. Men du kommer bare når du vil." Hendes stemme var en smule ivrig, et klart tegn på at hun gerne ville hænge ud med ham. "Klæde os ud?? Sure, men det skal helst ikke være noget som ser ud dumt alene, da jeg nok er alene til at starte med." Hun kørte hånden igennem håret. "Noget du da havde i tankerne??" Hun lagde hovedet blidt på skrå, mens hun lagde hagen i sin håndflade.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 4 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Josh Ons Jan 17, 2018 9:01 pm

Da hun kravlede hen for at kysse ham, fik han et stort smil på læben og lukkede ellers kort øjnene i. "Jeg tager det bare op af fryseren, det er nemt som ingenting og når du så er sulten... bam, så varmer jeg det op." Selvom han elskede at have hende i sine arme, så endte han med at kravle ud, dog først efter at han havde haft givet hende et kys. "Bare bliv liggende her, tag det roligt med nakken... også kommer jeg tilbage lige om lidt." Han blinkede her til hende.
så snart kartoffelsuppen var taget op, gik han ind for at sidde hos hende endnu engang, blot for at trække hende ind til sig igen. kort lod han læberne ramme hendes kind. "Du siger bare til mig når du er sulten, ikke sandt?"

Kort imens han snakkede med hende over Facetime, havde han stillet mobilen på højkant over på sin reol, så han kunne gå rundt og fifle med ting imens de snakkede. engang imellem stoppede han dog op, for at stå og snakke med, samt for at betragte de søde smil hun sendte ham. "Okay... bare rolig, jeg kommer når festen starter... måske endda 20:30 så kunne vi mødes inden festen og tage derned sammen?" Han satte hovedet på skrå og smilte stort til hende. "hmm... jeg havde tænkt, måske pikachu og Ash? uh! eller hvad med Milo og Kida? Han og Leia?" Han strakte sig kort og gik lidt væk, for at rode i sit gaderobe skab. "Hvad tænker du? Oh, forresten... jeg skifter lige til nattøj, bare så du er forberedt" Han så hen på hende med et uskyldigt smil. Før han overhovedet havde ladet hende snakke, tog han sin trøje af og skiftede den ud med en tanktop.
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 4 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Aigemfarrel Ons Jan 17, 2018 9:32 pm

Hun nød virkelig at være hos ham, sjovt at hendes veninde kunne finde en fyr som ham... eller veninde det var Caleeb osv... men han var som en veninde, altid klar på at drikke og snakke shit om mænd. Hun grinte lidt ved tanken, hvor hun nussede Joshs bryst.
"Ok... lyder godt, jeg ville bare være sikker på om det skulle tages op." Lød det kærligt fra hende.
Da han trak sig væk, så hun lidt spørgende efter ham. Dog i det hun kunne høre ham rode i fryseren, var hun sikker på at han ville komme tilbage snart. Hun smilte derfor Og gjorde plads, da han kom tilbage. "Jeg skal nok sige til, sæt dig!" Hun trak ham lidt ned og lagde sig tæt ind til ham, hvor hun endnu engang nussede ham.
Dog efter en time eller to, så hun op på ham og kyssede ham, hvor hun kravlede lidt op på ham, så hun sad på ham og kørte sine hænder op af hans nakke, så han nu lagde hovedet tilbage og så op på hende, hun lod dem ligge blidt mod hans hage, hvor hun kyssede ham kort flere gange og derefter dybt, hvor det blev mere lidenskabeligt... lige til hun trak væk og kyssede hans pande kort. "Jeg sulten" lød det drillende og lavt fra hende.

"Du skal ikke tænke på det, hyg dig med små børn og ring når du kommer til festen... det fint med mig, så længe du ringer, så jeg ved det" hun smilte kærligt til ham, hvor hun lagde sin hånd mod sin hage og albuen mod sit knæ.
Angående udklædning, lod hun en finger køre over sine læber. "Hmmm... han og Lea kunne være sjovt... jeg tror også hurtigt jeg ville kunne lave sådan et. Så sure! Plus det er ikke forfærdeligt at gå rundt i alene, så lad os det" hun smilte stort til ham. "Bare ring når du kommer" hun så kort ned af ham, da han snakkede om at skifte om til nattøj... ikke noget dårligt syn, hvis hun skulle være ærlig. "Ses vi så til festen? Jeg kan sende dig adressen" hun smilte kækt til ham.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 4 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Josh Ons Jan 17, 2018 10:15 pm

De så skam videre på filmen, imens de nussede sig ind til hinanden. Dog, efter lidt tid, efter filmen, kravlede hun igen hen til hende og overraskede ham ved at sætte sig på ham. Han så drømmende op på hende, til hun trak ham ind i dybe kys og hans øjne nu blev lukket i. Han gengældte det dybe kys, lagde sine hænder på hendes hofter. Da det pludseligt blev lidenskabeligt, blev det sværere og sværere at holde en hvis ting nede. Som hun trak væk, ville hun se et par drømmende brune øjne betragte hende som var hun en gudinde. hendes drillende hvisken kom som et slag til hans "boner". Han klukkede kærligt og nev hende i siden. "Fint, fint... jeg vil gå ud og varme suppen op så." Han blinkede her til hende og ventede ellers til hun flyttede sig fra ham.

"Haha, det lyder ret underligt når du siger at jeg skal hygge mig med små børn... men jeg mener det, har du noget imod at jeg kommer forbi allerede 20:30?" spurgte han hende varmt og kørte en hånd igennem sine pjuskede lokker. "Og okay, så bliver det Han og Leia." Han blinkede her til hende. "Og jaja, jeg skal nok ringe når det er." alle disse ord kom ud imens han havde trøjen trukket over sit hoved. Den var måske en smule for stram... gud. Så snart han havde fået den på, så han hen på hende og smilte varmt. "Sure, du må heller end gerne sende adressen, hvis det er vi ikke mødes inden."
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 4 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum