Tokyo City
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Seneste emner
» Apocalypse vol. 2.
Messing, with a few dates -Josh- - Page 3 EmptyTirs Feb 18, 2020 12:08 pm af Erina

» Highway through the dangerzone!
Messing, with a few dates -Josh- - Page 3 EmptyLør Feb 15, 2020 1:48 am af Haru

» Apartment issues.
Messing, with a few dates -Josh- - Page 3 EmptyLør Feb 15, 2020 1:33 am af Haru

» Highschool over again!!
Messing, with a few dates -Josh- - Page 3 EmptyFre Feb 14, 2020 10:06 pm af Haru

» A new univers... - Joaquin-
Messing, with a few dates -Josh- - Page 3 EmptySøn Jan 19, 2020 12:16 am af Haru

» Office flirts
Messing, with a few dates -Josh- - Page 3 EmptyTors Jan 09, 2020 1:42 am af Haru

» Apocalypse
Messing, with a few dates -Josh- - Page 3 EmptyTors Jan 09, 2020 1:05 am af Haru

» Forget me not. -Zack-
Messing, with a few dates -Josh- - Page 3 EmptyTirs Nov 26, 2019 12:35 am af Chain

» The demon and the angel -James-
Messing, with a few dates -Josh- - Page 3 EmptyTors Okt 31, 2019 1:32 pm af James


Messing, with a few dates -Josh-

4 deltagere

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 3 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Aigemfarrel Tors Apr 06, 2017 7:04 pm

Alex smilte blidt til Sal, det kunne godt ske at hun måske ikke var så glad for Caleeb, men han var en engel inderst inde. Han var utrolig rar, en smule kluntet når man enlig kom ind til kernen, han var også meget forsigtig, især hvis man var på date med ham. Hun lagde forsigtigt hovedet på skrå, da Sal mumlede lavt at hun ikke var interesseret i Caleeb. "Awww. Han er ellers meget kær, også selvom han konstant kommer med dumme kommentar, for ikke at snakke om hans åndssvage score replikker, men det er lettere kært." Hendes stemme var blid, med et lille smil på læben, så hun ned i mobilen igen da den lyste op.
>>Okaii<3 :3 <<
"Hey hey heeeey! Josh har da valgt mig, jeg er ikke falsk... er jeg?" Hun vaskede masken væk med en lille klud, hvor hun kort så ud af øjenkrogen mod Sal. "Så der er skam stadigvæk håb for dig, jeg tror bare det er de dersens nederen typer. Du ved duchsbags og irriterende typer, som er til det lidt mere underlige, falske udseende." Hun klukkede blidt af Sals kommentar. "Pff, Jeg er ret sikker på at Caleeb hellere ikke er til det så falske udseende." Hun smilte endnu engang kærligt, inden hun gik ud af badeværelset. "Jeg tror jeg gerne vil i seng, så jeg kan komme lidt tidligere op, for at starte vaskemaskinen." Hun smilte varmt til Sal, inden hun ellers begav sig mod sit værelse.

Hun krammede selvfølgelig Josh tilbage, samt gav ham et lille kys. "Tak tak.. i lige måde." Hun så kort ned af ham, hvor hun smilte drillende til ham. "Hva så, tror du vi vinder eller taber?" Lød det drillende fra hende, inden de gik indenfor.
Da det hele startet, kunne hun godt mærke at det var alvor, ikke at hun tog det så hårdt. Hun forventede bestemt ikke at vinde, især ikke når Josh havde hende på sit hold. Hun smilte kærligt til ham, hvor hun nu skulle hente de forskellige ting, kom hun konstant tilbage med det forkerte. Selvfølgelig var det pinligt ikke at kunne se forskellen på de forskellige ting, men hun tog det med en kærlig latter og en blid rødmen, hvor hun enkelte gange bare grinte så varmt og højt, at de andre ikke kunne andet end at le med hende og smile. Det hele skabte bare en varm fornemmelse i salen, det at Alex havde et højt humør, samt det at de alle enlig tog det hele som sjov.
Hun endte dog med at skulle stå og vente på at han fandt tingene, hvilket fik hende til at klukke lidt. "Sure. Nem ret, sikkert meget smagfuld... Men skal jeg skrælle rodfrugterne?" Hun lagde hovedet på skrå, hvis hun skulle ville hun selvfølgelig skrælle det, hun ville enlig gøre hvad hun kunne for at hjælpe og hvad som helst han bad hende om. Dog da de skulle lave retten, var Alex måske lidt rund forvirret, det var svært sådan at sætte det ordentligt tilrette, især fordi det var simpel en ret. Dog fik hun den rettet ud, hvilket fik dem videre til anden runde. Hvor hun greb fat i Joshs arm. "Jeg havde skrællet for mange grønsager, så hvis du kan, hvad så med noget ris og gryderet... Jeg kan sikkert lave noget underholdene." Hun kyssede kort hans kind, hvor hun ellers så op på ham, med de store brune øjne, der nærmest lyste op.
Hvis han selvfølgelig gik med til den, ville hun forme risbollerne som små pandaer, der kravlede over hinanden.
http://images.viralotomy.com/2014/09/foodart1.jpg
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 3 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Josh Tors Apr 06, 2017 7:27 pm

I det Alex spurgte om hun var falsk, rystede hun ivrigt på hovedet og smilte varmt til sin kære veninde. ”På ingen punkter overhovedet.. så ja, du har ret… der er måske en chance derude et sted.. og det jo ikke fordi jeg er interesseret i de der elendige duchebacks,” Klukkede hun og da kommentaren om Caleeb kom, klukkede Sal bare kærligt og viftede med en hånd. ”Jeg skal nok give Caleeb en chance en dag Alex..” Hun havde ikke mere end lige sat sig i sofaen, før Alex sagde at hun ville smutte tidligt i seng. ”Okay, godnat… du må også være træt efter så lang en dag.”

Josh fik et stort smil på læben. ”Vi vinder da, uden tvivl! Det er dig og mig vi snakker om Alex.” Han puffede drillende til hende med sin hofte. Det var selvfølgelig sjov, da han ikke regnede med at de kunne gå hen og vinde overhovedet, men det var sjovt at forestille sig.
I starten føltes det hele en smule presset, til Alex lettede stemningen med sin dejlige latter og alle faldt en smule til ro. Op til flere forskellige dufte spredte sig nu i hallen og han var sikker på at det var sådan himmelen måtte dufte.
”Ja, du må meget gerne skrælle dem,” sagde han til hende, imens han selv var begyndt at tage sig af svinemørbraden. Det virkede ikke så stresset til sidst, jo længere de kom ind i det, jo sjovere blev det og det lykkedes dem rent faktisk at komme videre til næste runde!
Og som han stod en smule forvirret over hvad de nu skulle lave, kom Alex med en ide. ”Ris og gryderet? Det lyder nemt.. så sure, jeg stoler på dig, lad os hive den hjem!” Han blinkede til hende og gjorde ellers som hun havde forslået og resultatet var langt bedre end hvad han havde forestillet sig.
”De er fantastiske Alex! Vi kommer uden tvivl videre pga. anretningen, wow!” sagde han imponeret og tillod sig at tage et billede af hendes mad, inden de skulle op med det til dommerne. De elskede det ligeså meget som Josh, hvis ikke mere og de fik skam også ros fra de andre deltager. Det lykkedes dem at komme videre til finalen og tiden var inde til en dessert. En med temaet romantik.
Da de kom ned til deres bord, lagde Josh en finger på sin underlæbe. ”Jeg har ikke prøvet at lave mad med romantisk tematik før… har du nogle ideer?”
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 3 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Aigemfarrel Tors Apr 06, 2017 7:48 pm

Alex klukkede blidt af Sals ord. "Awww, nogle af dem er da meget kønne, så det kan du ikke helt sige fra for." Hun klukkede kærligt til Sal, inden hun blinkede drillende til hende. "Yush, det vil jeg fortælle ham, her en af dagene... Måske i kan tage ud at spise, et eller andet sted... who knows, jeg beder ham bare om at invitere dig ud." Hun blinkede endnu engang til hende, inden hun gik ud af badeværelset, hvor hun roligt viftede med hånden. "Tro mig, det er jeg... Sov godt, når du kommer så langt." Roligt gik hun ind på værelset, inden hun lukkede døren, tjekkede hun dog sin mobil en sidste gang.

Det at Josh mente de kunne vinde, fik hende bare til at klukke lavt. De kunne ikke vinde, især ikke med hende som medarbejder, men det kunne da være meget sjovt hvis de vandt. Hun klukkede kærligt, inden hun slog sin hofte imod hans, for at puffe ham tilbage. Hun sendte ham et kort forførende smil, inden det hele startede.
De kæmpede ikke ligefrem for at komme frem til næsterunde, så da de fik at vide at de kom videre lo Alex kærligt, klappede sine hænder sammen, inden hun så op på Josh. "Woop, vi vinder dette." Lød det sarkastisk fra hende, inden hun smilte til de andre deltagere.
Da de skulle videre, gik han med på næste opgave. En risret, hvilket vidst var nemt. Alex som ellers mente alt var svært, især en gryderet, der var så meget at holde øje med og man skulle sikre sig at kødet blev stegt først, eller noget i den stil. Hun smilte dog bare til ham, hvor hun begyndte at hakke grønsagerne ud til små tern, som så kunne komme ned i gryderetten. Mens han fandt tingene, var Alex begyndt at sætte risene over, dog fik han lov til resten, hun gjorde noget folie klar, så hun kunne forme de små risboller, så de nu ville komme til at ligne pandaer, så snart hun fik skåret og placeret tangen på dem.
Det at Josh virkede så glad for anretningen, fik hende til at rødme flovt. Hun fandt det nu bare sjovt, sådan at anrette det. Sal havde sagt et par gange til hende, at det var unødvendigt for dem at forme det, da de bare skulle spises med det samme. Ikke at de ikke enkelte gange legede lidt med maden, for at forme det, især når det var madpakker. "Man vinder jo på både smag og anretningen, men det kunne være sjovt at vinde." Hun smilte stort til ham, hvor de gik hen med retten til dommerne. Som sjovt nok også elskede retten, hvilket overraskede hende en smule. En smule flovt kløede hun sig i nakken, mens hun kærligt lo af deres ro. "Tak tak." Lød det flovt af hende, hvor hun ellers gemte sig en smule bag Josh.
Da de dog fik at vide at de skulle lave et romantisk tema af en dessert, så hun en smule forvirret rundt. "Hvad kan du lave, som det første... Måske en blomst, dette er mere dig... Hvis kagen skal formes mens den er i ovnen, er det dit problem, men når det kommer ud kan jeg godt forsøge at hjælpe." Hun så kort ned i gulvet. "Jeg er ingen hjælp her, medmindre du laver budding... Men det kan jeg kun forme lidt, jeg er ikke engang sikker på at det ville være romantisk, på nogle måder." Hun kløede sig endnu engang i nakken, dog hvis han gik med til at lave en lille budding, ville hun finde noget frugtfarve til ham, til at kunne give den en rødlig farve.
Så snart den ville komme ud, ville hun stå og skære den med en lille kniv, hvor hun spiste de små stykker bag efter. "Uuuuh, den er god." Lød det lavt fra hende, hvor hun skar et lille stykke af og fodrede ham med den, hvis han altså tillod det. Så snart Dommeren skulle have den, havde hun lige netop nået det, hvor hun gik hen til bordet med den.
http://i.frikkinawesome.com/2016/03/31-beautiful_japanese_desserts-Apple-jam-jelly.jpg
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 3 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Josh Tors Apr 06, 2017 8:05 pm

Sal rødmede svagt, men valgte ikke at kommentere mere på det, da hun ikke kendte Caleeb og hvis Alex sagde at han var god nok, kunne hun sikkert godt stole på hendes ord. Så da hun gik i seng, sagde hun en sidste gang godnat til hende og faldt ellers hen i at stirre på tv’et.
Når Alex kiggede på sin mobil, vil hun have modtaget en sidste kysse smiley fra Josh, inden han besluttede sig for at nu skulle han lade mobilen ligger, også selvom han havde lyst til at skrive til hende konstant, for ikke at sige kysse hende konstant!

Hendes søde sarkastiske bemærkninger om, at de nok skulle vinde dette fik ham til at kysse hendes bløde kind og ellers fortsætte med hvad de nu skulle. Nu hvor de var kommet til desserten, stod han en smule fortabt og viste ikke om han skulle bage en kage, hvor de bagefter kunne forme den? Han bed sig i underlæben til hun nævnte ordet budding, hvilket fik ham til at lyse op og nikke til hende. ”Budding er en god ide… den har en fantastisk konsistens at lave sjove ting ud af… så selv noget simpelt som en rose vil se godt ud!”
I det de blev enige, gik de begge to i gang og så snart den var færdige, bemærkede han hvordan Alexs dejlige brune øjne lyste op ved synet af den. Som han skulle til at tage et stykke af den, en smule nervøst, fodrede hun ham med et stykke og fik ham til at tage det forsigtigt.
”Mmmh, den er rigtig god!” sagde han.
Tiden gik og det var på et hængende hår, at de fik den op til dommerne og for det ikke skulle være løgn, så vandt de sku! Med et stort smil på læben, tog Josh hende ind i en omfavnelse, imens han havde et smil og en latter på læberne. ”Jeg må indrømme, at det havde jeg ikke set komme!”
Og han havde bestemt ikke forberedt det de ville vinde. De fik et grydesæt, et ret smukt et og da man åbnede grydelåget på den ene, vil der være en bunke af kondomer, alle i forskellige smag. I det han så det, rødmede han kraftigt og tog ellers låget på igen. Alle omkring dem grinte og dommerne forklarede hvorfor de var der, eftersom det var en konkurrence for par. Stadig en smule flovt, grinte Josh og så ned på Alex.
Tiden var nu inde til at smutte hjem… eller… måske han kunne tage Alex med ud? Så da gryderne var kommet ind i bilen, smilte han til Alex og lænede sig måske en smule selvsikkert op af bilen. ”Så… kunne du tænke dig at gå med ud? Eller, har du noget du skal nå?” spurgte han kærligt og smilte til hende.
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 3 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Aigemfarrel Tors Apr 06, 2017 8:21 pm

Det pludselige kys han gav hendes kind, fik hende til at rødme lidt, samt se en smule overrasket på ham mens hun lod sin hånd ligge på hendes kind. Det var rart at hun havde Josh, men også en smule underligt. Hun var efterhånden så vantil at være alene, at det nærmest virkede underligt for hende at hun nu var sammen med Josh. Hun smilte stort til ham, inden hun gik i gang med det de nu skulle i gang med.
Da de skulle igang med desserten, virkede han sjovt nok forvirret, men fik noget af en åbenbaring, i det øjeblik hun nævnte budding. Dette fik hende bare til at smile varmt til hende. "Jamen så er det da, det vi skal lave... Lad os komme i gang med den så... Jeg aner som sagt ikke, hvordan man laver det hellere." Hun smilte en smule flovt til ham, inden hun strammede sin hestehale.
"Selvfølgelig er den god, det er dig der lavede den." Hun rakte drillende tunge af ham, inden hun smilte forførende til ham. Han var seriøst god til at lave alt, det var som om han ikke kunne lave noget skidt. Selvom det måske var lidt af en udfordring, en eller anden dag skulle hun nok få ham til at lave et eller andet, som bare ville smage forfærdeligt. Hujn smilte kærligt til ham, i det de kom hen med tallerknen til dommeren.
Det øjeblik de fik at vide at de vandt, stod Alex en smule neutralt tilbage, som om det ikke var gået op for hende. Dog i det øjeblik Josh hev hende ind i sin favn, så hun overrasket op på ham, hvor hun roligt krammede ham ind til sig. "Yay!!" Lød det kærligt fra hende, hvor hun krammede sig selv meget tæt ind til ham. "Og kun fordi du kan finde ud af at lave smagfuld mad." Lød det drillende fra hende.
I det øjeblik de ville tage præmien frem, stod Alex bare og smilte. Et grydesæt var ikke lige noget hun ville bruge, især fordi hun aldrig rigtig lavede mad. Så det at Josh elskede at lave mad, fik hende til at smile blidt. "Det er dit, du tager det bare med hjem, da jeg aldrig ville få det brugt." Hun smilte kærligt til ham, lige til det ene låg blev løftet op, så en bunke kondomer kom frem. Dette fik Alex til at ligge en hånd over sine læber, for at presse en latter tilbage. "Dem må du også gerne få med hjem." Lød det drillende fra hende, hvor hun puffede sin hofte imod hans.
Da han pludselig lænede sig op af sin bil, så selvsikker som han nu kunne, smilte hun bare kærligt til ham. "Nope, ikke rigtig, jeg har aftenvagt i dag, så du kan bare have mig til sent ud på natten." Lød det kærligt fra hende, inden hun lænede sig blidt op af bilen. "Noget du har i tankerne da?" Hun smilte varmt til ham, inden hun rykkede sig selv tættere på ham.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 3 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Josh Man Apr 10, 2017 9:41 pm

Da hun sagde at de vandt blot fordi maden var smagfuld, rystede han på hovedet og kyssede hende endnu engang. ”Er du vimmer? Dette er udelukkende din indretning som er skyld i dette!” Han smilte stort til hende og smilet blev hurtig forvandlet om til en rødmen, i det han så hvad der var inde i præmien.
Hvorfor gav de dem kondomer? Nok var det en par konkurrence, men kondomer, virkelig? Så i det hun drillede ham med at han også kunne tage dem med hjem, rødmede han bare endnu mere, men fik en lille drillende latter ud. ”Jamen, jeg takker for at du vil lade mig få hele præmien med hjem, uden så meget som at skulle skændes med dig.” Han puffede sin hofte imod hendes igen.
Da de var ude i bilen igen, var han egentlig ikke sikker på hvad det var han ville, han vidste bare at han gerne ville være sammen med hende. Så da han hørte at hun havde aftenvagt, fik han et stort smil på læben og fortsatte ellers med at læne sig op af bilen. ”Vi kunne tage i biografen? Jeg giver, vi kan se den nye star wars rogue one?”
Han vidste at hun også var vild med star wars, ellers havde han ikke ture at spørge hende om det, overhovedet. ”Eller… vi kunne prøve noget helt nyt og spændende.. pole dancing.. hvad siger du? Det er udfordringerne og jeg har aldrig gjort det før.”
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 3 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Aigemfarrel Man Apr 10, 2017 10:17 pm

Hun kyssede ham skam igen. Det at han enlig roste hendes måde at anrette maden på, fik hende bare til at rødme en smule. "Tak tak." Lød det flovt fra hende, inden hun så ned i jorden igen. Det var rart, men også en smule pinligt at få så meget ros fra Josh, selvom hans mad virkelig var godt tilberedt, han kunne sikkert blive kok hvis han ønskede. Hun lagde hovedet en smule på skrå, lige til kondomerne valgte at lette stemmen i en mere akavet måde.
"Jamen så vil jeg måske have bare en smule af det, så kan jeg give Sal en håndfuld kondomer." Hun blinkede drillende til ham, ikke at hun ikke allerede selv havde en smule røde kinder. HVordan kunne hun ikke have det, det var trods alt en smule pinligt. Men nu vidste hun i det mindste at han havde et kondom. Hun smilte drillende til ham, hvor hun slog sin hofte imod hans igen.
Han lænede sig så elegant imod bilen, dog i det øjeblik han ønskede at se en film med hende, smiilte hun bare kærligt. "Okaii... Jeg er helt klart mest for at gå i biografen, især fordi du gir." Hun smilte drillende til ham, hvor hun gik nærmere mod ham. Roligt lagde hun en hånd imod hans bryst, hvor hun fik ham til at rette sig en smule op. "Pole dancing må vi tage en anden god dag... Så kan vi også tage trænings tøj på i stedet for." Hun kyssede kort hans pande, inden hun gik rundt om bilen. "Så biografen det er... Jeg kan give snacks hvis det er." Hun smilte drillende til ham, inden hun satte sig ind i bilen.
Da de kom ind for at se den, holde hun skam sit ord. Hun gav popcorn og sodavand, dog da det var færdigt, var hun sjovt nok elevild. Hun havde ikke set det hele som det skete, hun troede seriøst at de ville overleve, men alle døde. "Det er altså vildt... Den var god." Hun snurrede kort om sig selv, stadigvæk med boksen halv fyldt med popcorn. Roligt spiste hun nogle, hvor hun så op på ham. "Åben munden." Hun gjorde tegn på at hun ville forsøge at kaste popcorn ind i hans mund.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 3 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Josh Man Apr 10, 2017 10:57 pm

Det overraskede ham i det hun sagde, at hun gerne ville have nogen af kondomerne, lige til hun sagde at hun ville give nogen af dem til Sal. Han grinte kærligt af kommentaren og rakte nogen af dem til hende. ”I så fald, her.. giv nogen af dem til Sal.” Han blinkede drillende til hende og sagde ellers pænt farvel til alle de andre, samt tak for kampen, da de også havde været fantastiske at kæmpe med.
Da hun sagde hun gerne ville med i biografen, smilte han stort og varmt, hvorpå han ellers smilte over hun sagde de kunne tage poledansen en anden gang.
”Det lyder som en god ide, så kan vi også bestille tid sammen,” sagde han i det de sad inde i bilen. ”Og super, jeg skal bare have en cola, så jeg bliver ikke dyr med mine snacks.. og dog..” Her var han begyndt at køre igen. ”Jeg får sikkert lyst til de dejligt duftende popcorn så snart jeg kommer derind.”
Billetterne blev købt og det samme gjorde snacksene. Og da filmen var færdig, var han ligesom hende helt ellevild. ”Mon ikke! Jeg havde ikke regnet med at den vil være så god, men wow, hold da op.” Han havde ikke mere end lige kommet ud af døren, før hun lagde an til at hun ville kaste popcorn i munden på ham. Hurtigt stillede han sig i position, klar til at gribe den med sine læber. Og da hun kastede den, greb han den og smilte derefter triumferende til hende, et smil der hurtigt forsvandt i det han fik øjenkontakt med ingen andre end Luce.
”Oh no… Luce..” hviskede han lavt, kun så Alex kunne høre det.
Luce smilte svagt og tog sig derefter modet til at gå hen imod dem, stille og roligt. Så snart hun var henne ved dem, kunne han dufte den sædvanlige parfume hun altid brugte.
”Hey… Josh.. hvem er dine veninde?”
Josh kunne knurre af hende, hurtigt rettede han dog ryggen og lagde en arm om Alex. ”Dette er Alex og hun er min kæreste..”
”Oh… i see..” Luce lød overrasket. ”rart at møde dig Alex.. Jeg er Luce..”
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 3 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Aigemfarrel Man Apr 10, 2017 11:21 pm

Alex tog skam imod kondomerne, hvor hun lagde dem ned i sin lomme. Med et drillende, samt kæk smil så hun sig omkring. Selvfølgelig sagde hun også farvel til de andre, det havde været en underholdene kamp, samt meget hyggelig. Hun elskede at anrette mad, så det at de kunne gøre det sammen, havde været sjovere end hun lige havde regnet med, men også en smule stressende, dog på den gode måde.
Da han sagde at de kunne bestille tid til poledancing, rystede hun blidt på hovedet. "Så må vi finde en dag, hvor vi kan sammen... Jeg skal arbejde meget her i denne måned, så jeg ved ikke om jeg får tid. Ikke nok med det, så kan det også ske at jeg måske skal holde flere vagter, da der er nogle der har søgt om ferie." Hun smilte forsigtigt til ham, inden hun kyssede hans kind.
Det kunne godt være at han fik lov til popcorn, men hun købte også altid den store popcorn, hvorfor ikke, dem man ikke spiste kunne man spise senere på dagen. Hun smilte bare kærligt til ham, inden hun blinkede til ham. "Jeg vil skam gerne dele med dig, hvis det endelig er... Men jeg advare dig, jeg skal tit på wc under filmen." Hun kløede kort sin arm, inden hun så op på ham, mens han kørte.
De var begge meget glade for filmen. "Det er helt klart en film jeg skal købe... Nu har jeg jo også alle de andre, så hvorfor stoppe." Hun lo kærligt, inden hun kastede popcorn imod ham, som han underholdende nok greb med munden. Roligt klukkede hun, inden hun kastede en op og greb med munden. Hun smilte bare kækt til ham, da han pludselig hviskede Luce. "Mus??" Lød det lavt fra hende, inden hun så sig tilbage. Kun for at se en lettere mørkhåret kvinde. Hun lagde hovedet en smule på skrå, inden hun spiste en håndfuld popcorn.
Da Josh pludselig trak Alex ind til sig, så hun en smule overrasket op på ham, for derefter at se mod Luce. Så denne kvinde var Luce, det var lidt af en overraskelse. Hun havde ellers ikke forventet dette, sådan at møde hende. Roligt så hun op imod Josh, før hun så mod Luce igen. "Hey.." Lød det lavt fra hende. "Jeg har hørt om dig... ikke godt, men jeg har hørt lidt." Hun lagde hovedet lidt på skrå, inden hun lagde hovedet imod Joshs bryst.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 3 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Josh Man Apr 10, 2017 11:50 pm

Han blev en smule trist over at høre at hun endnu engang havde travlt i denne måned, specielt nu hvor han selv ikke havde travleste måned og de sikkert måtte vente en anden gang med at være sammen igen. Dog blev det forsigtige smil gengældt og han smilte endnu mere, da hun kyssede hans kind. ”Det er i orden… du siger bare når du har tid og husk nu at du ikke skal slide dig selv ihjel.. okay?”
I løbet af filmen, syndes han dog ikke at hun havde smuttet så ofte på toilet, som hun havde advaret ham om. Måske det havde hjulpet hende, at han sad og holdt hendes hånd i løbet af filmen? Han klukkede ved tanken og lyttede til at hun gerne ville købe den. ”Så er vi to.. den skal hjem til samlingen når det endelig er.”
Deres samtaler gik fra det ene til det andet og før han vidste af det, havde hun selv grebet en popcorn med munden og smilte selvsikkert til ham, hvilket han fjernede ved at kysse hende og som han kort følte for at gøre det dybt, ødelagde Luce stemningen, bare ved at træde hen imod dem.
Og nu hvor Luce stod og snakkede med dem, fandt han det noget så akavet og havde mest af alt lyst til at trække Alex med sig væk. Så i det deres ord var blevet delt, smilte Josh så venligt han kunne og pustede derefter ud. ”Vi skal smutte igen Alex.. Farvel Luce.”
Hverken Luce eller Alex fik lov til at sige noget, før Josh havde trukket Alex med videre, stadig med en arm rundt om hendes fine hofte. ”Hun er kun dårligt nyt, vi er i sikkerhed i bilen min kære!” det blev sagt drillende og her åbnede han døren for hende, hvor han derefter satte sig ind i den anden side.
”Nå… hvor var vi?” spurgte han en smule forførende og lænede sig nu frem, for at kysse hende igen og her gøre det en smule dybt, hvis hun ellers ville lade ham. Han ønskede ikke at snakke om Luce og hun skulle bestemt ikke ødelægge hans humør.
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 3 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Aigemfarrel Tirs Apr 11, 2017 12:14 am

Hun kunne godt mærke at han enlig mistede smilet en smule, da han fik at vide at hun skulle arbejde meget. Hvilket fik hende til at bide sig kort i underlæben, hvor hun roligt så den anden vej. "Hey hvis det er.... Så kan jeg skrive til dig, hvis jeg får tidligt fri, eller hvis jeg måske skal spise efter arbejde, kunne vi måske aftale om at spise" Hun smilte forførende til ham, hvor hun klukkede lidt af hans ord. "Jeg skal nok forsøge ikke at arbejde mig ihjel, denne gang." Hun smilte kækt til ham.
Da de så filmen, gik hun kun på wc i starten af filmen, og det var mens reklamerne var der. Ellers sad hun med ham, mens hun holde om hans hånd. Roligt lod hun sit hoved ligge sig på hans skulder i noget af tiden, ellers sad hun ellers ret.
"Nemlig... Den passer også perfekt inde i min stue... Men jeg tror ikke den er udgivet endnu." Hun smilte varmt til ham, hvor hun spiste en smule popcorn. Det var som om man bare ikke kunne stoppe, hun var enlig også ret mæt, men kunne ikke helt lade sig selv smide dem ud. Efter at have grebet popcornet, var Josh pludselig hos hende, hvor han kyssede hende. Hvilket fik hende til at smile mod hans læber, hvor hun kyssede ham igen. Hendes ene hånd sneg sig op af hans arm, hvor hun lukkede øjnene i, lige til han trak lidt væk og Luce nu var hos dem.
Alex og Luce fik ikke helt snakket sammen, før Josh tog Alex med sig. Hans hånd mod hendes hofte, gav hende nærmest en varm følelse hvor hun ellers fulgte med ham, hun så sig ikke engang over skulderen, i stedet så hun op på Josh, der ellers drillende lod nogle ord sive ud omkring sikkerhed. "Jamen, så lad os komme i beskyttelse." Lød det drillende fra hende, mens hun satte sig ind i bilen, stadigvæk med popcornene i skødet. Da han dog selv satte sig ind, så hun mod ham, lige til han lænede sig frem. Hun havde intet imod at kysse ham, men det virkede lidt underligt, mest fordi de lige havde mødt Luce. Hun kyssede ham skam igen, dog i det han gjorde det mere dybt, trak hun forsigtigt væk. "Så... Flygter vi fra Luce?.." Lød det lavt fra hende, hvor hun kort så sig rundt. "Klokken er ved at være mange, jeg skal hjem og i bad... og derefter på arbejde... sorry." Hun smilte forsigtigt til ham, inden hun tog selen på. Hun gik bare ud fra at han ville køre hende hjem.
Hun skulle dog arbejde aften vagt på Mcdonalds, men det var det typiske sted, som Josh aldrig ville få at vide at hun arbejdede.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 3 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Josh Tirs Apr 11, 2017 12:35 am

Imens han kørte, kiggede han selvfølgelig på vejen og lyttede ellers til hvad hun havde at sige og hvis hun kiggede på ham, ville hun se hvilket smil der voksede sig på hans læber over hendes tilbud.
”Det lyder godt, så kan man da nyde et måltid sammen,” sagde han til hende og da hun sagde, at hun ikke ville arbejde sig ihjel, nikkede han tilfredst og drejede nu ellers til venstre.
Desværre skulle dagen bare have et lille mørke i lyset, men det lykkedes dem at komme væk fra det og måske fortsætte dagen hvor de slap. Han smilte ved sin egen tanke, imens han ellers forsøgte at fordreje Alexs tanker om på noget andet også, ved at kysse hende. Dog så snart han gjorde det dybt, trak hun væk fra ham og i det sekund fortrød han lidt sin hurtige handling. Der var ingen der sagde, at hun var klar til at have den form for kys med ham endnu og… hendes spørgsmål, fik ham til at læne sig tilbage i selen og begyndte at tage sin sele på.
”Det man godt sige at vi gør… jeg ønsker ikke at snakke med hende, vi har ikke rigtig noget at snakke om efter tingene der skete… og.. jeg ønskede heller ikke at hun skulle snakke med dig og forsøge at være venlig, da det hele vil være falsk anyway,” forklarede han og begyndte her at køre stille og roligt.
Da hun nævnte tiden, nikkede han og bed sig svagt i underlæben, hvorpå han ellers kørte hende hjem, som hun ønskede. I det de var ude foran hendes hus, smilte han varmt til hende.
”Tak for en dejlig dag.. du må have en fortsat god arbejdsdag.”
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 3 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Aigemfarrel Tirs Apr 11, 2017 12:56 am

Hun nikkede blidt til hans smilende ansigt. "Sandt.. Det kunne sikkert være meget hyggeligt..." Hun gabte kort, inden hun lænede sig tilbage. "Men hey, uanset hvad skal jeg nok finde noget tid til dig, så vi ikke ender med at sidde fra hinanden igen." Hun smilte kærligt til ham. For at være ærlig, ville hun meget gerne bruge tid med ham, så meget som overhovedet muligt.
Alex nikkede forsigtigt til Josh, da han sagde at han enlig ikke ønskede at snakkede med Luce, hvilket fik hende til at sukke blidt. "Jeg forstår... Lad os ikke snakke om hende, hun er intet andet end luft vel." Hun smilte kærligt til ham, hvor hun tog en smule popvorn, inden hun spiste dem, så hun dog kort mod ham. "Hvis det er, kunne jeg også måske overnatte enkelte gange hos dig, når jeg skal arbejde? På den måde ville vi se hinanden mere." Og de ville prøve at sove sammen, nu havde han jo også lige sagt at de var kærester, hvilket havde fået hendes hjerte til at slå hårdt i hendes bryst. Hun rødmede en smule, hvor hun smilte kærligt til ham. "Hvis det er noget, eller er det underligt?" Lød det lavt fra hende. Hun ønskede lidt at lette humøret, og måske det var for tidligt for dem at sove sammen?
Da de kom til hendes hus, tog hun selen af, med et lille smil på læben kravlede hun lidt over gear stangen, hvor hun kyssede ham. "Tak for en rigtig hyggelig dag..." Lød det lavt fra hende, før hun kyssede ham igen. Hun nussede kort hans kind, hvor hun derefter blinkede til ham, inden hun kravlede ud af bilen.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 3 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Josh Tirs Apr 11, 2017 1:43 pm

Det kunne uden garanti være hyggeligt at spise sammen noget oftere og så kunne han også få lov til at lave mad til hende! Hele den tanke fik ham bare til at smile mere og det gjorde det endnu bedre, at hun gik med til at han ikke ønskede at snakke om Luce.
”Yup, hun er kun luft,” svarede han og holdt stadig øje med vejen. De stoppede sjovt nok ved rødt, lige i det hun spurgte om hun kunne begynde at overnatte hos ham, hvilket af en mærkelig grund fik hans hjerte til at hamre svagt. Det var en nervøs og rar banken, for det betød jo at hun stolte nok på ham til at sove ved siden af ham og på samme tid betød det at de var for alvor et par nu. ”Det lyder som en god ide, så vil jeg begynde at have en ekstra dyne klar til når du kommer og pude.. selvfølgelig .” Man kunne høre på hans stemme, at han allerede glædede sig til hun kom forbi og overnatte, for ikke at sige at de skulle begynde at spise mere samme.
I det de kom til huset, var han klar til at sige vi ses til hende, da hun tog selen af og kravlede lidt over gearstangen, for at placere søde kys imod hans læber. Han kyssede hende igen og så hypnotiseret ind i hendes øjne, hvorpå han smilte til hende. ”Vi ses snart igen.” I det hun kyssede ham igen og nussede hans kind, mærkede han sig selv smelte over det rare kys, for ikke at sige det blink hun sendte ham inden hun steg ud. Drømmende så han efter hende og først da hun var kommet ind i huset, kørte han videre og kunne egentlig ikke vente med at se hende igen.

Dagen efter ville Alex have fået en besked fra Luce over facebook, hvor der stod:
>> Er du virkelig den nye kæreste? Eller bruger han dig til at gøre mig jaloux.. umiddelbart ligner du ikke hans type?<<
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 3 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Aigemfarrel Tirs Apr 11, 2017 2:07 pm

Hun kunne ikke helt fatte at hun lige havde sagt, at hun gerne ville sove hos ham. Det lød måske en smule underligt, måske som om hun ville komme og overtage hans sted, det var bestemt ikke ment sådan. Hun rødmede en smule, lige til han svarede på det. "Altså.... Sure, men jeg ville selvfølgelig aftale det med dig, hvis det er." Hun lagde hovedet på skrå, mens hun så op på ham. Han virkede allerede en smule gladere, som om Luce virkelig var blevet glemt. Hvilket var underholdene. Hun fandt det dog sødt at han virkede som, om han glædede sig til hun kom over og overnattede. Det ville også være første gang hun overnattede hos ham, var det for tideligt? Han havde jo allerede sagt at de kom sammen, hvilket de enlig også gjorde, men stadigvæk.
Hun smilte bare forførende til ham, inden hun kravlede ud af bilen. "Kør nu forsigtigt." Hun smilte varmt til ham, til hun kom ind af døren, dog vinkede hun en sidste gang til ham, før hun gik videre ind. Dagen havde været underholdene, hun forsøgte dog at tjekke om Sal var hjemme, hvilket hun sjovt nok ikke var. Hun skulle jo også arbejde. Hun gik derfor bare i bad, for tænke lidt over alt det der var sket, var Luce virkelig så fake? Hun ønskede ikke at møde denne Luce igen, det havde været underligt at møde hende, hvilket hun ikke havde brug for i sit liv. Hun knurrede kort over sig selv.

Da Alex sjovt nok gik på Facebook, opdagede hun den underlige besked fra Luce. Selve beskeden fik Alexs mave til at snure sig rundt. Dette var ubehageligt og enlig også en smule irriterende. >>Jeg kommer sammen med ham, og han prøver ikke på at gøre dig jaloux, han kan bare virkelig ikke lide dig... OG!! Hvordan ved du jeg ikke er hans type, du ved sikkert intet om ham. Du har måske været sammen med ham i lang tid, men det betyder ikke at du kender ham bedre, eller har gået op i hvad han kunne lide, da du trods alt knaldede en anden person, hvilket enhver næsten ville vide var noget forfærdeligt, og at man bestemt ikke burde gøre det... Tak for samtalen, men jeg har ingen grund til at skrive med dig, samt have noget med dig at gøre, da jeg for at være ærlig, hellere ikke kan lide dig.<< Hun sendte beskeden, inden hun strakte sig op imod himlen.
Hun skrev kort efter til Josh. >>Luce har skrevet til mig, at jeg ikke ligefrem virker som din type<<
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 3 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Josh Tirs Apr 11, 2017 2:24 pm

De skulle aftale det.. det havde hun vel ret i. Bare for en sikkerhedsskyld, så hun ikke stod foran hans dør en dag, hvor han ikke var hjemme til at lukke hende ind. Det ville først blive et mindre problem i fremtiden, hvor han vil give hende en nøgle, så hun bare kunne gå ind når hun ville.
”Yeah, vi skriver bare sammen om det, så skal vi da nok finde ud af noget,” sagde han til hende. For ham var det ikke for tidligt at de snuppede overnatninger sammen, trods alt havde de da snart datet i 3, 5 måned. Nogle ville ikke se det som forfærdelig meget, men man skulle da starte et sted, ikke sandt?

Luce læste godt beskeden og valgte derefter ikke at svare hende. Det klassiske at man kunne se at hun havde læst den, men ikke svarede på den. Hun havde alligevel ingen anelse om hvorfor hun skrev til denne Alex… Måske fordi hun var jaloux over at Josh allerede var kommet videre og bare det at se ham med en anden pige, gjorde en smule ondt, også selvom hun vidste at hun ikke havde ret til at have det sådan. Hun sukkede derfor blot og lagde mobilen fra sig, lige i tide nok til at Josh samlede sin op henne på arbejdet.
Beskeden han fik, gjorde ham vred og han ønskede nu bare at tage over til Luce, blot for at bede hende om at forsvinde ud af hans liv og bestemt ikke være efter Alex.
>> Ignorere hende… hun er en stor idiot.. jeg skal nok skrive til hende og bede hende om at lade dig være. Du ved jo at du er min type :-* <<
Han håbede ikke at Alex troede på Luce… Josh var fuldkommen vild med Alex. Hvilket han håbede på at hun vidste.
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 3 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Aigemfarrel Ons Apr 12, 2017 10:25 pm

Det gjorde hende måske en smule urolig, sådan at hun lige havde prikket hul på et spørgsmål. Dette gav hende dog også en underlig rar fornemmelse, han havde intet imod at sove sammen med hende, eller have hende i hans lejlighed. Hun havde kun set den en enkelt gang, dengang rodede det lidt. Hun smilte kærligt til ham, hvor hun kærligt nikkede. "Yup... Jeg skal nok forsøge at skrive, ellers må du ende ud med en overraskelse." Hendes stemme var blid, samt en smule lav. Hun kyssede ham kort efter sine ord.

Luce stoppede sjovt nok med at skrive til Alex, hvilket var meget rart, men også en smule irriterende. Hun kunne i det mindste forsøge at komme med et comeback, i stedet for stoppede hun bare med at skrive. Hun sukkede irriteret, lige til Josh svarede på hendes sms. >>Det fint nok... Men seriøst, hvad er hendes problem lige nu? Du møder hende en enkelt gang, også skriver hun til mig... Jeg tror for at være ærlig, at hun har en skrueløs og vil have dig igen<< Efter at have sendt smsen, kunne hun godt mærke uroen i maven. Måske det var lidt for hårdt at skrive, men af en grund kunne hun ikke lade vær. Hun sendte det og fortrød det hele nu. >>Undskyld... Jeg har ikke sovet meget, og er vidst nem at gøre irriteret QoQ Undskyld<< Hun rejste sig roligt fra sengen, inden hun valgte at tage sin uniform på, inden hun tog på arbejde. Efter Gucci, var hun tvunget til at arbejde på Mcdonald, hvilket var om aften. Ca 2 timers søvn fik hun de seneste tre dage, hvilket var her hun valgte at skrive til Josh.
>>Hey, hvis det er ok... Kan jeg så overnatte hos dig i aften?? Skal arbejde lettere sent Smile Hvis det altså ikke gør noget? Vi kan spise aftensmad sammen, hvis det er ^^<< Yup, nu blev det skrevet, hun fik det endelig skrevet. Midt på dagen - Hvilket sikkert var dumt, han havde sikkert allerede planer, plus hun var på arbejde. Hun havde godt nok allerede pakket en taske, mest fordi hun helst ville være på den sikre side... Hun følte sig underlig, samt en smule genert, hvad nu hvis han fandt det underligt... Hun burde stoppe sine tanker!!
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 3 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Josh Ons Apr 12, 2017 10:51 pm

Josh forstod godt at hun var irriteret over at Luce pludselig skrev til hende, bare sådan ud af det blå og han anede skam heller ikke selv hvor det kom fra. Det hjalp heller ikke at Alex begyndte at skrive sådan til ham, ikke at han bebrejdede hende, da han forstod nervøsiteten, men han vidste nu ikke helt hvad han skulle svare til beskeden. Så, i de første sekunder, ville hun se at han var i gang med at svare, men blev slettet igen, da det ikke var de ord han ville bruge.
Han sukkede og daskede mobilen imod panden.
>> Hun har en skrueløs, men bare rolig hun…<< Han nåede ikke at skrive mere, før hendes næste besked kom og hun undskyldte, samt sagde noget med at hun ikke havde fået meget søvn. Han smilte svagt.
Han fortsatte derefter beskeden: >> … er ikke efter mig og selv hvis hun var, er jeg ikke interesseret i hende, overhovedet. Jeg har dig! Wink <3 Og hey, det er okay.. jeg forstår dig godt… men ikke nok søvn.. er du okay? Begynder arbejdet at slide dig så meget ned? <<
Senere på dagen, fik Josh skam beskeden om hun kunne overnatte og uden at tøve, skrev han med det samme til hende: >> Sure, du kommer bare forbi.. jeg er først hjemme 18.30, men nøglen er under min måtte, så du lukker dig bare selv ind og Ghost vil tage imod dig xD <3 <<
I det beskeden var blevet sendt, puttede han mobilen tilbage i lommen og fortsatte ellers med at træne. Lige nu var der ikke brænd eller noget de kunne lave som sådan, derfor kunne de bruge tiden på at træne, se tv eller spille playstation.

Da klokken blev halv syv, brugte han nøglen han havde på sig, til at åbne døren og gik ellers ind.
”Hey! Er du her? Beklager jeg ikke har set din seneste besked, der brød pludselig en brænd løs på et hotel, det var vildt!” fortalte han, imens han hang sin jakke fra sig. ”Hvordan har din dag været?” De brune øjne så nysgerrigt rundt efter Alex.
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 3 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Aigemfarrel Ons Apr 12, 2017 11:14 pm

Han var rar som altid, det kunne godt være at han forsøgte at finde sine ord. Det kunne hun v el kun gå ud fra, siden hun kunne se at han skrev også slettede tingene bag efter. Hun sukkede blidt, men hans lille sms kunne alligevel ikke lade vær med at bringe et smil tilbage på hendes læber. "Lorte Luce." Hviskede hun til sig selv, inden hun begyndte at svare igen. >>Tja, jeg arbejder måske lidt for meget her for tiden, synes ikke rigtig jeg får nok søvn overhovedet. Hvilket gør mig en smule irritabel, så undskyld hvis jeg kommer til at skrive noget forkert >o< Da det bestemt ikke er meningen<<
Da hun senere på dagen fik skrevet til ham, om hun kunne sove ved ham. Havde hun ikke rigtig forventet at han ville svare så hurtigt, men alligevel... Han havde det fint med at hun overnattede hos ham, dog ville han først være hjemme lidt sent. Ikke at det gjorde hende så meget, da hun selv skulle arbejde ud på aften. >>Mange tak, og det er fint, jeg har først fri her klokken 17:56 så jeg er ikke alene i din lejlighed i lang tid ;3<< Det var som om det lettede hendes krop en smule, at han havde det fint med at hun overnattede hos ham. For ikke at snakke om at han havde det fint med at hun bare gik ind i hans lejlighed, plus... nu vidste hun hvor hans ekstra nøgle var. Hun smilte ved sin egen tanke, inden hun forsatte med at hænge tøj op på bøjlerne og stille tasker på hylderne.

Da hun kom hjem til ham, vidste hun enlig ikke hvad hun skulle lave. Hun hilste på Ghost, inden hun lånte Joshs bad. Her tog hun enlig bare sin grønne striktrøje på. Hvis hun skulle være ærlig, var lejligheden enlig meget rar. Det at den ikke var særlig stor, gjorde hende sjovt nok rolig, samt det at hun ikke skulle frygte at der gik nogle folk rundt udenfor, som ville kigge ind af vinduerne.
Da Josh kom ind, sad hun på køkkenbordet, hvor hun sad og kiggede igennem nogle papir, for at bestille noget mad. Hun kunne ikke selv lave noget mad, hvis hun gjorde, ville Josh bare få ekstra arbejde. Da han kom ind, så hun op på ham, hvor hun smilte varmt til ham. "Jeg er her." Hun viftede blidt sin hånd til ham, inden hun lagde det ene ben over det andet. "Den har været fin... Er du ok?? Nogle folk der døde på arbejdet?" Hun smilte varmt til ham, inden hun løftede en af brucherene op. "Jeg gir, noget du vil have??" Lød det varmt fra hende.

https://68.media.tumblr.com/7dbc0d36b5c73c791d555758e2f2d78d/tumblr_ok13ofgqJ71rbelnuo1_1280.jpg
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 3 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Josh Ons Apr 12, 2017 11:43 pm

Det var midt i frokost pausen, at han sad og skrev med hende, så der var egentlig god nok tid til det og det var rigtig rart. Hver gang han skrev med hende, havde han et smil på læben, altså når de skrev om noget godt sammen. Hvis de en dag ville komme op at toppes, var det ikke fordi at han ville sidde og smile over deres sms’er.
>> Pas nu på dig selv okay? Igen, ikke slide dig selv ned <3
Men hey, så ved jeg da at jeg skal forkæle dig næste gang jeg ser dig Very Happy det okay, jeg kender det selv at man lader irritationen gå udover alt… selv ens toastrister o.o!<<
Senere på dagen, da hun havde svaret ham på det med om hun kunne overnatte, nåede han kun lige at læse den, men ikke svare da det var der ilden brød ud og de havde ingen tid at spilde. Først da han var på vej hjem, skrev han til hende.
>> Hey, godt at høre du ikke skulle vente så længe.. er på vej hjem Very Happy <<

Ghost tog glædeligt imod Alex, logrende hale og den søde måde at forsøge og snakke med hende på. Det varede nu ikke længe, før Josh trådte ind af døren og der nu var en ny han skulle hilse på. Josh tog glædeligt imod Ghost og fandt til sit eget bankende hjerte, Alex ude i køkkenet, kun iført en grøn sweater der sad perfekt på hende og de smukke ben var barre. Hurtigt rystede han alt af sig og gik ellers ud i køkkenet til hende, hvor han kyssede hende kort og blidt.
”Nej, der var heldigvis ikke nogen der døde… dog var der børn fanget derinde.. det var nervepirrende, men vi fik dem ud,” fortalte han hende og placerede hænderne ved siden af hende, så han også kunne se ned i brucheren. ”En indbagt pizza vil være lækkert og nogle hot wings ved siden af.” Blidt smilte han til hende, før han kyssede hendes pande og gik hen til køleskabet. ”jeg håber ikke det var alt for kedeligt at vente her.”
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 3 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Aigemfarrel Tors Apr 13, 2017 12:16 am

>>Jeg skal nok forsøge ;D Men at blive forkælet, det kunne jeg godt bruge noget af... Især med alt den stress, folk er ikke så fantastiske på mit arbejde, håber dine medarbejder er bedre Wink
Jeg ikke sikker på jeg er med, men seriøst? Kan du blive irriteret på en toastrister? XD<< Hun smilte over hans sms, det var som om han kunne få hende til at smile, selv på en lidt stressende dag. Det var enlig også underligt, at han kunne gøre det bare ved at svare hurtigt. Det fik hende sjovt nok til at føle sig en smule elsket, som om at han svarede så snart han så det var hendes navn. Måske hun var en smule underlig lige nu, som om Josh sad og ventede på at hun svarede, han var sikkert helt og aldelses ligeglad.
Hun så hans sms, hvilket var den største grund til at hun ville have bestille mad, men af en grund kunne hun ikke helt få sig selv til det. Hvad ville han helst spise, var han overhovedet pizza spiser? De havde spist pizza sammen før, men hvad ellers... Ville han helst have salat eller kød pizza? Hun kunne ikke tage sig sammen til det, hvilket gjorde at hun forsat bare stirrede på menu kortene.
Da Josh kyssede hende, tøvede hun ikke med at kysse ham igen. "Velkommen hjem." Hviskede hun kort, inden hun lænede sig lidt tilbage, for at høre hvad han havde at sige omkring brænden. Der var ingen der døde, hvilket var godt, meget godt. Hun smilte varmt til ham, mens han snakkede. "Altid Noget... Du kom vel hellere ikke noget til?" Hun smilte kærligt til ham. Da han kiggede mod brucheren, smilte hun kærligt til ham, hvor hun kort satte sig bedre. "Det var fint... Jeg lånte dog dit bad, men ellers var det meget hyggeligt at bruge lidt tid med Ghost." Hun sprang ned af bordet, inden hun fandt sin mobil, der lå på spisebordet. "Hvilket nummer er det, så bestiller jeg... Eller... Det nok bedre du gør, jeg kan ikke din adresse i hovedet." Hun rakte ham hendes telefon, hvor hun derefter satte sig på hug foran Ghost. "Jeg ville gerne have en nummer 38..." Hun så forsigtigt op på ham, med et kærligt lille smil. Striktrøjen blev smurt en smule op, ikke at hun flashede noget, men der skulle ikke meget til, før hun gjorde.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 3 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Josh Tors Apr 13, 2017 12:45 am

Hun vidste ikke hvad han mente med at han skældte en toastriser ud? Tanken fik ham til at grine svagt og ellers svare hende.
>> I så fald, må jeg forkæle dig med noget… hvad siger du til chokolade? Wink Og hvad mine medarbejder angår.. ja.. til tider er de gode og til tider føler man for at slås med dem xD
Og nu til det spændende, toastristeren… det var en tidlig morgen, jeg var ved at komme forsent og toastristeren syndes åbenbart at den skulle brænde min toast på… så jeg måtte æde brændt toast, da jeg ikke kunne nå at lave noget nyt… sådan startede irritationen på brødristeren.” Det var ikke til at tro, at lige havde fortalt hende det. Hun var sikkert fuldkommen ligeglad, da det var irrelevant viden.

Han kunne nu godt vende sig til at hun var hos ham hver gang han kom hjem, siddende lige der, på køkkenbordet og spurgte om hvad de skulle lave af mad. Så da hun spurgte om han kom noget til, smilte han varmt til hende og rystede på hovedet. ”Nej, jeg har det fint.”
I det han gik hen til køleskabet, tog han en flaske vand ud og rakte den til Alex, hvis hun ikke tog imod den, ville han bare tage den til sig selv og åbne den, hvor han derefter ville tage imod hendes mobil og bestille den mad de nu ville have. Det kærlige smil hun sendte ham, fik hans hjerte til at banke svagt. I det maden var bestilt, lagde han mobilen fra sig og strakte sig. ”Du låner bare badet så meget du vil for resten og nu når vi snakker om et bad, jeg vil gå op og tage et nu.. så jeg ikke går rundt og stinker af stegt gris. Du kan bare tænde tv’et, jeg kommer snart ned.”
Da han var færdig med badet, kom han ned i natbukser og en tanktop, hvor han derefter satte sig ved siden af hende og kyssede hendes kind. Derefter så han frem for sig igen.
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 3 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Aigemfarrel Tors Apr 13, 2017 1:05 am

>>Chokolade... hmmm, det er vel altid godt XD Jeg er villig til at lade dig tilbede mig og give mig chokolade, men kun denne ene gang ;3! Hvorfor slås med dem, er det fordi i er drenge :O!<< Hun sendte beskeden med et drillende smil på sine læber, i det hun læste videre på smsen. >>oh... Jeg brænder tit toast på, så det er nu ikke så skidt, plus jeg har vænnet mig til det. XD Så det smager nu bare af almindelig toast.<< Det v ar underligt nok en smule underholdene at han fortalte hende det. Hende som ellers troede at han ikke kunne brænde noget som helst på.

Alex tog imod flasken, hvor hun roligt rejste sig fra Ghost igen. "Tak." Lød det lavt fra hende, inden hun begyndte at drikke fra den. Af en grund var hun ikke så nervøs lige nu, de skulle sove sammen for første gang, burde hun være nervøs. Ville han ligge op til noget, var hun klar til noget? Det var hun vel ikke, det var jo første gang hun skulle sove hos ham. Hun rystede blidt på hovedet, for at fjerne tankerne.
Han ville selv gerne i bad. "Ok.. Du lugter nu bare mere af røg, ikke så meget af stegt gris." Hun blinkede drillende til ham, inden hun gik hen for at sætte sig i sofaen. Hun tændte tvet, mens den ene hånd støttede hendes hoved. Hvad ville hun se, var der overhovedet noget hun ønskede at se?... Hun smilte roligt for sig selv, da billeder af vand der kørte ned af Joshs overkrop dukkede op.
Hurtigt rystede hun på hovedet, hvor hun så sig omkring. Hvad havde hun gang i, hun burde ikke tænke sådan. Hun havde knap nok set hans overkrop endnu, selvom den sikkert var muskuløs og veltrænet. For ikke at snakke om.... Nope! Hun burde stoppe. Da han var færdig, så hun tilbage på ham, for kun at få et kys på kinden. "Forfriskende?" Lød det drillende fra hende, inden hun lænede sig op af ham, hvor hun lagde hendes hoved på hans skulder. Hendes ene hånd blev lagt på hans lår, mens den anden blev lagt på hendes hofte. Dette var rart...
Det tog dog ikke lang tid, før det ringede på døren og pizzaerne nu var her. "Jeg åbner." Lød det hurtigt fra hende, hvor hun kravlede over sofaen og luntede hen til døren, mens hun trak ned i striktrøjen. Her betalte hun ham, hvor hun stillede pizza bakkerne på spisebordet. "Hvor sidder vi?"
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 3 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Josh Lør Apr 22, 2017 7:45 pm

Han klukkede over deres sms samtaler.
>> I så fald vil jeg finde en dag hvor jeg bare forkæler dig med chokolade Wink Og ja, det er nok blot fordi vi er drenge, at jeg nogle gange føler for at slås med dem xD
CHOK! Hvor vover du at sige brændt toast smager af det samme som almindelig xD <<
Underlige sms samtaler, men det var nu rart nok og han kunne sagtens vende sig til det.

Imens han stod ude i badet, kunne han mærke hvordan hans hjerte begyndte at banke, ved tanken om at det var første gang han skulle sove med Alex. Forhåbentlig forventede hun ikke at der skulle ske noget. Eller… endnu værre, hvis hun troede at han ville udnytte chancen. Han rødmede ved tanken og lænede hovedet tilbage, for at lade vandet rende ned af hans ansigt. Ikke at han ikke ville lade nogen ting ske, hvis det var det hun ville have… Han rødmede igen ved sin tanke. Det kom ikke til at ske. De havde ikke engang delt et dybt kys endnu, så de var da slet ikke på vejen til at have sex! Lige inden han gik ud af badet, lod han sig selv blive ramt af den kolde stråle, det siges at være sundt, bildte han sig selv ind.
I hvert fald, hun sad han nede ved Alex og nød følelsen af hun lænede sig op af ham. Det var rart… hun duftede skønt og huden på hendes ben var blød.
I det pizzaen kom, vinkede han hende ned til sofaen og trak sofabordet hen til dem, så de kunne stille pizzaen der. ”Lad os sidde hernede, det er hyggeligere.”
Når hun kom med pizzaerne, ville han lægge et tæppe over dem, samt trække hendes ben over hans, så hun sad med siden til. Her gav han sig til at lede efter noget i tv’et.

Da det blev sengetid, rejste han sig op og strakte sig. ”Hva så? Har du tandbørste med eller skal du låne min ekstra? Jeg har også en trøje du kan låne til at sove i hvis det er.. samt sjove boxershorts med mit fodbold team på..”
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 3 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Aigemfarrel Tirs Apr 25, 2017 5:23 pm

Hun smilte kærligt over hans smser, mest fordi de var lettere kære. Det at han ville forkæle hende, samt det at han var en dreng, så derfor ville han gerne slås. Hun smilte ved tanken om at se ham slås. >>Jeg elsker chokolade og en god slås kamp Smile....
Og Brændt toast smager det samme, hvis man bare skraper det brændte væk.<< Hun sendte beskeden med et kærligt smil på sine læber..<<

Alex sprang over sofaen, hvor hun placerede pizza bakkerne på bordet. "Det fint med mig." Lød det kærligt fra hende, inden hun gik hen og tog nogle tallerkner, så de ikke spildte i sofaen. Hun tog et stykke hen på hans tallerken og derefter et hen på sin egen. I det hun trak sig en smule tilbage, havde Josh fat i hendes ben og trak dem over hans ben, hvilket fik hende til at smile kærligt til ham.
"Skal vi ikke se noget andet... Jeg kunne godt se noget, DC eller Marvel... Eller en gyser." Hun satte tallerken på bordet, hvor hun rykkede sig rundt. "Lad os se en gyser." Hun kyssede ham kort, inden hun kravlede ud af sofaen. "Hvor gemmer du dine film?" Hun trak roligt ned i sweateren, så han ikke ville se for meget af hende. Roligt trak hun sin hånd igennem sit lange mørke hår, inden hun begyndte at lede efter noget de kunne se. Hurtigt svang hun den ind i maskinen, for at sidde hos ham igen og spise med ham. Hun svang benene over hans igen, så de nu sad og hyggede foran tvet.

Da han spurgte om hun havde en form for tandbørste med, nikkede hun. "Yup, jeg har det med." Hun sprang op af sofaen, hvor hun roligt gik hen til sin taske. "Bare rolig jeg har med." Hun blinkede drillende til ham, hvor hun gik hen til ham og lagde en hånd på hans bryst, inden hun stillede sig på tæer og kyssede ham blidt. "Fodbold team, jeg ikke engang sikker på hvilket team du holder med." Hun smilte forførende til ham, hvor hun bed sig en smule forførende i læben.
Hun strakte sig kort imod loftet, så sweateren sneg sig en smule længere op af hendes lår. Hun trak den dog ned igen, inden hun gik ud på badeværelset. "Jeg skifter lige." Hun gik ud, hvor hun skiftede om til en pyjamas, med en panda på trøjen og stribet shorts. Hun smilte kærligt til ham, da hun kom ud, med tasken i sine hænder. Hun havde sat det lange hår op i en knold, hvor hun så en smule rundt. "Jeg har børstet tænder." Hun lagde tasken på sofaen, inden hun satte sig foran Ghost. "Hey boi." Hun nussede hans kinder.
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/db/f9/cd/dbf9cdb9ed0682b748028d03bdd50efc.jpg
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 3 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Josh Tirs Apr 25, 2017 8:08 pm

Han kunne mærke sig selv blive lettere forvirret og nysgerrig, i det hun skrev at hun godt kunne lide en slåskamp. Betød det at hun godt kunne lide at se boksning og sådan? Skulle han invitere hende ud og se det en dag?
>> En god slåskamp? Med andre ord, du kan godt lide boksning og sådan?  Og med det brændte toast… jeg vælger at lade det ligge xD <<

Lige som de havde fundet til rette, hoppede hun af ham og spurgte om de ikke skulle se noget med de klassiske helte, hvilket var helt fint med ham. Dog blev det hurtigt til en gyser i stedet, hvilket også var godt. Kort kyssede han hende igen og så ellers efter hende med kærlige øjne, i det hun kravlede væk fra ham.
”De er i skuffen under tv’et,” svarede han hende og nikkede ned i tv skuffen. Her ville hun finde mange forskellige gyserfilm, alt fra de klassiske med chucky, fredag d. 13, osv. Dog havde han også de dårlige gysere, som cabin in the woods. ”Du vælger bare… lad os se om vi kan miste appetitten.” Han smilte drillende til hende. Da hun satte sig hos ham igen, var benene igen over hans og varmede ham op. Han elskede følelsen bare at sidde ligeså stille med hende.

Hun havde det hele med, hvilket han nikkede til, som i at det var forstået. Hendes blide kys blev gengældt.
”Jeg er med Chicago bears… vidste ikke du så fodbold… hvad for et team er du med? Skal jeg miste alt for dig?” spurgte han hende drillende smil, lige indtil han bemærkede hvordan hun forførende bed sig i underlæben.
Da hun ville skifte, smilede han til hende og sørgede ellers for at hoveddøren var låst, samt at alt lys var slukket. Lyden af badeværelsesdøren der gik op, fik ham til at se om på hende. Hans hjerte smeltede ved synet af hende. Hun så virkelig sød ud.
”Godt godt, så er det min tur,” kommenterede han og forsvandt ellers selv ud på badeværelset, for at børste sine tænder og tage noget vand i hovedet.
Ghost reagerede kærligt på Alexs opmærksomhed, ved at logre med sin pjuskede hale og forsøge at slikke hende i hovedet.
Da Josh kom ud, smilede han ved synet af dem og kiggede ellers hen på Alex. ”Så, hvor vil du helst sove? Ved siden af mig, eller sofaen? Jeg skal nok prøve at lade være med at bide, hvis du sover i min seng.” Det var selvfølgelig en drillende kommentar. Der var ingen grund til at være nervøse.
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 3 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Aigemfarrel Tirs Apr 25, 2017 8:27 pm

Hun lo kærligt af hans spørgsmål. >>Nej, eller det ok... Men jeg finder det ufatteligt tiltrækkende, hvis en dreng kan slås .///. Og jeg tror kun det er en god ide at du lader det ligge, med at jeg ikke kan lave toast XD<< Hun fattede ikke at hun lige havde fortalt ham det, gad vide hvad han ville svare på det. Ville han overhovedet kommentere på det, gad vide om han selv ville kunne slås? Kunne han overhovedet slås?

Alex trak ud i skuffen, hvor hun begyndte at lede dem igennem. "Du er vel lige glad med hvad vi ser." Hun så kort tilbage på ham, hvor hun smilte varmt til ham. "Jeg tænker noget klamt..." Hun rodede forsat rundt, hvor hun enkelte gange læste bagsiden, inden hun trak intet andet ud end 'Conjuring' "Denne skulle være ret så uhyggelig." Hun smilte kækt til ham, inden hun satte den på. Roligt trak hun lidt på sine skuldre, før hun satte sig hos ham og endnu engang spiste. "Jeg har kun set 3'eren..." Hun tog en bid af pizzaen, mens hun enkelte gange under filmen så mod Josh, for at se om han overhovedet tog nogen form for effekt af filmen.

Da de var færdige med filmen, stod de sjovt nok nu og snakkede om fodbold, mens hun stod med sin taske i sine hænder. "Baltimore Ravens, hvordan kan du overhovedet være på Chicago Bears hold, de er forfærdelige." Hun smilte kækt til ham. "Det er det dårlige hold du har valgt." Hun nussede kort hans bryst, hvor hun så en smule forførende på ham. "Du sikkert forvirret, opfostret forkert du ved." Hun smilte drillende til ham, som et tegn på at hun selvfølgelig ikke mente det.
Alex nikkede til hans ord, med at han ville gå ud nu. Dog sad hun bare ved Ghost. "Ad nej." Lød det kærligt fra hende, hvor hun nussede ham blidt, mens han ellers slikkede ud efter hendes ansigt. "Du ved ikke hvor jeg har været før.. Og jeg ved ikke hvad du har spist for nyligt, for puuuh din ånde." Hun smilte kækt til ham, inden hun kyssede hans pande og rejste sig op. Hun tog pizza bakkerne og satte ud i køkkenet, lige i det Josh kom ud igen. "Jeg ikke bange for at sove ved siden af dig." Hun smilte drillende til ham, inden hun gik hen til ham. "Vi kommer vel sammen, hvilket par ville vi være, hvis jeg sov på sofaen hver gang jeg overnattede her." Hun smilte kækt til ham, inden hun puffede til ham, for at gå forbi ham.
Hurtigt smed hun sig i sengen, hvor hun lagde sig på tværs, så der ikke var plads til ham. "Det eneste rigtige, er hvis du sover på sofaen." Lød det kækt og drillende fra hende.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 3 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Josh Ons Apr 26, 2017 9:56 pm

Han blev en smule overrasket over hendes sms. Så, hun fandt det altså utrolige frækt… tøvende bed han sig i underlæben. Kunne han overhovedet selv slås? Og hvad var det for slåskampe hun var vilde med? Han sad kort og stirrede på sms’en inden han svarede.
>> Nå nå, ser man det… har en masse fyrer da sloges om dig før? Wink xD <<
Han kunne mærke sig selv blive en smule nervøs. Hvad hvis nu han ikke kunne finde ud af at slås, som hun gerne ville have det, kunne hun så nogensinde tænde på ham?
>> Min pause er slut nu, vi ses senere. <<

Han kunne ikke andet end at smile over, at hun selvfølgelig havde lyst til at se noget klamt imens de spiste, det var en klassisk ting. Så da hun valgte den meget populære the conjuring, nikkede han tilfredst og spiste en bid af sin pizza. ”Ja, folket snakker meget om den, men jeg må indrømme at det ikke er en af mine favoritter… dog er den god.”
I løbet af filmen måtte han selvfølgelig indrømme at han fik en del chok. Dog forsøgte han at skjule det så godt han kunne overfor Alex. Hun skulle ikke se ham sådan.

Selvfølgelig var hun ikke på det samme team som ham, det var en smule typisk at de nu begge skulle sidde og konkurrere om hvis team der var bedst. ”Hvordan kan du sige det? Det er bestemt ikke et dårligt hold jeg har valgt! Du er på det helt, helt forkerte team.” Han smilte drillende til hende. De kunne sikkert få nogle underholdende samtaler ud af dette. For ikke at sige når deres hold skulle spille imod hinanden.
Som hun pludselig gav sig til at fylde i sengen, grinte han svagt og lagde sig ellers ved siden af hende så godt han kunne. ”Jeg tager aldrig sofaen… du er gæsten, så er der nogen som tilhører sofaen, så er det dig min kære Alex.” Han blinkede drillende til hende.
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 3 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Aigemfarrel Ons Apr 26, 2017 10:25 pm

Alex sukkede blidt over hans sms. >>Dog ikke... Ingen slås om lille mig, men derfor finder jeg det stadigvæk frækt ;D<< Alex sendte ham smsen, men kunne mærke sig selv blive en smule urolig. Hvad nu hvis han fandt hende alt for mærkelig, ville hun så være utiltrækkende for ham. Plus det faktum af at han måske fandt hende træls, ved at hun fandt det frækt. Måske hun var for underlig for ham... >>Oh... Okaii, fantastisk ^^ Jeg kommer over så snart jeg har fri<3<< Hun havde fri om nogle timer, men det var rart at hun kunne sove hos ham, det skulle nok blive hyggeligt!!

Alex løftede en smule på sine skuldre. "Jeg har ikke set den første, men jeg håber at den er bedre end de andre." Hun smilte kærligt til ham, mens hun spiste roligt af sin pizza. Alex kunne i løbet af filmen ikke andet end at klukke lidt over hans overraskelser, ikke at hun ikke selv blev en smule overrasket nogen af gangene. Hun smilte dog bare, mens hun spiste pizzaen. Dog måtte hun give op halvvejs gennem pizzaen, mens hun så filmen færdig.

Alex rystede på hovedet, inden hun klikkede med tungen. "Du tager fejl, mit hold har vundet de seneste kampe i streg, ikke nok med det så er det fantastisk at de alle ser så godt ud." Hun smilte kærligt til ham, hvor hun prikkede ham på brystet, for at understrege sin pointe."Men det vil du opdage, den dag du ser mit team vinde... Så bliver du så forelsket i holdet og flytter hold." Hun blinkede drillende til ham, inden hun gik forbi ham, ved at snurre rundt om ham.
Da han lagde sig i sengen, skubbede hun ham ud af den. "Noooo! Sengen er min, sov på din elskede sofa." Lød det drillende fra hende, dog hvis han kæmpede imod, ville hun ikke gøre den store modstand. Hun skulle tidligt op, så de skulle hellere ikke holde sig oppe i for lang tid.

Næste morgen ringede hendes ur ved 6 tiden, hvor hun langsomt satte sig op i sengen. Hun gned sig en smule i øjnene, mens hun langsomt begav sig mod toilettet for at skifte tøj. Hun gik en smule omkring sig, mens hun enkelte gange gik ind i væggen. "Lorte arbejde." Mumlede hun lavt, dog så snart hun havde skiftet tøj, var hun på vej ud af døren. Hun hviskede dog kort farvel til ham, i tilfælde af at han sov, ville hun jo ikke vække ham.
Arbejdet gik fint, hun havde som sådan fået ok med søvn. Men fik selvfølgelig skrevet til Josh igen. >>Jeg fik dig enlig ikke spurgt i går aftes, men kan jeg overnatte hos dig igen? Jeg skal nok dele sengen med dig Wink Det er ok hvis du siger nej, ellers kommer jeg bare og henter mine ting i løbet af aften. ^-^<<
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 3 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Josh Søn Maj 07, 2017 6:30 pm

Det var egentlig ikke nyt for Josh at man kunne finde slåskampe tiltrækkende. Han huskede faktisk, at endda Luce fandt det frækt at en mand kunne slå fra sig, men det var vist også det.
>> Det er også bare i orden… alle de svedige muskler… jeg tror godt at jeg kan følge dig i det xD << Efter dette stoppede de med at sms eftersom hans pause var slut og han ikke så på mobilen før han fik fri.

Til alt uheld for hans maskulinitet, opdagede Alex godt at han fik choks engang imellem i løbet af filmen, også selvom han forsøgte at skjule dem. Da hun stillede sin pizza fra sig, så han nysgerrigt fra pizzaen til hende og smilte derefter til hende. ”rester til i morgen.. kold pizza er overraskende godt,” sagde han lavt til hende, imens familien i huset lige havde opdaget denne dæmon, takket være børnene der snakkede med luften og blev trukket ud af sengene.

Da hun pegede ud at de alle så godt ud, himlede han med øjnene, dog stadig med et drillende smil på sine læber. ”Så…” han så ned på hende igen. ”Du har altså kun valgt dette team fordi de ser godt ud? Og vundet de seneste kampe? PLEASE, det er blot fordi de har spillet imod endnu svagere teams. De har langt fra en chance mod mit team..” Drillede lænede han sig frem imod hende, en smule tirrende og drillende hånende på samme tid. ”Og jeg vil aldrig blive forelsket i dit team min kære.”
Og fra at have en sjov diskussion til en anden, så de nu sloges om sengen på den sjoveste facon. Dog, selvom hun forsøgte at skubbe ham ud, kæmpede han imod og grinte samtidig. ”Men, jeg elsker min seng højere end sofaen!”

Josh kunne sove en time længere end Alex. Halvlanden, hvis han ikke var for doven til at stå op. Dog opdagede han ikke Alex gik rundt, før hun hviskede farvel til ham og han en smule søvende drejede hovedet og så hen på hende. Her smilede han varmt til hende. ”Vi ses.”
Senere på dagen hvor han fik beskeden fra hende, smilte han ved tanken om at have hende i sin lejlighed endnu engang. >> Selvfølgelig, jeg har før fri, så er hjemme når du kommer Very Happy <<
Hvis hun kom hjem ved aftensmads tiden ville han have lavet mad til hende! Det kunne ikke være mere perfekt. >> Og hey, du vil dele min seng… det er godt at høre… jeg sov så forfærdelig i går ude på sengekanten xD! Men i så fald, så ses vi Wink <<
Når Alex endnu engang kom hjem til ham, vil han have gjort en mørbrad gryde klar, der fik hele huset til at dufte fantastisk.
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 3 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Aigemfarrel Søn Maj 07, 2017 9:12 pm

Alex måtte indrømme at hans sms fik hende til at smile en smule sjovt. >>You sound gay! XD Forstillede du dig lige en svedig mande overkrop?... Jeg kan sagtens hjælpe dig med det XD [image]<< Hun sendte ham selvfølgelig et billed af en stor behåret mand, der var noget så svedig. Dog hvis han svarede på denne sms, ville hun ikke svare før hun endelig fik fri og var på vej mod ham. Hun skulle trods alt passe sit arbejde også.

Alex smilte kærligt, mens hun satte pizza bakken på bordet. "Kold pizza, er nu meget godt... Så du tager ikke fejl." Lød det kærligt fra hende, inden hun svang benene op på sofaen. "Uh, dette er det bedste i den." Lød det fra hende, mens hun så mod tvet, inden hun lagde sig en smule op af Josh, ved at ligge sin ene hånd på hans lår og lagde hovedet på hans skulder. "Jeg synes som sådan ikke filmen er god, men den første var ellers ok... Troede måske denne ville være bare en smule mere skræmmende, men det ser ud til at jeg tager fejl..." Hun smilede for sig selv, mens hun så mod tvet. Gad vide om det var træls at hun sad op af ham? Men han duftede altså meget godt, så hvorfor skulle hun ikke gøre? På den anden side kunne det jo ske at han nu sad rigtig dårligt, fordi hun ville sidde op af ham.

Da deres samtale sjovt nok stadigvæk kørte på hendes fodbold hold, smilte hun bare drillende til ham, hvor hun lagde sine hænder på hans hofte, inden hun trådte tættere på ham. "De er gude skønne." Hun så op på ham, hvor hun langsomt gled sine hænder op af hans bryst, på en meget forførrende samt tirrende måde, mens øjnene kort fulgte hendes hænder, inden de søgte op i hans smukke brune øjne.
"Men som du selv sagde, har de vundet de seneste kampe, og jeg vil bare sige at en af de hold som de vandt over, vandt over Chicago Bears, såååå Baltimore Ravens styre.." Lød det drillende fra hende, hvor hun klikkede drillende med tungen. Da han lænede sig frem imod hende, så hun kort på hans læber, inden hun så op i hans øjne igen. "Uuuuuh huhuhuhu! Du skal nok blive vilde med dem, så snart de vinder over dit team... Det gjorde de sidste år." Hun fugtede sine læber kort, inden hun trådte lidt tættere på ham.

De sloges skam om sengen, hun kæmpede hårdt for at få ham ud af sengen, men måtte mere eller mindre opgive. Så i stedet rullede hun bare en smule væk fra ham. "Fint! Denne gang, men så også kun denne gang." Hun blinkede drillende til ham. "Men din seng har ikke samme følelser for dig, den er mere vild med mig." Hun krammede den ene pude, inden hun lagde sig om på maven, mens hun gnuppede hovedet ned i puden. Den duftede sjovt nok af ham. Det var som om at hans duft kunne få hende til at glemme alt... Var hun underlig lige nu?

Han var seriøs sød, den måde hans hår strittede en smule på, da han vendte hovedet, for at sige 'vi ses' på, fik hende bare til at kysse hans pande inden hun smuttede ud af værelset, dog først efter at have kørt en hånd over Ghosts hoved. Han skulle jo også have et farvel.
Da hun skrev til Josh, fik hun hurtigt svar igen. Han havde tidligt fri, hvilket gjorde at han var hjemme og selvfølgelig måtte hun komme hen til ham og overnatte endnu engang. Dette var en fryd, det at hun kunne sove en time længere, gjorde altså en del. >> Okaii, Hvis det er kan jeg handle noget mad ind? Så føler jeg ikke at jeg nasser mega meget på dig ^^? <3 << Hun lagde derefter mobilen i lommen. Hun følte dog med det samme en brummen i lommen, hvilket fik hende til at tjekke beskeden igen. >>Så slemt sov du hellere ikke, du snork boblede da, i det øjeblik Ghost hoppede op i sengen XD Men hvis det er på den måde, kan jeg da bare overnatte på sofaen, no problemo <3 <<
Alex nåede kun lige at åbne døren, før duften af mad ramte hende. Hun smilte stort, inden hun trådte ind. "Hey... Jeg tror ikke din ringe klokke virker, så jeg brugte altså bare din ekstra nøgle." Hun lukkede døren i bag sig, inden hun lagde sin lille håndtaske på hans kommode, mens hun knappede sin jakke op, begav hun sig mod køkkenet. "Her dufter mega godt, hvad har du lavet?" Lød det kærligt fra hende, mens hun trak jakken af sig.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 3 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Josh Tirs Jun 06, 2017 4:29 pm

I det han modtog sms’en rynkede han på næsen, men kunne ikke lade være med at grine. Alex var en værre en og han elskede det ved hende. Desværre havde han ikke mere tid til at skrive med hende. Men heldigvis skulle han se hende senere, så det skulle nok gå.

Imens de stadig sad og så gyserfilmen, elskede han følelsen af hvordan hun sad op af ham, som var de et. Bare ham og hende. Til sidst ende han dog med ikke at følge med i filmen, da han var alt for optaget af hende og faktummet af hvor bløde hendes ben så ud… samt hvor godt hun duftede. For ikke at snakke om hvordan hendes brune øjne lyste op når hun så filmen. Hvordan havde han været så heldig at finde hende? Eller, Caleeb fandt hende i et fitness center, men alligevel… Engang imellem kyssede han hendes kind og forsøgte at følge med i filmen igen. Dog blev det langt fra nemmere.

Nok sad de og diskuterede om fodboldhold, men han havde stadig ikke fået fokusset tilbage, specielt ikke da hun lagde hænderne på hans hofter og trådte tættere på ham. Hænderne bevægede sig nu op af hans mave til bryst og han gjorde sit bedste for at undgå de små rystelser der gik igennem hans krop. Ondsvage hende med hendes tirrende adfærd.. Nu glemte han helt hvad de snakkede om.
For ikke at sige hun fugtede sine læber på den der måde… ”Du drømmer, de kommer aldrig til at vinde dine ravens… over mine bears..” Han trådte nu selv tættere på hende og bed sig i underlæben. Deres læber var få centimeter fra hinanden.

Da hun endelig lod ham ligge i sengen, klukkede han og krammede dynen tættere ind til sig, imens han betragtede hende svagt. Med hovedet gemt væk i puden lignede hun en nuttet fluff… gud, han kunne godt være sig til at sove ved siden af hende hele tiden. ”Du må sove godt og bekymre dig ikke om at vække mig om morgen..” sagde han varmt til hende og lukkede roligt sine øjne i.

Det lille kys på panden inden hun smuttede af sted, gjorde hele hans dag perfekt og det blev kun bedre, da hun skrev til ham at hun kom over senere, gjorde bare det hele bedre.
>> Nej, det skal du ikke tænker over… jeg vil gerne give dig noget mad <3 ^^ du kommer bare over ^^ <3 <<
Den næste besked fik ham til at grine. >> Jeg snork bobler altid sammen med Ghost, det er noget du må vende dig til xD <3 Og non no, du skal sove i sengen ved siden af mig. <<
Han måtte indrømme, at det gav ham et lille chok at hun pludselig stod i køkkenet, men heldigvis var det en god overraskelse. ”Hey, det er helt i orden.. du bruger bare nøglen så meget du vil.” Roligt gik han hen imod hende og kyssede hende kort og blidt. ”Jeg laver mørbrad gryde, så håber du syndes om ris og grøntsager!” Han kyssede hende igen, lidt længere denne gang. ”Hvordan har din dag været?”
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 3 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Aigemfarrel Tirs Jun 06, 2017 5:45 pm

Alex smilte over de små kys hun fik på kinden, han burde ikke kysse hende, han burde følge filmen i stedet for. "Se filmen... Du burde se filmen, stop." Hun klappede hans lår, inden hun lagde sit hoved på hans skulder, mens den ene hånd gled ned af hans arm og flettede sine fingre med hans. Dette var ufatteligt hyggeligt, bare at se film, for ikke at snakke om at hun bare kunne sidde op af ham, snuse en smule til hans parfume for ikke at snakke om at hans åndedræt virkede så beroligende.

Alex bed sig forførende i underlæben, inden hun kørte hænderne op af hans bryst og ned af hans skulder. "Mine ravens...." Hun smilte forførende i det han rykkede sig selv tættere på hende. "Oh, de ville tæve dine små bjørne, som var de en lille mus på vejen, som mine ravne bare flyver ned og hapser. Præcis ligesom de gør når de spiller, snupper bolden." Hun så ned på hans læber, hvor hun kørte sine hænder op til hans hals og om til hans nakke, roligt lod hun sine øjne lukke i, inden hun pressede sine læber imod hans.
Hun kunne ikke holde sine læber for sig selv, var det underligt. Hun ønskede ikke rigtig at virke ivrig, eller nem, hvad nu hvis han synes hun virkede nem. Hvad hvis han fik den forkerte ide, hun ønskede ikke at han skulle få en dum ide, hun ville bare tilbringe noget tid med ham. Og på en måde kunne hun ikke holde sig fra ham.

Da de fik lagt sig til rette i sengen, så hun en smule kærligt på ham. Han var seriøst kær, det var næsten underligt at hun var endt med ham. "Sure, jeg vil dog forsøge at være forsigtig alligevel." Hun smilte kærligt til ham, inden hun selv lukkede sine øjne i.

Alex smilte kærligt over hans sms. >>Det vil jeg glæde mig til <33 Men så laver du mad, hvad vil du lave Very Happy?!<<
>>Skal jeg sove i sengen ved siden af dig, du er syg... Selvfølgelig vil du have jeg sover hos dig, men det kommer ikke til at ske med Ghost ved din side, der er bare ikke plads til os begge. Du må vælge Very Happy!<< Hun lagde mobilen væk bag efter, hun ønskede seriøst at se ham igen. Hvad skulle hun lave når hun kom hjem til ham. Hvad skulle hun gøre, hun kunne hjælpe med maden. Nej Hun ville brænde maden på, så det ville gå dårligt og Josh behøvede ikke vide at hun ikke kunne lave mad endnu. Hun rødmede en smule, måske hun skulle købe en lille kjole, bare for sjov inden hun besøgte ham... Sådan en lidt fræk kjole. Hun rystede på hovedet, det skulle helst ikke ske. Hun skulle hellere bare slappe af, tage den med ro også måske se hvor godt det ville være, hvis hun var hos ham i længere tid.
Da han fik et lille chok, så hun en smule overrasket på ham og lo derefter kærligt af ham. "Undskyld, hvad lavede du nu igen? Det dufter rigtig godt?" Hun kyssede ham igen, med et lille smil på læberne. "Jeg... Uhh, mørbrad... Glæder mig." Hun smilte stort, inden hun kyssede ham igen, hun lagde sin ene hånd på hans bryst, mens øjnene lukkede i. I det deres læber blev adskilt, så hun op på ham, med et lidt drømmende skær i sine øjne. "M-min dag? Undskyld." Hun gik ud og hang sin jakke op. "Den var ok, men der var den typiske idiot, der mente at vi ikke lavede nok tøj i de størrelser, vi har seriøst et skilt, hvor der står til større kvinder og peger ind i den anden retning af buttikken, der står også et skilt hvor der står XS til Medium... seriøst..." Hun gik hen imod ham, hvor hun satte sig op på bordet. "Hvad med din dag?" Hun smilte kærligt til ham.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 3 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Josh Tirs Jun 06, 2017 6:35 pm

Han burde fokusere mere på filmen… hvis bare hun vidste hvor svært det endelig var. Dog i det hun sagde det til ham, klukkede han og kyssede hende en sidste gang, inden han stoppede og fulgte med i gyserfilmen. I stedet blev deres fingre flettet sammen. Han smilte ved tanken..

Diskussionen forsvandt med vinden i det de kyssede og hænderne blev lagt om hans hals. Han kyssede hende roligt og lagde armene om hendes hofter, hvorpå han trak hende ind til sig, bare en smule tættere. Kysset skulle ikke udvikles til at være dybt, sidste gang var hun trukket fra ham og et tegn på, at det måske var en smule for hurtigt at ’make out’. Også selvom han rigtig, rigtig gerne ville! God damnit, hendes læber var så bløde, så fristende og han følte bare at han kunne kysse hende for evigt. Dog forblev kysset en smule uskyldigt, men samtidig kærligt.
Som en lille jaloux møgunge, begyndte Ghost at gø af dem, forventningsfuld om at de skulle fjerne sig fra hinanden.

>> You betta… det bliver min berømte mørbrad gryde Very Happy og hvad angår dig og Ghost, så vælger jeg dig.. uden tvivl Wink og ikke kun fordi du er mindre behåret end ham xD <<
Han smilte kort og sendte beskeden, hvor han derefter lagde mobilen fra sig, klar til at køre hen og handle til i aften. Alt blev handlet ind, så han kunne give Alex den perfekte mad og måske de kunne nyde et glas vin til aftensmaden. Selvfølgelig ikke alt for meget da de begge skulle arbejde i morgen.. Det var med et smil på læben, at han rendte rundt og købte råvarerene.

Det lille drømmende udtryk i hendes øjne var virkelig kært og gav ham blot et endnu større smil på læben. Han lyttede nysgerrigt til hendes dag, alt imens han var i gang med at stege kødet sammen med løgene. ”Nogen folk ved seriøst ikke hvad skilte er til for,” kommenterede han og så om på hende, i det hun satte sig på bordet. ”Der skete ikke så meget hos os… eller, vi skulle rent faktisk hjælpe en kat ned fra træet.. cliche ikke sandt?” han klukkede ved tanken.
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 3 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Aigemfarrel Tirs Jun 06, 2017 8:49 pm

Hun rødmede en smule ved følelsen af hans hænder på hendes hofter. Hvorfor blev hun nervøs, det var ikke fordi at han var den første hun nogen sinde havde kysset, eller haft bare en smule med. Hun føllte sig bare så nervøs, især når de skulle stå her og være intime. Hun følte sig selv blive trukket tættere på ham, hvilket bare fik hendes hjerte til at banke hurtigt samt hårdt i hendes bryst. Dog i det øjeblik Ghost gøede utilfreds, trak hun væk.
Hun så ned på Ghost, hvor hun roligt grinte af ham. "Nuuurh, er man lidt irriteret.." Hun nussede hans hoved, inden hun satte sig på hug ved ham, for kun at nusse hans kinder. "Lille Ghost, sådan en attention hore!" Hun kyssede hans pande, inden hun rettede sig op igen.
Hun så op på Josh, inden hun kyssede hans kind. "Du nu meget god til at kysse." Hvad var det lige hun sagde, en genert og akavet latter slap hendes læber inden hun valgte at træde væk. Kunne hun virkelig være mere akavet lige nu, for seriøs, hun følte sig meget akavet. Første gang hun sov hos ham, også sad hun og sagde sådanne ting, eller hun stod og sagde det.

>>Pff, hvad så hvis jeg var ligeså behåret som Ghost, ville du så hellere sove sammen med ham XD! Og yay, mørbrad gryde! Very Happy Glæder mig.<< Hun lagde mobilen væk igen, for at arbejde videre. Hvis hun skulle være ærlig, kunne hun næsten ikke vente med at komme hjem til Josh igen. Det kunne vel godt ske at hun havde fået ret så store følelser for Josh, dette var vel godt. Det var vel derfor hun var på date med ham, for ikke at snakke om at det var en af de større grunde til at kysse ham.
Uh bare de små kys, hun kunne ikke andet end at rødme lidt, hans læber var så bløde samt kærlige. Hvert eneste kys han havde givet hende, fik hendes hjerte til at slå nervøst. Hun kunne næsten ikke tænke over det, bare tankerne fik hendes krop til at sitre en smule.

Hun smilte kærligt til ham, mens hun snakkede. "Nemlig, kan folk ikke bare følge skiltene! Seriøst, nogen gange virker det som om nutidens folk kun er blevet dummere og dummere med årene." Hun sukkede dybt, inden hun trak lidt ned i sin kjole. Hun nikkede til hans ord. "Det troede jeg faktisk ikke i gjorde, eller... Jeg troede kun i gjorde det i tvet, ikke i virkeligheden." Hun smilte kækt til ham, inden hun lagde det ene ben over det andet. "Så hvor langtid bliver det, før maden er færdig?" Hun var en smule sulten, men ikke meget, så det gjorde hende som sådan ikke noget hvis det tog noget tid.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 3 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Josh Tirs Jun 06, 2017 9:32 pm

Det var ikke særlig overraskende, at Ghost rent faktisk valgte at afbryde dem. Han havde efterhånden gjort det hver gang han havde spottet Josh kysse med nogen i længere tid. Det var en af grundene til Josh var begyndt at ignorere det, så en smule overrasket blev han da, i det Alex trak ud af kysset for at ae den brokkende hund. Han smilte dog bare af det og klukkede. Ghost logrede også med halen over opmærksomheden fra Alex.
”Det siger du ikke,” kommenterede Josh og kørte en hånd igennem sit hår. I det Alex sagde, at han var meget god til at kysse, rødmede han svagt, men smilte ellers en smule drillende til hende. ”Well, thanks.. you too.”

>> Hvis du var ligeså behåret ville du blive kaldt Yeti xD og så vil jeg føle mig ret stolt over at have fundet dig Wink xD <3 <<
I det han havde haft trykket send, bankede hans hjerte kort og han håbede inderligt på, at hun ikke gik hen og blev fornærmet over dette. Dog var det Alex han skrev med, hun havde humor og blev ikke ligeså let fornærmet. Da nogen af de andre brandmænd bemærkede hans glade lille klukken, daskede de drillende til ham og sagde mobilen skulle ligges væk.

Josh var enig med hende, hvilket han viste hende med at nikke og enkelt gang, så han om på hende og smilte svagt. ”Dog må jeg indrømme noget, jeg troede ikke at dit tøj firma lavede til større størrelser end small and xtra small… det virker som en smule snobbet firma.. altså ikke at du er snobbet, men nogen af modellerne ser bare så udsultet ud.” Han kiggede ned på sin madlavning igen.
”Det troede jeg også, men åbenbart gør vi det også i virkeligheden.” da maden bare skulle stå for sig selv, vendte han sig om imod hende og gik hen imod hende, for at stille sig foran hende. Hvis hun stoppede med at have benene på kors, ville han stille sig imellem dem og kysse hendes pande. ”Der er stadig omkring 45 min.” Kort blev hænderne lagt på hendes kinder og her trak han hende ind i et romantisk kys.
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 3 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Aigemfarrel Tirs Jun 06, 2017 10:12 pm

Joshs ord, fik Alex til at se op på ham. "Du er også kær... Og sikkert jaloux, over at Ghost kan stoppe alt dette." Hun pegede op og ned af ham, inden hun så mod Ghost igen. "Du burde ikke være så højlydt.." Hun lænede sig ind til hans øre. "Det mit job." Hviskede hun til ham, inden hun rettede sig op, samt rette en smule på sit tøj.
Efter sine ord, rødmede hun enormt, mens hun så en smule akavet ned i jorden for derefter at se op på Josh, der også rødmede en smule. ".Indeed." Hun skubbede en smule til ham, iinden hun gik ind på soveværelset. Nu behøvede det virkelig ikke at blive mere akavet.

>>Hvis du kaldte mig Yeti, ville du mangle en at kysse igen. Uanset hvor stolt du så end måtte være Wink <<
Hun håbede virkelig at han ikke ville tage det alt for tungt, eller som om hun var sur, det var mere et kækt svar, ikke et svar som om hun blev fornærmet. Mest fordi hun ikke kunne blive så behåret, ikke engang hvis hun forsøgte.

"Oh, mit firma laver tøj til større kvinder, du ved med lidt breder hofter, og med stræk i sig, der står dog stadigvæk små størrelser på dem, men større kvinder kan komme i dem, det ser ikke ligeså godt ud, men de kan sagtens komme ned i dem." Hun trak en smule på skulderen. "Men heeeeeey, vores butik er snobbet, men jeg vil ikke mene at det er for folk der er udsultet, ikke for noget... men jeg kan passe deres tøj, synes du at jeg er udsultet?" Hun kørte en hånd igennem sit hår, for at rette en smule på det. Af en grund gjorde det hende en smule nervøs. Var hun for tynd, fandt han hende for tynd, måske han håbede på at hun ville tage en smule på. Hun lagde en hånd på sin mave. For første gang havde hun ikke forventet at hun ville have det skidt over at være tynd. Hun følte sig nervøs, hvis han så hende i undertøj, ville han så synes hun var for tynd, måske ulækker tynd.
Hun så på ham, med et kærligt smil i det øjeblik han vendte sig om mod hende, hun lagde sine ben ned ved siden af hinanden for at han kunne komme imellem dem. Roligt kørte hun sine hænder op af hans bryst, for at rette lidt på hans trøje. Hun adskilte sine læber for at svare, men blev afbrudt af hans hænder der løftede hendes hoved en smule, for at hun nu kunne føle sine læber imod hans. Hun kyssede ham gladeligt igen. Hun trak dog lidt væk, hvor hun smilte kærligt til ham. "Så... Er du med på at tage i biografen næste måned? Jeg har fri om onsdagen og den nye die hard kunne komme frem igen. Tænkte vi kunne se den, måske tage ud og spise bag efter... Hvad siger du, en ny lille date med mig?" Hun smilte kærligt til ham, inden hun kyssede hans læber kort igen.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 3 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Josh Tirs Jun 06, 2017 10:55 pm

Da Alex hviskede til Ghost, kiggede han nysgerrigt op på hende og logrede med halen, hvorpå de gyldenbrune øjne lyste op. Dog havde han også først lavet en besynderlig grimasse til hende, hvilket Josh havde bemærket og derfor var det hans tur til nysgerrigt at se hen på hende.
”Hvad sagde du til ham?” i det han bemærkede hendes kraftig rødmen, så han fra Ghost til hende. ”Hvad så? Du er fuldkommen rød i hovedet.. hvad tænker du på?”

Han så godt sms’en og den fik ham skam også til at grine svagt, men da de desværre skulle rykke ud, havde han ikke tid til at svare mere og han måtte af sted. En yeti, heldigvis var Alex ikke en og der var ingen problemer der.

Oh uh, han havde rodet sig ud på dybt vand her. Hvis han sagde nej til at hun var udsultet, ville hun sikkert tro at han mente hun var en smule tyk, sådan var det altid med kvinder. Så han bed sig nu en smule nervøst i underlæben og overvejede sit svar, der kom direkte til ham.
”Nej, overhovedet ikke! Jeg mener.. det sidder jo godt på dig, i modsætningen til de tøser de putter op på plakaterne og sådan.. det er dem jeg mener der er udsultet… du er perfekt!” svarede han hurtigt og så hende i øjnene. Her rødmede han svagt og så den anden vej. ”Jeg mener, du er ikke udsultet på punkter, overhovedet..”
Heldigvis blev emnet skiftet over på at Alex inviterede ham. Han smilte stort til hende. ”Selvfølgelig, lad os få os en ny lille date du kan skrive om i den blog… nemlig, busted, jeg læser din blog.” Han blinkede til hende og kyssede hende kærligt igen. ”Hvor kunne du så tænke dig at spise henne?”
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 3 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Aigemfarrel Tirs Jun 06, 2017 11:26 pm

"Bare at han skulle være mere stille." Hun smilte kækt til Josh, mens hun nussede Ghosts øre, inden hun trådte imod Josh og kyssede hans kind. "Jeg ikke rød i hovedet... shhh!" Hun klappede ham på brystet, inden hun rettede en smule på sin nattrøje. "Dette... jeg... Intet." Hun skubbede blidt på ham, inden hunn gik videre. "Lad os nu bare gå i seng, du gør mig underlig genert!" Hun rødmede kun en smule mere, inden hun gik videre. Hvorfor var det lige så akavet, hun gjorde det selv akavet, men stadigvæk!

Han forsøgte virkelig at finde på noget, men af en grund gjorde det hele hende en smule nervøs. "Men jeg ønsker at være en af de tøser på plakaterne... Siger du at jeg ikke kan holde til det? Eller at jeg ikke passer til det?" Hun lagde nu begge sine hænder på hendes mave. Hun var måske for tyk til at få sit drømme job, men hvad nu... Ville det betyde at hun ikke kunne få det og hvis hun ønskede at forsøge at få det, ville Josh så finde hende klam og udsultet. Skulle hun virkelig vælge, karriere eller kæreste. Karrieren var det værd, men hvis Josh så fandt hende udsultet og klam, var der så andre folk der også gjorde det? Hun var enden for tyk til sit drømme job eller for tynd til Josh.... Hun undgik hans blik, ved at rødme en smule og se ned i gulvet.
Samtalen kørte en smule om til noget andet, mest fordi hun valgte at invitere ham ud. På den anden side burde hun måske ikke spise, hvis hun gjorde det ville hun tage på, så ville Jobbet ikke komme til hende, og hun arbejdede ellers hårdt for det. Gad vide om det var grunden til at hun ikke havde fået noget som helst job, alle de gange hun havde fået et nej og arbejdet hårdt...
"Sure... Det skal nok gå, men den ryger nok ikke ind på min blog." Hun smilte kærligt til ham. Hvor burde de spise, et sted med salat... det ville være godt, ja... "Uhmm, tænkte ved Greenworld... De laver gode salater og veganer mad." Hun smilte kærligt til ham.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 3 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Josh Ons Jun 07, 2017 12:16 am

Josh så efter hende, da hun gik væk fra ham og sagde at han gjorde hende genert. ”Whut why? What did I do?” spurgte han drillende og så fortsat efter hende. Efter at have nusset Ghost på hovedet, gik han selv ind på værelset og hvor de ellers lagde sig til at sove.

Han bemærkede godt den måde hun lagde hænderne på sin mave på, hvilket fik ham til at fjerne dem fra maven og op i hans egen hænder. ”Alex, hør på mig, jeg er vild med den måde du ser ud på… du vil være meget bedre end de tøser oppe på plakaterne..” Han så hende i øjnene og lagde hendes hænder på hans brystkasse. ”Og come on, vi skal da ikke spise veganer mad på vores date… Alex, come on.. du er perfekt som du er, ikke kun med dit smukke ydre, men også for din vidunderlig personlighed. Jeg vil ikke bytte dig ud med nogen, og en dag skal du nok komme op på en af de plakater og du kommer til at rocke det!” Han trak ud af krammet og så ned på hende med et varmt smil.
”Hvis du ikke spiser min mørbrad gryde, slår jeg dig ihjel,” sagde han drillende til hende og lagde igen sine hænder på hans kinder og kyssede hendes pande. ”I did made it for you.”
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 3 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Aigemfarrel Ons Jun 07, 2017 12:48 am

Hun skubbede blidt til ham. "Drop det, ellers sover du på sofaen." Hun klappede ham på skulderen, inden hun her valgte at gå forbi ham. "No more talk... Ikke omkring det i hvert fald." Hun smilte kækt til ham, inden hun sprang ind i sengen.

I det han fjernede hendes hænder fra hendes mave, så hun overrasket op på ham. Hans ord fik hendes ansigt til at blusse op, en hel del. De havde trods alt ikke været sammen i særlig lang tid endnu, de var først lige begyndt at kysse i hvert fald. På den anden side, virker det nu meget mere akavet, hun blev glad for dette, men for at være ærlig, vidste hun ikke helt hvordan hun skulle reagere på dette. Da han lagde hendes hænder mod hans bryst, rødmede hun kun en smule mere og så ned i sit skød.
Hans ord gjorde hende kludret i hovedet. Hun rødmede en smule mere, i det han sagde at hun var perfekt, hun kunne føle sin puls rejse sig, hvilket fik hende til at tage fat i hans trøje og kysse ham dybt. Hun kyssede ham skam meget dybt - Hun trak ham nærmest op på bordet, hvor hun lænede ryggen en smule mod bordet overflade, mens det ene ben kørte op af hans side. Hun kørte sine hænder en smule op i hans hår, hvor hun kun gjorde kysset meget mere lidenskabelig. Hvilket forsatte i omkring 5 minutter, hvis han ikke stoppede hende, hvilket betød at hun ville forsætte kysset, nusse hans bryst og ule hans hår.
Dog efter noget tid ville hun dog skubbe ham væk, hvor hun kort ville rette en smule på sin kjole og ligge sit hår en smule ned igen. "Uhm... Det... Mørbrad gryde... Glæder mig, skal nok spise det." Hun fugtede kort sine læber, inden hun så den anden vej. Nu havde hun kun gjort det en smule mere underligt. "Undskyld... Wont happen again." Hun viftede en smule med sine hænder, mens rødmen sprede sig en smule over hendes kinder.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 3 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Josh Ons Jun 07, 2017 1:23 am

Josh var sikker på at alt de han lige havde sagt var rigtigt. Han mente det. Hvert et ord og han var ikke sikker på hvordan hun ville reagere, men han ventede nu spændt på hvordan hun ville tage det og forhåbentlig forstå ham. Dog, kom der en meget, meget bedre reaktion end det! Hun trak ham ind til sig ved hjælp fra hans trøje og kyssede ham. Ikke bare et sødt kys, nej, hun kyssede ham dybt og trak ham op på bordet. Om han stoppede hende? Overhovedet ikke! Han kyssede hende dybt tilbage og støttede det ben hun havde valgt at køre op af hans side, ved hjælp fra sin hånd. Tiden forsvandt fra ham, alt han kunne tænke på var hendes bløde læber og krop presset imod hans.
Da hun skubbede ham fra sig, fjernede sig fra bordet og så nu på hende, drømmende øjne og uglet hår. Selv havde han også haft kørt hænderne igennem hendes hår få gange, så det nu selv sad en smule uglet. Mørbradgryden blev nævnt og fik ham til at se hen imod gryden. Stadig var han en smule i drømmeland. Specielt i det hun fugtede sine læber. ”Wont happen again? What.. really?” Han så skuffet hen på hende. ”Hvorfor? Var det.. var det ikke godt nok? Kyssede jeg forkert? For jeg vil meget gerne have at det sker igen..!” Da det gik op for ham hvad han havde haft sagt, kneb han læberne sammen og kløede sig i nakken. ”Not that uhm… I..” Han rettede nu selv på sit hår.
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 3 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Aigemfarrel Tors Jun 08, 2017 7:59 pm

Hele hendes krop der sitrede under deres kys, det at hun kyssede ham så dybt, fik hende til at rødme en smule. Hun burde ikke kysse ham, bare fordi han sagde sådanne ord, hun burde være mere rolig og tage det som en mere civiliseret kvinde, i stedet for at springe direkte ind i hans arme!! Hun kunne næsten forsvinde ind i et helt andet univers. Det føltes så underligt rart.
Hun kørte sine fingre igennem sit hår, i håb om at ligge det en smule ned, mens hun så sig omkring. Hun skulle vel ikke ligne en der ligefrem havde, ja... Hun rødmede en smule, mens hun roligt bed sig i underlæben.
Dog efter sine ord, virkede han helt skuffet. Hun så en smule overrasket på ham, mens han ellers så meget skuffet på hende. "Uhmm, Jeg... Det." Hun rødmede en smule, rømmede ned i sin hånd inden hun trådte lidt tilbage. "Undskyld, jeg... Jeg ved ikke helt hvad jeg skal sige." Hun så akavet væk. "Jo.. Jo det var et godt kys, rigtig godt." Hun trådte tættere på ham igen, hvor hun lagde sine hænder på hans bryst. "Du meget god til at kysse, jeg blev bare overrasket over at du gjorde det, eller ikke at du gjorde det, men de ting du sagde, så." Hun så en smule genert op i hans brune øjne, mens hun roligt kørte sine hænder op og ned af hans bryst. "Det skal nok ske." Hun smilte kækt til ham. "Igen." Hun kyssede ham kort på kinden.
"Er der noget jeg kan hjælpe med? Skal jeg dække bord?" Hun fjernede hænderne fra hans bryst og gled dem ned af hendes talje.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 3 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Josh Tirs Aug 15, 2017 7:49 pm

Josh forsøgte nu selv at rette på sin trøje, for ikke at sige hår som Alex havde uglet en smule til. Ikke at det gjorde ham noget. Faktisk elskede han følelsen af hænder igennem hans hår og bare det faktum at det var Alexs hænder gjorde det bare endnu bedre. I det hun kørte hendes hænder ned af brystet på ham, betragtede han dem svagt og det fik ham til at gyse igennem kroppen, ved lyden af hun sagde at deres kys ville ske en anden gang. Pludselig havde han glemt alt om maden og han følte bare for at kysse hende, samt presse hende ned på bordet endnu engang. Dog kom han hurtigt ud af tanken, så snart hun nævnte noget med at dække bord. Når ja, han havde mad over og det var rent faktisk det hun var kommet overfor, ikke for at make out med ham.
”Oh ja, du må meget gerne dække bord,” sagde han kærligt til hende og kyssede hendes pande. ”Og jeg vil glæde mig til kysset engang sker igen.” Han blinkede kærligt til hende og fjernede sig ellers fra hende, kun for at vende tilbage til maden, der havde stået og simre for sig selv, hvilket egentlig var godt for en mørbrad gryde. ”Og du selv meget god til at kysse..” Han rødmede en smule ved sine ord og så ellers om på hende. Gryden kunne stadig bare stå og simre en smule. Igen gik han hen imod hende og krammede hende bagfra, hvis hun var i gang med at dække bord.
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 3 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Aigemfarrel Tirs Aug 15, 2017 8:09 pm

Hun nikkede til ham, hvor hun kort så rundt. "Okaii." Hun smilte kærligt til ham, mens hun gik hen til nogle af skabene. Hans ord om at glæde sig til at de endnu engang kunne dele et kys, fik hende kort til at gyse. Hun ville gerne kysse ham igen, hans bløde læber, der var en smule fugtige, mens den kærlige brise af hans åndedræt kærtegnede hendes læber. Hun ville med glæde lade det ske igen, uden tvivl.
Hun rodede nogle få skuffer igennem, for at finde hans bestik og tallerkner, hvor hun roligt gik til bordet for at dække det. "Mange tak." Lød det en smule alt fra hende. Hun havde ikke rigtig kyssede nogle på den måde, hun havde kysset folk før, men ikke lige på den hede måde de lige havde delt et kys. Hun rødmede bare ved tanken om at det skulle ske igen.
Roligt lagde hun tingene på bordet, da hans arme omfavnede hende bagfra, hvilket fik hende til at se en smule tilbage på ham. "Oh.. Halløj der... Skal du ikke holde øje med maden?" Lød det en smule genert fra hende. Pludselig følte hun en smule nervøsitet hos sig selv, var det underligt eller meget normalt, især fordi han var så fin... Han var altid fin. Hun fjernede forsigtigt hans hænder fra hende for at hun kunne vende sig med fronten til ham igen. Hun sendte ham et flirtende smil, hvor hun svang armene omkring hans nakke. "Hvad så?" Lød det drillende fra hende.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 3 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Josh Tirs Aug 15, 2017 8:33 pm

Faktummet af at Alex blev ved med at komme over og sove hos ham, var rent faktisk noget af det bedste der skete for ham i løbet af dagene. Han kunne godt vende sig til at hun var der. Dog ville han ikke sige det til hende med det samme, da det kunne lyde som at han allerede gerne ville flytte sammen med hende og det var i hvert fald alt for tidligt. Han smilte svagt ved tanken.
I det han krammede hende bagfra, bemærkede han godt hvordan hun pludselig blev en smule genert, hvilket var virkelig kært. ”Den står bare og simre… på den måde bliver den ekstra lækker,” svarede han hende og fortsatte ellers med at holde om hende, til hun vendte sig om og pludselig havde et drillende smil på sine læber. Klassisk Alex. Hun kunne gå fra at være genert, til drillende og selvsikker på ingen tid.
Han så ned i de dejlige brune øjne og kunne mærke sig selv smelte under dem. ”Jeg står bare og beundre dig,” svarede han til hendes hva så. Her smilte han nu selv drillende til hende og lagde armene om hendes hofter. ”Såååå… nyder du dine dage her på mit hotel?” Han var tæt på at spørge om hun nød at bo hos ham, men igen, det skulle ikke komme alt for creepy ud. ”eller kan roomservice godt gå hen og forberedes?”
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 3 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Aigemfarrel Tirs Aug 15, 2017 9:56 pm

Hun havde det med at skifte mellem reaktioner, som altid virkede hun en smule genert da handlingerne overraskede hende, hvilket ville få hende til at falde til ro efter nået tid, på den måde ville hun nemt kunne gå hen og blive en smule mere forførende mod Josh. Han var trods alt ikke til at stå for. "Lyder lækkert." Lød det kærligt fra hende. Den blide omfavnelses var enlig meget rar, men af en grund gjorde det hende alligevel en smule nervøs. De var også tæt på hinanden, samt det at han ville kunne dufte til hendes nakke, hvad nu hvis hun lugtede underligt? Hun rystede tanken en smule ud af hovedet, hun havde C'Dor på, den burde dufte meget godt, så hun burde vel ikke lugte af sved, især ikke ved halsen.
Hans ord fik hende til at rødme en smule. Beundrede han hende? Hun lod sine hænder køre ned af hans skuldre, hvor hun lod dem stoppe ved hans bryst kasse. "Dit hotel?" Lød det drillende fra hende. "Det er nu meget hyggeligt, selvom her lugter lidt af mande hule." Hun blinkede drillende til ham, inden hun lod sin ene hånd køre op af hans hals og op til hans kæbe, hvor hun lod en finger stryge hans kæbe langsomt. "Roomservicen er meget god." Lød det varmt fra hende, inden hun kort nærmede sig ham igen.
Josh var blevet som et stof hun havde brug for, hun manglede det meget. Hun kunne sagtens bruge det lige nu. Hun stillede sig en smule på tæer, hvor hun forsigtigt placerede sine læber imod hans i et kort, dog sødt kys. Hun fjernede sig langsomt fra ham igen, inden hun gik hen til hans skabe for at finde hans glas. "Det er begyndt at dufte rigtig godt." Hendes stemme var munter, med et lille kækt smil på hendes læber, mens hun kom gående tilbage med glassene.

Så snart de var færdige med at spise, hjalp hun med at tage af bordet, hvor de her måtte gå med Ghost, i følge hende i hvert fald. Hun fandt selv hans snor, hvor hun rakte den til Josh. "Han har også spist, hvilket betyder at han skal ud og gå.. Jeg ret sikker på at jeg ikke kan holde ham." Hun smilte forsigtigt til Josh. Hvis hun skulle være ærlig, var hun bange for at Ghost ville trække og hun ville miste grebet, så han kom noget til eller at han ville vælte hende. Hun var ellers ikke bange for Ghost, hun var bare bange for hvad der kunne ske med Ghost.
Dog kunne man høre regnen hamre mod roden, samt en smule havl. Det hele fik lejligheden til at larme en smule. Hvis Josh tog snoren, ville Alex gå hen for at finde en paraply til sig selv, hun havde en lille en med, men hun ville bestemt ikke kunne løfte den over hovedet på ham.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 3 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Josh Søn Aug 20, 2017 1:08 am

Hotellet lugtede en smule af mandehule. Det fik ham til at se sig omkring og først nu gik det op for ham, at han måske kunne have gjort lidt mere rent, da det trods alt var Alex der kom på besøg og ikke Caleeb. Så selvom hun sendte ham et drillende blink, snuste han selv ind og så en smule undskyldende ned på hende. Hun trak ham nu tættere på hende og det fik ham til at rødme, samt smile drillende da det trods alt var det hun gjorde imod ham. ”Beklager, jeg skal nok sørge for at her ikke lugter ligeså meget de andre dage og roomservicen…” Han lod deres læber nærme sig hinanden. ”Kan gå fra meget god til perfekt.”
Så snart hun kyssede ham, kyssede han hende igen, ligeså sødt som det kunne være. Dog stoppede det så hurtigt som det var begyndt og snakken var tilbage til maden der virkelig var begynd at dufte fantastisk. Hendes munter stemme gjorde bare det hele bedre.

Det varede ikke længe, før at efter maden, så skulle de ud og gå deres sædvanlige tur med Ghost. ”Jeg er glad for at du så gerne ville med..” snakkede han imens han var i gang med at give Ghost snurren. I det han bemærkede at det regnede udenfor, sukkede han og rakte her Alex en regnjakke og begyndte derefter selv at tage en på. ”De er ikke smukke, men de holder dig tørre for nået tid og hvad Ghost angår…” han så ned på den store hvide pelsklump, der logredede med halen og havde tungen hængende ud af munden. ”hårtørren må gøres klar..” Han klukkede og tog derefter Alexs hånd. ”Let’s go out in the rain.”
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 3 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Aigemfarrel Søn Aug 20, 2017 1:31 am

Hans undskyldende blik fik hende til at smile kærligt til ham, hvor hun trak ham en smule tættere på sig. "Det er ok, det følelses rart at der ikke er lavet så meget her, da det betyder at jeg ved hvad jeg kommer ind til." Hendes stemme var lav og forførende, hun lagde sine hænder på hans skuldre, inden hun roligt lod sine hænder køre ned af hans bryst. Da deres læber mødtes igen, kyssede hun ham blidt tilbage, hvilket fik hende til at smile imellem deres læber.
"Det er helt sikkert perfekt." Lød det kærligt fra hende, inden hun nussede hans bryst en smule fra ham. "Din mad og roomservice skal nok blive perfekt uanset hvad, hvilket gør roomservice meget bedre... Især når det er dig der styre det, samt kommer med maden... sååå... er det allerede fantastisk." Hun kyssede ham kort igen.

Hun smilte kærligt til ham, mens hun tog fat i sine lille jakke. "Selvfølgelig vil jeg med ud og gå... Mere tid med dig." Hun rakte kort tunge af ham, som hurtigt blev trukket tilbage, da han rakte hende regnjakken. Kort så hun ned på den, inden hun smilte kærligt til ham. "Det regner..." Et lille suk slap hendes læber, mens hun roligt tog jakken fra ham og svang den over hende. Dog var den som en meget kort kjole fra hende, hun smilte kærligt til ham, inden hun så op i hans brune øjne igen.
"Det gør ikke noget at de ikke er flotte... Så længe de holder en tør." Hun trak kraven en smule op, hvor hun blidt smilte til ham. "Så lad os gå... Lad os få gjort Ghost gennemblødt." Hun klikkede kort med tungen inden hun følte hans hånd i hendes. Hans hånd var stor, omfavnede nærmest hele hendes hånd. Hvilket fik hende til at rødme en smule. "Let's go." Lød det kækt fra hende, inden hun gik med ham ud i regnen, der blæste dog ikke så voldsomt udenfor.
Aigemfarrel
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 570
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 3 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Josh Tirs Aug 22, 2017 8:25 pm

Hendes lave og forførende stemme fik ham hver gang. Ordene hun sagde gjorde det skam heller ikke bedre. Hænderne der kørte ned af hans bryst sendte små kuldegysninger igennem hans krop og han kunne ikke rigtige tage øjnene fra hende. ”I så fald, skal jeg nok forblive din perfekte roomservice, perfekte date og hjem du altid kan komme til, hvis du har brug for det.” Da hun kort kyssede ham igen, gengældte han det og igen fik han ikke lyst til at gå tilbage til maden.
Dog endte det ikke sådan. Maden blev færdig og de var nu på vej ud for at gå med Ghost. Havde det ikke regnet, ville det have været det perfekte tidspunkt, bare ham og hende, hånd i hånd og Ghost der ellers bare rendte rundt.
Mere tid med ham. Den sætning fik ham til at rødme og ellers klukke af hende, imens han var i gang med at tage jakken på. Efter at han fået hendes hånd i sin, begik de ud i regnen og som forventet, gik der ikke langtid før Ghosts pjuskede pels langt fra var pjusket længere. I stedet sad den klistret ind til hans krop.
Josh slap ikke Alexs hånd på noget tidspunkt. Han elskede følelsen af den i sin egen. Den var så lille og fin i forhold til hans store og ru.
”Du siger bare til når du gerne vil tilbage,” sagde han højt, så hun kunne høre ham i regnen.
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

Messing, with a few dates -Josh- - Page 3 Empty Sv: Messing, with a few dates -Josh-

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum