A summer beach, and crack. Xander.

Side 4 af 4 Previous  1, 2, 3, 4

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Re: A summer beach, and crack. Xander.

Indlæg by Kath on Lør jun 10, 2017 8:16 pm

Rose kunne ikke andet end at smile over hans lykkelige udtryk, i det han fik noget at drikke. Måske de andre også havde brug for en smule at drikke, dette betød at hun måske skulle finde en smule til de andre. Hun nikkede blidt til Joaquin, inden hun valgte at gå ind for at finde nogle flere kokosnødder. Hun trak blidt nogle frem, hvor hun lavede et hul i to af dem, inden hun gik rundt til de andre, hvis de ønskede at få noget at drikke ville hun give den ene til dem, hvor hun så ville se om de tømte den og havde brug for den anden, eller om en bare var nok.

Evaline nikkede en smule. "Lyder ikke så godt, var der mange du kendte som du endte med at miste? Eller var det alle dine venner der overlevede?" Hun lagde hovedet en smule på skrå, mens hun roligt så op på ham. Enkelte gange lagde hendes øjne sig dog på Jacobs læber. De havde kysset to gange, den ene gang fordi hun overraskede ham og den anden gang fordi det var det hun vandt. Hvis hun skulle være ærlig, fandt hun det meget rart at have kysset ham og af en grund savnede hun lidt følelsen af hans læber imod hendes igen. "Er du så sur på Alex? Eller er du taknemlig for at hun førte jer her hen? For det kan godt ske at det ikke er så fantastisk et sted, som i håber."
Yuuka var gået ud i vandet. Hun havde længe haft lyst til at bade, selv om natten virkede vandet nærmest varmt. Dette gjorde at hun hellere end gerne ville ud i det. Siden dagen havde været så varm. Hun havde lagt sit tøj inde ved breden, hvor hun ellers bare gik en smule rundt der ude. Hun dykkede ned i vandet, hvor hun hurtigt kom op på benene, med vandet løbende ned af hendes nøgne krop. Stjernerne og månens lys fik hendes krop til at lyse op, samt den måde hendes hår faldt langs hendes talje. Hun kørte hænderne igennem det våde hår, for ikke at få salt vandet i øjnene.
Kath
Baka

Antal indlæg : 77
Hjemsted : Forskellige steder.

Tilbage til toppen Go down

Indlæg by Xander on Tirs jun 13, 2017 10:09 pm

Jacob bemærkede ikke at Evaline betragtede hans læber. I stedet så han ud imod de smukke flammer. Billederne af de døde mennesker dansede foran ham, et show som de smukke flammer opførte.
”Jeg kendte Josh og Joaquin, det var dem… så man kan vel sige at mine venner overlevede, men hvad angik de mennesker jeg var endt med at falde i snak med..” fortalte han og så nu hen på hende. ”De druknede alle sammen og jeg er skam taknemmelig for Alex tog os med herhen.. på den måde har vi fået noget at drikke og spise, samt mødt en flok nye mennesker.. der åbenbart elsker at slås.” Drillende blinkede han til hende. Den var tydeligvis henvendt til hende. Kort tog han noget at drikke, lod den dejlige væsker forsvinde ind imellem sine læber. ”Hvad mener du med at stedet ikke er fantastisk? I ofre forhåbentlig ikke mændene, vel?”
Da River endelig fik øje på Yuuka, spærrede han sine øjne op og kunne ikke tage øjnene fra hende. Han havde skam set nøgen kvinder før, men aldrig havde de været så… smukke. Alt ved hende var bare perfekt, de fine kurver, det våde blonde hår der klistrede sig ind til hendes hoved og øjnene… de grønne øjne. Efter at have betragtet hende i et par minutter, så han væk og sukkede svagt. En eksotisk gudinde som hende var sikkert uopnåelig. Måske det var på tide at få noget søvn? Og måske det var muligt i denne landsby. Før de fandt dette sted havde drengene ikke rigtigt fået ordentlig søvn, blot i frygten for at blive spist af et dyr.
Med rolige bevægelser, gik han tilbage til landsbyen og besluttede sig for at spørge Alex hvor de kunne sove.
Xander
Baka

Antal indlæg : 152
Hjemsted : uw

Indlæg by Kath on Tors jun 15, 2017 4:20 pm

Evaline lyttede skam til hans ord, hun ønskede ikke at træde ham over tæerne. Dog anede hun ikke helt hvordan hun skulle gøre det, bare fordi hun ikke lyttede. Men hvem vidste om det han havde at sige ville have en betydning senere. "Så er det ikke vigtige folk i dit liv, som gik bort, det da altid noget." Hun smilte stort, som om hun ikke selv forstod døden. "Alex var vel meget rar mod jer. Og nej vi ofre ikke mænd." Hun klukkede kort af hans ord. "Vi ofre ikke til nogle af guderne, hvis guderne ønskede en ofring ville han ikke tage vores liv, da vi så selv ville kunne vælge hvem der skulle dø. Men sådan virker de ikke." Hun trak blidt på skuldrene.
Yuuka stod i vandet, hvor hun langsomt gik længere ud i vandet. Aftens bad var altid meget rart, det kølede en ned med det samme og skabte en behagelig søvn senere. Hun så kort over skulderen, for at se en skikkelse der var på vej væk.
Alex stod og spiste et æble, da River kom hen til hende. Et kort smil blev sendt ham, inden hun trak på skulderne. "I landsbyen, bygger du selv din hytte. Da i drenge ikke har en, betyder det at i ikke har et tag over hovedet, før i har bygget det. Men hvis det er, kan du sikkert sove hos en af tøserne, så vidt jeg ved sover Josh og Joaquin inde ved mig, der er ikke plads til flere, så jeg venter lidt til de trænger til søvn. Men jeg vil advare dig om at spørger om du må sove hos en kvinde, som ikke vil forsøge at gå i seng med dig, jeg tror der er plads hos Rose. Ellers er Yuuka også en god person at spørger. Men jeg ved ikke helt om der er andre." Hun tog endnu en bid af æblet. "I kan også sove ude i det fri, men det kan være en smule farligt." Hun blinkede kort drillende til ham.
Kath
Baka

Antal indlæg : 77
Hjemsted : Forskellige steder.

Indlæg by Joaquin on Fre aug 04, 2017 7:59 pm

Jacob smilte varmt til hende. ”Så, der er altså en bestemt gud i følger? Hvad går hans idealer ud på og følger i dem? Eller følger i blot jeres leder derover..” Han nikkede hen imod Daniel, der sad som en anden konge på sin trone, imens han betragtede kvinderne der dansede. Jacob ville virkelig gerne vide hvordan han endte ud som den eneste mand her. Mon han havde haft slået de andre ihjel? Trods alt truede han ham og de andre som det første dengang de kom til øen.
River løftede spørgende på et øjenbryn. Han skulle passe på, siden kvinderne alle ville forsøge at komme i seng med ham? Den havde han ikke lige hørt før. Normalt var det noget man sagde til unge tøser om fyrer i byen. ”I see, måske jeg skal spørge Rose og Yuuka så… ikke at jeg ville have noget imod en gruppe tøser, der forsøger at komme i seng med mig.. hvor vi kommer fra er det bestemt ikke normalt at blive taget imod af tøser på den måde…” Han kørte en hånd igennem det halvlange hår. ”Jeg vil finde Yuuka.”
Yuuka var allerede hans favorit. Hun var smuk og svarede ham igen, han var vild med det, for ikke at sige hun kunne spille musik. På en måde ville han have ønsket at det var hende der havde lagt op til ham nede på stranden og ikke de andre to.. også selvom det havde været vildt med en trekant. Med rolige bevægelser begav han sig ned imod stranden igen, hvor han kiggede rundt efter Yuuka. Forhåbentligt var hun færdig med at bade.
Joaquin
Noob
Noob

Antal indlæg : 230

Indlæg by Yuuka on Fre aug 04, 2017 9:08 pm

Evaline smilte kort til ham. Han ønskede at lære om deres gud. "Jeg er ikke så god til at forklare dem. Men vores gud er speciel, han ses mere som en døds gud. Når folk dør, forventer vi at sjælen kommer til ham, han henter dem og tager sig af dem." Hun sendte ham et kærligt smil, inden hun kørte sine hænder op og ned af sine ben. "Men vi følger enlig blindt vores leder." Hendes stemme blev en smule kold.
"Har du andre spørgsmål, jeg vil meget gerne svare på dem alle. Uanset hvad, jeg vil gøre mit bedste for at kunne forklare dig hvordan tingene hænger sammen, også hvis du ønsker at vide noget om vores regler og opførelse." Hun smilte stort til ham. Det at han enlig ikke selv forstod noget som helst, gjorde at hun var klogere end ham. Det skete sjældent, men hun elskede når hun var heldig nok til at være klogere end de andre, det var normalt sådan når det kom til jagt, men ellers var hun ret dum, hvis man kunne sige det på den måde.
Alex lagde hovedet en smule på skrå. "Sådan er det ikke rigtig her, vi har kun en enkelt dreng, hvilket gør at vi er nød til at formere os, og den eneste måde at gøre det, er ved at have sex med folk. Dette betyder derfor at mange af kvinderne vil forsøge at hygge sig med dig, så du kan spørger Xander hvordan han begyndte at have det, efter noget tid. Især fordi han rent faktisk er ret glad for opmærksomhed." Hun kørte en hånd igennem sit hår. "Men du vil fortryde det, hvis du knalder en, er det som om man bliver overfaldet af resten." Hun klikkede kort med tungen, inden hun så mod det store bål. Dog da han sagde at han ville finde Yuuka, så hun over mod ham. "Oh, Ok. Underligt valg, men det bestemmer du selv." Hun smilte kærligt til ham, inden hun tog endnu en bid af sit æble og gik videre rundt i menneske mængden.
Yuuka gik rundt langs stranden, hun havde fået sit tøj på igen, selvom det var blevet en smule gennem blødt. Hun kørte mange gange hænderne igennem håret, for at få dråberne til at falde ned langs ryggen, i stedet for at komme ned i hendes øjne. Hun så sig kort over skulderen, inden hun vinkede til River, på trods af at hun ikke helt kunne se hvem det var. Hvem vidste det, måske det var en af de andre fyre. "Hey..." Hun vende sig om og gik imod ham. "Hvordan går det med... fød..derne..." Hun lagde hovedet en smule på skrå. "River?" Hun havde bestemt ikke forventet at se ham. "Spillede du ikke længere, jeg troede at i ville spille musik hele aften?" Hun lagde en hånd på sin pande, inden hun forvirret så sig rundt.
Yuuka
Baka

Antal indlæg : 162
Hjemsted : hun bor sammen med Lilly og River.

Indlæg by Joaquin on Lør aug 05, 2017 12:23 am

Jacob lyttede nysgerrigt med, da hun forklarede om deres gud, som blot blev set som en dødsgud og ikke en eller anden sindssyg dude, der gik hen og blev korsfæstet af sin egen far. Som et tegn på at han lyttede til hende, beholdte han øjenkontakt og nikkede engang imellem. I det hun sagde de blindt fulgte deres leder, så han igen hen imod Daniel endnu engang. ”Hvorfor egentlig? Hvorfor er han jeres leder? Er det blot fordi han er den eneste mand?” De blå øjne lyste nærmest op i afsky, mest af alt da han godt kunne regne ud, at Daniel udnyttede sin magt helt forkert til tider. ”Og tak, jeg er glad for at jeg kan komme til dig og hvis der noget du gerne vil vide om hvor jeg kommer fra, så bare spørg.”
River vidste egentlig ikke om han skulle tage Alexs ord seriøst. At man fik opmærksomhed fra kvinder var der da intet i vejen med. Eller, det var i hvert fald hans tanke, imens han begav sig hen imod Yuuka, der virkede til at være ret overrasket over at se hende. ”Hey Yuuka… mine fødder har det fint og nej, droppede musikken efter lidt tid… jeg tænkte på, kan jeg sove hos dig i nat? Os drenge har åbenbart ikke et tag over hovedet til vi selv har bygget det, så ville høre om det var i orden med dig at vi delte seng eller at jeg sov på dit gulv..” Selvsikkert lagde han armene over kors. ”Hvad end der passer dig bedst?” Han smilte drillende og forførende til hende.
Joaquin
Noob
Noob

Indlæg by Yuuka on Lør aug 05, 2017 12:52 am

Daniel sad med kvinderne omkring sig, som en rigtig herre, der havde sine hunde for sine fødder. Kvinderne lå for hans fødder. Evaline snakkede dog videre. "Han er vores eneste mand, han har mere magt end vi har, uden ham er vi fortabte. Plus han er den eneste person der ønskede at være lederen og skabe ro. Men ellers er det ja, så er det bare fordi han er den eneste mand. Kort sagt i hvert fald." Hun smilte kærligt til ham. Dog det lille afsky han viste, fik hende til at ligge hovedet en smule på skrå. "Hvad nu?" Hun bed sig kort i tungen, inden hun så sig omkring. Hvorfor virkede han nu så sur, eller irriteret?
Hun kunne bare spørger ham om hvad som helst, det fik hende til at smile kækt. "Fortæl mig om hvordan det hele skete, hvad lavede i og hvad skete der, siden jeres båd sank Ud over det, hvad så med hvordan jeres sted er?" Hun smilte stort. "Eller jeres guder?" Hun lagde hovedet blidt på skrå.
Yuuka lagde sine arme i kors, hvor hun roligt lagde hovedet på skrå. "Sove hos mig?... Hvad mener du med det?" Hun skød hoften ud til siden. "Hvorfor lige mig, Rose har en større hytte end jeg har." Hun fik dog besvaret sit spørgsmål. De andre drenge havde brug for et sted, mest fordi der var jo ret mange og alle kunne ikke sove hos Rose. "Jeg... Fint... Men du kommer til at sove på gulvet." Hun kørte hånden igennem sit lyse hår, inden hun så væk fra hans drillende dog charmende smil. "Drop det smil..." Hun så ud imod havet, inden hun rettede blikket imod ham igen. "Jeg er klar til at du sover der, men jeg vil ikke have at du tror noget, der kommer ikke til at ske noget mellem os og så snart du kan få en ny hytte, får du lov at flytte derud." Hendes stemme var en smule bestemt, inden hun vende sig om og gik. Kort så hun sig over skulderen. "Kom, jeg viser dig hvor jeg bor..." Hun sendte ham et kærligt smil.
Yuuka
Baka

Indlæg by Joaquin on Lør aug 05, 2017 1:17 am

Jacob nikkede til hvad hun havde at sige om Daniel. Først da hun spurgte ham om noget nyt, kom han ud af sine irriterende tanker på Daniel og så ned på hende med et beroligende smil. ”Det er ikke noget særgligt, jeg er bare ikke god til den måde han behandler nogen af jer på.. det er det eneste..” han gned kort hænderne op og ned af sine arme, da det var begyndt at blive en smule køligere. Så snart han gav hende muligheden for at spørge ham om noget, fik han en del spørgsmål tilbage i hovedet, præcis som han havde sendt efter hende. ”Jeg er ikke sikker på hvad der skete der gjorde at den sank… et uvejr… jeg husker blot et uvejr, skrig og vand der slugte båden… og hvad vi lavede på skibet.. alt fra at spille kort, til at bade i en pool og snakke med forskellige mennesker… og hvad vores guder angår, ja, det kommer helt an på hvilket land man stammer fra, da der er flere forskellige guder og disse forskellige guder har bragt flere lande i krig… det lyder helt tåbeligt og det er det skam også.” Han lænede sig nu tilbage imens han betragtede flammerne.
River kunne ikke fjerne sit smil, også selvom hun sagde at han skulle, bare det faktum at hun reagerede på det, gjorde det ikke ligefrem nemmere at lade være. ”Fint fint, så snart jeg har min egen hytte, så er jeg ude og jeg skal nok sove på gulvet, der bliver ikke lagt en hånd på dig.”
Da hun viste ham hen hvor de boede, fulgte han roligt med hende, ved at gå op ved siden af hende, armen bag ryggen og stadig med et smil på læben. ”Så… hvordan har du det med at leve her? Har du ikke lysten til at se resten af verden og sådan?”
Joaquin
Noob
Noob

Indlæg by Yuuka on Lør aug 05, 2017 1:43 am

Hun lagde hovedet en smule på skrå igen. Måske det var fordi hun var van til den måde han behandlede dem på. Hun så derfor en smule underligt på ham. "Behandler os på, hvordan behandler han os da? Hvad er forskellen på den måde og den måde vi bliver behandlet på, hvor du kommer fra?" Hun var spørgende i sit toneleje, hun ønskede lidt at vide det. Mest fordi det virkede underligt at han var dømmende omkring det? Hvordan havde de så lige været et det andet sted? Havde kvinderne andre forholde hos dem?
Et uvejr havde muligvis sunket skibet, det kendte hun alt for godt. Det kunne ske over alt, man kunne ikke altid vide om det kom med det samme, andre gange kom det i en overraskelse. "Kort?... Det lyder hyggeligt" Hun lyttede til hans ord, men forstod dem alligevel ikke helt. "Krig, guder? Lande... Vi har aldrig rigtigt fundet land her, ud over det vi går på." Hun kløede sig en smule i nakken. "Jeg forstår ikke." Pis... Pludselig var hun den dumme igen, lettere irriterende, men sådan måtte det jo endnu engang være for hende. typiske...
Yuuka nikkede til hans ord, i det mindste havde han forstået hvordan tingene skulle være hos dem. "Godt så. Jeg er glad for du forstår." Lød det kort fra hende, inden hun valgte at gå væk fra ham, dog for at vise ham stedet hun boede/Sov. "Jeg har det meget fint... Nej ikke rigtigt." Hendes ord var en smule korte og lukkende, dog kunne hun alligevel ikke holde dem sådan. Hvis hun var for ond og kold overfor ham, ville det bare ende med at de begyndte at hade hinanden og skabe problemer for kolonien. "Jeg har ikke nogen grund til at se verden, jeg bor her og der er hvad jeg har brug for. Ud over det, kan vores både ikke bruges til at sejle for langt væk, ellers ender de bare med at synke." Hun så kort op på ham igen, med et lidt forsigtigt smil på sine læber.
Yuuka
Baka

Indlæg by Joaquin on Lør aug 05, 2017 2:10 am

Der var så meget at fortælle hende, for ikke at sige der var så meget hun kunne fortælle ham. På den måde kunne de underholde hinanden i flere timer. Han smilte blidt til hende. ”Well, hvor jeg kommer fra er det ikke normalt at have mere end en kvinde… det bliver i hvert fald set ned på og… uhm, derudover hvor jeg kommer fra, så er det normalt for kvinderne at bestemme over sig selv og endda mændene,” Han så drillende ned på hende. ”Så hvor vi kommer fra, vil Daniel slet ikke have den slags magt, overhovedet.”
Han bebrejdede hende ikke for ikke at forstå hvad han forsøgte at forklare. Det var hans verden og han forstod heller ikke alt hvad angik religion, langt fra rent faktisk. ”Det er okay, jeg forstår det skam heller ikke, og jeg kommer fra den verden.. Vores religioner er meget forvirrende, på samme tid med at de er skyld i at vi har krig, så man kan ligeså godt glemme dem..” han smilte kærligt til hende. ”Specielt når man er herude… det er ikke vigtigt længere Eva.”
Yuukas ord var meget korte og kontante. Det var ikke så nemt for ham, at starte en samtale med hende. Eller det troede han da, til hun pludselig fortalte hvorfor hun ikke var interesseret i at se andre lande. ”Virkelig? Selv nu når du ved at verdenen er så meget større, så er du slet ikke interesseret i at se den? Den må du ha, det er sku ret besynderligt,” sagde han og smilte selv forsigtigt. Dog forsvandt det hurtigt bag en kæk attitude. ”Men hey, hvis jeres både ikke kan andet end at synke, så bebrejder jeg dig ikke… nå, dit gulv, er det behageligt med en masse puder og tæpper?” På vejen imod hendes hytte, kiggede han nysgerrigt rundt, holdt øje med hver en person, men fortsatte ellers med at gå med hende.
Joaquin
Noob
Noob

Indlæg by Yuuka on Lør aug 05, 2017 2:41 am

Mere end en kvinde. "Det er svært at have en kvinde, når man er den eneste mand her?" Hun lagde hovedet en smule på skrå. "Så vi bestemmer? Det gør vi nogen lunde også her, vi gør lidt hvad vi vil, men har alligevel nogle få regler." Hun kløede sig op af armen, inden hun lod sine hænder køre op og ned af hendes ben for at varme sig op. "Jeg forstår ikke helt hvad det betyder. Hvem har så den magt? Er der nogen der har den magt, eller gør i alle sammen hvad i vil?" Hun så imod ham, mens øjnene lidt afslørrede at hun var en smule forvirret over hans ord. "Og hvis i ikke må have mere end en kvinde, hvordan skal i så forme en verden, hvad med børn?" Hun lagde hovedet en smule på skrå.
Det var ikke vigtigt med guder, et sandt tegn på at han ikke gik op i den slags. "Så du er ligeglad med guderne? Så vi to, de rager mig en høstblomst." Hun så ud imod de folk der dansede, hvilket fik hende til at smile en smule. "Du er solbrændt... Betyder det at i har været meget ude i det åbne? Hvor længe har i været strandet på øen her?" Hun så endnu engang imod ham, med et lille skævt smil på sine læber.
Yuuka trak blidt på skulderen. "Måske en lille smule, men ikke meget... Hvorfor er det besynderligt?" Hun lagde armene over kors endnu engang, hvor hun så en smule bestemt på ham. Hvorfor var det besynderligt, det var der da intet galt i, sådan ikke at ville se verden var normalt, var det ikke?
Samtalen blev dog ændret til at snakke om deres gulv. "Nej, det er sand... Intet andet end sand, men det er i nok vantil i forvejen." Hun gik hen til en hytte med en lille dør, der var hul i toppen af døren, hvor et lille tæppe dækkede hullet. Der var malet et Y på tæppet, så man kunne se at det var Yuukas hytte. "Her bor jeg." Hun skubbede døren til siden og løftede tæppede en smule op. Hytten var lavet af kviste, træ og reb. Den kunne holde til de fleste storme, men hvis der på et tidspunkt kom en større storm, ville de være i problemer. "Gulvet er dit." Hun pegede kort på gulvet, inden hun satte håret op i en hestehale, så man kunne se endnu mere af hendes mave. "Har du brug for noget, så hold det endelig inde." Hun greb et tæppe, som blev kastet i hovedet på ham, inden hun begyndte at tage sit mavedanser tøj af.
Det var vådt, hvilket var dumt at sove i. Hvis de sov i vådt tøj, var de helt sikre på at de ville blive syge. "Jeg har også en pude, hvis du ønsker at sove med en pude?" Puden var dog fyldt med fjer, så den kunne stikke en smule. Hvis han kiggede på hende, mens hun smed tøjet, ville hun se sig over skulderen og lave et lille tegn til at han gerne måtte vende sig om. På øen var de ret van til at være nøgne, nøgenhed var som at spise, så normalt at man kunne tro at det var løgn. Så det at de måske så hende nøgen, gjorde hende som sådan ikke noget. Det var mere det at hvis de stirrede på hende, blev det akavet. "Du kan sove her, indtil din hytte er lavet." Hun klikkede kort med tungen, inden hun lagde tøjet sammen og satte det på en lille træstump, der blev brugt som stol. Hun trak derefter en større skin trøje over hovedet, som snilt kunne bruges som kjole.
Yuuka
Baka

Indlæg by Joaquin on Man aug 07, 2017 2:42 am

Jacob smilte over alle de spørgsmål. ”Nej, vi gør ikke alle sammen hvad vi vil… vi har ledere og så har vi dem under lederne, som holder styr på de forskellige i vores byer og sørger for vi er uskadte, samt at vi holder reglerne. Regler der går ud på som i at: Det er ikke tilladt at stjæle, slå ihjel, alt den slags og en kvinde er nok, da vi er ret mange mænd hvor vi kommer fra, for ikke at sige kvinder og det er tilladt at have mere end et barn… så, du kan vel forhåbentlig se hvor det fører hen…” Han tog en mango og spiste af den. Dets saft løb ned af hans fingre. ”Er jeres regler nogenlunde det samme? Med at slå ihjel og stjæle.”
Guderne ragede hende heller ikke en disse. Det fik ham til at smile. I det hun pegede hans solbrændthed ud, kløede han sig på panden og skar en grimasse. ”Vi har været her i en måned og ja, vi har lidt været ude i det åbne, midt på stranden og engang imellem mellem træer,” fortalte han med et skævt smil.
River klukkede over Yuukas bestemte blik. ”Fordi, man skulle da tro at efter at have opdaget der findes en anden verden herude for jeres ø, at så ville du ud og se den,” forklarede han sig og så drillende på hende. Måske hun bare var en lidt mere kedelig type end hvad han troede.
Det glædede ham langt fra at høre, at hendes hytte bestod af sand og ikke et gulv. Så med andre ord, han skulle lægge der og indsnuse sand hele dagen. Han pustede irriteret ud og fulgte ellers med hende til hytten. Udenpå så den nu meget hyggelig ud, men indeni kunne der godt bruges lidt mere kærlig hånd. I det hun pegede på gulvet, løftede han spørgende på et øjenbryn af hende og kørte hånden igennem sit hår, hvorpå han ellers selv satte det op. ”Tro mig, jeg siger ikke hvis jeg har brug for noget,” mumlede han og lagde sig ned på sandet. Her tog han kort imod puden og snuste derefter til den. ”Ergh, den lugter sjovt.. hvad er den lavet af?” Der kom ikke flere ord ud, så snart han bemærkede at hun var ved at smide tøjet og synet var fantastisk. Selv da hun kiggede om på ham, så han ikke væk og smilte blot i stedet. ”Wow, jeg håber min hytte aldrig bliver fikset.” Han så op i hendes smukke øjne.
Joaquin
Noob
Noob

Indlæg by Yuuka on Man aug 07, 2017 11:58 pm

Jacobs forklaring var en smule underlig, de gjorde ikke alle hvad de ville, men nogle af dem gjorde altså? Hun så en smule skeptisk på ham, inden hun lagde hovedet på skrå, mens hele hendes ansigtsudtryg skreg af spørgsmål. Hun nikkede en smule tøvende til hans ord. Hun forstod da i det mindste reglerne, dog ikke alle reglerne, men nogle af dem. Det med at der var mange forskellige folk der lavede reglerne. "Vi har nogle få regler. Vi dræber ikke hinanden, vi må få så mange børn som vi ønsker, men det kræver dog at Daniel gider at knalde os mere end en enkelt gang." Hun så sig kort rundt, inden hun lænede sig frem og tog en bid af hans mango. Kort tid efter, så hun op på ham, med drillende øjne. "Dog stjæle, vi kan ikke stjæle? Alt hvad der er her er vores." Hun klikkede kort med tungen, inden hun slugte mangoen i hendes mund.
Han havde altså været meget ude. "Det altid noget at i så har fået sol, men jeg tror du er solbrændt. Oh, har du fundet et sted at savne. Du er nød til at finde et sted at sove, ellers har du intet sted at være om aften. Medmindre du gerne vil sove i det fri." Hun sendte ham et kækt smil, inden hun så ned på mangoen igen. Kort slikkede hun sig om munden.
Yuuka løftede på det ene øjenbryn, i det River klukkede af hende. "Jeg vil gerne se verden, men mulighederne er her ikke. Plus, hvis jeg smutter her fra, hvad ved jeg så er omkring mig, hvad nu hvis der er noget som slår mig ihjel på den anden side. Helt seriøst." Hun så sig kort rundt. "Jeg har ikke behovet for det, det har du måske, men du virker også ret så sær." Hun vende ryggen til ham.
Han ville ikke sige, hvis han havde behov for et eller andet. "Hvorfor ikke? Det virker da lidt underligt, hvis du har brug for noget, hvorfor så ikke bede om det?" Hun lagde armene på kors, mens hun skød hoften ud til højre. Da han sagde puden lugtede, rullede hun med øjnene. "Den er lavet af skindet fra en giraf, med fjer fra hønsene i sig." Hun vende ham her ryggen til ham, i håbet om at kunne få skiftet om til noget at sove i.
Dog i det han ikke vende sig om, himlede hun igen med øjnene og stod bare med ryggen til ham, mens hun smed det. "Du ret uhøflig, bare at stirre." Mumlede hun en smule. Et kort suk slap hendes læber, inden hun lagde det på stolen og begyndte her at tage en bluse af en art over sig. Den var lavet af gede pels der var syet om til en lang sweater. "Du skal selv bygge din hytte. Selvfølgelig kan du bede om hjælp, men ellers skal du selv lave den, den bliver ikke fikset for dig." Hun vende fronten imod ham, inden hun satte sig i sengen.
Yuuka
Baka

Indlæg by River on Tirs aug 08, 2017 12:26 am

Biden hun besluttede sig for at tage af hans mango, fik ham til at løfte spørgende på et øjenbryn og derefter sende hende et drillende smil. Alt i hendes grå øjne skreg udfordring og af en grund tog han imod den. Han tog selv endnu en bid af den og skabte en øjenkontakt med hende. ”Så, Daniel skal give jer børn… du har vel ikke.. haft en omgang med ham, har du?” Spørgende satte han hovedet på skrå. Af en eller anden grund, håbede han inderligt på at hun ikke havde haft sex med ham. ”Og et sted at sove siger du?” I det han bemærkede, at hun betragtede mangoen, tog han endnu en bid af den, rakte den nærmest væk fra hende, hvorpå han så drillende på hende. ”Hvor er det muligt for mig at sove?”
River løftede til sidst bare på skuldrene af hende. Hvis hun ikke ønskede at se verden udenfor, så var det vel bare hende tab og ikke hans. Alt han vidste, var bare, at så snart der kom en redningsbåd efter dem, så var han smuttet herfra. Han savnede alt ved livet derhjemme. Roligt begyndte han at sætte det halvlange hår op i en knold, så det ikke generede ham når han sov og så kort om på hende. ”Uh, jeg syndes du sagde at hvis der var noget jeg havde brug for, så skulle jeg bare tie stille, derfor ville jeg ikke bede om noget.” Da håret var blevet sat op, lagde han sig på sandet, med hovedet på puden og så stadig op på hende, imens hun kort skiftede. Til sidst så han dog væk, ved at ligge sig på ryggen, med hænderne bag hovedet. ”Jeg er ikke uhøflig, du bad mig aldrig om at se væk og ja, ja… jeg skal nok få den bygget, men indtil videre, har jeg intet imod at skulle dele hytte med dig.”
River
Baka

Antal indlæg : 140

Indlæg by Yuuka on Tirs aug 08, 2017 12:58 am

Evaline rystede blidt på hovedet. "Nej, han har endnu ikke valgt mig endnu. Han vælger os, ved at sætte et krys på vores hoveddør, bare med almindelig griseblod, på den måde ved vi at vi skal tage hen til hans hytte om aften. Det er meget nemt, dog skal du vide at jeg helt sikkert ikke bliver valgt, jeg har fået at vide at jeg er skræmmende og underlig, så derfor vælger han ikke mig. Så " Hun trak blidt på skulderen. Det gjorde hende som sådan ikke noget at hun ikke blev valgt, hun kunne godt lide friheden og hun var enlig ikke sikker på om hun ønskede at have sex med ham, hvis hun fik lov at vælge ville hun hellere bruge sin tid sammen med de andre tøser, en sammen med en enkelt mand, bare for at prøve noget hun ikke var helt sikker på hvordan fungerede.
Da han skjulte mangoen, kunne hun ikke andet end at grine en smule over hans opførelse. Det var underholdene. "Jeg kan lade dig sove i min hytte, hvis det er." Hun smilte stort til ham, inden hun kravlede helt op i ansigtet på ham, hvor hun roligt lod sin hånd køre op af hans bryst. "Min hytte er lille og hyggelig." Det blev sagt forførende, inden hun snuppede mangoen fra hans hånd, hvis han altså blev en smule uopmærksom.
Yuuka lyttede til hans ord, da det her gik op for hende at det var det hun havde sagt. "Oh yea... Jeg har vidst drukket en smule for meget." Hun slog sig kort til panden, inden hun vende ryggen til ham igen. "Jeg lavede tegn til at du skulle vende dig om." Hun lavede tegnet igen. "Dette er tegnet, kan du se hvordan den siger at du burde vende dig om." Hun så en smule bestemt på ham.
Han havde intet imod at dele hytte med hende, det var højst sandsynligt på grund af det faktum af at hun smed tøjet kort. "Du deler kun hytte med mig, ind til da... Og hvis det bliver et større problem, skal du vide at jeg er villig til at smide dig ud." Hun lagde sig forsigtigt ned i sengen, hvor hun roligt trak et skindtæppe over sig.
Yuuka
Baka

Indlæg by River on Tirs aug 08, 2017 11:56 pm

Han valgte sine kvinder ved at sætte et kryds på deres hoveddør, med griseblod, bare for at gøre det mere besynderligt. ”Javel ja, sikke en måde at gøre det på og har han slet ikke tænkt sig at slå sig ned bare med en kvinde og ikke hele øen.. vent, finder han dig skræmmende og underlig?” alt blev pludselig skubbet til side. ”Hvordan det? Eller, sure du har dine besynderlige øjeblikke, men hey, det er det der gør dig så interessant.”
Lige som han troede at han havde sin mango for sig selv, snuppede hun den ud af hænderne på ham, med et forførende forsøg på at distrahere ham. I stedet blev han dog en smule forvirret og af ren refleks, gav han slip på mangoen og trak sig tilbage. Han stod nu og så ret så forvirret på hende. ”Uhm, din hytte… uhm, jeg vil gerne sove derinde, tak.” Han kløede sig i nakken og af en grund så han væk. Hvorfor blev han forfjamsket over dette? Det havde sikkert bare være for sjov, men alligevel. ”Hvis det altså ikke er for meget at bede om.”

River klukkede over Yuuka der lagde sig i sin seng. Kort kiggede han hen imod hende, hvorpå han udviklede et overraskende varmt smil. ”Okay okay, jeg skal nok forstå tegnet bedre næste gang og ja ja, du kan smide mig ud når du vil, den er feset ind Yuuka.” Han lagde ryggen til hende nede på sandet, krammede puden ind til sig, imens dets stærke duft sneg sig ind i hans næse. ”Tak og godnat.”

Josh der var gået hen og blevet træt, gik roligt hen imod Alex, hvor han smilte varmt til hende. ”Hey Alex, du sagde noget om at jeg kunne snuppe gulvet i din hytte eller telt, vil du have noget imod at vise mig derhen nu?” De ravbrune øjne lyste svagt op i tusmørket. Op ved siden af Josh, kom Ghost gående med sin smukke måneskins pels glitrende i mørket. Han satte sig ned og begyndte at logre med halen i det han så op på Alex.
River
Baka

Indlæg by Yuuka on Ons aug 09, 2017 12:34 am

Evaline løftede kort på sine skuldre. "Hvordan skulle jeg vide det... Jeg er ikke sammen med ham og har knap nok snakket med ham før." Hun lagde hovedet en smule på skrå, inden hun nikkede. "Det siger folk i hvert fald.... Besynderlige øjeblikke?" Hun så en smule underligt på ham. "Hvad skal det betyde? " Hendes stemme blev en smule lys i det hun sagde det, hun lagde hovedet blidt på skrå, inden hun var tæt på ham og snuppede hans mango.
Hun spiste den her for ham, han havde ikke behov for det. "Fint, du kan sove hos mig, jeg deler gerne seng med dig." Hun snakkede med mangoen i munden, hvor hun kort så sig omkring. "Det gør mig intet, jeg ville have det fint med en værelses kammerat igen." Hun rejste sig her op, inden hun kastede mangoen over skulderen, som ramte en anden pige som kort råbte Hey til Evaline, som bare vinkede til hende. "Jeg kan vise dig hvor hytten er." Lød det kækt fra hende, mens hun kort tørrede mund med sin bagside af hånden.

Yuuka smilte en smule, da han vende ryggen til hende. "Godnat." Lød det kærligt fra hende, inden hun selv her lagde sig til at sove.

Alex stod og betragtede udsigten til havet, da Josh kom mod hende. Hun vende fronten imod ham, hvor hun nikkede kort til hans ord. "Selvfølgelig, jeg er også begyndt at blive lidt træt." Lød det kærligt fra hende, inden hun så rundt, for kun at få øje på lille Ghost der kom gående så smuk og glintende som han nu kunne være. Pelsen lyste nærmest op i månens smukke skær, det var utrolig flot. "Jeg... Jeg finder lige Joaquin, så han også har et sted at sove." Hun begyndte at se sig omkring.

Næste dag var Rose som altid den første der var oppe, hun sneg sig over Xander der sov ved hendes side, hvor hun forsigtigt kyssede hans pande. Roligt kravlede hun ud for at beklæde sig, stod hun med ryggen til Xander. Hun forsatte derefter ud for at gøre rent efter festen, hvilket tog omkring 2 timer og 20 minutter. Her stod Alex og Evaline op. Solen stegte stedet, nok en af de varmeste dage på øen 43 grader i skyggen, det var vildt varmt. Så varmt at man skulle tro at man smeltede i solen.
Dette fik alle til at gå rundt i noget meget vist tøj. Rose gik rundt i en hvid version af sættet, Alex gik rundt i den blå version og Evaline i den sorte version. De var dog ikke den eneste, alle gik rundt i det samme sæt. Det var nemt at sy og gik meget hurtigt når man syede det sammen, hvilket fik Rose til at sy en masse af dem. De kunne også bruges som badetøj, det var nemt og dejlig køligt. Så alle gik rundt i det, dog var det forskellige hvordan håret sad på pigerne, samt deres tøjs smykker, nogle var lavet af guld og andre af sølv, samt muslinger for nogle. Rose lavede det i kedsomhed, hun syede også mønstre engang i mellem, på de forskellige sæt. Hun hyggede sig med det, dette betød dog også at hun skulle sy noget til drengene, de kunne ikke rende rundt i det kedelige tøj og for ikke at snakke om at deres tøj var ret så varmt.

Pigernes tøj: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/8a/b7/8f/8ab78f0ae23824c5bb04ad0f7946f1d4.jpg
Yuuka
Baka

Indlæg by River on Tors aug 10, 2017 5:02 pm

Jacob smilte blidt, før han rejste sig op og strakte sig. ”Du har ret, det burde heller ikke rage mig om han ville eller ej.” Kort så han sig omkring. Alting var begyndt at være en smule trættende. Skikkelserne smeltede sammen med flammerne og blev til en stor klump. ”Og hvad jeg mener, er at du gør nogen u forventende ting og det er ret så interessant… med andre ord, besynderlige øjeblikke.” Han så på hende igen. De ellers altid så isblå øjne var varme og blide. ”Og hey, jeg er taknemmelig for at du vil dele din hytte med mig.”
I det hun sagde at hun ville vise hvor den var, nikkede han til hende og fulgte ellers med hende hen til hytten.

Josh smilte blidt til Alex, hvor de derefter gav sig til at lede efter Joaquin, der også skulle dele hendes hytte. Nu hvor mørket var ved at overtage øen, var der ikke længere forfærdeligt varmt. Rent faktisk var det begyndt at være en smule koldt at gå rundt i bar overkrop.
Joaquin fandt de henne ved bålet, hvor han var i gang med at stege nogle frugter over ilden, en delikatesse han kaldte grilfrugt. Josh forklarede ham kort at han skulle hen og se hvor hytten var, om han så ville i seng eller ej.

Xander fortsatte med at sove, men fik et smil på læben, så snart han kunne mærke hendes bløde læber imod hans pande. Det varede nu heller ikke længe, før han endte med at stå op og det samme med de andre drenge. Der var begyndt at være for varmt til at kunne sove, så hvorfor overhovedet forsøge at fortsætte, desuden kunne de ikke sove hele dagen.
De bemærkede godt pigernes tøj og fandt det flot, samt smuk på deres fine kroppe, hvilket var det der gjorde at de engang imellem betragtede dem. Xander gik hen og kyssede Rose på panden, hvor han trakte hende ind til sig. I dag var dagen hvor han skulle slås mod Daniel. Det var en nødvendigt hvis Daniel skulle holde sig væk fra Rose. Nervøsiteten boblede rundt i maven på ham og de andre drenge kunne godt mærke det. De forstod ham godt. Daniel var et stort brød der bestemt ikke blev nem at besejre.
River
Baka

Indlæg by Yuuka on Tors aug 10, 2017 5:35 pm

Evaline lyttede til Jacobs ord, dog en smule tøvende. Hun gjorde underlige og uforventede ting, hvilket var grunden til at hun havde besynderlige øjeblikke? "Okaii.." Lød det lavt fra hende, dog stadigvæk med hendes spørgende blik. "Du burde ikke være taknemlig, jeg nyder selvskabet. Men du skal vide at jeg står ret tidligt op, bare så du er indforstået med at jeg kan finde på at larme." Hun sendte ham et stolt smil. Det var godt at stå tidligt op, på den måde fik man den bedste mad, samt man fik den bedste form for underholdning ud af dagen, man kunne fiske jage eller lege med maden, hvilket var dejligt.
Da de begav sig imod hytten, var hendes en smule væk fra de andre hytter. Hendes hytte var ok, den var større end de andre, men så snart man kom ind, ville der hænge spyd, knive og sabler på hendes vægge. Dog var det tydeligt hjemmelavede ting, de havde ikke samme form for teknologi hvilket gjorde at tingene så mere middelalder ud. "Her er den." Sengen var ikke så stor, den lå også tæt på gulvet, dog var hun en af de få der havde trægulv på.

De begav sig mod hytten, så snart Joaquin ville få spist sin mad. Her ville Alex forklare dem at de ville sove på det hårde gulv, dog var dette også en hytte med et trægulv. Grunden var fordi hun fandt det belastende at have sand over alt. Hun fejede dog tit sandet ud af hendes hytte, så det var nok en af de reneste hytter, man kunne finde på stedet. Mad hytten var dog renere, dog med nogle insekter her og der, men dem kunne man ikke undgå på stedet.

Rose stod med et æble, hvor hun fumlede en smule med det, for at tjekke efter orme eller huller i det, i det øjeblik Xander trak hende ind til sig og kyssede hendes åande. "Oh... Godmorgen, jeg håber ikke at jeg vækkede dig." Hun sendte ham et kærligt smil, mens hun så op i hans smukke blå øjne. "Her er godt nok varmt i dag.." Hun pustede kort ud, hendes hud glinsede en smule af sveden på kroppen, man kunne ikke undgå at svede i denne varme, også selvom man var så van til den.
Daniel var stået op, han gik rundt i sit normale antræk, hvor han spiste æbler, med nogle få kvinder i hælene. Her ville man se Haru, hun stod lidt i baggrunden og holde øje med folk, hun smilte til de kvinder der rente efter Daniel, hvor et lille smil altid blev gengældt.
Daniel så ud af øjenkontrakten på Xander, hvor et kort kækt smil sprede sig på hans læber. Han følte sig overlegen overfor Xander, der var ingen chance for at han ville vinde en kamp imod ham. Hvordan kunne en lille dreng på hans størrelse røre ham, også det fakta af at han kom fra havet, han ville ikke opdage i det øjeblik Daniel slog ham, det ville være som lynet.
Yuuka
Baka

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Side 4 af 4 Previous  1, 2, 3, 4

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen