Pirats! joho! -EVERYBODY! SING-

Side 10 af 10 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Re: Pirats! joho! -EVERYBODY! SING-

Indlæg by Haru on Tirs jan 02, 2018 1:30 am

Hun smilte kærligt til ham. "Bare på ryggen. Du skal bare slappe af og ligge på ryggen, her..." Hun klappede på tæppet, hvor hun smilte kærligt til ham. Hun adskilte kort sine læber, hvor hun klappede hænderne sammen og satte sig på sine knæ. "Lad os gøre det, jeg er klar... Så snart du har lagt dig." Hun smilte kærligt til ham, mens hun så en smule rundt.
Så snart han lagde sig ville hun begynde, hun ville lade hænderne svæve over hans krop et par gange. "Du kan sagtens snakke imens hvis det er og du kan også sove imens hvis det er, og det jeg gør er at åbne din aura. Hvilket gør at jeg kan komme helt ind til dine funktioner." Hun lagde forsigtigt sine hænder på hans mave først. "Du skal helst ligge stille, men alt du kommer til at mærke er bare din krop sitre og stikke lidt." Hun smilte kærligt til ham, hvor hun ellers forsatte.
Yuuka var dog iført en rigtig fræk natkjole, eller nok mere en bh, dynene skjulte alt undtagen hendes barm. "Det jeg glad for." Lød det kærligt fra hende. "Jeg håber dine smerter snart forsvinder, jeg tror vi lidt har de samme... Eller måske ikke, jeg blev mast af en kanon, der hamrede hårdt ind i mig og derefter sprutten... Men hvem ved, måske vi har den samme smerte." Hun smilte kærligt til ham. "Oh jeg er glad for at Rose har det fint... Hun er utrolig nogle gange, jeg ville skrige konstant over det der skete." Mumlede hun en smule lavt.
"Oh... Hvad gør du enlig nu, jeg hørte Kath kastede kniven efter dig, jeg tror ikke det er sikkert at du sover hos hende." Hun så en smule bekymret på ham.

Argh piskeslagene, pis... Hvorfor skulle han bringe det på banen. Hun gav ham et lille smølfespark. "Behøver du nævne det... Hvis du tror du har det slemt, så..." Hun satte sig op og kravlede over ham, så hun nu stod nøgen og på fire over ham. Hun rakte en smule over ham, hvor hun tændte for en olie lampe, så han nu kunne se lyset danse mod hendes hud. Han havde som sådan ikke set kroppen i lyset, hvilket gjorde at arene aldrig havde været helt synlige. Men hun havde mange.
Hen over maven, over skulderen, som havde en økse hamret ned i hendes skulder, over det ene bryst og langs hendes lår og ned til knæet, hun var nærmest dækket af ar over det hele. Og det var bare fronten. "Jeg har været mere smerte igennem, jeg er blevet skudt op til flere gange, pisket og tortureret i flere dage og uger, så hvis du brokker dig allerede nu, viser du bare at jeg er meget bedre end dig..." Hun satte sig på ham, hvor hun kærligt sendte ham et smil, inden hun lod sine arme dække aret over maven. "Jeg ved det, det ikke ligefrem det kønneste, men nu har du knaldet mig flere gange, så nu ved du hvad du hygger dig med." Det blev sagt en smule flovt og hun forsøgte ikke at skabe øjenkontakt.
Fuck... Hun var ved at blive genert over dette, hvorfor tændte hun lyset?!
Haru
Baka

Antal indlæg : 164
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Indlæg by Xander on Tirs jan 02, 2018 2:05 am

Joaquin lagde sig roligt på ryggen og så ellers op på hende. Når de fik øjenkontakt, ville han smile kærligt til hende. Det føltes underligt, men på den anden side vidste hun hvad hun lavede og derfor stillede han ikke spørgsmål. Da hun sagde at han sagtens kunne snakke, pustede han ud, men havde stadig øjnene lukket. ”Hvor har du så lært dette henne?” spurgte han kærligt og så igen op på hende. ”Det er ret spøjst… jeg har aldrig støt på noget lignende før, men på den anden side er jeg også bare en bondedreng fra landet.”

Oppe ved Yuuka bemærkede Joaquin godt den frække påklædning, hvilket kort blev betragtet, men også hurtig ignoreret. Var der noget han havde lært, så var det at man ikke skulle lægge sig ud med Yuuka, og ikke kun pga. River. Nej nej, tøsen kunne også sagtens selv klare sig.
”så du blev både mast af en kanon og kraken? Wow… det er utroligt at du stadig er i live. Du er ret utrolig… og ja, det samme er Rose. Jeg ville dog ønske at hun ville lade være… trods alt gør hun at det er min skyld hver gang hun kommer til skade.” Han sukkede og pustede ud. ”Jeg ønsker jo ikke at det skal gå udover hende.” Da hun snakkede om Kath, smilte han svagt og kløede sig i nakken. ”Yeah… jeg har overvejet om jeg bare skal hjælpe Eva med at holde vagt.”

Smølfesparket hun gav ham, gjorde det klart for ham at han nok ikke have burde sagt noget. Dog kunne man ikke tage ordene tilbage. Hvis han tror han har det så slemt? Hvad snakkede hun om? Mere nåede tankerne ikke at køre, før hun stillede sig på fire over ham og tændte olielampen. Pludseligt kunne han se hver en del af hendes nøgne krop og hvert et lille ar. Det var meget hun havde været igennem… det måtte han give hende. Flovt så han kort den anden vej. ”Beklager… det var ikke meningen at lyde som om du ikke har været igennem smerte.” Han så op på hende. Forsigtigt kørte han hænderne op af hendes krop og fulgte da nysgerrigt hvor de var på vej hen. ”din krop er virkelig smuk…” Han var som hypnotiseret af hende.
Xander
Baka

Antal indlæg : 172
Hjemsted : uw

Indlæg by Haru on Tirs jan 02, 2018 2:21 am

Det at han smilte hver eneste gang de fik øjenkontakt, kunne hun mærke sig selv blive lidt nervøs. Hun ville helst ikke virke nem eller derimod desperart, men hun havde ikke set mænd i flere år og ikke snakket med nogle i flere år, så det var vildt rart endelig at snakke med nogle. "Dette? Healing, jeg lærte det da jeg var 12 år, fordi jeg fandt det sjovt... Altså at kunne sådan noget, jeg ville også lære at snakke med spøgelser, men det er åbentbart noget man skal være født til, hvilket er lidt trist... Jeg har altid gerne ville sådan noget." Hun lukkede forsigtigt øjnene i, hvor hun lagde hænderne på hans overarm. "En bonde dreng?... Fortæl gerne lidt om dig selv, hvorfor er du på denne rejse og hvad lavede du før rejsen?" Lød det kærligt fra hende.

Yuuka smilte kærligt til ham. "Jeg må sige at jeg kunne mærke og høre mine ribben brække, i det kanonen slog imod mine ribben og jeg blev mast mod væggen, jeg tror den eneste grund til at jeg kunne bevæge mig efter var fordi jeg havde så meget adrenalin rus." Hun smilte kærligt til ham. "Det er ikke din skyld, hun kunne bare lade vær... Men jeg forstår hende godt, jeg ville gøre det samme for River... Hun har det sikkert på samme måde som jeg har det med River, hvis Rose mister dig, mister hun en del af sig selv... Sådan har jeg det med River, han er mit liv." Hun så ned i sine hænder, inden hun så mod Joaquin igen, hvor hun smilte kærligt til ham.
"Du er skadet, jeg vil mere sige at du skal forsøge at sove... Mit værelse er frit, du kan sove der hvis det er, ellers kan jeg sikkert få River til at sove hos dig, så du er beskyttet mens du sover." Hun sendte ham et blidt smil.

Da han så væk, forstod hun godt at han blev flov. Det var skam også meningen. Hun smilte forsigtigt til ham, da han pludselig kørte hænderne op af hendes krop, dette fik hendes krop til at sitre en smule. "Jeg.... Heh... Tak.." Hun lagde sig forsigtigt over ham, hvor hun pressede sine læber imod hans igen. "Men hvorfor lige smuk? Jeg har ar, min hud er ikke ligefrem fejlfri længere." Lød det en smule kækt fra hende. Hun lagde sig ved siden af ham, hvor hun trak tæppet en smule over sig, dog kun over sin hofte.
"Jeg må dog sige at jeg ikke får lov at se din krop så tit." Hun løftede op i dynen, så hun nu kunne se hans krop, så nemt som ingenting.
Haru
Baka

Indlæg by Xander on Tirs jan 02, 2018 2:51 am

Snakke med spøgelser. Denne sætning fik ham til at smile og åbne øjnene igen, blot for ind i hendes dejlige, bløde og sorte øjne. ”Jeg gad også godt at kunne snakke med spøgelser, så det forstår jeg godt… og for at være ærlig, kunne jeg også godt tænke mig at kunne heale…” Han betragtede kort hvad det var hun var i færd med. ”Hmm?” Hurtigt så han op igen, efter hendes spørgsmål. ”Jeg blev tvunget ind på båden, sammen med min søster, hvis du husker jeg sagde det… og før det boede vi ude på en lille gård sammen med vores far. Vi havde ikke de største dyr, kun katte og rotter… alt det der… Hver dag var meget ens og jeg satte egentlig aldrig rigtig pris på det… jeg fortryder det så meget nu selvfølgelig..” Han så op på hende med et svagt smil. ”Har du det på samme måde eller?”

Hendes fortællingen om kanonen, fik ham til at skære et lille ansigt og ellers ville man kunne høre det lille, i´m sorry i hans åndedræt. ”Det er utroligt du er i live Yuuka.” Han klappede hende kort på hovedet. ”På den anden side, du er jo også ret så sej, så det er egentlig ikke et chok at du klare den.”
Rose havde det sikkert på den måde. Ja, det havde hun sikkert… og han havde det også sådan med hende. Men for pokker, han ønskede bare hendes beskyttelse. Så ville hun ikke godt lade være med at putte sig selv i fare. ”Men jeg har det på samme måde som hende… derfor ville jeg ønske hun ville lade være, for hvis jeg mister hende fordi hun stillede sig i vejen, udsætte hun bare mig den samme smerte som hun ikke selv ønsker at gå igennem. Nemlig at miste… River har det sikkert på samme måde.” Han smilte svagt. Da hun sagde det med værelset, smilte han. ”Tak, det sætter jeg pris på og nej nej, River sover bare inde ved dig.”

Josh kyssede hende kort igen. Da hun spurgte om hvorfor smuk, smilte han selv kækt og nussede hendes kind. ”Arene gør skam ikke din hud grim Alex, i hvert fald ikke i mine øjne.” Så snart hun lagde sig ved siden af ham, drejede han sit hoved og fulgte hendes bevægelser. I det hun løftede dynen op, rødmede han genert og så ned, så man ikke kunne få øjenkontakt. ”Øhm… ja…”
Nu hvor hun kunne se hans krop, kunne hun dømme den og måske endnu værre afskye den. Josh var muskuløs, ikke med de største markeringer, men der var stadig nok til at han var ’lean’. Ligesom Alex havde han små ar her og der, men ikke ligeså store og ikke ligeså mange. Han trak dynen ned igen. ”Yeah… nu har du så set hvad det er du hygger dig med,” klukkede han kort. Han så ind i hendes brune øjne.
Xander
Baka

Antal indlæg : 172
Hjemsted : uw

Indlæg by Haru on Tirs jan 02, 2018 3:53 pm

Mens hun healede ham, var det ikke fordi hun holde øjenkontakten, men når de fik den, fik han skam et kærligt smil sendt hans vej. Hun trak håret om bag øret, mens hun forsatte med at holde hænderne på hans overarm. "Ja." Hun nikkede forsigtigt. "Det er noget man kan lære, man skal bare kunne tage alt den negative energi væk fra ens krop. Det er det jeg gør, jeg ligger hænderne på dig, altså først åbner jeg din aura og så tager jeg alt den negative energi fra dig over i mig, hvor jeg så kan få den til at forsvinde. Så snart den er væk fra din krop, går din krop mere ivrigt i gang med at heale din krop, så det hjælper skam med alt også fordøjelsen hvis det er." Hun smilte kærligt til ham.
Han var en bonde dreng, det kunne man enlig godt høre på den måde han snakkede og den måde han var påklædt, men det kunne sagtens være piraternes tøj. Hun så ned i hans øjne, hvor hun kravlede hen for at sidde ved hans hoved og her lagde hun begge hænder på hans kinder. "Ja, mine dage var også meget ens... Jeg må indrømme at jeg savner det, jeg ønskede at opleve noget nyt og nu er jeg som fanget her.... Det lidt trist... Jeg savner skam min familie og bare at være i byerne... Tøjet og moden, de fine snakke og alkohollen." Hun klukkede kærligt af sine egne ord, hvor hun sendte ham et blidt smil.
"Hvis du havde et ønske, hvad ville du så bruge det på?" Hun lod den højre hånd hvile mod hans kind og den venstre ligge sig på hans pande.

Utroligt? Måske, men hun havde været meget igennem. "Jeg mere overraskede over at jeg overlevede at gribekrogen rev mig op i siden, jeg husker bare så meget blod og smerte... Så jeg er ret overrasket over at jeg ikke døde af blodmangel eller fik infektion i såret, så det er jeg mere overrasket over." Hun klikkede drillende med tungen. Dette var vel en af de første gange hun havde siddet og snakket rigtig med Joaquin, og det var enlig meget rart.
Han lille klap på hovedet, fik hende dog til at fjerne hans hånd. Hun vidste godt det var i god mening, men det føltes bare underligt. "Jeg er født under en heldig stjerne." Lød det drillende fra hende. "Jeg hader dog at jeg skal bekymre River så meget, jeg har altid været uheldig." Hun sukkede dybt "Han bliver helt sikkert træt af mig, den dag vi ikke længere er på skibet... For der er der flere kvinder som ville give en som ham en masse opmærksomhed." Hun trak benene op til sig, men lagde dem ned med det samme, da det gjorde en smule ondt.
Yuuka lyttede skam til hans ord, men hun kunne ikke rigtig sige noget. "Der er i begge egoistiske... Hvis du tænker over det, du kan ikke stoppe med at komme i fare og derfor kommer hun til skade og det samme omvendt, I vil begge to have at den anden overlever og ville give jeres liv for dem, velvidende om at i hver i sær ville blive knust over at den anden døde først." Hun sendte ham et kærligt lille smil. "Måske.... Det tror jeg eller... Det håber jeg at han har." Hun klikkede kort med tungen.
Med det med River, nikkede hun bare. Hun ville også helst have at River sov hos hende, så det var fint nok for hende. Hun ville ikke presse sin fyr på Joaquin.

Hendes hud var ikke grin? Gad vide om det var sådan River havde det med Yuuka, for Yuuka's ar var meget dybere end alle andres... Vent, ville det sige at Josh så hende som River så Yuuka? Betød det at han var vild med hende, eller satte hun ord i munden på ham. Hun lagde sin hånd på hans, hvor hun blidt pressede den imod hendes kind, inden hun lagde sig ved siden af ham igen.
Hun lod sine øjne køre ned af hans krop, den var enlig meget muskuløs at se på. Uden at være for meget, Xander var muskuløs... Han trænede så også konstant og gik meget op i at have muskler, men også om at det ikke skulle blive for meget. Da han trak dynene ned, løftede hun sine øjne og så ind i hans brune øjne igen. "Hey... Det kun fair, du har set min." Hun sendte ham et drillende smil, inden hun rykkede sig tættere på ham. "Det er nok bedst at vi får sovet, der er en hård dag i morgen også." Hun sukkede blidt, inden hun lukkede øjnene i.

Rose havde overvejet at tage ind til Xander igen, men måske hun skulle tjekke en sidste gang til Haru. Du ved, tjekke om hun måske havde tæppe og pude, der var trods alt intet der nede også kunne hun tjekke om alt var fint hos hende. Hun virkede en smule rystet over alt der var sket, hvilket var forståeligt. Rose smilte forsigtigt ved tanken, og som hun gik ned for at tjekke, lå Haru i forvejen en smule krummet sammen.
Hun sov vel? Hun smilte forsigtigt ved tanken om at der nu var en mere på skibet, en hun kunne snakke med som hun ikke behøvede at frygte. Dog som hun lukkede døren og gik langs rællingen, følte hun hænder køre omkring hendes talje og øjne, alting gik så hurtigt at hun ikke engang nåede at skrige før hun var nede i vandet og væk fra overfladen.
Evaline hørte godt splasket, hvilket fik hende til at se rundt. Hun sprang ned fra pælen og gik langs skibet, men der var intet at se. Vandet virkede stille igen, måske det bare var fisk der svømmede rundt? Hun begav sig endnu engang op på udkigs posten.
Haru
Baka

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Side 10 af 10 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen