Tokyo City
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Seneste emner
» Apocalypse vol. 2.
A new life with new rules. (Jacob og Evaline) - Page 2 EmptyTirs Feb 18, 2020 12:08 pm af Erina

» Highway through the dangerzone!
A new life with new rules. (Jacob og Evaline) - Page 2 EmptyLør Feb 15, 2020 1:48 am af Haru

» Apartment issues.
A new life with new rules. (Jacob og Evaline) - Page 2 EmptyLør Feb 15, 2020 1:33 am af Haru

» Highschool over again!!
A new life with new rules. (Jacob og Evaline) - Page 2 EmptyFre Feb 14, 2020 10:06 pm af Haru

» A new univers... - Joaquin-
A new life with new rules. (Jacob og Evaline) - Page 2 EmptySøn Jan 19, 2020 12:16 am af Haru

» Office flirts
A new life with new rules. (Jacob og Evaline) - Page 2 EmptyTors Jan 09, 2020 1:42 am af Haru

» Apocalypse
A new life with new rules. (Jacob og Evaline) - Page 2 EmptyTors Jan 09, 2020 1:05 am af Haru

» Forget me not. -Zack-
A new life with new rules. (Jacob og Evaline) - Page 2 EmptyTirs Nov 26, 2019 12:35 am af Chain

» The demon and the angel -James-
A new life with new rules. (Jacob og Evaline) - Page 2 EmptyTors Okt 31, 2019 1:32 pm af James


A new life with new rules. (Jacob og Evaline)

3 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

A new life with new rules. (Jacob og Evaline) - Page 2 Empty Sv: A new life with new rules. (Jacob og Evaline)

Indlæg af Jacob Tirs Apr 11, 2017 1:20 pm

Jacob følte sig ligeså underlig som Evaline så på ham, så da Alex spurgte ind til om han var okay, kiggede han overrasket på hende og smilte roligt til hende, i det hun lagde en hånd på hans pande. Selvfølgelig efter hun havde kommenteret på den røde farve. ”Ja, jeg.. har det fint.. jeg øhm..” Mere nåede han ikke, før Evaline trak hendes arm hårdt væk og endda snakkede en smule hårdt til hende.
”Der er ingen grund til at snakke til hende med den tone Evaline,” sagde Jacob bestemt og så ned på Evaline, hvor han derefter sendte Alex et svagt og nikkede. ”Jeg skal nok lave det til jer..”
Først da hun forsvandt ovenpå, vendte han fronten imod panden, for at finde æggene og i det Evaline trådte truende imod ham og spurgte om… vent.. hvad? ”Alex? Min kone…” Hans stemme var ligeså forvirret som hans ansigtsudtryk. Kort stoppede han med madlavningen, for at følge efter hende og tage fat om håndleddet på hende. ”Hvad snakker du om? Hun er Joshs, ikke min.. Alex og jeg har intet sammen.. hvor kom den ide fra?”
I modsætningen til Jacob, fik Josh en behagelig og varm stemme at høre, hvorpå han åbnede sine øjne og blev intet mindre mødt af Alex med et kærligt smil på læben. Han smilte kærligt til hende og satte sig op, så dynen gled ned af den barre overkrop.
”Hey.. mmh, det lyder lækkert.. sulten er pludselig kommet ud af det blå,” sagde han og gned sig i øjnene. ”Har du sovet godt?” Han lænede sig frem og kyssede blidt hendes kind.
Jacob
Jacob
Noob
Noob

Antal indlæg : 218
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

A new life with new rules. (Jacob og Evaline) - Page 2 Empty Sv: A new life with new rules. (Jacob og Evaline)

Indlæg af evaline Tirs Apr 11, 2017 1:37 pm

Evaline så en smule fornærmet væk, da JAcob sagde at hun ikke behøvede at snakke på den måde til Alex. Men Alex virkede da til at have noget med ham, ikke at hun var jaloux, hun havde bare ondt af Josh hvis Alex var utro. Alex derimod så en smule forvirret på dem, hvor hun roligt smilte kærligt til dem. "O-Ok, mange tak... Jeg går bare op igen." Lød det lavt fra hende, inden hun begyndte at gå op af trappen.
Evaline så ind i Jacobs isblå øjne, mens han snakkede. Hun så ikke væk, ville aldrig se væk ellers virkede det som om hun ikke mente sine ord. "Hun rør meget ved dig, eller hun virker bekymret for dig, hvilket er en hustrus job, så hvorfor gør hun det, hvis i ikke er sammen?" Hun så først her, ned i jorden, inden hun så op på ham igen. "Husk, du er min..." Hun lagde hånden på hans pande, hvor hun roligt lod den glide ned til hans kind, hvor hun roligt nussede hans kæbe. "Virker jeg skør?... Jeg ikke skør..." Hun slap hans kind, hvor hun endnu engang så ned i gulvet.
Hun smilte kærligt til ham, da han valgte at sætte sig op. Den overkrp der langsomt kom til syne, fik skam en lille tilsyning af hendes øjne. Han havde som altid haft en fabelagtig overkrop, så god at hun lod sin hånd ligge sig på hans bryst, hvor den roligt kørte ned til hans mave. "Jeg har sovet fint, og det fint at du er sulten, det er ikke ligefrem det der tager længest tid at lave." Hun smilte over det lille kys på kinden, hvilket fik hende til at kravle ind for at sidde på hans skød, roligt lod hun sine arme svinge omkring hans skuldre. "Har du drømt noget?" Hun lagde hovedet blidt på skrå, hvor hun kort kyssede hans læber.
evaline
evaline
Baka

Antal indlæg : 186
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Shiseru tamashī Village

Tilbage til toppen Go down

A new life with new rules. (Jacob og Evaline) - Page 2 Empty Sv: A new life with new rules. (Jacob og Evaline)

Indlæg af Jacob Tirs Apr 11, 2017 2:09 pm

Det må have været en smule akavet for Alex, men Jacob ville ikke have at Evaline snakkede i den tone til hende, uden der var grund til det i hvert fald. Så da hun gik op igen, smilte han efter hende og sagde at han nok skulle sige til, når maden var klar.
Men, nu handlede det om at Evaline troede han var sammen med Alex og virkede faktisk en smule jaloux over tanken, også selvom hun havde sagt at han godt kunne have mere end en kone. Ikke at det nogensinde var noget han ville gøre. Det var ondskabsfuldt i hans øjne. Hendes hånd der gled fra pande til kind, fik ham til at smile kærligt og læne sig imod hånden. Hvor han derefter drejede hovedet og kyssede den blidt. Ordene hun kom med om Alex, fik ham til ryste på hovedet, dog stadig med et smil.
”Hun er som min søster Evaline, der er intet i det og derfor bekymre hun sig om mig…” sagde han og da hun så ned i jorden, løftede han hendes hage op, så hun så på ham. ”Du er skør, men det er det der gør at jeg er faldet for dig…” Han kyssede hende her blidt og vendte sig derefter om imod køkkenet endnu engang.
Josh smilte stadig varmt til hende, selv da hun lod hånden gled fra bryst til mave og fik en behagelig gysen igennem ham. ”Hvad har du da bedt ham om at lave?” Hans stemme var nysgerrig, som han trak hende ind til sig, i det hun satte sig på hans skød og kort kyssede ham. Det var stadig en smule uvirkeligt for ham, at han havde fået den pige han havde drømt om, lige siden han var 8 år gammel. Kort kyssede han hende igen og bed sig ellers tænkende i underlæben. ”Hmmm… jeg drømte noget om at du og jeg blev jagtet af en bjørn.. da vi slap væk, kyssede vi lidt og pludselig kom der en ny bjørn op og sådan blev det bare ved og ved.”
Han klukkede af svagt og så hen på hende. ”Hvad med dig? Har du drømt noget?”
Jacob
Jacob
Noob
Noob

Antal indlæg : 218
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

A new life with new rules. (Jacob og Evaline) - Page 2 Empty Sv: A new life with new rules. (Jacob og Evaline)

Indlæg af evaline Tirs Apr 11, 2017 2:23 pm

Da han lænede sig til hendes hånd, for derefter at kysse den, fik hende kærligt til at smile til ham. Han var sød, især når han smilte. Men lige nu, følte hun sig underligt tilpas. Det virkede underligt for hende, at blive så oprevet over at Alex var sådan imod hende. Hun adskilte roligt sine læber, mens hendes øjne søgte mod gulvet. Dog gik der kun kort tid, før hun måtte løfte blikket, samt føle hans hånd under hendes hage.
Hans ord varmede hendes krop, samt hendes kinder. Hun kyssede ham blidt tilbage, hvor hun smilte drømmende til ham, da han trak ud for at tage sig af maden. "Det siger du nu, du kommer til at fortryde det." Hun kyssede hans kind forsigtigt, inden hun kørte sin ene hånd ned af hans overarm. "Sig til hvis jeg kan hjælpe dig med noget, for så hjælper jeg gerne." Lød det kærligt fra hende.
"Jeg bad om bacon og æg. Håber det er ok?" Hun smilte forførende til ham, mens hun blidt nærmede sig hans læber. Han var altså lettere forførende bare at se på, med det ulede hår og den bare overkrop. Hun smilte over hans lille bid i underlæben. Det var som om han prøvede at forføre hende, men her kom hans lille drøm. Drømmen fik hende dog bare til at klukke en smule.
Han havde drømt en underlig drøm om bjørne, hvilket sjovt nok virkede lettere underligt, men sådan var drømme tit. Hvorfor skulle drømme ikke være sådan, det ville være underligt hvis alle drømme virkede realistiske. "Så du havde en lettere hed drøm om bjørne og mig? Måske et tegn på at vi ikke burde kysse for tit, ellers bliver vi jagtet af bjørne?" Hun lagde forsigtigt hovedet på skrå, hvor hun lod sin næse røre hans. "Jeg har intet drømt, eller ikke noget jeg kan huske som sådan." Hun kyssede ham kort, før hun fjernede sig fra ham.
"Nogle ide om hvad vi skal lave her i dag, vi kunne gå en tur, måske tage ud i byen og shoppe? Jeg kunne godt bruge noget nyt tøj... Hvis du vil med ud og lede, måske jeg køber noget nyt undertøj... Det andet er også ved at være lettere kedeligt." Hun smilte drillende til ham, inden hun kyssede hans pande og kravlede ud af sengen.
evaline
evaline
Baka

Antal indlæg : 186
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Shiseru tamashī Village

Tilbage til toppen Go down

A new life with new rules. (Jacob og Evaline) - Page 2 Empty Sv: A new life with new rules. (Jacob og Evaline)

Indlæg af Josh Ons Apr 12, 2017 10:26 pm

Jacob havde ikke set Evaline som den jaloux type, men nu viste det sig at hun havde et lille gen inde i sig og på en mærkelig måde var det ret sødt. Da hun sagde at hun kunne hjælpe hende, så han om på hende med et smil og rakte her ellers æggene til hende. ”Du kan stege disse, ved at klække dem ud på panden og derefter skal du bare røre rundt i det, så det går hen og bliver røræg.. jeg forstår ikke hvorfor de vil have at man skal ødelægge æggene, men det smager åbenbart godt,” fortalte han hende, imens han selv var i gang med at stege deres bacon. ”Din bøf er også klar lige om lidt.”
Josh smilte kært til hende og kyssede de bløde læber igen. ”det er helt i orden.” Hendes forførende smil, gjorde ham helt varm indeni og hun gav ham ikke ligefrem lyst til at stige ud af sengen med hende. Tvært imod, han havde mere bare lyst til at ligge der med hende hele dagen.
Og hvad angik drømmen, skulle den bestemt ikke ødelægge faktummet at de kyssede ret tit og det var det der fik ham til, at trække hende ned til sig igen, da hun forsøgte at kravle ud af sengen. Her lagde han sig over hende og så ned på hende, med et halvt kækt og forførende smil.
”Min drøm viser mig bare at jeg har en fantastisk kvinde og bjørnene er jaloux,” sagde han og kyssede hende kort på læberne. ”Og jeg vil heller gå en tur… for, jeg kan ærligtalt ikke lige se hvorfor jeg skal med ud og se på undertøj.. eller tøj generelt.. Vi kunne måske tage ud og svømme i søen?” Han kyssede hendes pande.
Josh
Josh
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 414
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

A new life with new rules. (Jacob og Evaline) - Page 2 Empty Sv: A new life with new rules. (Jacob og Evaline)

Indlæg af evaline Ons Apr 12, 2017 10:51 pm

Evaline lyttede til Jacob, han lod hende hjælpe ham. Dog havde hun ikke rigtig brugt pander eller gryder før, i stedet lod hun sig bare røre rundt i panden, for at ødelægge æggene. "Jeg har aldrig spist noget af det, så jeg ved det ikke. Men jeg kan vel smage på det, også sige om det smager godt." Hun så kort op på ham, hvor hun derefter så ned i panden igen. Da han sagde at bøffen snart var klar, så hun over mod den, hvor hun smilte stort. "Uh uh uh uh!! Det dufter godt, kan jeg indtage det nu..." Hun lagde hånden på hans skuder, hvor hun ellers så op på ham, inden hun lod sin hånd glide ned af hans skulder. "Eller... Næsten, betyder vent... forståeligt, jeg venter... veeeeeeeeenteeeer." Hun hviskede lavt, inden hun trådte forsigtigt trådte væk igen.
I det Josh tog fat i Alex, så hun kort hen imod, for kun at blive lagt ned i sengen igen. Hun så en smule overrasket op på ham, inden hun smilte kækt til ham. Hun var en fantastisk kvinde, de ord fik hende til at rødme. "Shhhh, det underligt.." Lød det lavt fra hende, inden hun kyssede ham kort igen. Dog i det han svarede hende, for om han ville ud og shoppe eller svømme. "Awww... Come on" Hun rykkede ham kort rundt, så hun nu lå over ham. "Awww, det kunne da være underholden at shoppe med dig... Og hey, vil du ikke se mig i undertøj. Det bliver din begravelse." Hun kyssede ham kort, inden hun lod sine læber køre ned på hans hals. Roligt pressede hun sine læber imod hans nakke, hvor hun blidt nussede hans skuldre, inden hun stillede sig på fire over ham. "Jeg kan dufte bacon, så jeg tror snart maden er færdig." Hun smilte kærligt til ham, inden hun satte sig på ham, mens hun så sig omkring.
Det lange sorte hår hang ned af hendes skuldre, mens de brune øjne lyste op i den bløde morgensol.
evaline
evaline
Baka

Antal indlæg : 186
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Shiseru tamashī Village

Tilbage til toppen Go down

A new life with new rules. (Jacob og Evaline) - Page 2 Empty Sv: A new life with new rules. (Jacob og Evaline)

Indlæg af Jacob Lør Apr 22, 2017 3:59 pm

Jacob så sig nysgerrigt over skulderen. Det var nu kært at se hvor glad hun blev over at hendes mad snart var klar og hey, hun havde lært hvad det ville sige at vente. Han klukkede kærligt.
”Den er der næsten, eller… jeg tror faktisk at den kan indtages nu,” sagde han og fik det store stykke kød over på en tallerken, hvorpå han rakte den til hende og blinkede kærligt. ”Men, det er nu rart at se, at du har lært hvad det vil sige at vente.” Imens hun spiste, ville han holde øje med englenes bacon og æg. ”Så, hvad kunne du tænke dig at lave i dag Eva?” Med et kærligt smil så han om på hende.
Josh klukkede over at hun sagde han skulle tie stille med drømmen, da den var underlig, hvilket han gav hende helt ret i. Før han kunne nå at sige mere, fik hun ham drejet rundt og sagde at det sikkert godt kunne få noget sjov ud af at shoppe.
”Jo, jeg vil gerne se dig i undertøj, men det kan jeg jo også uden at tage med dig ud og shoppe,” svarede han drillende og havde egentlig i sinde om, at kysse hende, da hun kom i forkøbet og kyssede ham. Han kyssede hende blidt tilbage, til hun lod læberne vandre ned af hans hals. Ud imellem hans læber kom der små søde suk. Hun burde have regnet ud for længst hvilken form for effekt kys på halsen havde. Hurtigt blev den tanke dog skubbet til side, i det hun satte sig på ham og gav hints til at de snart måtte begive sig nedenunder. ”Du har nok ret, lad os smutte nedenunder og få noget mad.” Han satte sig op, imens hun stadig sad på ham. I det de nu sad ansigt til ansigt, kunne han se hvordan morgensolen lyste i hendes dejlige øjne. ”Wow.” slap det ud af hans læber. Han blev siddende og så hende i øjnene.
Jacob
Jacob
Noob
Noob

Antal indlæg : 218
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

A new life with new rules. (Jacob og Evaline) - Page 2 Empty Sv: A new life with new rules. (Jacob og Evaline)

Indlæg af evaline Tirs Apr 25, 2017 11:09 pm

Pff, hun havde da altid kunne vente. "Jeg har brug for føde, ellers udsulter jeg. Jeg kan ikke se hvorfor man skal vente på kød, det burde bare være hurtigt færdig, så man kan spise det." Hun tog glædeligt tallerknen, mens hun spiste køddet, gumlede hun en smule på det. Lige til han spurgte hvad hun kunne tænke sig at lave i dag, hvilket fik hende til at se rundt med kinderne fyldte med kød. "I ro no..." Lød det fra hendes fyldte mund. Hun tyggede dog af munden, hvor hun så ned på Ghost. "Vi ville kunne tage ud og udforske skoven, måske vi skulle tage på jagt... Kan du jage? Jeg kan lære dig at jage?" Hun smilte stort til ham, inden hun begyndte at gumle videre på kødet. Dette var en ting hun ikke gjorde, dette at bruge kniv og gafle var stadigvæk meget fjernt fra hende.
Alex smilte kækt til ham, hvor hun rystede på hovedet. "Tro mig, der er noget undertøj jeg ikke køber, da det bare er alt for perverst... Det ville du aldrig se mig i." Hun lænede sig kort ned og kyssede ham, hvor hun nussede hans bryst igen. Roligt løb kyssende ned af hans hals, hvor hun lyttede til hans søde små suk. Dette var en effekt hun elskede, det at hun kunne få ham til at sukke en smule efter hende, var rart.
Hun så på ham, da han satte sig op, så de nu sad ansigt til ansigt "Jeg er faktisk også ved at være lidt sulten." Hun smilte kækt til ham, inden hun kyssede hans næse. Dog i det han udbrød et 'wow' rødmede hun en smule og så ind i hans øjne. "Hv...Hvad nu?" Hun så sig kort rundt, for at se om der var fløjet en fugl ind af vinduet eller noget.
evaline
evaline
Baka

Antal indlæg : 186
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Shiseru tamashī Village

Tilbage til toppen Go down

A new life with new rules. (Jacob og Evaline) - Page 2 Empty Sv: A new life with new rules. (Jacob og Evaline)

Indlæg af Jacob Tirs Jun 13, 2017 11:13 pm

Jacob smilte varmt til Evaline imens hun spiste. Da hun besluttede sig for at svare ham med munden fyldt, kunne han ikke lade være med grine kærligt af hende. Han lod sit hoved hvile i sin hånd. Sjovt nok var det da hun kiggede ned på Ghost, at hun kom i tanke om jagt og af en grund bekymrede det ham en smule på Ghosts veje.
”Det er da en god ide, vi kan sagtens tage ud og jage. Og da jeg ingen anelse har om det, skal du lærer mig alt om det,” sagde han drillende og kærligt, hvorpå han prikkede hende på næsen. ”Men først, spis og nyd maden.” Han blinkede til hende og gav sig ellers til at kigge ned i en bog, som han havde besluttet at tage frem, bare imens hun spiste.
Josh rødmede svagt. Noget undertøj der var alt for perverst? ”Hvordan ved du at jeg ikke ønsker at se dig i det?” spurgte han drillende. De brune øjne lyste drillende op ved tanken. I det hun kyssede ham, kyssede han hende blidt igen, til hun lod læberne vandre ned af hans hals og fik tingene til at krible svagt. Dog var det ikke det tingene handlede om lige nu… de burde gå ned og få sig noget at spise.
Og det var de skam også på vej til, lige til han kom til at sige sit wow for højt og en rødmen nu spredte sig på hendes kinder. ”Det var bare den måde sollyset fik dine øjne til at lyse op på, det ser virkelig vindunderligt ud,” svarede han og lagde en hånd på hendes kind.
Takket være dette, forsvandt duften af bacon fuldstændig fra hans sind. I det hun stadig sad på ham, rykkede han sig frem og kyssede hende blidt. ”Lad os heller kom nedenunder, før Jacob stiller spørgsmål.”
Jacob
Jacob
Noob
Noob

Antal indlæg : 218
Join date : 23/05/16
Hjemsted : uw

Tilbage til toppen Go down

A new life with new rules. (Jacob og Evaline) - Page 2 Empty Sv: A new life with new rules. (Jacob og Evaline)

Indlæg af evaline Tirs Jun 13, 2017 11:31 pm

Evaline smilte kort, med kinderne fyldt med mad. Hun tyggede dog så godt hun kunne maden, inden hun så sig om. De skulle totalt tage ud at jage, bare hende og Jacob, hun kunne kun forstille sig hvor fantastisk det ikke ville være, hvis de bare løb rundt sammen og dræbte forskellige dyr. Hun kunne lære ham at snitte skindet fra dyrene og måske fjerne indvolden, der var mange ting hun kunne lære ham.
Hun slugte hurtigt maden, inden hun nikkede. "Jeg skal nok lære dig alt, altså alt jeg kan. Men jeg tror det er nogen lunde det samme, som når du jager mennesker, for deres sjæle." Hun smilte kort til ham, da han pludselig sagde at hun skulle spise og nyde maden. Hvilket hun forsøgte at gjorde, men hun var bare god til at tage store mundfulde, hvilket fik hende til at ligne et egern med kinderne fulde af nødder.

Alex rødmede en smule ved hans ord, hvor hun prikkede ham på næsen. "Så er du sammen med den forkerte, for jeg sniger mig ikke ned i så underligt undertøj, det er mere ydmygende at gå i, end hvis Jacob gik ind på toilettet, mens jeg var på wc.. Ikke at det er sket, men det ville også være akavet." Hun smilte forførende til ham, hvor deres læber blidt blev presset imod hinanden.
Så solens lys fik ham altså til at sige wow, den måde den ramte hendes øjne på? Hun rødmede endnu mere af de ord, før hun krammede ham ind til sig. "Du for kær til at være sand!" Lød det kort fra hende, inden hun kyssede ham igen. Hun lod hænderne køre ned af hans bryst og ned til hans hofte, før hun trak sig væk fra ham. Hun trådte ud af sengen, hvor hun roligt kørte en hånd igennem sit hår. "Lad os få noget at spise. Selvom jeg ikke tror at Jacob ville stille spørgsmål, for ham er du sikkert meget uskyldig." Hun blinkede drillende til ham, hvor hun gik hen til døren og så sig kort over skulderen. "Tjep tjep, Baby face." Hun drillede ham en smule, inden hun gik ned af trappen og tog en smule af maden over på en tallerken.
evaline
evaline
Baka

Antal indlæg : 186
Join date : 23/05/16
Hjemsted : Shiseru tamashī Village

Tilbage til toppen Go down

A new life with new rules. (Jacob og Evaline) - Page 2 Empty Sv: A new life with new rules. (Jacob og Evaline)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum