Who are you and what do you want? ~ Buller

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Who are you and what do you want? ~ Buller

Indlæg by Gæst on Ons nov 18, 2015 11:19 pm

Sted ~ i udkanten af Elmcross Woods
Omgivelser ~ der holder en bil stille på en lande vej med skoven på den ene side og nogen bakke på den anden, mens der går nogen rundt om bilen.
Tid ~ Mørket er ved at falde på.
Vejr ~ himlen er skyfri og der er igen tegn på regn, vinden er kølig.

Ryg og os stod op af kølerhjelmen på den last vogn der var stoppet halv nede i grøften på en landevejs sti, der stod nogen omkring last vognen og sparkede til den fordi de ikke ellers vidste hvad de skulle gøre. Der var mellem 5-7 mænd og de var tydeligt bevæbnet som også var et tegn på at de transpotrede noget af værdi.
Fordi mørket var ved at falde på kunne man vis man kiggede efter se et blegt blåt skær lyse ud af ruderne bag på lastvognen hvilket fik mændene til at åbne den. Bag i lastvognen lå der en kvinde som havde den samme bleg blå hudfarve som lyset, det var tydligt at se at hun havde det dårligt selv om den friske luft gjorde hende godt. de træk hende op og stå hvilke gik for hurtigt for hende og hun kastede op.

*Er du okay stjerne?*
*Jeg havde virkeligt at blive syg af transportmidler, men jeg klare mig Blue*
*Det siger du men denne gang se det altså ikke godt ud*

Vis det var noget kvinden ved navn Anil var glad for lige nu var det at hun havde hendes lille drage Blue med sig, Han havde gemt sig i hendes hår for ikke at blive opdaget, hun prøvede at finde ud af hvem der var hendes kidnapper, end til nu havde de ikke rigtigt gjorde hende noget ud over at tale samme om at de ville sælge hende til en eller anden fordi hun var noget ingen havde set før eller noget i den stil.
Anil viste hun måtte væk, men hun havde ikke kræfterne til det efter som det var længe siden hun havde fået vand. Vand var den energi hun kørte på og de havde desværre fundet ud af det, hun prøvede desperat at finde en ud vej da en af dem skulle til at lægge en hånd på hendes venstre skulder men i sted for at ramme den ramte han Blues pigge og begynde at skrige fordi det for det meste følelse som om man bliver skrået op. Anil vred sig fri af de andres greb i forvirringen og prøvede at løbe mod skoven, men det lignede mere en meget fuld person som prøver at gå lige, grunde var at hun var svimmel og der dansede pletter for hendes øjne.
Det var først nu hun lod mærke til at de mænd der havde kidnappet hende var fuld med og det var også forsendt at reagere før den første nåede hende og med et hårdt greb i hendes højre skulde fik hende vent om, men kort efter stak Blue hovedet frem fra den venstre skuldre og hvæsede af dem og Anil fik en ny chance til at prøve at slippe væk, dog gik der ikke lang tid før hun fald fordi en af dem greb fat om hendes ben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen


 
Permissions in this forum:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum