My gorgeous tailor - Erina -

Side 7 af 7 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Go down

Re: My gorgeous tailor - Erina -

Indlæg by Cloud on Fre sep 07, 2018 9:38 pm

Normalt ville Cloud aldrig have haft tanken om at se et vinterlandskab. Men nu når hun stod der, skinnende i måneskin, følte han bare for at se det hele. Og kun sammen med hende. Ingen andre. Her gjorde hans hjerte et lille hop og hans kinder blussede op. Denne følelse… fuck… der var ingen tvivl hvad det var. ”Det… det lyder rent faktisk også smukt… måske vi skulle… se det en dag… jeg skal bare huske at iføre mig varmt tøj så.” af en grund så han flovt væk og havde for engangsskyld. ”Hvis du altså kunne tænke dig at tage mig med.”
Hun havde endnu ikke fundet sin evne. Han smilte beroligende til hende. ”Måske du bare ikke har fundet den nu… jeg fandt heller ikke min før jeg var omkring de 20 år gammel… og ja, det ret sjovt som vi ikke engang ejer evnen fra vores forældre.”
Universet var en underlig ting. Det gav han hende ret i.
Som håbet var ved at svinde ind, gav Erina også op og begyndte at beklage sig. Han skulle til at samle hende op, samt anbefale hende til at fortsætte, som en blond kvinde pludselig stod foran dem. Udover de store brune øjne, bemærkede Cloud med det samme de store bryster under hendes hage. Han smilte kækt, men så derefter op i hendes brune øjne igen. ”Du kommer til vores undsætning kære… hvad må jeg kalde dig?” han smilte charmerende til hende. ”Vi vil meget gerne leje værelset.” her tog han hænderne i lommen og tog de 3 guldmønter op. Her rakte han dem til hende. ”Her… og uh, hvis vi kan låne badeværelset for 2 guldmønter mere, er det, det værd?” han blinkede til hende.
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 243
Hjemsted : The werewolf palace

Tilbage til toppen Go down

Indlæg by Erina on Fre sep 07, 2018 9:58 pm

Erina rystede blidt på hovedet. "Ja... Nej, jeg ville hellere se det med nogle der ville nyde at bruge tiden på dette. Hvis jeg ser det med en der keder sig ville det bare være træls for os begge." Lød det kækt fra hende, hvor hun her rejste sig op.
Erina klikkede med tungen. "Ja... Måske ingen ide. Jeg kender ikke så mange metoder for at finde det. Men jeg er 22 og jeg har endnu ikke fundet min evne, jeg har kæmpet hårdt for det." Lød det en smule skeptisk fra hende.
"Rose... Mit navn er Rose Tyler." Lød det kækt fra hende. Hun lagde hovedet blidt på skrå. "Jeg hørte at i ledte efter steder at sove, jeg er ked af at sige det men ingen af stederne har åbent så mit bud er nok det bedste. Men i er velkommen til at komme herhen igen hvis i vil lede videre." Lød det kærligt
Så snart han gav hende mønter, så hun kærligt op på ham. Hun rettede sig op og nikkede til dem. "Følg mig." Lød det kærligt fra Rose. Erina valgte her at følge hende. Rose så tilbage på Cloud mens han snakkede til hende. "Det er med i prisen, men det er et dele badeværelse. Så i deler med andre." Lød det kærligt fra hende, hvor hun sendte ham et kærligt smil.
Erina
Baka

Antal indlæg : 164
Hjemsted : Doomsville

Indlæg by Cloud on Man sep 17, 2018 7:54 pm

Cloud løftede på skuldrene. "Jeg er nu sikker på at jeg ikke vil kede mig så længe du er der." så snart han havde sagt disse ord, rømmede han ned i sin hånd og herefter fortsatte snakken om evnerne, samt søgen efter et sted at sove. "Måske din evne er et eller andet psykisk og er derfor ikke nem at finde?" foreslog han med en kærlig undertone. "Men jeg kan godt forstå du oprevet... måske du bare er en af de få uden evner? Den som skal læse bøger og lære magien i stedet?" Han var ikke sikker på om hans ord bare gjorde hende mere irriteret. Men, han prøvede ærligtalt bare at muntre hende op. Derudover flirtede han ikke med hende, så hans ord kunne da umuligt gøre hende irritertet, kunne de?
De endte med at låne værelset af denne Rose. Værelset var bestemt ikke det største. Det var mindre end kroværelset. Cloud var blevet forkælet igennem sit liv, så at se et værelse så lille, var altid et chok for ham. Dog skjulte han denne tanke ved at smile kærligt til Rose. Trods alt havde hun været så venlig at give dem et sted at sove.
"Tak Rose," sagde han til hende. "Og at dele badeværelse er helt fint... bare så længe at der er et." han satte sig på sengen og pustede ud. Dagen havde været lang og han var egentlig sulten.
"Vi har glemt at spise!" her så hans grønne øjne forskrækket op på Erina. "Oh nej... og tingene er garanteret lukket nu..." han lagde en hånd på sin mave. "Jeg dør af sult!" dramatisk faldt han om på sengen og grinte derefter lidt.
Cloud
Noob
Noob

Antal indlæg : 243
Hjemsted : The werewolf palace

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Side 7 af 7 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Tilbage til toppen