Highschool over again!!

Side 2 af 2 Previous  1, 2

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Re: Highschool over again!!

Indlæg by Yuuka on Ons sep 27, 2017 8:55 pm

Kath hev kun Joaquins trøje en smule op over hans bryst, for at se hans overkrop. Den var altid så god, hun kunne ikke andet end at elske at se og røre ved den, hvor hun enkelte gange måtte befamle hans overkrop.

Haru smilte stort, da Joaquin sagde at han var denne lille youtuber hun fulgte. "Jeg gamer ikke rigtig nej, men jeg ser dine videoer, jeg finder dem rare at se og vildt sjove." Hun lyste en smule op, mens hun snakkede. "Det er rart..." Hun smilte kærligt til ham, hvor hun blidt hoppede en smule op. Dog det at han rejste sig op, gjorde hende en smule urolig. "Undskyld, jeg ville ikke holde dig." Hun trak sin taske en smule over skulderen, før hun roligt smilte og ellers trådte en smule væk.
Yuuka nåede kun lige at svinge tasken over skulderen, da Cloud og River snakkede i munden på hinanden. "Uhm..." Hun lagde sin hånd imod Clouds arm. "Det var mest for at vise ham rundt i new york." Lød det kærligt fra hende, hvor hun kort så op på Cloud. Mente han seriøst at det var en date, burde hun så se det som en date? Var det underligt, det var trods alt hans første dag her, burde det så virkelig være en date? På den anden side datede man for at finde noget mere ud af hinanden, så en date kunne være god. Han var trods alt også køn, rar og rimlig cool, så hun kunne vel godt se dem på en date. "Er det en date?" Lød det spørgende fra hende, hvor hun satte hovedet en smule på skrå.
Yuuka
Baka

Antal indlæg : 162
Hjemsted : hun bor sammen med Lilly og River.

Tilbage til toppen Go down

Indlæg by Cloud on Ons sep 27, 2017 9:09 pm

Joaquins smil blev bare større og større. ”Hvor fedt, det sætter jeg pris på… så du er en af mine bacons.. fantastisk!” Så snart hun trådte tilbage og troede hun forstyrrede ham, viftede han med den ene hånd. ”Nej nej, jeg kan virkelig godt lide at snakke med dig. Har du travlt? Jeg vil egentlig gerne høre mere om dig, trods alt kommer du helt fra Kina, hvilket er fantastisk for resten!” Han nikkede ud imod døren. ”Skal vi følges noget af vejen?”
Cloud kunne mærke sine håndflader blive en smule svedige, da Yuuka begyndte at kommentere på, at det lige netop ikke var en date de havde aftalt. Smilet på den sortøjet djævel gjorde det bestemt ikke bedre. Dog forsvandt det smil, så snart River bemærkede Yuukas hånd på Clouds arm og hendes spørgende ord: Er det en date?
Dette gjorde Cloud mere nervøs, men på samme tid lettede det ham også en smule. ”Hvis du ikke har noget imod det? Hvis du finder det underligt, er det helt i orden… så finder vi dig bare en anden dag, hvor jeg kan invitere dig ud.” Han smilte kærligt til hende.
River fnyste og rejste sig op, tog sin jakke over skulderen og så fra Cloud til Yuuka. ”Du skræmmer hende Cloud… trods alt er det din første dag.. du kender hende ikke.”
”Ohhh, og det gør du måske?” spurgte Cloud spydende.
”Mere end dig,” røg det blot tilbage i hovedet på ham fra River.
Cloud
Baka

Antal indlæg : 23
Hjemsted : The werewolf palace

Indlæg by Yuuka on Ons sep 27, 2017 9:24 pm

Haru lo kærligt over hans ord. "Ja.. Jeg er en af dine bacons... Jeg elsker det helt vildt, jeg forstår ikke hvordan du kommer op med det hele, siger du det bare som det kommer, og bliver du virkelig så bange? Eller spiller du bare.. Jeg skal nok holde det hemmeligt." Hun smilte kærligt til ham, hvor hun blidt lagde hovedet på skrå. "Og undskyld hvis jeg går over stregen, jeg ønsker ikke at stige dig... Undskyld, sige noget forkert." Hun smilte stort til ham, hvor hun klappede hænderne sammen en smule sammen.
Da han sagde at de kunne følges noget af vejen, og at han nød at snakke med hende, smilte hun og lyste helt op. "Virkelig." Lød det nærmest lykkeligt fra hende, hun trådte kort tættere på ham. "Jeg kan ikke følges med dig, men ville du have noget imod at vi tager ud og spiser Sushi, jeg er en smule sulten og jeg bliver hentet og kørt til skole, så vi kan blive kørt derhen, jeg skal nok betale for det du spiser?" Hun så det ikke som en date, men som mere tid at snakke i. "Hvis det altså er fint med dig, jeg ved ikke om du skal noget her efter skole?" Hun lagde hovedet en smule på skrå, inden hun så sig omkring.
Yuuka rødmede en smule, da han nærmest spurgte hende ud på en date. Ville hun virkelig på date med ham allerede, hun blev nærmest helt nervøs. Dog som hun følte for at svare, svarede River for hende. Hun så derfor mod River, hvor hun skiftede lidt fra at se på River og Cloud. "River du er mega uhøflig lige nu, helt vildt uhøflig for at være ærlig. OG Cloud, jeg vil gerne på date med dig, men jeg har ikke råd til det... Desværre... Måske en anden gang, i starten af næste måned?" Hun smilte forsigtigt til ham, hvor hun kort så ud af øjenkrogen mod River. Hvorfor gav det hende en smule tørre læber og en underlig mavefornemmelse, over at hun sagde ja til en date med Cloud.
Yuuka
Baka

Indlæg by Cloud on Tors sep 28, 2017 3:00 pm

Smilet blev bare større og større. Joaquin kunne ikke tro at han stod og snakkede med en, der rent faktisk sad og så hans videoer! ”Hvor fedt og ja, jeg bliver virkelig så bange… der er ingen grund til at fake det. Jeg er helt hundrede procent ægte.” Da han sagde den sætning, gjorde han en gestus til ned af sin krop, hvor han her grint fjollet bagefter. ”Og du spørg bare så meget du vil!”
Om han ville med ud og spise sushi? Han lyste helt op. ”Selvfølgelig vil jeg det, jeg har aldrig smagt sushi før, så det er nærmest en hel oplevelse! Og betale, det kan jeg godt selv klare.. medmindre det er meget dyrt, så kan jeg nok ikke… i så fald, må du gerne betale… beklager, jeg snakker for meget, undskyld… vent, egen chauffør? Virkelig? Fedt!”
River så overrasket på Yuuka. Var han uhøflig? Han forsøgte bare at hjælpe hende… Cloud smilte kort hånende imod River, altså lige indtil Yuuka så på ham og desværre måtte afvise daten. ”I så fald, lad os bare nyde en pizza lige nu og så engang i næste måned, invitere jeg dig på en date, et lidt mere fint sted måske?” Langsomt begyndte han at trække Yuuka med sig. ”Jeg kan komme og hente dig, hvad siger du til det? Og betalingen skal du ikke tænke på, den klarer jeg.” Han blinkede kækt til hende.
River så irriteret efter dem, først da de var væk, så han ned i gulvet og kørte foden fra side til side. Hvorfor gjorde det en smule ondt? Havde hans små drillerier med Yuuka i det første år, virkelig udviklet sig til at han var forelsket i hende? Og i så fald, hvorfor vidste han ikke hvordan han skulle snakke med hende. Alt der kom ud af hans mund var bare lort… Han satte sig opgivende på en af stolene. Trods alt havde han eftersidning, hvilket var fint da han aldrig havde lyst til at tage hjem.
Cloud
Baka

Indlæg by Yuuka on Tors sep 28, 2017 3:25 pm

Haru lyste en smule op, da han snakkede om at alt var ægte. Hun lyste en smule op, hvor hun kort klappede sine hænder sammen. "Virkelig, det ret vildt, du har nogle sjove reaktioner, jeg elsker det.. Jeg elsker det hele... Det lyder fantastisk... Du fantastisk, jeg mener... Alting er uhmmm, jeg.... Hvis jeg skal være ærlig ved jeg ikke hvad jeg skal sige, jeg en fan." Hun trak lidt på skulderne, hvor hun legede en smule med sit hår. Gad vide om han ville med ud og spise sushi?
Hun lyttede en smule til hans ord om at han ikke havde smagt sushi før. Dette fik hende til at lyse op igen. "Virkelig! Du skal smage det, nej nej" Hun rystede blidt på hovedet og viftede med sin hånd. "Jeg vil meget gerne give, lad mig give den her gang." Hun smilte stort til ham. Hun klukkede en smule over hvor meget han snakkede, men det var enlig meget rart. "Du snakker ikke for meget, og jeg vil gerne give maden, så du skal ikke tænke på hvor dyrt det er." Hun smilte kærligt til ham, hvor hun begyndte at gå. Hun så sig kort over skulderen, inden hun hev sin mobil op af lommen. "Ja..." Hun lagde den i lommen igen, efter at have tjekket den. "Jeg har egen chauffør til og fra skole... Det tror jeg er meget normalt, når man er udvekslings student... Men lad os komme afsted." Hun ventede en smule på at han ville følge efter hende, før hun selv ville gå ud og sætte sig ind i en stor firehjuls trækker.
Yuuka nikkede til Clouds ord. "Ok... Det lyder bedre end det andet." Hun fjernede hånden fra hans arm, hvor hun kort så sig rundt. Da han begyndte at trække hende med sig, tænkte hun enlig ikke rigtig over det. "Tak, men jeg har ikke voldsomt mange penge i det hele taget, så jeg takker gerne for at du vil betale, men jeg skal nok betale for mig selv denne gang." Hun smilte blidt til ham, hvor det her gik op for hende at hun gik fra River. "Oh.. Vi ses i morgen River." Hun vinkede kort til ham, inden de nu forsvandt.
Rose var den sidste til at pakke sin taske sammen, hun var altid så langsom. Dog så hun hvordan River kørte sin fod rundt, hun lagde hovedet en smule på skrå. Han virkede trist. "Hey River." Hun gik hen og lagde en hånd på hans bord. "Jeg tænkte på, hvis jeg venter på dig til du er færdig med eftersidningen, vil du så spise aftensmad hos mig? Jeg kunne godt bruge lidt hjælp til matematikken." Hun smilte stort til ham
Yuuka
Baka

Indlæg by Cloud on Tors sep 28, 2017 3:48 pm

Da hun kaldte ham fantastisk, mærkede han kinderne blive en smule røde, men i stedet smilte han bare drillende til hende, men på en kærlig måde. ”Tak… det er virkelig rart at høre! Du er… jeg kender dig ikke endnu, men jeg er allerede sikker på at du selv er en fantastisk person!” Han smilte kærligt til hende.
I det hun insisterede på at hun gerne ville betale, smilte han bare til hende og nikkede til hende. ”Okay okay, du giver denne gang, så giver jeg en anden gang.” Her fulgte han ellers med hende, eftersom det trods alt var hende der vidste hvor hun ville blive samlet op. På vejen mødte han kort Josh, hvor han informerede ham om at han ikke var hjemme og spise, og om han kunne sige det videre.
Da Joaquin så firehjuls trækkeren, åbnede han munden og satte sig ellers også ind. ”Wow, i så fald vil jeg gerne være udvekslingsstudent.” Han så forundret rundt i bilen. ”Her er ret så fantastisk.”
Cloud smilte bare blidt til hende. ”Det lyder godt… jeg ser frem til både i dag og en anden dag så.” Charmerende så han ned på hende, til de begyndte at gå og nu var på godt vej ned i byen. ”Jeg får min chauffør til os hente os… medmindre du hellere vil gå?” spørgende satte han hovedet på skrå.
River havde ikke mere end lige fundet en notesbog frem, før Rose gik hen til ham og han hurtigt lukkede den i igen. Overrasket så han op på hende. Inviterede hun ham lige hjem og spise? ”Well uhm… sure.. det vil jeg gerne.” Han smilte svagt til hende. ”Jeg skal kun være her i en time, så det er ikke så slemt.” Han åbnede notesbogen igen.
Cloud
Baka

Indlæg by Yuuka on Tors sep 28, 2017 4:13 pm

Hun rødmede en smule over hans komplitment, hvor hun kærligt smilte til ham. "Tak, men jeg er nu ikke noget specielt, jeg kan ikke engang finde ud af at klippe mine videoer sammen." Hun smilte kærligt til ham, hvor hun trippede en smule. "Men mange tak.." Hun legede endnu engang med sit hår. Hvorfor blev hun så forfjamsket over at være ved hans side, eller stå foran ham. Hun vidste ikke helt hvad hun skulle gøre af sig selv, hun plejede ellers altid at vide hvad hun skulle sige, men ikke lige nu. Det var sikkert fordi hun var fan af ham, så ville hun gerne lave et indtryk på ham, plus hun havde et lille crush på ham, siden hun så hans videoer.
Hun nikkede lykkeligt til ham. "Selvfølgelig!" Lød det kærligt fra hende, hvor hun ellers gik med ham. Hun smilte over hans ord om at blive udvekslings student. "Det er meget rart, men du kunne måske blive det, jeg er ikke sikker på det er billigt, men jeg er ikke helt sikker på det." Hun smilte kærligt til ham, hvor de sad side om side. "Det er bare en lille bil, men den er rar." Hun smilte kærligt, hvor hun havde hænderne i skødet. Hun fortalte chefføren hvor de gerne ville hen, hvilket han gjorde. Han kørte dem hele vejen til running sushi, hvor de steg ud af bilen. Her sagde hun noget på kinesisk inden han kørte væk fra dem. "Ok, lad os gå ind." Hun smilte stort til ham, hvor hun åbnede og holde døren for ham.
Yuuka smilte stort til ham, hvor hun ellers trak tasken en smule op. "Så vi to." Lød det kærligt fra hende, de gik gennem gaderne, da han pludselig nævnte hans chauffør. "Undskyld hvad? Har du en chauffør?... Det ret vildt..." Hun rystede blidt på hovedet. "Nej det fint, jeg har ikke noget imod at blive kørt." Lød det kærligt, samt en smule charmerende fra hende.
Rose nikkede blidt da han gerne ville med hende hjem, hun smilte stort til ham. "Fantastisk, Jeg venter på bibloteket, hvis det er ok, så bare find mig der når du er færdig... Så vil jeg forsøge at lave lektier der..." Hun smilte blidt til ham, hvor hun kort gik ud af døren, før læren kom ind og nogle få andre elever, da eftersidningen som altid var i deres klasse.
Yuuka
Baka

Indlæg by Cloud on Tors sep 28, 2017 4:37 pm

”Dine videoer?” spurgte han nysgerrigt. De var på vej ud imod bilen. ”Har du også en youtube? Det er da fedt, hvad laver du på dine videoer?” Den måde hun nervøst legede med sit hår på var ret kært. Forhåbentlig fandt hun det ikke for underligt at snakke med ham. Han ville bare gerne have at hun skulle følge sig tilpas i nærheden af ham. Da de sad ude i bilen, kiggede han nysgerrigt på hende. ”Hvor dyrt er det? Jeg kunne nemlig godt tænke mig at se andre lande… måske efter highschool selvfølgelig. Hvad vil du efter highschool? Og kunne du godt tænke dig at være en fuldtids youtuber?” Ja, spørgsmålene røg en smule ud, men han måtte indrømme at han var nysgerrig omkring hende.
Da de steg ud af bilen, lyttede han kort til det kinesiske, før han ellers gik med ind på restauranten. Duften ramte ham med det samme og fik ham til at smile. ”uhhh, det skal nok blive godt… har hørt det er rå fisk, men jeg tror altid folk tager pis på mig når de siger det.”
Cloud klukkede over hendes overraskelse til chaufføren. ”I så fald, så skriver jeg lige til ham og så kører han os derned.” Han smilte kækt til hende. ”Sååå… hvad vil du lave efter highschool? Alle stiler mig det spørgsmål, så jeg bare nysgerrig på om du har en plan… jeg har ikke helt en endnu.” Han gjorde et nik imod en bænk, hvor de kunne side indtil de blev hentet.
River smilte kort til Rose, før hun forsvandt og her skrev han ellers bare i sin notesbog, til eftersidningen var over. Friheden kom og han fandt nu sig selv på vej ned imod biblioteket. Her fandt han hurtigt den blonde Rose. ”Hey..” sagde han kort og kontant. ”Så, matematik problemer?”
Cloud
Baka

Indlæg by Yuuka on Tors sep 28, 2017 7:55 pm

Hun nikkede roligt. "Ja jeg har også en youtube profil, men jeg laver ikke så meget på den, jeg ligger en video ud to gange om måneden." hvad lavede hun, tja hun lavede alt muligt. "Jeg forsøger at vise folk hvordan man sætter sit hår op på forskellige måder, samt laver jeg vegansk og vegetar retter, som stadigvæk er smagfulde." Hun fumlede en smule med sin nederdel, mens de snakkede. Hun følte sig så nervøs, men alligevel så lykkelig over at Joaquin gad at bruge sin tid på hende.
Hvor dyrt var det at være udvekslingsstudent, tja... Hun nåede knap nok svare før han spurgte hende om noget andet, hvilket fik hende til at adskille læberne for at lukke munden igen. " okaii.. først og fremmest... Det ved jeg ikke, jeg er ikke den der betaler, det gør mine forældre. Jeg har bare altid gerne ville ud og se verden og dette var en af måderne at komme ud og opleve en helt anden kultur." Hun smilte stort til ham, hvor hun lagde hovedet en smule på skrå. "Jeg vil rigtig gerne sælge når jeg bliver ældre, men hvis jeg kunne komme til det, ønsker jeg mere at være hjemmegående." Hun smilte stort til ham. "Det er lidt skørt, og gammel dags, men det er min lille drøm at få børn og være hjemmegående. Og om jeg ønsker at være fuldtids youtuber, det ville jeg elske, men jeg kan ikke leve på det, jeg tror jeg knap har 100 til 200 personer der abonnerer på mig... Jeg tjener intet på det, kun hvad 1 dollar hver måned, det er intet." Hun sukkede blidt. "Men dig derimod, du har omkring 1000 der abonnere på dig." Hun smilte blidt til ham. "Ellers andet du ønsker." Lød det kærligt fra hende, med en lille drillende tone.
"Det er rå fisk ja, og det smager virkelig godt." Hun ventede til han kom ind, før hun bad om et bord til to. "Jeg håber virkelig du kan lide det, ellers mener jeg at du kan få noget andet at spise. Men ellers er det fint, jeg skal nok betale for noget at drikke alligevel." Hun smilte kærligt til ham, hvor hun satte sig ved bordet.
Yuuka nikkede blidt. "Medmindre det er for meget, så kan jeg ikke helt gøre det." Hun smilte blidt til ham, hvor hun enkelte gange lagde hovedet blidt på skrå. "Altså, du ved, så kan vi sagtens gå rundt i stedet for at blive kørt." Hun smilte blidt til ham.
"Efter high school vil jeg forsøge at komme ind på college, jeg ønsker at komme ind i et musik college, jeg har altid gerne ville arbejde med musik, så jeg håber det ville kunne hjælpe mig med at kæmpe tættere og tættere på mit mål." Hun smilte kærligt til ham, hvor hun enkelte gange så sig omkring. Da de satte sig ved bænken smilte hun stort til ham og satte sig på bænken.
Da River stod foran hende, rejste hun sig roligt op igen. "Hej." Hun klappede sine bøger sammen og lagde dem i tasken. "jeg forsøgte, men jeg er helt tabt bag en vogn når det kommer til matematik." Hun smilte blidt til ham, hvor hun blidt lagde hovedet blidt på skrå. "Er du klar til at tage hjem til mig?" Hun smilte blidt til ham, hvor hun svang tasken over skulderen. "Er der noget mad du ikke spiser? Skal spørger fra min far?" Hun smilte stort til ham.
Yuuka
Baka

Indlæg by Cloud on Tors sep 28, 2017 8:25 pm

Han nød allerede at sidde og lytte om hendes youtube profil. Der kunne altid være inspiration, samt var han nysgerrig for hvad hun lavede på sin kanal, bare sådan generelt. ”Det er da fedt… det er interessant og jeg har ikke hørt andre gøre det før… så jeg syndes det er fedt.”
Allerede nu kunne han fornemme at han godt kunne lide at snakke med Haru. Det føltes så nemt. For ikke at sige han fandt hende pæn, meget endda. Dog gjorde det ham en smule nervøs på samme tid. Da spørgsmålene var blevet stillet, lod han hende svarer dem, før han spurgte om noget nyt eller kommenterede på det. ”Hvor er det fedt af dem at de gerne vil betale, så du kan komme ud og se verdenen!” Han smilte stort. ”Og hjemmegående? Det lyder rart… min mor var hjemmegående og jeg elskede det, så dine fremtidige børn vil også elske det, så det er en god ide. Hvad angår din youtube, så skal du bare blive ved.. 100 til 200 abonnerer, er da også meget, i betragtningen af at du snakkede om at du kun lavede to videoer om måneden.” Hans ord var opmuntrende og oprigtige.
Hendes drillende lille tone, fik ham til at klukke og række tunge af hende. ”Ja, flere, så jeg kan leve af det… min far siger det er skørt og jeg skal have et rigtigt job, men jeg elsker at underholde folk, om det så er spil eller ej… og youtube er en god måde at gøre det på.”
Han satte sig ved bordet og så nysgerrigt rundt engang imellem. ”Jeg er villig til at smage det hele, så du finder bare på noget og så spiser jeg det.” Her blinkede han til hende og betragtede båndet med sushi der kørte ved siden af dem.
Cloud viftede med sin hånd. ”Nej, jeg vil gerne kører os derned, så har vi også mere tid til at snakke sammen,” svarede han og sendte hende et nyt charmerende smil.
Imens de sad på bænken, snakkede hun om musik college, hvilket han fandt sødt. Dog fandt han det en smule umuligt at komme til at arbejde med musik, men det havde han selvfølgelig ikke tænkt sig at sige til hende. ”Det lyder fedt.” Han elskede synet af hendes kærlige smil, det var virkelig fangende. ”Et musik college, studerer i så kun musik eller?”
River klukkede og kørte en hånd igennem sit hår. ”Matematik er også en stor bunke lort, men det skal bare gøres. Ifølge min far, er det en af de vigtigste fag, af dem alle.” Han himlede med øjnene og tog en smøg op af lommen. ”Bare rolig, jeg tænder den ikke her og nej, der er ikke noget jeg ikke spiser. Jeg er stort set alt ædende… tak for resten Rose.. det er pænt af dig.. at invitere mig over at spise.” Han sendte hende et skævt smil.
Cloud
Baka

Indlæg by Yuuka on Lør sep 30, 2017 8:14 pm

Haru smilte blidt over hans ord, han var mere rar end hun havde forstillet sig. Normalt forventede hun lidt at han var storsnudet, men ikke her. Han var rar og enlig også meget hyggelig at snakke med, på trods af at de kun havde snakket sammen meget kort. Hun nikkede kort til ham. "Jeg er glad for du finder det interessant, det er der virkelig ikke mange der gør, men jeg forsøger lidt at holde den i gang." Hendes stemme var kærlig, samt en smule blidt, mens hun holde en kærlig øjenkontakt med ham.
"Mine forældre ønsker vel bare at jeg oplever noget jeg gerne vil, på samme tid med at jeg går i skole." Hun sendte ham et stort smil. Hans mor var hjemmegående og han elskede det, hendes mor var mere eller mindre sammen med hendes far, de arbejdede vel på en måde sammen. Hun vidste ikke helt om hun kunne kalde dem for hjemmegående eller arbejdende, tanken slog hende i hvert fald. "Jeg håber da at mine børn ender med at værdsætte det, men jeg forventer ikke at få børn før jeg er mindst 25 år." Hun smilte kærligt til ham, mens hun lagde sine hænder imod hendes taske.
"Er det virkelig? Jeg føler at jeg sagtens kunne gøre mere.. måske jeg skulle forsøge at ligge flere op, nu hvor jeg ikke rigtig bor hjemme tror jeg at jeg har god tid til det, medmindre lektierne bliver et større problem for mig... Jeg stinker lidt til at lave engelsk opgaver, grammatikken er svær at skrive, men nemmere at snakke." Hun sendte ham et kærligt smil, hvor hun så op i hans smukke blå øjne, mens hun roligt lod sine øjne køre ned af ham og rette sig til hendes egne hænder.
"Underholde folk?" Lød det lavt fra hende, mens han forklarede at han ønskede at gøre det via Youtube. Det var vel en god ide, men kunne man leve af det? "Jeg vil altid følge dig, så jeg synes du skal forsøge at gøre det, og lad vær med at lytte til din far. Men et job ved siden af, kunne vel altid være rart. Måske bare et job hvor man arbejder meget lidt, do ved to tre gange om ugen." Hun smilte stort til ham, hun ønskede at hjælpe ham, plus hvis han tjente dobbelt op, ville han have råd til flere seje spil ikke sandt? Hun lagde hovedet en smule på skrå. Da han lagde blikket imod båndet med Sushi, klappede hun hænderne sammen, hvor hun rakte ud efter nogle få tallerkner. "Ok, du skal smage dem her og dem her... De er rigtig gode." Hun skubbede dem hen imod ham, hvor hun selv tog nogle til sig selv, som skam blev spist med velbehag. Hun så derefter imod ham, hvor hun ventede på at se om han nød det, eller om det ikke var hans stil. Måske han ikke kunne lide rå fisk? Hvilket bare gjorde at hun stirrede mere intenst på ham, end hun måske burde. Det var trods alt bare sushi han skulle prøve, men sushi var bare en kinesisk ting, så hvis han kunne lide det ville det virkelig hjælpe hende en hel det!
Yuuka sad med Cloud, betraktede ham en smule, især det charmerende smil han altid kom med. Hun smilte forsigtigt til ham, hvor hun enlig kunne mærke nervøsiteten rejse sig en smule mere. "Det har vi vel, selvom det nok er lidt den samme. Hvis vi går der hen har vi vel ligeså meget tid som hvis vi kørte ikke?" Hun så op på ham, med et bedårende smil på sine læber. Samtalen kom til at køre på om hun ville på musik college, hvilket hun nikkede til. Det skulle nok blive en oplevelse, hun ville i hvert fald kæmpe for at komme der ind. "Nej nej, det er et normalt college, men de har timer hvor man kan studere musik, sang, instrumenter. Du ved, hvis du gerne ville være sanger lære de dig at synge og bruge stemmen mere rigtig... Dog er der ikke så mange her, det er mere Los Angeles man skal hen til, hvis det endelig er." Lød det kærligt fra hende, hvor hun så ned i sit skød. "Der skulle dog være nogle her omkring, men jeg tror jeg kommer til at skulle spare godt op, før jeg kan komme ind på College, så jeg arbejder hårdt." Hun så endnu engang op på ham, hvor hun sendte ham et blidt lille smil. "Hvad vil du gerne efter skolen her? College? Arbejde?" Hun lagde hovedet en smule på skrå.
Rose pakkede tingene sammen, mens hun lyttede til Rivers ord. "Det samme gælder min far, han mener at matematikken hjælper os i det virkelige liv. Du ved, når vi skal betale regninger, betale moms osv... Selvom jeg ikke kan se hvorfor vi skal kunne regne en cirkel ud, ved at bruge Y og X..." Hun trak blidt på skulderen, hvor hun roligt svang tasken om på ryggen. Dog i det han snakkede om at han ikke ville tænde sin smøg her, gik det først nu op for hende at han havde en smøg mod sine læber.
Hun sendte ham bare et blidt smil og nikkede kærligt til ham. "Ok, du spiser alt... Det var godt, min far regnede med at lave boller i karry, hvis det er fint. Han var villig til at ændre det, hvis du ikke kunne lide det." Hun smilte varmt til ham, hvor hun roligt begyndte at gå sammen med ham. Dog i det han takkede hende for at han måtte spise med hende, så hun en smule overrasket op på ham. "Det skal du ikke takke over, jeg nyder at snakke med dig. Især når din hårde facade falder lidt af... Plus, jeg ser dig som en af mine få med rare venner." Hun smilte stort til ham, hvor hun ellers gik med ham.
Da de nåede til hendes hjem, var hendes far allerede i gang med at lave kødbollerne, da de trods alt tog længst tid. "Hey." Lød det fra ham, da de kom ind af døren, hvilket fik Rose til at råbe hej også. Hun stillede sine sko ud til siden, hvor hun trak sin jakke af og hang den op. "Du stiller bare dine sko hvor du vil." Lød det kærligt fra hende, hvor hun ellers trådte ordentligt ind. Roses mor kom gående forbi, hvor hun svang armene omkring Rose. "Dejligt at have dig hjemme igen, hvordan var skolen?" Lød det kærligt fra hende, hun havde en blond paryk på, den virkede dog altid så ægte. Man kunne ikke mærke på den at den var falsk, men man kunne enkelte gange ane det, fordi den var så perfekt redt.
"Det var fint.. Det her er River, en fra klassen, han går.." Hendes mor lagde en hånd over Roses læber. "Vi har mødt ham før, det er den lille bandit. Han der er lidt hård i munden ikke sandt." Hun trådte imod River, hvor hun lagde en hånd på hans kind. "Du har ændret dig meget, fra sidste forældre samtale. En køn ung mand." Lød det kærligt fra hende, hvor Rose skubbede lidt til hende. "Mor, stop, du gør det akavet." Lød det kort fra Rose, hvor man kunne høre hendes far ude fra køkkenet. "En rigtig mand, føler sig aldrig akavet tilpas!" Lød det højt fra ham, hvilket fik Rose til at tage River i hånden. "Vi går ind og laver lektier." Lød det fra hende, inden hun flygtede en smule ind på værelset.
"Undskyld, det må have være akavet." Lød det kærligt fra hende. Hendes værelse var stort, havde en dobbelt seng, fyldt med puder og bamser, samt nogle plakater af kunst og enkelte af bands. Hun havde et stort skrivebord, med en lampe og en stak bøger til at ligge på. "Ok, noget du har lyst til at lave, eller vil du hellere at vi springer ud i lektierne, jeg har lavet det meste, men du må meget gerne tjekke det igennem, hvis der nu er mange fejl." Lød det kærligt fra hende.
Yuuka
Baka

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Side 2 af 2 Previous  1, 2

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen