Apartment issues.

Side 2 af 2 Previous  1, 2

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Re: Apartment issues.

Indlæg by Haru on Tirs okt 03, 2017 5:11 pm

Alex nikkede roligt til hans ord, hvor hun kærligt sendte ham et lille smil. "Det skal jeg nok." Lød det lavt, dog kærligt fra hende. Samt da han rømmede og hun her bemærkede at hun stirrede på ham, hun kunne have slået sig selv. Hvor ydmygende det så end måtte være, burde hun holde rødmen tilbage og forsøge ikke at stirre på ham. På trods af at han var virkelig fræk at se, hvilket gjorde hende urolig på en måde hun aldrig havde været før, det var underligt.
Han ville sætte dem op, af en grund overraskede det hende helt vildt. "Jeg glæder mig faktisk, men jeg dømmer ham ud fra dig, så hvis han er et røvhul kommer du til at høre fra det." Hun blinkede kækt til ham. "Du kan få fat på mig, bare rolig." Lød det kærligt fra hende, hvor hun roligt så sig omkring. Da han forsvandt ud af lejligheden, begyndte hun at arbejde igen. Hun endte sjovt nok med at være alene hele natten, hvilket gjorde at hun gik rundt og var træt hele dagen.

River så kort meget sur ud, hvilket gjorde at hun sank sit hoved en smule. Hun var en smule nervøs over hvordan han ville råbe af hende, over at hun ikke så sig for. Men i stedet sagde han at det var fint og rettede en smule på hans hår. Hun så en smule overrasket på ham, hvor hun rettede sig lidt op. "Vi deler vel lidt skylden så. " Lød det kærligt fra hende, hvor hun sendte ham et lille dog træt smil.
Hun begyndte derefter at gå lidt op af de to næste trin, da han sagde sit navn, hvilket fik hende til at se sig over skulderen. "Hej River." Lød det kærligt fra hende, hun sendte ham blidt et smil. "Jeg hedder Yuuka, undskyld ikke for at være uhøflig, men jeg er meget træt og er på vej op for at sove... så... Pas på sig selv." Lød det kærligt fra hende, inden hun igen gik videre. Hendes hofter svang elegant fra side til side, i den korte kjole, mens hun gik videre op.
Haru
Baka

Antal indlæg : 121
Hjemsted : The Forest.

Tilbage til toppen Go down

Indlæg by River on Tirs okt 03, 2017 5:42 pm

Josh grinte kærligt til hende. ”Han skal nok opføre sig ordentlig, så det kommer slet ikke til at ske at du lader mig hører fra det.” Han blinkede kækt til hende. ”Vi snakkes ved.”

Mere havde han ikke nået at sige sit navn, før hun allerede var på vej op af trapperne. Der var vidst ikke rigtig tid til at snakke med hende. Hun så også træt ud, som var hun lige kommet hjem fra byen. Hendes kærlige måde at sige hans navn på, gjorde ham af en eller anden grund blød i knæene.
”Hej Yuuka og sure, du passer også bare på dig selv,” sagde han kækt til hende. Imens hun gik op af trapperne, betragtede han hvordan hendes hofter svang så forførende fra side til side. Og den korte kjole… whoo. Han klukkede over sine egne tanker og gik ellers videre ned af trapperne.

Joaquin var også på vej til arbejde… eller, rettere sagt. Han var på vej til Kaths bar, for at se om han kunne arbejde der som en tjener. I det han kom ind af døren, blev han overrasket over hvilken tungt duft der kastede sig ind i ansigtet på ham. Det var for tidligt på dagen, til at tøserne var i gang med at danse, men alligevel stod de på sidelinjen og betragtede ham.
”Hey, ved i hvor jeg kan møde Kath?” spurgte han dem roligt, med et charmerende smil på læben.
En af pigerne klikkede med tungen og nikkede imod en aflukket dør. ”Hun er derinde babe, bank på og se om hun vil åbne døren.” Derefter tændte hun en smøg.
Joaquin sagde kort tak og gik ellers hen og bankede på Kaths kontor dør.

River
Baka

Antal indlæg : 142
Hjemsted : uw

Indlæg by Haru on Tirs okt 03, 2017 5:56 pm

"oh hvis det går galt, kommer du til at høre fra det konstant og jeg mener KONSTANT." Hun så en smule kækt til ham, hvor hun blinkede drillende til ham. "Vi snakkes." Lød det kærligt fra hende, inden hun lukkede døren bag ham.

Inden Yuuka forsatte længere op af trappen, sendte hun ham et kærligt dog trættende smil. "I will." Lød det kærligt fra hende, inden hun forsatte op af trappen. Han var køn, meget køn at se på, dog så han også en smule hård ud, måske det var underligt at hun fandt en fremmed køn, på den anden side var hun en smule træt, hun var ikke helt sikker på hvad hun så, om hun rent faktisk så en fyr eller om hun var træt nok til at han derfor blev køn i hendes øjne.

Den pludselige banken på Kaths dør, fik hende til at sukked dybt og derefter gå hen og åbne den. "Oh... Joaquin, ikke sandt." Hun sendte ham et forførende smil, inden hun trådte til side, så han kunne komme ind. "Kom ind kom ind, hvad bringer dig hid." Lød det kækt fra hende, hvor hun lukkede døren så snart han kom indenfor. Hun nikkede kort imod en stol der sad foran en disk, hvor hun gik om bag disken og satte sig. "Jeg lige i gang med at tælle pengene fra natten, så snak gerne." Der lå en masse sedler på disken, bunker af dem, nok flere tusinden. Hun pakkede dem ned i en sort kuffert, hvor hun lagde dem elegant i og derefter lukkede den igen.
Haru
Baka

Indlæg by River on Tirs okt 03, 2017 6:51 pm

Joaquin smilte imødekommende til Kath, så snart hun åbnede døren og det lå til at virke, for hun kunne rent faktisk huske ham. Eller, sådan nogenlunde. Da hun nikkede imod en stol hvor han kunne sætte sig, satte han sig hurtigt og betragtede ellers hendes kontors omgivelser. ”Hey Kath, jeg er her for at hører om det tjener job du snakkede om.” Han smilte kærligt til hende. ”Eller, du sagde noget om jeg kunne komme på prøver som en tjener her?” Han så fra hende til at kigge rundt i kontoret. ”Lige meget hvad, så vil jeg sikkert tjene mere her end som en skrive praktik assistent for den forfærdelige kvinde.”
Her kørte han en hånd igennem sit hår og så med et kækt smil hen på hende. ”Så… har jeg stadig en chance her, eller er det fuldstændig ude af billedet? Og hvis, jeg bliver tjener… kan du så fortælle lidt hvordan det foregår og sådan?”
Kort betragtede han pengene. Der var godt nok mange. Men det burde ikke være et chok. Trods alt ejede hun stedet her og hvis det var populært, så røg pengene i hvert fald ind.
River
Baka

Antal indlæg : 142
Hjemsted : uw

Indlæg by Haru on Tirs okt 03, 2017 7:14 pm

Det job hun snakkede om, hun smilte kærligt til ham, hvor hun åbnede en skuffe og hev to papir frem, som blev lagt foran hende. "Fint, nu vil jeg så bare stille dig nogle spørgsmål, hvis du er klar på det." Hun så på ham med et forførende smil. "Ok, du skal bare vide at jeg giver dig gode penge i forvejen du tjener 230 kr i timen, og du tjener vanvittig gode drikke penge her. Så det skal du ikke tænke på, alt du får af overskud af kunderne, som de ligger op af dig, er det du får lov til at beholde og ikke betale noget for, du får derfor en meget god løn." Hun lagde hænderne sammen og lagde sine albuer på bordet.
"Du kan stadigvæk få jobbet, det skal du ikke tænke på... Det som du skal gøre er at tage imod bestillinger af mad og drikkelse, du skal også være klar på at fortælle til vagten hvis du oplever problemer med kunderne." Hun smilte kærligt til ham. "Hvis du er villig til at arbejde her, vil du opleve det hele under optræningen... Men.." Hun rejste sig op og skubbede kort papirene imod ham. "Du vil arbejde hver Lørdag, Onsdag og torsdag... Om aften, din uniform er sådan noget." Hun hev et par speedoos frem, hvor hun rakte dem til ham. "Du kan også få lov til at gå i boksers, men det er kun ok enkelte gange, du skal helst have undertøj på." Hun smilte kærligt til ham. "Hvad siger du, er du klar på det?"
Hun lagde sine hænder på bordet. "Undertøj er dresscoden, Stripper er de eneste der har tøj på i starten." Hun smilte forførende til ham. "Reglerne står på det ene papir, det må du gerne tage med hjem, men ellers læser du kontrakten igennem og skriver under, så har du en prøve periode på en måned." Hun satte sig ned igen.
Haru
Baka

Indlæg by Cloud on Ons okt 04, 2017 5:21 pm

Joaquin sad lystrende og lyttede, imens Kath forklarede ham de forskellige ting han nu skulle. Og til det med at om han var klar på spørgsmål, havde han nikket til og ellers smilt charmerende til hende. ”Så… 230 kr. i timen, samt drikkepenge, som jeg kan beholde uden at du får nogen af dem?” Han havde valgt at lade hende snakke helt færdig, før han stillede spørgsmål, selv efter hun havde vidst ham speedosene. ”Så, engang imellem kan jeg snuppe boxers, men ellers er det speedos. Og det er om aftenen, med andre ord… jeg kan egentlig godt have et arbejde om dagen? Eller, er det for meget at spørge om?”
Hendes forførende smil fik ham til at smile kækt. ”For jeg er skam klar på det… jeg er god med mennesker, så servere for dem os. Det skal nok gå hen og blive nemt.” Han tog imod papiret og kiggede ned på det. Indtil videre virkede reglerne meget simple. Han læste derudover også kontrakten, før han skrev under, som var det ingenting. ”En prøve periode… det er bare i orden.” Han rakte hende papiret. ”I morgen er det lørdag, så hvad siger du til at jeg starter der?” Det var pludselig et drillende smil han fik på læben. ”Jeg tør vædde på at jeg kan gøre din bar bare en smule mere populær.” Han blinkede drillende til hende, samt måske en smule for selvsikkert.
Cloud
Baka

Antal indlæg : 65
Hjemsted : The werewolf palace

Indlæg by Haru on Ons okt 04, 2017 5:41 pm

KAth nikkede roligt til hans ord. "Ja, du beholder selv drikkepengene, men hvis du taber dem og der er en anden der tager dem er det tit deres. Du vil få dit eget skab med en bøtte i, hvor du kan proppe pengene i, hvis du ønsker det?" Hun smilte kærligt til ham, hvor hun lagde albuerne på bordet, hvor hun stirrede en lille smule på ham. Han skulle nok få nogle gode drikke penge, især hvis han gemte en god overkrop bag den trøje. Hendes øjne løb ned af hans krop, hvor hun sendte ham et forførende lille smil.
"Du vil sagtens kunne have et arbejde om dagen, hvis du kan holde til det, det kan risikere at være ret hårdt at arbejde begge steder, det er også lidt stressende dette job, men hvis du mener du kan klare det så ja. Men du skal kunne overholde tiderne." Hun så en smule bestemt på ham, hvor hun nikkede kort til hans ord igen. "Men du skal være iført speedos... De dage du får boksers på, vil de ligge i dit skab, ellers er det speedos, vi forventer at du selv vasker tøjet." Hun lagde hænderne på bordet, hvor hun lod dem glide ned af bordkanten.
"Det er jeg glad for du siger, hvornår vil du kunne starte?" Lød det kækt fra hende, hvis han kunne starte tideligt kunne han starte allerede om onsdagen i denne uge, der kom. Han ville starte allerede i morgen, hvilket fik hende til at smile kækt. "Selvfølgelig kan du det, hvad siger du til at være her i morgen klokken 16:30" Hun lænede sig tilbage i stolen, hvor hun rakte sin hånd ud efter papirerne. "Det håber jeg også du kan, forhåbentlig er du ikke alt for genert af dig." Lød det drillende fra hende, hvor hun roligt rystede på hovedet. "Men det kan ikke lade sig gøre at køre med mig på arbejde, så du ved det." Hun slog en kugle pind ned i bordet, hvor hun lagde den væk igen.

Om aften var Haru kommet ind på lejligheds komplexet. Hun bankede forsigtigt på ved Rivers lejlighed, mens hun børstede sig forsigtigt af. Hun havde en kort ternet nederdel på, sammen med en sort tanktop. Hun smilte forsigtigt for sig selv, hun ønskede at leje et værelse ved ham, hvilket var fint, men det var første gang hun skulle snakke med en fyr... og hun skulle bo sammen med ham, hvis han kunne lide hende. Så hun håbede lidt at vinde på charmen, men var skam ikke helt sikker på at hun kunne gøre det.
Haru
Baka

Indlæg by Cloud on Søn nov 12, 2017 4:06 pm

Joaquin bemærkede godt den måde hun kort så ned af ham på. Dog gjorde det ham ikke så meget, siden han trods alt lige havde søgt om at være en tjener på en stripklub. Han skulle vel have en god krop, ellers blev han ikke ansat, men på den anden side havde hun ikke set overkroppen endnu. ”Jeg vil gerne have skabet til at putte drikkepengene i, hvis det ikke er for meget besvær.. men skal du ikke se min overkrop inden du ansætter mig, eller satser du bare på at den er pæn nok til dig?”
Det kunne sagtens lade sig gøre for ham at arbejder andre steder, imens han arbejdede hos hende. Hvor fedt, så kunne han sikkert nå at tjene en masse ind! Dog ville det også blive stressende… Han måtte lige tjekke om han var i stand til det. ”Okay, tiderne bliver overholdt, tøjet bliver vasket af mig selv og jeg starter i morgen 16:30 og skal ikke forvente at kører med dig… var det alt?” Han rejste sig her op og smilte hende til hende. Et stort varmt smil. ”Og nej, bare vent og se… jeg har ikke noget såkaldt generthed i kroppen!” Han blinkede her til hende og rakte hånden ud. ”Tak for aftalen, vi ses i morgen!”

River havde valgt ikke at høre højt musik i dag. Han ventede på sin nye roommate skulle komme. Alt han vidste var, at det var en pige. Så da det bankede på døren, rejste han sig fra sofaen og åbnede døren, kun for at se en meget smuk pige foran sig. ”Wow, du må være Haru?” Han åbnede døren, så hun kunne træde ind. ”Bare kom ind, sæt dig og fortæl lidt om husvaner osv. Hvad kan jeg forvente af dig?”
Cloud
Baka

Indlæg by Haru on Søn nov 12, 2017 4:34 pm

Kath smilte forførende til Joaquin, mens han snakkede. Han ville gerne have sit eget skab, det skulle han nok få, intet problem der, det var dog mest der for at man kunne putte sit tøj væk også sine drikke penge. "Jeg er sikker på du har en god overkrop, men jeg vil alligevel gerne se dig uden trøje på og bukser..." Hun rejste sig op og gik hen for at sætte sig på bordet.
Kath nikkede forsigtigt, da han gentog hvad hun sagde. "Ja selvfølgelig. Men hvis du får endnu et arbejde, så fortæl mig det lige. Jeg skal helst vide om jeg skal passe på mine ansatte... Du ved hvis du overarbejder og derfor bliver dårlig på arbejdet, jeg tager mig godt af mine medarbejder og en lille bonus... Hvis du kommer sammen med nogle du arbejder sammen med, så bliver du fyret, du må gerne være venner med dem, men du skal ikke være sammen med nogle af dem, da det bringer drama som regl.." Hun lagde armene over kors, hvilket fik hendes barm til at løfte sig en smule. "Jeg har prøvet det en gang før, hvilket gjorde at jeg mistede en del penge og det tager jeg hårdt... Så lad det ikke ske, forstået." Hun så en smule bestemt op på ham. Så snart han rakte hånden ud til hende, rejste hun sig op og trykte den kort. "Jeg vil glæde mig til at se dig i morgen." Lød det kækt fra hende, inden hun slap hans hånd og gik om bag bordet igen.

Så snart døren åbnede foran hende, smilte hun stort og havde armene bag ryggen. Hun havde en sort skuldertaske over sin venstre skulder, hvor hun så op i Rivers øjne. Han var høj, det overraskede hende en smule. På den anden side var alle næsten højere end hende, hun rødmede dog lidt over hans wow. Det måtte vel være en god ting. "Ja... Rart at møde dig... River." Hun smilte kærligt til ham, hvor hun lagde sin ene hånd på tasken og gik forsigtigt indenfor.
"Mine husvaner... Ja..." Hun så roligt rundt, hvor hun så hen imod River igen. "Uhmm i køkkenet er jeg rigtig god til at lave mad, har jeg i hvert fald fået at vide." Hun smilte kærligt til ham. "Jeg rydder altid op, men har intet imod en smule rod. Jeg holder mig nok meget inde på mit værelse, men jeg elsker skam at være sammen med folk." Hun smilte varmt til ham, hvor hun fjernede hånden fra tasken og lagde begge hænder på den, roligt åbnede hun den og trak et papir op fra den. "Jeg har skrevet mine vaner ned, altså med hvornår jeg går i bad og hvor langtid jeg går i bad, jeg har også skrevet lidt om hvad jeg spiser.. Jeg tænkte at hvis der var mange der gerne ville leje værelset, så ville det være nemmere for di at kunne læse om tingene end at huske det hele." Hun smilte stort til ham, hvor hun ventede lidt på at han ville tage det. "Der står også mine arbejdstider der på, så du ved hvornår jeg står op og kommer hjem, og selvfølgelig står der også lidt om min hobbyer, som er musik, så jeg kan risikere at larme lidt, men jeg skal nok dæmpe mig hvis det er." Hun smilte forsigtigt til ham. "Jeg håber det er ok... Men stil mig bare spørgsmål, hvis der er noget som du gerne vil vide, som ikke lige står på papiret." Hun lagde hovedet forsigtigt på skrå.
Haru
Baka

Indlæg by Cloud on Søn nov 12, 2017 5:16 pm

Hun ville gerne se ham uden trøje og bukser. Det var altid noget at han ikke var genert og bare mente kroppe var kroppe. Så da hun satte sig klar, klukkede han svagt af hende og tog ellers sit tøj af. Startede med trøjen og derefter cowboybukserne. Her stod han så kun tilbage i boxershorts, der heldigvis var sorte og lange.
Til det hun sagde med forhold til de andre, satte han hovedet på skrå og smilte ellers igen på ny. ”Det er forstået. Et forhold på arbejdet er ikke accepteret og hey, det er ret pænt af dig at tage dig så godt af dine ansatte og jeg skal nok derfor sige til, hvis jeg ikke har det for godt.” Han lukkede kort sine blå øjne i. ”Og hvis det ikke er for meget at spørge om, hvad skete der da i det nogle kom sammen?”

Imens hun snakkede, betragtede han hende svagt og lyttede ellers til hvad der nu blev sagt. Der lød ikke til at der ville blive så meget besvær med hende. Hun duftede godt og han gik derfra ud fra at hun havde en god hygiejne, hvilket var meget godt. Han satte sig i sofaen foran hende, efter at han havde haft rakt noget vand til hende. ”Det lyder alt sammen meget godt. Ikke til det store problem, jeg hører selv høj musik så…” Han kiggede på papiret og lod de sorte øjne vandre ned af det. ”Godt så.” Han lagde det på bordet og rejste sig op. ”Jeg vil vise dig dit værelse.” Hvis hun fulgte med ham, ville han vise hende hendes værelse.
https://image.freepik.com/free-photo/room-with-modern-paintings_1048-2469.jpg
”Her er en smule tomt, men udsigten er god nok, den er udover byen.” Han så hen på hende med et smil. ”Du får værelset, mere besværligt var det ikke. Du må bruge alle møblerne inde i stuen, samt tv´et osv. Men mad skal vi lige snakke om… jeg hører selv høj musik og bekymrer mig ikke om naboer. Mit arbejde kommer ikke dig ved, men jeg arbejder mest om eftermiddagen, fra 9 til 15.” Han så hen på hende med sine sorte øjne.
Cloud
Baka

Indlæg by Haru on Søn nov 12, 2017 5:39 pm

Hun smilte i det han begyndte at tage tøjet af. Roligt lagde hun hånden under hendes hage. Hans overkrop var enlig meget pæn, gode muskler og rare at se på, han skulle nok bringe nogle kvinder ind til hende. Hun lagde hovedet en smule på skrå. "Kan du snore lidt rundt." Hun så op og ned af ham, hvor hun lagde en hånd mod sine læber. Det var enlig underligt, men han var pæn. "Jeg kan lide din krop, den er rigtig flot." Lød det drillende fra hende.
Hun nikkede forsigtigt til hans ord. "Jeg har intet imod at mine ansatte har forhold, men jeg ønsker ikke at miste penge, jeg er faktisk ret ligeglad med mine ansatte, så længe de tjener penge er de mine ansatte." Hun smilte kærligt til ham. "Oh en af fyrene kom sammen med kvinderne, hvilket gjorde at manden kom op og slås med en kunde der konstant kom for at se hende danse, for ikke at snakke om at han betalte gode penge for en lapdance af hende... Til sidst blev han sur og angreb manden, hvilket var mange penge jeg mistede både på ødelæggelser og for ikke at snakke om at jeg konstant måtte undskylde for de andre folk der var på stedet." Hun sukkede dybt. "Så hold den gerne sådan." Hun blinkede kort til ham.

Hun tog imod vandet, mens hun roligt tog en lille slurk af glasset. Hun fulgte ham med øjnene. "Ok, det går nok." Hun smilte kærligt til ham, mens hun trådte lidt tættere på. Da han ville vise hende, hendes værelse smilte hun stort. Betød det at hun havde bestået, måtte hun flytte ind? Det var lettere end hvad hun lige havde forventet. Hun fulgte ham nysgerrigt. Da hun så værelset så hun på rammerne på væggen og derefter gik hun mod vinduet. Der var en smuk udsigt, selvom det mest bare var byen og bygninge man kunne se, kunne man også se ned i haven. "Hvor er det stort." Lød det kærligt fra hende, hvor hun så op på River igen.
"Jeg har nogle få møbler ikke mange, men jeg er glad for jeg fik værelset." Hun bukkede kort for ham. "Jeg har selv nogle gryder og pander, ville det gøre noget at jeg stiller dem ude i køkkenet? Oh og jeg går meget op i Yoga... Jeg ville gerne vide om det ville være upassende at gøre det ude i stuen, eller skal jeg forsøge at lave plads her inde?" Hun så en smule rundt. Det kunne godt ske at hun måtte tage i Ikea, hvis hun altså skulle have mindre møblering. "Men hvornår må jeg komme med mine ting, oh og kan vi udveksle telefon numre... I tilfælde af at der sker noget." Hun smilte kærligt til ham, hvor hun hev sin mobil frem. "Hvis det er fint, på den måde kan vi snakke om hvornår jeg kan få en ekstra nøgle eller noget." Hun så ned på sin mobil og løftede derefter de mørke øjne, hvor hun så op i hans sorte øjne. Hun smilte stort til ham, mens et befriende glimt var i hendes øjne.
Haru
Baka

Indlæg by Cloud on Søn nov 12, 2017 9:29 pm

Da hun bad ham om at snurre rundt, gjorde han det skam og alt sad skam som det skulle. Han havde en fin rund rumpe, der samtidig var fast og overkroppen var muskuløs, men ikke så han så falsk ud eller lignede en på stereorider. Han vendte fronten imod hende igen. Da hun roste hans krop, smilte han til hende. ”Tak, er glad for at jeg kan bruges, som din tjener.” Han begyndte at tage sit tøj på igen. Også selvom hendes stemme var drillende, så tog han det som en kompliment.
Lige som han troede hun bekymrede sig om sine ansatte, sagde hun at hun ikke gjorde og fik ham til at klukke. Ellers lyttede han til historien og afslørede i sine blå øjne at han fandt det interessant. ”Det kan jeg godt se bliver et stort rod, så bare rolig, jeg har ikke tænkt mig at komme sammen med nogen ansatte.”

I det hun sagde at det var stort, så han sig omkring og løftede på skuldrene. Ja, det var vel egentlig ganske stort, uden at det virkede en smule for overdrevent. Spørgsmålet om gryderne, fik ham til at rense sine tænder og ellers se sig omkring. ”Sure, du stiller bare hvad du vil ude i køkkenet og ja, du må hellere end gerne lave yoga ude i stuen… det genere ikke mig. Jeg opholder mig inde i på værelset for det meste anyway.” Han begyndte at gå ud af værelset, i det hun stillede ham flere spørgsmål. ”Du kan bare komme med din ting engang i morgen. Jeg har fri der, så kan jeg også gå ned og få lavet en ekstra nøgle til dig. Og ja, vi kan skrive over facebook, men mit nummer beholder jeg for mig selv.” Han kiggede kort ned i hendes øjne. De var smukke og meget mørke, præcis ligesom hans egne. Bortset fra hun havde et smukt glimt i sine.
Cloud
Baka

Indlæg by Haru on Søn nov 12, 2017 9:45 pm

Kath nikkede til hans ord. "Jeg er glad for at du går med til det, men husk det er kun en måneds prøve tur. Hvis det går skidt, vælger jeg at fyre dig." Hun smilte forførende til ham. Hans krop var enlig meget flot, rigtig sund og muskuløs. Plus han havde en rigtig god røv. Hvilket også fik hendes opmærksomhed. "Det er jeg glad for du siger, så pas gerne på... Kvinderne har det med at forføre mænd, også de ansatte fordi de tit giver gaver og bringer lidt drama, så vær venlig at lade vær." Hun smilte kærligt til ham. "Men du må gerne gå, jeg glæder mig til at se dig i morgen, hvor din uniform vil være på plads." Hun lagde hovedet en smule på skrå.

Hun nikkede blidt til hans ord, mens hun beholdte det altid så rare smil på sine læber. "Det er jeg glad for." Hun lagde hovedet en smule på skrå, det lange hår var sat op i en messy bun. "Ok, har du nogle regler der kunne være rare at vide? Altså så som at jeg ikke må komme ind på dit værelse, eller at jeg måske skal lave aftensmad hver weekend eller noget?" Hun smilte kærligt til ham, hun vidste ikke helt om han havde nogle former for regler i forvejen, eller om der var regler i bygningen. Dog sagde han selv at han spillede høj musik, så måske naboerne ikke rigtig larmede så meget?
Han ville ikke give hende hans nummer, hvilket gjorde at hun så en smule overrasket på ham. Det var da nemmere at snakke over sms, end facebook. Hun så ned på sin mobil. "Uhmm.... Jeg har ikke facebook..." Lød det forsigtigt fra hende, hendes mobil var en gammel klap nokia. "Jeg er ikke engang sikker på at den kan gå på facebook for at være ærlig, den kan kun ringe og skrive, den kan ikke engang tage billeder." Hun sendte ham et lille undskyldende smil. "Og i morgen, jeg skal arbejde, men har tidligt fri... Ville det være ok hvis jeg kommer med mine ting klokken..." Hun hev en lille kalender op af tasken, hvor hun bladrede igennem den. "Klokken 14:30 Ville det være ok?" Hun så derefter op i hans mørke øjne, mens hendes egne lyste kærligt op.
Haru
Baka

Indlæg by Cloud on Søn nov 12, 2017 10:10 pm

Joaquin nikkede til hende. Det var korrekt ja. Det var egentlig kun en månedsprøve tur. Det kunne jo være at han slet ikke gjorde det godt. Han håbede han gjorde det godt. Mest fordi det ville være et mere spændende liv og han kunne tjene ekstra. ”Bare rolig, jeg lader mig virkelig ikke særlig nemt forføre, så du får ikke problemer med mig omkring det.” Han smilte kærligt tilbage til hende. ”Og jeg glæder mig også til i morgen, vi ses der.” Han vinkede en sidste gang til hende, før han ellers smuttede ud af hendes dør.

I det Haru spurgte ind til om an havde nogen regler, så han sig over skulderen og kørte ellers en hånd igennem sit sorte hår. Her satte han det selv op i en lille bon. ”Jeg har ikke de strengeste regler, udover du holder dit rod for dig selv og hvis du vil have kæreste eller venner over, vil jeg gerne lige vide det, medmindre i bare er på jeres værelse selvfølgelig.” Han smilte kækt til hende. ”Og hvad angår mad, vi kan sige at vi skiftes om at lave mad hver anden dag? Og jeg vil helst ikke have du kommer ind på mit værelse, medmindre du får lov selvfølgelig.” Han satte sig her i sofaen og smed et ben over det andet. I det hun viste sin mobil, så han overrasket op på hende. ”Sikke et oldtidsfund du har dig der… findes de overhovedet stadig? Well, i så fald… kan du da godt få mit nummer.”
Han sagde nummeret langsomt, så hun havde chancen for at skrive det ind. ”Og ja, sure, lad os sige i morgen 14:30. Så har jeg også din nøgle klar til det tidspunkt.” Han sendte hende et kort lille smil. ”En anden regel jeg har. Du skal ikke gå rundt og smide dit tøj ude på badeværelset, samt fylde hylderne op med parfumer.”
Cloud
Baka

Indlæg by Haru on Søn nov 12, 2017 10:27 pm

Hun nikkede forsigtigt til hans ord. Altid noget at han selv mente at han ikke var nem at score, men hun mente selvfølgelig også at han ikke bare måtte knalde dem for sjov. Hvis han blev bolle venner med nogle, kunne det også ende i problemer. Hun sukkede blidt, med et lille smil på sine læber. "Vi ses." Hun vinkede forsigtigt til ham, hvor hun lagde hovedet en smule på skrå. Tilbage til papir arbejde og tælle penge selvfølgelig.

Hans regler var nemme og der var ikke særlig mange af dem, hvilket gjorde det nemt at huske. Hun nikkede forsigtigt til hans ord. "Ok." Godt hun ikke havde kæreste på, så det gjorde det heldigvis nemt for hende, plus hun fik sjældent venner på besøg. Hun havde enlig ikke rigtig nogle venner, men det gjorde hende nu ikke så meget, hun arbejdede en del så det tog en del tid for hende. Hun sendte ham et kærligt smil tilbage. "Ja." Hun nikkede forsigtigt. "Det kan vi sagtens sige... Og jeg skal nok lade vær med at komme ind på dit værelse." Hun sendte ham et oplysende smil, hvor hun klemte sin mobil en smule ind til sig.
Da han kommenterede på hendes telefon, så hun kort ned på den og så derefter en smule undskyldende op på ham. Hvorfor følte hun sig lidt genert over at have en gammel telefon nu? "Jeg går ikke op i teknologi, for at være ærlig. Jeg spare gerne mine penge der hvor jeg kan." Hun smilte forsigtigt til ham, det lød sikkert som om hun ingen penge havde. Hvilket nok ikke ville overraske ham, siden hun valgte at bo sammen med en fremmed. "Men ja, måtte jeg så få dit nummer." Hun smilte forsigtigt til ham, hvor hun trykkede nummeret ind mens han sagde det. Hun gemte det derefter som *River Rumbo* "Fantastisk, jeg..." Hun stoppede sine ord, da han sagde at han havde andre regler. "Oh..." Hun pakkede sin mobil væk. "Får jeg ikke en hylde ude på badeværelset eller noget, hvor jeg kan sætte mine ting?" Hun lagde hovedet en smule spørgende på skrå. "Men jeg skal nok lade vær med at smide mit tøj alle mulige steder." Hun sendte ham et forsigtigt lille smil.
Haru
Baka

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Side 2 af 2 Previous  1, 2

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen