Apartment issues.

Side 3 af 3 Previous  1, 2, 3

Go down

Re: Apartment issues.

Indlæg by Aigemfarrel on Man apr 02, 2018 10:43 pm

Han fornærmede konstant hendes telefon, selvom hun fandt det lidt sjovt var det også lidt irriterende. Hun ønskede trods alt ikke at få en ny telefon, denne virkede fint. Hun sendte ham et lille smil, inden hun så sig omkring. Kønne ansigt? Synes han at hun var køn, hun lagde en hånd mod sin kind. "Oh my." Lød det lavt fra hende, hvor hun fik et lille rødt skær i hendes kinder. "Det har jeg ikke behov for, jeg har det fint uden mit ansigt over alt, jeg føler mest at man praler hvis man gør sådan noget eller at det er et skrig på opmærksomhed, hvilket jeg ikke er så glad for." Lød det kærligt fra hende. "Det er lidt forkert at se på, men det er sådan jeg ser på folk med mange billeder af sig selv, derimod ser jeg youtuber som skuespiller, og ikke som et skrig på opmærksomhed." Lød det kærligt fra hende.
Så snart maden kom, tog hun imod burgeren og rejste sig for at finde en gaffel og kniv. Roligt satte hun sig ned igen og begyndte ellers at smil, hvor hun forsøgte at snakke med River, for at lære ham at kende. Hun forsøgte at lære ham at kende og se om de måske havde noget at snakke om, eller tilfældes hvis det endelig var.

Haru så op på River, hvor hun smilte stort til ham. "Du er en gentelmand, hvilket er rart... Jeg troede ellers du var lidt mere sur og ligeglad med alt omkring dig, så det overrasker mig at du er så rar." Lød det kærligt fra hende, hvor hun så på hendes ur. "Klokken er omkring 6 nu, min bus burde være her om to minutter." Lød det kærligt fra hende, hvor hun så rundt. "Oh! Den er vidst der." Lød det kærligt fra hende, inden hun rejste sig op og fjernede en lille tot hår fra sit ansigt. "Mange tak for hjælpen... Jeg skylder dig en tjeneste." Lød det kærligt fra hende, så snart bussen stoppede gik hun roligt ind i den og viste et kort, der gav hende gratis adgang. Bande medlemmerne kom gående, men gik med noget der lignede en vagabund, hvilket var meget tydeligt i det ødelagte tøj, samt enorme tøj og den store hat. De kiggede dog ikke på River en eneste gang overhovedet, de snakkede derimod om stoffer og hash i det de passerede hinanden.
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Antal indlæg : 479
Hjemsted : Sammen med Josh!

Tilbage til toppen Go down

Indlæg by River on Tirs apr 03, 2018 4:56 pm

Reaktionen på hans kompliment var egentlig ret så kær. Dog skulle man tro at hun var van til at blive kaldt pæn, en smuk asiat som hende. Han smilte til det hun sagde. Hun ønskede ikke at putte sit ansigt over det hele, men på samme tid så hun ikke youtuberne som et skrig på opmærksomhed. Kort løftede han på sine skuldre. ”Jeg har som sådan heller ikke noget imod youtuberne… det kommer dog an på hvad de lægger ud på youtube og hvad de spiller på.”
Under maden snakkede han engang imellem til hende, spurgte ind til hende, så de kunne lærer hinanden bedre at kende.

Kort så River væk med et fnys og røde kinder. ”Th, jeg er ikke en gentleman… jeg har bare øhm… mine øjeblikke…” Han kløede sine kinder. ”så, du skal ikke vende dig til at jeg altid er rar… jeg bliver tit kaldt for et røvhul eftersom jeg er ret så selvisk.” I det bussen dukkede op, så han hen imod den og strakte sig her en smule. ”Well, i så fald vil jeg smutte ind igen.” Kort vinkede han til hende som han begyndte at begive sig indenfor igen.
Som da han passerede banden, betragtede han den snuskede person og var ret overrasket over at se de fulgte med ham. Denne snuskede person boede vidst også i bygningen. Han virkede i hvert fald bekendt… og selvfølgelig snakkede de om stoffer. Så hurtigt River kunde, begav han sig ind i sin lejlighed og selvom han endnu ikke skulle af sted, lagde han sig ikke til at sove.
River
Baka

Antal indlæg : 195
Hjemsted : uw

Indlæg by Aigemfarrel on Tirs apr 03, 2018 5:13 pm

Hun nikkede forsigtigt til hans ord. "Det er selvfølgelig rigtig, jeg er ikke så glad for Logan Paul og Jessica Nigree eller hvad hun nu hedder, begge får deres opmærksomhed på en forkert måde." Lød det kærligt fra hende, hvor hun roligt lagde hovedet på skrå. "Er grunden til at du har en smartphone for at du kan tage billeder af dig selv og smide på de sociale medier?" Lød det kærligt fra hende, hvor hun roligt lagde hovedet på skrå. Måske det var grunden til at han havde en?
Det var hyggeligt at de bare kunne snakke sammen, især fordi de kunne snakke normalt sammen. Samt det at han også forsøgte at holde samtalen i gang hos hende, hvilket fik hende til at nikke en smule. Samtalen kørte forsigtigt videre hos dem, mens de fortsatte med at snakke om en smule indretning, nu hvor hun havde hans opmærksomhed, kunne de trods alt snakke sammen om indretningen og om han var ok til at hun måtte ændre forskellige ting, så som hylder og måske den lidt slidte sofa.

Han var selvisk, det lød en smule underligt for hende. "Det er underligt, du virker så rar og høflig, jeg kan ikke forstå hvorfor folk ville kalde dig et røvhul. Dog må jeg indrømme at du kan se lidt hård ud, men alligevel er du meget rar at snakke sammen med... Så jeg er meget glad for at jeg har fået en mulighed til at flytte sammen med en som dig." Lød det kærligt fra hende, inden hun forsvandt ind i bussen og vinkede forsigtigt til ham, mens hun fandt et sted at sætte sig.
Personen der var snusket til og iklædt stort tøj havde en hættetrøje over sig, han så en smule mod River med tomme trætte øjne. "Hey." Lød det koldt fra ham, inden han vendte hovedet imod gulvet igen og forsvandt ellers lidt imellem de to mænd der var et hoved højere end den anden.
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Indlæg by River on Tirs apr 03, 2018 5:32 pm

River nikkede også selvom han kun kendte den ene af personerne hun nævnte, Logan Paul. Personen var et stort barnligt røvhul. Men i stedet for at sige det, nikkede han bare som sagt til det og smilte skævt til hende. Hurtigt rystede han på hovedet over hendes næste spørgsmål. ”Nej, jeg bruger mest smartphonen for at spille, hører alt den musik jeg nu vil og et forsøg på at lave min egen musik… reklamere for den og sådan.” Han vidste ikke helt hvordan han ellers skulle forklare det.

Igen fik hun ham til at rødme svagt og ellers se den anden vej. ”Well… jeg håber ikke du ender med at sluge dine ord.” Mere kunne han ikke få ud imellem sine læber. Han var ikke van til denne slags opmærksomhed og ord. Dog kendte Haru ham ikke endnu… snart ville hun lærer at der var en grund til River ikke havde de fleste venner. Han var et lille røvhul når det kom til stykket.
Da fyren sagde hey, gjorde River bare et nik med sit hoved og gik ellers videre ind i bygningen, da ingen andre end Jacob kom løbende ned af trappen. Venligt smilte den unge asiat til River og selv da han fik øje på den snuske mand, smilte han stort og sagde godmorgen, hvorpå han ellers smuttede ud af døren.
River
Baka

Indlæg by Aigemfarrel on Tirs apr 03, 2018 5:59 pm

Haru nikkede forsigtigt. "I see... Jeg tror kun jeg kan holde tre sange på min mobil, men jeg bruger nu en ipod til mine sange i stedet for. Den er vidst i en af flyttekasserne." Lød det kærligt fra hende, hvor hun roligt lagde hovedet på skrå. "Du laver selv musik, virkelig. Spiller du på bare nogle gange eller til sammenkomster? Det ville være fedt at se dig og det er også en måde at komme frem i lyset på." Hun sendte ham et stort smil. "Har du noget musik du selv har skrevet, jeg ville elske at lytte til det mens vi spiser." Hendes stemme var kærlig og munter.

Det at han rødmede fik hende bare til at smile mere igen, hun elskede lidt at han rødmede over hendes ord. Da en rødmen enten betød at han følte sig utilpas eller blev genert over hendes kærlige ord. Dog måtte hun tage på arbejde i stedet for. Der var trods alt brug for hende på arbejdet.
Da Jacob kom løbende ned af trappen og forbi gangster gruppen, stoppede den mindste i midten op og så mod Jacob, vendte sig endda imod ham hvor han stirrede på ham med nærmest strålende øjne, på trods af at de var en smule tomme alligevel. Dog begyndte gruppen at gå videre.
"Noget galt Ev." Lød det fra den største af dem. "Nej... Jeg fandt ham bare ret sød..." Lød det fra den mindste, hvor han havde fået et lille smil på sine læber. Inden de gik videre og rundt på stedet, de endte dog med at stå på et gadehjørne og solgte stoffer samt andre ting.
Alex kom roligt ned af trappen, hun var tydeligvis træt, men luntede alligevel ned af trappen elegant som altid. Roligt stoppede hun op, inden hun så sig omkring. Hun kunne have sagt sig selv at det ville blive problematisk at gå rundt alene, efter at have været så tidligt oppe. Hun strakte sig her op, da døren pludselig åbnede sig hos dem på anden sal. Alex drejede hovedet kun for at undslippet et lille hvin. Yuuka!! En af de vildeste og meget kendte kvinder, i følge Alex lavede hun den perfekte musik til photoshoots samt fest musik, for ikke at snakke om at man altid blev så glad for at høre hendes musik!! Dog Løftede Yuuka sine hænder op foran sig og tyssede på hende, hvilket var grunden til at Alex ikke skreg men kom med et hvin i stedet for.
"Undskyld, jeg er en stor fan... Jeg..." Hun trippede en smule, mens hun så på Yuuka, der sendte hende et lille smil. "Hvis du har et papir, vil jeg med glæde give dig en autograf." Lød det en smule forsigtigt fra hende, inden hun så sig om stod Alex allerede med et papir og en kuglepind fremme. Yuuka tog forsigtigt imod det og skrev sin autograf, samt gav den tilbage til Alex igen. "Hvis du vil have mig undskyld, er jeg på vej ud." Lød det kærligt fra Yuuka, inden hun lukkede og låste sin dør.
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Indlæg by River on Tirs apr 03, 2018 6:38 pm

Det var ret kært hvor gammeldags hun var. Ipod og et oldtidsfund af en mobil. Han klukkede igen svagt af det og lyttede til hvad hun ellers sagde. ”Nej, jeg spiller ikke rigtig nogen steder… kun videoer jeg ligger ud på youtube… det er den måde jeg forsøger at komme frem på.” når de snakkede om musik fik han et varmt smil på læben. Han elskede musik og var i gang med at øve sig på forskellige instrumenter. ”Og ja, der er nogle sange jeg har skrevet… jeg ville egentlig gerne sælge dem, men ja, musikverden er hård at bryde igennem med.” Han tog et stykke af sin pizza og lagde den ellers fra sig. ”Yeah, jeg kan godt spille noget.” Roligt gik han hen og fandt sin guitar, satte sig med den og begyndte ellers at spille en sang han havde skrevet.
Sangen: https://www.youtube.com/watch?v=iAP9AF6DCu4 (håber det okay, jeg siger han har skrevet den)

River var på vej op af trappen, da han pludselig hørte et hvin der gjorde ham en smule nervøs. Hurtigt luntede han en smule hurtigere op af trappen. En smule spændt over hvad han ville se, stoppede han op ved sin egen sal og spærrede øjnene op over det han nu så. Asiaten kendte han ikke, men på samme tid havde han det som om at han havde set hende før! Dog var det den blonde skønhed som fangede hans opmærksomhed. Det var Yuuka… ingen andre end Yuuka. Sangeren med en englestemme og et engleansigt. Det var dog kun et kort øjeblik man kunne se det overraskede udtryk i hans sorte øjne. Hurtigt var de tilbage til at virke en smule hårde. Selvom han ikke anede hvad han skulle gøre, hilste han med et lavt hey og gik ellers hen til sin dør, hvor han her fumlede en smule med sine nøgler for at låse op. Af en grund følte han sig en smule nervøs. Måske fordi Yuuka var i nærheden…
River
Baka

Indlæg by Aigemfarrel on Tirs apr 03, 2018 7:05 pm

Haru nikkede forsigtigt til hans ord. "Men kunne du ikke tænke dig at optræde, jeg tror sagtens jeg kan finde et sted hvor du kan optræde på en bar, det er også en måde at komme frem på. Hvilket betyder at du ville kunne optræde for folk som mig, der ikke rigtig bruger youtube." Lød det kærligt fra hende. "Hvis du gerne vil sælge dem, har du så ikke lavet en cd eller lagt dem på spotify?? Der kan du tjene lidt på det, samt de mini koncerter du vil kunne bruge på at spille musik på bare eller andre steder." Lød det kærligt fra hende.
Haru skar burgeren ud roligt, hvor hun forsigtigt spiste den, mens han satte noget musik på. Dog havde hun forventet at hun tog en cd frem, men i stedet tog han en guitar frem og spillede musik på den måde. En lille hjemme koncert, hun smilte forsigtigt til ham, hvor hun ellers lød sine øre lytte til hans stemmeleje samt de rene toner. Sangen var nærmest sørgelig, men havde en god klang. Da han stoppede med at synge klappede hun af hans optræden. "Du virkelig talentfuld, jeg er meget overrasket at din stemme kan lyde sådan, det virkelig godt." Lød det kærligt fra hende. "Samt din guitar spil er så elegant, virkelig flot." Lød det blidt fra hende.

Alex takkede mange gange over autografen, hvor Yuuka og hende kort så hen imod River der lavt hilste på dem, begge sagde i kor *Hej* til ham, og sendte ham et lille smil. Inden Yuuka her luntede ned af trappen med Alex i hælende af sig. "Jeg en stor fan af dine sange, du synger vildt godt." Lød det fra Alex, hvilket man kunne høre på vej ned af trappen. "Det gør mig glad, jeg elsker at få at vide at folk nyder min musik." Lød det kærligt fra Yuuka. "Mit lift er her, så jeg må sige pænt farvel." Lød det elegant og blidt fra Yuuka, inden hun forsvandt ind i en bil og Alex så sukkende efter hende.
Hvor vildt at hun boede med en som Yuuka, hun havde virkelig ikke forventet dette overhovedet! Hun følte sig som en lille pige igen. Måske hun skulle finde på en måde at møde hende igen, måske bumpe ind i hende igen, på den anden side ville det være underligt... Ja... Meget underligt.
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Indlæg by River on Tirs apr 03, 2018 8:20 pm

Om han kunne tænke sig at optræde? Han bed sig i underlæben og tænkte ellers over det. ”Jo, jeg vil da gerne optræde og jeg vil også meget gerne alle de andre ting du nævner… men, det koster og det har jeg ikke råd til… så… nemmere sagt end gjort.” Igen tog han en bid af sin pizza.
Han havde ikke nogle cd´er med sine indspilninger. Han havde kun sine youtuber video og ellers sin live action. Så snart han var færdig med at spille, smilte han ellers til hende og satte guitaren væk. ”Tak… jeg er ikke van til at spille for andre… hæ, du er min første.” Han blinkede drillende til hende og satte sig ellers ned. ”Men hey tak… det lyder som om du har forstand på musik… spiller du selv?”
Musik var som sagt et emne han altid kunne snakke om.

River hjerte bankede stadig af sted. Han kunne ikke tro at han lige have mødt Yuuka! Eller… set hende. Og hun var ligeså smuk i virkeligheden.! Han pustede ud og gik ellers hen for at lave noget kaffe.
Lige som Yuuka var steget ind i bilen, kom Josh ud af bygningen og gabte en smule. Derefter rettede han på sit hår og så sig i et bilspejl. Da han fik øje på Alex, smilte han stort og gik ellers hen til hende. ”Godmorgen… du er tidligt oppe i dag… har du en lang dag foran dig??” Han smilte varmt til hende. Selv var han iført en bagertrøje og en lang vinterjakke der var åben.
River
Baka

Indlæg by Aigemfarrel on Tirs apr 03, 2018 11:33 pm

Haru viftede kort med en gafle. "At spille på en bar koster ikke penge, baren eller dem der ejer den giver dig penge for at optræde, så du ville tjene på det. Bare lav en hjemmeside og nogle sedler, hvor du kan findes på, så vil de muligvis ringe til dig. Du burde også sætte dine sange ind på hjemmesiden, så kan de høre nogle af dine sange og din smukke stemme, jeg er sikker på at du ville tjene lidt på det." Lød det kærligt fra hende, hvor hun spiste mere af sin burger.
Hun var hans første, hvilket bare fik hende til klukke kærligt. "Det er jeg glad for, og jeg er meget stolt over at være din første gang, men jeg kan sige at du har en energi med en guitar i hånden, så jeg ville gerne se dig på en scene." Lød det kærligt fra hende. "Oh, jeg spiller en masse instrumenter, men det er mest som en hobby... Jeg synger også, men jeg synes nu du synger renere end jeg gør, ikke at jeg synes at jeg synger dårligt, jeg synes bare du synger bedre." Lød det kærligt fra hende, hvor hun tog et par bider mere af burgeren, inden hun måtte skubbe den til siden. "Jeg kan ikke spise mere, den er enorm!" Lød det kækt fra hende. Roligt lagde hun en hånd på sin mave.

Alex så en smule efter bilen som Yuuka forsvandt ind i, hvor hun kort sukkede. Hun ville ønske at hun kunne have snakket normalt med hende, dog som en stemme lød bag hende vendte hun sig om imod ham. "Oh, hey... Eller godmorgen, det er ret tidligt ja." Lød det forførende fra hende. Hvor hun kort kiggede op og ned af ham. Bagertrøjen fik hende til at ligge hovedet lidt på skrå. "Ja. jeg skal på arbejde og tænkte at jeg ville møde tidligt, for at komme tidligt hjem igen... Men... Var du ikke i target, jeg synes jeg så en target trøje på jeres sofa på et tidspunkt." Hun stoppede kort sig selv i at snakke, da hun kom i tanke om at Josh enlig boede med Joaquin. "Oooh, det er Joaquin der arbejde i target, undskyld... Men hey, bager... Hvis du kommer hjem med noget brød, så kom gerne ind forbi, jeg ville elske at få frisk brød." Lød det kækt fra hende. "Vil du følges? Eller skal du med bus?" Lød det kærligt fra hende, hvor hun lagde hovedet forførende på skrå.
Alex kiggede dog derefter på hans vinterjakke, selv var hun kun iført høje hælet støvler og en tyk sweater, med en høj krave. Hun havde en sort skuldertaske over sin venstre skulder, hvor mærket var så tydeligt at det var mærkevare. Mærket var som broderet og brændt ind i læderet, typisk for mærkevare. Et stort AD der nærmest var smeltet elegant sammen. "Det ligner en gammel vinterjakke, en smule slidt i ærmerne." Lød det kækt fra hende. Hun lagde måske mest mærke til det, fordi hun var designer, hvilket gjorde at hun lagde mærke til folks tøj.
Det var dog underligt at Josh kunne gå i så gammelt tøj men alligevel få det til at se så stilfuldt og godt ud, det var nok de lange ben og brede skuldre, samt hans gode ansigt, gjorde det godt. Intet under at hun havde forsøgt at få ham ind under hendes arbejde enkelte gange.

Alex's tøj: https://i.pinimg.com/564x/11/8b/84/118b84de7f49045cf25de9982e992252.jpg
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Indlæg by River on Tors apr 05, 2018 4:25 pm

River lyttede til hvad hun nu havde at sige. Hun kunne vel have ret. Det kostede ingenting at spille på en bar, men på den anden side var det ikke rigtig hans stil. Som regel var der kun fulde mennesker på en bar og det virkede bare så tacky. ”Tak, men nej tak… jeg vil bare nyde at sangen er på youtube… det hele virker en smule snusket at spille på en bar.” Kort løftede han på sine skuldre.
Dog nævnte hun igen noget med hans energi og han burde stå på en scene. Hvorfor var hun så venlig!? Og som om at han ikke havde drømt om det. Han drømte om at folk skulle hører ham, så måske han burde spille på en bar… men hvad viste et par snuskehoveder på en bar om musik? ”en scene… yeah… det er der jeg hører hjemme… uden tvivl.” Han klukkede og lyttede til hvad hun sagde nu. ”Hvor mange instrumenter? Og sang? Interessant… jeg vil nu gerne hører dig synge. Mit spørgsmål var jo ikke hvem der sang bedst.”
Da hun ikke kunne spise mere, sad han stadig og spiste sin pizza. ”Bare gem den så… så går den ikke til spilde.”

Josh lod hende snakke ud, før han kunne forklare hende at han rent faktisk arbejdede to steder. ”Nej nej, du har skam ret… jeg arbejder både i en bager og på target. Som regel er det i bageren fra morgen til eftermiddag og fra eftermiddag til aften i target.” Han roede i sit hår. ”Nogle gange har jeg kun en af vagterne en af dagene… så… ja, pause.” Han klukkede og så ned på hende. Det forførende smil hun sendte ham var ret så charmerende. ”Og okay, jeg skal nok huske at tage noget brød med hjem til dig.” Her blinkede han til hende og nikkede ellers til det med at følges. ”Sure, jeg skal gå så vi kan sagtens følges.” roligt begyndte han at gå og lyttede ellers til hvad der blev sagt. Da hun nævnte jakken, kiggede han en smule flovt ned på ærmerne. ”Yeah… den er ved at være gammel, derfor ser den slidt ud.”
Kort trak han den tættere om sig. ”Du har barre ben i den her kulde… er det ikke meget koldt?”
River
Baka

Indlæg by Aigemfarrel on Tors apr 05, 2018 5:03 pm

Haru nikkede forsigtigt. Hvis man ønskede at være kendt, skulle man kæmpe hårdt for det, sådan var livet bare og hvis en smule snavs og snusk standsede ham, ville han det vel ikke nok. Hvilket var grunden til at hun valgte at lukke munden i. Det var bedre end at skændes eller forsøge at over bevise ham. "det vælger du selv, jeg tænkte bare det var noget." Lød det kærligt fra hende, hvor hun sendte ham et kærligt lille smil.
Haru smilte blidt til ham og nikkede til hans klukkende ord. Han spillede musik og virkede meget rar, især mens man snakkede om hans musik, sange osv. "Oh, jeg kan nok spille på omkring 8 måske 10 forskellige instrumenter Oh... og uhmm, måske en eller anden anden dag, jeg føler ikke ligefrem for at stå og synge lige nu." Lød det kærligt fra hende. "Men jeg synger tit med på sange i radionen, så du kommer nok til at høre min latterlige stemme mange gange." Lød det kærligt fra hende, inden hun pakkede burgeren sammen og satte den ind i køleskabet.

Hun havde ret i at Josh arbejdede to stedet, men det virkede underligt at arbejde to steder. "Virkelig? Hvorfor så mange steder, jeg ved huslejen er dyr men så dyr burde den ikke være især ikke nu hvor du bor med din bror." Lød det en smule spørgende fra hende, hvor hun lagde hovedet en smule på skrå.
"Yay brød... Men jeg må dog sige at hvis du har brug for at arbejde så meget, skal jeg nok betale dig for det." Lød det drillende fra hende, inden hun sendte ham et lille kækt blink. De valgte derefter at følges hen af gaden, hvilket var fint nok klokken var ikke så mange, det var alt for tidligt til at hun enlig gerne snakke helt vildt, men hun havde af en grund lyst til at snakke med denne kønne dreng. Ikke at hun ikke snakkede meget med kønne mænd på sit arbejde, men normalt var de ikke sådan lidt søde at se på. Josh så sød ud og var pæn, mens dem hun normalt arbejdede sammen med var mere forførende og maskuline at se på.
"Oh det var ikke for at være strid, men jeg må dog indrømme at du burde ændre det en smule, en ny jakke eller få den til at se anderledes ud, jeg tænkte at hvis du får den til at se lidt slidt ud ved syningerne, ville det ligne at det er meningen... Nemt som ingenting, men hvis der kommer hul i jakken kan den ikke reddes, medmindre du er villig til at lappe det, men det ser altid så underligt ud." Lød det kærligt fra hende, samt en smule forførende.
Alex så kort ned på sine ben, hvor hun vippede en smule med hovedet. "Tjaaa.. Det er vel koldt nok, men jeg går mere op i hvordan jeg ser ud end hvordan jeg føler det, på den anden side går jeg også meget op i at føle mig tilpas i tøjet, ellers burde man ikke sælge det. Tøj er til for at løfte din selvtillid og føle dig køn, ikke det modsatte." Lød det kærligt fra hende, hvor hun kort så ned af sig selv. "Plus mine ben er dækket af skoene, så det er ikke det væreste." Lød det drillende fra hende.
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Indlæg by River on Tors apr 05, 2018 6:17 pm

De sorte øjne spærrede sig op ved nummeret 8, samt 10! det var vildt at hun kunne spille på så mange forskellige instrumenter! ”Det er ret så imponerende. Jeg har aldrig oplevet noget lignende… det højeste jeg har hørt nogle kunne spille på var 4 instrumenter.” Han spiste det sidste stykke af sin pizza. Da hun ikke ville synge lige nu, nikkede han blot og tyggede af munden. Hendes latterlige stemme? Dette fik ham til at sætte hovedet på skrå. Hvis hun ikke kunne synge, eller rettere hvis hendes stemme var latterlig, så havde hun nok ikke fortalt ham at hun kunne synge. ”Det vil jeg glæde mig til at høre, også selvom jeg tror ikke din stemme er latterlig.”

Hendes spørgende stemme fik Josh til at smile stort til hende, da han godt vidste hvad snakken nu kom ind på. De brune øjne fik en dejlig glød i sig og nærmest et drømmende et. ”Jeg arbejder så meget for at skaffe en motorcykel!” Han placerede sine hænder foran sig, knyttende og fyldt med liv. ”Den skal have den smukke farve af kongeblå!”
Kort kom snakken dog over på brød, hvilket stadig gav ham den samme glød i øjnene. ”Du behøver ikke betale for det… jeg får rigtig meget brød med hjem, siden der ikke er noget af det som skal smides ud… altså, jeg får alt det brød som ikke er blevet solgt… for ikke at sige kagerne, hvis du også gerne vil have nogle af dem.” Han ønskede ikke penge fra hende. Som regel kunne ham og Joaquin ikke nå at spise tingene alligevel, så det ville gå til spilde, så jo flere jo bedre. Engang imellem betragtede Josh hendes kønne ansigt med et smil. Det var utroligt at hun i så ung en alder allerede ejede sit eget firma. ”Så… Joaquin og jeg har overvejet at holde en grillfest her til sommer for folk i bygningen… vil du være med til det?” Han skabte en øjenkontakt imellem dem. Her bemærkede han hendes brune øjne… varme og fine.
Han burde ændre det. Han klukkede ved kommentaren. ”Yeah yeah… næste vinter skal jeg nok skaffe en anden vinterjakke, men lige nu fungere denne stadig og derfor beholder jeg den.”
Hun gik op i hvordan hun så ud. Det var også helt fair. Sådan var der mange mennesker der gjorde. ”Det er vel rigtig nok, men på samme tid bruge folk også bare tøj til at dække sig til i… ikke for at se godt ud.” Varmen i hans stemme var blid.
River
Baka

Indlæg by Aigemfarrel on Tors apr 05, 2018 7:39 pm

Haru smilte over has overraskende adfærd. Det var rart og lidt sødt. "Jeg lærte at spille på de forskellige instrumenter da jeg var lille, min familie var lykkelig over at have fået en der kunne lære ting at spille, hvilket var en smule belastende for mig, men jeg lærte det og det er vel meget rart nu, selvom jeg ikke bruger det overhovedet." Lød det kærligt fra hende.
"Nej det var måske det forkerte udtryk at bruge, men jeg må dog lige sige at jeg ikke altid bruger de rigtige ord, jeg gør dog mit bedste for at sige det rigtige." Lød det blidt fra hende. "Jeg er fra kina opvosket der, men flyttede her til for at opnår mine håb og drømme, som man jo siger." Lød det kærligt fra hende, hvor hun lagde hovedet en smule på skrå. "Men tak, jeg håber du nyder min stemme en eller anden dag. " Lød det en smule drillende fra hende.

En motorcykle. "Virkelig, så meget arbejde for at spare op til en? Men hvorfor ikke bare have et job og ligge lidt til side hver måned i stedet for at overarbejde." Lød det kærligt fra hende. "Sure det tager længere tid, men så ivrig kan du da hellere ikke være for at få en motorcykle?" Hun smilte forsigtigt til ham, hvor hun lagde hovedet en smule på skrå. "Konge farve? Skal den også have fart striber, måske lyn på siden?" Lød det drillende fra hende, hvor hun roligt lagde hovedet på skrå.
Alex nikkede roligt til hans ord. "Jeg vil dog kun have brød ikke kager, jeg skal trods alt holde figuren. Hvis min fremmede nabo nu skulle banke på og jeg skal åbne døren i undertøj, du ved det normale." Lød det drillende fra hende, inden hun blinkede kækt til ham. "Men du burde passe på, min nabo er lidt skræmmende, en totalt perv." Hun drillede ham selvfølgelig, og hun gjorde hvad hun kunne for at virke overbevisende på det.
Han ville holde grillfest til sommer, Alex viftede med hånden. "Hold det da i denne månede i stedet for. Hvorfor vente, sure det er koldt, men man kan leje varme lamper, stil dem ved bordet hvor folk sidder og så er det varmere, ikke vildt varmt, men nok til at man ikke fryser helt vildt, ud over det kan man sige at man skal tage tæpper med, så sidder folk bare med tæpper også, jeg ville se det som hyggeligt, vildt hyggeligt faktisk." Lød det kækt fra hende, inden hun blinkede til ham igen. "Men jeg vil se frem til invitationen, hvis jeg selvfølgelig får en." Lød det blidt fra hende.
"Sure, men lav den lidt om også er du skide fræk i den." Lød det drillende fra hende. "Plus så koldt er der ikke, jeg har trods alt ikke jakke på." Lød det drillende fra hende. "Jo, de dækker sig til fordi de ikke føler sig behagelig i stramt tøj, hvilket betyder at de er mere lykkelig i stort tøj, hvilket også er fint. Det man har det rart i, er det rigtige." Lød det kærligt fra hende.
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Indlæg by River on Tors apr 05, 2018 8:21 pm

Så det var altså hendes forældre som havde tvunget hende ud i at lærer at spille på så mange forskellige instrumenter. ”Dine forældre må være glad for musik… selvom det måske irriterede dig dengang, så må det være et fantastisk ting at sidde og prale med nu.”
Hun kunne ikke altid finde de rigtige ord. Dette måtte skyldes at hun kom fra Kina. Hendes engelsk var måske ikke altid det nemmeste for hende. ”Ah, okay… Så hvordan er Kina?” For at slappe af imens hun snakkede, lænede han sig tilbage og lukkede svagt øjnene i. ”Jeg har hørt det skulle være noget så stridt… mere end USA.”

Hun virkede ikke så begejstret som ham. ”Fordi… jeg øhm, pengene er gode og jeg kan lide begge jobs… det stresser mig heller ikke ligefrem… så, andre ting kan der også blive sparet op til… og jo…” Han blinkede her til hende. ”Jeg er meget ivrig efter at få den motorcykel… og nej, ingen fart striber, heller ingen lyn… det vil bare være alt for latterligt.” afslappende lagde han hænderne bag hovedet. Der var ikke så voldsomt koldt mere nej… der var ved at varme en smule op.
Han nikkede til det med at hun kun ville have brød. ”Okay så, i så fald… må jeg være alene om at tage kiloene på, så du kan åbne døren i undertøj overfor fremmede.” Kommentaren om den perverse nabo fik ham til at grine. ”Ah! Come on, så slem er Joaquin heller ikke… du er den der bad ham om at smide tøjet.”
De kunne holde en grillfest nu? Han kiggede rundt. ”Det kunne vi vel godt, men vejret… oh, okay… varmelamper? Det kunne man vel godt og selvfølgelig er du inviteret, jeg spurgte dig trods alt.” Han blinkede her til hende.
Han smilte bare til hende over det med tøjet. Trods alt havde han ikke så stor forstand på dette. ”Det har du nok ret i.”
River
Baka

Indlæg by Aigemfarrel on Man apr 09, 2018 8:07 pm

Haru rystede en smule på hovedet. "Dog ikke... Eller jo de kunne godt lide musik, men de håbede en smule på at jeg ville blive til noget med musik, som en musikker eller noget, da de tjener rigtig gode penge." Lød det kærligt fra hende, med et lille smil på sine læber. Haru klukkede kærligt af hans ord, hvor hun nikkede roligt. "Ja selvfølgelig, det er også dejlig befriende på nogle punkter, men også en smule træls hvis man kan sige det på den måde... Når jeg spiller husker jeg arbejdet i det og på samme tid kan jeg godt lide musikken. Det svært at forklare." Lød det kærligt fra hende, hvor hun roligt lagde hovedet på skrå.
Hvordan var kina? Hun lagde en finger på sine læber. "Tja jeg ved det ikke helt rigtig, jeg tror det er ok... Det er min hjemby, det er underligt og luften er meget tung af alt bil osen, så ja... Men også smuk, der er nogle ting jeg synes er smukkere end andre, hvis du nogensinde skal derhen, vil jeg da gerne vise dig rundt." Lød det kærligt fra hende. "Tja, det er et kommunistisk land vi køre med, men hvis man ser bort fra det, er det meget rart... Så længe man er turist er det fint i hvert fald." Lød det kærligt fra hende.

Alex lyttede til Joshs ord mens hun gik ved hans side. "Men du kan umuligt have meget tid for dig selv, når du konstant arbejder." Lød det kærligt fra hende, hvor hun lagde hovedet blidt på skrå, mens hun gik ned af gaden. Hun smilte for sig selv, mens hun stirrede ned i jorden.
Alex nikkede drillende til hans ord. "Ja nemlig, jeg har brug for at åbne døren i undertøj, ellers er det ikke det samme." Lød det drillende fra hende. "Oh, jeg tror mere hans bror er pervers, sådan som han altid banker på døren velvidende om at jeg åbner i undertøj, perverse lille fyr." Lød det kækt fra hende, mens hun sendte ham et stort smil.
"Nemlig, invitere mig endelig når du engang finder på noget." Lød det kærligt fra hende. "Bare skriv en seddel med hvad jeg skal købe, så bringer jeg det gerne til din grill aften." Lød drillende, dog varmt fra hende.
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Indlæg by River on Man apr 09, 2018 8:19 pm

Selvom Haru havde svært ved at forklare det, så forstod River hende godt. ”Men, heldigvis er det et arbejde som du syndes om… også selvom det må være hårdt bare at se musikken som et arbejde, også selvom den sikkert er mere til dig.” han lænede sig tilbage i sofaen. ”Men, her er du fri… så her kan du gøre hvad du vil med musikken.”
River havde altid haft lyst til at se Kina. ”haha, måske tager jeg af sted… men hvem ved… i så fald tager du med som guide… jeg har kun hørt gode ting om Kina… nok er det kommunistisk, men det skulle også være noget så smukt.” Han smilte kort varmt til hende. ”Det er dog ikke nok til at holde mig væk.”

Josh rystede på hovedet. ”Nej, det har jeg som sådan ikke… men, indtil jeg har tjent godt nok op, så bliver det sådan.” Hvis hun så op på ham, ville hun blive mødt af et meget varmt smil. ”Du må da hellere ikke have forfærdelig meget tid til dig selv… du ejer eget firma og sådan.”
Til kommentaren om at han var pervers, rakte han bare tunge af og grinte derefter. Han vidste jo godt at hun drillede. ”Nånånå… i så fald må jeg heller være på vagt omkring dine naboer.”
Hendes store smil var rart. ”Okay, du får en seddel så snart jeg ved mere.” Til det med at hun skulle købe, gav han hende en tommelop. ”God ide. Jeg kan sætte folk til at komme med forskellige ting.”
River
Baka

Indlæg by Aigemfarrel on Man apr 09, 2018 8:40 pm

Haru lagde hovedet en smule på skrå. "Jeg er ikke musikker, jeg blev det aldrig, jeg rejste hertil for at starte mit eget firma." Lød det kærligt fra hende. "Det er rigtig, jeg ville elske at slappe af her og lave hvad jeg vil med musik, selvom det nok ikke forbliver sådan. Du ved, jeg bruger nok ikke konstant min tid på musik, men synger stadigvæk i afslapning." Lød det kærligt fra hende, hvor hun lagde hovedet blidt på skrå, med sit altid så varme smil på sine læber.
"Gode ting, så kender du ikke vores baggrund, med at man kun måtte få et barn, blev man gravid og politiet hørte at man var gravid og allerede havde et barn, ville de følge efter en og overfalde en, for at skære barnet ud af kvinden og bare lade hende forbløde. Nogle skjulte det og smed sine pige børn ud på gaden, da piger ikke kan få gode jobs som du nok ved, plus vi er meget rasictiske, vi nyder ikke at se folk fra andre lande komme ind på vores land." Lød det kærligt fra hende.

"Tja... Det er stressende på nogle punkter, men jeg må dog indrømme at jeg nyder den form for stres. Så længe det tjener penge har jeg det helt fint, jeg hader dog når tingene ikke lige går som jeg ønsker det." Lød det kærligt fra hende. "Hvis du forstår det, med økonomi osv, ved du vel også hvor svært det er at holde den kørende i et lille samfund." Lød det kærligt fra hende.
"Tak tak, men pas på han har et uskyldigt ansigt, men han er bestemt ikke uskyld." Lød det drillende fra hende.
"Mange tak." Lød det kærligt fra hende. "Ja, er det ikke normalt sådan når man invitere folk til grillmad, så bringer de måske drikkelse eller salaten." Hun lagde hovedet en smule på skrå. "Hvad ved jeg, jeg er aldrig blevet inviteret til noget før" Lød det kærligt fra hende.
Aigemfarrel
Kohai
Kohai

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Side 3 af 3 Previous  1, 2, 3

Tilbage til toppen